🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 27

Napovednik za film Death of a Unicorn obljublja zanimivo zgodbo

0

Ko sem prvič prebral naslov filma Death of a Unicorn sem takoj pomislil, da je tole najbrž metafora za nekaj drugega: kako po svetu izginjajo unikatna bitja ali pa celo ideje. Nato sem pogledal prvi napovednik in uvidel, da je naslov točno to kar je zapisano: nekdo ubije čisto pravega samoroga.

Ta nekdo v tem primeru sta oče (Paul Rudd) in hči (Jenna Ortega), ki se nekega dne z avtom zapeljeta proti vikendu, ki si ga lasti očetov premožni šef, med vožnjo pa iz gozda skoči nekaj pred njiju, gume zaškripajo, a nobena zavora ni mogla rešiti končnega rezultata, ki je rezultiral v smrti samoroga. Panični par redko magično bitje pospravita v prtljažnik in nadaljujeta svojo pot, nakar druščina na vikendu skupaj pogleda truplo in se prepriča, da je pred njimi resnično mrtvi samorog.

Že samo to je dovolj zanimiv zaplet, ki bi lahko nosil celotno zgodbo filma, a nato ekipa ugotovi še nekaj: kri in delčki roga nosijo tako močne zdravilne lastnosti, da te lahko celo pozdravijo raka. Šefu se ob tem seveda takoj zasvetijo oči, saj bi se od takšne stvari dalo veliko zaslužiti, a sumimo, da to vsem ne bo po godu in bi nekateri od prisotnih raje magično zdravilo ponudili brezplačno, tako da bi si ga lahko privoščili tisti, brez dragih zdravstvenih zavarovanj.

Death of a Unicorn nima samo močne igralske zasedbe, ki bo pred kamere pripeljala tudi igralce Willa Poulterja, Téa Leoni in Richarda E. Granta, ampak tudi sposobno produkcijo hiše A24. Za glasbeno spremljavo bo poskrbel kar slavni režiser John Carpenter, ki se ga spomnimo po legendarnih izdelkih tipa Stvor, film pa bo režiral Alex Scharfman, ki je pred tem delal kot producent na filmih Blow the Man Down in Resurrection.

Death of a Unicorn bomo v kinih gledali spomladi 2025.

Exodus je nova igra izpod bivših delavcev studia BioWare in stvar presneto spominja na Mass Effect

1

Studio BioWare se je letos prebudil po letih spanca in predstavil novo igro Dragon Age: The Veilguard, ki bi jo sam označil za dokaj povprečno. Stvar ima sicer zanimiv boj, a bolj uboge RPG mehanike, zgodba pa je presenetljivo pozabljiva, nekam slabo pa so bili spisani tudi kompanjoni, kar je za ta studio presenetljivo, saj so bile njihove igre vedno dobre ravno na vidiku zgodbe.

Krivdo za te spremembe lahko pripišemo dejstvu, da današnji BioWare ni več isti kot njega dni in pomembni člani ekipe so studio zapustili in ustanovili svoje veje razvoja. Ena od teh je nedavno bankrotirala, druga pa nosi ime Archetype Entertainment in jo vodi bivši BioWareovec James Ohlen, ki je pod sabo zbral še nekaj drugih kolegov in od nekje je privlekel še igralca Matthewa McConaugheya, ta ekipa pa zdaj ustvarja igro Exodus.

Igra je bila prvič predstavljena lani, zdaj pa je dobila svoj prvi igralni napovednik in po temu je kristalno jasno, da se Exodus močno naslanja na serijo Mass Effect. Tokrat bomo nastopali v vlogi raziskovalca vesoljske črnine, ki je imenovan preprosto Traveler, temu pa bo glas posodil McConaughey. Napovednik obljublja vse tisto, kar smo doživeli v igrah Mass Effect: pogovarjanje z zanimivimi liki, raziskovanje čudovitih planetov in veliko akcije, ki je tokrat videti bolj napredno kot v Mass Effect poglavjih. Poleg streljanja in proženja posebnih moči se bomo lahko nasprotnikom tudi prikradli za hrbet, orožje od blizu pa je videti kot nek energetski kavelj in je praktično kopija orožja Omni-Blade iz Mass Effecta.

Archetype Entertainment je nato v ločenem prenosu v živo streamerja CohhCarnaga povedal, da tale znanstveno-fantastična pripoved ne bo vsebovala nobenih vesoljcev sploh. Vse bo izviralo iz Zemlje, le da so živali in ljudje skozi tisoče let evolucije postali nekaj povsem drugega. To je tudi pojasnilo borbe proti ogromnemu medvedu v oklepu in neke vrste žab, ki se nam zahvalijo za našo pomoč.

Exodus ni videti slabo in nove sci-fi igre so pri meni vedno dobrodošle. Žal nimamo niti okvirnega leta izida, zato verjetno stvari ni za pričakovati pred letom 2026.

Conor McGregor napovedal boksarski obračun z Loganom Paulom

0

Po eni strani imam občutek, da smo vsi že pošteno naveličani boksarskih obračunov bratov Paul, ki v ring vabita že zdavnaj upokojene zvezdnike borilnih veščin in druge slavne osebnosti, medtem ko se izogibata profesionalnih borcev kot hudič križa. A nato dobimo stvar kot je nedavni spopad Jake Paul vs. Mike Tyson, ki je podrl rekorde gledanosti in na kolena spravil celo strežnike mogočnega Netflixa.

Seveda je povod za vse to početje prikolice denarja, ki jih zaslužijo vsi udeleženi, najbolj opeharjeni pa na koncu ostanejo gledalci, ki plačajo drage fizične in virtualne vstopnice, nakar ne dobijo tistega, kar so pričakovali. Nekaj od tega denarja bo zdaj poskušal prislužiti tudi sloviti irski borec mešanih borilnih veščin Conor McGregor, ki je njega dni veljal poleg goflje znal dobro vrteti tudi svoje pesti, od takrat so minila že leta in Conor je danes bolj bleda senca stare slave.

A njegovo ime še vedno privabi pozornost publike pa čeprav v ring ni stopil že leta. Conor je bil vedno kontroverzna figura, ki sicer že dolgo obljublja vrnitev v borbo, a nato stvar tik pred zdajci prekliče. Nedavno se je znašel v še večjih škripcih, saj se je moral na sodišču moral zagovarjati glede posilstva, zaradi tega pa je moral žrtvi izplačati 257.000 $ odškodnine. Conor ima na splošno težave s financami, zaradi česar je verjetno včeraj tudi javno napovedal boksarski obračun, ki mu nasproti postavil Logana Paula, hrbet pa so mu začeli obračati tudi večji partnerji.

Borba sicer še ni potrjena, saj sta obe partiji še v fazi dogovora s premožno indijsko familijo Ambani, Conor pa pravi, da bo po zaključenem obračunu začel iskati tudi vrnitev v ligo UFC.

Odziv splošne publike je bil nekam mlačen. Ta je bila sicer na začetku ere YouTuberskega boksanja zainteresirana za takšen spopad, a po vseh teh letih zanimanja ni več toliko, razen če v ring skoči absolutna legenda tipa Mike Tyson. Poleg tega je večina ljudi zahtevala boj Jake Paul vs. Conor McGregor, saj je Jake veliko bolj aktiven v svetu boksa, medtem ko je Paul zdaj skočil v rokoborske boje WWE in je v karieri zabeležil zgolj dva obračuna: enega je izgubil proti YouTuberju KSI-ju, leta 2023 pa je premagal UCF borca Dillona Danisa. Logan Paul je sicer tudi stopil v ring z legendarnim Floydom Mayweatherjem, a tisto je bilo bolj ogrevanje kot prava borba. Tudi Conor se je pomeril z Mayweatherjem in sicer leta 2017, tisti obračun pa je tudi izgubil.

Oboževalci boksa boste sicer že čez nekaj dni dobili pravi spektakel in to s profesionalnimi borci, saj se bo odvilo 2. poglavje spopada Usyk vs. Tyson, ki je bilo pospremljeno z enim od najboljših napovednikov v zgodovini tega športa.

Prihaja film Karate Kid: Legends bo v glavni vlogi pripeljal stara znanca

0

Kdo bi si mislil, da bo film Karate Kid, ki je imel štorijalno dokaj preprosto uspešnico, postal tak globalen fenomen? Original je na kino platna prišel leta 1984 in brž postal eden od najbolj gledanih filmov, a še bolj od tega je zanimivo dejstvo, da se je razvil v pravo franšizo, ki je popularna tudi danes. Leta 1986 smo dobili drugi del in v 1989 še tretje poglavje, leta 1994 pa je med nas prišel še ločen del The Next Karate Kid. Potem je sledilo nekaj premora, dokler se stvar leta 2010 ni ponovno rodila v obliki predelave, kjer je vlogo učenca prevzel Jaden Smith, vlogo mentorja pa Jackie Chan, namesto borilne veščine karate pa smo gledali v Kung fu.

Vmes se je na Netflixu pojavila še presenetljivo kvalitetna serija Cobra Kai, Sony pa zdaj za nas pripravlja premiero povsem novega filma Karate Kid: Legends, ki ga bo režiral Jonathan Entwistle (znan po Netflixovih serijah The End of the F***ing World in I Am Not Okay With This) in ta bo poskušal na enem mestu združiti najboljše prvine vseh filmov.

Tako se na filmska platna vrača Ralph Macchio, ki je v originalu igral Daniela LaRussota in Jackie Chan, ki je leta 2010 prevzel vlogo Mr. Hana. Dvojec bo pod mentorstvo vzel frišnega mladeniča Li Fonga, ki ga bo igral Ben Wang, ta pa se je do vloge priboril zaradi svojega znanja mešanih borilnih veščin in s tem je premagal tisoče drugih, ki so se ravno tako potegovali za isto vlogo. Žal čisto vseh starih obrazov v novem filmu ne bomo videli: originalni mentor Mr. Miyagi sicer v napovedniku dobi svoj poklon, a njegov igralec Pat Morita je umrl leta 2005, ko je bil star 73 let. Bi bilo pa lepo presenečenje, če bi se v kakšnem kadru pojavil Jaden Smith, ki je leta 2010 prevzel vlogo učenca Dreja Parkerja.

Premiera filma Karate Kid: Legends se bo zgodila 30. maja 2025.

Serija Beli lotos dobila prvi napovednik za 3. sezono

0

Serija Beli lotos se je med nami pojavila leta 2021 in čeprav njen opis na IMDbju ne sproža ravno želje po instantnem ogledu, stvar vate zapiči svoje kremplje že v prvi epizodi in nato moraš z gledanjem vztrajati do samega konca. Nekaj hudo interesantnega je gledati življenja milijonarjev, ki svoje dopuste preživljajo v hotelih, ki samo za eno noč zahtevajo toliko kot nekateri ne zaslužijo s pol leta dela. Dodajte k temu še dobro spisane like, odlične igralce in ščepec skrivnosti v obliki umora in imate pred sabo uspešnico, ki se je dobro odrezala tudi v 2. sezoni, kreator Mike White pa nam za naslednje leto pripravlja že 3. poglavje.

Tudi tokrat bomo spremljali življenja bogatih, le da se bodo ti tokrat mudili na Tajski. Serija Beli lotos vsako sezono ponudi na drugačni lokaciji, s povem svežo igralsko zasedbo. Izjema je bila v preteklih dveh sezonah zgolj igralka Jennifer Coolidge, ki je svojo komično vlogo odlično odigrala skozi dve lokaciji, v tretji sezoni pa se bo namesto nje vrnila igralka Natasha Rothwell, ki je v 1. sezoni igrala vodjo toplic Belindo Lindsey.

Nova sezona bo ponudila polno vpogledov v eksotične lokacije, vmes pa ne bo manjkalo strasti, ki preveva življenja premožnežev. Igralska zasedba je tudi tokrat bogata: Parker Posey, Walton Goggins in Michelle Monaghan so imena, ki kar vabijo k ogledu, v epizodah pa bo nastopil tudi Patrick Schwarzenegger – sin slavnega igralca Arnolda.

Beli lotos se v naša življenja vrača 16. februarja 2025, serijo pa bo moč spremljati preko pretočnega servisa Max.

Letos smo dobili dobro igro znotraj Gospodarja prstanov in zdaj jo lahko dobite brezplačno

0

Nekdaj izjemno cenjena franšiza Gospodar prstanov je v moderni eri izgubila nekaj svojega blišča. Amazonova serija ima sicer ogromen proračun, a žal scenarij preprosto ne vleče h gledanju in daleč stran smo od časov, ko smo se na področju iger zabavali v naslovih tipa Middle-Earth: Shadow of Mordor. Namesto tega smo dobili Gollum igro, ki se je lani potegovala za naslov najslabše igre leta.

Vendar pa smo lani kljub temu dobili en kvaliteten Lord of the Rings naslov, čeprav je tega morda marsikdo spregledal. Sliši na ime Return to Moria, gre pa za preživetveno večigralsko igro, kjer se preizkusite v vlogi škrata, ki poskuša zopet osvojiti starodavno kraljestvo Moria.

Igra meša preživetvene mehanike z vidiki kovaštva in ustvarjanje lastne opreme, kar je seveda sestavni del življenja vsakega škrata. Ustvarjate lahko povsem svoje konstrukcije ali pa gradite na porušenih ostankih Morie, a vaše glasno udrihanje kladiva zna iz teme privabiti raznorazne nevarnosti v obliki goblinov in ogromnih trollov, zato je treba biti pri kovaštvu malce previden in vsake toliko bo treba zavihteti tudi obrambno sekiro.

Lord of the Rings: Return to Moria je ob izidu vseboval nekaj hroščev in njegove bojevalne mehanike so bile podpovprečne, a razvijalec Free Range Games je medtem spočel cel kup popravkov in vsebinskih posodobitev, tako da je zadeva danes povsem drugačna kot lani. Zagrabili so jo tudi igralci, ki so ji na Steamu podelili oceno “Very Positive”.

In zdaj lahko v tej preživetveni odpravi zaživite tudi sami, saj Epic Games tale naslov podarja povsem brezplačno. Akcija se izteče 19. decembra, zato jo morate prevzeti do četrtka, nakar bo na spored prišla nova brezplačna igra. Zastonjska darila se bodo nato vrstila eno za drugim, saj namerava Epic Games tudi letos do novega leta podelil 15 brezplačnih iger.

Borderlands 4 naj bi vseboval bolj odrasel humor kot pa v predhodnikih

0

Serija Borderlands je znana po treh stvareh: “cell shaded” grafiki, nepreglednem številu različnih orožij in humorju, ki je skozi dele serije postal čedalje manj resen. Zadnji del Borderlands 3 je povsem zakorakal v meme kulturo in to do te mere, da sta bila celo glavna zlobneža osnovne kampanje nekakšna streamerja, ki sta ti načela živce po samo nekaj minutah čvekanja, nakar sta se na enak način pojavljala skozi celotno igro. Za Borderlands 3 tako velja rek, da to poglavje poseduje najboljše igralne mehanike, a hkrati tudi najslabšo zgodbo, ki je za nekatere težko prebavljiva.

Štorija sicer tem igram ni centralna, a tretji del je na njo dajal nenormalno veliko poudarka, saj je bilo cel kup situacij, kjer je nek NPC dolgo čvekal v prazno in tega se ni dalo preskočiti. Sveže napovedani Borderlands 4 bo na tem naredil nekaj dobrodošlih sprememb in vodja zgodbe Sam Winkler je na X-u zapisal, da se tudi on strinja glede pretiravanja z otroškim humorjem v prejšnjem delu in da čeprav ne sme preveč govoriti glede vsebine igre Borderlands 4 in se straniščnemu humorju ne namerava povsem odpovedati, lahko že zdaj potrdi, da kakšne puške Hawk 2A in referenc na skibidi ne gre pričakovati.

Kar je vsekakor dobra novica, Sam pa je v isti izjavi potrdil, da je za pisanje zgodbe Gearbox najel zunanje pisce, ki vsebujejo ogromno talenta za humor. Franšiza Borderlands je sicer ena redkih iger, ki se sploh upa v svoje igre poriniti humor, saj je ta izjemno subjektiven in zna nekatere igralce odvrniti od preigravanja kampanje. Vendar pa je lahko stvar smešna tudi če se ne naslanja na meme reference in upamo, da dobimo malce več temačnega humorja, ki je bil prisoten v prvem delu. Winkler je že septembra povedal, da želi v Borderlands 4 dostaviti zabavno zgodbo, ki pa bo vseeno zasidrana v realnosti, zaradi česar je lahko svet bolj odziven na naša dejanja, humor pa izpade bolj organsko.

Borderlands 4 izide enkrat v 2025 – zadnje finančno poročilo založnika Take2 nakazuje na bolj poletni datum.

Razvijalec iger Yakuza: Like a Dragon najavil nov in precej bolj nasilen naslov

0

Japonski studio Ryu Ga Gotoku oziroma RGG je znan po temu, da njegovi zaposleni ne spijo, saj lahko samo tako pojasnimo njihov neverjetno zatlačen urnik rednih izdaj naslovov. Že dolgo je znano, da februarja izide nov naslov znotraj sage Like a Dragon, ki bo nosil podnaslov Pirate Yakuza in Hawaii, v glavno vlogo tam pa se bo vrnil stari znanec Goro Majima. Na podelitvi The Game Awards pa je studio najavil, da je ob istem času zaposlen z delom na novem poglavju pretepačine Virtua Fighter, obenem pa delajo na povsem novi franšizi, ki jo zaenkrat poznamo samo pod imenom Project Century.

Kaj točno ta je in če je na kakršenkoli povezan s serijo Like a Dragon nam RGG ob izdaji napovednika ni želel povedati, a hkrati je čisto možno, da kakšna naveza obstaja. Navsezadnje tudi igri Judgment in Lost Judgment nista nosili v naslovu nobene omembe serije Yakuza, pa sta se vseeno odvijali v istem svetu. In glede na to, da za serijo Judgment nismo slišali nobene omembe glede tretjega dela, bi znal biti Project Century nekakšna zamenjava, ki pa je glede na napovednik videti tudi najbolj nasilen naslov v zgodovini tega razvijalca.

Nasilje je sicer sestavni del vseh njihovih iger vendar pa zamahovanje pesti in brcanje z nogami navadno pri nasprotnikih sproži le blage krvavitve, v novi igri pa kri šprica kot iz gejzirja. Dogajanje bo preseljeno na Japonsko in to v leto 1915. To je obdobje, ki ga v igrah bolj redko obiščemo in očitno je za RGG perfektno izhodišče za krvavo pretepanje nasprotnikov in to preko pesti, pajsarjev in nožev.

Vizualno je Project Century videti bolj napreden od preteklih RGG iger. Nosi zanimivo grafično paleto barv, animacije pa so videti bolj življenjske in podrobne – je morda tole celo prvi naslov tega razvijalca, ki ga ne bo več možno igrati na konzolah prejšnje generacije?

Project Century še nima datuma izida, kar zna pomeniti, da bo morda celo zamudil 2025 in ga bomo videli šele enkrat kasneje.

Razvijalec iger ICO in Shadow of the Colossus predstavil nov naslov Project Robot

0

Mlajši generaciji igralcev morda ime Fumito Ueda ne pomeni tako veliko kot denimo Hidetaka Miyazaki, ki ga znaj vsi poznajo na račun iger Dark Souls in Elden Ring, a je v bistvu enako, če ne še bolj pomembno. Ravno Ueda je namreč tisti, ki je preko svojih del navdihnil nekaj največjih imen današnje igričarske industrije, kamor lahko prištejemo tudi Miyazakija, Neil Druckmann, avtor iger The Last of Us, pa je ravno tako v preteklosti izjavil, da je Fumito eden od njegovih idolov.

Ueda je nase prvič opozoril leta 2001, ko je za konzolo PlayStation 2 spočel čudovito avanturo ICO, nakar mu je Sony odobril malce večji proračun za ustvarjanje igre Shadow of the Colossus. Oba naslova sta požela tako visoke ocene kritikov in igralcev, da ju še danes veliko ljudi označuje za najboljši igri vseh časov. Ueda je znan po temu, da za realizacijo svoje vizije zahteva svoj čas, a razvoj takšnih projektov je presneto drag. Svojo zadnjo igro The Last Guardian je denimo začel razvijati leta 2007, a je izšla šele v 2016. Vmes je Ueda tudi napovedal slovo od Sonyja in ustanovil je lastni studio GenDesign, ta pa je z draženjem svojega naslova začel leta 2018, a šele na podelitvi The Game Awards smo stvar prvič videli v obliki dražilnika.

Igra zaenkrat nosi kodno ime Project Robot in čeprav je video ekstremno kratek, lahko že zdaj vidimo, da je na zadevi delal Ueda, ki ima zelo rad neme protagoniste, ki nekam plezajo. V primeru tega naslova vidimo ogromnega robota, ki preko okvarjenega glasu odšteva zadnje sekunde, preden ga doleti nekakšen uničujoč val. Naš junak, ki bi znal sam biti na pol robot, spleza v glavo, nakar se ta spremeni v nekako plovilo, ki se v zadnjem trenutku loči od preostalega telesa ter se reši pogube.

In to je v bistvu vse, kar vemo o tej igri, ki je od izida očitno še presneto daleč stran. Project Robot bo v celoti financiral založnik Epic Games, kar najbrž pomeni, da PC verzije, tako kot v primeru igre Alan Wake 2, na Steamu ne bomo videli.

The Last of Us Part 2 aprila prihaja na PC

1

Kako rad Sony dela predelave svojih naslovov? No, poglejmo si igro The Last of Us Part 2, ki je originalno izšla leta 2020 za konzolo PlayStation 4, nakar smo januarja letos dobili predelavo Remastered za PlayStation 5, naslednje leto pa bo koda znova predelana za PC. Tri različice ene igre v štirih letih torej, kar je toliko obdelav, da bi jim zavidal tudi Resident Evil 4.

Računalničarji bodo prejeli Remastered verzijo igre, ki bo vsebovala originalno kampanjo ter razne dodatke kot je možnost preigravanja nedokončanih stopenj in zabavo skozi roguelike igralni način No Return.

Predelavo za PC bosta spočela izkušena studia Nixxes Software in Iron Galaxy Studios in računalniška verzija naj bi bila še naprednejša od tiste, ki smo jo izkusili na konzoli PlayStation 5. Kaj točno to pomeni zaenkrat Naugthy Dog v uradni najavi na svoji strani ni zapisal, saj naj bi bile specifikacije najavljene enkrat kasneje, a skoraj zagotovo lahko sem notri prištejemo neomejeno število sličic na sekundo ter podpore za višje ločljivosti in to tudi v formatih za ultra široke zaslone.

Uradna najava tole različico označuje za “ultimativno” izkušnjo te igre, kar je malce ironična izjava za studio, ki si ga v popolnosti lasti Sony in je zavezan h konzoli PlayStation 5. Ah, saj res, pozabili smo omeniti še eno predelavo tega naslova, saj je igra dobila nadgradnjo tudi za frišno konzolo PlayStation 5 Pro in tam je videti fantastično in morda bo ta verzija primerljiva s tisto, ki izide za PC.

The Last of Us Part 2 Remastered na PC prihaja 3. aprila 2025, za nakup pa bo na voljo preko trgovin Steam in Epic Games. Nekje ob istem času bomo dobili tudi 2. sezono serije, ki jo lahko spremljamo preko pretočnega servisa Max.

Dying Light: The Beast bo vseboval vozila in res upamo, da sedemo tudi v kombajn

1

Razvijalec Techland je že nekaj časa nazaj napovedal, da drugi del zombijaške sage Dying Light ne bo prejel nadaljnjih dodatkov. Bo pa studio namesto tega izdal manjšo, samostojno igro Dying Light: The Beast, ki bo v akcijo povrnila junaka prve igre.

Kyle Crane je svojo zgodbo zaključil v dodatku prvega dela, imenovanem The Following in ta nam je povedal, da je Kyle preko okužbe dobil nadnaravne sposobnosti, ki jih je komaj krotil. The Beast nam pokaže, da je po temu dodatku ubogi Kyle padel v roke zlobneža z imenom The Baron, ta pa je na njem kar 13 let izvajal nehumane eksperimente. Našemu junaku enega dne odnese pisker iz glave, zato pobegne iz laboratorija na novo lokacijo Castor Woods. To je bila njega dni priljubljena turistična destinacija, ki pa je zdaj preobražena in tu bomo naleteli na kopico ljudi, ki jim bo treba pomagati ali pa jim v glavo zabiti bridko sekirico.

The Beast bo še dodatno popestril način premikanja iz Dying Light 2, saj bomo zdaj lahko tekali po zidovih, skočili pa bomo lahko tudi štirikolesnik, ki smo ga prevažali že v dodatku The Following in smo ga tam lahko tudi opremljali. V enem kadru se zapeljemo celo mimo kombajna in samo molimo lahko, da bo tudi ta vozen, saj je karnaža zombijev preko takšnega velikana nekaj, kar si želi vsak pravoveren igralec Farming Simulatorja.

Tako kot prej bodo tudi tokrat noči precej bolj nevarne, na razpolago pa bomo imeli cel katalog takšnih in drugačnih orožij. Streljanje bo tokrat očitno bolj izpostavljeno in imeli bomo celo metalec granat za tiste situacije, ko je treba instantno uničiti gručico nemrtvih. Podprto bo tudi sodelovalno igranje in v eno partijo se bodo lahko naenkrat povezali do štirje igralci.

Dying Light: The Beast izide poleti 2025, cena pa zaenkrat ni znana. Medtem lahko skočite na Steam in si privoščite prejšnje dele, saj je celotna franšiza znižana za celo do -80 %. Dying Light 2 medtem gosti tudi poseben božičen dogodek Winter Tales, kjer morate preko pretepanja zombijev okraševati božično drevesce.

Suicide Squad: Kill the Justice League januarja dobiva še zadnjo vsebinsko posodobitev

0

Včasih se rek “ne sodi knjige po platnicah” izkaže za lažnega, saj je veliko igralcev na igro Suicide Squad: Kill the Justice League postrani gledalo že od same njene najave, nakar so pljuvanja postala še bolj mastna, ko je razvijalec Rocksteady razkril, da bo tole primarno večigralski naslov, z live service elementi. Založnik Warner Bros. je želel na ta način studio, ki je poznan predvsem po odlični trilogiji enoigralskih naslovov Batman: Arkham Asylum, Arkham City in Arkham Knight spremeniti v nekega zaslužkarja, ki bi preko igre Kill the Justice League še leta služil denarce preko mikrotransakcij.

Zgodilo se je ravno obratno: igra je ob izidu nabrala komaj kaj igralcev in ji je moral založnik hitro znižati ceno, nakar je pred kratkim napovedal, da bo igra januarja 2025 dobila še svojo zadnjo vsebinsko posodobitev. Ta se bo rodila v obliki 4. sezone in superjunaka z imenom Deathstroke, ki bo nasledil trojico junakov prejšnjih sezon: Jokerja, Mrs. Freeze in Lawless – tudi vsi ti so bili med kritiki slabo sprejeti.

Ta dodatna vsebina ni posledica darežljivosti založnika, ki je prodajo igre označil za razočaranje in jo krivil za primanjkljaj v višini 200 milijonov dolarjev, ampak je tam bolj zaradi tega, ker je založnik prodajal tudi sezonsko prepustnico in tem strankam mora obljubljeno vsebino tudi dostaviti, drugače bi bil izpostavljen kakšni skupinski tožbi.

Dobra novica je vsaj to, da bo 4. sezona s sabo prinesla tudi možnost igranja brez internetne povezave. Kill the Justice League je namreč zahteval neprestano povezavo na medmrežje in zdaj bodo igralci lahko preigrali celotno kampanjo in vse sezone povsem samotarsko, kar bo pomagalo pretvarjanju, da je tole nekakšna enoigralska različica Arkham vesolja. Med vrsticami nam ta potez založnika tudi sporoča, da bo verjetno kmalu tudi ugasnil uradne strežnike za igranje in brez “offline” načina bi lahko šel ta naslov po poti Ubisoftove dirkačine The Crew.

4. sezona izide 14. januarja 2025 in bo vsebovala še zadnjo bitko z glavnim šefom Brainiacom, s tem pa se bo tudi zaključil štorijalni lok te igre. Več o tej finalni sezoni si lahko preberete na uradni strani.

Elden Ring še ni rekel zadnje in dobiva malce nenavaden dodatek Nightreign 

0

Razvijalec FromSoftware je nedavno pripomnil, da za franšizo Elden Ring nimajo nobenih konkretnih planov glede nadaljevanja. A ob tem so očitno za hrbtom skrivali fige, saj jih niče ni povprašal glede novega dodatka in ravno ta je bil razkrit na včerajšnji podelitvi nagrad The Game Awards.

A tale razširitev ne bo enaka Shadow of the Erdtree, ki je igralce razveselila po dveh letih čakanja, ampak bo nekaj povsem novega in unikatnega. Nightreign bo samostojna igra in bo po obsegu precej manjša od kampanje, ki smo jih vajeni v FromSoftware igrah.

V bistvu tole sploh ne bo čistokrven RPG, saj bomo na začetku izbrali enega od osmih likov, nakar nas bo igra odvrgla na mapo Limgrave, ki bo vsebovala naključne generirane stavbe, kampe in sovražnike. Povezali se bomo lahko v ekipo treh igralcev in ti bodo morali urno premagati sovražna taborišča in si nabrati močnejša orožja, saj se bliža mrak in ta s sabo prinaša težjega nasprotnika. Če igralcem uspe preživeti tri takšne cikle dneva in noči se morajo spopasti z večjim šefom, teh pa je v celi igri osem.

Gre za unikaten pristop do soulslike formule, ki pa jo še vedno izdeluje FromSoftware – le da tokrat nad razvojem ne bedi Hidetaka Miyazaki ampak Junya Ishizaki, ki sicer prvič režira takšen projekt, a je pri temu razvijalcu prisoten že vse od leta 2011.

Nightreign vizualno resda spominja na Elden Ring, a vsebuje nekaj konkretnih razlik. Premikanje je videti hitrejše in za hitro prečkanje stopenj bomo dobili nekaj novih sposobnosti kot je denimo dvojni skok skozi podrte zidove, priklicati pa bo moč tudi nekaj magičnega ptiča, ki nas bo hitro odnesel na nov del mape.

A morda najbolj zanimiv aspekt tega samostojnega dodatka je mešanje stvari, ki smo jih videli v preteklih naslovih tega razvijalca. Oči najbolj pritegne šef Nameless King, ki nam je živce krajšal v igri Dark Souls 3, vidimo pa lahko tudi šefa Centipede Demon iz igre Dark Souls 1, iz te iste franšize pa se pojavi tudi Firekeeper. Nightreign se ne bo preveč obremenjeval z zgodovino Elden Ringa, zato lahko stvar vzamemo kot nekakšno mešanico vseh stvari, ki nam jih je v preteklosti dostavil razvijalec FromSoftware, skozi to kampanjo pa se bomo lahko odpravili tudi povsem samotarsko.

Elden Ring Nightreign izide enkrat v 2025 in to za PC in konzole aktualne in prejšnje generacije.

Obisidan nam bo naslednje leto dostavil tudi The Outer Worlds 2

0

Od vseh razvijalcev, ki jih je v zadnjih letih pokupil Microsoft, je Obsidian Entertainment zagotovo med najbolj pridnimi. Ta veteranski studio je leta 2022, ko je Microsoft krvavo potreboval ekskluzive za konzolo Xbox Series X in servis Game Pass, izdal igri Grounded in Pentiment, obe pa sta pri kritikih pobrali visoke ocene.

Razvijalec si je vmes privoščil malce premora a ne spet toliko, da ne bi že letos lahko izdali svežo RPG izkušnjo Awoved. Ta je bila planirana za izid že prejšnji mesec, a je Microsoft nato izjavil, da želijo narediti malce več manevrskega prostora zato je igro prestavil v februar 2025, ki je še bolj nagužvan s kvalitetnimi naslovi.

Obisidan pa nam naslednje leto ne bo pripeljal samo te igre, ampak bo v 2025 na trg poslal tudi drugi del franšize The Outer Worlds 2. Prvi del je izšel leta 2019, takrat pa je bil Obisidan še samostojen razvijalec, ki se je po dolgem času spravil delati pravi 3D naslov, za katerega pa jim je zmanjkalo financ. Originalni The Outer Worlds tako danes velja za dober naslov, a po razsežnosti in mehanikah ga bolj težko primerjamo s kakšnim Falloutom in morda bo nekatere od teh stvari popravil The Outer Worlds 2.

Prvi napovednik nam kaže nekako enako sliko kot jo je nosil original. Barvna paleta ostaja nekako enaka in kakšnih res naprednih izboljšav grafike ni opaziti. Je pa boj videti malce bolj napreden – v enem kadru naš protagonist vrže granato in to nato ustreli med letom, kar sproži instantno eksplozijo, orožja za boj od blizu pa so zdaj videti bolj uničujoča. Orožja na sploh so videti zabavno in unikatno, prisotnega pa bo tudi nekaj skrivanja, če se bomo želeli v kako bazo presmukati brez alarmov.

O datumu izida vemo zgolj to, da se bo to zgodilo enkrat v 2025. Glede na Awoved sumimo, da bo The Outer Worlds izšel bolj proti koncu naslednjega leta, saj je treba med dvema takšnima obširnima RPG-jema igralcem pustiti malce časa, da sploh zaključijo kampanjo ene igre, preden se lotijo že naslednje.

Mafia: The Old Country v prvem napovedniku predstavi tudi datum izida

0

Priznana franšiza iger Mafia ni imela lahkega življenja. Original iz leta 2002 nas je odpihnil s predstavitvijo ogromnega mesta Lost Heaven, ki je spominjal na New York in se je odvijal leta 1930. Od blizu smo spoznali mafijsko življenje in preko dobro spisanih likov izkusili res zanimivo zgodbo, z dobrimi igralnimi vložki in mehanikami, kjer smo se morali spustiti celo v dirkanje, ki je bilo čisto preveč zahtevno in realistično.

Od tam naprej pa vsi nadaljnji deli niso dosegli odličnosti originala: drugi del je imel sicer dobro zgodbo, a je bil svet preveč zaprt, tretji del, ki ga je nadzoroval sveži razvijalec Hangar 13, pa je imel sicer dobro zgodbo, a očitno studio za njo ni imel dovolj časa, zato se je igralna zanka začela hitro ponavljati. Tudi predelava prvega dela Mafia: Definitive Edition ni bila perfektna, saj ji je manjkalo kar nekaj stvari iz originala.

Hangar 13 bo zdaj poskušal franšizo vrniti na stara pota in to dobesedno, saj nas bo igra Mafia: The Old Country vrnila na sam začetek serije in tako se bomo podili po izmišljenem mestu San Celeste znotraj Sicilije in v zgodnjih letih 1900. Protagonist bo tokrat Enzo Favara – novinec, ki se v napovedniku zapriseže mafijskemu življenju in njegova življenjska zgodba bo polna nasilja.

Zanimivo bo videti, kako se bo Hangar 13 lotil pripovedi v tako zgodnjih letih, kjer so bili štirikolesniki še prava redkost in so se ljudje bolj zanašali na potovanje s konji in kočijami. Že prva Mafia je imela nekaj res arhaičnih avtomobilov, ki smo jih komaj spravili na vrh hriba in to na asfaltiranih cestah, medtem ko bo San Celeste vseboval veliko več poljskih potk, a morda bo ravno iz tega lahko razvijalec pokazal različico odprtega sveta, ki ga doslej še nismo izkusili.

Do igralne verzije smo sicer še dokaj daleč – Mafia: The Old Country izide šele enkrat poleti 2025.

Borderlands 4 dobil prvi igralni napovednik

0

Da igra Borderlands 4 obstaja smo vedeli preko že izdanega dražilnika in v bistvu niti nismo presenečeni, da razvijalec Gearbox dela nova poglavja, saj pod sabo niti nima kakšne druge franšize, ki bi se konsistentno tako dobro prodajala. A zdaj smo dobili tudi prvi igralni napovednik in ta nam kakšnih večjih presenečenj ni dostavil.

Tudi tokrat bomo lahko stopili v kožo četice posebnih bojevnikov, ki se imenujejo Vault Hunters. Četverica novincev je videti sveža in se bo sprehajala po nevarnem svetu Kairosu na katerem si bosta moči merili dve frakciji: na eni strani bo stala banda bojevnikov Rippers, ki jih bo nadzorovala kraljica Callis, na drugi pa bo stal skrivnostni The Timekeeper, ki bo imel pod sabo pravo robotsko vojsko. V takšen kaos se bo spustil naš Vault Hunter, ki ga bo zagotovo spet spremljala banda zanimivih NPC-jev in mnogo od teh bo zagotovo znancev, ki smo jih srečali v prejšnjih poglavjih.

Grafično se Borderlands 4 vsekakor drži dizajna prejšnjih delov, čeprav so zdaj vse teksture toliko bolj podrobne in animacije šefov so očitno skočile na naslednjo stopnjo. Igralna formula se bo seveda vrtela okoli streljanja in nabiranja raznoraznih redkih orožij, lahko pa v enem kadru vidimo novost v obliki zapestnega energetskega kabla, ki nam bo omogočil malce več vertikalne svobode pri raziskovanju.

Borderlands 4 izide enkrat v 2025, Gearbox pa za začetek naslednjega leta obljublja bolj globok vpogled v samo igranje.

Razvijalec Naughty Dog najavil svojo naslednjo igro Intergalactic

0

Razvijalca Naughty Dog poznamo po serijah Uncharted in The Last of Us, ta studio pa je znan tudi po temu, da za razvoj svojih naslovov potrebuje določen čas in od njegove zadnje igre, The Last of Us Part 2, so zdaj minila že štiri leta, zaradi česar smo se že začeli spraševati, kaj bo njegov naslednji projekt.

Upanja so seveda tlela za morebitni tretji del sage The Last of Us, a vodja studia Neil Druckmann očitno potrebuje nekaj oddiha od te franšize zato je začel delo na nečem povsem novem. Sveži projekt se imenuje Intergalactic: The Heretic Prophet, ki je bil slavnostno najavljen danes na podelitvi The Game Awards.

O zadevi se ne ve veliko, saj je prvi napovednik dokaj skromen. Postavljeni bomo v znanstveno-fantastično prihodnost in nastopali bomo v koži neke najemnice, ki po vesolju šviga znotraj svoje Porsche barkače in si suka glasbo iz CD-jev in njen frajerski usnjeni jopič hitro potegne spomine na Marvelovo franšizo Varuhi galaksije. Zgodba pravi, da bomo nato obtičali na osamljenem planetu Sempiria iz katerega nihče ni pobegnil že 600 let, kar ni presenetljivo, saj se po njem sprehajajo nekakšni ogromni roboti. K sreči tudi mi nismo povsem nemočni in v napovedniku vidimo ogromen rdeče-žareč meč, ki je močno pripraven za sekanje robotov.

Kdaj bo stvar izšla nimamo pojma, a bo igralna še v življenjskem ciklu konzole PlayStation 5.

Tule je prvi napovednik za igro The Witcher 4

Razvijalec CD Projekt RED je letošnjo podelitev nagrad The Game Awards izkoristil za napoved svojega naslednjega naslova in za tega že dolgo vemo, da bo zopet skočil v franšizo The Witcher. Smo pa malce presenečeni, da igra dejansko nosi naslov The Witcher 4 in da Poljaki niso želeli preveč tvegati, zato so za novega protagonista izbrali dobro znano Ciri, ki smo jo za kratek rok nadzorovali v tretji igri.

Igralci so leta po izidu igre The Witcher 3 pozivali po avanturi, kjer bi glavno vlogo prevzela Ciri, a nekateri so bili mnenja, da je punca enostavno premočna, da bi se ji sploh kdo lahko postavil po robu in bi bila tako nezanimiva za igranje. Spet drugi so bili mnenja, da se je njen štorijalni lok čudovito zaključil v prejšnji trilogiji in so zdaj pripravljeni za nekega povsem novega protagonista. Morda so ravno zaradi tega vtisi glede napovednika pri igralcih nekam mešani.

Tudi mi smo pričakovali povsem novo zasedbo likov, saj je na to namigoval tudi sam razvijalec, a očitno je bila želja po Ciri enostavno premočna. V napovedniku jo lahko vidimo, kako rešuje lokalno krizo vaščanov, ki so brlog neke zveri poslali neko mladenko, a to nato reši Ciri, nakar se mora spopasti z monstrumom, ki je za njo dokaj zahteven. Ciri je očitno od tretjega dela dalje nekje izgubila svoje božje moči in se je preobrazila v Witcherja, saj vmes popije napoj, ki bi bil za kogarkoli izven njihove kaste smrtonosen. Na koncu opravi z zverjo in odnese v vas trofejo, a tam naleti na temačen prizor, kjer mladenka kljub vsemu umre. Nakar slišimo dobro znani rek, ki pravi, da so prave pošasti ljudje, kar je seveda referenca na napovednik igre The Witcher 3.

The Witcher IV je še daleč od izida, kar je na The Game Awards potrdil tudi voditelj Geoff Keighley, saj je še pred prikazom videa najavil, da si bomo ogledali naslov, ki izide enkrat izza leta 2025. Do takrat se bo zagotovo spremenil tudi naslov igre, saj nekako dvomimo, da se bo nova trilogija avantur začela s številko 4.

Assassin’s Creed Shadows bo tako dolg kot Odyssey in Valhalla

0

Za kampanje znotraj franšize Assassin’s Creed se je skozi leta prijelo pravilo, da mora vsaka vsebovati večji svet od preteklega naslova in mora zaradi tega igralcu ukrasti tudi več ur življenja. S tem v bistvu ne bi bilo nič narobe, če bi vsa ta dodatna in razširjena vsebina bila dejansko zanimiva za raziskovati in bi ponujala unikatne stranske naloge, ki bi se jih lahko lotili na več možnih načinov. A pri Ubisoftu je kmalu postalo jasno, da ima za svoje svetove zamišljenih samo nekaj stranskih opravil, ki pa se nato začno hitro ponavljati in ta težava je z vsakim delom postajala samo še bolj nadležna.

Zadnji del Assassin’s Creed Valhalla se je zato čutil kot kampanja, ki bi morala trajati nekje 20 ur, a jo je nato nekdo raztegnil na trikrat toliko časa. Ni jih bilo malo, ki se jim je stvar začela proti koncu vleči, k temu pa ni pripomoglo dejstvo, da zgodba sama po sebi spet ni bila tako močna in liki dobro spisani, da bi nas to obdržalo čuječe za monitorji.

Ubisoft je sicer nato preko igre Mirage poskušal pričarati krajšo izkušnjo, a tudi ta pristop se ni obnesel: svet je bil resda manjši, a igralna formula Valhalle vanj ni pasala, nekaterim igralcem pa je bila dejansko všeč obširna mapa iz preteklega dela, zato se jim je Mirage zdel preskromen.

Assassin’s Creed Shadows se bo tako vrnil na stara pota glomazne kampanje, kar je na Reddit spraševalniku potrdil igrin režiser kreative Jonathan Dumont. Ta je dolžino kampanje označil primerljivo s preteklimi poglavji Odyssey in Valhalla, bomo pa tekom igranja lahko sprejemali določene odločitve, ki bodo vplivale na razvoj sveta, a bo kampanja manj razvejana kot je bilo to v primeru igre Odyssey.

Hi, we are Brooke, Charles, Jonathan, and Thierry, developers on Assassin’s Creed Shadows. Ask us anything!
byu/ubi-louu inassassinscreed

Reddit tema je podala tudi nekatere druge zanimive odgovore. V igri bodo veliko vlogo držale sezone, ki bodo spreminjale okolico in vplivale na igranje. Prisoten bo tudi sistem našega slovesa in če bodo v kakšnem gradu zaradi nas sprožili alarm, nas bodo na mapi začeli iskati težki bojevniki, imenovani The Guardians. Ti nam bodo za petami skozi celotno sezono in naša rešitev bo, da odjahamo v kako drugo provinco ali pa da preko sistema izvidnikov prekličemo našo tiralico. Prisotne bodo tudi razne mini igrice in nekatere od teh bodo namenjene zgolj specifičnemu liku: Naoe bo denimo v gorah naletela na skrivne stezice, ki jih bo treba gibčno premagati in si tako prislužiti skrivno nagrado.

Assassin’s Creed Shadows bi sicer moral že iziti, a si je Ubisoft premislil in izid prestavil na 14. februar 2025.

Najboljši mod za igro Gothic 2 dobiva veliko nadgradnjo

0

Mod The Chronicles of Myrtana: Archolos nam je leta 2022 pokazal, da ima franšiza Gothic še vedno ogromno privržencev in da lahko ljubiteljski projekt talentiranih prostovoljcev celo preseže kampanjo, ki nam jo je več kot 20 let nazaj dostavil nemški razvijalec Piranha Bytes. Ta je na žalost od takrat bankrotiral, a njegovo delo živi dalje, The Chronicles of Myrtana pa je bila tako kvalitetna zadeva, da ji je spletna stran ModDB podelila krono najboljšega moda desetletja.

Avtorji so bili tega naslova tako hvaležni, da so napovedali dodatno nadgradnjo projekta in temu so nataknili ime Mod of the Decade Edition. V intervjujih so sicer pred tem priznali, da jih je delo na temu brezplačnemu projektu povsem izmučilo, a da so se vseeno odločili za ustvarjanje dodatne vsebine, si bodo pa za to vzeli svoj čas, saj jo želijo ustvariti brez kakšnega lovljenja rokov.

Napredek razvoja je tako bolj počasen, a kljub temu smo nedavno dobili že drugi dražilnik in kljub skromnim napovedim bo Mod of the Decade Edition očitno precej bolj obsežen, kot je bilo sprva namignjeno. Poleg novih oklepov bomo dobili povsem svežo pot čarodeja in na splošno bo magija tokrat precej bolj razvita kot v originalni kampanji, kjer je bilo metanje urokov bolj stranskega pomena. Poleg tega bodo nekatere večje lokacije povsem prenovljene, v divjini pa se nam bodo nasproti postavili povsem novi sovražniki, obstoječi pa bodo dobili nove napade: goblini bodo lahko zdaj denimo v nas metali nože.

Avtorji so na uradni Steam strani zapisali, da bomo poleg vseh teh novosti dobili še dodaten “Hardcore Mode” DLC, ki bo težavnost prestavil na naslednjo stopnjo in bo primeren za vse tiste, ki se jim je zdela originalna kampanja prelahka.

The Chronicles of Myrtana: Mod of The Decade Edition še vedno nima datuma izida, a zadeva zna zelo verjetno iziti enkrat v 2025.