🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 21

Capcom dela na predelavi igre Onimusha 2

Leto 2025 bo očitno vsebovalo cel kup iger, kjer se bomo preizkusili v vlogi takšnih in drugačnih japonskih bojevnikov. Naslednji mesec prihaja Assassin’s Creed Shadows, Team Ninja nam je že dostavil predelavo igre Ninja Gaiden 2 in obenem dela na četrtem delu, Sony pa pripravlja nadaljevanje igre Ghost of Tsushima. Včeraj se je oglasil še založnik Capcom, ki je med predstavitvijo svojih iger napovedal obnovo igre Onimusha 2: Samurai’s Destiny.

Gre za Remaster in ne popolno predelavo kot jih je Capcom dostavil ob obnovi starejših iger franšize Resident Evil. To pomeni, da bomo gledali v bistvu isto kampanjo in enake igralne mehanike, le da bo zdajle grafično stvar videti bolje, saj bodo teksture podrobnejše in ločljivost višja. Najbolj pomembno pa je to, da bomo lahko zdaj igro Onimusha 2 igrali še kje drugje kot pa na konzoli PlayStation 2, saj je leta 2002 izšla samo za ta sistem. Predelava bo zdaj na voljo za PC in konzolah Nintendo Switch, PlayStation 4 in Xbox One – seveda bo igralna tudi na aktualni generaciji konzol, a očitno kakšnih naprednosti v primerjavi s prejšnjo generacijo ne bo nosila.

Onimusha je zanimiva franšiza, ki je po drugem delu dobila še nekaj nadaljevanj, a zadnje od teh se je rodilo davnega leta 2006, od takrat pa nismo prejeli ničesar res novega. Capcom je sicer leta 2018 poskušal znamko ponovno obuditi preko predelave prvega dela Onimusha: Warlords, vendar se je ta slabo prodal, zaradi česar je nato šla serija na ponovni prisilni počitek.

Vendar je od takrat minilo že nekaj let in Capcom je pripravljen na ponovni zagon franšize in tokrat z njo mislijo na trg vstopiti bolj agresivno. Poleg predelave Onimusha 2: Samurai’s Destiny, ki bo izšla enkrat letos, so že prej napovedali povsem nov del Onimusha: Way of the Sword, ki izide v 2026, tudi za tega pa smo včeraj dobili nekaj novih informacij preko namenskega videa.

Tule je nekaj sekund igranja povsem novega Battlefielda

Je v panogi večigralskih izkušenj danes še vedno prostor za Battlefield? Ta večigralska prvoosebna akcijada si je včasih dostojno izmenjavala udarce s franšizo Call of Duty, nakar je njena popularnost začela upadati in to nekje leta 2018, ko je izšel Battlefield V. Ta igralcev ni očaral, še slabše pa se je obnesel njegov naslednik Battlefield 2042.

Vendar založnik EA v tej franšizi vidi še veliko neizkoriščenega potenciala, zato je v kreiranje nove izkušnje vložil ogromno denarcev, pri kovanju novega poglavja pa bi se radi zanesli tudi na skupnost. Tako so včeraj najavili novo iniciativo Battlefield Labs, kjer bodo v zgodnje testiranje povabljeni igralci in ti bodo nato svoje vtise sporočali direktno razvijalcem.

Teh bo kar precej, saj je EA kovanje večigralskega dela zaupal studiu DICE, medtem ko bo razvijalec Criterion delal enoigralsko kampanjo. Motive bo medtem razdeljen med izdelavo večigralskih in enoigralskih map, Ripple Effect pa ustvarja nek nov večigralski igralni način. EA je že sporočil, da bo Motive še vedno ob tem delal na že napovedani Iron Man igri, Criterion pa se bo po zaključku tega projekta vrnil v kovanje novih poglavij franšize Need for Speed.

Včeraj smo v obširnem videu čisto na koncu dobili tudi nekje 10 sekund igranja novega Battlefielda, ki še nima povsem uradnega imena. Vidimo lahko vojake med tekanjem in impresiven sistem realističnega razpadanja zgradb, igranje pa takoj navrže spomine na igri Battlefield 3 in 4, ki pri igralcih še vedno veljata kot najboljši poglavji celotne serije.

Kdaj bo novi Battlefield izšel v končni obliki še ni znano, saj je tudi igralni posnetek bil vzet iz pred-alfa verzije igre, se pa lahko za zgodnje testiranje že prijavite.

Grozljivka Final Destination: Bloodlines dobila prvi dražilnik

0

Franšiza filmov Final Destination, pri nas znana pod imenom Brez povratka, je pri meni spočela velik strah pred tovornjaki na avtocesti, ki prevažajo skupaj spete hlode in za njimi se zelo nerad vozim. Praktično vsak od teh filmov vsebuje vrsto unikatnih in mnogokrat krvavih usmrtitev, razlog pa je skoraj vedno enak: nekdo po spletu naključij prelisiči smrt in ta se nato vrne po svoje žrtve in ne počiva dokler jih ne dobi v svojo pest.

Ta formula pripovedi je delovala med obdobjem 2000 in 2011, v tem času pa smo dobili kar 5 filmov, nakar je šla franšiza na zasluženi počitek in bo še letos obujena preko novega celovečerca Final Destination: Bloodlines.

Za tega smo zdaj dobili prvi dražilnik, ki je sicer po dolžini že pravi napovednik, saj traja dve minuti in pol, a ustvarjalci so si preprosto morali vzeti nekaj dodatnega časa, da nam pred ekrane navržejo prvo smrt. Ta v dražilniku doleti nekega nesrečnega tetovatorja, ki je očitno navezan na svojega očeta, zato si želi v roko vtisniti njegovo ime. Medtem pa se ne zaveda, da je njegova smrt samo minuto stran, saj se okoli ventilatorja ovije veriga, da se zapne za njegov uhan v nosu in vse skupaj nato pripelje do tega, da ubožec na koncu izgori.

Stvar je videti malce smešno in ne spomnim se, da bi pretekli filmi vsebovali tako naključne smrti, kjer se en predmet zaleti v drugega in sproži celo verigo dogodkov, ki pripeljejo do končne smrti, a morda me spomin vara, saj je pretekla cela večnost odkar sem pogledal zadnji film – mislim, da sem končal nekje pri tretjem filmu, a glede na ocene kritikov zadnjih dveh filmov nisem preveč zamudil.

Film bo režirala naveza Zach Lipovsky in Adam Stein, medtem ko bo scenarij spisal Guy Busick. Šesti del bo tako nadaljeval tradicijo teh filmov, kjer je bilo vsako poglavje ustvarjeno iz strani novega režiserja.

Final Destination: Bloodlines se bo v kinih pojavil 16. maja.

Serija Buffy – Izganjalka vampirjev naj bi bila ponovno obujena

0

Zaradi nekega razloga se nikoli nisem zares spustil v gledanje serije Buffy – Izganjalka vampirjev čeprav je ta izšla ravno v mojih najstniških letih in bi bil za njo idealna publika. Kljub temu, da zadeve nisem gledal, sem o njej veliko slišal in Buffy je kljub več kot 20 let od svoje zadnje epizode še vedno globalno prepoznavno ime, zaradi česar niti ni tako presenetljiva novica, da naj bi zdaj za pretočni servis Hulu, ki ga pri nas spremljamo preko Disney+, nekdo delal na obnovi.

O tem poroča spletna stran Variety, ki pa je s podrobnostmi bolj skopa. Nova serija bi nastala pod vodstvom para Nore Zuckerman in Lile Zuckerman, kot režiserka in izvršna producentka pa se bo preizkusila Chloé Zhao. Ženska ekipa torej, ki naj bi se ji pridružila tudi Sarah Michelle Gellar – ta je v originalni seriji, ki smo jo gledali med 1997 in 2003, nastopala v glavni vlogi Buffy, zdaj pa naj bi se izvajala pogajanja za njen vnovični nastop, čeprav naj bi bila tokrat bolj stranski lik, medtem ko se bo zgodba vrtela okoli povsem nove izganjalke vampirjev.

V novo serijo se zagotovo ne bo vrnil Joss Whedon, ki je bil ustvarjalec originalne serije. V zadnjih letih so se namreč pojavile konkretne obtožbe glede ustvarjanja neprijetne in toksične delovne klime, ki se naj bi dogajala tudi med snemanjem serije Buffy – Izganjalka vampirjev in Joss je te dni oseba, ki se je v Hollywoodu vsi izogibajo.

Kakšnega datuma izida premierne epizode seveda še nismo dobili, saj se stvar niti ni začela še snemati. Originalno serijo in vseh njenih 7 sezon si lahko pri nas ogledate preko pretočnega servisa Disney+, tam pa lahko najdete tudi 5 sezon ločene serije Angel, ki pa se dogaja v Buffy štorijalnem vesolju.

Kingdom Come: Deliverance 2 – srednjeveško življenje zna biti tudi dolgočasno

Med preigravanjem igre Kingdom Come: Deliverance 2 sem ves čas skakal med čistim navdušenjem nad igro, ki bi si zagotovo zaslužila najvišjo možno oceno, nakar so nastopili trenutki frustracij, zaradi katerih sem se komaj zadržal, da stvari nisem izbrisal iz diska. Razvijalec Warhorse Studios moram pohvaliti, da nam je za mesec prej odobril kodo za recenzijo, kar mi je prišlo izjemno prav, saj sem praktično cel januar prebil znotraj dežel starodavne Češke in se komajda prebil do konca, zaradi česar sem moral celo izpustiti nekaj stranskih nalog.

Sem ob igranju torej užival? No, nekaj mora igra vseeno vsebovati, da me je pred zaslonom obdržala 60 ur, saj sem zdaj že star možakar, ki mu igralne seanse redno prekinjajo obveznosti iz vsakdanjega življenja. Celokupno bi igro označil za igro, ki ima tako visoke vzpone kot globoke padce igralne formule, vse pa je odvisno od vas, kjer bo največ štela vaša zaljubljenost v atmosferične kampanje in potrpežljivost ob morda malce preveč razvlečeni zgodbi.


Razvojna ekipa: Warhorse Studios
Založnik: Deep Silver
Platforme: PC, PS5, XSX
Steam: Povezava
Datum izida: 4. februar 2025
Cena: 59,99 €

Zvrst: Prvoosebni RPG


NAPOVEDNIK


Že v mojem predoglednem članku sem zapisal, da nisem največji ljubitelj originalne igre iz leta 2018, saj se mi je igranje zdelo preveč frustrirajoče, tako da sem moral kar nekajkrat začeti igro od začetka in posledično večkrat ugledati smrt Henryjevih staršev, preden me je enkrat dovolj potegnilo naprej, da sem dejansko zadevo preigral do konca, a tudi tam sem nekje na 3/4 kampanje začel nepotrpežljivo tapkati z nogo in čakati zaključno sekvenco, ki pa se mi je vedno znova izmikala.

In to je tudi moj največji problem z nadaljevanjem: čuti se prevelika razvlečenost, ki je tokrat toliko bolj očitna zaradi večje mape in gigantske zgodbe, ki pa enostavno ni tako zanimiva, da bi vas ves čas vlekla naprej. V glavni vlogi zopet nastopa nekdanji kovač Henry, ki je šel v novo deželo sklepati zavezništva, nakar se stvari postavijo na glavo, ko skupaj s svojim glavarjem Caponom padeta v zasedo, nakar skačemo iz ene politične spletke v drugo, vmes spoznamo desetine pomembnih oseb in iz mape poskušamo razkriti še poslednji oblak.

Kingdom Come Deliverance 2
V tej igri se boste hitro naučili pomembnosti težkega dela.

Ob tem ne bi rekel, da bi se ravno dolgočasil, saj je še posebej začetek igre dokaj napet in ko se zopet znajdemo brez prebite pare sredi srednjeveške dežele, si vesel vsakega hlebca kruha in slamnatega ležišča. Ob tem preigravaš zanimive stranske naloge ter občasno slediš glavni štorijalni niti, a za to se zdi, da dolgo obrača kolesa v prazno. Jasna ti je glavna naloga in kdo je tvoj nasprotnik, a cilj do teh glavnih štorijalnih trenutkov se na momente zdi po nepotrebnem kompliciran. Vzemimo en primer: Henry se mora z novo ekipo pajdašev prebiti znotraj neke trdnjave, ki pa ima ogromno stražarjev. Tja notri ne moremo samo vkorakati na glavna vrata, zato poiščemo alternativno pot, ki pelje skozi neke podzemni rov, a preden tega odkrijemo moramo do neke dekle, ki nam da navodila do vhoda, a zaradi nekega razloga ne gre z nami, ampak moramo sami skakati po hosti in se orientirati po njenih sledeh. Nakar stvar končno najdemo in se je treba počasi sprehoditi skozi rov in ko pridemo na drugo stran je tam nekje 5 stražarjev, ki jih pobijemo z levo roko in se zdi vse to kompliciranje za brezveze.

To je samo en primer in čisto možno je, da sem potek dogodkov zamešal, saj se po teh rovih velikokrat vlečemo in čez čas se ti to zdi kot zapravljanje časa in v dobrih 60 ur dolgi kampanji začnejo čez čas takšni trenutki pošteno najedati, tako kot so lahko tečne druge stvari. Zakaj se mora naša figura ob opciji hitrega potovanja tako počasi premikati po mapi? Zakaj ob opciji sedenja, ko želiš samo prevrteti čas naprej se ure odvijajo tako boleče počasi? To neprestano ukvarjanje s časom sicer da igri bolj pristen videz, vendar sem nekajkrat pošteno zavil z očmi, ko se nek NPC ni želel odpraviti na naslednji korak do zgodnjega jutra, jaz pa tam stojim dopoldne in kalkuliram koliko hrane bom moral vmes poiskati in kje bom spal, da bom lahko njegovo rit premaknil na naslednjo točko.

Kingdom Come Deliverance 2
Svet je velik in odprt, vendar včasih postavi nasproti umetne prepreke kot je denimo tale grad, ki je zaklenjen dokler ne napredujemo dovolj naprej v glavni zgodbi.

Velik del kampanje se tako vrti okoli potovanja po mapi in ponujanja pomoči vsakemu, ki vas za to prosi. Mapa je zdaj tako velika, da je razdeljena na dva ločena dela, a ko boste enkrat skočili na naslednjo, vam igra ne ponudi kakšnega posebnega razloga, da bi se vrnili na prejšnjo. Na drugi mapi boste naleteli tudi na ogromno mesto Kuttenberg, ki je resnično gromozansko, čeprav ta njegova glomaznost česa posebnega k igralni izkušnji ne doda. Gre pač za večje mesto, ki ima na nekaterih mestih tečno navigacijo, saj lahko zlahka zaideš v kako slepo ulico in moraš nato tekati nazaj okoli kakšne stavbe.

Kot rečeno so stranske naloge dokaj zanimive in raznovrstne, a kakšnih res novih stranskih aktivnosti ne boste zasledili. Tako kot v prvi igri lahko tudi tule kockamo, se ukvarjamo z lokostrelstvom in uličnimi pretepi, nagrade za to pa so zlatniki in izkušnje, preko katerih lahko izboljšujemo razvejano drevo veščin. Te mini igre na dolgi rok niso ne vem kako zabavne, saj se jih splača delati bolj zaradi denarja, a tega lahko dobiš hitreje kjerkoli drugje.

To je še en problem igre: ekonomija. Kampanja nima težavnostnih stopenj in nekje na prvi tretjini igre sem se zalotil, da nabiram drago opremo, ki pa je nato nisem imel kje prodati. Situacija se ni spremenila niti ko sem prišel v Kuttenberg, kjer so premožni trgovci očitno enaki reveži kot vaščani na tržnicah. Tako so trgovci v blagajnah nosili po nekje 400 zlatnikov zaloge, jaz pa sem imel v svoji bisagi dele oklepov, ki so vredni tisoče zlatnikov. Trgovci sicer čez noč obnovijo zalogo denarja, tako da bi lahko tehnično spal po mestu in potem vsak dan skakal med prodajalci, a tega se mi enostavno ni dalo delati, tako da sem na koncu imel toliko opreme, da je sploh nisem več mogel odlagati na konja, pri poraženih nasprotnikih pa sem puščal vse kar je bilo vredno manj kot 3000 zlatnikov.

Kingdom Come Deliverance 2
Bojevanje je sprva težavno, a poteza Master Strike zopet reši vse probleme.

Ob tem sem zagotovo utrpel denarno škodo, a se zaradi tega nisem pretirano sekiral. Sredi igre sem namreč sredi noči vlomil v dom prodajalca oklepov in nase navlekel najboljši oklep, tako da praktično denarja nisem imel zapraviti nikjer. Smešno je sicer, da trgovec, ki si mu ukradel opremo in to nosiš, to prepozna, nakar zbeži do stražarja po pomoč.

Boj je celokupno zdaj bolj zabaven od predhodnika. Smeri za napadanje z meči in drugimi orožji je zdaj manj, zato je lažje izvajati kombinacije udarcev. Pretepanje ti predstavlja težavo vse dokler se ne naučiš poteze “Master Strike” oziroma protiudarec in preko njega so pod mojim mečem padali vsi, ki so se mi postavili na pot. Enkrat mi je celo uspelo izničiti cel kamp nasprotnikov – name se je naenkrat spravilo nekje šest banditov in pokosil sem vse, brez da bi bil vmes res blizu smrti. Od novih orožij so tu samostrel in pištole ter puške na smodnik, a teh zadev praktično nisem uporabljal – strelna orožja so enostavno čisto preveč počasna in dokler izstrelim en naboj bi vmes lahko posekal že dva bandita.

Tako kot v prvem delu je tudi tule prisoten problem premajhne raznovrstnosti nasprotnikov. Gre za realističen srednjeveški RPG, tako da tule ne morem gledati v čarodeje in zmaje, zato se je treba zadovoljiti z vojaki, banditi in krivolovci. Razlike med njimi ni – nekateri nosijo boljše oklepe, vendar tudi ti niso čisto povsem odporni navadnemu meču.

Kingdom Come Deliverance 2
Pri zgodbi je tečno, da vam ves čas izmika glavne objektive pa čeprav ste dovolj močni, da preživite vse izzive a skriptiranih vmesnih sekvenc ne boste zaobšli.

Grafično je igra napredek v primerjavi z originalom, ki je sicer še danes lep. Obrazne grimase so zdaj bolj realistične in bili so trenutki, ko sem se ustavil ob občudovanju okolice – v spominu mi je denimo ostala mirna ježa skozi prelestno pokrajino, vmes je padal dež in odboj kapljic od mojega oklepa sem lahko dejansko slišal.

Dobra je tudi optimizacija za konzolo PlayStation 5 Pro in zatikanja sličic nisem opazil, mi je pa na začetku na trenutke nagajala hreščeča zvočna podlaga. Pohvalne besede pa ne morem zliti na hrošče: Kingdom Come: Deliverance 2 se mi je nekajkrat zrušil, med igranjem pa sem naletel tudi na lebdeče objekte in nedelujoče animacije. Ena večjih nalog se tiče turnirskega tekmovanja v večjem mestu in ta stvar enostavno ne deluje, zato bo moral razvijalec za njo izdati popravek.

Kingdom Come: Deliverance 2 bi pod črto označil za dobro igralno izkušnjo in v njej lahko jasno vidiš, da je razvijalec to kampanjo koval z ljubeznijo v mislih. Vendar ne morem mimo kar nekaj odločitev glede igralne formule, ki so tam samo zato, da te frustirajo in če bi igra ponujala možnost izklopa preživetvenih elementov tipa potreba po spancu, hrani in zahtevi šnopca za shranjevanje, bi to instantno obkljukal.

Gre za dobro izkušnjo, ki bo zagotovo pri nekaterih obveljala za igro leta, vendar se bojim, da zna s svojim testiranjem mej potrpežljivosti marsikoga tudi odvrniti od finiširanja kampanje.

Grozljivka M3GAN 2.0 dobila prvi dražilnik

0

Lutke v grozljivkah niso nič novega, čeprav je včasih za njih veljalo pravilo, da nosijo bizarne nasmeške in dolgo nepremično na stolih, a ko jim obrneš hrbet in jih še enkrat pogledaš, opaziš, da so medtem čisto za malo zasukale glavo proti tebi.

Nova era lutkastih grozljivk pa pravi, da so zdaj bolj strašljive podobe robotskih pomočnikov, ki znajo ob tem prav dobro izvajati TikTok plese. S to mislijo je bila leta 2023 spočeta tudi grozljivka M3GAN, ki ji nihče ni ravno pripisoval velikih možnosti za zaslužek zato je bilo za snemanje odobrenih samo 12 milijonov dolarjev proračuna. Vendar je bila stvar presenetljiva uspešnica, ki je po svetu zaslužila za kar 181 milijonov dolarjev in založnika Blumhousa ni bilo treba kaj preveč prepričevati, da je takoj odobril delo na nadaljevanju in za tega smo na podelitvi Grammys dobili prvi dražilnik.

Drugi del se bo imenoval M3GAN 2.0 in kot nam zgornji video lepo nakaže je robotska pomočnica M3GAN še kako živa pa čeprav naj bi bila v prejšnjem delu poražena iz naveze tete Gemme in njene nečakinje Cady, ki sta jo sprva sploh pripeljali v svoj dom, preden sta spoznali, da je robotska deklina izjemno zaščitniška do svoje varovanke Cady in to do te mere, da je za njo pripravljena tudi ubijati. Kaj točno bo pravila zgodba v nadaljevanju zaenkrat ni znano, a znano je že to, da se bosta v svoji vlogi vrnili tudi Cady (Violet McGraw) in Gemma (Allison Williams).

M3GAN 2.0 v kinematografe prihaja 27. junija, z robotsko grozljivko pa Blumhouse namerava ustvariti večjo franšizo. Že prej je bilo namreč napovedano delo na samostojnem filmu Soulm8te, ki se bo odvijal v istem vesolju, le da bo nekoliko bolj erotičen. Spremljali bomo zgodbo osamljenega možakarja, ki po smrti žene v svoje življenje pripelje žensko androidkinjo, ki pa zaradi ljubosumja kmalu postane morilski stroj. Soulm8te zveni zanimivo, a njegov izid je predviden šele za leto 2026.

Predelava iger The Sims že na voljo, a igralci se pritožujejo nad ceno in hrošči

0

Po govoricah iz prejšnjega tedna, da je pred vrati predelava iger The Sims 1 in 2, so se te napovedi tudi uresničile in EA je na digitalne platforme poslal dva skupka iger: The Sims Legacy Collection in The Sims 2 Legacy Collection, z njima pa je lepo potrkal na dušo nostalgije vsakega, ki je v teh igrah užival dve desetletji nazaj in pred tem zadev na legalen način ni mogel igrati, saj digitalno niso bile dostopne.

Gre za dokaj preprosti predelavi, ki kakšnih pomembnih izboljšav ne vsebujeta in očitno je bilo založniku najbolj pomembno to, da so spet prisotne znotraj digitalnih trgovin in da normalno tečeta na sodobnih operacijskih sistemih. Zato se z izboljšavo igralnih mehanik in uporabniškega vmesnika niso preveč ukvarjali, kar je očitno nekatere igralce razjezilo in obe igri trenutno na Steamu nosita povprečno oceno “Mixed“.

Največji problem se tiče cene, saj prvi del stane 20 €, drugi pa 30 €. Res je, da v paketu dobimo tudi lepo zalogo dodatkov in razširitev, a po drugi strani govorimo o rahlo nadgrajenih inačicah naslovov, ki sta stara več kot 20 let. Dodatno imata obe predelavi tudi lepo zalogo hroščev in težav z delovanjem: nekateri uporabniki poročanju o rušenju igre, pomanjkanju funkcij kot je shranjevanje v oblaku in problemih z uporabniškim vmesnikom, ki se nerad prilagodi ločljivostim nad 1080p.

EA je nekatere od teh težav priznal na svojem blogu in tam zapisal, da ekipa preiskuje vse naštete probleme in išče potencialne rešitve.

Obetaven mod Fallout: Nuevo Mexico preklican

0

Modi za igre Fallout so skozi leta postali tako napredni, da so modderji preko njih uspeli predstaviti povsem nove enoigralske kampanje. Najbolj znan primer je zagotovo Fallout: London, ki je do svoje globalne prepoznavnosti prišel na račun tega, da je dogajanje iz te franšize prvič preselil izven okvirjev ZDA in to v novejšem pogonu igre Fallout 4, ki je sicer stara 10 let, a še vedno nosi zadovoljivo grafično podobo.

Projekt Fallout: Nuevo Mexico je poskušal dostaviti nekaj podobnega, le da so modderji zadevo delali znotraj ostarelega pogona igre New Vegas in ta zaradi svoje grafične podobe in arhaičnega streljanja k igranju že od začetka ne bi privabil toliko igralcev kot projekt London. Morda je to uvidel tudi avtor projekta, ki se kliče pod vzdevkom Zapshock, saj je ta na uradnem Discord kanalu priznal, da je bil projekt preklican.

Zapshock je v ustvarjanje kampanje, ki naj bi se odvijala samo 5 let po dogodkih iz originalnega Fallouta znotraj Mehike, prelil tisoče ur dela, vendar je na koncu spoznal, da je preprosto ostalo preveč dela, da bi ga lahko uspešno pripeljal do konca, saj bi ta napor začel vplivati na njegovo duševno zdravje. Skupno je ekipa štela manj kot štiri osebe in ta je Nuevo Mexico sprva najavila leta 2021, nakar je Zapshock lani napovedal, da se namerava oddaljiti od projekta, nakar je oktobra spet poprijel za njegove vajeti.

fallout

Zdaj se zdi, da je njegova odločitev dokončna in tako je šel po vodi še en obetaven projekt: spomnimo, da je enako usodo nekaj mesecev nazaj doživel tudi mod Fallout: Vault 13.

Vsaj Fallout: London živi še naprej. Njegov razvijalec Team Folon je dostavil že nekaj večjih posodobitev, za letos pa so napovedal že prvi DLC.

*Posodobitev: drama očitno ni bila zaključena po objavi, da je bil mod preklican. Nekdo je očitno ustvarjalca Zapshocka prijavil zvezni agenciji za priseljevanje in carino oziroma ICE, ki so odkrili, da je možakar nelegalno živel v ZDA in je bil zdaj deportiran nazaj v Mehiko.

Igra Beyond: Two Souls bo postala TV serija in pri njej bo sodeloval igralec Elliot Page

0

Od vseh iger razvijalca Quantic Dream zaradi nekega razloga nisem nikoli preigral le igre Beyond: Two Souls. Igra je originalno izšla na konzoli PlayStation 3, ki je takrat nisem imel, ko pa je stvar po vseh teh letih končno doživela predelavo za PC, pa me je nekako zanimanje za njo nekako minilo.

Ime je bilo zdaj zopet obujeno, saj spletna stran Deadline poroča, da bo igra zdaj doživela preskok na format televizijske serije, za njeno produkcijo pa bo poskrbel Elliot Page in njegova produkcijska hiša Pageboy Productions.

Elliotovo ime je tule zelo pomembno, saj je ta igralec nosil glavno vlogo znotraj igre Beyond: Two Souls. Takrat se je še identificiral kot ženska Ellen Page in ta nastop je imel tudi nekaj kontroverzije, saj se je v igri pojavila ena scena, kjer se je Ellen tuširala. Kamera je bila v vmesni sekvenci postavljena tako, da nisi mogel videti telesa, a se je našel nekdo z enoto konzole PlayStation 3, namenjeno razvijalcem in ta je lahko kamero odklenil in uvidel, da je Quantic Dream kljub temu poustvaril golo telo igralke. Zaradi tega je razvijalec skoraj fasal tožbo, a so se nato stvari nekako razrešile, zamere pa so bile tako dobro zakopane, da se Elliot zdaj želi vrniti v svet te igre.

Nad ponovnim sodelovanjem je navdušen tudi David Cage, ki je vodja razvijalca Quantic Dream in čeprav še ni točno jasno, kako močno bo to partnerstvo, je jasno, da bo studio imel neko besedo pri oblikovanju zgodbe. Mi držimo fige, da se bo pri snemanju pridružil tudi igralec Willem Dafoe, ki je v igri nastopal kot detektiv paranormalnega Nathan Dawkins.

O kakšnem datumu premiere zaenkrat še ni bilo omenjenega nič, saj je serija še v zgodnji fazi nastajanja, tako da ne vemo niti tega, ali bo serija sledila dogodkom iz igre ali pa bomo gledali neko povsem frišno zgodbo.

Dying Light praznuje 10. obletnico in razvijalec nam bo zato dostavil vizualno prenovo originala

Celo desetletje je minilo odkar nam je poljski razvijalec Techland dostavil svojo največjo zombijaško uspešnico Dying Light. Poljaki so bili sicer že prej intimno seznanjeni z razvojem prvoosebnih zombijaških avantur, saj so izpod založnika Deep Silver spočeli prvi Dead Island, nakar so šli po svoji poti in na lastno roko razvili in priskrbeli finance za igro Dying Light.

Ta je hitro postala uspešnica, saj smo poleg krvavega klanja nemrtvih lahko uživali v presenetljivo zabavnem akrobatskem prečkanju mesta Harran, nakar je razvijalec še dolga leta dodajal svežo vsebino v obliki plačljivih in brezplačnih DLC-jev. Dying Light 2: Stay Human po drugi strani ni prejel tako lepega sprejema in čeprav je razvijalec skozi leta tudi za ta naslov dostavil kup brezplačne vsebine, med rajo še vedno vlada mnenje, da sta prvi del in njegov dodatek The Following enostavno boljša.

Techland se zaveda kako pomembna je ta franšiza za njihov nadaljnji obstoj, zato tudi njeno 10. obletnico ne nameravajo samo spremljati križem rok. V posebnem videu so se uzrli nazaj v preteklost in se spomnili zgodnjih dni, nakar so najavili tudi nekaj dobrodošlih presenečenj za obe igri.

V prvi del se tako vračajo dogodki, ki so popestrili raziskovanje mesta in za uspešno opravljene naloge so si igralci lahko prislužili unikatne nagrade. Tudi drugi del bo dobil takšne popestritve in do teh bomo lahko dostopali preko Pilgrim Outposta.

Morda najbolj zanimiv del zgornjega videa se tiče posodobitev, ki jih bo prejel prvi Dying Light. Te bodo namreč dostavile nadgrajeno vizualno podobo in prenovljeno glasbeno spremljavo. Techland sicer za to “predelavo” ni izdal nobene slike vendar je original še danes videti dobro, zato sumimo, da kakšne res opazne razlike na tem področju ne bomo dobili. Tudi Dying Light 2 bo dobil nekaj sprememb, saj se bo razvijalec zopet lotil igrinega uvodnega dela.

Razvijalec se je nato dotaknil tudi prihodnosti te franšize. Že nekaj časa zdaj vemo, da bomo poleti dobili igro Dying Light: The Beast, ki je bila sprva zamišljena kot dodatek za Dying Light 2, nakar je projekt tako narasel, da se je razvijalec odločil ga izdati kot samostojni naslov. A franšiza se tu ne bo zaključila, saj Techland pravi, da ima trenutno v izdelavi več še nerazkritih projektov znotraj vesolja Dying Light – nekateri so od njih so v bolj naprednih obliki kot pa drugi, ki so še v fazi planiranja.

Obe igri te dni uživata tudi lep popust. Prvi Dying Light se je preimenoval v Dying Light Standard 10th Anniversary Edition, ki ponuja originalno kampanjo in poseben skupek preoblek 10th Anniversary Skin Bundle, tega pa lahko trenutno kupite za samo 5,99 €. Dying Light 2 Stay Human: Reloaded Edition je medtem ravno tako znižan za -67 % in to na ceno 19,79 €, oba popusta pa trajata vse do 10. februarja.

Modderji predelali celoten Vice City v pogon igre GTA 4 in stvar lahko že igrate

0

Pridni modderji so zopet dostavili nov impresiven projekt, ki se tokrat tiče legendarne igre GTA: Vice City. Avanture Tommyja Vercettija smo prvič doživeli leta 2002, zdaj pa jih je ekipa prostovoljcev prenesla v pogon Rage, ki je napajal igro GTA 4 in to preko projekta GTA Vice City Nextgen Edition.

Če vam je morda ime moda nekam znano je to verjetno zaradi dogajanja iz lanskega leta. Skupina modderjev The Revolution Team je namreč imela že takrat vse pripravljeno na izid moda, nakar je po mizi udaril založnik Take-Two, ki je hudo zaščitniški do svojih licenc, med katere spada tudi znamka Grand Theft Auto. Modderjem so tako pobrisali YouTube kanal, brez da bi jih pred tem sploh obvestili in vsem poslali jasno sporočilo, da te zadeve nočejo videti na trgu, pa čeprav bo igralcem ponujena povsem brezplačno.

Vendar pa se The Revolution Team ni vdal in treba jim je čestitati za njihov pogum, saj se očitno ne bojijo tožbe. Včeraj je tako projekt GTA Vice City Nextgen Edition uradno izšel, razvijalec pa je ustvaril nov YouTube kanal, kjer vam pri opisu posnetka nudijo tudi povezavo do prenosa predelave. Bodite opozorjeni, da lahko trenutno mod pridobite samo v obliki torrent datoteke in kako je ta varna preprosto ne moremo jamčiti, a trenutno ni nobenih poročil, da bi se v njej nahajala kakšna zlonamerna datoteka. *Posodobitev: založnik Take-Two je že zahteval umik YouTube posnetka, tako da povezavo za prenos najdete na strani ModDB.

GTA Vice City Nextgen Edition dostavi tisto, kar so modderji obljubljali: prenese celotno kampanjo igre Vice City v bolj moderen pogon in čeprav kakšne grafične razlike niso takoj opazne, bodo nekateri pozdravili novo fiziko avtomobilov, ki se obnašajo bolj realistično. Poleg tega so modderji obnovili tudi vse originalne radijske postaje in pesmi, ki jih zaradi težav z licencami nismo našli v uradni Rockstarjevi predelavi GTA: The Trilogy – Definitive Edition.

Avtorji moda so sprva za mod zahtevali namestitev tudi igre GTA: Vice City, a zaradi prejšnje poteze založnika Take-Two so se vmes premislili in kot rezultat tega maščevanja GTA Vice City Nextgen Edition stoji samostojno.

YouTube kanal Dr Disrespecta je zopet monetiziran – in to na isti dan, ko je njegov bivši studio bankrotiral

0

Drama okoli YouTuberja Dr Disrespecta, čigar pravo ime je Guy Beahm, se je navidez zaključila lani poleti. V tistih mesecih je bil namreč ustavljena monetizacija njegovega YouTube kanala, saj so ven prišle informacije, zakaj točno je bil pred tem odstranjen iz platforme Twitch in ta razlog je bil pošiljanje seksualno obarvanih sporočil mladoletni osebi. Takrat so se od YouTuberja ločili praktično vsi, njegova partnerstva pa so čez noč izginila. Zaradi pritiska javnosti je pokleknil tudi YouTube, tako da njegovi posnetki niso služili več denarja, od Guya pa se je javno ločil tudi razvijalec Midnight Society, ki je skupaj z njim ustvarjal večigralsko streljačino, polno NFT-jev.

A z novim letom smo prešli v povsem novo ero. Novoizvoljeni ameriški predsednik Donald Trump podpisuje en izvršni ukaz za drugim in njegovi viziji prihodnosti so se poklonila tudi največja tehnološka podjetja. Na splošno bo spletni prostor postal manj cenzuriran in bo omogočal večjo svobodo govora, YouTuberjem tipa Guy Beahm pa se bo očitno začelo gledati med prsti. Dr Disrespect je tako zopet začel služiti denarce na YouTubu in njegova kazen zaradi neprimernega dopisovanja z mladoletno osebo je očitno trajala vsega 6 mesecev.

Ironija je privedla do tega, da je na isti dan razvijalec Midnight Society uradno najavil zapiranje svojih vrat. Studio je sicer samo nekaj mesecev nazaj odpuščal, a očitno to ni bilo dovolj, da bi preživel. Tako se bodo od igričarskih poljan poslovili in to brez tega, da bi izdali eno samo igro. NFT-je so prodali na račun igre Deadrop in nekateri igralci so v to vizijo vložili stotine, če ne celo tisoče evrov, zdaj pa ves ta vloženi denar ne bo nikoli rezultiral v izdelku, ki bi ga lahko dejansko igrali v polni verziji – podporniki so sicer lahko igrali zgodnje različice igre, imenovane Snapshots, a verzije 1.0 ne bodo dočakali. Razumljivo so se ob najavi zaprtja studia pojavile pritožbe glede vračila denarja, a Midnight Society se na to ni odzval in nekako je že vsem jasno, da tega denarja ne bodo povrnili.

Forza Horizon 5 uradno prihaja na PlayStation 5

0

Microsoft je lani napovedal temeljito prenovo svoje strategije izdajanja lastnih naslovov in vodja Xboxa Phil Spencer je ob tem povedal, da nameravajo premikati mejnike in da bodo tudi njihovi največji naslovi izšli na konkurenčni konzoli PlayStation 5.

Nekaj takšnih prehodov smo že doživeli, včeraj pa je bila najavljena selitev njihove franšize, ki je bila od vedno zavezana konzolam Xbox in je bila tudi nekakšen njihov zaščitni znak. Dirkačina Forza Horizon 5 se tako uradno seli na PlayStation 5, Microsoft pa je to potezo uradno napovedal preko bloga.

Igra, ki je izšla leta 2021 in nas zapeljala skozi raznoliko deželo Mehike, bo ponujala enako vsebino tudi na PlayStation 5. To pomeni skoraj 900 hrumečih avtomobilov iz salonov licenčnih avtomobilskih znamk, ki jih boste lahko popeljali skozi različne dirkalne izzive in ti so poseljeni skozi celo ogromno mapo. Sonyjeva lastna serija dirkačin Gran Turismo bo tako dobila pošteno konkurenco in čeprav sta si igri v marsikaterem pogledu slični, je med njima tudi kar nekaj pomembnih razlik: Gran Turismo se denimo bolj drži dirkanja na zaresnih progah, medtem ko nas Forza Horizon 5 pelje skozi podeželje, a morda bo to vrzel dopolnila predelava igre Forza Motorsport, ki pa sicer za takšno selitev še ni bila napovedana.

Za predelavo bo poskrbel studio Panic Button in to v partnerstvu z Microsoftovima razvijalcema Turn 10 Studios in PlayGround Games. Panic Button je sicer znan po svojih predelavah za konzolo Nintendo Switch, zato so nekateri igralci že začeli razmišljati, če bo morda zaradi tega igra izšla tudi na prihajajoči konzoli Nintendo Switch 2.

Forza Horizon 5 ima v PlayStation trgovini že svojo uradno stran, kjer igro lahko dodate na seznam želja, izid pa se bo zgodil enkrat spomladi.

3. sezona serije Squid Game dobila datum izida in prve slike

0

Še vedno sem mnenja, da bi se morala 2. sezona serije Squid Game imenovati Part 1 in bi nato morali namesto 3. sezone dobiti 2. del prejšnjih epizod, saj se zgodba vmes ne zaključi samo na “cliffhangerju” ampak je zaključek tako nerodno izpeljan, kot da bi videli Joffreyja iz serije Igra prestolov sredi davljenja s strupom, nakar bi se odvila zaključna špica in bi morali za razplet čakati na novo sezono.

A Netflix je pač šel po drugi poti in k sreči so se odločili vsaj za to, da nam za zaključne epizode ne bo treba predolgo čakati. Pretočni velikan, ki je nedavno pri Američanih zopet podražil svoje cene razkorak med ameriškimi in slovenskimi cenami je zdaj že komičen, saj tam morajo za Premium gledanje plačevati kar 24,99 dolarja, medtem ko pri nas cena ostaja 9,99 €), je včeraj izdal napovednik za vso njegovo prihajajočo vsebino leta 2025 in ta je dokaj raznovrstna, v njej pa bo pomembno vlogo nosila tudi ta serija, ki med vso Netflixovo vsebino še vedno drži rekord najbolj gledane serije.

Netflix je za novo sezono izdal tudi nekaj svežih slik, ki kaže osebe iz 2. sezone v dramatičnih pozah. Tekmovalci bodo v dar dobili eno pentljasto krsto, Gi-hun pa na eni grdo gleda v svojega sogovornika in stavil bi, da mu nasproti stoji Front Man, ki je grdo izdal svoje nekdanje tekmovalce. Dobili smo tudi prvi poster in ta nam kaže celo poljano raznobarvnih cvetlic skozi katere stražar vleče truplo proti krsti.

3. sezona serije Squid Game na Netflix prihaja 27. junija, hkrati pa bo tole tudi epilog te dolgoletne in izjemno popularne južnokorejske drame.

PlayStation račun za igranje Sonyjevih PC iger ne bo več nujen, a bo ponujal unikatne nagrade

0

Sony je mesece nazaj pošteno razjezil vse PC-jaše, ampak krivec tokrat ni bila kakšna slabše optimizirana predelava, ampak siljenje igralcev k ustvarjanju PlayStation Network računa, ki so ga nato morali povezati s Steam oziroma Epic Games trgovino. To je bilo sprva opcijsko, nato pa je ostalo obvezno, tako da brez tega računa igranje ni bilo mogoče pa čeprav se je šlo za enoigralski naslov.

PC igralci so na takšno prisilno ustvarjanje računov močno alergični, a težave so bile pri nekaterih veliko večje kot pa samo nadležno vpisovanje e-mail naslova in gesla. PlayStation Network namreč ni na voljo kar po celem svetu in kjer te podpore ni bilo, igra enostavno ni delovala. K sreči v Sloveniji teh težav nismo imeli, a na spletu se je glede pomanjkanje podpore razlilo dovolj kritik, da je Sony končno vendarle le popustil in včeraj zapisal, da bo PlayStation Network račun na PC-ju še vedno obstajal, a ne bo več nujen.

Sony bo namesto palice zdaj poskusil uporabiti korenček. Vsi tisti, ki bodo po novem ustvarili PlayStation Network račun na PC-ju ali pa tega že imajo, bodo v zameno za to v podprtih igrah dobili mične nagrade. To bo veljalo že za predelavo Marvel’s Spider-Man 2, ki na Steamu izide danes (ne bodite presenečeni, stvar praktično ni imela oglaševanja) in bo igralcem v zameno za elektronski poštni naslov omogočila odklep oblek 2099, tako za Spider-Mana kot tudi Milesa Moralesa. Tudi prihajajoča predelava The Last of Us Part II Remastered bo ponudila nekaj dobrot: dobili boste denimo jopič Jordan’s Jacket, ki smo ga ugledali v napovedniku igre Intergalactic: The Heretic Prophet.

Kar je super pri tej ponudbi je dejstvo, da bo obveljala tudi za pretekle, že izdane igre. Tako denimo za igro God of War Ragnarok račun PlayStation Network ni več potreben, obenem pa boste v zameno zanj dobili oklep Armor of the Black Bear, ki je bil prej dostopen samo preko ponovnega preigravanja kampanje New Game+. Tudi Horizon Zero Dawn Remastered vam bo zdaj ponujal priboljšek in sicer preobleko Nora Valiant.

Sony je na svojem blogu še zapisal, da bodo razvijalci še naprej dodajali takšne nagrade za vsakega, ki bo PlayStation račun povezal na svoj Steam ali Epic Games profil, a seveda nekatere od teh ponudb zaenkrat ostajajo še nerazkrite.

Razvijalec BioWare je očitno v velikih težavah

0

Pisali smo že o temu, da je naslednji projekt razvijalca BioWare verjetno še leta stran. Takrat je bil vir teh govoric bivši zaposleni pri tem studiu, zdaj pa je njegove besede studio potrdil sam in to preko nove posodobitve, kjer so zapisali, da so sicer povsem fokusirani na izdelavo novega poglavja franšize Mass Effect.

Novico glede trenutnega stanja razvijalca je na uradnem blogu zapisal generalni direktor Gary McKay in v bistvu je že to malce bizarno. Zakaj bi kdo sploh pisal te stvari in jih nato javno sporočal, saj smo od razvijalcev navajeni, da pred izidom svojega naslednjega naslova glede svoje delovne kulture ne povedo skoraj ničesar (izjema pri temu je CD Projekt RED, ki ponuja celo prezentacije z natančnim vpogledom v razpored delavne sile). Nato je celotno sporočilo zavito v korporacijski žargon, ki smo ga v zadnjih letih videli že mnogokrat in je ponavadi vseboval tudi vest glede odpuščanj.

So, my time at BioWare has ended. It was a wild ride with some fantastic people, but it’s time to look for new challenges. I’m an Editor / Writer with 26+ years of experience across video games, novels, short stories, newspapers, and marketing comms. If you know of a good fit, please let me know.

— Ryan Cormier (@ryancorm.bsky.social) January 30, 2025 at 1:17 AM

Vendar pa tale blog prispevek ne omenja ničesar glede izgube služb. Namesto tega so bili člani ekipe razvijalca šli pomagati drugim studiem, ki si jih lasti založnik EA, medtem ko nekateri veterani še naprej delajo na novem Mass Effectu in ga pripravljajo na polno produkcijo. S tem ne bi bilo nič narobe, če ne bi bila ta igra prvič napovedana 5 let nazaj, v vsem tem času pa še vedno delajo na temeljih. Ob tem blog zapisu sem se spomnil na razvijalčevo nesrečno igro Anthem, ki je ravno tako najavila, da na njeni prenovi dela usposobljena ekipa razvijalcev, nakar je bilo delo na njej povsem opuščeno in morda se bo zdaj isto zgodilo za novi Mass Effect: par ljudi bo na njej delalo, a če prototip ne bo zadovoljil EA-ja, potem bo ta projekt zavrgel in takrat bo tudi BioWare postal stvar preteklosti, saj alternativne igre v razvoju nimajo.

Hello! I’m looking for work, ideally in an editor role. It’s been an honor to work with so many talented professionals, and a pleasure to meet so many amazing community members, in my 19 years at BioWare. I’m so grateful to all of you.

— Karin West-Weekes (@karinww.bsky.social) January 29, 2025 at 11:58 PM

Da se zna zgodba zasukati v takšno temačno smer priča tudi finančni rezultat BioWareove zadnje igre Dragon Age: The Veilguard, ki je zgrešila pričakovano prodajo za kar 50 %. In čeprav razvijalec v blogu odpuščanj ni specifično omenjal, se je na X-u oglasilo več zaposlenih, ki po novem iščejo službe. Gre v bistvu za pisce a ti so bili veterani, ki so pri razvijalcu delali tudi 20 let, zdaj pa očitno tam za njih ni več prostora.

Februarska ponudba servisa PlayStation Plus zajema igri High on Life in Payday 3

0

Januarja je konec, kar pomeni, da se približujemo igričarskemu bogatemu februarju, obenem pa bo Sony za svoj servis PlayStation Plus pridnim naročnikom podelil trojico svežih naslovov, ki bodo omogočeni za igranje vse do takrat dokler bodo ti pridno plačevali svoj mesečni davek.

Pričakale vas bodo tri nove igre in čeprav se nobena od njih ni izkazala za globalno uspešnico, si vseeno zaslužijo vsaj aktivacijo iz vaše strani in kdo ve: morda se vam bo enkrat zahotelo preigravanja ravno teh naslovov.

Najbolj pomemben del ponudbe se tiče igre High on Life iz leta 2022. Ta je izšla v času, ko je bila risana serija Rick and Morty na vrhuncu popularnosti, njen kreator Justin Roiland pa še ni bil obtožen spolnega napada. Tega je bil sicer kasneje oproščen, a škoda je bila narejena in med vsem tem dogajanjem so ven prišle tudi novice, da je z Justinom izjemno naporno delati. Kljub temu je bil Roiland pomemben del tele igre, saj je posodil svoj glas skoraj vsem orožjem in High on Life se je večini vtisnil v spomin ravno na račun dobre humorja in solidne strelske akcije. Kasneje smo dobili še dodatek High on Knife, a tega boste morali dokupiti ločeno.

Druga večja igra se imenuje Payday 3. Tretji del večigralske roparske franšize je bil sprva težko pričakovan, saj sta obe prejšnji igri še danes izjemno spoštovani, a razvijalec Starbreeze Studios očitno ni dosegel zadanih ciljev. Sicer je tematika igre ostala nespremenjena, tako da se boste še vedno povezovali v ekipe in sodelovalno ropali banke, vendar posodobitve od leta 2023 niso bile preveč vsebinsko zanimive in baje igra še danes vsebuje hrošče in neuravnoteženo igralno formulo. A morda bo vaša izkušnja drugačna in ni jih malo, ki jim je Payday 3 kljub vsem težavam vseeno všeč.

Seznam zaključuje platformščina Pac-Man World Re-Pac, ki je v bistvu predelava igre iz leta 2004. V primerjavi z originalom je bila grafika pošteno nadgrajena in takšnih platformskih iger na splošno ni veliko, tako da če ste še vedno željni novih izzivov po Astro Botu, potem zna biti tale naslov ravno pravšnji za preganjanje dolgčasa.

Trojica naštetih iger bo za prevzem na voljo od 4. februarja, do takrat pa lahko še vedno izkoristite ponudbo prejšnjega meseca, ki vključuje igre Suicide Squad: Kill the Justice League, Need for Speed Hot Pursuit Remastered in The Stanley Parable: Ultra Deluxe

Igri The Sims 1 in 2 naj bi še ta teden dobili predelavi

0

Franšiza iger The Sims te dni praznuje že svoj 25. rojstni dan in zanimivo je, da je založnik EA za to izjemno popularno serijo iger izdal samo štiri glavne dele in nekaj stranskih samostojnih naslovov. Vendar poznavalci franšize zagotovo veste razlog za to, saj je EA za vsak naslov spočel celo morje manjših in večjih DLC-jev in s to prakso nadaljuje tudi z zadnjim delom The Sims 4, ki še vedno dobiva dodatke, pa čeprav je igra izšla leta 2014.

Nove govorice iz spletne strani Kotaku zdaj pravijo, da bo založnik še ta teden pripravil predelavo prvih dveh iger, ki jih je dandanes praktično nemogoče igrati na legalen način. Prvi Simsi so bili namreč dostopni samo preko antične tehnologije CD-jev, medtem ko smo drugi del digitalno lahko dobili preko kolekcije Ultimate Collection, a je bila ta odstranjena dobrih deset let nazaj, ko je na trg prišla igra The Sims 4.

Govorice glede potencialne predelave so se začele že dva tedna nazaj, ko so igralci v prezentaciji Behind The Sims slišali zvočni efekt iz igre The Sims 2. Nato je igra The Sims 3 po letih mirovanja prejela novo posodobitev, EA pa je nato preko svojega uradnega X profila začel dražiti praznovanje 25. obletnice in pri tem je bil pokazan model Simsa iz prve igre, ki ima okoli sebe kolesce za interakcije.

Spletna stran SimsCommunity se je zdaj dokopala tudi do datuma izida. Igri The Sims 1 in The Sims 2 naj bi v prenovljeni obliki izšli 31. januarja, zaenkrat pa je od platform potrjen samo PC. Obe igri naj bi vključevali tudi vse pretekle dodatke: prvi del bo vključeval razširitve Livin’ Large, House Party, Hot Date, Vacation, Unleashed, Sims Superstar in Makin’ Magic, medtem ko bo drugi vseboval vseh 8 večjih dodatkov in 9 manjših DLC-jev.

Serija Beli lotos dobila napovednik za svojo 3. sezono

0

Po dveh letih se na televizijske zaslone vrača serije Beli lotos, ki se bo držala formule preteklih sezon: bogatuni se znajdejo na neki eksotični lokaciji znotraj izjemno dragega hotela, nakar gledamo dramo, ki se vrti okoli njihovih življenj in dobro razdelanih osebnosti, vse to pa je dodatno začinjeno z nekim skrivnostnim umorom.

Prva sezona je imela za svojo temo denar, druga seks, tretja pa se bo vrtela okoli umora ter vzhodne religije in njihove spiritualnosti. Nove epizode, ki se bodo tokrat odvijale na Tajski, bo zopet vodil Mike White in ta je v snemanje privabil nekaj znanih imen: med njimi vsekakor prednjači Walton Goggins iz serije Fallout, ki bo tule igral starejšega premožneža, ki se je na oddih odpravil z močno mlajšo dečvo in to je dober izgovor za lepo dozo drame.

Tudi ostale situacije so zanimive: imamo skupino starejših žensk, ki poskušajo obuditi prijateljstvo iz otroštva in eno družino v kateri je oče ravno sredi dopusta izvedel novico, da je izgubil ves denar, kar mora zdaj nekako povedati ostalim družinskim članom. Najbolj normalna se zdi Belinda (Natasha Rotwell), ki je tudi edini že viden lik: v 1. sezoni je igrala vodjo zdravilišča, na Tajsko pa se je prišla učiti novih veščin, ki jih bo nato lahko uporabila doma na Havajih.

Beli lotos bo premiero 3. sezone doživel 16. februarja, tako kot vse epizode do sedaj pa bomo tudi nove lahko spremljali zgolj preko pretočnega servisa Max.

Resident Evil bo dobil nov film – tokrat bo za njim stal režiser filma Barbarian

0

Založniku Capcomu je treba že nekako dopovedati, da zgodba iger Resident Evil pač ni namenjena za ustvarjanje celovečercev. V bistvu je meni osebno tudi znotraj videoiger komajda prebavljiva, a jo lahko spremljam, saj se vmes zabavam z odličnimi igralnimi mehanikami.

Vendar Japonci že več kot 20 let poskušajo iz Resident Evila narediti nekakšno filmsko franšizo in v bistvu jim je najbolje kazalo s čisto prvim filmom iz leta 2002, ko smo gledali Millo Jovovich, ki se na pol gola zbudi sredi okuženega mesta, polnega zombijev in je zgodba kazala potencial. Vse kar je prišlo kasneje je bilo meni osebno povsem zgrešeno in sem notri prištevam tudi film iz 2021 Resident Evil: Welcome to Raccoon City.

Ocene za vse te filme so na spletni strani Rotten Tomatoes porazne, vendar je franšiza očitno tako dobičkonosna, da Capcom še naprej daje zeleno luč novim projektom. Spletna stran The Hollywood Reporter zdaj pravi, da bo novi film nastal pod režisersko palico Zacha Creggerja, za produkcijo pa bosta poskrbela studia PlayStation Productions in Constantin Film.

Šlo naj bi za takoimenovani “reboot” filmske franšize, tako da vsi pretekli filmi in njihova zgodba z novim izdelkom ne bodo imeli nobene povezave in Cregger je s svojim najbolj znanim filmom Barbarian iz leta 2022 dokazal, da ima dovolj talenta za ustvarjanje grozljivke. Malce manj prepričljiv je scenarist, ki bo zgodbo spisal skupaj s Creggerjem, saj bo to Shay Hatten, ki se je podpisal pod obupni Army of the Dead.

Za film baje da velja ogromno zanimanja in za pravice distribucije se baje borijo kar štirje pretočni servisi: med njimi naj bi bil tudi Netflix.