🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 10

Igra Ark: Survival Evolved za nov dodatek dobila napovednik, ki ga je ustvarila umetna inteligenca

Napredek umetne inteligence je bil do sedaj vsekakor impresiven, a še vedno ni prišla do točke, kjer bi ji lahko naložili čisto vse naloge pri produkciji videov — kar je jasno vsakomur, ki njene algoritme uporablja pri svojem delu. Vendar nekaterim za kvaliteto ni mar; bolj pomembno jim je prihraniti vsak evro, ki bi ga sicer morali plačati umetnikom in glasovnim igralcem, kar dokazuje nov napovednik za igro Ark: Survival Evolved.

Video je namenjen predstavitvi dodatka Aquatica, pri čemer je prvih nekaj sekund — vzetih iz dejanskega igranja Ark: Survival Evolved — edini del, ki ni bil sproduciran z umetno inteligenco. Takšnih videoposnetkov sem se v zadnjih letih nagledal že dovolj, da hitro prepoznam delo umetne pameti: osebe v teh videih se vedno premikajo na enak način, kadri kamere pa so si podobni kot jajce jajcu. Poleg tega pozorno oko hitro ujame raznorazne napake, ki so pri umetnopametnih posnetkih — pa čeprav so dolgi komaj dobro minuto — vedno prisotne. V primeru napovednika za ARK: Aquatica lahko opazimo hobotnico s šestimi lovkami in plavalca, ki se mu stopala spremenijo v plavuti. Zagotovo obstaja še kakšna pomanjkljivost, ki je nisem opazil ob prvem in edinem gledanju.

Tudi igralcem te napake niso ušle, nekateri pa celo menijo, da je bil glasovni podajalec generiran z umetno inteligenco. Mnogi so v komentarjih izrazili svoje nezadovoljstvo in se začeli spraševati, kakšen je sploh smisel tega napovednika, ki je pokazal manj kot nič. Videi, ki ne kažejo samega igranja, so že tako odveč, a tudi iz golih vmesnih sekvenc lahko potegnemo kakšen zaključek — medtem ko tukaj gledamo stvari, ki si jih je izmislila umetna inteligenca in nimajo nobene prave povezave z igro.

Jeza igralcev je bila dovolj velika, da se je na X-u oglasil razvijalec Studio Wildcard, ki je sploh spočel franšizo Ark. V svoji izjavi so opozorili, da tega dodatka ne razvijajo oni, temveč razvijalec Snail Games, zato naj svoje pritožbe naslovijo nanje. Očitno je bil napovednik tako katastrofalen, da se od njega želi distancirati celo originalni razvijalec, ki ima te dni polne roke dela s predelavo Ark: Survival Ascended, njegovim dodatkom Lost Colony in nadaljevanjem Ark 2.

Grozljivka Together pokaže kaj se zgodi, ko se nek par preveč zbliža

0

Produkcijska hiša Neon nam je včeraj predstavila prvi dražilnik za film Together, v katerem glavni vlogi igrata Dave Franco (Tim) in Alison Brie (Millie). Upodobita zaljubljeni par, ki se preseli v nov dom, tam pa naletita na paranormalen dogodek, ki povsem spremeni njuni življenji.

Osebno imam rad filme, ki se dogajajo v hišah, polnih strašljivih demonov in drugih paranormalnih bitij, ki nato subtilno začnejo strašiti prebivalce — dokler stvar ne postane tako nevzdržna, da ti sredi noči poskušajo pobegniti stran od objekta, ki bi jim moral nuditi zatočišče. Vendar se zdi, da bo Together malce drugačen film, saj se bo bolj osredotočil na Tima in Millie ter njun odnos, ki postane tako zbližan, da se izgubita drug v drugem.

Ali bo to zbliževanje zgolj metaforično ali tudi fizično, še ne vemo. Dražilnik nam v nekaterih kadrih namigne, da se bo morda zgodila neka vrsta asimilacije obeh oseb. To lahko vidimo v enem prizoru, kjer se dva psa gledata povsem od blizu, nakar Millie naleti na risbo, ki prikazuje psa, združena pri glavi — kar malce spomni na film Stvor. Proti koncu napovednika vidimo tudi oba protagonista, ki se stikata pri očeh, in ker navsezadnje govorimo o grozljivki, si ni težko predstavljati, da se začne med njima prelivati njuna koža in meso.

Film Together je napisal in režiral Michael Shanks, v kinih pa ga bomo lahko gledali od 1. avgusta dalje.

Recenzije igre Assassin’s Creed Shadows morda niso dovolj dobre da bi rešile Ubisoft

0

Po večkrat zamaknjenih datumih izida se Assassin’s Creed Shadows končno bliža h končni izdaji in s tem so se na spletu pojavile tudi prve recenzije igre, ki nekako nosijo pričakovane ocene. Glavna poglavja te franšize zdaj že leta dobivajo ocene med 7 in 9/10, razlogi za to pa so vedno isti: Ubisoft zna ustvariti čudovit in raznovrsten svet, a sama igralna formula se nato čuti preveč razvlečena, kjer skrivanje ni dodelano, boj pa vedno izpade nekoliko nerodno.

In glede na prve recenzije vse to velja tudi za najnovejši del Assassin’s Creed Shadows, ki na Metacriticu za konzolo PS5 nosi oceno 81, za XSX 87 in pri PC-ju 78. To vsekakor niso slabe ocene, a tokrat znajo biti te številke veliko bolj pomembne, saj bi znale igrati ključno vlogo glede Ubisoftove prihodnosti.

Kot vemo, se založnik Ubisoft že dlje časa bori s slabimi finančnimi rezultati, ki so privedli do odpuščanj, ukinitve projektov v razvoju in globokega padca delnic. Francozi so tudi sredi obdobij največje krize lahko vedno računali na franšizo Assassin’s Creed, ki se je vedno dobro prodala, zaradi česar je bil Shadows tudi večkrat prestavljen, in med vrsticami finančnih poročil je bilo moč razbrati, da na uspehu te igre stoji tudi prihodnost podjetja. Skratka, Ubisoft obupno potrebuje dobro prodajo tega naslova, in pri blagajnah vedno pomagajo tudi dobre ocene. Čeprav te niso slabe, stavimo, da je založnik upal na ocene 9 in 10/10.

A to se ni zgodilo in če pogledamo različne recenzije večjih strani, lahko pridemo do podobnih zaključkov: igra vsebuje lepo grafiko in svet, vendar razvijalec zopet ni predstavil ničesar zares novega in zato se igralna formula čuti ujeta v preteklosti. Nekatere recenzije pravijo, da je zgodba pozabljiva in da se sistem dveh protagonistov čuti nepotreben: igranje naj bi bilo veliko bolj zabavno v vlogi ninje Naoe, medtem ko se temnopolti samuraj Yasuke čuti kot na silo vrinjen v zgodbo. Ubisoft si je očitno tako sam po nepotrebnem pljunil v skledo, saj je bil ravno Yasuke deležen kritik, ker njegova zgodovina ni povsem jasna — ali je bil zares samuraj ali samo oproda — založnik pa je s to izbiro protagonista razjezil japonsko publiko. Očitno bi bilo tako bolje, da bi nastopali samo v vlogi bojevnice Naoe, a založnika je očitno še danes strah v glavno vlogo Assassin’s Creed igre poriniti zgolj žensko: enako naj bi se zgodilo pri igri Odyssey, kjer je bila sprva za glavno vlogo zamišljena samo Kassandra, nakar je vodstvo vztrajalo, da igralcem ponudijo tudi moško opcijo Alexiosa.

Kar se tiče naše strani, smo se tokrat odločili, da igre Assassin’s Creed Shadows ne opišemo. Razlog je Ubisoftov stik za odnose z javnostmi, ki je izjemno tečen model in ga prenašam že leta, letos pa mi je zaradi njegovega odnosa dokončno odneslo pisker iz glave. V obzir je treba vzeti dejstvo, da z Ubisoftom nimamo kakšnih res pogostih kontaktov, saj opišemo samo njihove večje naslove, ti pa izhajajo na vsake nekaj let. Kljub temu, da temu modelu pošljem e-poštno sporočilo morda enkrat na leto, je vsakič nadrkan za vsako zastavljeno vprašanje in poln pritoževanj glede svojega dela, čeprav je njegov poklic “specialist za odnose z javnostjo”. Tako sem ga preprosto poslal v maloro in bom Shadows igral takrat kot večina vas: čez kako dobro leto, ko bo neka super duper ultimativna izdaja z vsemi dodatki znižana na 20 €. Do takrat francoski založnik morda sploh ne bo obstajal več: zadnje govorice pravijo, da želijo vodilni narediti neko alternativno vejo založništva, kjer bi vodilno vlogo nosil kitajski Tencent, a kdo ve, če bo to na koncu pripeljalo do kakšnega pozitivnega zaključka.

Assassin’s Creed Shadows izide jutri, 20. marca, za razliko od prejšnjih delov pa tokrat kupci dražjih verzij igre ne bodo dobili opcije predčasnega igranja.

Ustvarjalec TV serije God of War priznal, da z igrami ni preveč dobro seznanjen

0

Franšiza God of War je nedavno praznovala svojo 20. obletnico, a razvijalec Santa Monica na žalost ni uresničil govoric, ki že dolgo pravijo, da Sony načrtuje predelavo originalnih iger, v katerih je Kratos haral znotraj grške mitologije. Namesto tega smo dobili samo set preoblek za igro Ragnarok, ki so sicer luštne, a nič kaj takšnega, zaradi česar bi se splačalo na novo inštalirati igro.

Kdaj in v kakšni obliki se bo Kratos vrnil v igričarski maniri, še ni znano, je pa že dolgo nazaj bilo potrjeno, da bo igra doživela predelavo za televizijske zaslone. Na televizijski seriji dela Amazon, a mu delo ne gre dobro od rok, saj so lani vodilne osebe na produkciji zapustile svoje položaje, zaradi česar je bilo treba začeti na novo, novi vodja serije pa je tako postal Ron Moore. Ta ima za sabo pestro zgodovino, saj gre za izkušenega ustvarjalca, ki je svoje talente posodil pri serijah Zvezdne steze: Naslednja generacija in Deep Space Nine ter Battlestar Galactica, nedavno pa je sodeloval tudi pri serijah For All Mankind in Outlander. V nedavnem podcastu s Katee Sackhoff (znano po vlogi Kare “Starbuck” Thrace iz serije Battlestar Galactica) je omenil, da zdaj dela na novi seriji, in sicer po licenci iger God of War, ob tem pa je še priznal, da se ne smatra za nekega resnega igralca.

Ron sicer pravi, da je v mlajših letih rad hodil na igralne avtomate in da je poskušal igrati tudi moderne igre tipa God of War, a so kontrole zanj preveč zakomplicirane, saj mu na zaslonu nekdo zapove, naj pritisne tipko R1, in še preden to najde na igralnem ploščku, je znotraj igre že mrtev.

Izjava je seveda hitro pritegnila pozornost igralcev, ki so bili nad njo razočarani, hkrati pa se je v njih naselila skrb. Vedno je dobro, če takšne predelave igričarskih ali knjižnih licenc dela nekdo, ki je tudi oboževalec izvirnega materiala, in ravno zaradi tega je trilogija filmov Gospodar prstanov še danes tak fenomen, saj je bil režiser Peter Jackson velik privrženec Tolkienovega sveta. Če te strasti ni, se včasih zgodi, da ustvarjalci samo izkoristijo slavno ime licence za ustvarjanje neke svoje vizije, ki pa je v nasprotju s tistim, kar pričakujejo originalni oboževalci — dober primer tega sta seriji Halo in The Witcher.

Ron Moore je sicer televizijski veteran, tako da so verjetno takšne skrbi odveč, a sodili bomo lahko šele končni izdelek, ki se bo na pretočnem servisu Prime Video rodil kdo ve kdaj.

Fallout 76 zdaj lahko končno izkusite v vlogi ghoula

Zopet je prišel na vrsto vsakoletni opomnik, da igra Fallout 76 še vedno obstaja in da lahko vsi tisti, ki boleče pogrešate novo vsebino znotraj popularnega Fallout sveta, v igro skočite za dokaj nizko ceno ter se pozabavate v urah raziskovanja postapokaliptične Amerike — le da boste to zdaj morali početi preko večigralskih mehanik.

Fallout 76 se je sicer od izida močno izboljšal, dobil je veliko dodatne vsebine, in z malce truda se lahko pretvarjate, da igrate nekakšen Fallout 5 z nekoliko bolj ubogimi glavnimi in stranskimi nalogami, medtem ko vas založbnik vmes želi prepričati, da odštejete še nekaj denarcev za mikrotransakcije in opcijsko mesečno naročnino. Je pa vsaj vsa dodatna vsebina zastonj, Bethesda pa nam je včeraj končno omogočila dolgo obljubljeno možnost igranja preko mutantskega ghoula.

Ghoule seveda pozna vsak igralec Fallout iger, z njimi pa so se bližje spoznali tudi gledalci serije, kjer je enega od njih mojstrsko upodobil igralec Walton Goggins. Te mutantske kreature so po poku jedrskih bomb fasale veliko dozo radiacije in se delijo na dve veji: na tiste, ki lahko še vedno bivajo med navadnimi ljudmi, in druge, ki so povsem podivjali ter jih navadno najdemo znotraj kakšnih podzemnih bunkerjev in zapuščenih postaj.

V igri Fallout 76 se boste v enega od teh mutirancev lahko spremenili preko posebne stranske misije, nakar ne boste na svoji koži samo dobili velikih izpuščajev in izgubili nekaj pigmenta, ampak se bo spremenil tudi sam potek igranja. Lakoto in žejo bo zamenjal merilnik podivjanosti, v zameno za to pa boste zdaj odporni na radiacijo in bolezni — vse, kar oddaja radiacijo, vas bo zdaj v bistvu pozdravilo. Obenem boste lahko tekli za 20 % hitreje in instantno repetirali svoja prazna orožja. Če merilnik podivjanosti slučajno kdaj pade na 0, to ne pomeni smrti, a boste utrpeli velike minuse na vseh statistikah. Po drugi strani boste pri ročnem pretepanju nasprotnikom zadali za 150 % več škode.

Fallout 76 tako še vedno živi naprej z novo vsebino, in če zadeve morda še niste izkusili, lahko igro preko Steamove pomladne razprodaje trenutno izmaknete za vsega 10 €.

Teslo prelisičila navidezna cesta iz risank Looney Tunes

0

Avtomobilska znamka Tesla se zadnje mesece redno pojavlja v novicah, a ne na račun kakšne izpopolnjene tehnologije ali pa zaradi najave novega modela avtomobila, ampak bolj zaradi lastnika Elona Muska, ki se zdaj redno smuka okoli Bele hiše in s svojimi kontroverznimi izjavami vzbuja toliko jeze, da Američani aktivno hodijo po ulicah, zažigajo te avte in vanje vrezujejo svastike.

YouTuber Mark Rober je še en razlog, zakaj so Tesla avti te dni tarča posmeha, saj se je domislil unikatne ideje testiranja teh avtomobilov, njegov posnetek pa je kmalu po objavi postal viralen. Video se sicer na široko loti primerjav med kamerami, ki jih uporablja Tesla, in LIDAR skenerjem ter kako lahko oba vplivata na varnost v različnih pogojih.

Posnetek prikaže več primerjav, a največ pozornosti pritegne tista, ki si jo boste morda zapomnili iz starejših Looney Tunes risank, ko je Vili Kojot poskušal ujeti Cestnega dirkača z risanjem navidezne ceste, ki je bila v resnici lepo prepleskan zid. Mark v videu pove, da se je skupnost avtomobilskih navdušencev dolgo spraševala, ali bi takšno steno Tesla lahko samodejno prepoznala in se pravočasno ustavila ali pa bi se zapeljala naravnost skozi njo. Zdaj imamo končno odgovor.

Prvi je šel na test avto, opremljen z LIDAR skenerjem, ki ima povsem drugačen sistem delovanja kot Tesline kamere. Okolico namreč pregleduje z mrežo laserjev, ti pa so sposobni izrisati 3D modele okolice, ki nato avtu sporočijo, kaj je ovira in kaj ni. LIDAR skenerju je tako v praksi povsem vseeno, kako realistična je poslikava zidu pred njim, saj ga zazna kot 3D objekt, ki preprečuje vožnjo, zato se je avto pravočasno ustavil pred oviro.

Povsem drugače pa je šlo na testu s Teslo, ki je realistično poslikavo zaznala kot nadaljevanje ceste, zato se je avto s polno hitrostjo zapeljal skozi zid. Mark se je zaradi tega skoraj podelal v hlače, čeprav je vedel, da je zid narejen iz kartona in stiroporja, ki je ob bližnjem srečanju ustvaril izrezljano luknjo, kot smo jih lahko gledali v Looney Tunes risankah.

Objavi posnetka so seveda sledile burne reakcije gledalcev. Tisti, ki Muska ne marajo, so se naravnost smejali nastopu Tesle in se pridušali, da je ta avto že dolgo povsem precenjen, medtem ko so zagovorniki te avtomobilske znamke jezno pripomnili, da Mark med testom ni vključil samodejne vožnje FSD oziroma Full Self-Driving, zaradi česar je test lažen in bi Tesla lahko zaradi tega proti Marku celo sprožila tožbo.

Grozljivka Žaga 11 je bila baje preklicana

0

Serija grozljivk Saw oziroma Žaga je zdaj med nami že dve desetletji, filmska hiša Lionsgate pa je medtem iz nje iztisnila deset filmov. Pri tako velikem številu je seveda naivno pričakovati, da bo vsako poglavje mojstrovina. Tudi sam sem z gledanjem obupal nekje pri petem delu – nasilne usmrtitve so bile sicer še nekako zabavne, a je bila zgodba en kup nesmislov.

Lionsgate se je zavedal nizkih ocen s strani gledalcev, a je kljub temu nadaljeval s kovanjem novih delov in vmes ustvaril tudi ločeno poglavje Spirala, ki se dogaja v svetu Žage, a je bilo tudi to skoraj univerzalno popljuvano s strani kritikov. Osebno sem še vedno mnenja, da Chris Rock preprosto ni zmožen odigrati resne vloge.

Žaga je sicer svoj ugled nekoliko popravila leta 2023, ko je izšel deseti del, ki se ni le dobro odrezal pri mnenjih gledalcev in kritikov, ampak je tudi navdušil blagajne ter po celem svetu zaslužil okoli 112 milijonov dolarjev. Lionsgate seveda ni dolgo razmišljal in je praktično takoj dal zeleno luč za snemanje enajstega dela, ki naj bi ga zopet režiral Kevin Greutert, v glavno vlogo pa bi se znova vrnil Tobin Bell, ki je kot serijski morilec John Kramer oziroma Jigsaw tudi zaščitni znak celotne franšize.

Kljub uspehu desetega filma pa naj bi bilo novo nadaljevanje preklicano. Tako trdi spletna stran Bloody Disgusting, ki je že dolgo zanesljiv vir informacij o vsem, kar se tiče žanra grozljivk. Iz svojega vira, ki je blizu produkcije, so izvedeli, da je projekt mrtev že eno leto. Glavni krivec za to naj bi bilo vodstvo, kjer je bilo preprosto preveč kreganja o tem, v katero smer naj bi šla naprej zgodba in s tem tudi celotna franšiza. Vse skupaj je na koncu privedlo do tega, da je bilo snemanje preklicano. Spletna stran The Hollywood Reporter je nato od scenaristov Patricka Meltona in Marcusa Dunstana izvedela, da sta scenarij oddala že lani maja, od takrat pa naj ne bi bilo nobenega napredka glede samega snemanja.

Lionsgate je sicer izid filma Žaga XI sprva postavil v september 2024, nato pa ga je zamaknil v letošnjo jesen, a zdi se, da film tudi tega datuma ne bo ujel, založnik pa je začel tudi brisati omembe tega filma na svojih družabnih omrežjih. Upamo si trditi, da bo Lionsgate nadaljeval s snemanjem, a morda bo to storil s povsem novo ekipo, ki bi lahko celotno franšizo celo resetirala na začetek zgodbe psihopatskega morilca Jigsawa.

Samsung se je znašel v resnih težavah

0

Svet tehnologije je danes bolj dinamičen kot kadar koli prej in konkurenca med podjetji je neusmiljena. Pred tem tempom niso varni niti največji igralci — dovolj je že, da malce zaspiš za volanom, zamudiš kakšen tehnološki trend, in že so tvoji zaposleni na udaru za odpuščanje, vrednost delnic pa spolzi na dno.

S takšnimi problemi se danes ukvarja Samsung, predsednik podjetja Jay Y. Lee pa je na zaprtem seminarju preko vnaprej posnetega videa približno 2.000 vodstvenim delavcem iz različnih divizij dostavil nič kaj prijetno sporočilo: Samsung se sooča s problemom golega preživetja, napočil pa je čas za ekstremne poteze, ki jih je treba sprožiti zdaj, sicer bodo preprosto zaprli svoja vrata.

Samsung je sicer že lani sporočil, da so pred njimi težki časi. Južnokorejski velikan je leto 2024 v finančnem poročilu označil za katastrofo, saj je bil dobiček najnižji v zadnjih 15 letih — dobiček iz poslovanja za celo leto je bil kar za 85 % nižji kot tisti iz leta 2022. Lani so bili sicer še optimistični glede svoje poti naprej, eden od ukrepov pa je bila tudi uvedba šestdnevnega delovnika, ki naj bi pri delavcih vzbudil občutek nuje po bolj trdem delu. Ta ukrep se očitno ni preveč dobro obrestoval. Samsung glavno krivdo vali na svoj zaostanek na področju umetne inteligence, upadati pa so mu začeli dobički na praktično vseh sektorjih, ki jih pokrivajo: od telefonov do televizorjev in celo pomnilnikov. K temu lahko dodajo še Trumpa, ki grozi s tarifami vsakemu podjetju zunaj ZDA, in jasno je, da so investitorji začeli živčno tapkati s prsti po mizi.

Samsung bo jutri organiziral vsakoletno srečanje delničarjev, ti pa bodo zagotovo zahtevali nekaj odgovorov glede trenutnega delovanja podjetja in kakšno vizijo prihodnosti si je zamislilo vodstvo.

Modderji delajo na predelavi igre Counter-Strike 1.6

0

Razvijalec Valve je razmeroma neproblematično naredil prehod iz igre Counter-Strike: Global Offensive na Counter-Strike 2 in tako ta večigralska streljačina še vedno vlada lestvici najbolj igranih iger na Steamu in res dvomimo, da bo kdaj padla iz prvih desetih pozicij.

Čisto vsi igralci pa nad smerjo igre niso navdušeni in ni jih malo, ki ne marajo aktualnega naslova CS2 ter jim ni bil všeč niti Global Offensive. Nekateri namreč še vedno prisegajo na Counter-Strike 1.6, ki je po njihovem mnenju še vedno ultimativna verzija večigralskega merjenja moči, saj se je vse vrtelo samo okoli golega igranja, namesto da bi igralci čas zabijali z iskanjem dragih preoblek za orožja in kako bi nato ta prodali na Steamovi tržnici za ogromne izkupičke pravega denarja.

Skupina modderjev se je zdaj na lastno pest spravila obuditi legendarno različico igre pod imenom CS: Legacy. Za projektom stoji izkušena ekipa modderjev, ki je prej ustvarila CSPromod, zdaj pa na pogonu Source 2013 Engine SDK dela na popolni predelavi igre CS 1.6. To pomeni, da bodo legendarne mape, kot je Nuke, doživele popolno grafično preobrazbo, obenem pa se bo ohranila tista nalezljiva igralnost, zaradi katere so te igre tako priljubljene tudi 20 let po izidu originala.

CS: Legacy izide še letos na Steamu, ekipa pa denarce za podporo zbira preko spletne strani ko-fi. Zanimivo je, da tole ni edina večja predelava igre Counter-Strike, saj smo v zadnjih mesecih slišali veliko o projektu Classic Offensive. Tudi to je mod, ki poskuša predelati igro CS: GO, a je pri tem naletel na veliko izzivov, saj razvijalcu Valvu ni bilo ravno všeč, da njihovi zlati gosi CS2 konkurira nek brezplačen mod, zato so izdajo tega tudi blokirali. Upamo, da enaka usoda ne bo doletela tudi moda CS: Legacy, a to bomo najbrž izvedeli šele takrat, ko bo ta nared za izid.

Counter-Strike igra tudi pomembno vlogo na naši strani, saj že leta v njej prirejamo turnirje in ravno Counter-Strike 2 bo naš prvi letošnji turnir za katerega se bodo kvalifikacije odvile že ta vikend, prijave zanj pa so še vedno odprte!

Serija Black Mirror pokazala napovednik za svojo že 7. sezono

0

Serija Black Mirror na spletni strani IMDb še vedno nosi izjemno visoko oceno 8,7/10, kar bi si tudi zaslužila, če bi se stvar zaključila po prvih treh sezonah, v katerih najdemo cel kup legendarnih epizod, ki si jih še danes rad ponovno ogledam. Na žalost je nato kakovost začela upadati: četrta sezona je še imela nekaj dobrih epizod, peta sezona mi je bila zanič, šesta sezona pa je bila nekako pozabljiva.

Ustvarjalec serije Charlie Brooker še ni vrgel puške v koruzo, kar gre najbrž tudi na račun Netflixa, ki je serijo odkupil leta 2015 in v njej vidi še veliko potenciala. Brooker je tako včeraj preko prvega napovednika najavil sedmo sezono serije, za katero pravi, da se vrača k svojim koreninam in bi morala navdušiti tako stare kot tudi novejše oboževalce te franšize.

Vrnitev na stara pota bo v nekaterih epizodah dobesedna, saj bo sedma sezona prekršila dosedanje pravilo, da je vsaka epizoda samostojna. Vsaj ena od njih bo nadaljevanje slavne epizode “USS Callister”, kjer so ljudje zaprti znotraj virtualne različice serije Zvezdne steze, v enem kadru pa lahko vidimo tudi referenco na epizodo “Bandersnatch”, ki je bila prav posebno poglavje te franšize, v katerem smo kot gledalci lahko sprejemali odločitve in tako vplivali na razplet zgodbe.

Osebno se mi zdi, da se preveč kadrov vrti okoli ljudi, ki nosijo neke možganske implante in se tako znajdejo sredi virtualne resničnosti. Upam, da ne bo celotna sezona igrala samo na vižo “virtualni svetovi te lahko ubijejo!”. Vsaka epizoda v seriji je sicer vedno nosila nek nauk, zaradi katerega se je gledalec malce zamislil, a so bili ti nauki včasih dokaj subtilni, kar je dalo seriji določen šarm.

Sedmo sezono serije Black Mirror bomo lahko spremljali izključno na Netflixu, in sicer od 10. aprila dalje, skupno pa bomo dobili šest epizod.

Odlični DOOM iz leta 2016 je trenutno znižan na manj kot 2 €

0

Še malo in med nas bo prišlo povsem novo poglavje starošolske serije streljačin DOOM in osebno sem se spravil v igranje dela iz leta 2016, ki ga je takrat zopet dostavil razvijalec id Software in z njim začel nekakšno novo ero Doom naslovov. Tokrat sem se spravil v preigravanje kampanje skozi težavnost Nightmare, ki je presneto težak zalogaj in od igralce zahteva vso njegovo pozornost in dobre reflekse, saj je včasih poguben samo en dobro nameren napad sovražnika in že gre ves trud od zadnje shranjene točke po zlu, te pa so včasih razporejene povsem nepošteno.

Kakor pa je zadeva težka, je obenem mojstrsko tempirana, stopnje so odlične in krivda za tvojo smrt je najpogosteje tvoja lastna krivda, saj si denimo predolgo stal na mestu ali pa si preprosto prevečkrat zgrešil tarčo in ti je v kritičnem trenutku zmanjkalo nabojev. Ko enkrat končno premagaš vse te ovire in dosežeš nov “checkpoint” se ti bo iz prsi izvil izdih sreče, nakar boš verjetno še s pestjo pumpal v zrak – v najbolj ekstremnih primerih znaš celo pred televizorjem/monitorjem napeti mišice.

Če se vam vse to zdi zabavno in ste v igrah vedno veseli takšnih težavnih, a poštenih izzivov, potem se lahko zdaj tudi sami v igri Doom preizkusite svoje reflekse, saj je ta naslov postal del Steamove pomladne razprodaje, cena pa je bila znižana za kar -90 %, tako da boste za en izvod demonskega klanja odšteli samo 1,99 €. Ko opravite s to kampanjo se lahko vržete v še težji Doom Eternal, ki je ravno tako znižan za -75 % na 17,49 – tule govorimo o Deluxe paketu, ki vam doda še dva naknadno izdana dodatka, ki težavnost še bolj privijeta.

Tako iztenirani boste pripravljeni na prihajajoči Doom The Dark Ages, ki ima napovedan izid za 15. maj.

Disco Elysium prihaja na telefone, a bo predelan za TikTok generacijo igralcev

0

Predelave večjih RPG-jev za telefone niso nič novega, saj so dandanes prenosne naprave v obliki telefonov in tablic že dovolj zmogljive, da zlahka poganjajo tudi grafično bolj intenzivne naslove kot so zadnja poglavja serije Resident Evil. Razvijalec mora samo malce optimizirati zadevo ter predrugačiti uporabniški vmesnik in že ima dostop do povsem novega trga igralcev, ki pa ima drugačne navade od svojih konzolnih in PC bratrancev, zaradi česar se prej omenjene predelave iger Resident Evil niso prav dobro prodale.

Razvijalec ZA/UM bo zaradi tega poskušal z malce drugačnim pristopom. Studio, ki je do sedaj splavil samo eno igro in to RPG mojstrovino Disco Elysium, namerava ravno to igro po šestih letih od izida spraviti tudi na telefone in to na način, ki bo poskušal ujeti pozornost mobilnih igralcev.

V izjavi za javnost je vodja studia Denis Havel povedal, da želijo preko te predelave na trnek ujeti TikTok igralce, to pa nameravajo narediti preko privlačne zgodbe, zvoka in grafične podobe, Disco Elysium pa bo na ta način postal igra, ki jo bo možno igrati v kratkih igralnih seansah- Vodja zgodbe Chris Priestman je ob to dodal, da si tudi mobilni igralci zaslužijo štorijalno globoke igre in da bo ravno to dostavil Disco Elysium in to na način, ki je podoben zvočnim knjigam.

Glede na igralni napovednik bo mobilna različica nekaj povsem drugega kot pa tisto, kar smo igrali na PC-ja in konzolah. Artistični vidik je sicer ohranjen, vendar je uporabniški vmesnik povsem drugačen, saj se bomo igranja lotili tako, da bomo telefon držali v vertikalnem položaju, pri dialogih pa bomo s potegi prstov izbirali svoje odgovore. Seveda je takšen način igranja takoj vzbudil gnev pri starošolskih igralcih, a ti so itak že zdavnaj obupali nad mobilnimi igrami in razvijalcu je treba čestitati, da se je vsaj upal mobilnim igralcem dostaviti nekoliko drugačno predelavo.

ZA/UM je zaenkrat predelavo napovedal samo za Android sisteme in izid je začrtan za poleti 2025. Igralci bodo lahko brezplačno preizkusili prvi dve poglavji igre, za celotno kampanjo pa bo treba odšteti nekaj denarja, a vas nato ob igranju vsaj ne bodo nadlegovale mikrotransakcije. Vnaprejšnje registracije so zdaj že odprte in vas čakajo na sledeči povezavi.

ZA/UM je nedavno napovedal tudi svojo naslednjo igro Project C4, ki pa je očitno še precej oddaljen od izida.

Zgodnji igralni posnetki igre Battlefield 6 kažejo res impresiven sistem fizike

0

Leta in leta nazaj, ko so po svetu hodili še dinozavri, je izšla zanimiva igra Red Faction in spomnim se, da sem bil ob preigravanju povsem navdušen nad sistemom fizike, ki je navidez dostavil tisto, kar smo si v prvoosebnih streljačinh od vedno želeli: uničljivo okolico, tako da bombe znotraj igralnega sveta dejansko pustijo fizične posledice. Red Faction je bil v bistvu bolj prototip ideje igre, ki ima resnično uničljivo okolico: v tej igri smo v glavnem uničevali rdeče obarvane marsovske kamne in enoigralska kampanja nam čiste svobode ni omogočala, saj smo še vedno včasih naleteli na kovinska vrata, ki jih ni bilo mogoče uničiti in so preprečevala napredek, dokler nismo izpolnili kakšnega skriptiranega objektiva.

Dve desetletji kasneje pa je morda končno napočil čas, da se vizija Red Factiona zares uresniči. Založnik EA je nedavno napovedal omejeno testiranje igre Battlefield 6, ki bo zasnovana tako, da bodo razvijalci ves čas sodelovali z igralci in skladno z njimi razvijali ideje končne igre. In zdaj je nekaj od teh testiranj prišlo v javnost in igralci so poleg dobre grafične podobe opazili tudi naravnost nor sistem fizike, ki zna v napetih večigralskih seansah povsem spremeniti teren.

S to mislijo so se sicer v zadnjem letu začele poigravati tudi druge večigralske igre tipa PUBG, vendar je Battlefield 6 videti kot naslednja stopnja takšnega igranja. Glede na kratke igralne izseke je moč uničiti praktično vse, kar se nahaja pred vami, tako da se zaklonišča in zidovi ob vztrajnem sovražnem ognju začnejo realistično tanjšati, izstrelki tankov in bazuk pa lahko zrušijo cele stavbe, kar da igranju povsem nov taktični vidik. Igralci so tudi navdušeni nad tem, da se šesti del vrača v moderno ero in spominja na igri Battlefield 3 in 4, ki sta med rajo še danes močno priljubljeni.

Battlefield 6 še nima trdno začrtanega datuma izida, a EA je v finančnem poročilu navedel, da igro pričakuje v fiskalnem letu 2026, kar pomeni, da lahko izide enkrat med aprilom 2025 in marcem 2026.

Tale mod omogoča igranje Kingdom Come Deliverance 2 iz tretjeosebnega pogleda

0

Vsak razvijalec videoiger se že na začetku razvoja odloči, v kateri perspektivi bodo bodoči igralci izkusili njegov projekt, nakar okoli te zgradi celotno kampanjo. Določeni studii sicer omogočajo tudi preklapljanje pogleda: Bethesda nam denimo v vseh Falloutih in Elder Scrollsih omogoča instantni preklop med prvoosebnim in tretjeosebnim pogledom, kar sicer deluje povsem sprejemljivo, čeprav je jasno, da je pri teh igralna izkušnja v tretjeosebnem pogledu bolj nerodna in premalo izpopolnjena, da bi želeli skozi njo podoživeti čisto celo kampanjo.

Spet drugi razvijalci dostavijo samo eno perspektivo in z njo se mora igralec sprijazniti — razen če svoje zabave ne doživlja na PC-ju, kjer mu slej ali prej modderji omogočijo alternativni pristop. Tako kot se je to zgodilo za igro Cyberpunk 2077, se je enako zgodilo tudi za nedavno izdani Kingdom Come: Deliverance 2, ki zdaj nudi mod za preigravanje iz tretjeosebne perspektive.

Glede na videno stvar deluje povsem sprejemljivo, a tudi avtor moda priznava, da je morda pametno preklopiti v nov pogled samo med potovanjem in sprehajanjem, ko bi si radi od bližje ogledali Henryjev oklep, medtem ko je pri boju bolje preklopiti v prvoosebno perspektivo. Sicer se da preko nove kamere tudi bojevati, a pri tem izgubite puščice, ki nakazujejo smeri vaših napadov, in tudi pri sovražniku težje razberete, iz katere smeri vas bo usekal, kar je v Kingdom Come: Deliverance 2 izjemno pomembno.

Mod si lahko prenesete na sledeči povezavi, pri namestitvi pa pozorno sledite navodilom, ki se razlikujejo glede na platformo, kjer ste si igro kupili.

Silent Hill f po letih zatišja vendarle dobil nov napovednik

0

Založnik Konami je včeraj zagnal vsakoletno predstavitev Silent Hill Transmissions, ki so jo prvič izvedli leta 2022, takrat pa so predstavili cel kup projektov znotraj dolgo upokojene serije grozljivk Silent Hill. Poleg predelave drugega dela smo dobili dražilnik tudi za povsem nov del Silent Hill f, nakar o tem projektu dolga tri leta nismo slišali ničesar, dokler včeraj nismo dobili novega napovednika.

Žal tudi ta ni igralen, tako da se boste morali znova zadovoljiti z gledanjem vmesnih sekvenc, ki jih je skupaj spravil studio Neobards Entertainment, ki pred tem sam še ni spočel nobenega večjega samostojnega projekta ampak je deloval kot podporni studio iger Resident Evil. Dogajanje je tokrat, za razliko od prejšnjih iger, preseljeno na Japonsko, kjer leta 1960 v mestu Ebisugaoka mlada najstnica Shimizu Hinako odkrije, da se je po ulicah razlila megla, prebivalci pa so se spremenili v srhljive pošasti.

Napovednik je prava vizualna poslastica, zvoki in animacije kreatur pa so videti kot tiste mojstrovine izpred dvajsetih let, ko so japonske grozljivke vladale horror svetu in smo prestrašeni gledali filme, kot so Ringu, A Tale of Two Sisters in Shutter.

Idejno pa je Silent Hill f dokaj velik odmik v primerjavi s prejšnjimi poglavji, saj je bil čar teh ravno v mešanju japonske ideologije znotraj ameriških mest. Ravno zaradi tega je Silent Hill v kampanjah vedno dostavil tako zapomljive zgodbe, ki so bile sicer znane, a kljub temu nenavadne. Zaradi tega smo nekateri uživali tudi v igranju poglavja Silent Hill 4, ki ima sicer slabe igralne mehanike, a sta atmosfera in zgodba tako dobri, da si se prebil tudi čez te pomanjkljivosti.

Na žalost Silent Hill f še nima niti približno določenega datuma izida, tako da po treh letih od prvega dražilnika še vedno ne vemo, ali bo ta igra izšla letos ali pa morda leta 2026. Je pa za nekatere dobra novica vsaj to, da tokrat ne bo ekskluziva za Sonyjeve sisteme, ampak jo bo na dan izida moč igrati tako na konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X kot tudi na PC-ju.

Predelava Half-Life 2 RTX čez par dni dobiva demo

0

O predelavi igre Half-Life 2 smo v zadnjem letu že pošteno naposlušali, zdaj pa so se stvari očitno končno začele premikati proti izidu. Legendarna prvoosebna streljačina sicer ne bo dobila obnove s strani Valva, temveč je projekt zamišljen kot promocija orodja RTX Remix, ki ga je podjetje Nvidia izdalo za modderje. Ena takšna skupina, Orbifold Studios, zdaj dela na popolni obnovi igre.

Half-Life 2 RTX bo dobil povsem prenovljeno osvetlitev s pomočjo ray tracinga, kar ta 20 let stari naslov predstavi v povsem novi luči. Za razliko od drugih Remix projektov je Orbifold šel še korak dlje in dostavil bolj podrobne 3D modele ter teksture, tako da je končni izdelek res videti kot nekakšna uradna predelava.

Nvidia in Orbifold Studios sta včeraj na spletu objavila nov napovednik, IGN pa se je dokopal do praktičnega igralnega posnetka, ki v obseg meri dobrih 30 minut. Vse to se je pojavilo zaradi napovedi demo verzije igre, ki bo na Steamu na voljo od 18. marca dalje. Demo bo vseboval stopnji Ravenholm in Nova Prospekt, za igranje pa boste potrebovali licenčno kopijo igre Half-Life 2 v svoji knjižnici, ki je trenutno na Steamu znižana na vsega 1,95 €.

Polna verzija igre Half-Life 2 RTX za zdaj še nima datuma izida, a skoraj zagotovo bo zadeva izšla še letos. Upamo, da je vse skupaj le lep vmesni dražilnik za potencialni Half-Life 3, ki naj bi bil zdaj dejansko v izdelavi.

Napovedan PowerWash Simulator 2

0

Ko je razvijalec FuturLab pred tremi leti prišel na idejo, da bi ustvaril igro, kjer bi bila igralčeva glavna naloga čiščenje raznih predmetov s pomočjo visokotlačnega čistilnika, v uspeh takšnega projekta ni verjelo veliko ljudi. Vendar pa je PowerWash Simulator igralcem očitno ponudil nekaj, kar so si dolgo želeli igrati, pa se tega sploh niso zavedali. To igro bi zlahka uvrstili v žanr sproščajočih iger, kjer najdemo denimo tudi Euro Truck Simulator 2.

Od izdaje originalne kampanje je PowerWash Simulator prejel še cel kup dodatkov in se povezal z drugimi licencami, tako da ste lahko, denimo, čistili kri v nasilnem svetu Warhammerja. Zdaj pa se je nabralo dovolj idej za napoved nadaljevanja.

FuturLab je v izjavi za javnost zapisal, da bo PowerWash Simulator 2 bolj evolucija igralne formule kot revolucija, ki bi povsem spremenila potek igranja. Tako se bo še vedno vse vrtelo okoli sproščujočega čiščenja, ki ga boste tokrat lahko izvajali tudi v večigralstvu — bodisi prek spleta bodisi na razdeljenem zaslonu, kjer se bodo v eni seansi lahko zabavali štirje igralci. Poleg tega boste zdaj imeli domačo bazo, ki jo boste lahko opremili, v njej razstavili trofeje in nato povabili prijatelje na obisk — seveda bo ob tem treba paziti, da je vaš domek povsem čist, saj je to navsezadnje poanta igranja te igre.

PowerWash Simulator 2 še nima datuma izida, original pa je del Steamove pomladne razprodaje, tako da si ga lahko zdaj privoščite po znižani ceni 17,49 €.

PlayStation Plus Extra v marcu dobiva igro Prince of Persia: The Lost Crown

0

Lastniki naročnine PlayStation Plus Essentials lahko zdaj že dober teden uživate v dobri tokratni mesečni ponudbi iger, ki vključuje Sonica in najbolj svež del RPG serije Dragon Age, zdaj pa so na vrsto prišli tudi tisti, ki mesečno plačujete dražji stopnji naročnine PlayStation Extra in Premium.

Sony je na uradnem blogu zapisal, da bodo naročniki ta mesec prejeli osem novih iger, ki si jih bodo lahko prenesli v svojo knjižnico in jih nato igrali, vse dokler redno plačujejo mesečni davek. Med tokratno ponudbo zagotovo najbolj izstopa Ubisoftova odlična platformščina Prince of Persia: The Lost Crown, ki je dostavila nekaj res dobro zasnovanih stopenj in te podprla s čudovito grafično podobo, a ker stvar ni zadovoljila finančnih ciljev pogoltnega založnika, je ta razpustil studio, ki je igro ustvaril, s tem pa so po vodi splavala tudi upanja po kakšnem potencialnem nadaljevanju.

Poleg perzijskega princa se bodo igralci lahko ta mesec pozabavali tudi v EA-jevi pretepačini UFC 5 ali pa se preizkusili v anime nogometni avanturi Captain Tsubasa: Rise of New Champions. Izpostaviti je treba še starošolsko pustolovščino Syberia: The World Before, ki je zadnji del dolgoletne serije Syberia in smo ji dokaj dobro oceno prisodili tudi v našem opisu.

Lastniki naročnine PlayStation Plus Premium bodo ta mesec deležni štirih novih naslovov, eden od teh pa sliši na ime Arcade Paradise VR, ki bo prav prišel vsem lastnikom sistema PlayStation VR2. Nostalgiki boste medtem pozdravili originalno trilogijo Armored Core iger, ki jih je leta nazaj zasnoval razvijalec FromSoftware: Armored Core, Armored Core: Project Phantasma in Armored Core: Master of Arena.

Vse te igre bodo na voljo za igranje od 18. marca dalje.

Netflixova serija Devil May Cry dobila napovednik

0

Bo založnik Capcom spet dostavil kakšno novo poglavje igričarske serije Devil May Cry? Kdo bi vedel, a če je šanso dobil manj popularni Dragon’s Dogma, potem ni vrag, da v nove avanture ne bi spet stopil tudi karizmatični lovec na demone Dante, ki zna poleg bridkega jezika prav dobro vrteti tudi raznovrsten nabor orožij.

Zadnji del serije Devil May Cry je bil peti, ki je izšel leta 2019, od takrat pa ta saga iger počiva in bo zdaj ponovno obujena na Netflixu, kjer se bo že naslednji mesec zavrtela premierna epizoda nove serije. Zanj smo dobili tudi prvi napovednik, ki se dobrika zlasti tistim igralcem, ki so Devil May Cry igrali pred 20 leti, saj video spremlja glasbena podlaga skupine Papa Roach, v napovedniku pa obenem vidimo veliko eksplozij, frajerskih enovrstničnic in dobro animacijo, ki jo bo pripravil izkušeni Studio Mir.

Napovednik je vsekakor bombastičen, a meni osebno je v tej franšizi še vedno najljubša tista začetna vmesna sekvenca iz igre Devil May Cry 3, kjer Dante uživa ob pici, nakar ga napade zalega demonov in te odpravi z levo roko, medtem pa še vedno uživa v malicanju slastnega sirnega prigrizka, čeprav mora vmes stopiti na hrbet skrvavljenega demona in prek njega zasurfati po sobi.

Ali bo serija Devil May Cry vsebovala tudi kakšen tak zapomljiv prizor, bomo izvedeli 3. aprila, ko se bo na Netflixu zavrtela prva epizoda. Res molim, da bo gledanost visoka in da bo to Capcom spodbudilo k ustvarjanju šestega dela igričarske serije.

BlizzCon se vrača v 2026

0

Razvijalec Blizzard je nekoč veljal za neuničljivega, saj nam je dve desetletji nazaj dostavljal legendarne uspešnice, kot sta Diablo II in Warcraft III, nato pa so svojo prevlado okronali z MMO-jem World of Warcraft. Dolgo se je zdelo, da ta studio ne more zgrešiti, zato so si za vsak svoj projekt vzeli toliko časa, kolikor so ga potrebovali, vsako leto pa so se njihovi oboževalci lahko podružili na tradicionalnem sejmu BlizzCon.

Izkazalo se je, da tudi Blizzard ni brez pomanjkljivosti, saj se je studio začel zapletati v težave ravno nekje pred začetkom globalne pandemije koronavirusa. Najprej so na plano prišle obtožbe o spolnem nadlegovanju znotraj njihovih pisarn, nato pa so se težave začele kazati tudi v katalogu njihovih iger, ki jih v bistvu ni bilo. Razvijalec je nekoliko zaspal na lovorikah, zaradi česar igre, kot sta Overwatch 2 in predelava Warcraft III: Reforged, niso bile instantne uspešnice. Sčasoma so prenehali prirejati tudi sejme BlizzCon.

Ta je bil denimo odpovedan leta 2020, nato smo ga leta 2021 dobili zgolj v spletni izvedbi, nakar je bil odpovedan tudi leta 2022. Leta 2023 se je sicer vrnil, a v precej okrnjeni izvedbi, manjkalo pa ga je v letih 2024 in 2025. Zaradi vseh teh odpovedi se je med igralci naselil strah, da bo morda BlizzCon doletela enaka usoda kot odpovedani festival E3, a Blizzard je te govorice zavrnil z uradno napovedjo, da se bo sejem vrnil 12. in 13. septembra prihodnje leto.

Studio je v izjavi za javnost zapisal, da bo BlizzCon 2026 vseboval vse tisto, kar oboževalci od njega pričakujejo. Obiskovalci bodo lahko spremljali intervjuje z razvijalci in jim zastavili vprašanja, preizkusili igranje iger, ki še niso na voljo, sodelovali v raznih tekmovanjih in več. Prisotna bo seveda tudi uvodna slovesnost, ki je za marsikoga vedno bila najbolj zapomljiv del tega dvodnevnega dogodka.

Več informacij lahko najdete na uradni strani, kjer bo na voljo tudi opcija nakupa vstopnic, a je za to prodajo seveda še nekoliko prezgodaj.