Pisali smo že o tem, da Sony praznuje pomembno obletnico, saj njihov plačljivi servis PlayStation Plus te dni praznuje svojo 15. obletnico. Servis, ki je bil sprva ustanovljen kot neka konkurenčna ponudba Xbox Live, je bil sprva namenjen samo podpori večigralstva, nakar so vsi naročniki mesečno začeli prejemati še “brezplačne” igre. Microsoft je nato šel spet korak naprej s platformo Game Pass, Sony pa je temu udarcu sledil s svojo ponudbo PlayStation Plus Extra in Premium, ki vsak mesec v svoj katalog dodajata nove naslove, ki jih lahko igrate kadarkoli – če boste le vzdrževali plačevanje mesečnih položnic.
Za julij so tako naročniki stopenj Extra in Premium dobili nove dobrote. Najbolj pomembna igra med njimi je že postala na voljo, in sicer prvoosebni RPG Cyberpunk 2077, ki ga je pred petimi leti na trg poslal poljski razvijalec CDPR in si pri tem nakopal nekaj sramote, saj je bila zadeva na konzolah katastrofalno optimizirana. Poljaki so nato leta delali na posodobitvah in danes je Cyberpunk 2077 na konzolah PlayStation 4 in 5 povsem nekaj drugega in predvsem igralnega, zato ga lahko udobno igrate na obeh konzolah. Igra je na servisu PlayStation Plus Extra že na voljo, za dodatne avanture pa si lahko dokupite še dodatek Phantom Liberty – ta je sicer na voljo samo lastnikom konzol PlayStation 5.
Ta mesec bomo dobili še nekaj drugih zanimivih iger. 15. julija se boste lahko pozabavali v igrah, kot so Tropico 6, Risk of Rain 2, New World: Aeternum, Bluey: The Videogame in Planet Zoo, nakar teden kasneje na servis pride še Abiotic Factor. Lastniki dražje naročnine Premium boste poleg vseh prej naštetih iger deležni še klasik Twisted Metal 3 in 4.
Lastniki osnovne naročnine Essential ste svoje darilo že dobili, in sicer je nekaj dni nazaj za igranje postala na voljo igra Diablo 4.
Razvijalec Bungie se je nekaj časa zdel kot nekdo, ki se mu preprosto nikoli ne bo treba bati za prihodnost, saj je njihova igra Destiny 2 redno prinašala velike denarce, zaradi česar si je studio lahko privoščil neverjetne poteze, kot je denimo odstranjevanje že izdanih dodatkov za igro, saj je po njihovih besedah postalo vzdrževanje te vsebine preveč zahtevno.
Sveži igralci so bili tako ob igranju kampanje povsem zmedeni, saj originalne zgodbe ni bilo več in tako niso imeli pojma, kam sploh iti in kdo so ti NPC-ji, ki jim zdaj ponujajo nove naloge reševanja galaksije. Bungie se zaradi tega ni preveč obremenjeval, a zdaj so prišli drugi časi, saj je baza igralcev igre Destiny 2 drastično upadla, njihov prihajajoči projekt Marathon pa med prvim alfa testiranjem ni izpolnil pričakovanj igralcev, zato je bil izid zamaknjen na neznani datum.
Marathon tako še dolgo ne bo nared, vmes pa mora studio preživeti prek igre Destiny 2, v katero novači nove igralce. Osnovna igra je sicer že dolgo nazaj postala brezplačna, zdaj pa vas Bungie vabi tudi v zastonjsko igranje vseh do sedaj izdanih dodatkov, tako da lahko pridni igralci brezplačno izkusite lep del vsebine in se ob tem morda tudi prepričate, da je za DLC-je morda vredno naknadno odšteti evre.
Bungie ta dogodek imenuje Open Access, in v njem lahko igrate prav vse izdane dodatke doslej, vključno z najnovejšim The Final Shape, obenem pa lahko preigrate tudi naknadno izdane epizode, ki so del sezone prepustnice. To je res veliko vsebine, za katero ne bo dovolj niti dva tedna igranja, a obenem je dobra novica to, da boste po izteku preizkusa lahko obdržali vse nabrano bogastvo, za nadaljnje igranje pa bo treba te dodatke kupiti. K sreči so ti trenutno znižani na Steamu: odlični dodatek The Witch Queen je denimo posekal ceno za kar –92 % na samo 2,39 €.
Brezplačno igranje je zdaj na voljo na PC-ju ter konzolah PlayStation 4 in 5 ter Xbox One in Series X. Open Access se zaključi 22. julija, a bodite pozorni na naknadno izdane epizode, ki jih bo možno igrati samo do 15. julija, nakar jih bo Bungie zaklenil v svoj »Vault«, kamor so že izginili prej omenjeni začetni dodatki in originalna kampanja.
Razvijalec Naughty Dog je leta nazaj ves čas izdajal sveže naslove, nakar se je njegov tempo drastično upočasnil. Avtor franšiz Uncharted in The Last of Us se je v zadnjih letih osredotočil predvsem na slednjo zombijaško serijo, ki jo je v partnerstvu z HBO-jem preselil tudi na televizijo in se zdaj ponovno vrača k drugi igri The Last of Us Part II Remastered.
Ta je namreč povsem nepričakovano dobila novo posodobitev, ki omogoča nov način izkušnje glavne zgodbe. Naughty Dog se je odločil malce premešati zaporedje dogodkov v kampanji, ki jim zdaj lahko sledimo kronološko, tako da se zdaj Ellijino učenje igranja kitare zdi bolj naravno, potovanje skozi mesto Seattle med menjavanjem vlog Ellie in Abby pa bo ponudilo nove vzporednice njunih avantur in igralci bodo zdaj videli, kako blizu sta bili, da bi se v bistvu že tam srečali.
Razvijalec v daljšem zapisu na blogu pravi, da je to kronološko podajanje dogodkov opcijsko in da je novim igralcem še vedno priporočljivo igrati originalno vizijo avtorjev, saj je bil potek dogodkov skrbno načrtovan in svežim prišlekom še vedno nudi najboljši način za izkušnjo zgodbe. Tole je tako samo stranska zabava za tiste veterane, ki so kampanjo preigrali že večkrat in si želijo nekaj novega – za to pa bodo nagrajeni s svežimi trofejami in preoblekami, ki so bile sposojene iz franšize Uncharted.
Televizijska serija The Last of Us je nedavno izdala drugo sezono, a je ta nekatere gledalce močno razočarala. Snemanje tretje sezone je že začrtano, a pri tej ne bo sodeloval avtor franšize Neil Druckmann, ki se bo vrnil k svojim igričarskim obveznostim – Naughty Dog je namreč že nekaj časa nazaj najavil povsem svežo igro Intergalactic, obenem pa dela tudi na dodatnem skrivnostnem projektu.
Nov del franšize Mafia izide že naslednji mesec, in čeprav smo za igro do sedaj dobili nekaj napovednikov, kakšnega pravega, ne vnaprej zrežiranega posnetka igranja še nismo dobili. To je zdaj spremenila spletna stran IGN, ki je dobila ekskluzivni dostop do novega igralnega posnetka, ki v obsegu traja nekje 9 minut.
Tudi tale novi video sicer ni povsem sestavljen iz igranja, saj boste prvo minuto gledali v vmesno sekvenco, nakar se bo med minutažo pojavilo še nekaj scen, kjer liki stojijo naokoli in se pogovarjajo. Od igranja tako vidimo samo nekaj vožnje po Siciliji in prikritega smukanja skozi sovražni tabor, kjer prikrito in neprikrito odstranjujemo vojake lokalnega vladarja.
Nič od prikazanega ni videti posebej presenetljivega, in če ste ena tistih oseb, ki je v filmih Boter imela najraje kadre iz ostarele Sicilije, potem boste zagotovo v tej kampanji močno uživali. Na igri Mafia: The Old Country dela razvijalec Hangar 13, ki je pred tem izdelal igro Mafia 3 in predelavo originalne igre, v novem naslovu pa ne bodo skočili v odprti svet, ampak nam bodo poskušali pričarati bolj linearno izkušnjo. To je dobro, saj Mafia naslovi, z izjemo originala, nikoli niso vsebovali res privlačnega odprtega sveta, vendar pa mi je osebno malce vprašljiva izbira lokacije, saj morda vsem ne bo ravno všeč voziti več kot stoletje stare avtomobile, in morda bi bila bolj pametna ideja pričarati bolj moderno izkušnjo – samo predstavljajte si Mafia naslov, ki bi se dogajal v osemdesetih ali pa bi bil morda podoben filmu Dobri fantje.
Mafia: The Old Country izide 8. avgusta, zase pa bo zahtevala nekoliko nižjo ceno, in sicer boste na Steamu za njo odšteli vsega 49,99 €.
Zombijevska streljačina House of the Dead 2 nosi v moji igričarski karieri prav posebno čast, saj je bil to prvi PC-naslov, ki sem ga preizkusil, in tega se še danes spomnim, saj sem takrat debelo gledal v neverjetno grafično izkušnjo, ki sem jo lahko preizkusil pri prijatelju in sem jo nato preigral tudi na lastno roko, ko sem vendarle enkrat dobil svoj računalnik.
House of the Dead 2 je še danes slaven, saj je vseboval naravnost obupno glasovno podajanje in je še vedno predmet posmehovanja. A ta streljačina je vseeno vsebovala zanimive stopnje in nasprotnike, razvijalec MegaPixel Studio pa zdaj dela na obnovi, ki je dobila napovednik in datum izida.
Originalna igra je spadala v žanr prvoosebnih “on rails”, kar v praksi pomeni, da igra sama skrbi za premikanje med različnimi lokacijami, na igralcu pa sloni naloga, da po zaslonu postreli vse, kar se premika, in včasih lahko njegovo natančno streljanje razkrije tudi kakšno skrivnost ali pa na stopnji najde bližnjico. Tudi predelava se bo držala tega koncepta, le da bomo zdaj izkusili prenovljeno grafično in zvočno podobo, več koncev in možnost sodelovalnega igranja med dvema igralcema. Na žalost je bilo očitno originalno zvočno podajanje nadomeščeno z bolj profesionalno različico, a potihem upamo, da se bo vseeno dalo nekako vklopiti izvirne glasovne igralce.
MegaPixel Studio je dve leti nazaj predelal tudi originalni House of the Dead, a igralci nad tisto predelavo niso bili preveč navdušeni. Morda jim bo šlo v drugo bolje – to bomo izvedeli na dan izida, ki se bo zgodil 7. avgusta, kopija igre pa bo stala 24,99 €.
Microsoft in Activision sta začela dodajati starejše naslove franšize Call of Duty na servis Game Pass, a stvari ne potekajo tako tekoče, kot bi si želela, saj je predvsem Activision spoznal kruto resnico: nekatere starejše naslove še vedno prodaja po visoki ceni, a je za to treba delati tudi na posodobitvah.
Zadnji COD, ki je prispel na Game Pass, sliši na ime Call of Duty: WW2, in ta je originalno izšel leta 2017. Igralci so prek njega po dolgem času znova stopili v obdobje 2. svetovne vojne. Igra je 30. junija nato skočila na Game Pass in igralci so z veseljem znova ali pa prvič obiskali kampanjo, nekateri pa so se lotili večigralstva – nakar so tega hitro opustili.
PC-verzija igre ima namreč ogromne težave s hekerji, in ti niso samo tečni z goljufanjem, ampak so začeli tudi izkoriščati varnostne luknje v igri, ki so resnično hude. Igralci so med večigralskimi spopadi začeli poročati o nenavadnih pojavih, ko je igra povsem zmrznila, nakar se je na njihovem PC-ju odprla Beležnica in heker jih je prek nje obvestil, da je dobil dostop do njihovega računalnika.
📢 Call of Duty: WWII
Call of Duty: WWII on PC Microsoft Store was brought offline while we investigate reports of an issue
Ta ranljivost se imenuje RCE oziroma “Remote Code Execution” in je resen problem, saj lahko napadalec prevzame nadzor nad žrtvinim računalnikom – in to preprosto prek igranja Call of Duty: WW2. Takšna ranljivost je bila pred leti opažena tudi v trilogiji iger Dark Souls, zaradi česar je bil Bandai Namco primoran za več mesecev izklopiti strežnike, vse dokler stvar ni bila odpravljena.
Zdaj je v isto smer šel tudi Activision, ki je za Call of Duty: WW2 začasno izklopil PC-strežnike, dokler ne raziščejo zadeve do konca. Enoigralska kampanja je sicer še vedno dostopna, a od večigralstva se boste računalničarji morali vsaj začasno posloviti.
Poljski studio CD Projekt RED ima trenutno polne roke dela z naslednjim poglavjem franšize Witcher, a vmes niso pozabili niti na Cyberpunk 2077, ki bo prav tako dobil nadaljevanje. Za razliko od igre Witcher 4 je naslednji Cyberpunk še v prototipni fazi, a Poljaki nameravajo ta vmesni čas zapolniti z vsebino, ki jo bomo gledali na Netflixu, saj so na festivalu Anime Expo v Los Angelesu napovedali novo sezono presenetljivo kakovostne serije Cyberpunk: Edgerunners.
To smo na Netflixu gledali leta 2022 in bili navdušeni nad njeno zgodbo ter privlačnimi liki. Novo sezono bo znova ustvaril Studio Trigger, a tokrat režije ne bo nadzoroval Hiroyuki Imaishi, temveč Kai Ikarashi. Ta ni kakšen novinec, saj je sodeloval pri artističnem dizajnu 1. sezone in režiral 6. epizodo Girl on Fire. Ikarashi je v prenosu v živo izjavil, da bo nova sezona sledila sveži skupini junakov.
💥Cyberpunk: Edgerunners 2 is in production! 💥
It presents a new standalone 10-episode story from the world of Cyberpunk 2077— a raw chronicle of redemption and revenge.
❓When the world is blinded by spectacle, what extremes do you have to go to make your story matter? 👀… pic.twitter.com/jTMA89N1zK
— Cyberpunk: Edgerunners (@edgerunners) July 4, 2025
O datumu izida trenutno še ne vemo ničesar, zato je težko verjeti, da bo 10 epizod nove sezone izšlo že letos. CD Projekt RED vmes ne bo spal, saj je nedavno napovedal svežo posodobitev za igro Cyberpunk 2077, ta pa je trenutno na Steamu znižana na samo 20,99 €, čeprav priporočamo nakup dražje različice Ultimate, ki vključuje tudi odličen dodatek Phantom Liberty.
Death Stranding je ena tistih iger, ki je igralce razdelila na dva tabora, saj si bodisi igro oboževal ali pa si jo sovražil iz dna duše. Neke srednje poti tukaj ni bilo in njenega ustvarjalca Hideoja Kojimo je treba pohvaliti, da je močno verjel v svojo vizijo, in verjetno je tudi njemu bilo jasno, da njegova kreacija ne bo všeč vsem – niti tistim ne, ki to pomembno igričarsko vizijo navdušeno sledijo še iz časov ustvarjanja poglavij serije Metal Gear Solid.
Osebno sem se tudi sam spraševal, od kod so ljudje lahko tako zaljubljeni v Death Stranding, saj mi je bila sicer ob opisovanju prvega dela zadeva všeč, a je ne bi koval v zvezde. Preprosto je nekaj sproščujočega ob tem, da dostavljaš pakete po postapokaliptični okolici, v kateri prevladuje močan občutek izoliranosti, in najbrž zaradi tega ljudje tudi uživajo v igranju zadev tipa Euro Truck Simulator 2. Sčasoma mi je sicer igranje začelo presedati, saj imam za ponavljajoče igranje neko svojo mejo in dobro režirane vmesne sekvence tega ne morejo premostiti.
Zato za Death Stranding 2 nisem gojil kakšnih posebnih pričakovanj in odkrito povedano se niti nisem veselil preveč igranja, saj moraš za ta tip igralne izkušnje biti v stanju, ko ti nekaj takšnega dejansko “paše”. A zadevo sem po ducatih preigranih urah zapustil presenečen, saj je stvar veliko boljša od pričakovanega in je v vsakem pogledu nadgradnja originala, a je treba že vnaprej povedati, da če se vam je original že ob začetku igranja priskutil, vam tudi drugi del ne bo prinesel kakšnih večjih igralnih užitkov.
NAPOVEDNIK
Razvojna ekipa: Kojima Productions Založnik: Sony Platforme: PS5 Nakup:Povezava Datum izida: 26. junij 2025 Cena: 79,99 €
Poznavanje zgodbe iz preteklika je zaželeno, a ni takšna nuja, da se brez predhodnega znanja ne bi bilo mogoče spraviti v igranje. Norman Reedus oziroma Sam Bridges iz prve igre je tudi tokrat glavni junak, ki se je po uspešno izpeljani misiji iz prve igre umaknil nekam daleč stran in to skupaj z dojenčkom Loujem, ki je zdaj že pravi mali fantič. Seveda mirno življenje ne traja dolgo, saj ga nekako izvoha naša stara znanka Fragile, ki ima zanj novo pomembno vlogo. Organizacija Bridges je namreč zdaj postala preveč komercialna, zato je ustanovila svojo lastno ponudbo dostave paketov Drawbridge, na nas pa je, da preko parih odprav med sabo povežemo Mehiko. To bi morala biti sicer kratka misija, a vmes se zgodi preobrat in kar naenkrat se pred nami odpre veliko večji svet, saj je na naša pleča padla naloga, da v mrežo pripeljemo celotni kontinent Avstralije.
Ta začetni zaplet je izjemno emotiven in Kojima nam tule dostavi zanimiv dogodek, ki je tako tragičen, da naš glavni junak najprej poskuša ignorirati in nekako nadaljevati življenje po starih tirnicah in tudi mi, kot igralec, samo upamo, da se stvar ni zares zgodila in ta občutek upanja držimo praktično celo kampanjo, dokler nam ostali spremljevalci na koncu ne dostavijo resnice. Sam zaključek je sicer srečen, a nekako si želim, da bi Kojima bil tule bolj pogumen, saj bi tako dobili resnično naslov, ki se od blizu loti občutka izgube nekoga bližnjega in kako lahko takšne stvari prebolimo preko stikov z drugimi, a namesto tega gre zaključek v drugo smer.
Svet je tokrat malce manj izoliran, saj med odpravami naletite tudi na druge dostavljavce, ki jih vodi umetna inteligenca.
Od tu dalje se stvari začnejo voziti po ustaljenih tirnicah in v bistvu sem bil kar malce presenečen, kako podobno se dvojka igra v primerjavi z originalom. Pred nami so glavne in stranske misije in pri obeh je cilj nekako isti: dostaviti paket iz ene lokacije na drugo in po možnosti si vmes ne polomiti nog in s tem tudi ne poškodovati paketov. Uspešno opravljene misije nam prinašajo všečke, kar nam nato dviga sloves, med posameznimi odpravami pa lahko pobiramo tudi padli tovor iz strani ostalih igralcev ali pozabljene pakete različnih baz, včasih pa naletimo tudi na surovine, s katerimi lahko gradimo svoje lastne objekte, ki jih nato preko večigralske povezljivosti delimo z drugimi igralci.
Drugačne so tukaj finese, ki mehanike iz prve igre predrugačijo in tako izkušnjo naredijo manj duhomorno. Za začetek je tukaj denimo dejstvo, da dobimo dostop do vozil veliko prej kot v prvem delu in ta lahko tudi znatno nadgradimo. Poleg motorja se lahko usedemo tudi v manjši tovornjak in tega lahko zdaj nadgradimo tako, da ponuja samodejno streljanje sovražnikov, pakete pa lahko poberemo kar sproti, tako da nam ni treba vedno zapuščati vozila. Pot si lahko olajšamo tudi z drugimi zadevami, saj lahko ponovno vzpostavimo železnico ali pa skačemo med različnimi predeli preko ziplina. Igra sicer preferira, da čim več poti opravimo peš, saj s tem tudi nadgrajujemo vzdržljivost glavnega junaka, a osebno sem skoraj cel čas sedel v tovornjaku in zaradi tega kakšnih hudih minusov nisem utrpel.
Tokrat vam pot prečkajo potresi, porasti rek in peščene nevihte – slednja je edina, ki resneje vpliva na igranje, saj vam omeji pogled.
Potovanje dodatno olajša še ogromna ladja DHV Magellan, ki je v bistvu nekakšna prenosna baza in na to boste redno odhajali na počitek in kramljanje s pisano četo raznovrstnih sopotnikov, ta baza pa ima še eno hudo koristno funkcijo. Preko posebne tehnologije namreč lahko plava skozi katran, tako da jo lahko prikličemo na različne točke mape in se tako lahko hitro teleportiramo naokrog. Omejitve pri tem sicer obstajajo in takšna dostava tovora te stane nižje ocene, a včasih se ti preprosto ne da riniti skozi novo večkilometrsko pot in bi rad samo dostavil paket in nadaljeval z zgodbo.
Štorija je tokrat bolje tempirana in me je že na začetku bolj povlekla v dogajanje. Seveda si lahko igralni čas podaljšate vmes tudi z opravljanjem stranskih misij, ki jih je tudi tokrat cel kup, a tudi to ni nujno, zato se lahko bolj ali manj osredotočite samo na glavne misije in te zopet spremlja lepa četa zanimivih oseb z imeni, kot je Tarman – kapetan ladje Magellan, ki je izgubil roko v katranu, zdaj pa lahko zaradi tega čuti tok te črne substance, kar mu omogoča boljšo navigacijo po njej. Tu je tudi lutka Dollman, ki si jo Sam na začetku pripne ob pas, in v bistvu sem od nje pričakoval, da bo na poti postala neka verzija Mimirja iz God of Wara in bo med odpravami povedala kakšno zanimivo stvar o tem svetu. A Dollman je večino časa tiha in ko že kaj izusti, je neka neumna pripomba, da mi je iz hrbta padel kakšen del paketa, medtem ko se kotalim iz gore.
Tudi v Avstraliji poznajo sneg, a ta je tokrat manj moteč kot pa v prvi odpravi.
Med potovanji nam pot zopet prečkajo razbojniki, ki so zdaj lahko tudi robotski, kot vedno pa po nekaterih delih mape stražijo BT-ji. Obe vrsti preprek sta tokrat veliko lažji od prej in mi v bistvu skoraj nikoli niso predstavljale resnega izziva. Sicer se lahko še vedno lotite prikritega pristopa in počasnega premikanja mimo BT-jev ter odstranjevanja banditov iz zasede, a v bistvu za to nikoli nisem čutil potrebe. Igra ti namreč ves čas dostavlja novo orožarno, tako da mi je bilo veliko hitreje, če sem preprosto iztrebil celo bazo nasprotnikov in nato na kamion naložil vse dragocenosti, sovražniki pa niti niso predstavljali kakšnega resnejšega izziva. Tudi BT-ji zdaj niso več tako strašni, saj se lahko preprosto zapeljemo mimo njih in tudi če nas ob tem opazijo, nas v bistvu nikoli niso zmožni dohiteti. Končni rezultat je, da na normalni težavnosti nisem skozi kampanjo niti enkrat umrl, kar je velika razlika v primerjavi z originalom. Osebno za to nimam kakšnih pritožb, saj mi je tiholazenje mimo BT-jev v originalu hitro postalo tečno in zdaj se mi s tem sploh ni treba ukvarjati, zaradi česar sem tudi v samem igranju bolj užival.
Streljanja je tokrat veliko več, a nasprotniki kakšne resne nevarnosti ne predstavljajo.
Death Stranding 2 je celokupno dokaj tipično nadaljevanje, ki vzame ideje predhodnika in jih zgolj nadgradi, ob tem pa ne inovira preveč. Kojima je tokrat igral na varno noto, kar je morda za nekoga presenetljivo, a hkrati je s tem dostavil prečiščeno formulo originala, kar je tudi vse, kar so nekateri igralci od njega zahtevali. Sama zgodba dostavi bolj emotivne trenutke, ki vam znajo, še posebej na začetku, iz očesa izvabiti tudi kakšno solzico, grafična podoba pa je tokrat ena najboljših v igričarski industriji in na konzoli PlayStation 5 Pro ter spodobnem OLED-televizorju je izkušnja naravnost fantastična, k dovršenosti pa prispeva tudi odlična glasbena podlaga ter vrhunsko glasovno podajanje.
Skratka, Death Stranding 2 je odlično nadaljevanje, ki mi je osebno izpolnilo vsa moja pričakovanja, in res upam, da Kojima še ni prestar, da nam dostavi še kakšen del tega izjemno zanimivega in presneto unikatnega sveta.
Dobro leto nazaj sem se poigraval z igro Senua’s Saga: Hellblade II in spomnim se, da sem igranje zapustil s pozitivnimi občutki. Razvijalec Ninja Theory je spočel naravnost čudovit naslov, in po grafični ekstravagantnosti okoliškega gorovja mu za zdaj lahko konkurenco dela samo nedavni Death Stranding 2. Zadeva je imela tudi nekaj zapomljivih lokacij in kot ljubitelj Vikingov sem imel rad malce drugačen pogled v njihovo kulturo.
To mnenje z mano delijo tudi nekateri igralci na Steamu, kjer igra trenutno nosi oceno “Very Positive“, in čeprav je igra še vedno čudovit grafični naslov, bo grafika postala še lepša zahvaljujoč novi verziji igre Enhanced. Razvijalec je na Steamu zapisal zgolj to, da bodo v igro vrinili novo grafično stopnjo »Very High«, a ob tem niso zapisali, kaj točno bo olepšanega.
Poleg nove grafike bo posodobitev vrnila tudi sistem The Dark Rot, ki smo ga pobliže spoznali v prvi igri. Ta je deloval tako, da se je po vsaki smrti po telesu junakinje Senue začela širiti neka črna snov, in če je ta dosegla glavo, je Senua umrla, mi pa bi morali igro začeti povsem od začetka. A ta sistem dejansko ni deloval v kampanji, saj kljub nenehnemu umiranju nas stvar ni nikoli zares ubila, zato se je The Dark Rot izkazal za prazno grožnjo.
Stvar zna drugače delovati v drugem delu, saj bo vklop tega sistema opcijski, in tako bomo ob vnovičnem umiranju morda zares utrpeli pravo smrt junakinje, kar bi igranju dodalo nov nivo napetosti in igri lastnosti žanra “roguelite”, ki je pri igralcih izjemno priljubljen.
Pravi razlog te nadgradnje sicer tiči v dejstvu, da je to še ena Microsoftova ekskluziva, ki prihaja na PlayStation 5, in obstoječim lastnikom je treba ponuditi vsaj nek razlog, da igro kupijo tudi na novi platformi. Poleg lepše grafike in sistema The Dark Rot bomo dobili tudi izboljšave v fotografskem načinu, med igranjem pa bomo zdaj lahko poslušali komentiranje s strani razvojne ekipe.
Senua’s Saga: Hellblade II Enhanced na novo konzolo prihaja 12. avgusta, obstoječi lastniki na drugih platformah pa boste posodobitev prejeli brezplačno.
Nedavno smo poročali o govoricah, da naj bi razvijalec Rockstar kmalu predstavil predelavo igre Red Dead Redemption 2 za sodobne konzole, vir teh govoric pa je bil glasovni igralec, ki je v igrah upodobil Johna Marstona. Na žalost iz tega ni bilo nič, saj je glasovni igralec kasneje potrdil, da je govoril o nečem povsem drugem. A upanja igralcev so se znova dvignila včeraj, ko je Rockstar presenetljivo izdal novo posodobitev za igro Red Dead Redemption 2.
Na žalost se ta ne tiče enoigralske kampanje, ampak večigralskega dela Red Dead Redemption Online, ki je dobil novo vsebinsko posodobitev z naslovom Strange Tales of the West. Ta ne prinaša kakšnih res pomembnih novosti, saj smo dobili le nekaj Telegram misij, ki so razmeroma kratke in razdeljene v štiri kategorije. Strange Tales of the Plague nam predstavi prebivalce Armadilla, med katerimi se je razširila skrivnostna bolezen, ki jih spremeni v nekakšne zombije. Strange Tales of Modern Science pa v kavbojski svet vpelje robote, ki se potikajo okoli lokacije Braithwaite Manor. Potem je tu še Strange Tales of the Bayou, ki nas pošlje v močvirje lovit neko zver, in Strange Tales of the Wilderness, kjer nam za vrat pošljejo neke divjake.
Rockstar has launched a new zombie "infected" mode in Red Dead Online as part of the new Strange Tales of The West telegram missions
The first mission takes place in Armadillo and the main objective to kill infected and bring them to a wagon as a team.
Ta skupek misij pa je vseeno zelo pomemben, saj je Rockstar za večigralski del igre Red Dead Redemption 2 vsebino nehal razvijati že pred leti, zdaj pa so si očitno nenadoma premislili in znova začeli dostavljati sveže misije. S tem so se znova obudila tudi upanja igralcev, da bo morda zadeva končno dobila pravo podporo na konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X, razvijalec pa bi igro morda predelal tudi za sveži Nintendo Switch 2. Tisti največji optimisti celo upajo, da bi morda dobili kakšen uraden dodatek za enoigralski del, saj bi zombiji iz Strange Tales of the Plague bili kot naročeni za razširitev, podobno kot je bila Undead Nightmare za igro Red Dead Redemption 1.
Nova večigralska posodobitev je zdaj že na voljo za igranje, in glede na to, da je označena s podnaslovom Volume 1, smo prepričani, da bomo v prihodnosti dobili vsaj še en del dodatne vsebine. Red Dead Redemption 2 je trenutno tudi močno znižan, saj ga lahko na Steamu kupite po ceni 14,99 €.
Verjetno nisem edini, ki je skorajda popolnoma pozabil na igro Anthem – nesrečni poskus kreiranja konkurence igri Destiny 2, ki jo je leta 2019 na trg poslal razvijalec BioWare in si preko nje naredil eno veliko sramoto.
Vsem igralcem je bilo že ob napovedi tega projekta jasno, da morda ni ravno pametna ideja siliti studio, ki je znan predvsem po svojih močnih enoigralskih kampanjah, v kreiranje live-service naslova, a EA se z njimi ni strinjal. Izkazalo se je, da so tudi tokrat imeli igralci prav, in Anthem je imel ob izidu ogromno problemov, stvar pa je nekako še živela dve leti, dokler ni EA leta 2021 dal komando, da se za igro ne bo več ustvarjalo nove vsebine.
Vendar pa je kljub temu strežnike še vedno držal pri življenju, in kar se tiče studia BioWare, ima EA vedno določeno mero potrpežljivosti – čeprav BioWare zdaj že leta ni izdal nekega res zadovoljivega naslova in tudi Dragon Age: The Veilguard ni izpolnil finančnih ciljev.
Končno je EA le prišel do odločitve, da se bodo strežniki za igro Anthem za vedno ugasnili, in to je spet eden od tistih naslovov, ki bodo nato za vedno postali neigralni – specifično proti temu se bori kampanja Stop Killing Games, ki je včeraj presegla zahtevano količino podpisov znotraj EU.
Anthem sicer že dolgo ni bilo možno kupiti in je v bistvu igralen samo preko naročnine EA Play, ki je sama tudi del servisa Game Pass. Preko tega si lahko igro še vedno prenesete, a ta opcija se bo iztekla 15. avgusta. Z igranjem bodo nato lahko nadaljevali samo še obstoječi igralci – in to do 12. januarja 2026, ko se bodo strežniki dokončno izklopili za vse.
Govorice so se uresničile, saj je novinar Jason Schreier že teden nazaj napovedoval, da se Microsoft pripravlja na masovna odpuščanja in tokrat bodo iz pisarn leteli predvsem tisti, ki so zaposleni znotraj njihove igričarske divizije Xbox. Stvar se je nato tudi uresničila in val odpuščanj je bil naravnost titanski, saj naj bi službe izgubilo nekje 9.000 ljudi.
Najbolj odmevna žrtev je bila studio The Initiative, ki je bil ustanovljen leta 2018, znotraj pa se je našlo cel kup veteranskih oseb. Microsoft je preko tega studia leta 2020 napovedal oživitev znamke Perfect Dark in nekdo se je celo drznil izustiti idejo, da bo tole prvi AAAA naslov, saj je bilo v njega prelitega ogromna količina denarja.
A vse od napovedi projekta o njem ni bilo slišati ničesar vse do lani, ko smo dobili prvi napovednik. Ta je bil sicer videti v redu, vendar so se že takrat pojavili dvomi, da je tole zares vzeto iz igre in da ni samo neka vnaprej režirana sekvenca. Očitno so imeli dvomljivci prav, saj je Microsoft nato zaposlenim včeraj poslal opomnik, da so se lotili optimizacije stroškov, zaradi teh pa je bil projekt Perfect Dark preklical, studio The Initiative pa ne obstaja več.
BREAKING: The new MMORPG project from Zenimax Online Studios, maker of Elder Scrolls Online, has been canceled as part of the Xbox layoffs, sources tell Bloomberg News. The project, code-named Blackbird, had been in development since 2018. Still more news to come this morning.
Microsoft je s sekiro odpuščanj usekal tudi drugje. Studio Turn10, ki je do sedaj delal na seriji Forza Motorsport, je izgubil nekje 50 % zaposlenih, razvijalec Zenimax Studios, ki ga poznamo po igri The Elder Scrolls Online, pa je delal na naslednjem MMO-ju, kodno imenovanem Blackbird in tudi ta projekt je bil zdaj preklican.
Ljubitelji del pisatelja Stephena Kinga uživamo v filmskih predelavah njegovih idej že desetletja in tako se bo nadaljevalo tudi v prihodnosti. Pred kratkim je v kinih izšel film The Life of Chuck, ogledali smo si napovednik za prihajajoči film The Long Walk, zdaj pa je na vrsti že draženje za film The Running Man, ki bo narejen po Kingovi knjigi iz leta 1982.
To je v bistvu že druga ekranizacija tega romana, saj smo prvi film dobili leta 1987, v njem pa je glavno vlogo takrat prevzel Arnold Schwarzenegger. Novi film je torej predelava, a ta s sabo prinaša nekaj svežih idej.
Glavno vlogo bo tokrat prevzel Glen Powell, ta igralec pa se zadnje čase pojavlja res povsod – tole pa zna biti njegov najbolj prepoznaven projekt doslej. Film ima namreč hudo zanimiv osnovni zaplet: v distopični prihodnosti se je na televiziji pojavil tekmovalni šov, ki pa ima veliko bolj napeto dogajanje od povprečne Kmetije. Tekmovalci namreč prostovoljno, v zameno za velik izkupiček denarja, ponudijo svoje življenje, saj postanejo tarča lova s strani izkušenih morilcev, njihovim krempljem pa morajo ubežati za 30 dni. Originalni film je dogajanje omejil na en del Los Angelesa, v novi verziji pa lahko glavni junak pobegne kamorkoli po svetu, a ga bodo ob tem vedno spremljale kamere in strelna orožja lovcev.
Glede na napovednik stvari hitro postanejo napete, saj glavnega junaka ne lovijo samo morilci, ampak tudi gledalci, ki ga lahko prek aplikacije slikajo in tako njegove zasledovalce opozorijo na njegovo lokacijo. Naš junak se mora zato ves čas premikati in – no, bežati, saj iz tega izvira tudi naslov filma.
The Running Man bo režiral Edgar Wright, ki se je v preteklosti dokazal s komedijama Noč neumnih mrtvecev in Scott Pilgrim proti vsem, v kinih pa bomo film gledali od 7. novembra dalje.
Microsoftova naročnina Game Pass v zadnjih nekaj tednih dostavlja same uspešnice, saj je založnik še naprej zavezan načelu izdajanja ekskluziv že na prvi dan izida tudi prek te platforme. Za igralce so to seveda hudo dobre novice, saj lahko s tem prihranijo ogromno denarja: prihajajoči The Outer Worlds 2 bo denimo stal 80 €, a mesečna naročnina PC Game Passa stane vsega 11,99 €.
Poleg svojih lastnih iger Microsoft redno dodaja tudi naslove zunanjih založnikov. Pred kratkim so tako napovedali nov val prihajajočih iger in med njimi je zagotovo največje ime Tony Hawk’s Pro Skater 3 + 4, ki združuje dvojec predelav. Založnik Activision, ki si ga sicer lasti Microsoft, ni naredil samo manjše obnove tekstur, ampak je celotno podobo zgradil na novo in kljub temu obdržal izvirno vizijo razvijalca Neversoft.
Ta Game Pass pridobitev je pomembna tudi z vidika, da bo Tony Hawk’s Pro Skater 3 + 4 na tej platformi izšel hkrati s splošnim izidom drugod, in na Steamu bo zanj treba odšteti 50 €, kar je spet lep prihranek denarja – seveda ga boste na Game Passu igrali samo, dokler boste redno vzdrževali naročnino. Tony Hawk’s Pro Skater 3 + 4 na Game Pass in povsod drugod prihaja 11. julija, še pred tem pa bomo dobili tudi nekaj drugih iger.
Že včeraj sta na platformo prispeli igri Little Nightmares 2 in Rise of the Tomb Raider, 8. julija pa bo znova na voljo tudi igra The Ascent. Teden kasneje, 15. julija, se na Game Pass vrača še en naslov, in sicer bo to High On Life, ki je nedavno dobil tudi svež napovednik za polnopravno nadaljevanje.
Na žalost bodo 15. julija nekatere igre Game Pass tudi zapustile, med temi naslovi pa so Flock, Mafia: Definitive Edition, Magical Delicacy, The Callisto Protocol in The Case of the Golden Idol, zato imate še slaba dva tedna časa, da jih preigrate do konca.
Pisatelj Andy Weir je eden od tistih, ki te preko svojih knjig rad povleče v svoj svet, njegov talent pa tiči v ustvarjanju atmosferičnih pripovedi, kjer v osrednji vlogi nastopa samo en lik na eni izolirani lokaciji, tam pa vse napore vloži v golo preživetje. Weirove pripovedi za glavnega junaka izberejo nekega znanstvenika, saj je to nato izgovor, da v knjigah beremo cel kup naprednih matematičnih enačb in formul iz kemije, kar lahko nato ustvarjalci filmov prečistijo in v filmskem formatu ponudijo bolj gledljiv izdelek.
Tako smo leta 2015 dobili predelavo njegove knjige Marsovec, zdaj pa se pripravlja še prenos knjige Project Hail Mary, ki je bila spisana leta 2021 in jo bo v filmsko življenje prenesel Amazon MGM Studios, ki je na čelo produkcije in režije postavil Phila Lorda in Christopherja Millerja, glavno vlogo pa bo prevzel Ryan Gosling.
Zgodba te knjige je presneto zanimiva, saj človeštvo naleti na čuden pojav, ki našemu Soncu začne postopoma jemati moč. To sproži po svetu uničujoče posledice in počasi nam začne zmanjkovati hrane, surovine postajajo dragocene, države po svetu pa se pripravljajo na vojne, saj želi vsak preživeti čim dlje. Človeštvu ostane samo ena rešitev: poslati ladjo na tisto točko v vesolju, kjer je tisti skrivnostni pojav začel vplivati na naše Sonce, to pa se nahaja 12 svetlobnih let stran. Zgradi se ladja, na njen krov pa se postavi samo enega učitelja, ki pa je izjemno talentiran in bi znal biti ravno tista oseba, ki reši celoten planet.
Naš junak se nato povsem bradat zbudi na tem vesoljskem plovilu in počasi se mu začnejo vračati spomini, kako je sploh prišel sem, z grozo pa pride do zavedanja, kako velika naloga sloni na njegovih ramenih. Ravno ko se začne zavedati svojih problemov sredi vesoljske črnine, naleti na tuje plovilo – in tako človeštvo doživi tudi prvi stik z nezemeljskim življenjem.
Knjigo sem prebral leta nazaj in jo lahko iz vsega srca priporočam, saj je to presneto napet roman, ki vsebuje tudi dober konec. Ali bo ustvarjalcem uspelo Weirovo vizijo uspešno prenesti na kino platna, bomo izvedeli naslednje leto, saj bo premiera na voljo 20. marca 2026.
Serija Pisarna oziroma The Office dandanes velja za legendaren izdelek – in to upravičeno. Čeprav je bila tole samo predelava originalne ideje, ki se je najprej pojavila v Združenem kraljestvu, je ustvarjalec Greg Daniels na kup zbral izjemno talentirano ekipo, ki je bila naravnost perfektna za svoje vloge, tej posadki pa je predsedoval igralec Steve Carell, ki je bil naravnost izjemen v vlogi nerodnega, a dobrosrčnega šefa Michaela Scotta.
Čeprav serija še danes uživa visoke ocene in se vsi njeni igralci še danes, 20 let po premierni sezoni, radi spominjajo svojih preteklih vlog, čisto vse sezone ne uživajo kultnega statusa. Igralec Steve Carell je namreč serijo zapustil v 7. sezoni, a Pisarna je bila še vedno hudo popularna, zato so ustvarjalci delali naprej in spočeli še dve sezoni. Za te pa je boleče očitno, da je ekipo zapustila pomembna oseba in da tudi kakovost scenarija ni bila na prejšnji ravni.
Igralec Rainn Wilson je zdaj, po vseh teh letih, v intervjuju za spletno stran Variety priznal, da je bil odhod Carella presneto boleč in da je po tem dogodku vladal kaos, saj se niso mogli nekako odločiti, kdo je zdaj osrednja figura serije in kako se bodo ostali liki vrteli okoli nje. Pisci so sicer skušali v serijo pripeljati nekatere popularne igralce, kot so James Spader, Catherine Tate in Will Ferrell, a nihče od njih ni mogel povsem zapolniti praznine, zato je v bistvu tudi manjši čudež, da je stvar preživela še dve celi sezoni.
Rainn je v intervjuju še povedal, da je bil odhod Carella pričakovan že dolgo pred tem, saj je vsem postalo jasno, da gre za največjega zvezdnika v celotni zasedbi in da mu Hollywood ponuja bogate vloge. Carell je bil sicer že pred tem prepoznaven igralec, saj je nastopil v filmih Voditelj vrača udarec in 40-letni devičnik, a Pisarna ga je izstrelila med superzvezdnike Hollywooda.
Pisarna bo sicer letos septembra doživela delno oživitev, saj Greg Daniels dela na novi seriji The Paper, ki bo posneta v enakem formatu lažnega dokumentarca in se bo dogajala v svetu Pisarne, le da bomo tokrat spremljali zgodbo propadajočega časopisa. V seriji se bo pojavil tudi stari znanec Oscar Martinez, ki je v Dunder Mifflinu opravljal delo računovodje, Carell pa je že potrdil, da se Michael Scott v novi seriji ne bo pojavil.
Že več kot desetletje je minilo, odkar smo prvič lahko zakorakali v večigralsko zombijevsko avanturo DayZ, ki je bila sprva brezplačna za igranje, saj je bila zamišljena kot mod igre Arma 2. Stvar je hitro postala tako popularna, da je založnik Bohemia Interactive zadevo naredil samostojno in plačljivo, igra pa je leta prebila znotraj programa Early Access, preden smo dobili končno različico, ki jo je nato založnik dopolnjeval z dodatki.
Do zdaj smo dobili eno razširitev mape Livonia, skok v zamrznjene dežele dodatka Frostline, Bohemia pa zdaj dela na tretji razširitvi, imenovani Badlands.
Novi dodatek je čisto nasprotje prejšnjega, v katerem smo morali ves čas skrbeti za to, da ne zmrznemo v divjini, saj se Badlands odvija v pokrajini Nasdara Province, ki jo je opustošila vojna in vedno prisotna vročina. Seveda bodo tudi tukaj nemrtvi, ki so se prilagodili temu novemu ekosistemu, a zdi se, da bo naš tokratni največji sovražnik žeja, saj bo voda zelo omejena in bo dejavnik marsikatere smrti med igralci, ki se bodo med seboj borili za to dragoceno surovino.
DayZ je danes že malce grafično zastarel, a oboževalcev tega naslova to ne moti pretirano, saj so veseli že tega, da je Bohemia po vseh letih razvoja končno popravila optimizacijo, tako da so rušenja igre manj pogosta in strežniki bolj odzivni. Na žalost novega dodatka letos še ne bo na spregled, saj je za zdaj napovedan za leto 2026, medtem pa si lahko na Steamu privoščite kopijo izvirnika, ki je v sklopu poletne razprodaje trenutno znižan na 23,99 €.
Franšiza Hitri in drzni je slavna po tem, da je z vsakim novim delom postajala bolj odpuljena, a ta norost se bo očitno ustavila z novim filmom Hitri in drzni X – 2. del, ki naj bi služil tudi kot zaključek sage in se bo vrnil h koreninam dirkaških podvigov.
To je napovedal sam Vin Diesel, in sicer na dogodku FuelFest, ki se je odvil v Los Angelesu. Vin je stopil na oder in gledalcem glasno povedal, da je imel za delo na zaključnem filmu tri pogoje. Prvi je ta, da se dirkanje vrne na ulice Los Angelesa, tako kot je bilo to v čisto prvem delu – le da verjetno tokrat ne bomo gledali drzne tatvine predvajalnikov DVD-jev. Drugi pogoj je bila vrnitev uličnega dirkanja, kar je ravno tako bila poanta prvih poglavij. In tretji pogoj je vrnitev originalnega protagonista Briana O’Connerja, ki je bil v prvem delu policist pod krinko, ki se je znašel sredi sveta nelegalnega dirkanja, nakar mu je ta postal simpatičen, in skozi leta je razvil močne prijateljske vezi z Dominicom Torretom, ki ga igra Vin Diesel.
Brian O’Conner iz filmov ni izginil zaradi neke odločitve piscev, ampak je za njegovo izginotje kriva smrt igralca Paula Walkerja, ki je leta 2013 tragično umrl med hitro vožnjo, in trk je bil tako silovit, da je zgorel v avtu. Igralec je takrat že posnel nekaj scen za film Hitri in drzni 7, zato smo takrat od njega dobili lepo slovo, a Vin Diesel je očitno mnenja, da bi ga lahko gledali tudi v epilogu franšize. Kako točno naj bi to naredili, ni želel razložiti, a imamo občutek, da bo tukaj svojo vlogo igrala umetna inteligenca, ki bo igralca poskušala oživeti digitalno.
Film Hitri in drzni X – 2. del se bo v kinih pojavil aprila 2027.
Umetna inteligenca je postala že vsakdanje orodje marsikateremu programerju in naivno bi bilo misliti, da je pri svojem delu ne izrabljajo tudi razvijalci iger. Plod dela umetne inteligence je še vedno vroča tema med igralci, in tudi sam Steam razvijalcem sicer omogoča, da pri delu izrabljajo umetno inteligenco, a morajo pri opisu igre jasno zapisati, da je bila pri razvoju uporabljena umetna pamet.
Seveda tudi pri delu z umetno inteligenco obstajajo različne stopnje, saj lahko denimo programer uporabi ChatGPT za preverjanje kode in iskanje napak, pisec scenarija pa jo lahko izrabi za preiskovanje slovničnih napak – in teh stvari studiu ni treba zapisati ob opis igre. Tudi če bi to bila zahteva Steama, bi to zelo težko dokazali. A v primeru igre The Alters je razvijalec 11 Bit Studios vseeno šel malce predaleč, in to predvsem v svoji malomarnosti, saj so dokaze glede umetne inteligence našli kar igralci sami.
there's more damning evidence in-game, even, but it's all background stuff that you have to go out of your way for
there's text crawls where you can still see the AI prompt responses before it produces a bunch of science jargon
wild that they've dodged disclosures all things considered
Eden od primerov je naključni računalniški zaslon, ki bi moral izpisati neko znanstveno izgledajoče besedilo, ki bi bilo tam zgolj zaradi občutka imerzije, in mu igralec navadno ne bi posvečal preveč pozornosti. Ampak nekdo je opazil, da izpisani tekst vsebuje tudi stavek, ki ga ob prošnji posreduje umetna inteligenca: v tem primeru uporabniku pove, da bo izpisala besedilo, ki je osredotočeno na astrološke podatke. Nekdo je nato tekst kopiral v igro, a je bil ob tem malomaren in je pri tem zajel tudi začetni stavek umetne inteligence, kar je jasen dokaz, da tega ni oblikovala človeška pamet.
There it is, in all its glory (translated in alt text)
Drugi primer se je pojavil pri prevajanju v brazilščino, saj je nekdo zopet zajel prvi stavek, ki ga je spočela umetna inteligenca, kar je spet nova malomarnost s strani tistega, ki je skrbel za prevode. Naknadno se je na spletu oglasil Handong Ryu, ki je pri igri poskrbel za korejski prevod, in sam pravi, da pri svojem delu ni uporabljal umetne inteligence ter da so nerodni prevodi nastali zato, ker je nekdo naknadno dodal nove vrstice besedila in namesto da bi za prevod ponovno zaprosil pravega prevajalca, je raje vse skupaj vrgel v ChatGPT in bil nato malomaren pri kopiranju teksta.
Razvijalec 11 Bit Studios se na obtožbe za zdaj ni odzval, prav tako pa v Steamu ni označil, da je pri razvoju igre The Alters uporabil zmogljivosti umetne inteligence.
15 let po izidu filma Socialno omrežje so viri pri spletni strani Deadline dobili zaupanja vredne informacije, da je Sony Pictures odobril delo na nadaljevanju, na čelo tega pa je postavil Aarona Sorkina, ki se je pri originalu dokazal kot pisec scenarija, za katerega je bil tudi nagrajen z oskarjem.
Original se je vrtel okoli začetkov Facebooka in njegovega ustanovitelja Marka Zuckerberga, nadaljevanje pa naj bi se osredotočilo na zgodbo po globalnem uspehu Facebooka in se bo dotaknilo tudi napada na Kapitol iz leta 2021, pri katerem naj bi veliko vlogo – vsaj tako meni Sorkin – igral tudi Zuckerberg in njegovi družabni omrežji Facebook ter Instagram. Nadaljevanje bo poskušalo pokazati tudi to, kako družabna omrežja danes vplivajo na najstnike in kako lahko ta prispevajo k nasilju povsod po svetu.
Na žalost drugega dela ne bo režiral David Fincher, in čeprav je Sorkin priznano ime Hollywooda, je njegov življenjepis režiserskih podvigov precej manj impresiven od Fincherjevega. Izkušnje si je nabiral preko filmov Velika igra, Sojenje čikaški sedmerici ter Lucy in Desi, a vsi ti so bili zgolj povprečni – Lucy in Desi je bil morda celo podpovprečen izdelek.
Zanimivo bo tudi videti, ali bo Sorkin pred kamere uspel zvabiti igralsko zasedbo, ki je tako prepričljivo nastopila v prvem filmu. Zuckerberga je odigral Jesse Eisenberg, medtem ko je Eduarda Saverina odigral Andrew Garfield, a za nadaljevanje še ni znano, ali se bosta vrnila v svoji vlogi. Ravno tako še ne vemo, kdaj se bo sploh začela produkcija, zato je datum izida verjetno še kar daleč.
Prvi film si pri nas lahko ogledate preko pretočnega servisa Max.