Domov Oznake Pregled

Oznaka: pregled

Megaquarium – Recenzija | Ko ti obiskovalci zasvinjajo cel akvarij |

0
Megaquarium je ena izmed tistih iger, ki jih z veseljem preigravamo, ko preprosto nismo razpoloženi za razne streljačine in druge oblike akcijskega zabavništva. Je igra, ki nam pomaga, da se zvečer po dolgem in...

Wartile – Recenzija igre

0
Zgodba igre Wartile se prične 2016 s Kickstarterjevo kampanjo. A niti približno ji ni uspelo doseči zadane vrednosti, in od ciljnih 55.000 funtov jim je uspelo zbrati približno polovico te vrednosti. Za večino bi to pomenilo konec, a kot Fable Fortune predlani je tudi Wartile uspel zagotoviti finance in spraviti projekt v zagon. Tako je leto pozneje, v marcu 2017, dodal svoje ime v kolekcijo iger v zgodnjem dostopu in skorajda leto za tem smo januarja letos dočakali še dokončano verzijo.

Subnautica – Recenzija igre

0
Če ste eden tistih, ki se v morju zaradi fobije pred temačnimi morskimi globinami radi namakate izključno v plitvinah, potem je možno, da boste ob prebiranju tega pregleda doživeli déjà vu. Pa da vas ne prestrašim...

Detroit: Become Human – Recenzija igre

0
Če bi želel Detroit: Become Human opisati v enem stavku, bi dejal, da gre za tipično PS4 ekskluzivo, ki jo vsak samooklicani gejmer preprosto mora preigrati. S tem bi povedal veliko, vendar zamolčal marsikatero slabost. Želiš zgodbo, ki ni idilična, kjer na koncu vsi ne moremo živeti srečno do poslednjega diha ali sistemske odpovedi? Ravno to ti bodo...

Tower of Time – Recenzija igre

0
V roke smo dobili še en CRPG, ki ima lepo obogateno zgodbo in nas popelje vedno bolj globoko v temnico, t. i. Tower of Time, kjer se borimo proti raznim pošastim. Pazljivi moramo biti, saj je taktika ključnega pomena za uspeh naših junakov. Poleg bojevanja odkrivamo tudi različne skrivnosti, ki nam jih ponuja sama igra.

Dead Dozen – Predogled igre

0
Dobrodošli vsi skupaj, danes si bomo ogledali igro Dead Dozen. Kot je v knjigi bontona zapisano, je prvo na vrsti predgovor, kjer naj bi povzel celotni članek. No, na kratko, igra je zanimiva na začetku,...

God of War (PS4) – Recenzija igre

0
V preteklosti je serija temeljila na eksplicitnem nasilju, a napovednik nove God of War igre je na E3 2016 prikazal bolj kot ne cinematične govorne sekvence med Kratosom in njegovim, tedaj še neznanim, sinom. God of War je obrnil nov list in dve leti pozneje smo dobili knjigo, ki bi avtorju zlahka prinesla Nobelovo nagrado. God of War je nazaj, a ne bojte se, saj je le malo manj nasilen kot prej.

Pregled: Masters of Anima

0
Varuhi anime je nov projekt založnika Focus Home Interactive, oziroma bolje rečeno razvojnega studia Passtech Games. Roke so si podali že v preteklosti, sicer le dvakrat, a produkt te kolaboracije je bil zelo uspešen Space Run in njegov malo manj uspešen naslednik – Space Run Galaxy.

Predogled: while True: learn()

0
Že ko sem prvič videl napovednik za to igro, me je zelo pritegnila. Po pravici povedano, pritegnil me je že sam naslov, ki jo zelo dobro povzame: while True: learn(). While True: v večini programskih jezikov pove, da naj se tisto, kar sledi, izvaja v neskončni zanki, learn() pa je klic funkcije učenja. Torej se bomo skozi celotno igro učili.

Predogled: Wayward

0
Ja, danes si bomo ogledali še eno "teh" iger in ne, ne bom "enostavno šel na hitro skozi". Pred sabo imam še dolg spisek neumnih šal in naj me koklja kljune, če ne bom do konca šel skozi vsako – izmed – njih.

Pregled: Ni no Kuni 2: Revenant Kingdom (PS4)

0
Ni no Kuni 2 je drugi del istoimenske (kakšno presenečenje). Sam prvenca igral, niti nisem slišal zanj, dokler se nisem lotil igranja dvojice. Sprva se mi zaradi stila likov ni kaj preveč prikupila, a že po končanem uvodniku se je moje mnenje spremenilo. Ne gre za stereotipično anime igro z napol nagimi baburami in poskakujočimi baloni, temveč vizualno in mehanično dovršeno avanturo z zgodbo, ki je pravzaprav precej zanimiva.

Pregled – Burnout Paradise Remastered (PS4)

0
Večina besed, ki jih je bilo izrečenih o Burnout Paradise v 2008, še vedno drži. Remastered prinese le grafične izboljšave, a to je dovolj, da ostane relevantna v današnjem času.

Pregled – The Council (1. epizoda)

2
Premišljene avanture, kjer je v ospredju interakcija s svetom, pobiranje najrazličnejših predmetov in reševanje zaguljenih ugank, v zadnjih letih ne sodijo med bolj poljudne žanre.Tako ni presenetljivo, da smo dobrih 6 let nazaj dočakali skorajda novo podvrsto interaktivnih iger, ki bolj kot na klasične avanture spominjajo na televizijske serije. Med prve pripadnice sam uvrščam The Walking Dead razvijalcev Telltale Games.

Pregled – Final Fantasy XV Windows Edition

0
Preden zakoračimo dalje v opis, je na mestu eno priznanje. Osebno v preteklosti nisem preigral nobenega Final Fantasy naslova. Šokantno, vem. Čemu so potem opis namenili meni, čeprav je moja kilometrina v japonskih RPG-jih...

Kratek pregled razširitve: Euro Truck Simulator 2 – Special Transport

0
Ura je bila 3:15 ponoči, sedel sem v tovornjaku in prejel še zadnja navodila in napotke glede prevoza tovora - ogromne žlice za bager. Žlica izrednih dimenzij je na levi in desni strani nevarno...

Eador. Imperium – Recenzija igre

0
Eador: Genesis je že davnega leta 2009 z grčastim prstom pokazal na grafične častilce, saj je pod grafiko prejšnjega stoletja skrival zanimiv svet, poln raznolikih ras, strateških spopadov in skrivnostne coprnije. Po mnenju mnogih oboževalcev je šlo in še vedno gre za eno najboljših fantazijskih poteznih strategij vseh časov, ki se zlahka kosa z veliko bolj znanimi naslovi, kot so Heroes of Might and Magic, Age of Wonders ter Civilizations.

Predogled: They are Billions

0
Preživetvene igre so na višku popularnosti in nič čudnega ni, da se je njihov vpliv pričel širiti na preostale žanre. Danes bomo oko vrgli na projekt v razvoju oz. zgodnjemu dostopu, delo mednarodnega razvojnega studia Numantian Games. Prizadevajo si ustvariti nekaj, kar me je svojčas izjemno pritegnilo k igranju starejše klasike Heroes of Annihilated Empires in kar vsekakor kjerkoli pripomore k višanju epskosti.

Football Manager 2018 – Recenzija igre

0
Prišla je nova jesen in s tem ponovno čas za obisk virtualnih zelenic in sveta najbolj popularnega športa v Evropi. Simulacije so žanr, ki se navadno težko prebije na širši trg. Glede na to, da gre za vsakoletno izdajo, bo verjetno najpogosteje postavljeno vprašanje, kaj se je izboljšalo napram lanske verzije. Veliko športnih iger se namreč odloča za bolj kot ne identičen pristop z posodobljenimi ekipami in par majhnimi izboljšavami, da bi nekako opravičile nakup, tako da gre skoraj za neke vrste vsakoletni DLC stalno izboljšujoče se igre.

Sonic Forces – Recenzija igre

0
Minilo je šest let od zadnje resnično dobro sprejete Sonic igre in počasi je že čas za nov uspeh, ki ga modri ježevec zadnje desetletje doseže bolj poredko. Zgodilo se je nemogoče. Igličar je bil poražen in doktor Jajčnik je s pomočjo virtualne resničnosti in novega kolega, Neskončnega, končno prišel korak bližje svojim mokrim sanjam in zavzel celotnen svet.

Siralim 2 – Recenzija igre

0
Siralim je bil mokre sanje vsakega ljubitelja igranja vlog, lovljenja kreatur ter grajenja ultimativne ekipe bojevnikov. Nad prvencem s(m)o se PC-jaši lahko slinili že konec maja 2015, ko je lagodno, brez pompa, priromal na platformo Steam. A to ni prvič, kar smo ga lahko igrali, saj je bil že prej na voljo za pametne telefone in tablice. Zloglasne besede razvijalcev so igro opisovale kot "globok RPG z elementi roguelike iger, kjer lahko lovite ter po lastnih željah prilagajate na stotine različnih pošasti in jih nato vodite v strateške spopade."