Vesolje fantazijske povesti Witcher je trenutno v mirovanju, a to niti približno ne pomeni, da je mrtvo. Razvijalec iger CD Projekt RED je nedavno sprožil večje valove navdušenja, ko je napovedal igro The Witcher 4, kjer bo glavno vlogo nosila dobro znana Ciri, Netflix pa nas je zdaj opomnil, da Geralta ne nameravajo pozabiti, saj zanj pripravljajo nov animiran film Sirens of The Deep.
Eno animiranko nam je Netflix že dostavil in sicer leta 2021, ko je Studio Mir dostavil Nightmare of the Wolf in ti isti risarji zdaj stojijo za Sirens of The Deep, ki je včeraj dobila svoj prvi napovednik.
Zgodba se napaja iz kratke zgodbe A Little Sacrifice, ki smo jo lahko brali v knjigi Sword of Destiny. V glavni vlogi nastopa Geralt, ki naleti na obmorsko vasico in ta se že dolgo ukvarja s problemom morskih ljudi. Škrgarji namreč napadajo vaščane in Geralt se zaplete v zanimivo zgodbo, ki ga med drugim odpelje pod vodo, kjer naleti na pravo podvodno mesto. Vmes seveda ne manjka dobrega, starega klanja večjih pošasti, ki so tokrat obdarjene z lovkami in Geralt bo na splošno poskušal preprečiti večjo vojno med dvema rasama, kar je zdaj že del njegovega vsakdanjika.
Morda najbolj zanimiv del tega animiranega filma je glasovni igralec Doug Cockle, saj je ta svoje glasilke Geraltu posodil v trilogiji iger The Witcher in zdaj se bo poskušal prvič dokazati tudi v animiranem filmu. Njegov glas lepo obudi nostalgijo, čeprav sem ga zdaj prvič slišal kričati in moram priznati, da v teh kadrih njegov glas izpade nekoliko nenavadno. V vlogi Yennefer in Jaskierja se bosta preizkusila Anya Chalotra in Joey Batey, ki sta enaki vlogi odigrala v Netflixovi seriji.
The Witcher: Sirens of The Deep na Netflix prihaja 11. februarja. Neflix dela tudi na 5. in hkrati zaključni sezoni glavne serije, ki bo med nas prišla enkrat v 2026.
Razvijalec Rebel Wolves, ki je sestavljen iz nekaterih bivših članov studia CD Projekt RED in ima na čelu Konrada Tomaszkiewicza, ki je pred tem vodil razvoj igre The Witcher 3, je svoj prvi projekt predstavil leta 2022, a šele danes je ta preko interneta sprožil obsežnejše debate. The Blood of Dawnwalker je namreč prejel svoj prvi napovednik, ki v obseg meri kar štiri minute in ta mi je s svojo obsežnostjo obudil spomine na uvodno sekvenco iz prvega Witcherja, ki je bila še daljša in je trajala skoraj osem minut.
Vpliv Witcherja je jasen že iz prvega kadra, a tule bomo gledali na originalno pripoved, ki svojih korenin nima v nobeni knjigi. Dogajanje je preseljeno v 14. stoletje in to kar v Evropo, ki se je takrat soočala z neprestanimi vojnami, za povrh pa je okoli strašila še kuga imenovana Črna smrt, tako da je bila smrt stalni spremljevalec vsakega živečega.
Napovednik nam pokaže zanimivo sekvenco v kateri naš junak Coen poskuša z otrokom ubežati vojakom, nakar ga ti stisnejo v kot, a še preden lahko dvignejo svoj meč, jih iz teme napadejo krvoločni vampirji, ki nato Coena spremenijo v vampirja, s tem da on postane Dawnwalker in mu ni treba ves čas iskati zavetja v temi.
Igra se bo tako vrtela med bitko ljudi in vampirji, Coen pa se bo sam odločal, kateri strani se želi zavezati in kdo bo tako posledično zavladal evropski pokrajini. Napovednik obljublja odraslo vsebino, kjer ne bo manjkalo krvavih prizorov, kar je nekako skladno s pričakovanji za naslov, ki se odvija znotraj najbolj nasilnega dela evropske zgodovine.
Na žalost nam Rebel Wolves ni dostavil kakšnega datuma izida, so pa obljubili, da bomo še poleti letos dobili prvi igralni napovednik in sumim, da bo The Blood of Dawnwalker svoj končni izid zabeležil enkrat v 2026. Do takrat lahko občudujete njihovo uradno spletno stran, kjer najdete tudi povezave na uradne družabne kanale.
Ljubitelji iger, ki veliko truda vlagajo v grajenje depresivne atmosfere, za vas imam novo potencialno poslastico. Nedavno se je namreč na spletu pojavil napovednik za indie igro I Have No Change in sicer gre za naslov, ki so ga skupaj spravile ruske roke znotraj razvijalca Studio Rassvet, igra pa nas postavi v vlogo, ki jo redko zavzamemo: prodajalec, ki se znajde znotraj majhnega kioska.
Lokacija dogajanja je seveda Rusija in znotraj njenih zmrznjenih ulic nekega dne 27-letni junak Matvey skadi cigareto in se odpravi proti svoji mali baraki, ki pred okencem že drži prvo stranko. V prvem dražilniku lahko vidimo sicer odlično grafično podobo, nakar je stranka videti kot nekaj iz animeja, a ko enkrat končno vstopimo v svojo “pisarno” in odpremo okence, se pred nami znajde realistično izrisan možakar iz FMV sekvence.
In to bo v bistvu glavna igralna zanka, saj bomo morali poslušati pritoževanje strank, ki jih ne muči samo naša stojnica, ampak težave vsakdanjega življenja nasploh. Nekateri bodo tako žalostni, drugi veseli in te njihove zgodbe znajo tudi igralca razveseliti ali pa ga pahniti v še večjo depresijo. Vse to se morda sliši dolgočasno, a igra Papers Please je dobro pokazala, da ima lahko tudi koncept stražarja na meji zanimive igralne vložke in to bi znalo veljati tudi za igro I Have No Change.
Igra zaenkrat nima napovedanega datuma izida, a jo lahko na Steamu že dodamo pod seznam želja. Če vas morda mikajo takšne “izolirane” igre, ki veliko dajo na atmosfero, si lahko ogledate že omenjeno igro Papers Please, na Steamu pa se je konec oktobra pojavila tudi igra igra Tostchu, kjer se sredi Turčije preizkusimo v vlogi prodajalca hrane, nakar se nam začno dogajati srhljive stvari.
Založnik MegaPixel Studio je dve leti nazaj k življenju pripeljal franšizo The House of the Dead, ki smo jo prvič ugledali leta 1996, SEGA pa nam je takrat predstavila vse čare žanra streljačin na tirnicah, kjer nas igra sama sprehaja iz ene sobe do druge, na nas pa samo sloni naloga streljanja zombijev in večjih šefov.
Original je bil uspešen na račun zabavnih kontrol, saj smo v televizor usmerili plastične pištole “light gun” in preko njih streljali nemrtve kreature in te nadzorne sheme ni tako enostavno prenesti na navaden kontroler ali pa navezo tipkovnice in miške. Prištejte k temu še težave z optimizacijo in ni težko videti, zakaj se predelava iz leta 2022 ni preveč dobro obnesla na trgu, a MegaPixel Studio ne namerava obupati, zato je že najavil obdelavo drugega dela.
Igra The House of the Dead 2: Remake bo tako enako velik projekt kot njen predhodnik. Nastopili bomo v vlogi skrivnostnega agenta Jamesa, ki bo moral potamaniti čim več nemrtvih kreature, tega pa se bo lahko lotil sam ali pa v navezi s partnerjem Garyjem, tako da se bosta lahko skozi kampanjo odpravila dva igralca.
Igranje bo ostalo verno originalni viziji in tudi tukaj bo premikanje namesto vas naredila igra, a preko pametnega igranja si lahko odprete tudi kakšne stranske poti. Poleg osnovne kampanje bo na voljo tudi ločen igralni način “Boss Mode”, kjer boste poskušali čim hitreje popokati valove šefov.
Tudi The House of the Dead 2: Remake bo na voljo preko PC-ja ter na aktualni in prejšnji generaciji konzol. Spet se praskamo po glavi zaradi bizarne odločitve založnika, da zadeve ni omogočil za igranje na VR napravah, saj je kampanja za takšno preigravanje naravnost perfektna in navaden kontroler pri takšnih igrah enostavno ni tako zabaven.
The House of the Dead 2: Remake točnega datuma izida še nima – vemo zgolj to, da ga bomo lahko igrali enkrat spomladi 2025.
O postapokaliptičnem Združenem kraljestvu se zadnje čase nekam veliko govori, kar bi znalo pomeniti, da bi ljudje radi izkusili takšno depresivno pripoved še kje drugje kot pa samo v ZDA. Lani smo za igro Fallout 4 dobili ogromen in dobro sprejet mod Fallout: London, misli na zombije pa nam je obudila ponovno rojena serija filmov 28 Years Later. Zdaj bo postapokaliptično pripoved poskušal skupaj spraviti še razvijalec Rebellion, ki je zadnje čase koval samo nova poglavja franšize Sniper Elite, zdaj pa bi rad poskušal nekaj drugačnega, zato dela na zanimivi igri Atomfall.
O tej smo nekaj malega že zapisali, nedavno pa smo dobili obsežnejši igralni napovednik, ki nas naseli v regijo Lake District. Štorija se napaja iz resničnega dogodka, znanega kot Windscale Nuclear Disaster, ki se je zgodil leta 1957, le da je v igri ta ušel izpod nadzora in za vedno spremenil pokrajino Združenega kraljestva, tako da so se po zelenih planjavah in zapuščenih zgradbah naselili banditi, vojska pa poskuša preko ogromnih mehaniziranih robotov podrediti ljudstvo svojim ciljem.
Atomfall si tako marsikakšen vidik izkušnje deli s Falloutom, le da bo tule malce večji poudarek na preživetju. Iskanje surovin bo ključnega pomena, saj streliva ne bo veliko, zato bo v nekaterih primerih bolj pametno poprijeti za ročaj kakšnega kija za kriket, možno pa se bo skriti v podrastje in nasprotnika nato prikrito odstraniti ali pa se odsmukati mimo njega, brez da bi sploh kdo vedel, da smo tam. Ta taktika se sicer ne bo dobro obnesla znotraj podzemnih bunkerjev, ki spominjajo na nekaj iz Stalkerja, saj nas bodo tam čakale bizarne anomalije in presneto agresivni mutantje. Sicer mi še ni čisto jasno, kaj točno pomeni tista rdeča telefonska govorilnica, ki smo jo zdaj videli v vsakem napovedniku, a nekaj misterioznosti mora igra prihraniti za svoj končni izid.
V bistvu mi ni še čisto jasno, kakšno identiteto sploh ima Atomfall, saj se mi zdi, da poskuša skupaj zmešati prvine iz več različnih žanrov in iger. Rebellion je sicer izkušen razvijalec in upamo, da bodo vse te sestavine uspešno zmešali med sabo in na koncu dostavili zabavno in atmosferično igro. O tem bomo sodili od 27. marca dalje, ko se bo igra pojavila na PC-ju ter konzolah aktualne in prejšnje generacije.
Nekateri igralci so še vedno razočarani, da naslednji mesec ne bodo zmožni igrati novega poglavja franšize Assassin’s Creed, ki bo tokrat podnaslovljeno Shadows in nas bo odpeljalo v dežele starodavne Japonske, a bodo morda veseli dejstva, da Ubisoft že zdaj načrtuje dodatno vsebino, ki jo bomo dobili po izidu igre.
Novica glede dodatka se je sprva pojavila na spletni strani Insider Gaming, ki je na Steamu opazila zapis glede razširitve, imenovane Claws of Awaji. Ta namerava s sabo prinesti za nekje 10 ur dodatne vsebine, ki jo bomo lahko izkusili na povsem novem delu mape, tam pa bomo poleg novih misij dobili priložnost pridobitve povsem novega tipa orožja, skupaj z novimi veščinami in ostalo operemo.
Glede na napovednik za edicijo Collector’s Edition, ki pokaže devet regij in en povsem prazen otok, se predvideva, da se bo ekspanzija odvijala ravno na tem neoznačenem otoku, ki se imenuje Awaji Island in igra pomembno vlogo znotraj japonske vere Shinto.
Objava je bila hitro pobrisana iz Steama, a igralci so začeli hitro razglabljati, zakaj Ubisoft že zdaj dela na razširitvi, če pa osnovna kampanja sploh še ni ugledala luči sveta. Tako velik dodatek bi bil običajno del sezonske prepustnice, a Ubisoft je nedolgo nazaj prevetril svoj finančni model in se odrekel sezonskim prepustnicam v enoigralskih naslovih. Podjetje je nato na Discordu priznalo obstoj tega dodatka, nakar so zapisali, da bo več informacij znanih naknadno in da bo razširitev Claws of Awaji prejel vsak, ki bo igro prednaročil.
Assassin’s Creed Shadows ima trenutni izid planiran za 20. marec.
Slovenski jezik je v svetu tujejezičnih filmov in serij še vedno slabo zastopan. Od večjih pretočnih servisov nam edino podporo nudi Max, ki v sebi nosi podporo za slovenske podnapise, premožnemu Netflixu pa se očitno ne splača vložiti nekaj evrov, da bi vsebino prevedel v podalpski jezik.
Rešitev te zagate bomo morda našli v umetni inteligenci, ki je poklic prevajalcev praktično izničila in poti nazaj zdaj več ni. To je ugotovilo tudi podjetje VideoLAN, ki že dolgo stoji izza odličnega predvajalnika VLC, ta pa bo kmalu dobil novost v obliki samodejnega prevajanja podnapisov in to preko umetne inteligence.
VideoLAN je to funkcionalnost kazal na nedavnem sejmu CES 2025 v Las Vegasu in kar je še posebej pri njej impresivno je dejstvo, da umetna inteligenca podnapise generira v realnem času. To pomeni, da preko nje ne bomo lahko poslovenili že izdanih filmov in serij, ampak jih bomo lahko vklopili tudi med prenosi v živo. Podjetje pravi, da bo na takšen način podprtih več kot 100 jezikov in čeprav še ni uradno znano, kateri to bojo, ni vrag, da sem notri ne bi spadala tudi slovenščina.
Zanimivo je tudi dejstvo, da se bodo ti podnapisi generirali na lokalni napravi, kar pomeni, da se za to funkcijo ne bo treba zanašati na kakšne oblačne storitve, ki so skorajda vedno plačljive ali pa vsebujejo omejitve in tako bomo podnapise lahko prevajali tudi takrat, ko sploh nismo povezani na internet.
Za zdaj še ni znano, kdaj bo ta funkcionalnost prešla v roke končnih uporabnikov, VideoLAN pa se je pohvalil, da je program VLC ta teden zabeležil impresivnih 6 milijard prenosov.
Medtem ko pridno čakamo, da letos izide sveže napovedana igra Mafia: The Old Country, lahko vmes obujamo spomine na pretekle igre in se morda med pripravo na novo avanturo lotimo tudi ponovnega preigravanja prejšnjih poglavij, čeprav bo štorijalna vez s kasnejšimi deli bolj ohlapna, saj se bo igra The Old Country odvijala še pred dogodki iz prve igre.
Modderji so nekaj ljubezni naklonili igri Mafia 2 iz leta 2010, ki je oboževalce razdelila na dva ločena tabora. Nekateri igralci pravijo, da je originalna Mafia še vedno najboljša in ta je zato leta 2020 dobila večjo predelavo Definitive Edition, medtem ko je založnik 2K obdelal tudi drugi in tretji del, tam smo ugledali samo malce manjše grafične nadgradnje. Drugi del je tako pri nekaterih manj spoštovan, a spet nekateri pravijo, da jim je bila zgodba boljša in glavni lik Vito Scaletta bolj všeč.
Mod Final Cut namerava zdaj popraviti nekatere zamere originala, saj je glavni namen projekta razširiti originalne ideje ter mesto narediti bolj živo. Nekatere misije bodo predelane in dober primer tega je že uvodna misija, kjer se Vito kot vojak podi po Siciliji. Zdaj bo ta del občutno razširjen, v napovedniku pa lahko vidimo, da bodo enako odebeljene tudi nekatere druge misije, kot je tista, kjer Vito in njegov najboljši prijatelj Joe preprodajata cigarete. Čakajo nas tudi dodatne misije, napovednik pa celo namigne, da bomo morda lahko ugledali alternativen konec, ki je bil v originalni kampanji presneto tragičen.
Potem so tu druge stvari, kot je denimo možnost potovanja preko taksijev, avtobusov in vlaka, moč pa bo celo vstopiti v salon vozil in si štirikolesnika ogledati od blizu ter se morda tako odločiti za legitimen nakup, namesto da bi ga vedno morali suniti iz ceste.
Mod Mafia: Final Cut nosi oznako 1.3, saj je ta modifikacija prej že bila na voljo preko spletne strani NexusMods, a so jo avtorji od tam umaknili, saj želijo stvar izdati popolnoma na novo. Kdaj se bo to zgodilo zaenkrat še ni znano, je pa treba opozoriti, da je mod namenjen originalni verziji igre, ki se zdaj na Steamu imenuje Classic in ne za predelavo Definitive Edition – to naj vas ne skrbi preveč, saj grafične razlike med tema verzija nista tako veliki in original je kljub 15 letom od izida še danes videti spodobno.
Proizvajalci avtomobilov se že dolgo ukvarjajo z idejami glede tega koliko zaslonov je smiselno vgraditi v sprednji del armature in kdaj je teh enostavno preveč in nas začnejo med vožnjo motiti, kar je seveda lahko hudo nevarno. Na kakšnem YouTubu ste zagotovo že videli ogromno takšnih konceptnih zasnov in prototipnih avtomobilov, kjer je celotna avantura praktično en ogromen ekran, a seveda je bilo tisto pretiravanje in v praksi ni imelo smisla.
Podjetje BMW je že dolgo nazaj napovedalo prenovo svoje uporabniškega vmesnika iDrive, ki smo ga do sedaj nadzorovali s centralnim gumbom, zdaj pa se ta poslavlja in zamenjal ga bo povsem prenovljeni sistem Panoramic iDrive in prvo predstavitev smo ugledali na nedavno zaključenem sejmu CES 2025.
BMW je za to konferenco celotni oder spremenil v nekakšno kabino, ki je tako predstavila največje novosti novega sistema. Na sredini se bo še vedno nahajal ogromen zaslon, le da je zdaj malce nagnjen, kar bi moralo vsakemu vozniku takoj sporočiti, da gleda v nov uporabniški vmesnik, ki ga poganja operacijski sistem BMW Operating System X.
Novi sistem v sebi vsebuje lepo dozo umetne inteligence, ki se bo znala instantno odzivati na naše glasovne ukaze, po zaslonu pa bomo seveda še vedno lahko tapkali, če bomo kakšno funkcijo želeli instantno sprožiti.
Najbolj zanimiv del novega uporabniškega vmesnika se nahaja tik pod steklom in zaobsega celotni sprednji del kabine, BMW pa mu je nadel ime Panoramic Vision. Na tale ozek pas lahko naselimo funkcije, ki so nam najbolj priročne, kot je denimo trenutno vreme, temperatura, kompas in ostale stvari. Pred volan lahko nato namestimo informacije glede samega avtomobila, kot je denimo trenutno stanje baterije, koliko kilometrov smo prevozili in koliko časa nas še loči od domače garaže. Vse to je videti elegantno in dokaj nemoteče, a BMW z zasloni tule ne bo zaključil, saj se bo zgoraj na steklu izrisal še 3D prikaz naše trenutne poti in čeprav je stvar prozorna se mi še vedno zdi pretiravanje, saj se je s tem že začelo zakrivati naše vidno polje vožnje.
A ljubitelji BMW-jev se boste na te stvari enostavno morali privaditi, saj bo Panoramic iDrive prisoten v vseh prihajajočih avtomobilih te branže – začenši z novo serijo avtomobilov Neue Klasse, ki izide konec tega leta. Nekaj izbire boste še vedno imeli, saj je BMW potrdil, da bo še vedno podprto povezovanje na telefone preko sistemov Android Auto in Apple CarPlay.
Ste se kdaj sredi kakšne gostilniške debate spomnili kakšnega zabavnega videoposnetka in ste želeli tega podeliti s prijatelji, a ste hitro ugotovili, da gnetenje številnih glav okoli enega zaslona ni ravno najbolj udobno? Te zagate lahko reši sveže predstavljeni izdelek Aurzen ZIP, ki je tako majhen, da ga lahko pospravite v svoj žep in lahko postane reden gost zabav, ki bo deloval v navezi z vašim telefonom.
Napravo lahko razpremo in tako elegantno prilagodimo višino in naklon, nakar projektor usmerimo proti bližnji steni in že lahko gledamo slike iz Instagrama ali pa zavrtimo kakšen YouTube video. Slika za tako majhen izdelek seveda ne bo tako impresivna kot pri kakšnih domačih projektorjih, zato se boste morali zadovoljiti z ločljivostjo 720p in svetlost slike znaša maksimalno 100 lumnov, kar pomeni, da se boste za udobno gledanje slike morali nahajati v dokaj temnem prostoru.
Žal je naprava tudi premajhna, da bi na sebi vsebovala HDMI vhod, zato boste posnetke na napravo morali prenašati brezžično, eno polnjenje pri svetlosti 60 lumnov pa zadostuje za 90 minut obratovanja. Magnetna baza vam omogoča, da lahko napravo udobno pričvrstite na raznorazne površine, podprto pa je gledanje horizontalnih ali vertikalnih videov.
Na uradni spletni strani lahko najdemo tudi povezavo za Kickstarter kampanjo, na njej pa boste za izdelek morali odšteti 249 dolarjev. Končni izid je planiran za marec.
Vedno je lepo videti, ko ima razvijalec v svoj prihajajoči izdelek toliko zaupanja, da kodo za igro pošlje opisovalcem tedne pred uradnim izidom. Sem notri spada tudi češki studio Warhorse Studios, ki nam je leta 2018 dostavil unikatno srednjeveško avanturo Kingdom Come: Deliverance, zdaj pa so nam omogočili zgodnji vpogled v igro Kingdom Come: Deliverance 2, ki izide šele enkrat februarja.
Tako nam je dal razvijalec cel mesec časa, da se poglobimo v vse čare drugega dela pripovedi kovačevega sina Henryja, ki smo ga nadzorovali tudi v prvem delu in v tem predogledu mi je dovoljeno podati samo vtise iz prvih nekaj ur igranja, medtem ko polno recenzijo lahko pričakujete bližje k dejanskemu izidu igre.
Razvojna ekipa: Warhorse Studios Založnik: Deep Silver Platforme: PS5, PC, XSX Steam:Povezava Datum izida: 4. februar 2025 Cena: 59,99 €
NAPOVEDNIK
Moja kopija igre je bila izdana za konzolo PlayStation 5 in igranje na tem sistemu mi je bilo takoj malce nenavadno, saj je Kingdom Come: Deliverance dolgo veljal za povsem PC-jaški naslov, ki so ga šele naknadno predelali za konzole in original sem izkusil na računalniku. A podarjenemu konju se ne gleda v zobe, zato sem kopijo igre naložil na konzolo PlayStation 5 Pro in pri nastavitvah sem takoj opazil, da pri Pro verziji ne obstaja nobeno nastavljanje grafike. Tako sem samo stisnil gumb za novo igro in ob tem opazil še eno spremembo v primerjavi z originalom: možnost nastavljanja težavnosti, ki je tu samo ena.
Uvodna sekvenca je v bistvu neposredno nadaljevanje tisto, ki smo jo ugledali ob zaključku prve igre. Henry je zdaj spoštovan vitez in na poti spremlja svojega dobrega prijatelja in plemiča Hans Capona, ki je šel v sosednjo deželo sklepati zavezništva proti rimskemu cesarju Sigismundu. To je bila že pred izidom ena mojih glavnih ugank glede nadaljevanja: kako nam bo razvijalec zopet dostavil tisti razvoj lika, ki smo ga ugledali v prvem delu, ko smo se iz preprostega kmeta razvili v mogočnega bojevnika? No, odgovor ni tako presenetljiv, saj se je prijema delne amnezije poprijelo že marsikakšno takšno nadaljevanje RPG-jev. V tem primeru Henryja in njegovo kompanijo naskočijo banditi, ki nas tako usekajo po glavi, da izgubimo lep del nabranih veščin, čeprav spomine na pretekle dogodke izgubimo. Nakar se v spodnjicah znajdemo sredi tuje dežele, kjer nikomur sploh ne moremo dokazati naše prave identitete in tu nekje se začne naše potovanje, ki je sestavljeno iz nabiranja opreme, iskanje slovesa in opravljanja nalog, ki nas preselijo bližje k cilju premagovanja Sigismunda in njegove bande.
Stranske naloge so zdaj malce bolj razgibane in unikatne.
Glede na zapisano vam je lahko zdaj že jasno, da se Kingdom Come: Deliverance 2 igra dokaj podobno predhodniku. Tako vas čaka odprti svet, ki je tule še enkrat večji od prvega dela in ta je naravnost neizprosen in v marsikakšnem pogledu veliko težji od prvega dela. Pripravite se na veliko tekanja, saj imate na začetku dovolj drobiža zgolj za kakšen hlebec kruha, zato vsaka surovina veliko pomeni. Tudi začetne stranske naloge so se mi zdele nekam težje od tistih v prvem delu, saj za začetne objektive preprosto nimate denarja, niste dovolj izkušeni v boju ali pa se ne znate dovolj tiho premikati, da bi lahko kakšno stvar ukradli. Po začetnih urah beračenja in tekanja po mapi kot kura brez glave sem se odločil stopiti na temnejšo stran, saj je drugače napredek polžje počasen. Z veliko mukami mi je uspelo pospraviti prvo manjše taborišče banditov in ko sem si enkrat nabral nekaj oklepa, boljše orožje in prgišče zlatnikov je avantura postala lažja, čeprav sem o konju še vedno lahko samo sanjal.
Dokaj hitro sem moral spoznati tudi pritikline boja, ki je še vedno podoben predhodniku, a mi je bil tudi bolj zanimiv že takoj od začetka, namesto da bi moral čakati na učenje naprednih potez. Smeri napadov je tule malce manj, a je zato učenje kombinacij lažje, osnovno tepežkanje pa je zdaj bolj dinamično. Pomembno je pravočasno blokiranje udarcev in če tega zdaj uspešno izvedemo, lahko takoj sprožimo protiudarec, a ob tem je treba paziti, da nam tudi nasprotnik ne naredi istega. Tako se hitro zapletemo v ples mečev, kjer je treba pri protiudarcih spreminjati smer napada, obenem pa paziti na merilnik vzdržljivosti. Boji so tako že od začetka napeti, a še vedno nekoliko nerodni, ko se spopademo z več kot enim banditom, pobegniti pa jim je praktično nemogoče. Še ena fajn novost je, da lahko med bojem stisnemo tipko za hitri pogovor in na takšen način se lahko včasih predamo ali pa dodatno izzovemo nasprotnika.
Kovačenje je zdaj sestavni del igre, saj lahko oblikujemo orožja iz načrtov, hkrati pa jih popravljamo in se s tem izognemo enormnim stroškom popravil.
Ostale mehanike predhodnika so ostale nekako nespremenjene, kar bi znalo nekaterim igralcem izkušnjo priskutiti. Za shranjevanje je denimo še vedno treba kuhati šnops in res je zanimivo, da je Warhorse ohranil to funkcijo, saj je bila ta največji razlog za pritoževanje pri prvi igri. Še vedno boste morali skrbeti za preživetvene funkcije kot sta lakota in utrujenost, žretje iz okoli razpostavljenih loncev pa je zdaj označeno za krajo, tako da lahko žlico v kotel pomolite samo takrat, ko ni nikogar zraven. NPC-ji so na splošno bolj pozorni na vaše podvige in vas lahko naženejo stran že če samo pogledate proti zaklenjenim vratom.
Omeniti moram še eno novost, ki pri igranju pride hudo prav: sistem preoblek. V meniju lahko sestavimo različne kombinacije orožij in oklepa, kar pomeni, da se lahko denimo v boj spustimo v polnem oklepu, skupaj z dvoročnim mečem, za kakšno tiholazenje pa preklopimo na kakšen bolj črn usnjeni jopič, s tihimi copati. To je velik napredek v primerjavi z originalom, ko si moral za kaj takega mukotrpno menjati vsak kos opreme samo za eno vlamljanje v skrinjo in nato spet vse to narediti še enkrat, ko si za sprehajanje po odprtem svetu želel nazaj v oklep.
Splošno gledano bi zaenkrat Kingdom Come: Deliverance 2 lahko označil za tipično nadaljevanje, ki je v marsikakšnem pogledu nadgrajena igralna zasnova originala. Že zdaj lahko zapišem, da če prvega dela niste pretirano marali, potem vam verjetno po godu ne bo niti drugi del, saj ta nekatere stvari resda spremeni, a igralna srž ostaja nekako enaka, kar bo po drugi strani razveselilo pristaše prvega dela.
NPC-ji so zdaj bolj realistični in tudi na splošno je grafika pridobila na podrobnostih, čeprav je original še danes vidno impresiven.
Je pa tudi že zdaj jasno, da je Warhorse Studios v ta projekt prelil ogromno ljubezni in truda, zato lahko vsekakor pričakujete, da se boste njihovem svetu lahko hitro izgubili. Stranske naloge so tokrat bolj zanimive in dialog bolj bogat, za tiste polne vtise pa še malce počakajmo in vam jih podam februarja, ko bom tudi prodrl dlje v glavno zgodbo in se dodobra spoznal še z vsemi ostalimi igralnimi mehanikami.
Francoski založnik Ubisoft se je te dni znašel v velikih škripcih in zna biti, da bo tekoče leto najtežje v njihovi zgodovini. Dolgo je namreč že minilo odkar so Francozi dostavili kvaliteten naslov, ki se je hkrati tudi dobro prodal, zaradi česar so utrpeli niz odpuščanj in preklicanih projektov. Pod pričakovanji sta se obnesli igri Avatar: Frontiers of Pandora in Star Wars Outlaws, kjer je moral založnik plačati še za dragi licenci, slabo pa jim je šlo tudi pri manjši igri Prince of Persia: The Lost Crown, kjer je bila nato razpuščena razvojna ekipa, preklican pa je bil tudi nadaljnji razvoj sicer brezplačne omrežne streljačine XDefiant.
Skratka, Ubisoft rešilno bitko vidi v igri Assassin’s Creed Shadows, saj so se igre iz te franšize vedno dobro prodale. In od tega naslova je zdaj veliko odvisno – morda tudi sama prihodnost podjetja – zaradi česar založnik neprestano prestavlja izide. Originalno je bil naslov planiran za november 2024, nakar se je zgodil zamik na februar, včeraj pa je prišla uradna najava vnovične prestavitve datuma izida, ki se bo zdaj zgodil 20. marca.
NEWS: Assassin's Creed Shadows is delayed again, now to March 20, Ubisoft says, as the company pursues "various transformational strategic and capitalistic options to extract the best value for stakeholders" (looks for a potential sale).
Uradno naj bi ji ta dodaten čas pomagal izboljšati igro glede na odzive igralcev, ki so jih preštudirali v zadnjih mesecih. A dobro zanesljiv novinar Jason Schreier pravi, da razlog tiči drugje, saj naj bi Ubisoft iskal potencialnega kupca. Trenutni direktor Yves Guillemot naj bi v poročilu investitorjem zaupal, da raziskujejo razne poti za maksimalni izkupiček dobička vsem delničarjem, v izjavi za javnost pa je povedal, da za Ubisoftove licence obstaja več poti generiranja dobička v prihodnosti.
When asked for clarification on Ubisoft's future today during a call with investors, CEO Yves Guillemot wouldn't answer other than saying there are "several potential paths to deliver value from Ubisoft's assets and franchises" and they'll "inform the market if and when a transaction materializes."
Guillemotove besede bi lahko vzeli kot jasen znak, da se Ubisoft nekomu želi prodati in ne bi bili presenečeni, če bi kakšno uradno najavo glede prodaje dobili enkrat v sledečih treh mesecih. Delnice podjetja so v zadnjih petih letih upadle za 80 % – samo v zadnjem letu so izgubile 40 % svoje vrednosti.
Final Fantasy 7 Rebirth je bila naravnost odlična igra in si je zato prislužila tudi visoko uvrstitev na naši lestvici najboljših iger leta 2024. Kljub svoji kvaliteti pa se mi zdi, kot da je bila tale naslov nekam hitro pozabljen in podcenjen, čeprav si pri igričarjih zasluži veliko več spoštovanja. Krivec za to bi znalo biti dejstvo, da je igra izšla samo za konzolo PlayStation 5 in ta strategija zdaj ni več tako pametna, kar je priznal tudi sam založnik Square Enix, ki je že nekaj časa nazaj izjavil, da bo od zdaj naprej svoje naslove poskušal ob izidu splaviti na več različnih platformah.
Po manj kot letu dni od originalnega izida tako Final Fantasy 7 Rebirth prihaja tudi na PC. Square Enix je za nas pripravil nov napovednik, ki se loti specifičnih pridobitev za PC in pri teh večjih presenečenj ne boste zabeležili. Založnik se je že prej hvalil, da bo PC verzija ultimativna inačica igre, saj bomo lahko samo tule videti nadgrajene teksture, sistem osvetljevanja in senc, napovednik pa k temu doda tudi podporo za igralne ploščke DualSense, razpolago večjih ločljivosti in podporo za višje sličice na sekundo. A tudi tule obstajajo določene omejitve: manjkala bo denimo možnost razpona slike za ultra široke zaslone, maksimalna meja sličic pa bo samo 120. Te stvari bodo očitno morali naknadno odkleniti modderji, tako kot je bilo to v primeru predelave Final Fantasy 7 Remake.
Predstavljene so bile tudi strojne zahteve, ki niso preveč stroge in za igranje boste potrebovali grafično kartico ranga vsaj RTX 2060 ali Radeon RX 6600. To bo zadostovalo za igranje pri najnižjih nastavitvah in 30 sličicah na sekundo, za poganjanje igre v ločljivosti 4K pa bo treba v računalnik namestiti grafiko aktualne generacije. Square Enix je sicer v preteklosti izjavil, da bo Rebirth optimiziran tudi za prenosni Steam Deck, a zdaj o tem kar naenkrat molčijo, kar bi znala biti slaba napoved za izid na tej platformi.
Final Fantasy 7 Rebirth na PC-ju izide 23. januarja, svojo kopijo pa lahko poiščete na trgovinah Steam in Epic Games – do izida lahko igro prednaročite po znižani ceni -30 % za 48,99 €.
Te dni so novice polne dogajanja okoli Kalifornije oziroma mesta Los Angeles, saj je tam nedavno izbruhnil požar, ki se bliskovito hitro širi in gasilci nad njim še vedno niso dobili nadzora, saj jim težave povzroča nenavadno močan in dolgo trajajoč veter.
Samo od torka dalje je zagorelo več kot 10.000 hektarjev površin in na spletu lahko zasledimo naravnost neverjetne posnetke ognjenega inferna, ki si iz igre Dead Island 2 lahko upravičeno sposodi nadimek HELL-A. Ljudje panično bežijo iz svojih domov, nekateri pa so obtičali sredi cest in so nato avtomobile pustili za sabo zaklenjene, kar povzroča še dodatne zaplete gasilcem, ki nato enostavno ne morejo mimo.
Zaenkrat se predvideva za nekje 50 milijard dolarjev škode, a ta številka je še daleč od dokončne, Los Angeles pa v svoji okoli drži tudi cel kup filmskih studiev in lokacije snemanj so tako postale močno ogrožene, zaradi česar so nekatere produkcije bile začasno zamrznjene.
Agencija FilmLA, ki izdaja dovolilnice za snemanja, je na svoji spletni strani opozorila, da so zaradi požarov nekatere lokacije postale zaprte za snemanje. To velja za tiste, ki so neposredno ogrožene ognjenim zubljem in tudi za tiste, ki jim sicer ne grozi požar, a je zrak tako onesnažen, da bi to bilo nevarno za filmsko ekipo.
Spletna stran Variety poroča, da je bila zaradi teh ukrepov ustavljena produkcija 2. sezona izjemno popularne serije Fallout, ki bi s snemanjem morala začeti včeraj, 8. januarja. FilmLA sicer nekam optimistično napoveduje, da se bodo snemanja nadaljevala že jutri, a to je bolj malo verjetno, saj požar še vedno ni pod kontrolo, nakar bo treba vsaj delno odpraviti njegove posledice in zavarovati prizadete kraje.
Poleg Fallouta se je ustavila tudi produkcija novih sezon serij Grey’s Anatomy, Abbott Elementary, Suits: L.A., Ted, Happy’s Place in Hacks, zaustavljeno pa je bilo tudi snemanje pogovorne oddaje Jimmy Kimmel Live.
Trg prenosnih konzol zdaj že poka po šivih in večji proizvajalci elektronike se niso tam samo naselili, ampak že delajo naslednike svojih prvih izdelkov. Med njimi se je znašlo tudi podjetje Acer, ki nam je septembra lani dostavilo izdelek Nitro Blaze 7, na sejmu CES 2025 pa so že napovedali naslednika Nitro Blaze 8 in 11.
Nitro Blaze 8 je videti kot manjša nadgradnja originala, veliko bolj pa je zanimiv Nitro Blaze 11 in to ne na račun kakšne res napredne strojne opreme. Notri namreč najdemo procesor Ryzen 8040, grafični čip Radeon 780M in 16 GB LPDDR5x pomnilnika, ki ga lahko dopolnimo z 2 TB velikim diskom.
Bolj je namreč zanimiv sam ekran, ki je največji v tosortnih napravah doslej. Gre za WQXGA zaslon premera kar 10,95 palca, ki je zmožen sliko osveževati pri 144 Hz in kazati maksimalno ločljivost 2560 x 1600. Za primerjavo: že tako dokaj velik Lenovo Legion Go drži ekran premera “samo” 8,8 palca, medtem ko se Steam Deck ponaša s premerom OLED zaslona 7,4 palca.
Nitro Blaze 11 je tako videti kot nekakšna tablica na katero je nekdo ob strani namestil kontrolerje, ki bodo na tej napravi odstranljivi, na zadnji strani pa bomo lahko izrabili tudi naslonjalo, ki bo tule prav prišlo, saj takšen velik ekran res lahko izkoristimo za nekaj, kar postavimo na mizo, nakar kontrolerje spravimo skupaj v nekakšen ločen krmilnik in se na ta način lotimo prijetnega igranja in hkrati odpočijemo malo roke, saj teža te naprave znaša 1050 gramov.
Tako Acer Nitro Blaze 8 kot tudi Nitro Blaze 11 nameravata na trg skočiti v drugi četrtini tega leta. Nitro Blaze 11 bo zase zahteval 1.099 $, medtem ko bo Nitro Blaze 8 zahteval malce bolj ugodnih, a še zmeraj dragih 899 $ – evropske cene bodo seveda drugačne, saj bodo v sebi vsebovale še davek.
Serijo Mythic Quest sem začel spremljati ob njenem izidu leta 2020 in spomnim se, da mi je bila stvar takrat všeč, saj se je dokaj dobro lotila igričarske industrije ter razvoja popularnega MMO-ja Mythic Quest, ki je v začetnih epizodah dobival novo razširitev Raven’s Banquet. Igralna zasedba je bila dobra in komedija na visoki ravni, zato mi je bilo bizarno, da sem stvar nehal spremljati v nekje 2. sezoni in nato na njo kar nekako pozabil, dokler mi ni pred kratkim Apple TV+ obudil spomine na njo, saj se pripravlja na lansiranje 4. sezone.
Nove epizode tako prihajajo po dvoletnem zamiku in ekipa, ki jo vodita karizmatični kreativni režiser Ian Grimm (Rob McElhenney) ter ljubka programerka Poppy Li (Charlotte Nicdao) sta se znašla pred novimi izzivi, saj jim težave dela njihova nova popularna igra Playpen, ki je nekakšna kopija Robloxa in se tudi v izmišljenem svetu serije sooča s problemom izkoriščanja otrok. Ian je ob tem zaobjel tudi umetno inteligenco in spočel svojega navideznega avatarja, med razvojem iger pa se bodo med člani ekip pojavile nove napetosti.
4. sezona je videti presneto zabavno in sam sem že začel s ponovnim ogledom celotne serije in po prvih epizodah se zopet praskam po glavi in se sprašujem: “Zakaj sem že nehal spremljati tole zadevo?”. Časa za ponoven ogled imam dovolj, saj so epizode dokaj kratke, nova sezona pa ima planiran izid za 29. januar.
Mythic Quest pa se je vmes tudi razširil. Marca namreč na spored prihaja ločena serija Side Quest, ki se dogaja v istem svetu, le da se bo ta osredotočila na življenja igralcev, ki so odvisni od preigravanja tega popularnega MMO-ja. Side Quest bo vseboval samo 4 epizode, obe seriji pa bomo lahko spremljali samo preko pretočnega servisa Apple TV+.
Podjetje Nvidia je že večkrat izrazilo mnenje, da bo umetna inteligenca povsem spremenila naše dojemanje iger in te svoje načrte so zdaj malce bolje izrazili ob napovedi sveže generacije grafičnih kartic, ki bodo poleg močnejših strojnih zmogljivosti višje sličice na sekundo dosegle preko umetnopametnih algoritmov.
Ti se bodo preselili tudi v igre in to preko nove umetne inteligence Nvidia Ace. To ni več samo neka prototipna ideja, saj je Nvidia stopila v partnerstvo z razvijalcem Kraftonom in skupaj nameravata v večigralsko igro PUBG pripeljati prve umetnopametne soigralce, ki jih bomo med igranjem klicali po vzdevku “Ally”.
Te kompanjone, podprte z umetno inteligenco, je Krafton označil za CPC-je in v PUBG-ju jih bomo lahko priklicali preko glasovnih komand, napredni algoritmi pa naj bi iz njih ustvarili bote, ki pa se bodo obnašali kot živi soigralci. Z njimi se bomo lahko pogovarjali in koordinirali strategijo, ki nas bo privedla do ultimativne zmage. V zgornjem posnetku lahko vidimo praktičen primer takšnega sodelovanja, kjer igralec Allyju naroči iskanje streliva, nakar ga še vpokliče, da mu pripelje vozilo. Ally ne bo tam samo zato, da bo stregel vašim željam, saj se bo znal tudi streljati, nakar dvojec igralcev na koncu proslavi skupno zmago.
Krafton bo Nvidia Ace pripeljal tudi v svojo prihajajočo igro inZoi, ki velja za trenutno največjega konkurenta igri The Sims. Simčki se bodo tule imenovali Zoiji in umetna inteligenca jim bo vdihnila samosvoje osebnosti, nakar bodo sami od sebe sledili modnim trendom in bodo znali okoli mesta tudi širiti govorice.
Ločeno je Nvidia pokazali tudi prototipni demo v igri MIR5, ki je videti kot MMO in v tem primeru je bila v raid šefa nameščena umetna inteligenca Ace. S tem smo dobili zanimiv vpogled v prihodnost takšnih večigralskih izkušenj, kjer se bo šef učil na svojih napakah in bo sčasoma postal veliko težji, kar bi pomenilo, da bi v MMO-ju gilde morale neprestano spreminjati svojo strategijo in posledično tudi opremo.
Kako se bodo vse te stvari obnesle v praksi bo treba še videti, a nekateri igralci že zdaj izražajo pomisleke. Ace ima vsekakor potencial v enoigralskih igrah tipa inZoi, a v večigralstvu so stvari drugačne. Ni denimo znano, kako učinkovit bo Ace pri streljanju v PUBG-ju in če ne bodo takšni računalniško vodeni igralci v bistvu goljufija, ki bo znala s kirurško preciznostjo odstranjevati prave živeče igralce. Tudi MMO poskus je samo na papirju videti zanimiv, v praksi pa bi igralci znali hitro postati jezni, če bi nek šef postal nepremagljiv in s tem ne bi mogli izpolniti svojih fantazijskih želja.
Krafton je za zdaj edini večji razvijalec, ki dejansko razmišlja o vpeljavi teh idej v svoje igre, a kakšnih datumov glede tega še ni izdal.
Odkrito povedano je od zgodnjih dni, ko je na trgu prenosnih PC naprav za igranje sameval samo Valve s svojim Steam Deckom, ven prišlo ali pa je napovedanih že toliko podobnih izdelkov, da počasi stvar postaja podobna prenosnikom, kjer je teh stvari toliko, da preprosto ne moreš popisati vseh. Zato se bomo osredotočili samo na tiste bolj obetajoče izdelke in med te zagotovo lahko prištejemo Lenovov novi produkt Legion Go S, ki je prej obstajal samo kot govorica, na sejmu CES 2025 pa ga je podjetje tudi uradno potrdilo.
A govorice niso zajele čisto vseh informacij, saj bo Legion Go S na voljo v dveh različicah: beli, ki bo poganjala operacijski sistem Windows 11 in črni, na kateri bo brnel operacijski sistem SteamOS.
Slednji je seveda za splošno publiko bolj interesanten, saj bo poleg Steam Decka tole postala prva naprava, ki bo na sebi nosila SteamOS in kot vemo je ta kot naročen za prenosne vode, saj lahko elegantno dostopamo do vseh svojih iger, nakar za kakšna bolj napredna opravila enostavno preklopimo v Linux. Ta operacijski sistem je seveda tudi voda na mlin razvijalca Valve, saj bodo te naprave v svoji srži nosile njihovo trgovino Steam in navsezadnje je tudi namen Steam Decka k sebi privabiti čim več uporabnikov, ki bodo nato igre kupovali preko te digitalne tržnice.
Lenovo Legion Go S bo na voljo v več različicah, ki se bodo razlikovale glede na vdelano strojno opremo. Pri vseh bo zaslon zdaj malce manjši, saj boste gledali v zaslon premera 8 palcev in to v manjši ločljivosti 1920 x 1200. Tip zaslona bo še vedno LCD, osveževanje bo zdaj 120 Hz namesto 144 Hz in posloviti se bo treba od odstranljivih kontrolerjev. A druge stvari so še vedno impresivne in so celo nadgrajene – najmočnejša različica bo denimo držala novo čipovje AMD Ryzen Z2 Go, ki ga bomo lahko sparili z 32 GB pomnilnika in 1 TB velikim SSD-jem, za to pa je zaenkrat postavljena cena 729,99 $ in bo izšla že enkrat ta mesec.
Na voljo bodo tudi cenejše edicije. Ena od njih bo vsebovala enako čipovje, a bo na sebi nosila zgolj 16 GB pomnilnika, za to pa bo treba odšteti 599 $ – če se boste tule odrekli operacijskemu sistemu Windows 11 in se raje zavezali na SteamOS, potem bo cena padla na še nižjih 499 dolarjev. Slaba novica je zgolj to, da bo ta cenejše verzija v prodajo stopila šele enkrat maja.
Lenovo je na svoji uradni strani napovedal tudi pravega naslednika naprave Legion Go, ki ji zaenkrat še niso nataknili imena. Ta bo v vseh pogledih naprednejših od do sedaj izdanih naprav in čeprav specifikacije še niso povsem dorečene, je že zdaj znano, da bomo gor gledali procesor AMD Ryzen Z2 Extreme, 32 GB 7500 Mhz LPDDR5X pomnilnika in ogromen, 8,8 palcev velik OLED zaslon, ki bo podpiral osveževanje slike pri 144 Hz in bo hkrati držal tehnologijo VRR, naprava pa naj bi na trg prispela še enkrat v 2025.
Nekaj časa smo praktično vsako leto dobili nov del franšize Assassin’s Creed, kar ni takšno presenečenje, saj gre za najbolj dobičkonosno serijo, ki si jo lasti Ubisoft. Zato je kar malce presenetljivo, da je letos mineva že 5. leto od zadnjega večjega poglavja Valhalla, ki nas je leta 2020 odpeljal raziskovati vikinško kulturo, nakar se je Ubisoft odločil, da potrebuje franšiza nekaj prenove, ki jo zdaj namerava dostaviti sveži del Shadows.
O tem smo že večkrat pisali in zadnja večja novica se je tikala prestavitve izida, saj se je založnik odločil po bolj slabih finančnih rezultatih iger Avatar: Frontiers of Pandora in Star Wars: Outlaws za nov Assassin’s Creed vzeti več časa in bolje dodelati igralno formulo. Kot vemo bomo v Shadows lahko preklapljali med dvema glavnima junakoma Naoe in Yasuke, vsak pa bo imel svoje moči in šibkosti.
Razvijalec je včeraj med nas podelil nov igralni posnetek, ki se osredotoči na lik Naoe in na prenovljeni sistem plezanja in premagovanja ovir, ki ga lahko označimo tudi s tujko “parkour”.
Naoe je gibčna bojevnica shinobi, ki se najbolje znajde sredi teme in njena specialiteta je to, da se lahko sovražniku prikrade za hrbet in ga potihem odstrani iz tega sveta. Za te namene se mora dobro znajti med plezanjem in skakanjem po strehah in v Shadows je vse to videti precej bolj elegantno kot pa v preteklih delih. Na uradnem blogu je Ubisoft zapisal, da bo sistem plezanja spominjal na bolj zgodnje dele te franšize, kjer je lahko naš lik splezal samo po stenah, ki so imela dejanska oprijemališča, medtem ko smo kasneje lahko splezali na praktično vsako površino.
Parkour bo tako v Shadows bolj napreden, saj bo treba razmišljati, kam splezati, v posnetku pa vidimo, da nam bo pri tem pomagala tudi igra, saj bomo marsikje opazili rumeno barvo, ki je postala nekakšen sodoben pomočnik modernih videoiger. Naoe bo velikokrat tudi skočila iz višjih delov in takrat bo treba pritisniti gumb tik pred pristankom in tako bomo pomagali neslišnemu pristajanju, kar nam bo pomagalo pri prikritem odstranjevanju tarč.
Assassin’s Creed Shadows se počasi oblikuje v lep razvoj franšize in prsti nas že malce srbijo zaradi želje po dejanskem igranju. Priložnost za to bomo dobili čez dober mesec, saj igra izide 14. februarja.
Kar malce težko verjamemo, da bomo čez en teden obeležili že dve leti odkar nas je pozdravila 1. sezona popularne serije The Last of Us, a to je pač zdaj nova realnost in če smo včasih pri serijah nove epizode gledali vsako tekoče leto, je zdaj ta razmak postal večji – HBO je včeraj denimo napovedal, da bo 2. sezona The Last of Us izšla aprila, tako da bo med obema sezona preteklo okoli 27 mesecev.
To je enormna količina časa in glede na vso vsebino, ki jo dandanes konzumiramo, vam nihče ne bi zameril, če bi vmes pozabili dogodke iz 1. sezone, morda pa ste eden od tistih, ki te sploh ni pogledal in ste si vsebino raje prihranili, da jo lahko zdaj pogledate na mah.
Veterani iger ste z zgodbo že dobro seznanjeni in dobro veste, da bo 2. sezona postala še bolj krvava in temačna. Po zaključku 1. sezone je Joel (Pedro Pascal) rešil Ellie (Bella Ramsey) pred gotovo smrtjo, pa čeprav bi ta znala pomagati človeštvu in ga rešiti zombijaške kuge. To odnos glavnih dveh likov dodobra zakomplicira in medtem ko bomo raziskovali te napetosti in spremljali Ellie med njenim odraščanjem in podoživljanjem njene prve romance, nas obenem čaka gledanje vzporedne zgodbe novega in zelo pomembnega lika Abby (Kaitlyn Dever), ki ima iz prvih epizod neporavnane račune in išče svoje maščevanje. Vse to bo pospremljeno z obilo akcije, ki je bila v prvi sezoni brutalna, v 2. sezoni pa nas čaka vsaj ena scena, ki bo razpolovila publiko in te pustila šokirane.
Prva sezona serije je pokrila dogodke iz prve igre in nekatere od teh razširila, druga sezona pa bo v tem pogledu malce drugačna. Vodja serije Craig Mazin je v intervjuju že povedal, da je zgodba druge igre preveč obsežna in da je morda ne bodo zmožni dokončati niti v dveh sezonah. Prav tako si bodo pri nadaljnjem pripovedovanju zgodbe vzeli malce več svobode, tako da bomo gledali v bolj razširjene dogodke druge igre. Seveda je za to krivo tudi dejstvo, da več kot dveh iger nismo dobili in če želi HBO iz te igričarske povesti iztisniti več soka, potem bo moral že izdano vsebino raztegniti na več sezon – originalni avtor iger Naughty Dog glede potencialne tretje igre ni najavil ničesar in trenutno dela na znanstveno-fantastični igri Intergalactic: The Heretic Prophet.
2. sezona serije The Last of Us na spored pretočnega servisa Max prihaja letos aprila, skupno pa bo štela 7 epizod.