Na splet ušel polurni igralni napovednik Assassin’s Creed Valhalla in igralci nad videnim niso navdušeni

Kot je že v navadi za Assassin’s Creed igre, je včeraj na splet predčasno ušel igralni posnetek, ki ni bil namenjen javnosti. Več kot očitno gre za posnetek iz nedokončane verzije igre, na kar nakazuje tudi obvestilo Work in Progress, ki ga lahko vidimo spodaj desno. Kljub temu, da gre za zgodnjo verzijo pa lahko vsaj približno vidimo, v kakšno smer bo ciljal Valhalla in glede na videno, neke revolucije ne pričakujte. Mimogrede, Ubisoft odstranjuje posnetke kot za stavo, tako da je edini vir videa, ki bo še nekaj časa stal, na voljo na naslednji povezavi, spodaj pa je isti naložen na YouTube, a sumimo, da bo kmalu umaknjen.

Tokratna vikinška oprava se pretirano ne bo razlikovala od prejšnjega dela Odyssey. Tega sem preigral nedolgo nazaj in v novem, polurnem igralnem posnetku sem lahko takoj opazil mnogo podobnosti, ki si jih bo Valhalla delila s prejšnjim delom.

Upam, da je prikazana verzija bila še globoko v razvoju in da je razvijalec prenesel veliko stvari iz prejšnjega dela samo začasno, medtem ko delajo na raznih nadgradnjah, saj tole ne izgleda preveč dobro. V posnetku lahko vidimo žensko junakinjo Eivor med raziskovanjem deževno obarvane dežele. Ker je tokratna okolica malce bolj zatemnjena in tropski paradiž Grčije zamenjajo mrzli gozdovi severne Evrope, začne sprehajanje po svetu spominjati na The Witcher 3. Žal pa se hitro pokažejo pomanjkljivosti in to še posebej v boju. Ta se bistveno ni spremenil in še vedno se zdi, da nobeden od naših udarcev ne bo za sabo nosil kakšne posebne teže in izmikanje je praktično enako prejšnjemu delu. Eivor šviga po bojišču kot raketa in sam sem zaradi Vikingov pričakoval malce bolj umirjen in počasen boj, kjer ne bi štelo samo ponorelo zamahovanje po nasprotnikih.

Vidimo lahko nekaj novih potez kot je denimo metanje sekir in nove usmrtitve, a na splošno izgleda boj samo kot več istega. Ena od potez je nekakšna brca, ki močno spomni na posebno sposobnost iz igre Shadow of Mordor, kar je v nasprotju s tem, kar je govoril Ubisoft – češ, da bo Valhalla bolj realističen od prejšnjih delov. Med posnetkom lahko vidimo tudi sistem nadgrajevanja in nove veščine odklepamo v vejah med zvezdami, kar močno spomni na Skyrim.

Dialogi tudi niso doživeli neke večje spremembe in obrazne animacije se bistveno niso spremenile vse od Originsa in v letu 2020, v primerjavi s The last of Us Part II, izpadejo preprosto zastarelo. Res upamo, da ta zgodnja verzija ne odraža končne podobe, saj na splošno grafika ni grda, a od igre, ki naj bi izšla tudi na naslednji generaciji konzol, smo pričakovali večjo nadgradnjo.

Skupno gledano za zdaj Valhalla izgleda kot malce drugačen Odyssey, le da se je zamenjala okolica in da smo dobili nekaj novosti kot je denimo držanje ovna pri vdiranju skozi vrata. A bojim se, da bo vse odeto v ponavljanje enega in istega skozi 60 igralnih ur. Napadanje gradu izgleda čudovito, ampak bo to enako zanimivo, ko boš šel čez isto že 30-ič? Dvomimo in upamo, da nam bo Ubisoft na svoji bližajoči konferenci prikazal kaj bolj navdušujočega.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

1 KOMENTAR

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime