Zdi se, da je sodelovalnih večigralskih indie naslovov dandanes več kot kadarkoli prej in dobili smo nekaj res briljantnih zadev, ki ne le da imajo dobre ideje, ampak so za igranje presneto zabavne in so popolne ravno za žanr, kjer morajo igralci med sabo sodelovati, a si lahko tudi malce nagajajo.
Da sem spada tudi igra RV There Yet?, je jasno že iz samega napovednika, v katerem vidimo skupino nekoliko debelušnih fotrov, ki so nekega dne prišli na idejo, da bi bilo prav fajn se malce odpraviti v divjino – in to znotraj večjega avtodoma. A ta divjina, ki se tule imenuje Mabutts Valley, je neizprosna in na poti vas bo čakalo cel kup nevarnosti. Ne samo, da cesta ne bo vedno tam, kjer bi morala biti, in bo zato treba skupaj spraviti improvizirane lesene mostove, ampak bodo nekateri hribi preprosto prestrmi, tako da bo treba poiskati primerno oporo in nanjo namestiti vitel. Vmes pa se bo treba še braniti pred divjimi zvermi, ki niso ravno navdušene nad vdorom skupine fotrov.
Tudi avtodom vam bo delal preglavice, zato ga bo treba ves čas popravljati, vmes pa se boste kregali, kdo bo vozil in kdo bo skrbel za popotniško glasbo. Ves ta igralni kaos bo treba včasih umiriti – takrat bo pametno odpreti kakšno pločevinko piva, prižgati cigareto ali pa speči pleskavico.
RV There Yet? je izšel slab teden nazaj, a je že postal gromozanska uspešnica – igra je v soboto nabrala več kot 100.000 istočasnih igralcev. Razvijalec je nad odzivom navdušen in že pridno dela na posodobitvah, ni pa dvoma, da bomo v prihodnosti dobili tudi kakšno dodatno mapo. Igra je sicer v grobem dokončana in na Steamu boste za eno kopijo odšteli 7,01 €.
Kaj točno je dispečer? Beseda je resda malce nenavadna in ni pogosto slišana, kar ni ravno pošteno, saj ta poklic dnevno rešuje življenja. Dispečer je oseba, ki jo pri nas ob klicu na številko 112 dobite na telefon in vam poskuša kar se da učinkovito dostaviti pomoč. Njegovo delo pa je veliko več kot le to, da proti vam pošlje reševalca, saj mora marsikdaj osebo najprej pomiriti, ji dajati napotke glede prve pomoči in pridobiti ustrezne informacije o lokaciji – vse to pa mora opraviti čim hitreje in ob dejstvu, da osebe na drugi strani niti ne vidi.
Dispečerji so torej pravi heroji, ki si zaslužijo veliko več hvale, kot je prejmejo. Igra 911 Operator vas postavi v vlogo ravno takšnega delavca. Vaša glavna naloga bo odgovarjanje na klice raztresenih ljudi, kampanja pa vas bo popeljala skozi šest ameriških mest, v katerih boste morali ljudem dostaviti pomoč – bodisi preko gasilcev, reševalcev ali policije.
Ker so Američani malce ekstremen narod, se pri njihovih dispečerjih pojavljajo tudi lažni klici, saj se vsake toliko komu zdi zelo smešno prijaviti lažen klic na pomoč. To seveda zdravstveni službi odvzame delavce, ki bi svoj čas lahko izkoristili za pomoč nekomu, ki jo zares potrebuje. Klici na pomoč pa niso vedno samo zaradi tega, ker je nekdo padel po stopnicah – v tej igri se lahko pojavijo tudi bolj ekstremne situacije: kakšno mesto je morda doživelo potres ali pa nekdo pokliče in zagrozi z bombo. Na vas je, da resnične grožnje ločite od lažnih in čim bolj učinkovito razporejate svoje sile.
911 Operator ima na Steamu zelo pozitivne ocene, sicer običajno stane 14,99 €, a ker ga razvijalec Jutsu Games trenutno ponuja brezplačno, lahko svojo kopijo prevzamete do 29. oktobra.
Igričarska novinarska industrija je trenutno v najslabšem položaju doslej. To lahko povem iz prve roke, saj sem sam njen del in se vsake toliko vprašam, koliko časa bodo klasične igričarske spletne strani sploh še živele – in ali se ne bomo morda kmalu vsi preselili nazaj v dobo fizičnih revij, ki jih pri nas zastopa Jazbina. Digitalni trg je namreč postal enostavno preveč konkurenčen.
To potrjuje tudi spletna stran Press Engine, ki deluje kot platforma za igričarske novinarje, saj pridno spremlja trenutne trende in vodi bazo aktivnih zaposlenih novinarjev iz te branže. Press Engine poroča, da je v zadnjih dveh letih iz igričarske panoge izginilo več kot 1200 novinarjev. Govorimo o profesionalnih piscih, ki so delali na večjih straneh, kot sta IGN in Gamespot – in ti niso le zamenjali delodajalca, temveč so povsem izginili iz igričarskega trga.
Če upoštevamo še novinarje, ki so delali amatersko ali prek najemnih pogodb, je od oktobra 2023 izginilo več kot 4000 novinarjev. Te številke ne bodo upadle – nasprotno, v prihodnje bodo še naraščale.
Krivcev za takšen upad je več. Klasične igričarske spletne strani so se pri svoji relevantnosti močno zanašale na Google, saj je ta prinašal večino bralcev, kar je seveda pozitivno vplivalo na dobiček – dobro obiskane strani postanejo zanimive oglaševalcem, od koder večina portalov črpa največji delež prihodkov. A Google je nedavno spremenil svoj algoritem, ki je močno kaznoval različne spletne strani, hkrati pa so iskalniki začeli na vrhu rezultatov prikazovati kratke povzetke iskanih informacij. Nekateri sploh ne uporabljajo več Googla – vprašanja preprosto vpišejo neposredno v ChatGPT. Vse to pomeni občuten upad obiska na igričarskih straneh, kar je posledično vodilo do množičnih odpuščanj.
Valnet unfortunately let go of the entire TheGamer features team today alongside several other staff members.
Many incredibly talented and hard working writers I've had the pleasure of working with over the past several years.
Ravno včeraj je spletna stran TheGamer, ustanovljena leta 2017, odpustila velik del ekipe – najbolj prizadeti so bili tisti, ki so pisali daljše, unikatne članke. TheGamer bo sicer še naprej obstajal, a v precej okrnjeni obliki. Ni dvoma, da lastnik Valnet zdaj veliko stavi na krajše članke in da bo delovno silo nadomestil z umetno inteligenco, ki že danes pridno krade delo skoraj vsakemu piscu spletnih vsebin.
Ukrajinski razvijalec Frogwares je bil dolgo znan po svoji seriji ugankarščin Sherlock Holmes, nato pa so se odločili obiskati temačne vode del pisatelja H. P. Lovecrafta in leta 2019 izdali grozljivko The Sinking City, ki so ji kritiki pripisali le povprečne ocene. A Frogwares je v tej igri videl nekaj več, zato so še naprej vlagali v njen razvoj in po sporu z založnikom Naconom pridobili polne pravice do naslova, ki so ga letos predelali, lani pa napovedali tudi nadaljevanje The Sinking City 2.
Za drugi del, razen začetnega napovednika, dodatnih informacij nismo dobili, zato so se zdaj, ko smo že ob koncu oktobra, začeli pojavljati dvomi, da bo igra res izšla leta 2025. Ti strahovi so se izkazali za upravičene, saj je Frogwares zdaj potrdil, da se letos res ne bomo spopadali s podvodnimi, davno pozabljenimi božanstvi, temveč bomo to lahko počeli šele enkrat naslednje leto.
We’ve made the decision to move the release of The Sinking City 2 into the first half of 2026.
Developing through the war here in Ukraine continues to bring challenges, but this extra time lets us deliver the game at the quality it deserves.
Krivca za zamik sta dva. Najprej je tu trenutna vojna med Ukrajino in Rusijo, ki je pokazala, da je med vojnimi razmerami precej težko tipkati kodo. Dronski napadi s strani Rusije so pogosto prekinili dobavo elektrike, motivacija in učinkovitost delavcev pa nista visoki, ko se ti celo noč tresejo za svoja življenja, poslušajo eksplozije in se nato zjutraj vseeno odpravijo v pisarno opraviti nov delavnik.
Drugi razlog je nov igralni žanr nadaljevanja, v katerem Frogwares še nima izkušenj. Za razliko od prvega dela bo namreč nadaljevanje zaplulo v vode preživetvenih grozljivk tipa Resident Evil 2 in Dead Space, kar pomeni, da mora razvijalec veliko bolj previdno oblikovati stopnje in za igralce pripraviti izzive, ki bodo hkrati zabavni in dovolj zahtevni. To je težja naloga, kot so sprva pričakovali, zato razvoj zahteva dodatne delovne ure.
We’re sharing 13 new work-in-progress screenshots from The Sinking City 2 – a closer look at the horrors that await you in Arkham. 📷
Kdaj točno v letu 2026 bo igra nared, za zdaj ni znano, je pa razvijalec na svoji uradni strani objavil nekaj novih slik, ki bodo oboževalce igre vsaj malce potolažile.
Če bi mi kdo rekel pred petimi leti, da bo Microsoft kmalu pripeljal svojo franšizo Halo na konzole PlayStation, bi takega človeka označil za norca. Takrat se je ravno začela bitka novih konzol – tako PlayStation 5 kot Xbox Series X sta na trg vstopila ob istem času, a že kmalu na začetku je bilo jasno, da je Microsoft v resnih težavah. Xbox Series X je bil namreč promoviran kot platforma za novo Halo igro in so ga celo prodajali s škatlami, kjer je bila igra obljubljena ob nakupu. A Microsoft je moral izid igre prestaviti, in ko je ta končno izšla, igralcev ni ravno navdušila.
Microsoft seveda nad franšizo ne namerava obupati, saj je ta še danes legendarna, a njena pot v prihodnosti bo povsem drugačna kot doslej. Podjetje je namreč včeraj najavilo predelavo prve igre z naslovom Halo: Campaign Evolved, ta pa bo poleg Xboxa svoj izid doživela tudi na PC-ju in konzoli PlayStation 5 – in to že na isti dan. To lahko vzamemo kot jasno sporočilo, da je Microsoft uradno zaključil sodelovanje v »konzolnih vojnah« in da bodo zdaj poskusili s strategijo, po kateri bodo njihove igre prisotne povsod.
Kar se tiče same predelave, ta videti čudovito. Razvijalec 343 Studios, ki ga zdaj poznamo pod novim imenom Halo Studios, je v predstavitvi poudaril, da se zavedajo, kako pomemben je ta projekt, in da se ga bodo lotili z velikim spoštovanjem. Gre za precej večjo predelavo od tiste, ki smo jo dobili leta 2011, saj nas čakajo nove igralne mehanike, dodatna orožja in celo misije, ki se bodo dogajale pred dogodki iz prve igre.
Igra bo narejena v pogonu Unreal Engine 5, kampanjo pa bodo lahko hkrati igrali štirje igralci – to bo veljalo le prek spletnih povezav, medtem ko bosta pred enim zaslonom lokalno lahko igrala le dva. Poleg tega bodo predelani modifikatorji težavnosti »Skulls«, v igri pa bomo lahko končno tudi šprintali, kar bo velika sprememba pri igranju kampanje. Glede večigralstva v tej predstavitvi še ni bilo informacij, zato lahko sklepamo, da bomo ta del igre dobili šele po izidu kampanje.
Halo: Campaign Evolved izide enkrat naslednje leto.
Legendarni razvijalec Double Fine je med nami že več kot dve desetletji, v tem času pa so izdali kopico odličnih naslovov. Studio je najbolj znan po svojem dvojcu iger Psychonauts. Hkrati gre za enega redkih razvijalcev, ki si še vedno upa ustvarjati sveže ideje in zelo redko posega po enostavni poti izdelovanja nadaljevanj oziroma predelav že obstoječih naslovov.
Tako je bilo tudi v primeru njihove najnovejše igre Keeper, ki nas je očarala že ob svoji prvi predstavitvi. V njej nastopamo v vlogi ravnokar oživelega svetilnika, ki mora skupaj s svojim spremljevalcem – večjo ptico – prečkati čaroben svet, poln platformskih izzivov in lahkih ugank, ob tem pa občudujemo čudovito grafično podobo in animacije vsega, kar se na zaslonu premika.
Igra je zdaj na voljo za igranje, ocenjevalci pa so ji pripisali visoke ocene – na spletni strani Metacritic se tako igralci kot tudi kritiki strinjajo, da gre za kakovostno stvaritev, vredno vloženega časa. Kljub temu so igralne številke za zdaj videti porazno, saj spletna stran SteamDB kaže, da je igro na vrhuncu popularnosti igralo le 191 ljudi.
To je izjemno nizko število igralcev, kar razvijalcu zagotovo ni v ponos. Upoštevati je treba tudi dejstvo, da je igra izšla med vikendom, ko je običajno naval igralcev največji – a to se v primeru Keeperja preprosto ni zgodilo. Res je sicer, da lahko igro zaženemo tudi prek Microsoftove storitve Game Pass, a to je veljalo tudi za Hollow Knight: Silksong, pa ga to ni prikrajšalo igralcev.
Igralci se zdaj upravičeno sprašujejo, kakšna je prihodnost tega legendarnega studia. Ta je namreč v lasti Microsofta, ki je ob nakupu studiu obljubil, da je njihova ustvarjalna originalnost prav tisto, kar potrebujejo za Game Pass – prostor, kjer lahko razvijalci tvegajo z idejami, ne da bi jih skrbela prodaja. A to se je zgodilo leta 2019, časi pa so se od takrat korenito spremenili. Microsoft je medtem kupil založnika Activision Blizzard in zdaj mu je najpomembnejša profitabilnost, ki pa je Double Fine očitno s tem naslovom ni prinesel. Zato se marsikateri oboževalec zdaj boji, da bomo kmalu dobili neprijetne novice o morebitnem zaprtju ali celo prodaji studia – podobno, kot se je to zgodilo z razvijalcem Tango Gameworks.
Prenosniki so na voljo v vseh velikostih in strojnih različicah in večja podjetja se ves čas trudijo tudi inovirati in dostavljati raznorazne eksperimente kot so laptopi z dvema ekranoma in izgruntavščine, kjer imaš ob tipkovnici postavljeno celo tablico.
Osebno zadeve ločim na takšne prenosnike, ki lahko poganjajo igre in takšne, ki so primarno namenjeni delo. In dejansko imam raje v rokah nekaj, kar je namenjeno delu, saj igričarski prenosniki kurijo baterijo kot za stavo in jih za resnejše igranje moraš neprestano imeti priklopljene na elektriko in takrat je potem že bolj smiselno kupiti kaki močnejši PC.
Pisarniški prenosniki imajo tako več smisla in zanimiv produkt v tej smeri je nekaj dni nazaj predstavilo podjetje Lenovo, ki je skupaj spravilo produkt z imenom Lecoo Air 16.
Na prvi pogled ta izdelek ni nič posebnega, saj resda vsebuje čiste linije in lepo srebrno barvo, a na trgu je takšnih zadev cel kup. A tisto najbolj presenetljiva stvar tega prenosnika na slikah ne moreš pokazati, saj je njegova največja privlačnost teža, ki skupno znaša samo 1 kilogram, njegova debelina v poklopljenem stanju pa meri zgolj 1 centimeter.
Strojna oprema kljub tej lahkosti ni slaba. Procesor je sicer Intelov Core Ultra 5 125H, ki je zdaj že malce starejši in bi verjetno Lenovo lahko našel kakšen bolj energijsko optimiziran čip, a ostale specifikacije niso švoh. Dobili bomo 32 GB LPDDR5 pomnilnika, 1 TB velik disk ter dva USB-A in USB-C priključka. Gledali bomo v IPS panel ločljivosti 2560 x 1440 in ta bo zmožen osveževanja pri 120 Hz.
Lenovo je uspel celo obdržati tudi odlično ceno, saj bo Lecoo Air 16 moč kupiti za vsega slabih 700 € in to od 30. oktobra dalje. Žal ga pri nas ne bo možno kupiti, saj je izid trenutno planiran samo za kitajski trg, a morda sčasoma preide tudi v evropske trgovine.
Založnik Bethesda je včeraj pripravil predstavitev Fallout Day Broadcast, ki se zgodi vsako leto in vsakič znova razočara navdušence nad to franšizo. Manjkajo namreč nove igre znotraj serije, in čeprav Fallout 76 redno dobiva posodobitve, so igralci lačni enoigralske izkušnje – zadnjo smo dobili pred desetimi leti, ko je izšel Fallout 4.
Prav ta je bil na včerajšnji konferenci deležen največ pozornosti, saj bo Bethesda zanj izdala posebno izdajo Anniversary Edition. Ta bo podobna obnovi igre Skyrim, kar pomeni, da ne gre za večjo predelavo, ki bi prinesla novo razširitev ali grafično nadgradnjo. Namesto tega bomo dobili paket, ki na enem mestu združuje vse uradno izdane razširitve in vsebuje 150 modov iz njihovega kataloga Creation Club.
Fallout 4: Anniversary Edition je tako bolj kot ne le izgovor, da lahko Bethesda nekaj postavi na prodajne police, ko bo izšla 2. sezona serije Fallout – v bistvu precej pametna marketinška poteza. Anniversary Edition bo na voljo od 10. novembra dalje, založnik pa je priložnost izkoristil tudi za najavo predelave za konzolo Nintendo Switch 2, ki naj bi izšla nekje prihodnje leto.
Tudi najbolj priljubljeni del franšize, Fallout: New Vegas, bo kmalu praznoval svojo 15. obletnico in bo ob tej priložnosti dobil svojo Anniversary Edition izdajo, ki pa je še skromnejša od tiste za Fallout 4. Gre za ponovno fizično izdajo igre, ki stane 155 dolarjev in vsebuje večji kipec robota Victorja, nekaj kartic in naveskov ter kodo za kopijo igre Fallout: New Vegas Ultimate Edition. Prednaročila so se že odprla na uradni strani, a Slovenije žal ni med državami, kamor bi lahko pošiljko naročili.
Na včerajšnji predstavitvi se je na koncu oglasil tudi šef Bethesde, Todd Howard, ki je pripomnil, da se zavedajo želja igralcev in da tem lahko zagotovi, da delajo na novi Fallout vsebini, a seveda kakšnega datuma za to ni najavil. Bethesda ima namreč trenutno polne roke z izdelavo novega poglavja franšize The Elder Scrolls.
Trgovina Epic Games se je za praznovanje noči čarovnic izkazala že prejšnji teden, ko je vsem igralcem brezplačno ponudila odlično igro Amnesia: The Bunker. Ta ponudba zdaj ni več na voljo, a brez skrbi – na jedilniku se je pojavila nova poslastica z imenom Fear the Spotlight, ki jo lahko prav tako brezplačno že zdaj prenesete v svoj katalog Epic Games iger.
Fear the Spotlight je nekoliko manj znan naslov, kar je razumljivo, saj se njegova grafična estetika zanaša na retro podobo iger s konzole PlayStation 1 – to pa ni ravno grafika, ki bi privabila večje občinstvo. A pod površjem se skriva odlična grozljivka, ki nas postavi v vlogo dekleta Vivian. Ta skupaj s prijateljico Amy nekega dne poskuša priklicati duhove in pri tem v naš svet privleče nekaj, kar bi moralo ostati v onostranstvu. Amy nato izgine, Vivian pa jo mora poiskati in obenem pobegniti iz šole, ki so jo po seansi naselile nočne more.
Igra je izšla pred letom dni in je prvi naslov pod okriljem založbe Blumhouse Games, ki jo je ustanovil Jason Blum – dobro znano ime iz sveta grozljivk, ki ga poznamo po filmskih franšizah Paranormal Activity in Insidious. Blumhouse Games je obletnico obeležil s podarjanjem kopij igre v trgovini Epic Games, obenem pa se za igro zdaj načrtuje grafična novela, ki se bo na Kickstarterju pojavila v začetku leta 2026.
Fear the Spotlight bo brezplačno na voljo vse do 30. oktobra.
Če si kdaj igral legendarno strategijo Majesty: The Fantasy Kingdom Sim ali njenega naslednika Majesty 2, potem veš, da obstajajo igre, kjer moč ni v meču, temveč v vplivu. Lessaria sledi koreninam, ki jih je posadila serija Majesty. Ta ni doživela masovne priljubljenosti nazivov, kot so Age of Empires, Company of Heroes ali celo Overlord, a na podlagi svežine je kljub vsemu ostala v mislih mnogih. In današnji naslov ni le nostalgična poklonitev klasiki. Je duhovna naslednica, ki svoj pridelek zagotovi z moderno izvedbo in veliko osebnosti. Posodobi njeno edinstveno formulo in jo obogati z modernim pridihom, tehnično dovršenostjo in presenetljivo živim svetom.
Lessaria je neodvisen naslov, ki zapolniti skuša velike čevlje. Prihajajoč izpod rok Polden Publishing, gre za delo ruskega razvojnega studia Rockbee Team. Kot zanimivost se ob igrah ukvarjajo tudi s projekti iz področja obogatene resničnosti, edini njihov naslov na področju PC iger pa je Lost Scavenger. Do sedaj. Preden nadaljujem, bi rad le izdal “opozorilo”, da Lessaria več kot očitno vsebuje določeno mero AI generirane vsebine. Najbolj očitne opazke letijo na vsebino, objavljeno na YouTube kanalu, pa tudi določene slike likov sredi dialogov so mi izgledale rahlo vprašljive.
Razvojna ekipa: Rockbee Team Založnik: Polden Publishing Platforme: PC Steam:Povezava Datum izida: 20. oktober 2025 Cena: 24,99 €
Zvrst: Realno časovna strategija
Napovednik
Svet, kjer se prepletata magija in politika
Zgodba nas popelje v razdeljeni svet Lessarie. Nekoč mogočno kraljestvo, danes pa razklano med plemiči, magi, pustolovci in pošastmi iz davnih časov. Igralec prevzame vlogo vladarja, ki mora ponovno združiti deželo, a pot do slave ni tlakovana z neposrednimi ukazi. Namesto tega boš moral upravljati, graditi, prepričevati, nadgrajevati in nagrajevati.
Vsaka odločitev, ki jo sprejmeš, vpliva na potek dogodkov. Lessaria se ne zanaša na linearno pripoved, temveč uporablja kontekstualni sistem dogodkov. Svet se odziva na tvojo izbiro. Lovci bodo uživali v raziskovanju, vitezi bodo rade volje branili svoj dom, lopovi pa bodo ropali vse okoli sebe, ne glede na pripadnost. Rezultat je svet, ki deluje, kot bi imel lastno voljo. In to je eden največjih dosežkov igre.
Da bi razumel, zakaj Lessaria deluje tako sveže, se velja ozreti skoraj četrt stoletja nazaj, v leto 2000, ko je studio Cyberlore izdal igro Majesty. Na prvi pogled je šlo za klasično strategijo. Gradil si hiše, najemal junake, nabiral zlato in branil mesto. A ena stvar je vse spremenila. Kot igralec nisi imel neposrednega nadzora nad svojimi enotami.
V Majesty so bili bojevniki, magi, tatovi samostojni posamezniki z lastnimi cilji, strahovi in muhami. Si jih hotel poslati v boj z podgano? Par evrov, prosim. V boj z zmajem? Bolje zate, da je nagrada bolj mastna od povprečnega Američana. Igralec je prevzel vlogo Fiverr storitvenega centra, ki s kovanci in pogodbami prepričuje podanike, naj delajo zanj.
Te ideje Lessaria ni zgolj prevzela, temveč jo je globje razvila.
Strategija posrednega vpliva
Tako kot Majesty, Lessaria zavrača neposredno upravljanje z enotami. Tvoji junaki so samosvoje osebnosti, ki potrebujejo razloge, da tvegajo svoje življenje. Vsak ima svoje strahove in značilnosti. Nekateri hrepenijo po bogastvu, drugi po slavi, tretji po znanju ali ljubezni. Vsak ima tudi sistem opreme, ki jo sam nadgrajuje na podlagi denarja, pridobljenega med opravljanjem nalog in raziskovanjem.
Ta sistem ustvari kaotično, a realistično dinamiko. Včasih tvoj najboljši vitez sredi obleganja goblinskega naselja pošlje vse k vragu in se napoti v krčmo po pivo. Drugič mag ignorira nevarno nalogo, ker nisi ponudil dovolj novcev za pridobitev njegove pozornosti. To zna biti frustrirajoče, a ravno ta nepredvidljivost daje Lessarii tisto pravo dušo simulacije kraljestva. Vsaka odločitev, tudi napačna, postane zgodba.
Kjer večina sodobnih strategij stavi na natančen nadzor in optimizacijo, Lessaria deluje skoraj kot socialni eksperiment. Igralec je v vlogi vladarja, ki vodi ljudi, ne vojakov. Mora razmišljati kot monarh, ne kot general. Ekonomija, diplomacija in morala so medsebojno povezane. Igra ponuja kampanjo ter peskovniški način za sproščeno gradnjo, kjer skušaš preživeti čim dlje.
Retro čar s sodobnim pridihom
V vizualnem smislu Lessaria spretno lovi ravnotežje med nostalgijo in sodobnostjo. Podrobna risankasta grafika, prepredena z modernimi svetlobnimi učinki in dinamičnimi sencami, ustvari čaroben svet, ki spominja na pozne igre iz devetdesetih, a hkrati deluje povsem aktualno.
Heroji imajo svoje edinstvene animacije, način gibanja in borbeno držo, vse skupaj pa je odeto v žive barve in tipične fantazijske prijeme. Tudi zvočna podoba zasluži pohvalo. Orkestralna glasba se prilagaja razmeram, zvočni učinki – udarci, čarobni uroke, šumenje vetra v gozdovih – pa ustvarjajo občutek živega sveta.
Rockbee Team je poskrbel tudi za sodobne izboljšave: preprost uporabniški vmesnik, hitro premikanje kamere, nevsiljiva obvestila ter pametno zasnovana kampanja, ki te počasi uvede v napredne sisteme.
Slabosti in omejitve
Seveda pa vse skupaj ni brez napak. Umetna inteligenca junakov zna biti občasno nepredvidljiva do točke absurda. Heroji se zataknejo, napačno ocenijo nevarnost, brezglavo zatavajo v nevarnost ali preprosto ignorirajo tvoje ponudbe. Prav tako bi lahko bila uravnoteženost med različnimi razredi bolj dodelana, saj so nekateri očitno učinkovitejši od drugih – tatovi recimo so skoraj nekoristni.
Prav tako v kampanji naletiš na problem, kjer je začetek igre vedno znova monoton razvoj mesta in čakanje na prihodek za postavitev nove zgradbe ali razvoj nove tehnologije. Tu bi izpostavil še, da bi kljub bogati sredici nekateri sistemi potrebovali večjo mero globine. Ekonomični vidik mesta se recimo zaključi pri pridobivanju denarja, menim pa, da bi dodatne dobrine lahko privedle do več raznovrstnosti.
Kljub temu te pomanjkljivosti ne zameglijo glavne prednosti igre. Izjemno izvirnega koncepta, ki deluje presenetljivo sodobno.
Razsodba
(+) Edinstvena mehanika posrednega nadzora (+) Bogat fantazijski svet, poln značaja in humorja (+) Odlična zvočna podlaga in šarmantna retro grafika (+/-) Nepričakovano vedenje junakov bo včasih nasmejalo, večino časa pa frustriralo (-) Tempo igre je počasen, kar ne bo po okusu vsakogar (-) Nekateri vmesni sistemi (ekonomija, diplomacija) bi potrebovali več globine
Ko je Apple stopil na sceno VR-produktov s svojim izdelkom Vision Pro, je bila marketinška kampanja dokaj silovita, saj smo nekaj tednov gledali ljudi, ki se prešerno zabavajo znotraj teh očal in jih nosijo celo v javnosti. Sumim, da je prav v tem kratkem času podjetje Samsung opazilo vso pozornost, ki jo je Apple vzbudil s svojim izdelkom, in se takrat hitro spravilo razvijati konkurenčni produkt. A pri tem so bili morda malce preveč zaletavi, saj je navdušenje nad Vision Projem hitro skopnelo, zdaj pa so veliko bolj priljubljena lahka AR-očala, ki jih izdeluje podjetje Meta.
Samsung razvoja seveda ni mogel kar preklicati, zato so na trg porinili tisto, na čemer so vmes delali, in zdaj upajo, da bodo pokrili vsaj del stroškov izdelave. Njihov produkt so poimenovali Galaxy XR in že na prvi pogled je jasno, da je šlo pri zasnovi dizajna za precejšnje kopiranje Applovega izdelka — s to razliko, da Galaxy XR deluje na povsem novem operacijskem sistemu Android XR, ki je bil specifično ustvarjen za takšna AR/VR-očala.
Specifikacije tega izdelka so sicer vrhunske, kar lahko vidite tudi v zgornji tabeli, kjer je prikazana primerjava z očali Apple Vision Pro in Meta Quest 3. Leče tipa micro-OLED znajo pričarati sliko ločljivosti 3552 × 3840 na vsako oko, osveževanje pa privzeto teče pri 72 Hz, pri čemer ga lahko povečamo na 90 Hz. Čipovje Qualcomm Snapdragon XR2+ Gen 2 je prav tako velika nadgradnja v primerjavi s Questom 3, vse to pa podpira še 16 GB pomnilnika, 256 GB prostora za shranjevanje, Wi-Fi 7 ter tehnologije za zaznavanje rok, oči in obraza.
Tako kot Applov izdelek boste morali tudi pri Galaxy XR s seboj nositi baterijo, ki jo lahko pospravite v žep, ta pa naj bi omogočala približno dve uri in pol neprekinjene uporabe.
Galaxy XR je tudi precej cenejši od Applovega tekmeca, saj na ameriškem trgu, kjer je že na voljo za prodajo, stane 1800 $, medtem ko Vision Pro stane 3500 $. To je sicer še vedno izjemno drag izdelek – še posebej, če ga postavimo ob bok Questu 3 – a hkrati drži, da ima Galaxy XR bistveno naprednejše strojne specifikacije. To pa še ne bo edini strošek: opcijsko lahko dokupite še kontrolerje, ki stanejo dodatnih 250 $, najbolj presenetljiva pa je cena uradno žegnane torbice, ki iz neznanega razloga ravno tako stane 250 ameriških dolarjev.
Galaxy XR je trenutno na voljo le v ZDA in Južni Koreji, saj zaradi vgrajene umetne inteligence Gemini očala še niso primerna za trg držav Evropske unije.
Po več kot dveh desetletjih čakanja so oboževalci igre Vampire: The Masquerade – Bloodlines končno dočakali nadaljevanje. Original je skozi leta postal prepoznan kot kultna mojstrovina, a se ta žal ob izidu ni dobro prodajal – imel je namreč to nesrečo, da je izšel ravno takrat, ko je na trg prišel Half-Life 2, za povrh pa je vseboval toliko hroščev, da kampanje včasih preprosto ni bilo mogoče dokončati.
Skozi leta je skupnost hrošče popravila in tako smo dobili vpogled v pravo mojstrovino, ki še danes velja za najboljšo vampirsko igro vseh časov. Pričakovanja za nadaljevanje so bila zato velika, zato je založnik Paradox Interactive igro najavil praktično takoj, ko je leta 2015 pridobil pravice do licence, razvoj pa zaupal studiu Hardsuit Labs. A delo je naletelo na velike ovire in po letih razvoja Paradoxu rezultat ni bil všeč, zato je odpustil razvijalca in na čelo projekta postavil studio The Chinese Room, ki mu je nato nekako uspelo skupaj spraviti končni izdelek, ki ga zdaj lahko kupimo v digitalnih trgovinah in igramo.
Na žalost Bloodlines 2 ni tisto, kar so pričakovali igralci in kritiki. Ocene so sicer mešane, a v bistvu se vsi strinjajo, da tole ni Bloodlines 2, temveč bi mu bilo bolje nadeti kakšen drug naslov. The Chinese Room je namreč iz igre odstranil veliko tistih elementov, ki so iz izvirnika naredili tako dolgo obstojno mojstrovino. RPG-vidiki igranja so praktično izginili, saj dobimo le štiri vampirske moči, ki jih odklenemo že kmalu na začetku – in to je v bistvu vse, kar boste uporabljali skozi kampanjo. Res je, da ima vsak klan svoje moči in da lahko med igranjem odklepate tudi druge, a to je bolj slaba tolažba, saj boste hkrati tako ali tako lahko uporabljali le štiri.
Oh, and before I forget—because this tragedy just keeps giving—there’s no quick save, no manual save, no FOV slider, and no keybinds for the map, abilities, or journal.
We’re in 2025, and somehow studios are still dropping “AAA” games that play like they were built on a budget…
Odrezani so bili tudi drugi pomembni vidiki izkušnje izvirnika. Inventarja ni več, kar pomeni, da se boste morali posloviti tudi od orožij. Prav tako ne boste nadgrajevali statistik svojega lika, izginile pa so tudi posebne vrstice v dialogih, na katere ste lahko vplivali z veščinami svojega lika.
Rezultat sicer ni popolna katastrofa, saj ima igra na Steamu še vedno oceno Mixed, kar pomeni, da je bila nekaterim igralcem kljub vsemu všeč. Le pripravite se, da igra verjetno ne bo dostavila ravno tistega, kar pričakujete – kar je dobro upoštevati, preden za njo odštejete polnih 60 €.
Umetnopametni bot ChatGPT je zdaj postal že del naših vsakdanjih internetnih navad, a podjetje OpenAI meni, da bi ga lahko navadnemu uporabniku še bolj približali. Priložnost vidi znotraj brskalnikov, saj na navadnih računalnikih še vedno dostopamo prek programov, kot so Chrome, Firefox ali Edge, OpenAI pa skrbi, da bi lahko uporabniki znotraj teh hitro skočili tudi do ponudbe konkurence.
Njihova skrb je v bistvu upravičena, saj z izjemo Firefoxa vsak od teh brskalnikov v svoj ekosistem vpeljuje lastno umetno inteligenco: Chrome povsod rine Geminija, Edge pa Microsoftovega Copilota. Zato v bistvu niti ni tako presenetljiva včerajšnja predstavitev brskalnika Atlas, ki bo postal uradno spletno orodje ChatGPT-ja.
OpenAI je pripravil več kot 20 minut dolgo predstavitev in sprva se zdi, da Atlas ni nič posebnega – v bistvu gledamo v brskalnik, ki ima za domačo stran nastavljen ChatGPT. Vendar pa je stvar vseeno nekoliko bolj napredna, saj se od konkurenčnih brskalnikov razlikuje že po tem, da zgoraj manjka orodna vrstica za tipkanje URL-jev oziroma Googlovo iskanje. Vse boste morali vpisovati v okno ChatGPT-ja. Ta bo vgrajen v vsako vrstico kode brskalnika, tako da bo znal denimo hitro pobrskati po vaši zgodovini za kakšnim dokumentom, katerega imena se ne boste spomnili, prav pa vam bo prišel tudi med brskanjem po spletu.
Tu se bo izkazala funkcija agenta, saj boste na vsaki strani imeli možnost odpreti dodatno podokno, kjer vas bo vedno čakal ChatGPT. Ta bo lahko videl, kaj imate trenutno na zaslonu, zato ga boste lahko hitro povprašali, naj vam pripravi kratko obnovo kakšnega spletnega članka ali pa vam znotraj Gmaila pomaga sestaviti e-poštno sporočilo. Prav bo prišel tudi za prevajanje, ustvarjanje preglednic znotraj Google Dokumentov ali pa pri obiskovanju strani z recepti, kjer ga boste lahko vprašali, ali se sestavine da dobiti v bližnji trgovini.
Google Chrome released 17 years ago
In 17 years, not a single company has challenged them. Complete monopoly.
ChatGPT Atlas je videti kot izjemno zmogljivo orodje, a so se pojavili tudi pomisleki, kako pametno je, da umetna inteligenca vidi, kaj trenutno počnete v brskalniku, saj bo OpenAI te informacije izrabil tudi za predloge nadaljnjega brskanja. OpenAI sicer pravi, da bo Atlas dobil vpogled samo v vaše zavihke in ne bo zmožen izvajati kode ali brskati po vaših datotekah, a ta izjava je naletela na kar nekaj dvomljivih pogledov s strani skupnosti.
ChatGPT Atlas bo sprva na voljo samo plačljivim uporabnikom in zgolj tistim znotraj Applovega ekosistema operacijskih sistemov macOS.
Še malo in kmalu se bomo lahko zavili v oblačila in maske naših najljubših grozljivih monstrumov, saj smo tik pred praznikom Noči čarovnic. Ta tradicionalno vključuje gledanje srhljivih filmov, rezanje buč in seveda igranje iger, ki v sebi nosijo takšno ali drugačno vrsto grozljivih elementov.
Tule nam je tokrat na pomoč priskočila trgovina Epic Games, ki je že v četrtek začela s podeljevanjem brezplačnih kopij odlične grozljivke Amnesia: The Bunker.
Razvijalec Frictional Games nam je ta četrti del serije Amnesia predstavil leta 2023, in zadeva je brž postala popularna, saj nas postavi v zanimive in redko obiskane bunkerje prve svetovne vojne. Nastopamo v vlogi francoskega vojaka Henrija, ki se brez spominov zbudi sredi podzemnega bunkerja, in medtem ko nad sabo sliši divjanje vojne, sam pod zemljo ni kaj preveč varen, saj se za njim podi neka čudna zver, proti kateri je edina obramba revolver z izjemno malo streliva.
The Bunker vas pošilja v raziskovanje podzemnih rovov, kjer je svetloba ena najdragocenejših surovin. Luči lahko prižgemo samo preko generatorja, ki pa hitro troši bencin, zato se je velikokrat treba zateči po pomoč ročne svetilke, a to je treba nato ročno naviti, kar je izjemno glasno in lahko za vami podi neko stvar, za katero bi bilo bolje, da bi ostala v temi.
Amnesia: The Bunker je izjemno napeta igralna izkušnja, zato se jo vsekakor splača preigrati in aktivirati preko trgovine Epic Games, veliko pa boste odnesli tudi od ponovnega preigravanja že zaključene kampanje. Če ste pridno zbirali ponudbo trgovine Epic Games, potem zdaj v svoji knjižnici držite že celo Amnesia zbirko, ki jo sestavljajo igre The Dark Descent, A Machine for Pigs, Rebirth in zdaj The Bunker.
Ponudba se izteče 23. oktobra, do takrat pa lahko prevzamete tudi pravljično platformščino Samorost 3.
Ena bolj bizarnih odločitev založnika EA se tiče serije The Sims in dejstva, da je nikoli niso prenesli na konzolo Nintendo Switch. To je namreč naravnost perfekten naslov za takšno napravo, ki jo lahko držiš v naročju med gledanjem TV-ja in vmes vsakih toliko pogledaš še v svoje virtualno življenje. EA ni nikoli dodal niti uradne podpore za kontrolerje, tako da zadeve ni preveč udobno igrati niti na Steam Decku, kar je še ena zgrešena priložnost za pridobivanje novega občinstva igralcev.
Hey Simmers,
We have some sad news today. After seven years and more than 50 updates, The Sims Mobile is releasing its final update. From January 20, 2026, at 1:59 PM UTC, TSM will no longer be accessible to play and will be sunset.
Za mobilno izkušnjo so se morali igralci tako zateči k namenski telefonski različici igre, ki je leta 2018 izšla pod imenom The Sims Mobile. To je bila sicer dokaj konkretna poustvaritev PC različice, ki jo je bilo mogoče igrati na iOS- in Android-napravah, igranje pa je bilo brezplačno, a je seveda vsebovalo goro mikrotransakcij. Zadeva je bila za založnika očitno dovolj donosna, da ji je več let dodajal novo vsebino, a zdaj se je očitno ta vodnjak dobička izsušil, zato je EA včeraj najavil, da bo The Sims Mobile kmalu šel v pokoj.
Ker to ni enoigralski naslov, ampak se za delovanje zanaša na strežnike, bo igra postala neigralna takoj, ko bodo ti izključeni. To se bo zgodilo 6. januarja 2026, in takrat bo igra postala povsem neigralna – prenesti ne bo mogoče niti vaših shranjenih položajev, ki bi jih morda nekoč v prihodnosti uporabili za kak emulator.
The Sims Mobile bo že danes umaknjen iz iOS in Android trgovin, a tisti, ki imate zadevo že naloženo na svojih telefonih, se boste lahko razveselili neomejene energije svojih Simčkov in tako boste lahko na hiter način zaključili vse projekte v izdelavi. Na ta način želi založnik igralcem dati možnost, da izkusijo čim več vsebine, preden se igra dokončno poslovi od njihovih prstov.
Dirkačine so eden tistih žanrov, ki je med nami že zelo dolgo in nikoli ni bil zares v nevarnosti, da bi zamrl, saj je vrtenje virtualnega volana priljubljeno opravilo in je še bolj zabavno, če si pred monitor ali televizor namestiš volan ali pa nemara celo dirkalni simulator.
Na PC-ju je ena najbolj priljubljenih dirkačin Assetto Corsa in njeno nadaljevanje Competizione, saj je razvijalec KUNOS Simulazioni skupaj spravil zabavne dirkačine, ki so priljubljene med amaterskimi in tistimi bolj profesionalnimi dirkači. Studio je skozi leta nabral dovolj izkušenj, da zdaj lahko dela na dveh projektih hkrati, saj trenutno razvijajo že tretji del s podnaslovom EVO, ki je že na voljo v programu Early Access, pred kratkim pa so najavili tudi skok v svet relija, ki ga bodo naredili v igri Assetto Corsa Rally.
Tako kot ostali deli franšize Assetto, bo tudi tokrat veliko vloženega v natančno poustvarjanje že znanih dirkalnih stez in avtomobilov, vse to pa bo spočeto znotraj pogona Unreal Engine 5. Razvijalec bo igro izdal najprej v načinu Early Access, in takrat bomo lahko testirali 10 različnih avtomobilov in 4 različne proge, in to tako v enoigralskem kot tudi v večigralskem načinu. Zanimivo je, da bo ta dirkačina narejena v partnerstvu s studiem Supernova Games Studios, saj ima KUNOS malce preveč dela z razvojem igre EVO, da bi lahko vso pozornost namenili tej reli izkušnji.
Assetto Corsa Rally izide najprej na Steamu, in sicer 13. novembra.
Morda se še spomnite, ko smo marca poročali o napetem incidentu, ki se je nanašal na skupino slavnih streamerk, te pa je sredi pomola Santa Monica Pier zasledoval bizaren zalezovalec. Ena od teh deklet je bila streamerka Emiru, ki je imela to nesrečo, da jo je na nedavnem festivalu TwitchCon znova napadel zalezovalec – le da je bila tokrat nevarnost še precej večja.
Saw so many women saying they weren’t going to be attending TwitchCon this year because they don’t feel safe, and then this happens to Emiru on day one pic.twitter.com/Yazc5VBPWF
Incident se je zgodil medtem, ko so oboževalci stali v vrsti in čakali, da s streamerko spregovorijo nekaj besed ter se z njo fotografirajo. V videu lahko vidimo večjega moškega, ki samozavestno zakoraka do nje, jo prime v objem in poskuša poljubiti, medtem ko se Emiru poskuša umakniti na varno. K sreči je bil v bližini varnostnik, ki je napadalca hitro odrinil stran, streamerka pa je prestrašeno prekinila srečanje z oboževalci.
hello everyone, I am okay and thank you for all of the kind messages, sorry I cannot respond to them all 🩷
Yesterday, the man who assaulted me was allowed to cross multiple barriers at twitchcon and even in front of another creators meet and greet to grab me and my face and try…
TwitchCon je vsakoletni dogodek, ki ga organizira Twitch, ta pa se je hitro odzval na družbenih omrežjih in incident označil za nesprejemljiv. Sporočili so, da so napadalcu prepovedali vstop na prihodnje dogodke, mu odstranili račun s platforme ter povečali raven varnosti za vse nastopajoče.
A to je bila za Emiru slaba tolažba, saj je izrazila razočaranje nad tem, kako neresno je Twitch vzel celotno situacijo. Streamerka pravi, da je napadalec po incidentu lahko prosto odkorakal stran in da so ga prijeli šele ure kasneje – še to le zato, ker je pri tem vztrajal njen menedžer. Kasneje se je pojavil tudi posnetek, v katerem Emiru pove, da je želela že prej preklicati srečanje z oboževalci, a tega zaradi pogodbe ni mogla storiti, saj bi preklic pomenil tudi odpoved njenega drugega dogodka na TwitchConu, ki ga je želela obdržati.
Emiru was required to do a meet and greet at in order to keep her Twitch Con show
“I kept my meet and greet because I wanted to keep my show”
Streamerke že dolgo opozarjajo na čedalje bolj obsedene oboževalce, zaradi katerih jih je strah javnih nastopov. Ravno mesec dni nazaj so streamerke Pokimane, Valkyrae in QTCinderella za spletno stran Dexerto povedale, da jih je strah udeležbe na TwitchConu – prav zaradi takšnih incidentov, kot se je zdaj zgodil Emiru. Ta pa je že sporočila, da je bila to njena zadnja udeležba na tem dogodku.
Leto 2025 je bilo tako nakopičeno s kakovostnimi igrami, da verjetno nihče ne bi imel nič proti, če bi se stvari do novega leta malce umirile in bi ljudje sploh dobili priložnost preigrati že vse nakupljene igre. A igričarska industrija ne počiva in ne samo, da smo dobili naslove, na katere smo dolgo čakali, ampak so naenkrat po popularnosti eksplodirale tudi zadeve, ki jim možnosti za uspeh ni pripisovalo veliko ljudi.
Na Steamu se je tako tekom vikenda povsem nepričakovano rodila nova uspešnica, ki nosi naslov Escape from Duckov. Za njo stojita kitajski založnik Bilibili in razvijalec Team Soda, a če ste iz naslova sklepali, da gre za poceni kopijo izjemno priljubljenega večigralskega naslova Escape from Tarkov, bi se ušteli.
🦆 Over 500K of you joined the adventure — your support means everything. 🙏🎉
To celebrate, we’re giving away 20 FREE game keys to lucky Ducklings!! 🦆💙🎁
How to enter: ✅ Follow 🔁 Repost this Tweet
Duckov se sicer resda malce šlepa na naslov prej omenjene znane streljačine, a je po igralnosti povsem drugačna zadeva. Igro nadzorujemo iz izometrične perspektive, v glavnih vlogah pa nastopa jata prisrčnih račk. Gre za povsem enoigralsko izkušnjo, ki pa ohranja napete prvine Tarkova in vas popelje skozi pet različnih map. Vmes boste nabrali več kot 50 različnih orožij, nadgrajevali svojo orožarno in se zasvojili z igralno formulo, ki je očarala ogromno igralcev.
Escape from Duckov je očitno nekaj naredil prav, saj je igra v samo treh dneh prodala več kot 500.000 kopij, razvijalec pa seveda že načrtuje prihodnje posodobitve. Igro si lahko na Steamu do 30. oktobra privoščite po znižani ceni 15,83 €.
Legendarni pisatelj in mojster grozljivk nam je leta 1986 dostavil morda svojo najbolj strašljivo kreacijo – knjigo Tisto oziroma IT. Bralci po vsem svetu so bili šokirani nad grozljivim klovnom Pennywiseom, ki je bil tako zapomljiv, da po njem še 40 let kasneje nastajajo novi izdelki.
V preteklosti smo že dobili mini serijo in dva filma, zdaj pa se HBO Max pripravlja na lansiranje nove serije IT: Welcome to Derry, ki je včeraj dobila nov dražilnik. Ta nas bo znova popeljal v mesto Derry, kjer se v kanalizaciji skriva nekaj izjemno strašljivega.
Kot vemo iz knjig in filmov, je klovn Pennywise pravzaprav entiteta, ki je prišla od nekod drugod in se v mestu Derry zbudi vsakih 27 let, da bi potešila svojo lakoto, preden znova zdrsne v spanje. Glede na dosedanje napovednike in dražilnike je jasno, da je bilo v snemanje vloženega veliko proračuna, zato HBO pričakuje visoko gledanost. Če bo ta res dosežena, bomo dobili tri sezone serije, pri čemer bo vsaka postavljena v drugo 27-letno obdobje prebujanja sadističnega klovna, ki ga bo tudi v tej seriji odigral Bill Skarsgård.
Prva sezona bo obsegala osem epizod, premiero pa si bomo lahko ogledali že 26. oktobra, nakar bomo vsak teden dobili novo epizodo – finale bo predvidoma sredi letošnjega decembra.
Večigralska igra DayZ, ki je svoje življenje sprva začela kot mod za igro ArmA 2, nam je dostavila zanimivo preživetveno izkušnjo, ki je nato spočela cel kup posnemovalcev. Sicer je preživetvenih iger dandanes na Steamu kot listja in trave, vendar jih zna zelo malo dostaviti res atmosferično izkušnjo, ki te med igranjem vedno drži na robu sedeža, saj je za smrt igralca dovolj že en dobro merjen strel s strani nasprotnika.
Ravno takšno igralno izkušnjo obljublja igra Road to Vostok, ki je sicer igralcem že večkrat ponudila možnost igranja, zdaj pa je postala tudi del Steamovega festivala Steam Next Fest, kar pomeni, da lahko že zdaj skočite v to digitalno trgovino in se lotite igranja povsem nove demo preizkušnje.
Kaj je torej čar tega naslova? Road to Vostok je primarno preživetvena izkušnja, zato bo treba ves čas nadzorovati merilnike hrane in pijače, duševnih zmogljivosti, energije in tudi telesne temperature. To pomeni sprehajanje po ogromni mapi, kjer je vsaka surovina lahko razlika med življenjem in smrtjo, obenem pa vam bodo pri tem ves čas nagajali nasprotni živi igralci, ki – ravno tako kot vi – poskušajo v tem svetu preživeti čim dlje.
Kar pa najbolj krasi to igralno izkušnjo, je sama atmosferičnost, saj se res počutite osamljeno. Med igranjem vas ne bo spremljala nobena glasba, slišali boste samo zvok lastnih korakov – te pa boste hitro ustavili, ko boste nekje zaslišali zapiranje vrat, ki ga niste sprožili sami. Nakar se bo zaslišal še zvok izstreljenega metka, ta pa vas bo hitro poslal v iskanje varnega zavetja.
Po besedah razvijalca bo to še zadnji demo, preden igra preide v sistem Early Access, kar naj bi se zgodilo proti koncu tega leta.