🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 25

Predelava igre Yakuza 0 bo vsebovala tudi angleško sinhronizacijo in tule je napovednik

Nintendo je ob predstavitvi svoje naslednje konzole Switch 2 nekaj trenutkov namenil tudi seriji Yakuza, ki se je pred nekaj leti preimenovala v Like a Dragon, saj je v ospredje postavila novega protagonista in drugačen sistem boja. Nove igre so sicer kakovostne, a marsikdo se še vedno z veseljem spominja Yakuza iger, kjer je osrednjo vlogo igral mafijec z zlatim srcem, Kazuma Kiryu, katerega zgodbo smo začeli spremljati v igri Yakuza 0.

Ta je med igralci še vedno zelo priljubljena, zato sta SEGA in Nintendo napovedala predelavo Yakuza 0 Director’s Cut, ki bo temu deset let staremu naslovu vdahnila nekaj svežine in morda k igranju pritegnila novo generacijo igralcev. Gre sicer za manjšo predelavo, ne za polno obnovo z novim pogonom, a bo kljub temu marsikaterega veterana serije spodbudila k ponovnemu nakupu.

Igralci pri sinhronizaciji ne bodo omejeni le na japonske glasove, saj bo igra prvič dobila tudi angleško sinhronizacijo. Kiryuja bo v angleščini odigral Yong Yea, pri karaoke sekvencah pa mu bo glas posodil Topher Ngo. Majimo bo v angleščini upodobil Matt Mercer.

Vklop angleške sinhronizacije pri izvirno japonskih izdelkih je vedno vroča tema, kar lahko potrdi vsak ljubitelj animejev. Moje osebno mnenje je, da so možnosti sinhronizacije vedno dobrodošle in naj si vsak izbere, kar mu ustreza. Kljub temu pa tu tiči manjša past – če se bo igralec po igranju Yakuza 0 odločil nadaljevati avanturo s franšizo, ga bo pot zanesla v Yakuza Kiwami, kjer je na voljo le japonska sinhronizacija. Na novega glasovnega igralca se bo torej treba navaditi – vsaj dokler SEGA ne napove predelave tudi drugih iger iz serije.

Yakuza 0 Director’s Cut bo poleg angleških glasov prinesla tudi povsem nove vmesne sekvence in večigralski način Red Light Raid, kjer se boste v vlogah različnih likov borili proti valovom nasprotnikov.

Yakuza 0 Director’s Cut izide 5. junija ekskluzivno za Nintendo Switch 2, kasneje pa bo na voljo tudi za druge sisteme.

Lov na kripto milijonarje: ugrabitve se širijo tudi v Evropo

0

Spletne kripto prevare so med nami že vse od začetkov Bitcoina in se pojavljajo še danes. Čeprav odprta narava kriptovalut prinaša številne prednosti, njihova neizsledljivost predstavlja tudi veliko nevarnost — nevarnost, ki se zdaj seli iz digitalnega v resnični svet.

Po Evropi in drugod po svetu se pojavlja vse več primerov, v katerih premožni posamezniki, povezani s kriptovalutami, postajajo tarče ugrabiteljev. Ti od njihovih družinskih članov zahtevajo odkupnine v milijonskih zneskih, izplačane seveda v kriptovalutah. Spletni portal The Guardian poroča o porastu takšnih kaznivih dejanj, še posebej v Franciji.

Decembra lani so neznanci vdrli v dom 56-letnega očeta znanega kripto vplivneža, ki živi v Dubaju. Očeta so ugrabili, pred tem pa zvezali njegovo ženo in hčerko. Od sina so zahtevali visoko odkupnino. Sin je nemudoma obvestil policijo — žena in hčerka sta bili hitro rešeni, oče pa je bil dan kasneje najden zvezan v avtomobilu in polit z bencinom.

Še hujši je bil primer iz 21. januarja letos, ko so napadalci v osrednji Franciji ugrabili Davida Ballanda, soustanovitelja podjetja Ledger, vrednega milijardo evrov. Ugrabitelji so od njegovega poslovnega partnerja zahtevali 10 milijonov evrov v kriptovalutah. Da bi pokazali resnost zahtev, so Ballandu odrezali prst in ga poslali partnerju kot opomin. Policija je napadalce hitro izsledila in preprečila še bolj tragičen izid.

Podoben incident se je zgodil tudi neznanemu 60-letnemu moškemu iz Pariza, očetu kripto milijonarja. Sredi belega dne so ga ugrabitelji potegnili v avtomobil, ga zadrževali dva dni v hiši južno od Pariza in zahtevali odkupnino med 5 in 7 milijoni evrov. Policija je napadalce aretirala na kraju, šlo pa je za skupino petih mladih oseb, starih med 20 in 27 let.

Ugrabitve se pojavljajo tudi zunaj Evrope. Novembra lani je bil v Torontu ugrabljen Dean Skurka, direktor podjetja WonderFi, ki je moral plačati milijon dolarjev v kriptovalutah. Februarja letos je bila v Čikagu tarča cela družina, skupaj z varuško, od katerih so napadalci zahtevali kar 15 milijonov dolarjev odkupnine.

Tudi znane spletne osebnosti niso varne. Twitch zvezdnico Amouranth, znano po svojih uspešnih kripto investicijah, so marca letos napadli štirje oboroženi napadalci na njenem domu v Teksasu. Eden jo je udaril s pištolo, a je 31-letnica hitro segla po svojem orožju in začela streljati. Napadalci so pobegnili, a so jih kasneje prijeli.

Kripto bogastvo je privlačna tarča. Varnost ni več zgolj digitalno vprašanje — zdaj je zelo resnično in fizično.

Windows 11 dobiva razširjen Start menu in nove funkcije umetne inteligence

Start gumb je v preteklih izdajah operacijskih sistemov Windows igral veliko pomembnejšo vlogo kot danes, ko večina uporabnikov raje klikne na ikono za iskanje in tam poišče želeno funkcijo. Microsoft se je zato odločil, da Start meni nekoliko osveži – ta bo s prihajajočo posodobitvijo za Windows 11 doživel prenovo, ki bo posebej priročna za tiste, ki svoj računalnik ali prenosnik povezujete s telefonom.

Ti uporabniki bodo veseli novega stranskega panela, ki bo omogočal hiter dostop do vseh vaših stikov. Tem boste lahko pošiljali sporočila, jih klicali ali jim delili datoteke, hkrati pa boste na preprost način spremljali napolnjenost baterije svojega telefona.

windows 11

Nova posodobitev bo prinesla tudi celo vrsto funkcij, ki jih poganja umetna inteligenca. Seveda bodo te na voljo le na napravah, ki podpirajo funkcijo Copilot. Takšni uporabniki že zdaj lahko uporabljajo določene funkcije umetne inteligence, v prihodnosti pa bo ta prisotna v praktično vsakem kotičku operacijskega sistema. Tako boste na primer ob težavah z računalnikom lahko težavo preprosto vpisali v iskalno okno, sistem pa vam bo sam predlagal, kje spremeniti določene nastavitve. Na novo bo zasnovano tudi iskanje – vtipkali boste, kaj približno iščete, umetna inteligenca pa bo prepoznala ustrezne slike ali informacije.

Pametna orodja za pisanje prihajajo tudi v Beležnico in Slikarja: v slednjem boste lahko na sliko dodali do tri vire svetlobe, umetna inteligenca pa bo ustrezno prilagodila osvetlitev.

windows 11

Novost prihaja tudi v Orodje za izrezovanje, ki bo zdaj samodejno zajelo pomemben del zaslona, ponujena pa bo tudi možnost, da zajeto besedilo prekopirate in prilepite v Word ali Beležnico, kjer ga boste lahko naprej urejali ali spreminjali. Tudi Raziskovalec bo dobil nekaj novih funkcij – denimo, desni klik na Wordovo datoteko bo ponudil možnost ustvarjanja povzetka, pri slikah pa boste lahko neposredno dostopali do možnosti urejanja.

Microsoft je vse te spremembe podrobneje opisal v svojem blogu. Novosti bodo najprej na voljo na najnovejših napravah s čipovjem Snapdragon X, nato pa postopoma tudi na drugih Copilot PC-jih in prenosnikih.

Kultni film Krvavo obzorje dobiva preddel, a samo v obliki serije stripov

Ljubitelji vesoljskih grozljivk imajo zelo specifičen okus, zapleti teh filmov pa se največkrat vrtijo okoli neke posadke vesoljske ladje, ki sredi potovanja naleti na neznani signal. Namesto da bi ga ignorirali, se odločijo za raziskovanje, kar se na koncu izkaže za usodno napako. Ta klasičen zaplet smo videli že ničkolikokrat, a presneto — stvar je vedno znova efektivna in že na začetku zgodbe ustvari lepo dozo napetosti.

Na takšen način se začne tudi zgodba filma Krvavo obzorje (Event Horizon), ki je v kina prispel leta 1997, režiral pa ga je Paul W. S. Anderson. Čeprav film sprva ni bil preveč uspešen, si je v zadnjih skoraj tridesetih letih prislužil kultni status, saj vsebuje nekaj konkretno strašljivih prizorov in enovrstičnic, kot je: “Kamor mi zdaj gremo, ne potrebujemo oči.” Na žalost film nikoli ni dobil uradnega nadaljevanja, zato oboževalcem ni ostalo drugega, kot da si znova in znova ogledujejo original ter medtem sestavljajo razne teorije o dogodkih, ki so se pripetili nesrečni posadki. Ena najbolj priljubljenih teorij pravi, da se Event Horizon v bistvu dogaja v vesolju Warhammer 40K, saj je ladja med svojim potovanjem prečkala neko drugo dimenzijo, ki jo v Warhammerju poznamo kot The Warp – vesoljski pekel.

event horizon

Po skoraj tridesetih letih Krvavo obzorje končno dobiva novo uradno vsebino. Žal ta ne bo prišla v obliki serije ali filma, temveč nam bo založniška hiša IDW Publishing predstavila serijo petih stripov z naslovom Event Horizon: Dark Descent. Zgodba se bo odvijala pred tisto, ki smo jo gledali v filmu, spisal pa jo je Christian Ward, poznan po stripu Batman: City of Madness.

Založnik obljublja, da bodo stripi odgovorili na nekatera najbolj vroča vprašanja, na katera oboževalci filma že dolgo iščejo odgovore, in da bomo film lahko pogledali v povsem novi luči. Seveda tudi stripi ne nameravajo varčevati s krvjo, tako da bodo izrisane podobe enako brutalne kot tiste, ki smo jih videli v filmu in jih imamo še danes vtisnjene v spomin.

Prva številka novega stripa izide 20. avgusta letos. Film Event Horizon je na pretočnih servisih težko dostopen, a ga lahko najamete na platformi Apple TV.

Tule je drugi napovednik za GTA 6

Dobra novica za vse navdušence nad izjemno težko pričakovano igro GTA 6. Ne, žal se Rockstar ni premislil in bo še vedno zadevo v igranje ponudil naslednje leto, prav tako je zaman upati, da bo opustil strategijo, ki se je drži že leta in tako bo PC verzija še vedno izšla z zamikom in ta trenutno še nima datuma izida.

Lahko pa končno odtrgate oči od nenehnega vrtenja prvega napovednika, saj se je danes na YouTubu – brez kakršnega koli predhodnega pompa – pojavil napovednik številka dve. Za razliko od prvega se ta bolj osredotoča na dva glavna protagonista, Jasona in Lucio, ki sta partnerja v kriminalnem svetu in hkrati ljubimca. Zdi se, kot da je video vzet iz začetka kampanje, zato bomo najverjetneje na začetku nadzorovali Jasona, ki se odpravi po svojih dnevnih opravkih – ti pa med drugim vključujejo pitje piva, dvigovanje uteži in frajersko vožnjo z avtomobilom po mestu, v katerem ima očitno policija polne roke dela. Ti opravki bi bili tudi odlično izhodišče za uvajalni del, kjer se na lep način priučimo kontrol, nakar na koncu iz zapora poberemo Lucio in se pred nami odpre širša zgodba.

Kar takoj pade v oči, je grafična podoba. Golega igranja sicer še vedno nismo dobili – to verjetno pride, ko bo igra bližje izidu – a se medtem lahko vsaj čudimo nad prelestno grafiko. Ne navdušijo samo podrobne teksture in prelepo osvetljevanje, temveč tudi ljubezen do podrobnosti, ki jih je Rockstar očitno znova vložil v vsak košček izrisane ulice – naj bodo to detajlno poustvarjene notranjosti hiš ali malenkosti, kot je presneto kuštravi brezdomec, ki Jasona zaprosi za drobiž pri njegovem odhodu iz trgovine.

Slabe tri minute dolg napovednik je vsaj nekakšen obliž na rano vaše potrpežljivosti, ki bo morala še malo potrpeti, saj GTA 6 po novem izide 26. maja 2026.

Originalni Gears of War dobiva predelavo, ki prihaja tudi na PlayStation 5

Tako Sony kot tudi Microsoft imata v rokah dve starejši franšizi, ki bi jima v eri predelav še kako prav prišli prenovljeni naslovi. V Sonyjevem primeru govorimo o trilogiji iger God of War, ki so ujete na konzolah PlayStation 3 in 4 – marsikdo bi rad te naslove znova obiskal in obudil spomine, mlajši igralci pa bi zagotovo želeli spoznati začetke Kratosovega jeznega maščevanja bogovom.

Tudi Microsoft je na podoben način v preteklosti pustil igre iz franšize Gears of War, že dolgo pa poslušamo govorice o tem, da naj bi založnik načrtoval predelavo začetne trilogije in jo končno v celoti ponudil tudi igralcem na PC-ju. Prvi korak v tej smeri so naredili že leta 2015, ko je izšla predelava prve igre z naslovom Gears of War: Ultimate Edition. Ta je povsem prenovila grafično podobo in igro prvič ponudila tudi PC igralcem. A Microsoft nato ni sledil z nadaljnjimi predelavami drugega in tretjega dela, ki skupaj zaokrožita zgodbo glavnega junaka Marcusa Fenixa.

Upi so znova oživeli včeraj, ko je Microsoft nenadoma napovedal projekt Gears of War: Reloaded. Marsikdo je ob tem naslovu pomislil, da je založnik končno razvijalcu The Coalition dovolil pripraviti obnovljen paket vseh treh iger, a žal je realnost nekoliko drugačna. Gears of War: Reloaded je namreč še ena predelava prvega dela – tokrat nadgradnja različice Ultimate Edition, ki bo podpirala ločljivost 4K, nadgrajene teksture, osvetlitev in posebne učinke, število sličic na sekundo pa se bo ustavilo pri 120. Nalagalni zasloni bodo odpravljeni, kar pomeni, da bodo igralci lahko kampanjo doživeli bolj tekoče.

Vseeno to ni povsem nov projekt – Reloaded najverjetneje obstaja predvsem zato, da lahko Microsoft igro prvič izda tudi na Sonyjevi konzoli PlayStation 5, kamor je v zadnjem letu že preselil lepo število svojih ekskluziv. Te so na novi platformi ustvarile lep dobiček, zato ni presenečenje, da poskušajo enako tudi z Reloaded. Igra bo izšla tudi na PC-ju in konzoli Xbox Series X, cena pa bo znašala 40 evrov. Obstoječi lastniki različice Ultimate Edition bodo nadgradnjo prejeli brezplačno – a samo v primeru, da so igro kupili pred 5. majem 2025.

Izid je trenutno načrtovan za 26. avgust. Studio The Coalition je sicer že lani napovedal novo igro Gears of War: E-Day, a ta za zdaj še nima niti približnega datuma izida.

Tule je prvi dražilnik za epilog serije Squid Game

Netflix se zagotovo s solzami v očeh te dni pripravlja na zaključek korejske serije Squid Game. Razlog za žalost je konkreten, saj je prva sezona postavila absolutni rekord gledanosti na platformi Netflix – in dvomimo, da bo pretočni gigant takšne številke še kdaj dosegel. Prvo poglavje je namreč izšlo ravno sredi korone, ko smo vsi sedeli doma in buljili v zaslone.

Vendar se niti druga sezona ni slabo odrezala – premiero je doživela decembra lani, v 72 urah pa si jo je ogledalo kar 68 milijonov uporabnikov. V kar 92 državah po svetu se je serija povzpela na prvo mesto gledanosti. Osebno sem še vedno mnenja, da je bila druga sezona razrezana na dva dela, vendar Netflix vztraja, da bo zaključek prišel s tretjo sezono – ta pa je zdaj dobila svoj prvi dražilnik.

Po kaotičnem finalu prejšnjega poglavja se bodo stvari očitno, vsaj za nekaj časa, malce umirile. Glavni junak Seong Gi-hun je zadnji spopad preživel, organizatorji iger, ki jih vodi Front Man, pa so mu ponudili še eno priložnost. Pripeljejo ga nazaj v barake – v krsti. Seong odpre oči in je pripravljen na zaključek iger. Tekmovalcev je kljub uporu ostalo dovolj, da se lahko odvije finale, čeprav moram priznati, da so tisti najbolj zanimivi liki poškodbam podlegli že v prejšnji sezoni. Kakšne bodo smrtonosne igre tokrat, nam Netflix v dražilniku seveda ni želel razkriti, a očitno se bo vsaj ena vrtela okoli avtomatov gashapon.

Tretja in hkrati zaključna sezona serije Squid Game bo izšla 27. junija in zanimivo bo videti, kaj nas čaka v prihodnosti te franšize. Netflix je zagotovo ne bo kar pustil počivati – že so se pojavile govorice, da bomo dobili ameriško predelavo, ki jo bo režiral priznani ustvarjalec David Fincher.

Skype je zdaj uradno mrtev

0

Starejši uporabniki interneta smo se v svojem življenju morali posloviti že od dveh programov, ki sta nekoč močno prevladovala na področju medosebnega komuniciranja – ironično pa je za obema stal Microsoft. Najprej je ugasnil njihov čvekalni program MSN Messenger, nato pa je začela toniti aplikacija Skype, ki jo je Microsoft prevzel leta 2011 – in to za ceno 8,5 milijarde dolarjev.

Skype je bil nekoč tako priljubljen, da smo ga uporabljali povsod, na vrhuncu svoje slave pa je imel več kot 100 milijonov uporabnikov. V zgodnji dobi interneta je bilo neverjetno, da si lahko nekoga poklical – ne prek telefona, temveč kar prek spleta – ob tem pa ti ni bilo treba plačevati nobene naročnine, kot jo zahtevajo ponudniki mobilnih omrežij. Brezplačno si lahko klical na kateri koli konec sveta in celo sodeloval v video pogovorih.

Ta preprostost uporabe je bila glavna privlačnost aplikacije, ki pa je z leti začela izgubljati na priljubljenosti. Konkurenca namreč ni počivala, uporabniki pa so začeli prehajati na izdelke, ki so delovali bolje in bili lažji za uporabo. Microsoft je medtem v Skype začel dodajati nepotrebne funkcije, uporabniški vmesnik pa se je nenehno spreminjal. Aplikacija je bila sicer še vedno razmeroma priljubljena, saj so uporabniki z leti nabrali obsežne sezname stikov, do katerih so dostopali le prek Skypa. A leta 2015 je na sceno stopil Discord, ki ni zamenjal le klasičnih forumov, temveč je začel hitro krasti tudi Skypeove uporabnike – predvsem med igričarji.

Skype je tako začel izgubljati svojo bazo, in čeprav je imel leta 2023 še vedno 23 milijonov uporabnikov, to za Microsoft ni bilo dovolj. Med pandemijo koronavirusa je podjetje začelo pospešeno promovirati alternativno aplikacijo Teams. Microsoft je očitno uvidel, da padca uporabnikov ne bo mogel zaustaviti, zato je februarja letos napovedal upokojitev Skypa, včeraj pa je uradno nastopil dan za pisanje njegove osmrtnice.

Skype je tako po 22 letih postal stvar preteklosti. Če obiščete uradno spletno stran za prenos, boste na vrhu opazili pasico, ki vas preusmeri na prenos programa Teams. Ta bo samodejno sinhroniziral vse vaše Skype stike.

Samo še danes lahko brezplačno prevzamete odlično zbirko LEGO Star Wars: The Skywalker Saga

0

Tri leta stari naslov LEGO Star Wars: The Skywalker Saga še danes velja za enega najboljših izdelkov iz sveta Vojne zvezd, ki smo jih prejeli v zadnjih letih. Roko na srce – teh ni bilo prav veliko, saj med večjimi založniki s to franšizo v videoigričarski obliki trenutno dela zgolj še EA. Ta nas je navdušil z dvojcem iger Jedi: Fallen Order in Jedi: Survivor, trenutno pa razvija tudi potezno strategijo.

The Skywalker Saga je sicer nekoliko manj resen naslov, a to nikakor ne pomeni, da ni kakovosten. Razvijalec TT Games že vrsto let uspešno ustvarja predelave priljubljenih licenc v LEGO preobleki, tokratna igra pa velja za njihov doslej najbolj impresiven projekt. Igralci se lahko preizkusijo v nekoliko predrugačeni različici zgodbe vseh devetih do zdaj izdanih filmov iz sage Vojna zvezd – bodisi samostojno ali v dvoje. Na voljo je kopica raznovrstnih misij z zabavnimi igralnimi mehanikami, v katerih bodo uživali tako starejši kot mlajši igralci. Igra je dostopna, primerna za začetnike, omogoča pa tudi igranje na razdeljenem zaslonu.

Oboževalci Vojne zvezd se dobro zavedajo, da smo včeraj praznovali 4. maj, ki že dolgo velja za uradni Star Wars dan. Letos ga lahko obeležite tudi s preigravanjem te odlične LEGO igre. Digitalna trgovina Epic Games je igro LEGO Star Wars: The Skywalker Saga sicer brezplačno ponudila že pred pol leta, zato jo marsikdo že ima v svoji knjižnici. A če ste priložnost takrat zamudili, imate novo priložnost – a le še danes.

Brezplačne kopije bodo na voljo samo še do danes, 5. maja, do 17.00 in to na sledeči povezavi. Poleg tega je trenutno brezplačna tudi igra Super Space Club, ki jo lahko v svoj katalog iger prenesete vse do 8. maja.

Tudi Xbox Series X je doživel večje zvišanje cene

0

Sredi aprila smo poročali o neprijetni novici glede podražitve konzole PlayStation 5, ki ji je Sony dvignil ceno zaradi nestabilnih razmer na svetovnem trgu. Višja cenovna oznaka je prizadela skoraj vse države, izjema pa so bile ZDA. Zdaj pa Sonyjevemu zgledu sledi tudi Microsoft, ki je prav tako podražil konzole Xbox Series X in S – tokrat pa so najbolj na udaru prav ameriški kupci.

Na ameriškem trgu je šibkejša konzola Xbox Series S podražena z 299,99 $ na 379,99 $, medtem ko je digitalna različica Xbox Series X poskočila za kar 100 $, na 549,99 $. Enako ceno zdaj dosega tudi standardna različica konzole z optično enoto. Najvišja cena pa je doletela model s 2 TB diskom, ki je s prejšnjih 599,99 $ narasel na 729,99 $.

xbox series x

Podražitvam se ni izognila niti Evropa. Čeprav Xbox konzole v Sloveniji še vedno niso uradno prisotne, občasno kak trgovec uvozi posamezne primerke iz tujine. Na evropskih tleh so se vse različice podražile za 50 €, kar pomeni, da Xbox Series S zdaj stane 349,99 €, Xbox Series X Digital 549,99 €, medtem ko Xbox Series X 2 TB Galaxy Black dosega ceno 699,99 €. Ta najdražja različica se že pošteno približuje ceni prihajajoče konzole PlayStation 5 Pro, ki bo sicer dražja za dodatnih 100 €, a v zameno ponuja zmogljivejšo strojno opremo – kar bo še posebej pomembno za prihajajoče grafično zahtevne igre, kot je GTA 6.

Resnično preseneča, da smo v letu 2025 priča podražitvam konzol, ki bodo letos praznovale že peto obletnico. V tem kontekstu se nenadoma tudi cena sistema Nintendo Switch 2 ne zdi več pretirano napihnjena.

Borderlands 4 zdaj izide že septembra in tu je tudi daljša predstavitev

Razvijalec in založnik Gearbox Entertainment je najbolj znan po svoji franšizi Borderlands, in čeprav so svojo roko preizkusili tudi pri drugih projektih, je jasno, da je ta njihov najbolj dobičkonosen izdelek. Zato niti ni bilo presenečenje, da delajo na četrtem delu, ki se bo imenoval preprosto Borderlands 4 in bo izšel kar šest let po tretjem delu.

Borderlands ima sicer svoje zveste privržence, a najdemo tudi veliko ljudi, ki teh iger ne prenesejo. Glavni razlog za to sovraštvo niso slabe igralne mehanike, ki jih Gearbox redno izpopolnjuje. Večja težava je humor, ki ga je tu ogromno, a mnogokrat izpade neroden in otročji. Razvijalec je končno spoznal, da mu je nenehno pokanje šal bolj v škodo kot v korist, zato nameravajo četrti del narediti bolj prizemljen. Čeprav še vedno ne bo manjkalo komedije, so te vložke zdaj spisali dejanski komiki, zaradi česar bi znala biti tudi zgodba lažje prebavljiva.

Gearbox je v navezi s Sonyjem nedavno pripravil daljšo predstavitev, ki v dolžino meri kar 20 minut. Iz igralnih posnetkov je jasno, da četrti del ne namerava povzročiti revolucije, ampak predstavlja nadgradnjo vsega tistega, kar smo dobili v tretjem poglavju. Glavna bo še vedno prvoosebna strelska akcija, kjer bomo na začetku izbrali svojega heroja, nato pa bomo skozi kampanjo poskušali nabrati čim več unikatnih in uničujočih orožij. Novost je tokrat zapestni kavelj, ki nam bo pomagal prečkati večje razdalje. Prenovljeno je bilo tudi sodelovalno večigralstvo, ki bo celo podpiralo funkcijo različnih težavnosti med igralci – tako bo vsak od sodelujočih izbral svojo težavnost, igra pa bo vsakemu igralcu dostavila primeren izziv.

Gearbox je tako prepričan v razvoj igre, da je celo premaknil njen izid na zgodnejši datum. Borderlands 4 tako po novem izide 12. septembra, kar je 11 dni prej, kot je bilo sprva načrtovano. Igra bo na voljo na PC-ju ter konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X.

GTA 6 prestavljen na maj 2026

Vsake toliko se je vsak igralec letos zalotil pri misli, da bomo še v letu 2025 dobili povsem novo poglavje franšize Grand Theft Auto. To je velika novica nasploh, saj vsaka GTA igra podira prodajne rekorde, razvijalec Rockstar pa je peti del tako dobro unovčil prek njegove večigralske komponente, da se mu z izdelavo nadaljevanja ni nikamor mudilo. Zato smo na tega čakali dolgih 12 let in dobro leto nazaj zanj dobili prvi napovednik.

GTA 6 je s svojim prvim napovednikom decembra 2023 odpihnil igralce, ti pa so se močno slinili nad dodatnimi informacijami. Navsezadnje je napovednik nosil naslov Trailer 1, zato je bilo logično pričakovati, da bomo kmalu dobili še kakšnega novega. Internetni detektivi so medtem do obisti pregledali originalni napovednik, ki je te dni zabeležil že več kot 250 milijonov ogledov, a od prvega videa dalje je bil Rockstar čudno tiho.

Zdaj smo že na sredini leta 2025, o igri pa še vedno ni bilo slišati ničesar – vse do danes, ko se je pred dvema urama končno znova oglasil razvijalec in sporočil tisto, kar smo mnogi že potihem pričakovali: GTA 6 ne bo izšel letos, saj ekipa preprosto potrebuje dodatni čas za dokončanje svoje vizije. Zato je bil izid prestavljen na naslednje leto.

Ta novica ima vsaj eno pozitivno stran – zdaj vemo, da bo GTA 6 uradno izšel 26. maja 2026, medtem ko prej nismo poznali niti meseca izida. Slaba stran pa je seveda dejstvo, da bo treba na izid počakati vsaj še eno leto. Rockstar ob tem tudi ni razveselil PC-igralcev, saj bo GTA 6 maja 2026 še vedno izšel le za konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X, medtem ko bodo računalničarji na svojo različico najverjetneje morali čakati še vsaj dodatno leto.

Kakšno je trenutno stanje igre Euro Truck Simulator 2 in kaj nas čaka v prihodnosti?

0

Euro Truck Simulator 2 (ETS2) je v letu 2025 doživel številne pomembne posodobitve in razširitve, ki so še dodatno obogatile izkušnjo simulacije vožnje tovornjaka po Evropi. Od novih regij in vozil do izboljšav v fiziki in vizualni podobi igre, ETS2 ostaja ena izmed najbolj priljubljenih simulacijskih iger. Igra je izjemno priljubljena tudi v Sloveniji in to do te mere, da v slovenskih trgovinah prodajamo volane in pedalke, ki so namenjeni specifično tej igri.

Osebno Euro Truck Simulator 2 poznam samo površno, zato sem glede vseh novih posodobitev povprašal Jerneja Jančiča, ki že dolgo sodeluje pri slovenskem transportnem podjetju Klemen transport, to pa vozi kamione tako v resničnem kot tudi v virtualnem svetu.

euro truck simulator

Jernej, povej mi kakšne nove mape je v zadnjem času prejela igra?

ETS2 je razširil svojo karto z vključitvijo Grčije, ki prinaša 14 novih mest, vključno z Atenami in Solunom. Poleg novih cest in mest so dodane tudi nove industrije, kot so hoteli in farme bombaža. Ta razširitev je del prizadevanj za popolno pokritost jugovzhodne Evrope v igri.

SCS Software tudi nadaljuje z izboljšavami obstoječih regij. Švica je doživela prenovo, ki vključuje posodobljene tunele, mestna središča in nove razgledne točke. Prav tako je v teku prenova Skandinavije, kjer se izboljšujejo teksture, modeli in postavitve cest, da bi se približali realnim lokacijam.

Kaj pa novi tovornjaki?

Februarja 2025 je bila izdana odprta beta različica posodobitve 1.54, ki prinaša več pomembnih izboljšav:
• Prenovljen sistem tovora: Kombinacija prikolic in tovora je zdaj bolj dinamična, kar omogoča lažje dodajanje nove vsebine in izboljšano delovanje igre.
• Fizikalni pogon PhysX: Nova privzeta fizika igre zagotavlja bolj realistično obnašanje vozil.
• “Driving Academy”: Dodani so novi tovornjaki, kot so Volvo FH Series 5 in 6 ter Iveco S-Way, ki jih lahko preizkusite v različnih scenarijih.
• Nagrade za igralce: Za dokončanje prvega modula Driving Academy prejmete posebne dodatke za kabino in prilagodljivo barvno shemo za tovornjak .

ETS2 je dodal sodobne modele tovornjakov, vključno z DAF XD, XF, XG in XG+ modelnega leta 2025. Ti tovornjaki vključujejo napredne funkcije, kot so senzorji mrtvih kotov, posodobljene notranjosti z elektronskimi ročicami parkirne zavore in nove možnosti prilagoditve.

euro truck simulator

Dodaja razvijalec tudi kaj brezplačne vsebine?

Ob koncu leta 2024 je ETS2 igralcem podaril dva brezplačna tovornjaka Volvo FH Series 5 in AERO6, ki vključujejo različne možnosti prilagoditve in so del prizadevanj za tesnejše sodelovanje z Volvo Trucks.

euro truck simulator

Kaj Euro Truck Simulator 2 čaka v prihodnosti?

SCS Software je napovedal prihod novih funkcij, kot so togi tovornjaki (rigid trucks), ki bodo omogočili bolj realistično simulacijo dostave. Prav tako so v načrtu prenove držav, kot so Danska, Švedska, Finska, Norveška, Nizozemska, Belgija in Luksemburg, da bi izboljšali vizualno podobo in natančnost cestnih mrež.

Euro Truck Simulator 2 v letu 2025 nadaljuje svojo pot kot ena izmed najbolj priljubljenih simulacijskih iger, z nenehnimi posodobitvami, razširitvami in izboljšavami, ki igralcem omogočajo še bolj realistično in poglobljeno izkušnjo vožnje tovornjaka po Evropi.

euro truck simulator

Lahko za konec poveš še kaj o skupnosti Klemen Transport?

Za vas smo igralci virtualne igralne skupine za podjetje Klemen Transport – Virtualno Podjetje pripravili kar nekaj novosti in pripravili naše tovorne prikolice z grafičnem oblikovanjem in tudi same tovornjake.

Lahko si nas podrobno ogledate na naši spletni Facebook strani in z veseljem v naše vrste vabimo nove člane, ki jim tudi pomagamo pri njihovih prvih korakih v svet igre Euro Truck Simulator 2.
Z vami smo že dobrih 8 let po celi Evropi. Hvala, ker nas že tako dolgo spremljate na pravih in virtualnih cestah.

Wizdom Academy – Čarovništvo, gradbeništvo in… napake

Harry Potter je kultna franšiza. Sklepam, da o tem ni potrebno posebej razpravljati. Ni prva čarovniška serija, je pa zagotovo najbolj prepoznavna. A kljub večkratnemu igričarskemu udejstvovanju ter nedavno izdanemu Hogwards Legacy je na področju strategij ni bilo na spregled. Zato so tu nastopili drugi. Za vse, ki so želeli napolniti čevlje Dumbledorja, so tako nastali naslovi, kot sta Mind Over Magic, Spellcaster University, verjetno bi se našlo še kaj. Sploh zdaj, ko je tu nov konkurent.

Wizdom Academy je čarovniška gradbena simulacija v fantazijskem okolju, kjer ustvariš in vodiš lastno akademijo za nadobudne lastnike čelnih brazgotin. V zgodnji dostop na Steamu jo je poslal razvojni studio Kipwak, gre pa za njihov prvi projekt. Zato se pripravi, da preizkusiš svoje sposobnosti vodenja akademije, kjer učni uspeh meriš v eksplozijah, ne v ocenah.


Razvojna ekipa: Kipwak Studio
Založnik: Kipwak Studio
Platforme: PC
Steam: Povezava
Datum izida: 17. april 2025 (Zgodnji dostop)
Cena: 21,99 €

Zvrst: Gradbena strategija


Napovednik

Akademija za čarobno gradbeništvo

Ker gre za igro, ki je zaenkrat še v zgodnjem dostopu, številne funkcije niso dokončane, kampanja pa le obljuba v vetru. Vem ja, ni nobene zagotovitve, da bo potencial kadarkoli izkoriščen, in prevečkrat smo se že opekli. Je pa vsaj temelj te igre precej intuitiven. Kot ravnatelj postavljaš sobe na mreži ploščic, jih povezuješ s hodniki in jih priklopiš na vir energije v središču mape.

Gradnja je precej preprosta in dobro izvedena. Še bolje, gradiš lahko v več nadstropjih – nekaj, kar bi serije kot Two Point lahko resno vzele za zgled.

ss e20a440cfcb2ce9b7624bdec2577fd7c7ea3df23.1920x1080

Čeprav je začetni vstop v igro poln informacij in občasne zmede, uvodnik svoje delo opravi solidno. Po prvem neuspešnem poskusu sem s ponovnim začetkom že začel obvladovati ritem igre. Stopnja zahtevnosti? Težko sodim na osnovi dosedanjih izkušenj, a nagrada ob prosti širitvi akademije je bila dovolj sladka, da sem pozabil na pomanjkanje spanca.

Grafika od blizu je sicer daleč od tega, da bi vzela sapo, a za upravljanje iz ptičje perspektive več kot zadostuje. Vzdušje je prav tako prijetno… skoraj preveč, glede na dejstvo, da od učencev dobesedno izžemaš življenjsko energijo. Ah, spomini na dobre stare šolske dni.

Učitelji, učenci in… etična dilema

na voljo je kar nekaj učilnic, razne dvorane, študentski domovi in prostori za vzdrževanje šole, vse pa pride z opcijami nadgradenj in nevarnostjo okvar. Upravljanje učencev in učiteljev je večinoma avtomatizirano. Vsak ima svoje pluse, minuse in specializacijo. Simpatičnost je v podrobnostih. Učenci recimo med napredovanjem “odraščajo” in se razvijajo.

680897afe5ca7 wizdom academy scr

Manj simpatična podrobnost je, da je veliko stvari glede učencev predstavljeno preko umetne inteligence, kar se lahko kaže v grozljivih napakah ter nase potegne srd določenega dela publike.

Igra vključuje tudi razvejan sistem nadgradenj, ki odklepa nove sobe in dekoracije. Vse je dokaj standardno za ta žanr, a kljub vsemu dobro izpeljano.

Čarobni potencial, človeške napake

Kipwak Studio obljublja, da bodo lokalizacijske napake in druge težave sčasoma odpravljene. Trenutno še ni jasno, ali bodo “etično ustvarjene” generirane slike zamenjali z ročno izdelanimi, a s tem na strani pustijo dober del publike. Čeprav uporabljajo Unity, ki vključuje orodja z vprašljivo uporabo umetne inteligence, na Steam strani ni omenjene nobene alternative. In to mnogim, vključno z mano, precej zadiši po lenobi.

wizdom academy review 3

Čeprav se mi zdi, da sem z dosedanjimi izkustvi zgolj opraskal površino, ima Wizdom Academy ogromen potencial. Atmosfera je prijetna, koncept zanimiv, mehanike pa obetajo globino. Upam, da nam bodo ustvarjalci sčasoma ponudili akademijo, kakršno si čarovniki res zaslužijo.

Max v ZDA začel zaračunavati deljenje gesla po ceni 8 $ na osebo

0

Samo nekaj let nazaj je bil svet pretočnih servisov precej bolj cenovno dostopen kot danes. Uporabniki so se lahko s prijatelji ali skupino znancev dogovorili za skupno naročnino na več platform, stroške so si razdelili in tako brezskrbno uživali v obilici filmov in serij. Netflix je to prakso sprva dopuščal, a mu je sčasoma zasmrdela, saj je bil prepričan, da zaradi nje izgublja velik del prihodkov. Tako je že leta 2023 uvedel strožje ukrepe: deljenje gesel je preprečil, uporabo pa omejil zgolj na IP-naslov lastnika računa. Poteza se mu je izplačala – vrednost delnic je poskočila, hkrati pa si je prislužil tudi številne nove naročnike.

Seveda niso zaostajali niti ostali. Disney je lani podoben ukrep uvedel za svoj servis Disney+, letos pa mu sledi še pretočni gigant Max, prej znan kot HBO Max.

Deljenje gesel so sprva začeli preprečevati le v ZDA, a kot smo že videli pri drugih storitvah, je bilo le vprašanje časa, kdaj bo ta praksa postala globalna. Dogajanje v tujini je tako dober pokazatelj prihodnjih trendov tudi pri nas.

Max je včeraj napovedal novo možnost naročnine: uporabniki lahko zdaj obstoječi naročnini dodajo “dodatnega člana”, ki se do vsebin dostopa iz druge lokacije. Ta možnost zaenkrat velja le v ZDA, zanjo pa bo treba mesečno odšteti 7,99 dolarja.

Dodatni član bo imel dostop do vsebin, ki jih omogoča naročnikov paket, ne glede na raven naročnine. Vsebine bo lahko spremljal le prek enega profila in na eni napravi hkrati. Poleg tega bo imel možnost uvoza svojih gledalnih navad iz obstoječega profila ter bo za dostop uporabljal svoje uporabniško ime in geslo.

Nova funkcionalnost zaenkrat še ni na voljo v Sloveniji in tudi cena pri nas še ni znana. Glede na trenutno cenovno politiko lahko pričakujemo nižjo ceno – standardni paket Max pri nas stane 7,99 €, Premium pa 9,99 €. Pomembno pa je, da bo možnost dodatnega profila na voljo le uporabnikom, ki storitev Max plačujejo neposredno – ne bo torej vključena v naročniške pakete, ki jih ponujajo telekomunikacijski operaterji.

The Division 2 po petih letih dobiva nov dodatek Battle for Brooklyn

Založnik Ubisoft si že dolgo prizadeva, da Rainbow Six Siege ne bi bil njihov edini večigralski naslov, ki jim mesečno prinaša milijonske prihodke, a jim to nikakor ne uspeva. V zadnjih dveh letih so tako opustili že dva večja projekta s to ambicijo. Ironično pa jim je to uspelo že pred leti, in sicer z igro The Division, ki je kljub številnim težavam navdušila z večigralskim načinom – ta je bil eden prvih predstavnikov žanra t. i. “extraction” streljank. Žal priložnosti niso znali izkoristiti z nadaljevanjem, danes pa je ta žanr tako nasičen (z naslovi, kot je prihajajoči Marathon studia Bungie), da je možnosti za ponovni uspeh zelo malo.

Igra The Division 2 je izšla leta 2019. Čeprav je prinesla nekaj dobrih zamisli, so igralci močno pogrešali atmosferično, zasneženo okolje New Yorka iz prve igre. Ubisoft se je sicer v to okolje vrnil leta 2020 z razširitvijo Warlords of New York, zdaj pa bomo velemesto ponovno obiskali v novem dodatku Battle for Brooklyn.

Ekspanzija bo izšla hkrati s posodobitvijo Year 7 in bo v ospredje postavila zgodbo dvojca Kesloja in Keenerja – znanih imen vsem veteranom franšize. Igralce čaka povsem nova mapa, ki bo unikatna tudi zaradi tega, ker je Brooklyn prizadel ogromen hurikan, od katerega si prebivalci še niso povsem opomogli. Veliko vlogo bo igralo novo orožje Purple Flame, ki ga je frakciji The Cleaners uspelo množično proizvesti in ga zdaj uporabljajo proti vam. Vijolični ogenj ne bo le povzročal škode, temveč bo tudi trajno zmanjšal vašo maksimalno zalogo oklepa – kar orožje naredi izjemno nadležno, hkrati pa vnese nekaj svežine v streljanja.

Dodatek Battle for Brooklyn izide 27. maja, njegova cena pa za zdaj še ni znana. Lastniki Gold in Ultimate različic igre The Division 2 ga že imajo vključenega v svoj paket.

The First Berserker: Khazan – Nov impresiven naslov v svetu soulslike iger

Igri Lies of P in Lords of the Fallen sta dve leti nazaj napovedali novo ero soulslike iger, ki niso več samo kopije mojstrovin razvijalca FromSoftware, ampak znajo predstaviti svoje verzije neizprosnih svetov, ki jih odlikujejo dobre stopnje in unikatni šefi, ki vam sparajo poslednji živec, a vam ob svojem porazu dostavijo superiorni občutek, da ste neko oviro vendarle preplezali in se ob tem tudi nekaj naučili.

Tradicijo v 2025 nadaljuje igra The First Berserker: Khazan, ki ji sprva nisem pripisoval veliko možnosti za uspeh, saj za naslovom stoji neznani razvijalec Neople, ki pred tem ni niti pogledal v smeri souslike žanra. A glej ga zlomka, tako kot je to uspelo studiu Neowiz pri Lies of P, je v prvo uspelo tudi Neoplu, saj je The First Berserker: Khazan presneto impresiven naslov, ki mu le malo zmanjka, da bi se postavil ob bok titanom žanra kot so igre Dark Souls, Elden Ring in Bloodborne.


NAPOVEDNIK


Razvojna ekipa: Neople
Založnik: NEXON
Platforme: PC, PS5, XSX
Steam: Povezava
Datum izida: 27. marec 2025
Cena: 59,99 €


The First Berserker: Khazan ni povsem frišno zastavljena franšiza, saj se dogaja v štorijalnem izročilu iger Dungeon Fighter Online o katerih vemo točno nič. Vendar kakšno predznanje za spremljanje dogodkov v tej igri niti ni potrebno, saj nam igra že na začetku razloži osnovno nit zgodbe: nastopamo v vlogi nekdanjega generala Khazana, ki ga v izgon pošlje ljubosumno plemstvo in ujetega v verige nas sredi potovanja naseli nek duh z imenom Blade Phantom, ki nam pomaga pobegniti, nakar se podamo na pot maščevanja. Štorija ni nič posebnega, a enkrat za spremembo je dobrodošlo spremljati nekaj, kar ni povsem kriptična pripoved, kar je že samo po sebi svež vetrc znotraj žanra soulslike iger.

Khazan nas tako že takoj na začetku pošlje v raziskovanje sveta, ki pa ni tako odprt kot pri nekaterih drugih primerljivih naslovih. V bistvu je tole dokaj linearna izkušnja, ki sicer vsebuje nekaj stranskih poti in odpiranja bližnjic, vendar ne pričakujete tako razvejanega in globokega sveta, ki ga denimo ponuja prvi Dark Souls. V bistvu zadeva v več kot samo enemu pogledu spomni na igri Nioh, saj so nekatere stopnje izjemno omejene in se začno, tako kot sovražniki, malce prehitro ponavljati, med pobijanjem nasprotnikov in odpiranju skrinj pa boste naleteli na cel kup opreme, ki jo boste redno menjavali, čeprav se nekateri kosi razlikujejo samo za tisti 1 % boljšega izkoristka statistik.

khazan
Stopnje so dokaj zaprte, a s tem ni nič narobe, saj ne rabi biti vsaka igra v odprtem svetu.

Teh je manj kot v sorodnih naslovih in praktično vse so koristne za vašega junaka. Khazan namreč ne ponuja nekih resnih delitev igralnih razredov, saj se boste namesto tega zavezali k enemu od treh orožij: dvoročni meč, sulica in navezi sekire in sablje. Vsako od teh orožij vsebuje svoje razvojno drevo veščin in hvalevredno je dejstvo, da lahko točke razporedite kamorkoli se vam zahoče in če s kakšno odločitvijo ali orožjem kasneje niste zadovoljni, vas ponovno razporejanje točk ne stane prav ničesar. Tako lahko kadarkoli preklopite na novo orožje in se kakšnega šefa lotite z drugačnim pristopom, a se bo seveda ob tem treba navaditi na nove napadalne vzorce in posebne veščine.

Osebno sem se najprej zavezal k velikemu meču, a sem kasneje preklopil na hitrejšo sulico, a me k tej menjavi niso prisilile stopnje. Raziskovanje sveta namreč ni bilo preveč nevarno, saj običajni nasprotniki Khazanu ne predstavljajo kakšne resne ovire – izjema so elitni nasprotniki, ki izvržejo poseben zaklad in ob našem počitku na nadzornih točkah Blade Nexus, kjer preko nabranih duš, tule imenovanih Lacrima, nadgradimo statistike, ne oživijo. Smrti se bodo seveda zgodile, saj včasih padeš v prepad ali pa ti enostavno zmanjka zdravilnih napitkov, največ pa boste crkovali pri šefih.

khazan
Khazan ima veliko podobnosti s soulslike naslovi kot so denimo nadzorne točke do katerih odklepamo bližnjice. Si pa igra veliko sposodi tudi od dvojca iger Nioh.

Šefetine so zvezda Khazanove predstave in jasno je, da je Neople v njih vložil največ napora. Prvo večjo zver še nekako odpravimo brez kakšnega posebnega napora, a že pri naslednjem glavarju se srečamo z nasprotnikom, ki vsebuje dve fazi in dodobra stestira vse naše naučene bojevalne veščine.

Khazan k sreči ponuja več pristopov do boja in od vas je odvisno, katerega boste preferirali, čeprav pri vseh šefih ne bo enako učinkovit vsak način bojevanja. Šefi vsebujejo zapletene napadalne vzorce, ki velikokrat vsebujejo tudi napade z zamikom, vsemu temu pa se lahko pravočasno izmaknete ali pa udarce parirate. Pri temu največ šteje vaša zaloga “stamine” oziroma vzdržljivosti, saj to porabljate za vsako svoje dejanje in zaloge seveda niso neomejene. Pravočasno pariranje nasprotniku zbija njegovo lastno vzdržljivost in ko mu to enkrat iztrošite, mu lahko zabijete uničujoč udarec, vendar boste s tem še daleč od tega, da boste lahko šefa dokončno poslali v onostranstvo. Praktično vsem je namreč skupna naravnost ogromna zaloga zdravja, tako da lahko ta bojevalni ples traja lahko tudi po pet minut ali več, v tem času pa vam bodo napake redko dovoljene, saj sta včasih dovolj že dva udarca in je vašega srečanja konec.

khazan
Šefi so resnične zvezde celotne predstave, saj so unikatno zasnovani, vsebujejo več faz in so presneto težki – včasih celo malce preveč.

Na splošno so ti šefovski spopadi zadovoljivi, vendar se mi vseeno zdi, da je Khazan na tem mestu malce pretiraval in bi nekaterim lahko zmanjšal rdečo življenjsko črto. Tako dolgo pretepanja sčasoma postane frustrirajoče in nezabavno in čeprav smo na takšne zadeve naleteli tudi pri drugih soulslike igrah, je tule praktično vsak šef pravi tank, tako da stvar eventualno postane utrudljiva in namesto da bi se veselil vsakega sicer unikatno oblikovanega večjega nasprotnika, sem začel kasneje zavijati z očmi, saj sem se zavedal da je pred mano spet nova preizkušnja, ki mi bo izcuzala vso potrpežljivost tistega dne. Včasih je fino, ko nam v teh igrah razvijalec ponudi tudi kakšno lahko zmago, saj si s tem povrnemo nekaj zaupanja za naslednje izzive, a tega olajšanja v Khazanu ne boste doživeli. K sreči je bil razvijalec vsaj tako prijazen, da nam ob smrti ni treba prečkati kilometrov nazaj do šefa, vsak naš poskus boja, ki je bil vsaj malce uspešen, pa nas ob smrti vseeno nagradi z novo zalogo Lacrima in tudi kakšno točko za izboljšanje veščin.

Omeniti moram še podobo, ki sicer nosi anime pritikline, vendar ta ni tako izpostavljeno kot denimo v Code Vein. Grafični slog sodi v tip “cel shaded”, ki ga v soulslike igrah še nismo izkusili in tule se obnese odlično, saj gledamo v nekatere groteskne podobe in pri nekaterih nasprotnikih kri šprica kot iz gejzirja in vse skupaj še vedno izpade privlačno za ogled.

khazan
Navadni nasprotniki vam večjih preglavic ne bodo povzročali – izjema so elitni nasprotniki, ki so veliko trši oreh.

The First Berserker: Khazan ima na koncu svoje napake, a je tole še vedno impresiven izdelek, ki je vreden svoje polne cene 60 €. Razvijalec še vedno za igro izdaja posodobitve, ki se dotikajo tudi uravnoteženosti orožij in nasprotnikov, na PC-ju in konzoli PlayStation 5 pa lahko najprej roko preizkusite brezplačni demo, ki vam bo hitro dal vedeti, če imate pri sebi še dovolj živcev in potrpljenja za takšno soulslike preizkušnjo.

Grozljivka Weapons v dražilniku pokaže skupino otrok, ki sredi noči zapustijo svoje domove

0

Režiser Zach Cregger nas je leta 2022 presenetil z grozljivko Barbarian, ki se je gledalcem hitro priljubila, saj je bila ena redkih strašljivih pripovedi, ki ni imela zgolj močnega začetka, temveč je napetost ohranjala vse do konca. Zach je zdaj pripravljen razkriti svoj naslednji projekt, ki ga je naslovil Weapons, zanj pa smo ravnokar dobili prvi dražilnik. Srhljiva pripoved se očitno dogaja v istem svetu kot Barbarian.

Dražilnik je kratek in prikaže zgolj nekaj prizorov otrok, ki nekega jutra točno ob 2:17 zapustijo svoje domove, bosonogi tekajo po ulicah ter se nato skupaj odpravijo proti neznanemu cilju. Skupno je domove zapustilo 17 otrok, vsi pa so zdaj pogrešani, za njimi pa se je izgubila vsaka sled. V filmu nastopa tudi Josh Brolin, ki med dražilnikom enemu od očetov pogrešanih otrok pove, da mu ne zameri, ker išče odgovore — sam bi ravnal enako, če bi šlo za njegovega otroka. Vsi otroci so domove zapustili prostovoljno; v to jih ni prisilil nihče. Čeprav so jih med begom ujele varnostne kamere, očitno vidijo nekaj, kar je odraslim povsem nevidno.

Warner Bros. je pripravil premišljeno oglaševalsko kampanjo in vzpostavil uradno spletno stran, ki se posveča skrivnostnemu izginotju v mestu Maybrook. Videti je kot ena tistih spletnih strani iz zgodnjega obdobja interneta, poleg tega pa vsebuje še eno zanimivo povezavo do dogodka, v katerem so policisti v soseski Brightmoor v neki hiši odkrili podzemno ječo in ob njej zmedeno žensko — Tess Marshall, glavno junakinjo filma Barbarian. Očitno se torej oba filma dogajata v istem srhljivem vesolju.

Grozljivko Weapons bomo v kinih gledali od 8. avgusta dalje, medtem ko si film Barbarian lahko ogledate na pretočnem servisu Max.

Netflix zdaj ponuja podnapise, ki vsebujejo samo dialoge

0

Za nas Evropejce so podnapisi precej pomembnejši kot za Američane, saj nam je angleščina navsezadnje tuj jezik. Tudi sam jih imam vklopljene že iz navade – včasih je dialog nerazumljiv ali pretiho izgovorjen, kar lahko hitro pokvari užitek ob gledanju filmov in serij. Dandanes vsi večji pretočni servisi ponujajo podnapise v različnih jezikih, najbolj priljubljeni med njimi – Netflix – pa je včeraj najavil spremembo pri prikazu podnapisov, ki jo bo marsikdo z veseljem pozdravil.

Netflix je doslej ponujal le podnapise v formatu SDH/CC, ki so prilagojeni tudi gluhim in naglušnim gledalcem. V praksi to pomeni, da podnapisi vključujejo tudi zvočne opise okolice – če nekdo potrka na vrata, je to zabeleženo v podnapisu; če se na radiu predvaja glasba, je zapisan naslov pesmi.

podnapisi

Vse to je seveda koristno, če zvoka ne slišimo ali imamo okvaro sluha, zna pa biti za druge uporabnike moteče. Ti bi si želeli gledati vsebino z le podnaslovljenim dialogom. To je zdaj mogoče: pri izbiri jezika podnapisov – denimo English – boste opazili dve različici: “English” in “English (CC)”. Slednji ostajajo v dosedanjem formatu z opisi zvokov, medtem ko različica brez oznake CC prikazuje samo preveden dialog.

Ta funkcija velja tudi za druge jezike, kot so nemščina in hrvaščina, žal pa Netflix še vedno ne ponuja slovenskih podnapisov. Novost je za zdaj na voljo le za nove in prihajajoče vsebine, kot je denimo peta sezona serije You, medtem ko bodo že izdani naslovi še naprej ponujali le CC različico podnapisov.

Remedyjeva streljanka FBC: Firebreak dobila ceno in datum izida

0

Naslednja igra razvijalca Remedy Entertainment bo prekinila njegovo dolgoletno tradicijo izdajanja enoigralskih iger, saj so se Finci tokrat odločili pokukati v žanr večigralstva. FBC: Firebreak bo povsem večigralski naslov, ki bo omogočal ekipno sodelovalno igranje. Igralci se bodo zabavali znotraj nenavadnih in včasih naravnost bizarnih hodnikov ter pisarn stavbe Federal Bureau of Control, ki smo jo temeljito raziskali že v igri Control.

Za FBC smo že dobili igralni napovednik, ki nam je pobližje predstavil glavne čare tega naslova. Za razliko od Controla bomo v FBC-ju akcijo spremljali iz prvoosebne perspektive, opraviti pa bo treba cel kup nalog – tu poimenovanih Jobs – in se spopasti s hodečimi ter letečimi različicami entitete The Hiss. Poleg tega bo treba pokoriti nenavadne, a izjemno nevarne predmete. Po igranju FBC-ja pa nikoli več ne boste na samolepilne rumene lističe gledali tako nedolžno.

Glede na napovednik bo akcija intenzivna in adrenalinska, ena od osrednjih privlačnosti pa so tudi precej nenavadna orožja, ki jih bo treba uporabljati za več kot zgolj klasično streljanje. Navdušenci nad Controlom gotovo tiho upajo, da bo FBC še dodatno razširil vsebino tega intrigantnega sveta in vsaj malo skrajšal čakanje na Control 2, ki je zdaj tudi uradno v razvoju.

Remedy Entertainment je že prej napovedal, da bomo igro dobili v roke še letos, včeraj pa je uradno potrdil datum izida – 17. junij. FBC: Firebreak ne bo brezplačen, saj bo zanj treba odšteti 39,99 €, kar je za izključno večigralski naslov precej pogumna odločitev. Remedy ob tem poudarja, da bo vsa vsebina vključena v začetno ceno in da nameravajo igro v prihodnosti obogatiti z novimi »službami«, medtem ko bodo kozmetični dodatki na voljo proti doplačilu. Če se vam zdi začetna cena visoka, naj vas razveseli novica, da bo FBC: Firebreak na voljo tudi prek servisov Game Pass in PlayStation Plus Extra.