🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 18

Nintendo Switch 2 izide 5. junija in to po ceni 469,99 €

Včeraj se je odvila dolgo pričakovana Nintendova konferenca, ki nam je od blizu pokazala vse čare naslednika izjemno priljubljene konzole Nintendo Switch. Japonsko podjetje je upalo, da bo lahko v uri dolgi predstavitvi izpolnilo vsa dolgoletna pričakovanja igralcev, in čeprav so pokazali veliko, je bil odziv na splošno dokaj mlačen – vsaj meni se je tako zdelo.

Ta je bil pod pričakovanji že pri prvi kratki predstavitvi, saj se je zdelo, da Nintendo ni želel preveč tvegati. Izboljšali so zgolj strojno opremo predhodnika in nekoliko povečali zaslon. Konzola bo zdaj omogočala višjo ločljivost in večje število sličic na sekundo. To se je na koncu tudi potrdilo, a resnično me je presenetilo, da nismo dočakali napovedi povsem nove igre Mario, ki je bila od nekdaj prvodnevni spremljevalec novopečenih Nintendo sistemov.

Namesto tega smo dobili napoved novega Mario Karta in Donkey Konga ter kopico predelav iger zunanjih razvijalcev. To sicer ni slabo, a res smo pričakovali poplavo Nintendovih lastnih licenc. Te so se sramežljivo pokazale le v obliki predelav originalnih iger s konzole Nintendo Switch, pri čemer bo za te nadgradnje treba odšteti dodatne evre. Kar me je zares presenetilo, pa je pohlepnost založnika, saj zahteva dodatna plačila ali naročnino na storitev Nintendo Switch Online za skoraj vsako stvar. Se spomnite Sonyjeve igre Astro Bot, ki je na zabaven način predstavila specifikacije konzole PlayStation 5 in je bila brezplačna? Nintendo se je domislil nečesa podobnega s svojo igro Nintendo Switch 2 Welcome Tour, a je videti bolj kot grafični uporabniški priročnik, za katerega bodo igralci morali plačati. Nintendo je prav tako dvignil cene iger: digitalne kopije bodo zdaj stale 80 €, za fizične pa bo treba odšteti kar 90 €.

Tudi sama konzola je precej dražja od pričakovanega. Spomnimo, da je original ob izidu stal 330 €, za naslednika pa boste morali odšteti kar 470 €. Dvig cene je bil sicer pričakovan, a vseeno se zdi, da je Nintendo tu nekoliko pretiraval, saj je zdaj konzola dražja od PlayStationa 5, ki ima precej bogatejši katalog iger.

Glede specifikacij smo končno dobili nekaj konkretnih odgovorov. Zaslon zdaj meri 7,9 palca v premeru, medtem ko je imel original 6,2 palca. Gostota pikslov je višja, Nintendo pa pravi, da boste v prenosnem načinu lahko uživali v ločljivosti 1080p, ob priklopu na postajo pa v 4K. Konzola bo sposobna prikazati 120 sličic na sekundo, a bo pri najvišji ločljivosti omejena na 60 sličic na sekundo. Na žalost pa boste primorani gledati v navaden LCD-zaslon, čeprav je bila OLED-različica prvotnega Nintendo Switcha izjemno priljubljena med igralci.

Kontrolerji Joy-Con bodo še vedno odstranljivi, a bodo zdaj magnetni, kar bo olajšalo njihovo pripenjanje in odstranjevanje. Dodana je tudi nova tipka C, ki sproži video klice, a tudi ta funkcija ni navdušila. že med predstavitvijo se je slika zataknila, poleg tega bo za video pogovore treba dokupiti dodatno kamero. Mikrofon je vgrajen v konzolo, kar pomeni, da zvok ne bo najboljše kakovosti, če bo naprava pripeta na televizor in tako oddaljena nekaj metrov od igralca. Spletno komuniciranje bo omogočeno samo igralcem z naročnino na Nintendo Switch Online.

Dobili smo tudi datum izida. Nintendo Switch 2 bo izšel 5. junija, prednaročila pa se že zbirajo na Konzolko.si. Res bo zanimivo spremljati, kako se bodo obnesle zaloge, saj na splošno vlada občutek, da se igralcem z nakupom ne mudi preveč. Mnogi upravičeno čakajo na bogatejši katalog iger ali na morebitno napoved nadgradnje, ki bo vključevala OLED-zaslon.

Nintendo bo danes popoldne razkril datum izida in ceno konzole Nintendo Switch 2

0

Igričarska skupnost je ob prvi uradni najavi dolgo pričakovane konzole Nintendo Switch 2 ostala nekoliko razočarana, saj nam japonski založnik – razen nekaj 3D upodobitev – ni pokazal ničesar zares otipljivega. Resda smo dobili kratek dražilnik za igro, ki močno spominja na naslednje poglavje serije Mario Kart, a Nintendo je takrat le pripomnil, da prava, obsežnejša predstavitev še prihaja. Zdaj je ta končno pred vrati.

Za privržence Nintendovega ekosistema je 2. april postal težko pričakovan datum, ki je zdaj naposled tu. Prenos v živo boste lahko spremljali ob 15.00 prek zgornjega video okna. Nintendo je že potrdil, da bo konferenca trajala več kot uro, kar pomeni, da nas čaka obilica novih in pomembnih informacij.

Danes bomo tako dobili odgovora na dve ključni vprašanji: kdaj bo Nintendo Switch 2 izšel in koliko bo stal. Po prvih informacijah gre zgolj za močnejšo različico originalne konzole z naprednejšimi kontrolerji. Govorice pravijo, da naj bi Nintendo prednaročila odprl že 9. aprila, prvi primerki pa bi iz skladišč odšli junija.

Cena ostaja neznanka, zato trenutno ne moremo storiti drugega kot ugibati. Ob izidu leta 2017 je originalni Nintendo Switch stal 330 €, a od takrat je minilo že dolgih osem let, v katerih se je trg močno spremenil. OLED različica konzole se danes na Mimovrste prodaja za 380 €, zato je verjetno, da bo Switch 2 – če bo imel OLED zaslon – stal vsaj toliko, če ne še več. Seveda so to le špekulacije, saj svetovni trg niha dnevno. Ameriški predsednik Trump je, denimo, prav danes napovedal nove uvozne tarife za izdelke, kar bi lahko vplivalo tudi na ceno konzole v ZDA in drugod po svetu.

Potem so tu še igre, ki ostajajo velika neznanka. Novo konzolo bi praviloma morala spremljati predstavitev povsem novega Maria – oboževalci simpatičnega italijanskega vodovodarja na svežo avanturo čakajo že dolgih osem let. Možno je tudi, da bomo dobili napoved nove Zelde, skoraj zagotovo pa vpogled v množico predelav iz originalnega Switcha, ki bodo zdaj delovale pri višjih ločljivostih in večjem številu sličic na sekundo.

Ne smemo pozabiti niti na zunanje založnike, ki imajo v lasti številne večje naslove, a jih zaradi strojnih omejitev originalnega Switcha niso izdali na tej platformi. Tudi pri teh projektih govoric ne manjka: Square Enix naj bi predstavitev izkoristil za napoved predelave Final Fantasy IX, Microsoft pa naj bi prenesel cel kup svojih iger – nekateri celo ugibajo, da bo prav tukaj napovedana predelava The Elder Scrolls IV: Oblivion.

John Wick 5 uradno potrjen

0

Včeraj je bil očitno dan za filmske najave, ki jih zaradi datuma marsikdo ne bi jemal resno. Po govoricah o nadaljevanju filma Bilo je nekoč v Hollywoodu smo na festivalu CinemaCon dobili še eno veliko novico – uradno je bil potrjen film John Wick 5. Za razliko od prejšnje govorice je bil ta film potrjen kar na odru, in sicer s strani Adama Fogelsona, vodje založniške hiše Lionsgate.

Novo poglavje franšize John Wick torej zares prihaja, mnoge pa bo presenetilo dejstvo, da se v glavno vlogo vrača Keanu Reeves. Kako bo zdaj 60-letni Reeves še vedno sposoben suvereno vihteti pesti in rokovati s pištolami, bomo videli v končnem izdelku. Oboževalci so še posebej presenečeni zaradi zaključka četrtega dela, ki je liku ponudil dostojanstveno slovo.

Podrobnosti o zgodbi in o tem, kako se bo John tokrat izognil gotovi smrti, za zdaj niso znane. Avtorji filma so za spletno stran IGN potrdili, da je naslednje poglavje v dobrih rokah. Adam Fogelson zagotavlja, da se nobeden od igralcev ne bi vrnil k snemanju petega dela, če ne bi bili prepričani, da bo Lionsgate znova dostavil vrhunski film. Producenta Basil Iwanyk in Erica Lee sta dodala, da je ključno ustvariti kakovostno zgodbo in Johnu ponuditi nov razvoj. Oba sta navdušena, da lahko skupaj naredijo prvi korak na tej novi poti. Glede na njune izjave bi lahko sklepali, da Johnovo potovanje še zdaleč ni končano – in morda nas bo Reeves v tej vlogi zabaval celo po dopolnjenem sedemdesetem letu.

Prvi film John Wick je izšel leta 2014 in impresivno je, da je filmski ekipi v desetih letih uspelo ustvariti štiri nadaljevanja, pri čemer kakovost nobenemu ni upadla. Ti akcijski filmi so postali tako priljubljeni, da je Lionsgate iz njih ustvaril pravo filmsko vesolje. Že 6. junija prihaja v kina film From the World of John Wick: Ballerina, na pretočnem servisu Prime Video pa je že na voljo serija The Continental: From the World of John Wick, v kateri glavno vlogo igra Mel Gibson. Keanu Reeves in Chad Stahelski producirata še eno dodatno serijo John Wick: Under the High Table, poleti pa se bo začelo snemanje filma o slepem morilcu Cainu.

Filme John Wick pri nas lahko gledamo na pretočnem servisu Netflix, z izjemo prvega dela, ki za pretočno predvajanje na naših tleh ni na voljo.

Film Bilo je nekoč v Hollywoodu dobiva nadaljevanje z Bradom Pittom in Davidom Fincherjem

0

Razumljivo je, da ste skeptični glede zgornjega naslova, saj je za nami 1. april in na internetu ta dan ni bilo mogoče zaupati nobeni informaciji – niti tisti, ki se je pojavila na preverjenih straneh. Stavim, da nekateri prav čakajo na sprožitev govoric prav na ta dan lažnivcev, saj novica tako dobi še večjo prepoznavnost zaradi spletnih razprav o tem, ali je resnična ali zgolj še ena potegavščina.

Vendar spletna stran The Playlist zagotavlja, da je zadeva resnična in da film Bilo je nekoč v Hollywoodu resnično dobiva nadaljevanje. Novico je kasneje potrdila tudi spletna stran Deadline, ki poroča, da je scenarij že spisan – in to s strani originalnega režiserja Quentina Tarantina. Tokrat pa bo Tarantino filmu namenil le svoj blagoslov, režiserski stolček pa bo prevzel nihče drug kot David Fincher, avtor mojstrovin, kot so Klub golih pesti, Sedem, Zodiak in serija Mindhunter.

V nadaljevanju bo pomembno vlogo ponovno odigral Brad Pitt, ki je v prvem delu upodobil kaskaderja Cliffa Bootha. Nastopil bo tudi v drugem poglavju, vendar mu Leonardo DiCaprio tokrat ne bo delal družbe. Scenarij naj bi bil nekoliko prirejena različica tistega, ki ga je Tarantino napisal za svoj prihajajoči film The Movie Critic – ta žal ne bo ugledal luči sveta, saj je Tarantino že pred časom sporočil, da je njegov razvoj preklican. Vendar ni želel, da bi vse opravljeno delo šlo v nič, zato ga je odobril kot osnovo za film Bilo je nekoč v Hollywoodu 2.

Produkcijo bo prevzel Netflix, ki naj bi za to čast plačal 20 milijonov dolarjev ter odobril ogromen proračun v višini 200 milijonov dolarjev. Snemanje naj bi se začelo že letos julija, čeprav film še ni bil uradno potrjen in za zdaj tudi ni znano, kdo vse bo v njem nastopil. Videti je, da je bilo vse skupaj organizirano zelo na hitro – Brad Pitt in David Fincher naj bi zato postavila druge projekte na stranski tir, saj se želita povsem posvetiti temu filmu.

Film Bilo je nekoč v Hollywoodu je izšel leta 2019 in velja za Tarantinovo ljubezensko pismo zlati dobi Hollywooda, ki je v ZDA cvetela v šestdesetih letih prejšnjega stoletja. Celovečerec se dotika nekaterih resničnih hollywoodskih figur in njihovega življenja, pri tem pa si privošči nekaj umetniške svobode – še posebej v prikazu tragičnega umora igralke Sharon Tate s strani kulta Charlesa Mansona, kjer se dogodki odvijejo nekoliko drugače. Tarantino je leta 2021 izdal še roman z istim naslovom, ki razširi zgodbo Pittovega lika Cliffa Bootha in končno ponudi odgovor na vprašanje, ali je res ubil svojo ženo. Glede na temo nadaljevanja se zdi omenjena knjiga obvezno branje – svojo kopijo za Kindle lahko dobite za 10 €.

Igra The Sinking City dobiva predelavo, ki bo za obstoječe lastnike brezplačna

0

Ukrajinski razvijalec Frogwares nam je leta 2019 dostavil zanimivo detektivsko avanturo The Sinking City, ki je bila izjemno težaven naslov za opisovanje. Igra je bila nerodna za igranje, akcijski segmenti naravnost zanič, a kljub temu je razvijalcu uspelo ustvariti temačno in depresivno atmosfero – pogosto najpomembnejši element vsake igre ali filma, ki se napaja pri knjižnih delih H. P. Lovecrafta. Prav zaradi te atmosferičnosti so bili mnogi igralci pripravljeni pogledati skozi prste tehničnim pomanjkljivostim. Frogwares je hitro spoznal, da je njihovo delo cenjeno, zato so že pred leti napovedali nadaljevanje, sredstva za razvoj pa so zbirali tudi prek platforme Kickstarter.

Podpora skupnosti je bila izjemna – zahtevanih 100.000 € je bilo zbranih praktično takoj po zagonu kampanje, do zdaj pa je v blagajne priteklo že več kot 441.000 €. Ta denar ne bo šel le v razvoj The Sinking City 2, temveč tudi v predelavo prvega dela, ki je bila uradno najavljena včeraj.

The Sinking City Remastered bo prešel na pogon Unreal Engine 5, razvijalci pa izpostavljajo predvsem izboljšano osvetlitev prizorišč, prenovljene animacije obrazov, 4K teksture, izboljšane odseve ter podporo tehnologijam DLSS, FSR in TSR. Poleg vizualnih nadgradenj nas čakajo tudi nekatere izboljšave igralnih mehanik, ki si jih skupnost že dolgo želi, a Frogwares še ni razkril podrobnosti. Znano pa je, da bo igra dobila nov način za zajemanje slik, obstoječi lastniki pa se bodo zagotovo razveselili novice, da bo nadgradnja zanje popolnoma brezplačna.

Datum izida predelave ostaja neznan, a ta naj bi izšla pred The Sinking City 2, ki je za zdaj napovedan za leto 2025. Frogwares pa je ob tej priložnosti igralcem ponudil tudi edinstveno možnost, da postanejo del igre. Do 3. aprila lahko posnamete izgovorjavo besede “Yes” v čim bolj grozljivem tonu in posnetek pošljete razvijalcem. Izmed vseh prijavljenih bodo izbrali 100 glasov, ki bodo vključeni v igro, enemu srečnežu pa bodo podarili fizično zbirateljsko različico. Več informacij najdete na uradni spletni strani.

Tule so novi igralni posnetki iz igre Doom: The Dark Ages

0

Še samo en mesec nas loči od izida naslednjega poglavja franšize Doom, večje igričarske spletne strani, med katere žal ne sodimo, pa so že dobile dostop do vnaprejšnjega igranja. Temu so sledili igralni posnetki, ki jih lahko zdaj gledamo na YouTubu.

Razvijalec id Software je sicer že prej predstavil primere igranja, a šlo je za režirane posnetke, ki so namenjeni ustvarjanju napovednikov. Zdaj pa lahko vidimo surovo igranje, ki prikazuje tudi uporabniški vmesnik, hkrati pa dobimo vpogled v igralno formulo, ki nas bo spremljala skozi celotno kampanjo. Ta bo vsebovala precej več vmesnih sekvenc kot prejšnji deli.

V zgornjem posnetku boste takoj opazili, da je tempo nekoliko bolj umirjen, saj junak pogosteje stoji pri miru in si izmenjuje udarce z nasprotniki. Pri tem mu je v veliko pomoč novo orožje v obliki ščita, ki ga lahko zaluča in odbija med različnimi demoni. Ključno je tudi pravočasno pariranje udarcev, saj to omami celo najmočnejše nasprotnike, ki jim nato s morgenšternom od blizu še natančneje preštejemo rebra. Boji so še vedno brutalni, a zanimivo bi bilo videti, ali je takšen počasnejši in bolj metodičen način igranja mogoč tudi na višjih težavnostih – v Doom Eternal bi igralec na težavnosti Nightmare s takšnim stanjem na mestu pogorel v približno petih sekundah.

Vidimo lahko tudi nekaj drugih odsekov igranja, denimo skok na hrbet kibernetskega zmaja ali upravljanje ogromnega robota. Pri slednjem je akcija pričakovano upočasnjena, saj gre za spopade titanov, kar mi je v igrah vedno zanimiva popestritev. Pri kibernetskem zmaju pa sem bil skeptičen že ob prvem napovedniku – in v praksi segment ne deluje preveč zabavno. Gre za izmikanje projektilom in streljanje s strojnico, kar smo v streljankah počeli že pred 20 leti, ta mehanika pa tu ne prinaša nobene resne evolucije.

Novi Doom bo ponujal tudi nekoliko bolj odprto igranje, saj bodo arene večje in bodo vključevale opcijske minišefe, ki bodo ob porazu omogočili nadgradnjo veščin. Spletna stran IGN je v svojem opisu zapisala, da je to lahko dvorezen meč – dodatne popestritve in več svobode prinašajo nekaj novega, a po drugi strani se lahko zgodi, da se igralec ujame v tavanje po praznih bojiščih, iščoč pot naprej, kar lahko dodatno upočasni že tako nekoliko umirjen tempo igre.

Doom: The Dark Ages izide 13. maja in sicer za PC ter konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X. Na Steamu bo zanj treba odšteti 80 €. Ker je tole Microsoftov naslov ga bo moč na prvi dan moč že igrati tudi preko servisa Game Pass.

Razvijalec Eidos Montreal zopet odpušča

0

Po množičnem odpuščanju založnika Embracer leta 2023 in velikih odpuščanjih v igričarski industriji na splošno se je zdelo, da se je situacija nekoliko umirila in da lahko razvijalci vsaj malo svobodneje zadihajo. Vendar je bilo to le privid, saj Embracer še vedno doživlja popotresne sunke zaradi propadle kupčije z arabskimi vlagatelji, njegov studio Eidos Montreal pa je včeraj sporočil žalostno vest, da so se morali ločiti od približno 75 talentiranih zaposlenih.

Kanadski studio je to žalostno novico objavil na družbenem omrežju LinkedIn, kot razlog za odpuščanja pa navedel konec neznanega mandata, po katerem enostavno niso imeli več prostora in dela za vse zaposlene, ki so tako ostali brez službe. Eidos pravi, da želi svojim bivšim kolegom pomagati pri iskanju nove zaposlitve, obenem pa dodaja, da namerava nadaljevati z razvojem vseh naslovov, ki so trenutno v proizvodnji.

Ni pa znano, na čem točno trenutno dela ta razvijalec, ki vsekakor premore veliko talenta. To so dokazali z igrami Deus Ex: Human Revolution in Deus Ex: Mankind Divided. Ko jih je leta 2022 kupil Embracer, so se takoj pojavila upanja, da bo Eidos začel razvijati novo poglavje serije Deus Ex. Embracer je to tudi uradno potrdil, vendar so z začetkom množičnih odpuščanj preklicali razvoj igre, Eidos Montreal pa je moral takrat odpustiti 97 zaposlenih. Lani je bilo potrjeno, da je Eidos pomagal razvijalcu Playground Games pri razvoju igre Fable, morda pa se je prav ta del njihovega dela zdaj zaključil, kar je povzročilo nova odpuščanja.

MindsEye – igra, ki jo izdeluje bivši producent iger GTA – dobila napovednik in datum izida

0

Septembra 2023 smo pisali o igri Everywhere in takrat nam ni bilo povsem jasno, kaj točno ta igra sploh je. Naslov je pritegnil pozornost zaradi dejstva, da za njim stoji Leslie Benzies – eden od vodilnih mož izjemno priljubljene franšize Grand Theft Auto. Leslie se je pred leti odločil ločiti od razvijalca Rockstar, saj se mu ni zdelo smiselno nenehno delati le na posodobitvah igre GTA 5. Ustanovil je svoj studio Build a Rocket Boy, ki je nato prek projekta Everywhere privabil razvijalca in po novem tudi založnika IO Interactive, znanega po seriji iger Hitman.

In kaj je Everywhere? Kot pravi Leslie, je to nekakšno orodje za ustvarjanje svetov, najboljši približek pa bi bila igra Roblox – le da lahko v Everywhere ustvariš igre, ki se kosajo z igrami najvišjega proračuna. Dokaz tega bo naslov MindsEye, ki bo ustvarjen v Everywhere in bo akcijada, ki po prvem napovedniku močno spominja na zgodbo iz iger GTA.

Takoj je treba dodati, da se MindsEye ne bo odvijal v odprtem svetu, čeprav nam daje napovednik vtis, da bomo imeli pri raziskovanju futurističnega mesta Redrock City proste roke. Temu ne bo tako, saj bo to linearna izkušnja, ki bo poskušala povedati privlačno zgodbo o zelo vplivni figuri v svetu tehnologije, ki ima tako velike načrte, da bo poskušala prek svojih izdelkov spremeniti evolucijo človeka.

Napovednik je vsekakor bombastičen, in če vam je glavni junak nekam znan, je to zato, ker za njim stoji igralec Alex Hernandez. Ta je svoj glas in stas pokazal v igri Mafia 3, v kateri je igral vlogo protagonista Lincolna Claya.

MindsEye ima trenutni izid napovedan za 10. junij. Za razliko od igre GTA 6 bo poleg aktualnih konzol izšel tudi na PC-ju, in to po ceni 60 €.

Igra Drova, ki se močno zgleduje po franšizi Gothic, dobila še zadnjo posodobitev

0

Privržencem franšize Gothic dolga leta ni ostalo drugega kot pa da preigravajo prva dva dela in se potem opcijsko spustijo še v preigravanje tretjega dela, samo največji norci pa so nato poprijeli še za igro Arcania: Gothic 4 ali pa v obupu zatekli v naročje katastrofalnega dodatka Forsaken Gods za igro Gothic 3.

Po dveh desetletjih pa so prišli za njih bolj pozitivni časi. Najprej smo dobili odličen mod Chronicles of Myrtana, ki se je po kvaliteti lahko kosal s polnopravnimi Gothic izkušnjami, nakar smo dobili še najavo uradne predelave prvega dela. Med čakanjem na to so se nekateri pozabavali v odzgoraj gledani RPG izkušnji Drova Forsaken Kin, ki sicer ne nudi tretjeosebnega 3D igranja, a po atmosferičnosti, boju in drugih igralnih mehanikah tako spominja na Gothic, da so nekateri ta naslov označili kot za duhovnega naslednika te franšize.

Razvijalec Just2D je igro izdal oktobra lani in igra je hitro k sebi privlekla majhno, a močno zvesto in glasno skupnost. Pikslasta podoba starošolskih iger nam predstavi ročno skovan svet, ki se napaja v keltski mitologiji, igramo pa ubožca, ki na začetku ni zmožen preživeti niti napada podgane, a s pridnim in previdnim igranjem mu dvigamo veščine in ga postopoma oblikujemo v pravega bojevnika, ki raziskuje skrivnosti propadlega imperija. Svet je povsem odprt, a seveda ga ni pametno raziskovati, če nisi za določeno regijo primerno opremljen, zaradi česar je treba biti pri igranju previden in smrt bo reden spremljevalec vaših avantur. Vendar se da vsako oviro premagati in ko končno premagaš nekega monstruma pred katerim si prej lahko samo bežal, je neizbežen občutek zmagoslavja in to je od vedno tudi krasilo Gothic igre.

Razvijalec Just2D je od izida spočel več večjih posodobitev, zadnja od teh z imenom The Flesh Rises pa se je pojavila pretekli vikend in je dodala cel kup stvari, ki jih je dolgo pogrešala skupnost. Med drugim smo dobili nove veščine za bojevniški razred, novo temnico in dodatno težavnost za tiste najbolj prekaljene igralce. Just2D je s tem napovedal tudi zaključek večjih posodobitev za to igro. Čeprav bomo verjetno še dobili kakšen manjši popravek, se je večina ekipe zdaj preusmerila na razvoj povsem nove RPG igre.

Igro Drova – Forsaken Kin in njeno posodobitev spremlja tudi lep popust v vrednosti -25 %, tako da lahko zadevo do petka na Steamu kupite po ceni 18,74 €.

Naš prvi letošnji turnir iz igre Counter-Strike 2 uspešno za nami!

Pretekli vikend ste morda obiskovalci trgovine Mimovrste v BTC Ljubljana morda opazili, da je prostor nekam nenavadno poln. Ta trgovina sicer redno privablja obiskovalce iz cele Slovenije in k povečanemu obisku je zagotovo prispevalo tudi deževno vreme, a razlog za gužvo je bil še eden: odvilo se je namreč prvo tekmovanje iz serije turnirjev Gaming terminal in leto 2025 smo začeli z igro Counter-Strike 2.

Ta izjemno popularni naslov že dolgo vlada Steamovi večigralski lestvici igralcev in tudi pri organizaciji turnirjev nam ekip nikoli ni bilo treba preveč dolgo iskati. Lani smo turnir iz te igre preskočili in smo se letos odločili, da ga zopet vrnemo v obtok in to se je vsekakor izkazalo za pravilno odločitev.

Po objavi kvalifikacij so se mesta ekip, željnih tekmovanja, hitro začela polniti. In polniti. In polniti. V bistvu smo skoraj na začetku takoj presegli mejo maksimalnih rezerviranih mest, saj je bil turnir začrtan za 16 ekip, kar pomeni 80 igralcev, v rezervi pa smo po zadnjem štetju imeli vsaj še enkrat toliko ekip, če bi slučajno kdo od prijavljenih odpovedal udeležbo, a tisti na klopi so za to imeli bolj malo upanja. Zakaj bi se kdo sploh odpovedal tekmovanju, za katerega smo malce predrugačili pravila in smo finalistom obljubljali denarne nagrade v skupni vrednosti 1.500 €?

counter-strike 2

V finale so se prebile štiri ekipe in sicer so to bile Diamant Esports!, MIS ESPORT, Fusion Gamingin JANNE_VEJM – Fusion Gaming se finala ni mogel udeležiti, zato ga je zamenjala ekipa GunRunners. Vse štiri grupe so se na finalni obračun dobro pripravile in znotraj prostorov trgovine Mimovrste se je odvilo nekaj napetih bojev, a na koncu je zmago zopet pobrala ekipa Diamant Esports!, ki ji je sledila grupa MIS ESPORT, bron pa si je priborila ekipa GunRunners. Četrto mesto je zato pripadlo ekipi z najbolj izvirnim imenom JANNE_VEJM, ki je sicer zgrešila stopničke, a dosežek je že sodelovanje na glavnem tekmovanju in tudi oni so domov odnesli nekaj vzpodbudnih nagrad.

counter-strike 2
1. mesto – Diamant Esports!

Diamant je zdaj postal že večkratni tekmovalec naših turnirjev. Ekipa, ki je bila ustanovljena leta 2022 pod pokroviteljstvom T-2, se je skozi čas preoblikovala med vodilne e-športne ekipe v Sloveniji in njihova profesionalnost je privedla do oblikovanja lastnega portala, kjer iščejo pridne nove in talentirane igralce iz iger CS2 in Fortnite – več o tem izveste na njihovi uradni strani.

counter-strike 2
2. mesto – MIS ESPORTS

Osebno me je pri turnirju najbolj navdušilo to, da med obiskovalci ne gledamo samo tekmovalcev, ampak tudi njihove navijače. To je prav lepo videti v svetu, ko takšno fizično tekmovanje oziroma LAN zabave postajajo stvar preteklosti in druženje v živo izgublja na svoji veljavi.

Za izvedbo turnirja se zahvaljujemo partnerjem UVI, Logitech, Lenovo in Mimovrste, saj je vsak od njih prispeval svoj piskrček lepih nagrad in že se veselimo naslednjega turnirja, ki se bo odvil iz igre League of Legends. Prijave zanj se odprejo maja, do takrat pa si lahko ogledate kup slik iz aktualnega turnirja.

Igra Pacific Drive preko večje posodobitve končno dobiva tudi možnost shranjevanja

0

Igro Pacific Drive bi lahko označil za razočaranje, a to je samo zaradi tega, ker sem od zadeva po prvem napovedniku pričakoval drugačno izkušnjo. Razvijalec Ironwood Studios mi je sicer še vedno dostavil izjemno atmosferično izkušnjo raziskovanja post-apokaliptične okolice, znane kot Olympic Exclusion Zone in to znotraj družinskega vagona, a sem bil malce manj navdušen nad roguelite prvinami igre, ki nas je pošiljala po naključno generiranih stopnjah nabirati raznorazne surovine, dodatno pa mi je izkušnjo zagrenilo dejstvo, da sredi takšnih odprav igre ni bilo možno shraniti.

Ravno glede vidika shranjevanja je bil razvijalec čudno trmast in ob tem sem se spomnil na češkega razvijalca Warhorse Studios, ki na vse načine vztraja, da je shranjevanje igre možno samo preko pitja posebnega šnopca znotraj igre. Vodja studia Seth Rosen je pri igri Pacific Drive objasnil, da bi bila implementacija sistema shranjevanja izjemno težka naloga in se je februarja lani zavezal, da tega vidika igre ne namerava spreminjati.

To mnenje je od takrat očitno spremenil, saj igra dobiva novo posodobitev Endless Expeditions, ta pa bo med drugim igralcu končno omogočila ročno shranjevanje napredka. Pacific Drive sicer vsebuje sistem shranjevanja, a se te nadzorne točke zgodijo samodejno in samo takrat, ko se vrnemo v domačo bazo. Med samimi odpravami pa to ni bilo možno narediti, kar je bilo izjemno tečno, saj si včasih preprosto moral stran od računalnika za dlje časa in takrat ti je edina opcija ostala, da prekličeš odpravo in ob tem izgubiš vse nabrano bogastvo iz tega dotičnega izleta v nevarno okolico izven domače baze. Po novem bomo zdaj igro lahko shranili in se nato vrnili v akcijo, bomo pa vsakič ob tem morali tudi povsem iziti iz igre.

Poleg shranjevanja prinaša posodobitev Endless Expeditions še cel kup dodatnih bombončkov. Ironwood Studios ta popravek označuje za največji doslej in to upravičeno, saj bomo dobili nove mape, nova faks sporočila, dodatno kozmetiko za avto in za več kot uro sveže glasbe, ki jo lahko poslušamo med vožnjo.

Pacific Drive bo to enormno posodobitev prejel 3. aprila in upamo, da takrat stvar dobi tudi kakšen popust na Steamu, kjer je trenutno zanjo treba odšteti 30 €.

Split Fiction – želiš umoriti še kakšnega slona?

It Takes Two je še dandanes ena najbolj priporočenih iger za pare, prijatelje in vse tiste, ki bi radi izboljšali odnose… ali jih med igranjem popolnoma uničili. In to z razlogom. Kooperativna avantura je s svojo čustveno, humorno in rahlo psihotično zgodbo ponudila nekaj svežega. Ustvarila je svet, kjer sta ločitev in pretvorba zakoncev v lutki, kateri nato terorizirata lastno hčerko, najboljša terapija igralne industrije.

Zdaj Hazelight Studios strežejo z nadaljevanjem, a tokrat so šli še globlje v literarno norost. Zgodba o družinskih travmah je zamenjana s pripovedovanjem in razmislekom o tem, kako nas pravzaprav povezuje lastna razdvojenost, pa četudi si v resnici želimo drug drugemu iztakniti oči. Razlike med glavnima junakinjama, žanrska zmešnjava in občutek, da si v svetu, kjer se vsaka odločitev lahko konča s smrtjo ali vsaj avtorsko tožbo. Vse je prežeto z DNK prejšnje igre.


Razvojna ekipa: Hazelight Studios
Založnik: Electronic Arts
Platforme: PC, PS5, XBox Series X/S
Steam: Povezava
Datum izida: 6. marec 2025
Cena: 49,99 €

Zvrst: Pustolovska Co-Op avantura


Napovednik

Pisateljski eksperiment, kjer bi še Freud odnehal

Zgodba se začne s srečanjem glavnih junakinj, neuspešnih pisateljic Zoe in Mia. V lovu za uspehom se pridružita eksperimentu bogatega ekscentrika Raderja, ki ima dovolj denarja in norosti, da ustvari napravo, ki bralca dobesedno posrka v knjigo. Ker seveda, kaj bi lahko šlo narobe? Seveda gre vse narobe. Svetova Zoe in Mie se združita v eno veliko psihološko dramo, kjer ne veš, ali bosta preživeli, ali končali kot del literarne zbirke.

Pisateljska razdvojenost je glavna tema. Ni lepšega, kot gledati dve avtorici, ki druga drugi želita zlomiti pero… ali vrat. Energična, zgovorna Zoe je ljubiteljica fantazije, medtem, ko tiha, vase zaprta Mia prisega na znanstveno fantastiko.

Ena ima rada zgodbe o maščevanju, polne ubijanja, druga pa želi čudovite zgodbe, polne čudaškosti in zabave. In ja, klišeji so prisotni… vendar se zdi to primerno glede na okolje in obstaja veliko samozavedajočih se udarcev med obema glavnima junakinjama.

Drugačnost nas povezuje

Skozi zgodbo tako obiščeš raznovrstne svetove obeh avtoric. Split Fiction ne skopari z žanri. Eno minuto si v fliperju, naslednjo rešuješ besedne uganke, spet kasneje pa zasleduješ veliko kroglo, ki spušča mine. Vse je nekoliko bolj akcijsko od prvega dela in čeprav je sama zgodba dobro uro daljša od predhodnika, je tokrat manj izven zgodbenih aktivnost ter odprtih področij, kot sta ledeno kraljestvo in svet igrač.

Svetovi so barvitejši in polni raznolikih zagat, a zgodba je nekoliko manj osebna kot v It Takes Two. Kdor je igral le tega, se bo spomnil raznih scen, ko sta oba z partnerjem le zmajevala z glavo ter z odporom… podpirala odločitve glavnih likov. Tu je podobnih odločitev manj in zgodba je prilagojena tipičnim fantazijskim in znanstveno fantastičnim tropom, je pa tudi dokaj predvidljiva. A vsekakor doseže to, kar si prizadeva.

Osrednji zagon zgodbe – dve ambiciozni pisateljici, ki se upirata temu, da bi jima ogromna korporacija ukradla njuno delo – se zdi še posebej pereč glede na porast generativne umetne inteligence in utemeljene skrbi, da bodo podjetja poskušala spodkopati ustvarjalce. Kaj je lepšega kot igrati igro o kraji kreativnosti, medtem ko ti dejansko v ozadju ChatGPT piše email odgovore sitnim sodelavcem.

Ko te fliper ubije, ker ne obvladaš angleščine

Vsako poglavje predstavi novo mehaniko igranja ali tri. Enkrat cyberpunk pekel, kjer še dež smrdi po obupu, naslednji trenutek svet zmajev in mavric, ki te sili, da se vprašaš, ali nisi slučajno padel v LSD trip.

Velika sprememba igre It Takes Two je odstranitev mini iger. Namesto manjših dejavnosti za tekmovanje ima stranska vsebina v Split Fiction obliko “stranskih zgodb”, manjših svetov, do katerih je po želji mogoče dostopati v nekaj določenih ravneh.

Te stranske zgodbe so kot mini poglavja, ki običajno trajajo nekaj minut (čeprav je peščica daljših) in dodatno osvetlijo zamisli Mio in Zoe ter razkrijejo dodatne pikice v njunih življenjih, ki so jih oblikovale kot pisateljici.

To navidezno pomanjkanje osredotočenosti bi lahko škodovalo, a namesto tega je igra videti še toliko boljša, saj je razkritje nove lokacije razburljivo in nikoli se nisem naveličal spraševati, kako bo izgledala naslednja stopnja.

Še lažje do prijateljev

Kot predhodnika A Way Out in It Takes Two, Split Fiction vključuje Friend Pass, kar pomeni, da če želite igrati na spletu s prijateljem, mora igro dejansko imeti le en igralec, drugi pa se ji lahko pridruži brezplačno.

Novost pri Split Fiction je medplatformska podpora za Friend Pass, kar pomeni, da lahko nekdo na Xboxu, ki kupi igro, brez težav povabi prijatelja na PC ali PlayStation. Prisotna pa je tudi možnost lokalnega večigralstva.

In ko misliš, da te nič več ne more presenetiti… modeli ljudi dejansko izgledajo človeško. Ne tiste voščene lutke iz nočnih mor. Glasovna igra? Dobra. Tako dobra, da dejansko verjameš, da sta Zoe in Mia pripravljeni ena drugi zariniti svinčnik v oko.

Zvočni posnetek je ves čas igre zabaven in spreminja ton glede na spreminjajoče se okolje. To je trdna glasba v ozadju, vendar vedno ustreza dogajanju na zaslonu.

Ena najboljših sodelovalnih avantur

Split Fiction je divja, predrzna in včasih tako čudna izkušnja, da te resno skrbi za mentalno zdravje ustvarjalcev. A ravno to je čar. Bolje malo norosti kot še ena varna, dolgočasna igra, ki jo preletiš z enako strastjo kot navodila za pralni stroj.

Split Fiction gradi na osnovi iz It Takes Two, a na koncu lahko s ponosom stoji na svojih nogah. Zgodbeno naravnana avantura da v ospredje medsebojno sodelovanje in je odlična izbira za privedbo partnerjev in prijateljev v svet video iger, vešči igralci pa bodo uživali v raznih referencah in spreminjajočem se igranju. Je ena najboljših sodelovalnih iger v zadnjih letih in veselim se, kaj bo studio pripravil tudi v prihodnosti.

Razsodba

(+) Izjemna raznolikost svetov
(+) Dialogi in zanimiv koncept
(+) Friend Pass in cross-play
(+) Glasovna igra in animacije presenetljivo dobre
(+/-) Predvidljiva zgodba
(+/-) Manj osebna kot It Takes Two
(-) Manj mini-iger ter odprtih svetov

Serija Veliki pokovci dobiva še eno ločeno vejo Stuart Fails to Save the Universe

0

Kdo bi si pred leti ob premieri serije Veliki pokovci lahko zamislil, da bo ta doživela rekordno gledanost, dobila kar 12 sezon, nato pa iz svojega izročila porodila še ločene serije, ki prav tako dosegajo dobre ocene in visoko gledanost? Ustvarjalec serije Chuck Lorre je preprosto mojster produciranja vsebin, ki pritegnejo masovno občinstvo, pa čeprav si morda nihče ne bi mislil, da bodo ljudje več kot desetletje z veseljem spremljali avanture štirih gikov in poslušali vnaprej posnet studijski smeh (ja ja, vem da je publika tam v živo, ampak vseeno).

Originalni seriji se je že med njenim predvajanjem pridružila sestrska serija Mladi Sheldon, lani oktobra pa je prvo sezono dobila še ena serija, Georgie & Mandy’s First Marriage. Chuck Lorre in soustvarjalec originalne serije Bill Prady sta zdaj začela delo na novem projektu z naslovom Stuart Fails to Save the Universe, ki bo sledil avanturam nesrečnega Stuarta, lastnika trgovine s stripi, ki v ljubezni nikoli ni imel sreče.

Vlogo Stuarta bo v novi seriji ponovno prevzel Kevin Sussman, v prvi sezoni pa se mu bodo pridružili še nekateri drugi znani obrazi iz originalne serije, kot so Barry Kripke (John Ross Bowie), Denise (Lauren Lapkus) in Bert Kibbler (Brian Posehn).

Po poročanju spletne strani Deadline serija sicer še ni bila uradno odobrena, a naj bi Chuck Lorre že napisal scenarij za prvi dve epizodi. Nedavno se je ekipa zbrala na neuradnem skupnem branju, kjer bodo popravili še zadnje malenkosti, preden bo projekt uradno predstavljen založniku Warner Bros za predvajanje na pretočnem servisu Max.

Med vsemi temi stranskimi projekti moram priznati, da me Stuart Fails to Save the Universe edini zares pritegne. Veliki pokovci so mi bili izjemno zabavni v zgodnjih sezonah, ko je bil fokus na gikovski kulturi, nato pa so vsi glavni liki dobili romantične partnerje, stripi in igre pa so bili potisnjeni na stranski tir. Serija je tako postala le še ena različica Prijateljev. Stuart Fails to Save the Universe pa se sliši kot nekaj, kar bi se lahko vrnilo k originalnim gikovskim koreninam, kar bi k ogledu pritegnilo tudi mene — Mladi Sheldon in Georgie & Mandy’s First Marriage me namreč nista niti malo zanimala in verjetno pri temu nisem edini.

Ta mod bo končno omogočil nemoteno sodelovalno igranje Dark Souls Remastered

0

Dobro leto nazaj sem poskušal prijatelja vpeljati v igranje žanra “soulslike” iger in za pokušino se mi je edina prava izbira zdel originalni Dark Souls oziroma njegova predelana različica, ki jo poznamo pod imenom Dark Souls Remastered. Moj načrt je bil, da se poveževa v sodelovalni način in na ta način skupaj opraviva s prvimi nekaj šefi, medtem pa bi mu predstavil vse mehanike igre, ki jih je, kot ve vsak veteran teh iger, ogromno.

Vendar sem bil že takoj na začetku presenečen, koliko omejitev ima Dark Souls pri svojem sodelovalnem igranju. Še posebej je to očitno na začetku, kjer moraš ves čas goltati Humanity in biti v človeški obliki, kar je za novega igralca težavno, ob tem pa je tudi Humanity izjemno redek, kar povzroča glavobole obema igralcema.

Razvijalec FromSoftware je s tem omejevanjem igranja nadaljeval tudi v svojih naslednjih igrah, a k sreči je PC modderska skupnost zagrabila za delo in začela na svojo roko odpravljati te omejitve. Že maja 2022 je igra Elden Ring prejela mod Seamless Co-op, ki je omogočal resnično sodelovalno igranje kampanje več igralcev, prejšnji mesec pa je enak tretma dobila tudi igra Dark Souls 3.

Isti avtor je zdaj najavil tudi brezšivno preigravanje igre Dark Souls Remastered. To pomeni lažje povezovanje dveh ali več igralcev, in če eden od njih umre, se ta samo oživi pri zadnje obiskanem kresu, nakar mora samo spet priti do lokacije, kjer se nahaja njegov partner. Zidovi megle bodo odpravljeni, dialogi z NPC-ji sinhronizirani in, če nekdo leže k počitku, se bo svet resetiral za vse igralce. Skupno igranje bo vsem dalo enake prednosti: če se denimo povežete v svet partnerja in tam premagate določene šefe ter naberete predmete, se bodo te stvari nato preselile tudi v vašo kampanjo, če boste želeli z igranjem nadaljevati samotarsko.

Skratka, to je za modderja ogromen podvig, a glede na to, da je svoje delo odlično opravil v prejšnjih projektih, so tudi za Dark Souls Remastered pričakovanja velika. Žal datuma izida moda še nimamo, a verjetno nam nanj ne bo več treba dolgo čakati. Avtorjevo delo lahko medtem finančno podprete na naslednji povezavi.

Internet preplavile osupljive anime podobe v slogu Studia Ghibli

Morda ste v zadnjih dveh dneh opazili sumljivo veliko podob slavnih scen iz iger ali filmov, ki so bile na novo izrisane v slogu slavne anime produkcije Studia Ghibli. Takšne risane predelave sicer niso nič novega, saj jih pogosto ustvarjajo različni Instagram filtri, ki pa vsebujejo številne pomanjkljivosti. Tokrat je zgodba drugačna – risarijo je namreč izvedla umetna inteligenca. Natančneje, gre za izjemno priljubljeno orodje ChatGPT, ki je nedavno prejelo nadgradnjo svojega grafičnega modela, zdaj pa je na voljo tudi tistim, ki za ChatGPT ne plačujejo naročnine.

Splet so te podobe preplavile predvsem zato, ker so presneto kakovostne. Seveda so se takoj pojavile kritike vseh, ki takšno poustvarjanje risb označujejo za intelektualno tatvino, a dejstvo ostaja, da so izrisane podobe osupljivo dobro narejene. Generator namreč ne deluje tako, da bi obstoječo sliko zgolj 1:1 predelal v anime različico, temveč zajame določene obrazne značilnosti in jih nato zvesto prenese v risani slog. Podobno znajo narediti talentirani karikaturisti, le da so pri njih obrazne poteze pretirano poudarjene, a še vedno omogočajo takojšnjo prepoznavo znane osebe.

Poplava teh podob se je na spletu zgodila tudi zaradi preproste komande, s katero lahko ustvarite takšno sliko. Če želite denimo predelati obstoječi selfie, v ChatGPT preprosto naložite svojo sliko in botu ukažete, naj jo spremeni v nekaj, kar bi ustvaril Studio Ghibli. Lahko pa ob sliko preprosto zapišete ukaz “ghiblify this”. Risanje sicer traja nekaj trenutkov – pri preizkusu v brskalniku se mi je na primer zgodila nenavadna napaka, zaradi katere je bila izrisana le polovica slike, a ko sem preklopil na aplikacijo, je bila slika tam v vsej svoji gloriji.

Na družabnih omrežjih se poleg pritožb pojavljajo tudi številni znani računi, ki so takoj začeli ustvarjati anime različice svojih slik. Bela hiša je denimo objavila podobo ameriškega vojaka, ki jokajoči ženski natika lisice, trend pa je posvojil tudi Sam Altman, ki je svojo profilno sliko pretvoril v Ghibli slog.

Podjetje OpenAI je sicer v svojem pravilniku zapisalo, da ChatGPT ne bo ustvarjal risb, ki posnemajo slog še živečih umetnikov. A to očitno ni res, saj je avtor tega sloga, Hayao Miyazaki, še vedno živ in je v preteklosti že izrazil zgražanje nad takšnimi “umetnimi” risbami.

Novi grafični model ne posnema le njegovega dela, temveč tudi druge slavne licence. Tako lahko slike predelate tudi v slog risanih serij, kot so Simpsonovi, Wallace in Gromit, Rick in Morty ter South Park. Na spletu pa se je medtem pojavila tudi spletna stran, ki zbira najbolj zanimive slike, ustvarjene v Ghibli slogu.

Prince of Persia: The Lost Crown prihaja na telefone in tablice

0

Prince of Persia: The Lost Crown je ob izidu prejel odlične ocene tako s strani igralcev kot kritikov, njegov ugled pa je skozi čas le še rasel. Žal je bila igra kot platformščina cenovno previsoko postavljena, kar je negativno vplivalo na prodajo. Ubisoft je kmalu po izidu razpustil studio in tako pokopal vse možnosti za morebitno nadaljevanje.

To pa ne pomeni, da iz igre ne bodo poskušali iztisniti še zadnjega evra, ki bi ga sicer pustili na mizi. Včeraj so tako napovedali predelavo za mobilne naprave, kot so telefoni in tablice, ki bo izšla za operacijska sistema iOS in Android.

Prince of Persia: The Lost Crown se ponaša s čudovito vizualno podobo, zato je presenetljivo, da bo mobilna različica videti skoraj enako kot tista za PC. A glede na to, da živimo v času, ko so telefoni že tako zmogljivi, da Capcom nanje prenaša najnovejša poglavja serije Resident Evil, ni presenetljivo, da bodo kos tudi tej dvodimenzionalni platformščini. Ubisoft je v napovedniku potrdil, da bodo novejše naprave igro lahko poganjale pri 60 sličicah na sekundo.

Mobilna različica bo vsebovala vso vsebino originalne igre s PC-ja in konzol. Pravzaprav bo celo nekoliko razširjena, saj Ubisoft želi izkušnjo približati čim širšemu krogu igralcev. Tako bo mogoče vklopiti samodejno rabo zdravilnih napojev, samodejno pariranje udarcev in celo avtomatsko napadanje. Uporabniški vmesnik bo prilagojen zaslonom na dotik, a igro bo mogoče igrati tudi s priključenim kontrolerjem, kar bo omogočilo skoraj identično izkušnjo kot na PC-ju.

Predelava izide 14. aprila, za iOS in Android pa je že na voljo predhodna registracija.

GreedFall 2 si bo preko večje posodobitve poskušal popraviti ugled

0

Za razvijalca Spiders smo vedno pravili, da gre za talentiran studio, ki je bil v zadnjih igrah tik pred tem, da bi nam dostavil res dobro in zapomljivo igralno izkušnjo, a mu je vedno nekaj malega zmanjkalo. Kljub temu je bil njihov trend ustvarjanja naslovov spodbuden, saj je bila vsaka igra boljša, zato smo vedno z zanimanjem čakali na njihov naslednji izdelek.

Njihov najnovejši naslov je izšel leta 2022 pod imenom Steelrising, a verjetno bi se vsi strinjali, da je njihov najbolj kakovosten izdelek prišel leta 2019 v podobi igre GreedFall. Šlo je za tretjeosebni RPG, ki je v mnogih vidikih spominjal na serijo Dragon Age, le da je bila tematika drugačna, boj pa dokaj zanimiv, čeprav bi potreboval nekaj dodelave. Nato se je Spiders odločil izdelati nadaljevanje – in tu so se stvari zapletle.

Razvijalec je namreč spremenil taktiko izdajanja naslovov, zato so GreedFall 2 najprej umestili v program Early Access. Ravno ko bi morala iziti zgodnja različica igre, so se po spletu razširile novice o slabih delovnih pogojih in o tem, da igra še niti približno ni pripravljena za zgodnjo izdajo. Kljub temu so se vodilni odločili, da jo spravijo na trg. To se je izkazalo za napačno odločitev, saj je imela igra ogromno težav, igralna baza pa je bila ob izidu – in še vedno je – precej skromna. Po podatkih SteamDB je igra na višku priljubljenosti zbrala le 375 igralcev, medtem ko je prvi del dosegel več kot 16.000 istočasnih igralcev.

Tisti, ki so igro preizkusili, so se pritoževali nad hrošči in počasnim bojem. Spiders bo zdaj poskušal nekatere od teh težav odpraviti s prvo večjo posodobitvijo.

Ta se osredotoča predvsem na boj, ki bo po novem bolj dinamičen in odziven. Animacije so bile nekoliko prenovljene, tako da bo naš lik tudi med tekanjem bolj poskočen, pri pretepanju pa ne bo treba čakati celo večnost za en zamah orožja. Prehodi med animacijami so bili prav tako izboljšani, tako da igranje ne bo več videti tako nerodno.

Posodobitev prinaša tudi novo regijo Olima, povsem novega spremljevalca, prenovljen uporabniški vmesnik in lastno ladjo Constanzia, ki bo služila kot nekakšna domača baza. Tam bomo lahko upravljali izbrano ekipo, nadgrajevali opremo in se malce odpočili.

Posodobitev je zdaj že na voljo, GreedFall na Steamu pa stane 40 €.

Microsoftove igre prevladujejo na PlayStationovi lestvici prednaročil

0

Ko je Microsoft najavil predelavo nekaterih svojih ekskluziv za konzolo PlayStation 5, smo na internetu priča številnim jezno razburjenim privržencem Xboxa, ki so se zaradi tega počutili povsem izdane. Sledile so javne zaprisege, da od Microsofta ne bodo kupili niti ene igre več. Ameriški založnik se je selitve svojih iger lotil preudarno – sprva je napovedal predelave le manjših naslovov, s čimer je obenem testiral trg.

playstation

Izkazalo se je, da se mu je ta strategija obrestovala, zato ni presenetljivo, da zdaj napoveduje selitve vedno večjih naslovov, ki jih igralci na konzoli PlayStation 5 veselo dodajajo v svoje nakupovalne košarice.

Če si trenutno ogledamo lestvico najbolje prodajanih prednaročil v slovenski PlayStation trgovini, med prvimi desetimi mesti najdemo kar pet Microsoftovih iger. Trenutno najbolj zaželena igra je Indiana Jones and the Great Circle – in to njena premijska različica, ki stane kar 110 € ter omogoča zgodnji dostop do igre. Sledi ji standardna verzija iste igre, na tretjem mestu pa je premijska različica igre Forza Horizon 5. Četrto mesto zaseda njena običajna različica, na petem pa se trenutno nahaja DOOM: The Dark Ages in ta je, uganili ste, prav tako v svoji Premium izdaji.

DOOM: The Dark Ages bo verjetno sčasoma še pridobil na lestvici, saj je med omenjenimi naslovi najbolj oddaljen od izida. Ključno pri tej igri pa je dejstvo, da bo izšla istočasno tako na konzoli Xbox Series X kot tudi na PlayStation 5. To bi lahko bil pomemben mejnik, ki bi v prihodnje določal trend istočasnih izidov Microsoftovih iger na Sonyjevih konzolah.

Kaj nam vse to pove? Predvsem to, da je Microsoft premeteno izkoristil Sonyjev prazen urnik izidov iger. Za leto 2025 je namreč Sonyjeva edina potrjena ekskluziva Death Stranding 2, medtem ko Microsoftova ponudba lepo zapolnjuje to vrzel. Poleg tega visoka prodaja Microsoftovih iger na PlayStationu ni presenečenje v državah, kjer Xbox uradno ni podprt – med njimi je tudi Slovenija. Čeprav je bilo konzolo Xbox Series X pri nas mogoče kupiti, je trenutno povsod razprodana. Zaloge so prazne tako v večjih trgovinah, kot so Mimovrste in Big Bang, kot tudi v specializiranih trgovinah, kot je Konzolko. Slovenskemu igralcu, ki si želi igranja Forze na konzoli, tako ne preostane drugega, kot da si omisli verzijo za PlayStation 5 – in očitno v tem ni osamljen.

Microsoft bo zato zagotovo nadaljeval s predelavami svojih naslovov za konkurenčne sisteme. Stavimo, da bo še letos napovedana selitev franšize Halo, ki bi lahko poleg PlayStationa dočakala izid tudi na nasledniku konzole Nintendo Switch.

Tisti tragični film Rust z Alecom Baldwinom dobil prvi napovednik

0

O kavbojskem filmu Rust se na veliko piše že zadnja štiri leta, zadeva pa zagotovo ne bi bila deležna tolikšne pozornosti, če se leta 2021 med snemanjem ne bi zgodil tragičen incident. Takrat je bila direktorica fotografije Halyna Hutchins po nesreči ustreljena in je zaradi poškodb umrla, režiser Joel Souza pa je bil ranjen v ramo. Usodni projektil je izstrelil igralec Alec Baldwin zaradi napačno pripravljenega orožja, za kar je bila odgovorna orožarka Hannah Gutierrez-Reed. Zaradi malomarnosti so jo obsodili na 18 mesecev zapora.

Baldwin je bil nekaj časa celo obtožen nenaklepnega umora, a ga je sodnik lani oprostil. Kljub temu je incident za vedno zaznamoval njegovo kariero, film Rust pa se je zaradi tragičnih dogodkov zapisal v filmsko zgodovino.

Glede na vse nesrečne okoliščine bi kdo pomislil, da film ne bo nikoli ugledal luči sveta, a bi se motil. Mož Halyn Hutchins je namreč izrazil željo, da bi Rust vseeno izšel, saj bi lahko iz te tragedije izluščili vsaj nekaj pozitivnega. Premiera se je lani že odvila na poljskem filmskem festivalu Cameraimage, zdaj pa smo dobili tudi prvi uradni napovednik.

Kavbojska zgodba niti ne izgleda slabo – dogajanje je postavljeno v Kansas leta 1880. 13-letni deček Lucas po nesreči ubije nekoga in je obsojen na smrt z obešanjem. Na pomoč mu priskoči njegov odtujeni dedek Rust, s katerim nato bežita pred roko pravice. Režija je videti spodobna, kar me je presenetilo, saj sem vedno mislil, da je Rust zgolj poceni projekt, ki ga je Baldwin snemal zaradi lahkega zaslužka. Prav tako nisem vedel, da v filmu igra tudi Travis Fimmel, ki ga poznamo predvsem iz serije Vikingi.

Rust bo v kinih premierno na sporedu 2. maja, kasneje pa bo na voljo tudi za digitalni nakup.

Pillars of Eternity praznuje 10. obletnico in dobiva potezni način boja

0

Čas neusmiljeno teče dalje in na to dejstvo smo opozorjeni vsake toliko tudi znotraj igričarskih krogov. Svoje 10. obletnice letos ni praznovala samo igra Bloodborne, ampak jo bo obeležila tudi igra Pillars of Eternity, ki jo je v letu 2015 spočel takrat še neodvisni studio Obsidian Entertainment.

Pillars of Eternity je bil zamišljen kot duhovni naslednik igre Baldur’s Gate in igralci so takrat navdušeno pod prsti držali igro, ki je izšla 15 let za Baldur’s Gate 2, zdaj pa je ta nekdaj moderni primerek računalniškega RPG-ja star že desetletje in bi ga lahko uvrstili med “stare igre”. Obsidian je sicer kasneje spočel še nadaljevanje, ki je imelo močno izboljšano grafično podobo, a marsikomu ni bil všeč dizajn nadaljevanja, ki se je vrtel okoli bolj karibske tematike, medtem ko je bil original bolj srednjeveški.

Obisidan Entertainment namerava obletnico obeležiti v velikem slogu, zato je nekaj svoje razvoje moči vložil v izboljšavo originala. Včeraj so tako izdali povsem novo posodobitev, ki je popravila nekaj starih hroščev in težav z uporabniškim vmesnikom, zraven pa so napovedali še izdajo prenovljenega načina boja, ki ga bomo lahko po novem izvajali tudi v poteznem načinu.

Na družabnih omrežjih smo nato dobili kratek vpogled v takšno pretepanje in čeprav to ni videti tako moderno in privlačno kot v kakšnih Larianovih igrah, bodo nekateri igralci veseli že tega, da je možno zdaj oba Pillars načina preigrati v bolj umirjenem načinu, kjer si lahko za bojevanje vzameš čas za premislek. Problem tule je samo en in smo ga videli tudi v Pillars of Eternity 2: kampanja vsebuje ogromno brezveznih spopadov, kjer v bistvu v realnočasovnem načinu samo klikneš na grupo pošasti, nakar spopad traja nekje 3 sekunde in nadaljuješ svojo pot. Potezni boj bi v takem primeru trajal celo večnost in skozi čas se igralec naveliča takšnega igranja, kar je pomanjkljivost vsakega takšnega naslova, ki je imel sprva kampanjo začrtano okoli hitrega pretepanja in je šele naknadno izdal potezni način. Rešitev bi bila ponovno uravnoteženje celotne kampanje in odstranitev takšnih vmesnih bojev, a seveda bi za kaj takšnega moral Obsidian vložiti veliko proračuna.

Na žalost ni Obisidan pri napovedi nikjer omenil podpore za kontrolerje, ki je bila sicer na bolj reven način vgrajena v konzolne različice igre, a je tam vsaj obstajala. Morda kaj takšnega dobimo skupaj z izdajo poteznega načina, datum te posodobitve pa se bo zgodil še enkrat letos.