🔥 UVI.GG

Domov Blog

Epic Games podarja igra Disco Elysium: Final Cut

0

Razvijalec in založnik ZA/UM nam je leta 2019 povsem nepričakovano dostavil mojstrovino z imenom Disco Elysium, ki je dodobra pretresla svet RPG-jev. Uspelo jim je namreč ustvariti resničnega naslednika legendarne igre Planescape: Torment in v bistvu so formulo te igre izboljšali tako, da so se povsem znebili njene največje šibkosti: boja.

Disco Elysium je tako unikaten RPG, kjer bojevanja sploh ne vidimo. Vse se namesto tega vrti okoli raziskovanja in izkoriščanja pravih dialogov, razvijalec pa je preko tega lahko dostavil prav posebno izkušnjo igranja, ki je lahko mestoma presneto globoka. Prevzeli boste vlogo opitega detektiva, ki mora rešiti umor, a ta vaša opijanjenost ni samo nek začasni učinek, ki bi vam malce znižal določene statistike. Je namreč velik problem, ki vas lahko že v prvi sobi stane življenja: dovolj je, da poskušate pobrati nek predmet, a ker ste v tako slabi fizični kondiciji, vas lahko zaradi tega doleti infarkt. Takšne nevarnosti pa na vas prežijo skozi celotno kampanjo.

Disco Elysium je bil že v osnovi odličen izdelek, ki ga je nato ZA/UM nadgradil še s prenovljeno inačico The Final Cut. Ta je vsem likom v igri dodala glasovno igranje, dobili pa smo tudi dodatne naloge in like, ki jih lahko odklenete preko sledenja vaše filozofije znotraj igre: to je eden redkih naslovov, ki vam omogoči zasledovanje komunistične ideologije.

Ta odlični naslov lahko zdaj prevzamete preko trgovine Epic Games povsem brezplačno, in sicer s skokom na sledečo povezavo. Pri tem boste morali biti hitri, saj se ponudba izteče že danes, 26. decembra, ob 17.00, nakar na vrsto pride nova, za zdaj še skrivnostna igra. Če ste morda akcijo zamudili, si lahko igro še vedno kupite preko Steama, in to z ogromnim popustom.

5 najboljših iger leta 2025

Leto 2025 je bilo za igričarje resnično neverjetno, saj smo dobili toliko uspešnic, da je povprečnemu človeku preprosto zmanjkalo denarja in časa, da bi preigral vse te zadeve, in ni dvoma, da je veliko igralcev stopilo korak nazaj od vsega skupaj ter se počasi lotilo trenutno kupljenega naslova, nakar bodo ostale poslastice prihranili za leto 2026 in naprej.

Še posebej pestro je bilo na indie področju, kjer je bolj težko minil mesec, brez da ne bi gledali v neko zadevo, ki je takoj ob izidu privabila milijone igralcev in spletno slavo. Osebno sicer nisem tak navdušenec nad indie zadevami, niti mi preveč ne dišijo roguelite igre, tako da na spodnji lestvici ne boste našli zadev, kot so Hades 2 in Blue Prince – priznavam sicer, da so, vsaj glede na njihovo slavo, to odlični naslovi, ki pa mene osebno preprosto ne zabavajo, pa čeprav sem jih poskusil igrati že ničkolikokrat.

Na žalost sem očitno bolj dolgočasen tip, ki ga še vedno najbolj zabavajo visokoproračunski AAA naslovi, in s tem ni nič narobe. Tudi na področju teh iger mi namreč niti približno ni zmanjkalo ponudbe za igranje in malce težko sem izbral peterico tistih zadev, ki so me letos najbolj navdušile. Zanimivo pa je, da jim pri originalnih recenzijah nisem podelil najvišjih ocen, a so se mi kljub temu tako vtisnile v spomin, da sem jih preprosto moral uvrstiti na letošnjo lestvico najboljših iger leta 2025.

5. Clair Obscure: Expedition 33

Kaj naj sploh še povem o igri Clair Obscure: Expedition 33, kar še ni bilo povedanega? Tale zadeva je letos popolnoma odpihnila večji del igričarske skupnosti, kar je bilo očitno tudi na podelitvi The Game Awards, kjer je zmagala v skoraj vseh nominiranih kategorijah. Da je lahko razvijalec Sandfall Interactive s svojo prvo igro sploh dostavil tako slavno uspešnico, je že samo po sebi podvig, ki si zasluži kakšen zlati kipec, hkrati pa so dokazali, da se da formulo japonskih RPG-jev tipa Persona uspešno predelati za bolj zahodni trg in zraven dostaviti tudi odraslo zgodbo.

Ni pa to bila zame igra, ki bi letos premagala vse ostale, in roko na srce se mi zdi njen uspeh malce prenapihnjen. Ob igranju sem sicer užival, a sem med svojo pustolovščino zabeležil nekaj minusov. Pogovarjanje s kompanjoni se mi je zdelo površno, želel bi si še kakšne stranske aktivnosti poleg boja in zgodba, ki je bila sicer sprva zanimiva, v zadnji četrtini naredi preobrat, ki me ni ravno navdušil. Zdelo se mi je, da ta poruši dobršen del zgrajene štorije in se preusmeri v nek zaplet in like, ki me niso niti malo zanimali. Vseeno je to zavidljiv dosežek, ki ga lahko za povrh preizkusite tudi preko servisa Game Pass.

4. Mario Kart: World

Nintendo je letos dostavil novo konzolo Switch 2 in to bi morala biti veliko večja novica, kot pa je trenutno, saj se mi zdi, da smo na to zadevo po začetnem vznemirjenju kar malce pozabili. Razlog za to tiči najbrž v dejstvu, da je Switch 2 dobil bolj malo ekskluziv. Ob izidu je bila največja stvar Mario Kart: World in to upravičeno, saj je tole preprosto izjemno zabavna dirkačina, za katero stavim, da jo bo Nintendo podpiral še dolgo v prihodnosti.

Založnik pri tem naslovu kakšne revolucije ni delal, saj po vseh teh letih zdaj že dobro ve, kaj si igralci želimo. To so zabavne proge, dirkači iz Nintendovega kataloga in možnost igranja več igralcev za enim zaslonom, kar privede do vedno zanimivih dirk in preklinjanja med prijatelji. World je enako nezakompliciran za igranje kot predhodniki, a obenem ponuja možnost mojstrovanja prog za tiste bolj izkušene. Morda edini resni minus je odprti svet, ki se zdi neizpopolnjen, in sama cena, saj 80 € dandanes za eno igro ni ravno majhen strošek.

3. Doom: The Dark Ages

Tretji del prenovljene sage Doom mi je bil sicer resda najmanj všeč od celotne trilogije, a to samo priča o tem, kako kakovostna sta bila prva dva dela. The Dark Ages je namreč še vedno izjemno zabaven naslov in glede na to, da dandanes preprosto močno primanjkuje prvoosebnih streljačin z enoigralsko kampanjo, je to veliko bolj pomemben dosežek, kot pa je bil nekoč, ko se je na tem mestu trlo konkurence.

The Dark Ages akcijo v primerjavi s prejšnjim delom umiri, vendar je tole še vedno adrenalinski naslov, kjer je izjemno pomembno biti odziven na vsako dano situacijo, dodatek ščita pa k igranju doda dodaten element žongliranja orožij, premikanja in izkoriščanja ranljivosti nasprotnikov. Med igranjem se resnično počutite kot tank in čeprav ne bi imel nič proti, če bi id Software naredil segmente igre, kjer nadzorujemo ogromnega robota in kibernetskega zmaja, malce bolj raznolike, je akcija na peš poti dovolj razgibana, da nadomesti te zamere.

2. Kingdom Come: Deliverance 2

Moj opis je Kingdom Come: Deliverance 2 označil za mestoma dolgočasno igro in za tem še vedno stojim, a mesece kasneje po igranju imam kljub temu na ta naslov izjemno sveže spomine, ki me vedno znova mamijo v ponovno igranje.

Kingdom Come je bil že v originalu izkušnja, ki je nisi mogel doživeti nikjer drugje, drugi del pa ohrani vse prvine originala in ga izboljša na praktično vseh področjih. Realistično srednjeveško življenje je resda dolgočasno, a to je razvijalec Warhorse Studios naredil namerno, saj je ravno to bil tudi trik ustvarjanja pristne atmosfere, kjer ti ni bilo za početi drugega kot pa po cele dneve garati na njivi, zvečer kakšno pomoliti, vmes pa upati, da te na cesti ne pričaka kak bandit.

In za navdušence nad srednjim vekom je to lahko presneto zabavno. Warhorse pa je zraven dodal še zgodbo, ki na lep način zaključi potovanje glavnega junaka Henryja, a še vedno pusti odprta vrata za njegovo vrnitev. Po igranju drugega dela mi je postalo jasno, da bom od zdaj naprej primoran kupiti vse nadaljnje igre tega studia in čeprav bi rad videl, da morda skočijo še v kakšno bolj fantazijsko obarvano igro, en del mene upa, da bodo še vedno nadaljevali s to svojo brutalno realistično simulacijo srednjega veka, ki lahko v glavno vlogo postavi tudi še kakšnega drugega protagonista.

1. Death Stranding 2: On the Beach

Tako kot vsakemu igričarju so tudi meni že dolgo znana dela japonskega ustvarjalca, ki sliši na ime Hideo Kojima, a moram sramežljivo priznati, da nikoli nisem preizkusil njegove serije iger Metal Gear Solid. V mladosti nisem imel PlayStationa, tako da sem to franšizo enostavno moral spustiti iz rok, ko pa se je enkrat vendarle preselila na PC, pa zanjo preprosto nisem imel več zanimanja.

Zato tudi za prvi Death Stranding nisem pokazal preveč zanimanja, a sem se ga vseeno spravil igrati in čeprav ob igranju nisem trpel, zadeve vseeno ne bi označil za neko mojstrovino, ki bi jo nato veselo priporočil vsakemu, ki bi me povprašal za mnenje glede tega naslova.

Vmes pa se je nekaj spremenilo in ne vem, ali pri meni ali pa znotraj samega naslova. Death Stranding 2 namreč kakšne igralne revolucije ne prinaša, a Kojima Productions je med tem prehodom popravil kar nekaj napak originala in te spremembe so bile dovolj pomembne, da se preprosto od igranja nisem mogel odtrgati in sem v njem užival bolj kot v katerikoli igri leta 2025.

Levji delež pri tem je nosila emotivna zgodba, ki me je ob enem kadru celo pustila rosnih oči, in če ste morda starejši igralec, ki ima za povrh pod sabo že kak pomladek, potem se pripravite, da boste tudi vi potočili kakšno solzico. Igralna zanka se še vedno vrti okoli dostavljanja paketov, a zdaj so štorijalni preobrati dovolj udarni, da med potovanji razmišljate o nedavnih dogodkih, ob tem pa uživate tudi ob preprosto fantastični grafični podobi, ki je v bistvu najboljša, kar sem jih do sedaj izkusil v tem mediju. Death Stranding 2 je preprosto fantastičen izdelek in res objokujem dejstvo, da je Kojima v intervjuju že izjavil, da ima sicer načrte za tretji del, a se boji, da bo morda prestar, da bi ga tudi dejansko ustvaril.

Cronos: The New Dawn dobiva novo, lažjo težavnost

0

Nove igre razvijalca Blooberja sem se močno veselil. Všeč mi je bil njihov pretekli naslov The Medium in predelava igre Silent Hill 2 je dokazala, da imamo pred sabo močno talentiran studio. Zato sem bil kar pošteno presenečen, da mi Cronos: The New Dawn ni bil pretirano všeč in je to v bistvu postala njihova edina igra, ki je nisem preigral do konca – da, dokončal sem tudi njihov velikokrat spregledan projekt Layers of Fear.

Ne bi vam znal povedati, kaj točno mi pri Cronosu ni bilo všeč, a verjetno sta glavna krivca ponavljajoča se okolica, ki je sparjena s ponavljajočimi se nasprotniki. Te pritožbe si delim tudi z nekaterimi drugimi igralci, nekateri od teh pa so se še dodatno pritožili nad težavnostjo, ki je veliko višja kot pri kakšnih drugih konkurenčnih grozljivkah. S surovinami je treba pametno razpolagati in še takrat se lahko kdaj ujameš v past, kjer ti enostavno zmanjka streliva, temu pa največkrat sledi tudi smrt.

Bloober Team bo zdaj odpravil vsaj to zamero, in sicer prek nove prihajajoče posodobitve Temporal Diver, ki bo v igro vnesla povsem novo, lažjo težavnost. Za to posodobitev smo dobili tudi kratek napovednik, ki pa je z informacijami izjemno skop in v bistvu niti ne vemo, kako se bo ta težavnost pokazala v igri: bodo morda nasprotniki imeli manj zdravja ali pa bomo prejeli več surovin, ki nam bodo pomagale pri preživetju?

Vemo samo to, da Temporal Diver izide enkrat zgodaj naslednje leto. Bloober Team je sicer že najavil svoj naslednji projekt, ki je predelava prvega Silent Hilla, za Cronos pa niso napovedali nadaljevanja ali razširitve, čeprav naj bi razvijalec delal na več projektih hkrati.

Mod desetletja The Chronicles of Myrtana: Archolos dobil dražilnik, ki napove leto izida

0

Glede na moddersko sceno sta najbolj popularni Bethesdini franšizi The Elder Scrolls in Fallout, zato je malce presenetljivo, da je spletna stran ModDB prestižno medaljo moda desetletja podarila igri, ki po svetu niti približno ni tako popularna, a je to nadomestila z res strastno bazo igralcev, ki je doma predvsem v Evropi.

Tako je mod The Chronicles of Myrtana: Archolos dobil prestižni naslov najboljšega moda v zadnjih desetih letih in to je še posebej impresivno glede na dejstvo, da stvar deluje na pogonu igre Gothic 2, ki je danes stara že več kot 20 let. Ekipi Kroniki Myrtany je skozi leta truda uspelo oblikovati igričarsko izkušnjo, ki v marsikakšnem pogledu preseže celo originalni igri Gothic 1 in Gothic 2, končni produkt pa se je resnično čutil kot pravo nadaljevanje sage Gothic in to je nekaj, kar po drugem delu ni nikakor uspelo dostaviti niti originalnemu, danes že pokojnemu razvijalcu Piranha Bytes.

Archolos je izšel leta 2021 in takrat postal tudi pri nas ena najbolj cenjenih igričarskih izkušenj tistega leta, razvijalec pa je naknadno sporočil, da novih projektov ne namerava ustvarjati, saj je ta iz njega iztisnil zadnje moči. A nato so začeli namigovati na večjo posodobitev 2.0, ki bi pošteno prevetrila meso igre in dostavila nekaj novega, ob tem pa so tudi opozarjali, da v to ne vlagajo toliko naporov kot včasih, zato bo za končni izid treba biti potrpežljiv.

In zdaj smo očitno že zelo blizu tej prenovljeni izkušnji, saj je razvijalec na YouTubu podelil nov dražilnik, ki je sicer kratek, a pokaže končni datum izida, ki se bo zgodil enkrat v letu 2026.

Kateri mesec točno se bo to zgodilo, zaenkrat ni jasno, a oboževalci Gothica se lahko zdaj vsaj tolažijo z mislijo, da se bo to zgodilo enkrat naslednje leto. Modderska scena igre Gothic 2 je sicer trenutno močno živa, saj je samo nekaj tednov nazaj izšel nov večji projekt Golden Gate 2: Goddess Heart, ki je istočasno število igralcev na Steamu dvignil na rekordno raven. Golden Gate 2 je na voljo tudi v angleškem jeziku in za igranje vam poznavanje dogodkov iz prejšnjega moda ni potrebno.

CDPR naj bi razvijal nov dodatek za igro The Witcher 3

0

Založnik in razvijalec CD Projekt RED je v zadnjih finančnih poročilih jasno nakazal, da je večji del ekipe usmerjen v razvoj igre The Witcher 4 in da nekaj ljudi hkrati dela na nadaljevanju naslova Cyberpunk 2077. Je pa tudi povsem možno, da nam niso povedali čisto vsega, saj so se v zadnjem mesecu pojavile konkretne govorice, da naj bi razvijalec delal tudi na povsem novem dodatku za svoj priljubljeni naslov The Witcher 3.

Govorice prihajajo iz poljskih virov, zaradi česar jih je tudi vredno upoštevati, saj je CDPR dejansko od tam in bi se lahko našel kakšen delavec, ki težko pri sebi hrani skrivnosti in je bil morda malce preveč zgovoren v pogovorih z novinarji. Poljski analitik Mateusz Chrzanowski pravi, da naj bi The Witcher 3 dobil nov dodatek maja 2026, ta pa naj bi imel proračun v vrednosti dobrih 14 milijonov evrov. Razširitev bi služila kot nekakšna povezava do igre The Witcher 4 in bi naznanila tudi začetek marketinške kampanje za to igro, ki naj bi izšla v zadnji četrtini leta 2027.

There's a quite a few witchers on The Path… The Witcher 3: Wild Hunt has sold 60 million copies. As we celebrate #10YearsofTheWitcher3, we want to take a moment to say thank you to everyone who has joined us on the hunt. It's been downright glorious! ⚔️❤️

[image or embed]

— The Witcher (@thewitcher.com) May 28, 2025 at 5:33 PM

To bi bila vsekakor presenetljiva poteza razvijalca CD Projekt RED, saj je The Witcher 3 zdaj star že 10 let, razvijalec pa je medtem svoje razvojne navade presedlal na Unreal Engine 5. A po drugi strani je studio poskrbel tudi za manjšo predelavo te igre in ji omogočil podporo za ray tracing, letos maja pa so tudi najavili, da bo The Witcher 3 prejel še en velik popravek, ki je morda pravzaprav čisto prava razširitev.

Na novem dodatku naj ne bi delal sam CDPR, ampak studio Fool’s Theory, ki nam je lani dostavil igro The Thaumaturge, zdaj pa delajo tudi na predelavi prvega The Witcherja. Povsem možno je, da jih je založnik izrabil tudi za takšen manjši projekt, ki bi zagotovo veliko zaslužil. Igro The Witcher 3: Wild Hunt z vsemi dodatki lahko trenutno kupite na Steamu po znižani ceni 9,99 €.

Epic Games danes podarja igro Bloodstained: Ritual of the Night

0

Epic Games nas zadnjih nekaj dni razveseljuje z vsakodnevno podelitvijo ene brezplačne igre. Do sedaj smo dobili vrsto brezplačnih naslovov, danes pa je na vrsto prišla popularna igra Bloodstained: Ritual of the Night, ki je originalno izšla leta 2019 in se je hitro prikupila vsem navdušencem žanra metroidvania.

Bloodstained je do svoje slave prišel predvsem na račun svojega razvijalca, saj tega vodi Joji Igarashi, ki je bil v preteklosti glavna glava pri razvoju franšize Castlevania, nakar se je odločil prek studia ArtPlay spočeti svojo lastno serijo takšnih iger, ki si veliko idej izposodijo iz Castlevanie in jo lahko označimo kot nekakšnega duhovnega naslednika. Tudi tule boste iz stranskega pogleda tekali po gradu, se bojevali in izvajali platformske izzive ter nadgrajevali svojega heroja prek novih veščin ter dodatnih orožij in oklepov.

Bloodstained: Ritual of the Night lahko prevzamete samo danes, 24. decembra, do 17. ure, in sicer z obiskom sledeče povezave. Če ste morda tole akcijsko ponudbo zamudili, potem lahko še vedno skočite na Steam, kjer se igra trenutno prodaja po znižani ceni 9,99 €.

Bloodstained se je prodal v dovolj veliki količini, da se je ArtPlay lotil izdelave novega dela The Scarlet Engagement, ki nas bo zgodbeno vrnil v preteklost in bo izšel leta 2026.

Bondova igra 007 First Light zamaknila izid

0

James Bond je vsekakor še vedno velika franšiza, a imam občutek, da kakšne resne želje po prenosu te licence v igričarsko obliko med igralci ni bilo zaznati. Zato se mi je zdela vprašljiva odločitev razvijalca IO Interactive, ki ga poznamo predvsem po seriji iger Hitman, da zdaj vse napore vložijo v razvoj nove Bondove avanture, ki se bo imenovala 007 First Light in nas bo vrnila na začetek kariere tega šarmantnega britanskega detektiva.

An important update regarding the release date of 007 First Light.

[image or embed]

— 007 First Light (@007game.ioi.dk) December 23, 2025 at 6:01 PM

Za 007 First Light smo dobili nekaj predstavitev in čeprav te niso bile videti zanič, igralcev prav tako niso ravno sezule. Marsikdo je igranje označil za Hitmana, ki vsebuje več akcijskih vložkov, IO Interactive pa je malce pokvaril vtis z igralnim posnetkom, ki je več kot očitno slabo optimiziran, kar seveda nikoli igralcev ne pritegne k nakupu ob izidu.

Očitno je tudi sam danski studio mnenja, da bi bilo morda pametno še kaj dodatnega narediti na optimizaciji, zaradi česar so datum izida iz marca 2026 prestavili na 27. maj 2026. To sta dva dodatna meseca razvoja, kar naj bi jim omogočilo dostaviti produkt, ki ga igralci od njih tudi pričakujejo.

007 First Light se je letos pojavil tudi na podelitvi nagrad The Game Awards, tam pa je glasbenik Lenny Kravitz najavil, da bo v igri nastopal v vlogi enega od vaših nasprotnikov, kar je tudi njegov prvi nastop v videoigri.i.

Film The Odyssey končno prejel prvi napovednik

0

Režiser Christopher Nolan je ena od tistih hollywoodskih figur, čigar filmi so skoraj vedno zagotovljen uspeh na filmskih blagajnah. Njegov zadnji film Oppenheimer je izšel leta 2024 in si je takrat prislužil sedem oskarjev, vse od takrat pa nas režiser draži s svojim naslednjim projektom, ki je imenovan preprosto The Odyssey.

Ta bo sledil dobro znani zgodbi o grškem junaku Odiseju, ki se po trojanskih vojnah vrača domov, a se to potovanje sprevrže v precej večji podvig, kot je bilo sprva začrtano. Odisej se bo namreč na svoji poti srečal s celim kupom bitij iz grške mitologije, ki ga bodo držala stran od doma in njegove žene. Tako se bo moral spopasti z velikani Kiklopi in sirenami, pot pa ga bo vodila tudi mimo čarovnice Kirke.

Skratka, tole je visokoproračunski projekt, saj bodo vsa ta bitja zahtevala veliko dragega CGI-ja, založnik Universal pa je denarnico odprl na široko tudi glede izbire igralcev. Glavno vlogo bo prevzel Matt Damon, družbo pa mu bodo delali še Anne Hathaway, Zendaya, Tom Holland, Lupita Nyong’o, Charlize Theron, Mia Goth, Benny Safdie, Jon Bernthal in John Leguizamo.

Napovednik je v bistvu bolj dražilnik, saj vidimo le nekaj umirjenih kadrov, v katerih se pojavi tudi prezenca ogromnega Kiklopa. Izbira oklepov je na spletu že sprožila nekaj burnih debat, saj so ti videti nekoliko poceni in preveč “čisti”. V dobi, ko so med bitko nate deževale puščice, je res malce nerodna izbira čelade, ki ti onemogoči pogled navzgor.

The Odyssey bomo v kinih gledali od 17. julija dalje.

Ark 2 bo po novem izšel šele enkrat v 2028

0

Igre, kjer se vse vrti okoli preživetvenih mehanik, me nikoli niso preveč zanimale, a to ne pomeni, da to še vedno ni neverjetno popularen žanr. Nekateri igralci v teh naslovih preživijo po stotine, če ne celo tisoče ur, in za to jim ni treba gledati kakšne zanimive zgodbe, ampak so dovolj zgolj močne igralne mehanike in kopica načinov za razvoj domačih baz in utrdb.

Na področju takšnih iger je izjemno uspešen Studio Wildcard, ki že dolgo vzdržuje svojo igro Ark, to pa so dve leti nazaj tudi predelali v bolj moderno različico Ark: Survival Ascended. Razvijalec je že leta 2020 napovedal tudi nadaljevanje Ark 2 in nam takrat predstavil slavni napovednik, v katerem igralec Vin Diesel jaha dinozavra, nakar smo željno čakali na kakšne nove informacije.

Ark 2 si je takrat začrtal leto izida v 2023, nakar je bil izid zamaknjen v 2024, a tudi to se ni zgodilo in ljudje so se začeli spraševati, ali morda ni bil projekt preklican. Studio Wildcard je zdaj pojasnil, da je Ark 2 še vedno v aktivnem razvoju, a očitno so se stvari od originalnih načrtov močno spremenile, zato bo drugi del izšel šele enkrat v 2028.

ark 2

Vodja studia Jeremy Stieglitz je za tako drastičen zamik izida okrivil same igralce, za katere pravi, da se enostavno še niso pripravljeni posloviti od igranja originalnega Arka, zato so se odločili, da zanj nadalje razvijejo še nekaj nove vsebine. Prav prejšnji teden je za to igro izšla prva večja razširitev The Lost Colony, naslednja, imenovana Legacy of Santiago, pa izide proti koncu naslednjega leta.

Tale urnik ima smisel in oboževalcem teh iger še ne bo kmalu zmanjkalo vsebine ter bodo v naslednjih dveh letih nagrajeni še s polnopravnim nadaljevanjem. Ark: Survival Ascended je trenutno tudi znižan na Steamu in si ga lahko privoščite po ceni 22,49 €.

Umrl je igralce James Ransone, ki se ga spomnimo iz serije Skrivna naveza

0

James Ransone je tisti igralec, čigar ime ni tako slavno kot ime nekaterih največjih hollywoodskih igralcev, a ko si v filmu ali seriji zagledal njegov obraz, ti je bil ta takoj prepoznaven, nakar si se začel spraševati, od kod točno se ga spomniš, saj je očitno nekje imel dovolj veliko vlogo, da se ti je vpisal v spomin.

Ta vloga je bila najverjetneje tista iz priljubljene serije The Wire oziroma Skrivna naveza. James je namreč nastopal v 2. sezoni, kjer je prevzel vlogo lika Ziggyja Sobotke – sina šefa pristaniških delavcev, ki je želel vsem dokazati, da ni navadna zguba in da se zna postaviti zase. James je temu liku zares vdahnil dušo in čeprav veliko ljudi 2. sezone te serije ne mara preveč, saj se iz ulic geta preselimo nekam drugam, je eden največjih plusov te sezone zagotovo Ziggy in njegove avanture, ki te znajo občasno zares nasmejati.

James je sicer od takrat redno nastopal tudi v drugih vlogah, in to ne samo na televiziji. Odlično se je odrezal tudi v drugem poglavju filma Tisto, kjer je nastopil kot odrasli Eddie, in ta vloga se je zdela res kot spisana nalašč zanj. Očitno je imel James velik talent za igranje prestrašenih odraslih moških, ki pa sčasoma v sebi še vedno najdejo pogum, zaradi česar se lahko veliko gledalcev tudi poistoveti z njegovimi vlogami.

Na žalost pa je imel očitno James demone, ki jih ni želel deliti v svojem javnem življenju. Spletna stran TMZ se je kot prva dokopala do informacij, da se je James od nas poslovil prejšnji petek, in to s samomorom z obešanjem. Star je bil vsega 46 let.

Valve ukinja proizvodnjo Steam Decka z LCD zaslonom

0

Založnik Valve je ne tako dolgo nazaj svoji prenosni napravi Steam Deck z LCD-zaslonom znižal ceno in to lepo akcijsko razprodajo je izkoristil marsikdo, ki si je želel to stvarco omisliti za božično popestritev igričarske akcije. A tole ni bilo neko naključno znižanje, saj je Valve očitno želel izprazniti zaloge in s tem tudi zaustaviti proizvodnjo.

Igralci so sicer že tedne nazaj opazili, da LCD-modela na uradni strani ni več mogoče kupiti, a mnogi so predvidevali, da je šlo med razprodajo v obtok več kopij, kot pa je bilo predvideno, in da se bo zaloga kmalu spet obnovila. A Valve je zdaj na uradni strani pod posebno obvestilo zapisal, da zaustavljajo proizvodnjo LCD-modela, in ko bo obstoječa zaloga razprodana, tega modela ne bo več mogoče kupiti.

steam deck

Ta zaloga je za Slovence zdaj že pošla, tako da igralcem ostane samo še možnost nakupa dražjega modela, ki pa vsebuje tudi vrsto nadgradenj: OLED-zaslon, podporo za Wi-Fi 6 in boljšo baterijo. Za 512 GB model boste odšteli 569 € in za 1 TB 679 €.

Steam Deck z LCD-zaslonom je nekoč stal 419 € in čeprav sta OLED-modela zdaj dražja, sta vseeno privlačni cenovni možnosti za vse tiste, ki bi radi igrali videoigre. Porast cen pomnilnika RAM se namreč nadaljuje in navaden PC, zmožen poganjanja iger, je dandanes dragocena roba, zato je Steam Deck, čeprav zdaj že malce kaže svoja leta, privlačna alternativa.

Kako se bo ta cenovna ugodnost prenesla v naslednje leto, ko izidejo novi Valvovi izdelki, med njimi tudi miniaturni PC, imenovan Steam Machine, bo treba še videti, a verjetno je že zdaj vsem jasno, da Steam Machine ne bo nosil tako privlačne cene in bo glede na trenutne razmere na trgu, ki bodo naslednje leto še slabše, dobil cenovno nalepko okoli tisoč evrov.

Realistična streljanka Unrecord dobila založnika in s tem tudi večje ambicije

0

Pred dvema letoma in pol smo pisali o projektu Unrecord, ki sta ga ustvarila le dva razvijalca in na spletu pokazala prvi igralni posnetek, ki je hitro postal viralen. Igra je zgrajena v Unreal Engine 5 in se je od konkurence drugih indie naslovov ločila predvsem po svoji grafični podobi, ki je bila tako realistično videti, da so razvijalca kmalu začeli obtoževati, da gre v resnici za posnetek iz pravega sveta, čez katerega so le dodali grafične elemente, kot je na primer indikator zaloge streliva.

Razvijalec, Drama Studios, je te trditve izpodbijal z razkazom Unreal Engine urejevalnika stopenj in dokazal, da gre za resnično igro, ki je prepričala številne gledalce, da so mislili, da gledajo realnost. Prepričljiv učinek je deloma nastal zaradi zornega kota kamere, ki je nameščena na jopič igralca, s čimer posnema perspektivo, kot jo uporabljajo policisti.

To pa ni edini razlog, zaradi katerega Unrecord izgleda tako realistično. Tudi strelska akcija je izjemno verodostojna: v tipičnih igrah držimo pištole, ki s čistim merkom zadenejo tarčo, kar je videti “igričarsko” in kirurško natančno. Unrecord pa prikaže bolj realno izkušnjo — ni merka, streljanje je kaotično, pištola skače po ekranu, in pogosto sploh ne veš, ali si tarčo res zadel, dokler se medtem ne razkadi dim.

Igra je zdaj preživela več kot dve leti razvoja, pri čemer je igralna formula postala zanimiva tudi večjim založnikom. Novico je prek X-a objavil sam razvijalec, ki je ponosno sporočil, da za razvojem stoji kitajski založnik Tencent, kar bo ekipi, ki do zdaj šteje deset članov, omogočilo izpolniti vse zastavljene cilje za ta naslov.

Poleg te novice je bila v objavi prikazana tudi nova slika iz igre, o datumu izida končne verzije Unrecord pa zaenkrat še ni novih informacij.

Marathon vendarle dobil datum izida in ceno

0

Razvijalec Bungie, ki je do svoje slave prišel na račun franšiz Halo in Destiny, ima za sabo burno leto. Naveličali so se delati zgolj dodatke za Destiny 2, zato so pogumno ponovno obudili franšizo Marathon in zanjo aprila ponudili prvo alfa testiranje te extraction streljačine. To pa se je izkazalo za veliko napako: ne samo, da igralci niso bili ravno navdušeni nad igralnimi mehanikami, ampak so odkrili tudi cel kup grafičnih dizajnov, ki so bili ukradeni, zato je Bungie moral podati javno opravičilo in vse te elemente izbrisati iz obstoječe različice igre.

Tako v bistvu niti ni bilo presenetljivo, ko sta razvijalec Bungie in založnik Sony najavila, da igra ne bo ujela prvotno zamišljenega septembrskega izida, smo pa malce čudno gledali, ko je bil izid prestavljen na neznani datum. To na splošno ni ravno dobra novica, saj smo v igričarski industriji takšne stvari že videli, nakar je sledila novica o preklicu projekta, včasih pa temu sledi še zaprtje studia.

K sreči se Bungie od nas še ne bo poslovil, saj Marathon vendarle živi dalje in včeraj smo za igro dobili datum izida in ceno. Igra bo po novem izšla marca 2026, in to po ceni 39,99 €, zraven pa smo dobili tudi daljšo predstavitev Bungijeve vizije glede tega naslova.

Izdaja novega večigralskega naslova po tej ceni je dandanes vsekakor pogumna poteza, saj je konkurence več kot kadar koli prej. A po drugi strani se po enaki ceni prodaja tudi igra Arc Raiders in ta je postala močno priljubljena, zato cenovna postavka ni vedno odločilni dejavnik pri priljubljenosti takšne igre. Bungie pravi, da Marathon ne bo vseboval nobenih »pay-to-win« mehanik in da bodo igralci z nakupom igre dobili dostop tudi do posebne sezonske prepustnice, ki ji nikoli ne bo potekel rok trajanja.

Kljub tem besedam imamo nekako občutek, da prihodnost tega studia zdaj visi na nitki, in če Marathon ne bo dosegel prodajnih rezultatov, se zna zgoditi, da Sony ne bo odlašal in bo to nitko tudi prerezal. V preteklosti so že pokazali, da pri njih za takšne finančne spodrsljaje ni milosti: vsi se še dobro spomnimo lanskega fiaska z razvijalcem Firewalk Studios in njihovo igro Concord.

Riot načrtuje večjo prenovo igre League of Legends

0

Vedno mi je bilo zanimivo dejstvo, da je League of Legends tako dolgo ohranil svojo popularnost in da svetovno prvenstvo vsako leto privabi milijone gledalcev, a sama igra ni ravno enostavna za priučevanje. Razvijalec Riot novim igralcem sicer ponudi nekaj uvajanja, a nato morajo sami izgruntati napredne taktike igranja ter se tudi seznaniti s heroji in s tem, kako ti sodelujejo med seboj, drugače jim tudi gledanje e-športa ne bo preveč zanimivo.

A tudi takšna stvar ne more trajati za vedno in čeprav je League of Legends zagotovo še vedno močno popularen, je Riot očitno začel opažati, da tej igri usiha nov priliv igralcev. Težava je sicer manjša kot pri igri Destiny 2, ki je praktično kar naenkrat izgubila velik delež svoje igralne baze, a vedno se rušenje takšnih gigantov prične z majhnimi izgubami, ki nato lahko prerastejo v nekaj večjega.

Spletna stran Bloomberg poroča, da naj bi Riot ravno zaradi tega načrtoval večjo prenovo igre, ki ji bo nadel naslov League Next, in ta naj bi prek svojih prenovljenih sistemov igranja in podobe v igranje pritegnila novo generacijo igralcev. Kako točno bo to videti, zaenkrat ni znano, a jasno je že zdaj, da je to velika poteza, ki se je mora razvijalec lotiti kar se da previdno: po eni strani želijo s spremembami pritegniti novo bazo igralcev, po drugi pa ne želijo odtujiti že obstoječih strank, ki so zdaj v ta naslov vložile leta svojega življenja.

Po poročilu Bloomberga je tudi Riot sam priznal, da res dela na večji prenovi in da je ta zasnovana tako, da bodo obstoječi igralci na lažji način v zabavo privabili svoje prijatelje, na splošno pa bo izkušnja za nove igralce precej bolj prijetna kot sistem, ki ga imajo trenutno implementiranega.

Ta prenova še ne bo prišla na spored tako kmalu, saj jo razvijalec planira za enkrat v letu 2027.

Predelava igre The Witcher 3 preko umetne inteligence je videti presneto impresivno

0

Porast umetne inteligence je v igričarski industriji že sprožil množična odpuščanja in ni videti, da bi se ta trend začel kaj drastično upočasnjevati. AI sicer še dolgo časa, če sploh kdaj, ne bo zmožen povsem zamenjati človeških delavcev, a je in bo skrajšal delovna mesta mnogim – če je bilo prej za kak del projekta potrebnih deset programerjev, lahko to zdaj s pomočjo umetne inteligence opravita dva.

Teoretično naj bi umetna pamet prispevala tudi pozitivne vidike razvoja, saj bi znali razvojni cikli iger postati krajši, kljub temu pa bodo te grafično videti izjemno. Kako točno bo videti takšna prihodnost, zaenkrat še ne vemo, a morda nam manjši vpogled lahko ponudi spodnji video, ki ga je skupaj spravil YouTuber Aillusory.

Ta se je lotil obdelave raznih vidikov igre The Witcher 3 preko umetne inteligence, in to ne samo v vmesnih sekvencah, ampak je pokazal tudi nekaj utrinkov iz samega raziskovanja širnega sveta in znotraj bojevanja. The Witcher 3 je sicer še danes naravnost čudovita igra, a tale obdelava preko umetne inteligence stvari popelje na naslednjo stopnjo. Najbolj impresivni so videti NPC-ji, ki so zdaj resnično videti kot pravi ljudje. Geralt in Ciri izgledata kot dva res napredna cosplayerja in takšnih animacij gibov in obraznih grimas ne zna pričarati niti najbolj napredna inačica pogona Unreal Engine 5.

Ni pa vse popolno in iluzija se poruši med gibanjem in dejanskim igranjem, saj lahko vidimo veliko “zamazanih” objektov in v enem kadru je obraz krčmarice videti kot en zmazek na oljni sliki. A po drugi strani je tole samo koncept in okno v prihodnost nastajanja resnično fotorealističnih igralnih izkušenj, ki jih je že res težko ločiti od resničnega življenja.

Ko smo že pri franšizi The Witcher: razvijalec CD Projekt RED pridno dela na četrtem delu, kjer bo glavno vlogo zasedala Ciri. Pojavile so se tudi dokaj konkretne govorice, da naj bi Poljaki delali na novem dodatku za tretji del, ki bi znal služiti kot štorijalni most med obema deloma, a to zaenkrat še ni bilo uradno potrjeno.

Octopath Traveler 0 – japonski RPG, ki ne odstopa od vzpostavljene igralne formule

Če nekaj časa že berete našo stran, potem najbrž že veste, da nisem največji privrženec japonskih RPG-jev, a na to stran igričarske veje prav rad vsake toliko pokukam. Včasih se moraš preprosto malce odpočiti od zahodno usmerjenih RPG-izkušenj, ki so največkrat presneto krvave in se ukvarjajo z odraslimi temami, ter raje skočim v malce bolj nedolžno zabavo, kjer se da tudi največjega zlobca dežele poraziti preko moči prijateljstva.

Založnik Square Enix nam prav rad dostavlja takšne izkušnje, in to preko grafično naprednih AAA-izkušenj, kot so posamična poglavja serije Final Fantasy, ali pa nam ponudijo kaj še bolj nedolžnega, kot so igre Dragon Quest. Leta 2017 so nam predstavili tudi nov način dostavljanja takšnih zgodb, in sicer preko igre Octopath Traveler, ki nam je preko čudovite moderne 2D-podobe pričarala zanimivo zgodbo, a se nam je izkušnja malce priskutila zaradi nerodnih NPC-jev, ki so nas spremljali na potovanju, a se med sabo v družbi niso pogovarjali.

Te stvari je nato drugi del popravil; nadaljevanje 0, ki je v bistvu predzgodba, pa se namesto na široki nabor spremljevalcev raje osredotoči na enega centralnega protagonista, kar je morda največja sprememba v primerjavi s prejšnjimi deli. Octopath Traveler 0 je tako lepa zmes starega in novega, a če ste morda od tega naslova pričakovali drastično spremembo ustaljene igralne formule in vam prejšnji deli niso bili po godu, potem je morda bolje, da že zdaj svoje prihranjene evre preusmerite kam drugam.


Razvojna ekipa: DokiDoki Groove Works
Založnik: Square Enix
Platforme: PS5, PC, XSX, NS
Steam stran: Povezava
Datum izida: 4. december 2025
Cena: 49,99 €

Ključ do igre nam je priskrbel uvoznik CD Media.


VIDEO NAPOVEDNIK


Japonski RPG-ji so mi bolj redko postregli s kakšnim zapletom, ki ni klišejski, in tudi Octopath Traveler se tej tradiciji ne izneveri. Na začetku ustvarimo svojega lastnega izbranca, ki mu lahko izberemo tudi glas, a tega med dialogi ne boste slišali, saj je skozi avanturo bolj kot ne nem, in njegove glasilke slišimo samo sredi boja. Naš junak ni nek prepoznavni vitez, ampak navaden revež iz vasice Wishvale, za katero ti je že po prvih minutah jasno, da jo kmalu čaka kruta usoda. To se tudi zgodi, saj vasico napadejo in požgejo, vam ubijejo starša, in na vas pade že stokrat videna glavna naloga, kjer se natrenirate, naberete spremljevalce in vse to počnete z mislijo na maščevanje proti tistim, ki so vašo naselbino spremenili v kup pepela.

Dobro, osnovno štorijalno nit smo prežvečili v takšnih igrah že večkrat, ampak je tokrat vsaj dovolj zanimiva, da vas bo vlekla do samega konca? Niti ne. Glavni trio zlobcev namreč ni dovolj karizmatičen, da bi vas povlekel v dogajanje, in na splošno se ne boste potopili preveč v zgodbo niti na račun vaših spremljevalcev. Omenil sem že, da je vaš glavni junak nem, a tudi vaši sopotniki oziroma Travelerji, ki jih boste srečali med raziskovanjem, niso preveč zgovorni, tako da boste v mestoma že preveč razvlečenih vmesnih sekvencah spremljali govoričenje stranskih oseb, ki jih v svojo partijo ne boste mogli zvabiti. Zaradi tega imaš med zgodbo ves čas občutek, da tvoj protagonist nanjo nima kakšnega resnega vpliva, kar je v bistvu res tudi iz tega vidika, da sestava vaše ekipe pri zgodbi ne bo spremenila prav ničesar.

Octopath Traveler 0
Dialogi so dejansko dobro zamišljeni zaradi česar mi je škoda, da nismo večji del njih.

To je problem, saj gledamo v igralno izkušnjo, ki je lahko dolga tudi do 80 ur, in če se vmes ne povežeš s svojimi liki, potem je tudi težko pričakovati, da boš ugledal zaključek zgodbe. K sreči stvari niso tako slabe, saj vam kampanja postreže nekaj intrigantnih zapletov in političnih spletk, razvijalec DokiDoki Groove Works pa je nekaterim povsem stranskim likom vcepil dovolj unikatne osebnosti, da včasih celo preglasijo tiste bolj pomembne osebe, ki nato peljejo kampanjo naprej.

Ves čas seveda ne boste samo čvekali in spremljali vmesne sekvence, ampak bo treba poseči tudi po boju. Ta ohrani veliko lastnosti iz prejšnjih delov, tako da vas zopet čaka potezno izmenjavanje ofenzivnih in defenzivnih fizičnih napadov, čarovnij in posebnih sposobnosti vaše ekipe in tudi nasprotnikov. Tokrat imate lahko v svoji partiji osem članov, tako da je treba pri bitkah biti kar strateški, in memoriziranje vseh prednosti vaših izbrancev zna biti kar naporno. Na voljo je osem igralnih razredov, ki pa so lahko usmerjeni v različne šole veščin, tako da prav noben od Travelerjev ni isti in se igra drugače.

Octopath Traveler 0
Stvari hitro postanejo bolj resne ko se pred vašo partijo pojavi kakšen večji šef.

Vseh teh osem članov v ekipi sodeluje v boju naenkrat, tako da so, razumljivo, tudi nasprotniki dobili nove veščine in obrambe pred vašo druščino. Pri sestavi ekipe je torej treba biti previden in se vedno prilagajati na dano situacijo, ter igralne razrede med sabo prepletati, tako da si v boju čim bolj uspešen in nasprotniku v bistvu ne daš priložnosti, da sploh zadiha. Octopath Traveler se mi je zaradi tega zdel težji od prejšnjih delov, saj je teh kombinacij ogromno, in stvari dodatno še zakomplicira vaš protagonist, ki ga lahko izšolate v različnih panogah, tako da ima lahko naenkrat na voljo veščine iz več igralnih razredov.

Octopath Traveler 0 vsebuje še eno novost, ki odstopa od prejšnjih iger in je tudi v bistvu nekaj posebnega v svetu japonskih RPG-jev. Prej omenjeno požgano vasico Wishvale namreč lahko obnovite v čas stare slave. Tako boste ponovno postavili nekatere stavbe, kar vam bo prinašalo surovine in k vam privabilo nove prebivalce; te zgradbe pa bodo nosile dejansko funkcijo, ki lahko pomaga vašim odpravam. Postavite lahko denimo gostilno, kar vam bo omogočalo kuhanje različnih receptov, na vojaškem poligonu pa boste lahko dvigali statistike članom vaše posadke, ki sedijo na klopi za rezerviste.

Octopath Traveler 0
Opremljanje vasice je lepa popestritev vaših avantur, tako da se vse ne vrti samo okoli poteznega boja.

Že prej sem omenil prepoznavno grafično preobleko teh 2D-HD-naslovov, in tudi 0 pri tem ni izjema. Vendar pri tem naslovu izstopa tudi čudovita glasba, ki je naravnost veličastna in se je preprosto ne moreš naveličati. Kako pomembna je lahko glasbena spremljava, priča dejstvo, da takoj, ko mi nekdo omeni igro Persona 5, se mi avtomatsko začne v glavi predvajati komad, ki nas spremlja med bitkami, in nato še tisti, ki ga uslišimo med raziskovanjem; glasba te igre se vam med vsemi temi urami na prijeten način zasidra v možganih.

Octopath Traveler bi označil za naslov, ki je primarno namenjen oboževalcem te serije, in ti se nad njim zagotovo ne bodo pritoževali. Ta franšiza iger je zdaj med nami že dovolj dolgo, da se ve, kaj lahko od nje pričakujete, in čeprav smo dobili nekaj sprememb znotraj igralne formule, bo sama srž igranja očitno za vedno ostala ista. Od vas je zdaj odvisno, ali jo sprejmete ali ne; dvomljivcem pa svetujem, da najprej preizkusijo demo, ki je na voljo preko Steama oziroma PlayStation trgovine.

Steam zagnal svojo tradicionalno zimsko razprodajo iger

0

Bližamo se k zaključku izjemno igričarsko rodovitnega leta 2025 in Steam nam namerava tudi letos izprazniti denarnice preko svoje tradicionalne zimske razprodaje iger. Te razprodaje niso več tako neverjetne kot njega dni, saj založniki po novem svoje igre prodajajo po ceni 70 ali celo 80 €, zato znižanje tudi za 50 % še vedno ne sproži avtomatskega iskanja kreditne kartice.

Je pa tokratna razprodaja vsaj meni malce presenetljiva, saj so znižane tudi igre, ki so stare samo nekaj mesecev in to ne za nezanemarljiv znesek. Kot vedno je seveda teh popustov čisto preveč, zato smo jih našteli samo tisto peščico, ki se je nam zdela najbolj zanimiva, celoten seznam pa lahko pregledate kar sami na Steamu.

Naughty Dog uvedel obvezne nadure za svojo prihajajočo igro Intergalactic

0

V igričarski industriji oziroma tehnološkem sektorju na splošno je beseda “crunch” splošno znana in že samo njena omemba zna marsikateremu razvijalcu sprožiti napad panike. Po domače povedano so to nadure, ki pa niso prostovoljne in lahko trajajo tudi po več mesecev. Šefi studia ta način dela sprožijo takrat, ko projekt ne bo ujel začrtanih rokov in njegovemu založniku začne zmanjkovati potrpljenja, saj želijo na trg poriniti produkt in od njega nekaj zaslužiti.

Najbolj pri tem trpijo ubogi člani studia, ki morajo kar naenkrat v pisarnah na teden preživeti po 12 ur in več, nekateri pa si kar s sabo vzamejo spalne vreče, saj jim je odveč se peljati domov in potem zgodaj zjutraj spet nazaj. Takšnih delovnih navad se je oprijelo veliko večjih razvijalcev in tudi Naughty Dog, kreator prepoznavnih franšiz Uncharted in The Last of Us, pri tem ni izjema.

NEW: For the last seven weeks, Naughty Dog has enacted mandatory overtime for staff to finish an internal demo of their next game, Intergalactic. The game won't be out until 2027, leaving some staff wondering: If they're crunching now, what will next year be like? www.bloomberg.com/news/article…

[image or embed]

— Jason Schreier (@jasonschreier.bsky.social) December 18, 2025 at 8:21 PM

Novo poročilo s strani Bloomberga pravi, da se je razvijalec, ki je sicer javno takšno vsiljevanje nadur v preteklosti priznal, a se je obenem zaobljubil, da tega ne bo več počel, zdaj vrnil na stara pota. Od njihovega zadnjega naslova The Last of Us Part 2 je zdaj minilo 5 let in čeprav so nam lani predstavili svojo naslednjo igro Intergalactic: The Heretic Prophet, smo takrat dobili samo kratek dražilnik in v bistvu še vedno ne vemo, kaj ta igra sploh je.

In očitno to ni povsem jasno niti samemu razvijalcu, saj naj bi Intergalactic zamudil več zastavljenih rokov glede ustvarjanja internega dema, ki bi nato ekipi dal več vpogleda v to, kaj delajo, hkrati pa bi razvijalec to nato lahko predstavil svojemu šefu Sonyju. Bloomberg pravi, da je Naughty Dog želel ta demo skupaj spraviti do konca decembra, zato so oktobra uvedli obvezne nadure, delavcem pa svetovali, da ne smejo v pisarnah tedensko preživeti več kot 60 ur.

Te nadure naj bi se v bistvu zaključile ta teden in zdi se, da bo razvijalec tokrat vendarle ustvaril ta interni demo, a strahovi članov studia se ob tem niso pomirili. Intergalactic naj bi izšel enkrat leta 2027 in delavce je strah, da če so že zdaj morali delati takšne nadure, kaj bo šele, ko se bo igra približevala svojemu izidu.

Starfield naj bi naslednje leto prejel še eno večjo posodobitev

0

Starfield je bila ena najbolj pričakovanih iger leta 2023 in to upravičeno. Razvijalec Bethesda je s tem naslovom prvič skočil v žanr znanstvene fantastike in ta naslov je studio želel ustvariti že dolgo nazaj, a takrat zanj preprosto ni obstajala tehnologija. Vsi smo tako z zadržanim dihom pričakovali izdelek, ki bi končno lahko pokazal, česa vsega je Bethesda še zmožna, saj so se nekateri že naveličali Elder Scrollsa in Fallouta.

Na žalost je imel Starfield visoke ambicije, a se je končni izdelek čutil, kot da je ujet v preteklost. Dobili smo sicer širok peskovnik vesolja, ki pa je bil izjemno plitev, tudi same naloge ter spremljevalci pa niso bili takšni, da bi nas res potegnili v igranje. Razočaranja je bilo tako veliko in Bethesda je sicer poskušala stvari obrniti na bolje prek dodatka Shattered Space, a tudi ta situacije ni bistveno izboljšal.

Razvijalec je tako naredil edino še logično potezo in celotno svojo ekipo vrgel v ustvarjanje novega poglavja serije Elder Scrolls, a v tajnosti se je nadaljevalo tudi delo na Starfieldu. Bethesda je marca namignila, da bi znali s to igro narediti še nekaj, a so se nato zavili v molk, zdaj pa so se pojavila nova poročila o večji posodobitvi, ki so jo nekateri označili za kar Starfield 2.0.

Bethesda naj bi v svoje pisarne zvabila nekatere večje ustvarjalce vsebin in jim tam predstavila prenovljeno verzijo Starfielda, ki naj bi nekatere igralce močno navdušila. Spletna stran Windows Central poroča, da so tudi sami slišali podobne novice, a da so vtisi mešani. Nekateri njihovi viri pravijo, da je posodobitev res velika, drugi pa so mnenja, da tole spet ne bo tako velika zadeva, kot je bila denimo prenova igre Cyberpunk 2077.

Prenovljeni Starfield naj bi bil bolje optimiziran, saj naj bi Creation Engine prejel nekaj dobrodošlih izboljšav. En primer se tiče nalaganja stopenj, tako da vam ob vstopu in izstopu iz raznih prostorov ali mest ne bo več treba trpeti nalagalnih zaslonov, zaradi česar bi raziskovanje postalo bolj organsko in manj zamudno. Te nadgradnje naj bi bile tudi del bodočih iger in od njih bodo profitirale tudi igre The Elder Scrolls 6 in Fallout 5.

Viri si tudi niso enotni glede datuma izida. Vsi sicer pravijo, da bo ta posodobitev izšla enkrat v letu 2026, a mnenja so za zdaj deljena, v kateri polovici naslednjega leta bo stvar postala dejansko igralna. Starfield naj bi v letu 2026 doživel tudi predelavi za sistema PlayStation 5 in Nintendo Switch 2, in to v spremstvu novega dodatka, ki naj bi bil sprva začrtan za enkrat letos.

Stalker 2 dobil večjo posodobitev, ki tudi razširi obstoječo zgodbo

0

Razvijalec GSC Game World od izida igre Stalker 2 ne počiva in pridno dela na manjših in večjih posodobitvah. Te so skozi čas izboljšale optimizacijo, popravile hrošče in se lotile tudi večjih težav, kot je denimo ustvarjanje verne umetne inteligence, ki v svetu Stalkerja deluje tudi takrat, ko igralca ni zraven.

Vse to je bilo brezplačno in to velja tudi za novo, frišno posodobitev Stories Untold, ki je zdaj na voljo za vse igralce – po novem sem notri spadajo tudi vsi tisti, ki si želijo Černobil raziskovati na konzoli PlayStation 5.

Za razliko od prejšnjih popravkov bo ta s sabo prinesel tudi nekaj novosti na področju zgodbe. Čaka vas osem novih nalog, ki se bodo vrtele okoli raziskovanja skrivnostnega signala, sled pa vas bo pripeljala na mapo Red Forest. V pomoč vam bo novo orožje GP372V2, ki na sebi vsebuje dušilec, od vaših odločitev pri igranju pa je odvisno, ali boste na lokaciji Burning Forest odklenili novo postajo, kjer se boste lahko malce odpočili ter obnovili zaloge streliva in drugih surovin, preden se spet odpravite v boj z neizprosno divjino.

Stalker 2 je tako trenutno v precej drugačnem stanju, kot pa je bil ob izidu, in če vas je takrat od igranja odvrnila neoptimizacija ali pa neizpopolnjene igralne mehanike, potem je morda zdaj čas, da igri ponudite novo priložnost. Na žalost igra zdaj ni več na voljo prek servisa Game Pass, a pred nami je nova Steam razprodaja in obstajajo dobre možnosti, da bo ta naslov doživel večje znižanje.