🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 10

Grozljivka ILL dobila prvi pravi igralni napovednik

0

Grozljivka ILL je nekaj časa veljala za projekt, ki bržkone sploh ni resničen, in spomnim se, kako sem prve zametke igranja videl samo na Facebooku in to prek neke strani tipa Gamers4Life, ki ji težko zaupaš. Stvar je bila namreč videti preprosto preveč napredna za neko neznano ekipo, saj je bila fizika neverjetna, telesca sovražnikov pa so se realistično razpadala ob protagonistovem streljanju s pištolo. A na letošnjem festivalu Summer Game Fest smo dobili nov, konkreten napovednik, ki je pokazal, da je zadeva še kako resnična – produkt izpod razvijalca Team Clout bo založil Mundfish, ki je, ironično, v preteklosti razvil tudi igro Atomic Heart, za katero se je prav tako sumilo, da je zgolj večji tehnološki demo in ne resničen produkt.

ILL je v prej omenjenem napovedniku znova navdušil z impresivno vizualno podobo in čeprav še vedno ne vemo, o čem se ta igra sploh gre, je jasno, da nam bodo po življenju stregli takšni in drugačni mutiranci. Na nas pa bo, da jih iz prvoosebne perspektive poskušamo premagati s strelskim orožjem z zelo omejenim strelivom – včasih pa bo treba enostavno pobegniti, ko se za nami zapodi kakšna večja zverina.

Napredna fizika ostaja eden najbolj izpostavljenih vidikov igre, Team Clout pa je včeraj izdal še en dodatni napovednik, ki pokaže kratek prikaz igranja. Kakšnih res osupljivih razodetij v tem dve minuti dolgem videu ne boste doživeli, a vidimo lahko, da bomo morali v roko poprijeti tudi kakšen izvijač in z njim odpirati ključavnice – sumimo pa, da bo priročen tudi za odpiranje mutantskih lobanj. V posnetku se igralec poskuša neslišno prismukati za hrbet nasprotniku, a mu ponagaja fizika – pod nogo se mu namreč znajde pločevinka, ki jo nehote brcne in s tem opozori sovražnika na svojo prisotnost, zato je moral na koncu zapeti revolver. Ta igralni segment je še en dokaz, da bo fizika v tem naslovu igrala določeno vlogo – čeprav še ne vemo, kako veliko.

ILL za zdaj še nima datuma izida, zato sumimo, da ga bomo najverjetneje videli šele nekje v prihodnjem letu.

Dodatek za Lies of P že na voljo, a bo zaradi previsoke težavnosti kmalu dobil popravek

0

ies of P, ena najboljših soulslike izkušenj ne samo leta 2023, ampak tudi na splošno, je dlje časa obljubljala svoj prvi – in očitno tudi edini – dodatek Overture, ki je svoj izid presenetljivo doživel prejšnji teden. Razvijalec Neowiz je takrat igralce razveselil z daljšim napovednikom in končnim zaslonom, ki je DLC za prenos in igranje ponudil takoj, igralci pa so se z velikim veseljem zapodili novim izzivom naproti.

Prvi odzivi na dodatek so kmalu postali mešani. Overture namreč od igralca zahteva določeno stopnjo lika, zato je treba pred dostopom do igranja premagati kar nekaj stopenj igre. Nekateri igralci so ob ponovni vrnitvi v igro ugotovili, da so po preigrani igri pomotoma pritisnili gumb za New Game+, kar pomeni, da so morali večji del kampanje preigrati znova. Spet drugi so imeli že pripravljen shranjen položaj in so se lahko takoj zapodili v nove regije s svojimi najmočnejšimi orožji – nato pa hitro naleteli na kruto resnico, da je Overture presneto zahteven, tudi za veterane.

Bolečine so še posebej presenetile tiste, ki so se spravili v nove cikle igranja New Game+, ki vsakič naredi kampanjo težjo. Ti igralci so imeli velike težave že s povsem običajnimi sovražniki v dodatku, ki so jih lahko odpravili v dveh udarcih, tako da nekaterim ni uspelo priti niti do prvega šefa. Nekatere je tudi razjezilo dejstvo, da je Neowiz ustvaril bolj linearne stopnje z ozkimi hodniki, v katere je natlačil kup sovražnih bitij, mimo katerih igralec ni mogel steči. Tako so se pojavile tudi obtožbe, da je bilo to narejeno zgolj zato, da bi se umetno razvlekel igralni čas, saj je dodatek drugače dokaj kratek.

Ocene na Steamu so “Mostly Positive“, a pritožbe igralcev so bile dovolj glasne, da se je uradno oglasil tudi razvijalec Neowiz. Ta je v video nagovoru sporočil, da je slišal vse težave, ki jih ima skupnost med igranjem, in da je že v izdelavi posodobitev, ki bo stvari uravnotežila – a si bo za to treba vzeti nekaj časa. Overture je sicer že sam po sebi uvedel tri različne težavnostne stopnje, tako da si lahko igralci stvari do neke mere prilagodijo sami, a tisti trmasti vztrajajo pri originalni težavnosti, ki naj bi bila vseeno pretirana.

Razvijalec Techland pravi, da je Dying Light: The Beast v bistvu Dying Light 3

Čez vikend smo dobili toliko predstavitev iger, da vam nihče ne bi zameril, če bi kakšno med njimi nemara spregledali. To se je zgodilo tudi meni, saj mi je nekako ušlo dejstvo, da je razvijalec Techland pripravil daljšo predstavitev igre Dying Light: The Beast. O naslovu smo sicer že vedeli, da je v razvoju, a o samem igranju doslej nismo slišali veliko.

The Beast je bil sprva zamišljen kot večji dodatek za Dying Light 2, zato bodo originalni kupci Ultimate različice omenjene igre novi naslov prejeli popolnoma brezplačno. Zgodba nas ponovno postavi v vlogo Kyla Žerjava iz prve igre, ki mu od našega zadnjega srečanja ni bilo postlano z rožicami. Zlobnež po imenu The Baron ga je namreč ujel v svoj laboratorij in nanj dolga leta izvajal eksperimente, dokler Kyle ni končno pobegnil. Na novi mapi Castor Woods nato odkrije, da je zaradi mutacij pridobil posebne sposobnosti, ki mu bodo prišle zelo prav pri množičnem odstranjevanju zombijev.

Kar se igralnih mehanik tiče, bo Dying Light: The Beast ponudil vse tisto, kar oboževalci pričakujejo. Čaka nas obsežna mapa, veliko tekanja po ulicah in strehah mesta, tokrat pa bomo lahko tudi vozili avtomobile in že od začetka uporabljali strelno orožje – namesto da bi se morali, kot v prejšnjih delih, zanašati zgolj na cevi in sekire z naknadno prilepljenimi okraski.

Techland je v kasnejšem intervjuju priznal, da so pri snovanju drugega dela morda naredili nekaj napak – zlasti v tem, da se je iz igranja izgubila srhljivost in občutek groze, ki sta prevevala prvi del. Original jim je tokrat služil kot glavna inspiracija, v razvoj The Beast pa so vložili toliko truda, da ga ekipa interno kar kliče Dying Light 3. To so velike besede, ki dvigujejo pričakovanja – a morda bomo res dobili obsežno kampanjo z zgodbo, ki bo vsaj približno nadomestila tisto, kar je tako boleče manjkalo v drugem delu.

Dying Light: The Beast izide 22. avgusta, pri čemer gre za enega redkih naslovov leta 2025, ki bo izšel tudi na prejšnji generaciji konzol – PlayStation 4 in Xbox One, a bosta ti verziji izšle z nekajmesečno zamudo.

Microsoft najavil prenosno konzolo, ki bo vsebovala shujšano verzijo Windowsa

0

Microsoft je na svoji konferenci Xbox Showcase neprestano poudarjal novo frazo “Xbox Play Anywhere”, pri čemer program ne zajema zgolj njihove razširjene ponudbe, ki je iz konzol Xbox Series X skočila tudi na PlayStation 5. Založnik namreč načrtuje tudi izdelavo svoje lastne prenosne konzole, saj želi ujeti trend, ki ga je pred leti sprožil Valve z napravo Steam Deck. Najavo prenosne naprave smo dočakali v nedeljo, a večjih presenečenj nismo zabeležili.

Naprava nosi precej nenavadno ime – ROG Xbox Ally X – kar gre pripisati dejstvu, da je Microsoft za njeno izdelavo stopil v partnerstvo s podjetjem Asus. To ima na tem področju že izkušnje, saj je razvilo originalni ROG Ally. Nova različica pa vendarle ni zgolj isti Ally z dodanim Xbox gumbom – spremenjena je tudi oblika, predvsem ostri robovi na spodnjem delu ohišja, zaradi katerih me že zdaj skrbi za udobje pri daljšem igranju.

Kot večina sodobnih prenosnih naprav bo tudi ta poganjana z AMD-jevim čipovjem. Na voljo bosta dve različici: zmogljivejšo bo poganjal Z2 Extreme, šibkejšo pa Z2 A. Razlikovali se bosta tudi po količini pomnilnika in prostora za shranjevanje – močnejša bo imela 24 GB pomnilnika in 1 TB prostora, šibkejša pa 16 GB pomnilnika in 512 GB prostora. Obe bosta opremljeni z 7-palčnim IPS zaslonom, ki omogoča 120 Hz osveževanje pri ločljivosti 1080p.

Najbolj zanimiv del pa se nanaša na programsko opremo. Ob zagonu naprave nas pričaka posebna različica Xbox aplikacije, prek katere bomo lahko nameščali igre, dostopali do razdelka Game Pass ali nameščali zunanje platforme, kot sta Steam in Epic Games. Microsoft je za to razvijal posebno različico operacijskega sistema Windows – kar je pohvale vredno, saj je bila prav neoptimiziranost Windows 11 ena največjih kritik naprave Legion Go S.

ROG Xbox Ally X bo na voljo za nakup že nekje okoli božičnih praznikov, cena pa za zdaj še ni znana. Microsoft je naknadno potrdil, da bo nova različica Windowsov najprej zaživela prav na tej konzoli, v naslednjem letu pa bo prispela tudi na druge prenosne naprave, kot je denimo omenjeni Legion Go S.

Persona 4 dobiva predelavo

0

Serija iger Persona je med nami že dolgo, a tista igra, ki je to franšizo katapultirala v globalno prepoznavnost, je bila Persona 5, ki jo je razvijalec Atlus izdal leta 2016. Prek nje so dostavili zabavno jRPG-izkušnjo, ki združuje socialni vidik vsakdanjega življenja najstnikov in raziskovanje temnic v odličnem poteznem sistemu.

S tem pa so naleteli tudi na težavo glede predelav, saj so lani izdali predelavo Persona 3 Reload, ki je sicer dobila lepšo grafično podobo, a nadgradnja ni bila tako temeljita, da bi predelala tudi ponavljajoče se temnice.

Zato je marsikateri igralec v predelavi sicer še vedno užival, saj je bila zgodba dovolj zanimiva, a se ni mogel znebiti občutka, da gleda v prototip idej, ki jih je na naslednjo stopnjo pripeljal peti del. Bojim se, da bi se kaj podobnega lahko zgodilo tudi v primeru igre Persona 4.

O tej igri se je dolgo ugibalo, da bo dobila svojo obnovo – eno od teh smo sicer dobili že leta 2020, ko je izšla na Steamu, a to je bil v bistvu zgolj prenos izvirne izkušnje na novo platformo. Persona 4 Revival pa bo očitno veliko večji projekt – vsaj tako lahko sklepamo po prvem dražilniku, ki je res izjemno kratek. Vidimo zgolj nekaj počasnih kadrov vmesnih sekvenc in kratek prikaz tekanja po mestu Inaba, ki je zdaj sicer lepše osvetljeno kot prej, a to je tudi vse, kar smo za zdaj dobili od igranja.

Tako kot v vseh Personah se lahko tudi novi igralci veselijo zanimive niti glavne zgodbe, ki pravi, da so se po mestu začeli dogajati nenavadni umori – prebivalci namreč žrtve odkrivajo, kako obešene visijo z televizijskih anten. Kmalu se razširi govorica, da lahko v deževnih nočeh, če gledate v ugasnjen televizor, v njem odkrijete svojo sorodno dušo.

Persona 4 Revival še nima datuma izida, bo pa na dan izida na voljo tudi preko servisa Game Pass.

The Outer Worlds 2 dobil datum izida in cenovno nalepko 80 €

0

Razvijalec Obsidian Entertainment nam je na včerajšnji konferenci Xbox Games Showcase znova dokazal, zakaj velja za trenutno najbolj priden studio, ki si ga lasti Microsoft. Letos so namreč že izdali en večji RPG Avowed in čeprav je od njegovega izida minilo šele nekaj mesecev, se studio že pripravlja na izid novega večjega naslova The Outer Worlds 2, ki je včeraj dobil zajetno novo predstavitev.

Nadaljevanje bo še vedno znanstvenofantastični RPG, ki ga bomo lahko tokrat raziskovali iz prvoosebnega ali pa tretjeosebnega pogleda. Nastopali bomo v vlogi agenta agencije Earth Directorate in pred nami je težka naloga, saj bomo poskušali rešiti celo vesolje. Povsod naokoli so se namreč pojavile uničujoče razpoke v nebu, ki grozijo celi človeški civilizaciji in vsem kolonijam, ki smo jih poselili. Pot nas bo odpeljala v kolonijo Arcadia, ki pa ima svoje lastne težave, saj sta se tam začeli bojevati dve frakciji in mi bomo seveda morali svojo zavezanost obljubiti eni od njih.

The Outer Worlds 2 bo gradil na vsem tistem, kar nam je predstavil original, le da nameravajo vse stvari izboljšati in igralcem pričarati bolj globok igralni sistem. Veliko bolj pomemben bo zdaj denimo razvoj našega lika in ustvariti bo moč tudi neumneža z nizko inteligenco, ki bo imel samosvoje vrstice dialogov, takšen lik pa bo znal popraviti kakšen stroj tako, da bo preprosto udaril po njem. Predelan bo tudi sistem vlaganja izkušenjskih točk in nekatere veščine so videti hudo zabavne, saj vsebujejo pluse in minuse. Ena nam denimo da bonus pri prodaji ukradenih predmetov, a negativna stran tega je dejstvo, da bomo včasih že samo ob gledanju predmeta tega avtomatsko izmaknili, kar bo seveda težava, če nekaj tako ukrademo pred očmi lastnika. Potem druga veščina nam izboljša tiholazenje, a je težava, da če enkrat vstanemo iz počepa, nam kolena glasno počijo in s tem bomo hitro nase opozorili vse naokoli.

The Outer Worlds 2 izide 29. oktobra letos, a vsebuje en dodaten minus, saj bo to prvi Microsoftov naslov, ki bo vseboval višjo cenovno nalepko. Na Steamu vas bo prednaročilo stalo 80 €, Premium verzija pa kar 100 €. K sreči bomo tudi ta naslov na dan izida lahko igrali preko servisa Game Pass.

Prihaja High on Life 2

0

Oboževalci komedije in navdušenci nad risano serijo Rick and Morty so leta 2022 zelo uživali v znanstvenofantastični igri High on Life, ki jo je ustvaril studio Squanch Games, ustanovil pa ga je Justin Roiland, ki je zaslovel prav z omenjeno serijo. A od takrat so se stvari močno spremenile – Roiland se je zapletel v večjo kontroverzijo, ki je bila sicer na koncu razrešena v njegovo korist, a se je vmes zameril številnim sodelavcem in partnerjem, ki so začeli prekinjati vezi z njim. Med njimi tudi Squanch Games, ki se je od Roilanda uradno distanciral, zato smo pričakovali, da bodo ubrali povsem novo smer in ustvarili svežo franšizo.

Vendar pa je ime High on Life preveč slavno in je hkrati njihov najuspešnejši projekt doslej, tako da ga niso mogli kar pustiti v preteklosti. Najavljena je bila tako igra High on Life 2, ki bo zopet dostavila tisto, kar od nje pričakujemo: veliko prvoosebne akcije, kjer bomo pokali celo vrsto različnih vesoljcev in robotov, in to preko orožarne, ki ves čas čveka in se, glede na napovednik, lahko med sabo tudi malce zaljubi.

Nastopali bomo v isti vlogi kot v prvem delu, kjer smo prevzeli nadzor nad študentom, ki nima službe in ima še to nesrečo, da njegov planet napadejo zli vesoljci. Od takrat smo postali prekaljeni najemnik, a v drugem delu se v našem življenju pojavi neka znana figura iz preteklosti, ki zariše tarčo na čelo naše sestre. Tako nas zopet čaka odprava skozi raznorazne planete, kjer bomo veliko streljali, se naokoli vozili s skejtom in poslušali komične dialoge, pri katerih pa tokrat svojih glasovnih vrstic ne bo prispeval prej omenjeni Roiland.

High on Life 2 je eden redkih naslovov, ki ne bo izšel naslednje leto, ampak ga lahko pričakujemo že pozimi 2025 za PC, XSX in PS5, na dan izida pa ga bo moč igrati tudi preko servisa Game Pass.

Razvijalec InXile, avtor iger Wasteland, končno predstavil svoj novi projekt

0

Za nami je še zadnja konferenca poletnega dogajanja Summer Game Fest, na oder pa je stopil Microsoft, ki je predstavil kar nekaj zanimivih vsebin. Dobili smo cel kup napovednikov, daleč največ časa pa si je zase rezervirala igra Clockwork Revolution, ki jo razvija studio inXile Entertainment, znan kot avtor franšize Wasteland.

Ta povsem novi projekt so prvič predstavili pred dvema letoma, nakar dolgo nismo slišali ničesar novega. Včeraj pa so pokazali, da od leta 2023 niso počivali. Prvič v zgodovini bodo ustvarili prvoosebno izkušnjo v pogonu Unreal Engine 5, Clockwork Revolution pa ima toliko vsebine, da so se med igralci že pojavili dvomi, ali bodo vse te sestavine delovale usklajeno in ali bodo zagotovile zabavno igralno izkušnjo.

V svojem jedru bo igra prvoosebni RPG, postavljen v steampunk obdobje. Igralci boste raziskovali mesto Avalon, se pogovarjali s prebivalci, opravljali glavne in stranske naloge, izbirali dialoge in srečevali ekscentrične like. Poleg tega pa igra vključuje tudi platformne elemente, uporabo posebnih moči v slogu BioShock serije ter možnost zavrteti čas nazaj – kar bo prišlo prav tako v zgodbi kot tudi v bojevalnih sekvencah.

Napovednik, dolg kar 5 minut in pol, razkrije marsikaj, a se žal spotakne pri datumu izida – dobili smo le znani rek: “Ko bo nared.” Tako kot vse Microsoftove igre bo tudi ta na voljo za igranje prek platforme Game Pass že na dan izida – ni pa še jasno ali bo poleg PC-ja in Xbox Series X igra izšla tudi za PlayStation 5.

Resident Evil 9 končno dobil uradno predstavitev

0

Od zadnjega glavnega dela franšize Resident Evil Village letos minevajo štiri leta in čeprav je praznino vmes zapolnila predelava Resident Evil 4, nekaterim takšne obnove starih iger niso po godu in si vedno želijo le igranja povsem frišnih poglavij. Tem je včeraj ugodil založnik Capcom, ki je končno uradno predstavil deveti del franšize, ki se bo ponašal s polnim imenom Resident Evil Requiem.

Napovednik nam igranja ni predstavil, tako da za zdaj še ne vemo, ali bo tudi ta del šel po poti prejšnjih dveh, tako da bomo igranje izkusili iz prvoosebnega pogleda. Je pa bila razložena osnovna predstavitev zgodbe, ki je zaenkrat samo okvirna. Vidimo FBI agentko Grace Ashcroft, za katero predvidevamo, da bo glavna junakinja te igre, ki se v svoji pisarni sooči s preteklostjo, in ta vključuje hotel Wremwood, v katerem je bila osem let nazaj umorjena njena mama.

Nakar stvari postanejo še bolj bizarne, saj se Grace znajde zavezana na posteljo, igralni posnetki pa nam pokažejo razrušeno mesto, ki na sredini vsebuje ogromen krater, nakar vidimo tudi ostanke policijske postaje znotraj mesta Raccoon City – tega smo raziskovali v drugem delu, in zaradi vsesplošne okužbe in mutantov je ameriška vlada na koncu v mesto izstrelila raketo, ki je pobila še zadnje ostanke živega.

Ali pač? Igra morda namiguje, da se bomo po vseh teh letih lahko končno spet vrnili v ruševine tega slavnega mesta in dolgoletni privrženci franšize bodo tako morda končno dobili nekaj odgovorov na vprašanja, ki jih mučijo že desetletja.

Resident Evil Requiem ni samo nek naslov, na katerega bi morali čakati do naslednje generacije konzol, saj je datum izida postavljen za 27. februar 2026, in takrat bo igra izšla za PC, PS5 in XSX.

Tule je prvi igralni napovednik za Atomic Heart 2

0

Na včerajšnji predstavitvi Summer Game Festa smo videli kar nekaj nadaljevanj, kar je pravzaprav osvežujoče – bolje to, kot da bi znova in znova gledali zgolj predelave. Nekoliko presenetljivo bo nadaljevanje dobila tudi igra Atomic Heart, s katero nas je ruski razvijalec Mundfish dražil celo večnost, nakar smo jo končno dobili v roke leta 2023. Šlo je za nekakšno sovjetsko različico BioShocka, ki je sicer imela močan začetek, a je hitro izgubila svoj šarm, ko nas je pahnila v odprti svet, ki je bil zaradi nenehne poplave sovražnikov naravnost naporen za igranje.

Mundfish bo morda nekatere od teh napak poskušal popraviti z nadaljevanjem Atomic Heart 2, ki je bilo predstavljeno včeraj z nekoliko daljšim napovednikom. Poleg vmesnih sekvenc smo videli tudi nekaj igranja – to pa deluje precej bolj noro kot v izvirniku in se nagiba v bolj nepredvidljivo smer, ki so jo začrtali že DLC-ji prve igre.

Poleg klasične prvoosebne akcije, kjer uporabljamo tudi posebne moči, vidimo divjo vožnjo z avtom, skakanje s padalom in celo odštekane prizore, kot je surfanje v vlogi prosojnega telesa, ki se nato spusti v prosti pad. Povsod naokoli se podijo roboti iz sovjetske ere, med katerimi izstopa ogromni napadalni stroj v obliki železne želve. Vračata se tudi prepoznavni, gibki balerini The Twins, ki sta že v izvirniku poskrbeli za nemalo razgretega dihanja pri najstniških igralcih.

Atomic Heart 2 za zdaj še nima datuma izida, a to ni edini projekt, ki so ga včeraj napovedali Rusi. Predstavili so tudi nekakšen večigralski MMO z naslovom The Cube, ki se bo prav tako odvijal v svetu Atomic Hearta. Igralci bodo lovili zaklade na ogromni Rubikovi kocki, ki se neprestano vrti in spreminja, kar pomeni, da bomo ves čas ska-kali med različnimi okolji. Kako točno bo to delovalo v praksi, Mundfish ni želel razkriti, je pa prvi napovednik prav tako nor kot tisti za Atomic Heart 2. Tudi The Cube za zdaj še nima datuma izida.

Unikatna grozljivka Tenebris Somnia dobila drugi napovednik

0

O zanimivi prihajajoči grozljivki Tenebris Somnia smo že pisali, saj nas je njen prvi napovednik tako očaral, da smo enostavno morali zapisati nekaj besed. Gre namreč za srhljivko, ki po igralni plati spominja na starošolske pustolovščine v slogu Maniac Mansion, takšna pa je tudi njena retro podoba – kljub temu pa zna pred oči postaviti nekaj resnično nelagodnih prizorov.

Groza je pogosto najbolj učinkovita, kadar nam izdelek dostavi zgolj ogrodje dogajanja, preostalo pa zapolni naša lastna domišljija. A v primeru Tenebris Somnia domišljija lahko mirno počiva – nekatere pošasti bomo namreč videli zelo od blizu, in to preko odlično režiranih vmesnih prizorov z živimi igralci (FMV).

Te FMV-scene so nedvomno največja privlačnost igre. Zdijo se delo nekoga, ki prosti čas preživlja ob starih Silent Hill igrah in prebiranju vnosov iz spletnega bloga SCP Foundation. Osebno me je v zdaj že dveh napovednikih najbolj prestrašila ženska z dvojnim obrazom, a tudi moški, ki mu iz glave rastejo sveče, je izjemno izvirna in nelagodna zamisel.

Najnovejši napovednik razkrije tudi nekaj igranja. Igrali bomo dekle, ki jo preganjajo more, v katerih pošasti ubijejo njenega bivšega fanta. A hitro postane jasno, da te prikazni niso le prividi – kmalu ji začnejo streči po življenju tudi v resničnosti. Na nas bo, da razvozlamo skrivnost njihovega obstoja in ob tem – če je le mogoče – ostanemo živi.

Tenebris Somnia bo med igranjem ponujal reševanje ugank, pred pošastmi bomo lahko tudi bežali, v skrajnih primerih pa bomo smeli poseči po orožju in si tako začasno izboriti nekaj varnosti.

Novi napovednik je enako impresiven kot prvi – žal pa tudi tokrat še ni razkril datuma izida. Vseeno pa ni vse izgubljeno: igro lahko že zdaj preizkusite preko kratkega dema na Steamu.

Najavljen Mortal Shell 2

0

Razvijalec Cold Symmetry nam je pred petimi leti dostavil svoj prvi naslov Mortal Shell, ki je ponujal kar nekaj zanimivih idej. Žal to ni rezultiralo v takšnem soulslike izdelku, ki bi lahko resneje konkuriral mojstrovinam razvijalca FromSoftware, a je šlo za dovolj dobro igro, s katero je razvijalec pokazal, da se za soulslike popravek ni treba več zanašati zgolj na japonske studie – kar je kasneje potrdil tudi odlični Lies of P.

Igra se je očitno tudi dovolj dobro prodajala, da se je razvijalec hitro lotil nadaljevanja, ki je bilo premierno predstavljeno na včerajšnji prireditvi Summer Game Fest. Čeprav mi osebno Mortal Shell ni bil nič posebnega, sem njegovo estetiko prepoznal že na začetku napovednika – čeprav bo tokratna vizualna podoba nekoliko drugačna. Video spremlja metalska glasba, celoten ton predstavitve pa je precej nasilen in me je malce spomnil na novejše Doom igre. Igrali bomo kot Harbringer, naša pot pa nas bo vodila skozi kar 60 različnih temnic. Vrača se tudi mehanika iz izvirnika, kjer smo lahko prevzemali “lupine” padlih nasprotnikov in tako pridobili nove sposobnosti ter napadalne veščine.

Za igro smo za zdaj dobili le površinski napovednik, kar sicer ni presenetljivo, saj je datum izida okvirno določen za leto 2026. Mortal Shell 2 bo takrat izšel za PC, PS5 in XSX.

Tule je impresivna predelava misije iz igre Medal of Honor: Allied Assault v pogon Unreal Engine 5

0

Sodobna generacija igralcev se verjetno niti ne zaveda, kako pomembno vlogo je v zgodovini igranja odigrala igra Medal of Honor: Allied Assault – ali pa sploh še nikoli ni slišala za franšizo Medal of Honor, ki nas je leta 2002 naravnost odpihnila s svojo izjemno predstavitvijo. To so bili časi, ko smo imeli še sveže v spominu film Reševanje vojaka Ryana, nato pa smo lahko v Allied Assault tudi sami podoživeli napeto izkrcanje v Normandiji, tokrat v interaktivni obliki. Ta pristop k enoigralskim in večigralskim streljačinam je leto pozneje prevzela igra Call of Duty, ki je sčasoma zrasla v svetovno znano franšizo, medtem ko je ime Medal of Honor počasi tonilo v pozabo.

A nekateri se tega legendarnega naslova še vedno radi spominjamo – med njimi je tudi YouTuber Jos van Laar, ki se je lotil ambicioznega projekta: eno izmed misij iz igre je prenesel v pogon Unreal Engine 5. Gre za misijo Scuttling the U-529, ki morda res ni bila tako kinematografska kot izkrcanje v Normandiji, a se nam je kljub temu močno vtisnila v spomin. Gre za prikrito operacijo, v kateri se izdajamo za nemškega vojaka, previdno krmarimo skozi bazo, kažemo osebne dokumente in se trudimo ostati neopaženi – vse dokler ne sabotiramo nemške podmornice.

Predelava v sodobnem grafičnem pogonu jasno pokaže, kako bi nova tehnologija lahko dvignila napetost misije na povsem novo raven. Bolj podrobne teksture, realistično osvetljevanje in napredne obrazne animacije likov, ki nas nagovarjajo, ustvarijo občutek, kot da smo res tam. Včasih je treba celo komu zagroziti – in ni si težko predstavljati, da bi marsikateri igralec z veseljem pozdravil uradno predelavo takšne igre.

Žal je Jos van Laar projekt ustvaril predvsem kot portfeljsko predstavitev za svoj življenjepis, zato igre ne namerava omogočiti javnosti za preigravanje.

Možnosti za uradno predelavo pa so prav tako izjemno majhne – založnik EA je sicer licenco kratko obudil leta 2020 z VR igro Above and Beyond, a odtlej svoje napore znova osredotoča predvsem na serijo Battlefield.

Epic Games podarja igro Deathloop

0

Trgovina Epic Games zadnje čase podeljuje same poslastice, in potem ko so nam nedavno servirali igri Tiny Tina’s Wonderlands in Limbo, je na vrsto prišla še uspešnica, ki jo je skupaj spravil studio Arkane.

Deathloop je najnovejši naslov tega razvijalca, ki je med nami že hudo dolgo in nam je v preteklosti dostavil fenomenalne izdelke, kot so Dishonored in Prey. Problem pri teh naslovih ni bila njihova kvaliteta, ampak to, da zadeve ni kupilo veliko ljudi, zaradi česar je založnik Bethesda začel razvijalca siliti, da ustvari nekaj drugačnega.

Leta 2021 so nam tako dostavili malce drugačen naslov Deathloop, ki nas je na otoku Blackreef ujel v časovno zanko, na nas pa je bilo, da v enem dnevu razporedimo vrsto tarč tako, da jih lahko naenkrat ubijemo zaporedoma, to pa nam na koncu omogoči pobeg z otoka. Zaplet je bil enostaven in hkrati hudo nalezljiv za igranje, zadevo pa sta dodatno popestrila dva centralna lika ter stopnje, ki so omogočale več pristopov do vsake situacije. Deathloop je bil zabaven, a spet ga vsi igralci niso sprejeli s toplimi občutki, saj so nekateri pogrešali Arkanove prejšnje naslove, ki so bile bolj umirjene enoigralske igre. Deathloop se je od teh precej razlikoval tudi na račun močne večigralske komponente, ki je omogočala enemu igralcu, da je vdrl v svet drugega in mu tam otežil opravljanje misij.

Deathloop lahko zastonj prevzamete tule, obenem pa si lahko privoščite še eno brezplačnico, ki sliši na ime Ogu and the Secret Forest. To je manjši indie naslov, poln prikupnih bitij, ki ga lahko izkusite iz 2D pogleda in si ga lahko v knjižnico prenesete tukaj.

Oba naslova bosta brezplačna vse do 12. junija, nakar v ponudbo stopi novi brezplačni naslov Two Point Hospital, ki ga Epic Games do sedaj zastonj še ni podelil.

Nioh 3 uradno najavljen

0

Nedavna Sonyjeva konferenca PlayStation iger ni prinesla kakšnih res velikih presenečenj — z izjemo ene igre. Razvijalec Team Ninja je namreč povsem nepričakovano napovedal tretji del serije Nioh, ki so ga oboževalci zahtevali že leta, a se je vse do prejšnjega tedna zdelo, da japonski studio zanimajo predvsem druge igre.

Najava je bila presenetljiva tudi zato, ker ima Team Ninja že zdaj polne roke dela z večjimi projekti. Očitno se v njihovih pisarnah ponoči ne spi. Lani so predstavili svoj prvi naslov v odprtem svetu Rise of the Ronin, letos pa so že dostavili predelavo Ninja Gaiden 2 Black. Za letošnje leto so napovedali še razvoj iger Venus Vacation Prism: Dead or Alive Xtreme in Ninja Gaiden 4, vmes pa so očitno našli še nekaj prostih rok, ki zdaj sestavljajo Nioh 3.

Skrivnost njihove učinkovitosti ni ravno velika uganka. Tako kot studio RGG, ki že leta redno izdaja nova poglavja serije Yakuza oz. Like a Dragon, si tudi Team Ninja iz svojih prejšnjih iger pogosto izposoja animacije in 3D-modele, ki jih v naslednjih naslovih le nekoliko prilagodi. Zaradi tega si številne njihove igre med seboj precej podobne. Tudi novi napovednik za Nioh 3 nas ni ravno navdušil z grafično podobo, a igralci jim to pogosto odpustimo — če le še naprej dostavljajo zabavne igralne izkušnje.

In Team Ninja zadnja leta res servira same uspešnice, zato sumimo, da bo dobro sprejet tudi Nioh 3. Od Nioh 2 je minilo že pet let, tretji del pa bo večinoma nadaljeval njegovo igralno evolucijo — z eno pomembno novostjo: zdaj bo naš heroj lahko tudi skakal. Napovednik obljublja tudi bolj odprt svet.

Žal bo treba na izid še nekoliko počakati, saj je načrtovan za “začetek leta 2026”. A razvijalec nas ni pustil povsem praznih rok – že zdaj si lahko na konzoli prenesete demo, ki predstavi tudi novost dveh igralnih slogov: samuraja in ninje. Igra bo ob izidu na voljo tako na PC-ju kot tudi konzoli PlayStation 5, Xbox Series X pa bo tudi tokrat ignoriran.

Borderlands 2 lahko trenutno dobite brezplačno na Steamu

0

Letos jeseni bomo dobili četrti del franšize Borderlands, razvijalec Gearbox pa trenutno pripravlja nekoliko obsežnejšo promocijo, ki vključuje tudi brezplačno deljenje nekaterih prejšnjih poglavij. Pisali smo že o zdaj že zaključenem brezplačnem obdobju igre Tiny Tina’s Wonderlands na platformi Epic Games, zdaj pa je na vrsti Steam, ki trenutno deli brezplačne kopije igre Borderlands 2.

Drugi del je danes resda star že 13 let, a ga marsikdo še vedno označuje za najboljšega v seriji. Gearbox je namreč takrat igralno formulo občutno nadgradil: streljanje in zbiranje orožij je postalo zares zabavno, humor pa ni bil tako pretiran kot v tretjem delu. Poleg tega je tu še glavni antagonist Handsome Jack, ki se je igralcem močno priljubil – postal je tako priljubljen, da ga je Gearbox v določeni meri skušal vrniti v tretjem delu, pomembno vlogo pa je odigral tudi v pustolovščini Tales from the Borderlands.

Drugi del vsebuje ogromno kampanjo, razvijalec pa je zanj pripravil tudi celo vrsto manjših in večjih DLC-jev. Nekateri med njimi dodajo obsežno vsebino – Captain Scarlett and Her Pirate’s Booty nas na primer popelje na povsem novo, razvejano karto, po kateri se po peščenih sipinah vozimo s piratsko ladjo. Mnogi igralci te dodatke ocenjujejo kot boljše od zgodbe v glavni kampanji. Žal ti dodatki niso brezplačni, a če si omislite paket Game of the Year, jih lahko dobite po znižani ceni 9,89 €.

Morda bodo zaradi mojih pohval koga presenetile ocene na Steamu, ki so trenutno močno negativne. Igra sicer velja za kakovostno, vendar so uporabniki začeli vse igre iz serije Borderlands množično ocenjevali negativno — razlog za to pa je novi uporabniški sporazum, zaradi katerega naj bi založnik 2K začel podrobneje spremljati uporabniške podatke.

Če vas to ne moti, lahko igro brezplačno prevzamete na naslednji povezavi. Čas za to imate do 8. junija. Če pa si želite nadaljnjih Borderlands avantur, lahko preverite tudi tretji del, ki je trenutno znižan za kar 95 % in to na vsega 2,99 €.

The Witcher 4 dobil prvi igralni posnetek

0

Razvijalec CD Projekt RED je konec lanskega leta tudi uradno predstavil četrti del franšize Veščec, in nekam presenetljivo je v glavno vlogo potisnil Ciri, ki so jo sicer igralci v osrednji vlogi zahtevali že leta, a vseeno sem osebno pričakoval, da bomo gledali v neko povsem svežo zgodbo, ki bo vsebovala samo nekaj referenc na Geralta in ostalo znano kompanijo.

Že ob prvem napovedniku smo dobili občutek, da igre The Witcher 4 še dolgo ne bo na spregled, kar je kasneje potrdil tudi sam studio v finančnem poročilu, kjer je investitorjem povedal, da igre ni za pričakovati na trgu pred letom 2027. Zato je malce bizarno, da smo včeraj dobili prvi igralni napovednik, ki naj bi bil sicer samo tehnična demonstracija delovanja igre in ne igralni napovednik v klasičnem smislu, vendar nam je že zdaj jasno, da bo nekako takšna tudi končna podoba izdelka. Na spletnih forumih in Redditu je zato marsikdo razvijalca obtožil, da se vrača na stara pota prevelikih obljub in prezgodnjega draženja z naslovom, ki je še daleč v prihodnosti, in grenki spomini na Cyberpunk 2077 niso bili pozabljeni.

Je pa pokazano bilo vsekakor impresivno. CDPR je za razvoj nove igre preklopil na novi pogon Unreal Engine 5.6, in ta vsebuje vrsto tehničnih naprednosti, ki studiu prej niso bile dostopne. Preko tehnologije Lumen je zdaj izrisovanje odprtega sveta lažje in ne vsebuje tako očitnih mej zabrisanih tekstur, tako da so razgledi lahko fenomenalni. Potem je tu opcija Metahumans, ki omogoča izrisovanje res unikatnih NPC-jev znotraj novega mesta Kovir, naš novi konj pa tokrat ne sliši na ime Roach, ampak Kelpie, in temu je razvijalec namenil veliko pozornosti pri oblikovanju njegovega skeleta.

Kratka predstavitev nam da jasno vedeti, da ima CDPR še vedno ogromno talenta pri oblikovanju prepričljive divjine, ki vsebuje ogromno podrobnosti, in tudi naselbina Kovir je impresivna. Sicer je tule razvijalec malce pretiraval pri hvaljenju živega in reaktivnega mesta ter njegovih prebivalcev, saj je vsakemu že zdaj jasno, da je v tem prikazu igranja cel kup skriptiranih dogodkov, kot je denimo srečanje z nekom, ki se mu ob trku teles iz košare po tleh raztresejo jabolka, in dvomimo, da nek gostilničar po cele dneve iz svoje gostilne meče nekega pijanca.

Skratka, prikazano je videti dobro, a res se je težko veseliti neke igre, ki je še nekje dve leti oddaljena od izida. V tolažbo nam je vsaj to, da se očitno Poljaki prav dobro znajdejo v novem pogonu, in bi zaradi tega znala biti optimizacija ob izidu precej boljša kot pri njihovih prejšnjih igrah – vse prikazano naj bi teklo na običajni verziji konzole PlayStation 5, in to pri 60 sličicah na sekundo.

Sony za danes pripravlja večjo predstavitev PlayStation iger

0

Junij je tradicionalno mesec, v katerem smo dobili poplavo igričarskih novic. To pravilo je uveljavil festival iger E3, in čeprav je zdaj že del zgodovine, tradicijo nadaljuje dogodek Summer Game Fest, ki se začne že ta petek in bo čez vikend na oder zvabil tudi Microsoft z lastno predstavitvijo Xbox Games Showcase.

Letošnji junij pa bo še bolj raznolik kot običajno. Jutri namreč Nintendo – po vseh teh letih – pripravlja predstavitev svoje nove konzole, Nintendo Switch 2, ki je tudi v Sloveniji sprožila ogromno zanimanja. Ob vsem tem dogajanju je Sonyja nekoliko zaskrbelo, da bi kdo utegnil pozabiti na njihovo lastno konzolo PlayStation 5. Ta resda letos nima napovedanih cele vrste večjih naslovov, a to ne pomeni, da bodo njeni lastniki ostali praznih rok.

Sony je zato presenetil z najavo lastne konference, ki se bo odvila že danes – torej dan predtem, ko njegov večni tekmec Nintendo lansira novo konzolo. Novi State of Play bo trajal dobrih 40 minut, kot običajno pa založnik ni razkril, katere igre bomo točno videli, zato se moramo znova zanesti na ugibanja.

Novinar Tom Henderson pravi, da bomo morda ugledali nekaj novega na področju franšize God of War. V preteklosti smo že slišali govorice o predelavah prvih nekaj iger, ki so se dogajale še v Grčiji, a tokrat naj bi šlo za drug projekt. Tudi ta bo postavljen v Grčijo, a bo predstavljen iz 2.5D pogleda in spadal v žanr metroidvanie. Pričakujemo torej nekaj podobnega, kot je bila igra Prince of Persia: The Lost Crown.

Nekaj časa si bo zagotovo rezervirala tudi igra Death Stranding 2, ki izide konec meseca – odkrito povedano pa sem o njej že videl dovolj, da res ne potrebujem še ene predstavitve. Potem je tu še Ghost of Yotei, ki izide oktobra, a zanj še vedno nismo videli pravega igralnega napovednika. Upamo, da bo vsaj eno večje, še nerazkrito presenečenje.

State of Play bomo lahko nocoj, 4. junija ob 23.00, spremljali na YouTubu ali Twitchu.

ChatGPT se bo zdaj spomnil vaših prejšnjih pogovorov

Ena bolj tečnih lastnosti priljubljenega pogovornega bota ChatGPT je ta, da si umetna inteligenca ne zapomni vaših prejšnjih pogovorov, zato ji je treba eno in isto stvar razlagati večkrat. S tem problemom se sicer ne soočajo tisti uporabniki, ki plačujejo mesečno naročnino, saj imajo dostop do bolj razvite različice že od aprila. Brezplačni uporabniki pa so bili do zdaj ujeti v cikel, kjer si se lahko nekaj časa pogovarjal z napredno različico umetne inteligence, dokler nisi dosegel omejitve. Nato si moral preklopiti na manj napreden model, s tem pa se je izgubil tudi ves dosedanji pogovor – zaradi česar si moral botu vse znova razložiti.

Tega bo zdaj konec, saj je podjetje OpenAI napovedalo, da si bo ChatGPT odslej zapomnil pogovore tudi pri vseh brezplačnih uporabnikih. Pomnjenje sicer ne bo tako napredno kot pri tistih, ki plačujejo naročnino, bo pa vseeno dovolj razvito, da odpravi zgornjo težavo. Spomin pa lahko koristi tudi drugje – če ste se denimo z umetno inteligenco pogovarjali kak teden nazaj in se ne spomnite določene povezave, ki vam jo je takrat posredovala, boste zdaj vse to lahko enostavno priklicali nazaj. Prav tako se bo ChatGPT učil iz vaših prejšnjih pogovorov, tako da bo lahko svoje odgovore bolje prilagodil prav vam ter se izogibal napakam, na katere ste ga v preteklosti že opozorili.

Tisti, ki za uporabo tega pogovornega bota plačujejo, bodo še vedno v prednosti – njihova različica spomina bo segala dlje v preteklost in si bo lahko zapomnila razgovore, opravljene pred meseci. Brezplačni uporabniki pa boste imeli na voljo le krajši spomin, ki sega nekaj dni nazaj.

Če vas morda skrbi, da bi OpenAI te podatke lahko zlorabil, ali vam preprosto ni všeč, da si umetna inteligenca hrani prejšnje pogovore, lahko to funkcijo kadar koli izklopite v nastavitvah. V Evropski uniji je zakonodaja na tem področju še strožja, zato je pomnjenje pogovorov že privzeto izklopljeno, kar pomeni, da ga boste morali ročno vklopiti sami. Več o tem na naslednji povezavi.

300 konzol Switch 2 v prtljažniku: slovenski trgovec postal spletna senzacija

Izid nove konzole Nintendo Switch 2 je zdaj že praktično pred vrati. Čeprav razkritje naprave in do zdaj predstavljene funkcije nas niso ravno odpihnile, tega večina igralcev sploh ni zahtevala. Želeli so si le močnejše konzole, ki jo lahko priklopijo na televizor ali vzamejo s seboj na pot – in prav to namerava Nintendo tudi dostaviti. Povpraševanje je tolikšno, da trgovci že zdaj težko dohajajo prednaročila.

Pomanjkanje zaloge čutijo tudi večje države, v Sloveniji pa je stanje še bolj skopo, saj smo za Nintendo precej nepomemben trg. Glavni uvoznik za našo regijo je grška veriga CD Media, ki smo jo prosili, če bi eno konzolo morda lahko predstavili na nedavnem dogodku Na meji nevidnega. A za sodelovanje niso bili zainteresirani. Prav tako smo bili izključeni s seznama medijev, ki bi prejeli testno enoto konzole – te so namreč “rezervirane samo za medije, ki so na Nintendovem seznamu.” Tako da recenzije od nas ne boste videli – kar je precej ironično, saj smo v preteklosti brez težav prejeli Xbox Series X, ki v Sloveniji sploh nima uradne distribucije.

konzolko

Dobava Nintendo Switch 2 torej povzroča sive lase tudi slovenskim trgovcem. Eden od njih pa se je odločil, da bo zadevo vzel v svoje roke – in pri tem postal spletna senzacija. Gre za lastnika trgovine Konzolko, ki je potrdil, da povpraševanje po Switchu 2 presega celo zanimanje, ki ga je pred leti požel prvi Switch. Zalogo je zato poiskal na odročnem delu Italije, tja pa se je odpravil kar s svojo Teslo. V vozilo mu je uspelo stlačiti kar 300 enot nove konzole, ki na srečo prihaja v manjšem pakiranju. Zatem se je tako naložen odpravil nazaj proti Sloveniji – svoj podvig pa delil na spletu.

Bro wtf
byu/MightyPelipper inNintendoSwitch2

Njegovo potovanje je hitro pritegnilo pozornost. Na Redditu se je odprla daljša razprava, kjer so ga sprva precej kritizirali – a ko se je izkazalo, da ne gre za preprodajalca, temveč za trgovca, ki zgolj išče zalogo za svoje stranke, so se komentarji hitro omehčali. Spletna stran VGC je o slovenskem popotniku celo objavila članek, Konzolko pa si je s samo eno sliko ustvaril odlično reklamo, ki je zagotovo blagodejno vplivala tudi na prodajo. Na spletni strani trgovine je Nintendo Switch 2 še vedno na zalogi in sicer po ceni 499 €.

Če se boste odločili za nakup nove konzole, bodite pozorni tudi na navodila. Nintendo opozarja, da je na zaslonu prisoten zaščitni sloj, ki ga ne smete odstraniti – četudi bi vas morda zamikalo, kot se to dogaja pri novih televizorjih ali monitorjih.

Nintendo Switch 2 bo v roke kupcev prispel 5. junija. Na ta dan bo treba preko spleta prenesti tudi večjo posodobitev – brez nje konzola preprosto ne bo delovala.