Fallout 4 prejel zajetno posodobitev, ki pa je s sabo prinesla cel kup težav

Po dveh letih od prve najave je igra Fallout 4 končno dobila obljubljeno posodobitev, ki je prišla ravno v času, ko vsi govorijo o televizijski seriji, zaradi katere sta predvsem igri Fallout 4 in Fallout 76 močno odebelili svoji bazi igralcev, pa čeprav sta zdaj obe stari že kar nekaj let.

Brezplačna posodobitev je primarno namenjena konzolam, saj PlayStation 5 in Xbox Series X prej nista držali samosvojih verzij, ki bi znale izkoristiti močnejše strojno drobovje teh naprav, a je nadgradnja prispela tudi na PC, kjer so se igralci lahko poveselili popravka nekaterih hroščev in dodatne vsebine, ki so jo sicer ustvarili modderji, a jo je dodatno odobrila sama Bethesda.

Ultrawide Resolution Fallout 4 Next Gen
byu/Ok_Summer_3129 info4

Žal pa se zdi, da razvijalec v delanje te posodobitve v vsem tem času ni vložil kakšnega posebnega truda, zato se po spletu pojavljajo poročila o težavah, ki jih je s sabo prinesla ta nadgrajena verzija in predvsem na PC-ju se zdi, da je popravek več stvari pokvaril, kot pa jih izboljšal.

Računalničarji so se veselili predvsem uradne podpore za tiste res široke zaslone tipa 21:9, ki pred tem ni obstajala. No, zdaj lahko v igri resda izberemo novo ločljivost, vendar pa Bethesda ni vgradila resnične podpore, ki bi sliko prilagodila novi ločljivosti. Namesto tega je slika samo razvlečena skozi cel ekran, zaradi česar dimenzije vsega izpadejo smešne in to smo v bistvu lahko naredili že prej preko urejanje .INI datoteke in očitno edina sprememba v primerjavi s tem je zdaj meni, kjer lahko ločljivost kliknemo. Nastavitve razpona pogleda oziroma FOV seveda niso prisotne.

Ayo I’m loving the new exclamation mark thrower in the new update
byu/ChopSuey0299 inFallout

Potem so tu hrošči, ki jih je še vedno cel kup. Na PC-ju je veliko teh odpravil neuradni popravek, ki so ga skupaj spravili modderji, nadgrajena verzija igre pa jih ne odpravi, tako da se v bistvu še vedno zanaša na delovanje modifikacije iz strani skupnosti. Razvijalcu se ni dalo odpraviti niti tistega največjega hrošča, ki že dolgo pesti vse lastnike RTX grafičnih kartic: če v igri vklopite grafično možnost “Weapon Debris”, potem se vam bo igra pogosto rušila, ta problem pa je prisoten tudi v tej prenovljeni verziji igre.

Fallout 4 je zdaj po novem tudi povsem združljiv s prenosno napravo Steam Deck in se ponaša z značko Steam Deck Verified, a uporabniki pravijo, da za to ni razlog kakšna nova optimizacija, ampak je Bethesda zgolj odstranila svoj lastni zaganjalnik, ki ga ni bilo možno upravljati s kontrolerjem, zaradi česar tudi ni imel te značke. Ironično je zdaj izkušnja na Decku slabša, saj igralec pred zagonom sploh ne more nastaviti želenih grafičnih nastavitev. Tako tem ne ostane drugega kot pa da v Steamu pod lastnostmi igre v ukazno vrstico dodajo komando: “SteamDeck=0 %command%” (brez narekovajev).

Težave so se preselile tudi na konzole, kjer ima zdaj igra dva grafična načina: “Performance”, ki ven vrže nižjo ločljivost, a nato igra teče pri 60 sličicah na sekundo in “Quality”, ki izda sliko ločljivosti 4K pri 30 sličicah na sekundo. Žal se je na konzolah Xbox Series S/X pojavil hrošč zaradi katerega obe nastavitvi igro poganjata v “Performance” načinu, kar je sprožilo smešno situacijo, kjer so igralci na X-u hvalili neverjetno optimizacijo za igranje pri 4K ločljivosti, čeprav je ta tekla pri 1080p.

Teh težav glede ločljivosti na konzoli PlayStation 5 ni, a tam se je pojavil drug hrošč, saj nekateri igralci preprosto niso dobili opcije za brezplačno nadgradnjo. Problem je prisoten predvsem pri tistih, ki so Fallout 4 prejeli preko naročnine PlayStation Plus, Bethesda pa je potrdila, da je to hrošč in da na njegovi razrešitvi že delajo.

Posodobitev je največ škode naredila na PC-ju, kjer je treba vse mode narediti na novo združljive s svežo verzijo igre, kar ni majhen podvig. Tu je predvsem težava programa Fallout 4 Script Extender, ki je sestavni del naprednejših modov, tako da mora biti najprej posodobljen ta, preden se naknadno popravi tudi modifikacije, ki delujejo na njegovih temeljih. Avtor Script Extenderja je že zapisal, da dela na združljivosti, a da še nima končnega datuma, nanj pa čaka tudi ekipa ogromnega moda Fallout London, ki je bil prestavljen ravno zaradi te uradne posodobitve iz strani Bethesde.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime