🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 18

Civilization 7 prihaja na Meta Quest 3

0

Morda bi mislili, da je igra Civilization 7 po vseh diskusijah, ki jih te dni najdete na spletnih forumih in Redditu, izšla že vsaj pred enim tednom, a to drži le deloma. Zadevo je sicer že mogoče igrati, vendar so dostop dobili le tisti, ki so bili pripravljeni plačati nekaj dodatnih evrov za dražjo različico igre, medtem ko bo za kupce običajne verzije, ki na Steamu še vedno stane vrtoglavih 70 €, izšla šele jutri, 11. februarja.

Založnik 2K še vedno aktivno promovira igro, pri čemer se je povezal s podjetjem Meta. To partnerstvo bo omogočilo selitev igre na VR sistem Meta Quest 3. Nad tem je bil očitno navdušen tudi Mark Zuckerberg, dolgoletni oboževalec te franšize poteznih strategij, in stavimo, da je imel sam precejšen vpliv na odločitev, da Civilization prvič stopi tudi v VR svet.

Različica igre za VR sisteme naj bi bila enaka tisti na PC-ju in konzolah, le da bomo tokrat “akcijo” spremljali iz nekoliko drugačne perspektive, ki jo omogoča VR pogled. Na zemljevid se bomo lahko sklonili ter si od blizu ogledali vsako enoto in zgradbo, pri tem pa občudovali njihove podrobnosti. Ob dolgih urah sklanjanja nad mizo pa me že zdaj boli križ. Novost bodo tudi voditelji različnih civilizacij, kot sta Ben Franklin in Kleopatra, ki se bodo v polni 3D obliki nahajali poleg vas ter vam v obraz metali pripombe v svojem lastnem jeziku.

Civilization 7 si je po prvih ocenah kritikov prislužila precej povprečne ocene, njen sloves pa je na Steamu že zdaj zdrsnil na “Mixed”. Pritožbe se osredotočajo na to, da je razvijalec Firaxis dostavil nedokončano kampanjo, ki bi morala biti že v osnovi bolj obsežna. A to je za igre v tej franšizi postalo že ustaljena praksa, zato potrpežljivejši igralci vedno počakajo kakšno leto, saj razvijalec v tem času odpravi hrošče in doda nekaj najbolj zahtevane vsebine.

Civilization 7 bo na Meta Quest 3 prispela enkrat spomladi, cena pa za zdaj ostaja neznanka.

Rocksteady naj bi delal na novi Batman igri, Wonder Woman še leta stran od izida

0

Na področju superherojskih igričarskih naslovov vlada precejšnja suša – vsaj kar se tiče enoigralskih iger. Včasih je ta del trga nadzoroval založnik Warner Bros., ki je skupaj z razvijalcem Rocksteady ustvaril odlično trilogijo Batman: Arkham, a od tega je minilo že desetletje. Rocksteady je v vmesnem času izdal le en naslov – neuspešni večigralski Suicide Squad: Kill the Justice League, ki je bil po izidu hitro pozabljen.

NEW: The Wonder Woman game is in trouble. Rocksteady is working on a new Batman that is ages away. And the next two years look grim. Inside the turmoil at Warner Bros. Games, which is ditching its president after a tenure of indecisiveness and unclear vision www.bloomberg.com/news/article…

[image or embed]

— Jason Schreier (@jasonschreier.bsky.social) February 7, 2025 at 1:43 PM

Novo poročilo novinarja Jasona Schreierja raziskuje trenutno stanje pri razvijalcih pod okriljem tega založnika, in novice niso preveč spodbudne. Po 12 letih se iz vodstva Warner Bros. Games poslavlja David Haddad, za katerim ostaja niz neuspešnih projektov, ki so založnika stali stotine milijonov dolarjev. Poleg prej omenjenega Suicide Squad: Kill the Justice League se je slabo odrezal tudi Harry Potter: Quidditch Champions, medtem ko bo sprva priljubljeni MultiVersus po izdaji pete sezone prenehal z obratovanjem. Razvijalec WB Games Montreal, ki je izdal povprečni Gotham Knights, je imel v načrtu igro s Flashem, a je bil ta projekt preklican. Trenutno studio pomaga drugim razvijalcem in dela na konceptu igre, postavljene v svet Igre prestolov.

Vsaj ena pozitivna novica je, da naj bi se Rocksteady vrnil k svojim koreninam in začel razvijati novo enoigralsko igro z Batmanom. Schreier poroča, da je projekt še v zgodnji fazi razvoja in je izid še več let stran. Vendar pa Rocksteady ne uživa več takšnega ugleda kot nekoč, saj ga je v vmesnem času zapustilo veliko talentiranih razvijalcev, vključno z ustanoviteljem studia.

Tudi o razvijalcu Monolith že dolgo ni bilo slišati ničesar, čeprav je studio v preteklosti ustvaril več odličnih naslovov – nazadnje Middle-earth: Shadow of Mordor in Shadow of War. Leta 2021 so napovedali razvoj igre Wonder Woman, a ta ni potekal brez težav. Lani je projekt dobil novo vodstvo, kar je pomenilo ponovni začetek razvoja, medtem ko je bilo za kodiranje do takrat že porabljenih več kot 100 milijonov dolarjev. Schreier opozarja, da je igra še vedno več let oddaljena od izida in obstaja možnost, da bo na koncu celo preklicana.

Epic Games podarja igri Humankind in Beyond Blue

0

Vsak konec tedna se rad spomnim, da na PC področju obstaja tudi trgovina Epic Games, ki nove uporabnike novači preko tedenskega podeljevanja brezplačnih iger in čeprav običajno v ponudbo dobimo samo en naslov, lahko ta teden v svoji knjižnici aktivirate kar dva.

Tokrat je darežljiv založnik SEGA, ki igralcem podarja brezplačne kopije strategije Humankind. Gre za naslov iz leta 2021, ki spada v žanr 4X strategij, kjer v izmeničnih potezah razvijate izbrano civilizacijo in jo poskušate iz antičnih časov pripeljati do moderne dobe, ko na Luno izstreljujete prve rakete. Na voljo imate približno 60 različnih civilizacij, in če ste ob tem dobili asociacijo na franšizo Civilization, se niste zmotili, saj Humankind očitno črpa navdih prav od tam.

Na žalost Humankind ob izidu ni navdušil igralcev, saj mnogi igro označujejo za povprečno. To potrjujejo tudi ocene na Metacriticu, kjer je igra prejela oceno 77 s strani kritikov, igralci pa so ji namenili oceno 6,8/10. A seveda je edina recenzija, ki resnično šteje, tista, ki jo naredite sami – zdaj imate priložnost, da igro brezplačno preizkusite preko sledeče povezave.

Za vse ljubitelje preiskovanja morskih globin je tule Beyond Blue. Preizkusili se boste v vlogi vodne raziskovalke Mirai, ki ima pod sabo cel kup zanimivih pripomočkov za raziskovanje podvodnega sveta. Igra vsebuje lepo grafično podobo in dobro glasovno podajanje, ob raziskovanju morskih globočin pa vas bodo spremljali svetovalci iz površja, tako da imajo vaši vodni izleti celo nekaj štorije. Tudi Beyond Blue si je prislužil povprečne ocene, vendar je tole naslov, ki zna ljubiteljem podvodnih avantur pomeniti veliko več kot povsem običajnemu igričarju – vaša kopija vas čaka tule.

Obe igri bosta brezplačni do 13. februarja, nakar na vrsto pride F1 Manager 2024 in paket dobrot za igro Apex Legends.

Avtomobilska karnaža Wreckfest 2 izide že tega marca

0

Dandanes pri visokoproračunskih dirkaških izkušnjah najdemo franšize Forza, Assetto Corsa in Gran Turismo, a nekje vmes se je skozi leta izgubil določen način dirkanja, ki je bil nekoč izjemno priljubljen. Govorim o bolj arkadnem dirkanju, ki ga je spremljal podroben sistem razpadanja avtomobilov – ob bližnjem srečanju z zidom si lahko svoj avto razbil na prafaktorje. Čeprav te je to stalo stopničk, se zaradi tega nisi preveč sekiral, saj je bila destrukcija del zabave.

Takšno dirkanje smo v ekstremni obliki doživeli v seriji Carmageddon, nato pa nam je na podoben način zabavo dostavila tudi franšiza Burnout. Obe sta zdaj že dolgo pod zemljo, njun izostanek pa bo poskušal nadomestiti razvijalec Bugbear Entertainment, ki je nedavno napovedal prihajajoči dirkaški kaos Wreckfest 2.

Poznavalci prve igre iz leta 2018 že veste, kaj vas čaka: dirkanje s komaj delujočimi mašinami, ki ne dosegajo prav visokih hitrosti, zato nimaš slabe vesti, ko jih ob zabijanju v ovire ali druge avtomobile transformiraš v dobro stisnjen kupček pločevine. Tudi drugi del se bo vrtel okoli radostne destrukcije, ki bo zdaj še bolj podrobna, fizika še bolj natančna, poleg tega pa se ne bomo podili samo po progah na odpadu avtomobilov, temveč se bomo zapeljali tudi po pravih cestah, kjer bodo našo razbijalsko vožnjo utrpeli tudi navadni civilisti.

Licenčnih avtomobilov tukaj ne boste našli. Če ste se kdaj vprašali, zakaj pri večjih trkih v igrah Gran Turismo in Forza vozila ne utrpijo poškodb, je to zaradi licenčnih znamk – proizvajalci namreč ne želijo gledati realističnega uničevanja svojih vozil. V Wreckfest 2 licenčnost ne igra bistvene vloge, saj je dovolj, da ima avto štiri kolesa (včasih morda še kakšnega manj) in približno obliko kabine – to pa je že dovolj, da kakšnemu tekmecu pošteno zagrenimo dan.

Wreckfest 2 je zaenkrat napovedan samo za PC, saj bo tam 20. marca najprej izšel v obliki Early Access.

Nekdo dela na srhljivi različici Pasjanse

0

Igra Balatro nam je letos dokazala, da se da tudi iz starodavnega recepta pokra s povsem običajnimi kartami narediti nalezljivo igralno izkušnjo, ki te tako povleče v igranje, da v njej zapraviš desetine, če ne stotine ur.

Kako zasvojljivo je lahko kartanje, uporabniki Windowsov vedo že dolgo, saj jih ni malo, ki so dolge ure dolgočasja v službi prebili med preigravanjem virtualne Pasjanse. Razvijalec Grey Alien Games in založnik Night Signal Entertainment zdaj za nas pripravljata različico te igre, ki vsebuje znotraj še nekaj zanimive, če ne že grozljive zgodbe, to igro pa so poimenovali Forbidden Solitare.

Zgodba pravi, da je igralec v neki trgovini leta 2019 naletel na skrivnosten CD-ROM, ki ga je nekdo zapekel davnega leta 1995. Stvar odnese domov in CD zabriše v svojo antično CD enoto, nakar se pred njim odvije zanimiva igra, ki nas popelje skozi razne katakombe, vmes pa bomo morali odigrati runde Pasjanse. Vendar ob tem ne bomo gledali samo v karte, saj bomo vmes naleteli tudi na pozive iz strani čudnih bitij znotraj te igre in zaradi tega sem ob zgoraj dobro zamišljenem napovedniku dobil kar nekaj asociacij na igro Inscryption.

Forbidden Solitare še nima datuma izida, a jo lahko na Steamu dodamo v košarico želja. Medtem lahko pokukate v seznam ostalih iger izpod založnika Night Signal Entertainment, ki vsebuje takšne unikatne bisere kot je Home Safety Hotline, kjer moram na telefonski liniji pomagati ljudem, ki jih nadlegujejo razni stvori in duhovi.

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater razkril datum izida

0

Založnik Konami nam je lani dostavil odlično predelavo igre Silent Hill 2, letos pa namerava ponoviti uspeh in igralce očarati z obnovo še ene legendarne igre – Metal Gear Solid Delta: Snake Eater. Prvega daljšega napovednika za ta naslov smo se zdaj že dodobra nagledali, zato bi počasi že bil čas za kakšno novo predstavitev.

Ta se je včeraj tudi zgodila, a ne iz rok Konamija, temveč Sonyja. Ta je namreč na svoji spletni strani očitno po nesreči objavil nov napovednik, ki prikazuje kar nekaj novih prizorov igranja. Obenem lahko v njem opazimo tudi datum izida, ki je trenutno načrtovan za 28. avgust 2025. Posnetek je bil nato odstranjen, a škoda je bila že storjena – napovednik se je pojavil na YouTubu, kjer si ga lahko zdaj ogleda vsak in občuduje nadgrajeno grafično podobo igre, ki je originalno izšla leta 2004.

Osebno v svoji igričarski zgodovini nisem preigral nobene igre iz te franšize, saj v mladosti preprosto nisem imel PlayStationa, zato ne morem podati primerjav z izvirnikom. Slišal pa sem, da je Hideo Kojima v Metal Gear Solid vključil cel kup norih idej, ki jih lahko vidimo tudi v tem napovedniku – eden od šefov ima na rokah dva roja čebel, tanke se strelja z navadno brzostrelko, nekdo pa v enem prizoru zagrabi ostrostrelsko puško in za večjo natančnost močno izbulji svoje oko. Na koncu videa se celo pojavi neka bizarna opica, ki je bila baje že v originalu kot del mini igre Snake vs Monkey. Predelava bo očitno res zvesto sledila vsem korakom izvirnika.

Videno je vsekakor videti obetavno in unikatno, za razliko od originala pa bomo Metal Gear Solid Delta: Snake Eater lahko igrali na PC-ju ter konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X.

Založnik Take-Two potrdil, da GTA 6 izide letos jeseni

0

Od premiere napovednika za igro GTA 6 je minilo že dobro leto. Zadevo smo prvič ugledali decembra 2023 in čeprav je takrat igralce navdušila, se je ob koncu videa slišal tudi krik obupa, saj je bil datum izida postavljen v leto 2025.

V to leto smo zdaj že pošteno zakorakali, navdušenje nad GTA 6 pa se je medtem nekoliko ohladilo. Morda je kdo celo pozabil, da bo franšiza Grand Theft Auto po 12 letih letos končno dobila povsem novo poglavje. To gre pripisati predvsem temu, da se oglaševalska kampanja še ni začela, poleg tega pa ima tudi originalni napovednik omejen rok trajanja – čeprav je v dobrem letu zbral več kot 238 milijonov ogledov.

Razvijalec Rockstar v tem času ni izdal nobenih dodatnih informacij, kaj šele novega napovednika, zato so se pojavile govorice, da GTA 6 morda sploh ne bo izšel letos. Te strahove je delno pomiril Strauss Zelnick, trenutni vodja založnika Take-Two, ki je v finančnem poročilu potrdil, da je igra še vedno predvidena za izid v letu 2025. Ob tem je dodal, da jo trenutno načrtujejo za jesen.

PC-igralci boste verjetno še dodatno razočarani, saj Zelnick ni omenil ničesar glede izdaje igre na računalnikih. V času, ko celo Microsoft seli svoje ekskluzive na PlayStation, Rockstar še vedno vztraja pri praksi, da njihove igre najprej izidejo na konzolah in šele čez kakšno leto prispejo na računalnike. Trenutno sta med uradno potrjenimi platformami še vedno samo konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X, bo pa zanimivo videti, ali bo PlayStation 5 Pro dodatno nadgradil igralno izkušnjo.

Računalniški igralci se lahko vsaj potolažijo z dejstvom, da bodo druge igre tega založnika izšle tudi na Steamu. Take-Two se je pohvalil, da bo leto 2025 izjemno močno – na Steamu je že izšla igra Civilization VII, poleti prihaja Mafia: The Old Country, konec leta pa bomo lahko zaigrali še Borderlands 4.

Pri konzoli Nintendo Switch 2 bomo očitno lahko kontrolerja uporabljali kot miški

0

Uradna predstavitev naslednika konzole Nintendo Switch je za nami, Japonci pa so nam obljubili bolj obsežne informacije čez nekaj mesecev. Medtem se na spletu odvijajo razne debate o tem, ali so pri najavi konzole izpolnili pričakovanja ali ne.

Mnogi so bili ob predstavitvi presenečeni, da je Nintendo Switch 2 preprosto večja in zmogljivejša različica originalne konzole. Nintendo je namreč vedno veljal za podjetje, ki se ne boji inovacij, zato so nekateri pričakovali nekaj več. Dodatno so se nekateri obregnili ob dejstvo, da smo medtem dobili še cel kup PC-različic prenosnih konzol, kot sta Steam Deck in Legion Go, zaradi česar Switch 2 ne izstopa tako zelo.

A očitno bo Nintendo vsaj pri eni stvari znova pustil konkurenco za seboj. Že v uradni predstavitvi smo v videu lahko videli kontrolerja, ki se premikata po površini v slogu računalniških mišk. Novo razkriti patenti pa kažejo, da bomo Joy-Cone res lahko uporabljali na tak način.

Vloga za patent je bila vložena leta 2023 in prikazuje, kako lahko Joy-Con položimo bočno na površino, kjer laser na dnu omogoča premikanje, sprožilna gumba pa služita kot levi in desni klik miške. Switch 2 bi tako lahko postal izjemno uporaben za igranje strategij, pa tudi prvoosebnih in tretjeosebnih streljačin. Poleg tega lahko s palcem še vedno nadziramo paličico in dostopamo do gumbov, ena izmed slik pa celo prikazuje možnost uporabe dveh “mišk” hkrati.

Takšna inovativna nadzorna shema je kot nalašč za Nintendo, zato komaj čakamo, da vidimo, kako jo bodo izkoristili pri svojih največjih naslovih, kot sta Mario in Zelda. Zaenkrat igre še niso bile napovedane – v prvi predstavitvi smo na zaslonu videli le novo poglavje franšize Mario Kart, aprila pa naj bi izvedeli več informacij, vključno s ceno.

Ubisoft naj bi kmalu razkril Rainbow Six Siege 2

0

Kaj točno se dandanes dogaja z založnikom Ubisoftom, verjetno vedo le tisti na najvišjih položajih v podjetju, vendar je jasno, da Francozi poskušajo prevetriti svoj dosedanji način dela in ustvariti nekaj novega. Včeraj je pozornost javnosti pritegnila govorica, da naj bi založnik že začel delo na nadaljevanju svoje priljubljene večigralske streljačine Rainbow Six Siege in da naj bi bilo to razkrito že čez dober teden.

Vir teh govoric je uporabnik omrežja X z imenom fraxiswinning, ki že dolgo predčasno poroča o dogajanju v povezavi z igro Rainbow Six Siege. Po nekaterih virih se je zdaj dokopal do informacij, da Ubisoft razvija nadaljevanje, ki se za zdaj imenuje Rainbow Six X. Glede na njegove besede naj bi šlo za nadgradnjo v slogu Counter-Strike 2, kar pomeni, da bi igra dobila predelan pogon z bolj podrobnimi modeli in teksturami, spremembe pa bi doletele tudi obstoječo vsebino. Takšna prenova bi bila pričakovana, saj je originalna igra izšla pred desetimi leti. Čeprav je Ubisoft skozi leta nadgrajeval tehnični vidik, bi popolnoma prenovljen pogon marsikdo pozdravil.

Leaker fraxiswinning trdi, da na uradno razkritje ne bo treba dolgo čakati, saj naj bi Ubisoft igro napovedal na finalu turnirja Six Invitational 2025, ki bo potekal med 14. in 16. februarjem. Končni izid igre naj bi bil predviden za Year 10, 2. sezono, ki bo na sporedu sredi leta 2025. To se zdi verjetno, saj Ubisoft prav na turnirju Six Invitational vsako leto razkrije prihajajočo vsebino te igre.

Kreativni direktor igre Alexander Karpazis je sicer lani na istem dogodku izjavil, da Siege ne bo dobil nadaljevanja, saj so razvijalci zadovoljni z izpopolnjevanjem obstoječega pogona in ne vidijo razloga za prehod na nekaj povsem novega. A od takrat so se načrti morda spremenili. Ubisoft je v zadnjem letu zabeležil slabe finančne rezultate, preklical več projektov in zdaj veliko upanja polaga v Assassin’s Creed Shadows, vendar njegova prihodnost ne more in ne sme biti odvisna zgolj od uspeha enega enoigralskega naslova.

Tule je prvi napovednik za film Jurski svet: Preporod

0

Sem v precejšnjem zaostanku pri ogledih filmov iz franšize Jurski svet, saj sem nazadnje gledal tistega, v katerem je Chris Pratt z rokami poskušal pomiriti dva obkrožujoča velociraptorja. Od takrat je Hollywood posnel še dve nadaljevanji in se zdaj pripravlja že na četrti film, imenovan Jurski svet: Preporod.

Glede na naslov bi pričakovali popoln preporod franšize, a sodeč po prvem napovedniku večjih presenečenj ne gre pričakovati. Film namreč vsebuje številne znane elemente iz prejšnjih delov: prižiganje rdečih bakel, strmeče poglede na ogromne dinozavre z odprtimi čeljustmi in mladostnika, ki se je povsem po nepotrebnem znašel sredi smrtonosne situacije. No, vsaj ena novost obstaja – v enem kadru raptorje poimenujejo “rapetors”, kar tem zverem doda še pridih dodatne nevarnosti.

Zgodba se odvija pet let po dogodkih iz zadnjega filma Prevlada. V tem času so dinozavre preselili v oddaljen kotiček planeta, kjer lahko neovirano živijo. Mednje so vključili tudi plazilce, ki so bili nekoč preveč nevarni za originalni Jurski park. A glej ga zlomka – ravno tkivo treh najbolj smrtonosnih zveri zdaj ekipa nujno potrebuje za razvoj pomembnega zdravila.

Zgodba je seveda precej absurdna, saj služi zgolj kot izgovor za to, da lahko občinstvo občuduje Scarlett Johansson v vlogi Zore Bennett, specializirane za infiltracije. Družbo ji bosta delala Mahershala Ali kot izkušeni lovec Duncan Kincaid in Jonathan Bailey v vlogi nerodnega znanstvenika Henryja Loomisa.

Spektakel in veliki dinozavri zagotovo ne bodo izostali, akcijo pa bomo lahko na velikih platnih spremljali od 2. julija dalje. Prejšnje dele franšize Jurski svet si lahko pri nas pogledate na pretočnih servisih SkyShowtime in Netflix – izjema je le zadnji del Prevlada, ki je dostopen samo na Maxu.

Steam zdaj ob Early Access igre dodaja opozorilo, če te že dolgo niso bile posodobljene

0

Pri nakupu igre, ki je še v razvoju, je vse odvisno od zaupanja med igralcem in razvijalcem igre. Prvi mora v nek projekt vložiti svoj denar, medtem ko mora drugi izpolniti pričakovanja in na koncu tudi dostaviti nek igralen produkt. Vendar ta dogovor ne velja vsakič, saj predvsem neizkušeni razvijalci bodisi precenjujejo svoje sposobnosti ali pa podcenjujejo, koliko dela je treba vložiti v razvoj, nakar se že zaplete pri programiranju, pritok denarja usahne in razvoj se naenkrat povsem ustavi.

Ko enkrat razvijalec pride do te točke, da razvoja finančno ne more več podpirati, se lahko zgodita dve stvari: bodisi javno prizna težave in igro prekliče in po možnosti povrne denar vsem kupcem ali pa povsem potihne. Valve je zdaj na svoji digitalni trgovini Steam uvedel delno rešitev slednjega problema, saj bo kupce opozoril na dejstvo, da določen naslov že dolgo ni prejel nobene omembe vredne posodobitve.

Steam now warns about Early Access that have not been updated in months. 🕵️ Tip: SteamDB browser extension shows last update for all games.

[image or embed]

— SteamDB (@steamdb.info) February 5, 2025 at 12:54 PM

Valve sicer že zdaj pri Early Access igrah kupca opomni, da se pred njim nahaja igra v razvoju in kakšen rizik pride ob nakupu takšnega naslova. Zdaj pa bo ob to dodano še opozorilo, da igra že dolgo ni prejela nobene posodobitve, kar pri kupcu takoj sproži alarme glede potencialno opuščenega naslova. Igre bodo to opozorilo prejele, če jim razvijalec v enem letu ni dostavil nobene nove vsebine, nakar se bodo ob to prištevali dodatni meseci in celo leta.

Teoretično bi ta novost morala zaščititi kupca, da denarce ne vlaga v igre, ki nimajo prihodnosti. Nateguni bodo sicer zagotovo našli kakšen način, da zaobidejo tole opozorilo, saj je najbrž dovolj da v bazi spremenijo kakšno vrstico kode in se čas opozorila že resetira. A nekako imam občutek, da takšnih ljudi, ki so na Steamu dejansko nabrali podporo, ni veliko: razlog zatišja je bolj to, da je razvijalcu zmanjkalo denarja in ga je strah to priznati zaradi vse internetne jeze, ki se bo nato zlila nanj.

Strategiji Age of Empires 2 in Age of Mythology prihajata na PlayStation 5

0

Microsoft nadaljuje z brisanjem meja med ekosistemoma konzol Xbox in PlayStation, saj je po napovedi selitve dirkaške franšize Forza Horizon zdaj na vrsto prišel tudi svet strategij.

Najprej bo ta selitev doletela igro Age of Mythology: Retold Edition, ki je predelava originala iz leta 2002. Gre za realnočasovno strategijo, ki močno spominja na Age of Empires, le da se tukaj poigravamo z božanstvi iz grške, egipčanske in nordijske mitologije. Tako se po bojišču ne sprehajajo samo navadni vojščaki, ampak tudi velikani in druga mitološka bitja.

Vsa ta vsebina bo 4. marca na voljo tudi na konzoli PlayStation 5, in sicer hkrati z izidom novega dodatka Immortal Pillars, ki bo prinesel tudi kitajsko mitologijo. To pomeni sedem novih map, obsežno kampanjo in 12 novih bogov. Ta razširitev se bo povsod prodajala ločeno, a pomembno je dejstvo, da bo na isti dan izšla na treh sistemih: PC-ju ter konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X.

Spomladi bo nov dom našla tudi igra Age of Empires 2: Definitive Edition, ki je prav tako predelava originala iz leta 1999. Razvijalci so prenovljeni različici dodali številne dodatke, ki bodo zdaj vključeni v paket za konzolo PlayStation 5. Tudi v tem primeru bo izšla povsem nova razširitev, čeprav Microsoft za zdaj še molči o njeni vsebini – znano pa je, da bo omogočal igranje z novo civilizacijo.

Obe igri bosta seveda vsebovali tudi večigralski način, dobra novica pa je, da bo omogočen igranje na deljenih strežnikih med vsemi platformami. Tako se bodo konzolni igralci lahko pomerili s PC-jaši, pri čemer bi bil že skrajni čas, da Microsoft uradno omogoči podporo za kontrolerje tudi na PC-ju.

Novic iz sveta strategij s tem še ni konec. Microsoft namreč ni pozabil na igro Age of Empires 4, ki bo letos prejela dva nova DLC-ja. Prvi od njiju nosi naslov Knights of the Cross and Rose, medtem ko o drugem za zdaj še ni informacij. Age of Empires 4 sicer ni bil napovedan za selitev na PlayStation 5 – Microsoft bo verjetno najprej počakal na finančne rezultate že napovedanih predelav, preden se bo odločil, ali se mu splača na enak način preseliti tudi preostale strategije.

Film The Fantastic Four dobil prvi dražilnik

Kar se tiče superherojev, si je letos največ pozornosti prislužil DC, ki namerava z novim Supermanom ponovno zagnati svoje zgodbeno vesolje, njegov konkurent Marvel pa ob tem ne misli sedeti križem rok. Že dolgo je znano, da bo četverica junakov The Fantastic Four ponovno oživela, zdaj pa smo za film First Steps dobili tudi prvi dražilnik.

Zgodba nas postavi v retro ameriško preteklost, ki bo pri gledalcih zagotovo vzbudila spomine na franšizo Fallout – le da je tukaj svet še razmeroma normalen in še ni doživel globalne apokalipse. To je tudi po zaslugi junakov Misterja Fantastica (Pedro Pascal), Susan Storm (Vanessa Kirby), Johnnyja Storma (Joseph Quinn) in Bena Grimma (Ebon Moss-Bachrach). A apokalipsa bi se lahko kmalu zgodila, saj grozi nova nevarnost v podobi zlobnega Galactusa in ogromnega robota, ki namerava uničiti zaščitni znak ZDA – Kip svobode.

Dražilnik nam predstavi osrednje like, ki imajo izjemne sposobnosti, kot so letenje, nevidnost in spreminjanje v ognjeno baklo, zanimivo pa je, da se Mister Fantastic v nobenem kadru ne raztegne kot elastika, kar je njegov najbolj prepoznaven dar. Vidimo pa lahko zabaven dialog med Thingom in robotkom Humanoid Experimental Robot B-Type Integrated Electronics oziroma H.E.R.B.I.E., ki sta se lotila kuharskega podviga.

Film The Fantastic Four: First Steps bo v kinematografih na ogled od 25. julija dalje, šef Marvela Kevin Feige pa je že potrdil, da se bodo ti junaki pojavili tudi v filmih Avengers: Doomsday in Avengers: Secret Wars.

Capcom dela na predelavi igre Onimusha 2

Leto 2025 bo očitno vsebovalo cel kup iger, kjer se bomo preizkusili v vlogi takšnih in drugačnih japonskih bojevnikov. Naslednji mesec prihaja Assassin’s Creed Shadows, Team Ninja nam je že dostavil predelavo igre Ninja Gaiden 2 in obenem dela na četrtem delu, Sony pa pripravlja nadaljevanje igre Ghost of Tsushima. Včeraj se je oglasil še založnik Capcom, ki je med predstavitvijo svojih iger napovedal obnovo igre Onimusha 2: Samurai’s Destiny.

Gre za Remaster in ne popolno predelavo kot jih je Capcom dostavil ob obnovi starejših iger franšize Resident Evil. To pomeni, da bomo gledali v bistvu isto kampanjo in enake igralne mehanike, le da bo zdajle grafično stvar videti bolje, saj bodo teksture podrobnejše in ločljivost višja. Najbolj pomembno pa je to, da bomo lahko zdaj igro Onimusha 2 igrali še kje drugje kot pa na konzoli PlayStation 2, saj je leta 2002 izšla samo za ta sistem. Predelava bo zdaj na voljo za PC in konzolah Nintendo Switch, PlayStation 4 in Xbox One – seveda bo igralna tudi na aktualni generaciji konzol, a očitno kakšnih naprednosti v primerjavi s prejšnjo generacijo ne bo nosila.

Onimusha je zanimiva franšiza, ki je po drugem delu dobila še nekaj nadaljevanj, a zadnje od teh se je rodilo davnega leta 2006, od takrat pa nismo prejeli ničesar res novega. Capcom je sicer leta 2018 poskušal znamko ponovno obuditi preko predelave prvega dela Onimusha: Warlords, vendar se je ta slabo prodal, zaradi česar je nato šla serija na ponovni prisilni počitek.

Vendar je od takrat minilo že nekaj let in Capcom je pripravljen na ponovni zagon franšize in tokrat z njo mislijo na trg vstopiti bolj agresivno. Poleg predelave Onimusha 2: Samurai’s Destiny, ki bo izšla enkrat letos, so že prej napovedali povsem nov del Onimusha: Way of the Sword, ki izide v 2026, tudi za tega pa smo včeraj dobili nekaj novih informacij preko namenskega videa.

Tule je nekaj sekund igranja povsem novega Battlefielda

Je v panogi večigralskih izkušenj danes še vedno prostor za Battlefield? Ta večigralska prvoosebna akcijada si je včasih dostojno izmenjavala udarce s franšizo Call of Duty, nakar je njena popularnost začela upadati in to nekje leta 2018, ko je izšel Battlefield V. Ta igralcev ni očaral, še slabše pa se je obnesel njegov naslednik Battlefield 2042.

Vendar založnik EA v tej franšizi vidi še veliko neizkoriščenega potenciala, zato je v kreiranje nove izkušnje vložil ogromno denarcev, pri kovanju novega poglavja pa bi se radi zanesli tudi na skupnost. Tako so včeraj najavili novo iniciativo Battlefield Labs, kjer bodo v zgodnje testiranje povabljeni igralci in ti bodo nato svoje vtise sporočali direktno razvijalcem.

Teh bo kar precej, saj je EA kovanje večigralskega dela zaupal studiu DICE, medtem ko bo razvijalec Criterion delal enoigralsko kampanjo. Motive bo medtem razdeljen med izdelavo večigralskih in enoigralskih map, Ripple Effect pa ustvarja nek nov večigralski igralni način. EA je že sporočil, da bo Motive še vedno ob tem delal na že napovedani Iron Man igri, Criterion pa se bo po zaključku tega projekta vrnil v kovanje novih poglavij franšize Need for Speed.

Včeraj smo v obširnem videu čisto na koncu dobili tudi nekje 10 sekund igranja novega Battlefielda, ki še nima povsem uradnega imena. Vidimo lahko vojake med tekanjem in impresiven sistem realističnega razpadanja zgradb, igranje pa takoj navrže spomine na igri Battlefield 3 in 4, ki pri igralcih še vedno veljata kot najboljši poglavji celotne serije.

Kdaj bo novi Battlefield izšel v končni obliki še ni znano, saj je tudi igralni posnetek bil vzet iz pred-alfa verzije igre, se pa lahko za zgodnje testiranje že prijavite.

Grozljivka Final Destination: Bloodlines dobila prvi dražilnik

0

Franšiza filmov Final Destination, pri nas znana pod imenom Brez povratka, je pri meni spočela velik strah pred tovornjaki na avtocesti, ki prevažajo skupaj spete hlode in za njimi se zelo nerad vozim. Praktično vsak od teh filmov vsebuje vrsto unikatnih in mnogokrat krvavih usmrtitev, razlog pa je skoraj vedno enak: nekdo po spletu naključij prelisiči smrt in ta se nato vrne po svoje žrtve in ne počiva dokler jih ne dobi v svojo pest.

Ta formula pripovedi je delovala med obdobjem 2000 in 2011, v tem času pa smo dobili kar 5 filmov, nakar je šla franšiza na zasluženi počitek in bo še letos obujena preko novega celovečerca Final Destination: Bloodlines.

Za tega smo zdaj dobili prvi dražilnik, ki je sicer po dolžini že pravi napovednik, saj traja dve minuti in pol, a ustvarjalci so si preprosto morali vzeti nekaj dodatnega časa, da nam pred ekrane navržejo prvo smrt. Ta v dražilniku doleti nekega nesrečnega tetovatorja, ki je očitno navezan na svojega očeta, zato si želi v roko vtisniti njegovo ime. Medtem pa se ne zaveda, da je njegova smrt samo minuto stran, saj se okoli ventilatorja ovije veriga, da se zapne za njegov uhan v nosu in vse skupaj nato pripelje do tega, da ubožec na koncu izgori.

Stvar je videti malce smešno in ne spomnim se, da bi pretekli filmi vsebovali tako naključne smrti, kjer se en predmet zaleti v drugega in sproži celo verigo dogodkov, ki pripeljejo do končne smrti, a morda me spomin vara, saj je pretekla cela večnost odkar sem pogledal zadnji film – mislim, da sem končal nekje pri tretjem filmu, a glede na ocene kritikov zadnjih dveh filmov nisem preveč zamudil.

Film bo režirala naveza Zach Lipovsky in Adam Stein, medtem ko bo scenarij spisal Guy Busick. Šesti del bo tako nadaljeval tradicijo teh filmov, kjer je bilo vsako poglavje ustvarjeno iz strani novega režiserja.

Final Destination: Bloodlines se bo v kinih pojavil 16. maja.

Serija Buffy – Izganjalka vampirjev naj bi bila ponovno obujena

0

Zaradi nekega razloga se nikoli nisem zares spustil v gledanje serije Buffy – Izganjalka vampirjev čeprav je ta izšla ravno v mojih najstniških letih in bi bil za njo idealna publika. Kljub temu, da zadeve nisem gledal, sem o njej veliko slišal in Buffy je kljub več kot 20 let od svoje zadnje epizode še vedno globalno prepoznavno ime, zaradi česar niti ni tako presenetljiva novica, da naj bi zdaj za pretočni servis Hulu, ki ga pri nas spremljamo preko Disney+, nekdo delal na obnovi.

O tem poroča spletna stran Variety, ki pa je s podrobnostmi bolj skopa. Nova serija bi nastala pod vodstvom para Nore Zuckerman in Lile Zuckerman, kot režiserka in izvršna producentka pa se bo preizkusila Chloé Zhao. Ženska ekipa torej, ki naj bi se ji pridružila tudi Sarah Michelle Gellar – ta je v originalni seriji, ki smo jo gledali med 1997 in 2003, nastopala v glavni vlogi Buffy, zdaj pa naj bi se izvajala pogajanja za njen vnovični nastop, čeprav naj bi bila tokrat bolj stranski lik, medtem ko se bo zgodba vrtela okoli povsem nove izganjalke vampirjev.

V novo serijo se zagotovo ne bo vrnil Joss Whedon, ki je bil ustvarjalec originalne serije. V zadnjih letih so se namreč pojavile konkretne obtožbe glede ustvarjanja neprijetne in toksične delovne klime, ki se naj bi dogajala tudi med snemanjem serije Buffy – Izganjalka vampirjev in Joss je te dni oseba, ki se je v Hollywoodu vsi izogibajo.

Kakšnega datuma izida premierne epizode seveda še nismo dobili, saj se stvar niti ni začela še snemati. Originalno serijo in vseh njenih 7 sezon si lahko pri nas ogledate preko pretočnega servisa Disney+, tam pa lahko najdete tudi 5 sezon ločene serije Angel, ki pa se dogaja v Buffy štorijalnem vesolju.

Kingdom Come: Deliverance 2 – srednjeveško življenje zna biti tudi dolgočasno

Med preigravanjem igre Kingdom Come: Deliverance 2 sem ves čas skakal med čistim navdušenjem nad igro, ki bi si zagotovo zaslužila najvišjo možno oceno, nakar so nastopili trenutki frustracij, zaradi katerih sem se komaj zadržal, da stvari nisem izbrisal iz diska. Razvijalec Warhorse Studios moram pohvaliti, da nam je za mesec prej odobril kodo za recenzijo, kar mi je prišlo izjemno prav, saj sem praktično cel januar prebil znotraj dežel starodavne Češke in se komajda prebil do konca, zaradi česar sem moral celo izpustiti nekaj stranskih nalog.

Sem ob igranju torej užival? No, nekaj mora igra vseeno vsebovati, da me je pred zaslonom obdržala 60 ur, saj sem zdaj že star možakar, ki mu igralne seanse redno prekinjajo obveznosti iz vsakdanjega življenja. Celokupno bi igro označil za igro, ki ima tako visoke vzpone kot globoke padce igralne formule, vse pa je odvisno od vas, kjer bo največ štela vaša zaljubljenost v atmosferične kampanje in potrpežljivost ob morda malce preveč razvlečeni zgodbi.


Razvojna ekipa: Warhorse Studios
Založnik: Deep Silver
Platforme: PC, PS5, XSX
Steam: Povezava
Datum izida: 4. februar 2025
Cena: 59,99 €

Zvrst: Prvoosebni RPG


NAPOVEDNIK


Že v mojem predoglednem članku sem zapisal, da nisem največji ljubitelj originalne igre iz leta 2018, saj se mi je igranje zdelo preveč frustrirajoče, tako da sem moral kar nekajkrat začeti igro od začetka in posledično večkrat ugledati smrt Henryjevih staršev, preden me je enkrat dovolj potegnilo naprej, da sem dejansko zadevo preigral do konca, a tudi tam sem nekje na 3/4 kampanje začel nepotrpežljivo tapkati z nogo in čakati zaključno sekvenco, ki pa se mi je vedno znova izmikala.

In to je tudi moj največji problem z nadaljevanjem: čuti se prevelika razvlečenost, ki je tokrat toliko bolj očitna zaradi večje mape in gigantske zgodbe, ki pa enostavno ni tako zanimiva, da bi vas ves čas vlekla naprej. V glavni vlogi zopet nastopa nekdanji kovač Henry, ki je šel v novo deželo sklepati zavezništva, nakar se stvari postavijo na glavo, ko skupaj s svojim glavarjem Caponom padeta v zasedo, nakar skačemo iz ene politične spletke v drugo, vmes spoznamo desetine pomembnih oseb in iz mape poskušamo razkriti še poslednji oblak.

Kingdom Come Deliverance 2
V tej igri se boste hitro naučili pomembnosti težkega dela.

Ob tem ne bi rekel, da bi se ravno dolgočasil, saj je še posebej začetek igre dokaj napet in ko se zopet znajdemo brez prebite pare sredi srednjeveške dežele, si vesel vsakega hlebca kruha in slamnatega ležišča. Ob tem preigravaš zanimive stranske naloge ter občasno slediš glavni štorijalni niti, a za to se zdi, da dolgo obrača kolesa v prazno. Jasna ti je glavna naloga in kdo je tvoj nasprotnik, a cilj do teh glavnih štorijalnih trenutkov se na momente zdi po nepotrebnem kompliciran. Vzemimo en primer: Henry se mora z novo ekipo pajdašev prebiti znotraj neke trdnjave, ki pa ima ogromno stražarjev. Tja notri ne moremo samo vkorakati na glavna vrata, zato poiščemo alternativno pot, ki pelje skozi neke podzemni rov, a preden tega odkrijemo moramo do neke dekle, ki nam da navodila do vhoda, a zaradi nekega razloga ne gre z nami, ampak moramo sami skakati po hosti in se orientirati po njenih sledeh. Nakar stvar končno najdemo in se je treba počasi sprehoditi skozi rov in ko pridemo na drugo stran je tam nekje 5 stražarjev, ki jih pobijemo z levo roko in se zdi vse to kompliciranje za brezveze.

To je samo en primer in čisto možno je, da sem potek dogodkov zamešal, saj se po teh rovih velikokrat vlečemo in čez čas se ti to zdi kot zapravljanje časa in v dobrih 60 ur dolgi kampanji začnejo čez čas takšni trenutki pošteno najedati, tako kot so lahko tečne druge stvari. Zakaj se mora naša figura ob opciji hitrega potovanja tako počasi premikati po mapi? Zakaj ob opciji sedenja, ko želiš samo prevrteti čas naprej se ure odvijajo tako boleče počasi? To neprestano ukvarjanje s časom sicer da igri bolj pristen videz, vendar sem nekajkrat pošteno zavil z očmi, ko se nek NPC ni želel odpraviti na naslednji korak do zgodnjega jutra, jaz pa tam stojim dopoldne in kalkuliram koliko hrane bom moral vmes poiskati in kje bom spal, da bom lahko njegovo rit premaknil na naslednjo točko.

Kingdom Come Deliverance 2
Svet je velik in odprt, vendar včasih postavi nasproti umetne prepreke kot je denimo tale grad, ki je zaklenjen dokler ne napredujemo dovolj naprej v glavni zgodbi.

Velik del kampanje se tako vrti okoli potovanja po mapi in ponujanja pomoči vsakemu, ki vas za to prosi. Mapa je zdaj tako velika, da je razdeljena na dva ločena dela, a ko boste enkrat skočili na naslednjo, vam igra ne ponudi kakšnega posebnega razloga, da bi se vrnili na prejšnjo. Na drugi mapi boste naleteli tudi na ogromno mesto Kuttenberg, ki je resnično gromozansko, čeprav ta njegova glomaznost česa posebnega k igralni izkušnji ne doda. Gre pač za večje mesto, ki ima na nekaterih mestih tečno navigacijo, saj lahko zlahka zaideš v kako slepo ulico in moraš nato tekati nazaj okoli kakšne stavbe.

Kot rečeno so stranske naloge dokaj zanimive in raznovrstne, a kakšnih res novih stranskih aktivnosti ne boste zasledili. Tako kot v prvi igri lahko tudi tule kockamo, se ukvarjamo z lokostrelstvom in uličnimi pretepi, nagrade za to pa so zlatniki in izkušnje, preko katerih lahko izboljšujemo razvejano drevo veščin. Te mini igre na dolgi rok niso ne vem kako zabavne, saj se jih splača delati bolj zaradi denarja, a tega lahko dobiš hitreje kjerkoli drugje.

To je še en problem igre: ekonomija. Kampanja nima težavnostnih stopenj in nekje na prvi tretjini igre sem se zalotil, da nabiram drago opremo, ki pa je nato nisem imel kje prodati. Situacija se ni spremenila niti ko sem prišel v Kuttenberg, kjer so premožni trgovci očitno enaki reveži kot vaščani na tržnicah. Tako so trgovci v blagajnah nosili po nekje 400 zlatnikov zaloge, jaz pa sem imel v svoji bisagi dele oklepov, ki so vredni tisoče zlatnikov. Trgovci sicer čez noč obnovijo zalogo denarja, tako da bi lahko tehnično spal po mestu in potem vsak dan skakal med prodajalci, a tega se mi enostavno ni dalo delati, tako da sem na koncu imel toliko opreme, da je sploh nisem več mogel odlagati na konja, pri poraženih nasprotnikih pa sem puščal vse kar je bilo vredno manj kot 3000 zlatnikov.

Kingdom Come Deliverance 2
Bojevanje je sprva težavno, a poteza Master Strike zopet reši vse probleme.

Ob tem sem zagotovo utrpel denarno škodo, a se zaradi tega nisem pretirano sekiral. Sredi igre sem namreč sredi noči vlomil v dom prodajalca oklepov in nase navlekel najboljši oklep, tako da praktično denarja nisem imel zapraviti nikjer. Smešno je sicer, da trgovec, ki si mu ukradel opremo in to nosiš, to prepozna, nakar zbeži do stražarja po pomoč.

Boj je celokupno zdaj bolj zabaven od predhodnika. Smeri za napadanje z meči in drugimi orožji je zdaj manj, zato je lažje izvajati kombinacije udarcev. Pretepanje ti predstavlja težavo vse dokler se ne naučiš poteze “Master Strike” oziroma protiudarec in preko njega so pod mojim mečem padali vsi, ki so se mi postavili na pot. Enkrat mi je celo uspelo izničiti cel kamp nasprotnikov – name se je naenkrat spravilo nekje šest banditov in pokosil sem vse, brez da bi bil vmes res blizu smrti. Od novih orožij so tu samostrel in pištole ter puške na smodnik, a teh zadev praktično nisem uporabljal – strelna orožja so enostavno čisto preveč počasna in dokler izstrelim en naboj bi vmes lahko posekal že dva bandita.

Tako kot v prvem delu je tudi tule prisoten problem premajhne raznovrstnosti nasprotnikov. Gre za realističen srednjeveški RPG, tako da tule ne morem gledati v čarodeje in zmaje, zato se je treba zadovoljiti z vojaki, banditi in krivolovci. Razlike med njimi ni – nekateri nosijo boljše oklepe, vendar tudi ti niso čisto povsem odporni navadnemu meču.

Kingdom Come Deliverance 2
Pri zgodbi je tečno, da vam ves čas izmika glavne objektive pa čeprav ste dovolj močni, da preživite vse izzive a skriptiranih vmesnih sekvenc ne boste zaobšli.

Grafično je igra napredek v primerjavi z originalom, ki je sicer še danes lep. Obrazne grimase so zdaj bolj realistične in bili so trenutki, ko sem se ustavil ob občudovanju okolice – v spominu mi je denimo ostala mirna ježa skozi prelestno pokrajino, vmes je padal dež in odboj kapljic od mojega oklepa sem lahko dejansko slišal.

Dobra je tudi optimizacija za konzolo PlayStation 5 Pro in zatikanja sličic nisem opazil, mi je pa na začetku na trenutke nagajala hreščeča zvočna podlaga. Pohvalne besede pa ne morem zliti na hrošče: Kingdom Come: Deliverance 2 se mi je nekajkrat zrušil, med igranjem pa sem naletel tudi na lebdeče objekte in nedelujoče animacije. Ena večjih nalog se tiče turnirskega tekmovanja v večjem mestu in ta stvar enostavno ne deluje, zato bo moral razvijalec za njo izdati popravek.

Kingdom Come: Deliverance 2 bi pod črto označil za dobro igralno izkušnjo in v njej lahko jasno vidiš, da je razvijalec to kampanjo koval z ljubeznijo v mislih. Vendar ne morem mimo kar nekaj odločitev glede igralne formule, ki so tam samo zato, da te frustirajo in če bi igra ponujala možnost izklopa preživetvenih elementov tipa potreba po spancu, hrani in zahtevi šnopca za shranjevanje, bi to instantno obkljukal.

Gre za dobro izkušnjo, ki bo zagotovo pri nekaterih obveljala za igro leta, vendar se bojim, da zna s svojim testiranjem mej potrpežljivosti marsikoga tudi odvrniti od finiširanja kampanje.

Grozljivka M3GAN 2.0 dobila prvi dražilnik

0

Lutke v grozljivkah niso nič novega, čeprav je včasih za njih veljalo pravilo, da nosijo bizarne nasmeške in dolgo nepremično na stolih, a ko jim obrneš hrbet in jih še enkrat pogledaš, opaziš, da so medtem čisto za malo zasukale glavo proti tebi.

Nova era lutkastih grozljivk pa pravi, da so zdaj bolj strašljive podobe robotskih pomočnikov, ki znajo ob tem prav dobro izvajati TikTok plese. S to mislijo je bila leta 2023 spočeta tudi grozljivka M3GAN, ki ji nihče ni ravno pripisoval velikih možnosti za zaslužek zato je bilo za snemanje odobrenih samo 12 milijonov dolarjev proračuna. Vendar je bila stvar presenetljiva uspešnica, ki je po svetu zaslužila za kar 181 milijonov dolarjev in založnika Blumhousa ni bilo treba kaj preveč prepričevati, da je takoj odobril delo na nadaljevanju in za tega smo na podelitvi Grammys dobili prvi dražilnik.

Drugi del se bo imenoval M3GAN 2.0 in kot nam zgornji video lepo nakaže je robotska pomočnica M3GAN še kako živa pa čeprav naj bi bila v prejšnjem delu poražena iz naveze tete Gemme in njene nečakinje Cady, ki sta jo sprva sploh pripeljali v svoj dom, preden sta spoznali, da je robotska deklina izjemno zaščitniška do svoje varovanke Cady in to do te mere, da je za njo pripravljena tudi ubijati. Kaj točno bo pravila zgodba v nadaljevanju zaenkrat ni znano, a znano je že to, da se bosta v svoji vlogi vrnili tudi Cady (Violet McGraw) in Gemma (Allison Williams).

M3GAN 2.0 v kinematografe prihaja 27. junija, z robotsko grozljivko pa Blumhouse namerava ustvariti večjo franšizo. Že prej je bilo namreč napovedano delo na samostojnem filmu Soulm8te, ki se bo odvijal v istem vesolju, le da bo nekoliko bolj erotičen. Spremljali bomo zgodbo osamljenega možakarja, ki po smrti žene v svoje življenje pripelje žensko androidkinjo, ki pa zaradi ljubosumja kmalu postane morilski stroj. Soulm8te zveni zanimivo, a njegov izid je predviden šele za leto 2026.

Predelava iger The Sims že na voljo, a igralci se pritožujejo nad ceno in hrošči

0

Po govoricah iz prejšnjega tedna, da je pred vrati predelava iger The Sims 1 in 2, so se te napovedi tudi uresničile in EA je na digitalne platforme poslal dva skupka iger: The Sims Legacy Collection in The Sims 2 Legacy Collection, z njima pa je lepo potrkal na dušo nostalgije vsakega, ki je v teh igrah užival dve desetletji nazaj in pred tem zadev na legalen način ni mogel igrati, saj digitalno niso bile dostopne.

Gre za dokaj preprosti predelavi, ki kakšnih pomembnih izboljšav ne vsebujeta in očitno je bilo založniku najbolj pomembno to, da so spet prisotne znotraj digitalnih trgovin in da normalno tečeta na sodobnih operacijskih sistemih. Zato se z izboljšavo igralnih mehanik in uporabniškega vmesnika niso preveč ukvarjali, kar je očitno nekatere igralce razjezilo in obe igri trenutno na Steamu nosita povprečno oceno “Mixed“.

Največji problem se tiče cene, saj prvi del stane 20 €, drugi pa 30 €. Res je, da v paketu dobimo tudi lepo zalogo dodatkov in razširitev, a po drugi strani govorimo o rahlo nadgrajenih inačicah naslovov, ki sta stara več kot 20 let. Dodatno imata obe predelavi tudi lepo zalogo hroščev in težav z delovanjem: nekateri uporabniki poročanju o rušenju igre, pomanjkanju funkcij kot je shranjevanje v oblaku in problemih z uporabniškim vmesnikom, ki se nerad prilagodi ločljivostim nad 1080p.

EA je nekatere od teh težav priznal na svojem blogu in tam zapisal, da ekipa preiskuje vse naštete probleme in išče potencialne rešitve.