Bivši vodja Blizzarda meni, da bi igre morale dopuščati možnost napitnin

Mike Ybarra je po sorazmerno kratkem predsedovanju razvijalca Blizzarda tega v začetku leta zapustil, te dni pa rad preigrava enoigralske igre in nato svoja mnenja deli preko X-a. Nekaj dni nazaj je prišel na idejo, ki je internetno publiko močno razkurila, tiče pa se ameriške kulture napitnin.

Mike je mnenja, da bi nekatere posebne igre izpod večjih založnikov igralcem morale ponujati možnost dodatne napitnine. To bi veljalo za tiste res posebne naslove kot so Horizon: Zero Dawn, God of War, Red Dead Redemption 2, Baldur’s Gate 3 in Elden Ring, saj je sam po finiširanju teh kampanj dobil željo, da bi lahko razvijalcem podaril naknadnih 10 ali 20 dolarjev in jih s tem še dodatno nagradil za ves njihov trud pri snovanju teh iger.

V svoji izjavi je hitro priznal, da njegova ideja verjetno ne bo popularna, saj so te dni AAA igre že same po sebi drage, vendar pa je še vedno zagovornik ideje, da si ti posebni naslovi in njihovi studii zaslužijo dodatne finančne nagrade.

In imel je prav, saj njegova ideja ni naletela na odobravanje. Igralci so hitro izpostavili, da manjši indie naslovi že zdaj ponujajo možnost napitnin preko raznoraznih servisov, poleg tega pa so večji naslovi dvignili cene na vseh platformah, tako da je treba za sodobni naslov večje produkcije odšteti od 70 do 80 evrov, s tem pa dobimo samo dostop do osnovne verzije igre. Potem so tu sezonske prepustnice in posebne edicije igre, ki omogočajo zgodnji dostop do igranja: Ubisoftova Star Wars igra Outlaws za Gold verzijo zahteva kar 110 €.

Nekateri so še izpostavili, da založniki nato še dodatno zaračunavajo mikrotransakcije in tudi tule fascinantnih primerov ne manjka: Call of Duty Warzone je denimo pred kratkim ponudil možnost nakupa posebne rokavice, ki stane nič manj kot 80 €, kar je cena, za katero lahko dobimo povsem novo visokoproračunsko igro. Da sploh ne omenjamo vseh drugih težav, ki trenutno pestijo igričarsko industrijo: od slabo optimiziranih izdelkov, masovnih odpuščanj pa vse do primerov, ko založnik enostavno ukine podporo za strežnike, zaradi česar igralci izgubijo dostop do kupljenih izdelkov.

Skratka, Ybarrova izjava ni prejela kakšnega vsesplošnega odobravanja, a je obenem dober vpogled v razmišljanja tistih, ki so in morda še bodo držali finančne vajeti AAA iger. Kdo ve, morda bodo kinodvorane začele kopirati cerkev in bomo po koncu filma morali v košaro prispevati ekstra evrske kovance.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime