🔥 UVI.GG

Domov Blog

Tule je novih 20 minut igranja predelave igre The Elder Scrolls: Morrowind

0

Medtem ko razvijalec Bethesda vse svoje napore trenutno usmerja v razvoj petega dela franšize The Elder Scrolls, poskušajo oboževalci vmesni čas zapolniti s predelavami prejšnjih iger. Pod eno od teh se je podpisala celo sama Bethesda, ki nam je pred kratkim predstavila uradno predelavo igre The Elder Scrolls: Oblivion Remastered – a to še zdaleč ni edini projekt, ob katerem bomo lahko obujali spomine.

Še preden smo sploh dobili uradno različico, je skupina oboževalcev že delala na svoji predelavi Obliviona. Projekt Skyblivion bo namreč celotno kampanjo Obliviona preselil v naprednejši pogon Skyrima, pri čemer Bethesda temu modderskemu podvigu ne nasprotuje – prav nasprotno, razvijalec je ekipo navdušencev celo povabil v svoje pisarne. V Skyrim pa bo preseljen tudi mod Skywind, ki je še bolj ambiciozen, saj namerava grafično in igralno prenoviti celotno kampanjo legendarne igre Morrowind.

Morrowind še danes velja za enega najvplivnejših RPG-jev vseh časov, a ga je novim generacijam igralcev precej težko priporočiti. V resnici ga bodo znali ceniti predvsem najbolj goreči ljubitelji žanra. Po več kot dveh desetletjih njegova zgodba ostaja izjemna, a mlajši igralci bodo verjetno začudeno gledali v zastarelo grafiko, boleče počasno gibanje, okorne bojne mehanike, prazna mesta in skoraj popolno odsotnost glasovnega igranja. Večina besedila v igri je podana zgolj pisno, napredovanje pa poteka z izbiranjem ključnih pojmov v obsežnih zidovih besedila.

Skywind želi vse to izboljšati in prilagoditi sodobnemu občinstvu. Čeprav je tudi pogon Skyrima že star več kot desetletje, je njegova grafična podoba bistveno prijaznejša sodobnim igralcem. Nedavno smo dobili nov 20-minutni igralni napovednik, ki prikazuje, kako predano ekipa sledi svoji viziji. Ena največjih nalog je bil prenos vsega izvirnega besedila v novo obliko dialogov. Pri tem so dodali tudi glasovno podajanje, ki je sicer sestavni del Skyrima, v Morrowindu pa ga ni bilo. Že ta vidik je ogromen podvig za ekipo prostovoljcev – še posebej, če upoštevamo, da Morrowind vsebuje približno 3.000 NPC-jev, kar je skoraj trikrat več kot v Skyrimu.

Gre torej za ogromen projekt, ki se razvija že več kot 13 let. Čeprav uradnega datuma izida še vedno ni, se v zadnjih posodobitvah že kaže luč na koncu tunela. Večina ključnih sistemov je končanih, v številnih segmentih potekajo že zaključni pregledi. Največ dela ostaja še pri oblikovanju notranjih prostorov, ki so trenutno dokončani približno 60-odstotno. A dobra novica je ta, da je programiranje – najtežji del tovrstnih projektov – praktično končano. Upamo torej, da bo Skywind vendarle izšel nekje med letoma 2026 in 2027. Ekipa še vedno išče prostovoljce za delo in če vas kaj takšnega zanima, lahko prijavo opravite na uradni strani projekta.

Igra Davy x Jones vas bo postavila v vlogo slavnega pirata, ki poskuša pobegniti iz pekla

0

Pred leti so se vsi razvijalci kar naenkrat lotili gusarskih iger, kar me je spomnilo na čase, ko so vsi delali drugosvetovne streljačine in strategije. V obeh primerih je navdušenje sčasoma splahnelo, a razvijalec Parasight bo zdaj z igro Davy x Jones skušal privabiti še kakega igralca, ki ima še vedno neusahljivo željo po rumu, tečnih papigah ter okončinah iz lesa ali kavlja.

A Davy x Jones ne bo tipična gusarska odprava, v kateri bi z leseno barkačo nagajali premožnim angleškim galejam. Tokrat bomo skočili v bolj fantazijski svet. Nadzorovali bomo legendarnega gusarja Davyja Jonesa, ki je bil izdan in usmrčen do te mere, da so mu kar odsekali glavo. Zbudimo se sredi pekla, naša glava zdaj lebdi poleg nas, a takšno raztelešenje ne ugasne naše želje po maščevanju. Tako se vkrcamo na svojo komaj stoječo ladjo Abby in se podamo na prvoosebno avanturo, ki nas bo vodila skozi devet otokov – ti pa kar lebdijo sredi oblakov.

Gre za vsekakor unikatno izkušnjo z domišljijsko oblikovanimi stopnjami – redko dobimo igre, kjer protagonistu manjka glava na telesu. Ključna bo igralna formula, ki bo temeljila na mečevanju in streljanju. Videno v prvem napovedniku deluje akcija nekoliko počasno in leseno, a morda bo bojevanje bolj taktično naravnano, kar bi lahko pomenilo, da bo treba vsak napad in obrambo pametno načrtovati. A vsega tega ne moremo zanesljivo sklepati iz zgolj nekaj sekund posnetkov pretepanja.

Davy x Jones še nima datuma izida, si pa lahko že zdaj ogledate njegovo Steam stran – sistemske zahteve so zaenkrat presenetljivo nizke.

Strategija Warhammer 40k: Dawn of War dobiva manjšo obnovo

0

Moje prvo srečanje z vesoljem Warhammer 40,000 se je zgodilo leta 2004, ko sem na svojem PC-ju zagnal realnočasovno strategijo Dawn of War – in spomnim se, da sem se ob igranju prešerno zabaval. V začetku drugega tisočletja sem bil – tako kot številni drugi igralci – velik oboževalec žanra strategij. To ljubezen je v meni prebudil Age of Empires II, zares pa sem se vanj zatreskal leta 2002, ko nam je Blizzard predstavil izvrstni Warcraft III. Po uspehu te igre so številni razvijalci nekaj časa poskušali kopirati njeno igralno formulo, a Warhammer 40,000: Dawn of War si je drznil ponuditi nekaj drugačnega – napredno strategijo, v kateri nadzorujemo vesoljske marince v enotah in se na bojišču poslužujemo taktičnih pristopov, kot sta skrivanje in streljanje iz zaklona.

Licenca Warhammer v zadnjih letih doživlja nekakšen preporod in razvijalec Relic Entertainment se je odločil, da tudi sam skoči na vlak predelav ter še vedno priljubljenemu Dawn of War pokloni nekaj vizualne osvežitve. Pri tem pa ne želijo pretiravati – cilj je predvsem izboljšati združljivost z moderno strojno opremo in odpraviti nekatere pomanjkljivosti izvirnika. Igra je denimo vsebovala kar štiri izvršilne datoteke za različne ločljivosti, pri čemer uporabniški vmesnik ni bil vedno ustrezno prilagojen. Večigralski način se še vedno opira na že zdavnaj ukinjen protokol GameSpy, kar je le ena od tehničnih neprilik, ki jih bo naslov Definitive Edition odpravil. Nadgradnja bo poleg tega prinesla tudi nekaj lepših vizualnih učinkov in izboljšano mejo izrisovanja.

Glede na prvi napovednik je jasno, da se Relic resnično želi držati koncepta manjših izboljšav in zato ni pričakovati večjih sprememb igralne formule. Upamo le, da bo poskrbljeno tudi za boljšo ločljivost uvodnega videa, ki je resda zastarel, a se ga še danes splača ogledati. Relic se noče izneveriti niti modderski skupnosti – napoveduje, da bodo obstoječe modifikacije v večini primerov združljive z novo različico igre. Kljub temu bodo nekateri avtorji morali opraviti manjše popravke, da bodo njihove stvaritve brezhibno delovale.

Warhammer 40,000: Dawn of War – Definitive Edition še nima točnega datuma izida, a naj bi na Steamu in GOG-u izšel enkrat letos.

Epic Games podarja igri Tiny Tina’s Wonderlands in Limbo

0

Baje, da se podarjenemu konju ne gleda v zobe, a v zadnjih dveh letih smo vseeno dodobra pregledali čekane ponudbe trgovine Epic Games, ki po vseh teh letih še vedno drži obljubo podeljevanja tedenskih brezplačnih iger. Vendar je bilo veliko teh naslovov slabše kakovosti ali pa so se brezplačnice začele ponavljati. Vsake toliko pa nas vseeno presenetijo s povsem svežo ponudbo – in takšno smo dobili ta teden, saj smo za brezplačni prevzem dobili dva prav fina naslova, ki sta vredna že svoje polne cene, zastonj pa o njunem prevzemu sploh ni treba razmišljati.

Za začetek je tu igra Tiny Tina’s Wonderlands, ki služi kot nekakšna ločena veja franšize Borderlands. V tej igri v osrednji vlogi nastopa lik Tiny Tine, ki nas prek igranja vlog preseli v bolj fantazijski svet. Igranje je sicer še vedno stari dobri Borderlands, le da so stopnje tule malce bolje zamišljene in nasprotniki bolj unikatni – čeprav bi znal kdo potožiti nad orožarno, ki enostavno ni tako zabavna kot v Borderlands 3. A po drugi strani Tiny Tina’s Wonderlands ponuja dejansko zanimivo zgodbo, ki jo nadgradi odlično glasovno podajanje – vlogo male Tine zopet zasede Ashly Burch, glavnega zlobneža pa je tokrat uglasil Will Arnett, ki ga enostavno obožujem vse odkar sem si ogledal prvo epizodo serije BoJack Horseman.

Svoj brezplačni izvod tega naslova lahko prevzamete tule, a dobre ponudbe tega tedna tu še ni konec.

Druga brezplačnica namreč sliši na ime Limbo. Tole je vizualno veliko bolj skromen naslov, ki pa kljub temu uživa široko spoštovanje znotraj igričarske industrije. Naslov je leta 2010 splavil danski studio Playdead. V njem igramo fantiča, ki išče svojo sestro, ta misija pa ga bo popeljala skozi seznam odlično zasnovanih 2D stopenj, kjer bo za napredovanje treba malce razmišljati glede ugank – prav pa vam bo prišla tudi vaša sposobnost premagovanja platformskih izzivov. Limbo je postal slaven tudi na račun svoje črno-bele grafične palete, ki igri ves čas daje depresivno vzdušje. Kljub preprosti podobi igra včasih dostavi grozljive prizore, ki vam znajo poslati srh po telesu. Playdead nam je leta 2016 dostavil še odlično samostojno igro Inside, vse od leta 2017 pa razvijajo nov naslov, ki bo zgrajen v Unreal Engine 5 in ga v celoti financira Epic Games. Limbo lahko prevzamete prek sledeče povezave.

Obe igri bosta za brezplačni prevzem na voljo do 5. junija, nakar na spored prideta dva nova, zaenkrat še skrivnostna naslova.

Na Steamu se je pojavila igra, ki naj bi jo uradno podpirala ruska vojska

0

Igra Squad 22: ZOV je na prvi pogled videti kot nekakšna revna kopija naslova Door Kickers in navadno ji nihče ne bi posvečal preveč pozornosti, a ko se spraviš brati opis igre na Steamu, ti hitro postane jasno, zakaj je ta naslov na Steamu sprožil kar nekaj jeze.

Razvijalec SPN Studio je namreč ustvaril izdelek, ki se loti aktualnega konflikta med Rusijo in Ukrajino, loti pa se dogodkov iz leta 2014, ko je ruski predsednik Putin odredil priključitev Krima na rusko ozemlje, nakar se fokus preseli tudi na aktualno vojno, ki so jo Rusi sprožili leta 2022.

Sama igra je videti kot dokaj preprosta taktična strategija, kjer skupini vojakov ukazujete, kako pristopiti do posameznih stavb, nakar poskušate noter brez svojih žrtev izničiti nasprotnikove enote in odrešiti talce, spotoma pa lahko poberete nekaj lastnih ujetnikov.

Opis igre trdi, da je ta naslov uradno priporočila ruska vojska kot osnovo za trening mladih kadetov. Program Yunarmy – Young Army Cadets National Movement je program, ki ga je leta 2015 iznašel Putin kot del ideje, da bi v vojsko priklical čim več mladih ljudi. Razvijalec se tudi hvali, da se je pri snovanju igre posvetoval s posebnimi vojaškimi strokovnjaki, kot je heroj Ruske federacije Vlad Golovin, ki je nadzoroval vod vojakov med obleganjem mesta Mariupol.

Squad 22: ZOV je za igranje brezplačen in je seveda hitro sprožil jezo igralcev, ki stojijo na strani Ukrajine. Kljub temu je igra nabrala nekam čudno malo recenzij – teh je samo 220 – in so skupno naslovu prisodile sloves “Mixed“, opisi pa večinoma igro označujejo kot nič drugega kot rusko propagando, pri čemer so nekateri že začeli pozivati, da naj bo zadeva odstranjena iz Steama.

Valve trenutno glede tega ni naredil nič, saj pri svoji platformi uporabnikom pušča veliko svobode – so pa v preteklosti že odstranili kontroverzne zadeve iz trgovine, če so bile pritožbe igralcev dovolj velike. Zadnji takšen primer je bila igra No Mercy, ki se je lotila poniževanja žensk in njihovega posiljevanja, lani pa so na enak način odstranili igro Fursan al-Aqsa: The Knights of the Al-Aqsa Mosque, ki je konflikt med Palestino in Izraelom poskušala prikazati s strani Palestincev.

Atomfall kmalu dobiva prvi dodatek, ki nas bo odpeljal na skrivnostni otok

0

Igra Atomfall, ki jo marsikdo razglaša za britansko obarvani Fallout, je stara komaj dva meseca, a razvijalec Rebellion ne izgublja časa in je zanjo že napovedal prvi dodatek – Wicked Isle. To sicer ni tako presenetljivo, saj je Atomfall v primerjavi s konkurenco iger z odprtim svetom relativno kratka igra, zato so nekateri igralci že končali kampanjo in iščejo nove izzive – Rebellion pa teh igralcev ne želi prepustiti v naročje kakšne druge igre.

Kljub temu je impresivno, da imajo že po vsega dveh mesecih pripravljen nov kos obsežne vsebine, zaradi česar se porajajo vprašanja, ali morda ta ni bila dokončana že pred izidom igre. Nova avantura nas bo popeljala na skrivnostni otok Midsummer Island, do katerega se bomo lahko odpeljali s čolnom. Tam nas čakajo nov misterij in sovražni tabori, ki jih sestavljajo frakcije, kot so druidi in nekakšni pirati, zgodba pa bo osredotočena na okultno dogajanje.

Poleg sveže mape se lahko veselimo tudi povsem novih orožij, kot so močna puška na smodnik, piratska sablja in bodalo. Dodano bo še močno orožje Beekeeper’s Staff, ki ga bodo prispevali druidi. Zanimivo je tudi dejstvo, da bomo dobili nadgrajeni detektor kovin, ki nam bo omogočal iskanje zakladov na novem otoku, uporabljali pa ga bomo lahko tudi na izvirni mapi, kjer bo zdaj mogoče odkriti nove priboljške, ki jih trenutno ni mogoče najti.

Atomfall je povsem kompetentna igra, ki je za razvijalca Rebellion pomenila velik uspeh. Ta je vesel že dejstva, da mu ni več treba ves čas delati le na novih poglavjih serije Sniper Elite in je lahko ustvaril nekaj drugačnega – kar se mu je očitno obrestovalo, saj je Atomfall kmalu po izidu pokril vse stroške razvoja.

DLC Wicked Isle izide 3. junija, naročniki Deluxe verzije igre pa boste lahko začeli igrati tri dni pred uradnim izidom.

Nenavadna strategija Kingmakers dobila datum izida

0

Kako nadaljnje razviti žanr realnočasovnih strategij? Ta je v začetku drugega tisočletja doživel večjo evolucijo preko igre Warcraft 3, ki je v igralno formulo vrnila heroje. Nedavno najavljena igra Kingmakers sicer ne bo spočela nadaljnje evolucije, a bo igralcem vsekakor ponudila svež pristop, ki ga v strategijah še nismo videli.

Razvijalec Redemption Road se je namreč odločil izdelati igro, v kateri se mu ni treba držati ustaljenih pravil iz preteklosti. Tako so se odločili izdelati realnočasovno strategijo, kjer se vrnemo v srednjeveško preteklost in v njej lahko nadzorujemo viteze, lokostrelce in konjenico, ki se lahko med seboj spopadejo znotraj ali pa izven zidov gradov. To ni nič nenavadnega, a potem so šli korak dlje in na zaslon naenkrat pripeljali tisoče enot, akcijo pa lahko izkusimo iz tretjeosebnega ali ptičjega pogleda. Ta preklop pogleda ne bo zahteval kakšnega nalagalnega zaslona, ampak se bo zgodil instantno. V igro, ki je zgrajena znotraj pogona Unreal Engine 5, so vključili tudi realistično fiziko, ki omogoča realistično rušenje stavb, in kaos na bojišču je kar naenkrat postal konkreten.

A tista največja nenavadnost se tiče same orožarne. Čeprav lahko vihtimo meče, sulice in loke, so te omejitve samo povprečne, saj je naša naloga spremeniti zgodovino. Zaradi tega so v Kingmakers vključili tudi moderno orožarno, kar v praksi pomeni, da lahko konjenico pokosite z brzostrelko ali pa skočite v tank ter se z njim zapodite v množico napadajoče vojske. Če je kakšna skupina napadalcev preveč nadležna, jih preprosto razstrelite z bazuko, in glede na napovednik ne bo manjkalo niti znanstvenofantastičnih elementov.

Skratka, Kingmakers je zelo nenavaden naslov, ki bo zaradi svojih igralnih možnosti zagotovo vsaj za nekaj časa postal izjemno popularen med streamerji. Izid je načrtovan za 8. oktober, na ta dan pa bo igra na Steamu izšla v obliki programa Early Access.

Glasovni igralec iz igre Persona 4 potrdil delo na predelavi

0

Kdaj bo razvijalec Atlus končno uradno najavil izdelavo igre Persona 6, je še vedno predmet ugibanj, saj so Japonci trenutno bolj zainteresirani za izdelavo manjših projektov, povezanih z igro Persona 5. Čeprav so nam lani predstavili odlično igro Metaphor: ReFantazio, večina njihovih oboževalcev še vedno nestrpno pričakuje novo igro po formuli Persone, postavljeno v sodobnejši čas, kjer je igranje razdeljeno na bojevanje v temnicah in družabni vidik, v katerem prijatelje peljemo na malico ter z njimi razvijamo prijateljske in ljubezenske vezi.

Atlus se je podal tudi v predelave in lani smo dočakali temeljito prenovo igre Persona 3, ki je marsikomu veljala za najboljši del serije. Zdaj naj bi enako predelavo doživel tudi četrti del. Ta je sicer že leta 2020 doživel manjšo osvežitev v obliki Persona 4 Golden, ki je igro prinesla tudi na PC, vendar naj bi Atlus zdaj delal na večji posodobitvi, ki bi povsem prenovila grafično podobo in vključila igralne elemente, kakršne smo kasneje spoznali v igri Persona 5.

persona 4

Obstoj predelave četrtega dela so že potrdili nekateri leakerji. Pred dvema mesecema je nekdo odkril, da je bila registrirana spletna stran p4re.jp, kar je pomembna sled, saj se je podobno zgodilo tudi pri predelavi Persona 3 Reload, tik preden je bil projekt uradno najavljen. Nedavno je novico o razvoju predelave potrdil tudi glasovni igralec Yuri Lowenthal, ki ga poznamo predvsem kot Petra Parkerja iz iger Spider-Man, v preteklosti pa je nastopil tudi v originalni igri Persona 4, kjer je upodobil lik Yosukeja. Na družbenem omrežju je zapisal, da ima dovolj ugibanj glede svoje vloge v predelavi Persone 4 in da je Atlusa celo prosil na kolenih, če se lahko vrne v to vlogo, a je bil zavrnjen. S tem je neuradno potrdil razvoj prenove četrtega dela, svojo objavo pa je nato hitro izbrisal, saj se je očitno zavedel napake.

Vprašanje zdaj ostaja le še, kdaj nameravata založnik SEGA in razvijalec Atlus projekt tudi uradno najaviti. Zelo verjetno se bo to zgodilo na junijskem festivalu iger Summer Game Fest, ki se začne že 6. junija, kjer bo svojo predstavitev iger imel tudi Xbox.

Prijave za turnir iz igre League of Legends zdaj odprte!

Preživeli smo že polovico leta 2025 in tudi letos smo za vas pripravili serijo turnirjev Gaming terminal iz nekaterih najbolj igranih večigralskih iger, ki imajo tudi v Sloveniji zdravo igralno bazo. Potem ko so prijave za tekmovanje v igri Counter-Strike 2 presegle vsa naša pričakovanja, je nastopil čas, da pokukamo v nedrje še ene veteranske večigralske igre – League of Legends – in preverimo, kako zdrava je njena skupnost pri nas.

To je dolg uvod za preprosto najavo, ki pravi, da so prijave za naš League of Legends turnir zdaj tudi uradno odprte! Ekipe, ki bi rade za svoje pridno igranje prejele tudi kakšno fizično nagrado, lahko svojo udeležbo potrdite na spodnji povezavi.

Prijavo je pametno oddati čim prej, saj so mesta omejena – in če so nas pretekle izkušnje česa naučile, je to, da se znajo zelo hitro zapolniti. Tako kot pri večini dosedanjih turnirjev bomo najprej izvedli spletne kvalifikacije, ki jih boste lahko igrali kar od doma. Te bodo potekale že v soboto, 7. junija, ob 13.00. Rezultate in udeležbo boste tudi tokrat potrjevali preko platforme 360Clash. Igralo se bo na strežniku EU West, kapetani ekip pa boste morali na dan turnirja, med 9.00 in 12.30, s preprostim klikom na gumb “Check-in” potrditi prisotnost svoje ekipe.

V finalni obračun se bodo izmed vseh sodelujočih kvalificirale štiri ekipe – skupno torej 20 tekmovalcev. Ti se bodo nato spopadli v živo, in sicer na lokaciji Mimovrste BTC Ljubljana. Finale bo potekalo v soboto, 14. junija, s pričetkom ob 10.00. Vsaka izmed finalnih ekip bo morala vplačati še prijavnino v višini 100 €, kar pomeni 20 € na člana ekipe. Celoten znesek bo šel v nagradni sklad, ki bo znašal 1.500 € v materialnih nagradah. Bodite brez skrbi – tudi če ne osvojite zlata, bo prav vsak sodelujoči prejel praktično nagrado, ki bo odtehtala vrednost prijavnine.

Torej – vse je pripravljeno! Kvalifikacije že čakajo na vaše prijave, več o pravilih pa si lahko preberete na sledeči povezavi.

Razkrita trojica glavnih igralcev prihajajoče serije Harry Potter

0

Od izida zadnjega dela filmske sage Harry Potter in Svetinje smrti je minilo že 14 let, kar je dovolj dolgo obdobje, da je založnik Warner Bros. začel razmišljati o ponovnem hollywoodskem zagonu te licence. Tokrat bomo svet čarovnikov znova obiskali v obliki televizijske serije, ki jo bomo lahko spremljali na pretočnem servisu HBO Max.

Da bo mali čarovnik znova zaživel v novi obliki, ni presenetljivo. Kljub polemikam, povezanim z avtorico knjig J. K. Rowling, ostaja Harry Potter tudi po vseh teh letih ena najbolj priljubljenih fantazijskih licenc na svetu. Vsaka stvar, ki se le dotakne čarobne Bradavičarke, prinaša velik dobiček – dober primer za to je igra Hogwarts Legacy, ki je bila ena redkih iger, s katerimi je Warner Bros. dejansko ustvaril dobiček.

harry potter

O televizijski seriji se govori že dolgo. Čeprav smo od prvega napovednika še precej oddaljeni, smo že izvedeli nekaj imen igralcev, ki bodo prevzeli ključne vloge. Albusa Dumbledora bo tokrat upodobil John Lithgow, ki je v intervjujih razkril, da bo to bržkone njegova zadnja večja vloga pred upokojitvijo. Minervo McGonagall bo igrala Janet McTeer, medtem ko bo Severus Snape tokrat temnopolti igralec Paapa Essiedu. Vlogo Hagrida bo prevzel Nick Frost, ki ga poznamo iz številnih komedij, kot sta Vroča kifeljca in Noč neumnih mrtvecev.

Warner Bros. je včeraj razkril tudi igralce, ki bodo upodobili osrednjo trojico, in podobno kot pri filmih so vloge zaupali mladim, še neuveljavljenim obrazom. Harryja Potterja bo igral Dominic McLaughlin, Hermiono bo upodobila Arabella Stanton, Rona Weasleyja pa Alastair Stout – ki ima res frajersko ime.

Življenja teh treh mladih igralcev se bodo verjetno za vedno spremenila, tako kot so se življenja Daniela Radcliffa, Emme Watson in Ruperta Grinta. Snemanje serije naj bi se začelo letos poleti, premiero pa lahko pričakujemo nekje v letu 2026.

Junijski PlayStation Plus prinaša igri NBA 2K25 in Alone in the Dark

0

V ameriški ligi NBA smo trenutno sredi končnice, zato je marsikomu zagotovo zacvetela želja, da bi osebno poprijel za svojo priljubljeno ekipo in jo popeljal do naslova prvaka. Tega se dobro zaveda tudi založnik 2K, ki je s Sonyjem sklenil dogovor, da je v junijsko ponudbo treh brezplačnih iger za naročnike servisa PlayStation Plus Essential vključena tudi aktualna različica virtualne košarke NBA 2K25.

Sam sem bil nekaj časa velik privrženec te serije, a je založnik sčasoma postal tako požrešen pri mikrotransakcijah, da je to začelo kvariti osnovno formulo igre. Najbolj priljubljen način znotraj igre je MyCareer, kjer si lahko ustvarite svojega igralca in ga nato popeljete skozi več sezon košarke, ob tem spremljate – navadno zanič – zgodbo, na koncu pa poskušate osvojiti naslov prvaka in si natakniti prstan NBA-šampiona. Vse to boste lahko počeli tudi v NBA 2K25, in čeprav sem do zdaj izpostavljal predvsem negativne plati, se je treba zavedati, da se pod vsem tem skriva izjemno impresivna simulacija košarke, ki trenutno nima resne konkurence.

Drugi pomemben naslov junijske ponudbe je grozljivka Alone in the Dark, ki je izšla lani. Žal igralcev ni očarala, čeprav gre za povsem dostojen naslov, precej boljši od zadnjih delov te franšize. V vlogi detektiva Edwarda Carnbyja boste obiskali skrivnosten dvorec, kjer bo treba razvozlati nenavadne dogodke znotraj njegovih soban. Založnik THQ je v igro vključil tudi nekaj hollywoodskega talenta – glavni vlogi sta prevzela igralca Jodie Comer in David Harbour, ki ga mnogi poznate po vlogi šerifa v seriji Stranger Things.

V juniju bo poskrbljeno tudi za tiste, ki uživate v večigralskih izkušnjah, saj je v ponudbo vključena tudi razširitev The Final Shape, najnovejši dodatek za igro Destiny 2, ki je izšel skoraj natanko pred letom dni. Ta razširitev zaključuje zgodbo sage Light and Darkness, in če ste v preteklem letu redno vzdrževali naročnino na PlayStation Plus, imate zdaj praktično vse dodatke za ta naslov na voljo.

Za konec velja omeniti še igro Bomb Rush Cyberfunk, ki lepo zaokroži junijsko PlayStation Plus Essential ponudbo. Vse zgoraj omenjene igre bodo za igranje na voljo od 3. junija dalje. Sony je na svojem blogu hkrati najavil tudi razprodajo Days of Play, v okviru katere je znižal ceno naročnin – enoletni PlayStation Plus Essential zdaj stane 57,59 €, medtem ko boste za različico Extra odšteli 94,49 €.

Tule je nov igralni napovednik za MMO igro Pioner

0

Če si pogledaš samo par sekund napovednika za prihajajočo igro Pioner, ti hitro postane jasno, da si ta zadeva veliko sposodi iz franšize Stalker, le da poskuša igralni pristop iz povsem enoigralskega naslova preseliti v MMO-svet. To je pogumna poteza, in nemara bi – tudi zaradi vse cirilice znotraj igre in sovjetske arhitekture – kdo pomislil, da je razvijalec GFA Games lociran v Rusiji, a to ne drži, saj je bil ta studio pred štirimi leti ustanovljen v Beogradu, in včeraj je njihov prvi projekt Pioner dobil nov napovednik.

O tem naslovu smo v preteklosti že pisali, saj gre za že tretji igralni napovednik, bistvenih razlik med njimi pa ne boste opazili. Vidimo lahko veliko prvoosebnega streljanja, orožja naj bi se obnašala realistično, premikanje pa ne bo namenjeno tistim s šibkimi želodci, saj kamera že ob preprostem teku skače vsepovsod, merek brzostrelke pa bolj redko zadene točno tisto, kar ciljamo. Zgodba bo igralca naselila na nekakšen skrivnosten otok, poln napol porušenih sovjetskih zgradb, naša naloga pa bo preprosto preživeti. Za te namene se bomo lahko udarili v PvP in PvE igralnih načinih, skočili pa bomo lahko tudi v območje Shadowlands, kjer bodo zavladale mehanike žanra “Extraction”, kar pomeni, da je treba nabrati čim več dragocene robe in nato z njo pobegniti na varno območje.

Razvijalec pravi, da se bo v igri Pioner vse vrtelo okoli surovin, prek katerih bomo nadgrajevali sposobnosti našega junaka. To pomeni, da ne bomo spremljali klasičnega stopnjevanja, temveč bomo prek nabranih zakladov nadgrajevali orožja in hkrati skrbeli za lakoto in potrebo po spanju. Napovednik vsekakor obeta vsesplošni kaos – poleg streljanja bomo videli tudi nekaj boja s hladnim orožjem, včasih pa nas bodo poleg mutantov skušale ubiti tudi okolica in iz iger Stalker prenesene nevarne anomalije.

Pioner še nima datuma izida, a na koncu napovednika – kjer iz ne povsem jasnega razloga vidimo žensko s sulico, ki se nekako ne sklada s pravkar prikazanim igralnim materialom – lahko opazimo obljubo o odprtem beta testiranju, ki naj bi se zgodilo kmalu.

Za nami sta dva dneva zabave na festivalu Na meji nevidnega

0

Pretekli vikend se je znova odvijal festival Na meji nevidnega, ki ga marsikdo označuje tudi kot slovenski Comic-Con. Letos smo se pri izvedbi dogodka pridružili tudi mi in se – v slogu ameriških klišejev o geekski gaming kulturi – preselili v klet, kjer smo skupaj sestavili miniaturno različico našega lanskega dogodka Gaming Terminal.

Miniaturna različica v tem primeru pomeni, da tokrat nismo imeli osrednjega odra, temveč smo postavili več stojnic. Na vsaki smo obiskovalcem ponudili manjše in večje zanimive aktivnosti. Konvencija Na meji nevidnega je letos prvič v svoji zgodovini potekala kar dva dneva, zato smo morali nekoliko razgibati dogajanje in pripraviti dovolj raznolikih aktivacij, ki bi obiskovalce privabile v našo sobo oba dneva.

K sreči so nam pri tem pomagali naši partnerji, brez katerih izvedba takšnega dogodka ne bi bila mogoča. Največ prostora v hali si je zagotovilo slovensko podjetje UVI, ki je predstavilo svoj nabor periferije UVI Gear in stolov UVI Chair. Obiskovalci so se najbolj zabavali znotraj dirkalnih simulatorjev UVI Racing. Na voljo so bili trije simulatorji, najbolj pogumni pa so preizkusili napreden simulator, ki je s pomočjo hidravlike nagibal sedež v različne smeri – kar je vsakemu virtualnemu dirkaču pričaralo resnično nepozaben občutek vožnje skozi ovinke igre Dirt Rally 2.0.

UVI je na dogodku prodajal tudi svoje izdelke in pripravil kotiček trgovine cyber piggy, kjer so se obiskovalci lahko pozabavali ob igranju plesne igre Beat Saber na očalih Meta Quest 3 in 3S. Na drugem koncu dvorane pa sta bila na voljo dva napredna PC-ja OMEGA, izdelana v partnerstvu s podjetjem ASUS. Eden izmed računalnikov, opremljen z vrhunskim procesorjem AMD Ryzen 9800X3D in grafično kartico Nvidia RTX 5080, je ponujal možnost igranja igre DOOM: The Dark Ages – ki zares zaživi šele, ko jo poganjaš pri najvišjih grafičnih nastavitvah in sličicah na sekundo, ki presegajo 300.

Velik del dvorane si je zagotovilo tudi podjetje Lenovo, ki je razstavilo množico svojih prenosnikov. Na mizo smo postavili tudi prenosni konzoli/PC-ja Legion Go in Legion Go S. Na teh postajah so obiskovalci lahko preizkusili igre, kot so Genshin Impact, Spyro Reignited, Crash Bandicoot N. Sane Trilogy, Rocket League in seveda Fortnite, ki je bil prisoten na vsakem koraku – če ga ne bi predhodno namestili mi, bi to zagotovo storil kateri od obiskovalcev. Tudi tukaj so obiskovalci razgibali mišice, saj je za plesne ritme poskrbela igra Just Dance.

na meji nevidnega 2025

Prisoten je bil tudi Logitech, ki je obiskovalcem ponudil preizkus svoje periferije znotraj igre Fortnite. Obenem je vsakdo lahko prijel v roke njihov volan Logitech G923 in se preizkusil v igri Forza Horizon 5, ki smo jo tokrat prvič predstavili na dogodku, skupaj s konzolo PlayStation 5 Pro.

Ne smemo pozabiti tudi na Telekom Slovenije, ki je v svojem kotičku gostil dva PC-ja, kjer so obiskovalci lahko preizkusili Fortnite in to preko 5G povezave, za povrh pa so ponujali tudi napredno opcijo 360 stopinjskega slikanja, ki so jo pozdravili tako navadni obiskovalci, kot tudi cosplayerji.

na meji nevidnega

Vse zgoraj opisano je bilo le delček naše dvorane, a festival Na meji nevidnega je ponujal zabavo na vsakem koraku. Povsod je bilo ogromno stojnic – čeprav so bile mnoge posvečene anime kulturi, dogodek ni bil usmerjen zgolj v azijsko tematiko. Ena dvorana je bila denimo namenjena izključno namiznim igram, kar je predstavljalo raj za vse ljubitelje miniaturnih figur, kot jih najdemo pri igrah tipa Warhammer. Obiskovalci so lahko prisostvovali tudi različnim predavanjem in občudovali obiskovalce, preoblečene v like iz filmov, serij in videoiger.

Cosplay je bil seveda ena glavnih atrakcij festivala, finalni sprehod po odru pa je znova napolnil glavno dvorano. Tudi izven glavnega odra se je sprehajalo ogromno fantazijsko preoblečenih posameznikov – nekateri so se res potrudili. Meni osebno je bila najbolj všeč ženska, ki je imela glavo vstavljeno v katodni televizor, na čigar zaslonu so se izrisovali emotikoni. Takoj me je spomnila na Wrencha iz igre Watch Dogs 2.

Skratka, Na meji nevidnega 2025 me je skozi oba dneva več kot prijetno zabaval – in kdo ve, morda se vidimo tudi v izvedbi 2026, kjer bo naš gaming kotiček morda še večji in bolj raznolik.

Nekaj slik iz dogodka si lahko ogledate na našem Facebook profilu.

Igra Phaze Zero spomni na zlato dobo preživetvenih grozljivk in ima zdaj demo

0

V zadnjih letih se je pojavilo že kar nekaj indie naslovov, ki poskušajo ujeti čar starošolskih preživetvenih grozljivk tipa Resident Evil, Dino Crisis in Silent Hill in novejši generaciji igralcev na V zadnjih letih se je pojavilo že kar nekaj indie naslovov, ki poskušajo ujeti čar starošolskih preživetvenih grozljivk tipa Resident Evil, Dino Crisis in Silent Hill ter novejši generaciji igralcev na posodobljen način prikazati, kakšne igre smo igrali sredi devetdesetih. Nekateri od teh poskusov gredo celo tako daleč, da poskušajo posnemati grafično podobo s konzole PlayStation 1. A nostalgične note, ki sicer lahko vzbudijo lepe spomine, niso dovolj, če je igra igralno pomanjkljiva.

Phaze Zero glede na novi igralni napovednik deluje kot indie naslov, ki poleg starošolske podobe kaže tudi precej talenta na področju igralne formule. Razvijalec Spina Studio bo ponudil dva protagonista, ki se znajdeta v nekoč mirnem mestecu Flint Peak, kjer se pojavita kar dve veliki težavi: močan snežni metež in skrivnostna bolezen, ki prebivalce spreminja v hodeče zombije. V predstavljenem igralnem posnetku spremljamo enega od dveh likov, Guya, ki se zmeden zbudi v bolnišnici, pograbi puško in se z njeno pomočjo poskuša prebiti na svobodo. Drugi lik bo Mary – novinarka, ki je imela smolo, da se je ravno tam znašla zaradi svoje reportaže.

Kot lahko vidimo iz desetminutnega igralnega posnetka, Phaze Zero vključuje vse tisto, kar smo nekoč vzljubili pri igrah, kot je Resident Evil. Tu so statične kamere, okorno premikanje, branje zapiskov in srhljivi zvoki, ki pošiljajo srh po telesu – ravno zaradi kamere, saj je ta pogosto ravno toliko odmaknjena, da igralec ne vidi, kaj se proti njemu počasi plazi izza naslednjega ovinka.

Phaze Zero trenutno deluje izjemno obetavno. Čeprav še nima uradnega datuma izida, jo lahko že zdaj preizkusite na Steamu, kjer je na voljo demo.

Finalno epizodo 2. sezone serije The Last of Us si je ogledala polovica manj gledalcev kot pa v 1. sezoni

0

Priznati vam moram, da sem si do zdaj ogledal samo eno epizodo serije The Last of Us. Čeprav mi zadeva ni bila napačna, imam enostavno že vrh glave Joela in Ellie. Štorijo prve igre sem namreč najprej doživel na konzoli PlayStation 3, nato še enkrat na PlayStation 4, potem je prišla predelava za PlayStation 5, nazadnje pa sem moral opraviti še nekaj testiranja PC-verzije. Dogodke iz igre tako poznam na pamet, zato me ni posebej pritegnil izdelek, ki želi znova povedati isto zgodbo – le da tokrat v televizijskem formatu. Se pa zavedam, da nekateri te zgodbe še niso izkusili, in prav ti so pridno obremenjevali HBO-jeve strežnike, saj je postala to ena najbolj gledanih serij na tej pretočni platformi.

Pričakovanja so bila visoka tudi za 2. sezono, igričarji pa smo že vnaprej vedeli, da bodo gledalci priča zelo kontroverznemu dogodku, ki utegne marsikoga odvrniti od nadaljnjega gledanja. V primeru 2. sezone se je to zgodilo že takoj na začetku, zato je imel vodja serije Craig Mazin težko nalogo ohranjanja gledalske baze – ki pa se je ustvarjalcem vsaj delno izneverila.

Spletna stran The Wrap namreč poroča, da gledanost 2. sezone sicer ni bila slaba, a si je finalno epizodo ogledalo precej manj ljudi kot zaključno epizodo 1. sezone. Deveto epizodo Look for the Light si je marca 2023 ogledalo 8,2 milijona gledalcev, medtem ko si je zaključek 2. sezone, epizodo Convergence, ogledalo 3,7 milijona gledalcev – kar pomeni kar 55 % padec. HBO sicer opozarja, da je upad gledanosti posledica ameriškega praznika Memorial Day in da bodo številke sčasoma narasle, a tako velik padec je vseeno zaskrbljujoč.

the last of us

Epizode 2. sezone globalno dosežejo okoli 37 milijonov ogledov, a ocene posameznih epizod na spletni strani IMDb so opazno nižje kot pri prvi sezoni. Po kontroverzni 2. epizodi sta naslednja dva dela padla pod oceno 7, finalka pa je dosegla le oceno 7,1.

Razlogov za nižjo gledanost je več. Kot že omenjeno, se že na začetku 2. poglavja zgodi nekaj, kar marsikoga razjezi in odvrne od nadaljnjega gledanja. Nekateri menijo, da se je zgodba serije preveč oddaljila od izvirnika. Poleg tega so gledalci na 2. sezono čakali dve leti, v zameno pa dobili zgolj sedem epizod – marsikdo je vmes preprosto izgubil zanimanje. Zaradi vsega tega bi lahko 3. sezona doživela še večji upad. Čeprav je že napovedana, se njeno snemanje ne bo začelo pred naslednjim letom, zato jo na HBO Max lahko pričakujemo šele enkrat v letu 2027.

Amazon preklical serijo The Wheel of Time

0

Amazon je za svoj pretočni servis Prime Video dolgo želel ustvariti fantazijsko serijo, ki bi se po bazi gledalcev lahko primerjala z Igro prestolov, in za ta namen je bil pripravljen široko odpreti denarnico. Najprej se je lotil predelave franšize Gospodar prstanov v televizijsko obliko, pri čemer je serija The Lord of the Rings: The Rings of Power dobila najvišji proračun v zgodovini televizijskih serij. Nato se je odločil v epizodno obliko predelati tudi epsko fantazijsko delo The Wheel of Time, ki ga je leta 1990 začel pisati Robert Jordan. Gre za tako obsežno sago, da je Jordan napisal enajst knjig, a je pred zaključkom umrl. Njegovo delo je nato na podlagi zapiskov dokončal Brandon Sanderson, ki je napisal še zadnje tri knjige.

Skratka, gre za ogromno pripoved, ki obsega tisoče strani. Ustvarjalec serije Rafe Judkins je letos aprila v intervjuju povedal, da je s svojo ekipo dolgo iskal pretočni servis, ki bi bil pripravljen investirati v tako zahteven projekt. Na koncu se je odločil za Prime Video, saj je bil Amazon eden redkih ponudnikov, ki so bili pripravljeni na dolgoročno zavezo in so imeli tudi finančna sredstva za tako drago produkcijo.

A izkazalo se je, da ima tudi Amazon svoje meje. Po poročanju spletne strani Deadline se je založnik odločil po treh sezonah tej zgodbi narediti konec. Serija The Wheel of Time je svojo prvo sezono dobila leta 2021. Čeprav so jo kritiki dobro sprejeli, pri gledalcih ni dosegla enakega odziva — mnogi so kritizirali razlike, ki so jih ustvarjalci uvedli v primerjavi s knjižno predlogo. Kljub temu je bila gledanost dovolj dobra, da je Amazon odobril snemanje druge sezone, nato pa je nedavno sledilo še tretje poglavje, ki se je pri gledalcih bolje obneslo. Oboževalci so začeli z zanimanjem spremljati dogajanje, a očitno je bila škoda, povzročena v prvi sezoni, prevelika. Gledanost je namreč postopoma padala, dokler ni dosegla točke, ko se Amazonu ni več zdelo smiselno vlagati dodatna sredstva v nadaljevanje.

The Wheel of Time bo tako ostal le pri treh sezonah. Čeprav je zadnja epizoda napisana tako, da gledalcu ponudi vsaj občutek določenega zaključka, je to še vedno daleč od finala, ki smo ga dobili v knjigah – kar ni presenetljivo, saj se tretja sezona loteva dogodkov iz četrte in pete knjige. Glede na knjižno predlogo serija tako ni dosegla niti polovice celotne zgodbe.

Warhammer 40k: Space Marine 1 dobiva manjšo predelavo

0

Razvijalec Relic Entertainment nas je leta 2011 povsem nepripravljene presenetil z igro Warhammer 40,000: Space Marine. Takrat od tega tretjeosebnega akcijskega naslova v brutalnem svetu Warhammerja nismo pričakovali več kot še eno tipično akcijado, a se je igra izkazala za presenetljivo kakovostno – igrala se je odlično in vsebovala zanimive like, ki so se igralcem hitro priljubili.

Založnik SEGA zdaj meni, da je skrajni čas za grafično prenovo tega naslova, ki bo že naslednji mesec izšel v različici Master Crafted Edition.

Space Marine je sicer že doživel eno prenovo pred nekaj leti, ki je nosila ime Anniversary Edition, vendar ta v primerjavi z izvirnikom ni prinesla bistvenih sprememb — šlo je predvsem za izgovor, da igro znova ponudijo v bleščeči embalaži, skupaj z vsemi naknadno izdanimi DLC-ji. Master Crafted Edition pa bo bistveno bolj napreden: novi razvijalec SneakyBox je v prenovljeno različico vključil podrobnejše teksture, dodal podporo za ločljivost 4K in spremenil tudi nekatere igralne elemente. Orki so na primer zdaj vizualno nekoliko drugačni in bolj zvesti izročilu novejših Warhammer naslovov. Posodobljen je bil tudi uporabniški vmesnik, ki je zdaj sodobnejši in vključuje elemente, kot je grafično kolesce za hitro izbiro orožij.

Prenovljen je tudi zvočni vidik: posneti so bili novi zvočni efekti in govorci nasprotnikov, ki se bodo — žejni vaše krvi — znova in znova zagnali proti vam v valovih. Seveda bo prenovljena različica vključevala vso dodatno vsebino, ki jo je izvirnik prejel po izidu. Vse skupaj deluje kot simpatična osvežitev klasične igre, ki pa se utegne mlajšim igralcem še vedno zdeti nekoliko zastarela — zlasti tistim, ki so najprej igrali še vedno izjemno priljubljeni drugi del, ki je izboljšal igralne mehanike in grafiko ter je nasploh eden najlepših akcijskih naslovov zadnjih let.

Warhammer 40,000: Space Marine – Master Crafted Edition izide 10. junija, medtem ko je prejšnja različica trenutno na Steamu na voljo za 8,99 €, nadaljevanje pa je znižano na 35,99 €.

Bizarna kratka igra The Exit 8 bo postala film in tule je prvi napovednik

0

Igra The Exit 8 na prvi pogled ni videti nič posebej posebnega, vendar to velja tudi za celotno igralno izkušnjo. Razvijalec Kotake Create nam je ta zanimiv naslov dostavil konec leta 2023 in igralce hitro privabil k igranju, saj vsebuje zelo enostavno, a hudo unikatno igralno formulo.

Kot neznani možakar se znajdemo znotraj hodnika podzemne železnice, ki na eni strani vsebuje nekaj plakatov, na drugi pa nekaj vrat. Sprehodimo se čez hodnik, naredimo nekaj ovinkov in nato … se znajdemo spet na istem hodniku. Ne glede na to, kolikokrat se boste sprehodili med stenami s ploščicami, vedno se boste na koncu vrnili na isto mesto, edina družba v tej bizarni izkušnji pa vam je možakar, ki se mimo vas sprehodi z aktovko v roki, z vami pa ne spregovori niti besede.

Pobeg je mogoč samo tako, da pri vsakem sprehodu po hodniku opazite neko manjšo spremembo, ki se v igri imenuje anomalija. Če to opazite, se obrnite nazaj, če pa je vse enako, nadaljujte s hojo. To morate pravilno narediti osemkrat zapored – takrat boste končno lahko pobegnili iz prekletega hodnika.

Igralna formula spomni na tisto, ki smo jo ugledali v igri P.T., zdaj pa je ta formula postala dovolj zanimiva tudi za filmski svet. Celovečerec bo režiral Genki Kawamura in bo nosil ime The Exit 8, glede na prvi napovednik pa se bo filmska predelava dokaj zvesto držala konceptov iz igre, le da bo nekaj stvari dodanih. Protagonista lahko v enem kadru vidimo, kako naleti na nekega fantka in žensko, medtem ko v igri nismo srečali nikogar razen skrivnostnega moškega z aktovko.

Filmska grozljivka The Exit 8 izide enkrat avgusta. Kotake Create je igro nasledil z duhovnim naslednikom Platform 8, kjer hodnike podzemne železnice zamenjajo ponavljajoči se vagoni podzemnega vlaka. Ni dvoma, da če se bo film dobro izkazal na blagajnah, nas eventualno čaka filmska obdelava tudi te igre.

Googlov iskalnik ponuja rezultate umetne inteligence in zdaj bodo tja vrinjeni še oglasi

0

ChatGPT je bil sprva zamišljen kot orodje za pogovor z umetno inteligenco brez dostopa do interneta – odgovori so temeljili na podatkih, ki so bili zbrani do določenega datuma. A ti časi so mimo. Danes uporabniki ChatGPT uporabljajo za nekaj, kar je bilo še pred časom nepredstavljivo: namesto da bi informacije iskali prek Googla, jih preprosto vprašajo kar umetno inteligenco. In kdo bi jim to zameril?

Googlov iskalnik je sicer še vedno zmogljivo orodje, vendar ima številne pomanjkljivosti – ena največjih so oglasi, ki med prvimi zadetki pogosto izpostavijo plačane vsebine. Mnogi uporabniki so tega siti.

Da so mogoče res pretiravali, je očitno spoznal tudi Google, ki zdaj agresivno uvaja svojo umetno inteligenco Gemini – tudi v sam iskalnik. Če ste ga v zadnjem času uporabljali, ste morda že opazili, da se na vrhu strani pojavi AI-povzetek vašega iskalnega niza. Ta novost naj bi ostala – in se le še širila.

A Google ne bi bil Google, če v vsem tem ne bi videl tudi priložnosti za zaslužek. Podjetje je včeraj napovedalo, da bo v novem zavihku AI Mode začelo prikazovati tudi oglase, povezane z vašim iskanjem – kar pomeni, da bo tudi ta novi način iskanja oglaševalsko obarvan.

google

Sprva bo ta funkcionalnost omejena na ZDA in samo na AI Mode, vendar gre le za začasno omejitev. Na konferenci Google I/O so jasno povedali, da prihodnost iskanja – in interneta na splošno – vidijo v umetni inteligenci, kar pomeni, da bo ta način prikaza zadetkov sčasoma postal standard tudi pri običajnem iskanju.

Povzetki iskanja, ki jih pripravi umetna inteligenca, so za zdaj na voljo le mobilnim uporabnikom, a Google napoveduje, da se bodo kmalu razširili tudi na namizne brskalnike.

Game Pass bo ta mesec dobil igri Metaphor: ReFantazio in The Division 2

0

Naročniki servisa Game Pass te dni zagotovo uživate v pestri ponudbi iger, saj Microsoft vztrajno izdaja nove naslove, ki jih lahko igrate že na dan izida. Hkrati pa založnik sklepa pogodbe z zunanjimi razvijalci in njihove igre nato vključuje v svojo platformo – kar privablja nove uporabnike ter obstoječim ponuja razlog za podaljšanje naročnine.

Maj se počasi izteka, a še preden dokončno zakorakamo v poletje, bo Game Pass prejel nekaj odmevnih okrepitev. Najpomembnejša med njimi je zagotovo japonski RPG Metaphor: ReFantazio, ki ga je ustvaril razvijalec Atlus – najbolj znan po franšizi Persona. Metaphor je njihov najnovejši naslov, postavljen v povsem izvirno fantazijsko vesolje. Tokrat nas studio popelje v srednjeveško navdahnjeno okolje z napetimi poteznimi boji, v prostem času pa se bomo družili s spremljevalci in opravljali aktivnosti, ki izboljšujejo naše sposobnosti v boju. Naslov je kot nalašč za vse, ki so prek igre Clair Obscure: Expedition 33 prvič odkrili čar poteznih RPG-jev in bi želeli raziskati še kakšno podobno izkušnjo. Igra bo na Game Passu na voljo od 29. maja.

Ta mesec bodo prišli na svoj račun tudi ljubitelji večigralskih tretjeosebnih streljačin, saj v Game Pass prihaja Tom Clancy’s The Division 2. Ubisoftova streljanka je izšla leta 2019, založnik pa se je šele pred kratkim odločil za izdelavo polnopravnega tretjega dela. Medtem se drugi del še naprej dopolnjuje z novo vsebino, nedavno pa je bil napovedan že drugi večji dodatek. Čeprav gre primarno za večigralsko izkušnjo, se lahko v igri povsem solidno zabavate tudi sami – in to boste lahko na Game Passu počeli od 27. maja dalje.

Na servis ta mesec prihajajo še igre Tales of Kenzera: Zau, Creatures of Ava, Monster Train 2, To a T, Spray Paint Simulator, Crypt Custodian in Symphonia.

Konec maja pa se bomo morali posloviti tudi od nekaj naslovov, ki zapuščajo knjižnico Game Passa. To so: Cassette Beasts, Firework, Humanity, Remnant 2 in Slayers X: Terminal Aftermath: Vengeance of the Slayer.