Skyblivion – modifikacija, ki prenese celotni Oblivion v pogon Skyrima – dobila nov daljši igralni napovednik

Modderji se ne ustrašijo nobenega izida in eno od najbolj popularnih opravil, ki se tičejo Bethesdinih iger, so predelave starejših iger v bolj moderne pogone nadaljevanj. Takšnih projektov je cel kup in jih najdemo tako v The Elder Scrolls kot tudi v Fallout vodah, pri vseh pa je skupna točka to, da so to titanski projekti, ki zahtevajo leta in leta razvoja in ko (če) izidejo, so že ti, tedaj moderni pogoni, zdaj postali zastareli.

Tako je denimo v primeru projekta Skyblivion, ki je začel svojo življenjsko pot malce po izidu igre Skyrim leta 2011. Skupina navdušencev si je postavila težak izid prenosa celotne Oblivion igre v bolj moderen pogon Skyrima, nato pa so se zadevo odločili še dodatno nadgraditi in tako bo Skyblivion tekel na posodobljenem pogonu igre Skyrim Special Edition iz leta 2016.

To je res zahtevna naloga, saj je Oblivion ogromna igra, ki vam hitro izmakne tudi do 100 ur življenja in za skupino prostovoljcev to predstavlja ogromen izziv. Poleg tega so morali še na novo posneti vse zvočne vrstice dialogov, kar zopet zahteva kup talentiranih glasovnih podajalcev, ki morajo privoliti v prostovoljno delo.

Tako da niti ni čudno, da je projekt v razvoju že toliko časa, a zadnji daljši predstavitveni video pokaže, da je zadeva v dobrih rokah. Zadeva je namreč videti odlično in več kot očitno je bilo v razvoj vloženo ogromno ljubezni do podrobnosti. Modderji so začeli v projekt vpeljevati celo izrezano vsebino kot je denimo mesto Leyawiin, ki je pred tem obstajalo samo v Bethesdinih konceptnih risbah. Upamo samo, da se razvijalec ne ujame v nevarnost, ki ji Američani pravijo “Feature Creep” – takrat začne razvijalec v svoj izdelek dodajati stvari izven začrtanih ciljev, dokler vse skupaj ne naraste do te mere, da na koncu vsi obupajo nad nepredstavljivo količino dodatnega dela. Predelava samega Obliviona je že tako titanski projekt, tako da si razvijalec res ne rabi dodajati ekstra nalog.

Na žalost še vedno nimamo nobenega datuma izida, razvijalec pa na svoji strani še vedno išče pridne roke, ki bi rade pripomogle k razvoju projekta.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!