Od vseh večjih strojnih komponent so diski morda res najbolj poceni in to so nekateri razvijalci začeli že kar grdo izkoriščati. Stiskanje podatkov se pri razvijalcih očitno ne zdi prioriteta in čeprav na PC-ju dodatne shrambe za majhen denar ni težko pridobiti, je to napihovanje podatkov še vedno močno tečno.
Šampion v tem pogledu je te dni vsekakor igra Call of Duty Modern Warfare, ki je pridobila hudo popularen in brezplačen večigralski način Warzone. Že samo osnovna igra je zahtevala ogromno prostora, čez čas pa smo skozi vse te posodobitve in dodatne igralne načine prispeli do naravnost enormne velikosti na diskih.
Call of Duty Modern Warfare je nedavno dobil posodobitev Reloaded, ki je med drugim pripeljala možnost, da se na enem strežniku udari do 200 igralcev, poleg tega pa smo dobili tudi povsem novo mapo. A to je zahtevalo težak davek, saj igra sedaj na disku zaseda že več kot 200 GB.
To pomeni, da moraš sedaj za samo eno igro posedovati praktično en SSD disk, kar je naravnost smešno. Igralci imajo tudi že vrh glave tega, da morajo za vsako novo posodobitev prenašati gigabajte in gigabajte podatkov.
To ni edina igra, ki se je začela soočati s problemom zasedanja prevelike količine diska. Razvijalec Bungie se je denimo za svojo igro Destiny 2 odločil, da bo preprosto odrezal nekaj stare vsebine, kar bo prihranilo na količini podatkov. S tem, da je Destiny 2 veliko manjša igra in še ni presegla 100 GB prostora.
Igralci ugibajo, da razvijalec ne želi stiskati podatkov samo zaradi tega, ker bi to kvarno vplivalo na optimizacijo igre. A nekaj bo treba narediti, saj še posebej trpijo konzolni igralci, pri katerih je dodajanje novega diska precej težje opravilo in zna se zgoditi, da bo nekaterim preprosto prekipelo in sledila bo odstranitev celotne igre iz diska.