Gusarski Skull & Bones bo igra v slogu Fortnita

Igre, v katerih lahko nastopamo kot gusar so pri nas nenormalno popularne. Atlas je izšel v izidu Zgodnjega dostopa in kljub temu, da se igra imela na začetku ogromno težav, so jo igralci naravnost razgrabili. Tudi Microsoftov Sea of Thieves kljub svoji starosti zaradi izida na Steamu zopet uživa v velikih številkah in zdi se, da bodo gusarski navdušenci igrali vsak izdelek, pa čeprav nima veliko vsebine.

Veliko upanja je bilo zato položenega v igro Skull & Bones, ki jo je Ubisoft prvič predstavil že leta 2017. Čeprav je takrat igra navdušila vse zbrane, vse od takrat nismo dobili bolj malo informacij. Uradni Twitter račun je tiho že več kot eno leto, preteklo nedeljo pa se je odvila konferenca Ubisoft Forward, na kateri smo pričakovali vsaj kakšen nov igralni posnetek.

Žal pa se Skull & Bones ni pojavil na odru, kar je veliko igralcev pripeljalo do ugibanja, da je bil morda naslov preklican. Nedavno poročilo spletne strani VGC pa je dobilo drugačne informacije. Njihov anonimni vir, ki naj bi sodeloval pri razvoju igre, jim je sporočil, da je igra povsem spremenila svojo smer, zamenjalo pa se je tudi vodstvo.

Skull & Bones je bil v začetku zamišljen kot igra, ki bi jo sestavljala enoigralska kampanja in večigralski del. Sedaj se je razvoj spremenil in od samotnega preigravanja se najverjetneje lahko poslovimo. Anonimni vir namreč navaja, da bo Skull & Bones povsem večigralska “Live Service” igra, ki bo močno spominjala na Fortnite. To sicer ne pomeni, da nas čaka battle royale morska mapa, saj bolj cilja na to, da bo igra vseskozi dobivala nove posodobitve in dogodke, ki jih bodo sprožali igralci sami. Ali to pomeni, da bo igra ob izidu tudi brezplačna za zdaj ni znano.

Ubisoft se je očitno odločil, da bolj udarno nastopi na večigralski sceni. Njihova igra Hyper Scape se bo s polno paro zapodila v battle royale sceno, očitno pa bo v to smer šel tudi gusarski Skull & Bones.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime