Steam se je rodil leta 2003 in ta digitalna platforma je imela za sabo precej burno zgodovino. Osebno sem njeno rojstvo sovražil, saj sem takrat kupil original kopijo igre Half-Life 2, a nisem imel interneta, tako da presnete zadeve nisem mogel aktivirati. Zanimivo, da me to po vseh teh letih še vedno peče.
Kljub temu, da ima danes tekmecev več kot kadarkoli prej, gre platformi čedalje bolje in še vedno drži zakoličeno prvo mesto med vsemi ponudniki.
Temu so pripomogle odločitve Microsofta in EA-ja, da se po večletni odsotnosti vrnejo v topli objem Steama, Epic Games pa očitno kljub svoji agresivni kampanji ni v svoje roke odtujil preveč uporabnikov.
Steam je pred kratkim celo porušil rekord glede sočasnih uporabnikov. Kot pravi spletna stran SteamDB, katera budno spremlja vse statistike Pare, se je včeraj na Steamu nahajalo 18.8 milijonov istočasnih uporabnikov kar je absolutni rekord. Najvišja prejšnja številka se je zgodila 6. januarja 2018, ko se je na platformi nahajalo 18.5 milijonov igralcev.
Seveda to ne pomeni, da so vsi ti ljudje igrali igre, saj se večini ljudi Steam prižge ob zagonu računalnika in nato pridno miruje v ozadju.
.@Steam has broken its record for most concurrently online users that was held for two years. Previous record was 18,537,490 users. It's still increasing!
— Steam Database (@SteamDB) February 2, 2020
But there's about 1 million less players actually in-game (≈5.8mil vs ≈7mil two years ago).https://t.co/D6WDHbz0B4
Številke to samo potrdijo, saj jih je bilo včeraj istočasno v igri “samo” 5.8 milijonov igralcev, kar je v bistvu manj od leta 2018, ko se je naenkrat preigravalo 7 milijonov uporabnikov.
Kljub rekordnim številkam Steam konstantno dodaja nove pritikline. Nedolgo tega smo dobili posodobitev knjižnice iger, razvijalec Valve pa namerava svojo trgovino preselite tudi na Chromebooke, v planu pa ima tudi druge platforme.