🔥 UVI.GG

Home Gaming Tower of Time – Recenzija igre

Tower of Time – Recenzija igre

0
Tower of Time – Recenzija igre

V roke smo dobili še en CRPG z lepo obogateno zgodbo in nas popelje vedno bolj globoko v temnico, t. i. Tower of Time, kjer se borimo proti raznim pošastim. Pazljivi moramo biti, saj je taktika ključnega pomena za uspeh naših junakov. Poleg bojevanja odkrivamo tudi različne skrivnosti, ki nam jih ponuja sama igra.

Tower of Time je tipičen CRPG z malimi popravki oziroma t. i. “quality of life” izboljšavami. Ta nas vodi skozi odlično fantazijsko podkovano zgodbo, nas nauči strateškega mišljenja in odlična atmosferična glasba poskrbi za nepozabno vzdušje. Igra zasede približno 15 GB, kar je danes že skorajda malo v primerjavi z drugimi. Tudi glede strojne opreme ni prav nič požrešna, za preigravanje ne boste potrebovali zadnjega modela procesorja ali grafične kartice, ampak bo dovolj, če imate navaden “lesen” računalnik.


Razvojna ekipa: Event Horizon
Založnik: Event Horizon
Platforme: PC
Operacijski sistemi: Windows 7/8/8.1/10
Datum izida: 12. 4. 2018
Cena: 20,95 €

Žanr:  CRPG


Video opis

Bogata zgodba

Konec sveta v fantazijsko obarvanem svetu

Tower of Time, fantazijsko naravnan CPRG, na trenutke podoben vsem dobro znanim igram, kot so Tyranny, Pillars of Eternity, Baldur’s Gate, Icewind Dale in še druge, ki so vse bolj temačno obarvane. Kot veteran zvrsti lahko povem, da sem pri Tower of Time dobil bolj svetel občutek – čeprav je tudi tukaj konec sveta in se človeštvo vsak dan bori za preživetje, saj sonce ne prebija več močnih oblakov, zato ljudje s težavo gojijo katero koli kulturo in največji problem predstavlja prav hrana. Osebno mislim, da se vse skupaj tudi malce nanaša na svet, v katerem živimo prav sami, vsaj jaz sem dobil tak občutek. Svojo štorijo začnemo kot otrok in usoda nas pripelje do stolpa, ki ga bomo v nadaljevanju igre raziskovali. Sam pristop je zelo zanimiv, saj je naš lik seveda glavni – odprava v stolp pa ne vsebuje našega glavnega lika, ampak njegove najboljše vojake, in seveda kasneje odkrijemo še druga bitja, kot so vilinci in škrati, ti pa uporabljajo tudi magijo, za katero se je govorilo, da je že tisočletja ni več na svetu. Bolj globoko, kot se podamo v stolp, bolj zadeva dobiva neko celoto, in osebno lahko povem, da mi je zgodba zelo všeč. O njej pa ne bi kaj preveč, saj vam to lahko uniči uživanje v še eni zelo lepo narejeni igri, kjer sta taktiziranje in branje dva glavna aspekta. Zadeva, ki me je malce zmotila, je ta, da na začetku, kot je v navadi pri večini RPG-jev, ne moremo izdelati svojega lika.

Začetek je obetaven in poln skrivnosti.

Raziskovanje sveta

Ena velika temnica brez konca

Že prej omenjen stolp časa je glavna stvar v igri in z našimi liki ga raziskujemo od začetka do konca, kar zna na trenutek postati malce monotono, ampak če ste pravi veteran podobnih iger, vas to ne bi smelo zmotiti, saj za popestritev poskrbijo različne uganke, ki jih moramo reševati, odlična zgodba, boj s pošastmi, magičen svet okrog nas in odlično atmosferično obarvana glasba, ki nam da občutek fantazije. Po večini je igralnost taka, da veliko beremo in klikamo po raznih predmetih na zaslonu, seveda pa se tudi borimo, saj ne bi bilo RPG-ja brez boja. Tower of Time vsebuje precej taktičen boj, kot smo ga vajeni iz podobnih CRPG-jev, s to razliko, da je malce bolj dinamičen in ne tako neroden, kar samo doda k uporabniški izkušnji. Kot igralec nadzorujemo več različnih likov, in ko zabredemo globoko v stolp, postanejo naši sovražniki precej močni, taktiziranje pa postane nujno zlo, če želimo, da naša skupina pustolovcev preživi. Na višji težavnosti je postavitev naše ekipe zelo pomembna, pametno je vedno iskati kotičke, kjer nas lahko napadejo samo iz ene strani, seveda to ni vedno mogoče in velikokrat se znajdemo v momentu, ko nas napadajo iz povsod.

Poleg navadnih bojev, ki jih najdemo med raziskovanjem sveta, se nam z nadgrajevanjem likov odklepajo še izzivi, kjer se borimo proti vedno težjim pošastim. Te je zelo pametno opraviti, saj nam dajo mnogo zelo uporabnih kristalov (zelene, modre in vijoličaste), s katerimi naredimo nova orožja in jih izboljšujemo. Poleg izzivov imamo tudi testne borbe, kjer lahko vsako spretnost lika testiramo in vidimo, ali nam ustreza.

Taktičen boj je ključen za zmago.

Mesto, nadgrajevanje in opremljanje likov

Preprosto in učinkovito

V svetu, ki ga raziskujemo, dobimo tudi posebne skrivne kotičke, kjer se skrivajo odlični predmeti, s katerimi opremimo naše like, da postanejo močnejši, ampak še vedno je nujno, da se kdaj vrnemo na površje h generalu in svoje like še nagradimo. Dejansko liki ne dobivajo točk izkušenj kot pri večini RPG-jev, ampak moramo v stolpu dobiti načrt, s katerim bomo izboljšali npr. “mage tower” in s tem tudi našega čarovnika, ki bo potem še boljše zdravil ali delal škodo.

Poleg izboljševanja lika v mestu izboljšujemo, nadgrajujemo in izdelujemo predmete ter opremljamo našo ekipo, da je ta vedno močnejša, za to poskrbi kovač, v vojašnici pa treniramo naše like. Za dodatno branje poskrbi knjižnica, v kateri lahko prebiramo zgodbo ali naloge, ki jih imamo.

Mesto, kjer izboljšujemo opremo in treniramo naše karakterje.

Grafična podoba in glasba

Lepa grafična podoba in še vedno prijazna do strojne opreme skupaj z odlično glasbo naredita odlično vzdušje. 

Noben CRPG ni še nikoli presenečal z nadrealistično grafično podobo, so pa razvijalci vedno poskrbeli, da igralec dobi občutek, kot da je del fantazijskega sveta. Tudi pri Tower of Time je bilo lepo poskrbljeno, da igra teče na večini računalnikov in še vedno izgleda dobro ter nam da že prej omenjen občutek. Poleg lepo narejene grafične podobe moramo povedati, da igra tudi zvok veliko vlogo v sami igralnosti, ta je v meni pustil res odličen občutek, ki me je pognal, da sem igro dokončal brez kakršnih muk.

Lepa grafična podoba poskrbi za ure in ure uživanja.

Zaključek

Pozitivno:
+ Bogata zgodba
+ Odlična glasba
+ Lepa grafična podoba
+ Brezhibno delovanje

Negativno:
– Premalo vpliva igralca na potek zgodbe
– Bolj klišejska kot njeni vrstniki
– Na trenutke ponavljajoča

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime