Razvijalec Bethesda je s svojimi Elder Scrolls in Fallout igrami sprožila zanimivo tradicijo. Njihove igre so namreč znane po tem, da vsebujejo tudi orodje za ustvarjanje modifikacij in dobili smo cel kup fantastičnih izdelkov, ki so jih ustvarili navdušeni igralci med svojim prostim časom. Zanimivo pa je, da so ta orodja omogočila modderjem delo na neuradnih predelavah starejših iger v posodobljene pogone, ki prinašajo izboljšane mehanike.
Trenutno tako oboževalci delajo na predelavi iger Fallout 3 in Fallout: New Vegas v pogon Fallouta 4, Elder Scrolls franšiza pa ima tudi svoje prostovoljce, ki v zameno za internetno slavo pridno kodirajo in ustvarjajo 3D modele. Že dolgo je denimo v razvoju Skywind, ki si je zadal predelati legendarni Morrowind v pogon Skyrima, še ena razvojna ekipa pa namerava enako narediti za igro Oblivion.
Ta med oboževalci Elder Scrolls franšize velja za najbolj šibek del, a svojo publiko ima in ta je leta 2012 zavihala rokave in začela delo na mukotrpni predelavi Skyblivion.
Po osmih letih je razvoj napredoval do te mere, da skupina razvijalcev končno vidi ciljno črto. To je potrdil tudi nov napovednik, ki razloži zgodovino razvoja tega obsežnega projekta in kaj razvijalce vse še čaka v prihodnosti. Skyblivion je bil na začetku delo samo ene osebe, tisti pravi razvoj pa se je začel leta 2016, ko je ven izšel prvi napovednik. Posnetek je postal viralen, kar je privedlo do tega, da je razvojna ekipa pridobila veliko novih članov.
Če imate tehnično znanje, se lahko v ekipo priključite tudi vi, saj uradna spletna stran vedno išče talentirane programerje in dizajnerje, ki bi pomagali pri delu.
Zanimivo je, da razvijalec ne namerava v Skyblivion prenesti popolnoma identične izkušnje, ki jo je ponujal originalni Oblivion. Zgodba bo enaka, a pri oblikovanju okolice si bodo avtorji vzeli malček kreativne svobode. To je dobro, saj so bile igrine temnice znane po tem, da jih je generiral računalnik in tako smo dobili podzemne sobe, ki se med sabo niso preveč razlikovale.
Skyblivion je res ogromen projekt, a zdi se, da je od zaključka oddaljen še vsaj kakšno leto, če ne več. Če se vam je vmes zahotelo igranja podobnega projekta, potem si lahko ogledate Morroblivion, ki v pogon Obliviona predela cel originalni Morrowind in zadeva je dejansko že dokončana in na voljo za igranje od začetka do konca.
Če ste si ob vsem tem morda zaželeli igranja Skyrima, potem si lahko ogledate naslednji članek, kjer je razloženo čim manj naporno modificiranje igre, ki vam bo prihranilo marsikateri živec.