🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 16

Lies of P Overture dobil nov napovednik

0

Razvijalec Neowiz nam je na PlayStationovi konferenci State of Play predstavil prvi uradni napovednik za dodatek igre Lies of P z naslovom Overture, zdaj pa je ta igra odigrala pomembno vlogo tudi na Microsoftovi konferenci ID@Xbox, kjer smo dobili še en video posnetek dodatka.

Ta se za razliko od prejšnjega manj osredotoča na igranje in bolj na vmesne sekvence, v katerih vidimo našega Ostržka med raziskovanjem snežne pokrajine. Že od prej vemo, da nas bo Overture popeljal nazaj v preteklost, kar nam bo omogočilo pobliže spoznati sosledje dogodkov, ki so na koncu pripeljali do norije lutk. Na tej poti ne bomo sami – novi napovednik nam nekoliko bolje predstavi Leo, ki velja za legendarno figuro znotraj stalker sveta in nam bo očitno pomagala na naši poti. Neowiz nam s tem namiguje, da bo sodelovalno igranje v tem dodatku bolj izpopolnjeno. V originalni kampanji smo sicer lahko priklicali NPC-je na pomoč le pred obračuni s šefi, a ti pomagači so bile prazne figure brez osebnosti. Lea pa bo drugačna in bo imela pomembno vlogo pri oblikovanju zgodbe.

V napovedniku lahko vidimo tudi veliko voska, boj s skrivnostnim krokodiljem monstrumom in v enem kadru opazimo velik dvorec, ki bi lahko bil Monad Charity House, znan kot Rose Estate – pri njegovih vratih je namreč mogoče opaziti številne vrtnice.

Žal tudi ta drugi napovednik ni razkril natančnejšega datuma izida, zato še vedno velja okvirni datum “poletje 2025“, ki pa bo postal bolj konkreten, ko se bomo izidu nekoliko bolj približali.

Popularna igra s kartami Balatro zdaj na voljo preko naročnine Game Pass

0

Razvijalec LocalThunk te dni praznuje obletnico svoje igre Balatro, ki je pred dobrim letom očarala igralce po vsem svetu in postala instantna uspešnica. Kmalu je dobila predelave za več platform, igralci pa so se naravnost zaljubili v to roguelike izkušnjo, ki ponuja nekoliko drugačno različico pokra. Njena glavna privlačnost je zasvojljiva igralna formula – tako zasvojljiva, da karte vidiš še dolgo potem, ko zapreš oči.

Igra še vedno dobiva novo vsebino, saj LocalThunk k sodelovanju vabi različne igričarske partnerje, ki mu nato podelijo dovoljenje za upodobitev likov iz njihovih prepoznavnih franšiz na igralnih kartah. Najnovejši brezplačni DLC nosi ime Friends of Jimbo 4 in je že na voljo. V igri lahko zdaj na kartah odkrijete popularne figure iz iger, kot so Fallout, Rust, Slay the Princess in Bugsnax, ki se pridružujejo že prej izdanim podobicam iz iger Cyberpunk 2077 in Warframe.

LocalThunk je praznovanje prve obletnice igre pospremil s povsem nepričakovano najavo – Balatro je od danes na voljo tudi na platformi Game Pass. V Sloveniji sicer obstaja le naročniška različica za PC, a igra je na srečo dostopna tudi na računalnikih. Ob kliku na igro se sicer prikaže obvestilo, da je na voljo le za konzolo Xbox, vendar gre očitno za napako. Sam sem jo brez težav prenesel in zagnal, zato lahko iz prve roke potrdim njeno delovanje na PC-ju.

Predelava igre Gothic dobila demo

0

Zdi se, kot da je minila že cela večnost, odkar se je prvič začela omenjati predelava igre Gothic, ki jo je pred dobrimi 20 leti ustvaril zdaj že pokojni nemški studio Piranha Bytes in ki smo jo zelo radi preigravali tudi Slovenci. Založnik THQ Nordic je leta 2019 najprej predstavil dražilnik v obliki demota, ki ga je praktično vsak sovražil, a odziv je bil dovolj glasen, da je založnik nato odobril delo na polni predelavi, ki jo je zaupal povsem novemu razvijalcu Alkimia Interactive.

Ta se je pred približno petimi leti lotil dela in čeprav smo do zdaj dobili dva večja napovednika ter so bolj priljubljeni streamerji že lahko preigravali novi demo, datuma izida še vedno ni bilo na vidiku. Predelava bo najverjetneje izšla še letos, a preden se to zgodi, bodo igralci dobili dostop do prej omenjene demo različice igre, ki bo del Steamovega dogodka Steam Next Fest.

Demo je dejansko samostojna stopnja, ki je v končni različici igre ne boste videli. Namesto brezimnega heroja, ki bo nastopal v glavni kampanji, boste tukaj prevzeli vlogo Nyrasa, pripadnika sekte Brotherhood of the Sleeper, ki se prvič znajde v zaporniški koloniji Valley of the Mines. Demo služi kot nekakšno okno vpogleda v polno igro – lahko se boste pogovarjali z NPC-ji, raziskovali okolico ter se preizkusili v boju. Vse to vam bo dalo dovolj informacij o kakovosti predelave in vas na koncu morda prepričalo v nakup polne različice igre.

Igrali boste isti demo, kot so ga pred časom preizkusili priljubljeni streamerji, in iz njihovih posnetkov sem sam dobil mešane vtise. Stvar vsekakor izgleda bolje kot demo iz leta 2019, a hkrati se mi zdi, da studio čaka še precej dela – animacije so videti nekoliko nedokončane (še posebej nekatere obrazne mimike, ki delujejo bizarno), umetna inteligenca nasprotnikov pa je precej neodzivna. Studio je morda tudi nekoliko pretiraval z barvno paleto – zdelo se mi je, kot da je čez celotno sliko potegnjen nekakšen ReShade filter.

Demo bo na voljo že danes, 24. februarja, od 19.00 dalje, našli pa ga boste lahko na uradni strani Steama.

Finalisti turnirja Counter-Strike 2 se v živo udarijo že to soboto!

*Posodobitev:

Finalisti turnirja so zdaj znani in štiri izbrane ekipe, ki so se prebile skozi kvalifikacije, že ogrevajo motorje za finalni spopad, ki se bo zgodil v soboto, 29. marca na lokaciji Mimovrste BTC Ljubljana!

V finalu bomo gledali sledeče ekipe:

  • Diamant Esports!
  • MIS ESPORT
  • Fusion Gaming
  • JANNE_VEJM

Vabljeni vsi igralci, ki bi si radi ogledali nekaj napete Counter-Strike 2 akcije izpod prstov najbolj talentiranih slovenskih igralcev. Med te bomo podelili nagrade v vrednosti 1.500 € in kot že veste iz naših preteklih dogodkov so te vedno presneto mamljive. Vsi ti igralci bodo za svoj uspeh potrebovali podporo iz strani glasnih navijačev, zato se v soboto pridno naselite znotraj trgovine Mimovrste, akcija pa se začne že ob 10.00!


Lansko leto smo zaključili z epskim dogodkom Gaming Terminal, ki bi ga lahko označili za igričarski sejem, poln unikatne zabave. Čeprav se ni vse vrtelo zgolj okoli videoiger, so bile te ključna tema dogodka, kar nam je dalo odlično popotnico za leto 2025, v katerega smo zdaj že pošteno zakorakali. Tako je zdaj že napočil čas za novo serijo turnirjev!

Tudi tokrat smo pri snovanju turnirjev sodelovali s slovensko trgovino Mimovrste, ki postaja vse bolj dejavna v igričarskem svetu – in tako bo ostalo tudi letos. Prvi turnir znotraj sklopa dogodkov Gaming terminal se bo tako odvil znotraj popularne večigralske igre Counter-Strike 2, ki je med znalci bolje poznan pod imenom CS2 in zanjo bomo že čez en mesec skupaj pripravili kvalifikacije.

Pridni obiskovalci naših dogodkov že veste, kako potekajo ti naši turnirji. Najprej bodo na vrsti kvalifikacije, ki bodo tokrat potekale v soboto, 22. marca, s pričetkom ob 10.00. Za sodelovanje boste potrebovali ekipo petih dobro usklajenih igralcev, ki se bodo nato borili za čast nastopa v finalu, ki se bo odvil 29. marca. Kot vedno bomo tega organizirali v trgovini Mimovrste BTC Ljubljana.

Za sodelovanje v finalu bo vsaka ekipa morala vplačati prijavnino v vrednosti 100 €. Morda se sliši veliko, a če vsak član ekipe prispeva po 20 €, vas ta znesek ne bo preveč udaril po denarnici. Poleg tega bo vsaka kvalificirana ekipa prejela darilni paket, ki bo več kot odtehtal prijavnino. Igralo se bo za nagradni sklad v vrednosti 1.500 €, nagrade pa so lahko še bogatejše – lani nas je denimo presenetil Lenovo, ki je enemu izmed zmagovalcev podaril Lenovo Legion PC v vrednosti, ki je bila višja od celotnega denarnega sklada!

Skratka, če imate vsaj bežno znanje večigralskih streljačin, se vam vsekakor splača preizkusiti na turnirju. Prijave so že odprte! Za sodelovanje se morate prijaviti na platformo 360 Clash, kjer vas čakajo tudi podrobna navodila in pravila tekmovanja, uradni Discord kanal platforme pa vas čaka tule.

Se vidimo čez en mesec – najprej digitalno, nato pa še v živo! Preostali urnik turnirjev si lahko ogledate na naši uradni strani.

Asus je zaradi nekega razloga ustvaril miško, ki jo lahko napolnite z eteričnimi olji

0

Morda sem pravi čudak, ampak nikoli se nisem med delom za računalnikom ali igranjem videoiger ustavil, pogledal svojo miško in si rekel: “Mater, ti pa res smrdiš! Kaj bi dal, da bi lahko vanjo vgradil tehnologijo, ki bi oddajala prijetne dišave!” Res je, da si svoje miške tudi nisem od blizu povohal, saj za kaj takega preprosto nisem imel želje. Morda pa je to storil kakšen Asusov inženir – in tako je nastala prav posebna miška, ki jo je podjetje najavilo pred nekaj dnevi.

Miška se imenuje preprosto ASUS Fragrance Mouse in nosi oznako MD101. Na prvi pogled ne deluje kot kakšen poseben izdelek, a stvari se spremenijo, ko odpremo spodnji del miške. Tam poleg utora za eno AA baterijo in reže za brezžični oddajnik najdemo še ločen plastičen predalček, ki ga lahko napolnimo z dišečim eteričnim oljem. Med uporabo miške tako uživamo v povsem novi aromi delovnega prostora.

ASUS  miška

Če bi miško uporabljali v pisarni in bi vonj začel motiti sodelavce, lahko olje preprosto izpraznite in zamenjate z drugo dišavo. Pri tem je seveda treba biti previden pri prelivanju in pravilni negi predalčka z oljem – nihče si ne želi, da bi ob enem potegu miške po nesreči polil olje po celotni delovni površini.

Sicer pa gre za precej standardno miško z ergonomskim oprijemom, ki bo na voljo v barvah Iridescent White in Rose Clay. Ponuja 2,4 GHz brezžično in Bluetooth povezovanje, DPI stopnje 1.200, 1.600 in 2.400, njeni gumbi pa so pri klikanju skoraj neslišni.

ASUS Fragrance Mouse obljublja pravo zen izkušnjo, a podjetje za zdaj še ni razkrilo, kdaj bo izdelek na voljo in koliko bo stal.

Film Cold Wallet se vrti okoli skupine Redditorjev in kripto prevare

0

Kripto vode vam lahko prinesejo veliko bogastva, nespametnim pa lahko zlahka odnesejo težko privarčevani denar. Skozi leta smo slišali že nešteto zgodb o ljudeh, ki so vložili sredstva v obetajoč kovanec, nakar se je vse skupaj izkazalo za prevaro. Pri tem pogosto sodelujejo tudi kripto vplivneži, ki sledilcem svetujejo nakup določenega kovanca, nato pa sami izplačajo vso svojo imovino, medtem ko ostali ostanejo praznih žepov z valuto, ki ni vredna počenega groša.

Žrtvam pogosto ne preostane drugega kot jezno pritoževanje na forumih, film Cold Wallet pa zastavlja vprašanje: “Kaj če ne bi ostalo le pri internetnem besu, ampak bi žrtve s prevarantom poskušale obračunati na bolj konkreten način?” To vprašanje je dejansko zanimivo, saj nekateri pri teh prevarah izgubijo tisoče evrov, kar jim lahko dobesedno uniči življenje, zato se podajo na pot maščevanja.

Takšna je tudi premisa filma Cold Wallet, v katerem se skupina Redditorjev odpravi proti domu prevaranta, da bi mu izmaknila ključek, na katerem se nahaja vse njegovo kripto bogastvo. Fraza “Redditorji” ni posledica moje ciničnosti ampak je omenjena že v uradnem opisu filma, kar takoj pritegne pozornost internetnega občinstva. Poleg tega to ni zgolj nekakšen indie film, saj za njim stoji Steven Soderbergh, med igralci pa najdemo Raúla Castilla, ki je svoje talente pokazal v grozljivki Smile 2, in Josha Brenerja, ki ga poznamo iz serije Silicijeva dolina ter ene epizode Mythic Questa.

Film ponuja zanimivo zgodbo s presenetljivim zapletom – skupina Redditorjev finančnega prevaranta ugrabi v njegovi vili, a ta nato postopoma začne obračati člane ekipe drugega proti drugemu.

Prve ocene kritikov so filmu na strani IMDb podelile oceno 7/10, a verjetno bodo poznavalci kripto sveta pri gledanju bolj uživali kot filmski kritiki. Cold Wallet izide v kinematografih in na platformi Apple TV 28. februarja.

Lenovo Yoga 7 2-v-1 Gen 9 – uporaben prenosnik, ki stane samo dobrega jurja

Dandanes se verjetno vsakemu tehnološko ozaveščenemu staršu stemni pred očmi, ko pred njega stopi njegov podmladek in ga poprosi za nov prenosnik. Izgovor za to je največkrat šola, a vsak najstnik potem za hrbtom skriva fige in obenem upa, da njegov starš ne ve, da za ustvarjanje PowerPoint predstavitev prenosnik ne potrebuje ravno RTX 5090.

Prenosniki so v zadnjih letih postali hudo dragi, zato je lepo videti kakšen nov izdelek, ki zadosti vsakdanjim potrebam, ne da bi bilo treba zanj odšteti celo premoženje. Podjetje Lenovo nam je tokrat v roke potisnilo ravno takšen izdelek z imenom Lenovo Yoga 7 2-v-1 Gen 9. Ta sicer ne omogoča poganjanja Cyberpunka 2077 na najvišjih grafičnih nastavitvah, a če iščete uporaben prenosnik za delo in šolo, potem je tole odlična ponudba. Poleg tega ponuja nekaj trikov, ki jih ne boste našli niti na igričarskem prenosniku.


NAPOVEDNIK


Specifikacije:

Ime izdelka: Lenovo Yoga 7 2-in-1
Premer zaslona: 14 palcev
Maksimalna ločljivost: 1920 x 1200
Pomnilnik: 16 GB DDR5-5600
Grafični čip: AMD Radeon 780M
Disk: 1 TB
Osveževanje zaslona: 60 Hz
Teža: 1,61 kg
Nakup: Mimovrste


Ko Lenovo Yoga 7 postavite na mizo, ne boste pritegnili pogledov množice. Prenosnik je na voljo le v srebrni barvi, ki ji proizvajalec pravi Arctic Grey, in ne vsebuje nobenih dodatnih lučk. Nekaterim bi se to morda zdelo dolgočasno, a za delo v pisarnah in drugih prostorih, kjer ne želite motiti okolice, je to odlična lastnost. Gre za manjši prenosnik s 14-palčnim zaslonom, kljub temu pa je presenetljivo težak – tehta 1,61 kg, kar pri takšnem izdelku opazite. Če ste pričakovali peresno lahek prenosnik, vas utegne teža negativno presenetiti.

Kar se tiče vhodov in izhodov, ta prenosnik ne prinaša nič posebej presenetljivega. Na levi strani najdemo izhod HDMI 2.1, dva vhoda USB-C (eden služi tudi za polnjenje prenosnika) ter priključek za žične slušalke, kar je vedno dobrodošlo. Desna stran vsebuje en USB-A vhod, režo za MicroSD kartice ter edini gumb na celotni napravi, namenjen vklopu – prenosnik se sicer samodejno zažene takoj, ko ga odprete.

lenovo yoga 7
Prenosnik je moč osvetliti zgolj v beli barvi in vsebuje slovensko gravuro tipk.

Všeč mi je bila tipkovnica, ki sicer ne vsebuje numeričnega dela, kar je razumljivo, a so vse ostale tipke dovolj dobro razporejene za udobno delo. Tipkanje je tiho, tipkovnica pa ima belo osvetlitev, kar omogoča delo tudi ponoči. Prav tako boste veseli velike tipke Enter in slovenske gravure, tako da so vsi šumniki na svojem mestu. Ker gre za sodoben prenosnik, se na tipkovnici nahaja tudi posebna tipka za zagon umetno inteligentnega pomočnika Copilot.

Manj navdušen sem bil nad sledilno ploščico pod tipkovnico. Ta sicer opravlja svoje naloge, a je nenavadno glasna, tako da lahko s pritiskanjem levega ali desnega klika hitro razdražite koga, ki si z vami deli prostor.

lenovo yoga 7
Fleksibilnost je tule največja privlačnost, ki jo lahko izrabite tudi za risarske podvige.

Zaslon je klasični LCD z ločljivostjo 1920 × 1200 in podporo za dotik (na voljo je sicer tudi OLED različica, ki pa je nisem testiral). Osvežuje se pri 60 Hz, kar je dandanes že malce zastarelo, in preseneča, da proizvajalci še niso povsem opustili tako nizke stopnje osveževanja. A po drugi strani so takšni kompromisi nujni, če želiš obdržati nizko ceno. Pri tem modelu se to odraža tudi v svetilnosti 300 nitov in nekoliko slabši reprodukciji barv.

Lenovo Yoga 7 2-v-1 Gen 9 pa vse to odtehta s svojo prilagodljivostjo. Oznaka 2-v-1 pomeni, da lahko prenosnik po želji prepogibamo – uporabljamo ga lahko kot klasično delovno postajo ali pa ga prepognemo in postavimo kot stojalo za gledanje serij in filmov. Lahko ga celo popolnoma zložimo in dobimo debelejšo tablico za branje knjig ali risanje – pri tem nam pride prav priloženo pisalo Lenovo Digital Pen.

Kot že rečeno, z obstoječo konfiguracijo ne boste igrali zahtevnejših iger. V prenosniku se nahajajo procesor AMD Ryzen 7 8840HS, grafični čip AMD Radeon 780M in 16 GB LPDDR5-6400 pomnilnika, družbo pa jim dela SSD disk s kapaciteto 1 TB. Gre za specifikacije, ki so bolj namenjene pisarniškemu delu in risanju, čeprav boste na njem brez težav igrali kakšen preprost indie naslov.

lenovo yoga 7
Robovi bi bili lahko malenkost manj ostri in znajo zmotiti takrat, ko prenosnik uporabljate kot tablico.

Nižja frekvenca osveževanja pozitivno vpliva na vzdržljivost baterije. Pri testiranju sem večji del dneva gledal serije in filme prek pretočnih storitev ter iz enega polnjenja iztisnil 10 ur neprekinjene uporabe. To ni slab rezultat – ob običajnem delu boste lahko prenosnik uporabljali nekaj dni, preden boste morali poiskati vtičnico.

In to je v bistvu vse, kar lahko povem o tem izdelku. Lenovo Yoga 7 2-v-1 Gen 9 je soliden prenosnik, ki vas sicer ne bo presenetil z inovativnostjo, njegov zaslon pa bi lahko bil nekoliko boljši. Po drugi strani pa omogoča prilagodljivo uporabo, kar bo marsikateremu uporabniku prišlo še kako prav – še posebej tistim, ki radi delajo zapiske ali skicirajo.

Za konec še cena: Lenovo Yoga 7 2-v-1 Gen 9 na Mimovrste stane 1.012 €, pri čemer gre za različico z OLED zaslonom, ki je še boljša od testirane enote.

Bethesda enemu srečnežu ponuja možnost, da v igri The Elder Scrolls 6 ustvari svojega NPC-ja

0

Kdaj bomo dobili naslednje poglavje serije The Elder Scrolls? Odgovor na to vprašanje lahko poda le razvijalec Bethesda, ki za to franšizo skrbi že desetletja in je najbolj sveže poglavje najavilo 6 let nazaj. Po izjemno priljubljenem petem delu, Skyrim, se je odločila posvetiti drugim projektom, zato smo medtem dobili dve novi igri iz serije Fallout, veliko časa pa je studio namenil razvoju znanstvenofantastičnega naslova Starfield. Slednji na koncu ni dosegel pričakovanega uspeha.

Razvoj Starfielda je zdaj v veliki meri zaključen – Bethesda je sicer sporočila, da se zdaj popolnoma osredotoča na The Elder Scrolls 6, vendar hkrati načrtuje tudi nove dodatke za Starfield. Možno pa je, da so bili nekateri od teh načrtov preklicani, saj prva razširitev, Shattered Space, kritikov ni pretirano navdušila. V vsakem primeru je jasno, da bo The Elder Scrolls 6 nekoč izšel, a še ni znano, kdaj točno se bo to tudi zgodilo.

Medtem se je razvijalec povezal z organizacijo Make-A-Wish Foundation, ki si prizadeva uresničiti želje resno bolnih ali neozdravljivih otrok. Sredstva zbirajo prek dobrodelnih dražb, ki jih organizirajo znane osebnosti in razvijalci videoiger. Med njimi je tudi Bethesda, ki bo najvišjemu donatorju omogočila ustvarjanje lastnega prebivalca dežele Tamriel.

Izbrani posameznik bo lahko sodeloval neposredno s studiem in pomagal oblikovati svojega edinstvenega NPC-ja, ki bo nato postal del zgodovine franšize The Elder Scrolls. V igro lahko vnesete lik, zasnovan po sebi, ali pa si izmislite popolnoma novega junaka, ki ga bodo razvijalci upodobili po vaših željah.

Vendar pa takšna priložnost ne bo poceni – trenutne ponudbe presegajo 3.850 dolarjev, pričakovati pa je, da bo končna cena pred iztekom še višja.

Door Kickers 2 – taktično streljanje za odrasle

SWAT 4 je bila ena izmed prvih iger, ki sem jih imel priložnost izkusiti preko večigralstva. Zato ni nobeno presenečenje, da sem se zaljubil v idejo vojaških in policijskih taktičnih simulacij. Načrtovanje kota napada na podlagi nepopolnih informacij in počasno čiščenje sob ter preučevanje vidnih polj je nekaj nepopisno zadovoljujočega. In Door Kickers 2 zadane prav tisti žebljiček. Pravzaprav ga zarije globoko v betico smrdečega terorista.

Enainpetdeset mesecev brkljanja v fazi zgodnjega dostopa se je obrestovalo – in to konkretno. Če odmislimo potencialno polarizirajočo bližnjo vzhodno tematiko in nekaj drobnih spodrsljajev, bi lahko rekli, da so KillHouse uspeli izdati redko dobrino: igro, ki je namenjena specifični publiki – a je odlična v svojem elementu. Če te zanima fiktivna postavitev, ki jasno vleče navdih iz sodobnih konfliktov v Iraku in Afganistanu ter nisi nagnjen k metanju tipkovnice v zid zaradi slabe sreče, ti bo Door Kickers 2 zlahka nudil zanimivo in drugačno izkušnjo.


Razvojna ekipa: KillHouse Games
Založnik: KillHouse Games
Platforme: PC
Steam: Povezava
Datum izida: 10. februar 2025
Cena: 24,99 €

Zvrst: Strateška taktična simulacija


NAPOVEDNIK

Taktika po tvojem okusu

Če primerjamo Door Kickers 2 z originalom, opazimo kar nekaj izboljšav. Bolj realistično obnašanje… večji, raznolikejši naravno oblikovani zemljevidi… kampanje, ki jih sestavljajo kompleti misij… izboljšan uporabniški vmesnik… Ta fontana zabave presega predhodnika na vseh frontah.

Kot v prvem delu tudi tukaj lahko vsak kavčni taktnik najde svojo nišo. Perfekcionisti lahko prepletejo stopnjo s kaotično mrežo ukazov, nato pa pritisnejo na pričetek, se udobno namestijo ter spremljajo ekipo med izvajanjem načrta. Bolj spontani igralci, kot recimo jaz, pa lahko improvizirajo v realnem času, premikajo skupino korak za korakom, ustavljajo uro in panično preizkušajo različne scenarije ter pritisnejo na reset, ko gre vse narobe.

Dejstvo, da shranjevanje pozicij sredi igre ni možno, pomeni, da so lahko obsežnejše misije tako brutalne, da boš potočil solzo, ko po dobrih 30 minutah načrtnega planiranja spregledan samomorilec raztrešči tri četrtine skupine.

To bi lahko hitro postalo mukotrpno, a so misije izjemno raznolike, tako po tematiki, kot tudi po ciljih in lokacijah. Ena izmed njih, “Raptor Down”, recimo od tebe zahteva, da se prebiješ v srce naselja, uničiš strmoglavljeni dron in se živ vrneš na evakuacijsko točko. Zveni preprosto? Povej to mojemu gumbu za reset misije, ko domačini kot mrtveci iz World War Z neprestano obletujejo tvojo lokacijo iz vseh smeri.

Po dobrega pol ducata neuspešnih poskusov, v katerih je moj elitni moštveni oddelek v polni bojni opremi poginil hitreje kot led sredi saharskega peska, sem poklapano priznal poraz v trenutni taktiki in prisegel, da se bom vrnil naslednji dan. Na srečo je misij ogromno. Zahvala temu gre polnemu arhivu, aktivni Steam podpori za izdelavo in deljenje stopenj, na voljo pa je tudi naključen ustvarjalnik.

Ko gre vse po maslu…

Nove mehanike, kot so klečanje, tek, podporni ogenj in vstop skozi okna, skupaj s sofisticiranimi vidnimi polji in smernim streljanjem na podlagi 3D pogona, poskrbijo za taktične spopade, ki so navadno rezervirani za prvoosebne strelske igre. Dodaj še možnost ustvarjanja lastnih vstopnih točk z eksplozivi in protitankovskimi raketami, pa boš hitro ugotovil, zakaj se razvijalci ponašajo z izjavo, da gre za najboljši igričarski prikaz sodobnega boja v zaprtih prostorih.

Ko reševalna misija, zajetje VIP-ja ali eliminacija teroristov teče kot po maslu, ima Door Kickers 2 skoraj baletno eleganco. Le sekundo po tem, ko vržeš granato skozi vrata, se ekipa razprši skozi vrata po vnaprej določenih točkah ter prerešeta raztresene sovražnike s preciznimi rafali iz neslišnih pušk, optimiziranih za boj na blizu. Hkrati so pokrita vsa mesta, kje bi se lahko pojavil nov sovražnik iz sosednih prostorov, ostrostrelec pa nudi vpogled na dogajanje v okolici ter čaka na ukaz, da dostavi luknjo sredi čela optimističnega vodjo teroristov.

… in ko gre vse narobe

A čeprav je lepo videti, ko operacija steče kot po maslu, igra zares zasije, ko se vmes vrine skoraj kaotična, a večinoma verodostojna umetna inteligenca. Ravno ko se samozadovoljno trepljaš po rami, ker si brez prask prečistil dve tretjini palače, eden izmed tvojih vojakov zakoraka v vidni kot nepreverjene sobe in prejme rafal v trebuh. Ali pa zaobide ovinek in se znajde iz oči v oči s samomorilskim fanatikom.

Nepredvidljivo in napeto

Obožujem, kako kombinacija realistične fizike, uničljivih okolij in pametnih nasprotnikov vodi v nepredvidljive situacije. V eni od samostojnih misij sem moral na lastno pest vdreti v hišo in ugrabiti VIP-ja brez dvigovanja alarma. Prvi del mi je šel odlično. S strateško uporabo eksplozivov, rafalov in preciznega kritja sem se prebil do cilja, ga prepričal k predaji in ga pričel voditi ven.

Nato so se odprla vrata v ogromen sosednji prostor. Hitra reakcija je omogočila eliminacijo dveh sovragov, ki sta planila skozi, a nato sem zaslišal nesrečen zvok “menjavanje nabojnika!”. Pogledal sem v ekran z občutkom, da sem pečen. Na srečo se je eden od nasprotnikov odločil pobegniti, drugi pa, je prav tako ugotovil, da je ostal brez nabojev. Na srečo je bil moj izkušen specialec hitrejši in hitro dokazal, kdo je tu lovec in kdo plen.

Razsodba

(+) Izjemno globok taktični realizem
(+) Raznolike in dinamične misije s številnimi pristopi
(+) Pametna in nepredvidljiva umetna inteligenca
(+) Intenzivni spopadi
(+) Obsežna vsebina s kampanjami, ustvarjalnikom stopenj in modifikacijami
(+/-) Pomanjkanje shranjevanja sredi misije lahko frustrira
(-) Nekaj hroščev v umetni inteligenci
(-) Občasno zanašanje na srečo

GTA 5 bo na PC-ju končno dobil uradno podporo za ray tracing in naročnino GTA+

5

Čas v pisarnah razvijalca Rockstar teče drugače kot drugod v igričarski industriji. Govorimo namreč o razvijalcu, ki si za ustvarjanje iger lahko vzame toliko časa, kot ga potrebuje, pri tem pa ga ne upa priganjati niti njegov založnik Take-Two. Takšna svoboda ima svoj razlog – Rockstar stoji za franšizo Grand Theft Auto, ki je tako priljubljena, da si nekateri založniki letos ne upajo napovedati izidov svojih iger, saj si ne želijo deliti datuma z GTA 6.

Šesti del serije je še vedno napovedan za letos, vendar razvijalec še ni omenil PC različice, ki bo skoraj zagotovo izšla vsaj kakšno leto po premieri na konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X. Kljub temu pa se je Rockstar vsaj malce usmilil PC igralcev, saj bodo ti končno dobili nagrajeno različico igre GTA 5, ki je bila od leta 2022 na voljo le lastnikom konzol PlayStation 5 in Xbox Series X.

PC igralci bodo tako po treh letih čakanja končno lahko zaigrali v grafično izboljšani različici GTA 5. Prenovljena izdaja prinaša ray tracing osvetljevanje, ekskluzivno na PC-ju pa bosta na voljo še tehnologiji RTGI (Ray-Traced Global Illumination) in RTAO (Ray-Traced Ambient Occlusion). Poleg tega bomo lahko, zahvaljujoč tehnologijama DLSS 3 in FSR 3, uživali v višjih sličicah na sekundo, nalaganje stopenj bo hitrejše, izboljšan pa bo tudi zvok, saj bo podprt standard Dolby Atmos. Uradno bodo podprte tudi višje ločljivosti in ultra široki zasloni, vendar bo vse to seveda odvisno od strojne opreme. Rockstar je na uradni strani objavil tudi nove sistemske zahteve – za vklop ray tracing osvetljevanja boste potrebovali novejši procesor in vsaj grafično kartico RTX 3060 z 8 GB video pomnilnika.

Posodobitev prinaša tudi novo vsebino. PC igralci bodo ob zagonu večigralskega načina naleteli na izboljšan uvodni del, obiskali bodo lahko garažo Hao’s Special Works, kjer bo mogoče nadgrajevati avtomobile, poleg tega pa bodo dobili dostop do petih povsem novih vozil. Na južnem delu zemljevida bo mogoče srečati novo divjad, ki jo bo mogoče fotografirati v okviru izziva Wildlife Photography Challenge, ta pa prinaša posebne nagrade.

S to posodobitvijo bo Rockstar PC igralcem omogočil tudi naročnino GTA+, ki je bila doslej na voljo le na konzolah. Naročnina vsak mesec prinaša dodaten denar, podrobnejše spremljanje kariere in razne druge ugodnosti.

GTA 5 bo to obsežno posodobitev prejel že 4. marca, pri čemer bo za igralce popolnoma brezplačna, vendar bo treba za njen dostop igro ponovno namestiti.

Kitajski Ne Zha 2 postal najbolj dobičkonosen animirani film v zgodovini

0

Morda bi pričakovali, da je med najbolj dobičkonosnimi animiranimi filmi na vrhu kakšen naslov, kot sta originalni Frozen ali kakšen del serije Shrek, saj sta oba ob izidu postala del splošne kulture. A temu ni tako. Na prvem mestu se je dolgo držal Levji kralj, ki mu je sledil Frozen 2, oba filma pa sta izšla leta 2019. Nato je sledilo nekaj zatišja, dokler lani prvega mesta ni prevzel Inside Out 2, zdaj pa je ta rekord podrl Ne Zha 2, ki je postal tudi prvi film na lestvici brez ameriških korenin.

Kitajci se te dni množično odpravljajo v kinodvorane, saj si velik del populacije želi ogledati Ne Zha 2, nadaljevanje animiranega filma, katerega prvi del je izšel leta 2019. Denar se medtem pridno steka v blagajne in do zdaj je Ne Zha 2 zaslužil že 1.731.080 dolarjev, kar ga na lestvici najbolj dobičkonosnih animiranih filmov vseh časov uvršča na prvo mesto. A film ni dosegel le tega impresivnega mejnika, saj bo končni znesek še precej višji, ko bo enkrat zaigral tudi na mednarodnem trgu. Ne Zha 2 je namreč za zdaj na voljo le na Kitajskem, s čimer je postal tudi prvi film, ki je zaslužil več kot milijardo dolarjev in ni bil ustvarjen v Hollywoodu.

Zaradi izjemnega uspeha so kitajski kinematografi podaljšali predvajanje filma do 30. marca, analitiki pa napovedujejo, da bo na Kitajskem na koncu zaslužil okoli 2,08 milijarde dolarjev. To bi ga pomaknilo višje tudi na splošni lestvici najbolj dobičkonosnih filmov vseh časov – uvrstil bi se za Titanikom, a bi prehitel velikane, kot sta Maščevalci: Brezmejna vojna in Vojna zvezd: Sila se prebuja.

A še enkrat velja poudariti, da je bil ta dobiček za zdaj ustvarjen izključno na Kitajskem. Če bo mednarodno občinstvo prav tako navdušeno nad tem animiranim spektaklom, obstaja možnost, da se Ne Zha 2 povzpne povsem na vrh. Tam že od leta 2009 kraljuje Avatar, ki je po svetu zaslužil dobrih 2,9 milijarde dolarjev.

Among Us dobiva 3D različico

0

O igri Among Us se sicer še vedno veliko govori, a ob pogledu na igralno bazo na strani SteamDB sem presenečeno ugotovil, da je ta veliko nižja, kot je bila pred leti. Among Us je sicer izšel že leta 2019, svojo pravo priljubljenost pa je dosegel sredi pandemije koronavirusa, ko je v igri istočasno sodelovalo rekordnih 440.000 igralcev. Od takrat igralna baza vztrajno upada, danes pa igra dnevno doseže približno 8.000 igralcev. To sicer ni porazen rezultat, a razvijalec Innersloth bi si zagotovo želel obuditve nekdanjih številk.

Morda bo nekaj nove publike pritegnil Among Us 3D, ki to večigralsko detektivsko igro iz 2D pogleda prenaša v polno 3D izkušnjo. Ta različica je bila napovedana včeraj in če se vam ob ogledu napovednika zdi zadeva nekam znana, je to verjetno zato, ker jo je Innersloth v bistvu že izdal. 3D verzija je namreč zgolj predelava VR različice igre, le da tokrat za igranje ne bo treba uporabljati VR očal, temveč bo na voljo drugačen uporabniški vmesnik.

Innersloth je potrdil, da bodo igralci VR in 3D različice lahko igrali na istih strežnikih, medtem ko ta funkcija ne bo združljiva z originalno 2D verzijo. Grafično izboljšana različica bo uvedla tudi novo valuto, imenovano Stardust, s katero bo mogoče kupovati dodatne možnosti prilagajanja videza. Razvijalec namerava ta dodatna sredstva uporabiti za razvoj nove vsebine, ki bo vključevala nove igralne načine in dodatne preobleke.

Innersloth v napovedniku ni razkril datuma izida, na uradni strani Steama pa lahko zasledimo obljubo, da bo igra izšla “kmalu”.

Enoigralska kampanja za Delta Force izide jutri in bo povsem brezplačna

0

Ko je razvijalec Team Jade najavil, da bo oživljena znamka Delta Force izšla kot povsem večigralska prvoosebna extraction streljačina, je marsikateri veteranski igralec videoiger žalostno izdihnil, saj se še spominja časov, ko so bile te igre usmerjene v enoigralsko izkušnjo. Zato številni uspeha igri niso pripisovali, a so se ušteli, saj ta naslov še vedno preigrava okoli 100.000 istočasnih igralcev. Team Jade pa bo vojaškim veteranom malce popihal na dušo z enoigralsko kampanjo Black Hawk Down.

O njej smo že pisali, njeno ime pa jasno nakazuje, da je zasnovana po slavnem filmu Sestreljeni črni jastreb, ki je za svoj čas imel izjemno priljubljeno igralsko zasedbo. Josh Hartnett, Eric Bana, Ewan McGregor, Tom Hardy, Tom Sizemore in Orlando Bloom so danes spoštovana imena, a takrat še niso bili tako slavni, zato jih je režiser Ridley Scott lahko združil pod eno streho in to za sprejemljiv proračun.

Kampanja bo sledila dogodkom iz filma, tako da se boste z ekipo vojakov znašli za sovražnimi črtami in poskušali pobegniti na varno, pri tem pa bo za vse veljalo pravilo: “Nikogar se ne pusti zadaj.” Včeraj smo za ta enoigralski del dobili obsežnejši napovednik, ki prikazuje nekaj akcije v razrušenem mestu. Vendar se ne morem znebiti občutka, da se posnetek občasno zatika, kar upam, da ni znak slabe optimizacije.

Čeprav je Team Jade ob najavi DLC-ja sprva trdil, da bo plačljiv, so se tik pred zdajci premislili in na družbenem omrežju X zapisali, da bodo ta dodatek kot zahvalo za podporo igralne baze izdali povsem brezplačno.

Black Hawk Down izide že danes, 21. februarja, a žal po ameriškem času, tako da bo pri nas na voljo ob 04:00 zjutraj.

Dying Light 2 dodaja nov zanimiv igralni način Tower Raid

Franšiza Dying Light je nedavno praznovala svojo 10. obletnico, razvijalec Techland pa je ob tej svečani priložnosti obljubil, da se zgodba tega postapokaliptičnega sveta ne bo zaključila z drugim delom. V različnih stadijih produkcije imajo namreč več novih naslovov, obenem pa nameravajo še naprej podpirati že obstoječi igri.

Prvi del, Dying Light 1, naj bi tako prejel grafično prenovo, drugi del pa dodatno vsebino, ki je zdaj že na voljo za preigravanje. Gre za nov igralni način, imenovan Tower Raid, ki je bil v preteklosti že prisoten v igri, vendar je bil časovno omejen. Tokrat pa se vrača – in to za stalno. Gre za roguelike način igranja, kjer se prebijate skozi nadstropja ogromnega nebotičnika, pri čemer je vsako nadstropje zahtevnejše od prejšnjega, hkrati pa prinaša bolj mikavne nagrade.

Cilj je doseči vrh, kar bo mogoče le z uigrano ekipo, sestavljeno iz največ štirih igralcev. Vsak igralec na začetku izbere svoj razred, nato določi težavnostno stopnjo in akcija se lahko začne. Med vzponom po nadstropjih si boste lahko vzeli tudi nekaj oddiha ter obiskali trgovca, kjer boste obnovili zaloge, nato pa se boste morali vrniti v krvavo klanje proti manjšim in večjim nemrtvim nasprotnikom.

Treba se je zavedati, da gre za povsem ločen igralni način, ki se razlikuje od originalne izkušnje. V igro ne boste vnesli svojih orožij, temveč bodo ta vnaprej določena glede na izbrani igralni razred. To bi lahko razočaralo nekatere igralce, saj si mnogi želijo, da bi bila ta vsebina organsko vpeta v svet igre, namesto da deluje kot samostojen način igranja.

Formula E pokazala prvi postanek z električnim polnjenjem

0

Dirkanje z električno različico bolida Formule 1 se je zdaj že dodobra zasidralo med nami, kategorija Formula E pa je našla svojo bazo oboževalcev, ki pa po obsežnosti ne more konkurirati tisti, ki ob progah vdihuje bencinske hlape. Formula E namreč odpravi nekatere elemente klasičnega dirkanja, kot so glasni motorji in postanki v boksih, a nekateri gledalci prav v tem uživajo – če ti bolid ob bližnjem srečanju ne predre bobenčkov, potem je sploh brez zveze žuliti rit na tribunah.

Organizatorji bodo zdaj v ta svet dirkanja pripeljali vsaj en element, ki ga gledalci klasičnih dirk izkusijo na vsakem dogodku: postanke v boksih. Električne formule so sicer povsem sposobne zdržati dirko z enim samim napajanjem, a o postankih se je govorilo že pred dvema letoma, saj v dirkanje vnašajo novo stopnjo taktike, ki lahko dogajanje precej popestri. Prejšnji vikend smo tako končno dočakali premierno predstavitev takšnega postanka na dirkališču Jeddah v Savdski Arabiji.

Dirkači so morali med vožnjo obvezno opraviti en postanek, pri katerem so njihove bolide priklopili na 600 W polnjenje, ki je trajalo približno 30 sekund. Na posnetku postanek sicer ne deluje posebej razburljivo – dirkač preprosto ustavi na svojem mestu, nekdo mu v zadnji del bolida priklopi polnilec, nakar začne bolid rahlo utripati, kar očitno nakazuje, da je polnjenje v teku. Takšna obnova baterije ni zgolj vizualni dodatek, saj dodatna električna energija izboljša moč formule za približno 10 %.

Mnenja dirkačev so mešana: zmagovalec dirke Maximilian Günther je tehnologijo označil za “kar kul”, medtem ko je bil Dan Ticktum manj navdušen, saj je moralo njegovo vozilo pred polnjenjem opraviti ponastavitev elektronike.

Serija Pobiralec stav preklicana po dveh sezonah

0

Chuck Lorre v Hollywoodu velja za človeka, ki zna ustvariti privlačno komično serijo, ki bo hkrati pritegnila pozornost milijonov gledalcev. Podpisal se je pod nekaj izjemno priljubljenih serij, kot so Dharma & Greg, Dva moža in pol ter Veliki pokovci, zato se je dolgo zdelo, da sploh ne more ustvariti projekta, ki ne bi trajal vsaj nekaj sezon.

Njegov niz uspehov pa se je zdaj prekinil, saj njegova najnovejša serija Pobiralec stav ne bo dobila tretje sezone. To je za spletno stran TVLine potrdila platforma Max, ki je sicer serijo, ki sta jo skupaj ustvarila Chuck Lorre in Nick Bakay, hvalila, a so se kljub temu odločili, da novih epizod ne bo.

Kar je škoda, saj mi je bila prva sezona res všeč. Chuck je tokrat ustvaril bolj odraslo komedijo brez nenehnega smeha občinstva, hkrati pa smo dobili vpogled v zanimivo dogajanje v svetu iger na srečo, kjer ne trpijo samo tisti, ki igrajo, ampak tudi tisti, ki morajo nato pobirati denar od stav. Serija je imela tudi nekaj zvezdniških gostovanj – posebej velja izpostaviti Charlieja Sheena, ki se je pred leti silovito sprl s Chuckom, zaradi česar je bil odpuščen iz serije Dva moža in pol. A očitno sta od takrat zakopala bojno sekiro in ponovno združila moči za eno epizodo.

Čeprav je bila serija kakovostna, pa pretočni servis Max vanjo očitno ni verjel od samega začetka. Pravzaprav sem povsem po naključju ugotovil, da je izšla druga sezona, ki se je zaključila manj kot mesec dni nazaj. Žal bomo tako ostali pri vsega 16 epizodah, Chuck pa medtem že dela s polno paro – trenutno ustvarja serijo Georgie & Mandy’s First Marriage ter povsem nov projekt, v katerem bo glavno vlogo igrala komičarka Leanne Morgan.

Warhammer 40k: Rogue Trader prihaja na Game Pass

0

Zvesti naročniki servisa Game Pass boste ta mesec dobro jedli, saj je Microsoft na platformo pripeljal kar nekaj odličnih naslovov. Najprej ste lahko skočili v obdobje druge svetovne vojne in se preizkusili v ostrostrelski akciji igre Sniper Elite: Resistance, včeraj pa vam je razvijalec Obsidian Entertainment dostavil svoj najnovejši izdelek – Avowed.

Slednja igra pa ni edini RPG, ki ga boste lahko igrali ta mesec, saj je pogumno naprej stopil tudi razvijalec Owlcat Games, ki je ob koncu leta 2024 izdal svoj najnovejši naslov Warhammer 40k: Rogue Trader. Ta bo že jutri, 20. decembra, dostopen tudi prek naročnine Game Pass.

Rogue Trader nam je bil všeč – celo nekoliko bolj kot Avowed, čeprav je imel slednji precej večji proračun za ustvarjanje svoje barvite fantazijske dežele. Po vsebini sta si igri povsem nasprotni, saj nas Rogue Trader popelje v brutalen svet futurističnega Warhammerja, kjer se moramo v odročnem delu vesolja, imenovanem Koronus Expanse, najprej soočiti z izdajo, nato pa se podamo na pot med različnimi planeti. Ob tem poskušamo izpolnjevati voljo svetega Cesarja ali pa začnemo dvomiti o njegovi moči.

Igra sledi preizkušeni formuli prejšnjih naslovov razvijalca Owlcat Games, ki nas je v preteklosti razveseljeval z RPG-izkušnjama Pathfinder: Kingmaker in Pathfinder: Wrath of the Righteous. To pomeni igranje iz zgornje perspektive, pri čemer je boj v tej igri strogo potezen, kar je razlika v primerjavi s prejšnjimi igrami studia. Poleg tega vas čaka veliko dialogov, sprejemanja odločitev ter bogato drevo veščin za razvoj vašega lika in spremljajočih kompanjonov.

Ob izidu je imel Rogue Trader kar nekaj večjih hroščev, a so jih razvijalci medtem v večji meri že odpravili. V igro je bil vključen tudi večji dodatek Void Shadow, ki je kampanjo še dodatno obogatil.

Tale e-bralnik bo poskušal oživiti čas tekstovnih avantur in knjig Časovni stroj

0

Stoletja nazaj, ko je bil sodobni internet od resničnosti tako oddaljen, kot je danes tehnologija teleportiranja, je bilo treba interaktivno zabavo doživeti na malce drugačen način. Videoigre so sicer že obstajale, a ker grafičnih kartic oziroma grafike sploh ni bilo, so si igralci podobe fantazijskih in zgodovinskih svetov ustvarjali zgolj s svojo domišljijo. Takrat so bile izjemno priljubljene tekstovne avanture, kjer je igralec pred seboj dobil zgolj interaktivno besedilo, ki mu je opisalo, kje se nahaja. Nato je izbiral med ponujenimi možnostmi, ki so ga bodisi premaknile naprej ali pa ujela v smrtonosno past.

Na podoben način so delovale tudi knjige iz žanra Choose Your Own Adventure. Tudi te so bile interaktivne – v Sloveniji je bila denimo izjemno priljubljena serija Časovni stroj, ki je bralca popeljala v različna obdobja zgodovine. Na določenih točkah zgodbe je moral sprejeti odločitev in prelistati na ustrezno stran, kjer se je pripoved nadaljevala – ali pa ga je pričakala smrt, zaradi česar je moral začeti znova.

inkbook

Iznajdljivi inženir Daniel Pucha zdaj poskuša obuditi te starodavne čase s pomočjo e-bralnika Ink Console. Naprava bo prikazovala črno-bele podobe in imela dva gumba, s katerima bo mogoče izbirati možnosti v zgodbi. Na predstavitveni strani projekta je več kot očitno, od kod Ink Console črpa svoj navdih – na slikah lahko vidimo naslovnice starošolskih avantur, kot je Zork 1, in knjige iz serije Choose Your Own Adventure.

gamebooks

Seveda morajo biti takšne avanture prilagojene novi napravi, ki jih namerava Daniel prodajati kot dodatke pod imenom Gamebooks. Ti bodo videti kot mini kartuše s prečudovitimi naslovnicami, uporabnikom pa bo na voljo tudi posebno orodje za ustvarjanje lastnih avantur, ki jih bodo lahko naložili na napravo prek SD-kartice.

Žal še ni znano, kdaj bo naprava prišla na trg. Daniel je še v fazi izdelave pravega prototipa, sredstva za podporo pa bo zbiral prek kampanje na platformi Crowd Supply.

Speedrunner igre Mario 64 je bil samo slabo minuto od svetovnega rekorda, ki pa na koncu zaradi okvarjene kamere ne bi veljal

0

Hitrostno preigravanje igre Mario 64 je postalo tako razširjeno, da danes v njem obstaja že več kategorij. Ena se denimo osredotoča na to, kako hitro lahko igralec pride do zadnjega spopada z Bowserjem, druga pa zahteva, da med igranjem pobere vse razpoložljive zlate zvezde.

Sčasoma pa se je oblikovala še ena povsem posebna kategorija, ki bi se vam morda zdela kot slaba šala, saj se zdi njen izziv skoraj nemogoč. A kategorija igralcev z zavezanimi očmi je povsem resnična – in v njej se je najbolj izpopolnil speedrunner z imenom Bubzia.

Igranje s prevezo čez oči je natanko to, kar si predstavljate: igralec prehaja kampanjo igre Mario 64, pri tem pa ne vidi ničesar. Popolnoma se mora zanašati na zvoke iz igre in sposobnosti svojega spomina – natančno mora vedeti, koliko korakov narediti v določeno smer, kje skočiti in od česa se odbiti, da bi na koncu dosegel zlato zvezdo. Podvig je naravnost neverjeten in zahteva ogromno vaje. Bubzia je lanskega junija na ta način dosegel 70 zlatih zvezd v času 1 ure, 25 minut in 11 sekund.

Od takrat se je trudil še izboljšati svoj rekord, in pred dobrim tednom je bil na dobri poti, da preseže že tako impresiven čas. A gledalci so namesto navdušenja doživeli grozo – po 24 minutah se mu je nenadoma pokvarila kamera. S tem je prekršil glavno pravilo izziva, saj mora imeti igralec ves čas kamero usmerjeno nase – le tako je mogoče verificirati, da ne goljufa.

Gledalci so hitro opazili spodrsljaj in ga začeli sporočati v klepetu, a Bubzia jih ni mogel slišati. Še eno pravilo namreč določa, da igralec med tem izzivom ne sme poslušati ničesar razen igre, saj bi mu drugače nekdo prek slušalk lahko sporočal trenutne koordinate in mu s tem močno olajšal igranje.

Na koncu se je preigravanje srečno končalo – Bubzia ni podrl rekorda, ki bi se sicer izkazal za neveljavnega in prinesel solze razočaranja. A bil je presneto blizu: njegov končni čas je bil 1 ura, 26 minut in 9 sekund – zgolj slabo minuto počasneje od njegovega največjega dosežka.

Nekomu je končno uspelo v Fallout: New Vegas pripeljati mini mapo

0

Legendarna igra Fallout: New Vegas danes šteje že 15 let, a modderji ji še vedno dodajajo novo vsebino in spreminjajo ustaljene igralne mehanike. Tako se igra na PC-ju še vedno čuti dokaj sveže, edina stvar, ki deluje res zastarelo, pa so mehanike streljanja. Te so bile neizpopolnjene že ob izidu igre, vendar jih je mogoče delno izboljšati z uporabo sistema VATS, ki omogoča upočasnjeno streljanje.

Modder Stentorious je pred nekaj dnevi predstavil novo kreacijo, ki bo zagotovo navdušila marsikaterega veteranskega igralca, ki bi v New Vegas kljub ljubezni do izvirnika rad vnesel nekaj moderne svežine. Novost se imenuje Modern Minimap, njen namen pa je dodati dinamični mini zemljevid na zaslon med igranjem.

Čeprav New Vegas vsebuje zemljevid, ga mora igralec vsakič priklicati prek zapestnega pripomočka Pip-Boy, kar je zamudno, poleg tega pa sama karta ni preveč podrobna – še posebej to velja za notranje prostore, kjer se je mogoče hitro izgubiti. Mod Modern Minimap odpravi te težave, saj omogoča stalen pregled nad igralčevim položajem v svetu, hkrati pa je izjemno prilagodljiv. Mini zemljevid je lahko povsem prazen in prikazuje le igralčev položaj, lahko pa vsebuje številne ikone, ki označujejo trenutni položaj sovražnikov, spremljevalcev, bližnje zaklade ali nevarne mine.

Mod Modern Minimap lahko najdete na spodnji povezavi. Za njegovo nemoteno delovanje je priporočljivo prebrati navodila za namestitev, saj zahteva inštalacijo nekaj dodatnih modifikacij. Osebno že razmišljam, kako bi ga vključil v svoje trenutno preigravanje moda Tale of Two Wastelands, ki združuje kampanji iger Fallout 3 in Fallout: New Vegas, vendar za zdaj še ni jasno, ali Modern Minimap ponuja podporo za ta specifičen paket.