Umrl je igralec James McCaffrey, ki se ga spomnimo kot glas Maxa Payna

Letos nas kar ne pojenjajo nenadne smrti znanih igralcev in potem, ko sta se od nas poslovila Lance Reddick in Andre Braugher nas je včeraj še doletela vest, da smo izgubili igralca Jamesa McCaffreyja.

Njegovo ime morda ni tako prepoznavno pa čeprav je James dolgih 35 let nastopal v svetu filma in televizije. A nahajate se na igričarskem portalu, zato je James zagotovo igral veliko vlogo v vašem življenju, pa čeprav se morda tega sploh ne zavedata. Njegov glas je bil namreč tisti, ki je stal za ciničnim detektivom, ki sliši na ime Max Payne, ta pa nas je s svojo temačno “noir” pripovedjo zabaval v začetku drugega tisočletja.

Prvi Max Payne se je rodil leta 2001 in to je bila hkrati tudi tista igra, ki je iz razvijalca Remedy Entertainment naredila eno od najbolj prepoznavnih imen znotraj igričarske industrije. Max Payne je s sabo prinesel veliko zanimivega: hitro strelsko akcijo, podprto s počasnimi posebnimi učinki, ki si jih je Remedy sposodil iz Matrice, vrhunsko izdelane stopnje in stranske like ter privlačno temačno zgodbo, ki je postala tako privlačna ravno zaradi Jamesa in njegovega globokega, mestoma ciničnega glasu.

James je svoj talent pokazal predvsem v vmesnih sekvencah, ki so bile ustvarjene v stripovskem formatu in pravi oboževalci Maxa ste jih verjetno ugledali že tolikokrat, da ste jih vedeli na pamet. Originala sam nisem že dolgo pognal, a se še vedno spomnim določenih stavkov, ki so bili tako dobro spisani, da se jih še dolgo spomnim: “I was in a computer game. Funny as hell, it was the most horrible thing I could think of.”

Ni presenetljivo, da je zaradi svojega legendarnega nastopa James McCaffrey svoje glasilke posodil tudi v drugem delu, a Max Payne 3 je v izdelavo romal v roke Rockstarja, ti pa so najavili, da bodo za Maxa uporabili drugega igralca. Jeza oboževalcev je bila takrat tako velika in glasna, da se je pritožb ustrašil tudi veliki Rockstar, ki se je nato premislil in v sodelovanje zopet privabil Jamesa.

McCaffrey je nato še naprej pridno sodeloval s finskim razvijalcem Remedyjem. V igri Alan Wake je nastopil kot Thomas Zane, v Control kot Zachariah Trench in v njihovi najbolj frišni igri Alan Wake 2 kot detektiv Alex Casey. Ta njegova zadnja vloga je bila praktično kopija nastopa iz igre Max Payne, saj je bil tudi Alex skorajda isti lik, le da Remedy nima več licence za Maxa, tako da so morali uporabiti nek njegov približek.

Novico o igralčevi smrti je na X-u najprej sporočil Kevin Dillon, nakar jo je potrdil še TMZ – razlog smrti v 65. letu je bil rak, s katerim se je boril zasebno in mu ga ni uspelo premagati.

Jamesu so se poklonila nekatera največja imena igričarske industrije. Vodja studia Remedy Entertainment, Sam Lake, ga je označil za bližnjega prijatelja, saj sta skupaj sodelovala več kot 25 let. Ločeno se mu je na X-u poklonil tudi Rockstar Games.

Remedy Entertainment je že nekaj časa nazaj najavil predelavi iger Max Payne 1 in 2, zdaj pa ostaja vprašanje, kako bodo ta ikonični glas Maxa prenesli v novejše izdaje. Zna se zgoditi, da bodo zgolj obnovili starejše posnetke, a kdo ve, kakšne kvalitete so ti zdaj po vseh teh letih in če sploh še imajo originalne zapise. Bolj verjetno je, da bo vlogo Maxa prevzel nekdo drug in ta ima pred sabo titansko nalogo, saj bo moral zapolniti čevlje res talentiranega igralca.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

2 KOMENTARJI

    • Možno ja, ampak se pojavlja vprašanje na kakšen način. Če bi samo izboljšali stare posnetke in jih prečistili ne bi bilo problema, samo Remedy je verjetno nameraval tudi dodati nekaj nove vsebine, ker namerava prvi in drugi del združiti v en paket. Tako da bi zagotovo vmes dobili frišni content in za te namene bi morali umetno poustvariti njegov glas in takrat je že bolj smiselno najeti novega igralca. Razen če so vse že vnaprej posneli ko so zvedeli za njegovo diagnozo?

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime