Leto 2019 je že globoko za nami in najbolj priljubljena digitalna platforma z igrami si je ogledala vse dosežke lanskega leta in vse svoje vtise spisala v obširnemu blog prispevku.
Čeprav tam tega ne piše, je njihovo platformo lani močno zaznamovala bitka z Epic Games trgovino. Ta se je močno trudila Steamu speljati stranke, a žal ji to ni uspelo. Para gre s polno, no, paro naprej in polena pod nogami iz strani tekmecev jih niso vzeli vetra iz jader. Ok, dovolj nesmiselnih prispodob.
Steam je lani dobil kar nekaj dobrodošlih sprememb. Med njimi izstopa prenova knjižnice z igrami ter funkcija Remote Play Together, ki omogoča igranje sodelovalnih izkušenj med dvema igralcema preko interneta. Ta novost je bila očitno med igralci pravi hit, saj jo je uporabilo 2.3 milijona igralcev.
Zanimive so tudi druge statistike. Valve je moral raziskati 44 opisovalskih bomb, ki so skokovit porast recenzij naslova, ki je že nekaj časa zunaj. Nezadovoljni igralci so to tehniko uporabili denimo pri jezi nad Borderlands 3, kateri je izšel ekskluzivno za Epic Games trgovino in razjarjeni uporabniki so nato svoj bes stresali nad nedolžnim Borderlands 2.
Steam Chat je aplikacija za telefone, ki omogoča pogovarjanje med uporabniki, ko se ne nahajajo za PC-jem. Aplikacija je zabeležila milijon prenosov, 2/3 uporabnikov predstavlja Android tabor, 1/3 pa iOS.
Igralci so na Steamu preživeli kar 21 milijard ur, kar je naravnost nepredstavljiva številka. To je dovolj časa, da bi pri svetlobni svetlosti skoraj dosegli Andromeda galaksijo. Skupno je število mesečnih aktivnih uporabnikov naraslo na 95 milijonov, Valve pa se je še pohvalil, da so v 2019 zabeležili svojo najmočnejšo razprodajo do sedaj.
Razvijalec ima lepe plane tudi za prihodnost. Pridno delajo na naslednji implementaciji Steam VR 2.0, prenove naj bi bila deležna tudi celotna platforma, skrivajo pa še nekaj dodatnih zadev, o katerih še niso pripravljeni govoriti.