Spletno ustrahovanje in vpliv influencerjev

Spletno ustrahovanje in vpliv influencerjev

Spletno ustrahovanje oz. angleško “cyberbullying” je v dobi interneta postal problem, ki zaenkrat nima neke prave rešitve.

Ustrahovanje je v človeški zgodovini prisotno že od samih začetkov, vendar nam moderna doba omogoča nadlegovanje na še nevidene načine. Za žaljenje ljudi in ustrahovanje nam jih sploh ni treba več pogledati v oči, saj lahko nekoga spravimo na rob obupa samo preko tapkanja po telefonu.

Ustrahovanje je tako postalo preprosto in neproblematično, saj se lahko ves dan skrivamo za anonimno masko in žalimo vsakega, ki nas je tisti dan napačno pogledal. Vendar pri temu ne razvijamo empatije; ne vidimo obraz nekoga, ki mu izrečemo žaljive besede in se zaradi tega ne počutimo slabo. Komik Louis C.K. je ta problem lepo opisal v spodnjemu posnetku.

Spletno ustrahovanje je zaradi svoje sorazmerne preprostosti v porastu.

Zadnja taka raziskava, opravljena leta 2018, je pod drobnogled vzela osnovnošolce in srednješolce, stare med 12 in 18 let. 20% vprašanih je pritrdilo, da so bili že deležni ustrahovanja, 15% od teh pa je bilo ustrahovanih preko interneta ali pa preko SMS-ov. Eden od petih študentov je priznal, da je že postal tarča psihičnega nasilja in ta statistika ostaja ista tako v letu 2014-15 in 2016-17. A pri temu je precej bolj naraslo spletno ustrahovanje. Leta 2014-15 se je to ustavilo pri številki 11.5%, v 2016-17 pa se je ta že premaknila na 15.3%.

41% ustrahovanih drži prepričanja, da bodo ustrahovani tudi v prihodnosti.

Raziskava je še pokazala, da so tarče velikokrat punce, za katere obstaja 3x večja verjetnost spletnega ustrahovanja. 21% punc je bilo podvrženih psihičnemu nasilju preko spleta ali pa SMS-ov.

Leta 2018 si je 12-letna punca Gabbie Green vzela življenje, starši pa so prepričani, da je to posledica ogromnega ustrahovanja, ki se je začelo najprej preko socialnih medijev.

Starša sta povedala, da je njuna hčerka začela dobivati slike, kjer so se ljudje norčevali iz njene postave, nekdo pa ji je celo poslal sliko, kjer ima Gabbie na glavo prislonjeno pištolo.

Starša so se na pomoč odpravila na šolo, a to je samo še poslabšalo stvari. Ustrahovanja so začela postajati fizična, na dan samomora pa je Gabbie začela dobivati nadlegujoča SMS sporočila. Nadlegovalci so ji sporočali, da bodo o njej razširili govorice, da je nihče ne mara in da bi si morala vzeti življenje. Kar se je navsezadnje tudi zgodilo.

  Epic Games ponuja dve novi brezplačni igri: The End is Nigh in Abzu

Živimo v internetni dobi in današnja mladež se obnaša drugače in temu se moramo prilagoditi.

Moje osebno mnenje, če mi na temu mestu dovolite malce moraliziranja, je da na temu mestu veliko odgovornost nosijo tudi razni influencerji.

Vplivniki so bili njega dni samo nekateri ljudje, ki so igrali igre na Twitchu, vendar se je od takrat ta veja zabavniške industrije močno razširila. Influencerji danes ne igrajo samo iger, ampak nam dobesedno narekujejo kako živeti: kako se oblačiti, kako trenirati, kaj jesti in kaj piti.

Mlajša generacija na te vzornike polaga ogromno in tisti bolj vplivni se morda sploh ne zavedajo, kakšno moč pravzaprav vihtijo. Zato je toliko bolj pomembno, da se svojih besed in obnašanja zavedajo in to izvajajo na pameten in preudaren način.

Vzemimo nedavni YouTube spor med Pero Martićem in Dinottijem. Pero je pozival k odnaročanju od Dinovega kanala in čeprav mu je namera dokaj uspela, je to s sabo potegnilo še ogromno dodatnih dejanj. Vendar se pri takšnih stvareh zgodi, da gre nekdo korak predaleč in stavim, da je Dinotti postal predmet močnega nadlegovanja preko socialnih medijev, čeprav to morda ni bila namera njegovega konkurenta.

In ravno takšnih stvari, tega utripa metuljevih kril, bi se morali influencerji zavedati, še posebej takšni, ki imajo goreče privržence. Ti vzamejo svoje vzornikove besede za svete in našel se bo nekdo, ki se bo svojemu junaku želel prikupiti in dokazati na način, ki ga njegov vzornik navsezadnje morda sploh ne bi odobraval.

Postati herojski influencer ni mačji kašelj, še težje pa postane, ko ti enkrat dejansko uspe. Nenadoma vsaka tvoja beseda nosi težo, zato je toliko bolj pomembno, da je ta izrečena preudarna in ne poziva k spletnemu ustrahovanju, ki že samo po sebi, za svojo razširjenost, ne potrebuje dodatne pomoči.

Deli novico

Spletno ustrahovanje oz. angleško “cyberbullying” je v dobi interneta postal problem, ki zaenkrat nima neke prave rešitve.

Ustrahovanje je v človeški zgodovini prisotno že od samih začetkov, vendar nam moderna doba omogoča nadlegovanje na še nevidene načine. Za žaljenje ljudi in ustrahovanje nam jih sploh ni treba več pogledati v oči, saj lahko nekoga spravimo na rob obupa samo preko tapkanja po telefonu.

Ustrahovanje je tako postalo preprosto in neproblematično, saj se lahko ves dan skrivamo za anonimno masko in žalimo vsakega, ki nas je tisti dan napačno pogledal. Vendar pri temu ne razvijamo empatije; ne vidimo obraz nekoga, ki mu izrečemo žaljive besede in se zaradi tega ne počutimo slabo. Komik Louis C.K. je ta problem lepo opisal v spodnjemu posnetku.

Spletno ustrahovanje je zaradi svoje sorazmerne preprostosti v porastu.

Zadnja taka raziskava, opravljena leta 2018, je pod drobnogled vzela osnovnošolce in srednješolce, stare med 12 in 18 let. 20% vprašanih je pritrdilo, da so bili že deležni ustrahovanja, 15% od teh pa je bilo ustrahovanih preko interneta ali pa preko SMS-ov. Eden od petih študentov je priznal, da je že postal tarča psihičnega nasilja in ta statistika ostaja ista tako v letu 2014-15 in 2016-17. A pri temu je precej bolj naraslo spletno ustrahovanje. Leta 2014-15 se je to ustavilo pri številki 11.5%, v 2016-17 pa se je ta že premaknila na 15.3%.

41% ustrahovanih drži prepričanja, da bodo ustrahovani tudi v prihodnosti.

Raziskava je še pokazala, da so tarče velikokrat punce, za katere obstaja 3x večja verjetnost spletnega ustrahovanja. 21% punc je bilo podvrženih psihičnemu nasilju preko spleta ali pa SMS-ov.

Leta 2018 si je 12-letna punca Gabbie Green vzela življenje, starši pa so prepričani, da je to posledica ogromnega ustrahovanja, ki se je začelo najprej preko socialnih medijev.

Starša sta povedala, da je njuna hčerka začela dobivati slike, kjer so se ljudje norčevali iz njene postave, nekdo pa ji je celo poslal sliko, kjer ima Gabbie na glavo prislonjeno pištolo.

Starša so se na pomoč odpravila na šolo, a to je samo še poslabšalo stvari. Ustrahovanja so začela postajati fizična, na dan samomora pa je Gabbie začela dobivati nadlegujoča SMS sporočila. Nadlegovalci so ji sporočali, da bodo o njej razširili govorice, da je nihče ne mara in da bi si morala vzeti življenje. Kar se je navsezadnje tudi zgodilo.

  Gears 5 ima stopnjo, ki je 50x večja od vseh prejšnjih map iz serije

Živimo v internetni dobi in današnja mladež se obnaša drugače in temu se moramo prilagoditi.

Moje osebno mnenje, če mi na temu mestu dovolite malce moraliziranja, je da na temu mestu veliko odgovornost nosijo tudi razni influencerji.

Vplivniki so bili njega dni samo nekateri ljudje, ki so igrali igre na Twitchu, vendar se je od takrat ta veja zabavniške industrije močno razširila. Influencerji danes ne igrajo samo iger, ampak nam dobesedno narekujejo kako živeti: kako se oblačiti, kako trenirati, kaj jesti in kaj piti.

Mlajša generacija na te vzornike polaga ogromno in tisti bolj vplivni se morda sploh ne zavedajo, kakšno moč pravzaprav vihtijo. Zato je toliko bolj pomembno, da se svojih besed in obnašanja zavedajo in to izvajajo na pameten in preudaren način.

Vzemimo nedavni YouTube spor med Pero Martićem in Dinottijem. Pero je pozival k odnaročanju od Dinovega kanala in čeprav mu je namera dokaj uspela, je to s sabo potegnilo še ogromno dodatnih dejanj. Vendar se pri takšnih stvareh zgodi, da gre nekdo korak predaleč in stavim, da je Dinotti postal predmet močnega nadlegovanja preko socialnih medijev, čeprav to morda ni bila namera njegovega konkurenta.

In ravno takšnih stvari, tega utripa metuljevih kril, bi se morali influencerji zavedati, še posebej takšni, ki imajo goreče privržence. Ti vzamejo svoje vzornikove besede za svete in našel se bo nekdo, ki se bo svojemu junaku želel prikupiti in dokazati na način, ki ga njegov vzornik navsezadnje morda sploh ne bi odobraval.

Postati herojski influencer ni mačji kašelj, še težje pa postane, ko ti enkrat dejansko uspe. Nenadoma vsaka tvoja beseda nosi težo, zato je toliko bolj pomembno, da je ta izrečena preudarna in ne poziva k spletnemu ustrahovanju, ki že samo po sebi, za svojo razširjenost, ne potrebuje dodatne pomoči.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Spletno ustrahovanje oz. angleško “cyberbullying” je v dobi interneta postal problem, ki zaenkrat nima neke prave rešitve.

Ustrahovanje je v človeški zgodovini prisotno že od samih začetkov, vendar nam moderna doba omogoča nadlegovanje na še nevidene načine. Za žaljenje ljudi in ustrahovanje nam jih sploh ni treba več pogledati v oči, saj lahko nekoga spravimo na rob obupa samo preko tapkanja po telefonu.

Ustrahovanje je tako postalo preprosto in neproblematično, saj se lahko ves dan skrivamo za anonimno masko in žalimo vsakega, ki nas je tisti dan napačno pogledal. Vendar pri temu ne razvijamo empatije; ne vidimo obraz nekoga, ki mu izrečemo žaljive besede in se zaradi tega ne počutimo slabo. Komik Louis C.K. je ta problem lepo opisal v spodnjemu posnetku.

Spletno ustrahovanje je zaradi svoje sorazmerne preprostosti v porastu.

Zadnja taka raziskava, opravljena leta 2018, je pod drobnogled vzela osnovnošolce in srednješolce, stare med 12 in 18 let. 20% vprašanih je pritrdilo, da so bili že deležni ustrahovanja, 15% od teh pa je bilo ustrahovanih preko interneta ali pa preko SMS-ov. Eden od petih študentov je priznal, da je že postal tarča psihičnega nasilja in ta statistika ostaja ista tako v letu 2014-15 in 2016-17. A pri temu je precej bolj naraslo spletno ustrahovanje. Leta 2014-15 se je to ustavilo pri številki 11.5%, v 2016-17 pa se je ta že premaknila na 15.3%.

41% ustrahovanih drži prepričanja, da bodo ustrahovani tudi v prihodnosti.

Raziskava je še pokazala, da so tarče velikokrat punce, za katere obstaja 3x večja verjetnost spletnega ustrahovanja. 21% punc je bilo podvrženih psihičnemu nasilju preko spleta ali pa SMS-ov.

Leta 2018 si je 12-letna punca Gabbie Green vzela življenje, starši pa so prepričani, da je to posledica ogromnega ustrahovanja, ki se je začelo najprej preko socialnih medijev.

Starša sta povedala, da je njuna hčerka začela dobivati slike, kjer so se ljudje norčevali iz njene postave, nekdo pa ji je celo poslal sliko, kjer ima Gabbie na glavo prislonjeno pištolo.

Starša so se na pomoč odpravila na šolo, a to je samo še poslabšalo stvari. Ustrahovanja so začela postajati fizična, na dan samomora pa je Gabbie začela dobivati nadlegujoča SMS sporočila. Nadlegovalci so ji sporočali, da bodo o njej razširili govorice, da je nihče ne mara in da bi si morala vzeti življenje. Kar se je navsezadnje tudi zgodilo.

  Mordhau prejel "ranked" igralni način

Živimo v internetni dobi in današnja mladež se obnaša drugače in temu se moramo prilagoditi.

Moje osebno mnenje, če mi na temu mestu dovolite malce moraliziranja, je da na temu mestu veliko odgovornost nosijo tudi razni influencerji.

  MR. ROBOT prejel prvi napovednik za svojo zadnjo sezono

Vplivniki so bili njega dni samo nekateri ljudje, ki so igrali igre na Twitchu, vendar se je od takrat ta veja zabavniške industrije močno razširila. Influencerji danes ne igrajo samo iger, ampak nam dobesedno narekujejo kako živeti: kako se oblačiti, kako trenirati, kaj jesti in kaj piti.

Mlajša generacija na te vzornike polaga ogromno in tisti bolj vplivni se morda sploh ne zavedajo, kakšno moč pravzaprav vihtijo. Zato je toliko bolj pomembno, da se svojih besed in obnašanja zavedajo in to izvajajo na pameten in preudaren način.

Vzemimo nedavni YouTube spor med Pero Martićem in Dinottijem. Pero je pozival k odnaročanju od Dinovega kanala in čeprav mu je namera dokaj uspela, je to s sabo potegnilo še ogromno dodatnih dejanj. Vendar se pri takšnih stvareh zgodi, da gre nekdo korak predaleč in stavim, da je Dinotti postal predmet močnega nadlegovanja preko socialnih medijev, čeprav to morda ni bila namera njegovega konkurenta.

In ravno takšnih stvari, tega utripa metuljevih kril, bi se morali influencerji zavedati, še posebej takšni, ki imajo goreče privržence. Ti vzamejo svoje vzornikove besede za svete in našel se bo nekdo, ki se bo svojemu junaku želel prikupiti in dokazati na način, ki ga njegov vzornik navsezadnje morda sploh ne bi odobraval.

Postati herojski influencer ni mačji kašelj, še težje pa postane, ko ti enkrat dejansko uspe. Nenadoma vsaka tvoja beseda nosi težo, zato je toliko bolj pomembno, da je ta izrečena preudarna in ne poziva k spletnemu ustrahovanju, ki že samo po sebi, za svojo razširjenost, ne potrebuje dodatne pomoči.

Spletno ustrahovanje oz. angleško “cyberbullying” je v dobi interneta postal problem, ki zaenkrat nima neke prave rešitve.

Ustrahovanje je v človeški zgodovini prisotno že od samih začetkov, vendar nam moderna doba omogoča nadlegovanje na še nevidene načine. Za žaljenje ljudi in ustrahovanje nam jih sploh ni treba več pogledati v oči, saj lahko nekoga spravimo na rob obupa samo preko tapkanja po telefonu.

Ustrahovanje je tako postalo preprosto in neproblematično, saj se lahko ves dan skrivamo za anonimno masko in žalimo vsakega, ki nas je tisti dan napačno pogledal. Vendar pri temu ne razvijamo empatije; ne vidimo obraz nekoga, ki mu izrečemo žaljive besede in se zaradi tega ne počutimo slabo. Komik Louis C.K. je ta problem lepo opisal v spodnjemu posnetku.

Spletno ustrahovanje je zaradi svoje sorazmerne preprostosti v porastu.

Zadnja taka raziskava, opravljena leta 2018, je pod drobnogled vzela osnovnošolce in srednješolce, stare med 12 in 18 let. 20% vprašanih je pritrdilo, da so bili že deležni ustrahovanja, 15% od teh pa je bilo ustrahovanih preko interneta ali pa preko SMS-ov. Eden od petih študentov je priznal, da je že postal tarča psihičnega nasilja in ta statistika ostaja ista tako v letu 2014-15 in 2016-17. A pri temu je precej bolj naraslo spletno ustrahovanje. Leta 2014-15 se je to ustavilo pri številki 11.5%, v 2016-17 pa se je ta že premaknila na 15.3%.

41% ustrahovanih drži prepričanja, da bodo ustrahovani tudi v prihodnosti.

Raziskava je še pokazala, da so tarče velikokrat punce, za katere obstaja 3x večja verjetnost spletnega ustrahovanja. 21% punc je bilo podvrženih psihičnemu nasilju preko spleta ali pa SMS-ov.

Leta 2018 si je 12-letna punca Gabbie Green vzela življenje, starši pa so prepričani, da je to posledica ogromnega ustrahovanja, ki se je začelo najprej preko socialnih medijev.

Starša sta povedala, da je njuna hčerka začela dobivati slike, kjer so se ljudje norčevali iz njene postave, nekdo pa ji je celo poslal sliko, kjer ima Gabbie na glavo prislonjeno pištolo.

Starša so se na pomoč odpravila na šolo, a to je samo še poslabšalo stvari. Ustrahovanja so začela postajati fizična, na dan samomora pa je Gabbie začela dobivati nadlegujoča SMS sporočila. Nadlegovalci so ji sporočali, da bodo o njej razširili govorice, da je nihče ne mara in da bi si morala vzeti življenje. Kar se je navsezadnje tudi zgodilo.

  Doom dobiva svojo vodko

Živimo v internetni dobi in današnja mladež se obnaša drugače in temu se moramo prilagoditi.

Moje osebno mnenje, če mi na temu mestu dovolite malce moraliziranja, je da na temu mestu veliko odgovornost nosijo tudi razni influencerji.

Vplivniki so bili njega dni samo nekateri ljudje, ki so igrali igre na Twitchu, vendar se je od takrat ta veja zabavniške industrije močno razširila. Influencerji danes ne igrajo samo iger, ampak nam dobesedno narekujejo kako živeti: kako se oblačiti, kako trenirati, kaj jesti in kaj piti.

Mlajša generacija na te vzornike polaga ogromno in tisti bolj vplivni se morda sploh ne zavedajo, kakšno moč pravzaprav vihtijo. Zato je toliko bolj pomembno, da se svojih besed in obnašanja zavedajo in to izvajajo na pameten in preudaren način.

Vzemimo nedavni YouTube spor med Pero Martićem in Dinottijem. Pero je pozival k odnaročanju od Dinovega kanala in čeprav mu je namera dokaj uspela, je to s sabo potegnilo še ogromno dodatnih dejanj. Vendar se pri takšnih stvareh zgodi, da gre nekdo korak predaleč in stavim, da je Dinotti postal predmet močnega nadlegovanja preko socialnih medijev, čeprav to morda ni bila namera njegovega konkurenta.

In ravno takšnih stvari, tega utripa metuljevih kril, bi se morali influencerji zavedati, še posebej takšni, ki imajo goreče privržence. Ti vzamejo svoje vzornikove besede za svete in našel se bo nekdo, ki se bo svojemu junaku želel prikupiti in dokazati na način, ki ga njegov vzornik navsezadnje morda sploh ne bi odobraval.

Postati herojski influencer ni mačji kašelj, še težje pa postane, ko ti enkrat dejansko uspe. Nenadoma vsaka tvoja beseda nosi težo, zato je toliko bolj pomembno, da je ta izrečena preudarna in ne poziva k spletnemu ustrahovanju, ki že samo po sebi, za svojo razširjenost, ne potrebuje dodatne pomoči.

Spletno ustrahovanje oz. angleško “cyberbullying” je v dobi interneta postal problem, ki zaenkrat nima neke prave rešitve.

Ustrahovanje je v človeški zgodovini prisotno že od samih začetkov, vendar nam moderna doba omogoča nadlegovanje na še nevidene načine. Za žaljenje ljudi in ustrahovanje nam jih sploh ni treba več pogledati v oči, saj lahko nekoga spravimo na rob obupa samo preko tapkanja po telefonu.

Ustrahovanje je tako postalo preprosto in neproblematično, saj se lahko ves dan skrivamo za anonimno masko in žalimo vsakega, ki nas je tisti dan napačno pogledal. Vendar pri temu ne razvijamo empatije; ne vidimo obraz nekoga, ki mu izrečemo žaljive besede in se zaradi tega ne počutimo slabo. Komik Louis C.K. je ta problem lepo opisal v spodnjemu posnetku.

Spletno ustrahovanje je zaradi svoje sorazmerne preprostosti v porastu.

Zadnja taka raziskava, opravljena leta 2018, je pod drobnogled vzela osnovnošolce in srednješolce, stare med 12 in 18 let. 20% vprašanih je pritrdilo, da so bili že deležni ustrahovanja, 15% od teh pa je bilo ustrahovanih preko interneta ali pa preko SMS-ov. Eden od petih študentov je priznal, da je že postal tarča psihičnega nasilja in ta statistika ostaja ista tako v letu 2014-15 in 2016-17. A pri temu je precej bolj naraslo spletno ustrahovanje. Leta 2014-15 se je to ustavilo pri številki 11.5%, v 2016-17 pa se je ta že premaknila na 15.3%.

41% ustrahovanih drži prepričanja, da bodo ustrahovani tudi v prihodnosti.

Raziskava je še pokazala, da so tarče velikokrat punce, za katere obstaja 3x večja verjetnost spletnega ustrahovanja. 21% punc je bilo podvrženih psihičnemu nasilju preko spleta ali pa SMS-ov.

Leta 2018 si je 12-letna punca Gabbie Green vzela življenje, starši pa so prepričani, da je to posledica ogromnega ustrahovanja, ki se je začelo najprej preko socialnih medijev.

Starša sta povedala, da je njuna hčerka začela dobivati slike, kjer so se ljudje norčevali iz njene postave, nekdo pa ji je celo poslal sliko, kjer ima Gabbie na glavo prislonjeno pištolo.

Starša so se na pomoč odpravila na šolo, a to je samo še poslabšalo stvari. Ustrahovanja so začela postajati fizična, na dan samomora pa je Gabbie začela dobivati nadlegujoča SMS sporočila. Nadlegovalci so ji sporočali, da bodo o njej razširili govorice, da je nihče ne mara in da bi si morala vzeti življenje. Kar se je navsezadnje tudi zgodilo.

  Gears 5 ima stopnjo, ki je 50x večja od vseh prejšnjih map iz serije

Živimo v internetni dobi in današnja mladež se obnaša drugače in temu se moramo prilagoditi.

Moje osebno mnenje, če mi na temu mestu dovolite malce moraliziranja, je da na temu mestu veliko odgovornost nosijo tudi razni influencerji.

Vplivniki so bili njega dni samo nekateri ljudje, ki so igrali igre na Twitchu, vendar se je od takrat ta veja zabavniške industrije močno razširila. Influencerji danes ne igrajo samo iger, ampak nam dobesedno narekujejo kako živeti: kako se oblačiti, kako trenirati, kaj jesti in kaj piti.

Mlajša generacija na te vzornike polaga ogromno in tisti bolj vplivni se morda sploh ne zavedajo, kakšno moč pravzaprav vihtijo. Zato je toliko bolj pomembno, da se svojih besed in obnašanja zavedajo in to izvajajo na pameten in preudaren način.

Vzemimo nedavni YouTube spor med Pero Martićem in Dinottijem. Pero je pozival k odnaročanju od Dinovega kanala in čeprav mu je namera dokaj uspela, je to s sabo potegnilo še ogromno dodatnih dejanj. Vendar se pri takšnih stvareh zgodi, da gre nekdo korak predaleč in stavim, da je Dinotti postal predmet močnega nadlegovanja preko socialnih medijev, čeprav to morda ni bila namera njegovega konkurenta.

In ravno takšnih stvari, tega utripa metuljevih kril, bi se morali influencerji zavedati, še posebej takšni, ki imajo goreče privržence. Ti vzamejo svoje vzornikove besede za svete in našel se bo nekdo, ki se bo svojemu junaku želel prikupiti in dokazati na način, ki ga njegov vzornik navsezadnje morda sploh ne bi odobraval.

Postati herojski influencer ni mačji kašelj, še težje pa postane, ko ti enkrat dejansko uspe. Nenadoma vsaka tvoja beseda nosi težo, zato je toliko bolj pomembno, da je ta izrečena preudarna in ne poziva k spletnemu ustrahovanju, ki že samo po sebi, za svojo razširjenost, ne potrebuje dodatne pomoči.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Deli novico

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.