Razvijalec Relic Entertainment nas je leta 2011 povsem nepripravljene presenetil z igro Warhammer 40,000: Space Marine. Takrat od tega tretjeosebnega akcijskega naslova v brutalnem svetu Warhammerja nismo pričakovali več kot še eno tipično akcijado, a se je igra izkazala za presenetljivo kakovostno – igrala se je odlično in vsebovala zanimive like, ki so se igralcem hitro priljubili.
Založnik SEGA zdaj meni, da je skrajni čas za grafično prenovo tega naslova, ki bo že naslednji mesec izšel v različici Master Crafted Edition.
Space Marine je sicer že doživel eno prenovo pred nekaj leti, ki je nosila ime Anniversary Edition, vendar ta v primerjavi z izvirnikom ni prinesla bistvenih sprememb — šlo je predvsem za izgovor, da igro znova ponudijo v bleščeči embalaži, skupaj z vsemi naknadno izdanimi DLC-ji. Master Crafted Edition pa bo bistveno bolj napreden: novi razvijalec SneakyBox je v prenovljeno različico vključil podrobnejše teksture, dodal podporo za ločljivost 4K in spremenil tudi nekatere igralne elemente. Orki so na primer zdaj vizualno nekoliko drugačni in bolj zvesti izročilu novejših Warhammer naslovov. Posodobljen je bil tudi uporabniški vmesnik, ki je zdaj sodobnejši in vključuje elemente, kot je grafično kolesce za hitro izbiro orožij.
Prenovljen je tudi zvočni vidik: posneti so bili novi zvočni efekti in govorci nasprotnikov, ki se bodo — žejni vaše krvi — znova in znova zagnali proti vam v valovih. Seveda bo prenovljena različica vključevala vso dodatno vsebino, ki jo je izvirnik prejel po izidu. Vse skupaj deluje kot simpatična osvežitev klasične igre, ki pa se utegne mlajšim igralcem še vedno zdeti nekoliko zastarela — zlasti tistim, ki so najprej igrali še vedno izjemno priljubljeni drugi del, ki je izboljšal igralne mehanike in grafiko ter je nasploh eden najlepših akcijskih naslovov zadnjih let.
Warhammer 40,000: Space Marine – Master Crafted Edition izide 10. junija, medtem ko je prejšnja različica trenutno na Steamu na voljo za 8,99 €, nadaljevanje pa je znižano na 35,99 €.
Igra The Exit 8 na prvi pogled ni videti nič posebej posebnega, vendar to velja tudi za celotno igralno izkušnjo. Razvijalec Kotake Create nam je ta zanimiv naslov dostavil konec leta 2023 in igralce hitro privabil k igranju, saj vsebuje zelo enostavno, a hudo unikatno igralno formulo.
Kot neznani možakar se znajdemo znotraj hodnika podzemne železnice, ki na eni strani vsebuje nekaj plakatov, na drugi pa nekaj vrat. Sprehodimo se čez hodnik, naredimo nekaj ovinkov in nato … se znajdemo spet na istem hodniku. Ne glede na to, kolikokrat se boste sprehodili med stenami s ploščicami, vedno se boste na koncu vrnili na isto mesto, edina družba v tej bizarni izkušnji pa vam je možakar, ki se mimo vas sprehodi z aktovko v roki, z vami pa ne spregovori niti besede.
Pobeg je mogoč samo tako, da pri vsakem sprehodu po hodniku opazite neko manjšo spremembo, ki se v igri imenuje anomalija. Če to opazite, se obrnite nazaj, če pa je vse enako, nadaljujte s hojo. To morate pravilno narediti osemkrat zapored – takrat boste končno lahko pobegnili iz prekletega hodnika.
Igralna formula spomni na tisto, ki smo jo ugledali v igri P.T., zdaj pa je ta formula postala dovolj zanimiva tudi za filmski svet. Celovečerec bo režiral Genki Kawamura in bo nosil ime The Exit 8, glede na prvi napovednik pa se bo filmska predelava dokaj zvesto držala konceptov iz igre, le da bo nekaj stvari dodanih. Protagonista lahko v enem kadru vidimo, kako naleti na nekega fantka in žensko, medtem ko v igri nismo srečali nikogar razen skrivnostnega moškega z aktovko.
Filmska grozljivka The Exit 8 izide enkrat avgusta. Kotake Create je igro nasledil z duhovnim naslednikom Platform 8, kjer hodnike podzemne železnice zamenjajo ponavljajoči se vagoni podzemnega vlaka. Ni dvoma, da če se bo film dobro izkazal na blagajnah, nas eventualno čaka filmska obdelava tudi te igre.
ChatGPT je bil sprva zamišljen kot orodje za pogovor z umetno inteligenco brez dostopa do interneta – odgovori so temeljili na podatkih, ki so bili zbrani do določenega datuma. A ti časi so mimo. Danes uporabniki ChatGPT uporabljajo za nekaj, kar je bilo še pred časom nepredstavljivo: namesto da bi informacije iskali prek Googla, jih preprosto vprašajo kar umetno inteligenco. In kdo bi jim to zameril?
Googlov iskalnik je sicer še vedno zmogljivo orodje, vendar ima številne pomanjkljivosti – ena največjih so oglasi, ki med prvimi zadetki pogosto izpostavijo plačane vsebine. Mnogi uporabniki so tega siti.
Da so mogoče res pretiravali, je očitno spoznal tudi Google, ki zdaj agresivno uvaja svojo umetno inteligenco Gemini – tudi v sam iskalnik. Če ste ga v zadnjem času uporabljali, ste morda že opazili, da se na vrhu strani pojavi AI-povzetek vašega iskalnega niza. Ta novost naj bi ostala – in se le še širila.
A Google ne bi bil Google, če v vsem tem ne bi videl tudi priložnosti za zaslužek. Podjetje je včeraj napovedalo, da bo v novem zavihku AI Mode začelo prikazovati tudi oglase, povezane z vašim iskanjem – kar pomeni, da bo tudi ta novi način iskanja oglaševalsko obarvan.
Sprva bo ta funkcionalnost omejena na ZDA in samo na AI Mode, vendar gre le za začasno omejitev. Na konferenci Google I/O so jasno povedali, da prihodnost iskanja – in interneta na splošno – vidijo v umetni inteligenci, kar pomeni, da bo ta način prikaza zadetkov sčasoma postal standard tudi pri običajnem iskanju.
Povzetki iskanja, ki jih pripravi umetna inteligenca, so za zdaj na voljo le mobilnim uporabnikom, a Google napoveduje, da se bodo kmalu razširili tudi na namizne brskalnike.
Naročniki servisa Game Pass te dni zagotovo uživate v pestri ponudbi iger, saj Microsoft vztrajno izdaja nove naslove, ki jih lahko igrate že na dan izida. Hkrati pa založnik sklepa pogodbe z zunanjimi razvijalci in njihove igre nato vključuje v svojo platformo – kar privablja nove uporabnike ter obstoječim ponuja razlog za podaljšanje naročnine.
Maj se počasi izteka, a še preden dokončno zakorakamo v poletje, bo Game Pass prejel nekaj odmevnih okrepitev. Najpomembnejša med njimi je zagotovo japonski RPG Metaphor: ReFantazio, ki ga je ustvaril razvijalec Atlus – najbolj znan po franšizi Persona. Metaphor je njihov najnovejši naslov, postavljen v povsem izvirno fantazijsko vesolje. Tokrat nas studio popelje v srednjeveško navdahnjeno okolje z napetimi poteznimi boji, v prostem času pa se bomo družili s spremljevalci in opravljali aktivnosti, ki izboljšujejo naše sposobnosti v boju. Naslov je kot nalašč za vse, ki so prek igre Clair Obscure: Expedition 33 prvič odkrili čar poteznih RPG-jev in bi želeli raziskati še kakšno podobno izkušnjo. Igra bo na Game Passu na voljo od 29. maja.
Ta mesec bodo prišli na svoj račun tudi ljubitelji večigralskih tretjeosebnih streljačin, saj v Game Pass prihaja Tom Clancy’s The Division 2. Ubisoftova streljanka je izšla leta 2019, založnik pa se je šele pred kratkim odločil za izdelavo polnopravnega tretjega dela. Medtem se drugi del še naprej dopolnjuje z novo vsebino, nedavno pa je bil napovedan že drugi večji dodatek. Čeprav gre primarno za večigralsko izkušnjo, se lahko v igri povsem solidno zabavate tudi sami – in to boste lahko na Game Passu počeli od 27. maja dalje.
Na servis ta mesec prihajajo še igre Tales of Kenzera: Zau, Creatures of Ava, Monster Train 2, To a T, Spray Paint Simulator, Crypt Custodian in Symphonia.
Konec maja pa se bomo morali posloviti tudi od nekaj naslovov, ki zapuščajo knjižnico Game Passa. To so: Cassette Beasts, Firework, Humanity, Remnant 2 in Slayers X: Terminal Aftermath: Vengeance of the Slayer.
Razvijalec Owlcat Games postaja vse bolj spoštovano ime, saj je v preteklosti ustvaril odmevna RPG-ja Pathfinder: Kingmaker in Pathfinder: Wrath of the Righteous. Kasneje so nekoliko spremenili pristop in fantazijski svet zamenjali z brutalnim znanstvenofantastičnim okoljem licence Warhammer 40k. Tako smo se lahko odlično zabavali ob njihovi zadnji igri Warhammer 40k: Rogue Trader, krutega vesolja pa očitno še ne nameravajo zapustiti, saj so včeraj napovedali povsem nov projekt: Warhammer 40k: Dark Heresy.
Ta se od njihovega ustaljenega igralnega recepta ne bo bistveno razlikoval. Še vedno bo šlo za RPG s pogledom od zgoraj in poteznim bojevanjem, v katerem bomo vodili svojega ustvarjenega lika ter skupino spremljevalcev, ki jih bomo srečali tekom kampanje. Zgodba se bo vrtela okoli apokaliptičnega dogodka Noctis Aeterna, igralec pa bo v vlogi vesoljskega inkvizitorja, ki preiskuje krivoverce na enem večjem planetu. Za razliko od Rogue Traderja tokrat ne bomo veliko potovali med planeti, temveč bomo raziskovali en sam planet, ki pa bo vseboval raznolike pokrajine, zato igranje ne bi smelo hitro postati enolično.
Dark Heresy zaenkrat še nima datuma izida, zato letos igre bržkone še ne bomo dočakali. A nič zato – Owlcat Games še vedno redno izdaja posodobitve in vsebinske dodatke za Rogue Traderja. Naslednji DLC, Lex Imperialis, izide 24. junija, razvijalec pa je napovedal tudi drugo sezonsko prepustnico, ki bo leta 2026 prinesla še dve razširitvi. Rogue Trader je trenutno na Steamu znižan za 50 %, tako da ga lahko dobite za vsega 24,99 €.
Vikinška bojevnica Senua je svoje potovanje skozi mešanico zgodovinskih mitov in halucinacij začela leta 2017, in sicer na konzoli PlayStation 4. Zatem je razvijalca Ninja Theory kupil Microsoft, studio pa je nadaljevanje – Senua’s Saga: Hellblade 2 – izdelal izključno za PC in konzolo Xbox Series X. Čeprav drugi del morda ni izpolnil vseh pričakovanj, ki so se pri zvestih podpornikih izvirnika nabrala skozi leta, so igralci na konzoli PlayStation vseeno boleče pogrešali nadaljnje potovanje Senue. Tega bodo zdaj lahko končno izkusili tudi znotraj Sonyjevega ekosistema.
Microsoft namreč pridno nadaljuje s predelavami svojih ekskluziv, in znotraj igričarskih krogov se je že pojavila šala, da Sony sploh ne potrebuje večjih konferenc za predstavitve iger – saj to namesto njih počne Microsoft. Slednji tudi nima nič proti predelavam svojih licenc, saj te trenutno zasedajo vrh PlayStationove prodajne lestvice. Zaslužki so trenutno bajni, in zdi se, da se bodo nadaljevali tudi s predelavo Senua’s Saga: Hellblade 2.
Večjih podrobnosti nam Ninja Theory ob najavi sicer ni želel postreči, je pa izjavil, da se je lepo znova vrniti v PlayStationov ekosistem. Predelava bo vsebovala tudi nekaj nove »vsebine«, a kaj točno to pomeni, nam razvijalec v napovedniku ni razkril. Te novosti bodo sicer izšle tudi na platformah PC in Xbox Series X. Ninja Theory naj bi se še posebej potrudil pri optimizaciji za konzoli PlayStation 5 in PlayStation 5 Pro. Osebno me najbolj zanima podpora za igralni plošček DualSense, saj je Hellblade 2 idealna igra za takšen kontroler, ki omogoča napredne vibracije in vgrajen zvočnik.
Senua’s Saga: Hellblade 2 izide enkrat poleti, cena pa za zdaj še ni znana.
Odlični Lies of P bo po dveh letih dobil svojo prvo in edino razširitev, Overture, ki nas bo popeljala v zamrznjene dežele. Za ta dodatek smo že dobili prvi napovednik, nekatere večje spletne strani pa so pridobile predčasen dostop do igranja, svoje vtise pa so novinarji z javnostjo delili včeraj.
Prav fajn je znova videti našega dobrega starega Ostržka, ki se tokrat sooča z novimi nevarnostmi. Novinarji so lahko preizkusili zgolj eno območje – tisto, ki se nahaja v zapuščenem živalskem vrtu. V njem tokrat ne boste našli ponorelih lutk, temveč bolj organska bitja, kot sta masivna kreatura, ki spominja na krokodila, in hudo agresivni kenguru. Proti tem novim nevarnostim se bomo lahko zoperstavili z novim naborom orožij – eno izmed teh je lok, ki sovražnika napade na daljavo in ima silovito uničujoč napad, a je zanj treba žrtvovati kar nekaj dragocenih sekund za pripravo.
Lies of P pa ne bo prejel zgolj plačljive vsebine. Razvijalec Neowiz načrtuje tudi večjo brezplačno posodobitev, ki bo na voljo vsem igralcem. Ta bo med drugim uvedla eno izmed novosti, ki jo privrženci žanra soulslike že dolgo označujejo za kontroverzno: v igri bomo namreč lahko izbrali dve novi, lažji težavnosti – Butterfly’s Guidance in Awakened Puppet. Te naj bi, vsaj teoretično, kampanjo približale širšemu krogu igralcev. Zanje bodo morda posegli tudi tisti, ki so pri katerem od šefov obupali nad igranjem in bodo zdaj končno lahko napredovali v naslednje poglavje zgodbe.
Ta odločitev je že sprožila pritožbe dela igralcev, ki menijo, da je prav visoka težavnost tista, ki tem igram daje svoj čar. Zmaga nad določenim izzivom naj bi igralcu dala občutek superiornosti in zadoščenja, da je vsako oviro mogoče premagati – če smo le dovolj vztrajni. Po drugi strani pa nekateri enostavno nimajo časa, da bi dneve posvečali preigravanju zgolj enega šefa. Ti znajo nato obupati nad igranjem, zaradi česar Neowiz tehnično izgublja stranke – saj ti igralci najverjetneje ne bodo kupili tudi dodatka.
Dodatek Lies of P: Overture in brezplačna posodobitev izideta na isti dan – enkrat poleti 2025.
Stellar Blade, ekskluziva, ki je sprva izšla samo na konzoli PlayStation 5, se hitro približuje svojemu izidu na PC-ju, in to ni nič nenavadnega, saj je Sony že davno začel seliti svoje licence tudi na računalniški trg – čeprav to, za razliko od Microsofta, še vedno počne z zamikom. V primeru igre Stellar Blade bo ta svojo PC-premiero zamudila za dobro leto, a igralci so že zdaj razburjeni nad nekaterimi odločitvami Sonyja, ki te predelave po celem svetu ne bo tretiral enako.
Problem izhaja iz dejstva, da želi Sony že dolgo PC-igralce navaditi na svojo programsko opremo PlayStation Network, in sprva je bila prijava v ta sistem nujna za igranje iger tipa Helldivers 2, a se je nato založnik zaradi glasnih pritožb na internetu kmalu premislil in prijavo v PSN naredil opcijsko. To bi moralo veljati tudi za Stellar Blade, nakar so igralci na Steamu opazili, da je bila igra blokirana za nakup v več kot 100 državah – in to ravno v tistih, kjer storitev PlayStation Network ni podprta. K sreči Slovenija ni med njimi, so pa sem notri zajete Bosna in Hercegovina, Srbija, Estonija in Latvija.
Kar je še bolj bizarno, je dejstvo, da tudi razvijalcu Shift Up ni povsem jasno, zakaj je nakup v teh državah blokiran, a naj bi se že trudili, da bo ta ovira čim prej odpravljena.
🔸️We are closely discussing the region lock issue with the publisher and are doing our BEST to resolve most of it as soon as possible. 🔸️As shown in the test chart below, the DRM has been hard tuned to maintain the same average frame rate, with even higher minimum frames in… pic.twitter.com/JDimvKiKte
Zaenkrat blokada še vedno obstaja, a zdaj se je v vroči vodi znašel tudi korejski razvijalec Shift Up, ki je najavil, da bo Stellar Blade na PC-ju vseboval tudi zaščito Denuvo. Ta je že dolgo vroča tema spletnih debat, saj veliko igralcev trdi, da ta zaščita negativno vpliva na optimizacijo iger, a Shift Up pravi, da temu ni tako. Še več – na družabnem omrežju X so objavili rezultate testiranj, ki pravijo, da Denuvo celo blagodejno vpliva na optimizacijo in da so preko njegove implementacije stabilizirali sličice na sekundo.
S tem bo Stellar Blade postal tudi prvi Sonyjev naslov na PC-ju, ki bo vseboval zaščito Denuvo, in v bistvu je nekam presenetljivo, da tega niso storili že prej. Denuvo je namreč velik trn v peti piratom in čeprav so ti zgodnje verzije še znali nekako zaobiti, so zdaj programerji zakrpali veliko lukenj, tako da piratskih kopij iger, ki vsebujejo ta DRM, že dolgo ni bilo na spregled – po mojih informacijah je bila zadnja takšna večja zlomljena igra predelava igre Resident Evil 4, ki je izšla marca 2023.
Stellar Blade na PC prihaja 12. junija, za njo pa bo treba odšteti 70 €.
Kar celo desetletje je minilo, odkar je razvijalec CD Projekt RED celemu svetu dokazal, da na Poljskem živi cel kup talentiranih ustvarjalcev in da ti ne znajo samo izdelovati videoiger, ampak spisati presneto privlačno serijo knjig. CDPR je sicer serijo videoiger The Witcher, ki so bile poustvarjene po knjižni predlogi poljskega avtorja Andrzeja Sapkowskega, začel že davnega leta 2007, nakar so nam z drugim delom leta 2011 pokazali, kako močno so medtem napredovali v segmentu videoiger.
A tisti pravi uspeh so zabeležili šele leta 2015, ko so svetu predstavili tretji del The Witcher 3: Wild Hunt, saj je bil ta naslov tako uspešen, da se studiu nenadoma ni bilo treba več bati za svojo prihodnost, prodaja pa je bila še leta tako dobra, da je Netflix začel delati na ekranizaciji knjig.
CD Projekt RED se še kako dobro zaveda, koliko slave jim je prinesla ta igra, zaradi česar tudi niso nameravali spregledati 10. obletnice. Igri so se poklonili s prav posebnim napovednikom, ki bo vsakega veteranskega igralca spomnil na to mojstrovino in nemara tudi obudil željo, da se loti ponovnega preigravanja. Nakar so zagnali prenos v živo, kjer so se razvijalci dotaknili spominov pri ustvarjanju igre, ob tem pa se jim je pridružil še Doug Cockle, ki že dve desetletji svoj glas posoja Geraltu. Za konec je tu še napoved koncertov na temo igre The Witcher, in ti znajo privleči nase obsežno publiko, saj je bil The Witcher 3 znan tudi po svoji odlični glasbeni spremljavi. Koncerti se bodo odvili po celem svetu, vstopnice pa so že v prodaji na uradni strani – za nas je najbližja dvorana na Dunaju, a so bile vstopnice za tam že razprodane, tako da je naslednja postaja za slovenske oboževalce bržkone Nemčija ali Poljska.
Če morda teh iger do zdaj še niste izkusili, je CD Projekt RED za vas pripravil prav posebno razprodajo. The Witcher 3: Wild Hunt je na Steamu znižan na samo 2,99 €, a osebno priporočam nakup različice Complete Edition, ki ponuja še dva odlična dodatka Blood and Wine in Hearts of Stone – za ta paket pa boste odšteli samo 9,99 €. Ločeno lahko kupite tudi paket iger, ki ponuja igre The Witcher 1, The Witcher 2 in The Witcher 3, in to po ceni 6,72 €.
Poljaki so te dni na polno zaposleni z izdelavo četrtega dela franšize The Witcher, ki bo v glavno vlogo tokrat postavil Ciri, žal pa zadeva za zdaj nima še niti približnega datuma izida.
7 let stara kavbojščina Red Dead Redemption 2 je izšla ravno v času, ko sta se Microsoft in Sony pospešeno pripravljala na lansiranje nove generacije konzol. Rockstar seveda ni želel izpustiti priložnosti, da isto igro proda igralcem na dveh različnih generacijah konzol, zato so zadevo najprej splavili na konzolah PlayStation 4 in Xbox One, nakar smo vsi pričakovali, da bomo leta 2020 dobili najavo tudi glede nadgradnje za PlayStation 5 in Xbox Series X.
A to se iz nekega razloga ni zgodilo in igralci zdaj že leta razvijalca prosijo, da Red Dead Redemption 2 prenese tudi na novejšo generacijo konzol, saj bi tako lahko uživali v višji ločljivosti in sličicah na sekundo. In zdaj se jim morda te želje končno znajo uresničiti, saj nova govorica s strani spletne strani Gamereactor pravi, da naj bi studio igro končno preselil na nove sisteme in da se bo to zgodilo zaradi rojstva nove konzole Nintendo Switch 2.
Rockstar naj bi tako pripravljal predelavo za naslednika konzole Nintendo Switch in to bi bila logična poteza, saj je razvijalec leta 2023 na originalno konzolo pripeljal originalni Red Dead Redemption, ki smo ga malce kasneje prejeli še na PC-ju. Ta nadgradnja ne bo razveselila samo privržence Nintenda, saj naj bi razvijalec nato pripravil še posebno verzijo igre za konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X – in kdo ve, morda ob tem še nadgradijo teksture in dodajo kakšne druge grafične bombončke, ki bi nato lahko prispeli še na PC.
Seveda je treba zaenkrat vse tretirati kot samo govorico, saj nihče te nadgradnje še ni uradno potrdil, Gamereactor pa pravi, da naj bi predelava izšla že enkrat letos. Skoraj prepričani smo, da obstoječi lastniki nadgradnje ne bodo prejeli zastonj, a morda se nas Rockstar usmili in originalnim podpornikom kavbojščine privošči kakšen lep popust.
Po več kot 20 letih se vračamo v štorijalno izročilo igre Syberia, ki jo je razvijalec Microids izdal leta 2002 in takrat na področju avantur naredil manjšo revolucijo. Pustolovščine so sicer že takrat bile daleč od svojih slavnih dni, nakar nam je Syberia dokazala, da se da v tem žanru še vedno inovirati in zraven dostaviti odlično zgodbo, ki je podprta še s fantastično grafično podobo. Zgodba se sicer začne dokaj nedolžno, saj protagonistka Kate Walker iz New Yorka prispe v majhno zakotno vasico pod Alpami, njena naloga pa je prodaja stare tovarne, ki se je bavila s proizvodnjo robotov in drugih izumov, ki jih napaja para. Nakar se ta preprosta misija spremeni v celo avanturo, ki nas pelje skozi Evropo, in večkrat se lahko srečamo z elementi, ki bi jih lahko označili tudi za fantazijske.
Podamo se po sledi genialnega izumitelja Hansa Voralberga, naš končni cilj pa je odkriti, ali mamuti zares še živijo; naš odgovor pa nas čaka znotraj zamrznjene Sibirije.
Microids je včeraj najavil, da bomo lahko tole zanimivo avanturo znova podoživeli preko predelave Syberia Remastered. Gre za popolno predelavo izvirnika, tako da ne bomo gledali samo v bolj podrobne teksture, ampak je bila vsaka scena verno prenesena v 3D okolico, obenem pa sta razvijalec Microids, ki mu tokrat pomaga še studio Virtuallyz Gaming, pazila, da je ohranjen slog, ki ga je leta nazaj ustvaril popularni belgijski risar Benoît Sokal – od njega smo se na žalost poslovili leta 2021.
Poleg grafične plati bodo prenovo doživele tudi igralne mehanike. Kontrole bodo posodobljene, uporabniški vmesnik izboljšan in razvijalec bo šel celo tako daleč, da bo številne uganke znotraj igre naredil bolj inovativne in prijazne do igralca.
Na žalost nismo dobili napovednika, a je Steam stran že postavljena in tam si lahko ogledate nekaj slik. Izid je načrtovan za zadnjo četrtino tega leta.
Microids je prvi del leta 2004 nasledil z odličnim nadaljevanjem, nakar smo leta 2017 dobili še tretji del, ki pa je bil naravnost zanič. Serija si je ugled popravila šele leta 2022, ko smo tudi mi opisali igro Syberia: The World Before.
Francoski založnik Ubisoft se je v zadnjem letu zavedel, da po ustaljeni poti ne more več nadaljevati, saj bi ga sicer utegnil doleteti bankrot, kar bi močno pretreslo celotno evropsko igričarsko sceno. Grenko lekcijo sta mu zadala dva draga in finančno neuspešna projekta, Star Wars: Outlaws in Avatar: Frontiers of Pandora. Po njuni polomiji je večkrat prestavil izid igre Assassin’s Creed Shadows, ki je nato izšla v bolj dodelanem stanju kot prejšnja projekta. Čeprav se je prodajala solidno, naklada še vedno ni bila dovolj visoka, da bi lahko Ubisoft brezskrbno zrl v prihodnost.
Kljub temu je šlo za pomemben prvi korak in nedavno finančno poročilo razkriva, da založnik namerava nadaljevati v tej smeri. Med interno revizijo največjih naslovov v razvoju se je Ubisoft odločil ekipam nameniti dodaten čas, da na trg pripeljejo čim bolj dodelane in spolirane igre, kar naj bi prineslo tudi boljše prodajne rezultate. Še posebej so na tem mestu omenili Assassin’s Creed Shadows, ki je očitno vsaj približno dosegel zastavljene prodajne cilje, zato nameravajo podobno taktiko uporabljati tudi pri prihodnjih izdajah.
O katerih igrah točno govorimo, Ubisoft ni razkril, a ker gre za njihove največje franšize, lahko skoraj zagotovo računamo na nove dele serij Assassin’s Creed, Far Cry, Ghost Recon in Rainbow Six. Žal je malo upanja, da bi kmalu videli svež del franšize Watch Dogs, a morda bo izid GTA 6 znova vzbudil zanimanje založnikov za sodobne odprte svetove. Tu notri se morda skriva tudi predelava igre Splinter Cell, ki je bila najavljena že dolgo nazaj, a še vedno o njej ne vemo praktično ničesar razen tega, da obstaja.
V poročilu se omenjata leti 2027 in 2028, kar namiguje, da Ubisoft letos in prihodnje leto ne bo postregel z nobenim velikim AAA naslovom. Izjema ostaja nesrečna predelava Prince of Persia: The Sands of Time, ki je bila že večkrat prestavljena. Razvoj so začeli praktično znova, a naslov je še vedno načrtovan za trenutno finančno leto, ki se pri Ubisoftu zaključi marca 2026.
Razvijalec Obsidian Entertainment je pred tremi meseci izdal povsem spodobni RPG Avowed, ki pa mu je malo zmanjkalo, da bi ga lahko priporočili prav vsem navdušencem nad videoigrami. Zanimivo je, da je ekipa tokrat pripravila hvalevreden prvoosebni boj, medtem ko je pri zgodbi nekoliko pogorela – v preteklosti je veljalo ravno nasprotno.
Nekaj mesecev po izidu je v igričarski industriji že dovolj časa, da se začne razmišljati o prihodnosti, a so bili nadaljnji koraki za Avowed doslej precej nejasni. Prejšnji teden je razvijalec naposled razkril nekaj podrobnosti, vendar žal ni omenil večjega DLC-ja, zato še vedno ne vemo, ali se je Avowed na trgu odrezal dovolj dobro, da bi Microsoft odobril obsežnejšo razširitev, ali pa je to vse, kar bomo dobili od tega prvoosebnega RPG-ja.
Vsaj deležni smo posodobitve 1.4, ki bo najbolj razveselila igralce z izrazito arahnofobijo. Avowed namreč vsebuje veliko pajkov, ki so zelo podrobno upodobljeni, njihove animacije pa lahko vzbudijo nelagodje. Zdaj jih lahko v nastavitvah onemogočimo z možnostjo “Arachnophobia Mode”; pajke nadomestijo lebdeče, okrogle entitete, ki so precej manj grozeče. Po novem lahko v kampu prevrtimo čas naprej, zemljevid pa ob raziskovanju hitreje razkriva s temo pokrite predele. Vse skrinje z zakladom so zdaj vidne tudi na mini mapi.
Obsidian načrtuje še dve večji posodobitvi. Poleti bomo dobili eno, ki bo izboljšala sistem kuhanja in kovačenja, dodala nove sposobnosti, NPC-ji bodo dobili nove vzorce obnašanja, na zemljevid pa bomo lahko končno dodajali lastne oznake. Jeseni sledi še ena obsežna posodobitev, ki bo uvedla možnost ponovnega preigravanja (New Game+), nov tip orožja, fotografski način ter možnost spreminjanja naše podobe sredi kampanje.
Medtem ko ima Obsidian polne roke dela z razvojem The Outer Worlds 2, ki izide še letos, lahko Avowed igrate tudi prek servisa Game Pass.
Na YouTubu imamo že nekaj časa funkcijo, kjer lahko na sledilni črti posnetka vidimo graf vzponov in padcev gledanja posameznega videa, kar je še posebej priročno za daljše videoposnetke, saj tako gledalec hitro lahko vidi, kje v njem so se zgodile najbolj pomembne stvari in si lahko ta del hitro ogleda. Očitno pa je ta funkcija, imenovana Peak Points, pomembna tudi za oglaševalce in YouTube jo zdaj namerava zlobno izkoristiti za bolj efektivno serviranje oglasov.
YouTube se je od svojih začetkov precej spremenil, saj platforma včasih reklam sploh ni poznala. Vendar je vzdrževanje strežnikov za brezplačno nalaganje posnetkov presneto drago, zato je sčasoma Google začel v posnetke vrivati oglase, ki so bili sprva kratki, nakar so začeli trajati tudi po več minut in so se začeli odvijati eden za drugim, včasih pa jih sploh ni možno preskočiti. Nakar se je Google začel še boriti proti vtičnikom za blokiranje oglasov, vse to pa so počeli z namero, da bi čim več ljudi prepričali v plačevanje mesečne naročnine za YouTube Premium.
Nova taktika serviranja oglasov se bo zdaj začela vrteti okoli najbolj zapomljivih delov posnetka. Oglaševalci so ugotovili, da je gledalec najbolj dovzeten za gledanje posnetka ravno, ko ta doseže Peak Point videa in takrat je največja pozornost usmerjena v telefon/monitor/televizor. Zato bodo zdaj ravno v teh momentih preko umetne inteligence Gemini AI začeli gledalcu servirati reklame, saj naj bi se te takrat najbolj vtisnile v spomin. YouTube dela celo na tipu oglasov, kjer se bo ob zaključku oglasa odprlo posebno okno, tam pa bomo lahko kupili oglaševan produkt in brskali po sorodnih izdelkih.
Osebno se mi stvar zdi naravnost nagnusna, saj so zdaj začeli oglaševalci že izkoriščati emotivno stanje gledalca in res upam, da jih ta taktika ugrizne v rit in se bo gledalcu v spomin namesto želje po nakupu vtisnil nadležni občutek, ki ga je dobil, ko je takrat ugledal znamko oglaševanega produkta.
Novejši dvojec Doom iger sem imel že od začetka rad, a sta se mi zares priljubila šele takrat, ko sem zbral pogum za preigravanje na Nightmare težavnosti, saj šele takrat vidiš in začutiš, koliko napora in ljubezni je razvijalec id Software vložil v sestavljanje stopenj. Ta studio je sicer že desetletja znan po mojstrskem sestavljanju enoigralskih prvoosebnih streljačin in morda se mu je edino zalomilo pri ustvarjanju odprtega sveta znotraj igre Rage 2.
Ta manjši spodrsljaj kljub temu ni ugasnil ogromnih pričakovanj za njihov najnovejši naslov Doom: The Dark Ages, ki našega najljubšega klavca demonov pošlje nazaj v srednji vek, in tako se lahko od blizu malce bolje spoznamo z njegovo zgodovino, za povrh pa lahko tudi skočimo v ero streljačin, ki je id Software še ni obiskal.
Razvojna ekipa: id Software Založnik: Bethesda Softworks Platforme: PC, PS5, XSX Steam:Povezava Datum izida: 15. maj 2025 Cena: 79,99 €
NAPOVEDNIK
In svojo nalogo so zopet dobro opravili, saj je razvijalec znova dokazal, da zna sestaviti raznovrstno enoigralsko kampanjo in ga ni strah poskusiti dostaviti nekaj novega. Čestitati mu je torej treba za pogum, vendar pa so ob tem inoviranju občasno tudi malce brcnili v temo. K sreči sta streljanje in akcija še vedno dovolj zabavna, da tem zameram malce pogledamo skozi prste, a splošno gledano mi je izmed te nove trojice Doom iger The Dark Ages bil še najmanj všeč.
id Software je že pri prvem napovedniku obljubljal, da bodo tokrat veliko več vložili v zgodbo in vmesne sekvence, kar zna biti za koga dobra novica. Osebno mi je bil ljubši pristop iz leta 2016, kjer si naš glavni junak ni dajal opravka z ničemer drugim kot pa z golim klanjem demonov, občasno pa moral pogledati kakšno kratko vmesno sekvenco, ki je služila kot izgovor za selitev na novo lokacijo.
Igra nas včasih posadi tudi na krov ogromnega robota ali hrbet letečega zmaja. Ti igralni vložki malce razgibajo kampanjo, a kakšnega naprednega igranja ne ponudijo.
The Dark Ages sliko že od začetka postavi bolj na široko, saj smo prisotni boju med King Novikom (dobričinom) in princem teme Ahzrakom (zlobcem). Med njima se je vnela huda vojna in hitro postane jasno, da Novik bije izgubljajočo vojno, saj demoni uletavajo iz vseh strani. Na pomoč priskočijo Makyrsi, tentaklasti vesoljci, ki jim je uspelo v svoj primež dobiti našega glavnega junaka Slayerja, tega pa nato pošljejo na pomoč kot nekega superjunaka, nakar ga po opravljeni nalogi pospravijo nazaj v energetsko celico.
Zgodba Pulitzerja ne bo pobrala, vendar je kljub temu zabavno gledati razmerje sil in tretiranje našega heroja, ki ga vsi označujejo kot orožje za skrajno silo. Že zaradi tega se takoj počutiš kot slaboritnež, ta občutek pa skoči v stratosfero, ko prvič iz višine skočiš na bojišče in z udarnim valom pospraviš cel val manjših nasprotnikov.
Skrivnosti je zdaj na vsaki stopnji ogromno in za dostop do njih bo občasno treba pobrati tudi kakšno barvno kartico.
Kljub dodatni zgodbi The Dark Ages ni postal nenadoma pripovedna avantura, ampak je njen namen še vedno dostaviti z adrenalinom nabito strelsko izkušnjo. Kako ta poteka, je zdaj izkušenim igralcem te franšize že znano, čeprav je vsak del na tem področju malce inoviral: prejšnje poglavje Eternal je denimo veliko stavilo na hitro izmikanje sovražnim izstrelkom in veliko je štel pravilen vzorec napadov, izmikov in uporabe posebnih orodij.
The Dark Ages nam želi predstaviti malce drugačen igralni način, saj je Slayer zdaj bolj na poškodbe odporen tank, ki lahko preživi ogromno izstrelkov, medtem ko trdno stoji na tleh, nakar bližnjemu napadalcu zabije uničujoč udarec. Veliko vlogo pri tem ima ščit, ki je bil v napovednikih predstavljen kot neka stranska zadeva, a je v bistvu vaše glavno orožje za boj proti demonskim silam.
Ta ščit najprej služi kot gola zaščita pred rafali, a kaj kmalu spoznamo, da lahko z njim tudi pariramo udarce nasprotnikov in te na ta način za nekaj časa omamimo. Tudi ta del je bil v napovedniku predstavljen bolj na hitro, vendar ga boste na višjih težavnostih redno uporabljali, saj pariranje lahko močno poškoduje nasprotnika in načne živce večjim šefom. Večji in manjši demoni začno sčasoma proti vam izstreljevati različno obarvane izstrelke in tudi te bo treba uspešno parirati, pri šefih pa sem zaradi teh napadalnih vzorcev obudil spomine na igro Returnal. Skozi kampanjo se boste v glavnem spopadali z že znano vrsto nasprotnikov iz prejšnjih iger, ki pa so tule malce manj tehnološko dovršeni – navsezadnje naj bi bili v srednjem veku.
Pri šefih veliko šteje pravočasno pariranje zelenih izstrelkov in brez tega na višjih težavnostih enostavno ne boste preživeli.
Šefi se v glavnem delijo na tiste večje grdavže in stranske šefe, ki jih lahko odkrijemo med sprehajanjem po na pol odprti mapi, in te obstranske dejavnosti nadomeščajo tiste posebne sobe z izzivi, ki smo jih v Eternal odklepali preko ključev. The Dark Ages se na splošno čuti kot malce lažji naslov od predhodnikov, vendar znajo biti šefi občasno kar naporni in znajo stestirati vaše sposobnosti, a zelo redko boste naleteli na kakšnega, ki ob sebi nima še armade manjših demonov. Nekateri so celo tako tečni, da so na vaše izstrelke povsem odporni, vse dokler okoli ne pobijete dovolj manjših ali večjih demonov.
Na pol odprte mape so razvijalcu dale novo priložnost, da po stopnjah razporedi cel kup skrivnosti, in pot do teh je mnogokrat povsem očitna. Občasno boste morali rešiti kakšno uganko preko uporabe ščita, ki ga lahko v stilu God of Wara tudi mečete naokoli in tako odpirate vrata, za nagrado pa lahko poberete dodano municijo, zlato ali pa dodatno življenje – naenkrat lahko nosite okoli tri takšne žetone, ki vas ob momentu smrti oživijo nazaj na bojišče, a pozor: žetoni se porabijo tudi, če potem umrete in ponovno naložite položaj.
Zlato boste porabljali za nadgradnjo orožij, ki so tokrat nekam dolgočasna. Kot navadno sem največ uporabljal dvocevno puško, saj mi ostala sejala smrti velikokrat preprosto niso ustrezala, in zdi se mi, da tule id Software ni preveč dobro izkoristil tematike srednjega veka. Še vedno namreč vihtimo moderna orožja, ki pa jim tokrat zaradi ščita manjka sekundarni način uporabe, tako da boste večino nadgrajevali samo njihovo efektivnost in poškodbe. Tisti drobilec lobanj, ki je v napovedniku prejel toliko opevanja, se v praksi izkaže zgolj za pljuvalo manjših izstrelkov, ki je namenjeno večjemu valu šibkejših nasprotnikov, a te lahko bolj efektivno pospravite s ščitom in iz tega tudi iztržite zalogo zdravja in ščita.
Orožja so nekam dolgočasna, saj jim manjka sekundarni način proženja. Dvocevka je kljub temu še vedno kralj vsakega bojišča.
Grafično je tole lep naslov, ki mi je dal vedeti, da je moja grafična kartica RTX 3070 zrela za pokoj, saj pri ločljivosti 2560×1440 na bolj odprtem delu mape, kjer se naenkrat mudi ogromno nasprotnikov, tudi na najnižji grafični nastavitvi nisem mogel doseči stabilnih 60 sličic na sekundo. Na glasbenem področju se čuti, da pri igri tokrat ni sodeloval Mick Gordon, ki je za Eternal priskrbel tako prepoznavne glasbene iztočnice, in čeprav tudi The Dark Ages nima slabe glasbene podlage, se ta vseeno čuti kot korak nazaj v primerjavi s prejšnjim delom.
In to na splošno velja za celo kampanjo, ki je tule ogromna in šteje kar 22 misij. id Software se je sicer veliko hvalil s tem, da bo nova igra dostavila igralcem neko povsem novo in originalno izkušnjo, in čeprav neke spremembe so, te največkrat niso tako opazne ali pa dostavijo igranje, ki ni tako premišljeno kot v Doomu 2016 in Eternal.
Pod črto potegnjeno je tole še vedno zabaven in adrenalinski naslov, na splošno pa na področju enoigralskih streljačin že dolgo vlada suša. A ne morem mimo tega, da je morda razvijalec igralno formulo na nekaterih mestih spreminjal samo zato, da bi dostavil nekaj novega, rezultat pa na koncu ni dostavil tega, kar bi si igralci od Dooma želeli.
Franšiza Half-Life je ena tistih, kjer vsak nov izdelek potrebuje ogromno let razvoja, še preden pa kaj sploh izide, nas preplavi cela poplava govoric – od katerih je marsikatera čista izmišljotina. Prvotni Half-Life je izšel davnega leta 1998 in s svojimi inovativnimi igralnimi mehanikami pretresel igričarsko industrijo. Razvijalec Valve je podoben potres povzročil še enkrat leta 2004 z nadaljevanjem Half-Life 2. Nakar je očitno ugotovil, da je delanje iger zamudno in nepotrebno opravilo – ter se raje osredotočil na pobiranje denarja prek digitalne trgovine Steam. Kodiranje iger pa se je v pisarnah nato dogajalo bolj po naključju – ko je kakšnemu zaposlenemu med srkanjem koktajla roka po nesreči padla na tipkovnico službenega računalnika.
Medtem oboževalci niso mirovali. Ekipa zanesenjakov po imenu Crowbar Collective je pred dvema desetletjema začela delati na popolni predelavi izvirnega Half-Lifea, in to kar v pogonu drugega dela – Source. Projekt je zahteval enormno količino časa, saj so pri njem sodelovali prostovoljci, ki niso želeli zgolj nadgraditi grafike, ampak tudi posodobiti nekatere stopnje in zasnovo igre. Valve je bil nad njihovo vztrajnostjo in kakovostjo dela tako navdušen, da jim je omogočil uradno prodajo igre prek Steama. Projekt Black Mesa je tako prvič izšel leta 2015 – a še nedokončan, saj so manjkale zaključne stopnje v vesolju Xen, ki so jih dokončali šele leta 2020.
Black Mesa je danes dokončan projekt, ki je že nekaj let na voljo, pišem pa o njem zdaj zaradi njegove izjemno ugodne cene. Crowbar Collective namreč igro trenutno prodaja s kar -90 % popustom, kar pomeni, da stane le 1,95 evra. Gre za največji popust v zgodovini igre, ki sovpada s praznovanjem 10. obletnice, odkar se je naslov prvič pojavil na Steamu. Ob tej priložnosti so razvijalci pripravili tudi večjo posodobitev z imenom Resonance Decade, ki prinaša optimizacije in popravke hroščev kar to ponudbo naredi še bolj mamljivo.
Ta ogromen popust velja do 19. maja. Crowbar Collective trenutno nima načrtov za nove Half-Life projekte, saj so zaposleni z razvojem večigralskega naslova Rogue Point.
Zgodbe te legendarne franšize pa s tem še ni konec. Pridna ekipa modderjev trenutno dela na projektu Operation: Black Mesa, ki bo v sodobno grafično podobo preoblekla dodatka Opposing Force in Blue Shift, vse glasnejše pa so tudi govorice, da naj bi Valve kmalu najavil povsem novo poglavje franšize. Ne smemo pozabiti tudi na obsežno RTX obdelavo drugega dela, ki naj bi ravno tako izšla kmalu, saj je že dobila demo.
Serija Pisarna se je v zgodovino zapisala kot ena tistih redkih komičnih serij, ki jih ljudje lahko gledajo znova in znova – in se jih še vedno ne naveličajo. Gre za enega tistih izdelkov, iz katerega se vrstice redno recitirajo širom interneta, oboževalci pa so se na pisarne Dunder Mifflina tako navadili, da se epizode pogosto vrtijo v ozadju, medtem ko počnejo kaj drugega. Marsikdo si avanture Michaela Scotta celo zavrti za lažjo potopitev v spanec.
Zaradi vseh teh razlogov je ta licenca izjemno dragocena, kar se še kako dobro zaveda njen lastnik NBC Universal, ki stoji za pretočnim servisom Peacock. Čeprav se je The Office zaključil že pred dvanajstimi leti, je še vedno eden ključnih adutov njihove pretočne ponudbe. NBC-ju je končno uspelo prepričati ustvarjalca serije Grega Danielsa, da pripravi nov projekt, ki bo umeščen v svet Pisarne.
Gre za novo serijo z naslovom The Paper, ki jo Daniels ustvarja v sodelovanju z Michaelom Komanom – slednji je pred tem deloval kot izvršni producent in pisec serije Nathan for You. Dogajanje bo znova umeščeno v pisarniško okolje, le da bomo tokrat spremljali zaposlene pri časopisu The Truth Teller, ki je bil nekoč zelo priljubljen, a mu je sčasoma upadla branost. Časopis je prevzelo energično novo podjetje, ki ga želi povrniti na pota stare slave – in na to potovanje bomo povabljeni tudi gledalci.
Gre za povsem novo zgodbo, ki pa bo imela ohlapne povezave s serijo Pisarna. No, morda ne bodo tako zelo ohlapne, saj bo v seriji nastopal tudi Oscar Nuñez, ki se ga spomnimo kot računovodjo v Dunder Mifflinu. Njegova kariera je, kot kaže, zavezana podjetjem tik pred propadom. Ob njem bo nastopila še Sabrina Impacciatore, ki je svoj neizmeren talent pokazala v drugi sezoni serije Beli lotos.
The Paper za zdaj še nima napovednika, je pa NBC Universal na družbenih omrežjih sporočil, da bo serija premierno prikazana enkrat septembra. Čeprav Peacock v Sloveniji ni dostopen, je mogoče del njegove vsebine spremljati prek servisa SkyShowtime – in upamo, da bo tja prispel tudi The Paper.
Igri Dead Island 2 nihče ni napovedoval svetle prihodnosti, saj je bil ta projekt v razvoju celo večnost, vmes pa sta se na njej zamenjala kar dva razvijalca, dokler ni finalne različice dostavil razvijalec Dambuster Studios. A po nekem čudežu smo na koncu dobili dejansko zabaven produkt, ki mi je bil osebno bolj všeč kot pa veliko višje ocenjeni Dying Light 2. Dead Island 2 se namreč ni jemal preresno, orožja so bila presneto zabavna in nekdo se je spustil v detajlno poustvarjanje okolice Los Angelesa in je atmosferično preobrazil v zombijaško obsedeno apokalipso.
In zdaj lahko v temu naslovu uživate povsem brezplačno tudi vsi tisti, ki ste bili do sedaj v dvomih, če si morda ta naslov zares zasluži vaših 60 €, saj ga Epic Games v sklopu nove razprodaje ponuja popolnoma brezplačno. Zgolj skočite na naslednjo povezavo in si naslov prenesite v svoj katalog iger in tam vam bo na voljo vse dokler Epic Games ne bankrotira in ugasne strežnikov.
Poleg igre Dead Island 2 vam Epic Games brezplačno ponuja tudi indie grozljivko Happy Game. Ta ima resda bolj preprosto podobo in je bilo v njo vloženega manj proračuna, vendar je ob svojem izidu leta 2021 pokasirala visoke ocene, tako da si jo je vredno aktivirati v vaši knjižnici iger preko naslednje povezave.
Oba naslova bosta za brezplačni prevzem na voljo vse do 22. maja. V tem času lahko pokukate tudi na Epic Games razprodajo, ki nudi kar nekaj lepih popustov.
Srednjeveški realistični RPG Kingdom Come: Deliverance 2 je star komaj dobre tri mesece, a igralci že zrejo proti obzorju nove vsebine. Čeprav že osnovna igra ponuja titansko kampanjo, ki vas kaj hitro lahko zaposli za okoli 100 ur igralnega časa, je nekaterim tudi to premalo. Razvijalec Warhorse Studios zvestim privržencem seveda ne namerava obrniti hrbta, zato je že pred izidom začel prodajati sezonsko prepustnico. Ta poleg dobrot znotraj igre obljublja tudi trojico DLC-jev, ki bodo prinesli eno večjo misijo.
Prva od teh nosi naslov Brushes with Death in v ospredje postavi skrivnostnega slikarja po imenu Master Voyta, ki poskuša ustvariti svojo največjo mojstrovino – a za to potrebuje našo pomoč. Henry bo moral znova zavihati rokave, saj nas pot neizogibno vodi skozi situacije, kjer bo treba včasih vihteti jezik, včasih pa tudi meč. Zgodba se bo odvijala na obeh obstoječih mapah, za začetek te nove misije pa ne bo treba izpolniti nobenih posebnih pogojev. Tako se bodo v preigravanje lahko podali tudi tisti, ki glavne zgodbe še niso zaključili.
Uspešno zaključen DLC bo omogočil okraševanje ščitov, ki jih najdemo skozi igro. Zanje bomo lahko sami izbirali kombinacije barv in motivov – nekatere ste morda že odklenili med igranjem, druge pa lahko odkrijete dodatno.
Dodatek Brushes with Death je zdaj že na voljo za vse, ki ste kupili sezonsko prepustnico ali ob izidu izbrali zlato različico igre. Ostali pa lahko DLC kupite tudi ločeno – po ugodni ceni 5,99 €. Poleg DLC-ja je igra dobila tudi večjo posodobitev 1.3, ki je seveda brezplačna, ta pa poleg popravkov v igro doda tudi konjske dirke.
Tako kot zmeden kupec, ki skače iz vrste na eni blagajni v drugo in se nato premisli ter skoči nazaj v prvotno vrsto, se te dni obnaša pretočni servis Max, ki preprosto ne zna odnehati s spreminjanjem svojega imena. Težave s poimenovanjem sicer segajo že daleč v preteklost, ko so bili uporabniki zmedeni zaradi HBO Go in HBO Now, in očitno ista oseba, ki je takrat sprejemala te odločitve, še vedno dela tam – in je enako zmedena kot nekoč.
Max je včeraj napovedal, da se bo poslovil od imena, ki mu ga je Warner Bros. nataknil pred vsega dvema letoma – čeprav tega nihče ni posebej zahteval. Servis se torej vrača k staremu imenu HBO Max, s čimer nas ponovno čaka vizualna prenova aplikacije. Spomnimo: ob prehodu z HBO Max na Max smo morali aplikacijo na televizorjih povsem na novo namestiti, a je vsaj prehod potekal brez bolečin, saj so bile naše gledalne navade lepo prenesene. Za zdaj še ni jasno, ali bomo tudi tokrat morali prenesti novo aplikacijo in ali se bo barvna shema spet spremenila iz vijolične nazaj na črno-belo.
Kaj je razlog za vnovično spremembo? Vodilni so v uradni izjavi zapisali nekaj, kar je gledalcem že dolgo jasno – ljudje si ne želijo le poplave povprečne vsebine, ki obstaja zgolj zato, da »nekaj je«, ampak raje kakovostne filme in serije. Osebno – ko mi kdaj zmanjka navdiha za gledanje, raje znova pogledam kakšen že znan in preverjen naslov, kot da bi čas zapravljal s podpovprečnimi epizodami. Najraje se takrat vrnem v objem HBO-ja, ki pod svojim okriljem skriva kopico legendarnih izdelkov.
Warner Bros. je z opustitvijo imena HBO Max in prehodom na Max želel znamko narediti širšo – tudi zaradi vključitve kataloga Discovery+, kar je med drugim pripeljalo do poplave resničnostnih oddaj, kot je »90 dni kasneje«. A očitno to ni prineslo želenih rezultatov in v podjetju so zdaj spoznali, da svojo prihodnost vidijo v kakovostni vsebini. In najboljši sinonim za to ime ostaja – HBO.
Sprememba imena naj bi se zgodila nekje poleti, upamo pa, da bo izvedena hkrati na vseh trgih po svetu.