🔥 UVI.GG

Domov Blog

Tule je prvi dražilnik ponovno zagnane serije Mladi zdravniki

0

Nastopil je čas za ponovno obnovo še ene serije, ki smo jo na televiziji spremljali pred 20 leti, in ta tokrat sliši na ime Scrubs oziroma Mladi zdravniki, ki je bila popularna tudi v Sloveniji. Mladi zdravniki so svojo prvo sezono dobili leta 2001 in bili zelo uspešni, saj je serija dobila kar sedem sezon, nakar je bila preklicana in se je preselila na mrežo ABC. Ta je nato odobrila delo na še dveh sezonah, a deveta sezona je bila videti povsem drugačna in je dobila celo podnaslov Scrubs: Med School, žal pa kakovost ni dostavila pričakovanega in Mladi zdravniki so odšli na vnovičen prisilni dopust.

Zdaj se vračajo in to s skoraj polno zasedbo originalnih ustvarjalcev. V glavnih treh vlogah se bodo zopet znašli Zach Braff (J.D.), Donald Faison (Christopher Turk) in Sarah Chalke (Elliot Reid). Pridružili se jim bodo tudi drugi znani obrazi, kot sta John C. McGinley (Perry Cox) in Judy Reyes (Carla Espinosa). Vsi ti so videti v prvem dražilniku, kjer vidimo glavno trojico, ki pogumno zakoraka pred nov nabor mladih zdravnikov, in čeprav so se vsi logično vmes postarali, so vseeno videti presenetljivo mladostno in so se v vmesnih letih uspešno izogibali plastičnim operacijam. To sicer ne velja za Coxovo bivšo ženo, igralko Christo Miller, ki je praktično izgubila možnost izražanja čustev.

Na žalost se pred kamere ne bodo vrnili vsi. Sam Lloyd, ki je igral nesrečnega odvetnika Teda, se je od nas poslovil leta 2020, zaenkrat pa še ni potrjeno, ali se bo vrnil tudi zlobni hišnik, ki ga je igral Neil Flynn, ali pa Ken Jenkins, ki je odigral šefa Boba Kelsota.

Prenovljeno serijo bo zopet vodil originalni kreator Bill Lawrence, ki je v vmesnih letih spočel tudi uspešni seriji Shrinking in Ted Lasso. Premiera bo na vrsto prišla 25. februarja 2026, spremljali pa jo bomo lahko preko pretočnega servisa Disney+.

Kill Bill dobiva anime, ki si ga boste lahko ogledali v igri Fortnite

0

Fortnite se je skozi leta iz battle royale streljačine preoblikoval v platformo, ki je namenjena tudi promociji glasbe, filmov in serij. To je zdaj že dobro znano, saj smo v zadnjih letih dobili kopico takšnih partnerstev, a vseeno me je malce presenetilo zadnje sodelovanje, ki ga bomo dobili konec tega meseca.

Epic Games je namreč sklenil nekakšno partnerstvo z legendarnim režiserjem Quentinom Tarantinom, ki je znan po seriji svojih ekstremno nasilnih filmov. Ogromno brutalnih prizorov smo dobili tudi v dvojnem poglavju filmov Ubila bom Billa, zato je malce čudno gledati povsem nov anime znotraj igre Fortnite, ki pri Američanih nosi starostno oznako “Teen”, kar pomeni, da je namenjena najstnikom, sodelovanje pa prihaja iz franšize, ki v uvodnem prizoru prvega filma pokaže dva bolničarja, ki izmenjaje posiljujeta žensko v komi.

Ampak očitno za takšne promocije meje ne obstajajo, zato je pred nami novo poglavje serije Kill Bill, ki ga je odobril tudi Tarantino. Yuki’s Revenge je del zgodbe, ki si ga je Tarantino zamislil že ob kreiranju originalnega scenarija, a nato je nekako zmanjkalo časa in priložnosti, da bi to zgodbo predstavil na način, ki si ga je zamislil. To priložnost mu je zdaj ponudil Fortnite, in tako si bomo lahko to novo poglavje ogledali znotraj igre od 30. novembra dalje, na voljo pa je tudi prvi dražilnik.

Vsekakor je tole zanimiv projekt, ki je narejen v nekakšnem »stop-motion« vizualnem stilu, v sodelovanje pa je bila ponovno vpoklicana celo Uma Thurman. Je pa vprašanje, koliko bodo gledalci filmov navdušeni nad referencami igre Fortnite, saj lahko v dražilniku vidimo, kako Yuki pije zdravilni napitek in v kadru se pojavi tudi lik bananastega Peelyja.

Vse skupaj je v bistvu promocija nove verzije filmov Ubila bom Billa. Oba dela sta bila namreč združena v en ekstremno dolg filmski izdelek imenovan Kill Bill: The Whole Bloody Affair, ki ga bodo omejeni kinematografi v ZDA, Kanadi in Združenem kraljestvu predvajali od 5. decembra dalje, – znotraj tega maratonskega filma bo vključen tudi anime Yuki’s Revenge.

Trumpu se bo izpolnila želja, saj dobivamo nov del franšize Ful gas

0

Morda je naslov malce res bizaren, a to je realnost, v kateri zdaj živimo. Ameriški predsednik Donald Trump ter njegova administracija so si preko slogana “Make America Great Again” zadali cilj, da ZDA vrnejo na pota stare slave, in to pomeni tudi ponovno oživljanje filmskih franšiz, ki so bile slavne v osemdesetih in devetdesetih. Sem notri spada tudi Ful gas – trojica filmov, v katerih nastopata zvezdnika Jackie Chan in Chris Tucker.

Prvi Ful gas je izšel leta 1998, nadaljevanje smo nato dobili leta 2001, tretji del pa se je v kinih pojavil leta 2007. Od takrat novih filmov nismo dobili, sta pa tako Jackie kot Chris v preteklosti izjavila, da sta zainteresirana za razvoj četrtega dela. Spletna stran Deadline je zdaj potrdila, da je ta res v razvoju in da se v režiserski stolček vrača originalni režiser Brett Ratner, ki se je leta 2017 zapletel v težave glede spolnega nadlegovanja, čemur je nato sledila izvensodna poravnava. Bretta je takrat to stalo sodelovanja znotraj franšize Wonder Woman, zdaj pa se ponovno vrača v Hollywood, in to naj bi se zgodilo ravno po zaslugi Trumpa.

Spletna stran Semafor je namreč nekaj dni nazaj poročala o zanimivem dogajanju znotraj založnika Paramount. Največji delničar tega podjetja je Larry Ellison, ki je velik podpornik ameriškega predsednika, in ta naj bi nanj ter njegovega sina Davida, ki vodi Paramount, pritiskal, da naj nekako skupaj spravi četrti del franšize Ful gas, in zdaj se bo to tudi zgodilo.

Licenco si sicer lasti Warner Bros., a bo Paramount na tem mestu skočil v nekakšno partnersko sodelovanje za razvoj filma. Ne smemo tudi spregledati dejstva, da Warner Bros. trenutno zase išče primernega kupca, in eden od snubcev je tudi Paramount, poleg tega pa se za Warnerjeve zaklade potegujejo še Comcast in Netflix.

Vprašanje ostaja, v kakšni obliki bomo ta film na koncu gledali in kakšna bo njegova zgodba. Glavna nastopajoča namreč nista več mladeniča – Chris jih šteje 54, a večja težava je Jackie, ki je letos dopolnil 71. leto in ne more več izvajati takšnih kaskaderskih podvigov kot nekoč, ti pa so bili ena največjih privlačnosti teh filmov.

Destiny 3 naj bi končno dobil zeleno luč

0

Razvijalec Bungie se je nekaj let nazaj zdel naravnost neuničljiv. Ta razvijalec je do svoje slave prišel na račun Microsoftove franšize, nakar so se od tega založnika ločili in se spravili kovati novo franšizo Destiny. Ta je svoj prvi del dobila leta 2014, nadaljevanje iz leta 2017 pa je bila tista resnična uspešnica, ki jo je nameraval Bungie dopolnjevati še leta kasneje. To počne še danes, a na žalost se je malce uštel glede dolgoživosti drugega dela, saj so se ga igralci sčasoma naveličali, zaradi izrezovanja kampanj in dodatkov pa je igra postala izjemno neprijazna do novih igralcev, ki ob prvem srečanju z igro niso imeli pojma, kaj točno jim je početi, kar jih je dokaj hitro odvrnilo od igranja.

S tem je začel upadati tudi dobiček in razvijalec je močno zgrešil začrtane finančne cilje, kar je zagotovo ujezilo njegovega novega lastnika Sonyja. Bungie je nato igralcem ponudil zgodnje testiranje igre Marathon, a je bil odziv pod pričakovanji, zato so malce sklonili glave in si za razvoj Marathona vzeli nekaj dodatnega časa.

Ni pa to edini projekt, ki je pri njih v razvoju. Vsaj tako trdi dokaj zanesljiv leaker Colony Deaks, ki je v preteklosti že nekajkrat pravilno napovedal informacije glede iger Destiny 2 in Marathon, ki so se nato izkazale za resnične. Colony Deaks zdaj pravi, da Bungie dela na igri Destiny 3, a da je projekt še v zelo zgodnji fazi razvoja, kar najbrž pomeni, da nas od njega loči še nekaj let in ga znamo ugledati šele nekje v času, ko bo na trgu že konzola PlayStation 6.

Colony Deaks dodatnih informacij ni podal, a pravi, da bodo te prišle v sledečih mesecih, saj čakajo, da se zadeve znotraj studia malce bolje razjasnijo. Zdi se, da je bil projekt šele nekaj tednov nazaj – takrat je imel Bungie interni sestanek s Sonyjem glede proračuna njihovih naslednjih projektov in povsem možno je, da je Destiny 3 nastal kot posledica zahtev s strani Sonyja, ki želi iz svojega največjega nakupa znotraj sfere razvijalcev iger iztisniti nekaj več dobička.

Destiny 2 medtem dobiva novo vsebino – ravno včeraj smo zanj dobili napovednik za dodatek Renegades, ki izide 2. decembra.

Izšla je igra Of Ash and Steel, ki se močno zgleduje po franšizi Gothic

0

Ljubitelji RPG iger Gothic imamo težavo, da se tem legendarnim izkušnjám izpred 20 let nikoli ni znala zares približati nobena igra. Med večjimi naslovi so še najbolj blizu prišle igre izpod istega razvijalca, kot so Risen in Elex, a tem je manjkala kvaliteta, Kingdom Come: Deliverance pa je preveč realističen in mu manjka fantazijski aspekt.

Zdaj pa se je na trgu pojavil nov naslov, čigar razvijalec Fire & Frost je že v intervjujih povedal, da je bil za snovanje njihovega naslova Of Ash and Steel ravno Gothic največja inspiracija, in to smo lahko izkusili že v demu, zdaj pa se o tem lahko prepričamo tudi v končni verziji igre, ki je na spored prišla včeraj.

In to ni nek “Early Access” naslov, ampak povsem dokončana zadeva, ki nas postavi v vlogo kartografa Tristana, ta pa se znajde na otoku Greyshaft, ki ga pesti cel kup težav, mi pa bomo njihov edini rešitelj. Že to se sliši kot nekaj, kar je direktno povzeto iz Gothic iger; podobnosti pa se nadaljujejo z zadevami, kot sta dve ločeni frakciji, ki se jim lahko pridružimo, in boj, ki vsebuje različne bojevalne mehanike, naš trening v določeni veščini pa bo pripeljal do bolj naprednih bojevalnih pristopov, ki nas bodo pripravili na težje nasprotnike.

To je RPG, ki vas ne bo držal za roke, zato objektivi nalog ne bodo označeni na mapah, tako da se bo treba zanesti na svojo sposobnost raziskovanja in odločanja, kam je trenutno pametno odtavati in katerih predelov mape se izogniti, dokler se ne boste bolj natrenirali. Med igranjem se boste lahko tudi izurili v raznih stranskih veščinah, kot so lov, kovačenje in ribolov, to pa vam bo prineslo cekine, ki jih lahko izrabite za kupovanje boljše opreme.

Skratka, Of Ash and Steel se sliši kot hudo privlačen naslov za vsakega oboževalca Gothic iger. Recenzij na spletu trenutno še ni, a na Steamu drži igra oceno “Very Positive“, prodaja pa se tudi z lepim 20-odstotnim popustom, kar ceno zniža na vsega 23,99 €.

Far Cry bo postal TV serija, ki jo bo vodil stvaritelj serije Fargo

0

Založnik in razvijalec Ubisoft že dolgo ni povedal ničesar konkretnega glede svoje franšize iger Far Cry, kar je nenavadno, saj je to ena od večjih njegovih serij, ki vedno dobro zasluži na blagajni, tega dobička pa so Francozi te dni več kot potrebni. Zadnji, šesti del, je izšel leta 2021 in do sedaj bi že morali kaj konkretnega slišati o nadaljevanju, a založnik glede svojih načrtov molči in morda je vendarle uslišal pritožbe, da je Far Cry od tretjega dela iz leta 2012 vedno igral na isto vižo, kar je postalo že močno utrujajoče.

Medtem ko čakamo na novo igro, pa smo dobili sveže novice glede televizijske serije, ki je bila v bistvu najavljena že avgusta, a si je nato založnik premislil, najavo pobrisal in jo včeraj ponovno oznanil. Far Cry se torej uradno seli v format televizijske serije in to na platformo FX, ki je pri nas za gledanje dostopna prek pretočnega servisa Disney+.

V zadevo bo šlo presenetljivo veliko proračuna, saj bo serijo vodil Noah Hawley, ki je znan po svojem vodenju uspešne serije Fargo, nedavno pa se je dobro odrezal tudi pri seriji Alien: Earth. Pri selitvi Far Cry znamke na televizijske zaslone mu bo pomagalo še eno prepoznavno ime: Rob McElhenney oziroma Rob Mac, ki ga poznamo kot Maca iz popularne komične serije It’s Always Sunny in Philadelphia. Rob je z Ubisoftom že sodeloval pri snovanju serije Mythic Quest, ki je bila letos preklicana po štirih sezonah.

Noah Hawley je v izjavi za javnost povedal, da mu je všeč koncept franšize Far Cry, saj se vsak del dogaja z ločeno zasedbo nastopajočih in tako drži tudi svojo unikatno temo – tega se namerava držati tudi pri seriji, tako da bomo v vsaki sezoni spremljali povsem novo zgodbo, ki bo imela ohlapne vezi s preteklimi deli. Rob Mac bo poleg dela kot izvršni producent v seriji tudi nastopal in zanimivo bo videti, ali ga bomo gledali samo v eni sezoni ali v več njih. To bo tudi odlična priložnost, da pred kamerami nastopi Michael Mando, ki je v Far Cry 3 tako dobro odigral antagonista Vaasa – to je sicer enkrat že naredil in sicer v krajši mini seriji The Far Cry Experience.

O kakšnem datumu izida je še prezgodaj govoriti, sem pa opazil, da se prej omenjeni Far Cry 6 trenutno prodaja na Steamu po zelo znižani ceni, ki jo je ta naslov definitivno vreden.

Predelava trojice iger TimeSplitters zdaj na voljo za igranje

0

O franšizi TimeSplitters ne vem praktično ničesar, in razlog za to je verjetno dejstvo, da je originalna trilogija teh streljačin pred 20 leti izšla samo na konzolah, ki jih takrat nisem imel v posesti, za PC pa uradnih predelav nismo nikoli dobili. Trenutni lastnik licence je razvijalec in založnik Crytek, ki je več kot 10 let nazaj ponudil skupini modderjev uradni blagoslov, da te igre predela v njihov pogon CryEngine, pogoj pa je bil zgolj, da mora biti zadeva igralcem ponujena brezplačno.

S tem se je začela dolgoletna saga brezplačnega dela. Ta skupina modderjev si je nadela ime Cinder Interactive, projektu pa ime TimeSplitters Rewind. Razvijalec si je zadal velik podvig, saj je želel v en velik paket spraviti vsebino vseh treh TimeSplitters iger, kar je seveda zahtevalo veliko ur programiranja, iznajdljivosti in kompromisov.

In zdaj je ta projekt na voljo tudi v igralni obliki, ki jo lahko preizkusite že zdaj, brez da bi v to vložili kakšen težko prislužen evro. V čast te ogromne predelave je zaživela tudi uradna spletna stran, ki obljublja popolno obnovo kampanj, prenovljeno večigralstvo, 28 map, cel kup novih izzivov, nov igralni način Team Elimination, 41 orožij ter možnost 10 istočasnih igralcev na mapi.

Z igranjem res lahko začnete že danes, a imejte v mislih, da trenutno na strani ni še polna verzija igre, ampak samo “Early Access” dostop, tako da ne pričakujte že zdaj vse prej napovedane vsebine. Je pa tole vseeno lepa popestritev 25. obletnice franšize, ki ima še vedno majhno, a ekstremno zvesto bazo igralcev. Ta bo na uradni strani zagotovo z zanimanjem pogledala tudi zgodovino razvoja, ki je imela več vzponov in padcev. Zanimivo je, da je projekt največ dela pridobil v času koronavirusa, ko smo bili vsi v karanteni in so modderji imeli veliko več svobode pri brezplačnem tipkanju kode.

PUBG dobiva ločeno extraction igro Black Budget – alfa testiranja že naslednji mesec

0

na od prvih battle-royale streljačin, PUBG, nekdaj znana kot PlayerUnknown’s Battlegrounds, si še danes enakovredno izmenjuje udarce z igro Fortnite in drži zvesto bazo igralcev, zaradi česar je zadeva še vedno ena izmed najbolj igranih iger na Steamu. Razvijalec PUBG Studios pa zdaj namerava franšizo razširiti še v extraction vode in, za razliko od Fortnita, tega igralnega načina ne bo vključil v originalno igro, ampak ga bo izdal kot ločen naslov Black Budget.

O tem projektu se je govorilo že leta 2023, ko je bil opažen znotraj finančnega poročila založnika Kraftona, a takrat se je govorilo o izidu igre v letu 2024. To se ni zgodilo, je pa zdaj razvoj napredoval do te mere, da bo PUBG Studios kmalu ponudil alfa testiranje. To bo na voljo samo igralcem na Steamu, in sicer preko dveh vikendov: prvi test se bo odvil med 12. in 14. decembrom, drugi pa med 19. in 21. decembrom. Za možnost testiranja se morate prijaviti na Steamu.

Black Budget naj bi vseboval iste zabavne igralne mehanike kot v originalni igri, le da bo tu izkušnja malce bolj znanstveno-fantastična. Ujeti bomo na nekem skrivnostnem otoku, ki je sam po sebi ujet v časovno zanko, kar močno spomni na zgodbo iz serije Lost – le da bo tu veliko več streljanja. Razvijalec pravi, da bo Black Budget dal velik poudarek na raziskovanje in da želijo igralca ves čas presenečati, kar je veliko lažje narediti znotraj znanstveno-fantastičnega izročila, saj bi se drugače ves čas borili samo proti različno oklepljenim vojakom.

Datum izida končne verzije in po kakšni ceni, če sploh kakšni, se bo ta prodajal, trenutno ostajata neznanki.

Battlefield 6 bo kmalu ponudil teden brezplačnega igranja

0

Letos ni bilo pestro samo na področju enoigralskih naslovov, ampak so se tresla tla tudi na področju večigralstva. Po dolgem času se je namreč med nami pojavil nov del serije Battlefield, ki je po obsežnosti igralne baze končno premagal tudi Call of Duty, a založnik EA je imel to smolo, da se je letos rodila tudi igra Arc Raiders, ki se trenutno še vedno po igralnosti nahaja v prvi peterici vseh Steam iger.

Kljub temu pa EA nad rezultati ne bi smel biti razočaran, saj se je Battlefield 6 prodal veliko bolje od prejšnjih poglavij, radi pa so ga imeli tudi kritiki. Razvijalec DICE trenutno dela na vsebini 1. sezone večigralskih spopadov, nova večja posodobitev, imenovana California Resistance, pa je s sabo prinesla povsem novo mapo Eastwood – ta nam bo prikazala elitno kalifornijsko sosesko, ki se je znašla sredi vojne vihre. Dobili smo tudi nov igralni način Sabotage, ki nas na mapah pošlje v uničevanje določenih točk, to pa počnemo vse dokler se ne izteče čas, zmaga pa seveda tisti, ki za sabo pusti največ uničenja. To zabavo lahko izkusimo znotraj ločenega in brezplačnega battle royale naslova Redsec, kjer smo prejeli tudi novo Gauntlet misijo.

Te zadeve bo lahko zdaj izkusil vsak, ki se mu je zdel nakup igre po ceni 70 € predrag, saj bo EA med 25. novembrom in 2. decembrom omogočil povsem brezplačno testiranje igre. Za preizkus bo na voljo 5 igralnih načinov in 3 mape, pri najavi pa ni bila nikjer omenjena enoigralska kampanja, kar najbrž pomeni, da ta ne bo na voljo za igranje, in glede na to, da je zgodba pri kritikih požela mizerne ocene, zaradi tega verjetno ne boste zamudili kakšne osupljive izkušnje.

Battlefield 6 bo svojo 1. sezono zaključil 9. decembra, ko na spored pride še zaključno poglavje, imenovano Winter Offensive. O tem ne vemo še veliko, a glede na ime lahko upravičeno sklepamo, da nas čaka nekaj zasneženega bojevanja znotraj še neznanih map.

Mafia: The Old Country dobila posodobitev, ki omogoča prosto raziskovanje mape

0

Igra Mafia: The Old Country ni izpolnila vseh mojih pričakovanj, a je bila dovolj kakovostna, da je mojo pozornost držala do konca svoje dokaj kratke kampanje, in če ste se morda med igranjem zaljubili v svet stare Sicilije in ste bili žalostni, da tega niste mogli raziskovati, je razvijalec Hangar 13 nedavno samo za vas dostavil večjo posodobitev, ki bo odpravila to vašo največjo pritožbo pri igranju.

To sicer ne pomeni, da bodo zdaj misije nenadoma postale bolj odprte narave, saj bodo enako linearne kot prej. A zdaj boste lahko vzeli avto ali konja in se po mili volji sprehajali po mapi, ne da bi vas neprestano nek NPC opozarjal, da se morate vrniti nazaj k opravljanju trenutne misije.

In to prosto raziskovanje ne bo ponudilo samo praznega sveta, saj boste naleteli na nove izzive, ki vključujejo dirke z avti (te boste zdaj lahko vozili tudi iz prvoosebnega pogleda), konjske dirke in razne spopade, kjer boste morali ubijati valove nasprotnikov. Pri tem vam bo prav prišla vrsta novih orožij, odkrili pa boste lahko tudi povsem nove avte in preobleke. Razvijalec je namignil, da so morda v igro skrili en zanimiv objekt za raziskovanje in igralcem svetujejo, naj pozorno pregledajo Enzovo stanovanje in okoliške zapiske. Dodana je bila tudi nova težavnost »Classic«, ki jo je Hangar 13 uvedel tudi v predelavo prve Mafie in ta naredi spopade še bolj smrtonosne kot prej.

Skratka, to je kar konkretna posodobitev, ki je brezplačna za vse lastnike igre. Založnik 2K Games je javno izjavil, da je prodaja presegla pričakovanja, Hangar 13 pa naj bi zdaj že delal na novem poglavju te franšize.

Stalker 2 dobil večjo posodobitev, ki doda novo težavnost in frakcijam omogoči boj za teritorij

0

Igra Stalker 2: Heart of Chornobyl je ta mesec praznovala svojo prvo obletnico in čeprav kampanja ob svojem izidu ni požela univerzalne slave, ukrajinski razvijalec GSC Game World še naprej dela na posodobitvah in z vsako od njih v igro vpelje ne samo manjše popravke, ampak tudi povsem nove igralne mehanike.

Razvijalec je največ dela od izida vložil v optimizacijo in vpeljavo napredne umetne inteligence, ki se tu imenuje A-Life. Ta je bila prisotna tudi v prvem delu in gre za zanimiv sistem poustvarjanja živega sveta, kjer NPC-ji in mutanti ne čakajo igralca, ampak imajo svoja lastna življenja in vzorce obnašanja, zaradi česar je bil svet Stalker tudi tako pristen in “živ”. GSC Game World namerava zdaj to vizijo popeljati na novo stopnjo preko posodobitve 1.7, ki so ji nadeli naslov Expeditions, in ta bo precej popestrila vaše raziskovanje stopenj.

Svet igre Stalker 2 namreč vsebuje frakcije, ki so si med sabo sovražne, a te so bile prej bolj kot ne statične. Po novem se bodo zdaj borile za prevlado na mapah, tako da boste ob raziskovanju lahko v nekem trenutku naleteli na bazo, ki pripada določenemu taboru, naslednjič, ko boste tam mimo, pa se bo lahko odvijal srdit spopad. Situacijo boste lahko izkoristili za svoje namene in v bistvu poklestili obe strani ter pobrali njihovo opremo. Pri teh bitkah ne bodo počivali niti mutanti, tako da lahko tudi ti povsem prevzamejo določeno točko, kar bo seveda vaše raziskovanje naredilo precej težje.

Posodobitev s sabo prinaša tudi novo težavnost, ki bo najvišja doslej. GSC Game World še ni povedal, kaj točno lahko od nje pričakujemo, a verjetno bo vaše preživetje na tej stopnji precej oteženo, zato se bo treba zateči k bolj premišljenim pristopom k različnim situacijam. Najbrž je bil za to predelan tudi sistem skrivanja, tako da se boste zdaj v grmovjih dejansko skrili in iz zasede napadli sovražnika.

Več o tej posodobitvi si lahko preberete na uradni Steam strani, kjer se igra trenutno prodaja s 30-odstotnim popustom.

The Outer Worlds 2 – boljše od originala, a spet ni mojstrovina

Razvijalca Obsidian Entertainment spremljam še od časov, ko smo ga poznali še pod starim imenom Black Isle Studios, tako da sva zdaj že stara prijatelja in od njega nekako vem, kaj pričakovati: dobro zgodbo in malce bolj uboge igralne mehanike, ki pa si jih pripravljen sprejeti v zameno za dobro spisane spremljevalce. To pa ne pomeni, da me Obsidian še vedno ne zna vsake toliko presenetiti in malce premešati svoj pristop do videoiger, in, odkar niso več samostojni in za njimi stoji založnik Microsoft, se je njihova podoba malce spremenila.

To so dokazali z igro Avowed, ki mi je po dolgem času dostavila Obsidianov izdelek z dejansko zabavnim igranjem, a ta napredek je prišel s ceno, saj mi sam svet te igre in kompanjoni niso bili tako blizu kot v njihovih prejšnjih igrah. In očitno je to nekakšna nova smer tega studia, saj me je tudi The Outer Worlds 2 pustil z nekako istimi mešanimi občutki, zaradi katerih ne morem reči, da je igra slaba, a lahko tudi že zdaj potrdim, da se mi igra ne bo vtisnila v spomin, kar bi bilo včasih za Obsidianovo igro praktično nemogoče.

V pripravi za preigravanje drugega dela sem se odločil malce očistiti svoja nostalgična očala in sem se spravil v ponovno preigravanje prvega dela, za katerega se spomnim, da sem mu prisodil dokaj visoko oceno. Ob vnovičnem preigravanju sem prišel do spoznanja, da sem morda zadevo malce prehvalil, saj se mi je zdaj zdel svet preveč površno obdelan in tudi strelski segmenti so se mi zdeli podpovprečni.

Ampak je bilo preigravanje prvega dela dovolj zabavno, da sem obnovil znanje glede zgodbe in, čeprav poznavanje te za uživanje v drugem delu ni potrebno, boste tako dobili ogromno uvida v reference, ki jih v The Outer Worlds 2 vseskozi dobivamo.


Razvojna ekipa: Obisidan Entertainment
Založnik: Microsoft
Platforme: PS5, PC, XSX
Steam stran: Povezava
Datum izida: 29. oktober 2025
Cena: 69,99 €


VIDEO NAPOVEDNIK


Dogajanje nas preseli v novo kolonijo Arcadio, ki jo napade korporacija Auntie’s Choice, in vi se morate zavezati k eni od frakcij in ji pomagati do prevlade. Vmes boste naleteli na cel kup različnih spremljevalcev s svojimi unikatnimi osebnostmi in takšnih ali drugačnih misij, ki jih bo moč rešiti na več možnih načinov. Na začetku boste primorani v ustvarjanje svojega lastnega heroja, ki mu lahko nataknete različne veščine, nakar morate te izboljševati preko nabiranja stopenj, in ta del je na prvi pogled dokaj podoben sistemu iz prvega dela – a Obsidian je na tem mestu naredil dve pomembni spremembi.

Kot prvo bodo zdaj vse te veščine igrale veliko bolj pomembno vlogo pri raziskovanju sveta. Osebno sem se najprej spravil v nadgrajevanje preverjenih veščin, ki mi mnogokrat prinesejo najboljše razreševanje situacij, tako da so pike šle v bolj nabrit jezik, hekanje in odklepanje ključavnic. A zdaj te stvari niso garantirane, da bodo pri vsakem dialogu prinesle uspeh, saj sem že zgodaj naletel na kar nekaj situacij, kjer bi mi zelo prav prišlo kaj znanja iz medicine ali pa inženiringa, a ker teh točk nisem imel, sem moral nekatere stvari preprosto preskočiti. Teh izbir je dovolj, da je za tiste bolj vztrajne The Outer Worlds 2 smiselno preigrati večkrat, saj boste samo tako lahko videli vse možne razplete srečanj, ob igranju tekoče kampanje pa se boste preprosto morali z nekaterimi situacijami sprijazniti, da so trenutno za vaš lik nerešljive na način, ki se ga želite, tako da včasih bo treba kakšno stvar rešiti tudi nasilno.

The Outer Worlds 2
Dialogi zdaj ponujajo veliko več možnosti glede razrešitev situacij.,

Druga sprememba na področju stopnjevanja je sistem napak oziroma “Flaws”. To je v bistvu najbolj zabaven del te kampanje, ki lahko dodobra popestri vaše igranje in vas spravi v situacije, ki jih v RPG-jih še niste srečali. Ta sistem minusov je bil v določeni meri prisoten že v prvem delu, a je bil tam manj dobro zamišljen, saj ste ob rednem početju enih in istih stvari dobili občasno opozorilo, da lahko v zameno za novo izkušenjsko piko svojemu liku dodate neko negativno statistiko. Tam je bilo to brezveze, saj si imel izkušenj že tako preveč in tiste pike niso prinesle veliko. Tokrat je situacija veliko bolj zanimiva in raznovrstna, saj so nagrade bolj konkretne, minusi pa bolj zabavno zamišljeni. Če denimo veliko kradete, boste sčasoma naleteli na “flaw”, ki vam da napad kleptomanije in tako boste včasih ob ogledovanju določenega predmeta tega samodejno tudi ukradli, zaradi česar lahko hitro na grbo dobite vesoljsko policijo. Potem je tu napaka, kjer dobite za orožja veliko večje saržerje, a če kdaj pustite, da se ta popolnoma izprazni, boste dobili velik začasni minus na vaše statistike. Obsidian se je na tem mestu res prepustil domišljiji in obstajajo celo minusi za vse tiste, ki redno preskakujejo dialoge, saj se lahko pojavi odštevalnik, ki vas prisili v hitro izbiranje vrstic, drugače vam igra kar sama izbere odgovor.

The Outer Worlds 2
Spremljevalci so se mi zdeli manj zanimivi kot pa tisti iz prvega dela.

Tudi bojevanje je zdaj malce bolj zabavno, saj je občutek streljanja boljši, oprema pa je bolj raznolika. V roke lahko dobite cel kup vesoljske orožarne in vračajo se tista eksperimentalna orožja, preko katerih lahko koga pomanjšate in nato pomendrate s škornjem. Škoda, da razvijalec ni iz igre Avowed preselil lekcij glede boja s hladnimi orožji, saj je tole še vedno nerodno in pri boljšemu občutku zamahovanja ne pomaga niti dodana možnost tretjeosebnega pogleda – v bistvu so tam animacije samo še bolj nerodne.

Zanimivo je, da se Obsidian niti ni tako dobro odrezal pri podajanju zgodbe in spremljevalcih, ki jih srečamo na poti, in ta hiba se je pojavila že v njihovi prejšnji igri Avowed. Kompanjoni sicer niso zanič, a nihče ni tako zapomljiv, kot je denimo Parvati iz prvega dela, niti nima tako zapomljive osebne stranske misije. Z njimi tudi ne morete spočenjati romanc, a ker so ti liki že tako nekam bledi, te opcije niti nisem preveč pogrešal.

The Outer Worlds 2
Bojim se, da je Obisidan začel kovati preveč podobne si svetove: tale slika bi sodila tako v Avowed kot tudi v The Outer Worlds 2.

Svet igre The Outer Worlds 2 je zopet raznolik in vas bo popeljal skozi različne ekosisteme, vendar tole spet ni naslov, ki bi bil tako odprt kot denimo kakšen Fallout: New Vegas. Vsekakor so mape večje kot pa tiste v prvem delu, vendar je raziskovanje odprtih delov še vedno nekako pusto in nezapomljivo, in res ne vem, kako je New Vegasu uspelo tudi osamljeni sprehod skozi puščavo narediti tako interesanten, pa čeprav si vmes naletel samo na bandite in neko osamljeno kočo. Zgodba sicer ni slaba, vendar traja kar nekaj časa, da vas začne res vleči v svoje dogajanje, in preden se boste resnično zatopili v njo, zna miniti polovica kampanje, in do takrat boste obiskali vse štiri planete, ki jih ponuja kampanja.

Omeniti moram še lepo grafično podobo, ki je nadgradnja originala, in to se pozna predvsem pri spremljevalcih, saj imajo zdaj bolj realistične obrazne grimase, ki znajo dejansko izražati čustva. Po drugi strani pa mi je malce nenavadno, da je po originalu in igri Avowed zdaj to že tretja Obsidianova igra, ki je res zaljubljena v vizualni stil kričečih barv, zaradi katerega sem začel elemente teh iger malce mešati med sabo.

the outer worlds 2
Sistem napak oziroma “flaws” je presneto zabaven in dodobra popestri igranje in razvoj vašega heroja.

Skratka, The Outer Worlds 2 je dostojen naslov originala, za katerega v bistvu niti nisem gojil nekih velikih pričakovanj, in v njem sem se zabaval bolj, kot pa bi si mislil. Pri igranju res nisem naletel na nič takšnega, kar bi mi res priskutilo izkušnjo, a obenem sem malce žalosten, da je zdaj preteklo že res veliko vode, odkar nam je Obsidian dostavil nekaj res legendarnega. Upam, da se zdaj malce upočasnijo (to je zdaj že njihova druga večja igra v 2025!) in nam sčasoma dostavijo nekaj, kar ne bo samo zabavno, ampak tako zapomljivo, da se bomo o tej izkušnji pogovarjali čez dve desetletji, ampak res dvomim, da bomo kaj takšnega izkusili v The Outer Worlds franšizi, saj ta preprosto ne ponuja tako zanimivega in globokega sveta, da bi ga rad izkusil še v tretje.

Napovednik za Return to Silent Hill ni videti preveč kvalitetno, a bom film vseeno gledal

0

Franšiza igričarskih grozljivk Silent Hill je te dni bolj živa kot kadarkoli prej. Lani smo prejeli odlično predelavo igre Silent Hill 2, letos je na spored prišlo novo poglavje Silent Hill f, za naslednje leto pa se pripravlja še en dodaten naslov Townfall. Vmes nas bo založnik povabil še v obisk kina, saj nas bo tam pričakal film Return to Silent Hill, za katerega smo včeraj dobili prvi daljši napovednik.

Dobro, stvar v napovedniku res ni videti preveč kvalitetna, saj so posebni efekti videti zastarani in igranje nastopajočih postavlja pod vprašaj njihov talent nastopanja pred kamerami, da sploh ne omenimo dejstva, da se v videu dvakrat izpiše besedilo “Based on the Visionary Game Silent Hill 2” in da nihče tega ni opazil in stvari popravil, preden je bila objavljena za splošni ogled. Mimogrede: te besede so nato popravili v ponovni izdaji napovednika, a vseeno je smešno, da se je ta napaka lahko sploh pripetila v takšni večji produkciji.

A vse niso slabe novice, saj bo film režiral Christophe Gans, ki se je podpisal tudi pod originalni film Silent Hill, ki smo ga v kinih gledali leta 2006. Tega so sicer kritiki spljuvali, a meni je bil takrat všeč in čeprav sem stvar gledal skoraj 20 let nazaj, imam še vedno v spominu kar nekaj scen iz filma in že takrat je bilo jasno, da je Christophe možakar, ki je velik oboževalec iger in mu je nekaj igričarske magije uspelo preseliti tudi v film.

Prvi Silent Hill je sledil zgodbi originalne igre, medtem ko bo nadaljevanje šlo po stopinjah igre Silent Hill 2, kjer James Sunderland nekega dne prejme pismo njegove nedavno preminule žene, ki ga povabi v ponovno snidenje v bizarnem mestu Silent Hill. Tam ga seveda čaka cel kup nočnomornih kreatur in tudi v filmu bomo naleteli na vse tiste bizarne, rahlo zasanjane osebe, ki smo jih videli tudi v igri. Zanimivo pri tem je dejstvo, da je mlada igralka Evie Templeton, ki nastopa v vlogi Laure, ista igralka, ki je ta lik glasovno upodobila znotraj predelave.

Return to Silent Hill v kina prihaja 23. januarja 2026. Original si lahko medtem ogledate preko nakupa oziroma izposoje na platformi Apple TV.

Eminem prihaja v igro Hitman, kjer bomo morali umoriti njegov alter ego

0

Najbolj svež del serije Hitman je izšel leta 2021 in res je impresivno, da je razvijalcu IO Interactive uspelo to sicer enoigralsko igro skozi leta ohraniti dovolj svežo, da se o njej še danes govori. To mu je uspelo z dodajanjem sveže vsebine v obliki izmuzljivih tarč, ki se v igri pojavijo za omejen čas, in ko se ta izteče, je agent 47 na mapah ne bo več našel, dokler je razvijalec na nek naključen datum zopet ne povrne v igro.

Te tarče so skozi čas postale čedalje bolj bizarne – v eni od zadnjih smo denimo lovili Jean-Clauda Van Dammea – zdaj pa je stvar skočila že v fantazijske vode. Zaradi nekega razloga je v igro prispel slavni raper Eminem, ki ga drugače poznamo pod imenom Marshall Mathers, in ta ima zdaj za nas prav posebno nalogo: ubiti njegov alter ego Slim Shadyja.

Poznavalci Eminemove glasbe veste, da je raper to že naredil v spotu Houdini, a kakor pravi v zgornjem napovedniku, Slim Shady kar noče umreti in zdaj se ga lahko odkriža samo preko najema profesionalnega morilca. V bistvu iz napovednika ni jasno, ali se bomo res podili za nekakšnim utelešenjem Slim Shadyja ali pa se bo na koncu izkazalo, da je to v igri samo preoblečen Eminem ali pa bo Hitman zares skočil v praktično paranormalne vode.

Kako se boste tarče odkrižali, je na vas, a v napovedniku lahko vidimo kuhanje zastrupljenih špagetov, kar je lepa referenca na Eminemovo popularno vrstico “Mom’s spaghetti”.

Eminemova misija se bo v igri pojavila od 1. decembra in bo na voljo do zaključka leta 2025. IO Interactive medtem še naprej pridno dela na svoji James Bond igri 007 First Light, ki izide 27. marca 2026.

Igra Fatekeeper bi znala prvoosebni boj z meči popeljati na naslednjo stopnjo

0

Osebno že dolgo gojim mnenje, da pretepanje s hladnimi orožji nikoli ne bo tako zabavno kot tisto iz tretjeosebnega pogleda, saj je nadzor mnogokrat preveč neroden, vsaka animacija pa mora biti veliko bolj natančna, saj je igralcu vse bližje očem in vsako takšno napako veliko hitreje opazi. Te prepreke niso mogli premagati niti večji naslovi tipa Dying Light 2 in Kingdom Come: Deliverance 2, a morda bo novi naslov Fatekeeper presenetil in dostavil boj, ki ga do zdaj še nismo izkusili.

Razvijalec Paraglacial je za to igro včeraj pokazal nov, daljši napovednik in njihova prva pravilna odločitev je bila, da so se pri igralni formuli odločili zgledovati po igri Dark Messiah: Might and Magic. Tole bo sicer boj malce počasnejši, saj bo naš bojevnik zamahoval z ogromnim dvoročnim mečem, a še vedno bomo lahko brcali sovrage v različne ostre pasti, vsake toliko pa bomo lahko uporabili tudi kaj magije. V bistvu bo Fatekeeper vseboval kar nekaj različnih pristopov do razvoja našega lika in v napovedniku smo videli zgolj primer bojevnika, medtem ko bomo v končni verziji lahko bili čarodej ali pa se bomo usmerili na pot alkimista, ki bo bojišče nadziral s svojimi takšnimi in drugačnimi napoji – seveda se boste lahko odločili tudi za nekakšno mešanico razredov, ki bo iz vsakega razvojnega drevesa potegnila nekaj svojega.

Ne bo pa to samo neka arenska pretepačina, saj bo tole RPG, ki bo vseboval tudi zanimivo zgodbo. Utrinke te lahko vidimo že v zgornjem napovedniku in očitno nas bo na poti spremljala nekakšna gobezdava podgana, ki nam bo med igranjem podeljevala razne nasvete in bo zagotovo služila tudi kot nekakšen začetni pomočnik, ki nam bo razložil osnovne elemente igralne formule.

Fatekeeper bo zgrajen v pogonu Unreal Engine 5 in ga lahko na PC-ju pričakujemo v začetku naslednjega leta, a bo sprva izšel znotraj programa Early Access. Naslednje leto pričakujemo še en tak podoben prvoosebni naslov Alkahest, ki pa še nima potrjenega leta izida.

Franšiza Zvezdna vrata dobiva povsem novo serijo

0

Znanstvenofantastična serija Zvezdna vrata je ukradla srca vsem tistim, ki smo jo ob izidu spremljali dobrih 20 let nazaj, saj smo gledali v odlično zamišljene zgodbe ter perfektno zasedbo igralcev, ki so kar prekipevali z medosebno karizmo. Seveda govorim o seriji Zvezdna vrata SG-1, čeprav to ni bil uradni začetek te franšize, saj smo leta nazaj dobili film, ki pa kljub podobnim idejam ni postal tako popularen. Serija SG-1 je nato v glavno vlogo postavila igralca Richarda Deana Andersona, ki smo ga pred tem poznali kot MacGyverja, in očarani smo gledali v avanture vojaške ekipe, ki je skozi posebni portal obiskovala tuje planete ter se zapletala v težave vesoljcev, nakar so se te preselile tudi bližje k Zemlji.

SG-1 je bil na televiziji celo večnost, njegovo izročilo pa je nato nasledila ločena serija Atlantis, na koncu pa smo dobili še Universe, ki pa na žalost ni bil zmožen obdržati visoke kakovosti, in ta serija je bila leta 2011 po samo dveh sezonah preklicana. Oboževalci vse od takrat zahtevajo nekaj novega v tem izjemno zanimivem vesolju in čeprav smo dobili nekaj manjših serij in iger, je bilo to vse narejeno z nizkim proračunom in kakovost preprosto ni bila tam.

Po dobrem desetletju čakanja pa so se sanje zdaj končno uresničile. Amazon, ki je že pred časom kupil MGM Studios, lastnika licence Zvezdna vrata, je najavil povsem novo serijo v tej znanstvenofantastični franšizi. Zadeva še nima uradnega imena in več kot jasno je, da bomo nanjo čakali še kar nekaj časa, a dovolj je že to, da vemo, da obstaja in da bodo pri njej sodelovali veterani, ki so svoje talente posodili že pri prejšnjih serijah.

Novo serijo bo vodil Martin Gero, ki je pred tem skrbel za zgodbo v SG-1 in Atlantisu, pri ustvarjanju pa mu bosta pomagala tudi Brad Wright in Joe Mallozzi – dvojec, ki je igral najpomembnejši vlogi pri ustvarjanju serije SG-1.

Kot rečeno, podrobnosti za zdaj še nimamo, zato bo preteklo še kar nekaj časa, preden bomo ugledali kakšen pravi napovednik. Je pa Gero v najavi projekta povedal, da to ne bo »reboot« franšize, ampak popolnoma novo poglavje v že ustaljeni zgodbi iz prejšnjih serij. S tem so odprta vrata tudi za vrnitev nekaterih igralcev, ki so iz originalnih serij naredili tako legendarne izdelke – Richard Dean Anderson jih zdaj šteje že 75, a upamo, da si bo vzel čas za ponovni obisk ene od svojih najbolj slavnih vlog.

Originalni Guild Wars dobiva predelavo

0

Založnik ArenaNet nas je včeraj vse presenetil z najavo novega projekta, in sicer je to predelava igre Guild Wars, ki je letos praznovala že svojo 20. obletnico in v svetu MMO-ja velja za enega najbolj zapomljivih naslovov, njegove igralne mehanike pa je nato nadgradilo nadaljevanje, ki ravno tako ni več mlado in bi si po 13 letih od izida zaslužilo nekaj grafičnih nadgradenj.

A najprej je na vrsto prišel prvi Guild Wars, ki ga bomo od naslednjega meseca dalje lahko kupili pod oznako Reforged. Tole ne bo večja predelava, ki bi popolnoma spremenila delovanje originala in ga morda prenesla še v nov pogon, ampak bolj obnova originalne vizije razvijalca ArenaNet, ki se je za namene lepotne operacije povezal z razvijalcem 2weeks.

Predelava s sabo prinaša kar nekaj pomembnih izboljšav, saj bo uporabniški vmesnik predelan za bolj moderno občinstvo, čakajo nas nadgradnje na področju osvetljave in tekstur, vdelana pa bo tudi podpora za kontrolerje, tako da bomo zadevo lahko igrali na televizorju, igra pa je že zdaj prejela status verificirane igre za prenosno napravo Steam Deck. Za lažje reševanje nalog bomo zdaj lahko na mapi lažje spremljali objektive, ob tem pa bomo lahko gledali tudi v priročni vodič za trenutne kontrole.

Guild Wars je bil ob svojem rojstvu ena večjih konkurenc igri World of Warcraft in to tudi zaradi svojega finančnega načina, saj od igralcev niso zahtevali plačevanja mesečne naročnine. Namesto tega so denarce služili s prodajo manjših in večjih dodatkov, dobra novica pa je, da bodo vse tri večje razširitve Prophecies, Factions in Nightfall že vključene v nakup predelave.

Guild Wars Reforged izide 2. decembra po ceni 19,99 €, za že obstoječe lastnike originala pa bo nadgradnja popolnoma brezplačna. Več o tem projektu si lahko preberete na uradni strani.

Strategija Commandos: Origins dobila svoj prvi dodatek

0

Serija strategij Commandos je bila uspešno ponovno obnovljena. Založnik Kalypso Media je kot novi lastnik licence najprej poskrbel za predelave originalnih naslovov, ki upravičeno veljajo za legendarne – vsaj v svetu strategij, kjer morate skupino specialcev spraviti izza hrbta mnogo številčnejšega nasprotnika, ki je tudi bolje oborožen, in vsaka napaka sproži alarm, na vašo četo pa se usuje masovna nacistična vojska, ki za vas pomeni zagotovo smrt.

Razvijalec Claymore Game Studios nam je letos aprila nato dostavil povsem svež del, imenovan Commandos: Origins, in ta se vrne v preteklost elitne izbrane vrste vojakov, ki smo jih spoznali v originalni trojici iger, ter nas popelje skozi nekatere njihove največje avanture. Origins je sicer vseboval nekaj primanjkljajev, a na Steamu so mu igralci dodelili oceno “Mostly Positive”, kar pomeni, da je zadeva dovolj kvalitetna, da se splača založniku v njo zliti nekaj dodatnega razvojnega časa.

Claymore Game Studios nam je tako zdaj dostavil prvo večjo razširitev za to igro, ki jo je poimenoval Shadows over Crete, in ta nas bo odpeljala v izvajanje misij znotraj Grčije. Časovno smo umeščeni v leto 1941 in takrat se je nemška bojna mašina šele začela dobro ogrevati, priča pa bomo zračnemu napadu nad Grčijo s padalci, ki ga v zgodovini poznamo kot operacijo Mercury. Našo izbrano vrsto specialcev bo treba spraviti globoko v Grčijo, kjer bomo pomagali upornikom, te pa bo vodila iznajdljiva Eleni Andris.

Čakajo vas štiri misije in te vas znajo občasno ujeti nepripravljene, saj se bodo na bojišču lahko pojavili padalci, ki lahko padejo kamorkoli na sicer verno poustvarjenih mapah Krete. Sovražne vrste bodo na ta način lahko hitro priklicale okrepitve, zato je toliko bolj pomembno, da ste ves čas skriti in pozorno pregledujete okolico.

Dodatek Shadows over Crete je zdaj že na voljo za igranje, in sicer ga lahko na Steamu kupite po ceni 13,49 €. Za igranje boste seveda potrebovali nameščeno kopijo originalne igre, ki se trenutno na Steamu prodaja z lepim popustom, ta pa ceno zniža na 39,99 €. Akcija se izteče 2. decembra.bra.

YouTuber Jake Paul se bo dejansko spopadel z legitimnim boksarjem

0

28-letni YouTuber Jake Paul se zdaj že nekaj časa ukvarja s profesionalnim boksom in čeprav ima za sabo že 13 spopadov, mu je samo v enem od njih nasproti stal dejanski profesionalni boksar Tommy Fury, kar je tudi edini obračun, ki ga je izgubil. Jake je namreč v ring vabil nekdanje borce, ki so že dolgo v pokoju, in iz tega je izvabil veliko kilometrine in ogromno denarja. Njegov najbolj slavni boj se je zgodil leto nazaj, ko mu je nasproti stal 58-letni Mike Tyson in takrat je bila gledanost tako visoka, da prenosa v živo ni zmogel dohitevati niti Netflix.

A morda je zdaj Jake začutil, da njegovi spopadi ne privlečejo več toliko ljudi kot nekoč, in se je zato odločil upokojiti, še pred tem pa bo v ring vpoklical legitimnega boksarja, ki bo res stestiral vse, kar se je naučil v zadnjih letih. To je nekako edina logična razlaga, da se bo naslednji mesec spopadel z nekdanjim svetovnim prvakom težke kategorije Anthonyjem Joshuo, ki je star 36 let, in čeprav je Jake od njega nekoliko mlajši, je Anthony še vedno definitivno človek, ki ga je treba jemati zelo resno, saj je dvakrat držal pas svetovnega prvaka.

Jake pravi, da bo s tem dvobojem zaprl usta vsem, ki so dvomili v njegove sposobnosti, in da si bo z zmago zaslužil tudi dvoboj za naslov prvaka v težki kategoriji – s tem cilja na Oleksandra Usyka, ki do zdaj še ni zabeležil poraza. A seveda so to za zdaj samo besede, saj bo Anthony zanj presneto visoka ovira – govorimo o borcu, ki že 12 let nastopa v ringih, v njih preživel 160 rund in dostavil 25 knockoutov.

Jake bi se moral še ta mesec spopasti z Gervonto Davisom, a je bil ta dogodek nato odpovedan, tako da je Anthony nekakšna zamenjava, ki bo nase privlekla precej več oči.

Spopad bomo lahko v živo gledali 19. decembra ob 2.00 zjutraj, in sicer preko pretočnega servisa Netflix, za katerega upamo, da se bo tokrat bolje odrezal, kot je bilo to v primeru spopada s Tysonom.

Znane so nominacije za igro leta, nepresenetljivo jih je največ pobral Clair Obscur: Expedition 33

0

Konec leta 2025 se nezadržno bliža in če ste igričar, potem ste letos preživeli ogromno sedenja pred televizorjem oziroma monitorjem. V letu 2025 smo namreč dobili celo poplavo kakovostnih iger in te niso prišle samo iz vrst večjih založnikov, ampak so na tem mestu prednjačili predvsem indie razvijalci, ki so dostavljali eno uspešnico za drugo.

Kljub vsej tej poplavi kakovostnih naslovov pa se je že nekje aprila vedelo, da bo glavno nagrado najboljše igre leta pobral naslov Clair Obscur: Expedition 33. Tole AA igro izpod rok razvijalca Sandfall Interactive so hvalili čisto vsi in spletni forumi ter Reddit objave so bile polne omemb te igre, saj je ljudje niso hvalili samo kot najboljši RPG, ampak tudi kot najboljšo igro vseh časov. V njej sem do določene mere užival tudi jaz, a ji osebno najvišje ocene ne bi dodal – ena mojih pritožb se tiče zgodbe, ki me je ves čas vlekla naprej, dokler se v zadnji četrtini ni zgodil nek preobrat, zaradi katerega je moje zanimanje izpuhtelo v zrak. Vseeno moram priznati, da se je Sandfall pri svojem prvem naslovu odlično odrezal in znova svetu dokazal, da AA igre še vedno imajo svoje mesto na trgu.

Podelitev nagrad The Game Awards je včeraj naznanila svoje nominacije in kot ponavadi je pri njih malce pretiravala. Clair Obscur: Expedition 33 je namreč nominiran v kar dvanajstih kategorijah, in to tudi v kategoriji najboljše indie igre, pa čeprav ima igra za sabo založnika Kepler Interactive in veliko večjo razvojno ekipo kot navadni indie studio.

Skratka, glavno nagrado bo skorajda zagotovo odnesel tale naslov, a morda v letu, ki nam je prineslo tudi indie uspešnici, kot sta Hollow Knight: Silksong in Hades 2, vseeno zabeležimo kakšno presenečenje. Ne smemo pozabiti tudi na naslove največjih založnikov, saj smo se letos zabavali v igrah, kot so Ghost of Yōtei, Donkey Kong Bonanza, Death Stranding 2: On the Beach in Kingdom Come Deliverance 2, ki so prav tako pobrali kar nekaj nominacij – Death Stranding 2 in Ghost of Yōtei denimo ne zaostajata veliko, saj sta pobrala 10 nominacij, v štirih kategorijah pa najdemo tudi sodelovalni naslov Split Fiction.

Svoje glasove lahko že zdaj oddate na uradni strani, glasovanje pa bo zaključeno šele 10. decembra. Podelitev nagrad The Game Awards se bo nato odvila 12. decembra, in sicer ob za Slovence neprijetni uri, saj bo YouTube prenos v živo predvajanje začel ob 1.30 zjutraj.