🔥 UVI.GG

Domov Blog

Larian razkril svoj naslednji naslov Divinity, ki bo še večji od Baldur’s Gate 3

0

Prireditev The Game Awards se je zaključila samo nekaj ur nazaj in ta nas je pred tem kar nekaj dni dražila z najavo neke misteriozne igre, ki je sprožila kar nekaj teorij zarot na internetu. Mi smo bili najprej prepričani, da je govora o razvijalcu Larianu in da bo ta to priložnost izkoristil za najavo tretjega dela serije Divinity: Original Sin, a smo po kasnejših dokazih postali prepričani, da bo ta igra sicer še vedno obstajala znotraj njihove franšize Divinity, a se bo dogajala izven okvirjev veje Original Sin.

Naša predvidevanja so se izkazala za pravilna, saj je Larian res najavil novo igro, a se ta imenuje preprosto Divinity. Glede na prvi napovednik pa bo zadeva vzela precej bolj resen ton od tistega iz iger Original Sin, kjer smo spremljali komične dialoge in reševali naloge, v katerih smo morali združiti dva govoreča vodnjaka.

V bistvu je zgornji napovednik tako presneto krvav in brutalen, da smo sprva mislili, da je morda govora o kakšnem dodatku za igro Diablo 4. To morda niti ni takšno naključje, saj se je serija Divinity začela dobrih 20 let nazaj in se je takrat zgledovala po igrah Diablo 1 in 2, in čisto možno je, da se bo Divinity morda vrnil v svet akcijskih RPG-jev in da to ne bo več potezni naslov, kot je bil Baldur’s Gate 3.

V bistvu nimamo za zdaj pojma, kako točno se bo ta zadeva igrala, saj Larian ni želel izdati, v kakšen žanr bo ta naslov sploh skočil. V izjavi za javnost so povedali, da bo to njihov največji naslov doslej in da bo Divinity začetek povsem nove zgodbe, za katero ni potrebno poznavanje prejšnjih iger iz te franšize, a bodo igralci, ki so preigrali Original Sin 1 in 2, od zgodbe odnesli veliko več.

Šef studia Swen Vincke je nato na X-u zgolj še zapisal, da je bilo to skrivnost težko zadržati zase in da komaj čakajo, da nam lahko pokažejo še kaj več.

Strategije Total War se selijo v franšizo Warhammer 40k

0

Razvijalec Creative Assembly nas je samo nekaj dni nazaj razveselil z novico, da bo njihov historični naslov Total War: Medieval dobil tudi tretje poglavje, a s tem še niso zaključili s presenečenji. Na današnji podelitvi The Game Awards je namreč razvijalec pokazal še napovednik za igro Total War: Warhammer 40k in glede na pokazano bomo ta naslov dobili veliko prej, saj smo ugledali že prvi impresivno izgledajoč igralni napovednik.

Creative je v Total War že vrsto let nazaj pripeljal franšizo Warhammer, a tista je prišla iz fantazijskega dela, medtem ko nas bo 40k poslal v znanstvenofantastično vesolje, kjer se bomo borili v masovnih bitkah na različnih planetih in vse to počeli v čast Emperorja. Čaka nas več različnih frakcij, bitke pa so videti naravnost masovne. V bistvu se mi je zdelo kar malce preveč zmede na zaslonu ob vseh enotah, ki se naenkrat bojujejo znotraj uničenega mesta, k vsemu temu direndaju pa bomo lahko prispevali še masovne topniške udare iz vesoljskih ladij, ki čakajo na našo komando v orbiti trenutnega planeta.

Na žalost za ta naslov še nismo dobili datuma izida, ga pa lahko na Steamu dodate v svojo košarico želja. Opomnimo, da je Creative Assembly nedavno izjavil, da bodo njihove bodoče igre začele izhajati tudi na konzolah, zaradi česar zna to postati prvi Total War, ki ga bomo lahko igrali na PlayStationu in Xboxu, PC-jaši pa boste zagotovo veseli tudi možnosti igranja preko kontrolerja.

Podelitev nagrad The Game Awards je zdaj že tik pred vrati

0

Pa smo prišli do epiloga letošnjega igričarskega leta, ki ga zdaj že nekaj let zapored okronamo tudi z gledanjem podelitve nagrad The Game Awards. Ta je zdaj postala tudi duhovni naslednik sejma E3, s to razliko, da se ga je praktično nemogoče udeležiti v živo, temveč ga lahko spremljamo samo preko spleta.

Poleg podelitev nagrad je The Game Awards najbolj zanimivo spremljati tudi zaradi najav iger s strani večjih založnikov in velikokrat prvič vidimo napovednike za naslove, ki so bili pred tem zgolj predmet gostilniških debat in govoric. Nič drugače ne bo niti letos in idejni oče te prireditve Geoff Keighley že nekaj časa preko družabnih omrežij draži z razkritjem nekega večjega naslova. Za tega smo najprej sumili, da bo nov del franšize Divinity: Original Sin izpod peresa razvijalca Larian Studios in čeprav smo še vedno istega mnenja, po novih dokazih to ne bo Original Sin 3, a bo še vedno neka igra iz franšize Divinity.

Pozabiti ne smemo niti na druge založnike. Šušlja se, da naj bi Sony razkril nekaj svojega in da naj bi bilo to povezano s franšizo God of War, Blizzard pa bo izkoristil priložnost za najavo novega dodatka igre Diablo 4. Skoraj zagotovo bomo ugledali najave kopice takšnih in drugačnih predelav in dobili bomo tudi napovednike za že predstavljene projekte, ki bodo morda zdaj dovolj pogumni, da pokažejo tudi nekaj dejanskega igranja. Držimo fige, da bo na oder stopil tudi Remedy in nam po vsem tem času pokazal prvi dražilnik za predelave iger Max Payne, morda pa slišimo tudi nekaj novega glede franšize Control.

Na žalost se bo The Game Awards za Slovence odvil ob neprijetni uri, saj se prireditev prične jutri, 12. decembra ob 1:30 zjutraj, ob tem pa je treba upoštevati, da se takrat začne šele uvertura v glavno dogajanje. Ta traja nekje pol ure in takrat so predstavljeni projekti indie razvijalcev, medtem ko nato glavni del traja okoli tri ure. Skratka, če želite zadevo gledati v živo, potem je bolje, da zjutraj nimate nobenih obveznosti ali pa ste nek superjunak, ki pred delom in šolo spanca ne potrebuje.

The Game Awards bo moč spremljati na celem kupu platform: YouTube okence imate vdelano že zgoraj, zadevo pa bo moč gledati tudi preko Twitcha, Instagrama in TikToka. The Game Awards omogoča tudi predvajanje prireditve preko drugih kanalov, tako da boste lahko zadevo spremljali tudi v družbi kakšnega svojega priljubljenega YouTuberja.

Kultni RPG The Temple of Elemental Evil doživel ponovno izdajo na Steamu

0

Dobrih 20 let nazaj so igralci uživali v zlati dobi računalniških RPG-jev, saj so razvijalci izgruntali privlačno formulo igranja Dungeons & Dragons avantur, ki so nato izhajale ena za drugo. Tako smo dobili legendarne naslove, kot sta Baldur’s Gate 1 in 2, Planescape: Torment, Icewind Dale in malce kasneje tudi Neverwinter Nights. Vse te naslove sta izdelala razvijalca BioWare in Black Isle Studios, vmes pa je svoje talente razkazoval tudi razvijalec Troika Games.

Ta je vedno znal spočeti igre z zanimivimi idejami, a je imel težave, ker se te niso dobro prodale. Tako se še danes spomnimo pogumnega naslova Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura ter seveda igre Vampire: The Masquerade – Bloodlines, ki se je na trgu tako slabo obnesla, da je to vodilo tudi v propad podjetja. Ta igra je resda danes legendarna, a je ob izidu imela toliko hroščev, da je bila praktično neigralna, te lastnosti pa si je delil tudi njihov prejšnji naslov iz leta 2003 z imenom The Temple of Elemental Evil, ki je včeraj doživel vnovično izdajo na Steamu.

Gre za starošolski RPG, ki se dogaja znotraj D&D pravilnika 3.5 in nas popelje v deželo Greyhawk. Razvoj je tedaj vodil Tim Cain, ki ga poznamo tudi kot moža, odgovornega za stvaritev Fallout franšize, a žal The Temple of Elemental Evil nikoli ni doživel te slave. Poleg poplave hroščev je zadeva imela tudi probleme znotraj same igralne formule, slabo prodajo pa gre pripisati tudi dejstvu, da so se igralci takrat že nekako prenajedli tega koncepta igranja RPG-jev iz zgoraj gledanega pogleda in so bili pripravljeni na nekaj novega – to jim je leto prej dostavil Neverwinter Nights, ki je igranje preselil v polni 3D pogled.

The Temple of Elemental Evil je tako dolgo veljal za še zadnjega večjega predstavnika zlate ere računalniških RPG-jev in zdaj ga lahko izkusimo v bolj prečiščeni obliki. Razvijalec Sneg je namreč poskrbel za ponovno izdajo igre na Steamu in GOG-u, ki sicer ni ravno predelava, a vsebuje goro popravkov in optimizacij, ki so jih prenesli predvsem iz modov Circle of Eight in Temple+. Ti dve modifikaciji že zadnji dve desetletji omogočata bolj prijetno igranje tega skorajda pozabljenega naslova in ta ponovna izdaja ju ima že vgrajeni vase, tako da preprosto stisnete gumb za namestitev in že se lahko vrnete v preteklost, ko so cRPG-ji deževali iz vseh strani.

Za ta ponovno rojeni RPG boste na Steamu odšteli slabih 10 €, to ceno pa ta igra vsekakor upraviči.

Prihaja nov dokumentarec o Elvisu Presleyju

0

O legendarnem pevcu Elvisu Presleyju je moje znanje malce pomanjkljivo, saj v bistvu vem samo za njegov značilen ples ter da je umrl prezgodnje smrti, glavni razlog za njegovo slovo pa so bile predvsem droge in stres. A to moje neznanje je veljalo tudi za glasbeno skupino The Beatles, nakar je Peter Jackson izdal dokumentarec Get Back, ki me je hitro povlekel v raziskovanje zgodovine njihovega delovanja, in morda me na takšen način vase potegne tudi novi Elvisov dokumentarec EPiC: Elvis Presley in Concert.

Tega je skupaj spravil režiser Baz Luhrmann in tega imena se morda spomnite iz leta 2022, ko je izšel film Elvis, v katerem je naslovno vlogo prevzel Austin Butler, film pa je režiral ravno Luhrmann. Ravno ta film je razlog za nastanek novega dokumentarca, saj je Baz med raziskovanjem materiala dobil dostop do arhivov, ki so vsebovali 68 škatel filmov, posnetih na 8- in 35-milimetrske filmske trakove iz dveh Elvisovih koncertnih filmov That’s The Way It Is (1970) in Elvis on Tour (1972), trakovi pa vsebujejo kadre, ki niso bili videni nikoli prej.

Dokumentarec naj bi nam ponudil globlji vpogled v Elvisovo življenje v Las Vegasu, ki je bilo v njegovem življenju tudi najbolj odmevno in prepoznavno. Takrat so se rodile prepoznavne bele obleke in gromozanski prstani, a žal se je takrat tudi začel zlagoma Elvisov potop v svet drog. Ne smemo namreč pozabiti, da je umrl že leta 1977 v starosti 42 let, in takrat je bil videti veliko slabše kot pa samo pet let prej v filmu Elvis on Tour.

Posnetki iz arhiva so bili zdaj predelani in olepšani za moderno tehnologijo. Tako bo moč EPiC: Elvis Presley in Concert gledati v IMAX formatu že od 20. februarja 2026, v navadnih kinodvoranah pa od 27. februarja dalje.

The Elder Scrolls: Skyrim dobil novo izdajo – tokrat za Nintendo Switch 2

0

Skyrim je bil zdaj že tolikokrat predelan za konzole in tudi PC-je, da že malce težko sledimo vsem tem izdajam in bi v bistvu potrebovali kakšno priročno Excelovo razpredelnico. Vse te predelave v bistvu niso presenetljive, saj je to zdaj že legendarni naslov, ki je prvič svet ugledal pred 14 leti in takrat smo se še zabavali na konzolah PlayStation 3 in Xbox 360.

Tako je ta igra preživela že tri generacije konzol in kakor se Bethesda obotavlja z izdelavo naslednjega Elder Scrollsa, me ne bi preveč presenetilo, če bi čez nekje dve leti doživeli vnovično predelavo za PlayStation 6 in takrat novi Elder Scrolls še vedno ne bi bil na trgu.

Morda se tudi Bethesda že malce zaveda, da vse skupaj postaja že komično, zato nove predelave za konzolo Nintendo Switch 2 sploh niso predhodno najavili, ampak se je včeraj kar naenkrat pojavila znotraj Nintendovih trgovin.

Gre za prenos Anniversary Edition različice igre, kar pomeni, da boste v paketu dobili osnovno kampanjo, tri večje razširitve Dawnguard, Dragonborn in Hearthfire ter cel kup modov iz njihove delavnice Creation Club. Edina prava novost v tej izdaji je skupek meča, orožja in obleke, ki so bili povzeti iz Nintendove franšize Zelda in so ekskluzivni tej predelavi za Nintendo Switch 2.

Skyrim Swith 2 is absolutely terrible
byu/Apprehensive-Age2562 inNintendoSwitch

Na žalost prva poročila glede te predelave niso ravno vzpodbudna. Igralci se predvsem pritožujejo nad zamikom, kjer včasih igra potrebuje skoraj sekundo da zazna vašo komando, kar zadevo naredi neigralno, nekateri pa so doživeli tudi rušenja igre.

Bethesda za to predelavo zahteva polnih 60 €, a če ste že obstoječi lastnik igre na prejšnji konzoli Nintendo Switch, lahko nadgradnjo opravite brezplačno – to velja samo za lastnike Anniversary Edition igre; če pa si lastite samo originalno kampanjo, lahko nadgradnjo opravite za 20 €.

Nas kmalu res čaka najava igre Divinity: Original Sin 3?

0

Približuje se 11. december in to je za igričarje pomemben dan, saj se bo takrat zgodila podelitev nagrad The Game Awards. Ta ceremonija je bila sprva zamišljena kot nekakšna alternativa filmskim Oskarjem, a zdaj se zdi, da same podelitve pokalov v različnih kategorijah igralcem pomenijo bore malo. Šampion je tako ali tako že znan vnaprej in to bo letos zagotovo postal Clair Obscure: Expedition 33, tako da tule ni iskati kakšnih presenečenj a ta predvidljivost vseeno ni zmanjšala števila gledalcev, ki jih je vsako leto samo več.

The Game Awards je namreč sčasoma postal tudi dogodek ko so svetu prvič sploh predstavljeni največji naslovi iz strani založnikov zaradi česar je tale prireditev postala nekakšen nadomestek sejma E3. Tudi letos bomo zagotovo dobili cel kup najav iger in eno od teh v zadnjih dveh tednih draži sama prireditev The Game Awards in njen ustvarjalec Geoff Keighley.

Ta je najprej na omrežju X pokazal samo neka čudna vrata z lobanjami in to sredi nekakšne puščave, vse skupaj pa je bilo podpisano z besedami regal.inspiring.thickness. Nekoliko kasneje smo dobili še ločeno objavo s sliko, ki zopet kaže nek kos kamenja in na njem lahko vidimo veliko kosti, vse skupaj pa je osvetljeno z nekim svetlečim znakom. Ob to so bile zapisane besede: “The █████ are silent. █████ bleeds. New █████ stir.”

Igralci so seveda hitro začeli ugibati, kaj bi bila ta skrivnostna igra in prsti so začeli kazati na cel kup različnih licenc: od novega Elden Ringa oziroma Bloodborna do naslednjega poglavja serije The Elder Scrolls.

Skratka, trenutno nihče ne ve, kaj bi lahko bila ta skrivnostna igra, a nekdo na Redditu je ponudil zanimivo interpretacijo teh cenzuriranih besed. Te naj bi bile “The Seven are silent. Source bleeds. New wars stir.”, kar bi napeljevalo na najavo novega naslova znotraj serije iger Divinity: Original Sin. Za temi stoji razvijalec Larian, ki je preko igre The Baldur’s Gate 3 postal pravi rock zvezdnik igričarske industrije zaradi česar zdaj vsi čakajo, kaj bo njihov naslednji naslov in čisto možno je, da je to res nov del sage Divinity.

Larian izdeluje Divinity naslove že skoraj tri desetletja in Baldur’s Gate 3 je bil njihov edini res pravi odmik od te franšize, ki se je izkazal za pravilno potezo. A ni dvoma da do te svoje franšize še vedno gojijo veliko ljubezni in ji bodo zdaj lahko poklonili veliko večji proračun. Zadnji del Divinity: Original Sin 2 je izšel leta 2017 in v bistvu bi bil zdaj idealen trenutek za najavo novega poglavja, ki bi, tako kot Larianove zadnje tri igre, najprej izšel v fazi Early Access in bi se skozi leta oblikoval v končni produkt.

Da bi znal tole res biti Divinity: Original Sin 3 je na spletu potrdil tudi leaker Extas1s. Ta sicer ni hudo verodostojen, a je na lanski podelitvi nagrad predčasno razkril obstoj igre Elden Ring: Nightreign, tako da nekaj vez in znanja glede teh stvari vseeno ima.

Razvijalec sicer dela na novem Divinity naslovu uradno ni napovedal. Nazadnje so izjavili, da delajo na dveh večjih RPG-jih, šef studia Swen Vincke pa je aprila povedal, da upa na novo igro do nekje leta 2030.

Igra Tainted Grail: The Fall of Avalon dobiva svoj prvi dodatek

0

Leto 2025 je bilo dobro za vse privržence prvoosebnih RPG-jev. Razvijalec Obsidian nam je dostavil kar dva takšna naslova, Avowed in The Outer Worlds 2, Bethesda pa nam je priskrbela predelavo igre The Elder Scrolls 4: Oblivion. A konec maja smo dobili še en takšen naslov in čeprav je imel ta veliko manjši proračun od zgornjih konkurentov, ga nekateri označujejo za prvaka letošnjih RPG-jev.

Govorimo o igri Tainted Grail: The Fall of Avalon, ki jo je spočel razvijalec Questline in si je preko opisovalcev prislužila visoke in tudi povprečne ocene. Igralci pa jo imajo hudo radi, zaradi česar ima ta naslov na Steamu skupno oceno Very Positive. Pritožbe so sicer legitimne, saj je igra malce preveč vsebine stlačila v začetek avanture, tako da se zaključno poglavje čuti nekam prazno, optimizacija pa je imela veliko težav, a se ta zdaj postopoma izboljšuje.

Obstoječi igralci boste zdaj zagotovo veseli novice, da vaših avantur v svetu kralja Arthurja še ne bo konec, saj je bil najavljen prvi dodatek Sanctuary of Sarras, ki s sabo prinaša praktično novo poglavje. V obsegu bo meril med 12 in 15 urami, s sabo pa prinaša 12 novih sovražnikov, več kot 20 temnic ter kup dodatne opreme, ki jo boste nabrali med mikastenjem četverice novih šefov. Dodatek bo vkomponiran v obstoječo kampanjo in ga boste lahko začeli igrati znotraj 2. poglavja igre. Sarras bo prinesel veliko vsebine, zato se tudi cena 15 € zanj ne zdi pretirana.

Sanctuary of Sarras izide že 15. decembra, a igralci se lahko že zdaj vrnete v svet Tainted Graila. Razvijalec je namreč izdal novo posodobitev 1.15, ki popravi cel kup stvari in se med drugim loti tudi optimizacije, od katere bodo največ profitirali igralci na Xbox konzolah. Obstoječi in novi igralci se lahko veselijo tudi prvega skupka brezplačne vsebine, ki doda pet novih kompletov oklepov ter alternativne dizajne za Arthurja, Caradoca in vašega prikupnega spremljevalca Qrkota.

Tainted Grail: The Fall of Avalon se na Steamu prodaja po ceni 43,99 €, za morebitno odločitev glede nakupa pa lahko prenesete tudi brezplačni demo.

Franšiza grozljivk Paranormalno dobiva novo poglavje

0

Sem velik oboževalec franšize Paranormalno in še posebej se mi je v spomin vpisal prvi del, ki je vseboval proračun v višini 15.000 dolarjev in se je nato spremenil v mega uspešnico, ki je v kinodvoranah zaslužila milijone in nato spočela še vrsto nadaljevanj. Žal je tem sčasoma začela padati kakovost: drugi in tretji del sta bila sicer še vedno vrhunska izdelka, ki pa sta mi bila vseeno malce manj strašljiva od originala, nakar so vsi naslednji deli postali nekakšne generične grozljivke. Zadnji del, Next of Kin iz leta 2021, je skorajda povsem opustil koncept “found footage”, a ima kljub temu svoje oboževalce – meni je bil žal ena velika katastrofa.

Zdelo se je, da se bo zgodba Paranormalnega zaključila s sedmim poglavjem, a založnik Paramount je mnenja, da se da iz nje iztisniti še nekaj soka. Spletna stran Hollywood Reporter namreč poroča, da je zdaj v izdelavi povsem novo poglavje, to pa je nato tudi uradno potrdil James Wan, ki ga poznamo predvsem po franšizi Priklicano zlo, zdaj pa bo svoje talente posodil tudi novemu poglavju filmov Paranormalno.

Dobre novice pri tem projektu so to, da tole zaenkrat ne kaže na neko ceneno nadaljevanje. Projekt bo nastal kot posledica združitve Wanovega podjetja Atomic Monster in Jason Blumove firme Blumhouse. Jason je bil tudi originalni ustvarjalec Paranormalnega in bo tako sodeloval tudi pri tem novem filmu, pri tem pa bo sodeloval tudi Oren Peli, ki je režiral originalni film iz leta 2007. Za kamero bo tako stala kompetentna ekipa, ki ima dovolj znanja in izkušenj za ponovno obuditev te franšize. Osebno ne bi imel nič proti, če bi bilo vse skupaj ponovno zagnano s povsem frišno zgodbo, saj se mi zdi, da so vsa poglavja do zdaj malce preveč zakomplicirala zgodbo in original je bil tako efektiven tudi zaradi preprostega razloga, da uboga Micah in Katie nista imela pojma, kaj jima stoji nasproti in kako se proti temu bojevati. Wan je sicer v izjavi zapisal, da se veseli razširitve in evolucije obstoječe zgodovine, tako da se zdi, da moje želje zaenkrat ne bodo uslišane.

Založnik najavil novo igro v Postal vesolju in jo brž po najavi tudi preklical

0

Serija iger Postal je že od vedno veljala za bizaren naslov, ki bi jo skorajda lahko označili za meme igro, a očitno ima ta franšiza dovolj oboževalcev, da je uspela razvijalca Running With Scissors skozi vsa ta leta obdržati pri življenju in zdaj je ta celo postal založnik, ki za izdelovanje novih naslovov najema zunanje razvijalce. Tako so nov del Postal: Bullet Paradise v razvoj zaupali studiu Goonswarm Studios, ki je igro najavil nekaj dni nazaj, a nato se je zgodila res čudna zadeva, saj je bila ta samo nekaj ur po razkritju igre tudi preklicana.

Bullet Paradise je nosil dokaj preprosto podobo, spet pa je šlo za prvoosebno streljačino, ki pa bi omogočala tudi medmrežno sodelovalno igranje. Napovednik, ki je bil sicer po preklicu projekta tudi umaknjen z uradnega kanala, a si ga vseeno lahko ogledate zgoraj, kakšne res prepričljive akcije ni pokazal. V bistvu je igranje malce spominjalo na formulo igre Vampire Hunters, kjer se proti vam zaganjajo valovi nasprotnikov, vi pa jih pokate in se vmes morate vsake toliko odločiti za novo nadgradnjo.

A za preklic igre ni kriv neprepričljiv napovednik, ampak kritike s strani igralcev, ki so razvijalca obtožili, da je za izdelavo modelov uporabil umetno inteligenco. Tem obtožbam je verjel tudi založnik, ki je nato izjavil, da je bilo zaradi tega porušeno zaupanje do razvijalca in da bodo vedno postavljali želje igralcev na prvo mesto. Projekt je bil tako preklican, a uradno stran še vedno lahko najdete na Steamu. Razvijalec Goonswarm Studios je sicer obtožbe zanikal, a kljub temu je bil preklic projekta tako velik udarec, da so morali za vedno zapreti svoja vrata.

Znamka iger Postal sicer živi dalje in naslednji projekt bo predelava drugega dela z imenom Postal 2 Redux, ki bo zgrajena v pogonu Unity, datum izida pa zaenkrat še ni znan.

Pred nami je nov turnir – tokrat iz dirkaške igre F1 25!

Znotraj virtualnega preganjanja ovinkov je najbolj popularen naslov za prirejanje turnirjev dvojec iger iz franšize Assetto Corsa, ki je za takšne stvari perfekten na račun svojih nastavitev, saj si prek njih lahko res nastavimo zadeve čisto po svojih merah. A tudi Assetto vsebuje eno pomanjkljivost, saj ji namreč manjka možnost tekmovanja v eni najbolj popularnih dirkaških kategorij na svetu: Formuli 1.

Licenco za to si namreč že dolgo lasti založnik EA in ta že nekaj časa pridno dela izpopolnjene simulacije dirkanja F1. Zadnji del F1 2025 je tudi v Sloveniji dokaj popularen in zato smo se odločili, da v sodelovanju s podjetjem Logitech in njihovo igričarsko znamko Logitech G priredimo prav poseben turnir iz ravno te igre, za povrh pa najboljšim podalpskim dirkačem podelimo nekaj slastnih nagrad. Saj veste, dirkamo najbolje, ko se nam po žilah namesto krvi pretaka bencin, tega pa najbolj pospešijo kvalitetne nagrade, ki najboljše čakajo ob prečkanju končne linije.

Prijave za turnir so že odprte in za namene organiziranja tega turnirja smo skupaj spravili prav posebno stran, kjer si lahko ogledate tiste najbolj zanimive informacije. Med temi najdete tudi pravila tekmovanja, ki pravijo, da se bomo tokrat vozili v bolidu McLarna in to na progi Silverstone, kjer bodo tekmovalci imeli nekaj minut, da postavijo svoj najboljši čas. Vožnjo boste opravili na volanu Logitech G G923 in popularnem dirkalnem simulatorju UVI Racing Sim PRO V2, prijavo pa opravite čim prej, saj je število prostih mest omejeno na 80.

Virtualne dirkalne izpuhe boste nato vohali znotraj prostorov trgovine Big Bang BTC Ljubljana, in sicer 13. decembra. Najboljše dirkače čakajo res kvalitetne nagrade podjetja Logitech, kot so denimo slušalke Logitech G522, tipkovnica G515 TKL Rapid Black in miška G502 X Plus, zato se splača malce potrenirati in se vidimo na štartni liniji že 13. decembra!

Končno najavljen Total War: Medieval 3

Priznam, da sem malce padel ven iz serije strategij Total War, ki jih zdaj že desetletja paca razvijalec Creative Assembly. Delni razlog za to so tudi zgodovinska obdobja njihovih strategij, ki so pač taka, da pri meni ne zbujajo prevelikega interesa. Three Kingdoms nas je poslal v raziskovanje Kitajske, zadnji del Pharaoh pa v starodavni Egipt, ki mi spet ni preveč blizu. Fantazijske serije Warhammer pa se sploh nisem spravil resno igrati, saj preprosto ne poznam te franšize dovolj, da bi mi razni lordi hitreje pognali kri po žilah.

Tako sem v Total Waru resnično užival skoraj dvajset let nazaj, ko je izšel Medieval II: Total War, in pri tem nisem edini, saj oboževalci že več kot desetletje razvijalca pozivajo, da naredi še tretji del in nas znova vrne v bojišča srednjega veka Evrope. In zdaj je tem prošnjam Creative Assembly končno uslišal, ki je včeraj najavil projekt Total War: Medieval 3.

Na žalost se tu dobre novice ustavijo, saj razen kratkega dražilnika in obljub o avtentični izkušnji srednjega veka dodatnih informacij še nismo dobili. Razvijalec pravi, da je projekt v zgodnji fazi predprodukcije, kar pomeni, da nas od dejanskega izida loči še nekaj let, a dobra novica je že to, da stvar dejansko obstaja in se na njej aktivno dela.

Creative Assembly poleg tega dela tudi na dodatni vsebini za Total War: Warhammer 3, ki bo naslednje leto dobil nov DLC Lords of the End Times, in ta bo v kampanjo Immortal Empires dodal štiri nove vladarje.

Studio dela še na enem novem projektu, ki pa ga bodo razkrili na podelitvi nagrad The Game Awards, in to 11. decembra. To naj bi bil njihov najbolj ambiciozen projekt do sedaj in v bistvu niti ni takšna skrivnost. Znano je namreč že, da Creative Assembly dela na nadaljevanju odlične grozljivke Alien: Isolation in čez teden dni se zna zgoditi njegova prva uradna predstavitev.

Macaulay Culkin ima zanimivo idejo glede svoje vrnitve v franšizo Sam doma

0

Igralec Macaulay Culkin ni imel lahkega življenja, saj je do svoje slave prišel v ranih letih preko dvojca izjemno uspešnih božičnih filmov Sam doma, to pa je zahtevalo svojo ceno, saj sta starša postala pogoltna do njegovega denarja, nakar so v njegovo življenje prišle tudi droge. To je pogost pojav znotraj Hollywooda, saj takšni mlajši igralci najprej do svojih vlog pridejo preko svoje prikupnosti, ko pa enkrat preidejo v starejša leta, postanejo Hollywoodu nezanimivi, saj jih v takšne vloge ne morejo več postaviti. Vse je nato odvisno od tega, kakšno nadaljnjo pot si odpre igralec sam in ali lahko preko svojega talenta premosti to oviro in začne igrati resnejše vloge. Vsem ne uspe in nekateri nato padejo v depresijo, kjer jih vedno čaka tudi svet drog, ki jih nato potopi samo še v globlje brezno.

Macaulay je eden tistih čudežev, ki mu je uspelo iz tega brezna pobegniti, in danes 45-letni igralec je videti veliko bolj zdrav kot nekoč. Ponovno je začel tudi nastopati v filmih, v srcu pa še vedno goji ljubezen do franšize Sam doma in v nedavnem intervjuju za spletno stran Variety je povedal, da ima dejansko idejo, kako bi se lahko povrnil v to franšizo.

V to ga verjetno že vrsto let vabi Disney, saj smo sicer po drugem delu dobili cel kup nadaljevanj, a nobeno ni doseglo finančnega uspeha prvih dveh poglavij. Culkin zdaj pravi, da bi se vrnil v snemanje teh filmov, a bi morali biti pogoji za to idealni. Ena njegovih idej je, da bi nastopal v vlogi očeta, ki se je ločil od žene ali pa mu je ta umrla, nakar postane odtujen s svojim sinom. Nekega dne sina razjezi in ta ga zaklene izven hiše, nakar bi bil Kevin McCallister tisti, ki bi se želel vrniti v hišo, njegov sin pa bi mu nastavljal pasti. Tako bi sama hiša bila nekakšna metafora tega, da se želi oče prebiti nazaj v naročje sina, kar je dejansko zanimiv koncept, ki bi v kina znal privabiti kar nekaj ljudi.

Njegovega mnenja sicer ne deli Chris Columbus, režiser prvih dveh filmov, ki je poleti izjavil, da je treba pustiti franšizo pri miru, saj sta bila prva dva filma ujeta v nekakšnem idealnem trenutku in te magije danes ni več mogoče ujeti. A kdo ve, morda so Culkinove besede ujele pozornost Disneyja in bo zdaj ta v smer igralca in režiserja porinil takšne vsote denarja, da bo tem nemogoče reči ne.

Culkin se je sicer že dvakrat ponovno dotaknil franšize Sam doma, in sicer preko dvojca zabavnih oglasov za Google in Home Instead.

Bomo kmalu dobili napoved novega Control projekta?

0

Finski razvijalec Remedy Entertainment nam je leta 2019 dostavil odlično tretjeosebno akcijsko streljačino Control in v njej so izpostavili zanimiv svet, ki so ga sčasoma štorijalno spletli tudi z igro Alan Wake. Remedy je v Controlu videl toliko potenciala, da je za to igro razvil ločen večigralski naslov FBC: Firebreak, a žal so se tu po dolgem času močno opekli in finančni spodrsljaj v vsoti nekaj milijonov evrov za takšnega neodvisnega razvijalca ni mačji kašelj.

CONTROL Resonant

Ta neuspeh pa razvijalca ne bo odvrnil, da ne bi še naprej delal projektov v Control svetu. Že leta 2022 je bilo napovedano nadaljevanje, nakar je Remedy potrdil, da je letos februarja projekt stopil v polno produkcijo. Pozorne oči spletne strani MP1st so zdaj razvijalca ujele pri registraciji nove blagovne znamke CONTROL Resonant, ki je bila registrirana v Evropi. Ta je uvrščena pod kategorije kot so igre, filmi in televizijske serije, tako da je težko vedeti, za kaj točno se gre. Da je to uradna registracija, ki se tiče Remedy izdelkov, potrjuje ime vlagatelja Nordia Attorneys at Law, ki skrbi tudi za ostale licence tega finskega studia.

Seveda vprašanje ostaja, kaj to točno je in ali se to tiče dejanskega drugega poglavja igre CONTROL ali pa bomo videli kaj na področju filmov in serij. Remedy je namreč leta 2022 podpisal pogodbo z založnikom Annapurna Interactive, ki naj bi skrbel tudi za razvoj filmskih ekranizacij franšiz CONTROL in Alan Wake.

Obenem verjetno ni naključje, da se je to zgodilo ravno pred dogodkom The Game Awards – zdaj že tradicionalna podelitev igričarskih nagrad, ki je postala slavna tudi po najavah večjih projektov, in čisto možno je, da bo tam svoje mesto našel tudi Remedy z najavo nove igre.

Tale Dark Souls 2 mod bo v igro vpeljal ray tracing osvetljevanje

0

Igra Dark Souls 2 velja za črno ovco franšize Dark Souls, a osebno mislim, da si zasluži malce več hvale, saj je to še vedno naslov izpod rok razvijalca FromSoftware, ki je skozi leta prejel kar nekaj znatnih modifikacij s strani skupnosti.

Ena najbolj popularnih sliši na ime DS2LightingEngine Mod in ta se ne spravi v popravljanje igralne formule, ampak se loti osvetlitve znotraj igre, ki je v originalni verziji naravnost grozna. Dark Souls 2 je bil v prvih napovednikih videti precej drugače kot pa v končni verziji, zaradi česar veliko ljudi sumi, da je FromSoftware zaradi optimizacije moral narediti določene kompromise, a je šel v teh čisto preveč daleč. Originalna osvetlitev je tako igro praktično oropala senc in končna podoba je v nekaterih delih videti, kot da bi igral neko grozljivko, a si zaradi strahopetnosti zvišal nastavitve svetlobe do maksimuma.

Mod DS2LightingEngine to občutno popravi, tako da je igra videti veliko bolj prijazna očem. Avtor tega projekta pa je nedavno razkril, da z delom še ni zaključil in bo svoj mod še pošteno nadgradil, saj namerava v igro vpeljati moderno ray tracing osvetljevanje, ki bo nadzorovalo prav vsak vir svetlobe znotraj igre. Temu pravimo tudi RTGI in modder je podelil eno primerjavo slike, ki je v moddani verziji resnično videti kot nekaj, kar bi lahko založnik Bandai Namco prodajal kot uradno predelavo.

Modder je podelil še nekaj drugih slik, a zaenkrat še ni povedal, kdaj bo tako nadgrajen mod na voljo tudi za prenos. Možakar ima namreč trenutno polne roke dela, saj vmes ustvarja tudi obnovo osvetlitve za igro Dark Souls 3, njegov trud pa lahko podprete preko njegovega uradnega Ko-Fija.

Grafične kartice podjetja Nvidia bi znale kmalu postati precej dražje

0

Podjetje NVIDIA je v zadnjem finančnem poročilu izpostavilo dejstvo, da zdaj precej več zasluži na področju umetne inteligence kot pa s prodajo grafičnih kartic PC-jašem. Zahteva po njihovih čipih je namreč s strani zunanjih podjetij praktično neusahljiva, s tem pa kot za stavo izginjajo zaloge pomnilnika. Cene njihovih grafičnih kartic so od koronavirusa dalje močno poskočile in čeprav se je rast ustavila, se obenem ni spustila na ravni izpred nekaj let nazaj, če pa drži zadnja govorica, pa znajo stvari kmalu postati zopet precej dražje.

grafične kartice

Spletna stran VideoCardz namreč poroča o govorici, da naj bi se NVIDIA zaradi močnega povpraševanja po pomnilniku odločila za večjo spremembo taktike glede razpečevanja svojih grafičnih čipov. Ustaljena praksa je do sedaj bila, da je NVIDIA izdelala grafični čip in nato tega skupaj z ostalimi komponentami poslala svojim partnerjem, kot so ASUS in Gigabyte, ti pa so nato stvar zapakirali v končni izdelek in jo postavili na prodajne police. Po novem pa bo grafični velikan partnerjem dostavil samo čip, medtem ko bodo pomnilnik obdržali zase in za svoje potrebe.

Na splošno to pomeni, da se bodo ASUS, Gigabyte in PNY morali znajti in sami poskrbeti za svojo zalogo izjemno dragocenega GDDR7 pomnilnika, obenem pa poskrbeti za kompatibilnost z NVIDIA čipi. To bo uspelo samo tistim, ki že imajo vzpostavljeno takšno verigo dobaviteljev, a jih bo to zagotovo udarilo po denarnici, stroške pa bo seveda na koncu nosil nič hudega sluteč kupec. Tako da, če govorica drži, lahko kmalu pričakujete višje cene NVIDIA grafičnih kartic; te pa bodo verjetno začele veljati takrat, ko se razproda že obstoječa zaloga.

Vse to je posledica izjemno visokega povpraševanja po pomnilniku. V začetku novembra se morda spomnite, da smo pisali o rasti cen navadnega sistemskega RAM-a, in višanje cen se medtem niti približno ni ustavilo: takrat se je Kingston Fury 64 GB DDR5 prodajal po ceni 377 €, prejšnji teden pa je ta skupek RAM-a celo presegel ceno 600 €, analitiki pa napovedujejo, da bo v 2026 stvar samo še hujša.

Ravno zaradi tega je morda pametno o nadgradnji računalnika razmisliti že zdaj – in morda se vam splača pogledati tudi v smer predsestavljenih računalnikov.

Blizzard razkril datum izida naslednjega dodatka za World of Warcraft

0

World of Warcraft po dveh desetletjih še vedno dobiva novo vsebino in ta MMO ima zdaj že toliko vsebine, da ga nekateri igralci verjetno nikoli ne bodo zapustili, saj je zanje postal drugi dom. Res je, da WoW ni več tako popularen, kot je bil ob svojem izidu, in krivda za to ne leži samo na Blizzardu, ampak v splošni igričarski kulturi, ki ji žanr MMO-jev ni več tako blizu kot nekoč.

World of Warcraft je lani začel novo štorijalno trilogijo, imenovano Worldsoul Saga, in prvi del, The War Within, je že izšel, zdaj pa smo dobili tudi datum izida za 2. poglavje, ki se bo imenovalo Midnight.

Ta dodatek s sabo prinaša novo raso Haranir, nov razred znotraj veje lovcev na demone, imenovan Devourer, obiskali pa bomo tudi povsem nove mape in se vrnili v že obiskane, a prenovljene lokacije, kot sta mesti Quel’Thalas in Silvermoon City.

Najbolj zanimiva novost pa je tista, ki jo igralci zahtevajo že vrsto let, in sicer je to postavljanje lastnih domov. Ti bodo zdaj končno prišli tudi v World of Warcraft in kot igralec si boste lahko zdaj postavili domačo bazo ter jo opremili po svojih lastnih željah. Dekoriranje vaše hišice pa ne bo brezplačno in tu se je Blizzard malce zapletel v kontroverzijo, saj bo samo za potrebe opremljanja hiše v World of Warcraft prvič vpeljal valuto Heartsteel, to pa boste dobili tako, da jo kupite z evri iz svoje fizične denarnice.

Dodatek Midnight ima napovedan izid za 2. marec 2026, testiranje sistema domov pa se bo začelo že 2. decembra. Trilogijo Worldsoul bo zaključilo zadnje poglavje The Last Titan, ki ga najbrž lahko pričakujemo šele enkrat v letu 2027.

Kitajec se je ločil od žene potem ko je ta streamerju nakazala dobrih 80.000 €

1

Spletna stran The South China Morning Post poroča o bizarni zgodbi poročenega para, ki se je znašel v bankrotu, krivdo pa očitno nosi žena, ki je ves njun proračun porabila za neznanega streamerja.

Moški, znan samo kot Mr. Liu, je želel svoji ženi in njunemu otroku priskrbeti čim več finančne varnosti, zato je delal po cele dneve in živel v stanovanju, ki ga je na mesec stalo samo 40 €, in je bilo tako pomanjkljivo, da ga ni ščitilo niti pred dežjem ali soncem. A njega to ni motilo, saj je vsak prisluženi cent pošiljal nazaj domov in v osmih letih mu je na takšen način uspelo privarčevati nekje 160.000 evrov. Žal se Liu ni zavedal, kam točno ta njegov denar zares odteka, in to kruto resnico je spoznal šele nekega dne, ko je po naključju ženo vprašal, ali lahko vidi stanje na bančnem računu. Ta se je prošnji izmikala in to z razlogom, saj je bil račun domala prazen, denarci pa so dobesedno izpuhteli v zrak.

Liujeva žena se je namreč ujela v parasocialno življenje z za zdaj neznanim streamerjem, ki mu je nakazovala ogromne količine denarja. To niti ni tako redek pojav v svetu streamerjev, kjer nekdo postane obseden z osebo, ki jo spremlja preko monitorja, in ji nakazuje ogromne vsote denarja, čeprav si tega v resnici ne more privoščiti. Žena sicer pravi, da streamerja nikoli ni srečala v živo, so pa bili razkriti njeni zasebni pogovori z njim, v katerih ga je prosila, naj jo naziva z vzdevkom “baby”. Priznala je tudi, da je s to osebo postala obsedena in da je bil njen edini cilj nekaj časa to, da mu nakazuje dodatne vsote denarja.

Liu je kasneje v intervjuju povedal, da je popolnoma zlomljen in da svoje žene ne ljubi več. Želi nazaj pridobiti vsaj polovico izgubljenega denarja in pretočna platforma s streamerjem že raziskuje njegov primer. Dodal je še, da svoje žene ne ljubi več in da bo vložil prošnjo za ločitev, a ta streamer ni njegov edini problem.

Žena je namreč temu tipu nakazala »samo« dobrih 80.000 €, kam je šel preostanek denarja, pa ni znala pojasniti. Ne samo, da je izgubila 160.000 €, ampak je od nekje vzela tudi več kot 10.000 evrov kredita in tudi ta denar bo zdaj seveda treba povrniti.

To ni edini takšen primer iz Kitajske, saj je lani nek moški streamerju nakazal 555.000 dolarjev in to samo zato, da mu je ta rekel “bro”, ta denar pa je šel iz družinskih prihrankov, nekaj pa ga je bilo celo naropanega. Še bolj tragična zgodba se je zgodila v Južni Koreji, kjer je nek moški TikTokerki nakazal več kot 70.000 dolarjev, nakar je priznal, da jo je tudi ubil, ko je ta želela prekiniti njuno poslovno sodelovanje.

The Long Dark bo naslednje leto vendarle prejel svojo zaključno epizodo

0

Preživetvena igra The Long Dark je denarce za svoj razvoj najprej uspešno nabrala preko Kickstarter kampanje, nakar se je leta 2014 tudi pojavila na Steamu. Razvijalec Hinterland Studio nam je takrat dostavil zanimiv naslov, ki je idealen za preigravanje v zimskih časih, saj se v igri znajdemo sredi zamrznjene pokrajine in naša prva naloga je, da preprosto ne zmrznemo, nakar je treba poskrbeti še za našo lakoto in žejo ter nato počasi začeti razmišljati tudi o oborožitvi, saj divjina nosi tudi kakšne druge nevarnosti kot pa samo strupen mraz.

The Long Dark je bil sprva zamišljen kot igra, ki bi ponujala različne epizode, naprej pa bi nas skozi te gnala zgodba. A nato je razvijalec izdal ločeni igralni način, ki je bil v bistvu samo peskovnik brez zgodbe, in ta ponuja praktično neomejeno število igralnih ur. Ta igralni način je postal bolj popularen kot pa epizode z zgodbo, zato je Hinterland vanj zlil tudi več svoje delovne sile, kampanja pa je bila medtem zanemarjena.

Tako je 4. epizoda igre Fury, Then Silence izšla leta 2021, nakar bi morali dobiti še peto, a razvijalec dolgo ni o njej povedal ničesar novega. To se je končno spremenilo nekaj dni nazaj, ko smo vendarle dobili prvi dražilnik za peto in hkrati zaključno epizodo The Light at the End of All Things.

Kako se bo zaključila zgodba, bomo seveda videli šele, ko zadevo preigramo, a k sreči nam na to ne bo treba več dolgo čakati, saj je izid napovedan za 31. marec 2026. Igro si lahko do 30. novembra privoščite po -50 % znižani ceni na Steamu.

Razvijalec je v vmesnem času levji delež svoje ekipe preusmeril v kovanje nadaljevanja BLACKFROST: The Long Dark 2, ki pa še nima datuma izida.

Glasbena skupina The Beatles dobila “nov” dokumentarec

0

Ali o glasbeni skupini The Beatles sploh lahko še povemo kaj, kar ni bilo že ničkolikokrat obdelano? Odgovor je verjetno ne, saj se o njih govori že 60 let, in od originalne zasedbe Paul McCartney, George Harrison, John Lennon in Ringo Starr sta danes živa le še Paul in Ringo, ki imata verjetno že vrh glave obujanja spominov.

Vendar to ne pomeni, da zgodovina Beatlesov ne bi bila zanimiva tudi mlajši generaciji, ki bo zdaj vesela novega dokumentarca The Beatles Anthology, ki v bistvu ni povsem svež. Na televiziji se je namreč pojavil med letoma 1995 in 1996, a Apple Corps. je zdaj priskrbel predelavo v višjo ločljivost, ki jo lahko že gledate preko pretočnega servisa Disney+.

Tako kot v originalu boste lahko spremljali potovanje te glasbene skupine od njenih začetkov pa vse do njihovega razpada po izidu albuma Abbey Road. Četverica glasbenikov v dokumentarcu podeli svoje misli glede svojega sodelovanja v skupini, ogledali pa si boste lahko tudi nekaj njihovih nastopov, in to v močno izboljšani ločljivosti ter ob spremljavi naprednejšega zvoka. Apple Corps. se je za to obdelavo posvetoval s Petrom Jacksonom, ki je že prej na takšen način obnovil videoposnetke za svoj dokumentarec Get Back.

Poskrbljeno je bilo tudi za tiste, ki so si originalen dokumentarec že ogledali, saj smo zdaj lahko priča dodatni 9. epizodi, ki pokaže ponovno srečanje Paula, Georga in Ringa leta 1995 – žal med njimi takrat ni bilo več Johna, ki je bil umorjen več kot 15 let prej.