Originalni Max Payne, podprt z ray tracingom, je videti čudovito

Nvidia je nedolgo nazaj napovedala, da bo njihovo orodje RTX Remix, ki modderjem omogoči dokaj enostavno vpeljavo ray tracing tehnologije v leta stare igre, izšlo v polni različici in tako se je tudi zgodilo. Začeli so rojevati rodovitni in obetajoči projekti, eden od teh pa se je lotil obdelave kultne tretjeosebne streljanke Max Payne, ki je v novi podobi videti prav fajn.

Slasks Psybunker je sicer predstavil zgolj demo te predelave, ki v prebarva zgolj uvodno stopnjo Roscoe Street Station, a že ta je videti presneto obetavna in nam sproži želje po polni obdelavi celotne igre. Mod ne spreminja tekstur in ni niti približno tako napreden kot tista prihajajoča obdelava igre Half-Life 2, vendar pa že samo verna osvetljava veliko doprinese k občutku, da se pred nami nahaja moderen naslov.

Mod sicer ni popoln, saj je morda odsevanja svetlobe malce preveč in se mestoma zdi, kot da je nekdo stene, tla in celo glavnega junaka premazal z izdatno količino vazelina. Modifikacija bi tako potrebovala še nekaj dodelave in ni še jasno, ali se bo Slasks te lotil in naknadno potem z ray tracingom obdelal še ostale stopnje originalne igre ali pa je demo vse, kar bomo dobili.

Mod si lahko prenesete iz sledeče povezave, za delovanje pa seveda potrebujete originalno kopijo prve igre. Sledite navodilom, saj očitno igra ne mara preveč sodobnih AMD Ryzen procesorjev, tako da boste lastniki teh primorani v spreminjanje kode, postopek za to pa najdete na Redditu.

Ta demo je tudi kratek vpogled v tisto, kar nam bo nekoč, verjetno skozi leta, dostavil studio Remedy, ko bo dokončal predelave iger Max Payne 1 in 2. Finski studio je po zaključku igre Alan Wake 2 z obema rokama zagrabil delo na predelavah, ki pa bodo tokrat najbrž slišati malce drugače, saj se je od nas nedavno poslovil glasovni igralec James McCaffrey, ki je v igri na nepozabni način uglasil glavnega junaka Maxa.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime