🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 523

LordFebo o Need for Speed Payback

Če ne štejem nalinijskih in mobilniških odvrtkov, je tole dvajseta edicija iz najbolj bogatega niza dirkaških videoiger. A količina in kakovost nista povezani in Electronic Arts že mnogo sezon izdaja milo rečeno povprečne, reciklirane izdelke. Namesto konkretnega nadgrajevanja raje vsako leto neposrečeno eksperimentira in na silo dodaja ter čudežno odvzema sestavne dele. V zadnji dekadi smo uzrli že marsikaj, od športnodirkaškega Shifta prek orožarskih Rivals do QTE-mikastenja v The Run. V zadnjem, predlanskem poglavju so kot noviteto preizkusili še filman video, ki je namigoval na kinematografično doživetje. Toda špil se ni izkazal, saj je imel pičle načine, moreče ponočnjakarstvo, docela premočrtno napredovanje in vmesniške pomanjkljivosti. Za nameček je filmski del zajemal le čvekanje in bil čisto neposrečen. Razvojna ekipa Ghost Games v novem poskusu določene napake odpravlja, vendar uvaja nove.


Razvojna ekipa: Ghost Games
Založnik: Electronic Arts
Platforme: PC, PlayStation 4, Xbox One
Datum izida: 10. 11. 2017
Cena: 59.99 €
Zvrsti: Dirkaška arkada


Payback je prostovozna dirjalnica po mestu in puščavski pokrajini. Podoba okolice je presenetljivo raznovrstna in dobra, četudi prave potrebe po podrobnostih ni.

Potreba po hitrosti s štorijo!

Payback je storjen na isto vižo kot vse novodobne pocestne dirkalnice: velikansko urbano in podeželsko ozemlje, svobodnjaško tiščanje in navidez mnogo udinjanja. Prizorišče je to pot Fortune Valley, izmišljena nevadska puščava z gorami, kanjoni in kazinojastim mestom Silver Rock. Čeprav lučkasta metropola zaživi šele v mraku, za razliko od nokturnega predhodnika čas teče dinamično. To je v redu, kajti od sonca obsijana dežela je mnogo bolj simpatična od neprestane mesečine in neona. Cestno delinkventstvo je izdatno podloženo z zgodbo, kateri sledimo prek računalniško ustvarjenih vmesnih sekvenc in pogovorov med vožnjo. Scenarij o treh prijateljih, ki želijo iz maščevanja uničiti kriminalno združbo v Mestu greha, je resda klišejski, toda element ni napačen in daje vsaj približen smisel že mnogokrat preizkušenemu cestnemu preganjanju. Nekatera norenja so zato močno skriptana, vseeno pa filmski spektakel to ni, dasi založba uporablja besedo ‘blockbuster’.

Zgodba se zvečine odvija prek pogovorov med vožnjo. Takole dogajanje sicer obstaja, vendar so filmčki zopet bolj čvekanje, in ne posnetki iz Hitrih in drznih.

Kakor v preteklih poglavjih divjamo po prometnih poteh oziroma javnih površinah in občasno po gradbiščih, rudnikih in letališčih, dočim zaresnih dirkališč igra žal ne pozna. Treba je zmagovati na nelegalnih tekmah, bežati kifeljcem in gangsterjem, čim hitreje pripeljati z enega konca na drugega, mojstrsko driftati ter meriti pospeške, saj se drag po večletni odsotnosti vrača. Policija na srečo ni pomemben dejavnik in nastopa le v točno določenih nalogah. Po novem, in po mojem prvikrat v seriji, se zabavno zapeljemo tudi čez drn in strn, na čemer je kar konkreten poudarek. Različnemu udejstvovanju primerni so tipi vozil: eni rabijo bežanju, drugi cestnim dirkam, tretji tiščanju v ravni črti in četrti premagovanju šodra. Štirikolesnikov je okoli osemdeset in segajo od ljudske honde civic in starih mišičnjakov prek spiska nemških znamk, vključujoč porscheje, do hiperšportnikov. Vršac predstavlja hibridna koenigsegg regera. Ampak pot do tega čudeža tehnike je, kot je v NFS-jih v navadi, dolga kot kurja čreva.

Organi pregona so element zgodbe in nastopajo le v nekaterih misijah kot klasični kamikaze, v ostale dirke in prosto pocestništvo pa se ne vmešavajo. Prav tako ni ‘orožij’.
Nitro je sestavni del špila. Njegovo doziranje v izgorevalno komoro je ključno za zmagovanje in rabo skakalnic.

Solidna, a zagnojena vožnja

Razlika med šofiranjem golfa, ameriškega vagna mogote in lamborghinija je sicer zaznavna, a zadeva je arkada in vsi štirikolesniki bruhajo ogenj ter gredo pošrek skozi ovinke. Lovljenje zadka čez mestna križišča, premagovanje gorskih rajd in pičenje po ravni avtocesti so podrejeni zabavnosti in hitrosti. Poškodb ni, kapitalnih trkov tudi ne in robovi cest so praviloma dovolj gladki, da pretirano ne kaznujejo nerodnega krmarjenja. Posledično je dvestonaurno drvenje po asfaltu in brezpotjih tekoče, uživaško ter podkrepljeno z brezdanjim kanistrom smejalnega plina. Zaradi dobro položenih tras in pritiskajočih računalniških voznikov so dirke resnično vzdušne, zato sem se v Fortune Valley spočetka rad vračal. Nakar je mnenju zavdal neumen pravilnik. Izzivi so namreč nanizani linearno, brez možnosti preskakovanja, in v slehernem je treba nič manj kot zmagati. Kar je v nekaterih primerih res zaguljeno. Po desetem ponavljanju 12-kilometrske vožnje, ki za seboj potegne vnovično nalaganje in uvodno animacijo, to postane frustrirajoče in zagnoji izkušnjo. Morali bi vendarle blagosloviti prva tri mesta in omogočiti preskok kakšne dirke. Recimo slabo izvedenega driftanja, ki marsikomu ne sede, špil pa z njim ponovno posiljuje.

So porscheji in lamborghiniji, ferrarijev pa ni, saj EA nima licence. Tukaj drvim z 1,1-megavatno koenigsegg regero, ki gre prek 400 na uro, za kar je treba biti ničmanj kot jedi.
Driftanje je bilo v davnih Undergroundih uživaško, zdaj pa že lep čas ni več. Na srečo se da dobiti dovoljšne število točk z brezveznim opletanjem, zavijanjem z ročno in delanjem sodčkov. Kr neki.

Dodatno gnojnico so avtorji prilili s slaboumnim nadgrajevanjem avta. Lastnosti ne boljšamo z jasnim kupovanjem turbin, elektronike in izpuha, marveč z naključnimi ‘hitrostnimi kartami’, ki denimo povišajo moč in hitrost, a poslabšajo nitro in zavore. Pridobivanje in nabavljanje nadgradenj je odvisno od sreče, medtem ko kart med dirkalniki ni mogoče izmenjevati. Z veliko muko nafriziraš golfiča GTI do kraja, nakar ga ipak zamenjaš za skylina, s katerim greš v tlačanski srečelov od začetka. S tem, da moraš imeti pet avtomobilov, saj se jim ‘poklicev’ ne da spreminjati. Ker je pimpanje obvezno za uspeh in neprestano, se ti res priskuti. Za povrh garaža, mehaniki in prodajalci niso dosegljivi prek enotnega menija, marveč je treba za bavljenje s pločevino k vsakemu posebej skakati po zemljevidu. Tak sistem rezultira v grinderskem ponavljanju že zmaganih dirk, upajoč na boljši dobitek. Oziroma, še huje, v plačevanju resničnih evrov za urnejše, normalnejše napredovanje. Ja, Payback vsebuje mikrotransakcije, ki nudijo hitrejši razvoj, kar je v polnocenovnem naslovu nezaslišano! EA se je letos prav namenil preizkušati skrajne meje upogljivosti igričarjev.

Bencinske črpalke delujejo kot teleporti za hitro premikanje po dolini. Ne moreš pa je raznesti policajem v brk, kakor se je to dalo v starih poglavjih.

Déjà vu

Novi Need for Speed ima dobre lastnosti, od razgibane muzike prek slikovite, neponavljajoče se dežele do vratolomnega skakalništva in zanimivega iskanja starih šasij. Dirkanje je privlačno, kros se izkaže za izvrstnega, policaji ne morijo pretirano kot v Rivals in filmskost omogoča občasne drugačne naloge, na primer preganjanje tovornjaka in bežanje helikopterju. To nadgradi še ločen multiplayer, kajti tokrat nalinijskost začuda ni stalna. Merjenje z živimi tekmeci zna biti cel žur, čeprav ni popolno in nima ekstra postavk. Osnova je vsekakor boljša od predhodnika. Toda pozitivnim gradnikom navzlic so s klinčevo nujo po premočrtnih prvih mestih in z nadgrajevalnim sistemom preveč zabudalili. Poleg tega ‘kinematografične’ izkušnje mnogokdo, iščoč navadno cestno dirkalništvo, ne bo čislal. Manjka tudi pločevinskega fetišizma, saj ni nobenih avtomobilskih zgodb, podatkov in kabin. In za povrh je Payback pravzaprav kopija že videnega. Nimam v mislih zgolj povzemanja po Test Drive Unlimited in Burnoutu, marveč zaradi različnonamenskih avtov in kriminalne štorije zelo spominja na širši Ubijev The Crew. Pri čemer se mi ne zdi boljši. Niti ne od slične Forze Horizon 3. Letošnji NFS je torej še ena v vrsti meh-izdaj.

Pozdravljam uvedbo dirkanja po makadamu in brezpotjih. A NFS bi glede na staž to moral prinesti prvi, ne da caplja za konkurenti.
Občasno dobimo zemljevidne namige, kje se skrivajo zapuščeni starodobniki. Kje smo to že videli? Aja, točno, najmanj v Test Drive Unlimited.

Divinity Original Sin 2 je presegel 1 milijon prodanih kopij

0

Dejstvo, ali je Divinity: Original Sin 2 najboljši RPG vseh časov, je odvisno od posameznika do posameznika, kar pa nihče ne more zanikati, pa je, da je delo razvijalcev Larian Studios ogromen hit.

Številka milijon prodanih kopij velja za malo več kot dva meseca po izidu, ob tem pa seveda ne smemo pozabiti, da je bila igra precej časa na voljo tudi v zgodnjem dostopu. Glede na to, da gre za starošolski RPG, je število prodanih izvodov vsekakor izjemen uspeh, presenečenje pa ni niti, da si velika večina lastnikov igro lasti na platformi Steam – kar 921.000 oziroma več kot 90 %, medtem ko je GOG prispeval okoli 100.000 kopij.

Tudi število istočasnih igralcev ostaja okoli 10.000–14.000, kar Original Sin 2 uvrsti tudi med top 100 steam iger z največjim številom istočasnih igralcev.

Glede na ta uspeh vsekakor ni presenečenje, da bo igra prisotna tudi na marsikateri lestvici top iger leta, in to velja tudi za našo lestvico, ki bo objavljena konec decembra.

Demon’s Souls bo naslednje leto ugasnil svoje strežnike

0

Vsake lepe zgodbe je enkrat konec, in tako bo tudi igra Demon’s Souls, predhodnik Dark Souls serije, 28. februarja zaključila svojo zgodbo. No, vsaj v večigralskem smislu.

Seveda v tej igri povezava z internetom igra ogromno vlogo, saj je velik del izkušnje odvisen prav od drugih igralcev.

Tako bodo slednji na ta usodni datum prikrajšani za sledeče:

  • večigralstvo (sodelovalno igranje ter invazije),
  • pisanje in branje sporočil drugih igralcev,
  • nič več “madežev smrti”,
  • brskanje po rangih.

Špil, ki je sicer izšel leta 2009, bo seveda mogoče še vedno preigravati v “offline” načinu, a zagotovo izkušnja ne bo več nikoli tako slastna kot poprej.

Civilization VI bo prihodnje leto dobil novo večjo razširitev

0

Pred dobrim letom izdana priljubljena strategija Sid Meier’s Civilization VI bo dobila novo večjo razširitev, imenovano Rise and Fall. Na uradni spletni strani igre so tako zapisali, da bo razširitev na voljo 8. februarja naslednje leto.

Razvijalec Firaxis glede omenjene razširitve obljublja veliko, saj naj bi Rise and Fall vključil ogromno novosti in nadgradenj v že obstoječo igro. Med drugimi bo razširitev konkretno nadgradila sistem guvernerjev in sistem zavezništva na način, da bosta ta dva ponujala še več možnosti in izzivov za igralce. Na novo pa prihajata zlato in temačno obdobje, ki bosta igralcu pošteno otežila ali pa poenostavila razvoj svoje civilizacije. V igro pa bodo vključene tudi krizne situacije (t. i. “emergency situations”), ki bodo ponujale možnost, da se igralci povežejo in skupinsko ukrepajo proti nasprotniku, ki je, denimo, pridobil očitno prednost na določenem teritoriju igralne mape. Za posladek pa bo dodanih še devet novih voditeljev in osem civilizacij.

Spodaj si lahko ogledate še napovednik Rise and Fall razširitve, več podrobnosti pa naj bi bilo znanih do izida.

HDMI 2.1 bo omogočal igranje v 10K pri 120 Hz

0

Med tem, ko nekateri še vedno uživamo v običajnih 1080p zaslonih, gre tehnologija neusmiljeno dalje in zanimivo je videti, kam vse nas bo odpeljala.

Čeprav so 4K zasloni postali kar precej popularni in razširjeni, so se na trgu pojavile že 8K inačice, a nekateri že gledajo še bolj v prihodnost.

Januarja letos so namreč najavili HDMI 2.1, ki se ponaša s kar 48 Gbps propustnostjo, kar naj bi zadostovalo za 8K zaslone pri 120 Hz osveževalni frekvenci. A očitno bo mogoče poganjati tudi 10K resolucije pri 50- , 60- in tudi 120 Hz.

Glavni problem pri temu so seveda grafične kartice, ki trenutno še zdaleč ne posedujejo dovolj moči za poganjanje takšnih resolucij. Na spletni strani PCGamer so pripravili zanimivo računico, ki se ubada ravno s tem problemom.

Če vzamemo grafično GTX 1080Ti, je slednja zmožna poganjati nekatere igre v 4K pri 60 sličicah na sekundo. Kar 78 % več pikslov kot 4K vsebuje 5K, medtem ko 10K vsebuje 4x več pikslastih prijateljev kot 5K. Nato je potrebno še podvojiti strojne zahteve, da dosežemo 120 sličic na sekundo. To pomeni kar 14x več pikslov kot pri 4K ali 55x več kot pri 1080p. Če predvidevamo, da bodo grafične kartice vsako leto močnejše za okoli 30 %, bo preteklo eno desetletje, preden bodo grafike dovolj zmogljive za poganjanje iger v tej ločljivosti pri 120 sličicah na sekundo.

Tako vam še ni treba zalučati svojega 4K prikazovalnika skozi okno, če pa začnete varčevati že sedaj, boste čez 10 let imeli ravno dovolj za nabavo takšnega zaslona.

Steam je dosegel 17 milijonov istočasnih uporabnikov

0

Steam dosega vrtoglave številke, trenutno ima 17 milijonov istočasnih uporabnikov, od tega jih kar 7 milijonov hkrati igra igre. K omenjenim stevilkam je zagotovo pripomogla jesenska razprodaja ter igra Player Unknown’s Battlegrounds, kjer se je številka istočasnih igralcev ustavila pri treh milijonih.  Zal se ne ve, koliko je vseh uporabnikov, saj tega podatka Valve več ne izda, so pa leta 2014 povedali, da ima 75 milijonov vseh uporabnikov, leta 2015 je imel Steam 125 milijonov uporabnikov, tako da se sedaj verjetno približuje številki 200 milijonov.

S takimi številkami Steam ostaja še vedno prva digitalna platforma na svetu, kjer lahko igramo, kupujemo video igre in ostale programe. Trenutno še vedno potekajo razprodaje, tako da če hočete dobiti svojo najljubšo igro po nižji ceni, je sedaj pravi čas.

Destiny 2 – brezplačen preizkus

0

Razvijalec Bungie je včeraj na svojem uradnem Twitter računu oznanil povsem brezplačen preizkus svoje najnovejše igre Destiny 2. Ta bo na voljo za lastnike konzol PlayStation 4 ter Xbox One, prikrajšani pa ne bodo ostali niti lastniki PC-jev.

Ta “demo” verzija bo vsebovala območji “EDZ” in “Titan” luno, moč pa bo obiskati tudi družabno območje na farmi. Igralci bodo na teh dveh frontah imeli dostop do vseh glavnih in stranskih misij, sodelovali bodo lahko v večigralskih spopadih v “Crucible”, celo pridružili se bodo lahko klanu. Morda največja omejitev je, da bodo lahko napredovali samo do 7. stopnje, ki se jo da doseči relativno hitro. Če se bo potencialni obiskovalec Destiny vesolja kasneje odločil za nakup polne verzije, se bo ves napredek prenesel in vaša avantura se bo lahko nadaljevala.

Brezplačen preizkus lahko po Bungijevih besedah pričakujemo že enkrat danes.

Siralim 2 – Recenzija igre

Siralim predstavlja mokre sanje vsakega oboževalca igranja vlog in grajenja ultimativne ekipe bojevnikov. Nad prvencem s(m)o se PC-jaši lahko slinili že konec maja 2015, ko je lagodno, brez pompa, priromal na platformo Steam. A nismo bili prvi, saj je bil že prej na voljo za telefone in tablice, kar se je preneslo tudi na naslednika. Zloglasne besede razvijalcev so ga opisovale kot “globok RPG z elementi roguelike iger, kjer lahko lovite ter po lastnih željah prilagajate na stotine različnih pošasti, katere nato vodite v strateške spopade.” Seveda sem ob tem stavku zastrigel z ušesi, saj je zvenelo kot idealna igralna izkušnja zame. Vedno so mi bile namreč všeč igre tega tipa, vsake toliko časa me zagrabi kakšna igra z globokim sistemom kustomiziranja ekipe bojevnikov, ki šeška vse pred seboj. In tako sem Siralim dal priložnost, kar nisem niti malo obžaloval, saj je do besede natančno sledila opisu, prav tako pa je zaradi enostavne grafične podobe gladko delala tudi na več kot deset let starem računalniku oziroma v mojem primeru starem prenosniku, ki sem ga izbrskal iz podstrešne grobnice. Zdaj je tu nadaljevanje v obliki dvojice, ki obljublja še več različnih pošasti, neskončno število stopenj in malo goro popravkov ter izboljšav.


Razvojna ekipa: Thylacine Studios
Založnik: Thylacine Studios LLC
Operacijski sistemi: Windows, Mac OS, Linux, Steam OS, Android, IOS
Datum izida: 12. 8. 2016
Cena: 14.99 €

Zvrst: Potezna igra igranja vlog


Astronomske možnosti

Kot pri originalnem Siralim je glavna prodajna točka dvojice izjemna količina vsebine. Tu ni govora le o neskončnem številu stopenj, k izjemni daljnoročnosti močno pripomore tudi število pošasti, ki spominja na nekaj, kar bi odkril, če bi z mikroskopom pregledali spodnjice kakšnega brezdomca. V originalni igri jih je bilo namreč 250, kar vsekakor ni nizko število, a sedaj se je podvojilo na več kot 500, vsaka z lastnimi sposobnostmi, statistikami ter vlogami. Verjetno niti ne rabim načeti govora o tem, koliko ekipnih kombinacij je možno ustvariti, saj bi bilo število astronomsko (v obzir je treba vzeti tudi, da je lahko v ekipi več istih kreatur).

Zveni prehudo? Pravzaprav ja, zna biti sploh za novince precej zapleteno, čeprav se je razvijalec prepotil ob izdelavi vodiča, ki predstavi vsaj osnove. A po tem si večinoma prepuščen sam sebi. Seveda so izkušnje s prvim delom koristne, saj je veliko zadev identičnih, čeprav je marsikaj doživelo prenovo. A prav tako niso nujno potrebne, saj gre za popolnoma samostojno igro, in kot takšno jo tudi moramo vzeti, saj je treba skozi celoten križarski pohod preiti znova.

Novosti vključujejo goro božanstev, katerim lahko lezete v zadnjico, naključne priponke magij in tudi zgodba … No, sicer bolje rečeno … enostavna, ne preveč osredotočena zgodba, saj hitro pade v ozadje. To pa zato, ker je poudarek seveda na najmočnejših delih, kar so raziskovanje, nešteto možnosti ter neskončen svet. Zgodba nikakor ni osrednji del, a vseeno žene kolesa in nudi tudi izziv v obliki unikatnih šefovskih spopadov, na katere se je treba še posebej pripraviti. Znajo uvesti nestandardne kombinacije in posebne, močnejše pošasti, ob katerih te prime, da bi vse svoje in sosedove bližnje poslal v tri krasne, medtem ko te sluzast zlobnež že tretjič zapored zabije v tla.

Bojevanje poteka v klasičnem RPG stilu, kjer sovražni stvori zavzemajo večino zaslona, medtem ko je tvoja ekipa omejena na okvir na dnu zaslona. Vizualno čudaški stvori se izmenično napadajo oziroma čarajo čarovnije, vse posebne sposobnosti pa se aktivirajo samodejno. Prisotne je kar nekaj naključnosti, a vseeno sem se ves čas počutil, da sem s pravo taktiko imel vse pod nadzorom, vsaj dokler nisem naletel na posebej trdovratno skupino beštij ali pa sem moral bojni plan prilagoditi z namenom, da bi ulovil zadnjega nasprotnika in ga prelevil v sredstev za lastno dobro.

Brezkončen napredek

Zdaj pa se lotimo te neoprijemljive količine vsebine, o kateri sem že tolikokrat govoril. Seveda je nemogoče, da je stopenj neskončno, a ne? Nekje se more navsezadnje vse končati. Verjetno se, ampak nisem še slišal za igralca, ki bi prilezel do tja. Pa ne mislite, da gre za nesposobnost ali malo igralno bazo. Ne, ne. Najde se kar nekaj igralcev, ki jim je uspelo iztuhtati (pre)močne kombinacije, a zgodba vsake se nenazadnje nekje konča. Pa najsi gre za nesrečno kombinacijo sovražnikov, zgolj nesrečen udarec ali kaj tretjega, težavnostna lestvica se stalno povečuje in prej kot slej bo vsak padel, čeprav boš zato lahko naslednjič tam tudi začel. S stalnim nadgrajevanjem lastne trdnjave to nudi viden občutek napredka, saj imaš vedno nekaj, po čemer lahko hrepeniš … Seveda pa to pomeni tudi, da je treba v igranje vložiti precej truda in časa, če želiš kam prilesti.

Sam sem sprva želel stremeti k temu občutku, a sčasoma se mi enostavno ni več dalo, čeprav še zdaleč nisem odkril vsega, kar igra nudi. Seveda so tu in tam prisotne težave, kot je z ogromnim številom pošasti za pričakovati. Izkušnja, ki sem jo doživel sam, se je zgodila, ko sem naletel na skupino sovragov, vsebujočo dva bojevnika s sposobnostjo, ki vedno, ko ena izmed prijateljskih kreatur prejme škodo, del te škode povzroči nazaj. Sam sem v skupini imel med drugim kreaturi s sposobnostmi, da vedno, ko kdo prejme škodo, dvigne njegovo zaščito in da je del vsakega udarca vrnjen nazaj. Rezultat prvega napada je tako bil neskončen tok protinapadov, ki sčasoma niso povzročali nič škode, in ker temu ni bilo konca, sem moral igro prisilno zapreti in pogoltniti izgubljen napredek.

A še vedno zlahka, po zaslugi vse vsebine, spregledaš takšne nepogoste probleme, glavna težava je v tem, da je za napredovanje potrebnega vedno več mletja temnic in nabiranja stopenj, nakar prilezeš stopničko višje in vse se ponovi. Vsi izmed sistemov so zasnovani na takšen način, od raziskovanja, nadgrajevanja opreme, ustvarjanja močnejših verzij istih pošasti ter, nenazadnje, tudi raziskovanje. Naključnost zna pomagati (ali ti zagosti), a sčasoma naletiš na zid, ko se začneš spraševati, če je vse to vredno časa. Še ena izmed stvari, ki zna koga odvrniti, je zelo enostaven izgled, ki spominja na nekaj iz konca dvajsetega stoletja. Tako vizualna kot tudi zvočna plat ne nudita presežkov, čeprav imajo vse izmed kreatur raznolik videz, kar je vsekakor velik dosežek.

Kako bi izgledala mešanica med igrama Dark Souls ter Cuphead?

0

Dark Souls serija velja za eno najtežjih modernih iger, a jo odlikuje tudi odlična atmosfera, sparjena z odličnim bojevalnim sistemom. Na drugi strani pa imamo Cuphead, ki po estetiki ne bi mogla biti bolj drugačna, vendar špil odlikuje težavnost, ki je slična Dark Souls igram.

Seveda se je nato nekdo vprašal, kako bi izgledala mešanica obeh naslovov. Uporabnik YouTuba, imenovan 64 Bits, je ustvaril video, ki je za oboževalski projekt naravnost fantastične kvalitete. Po besedah ustvarjalca to ni posnetek igre v razvoju, tako da gre na žalost samo za visoko kakovosten film. Morda pa se založnik Bandai Namco, ki stoji za Dark Souls serijo, le zbudi ter kontaktira ustvarjalce Cupheada – in tako morda tale koncept le postane resničnost.

Black Mesa mod za Half-Life 2 zamaknjen v 2018

0

Black Mesa je mod, ki namerava predelati celotno igro Half-Life 1 v motorček od dvojke. Čeprav je že velik del modifikacije izšel leta 2012, se razvijalci trenutno ubadajo z najbolj morečim delom enice, in sicer s sprehajanjem po vesolju Xen-a.

Ta del igre bo v Black Mesa bolj močno razširjen in praktično popolnoma predelan, zato je razvijalcem odgriznil kar ogromno časa. Mod je bil napovedan za izid v decembru 2017, vendar so razvijalci izid zopet prestavili. Trenuten datum zaključka dela še ni znan, tako da upamo na uspešno skompletirano zadevo vsaj v letu 2018.

Mimogrede, Black Mesa je postal tako popularen, da je dobil uraden žegen samega razvijalca Valve, in tako je sedaj moč modifikacijo kupiti na Steamu za 19,99 €, trenutno pa je znižana za 60 %, na 7,99 €.

Assassin’s Creed Origins se že en mesec uspešno upira piratom

0

Denuvo je bila in še je zaščita, ki piratom dela preglavice že dlje časa. Seveda, nobena ključavnica ni popolnoma odporna in tako so gusarji le zaobšli vse prepreke, naslovi z zaščito Denuvo, ki so prej ostajali po mesece nezlomljeni, pa so pričeli padati že na isti dan izida.

Ubisoftu je to seveda šlo v nos, zato je za svoj najnovejši naslov uporabil nov trik: zaščitil je Denuvo s še eno dodatno zaščito.Ta se imenuje VMProtect, in tako Assassin’s Creed Origins varujejo kar dve prepreki pred nepridipravi. Očitno je kombinacija uspešna, saj je minil že en mesec od izida igre in ta ostaja nepremagana. Ne gre pa zasluga za uspeh samo VMProtectu, saj je Denuvo tik pred izidom Assassin’s Creed Origins prav tako posodobil svoj sistem, ki so ga nato uporabili še v igrah, kot so Sonic Forces, Injustice 2, Football Manager 2018, Need for Speed Payback in Star Wars Battlefront 2. Vse sledeče igre še vedno ostajajo nezlomljene, tako da se bitka med pirati in založniki nadaljuje in stopnjuje.

LordFebo o Lego Marvel Super Heroes 2

Na odru ameriške mitologije se bije večna bitka med njujorško založbo Marvel in kalifornijskim DCjem. Maščevalci in Pravičniki se sicer ne spopadajo neposredno, marveč se pisana mnogovesolja bijejo za pozornost milijarde navdušencev. Pričeli so s tiskanimi zvežčiči, danes pa nas superjunaki nagovarjajo prek vseh medijev, celo do te mere, da se marsikdaj pozabi na njihovo stripovsko poreklo. Zlasti to velja za dežele, kamor sličice z oblački ne sežejo. Slovenska mladež rešimožakarje v pajkicah zato v prvi vrsti pozna iz risank, filmov, kosmičev, igrač in kajpak špilov. Pri tem je takoj za Hollywoodom največji podpornik stripovskih likov Lego, ki šemaste pojave prodaja tako v plastični kot neotipljivi, interaktivni obliki. Zadnji tovrstni izdelek je Lego Marvel Super Heroes 2, nova prigoda iz brezmejnih onkrajev Stana Leeja in kompanije.


Razvojna ekipa: Traveller’s Tales
Založnik: Warner Bros.
Platforme: PlayStation 4, PC, Xbox One, Nintendo Switch
Datum izida: 14.11.2017
Cena: 29.99 € (PC), Xbox One, PlayStation 4 (59,99€)
Zvrsti: Ploščadna akcija


Igra seveda sledi kopitu, ki ga je razvijalec TT Games v dvanajstih letih prekalil skozi dva ducata izdaj. Kakor ve sleherni mladič in poslednja stara mama, to pomeni akcijsko pustolovščino, v kateri lego možički noro poskakujejo po barvitih scenarijih, mlatijo in streljajo po neprijateljskih figuricah ter židano razsuvajo kockasto okolico. Bistvena mehanika je, da si za premagovanje preprek in napredovanje dajejo ravbarske oziroma uporabljajo sebi lastne veščine. Pri tem je početje kljub navidez neobvladljivemu spektaklu barv izredno lahkotno in mu je kos vsakdo, ki ume stiskati tipke. Ploščadenje ima pomagala, pretepanje je na nižku zahtevnosti in ni življenj ali ponavljanja nivojev. Ob morebitni ‘razkockanosti’ v boju ali ob padcu se lik pri priči in brez kazni vnovič sestavi. Poleg tega je uničevanje okoliškega inventarja tako privlačno, da je že to samo po sebi odlična zabava za priložnostnega držalca joypada. Še toliko bolj, če so strički in tetke Spider-Man, Hulk, Gamora in druge poznane face.

Bojevanje je to pot bolj zahtevno. Zlikovčki, zlasti šefovske figure, imajo konkretno dolgo črto zdravja in za povrh še delno neobčutljivost. Brezglavo tapkanje po gumbih je seveda dovolj, terja pa nekaj potrpljenja

Čudovitost skozi čas, prostor in zaslone

Frišno Marvelovo odpravo od mnogih preteklih (in prihodnjih) Legovih iger loči docela izvirna štorija. Špili s filmsko licenco namreč dosledno in brez presenečenj sledijo slikosučni rdeči niti, zato je pripoved manj vredna. Tokrat so snovalci dali domišljiji krila in se prosto poigrali s tisoči elementov 75-letne stripovske dediščine – še bolj kot v prvem delu, kjer so se Avengerji pomerili z vesoljskim zlobcem Galactusom. V drugo so nad Zemljo poslali Kanga Zavojevalca, vijolično-modro, vsemirsko nemezo, ki na hitrico spominja na Thanosa. Ime zven stripov ni prepoznavno, gre pa za sprijenega znanstvenika iz prihodnosti. Hudobec potuje skozi čas in prostor, ugrablja svetove in jih združuje v orjaško mesto Chronopolis. V njegovi pesti se je tako znašlo kar osemnajst lokacij, ki segajo od New Yorka, Atillana in Wakande prek Asgarda, K’un-L’una in Xanadarja do prihodnosti in preteklosti.

Krivec za multiverzalno godljo je Kang the Conqueror, katerega glas se omnipotentno oglaša z neba med vandranjem po svetu.

Območni raznolikosti primeren je tudi nabor protagonistov, ki presega okvire osnovnega Eartha-616. Dogodivščino otvorijo Varuhi Galaksije, pridruži se jim široka zasedba Avengerjev, ki jim Kang sklati letečo letalonosilko, nakar uletijo s televizije poznani Defenderji in Inhumani ter za dobro mero še herojčki iz drugih časovnic, kakršna sta Spider-Gwen in Captain Avalon. V legoidni predstavi vse skupaj izpade kot domiselna navezava in dobra promocija multiverzuma, katerega obzorja se na eni strani raztezajo na velika platna in na drugi na male ekrane. Igralnih figuric je prek dvesto, kar je rekordno število. Pohvalna novost v galeriji je, da ima sleherni lik kratko predstavitev. Je pa zanimivo, da v naboru ni Mož-X in Fantastičnih štirih. Ja, to pomeni odstotnost Deadpoola, Wolverina in Silver Surferja. Bržda je posredi Foxova ekskluzivna izvenstripovska licenca. Morda pridejo z DLCji, ki so samoumevno že napovedani.

 

Kockanje in razkockanje

Pogumniška tovarišija mora za Kangov poraz zbrati črepinje etra, te pa so po pričakovanjih razmetane po vseh povezanih svetovih. Do njih jih vodi presenetljivo dolg niz dvajsetih štorijalnih poglavij. Vsak nivo, najsigre za Hydrin laboratorij ali staroveško grobnico, je veriga ovir, zaprtih prehodov in nedelujočih mašin, zato je treba med figuricami neprestano preklapljati in koristiti njihove številne lastnosti. Drax in Hulk s supermočjo odmikata težke objekte, Star-Lord poleti raven više, Pajkomož z mrežo povleče, Doctor Strange manipulira s časom, Iron-Man laserira zlate objekte, Ms. Marvel se pomanjša in tako dalje. Sem in tja je treba kaj (samodejno) sestaviti, nekaj malega je miniiger in nekajkrat so za dve sekundi celo uporabljeni možgani. Največ pa je kot vedno radostnega znašanja nad okolico, kar povzroča brezmejne brizge zlatih in srebrnih čepkov.

Napredovanje praviloma ne zahteva bistroumja, saj je večina ugank in ovir otročje lahkih. Če ne gre naprej, je gotovo še kakšen nerazsut objekt, v katerem se skriva rešitev.

Da mikastenje trum robotov, gangsterjev, Kreejev in drugih skorajda prikupnih sovražničkov ne bi prehitro zdolgočasilo, reševalci vesolja seveda srečajo številne šefe. To so oportunistični Marvelovi zlikovci iz vseh vetrov, ki želijo priti na svoj rovaš v Kangovem kaosu. Par njih smo videli v filmih, denimo Doctorja Octopusa in Surturja, iz nadaljevank poznamo Kingpina in Maximusa, dočim je precejšen delež priličnih nepoznancev, na primer Hammerhead, Modok in Klaw. Hude bojevalne mehanike lego špili nikoli niso imeli, a za razliko od doslejšnjih naslovov direktorske figure terjajo več knofodrka, pri čemer so občasno celo imuni na določene napade. Normalnemu igralcu boji sicer ne predstavljajo izziva, kakšen desetletnik ali mati pa bi ob katerem znala izgubiti potrpljenje. Za pomoč se lahko ob dinamično razdeljenem zaslonu kadarkoli vključi drugi igralec.

Šefov je vsaj trideset in so vseh kalibrov. Enega so si celo izmislili prav za špil. A ne tega, tole je eden od nebeščanov iz sveta Varuhov.

Velik doprinos k zabavnosti je tradicionalna Legova simpatična in duhovita predstavitev. Štosi v sliki in besedi so brezštevni, dogajanje je neumoren mavrični kalejdoskop in grafičnih podrobnosti je nebroj. Liki so izdatno animirani in če jih pustiš pri miru, počnejo vse sorte hecnosti: Spider-Man dela selfije, Thor se igra z mjolnirjem, Tony Stark drka mobitel … Vse figurice, tudi mimoidoči civilisti, neprestano komentirajo dogajanje oziroma nametavajo domiselne enovrstičnice. “Why is Ronin so accusing?” Po pričakovanju je veliko popkulturnih in stripovskih referenc za poznavalce, kajti izdelek je radostni vrtiljak za ljubitelje Marvelovega vesolja. Pogrešal sem edinole vsaj en celoten disko komad med vodenjem Star-Lorda. Par taktov od Come ang Get Your Love iz prvega filma se mi ne zdi dovolj.

Chronopolis je največje svobodnjaško središče doslej. Greš ali se zapelješ kamorkoli in vsak predel ima lastno atmosfero: podvodna Lemuria, puščavski Sakaar, neonski Nueva York, noirovski New York …

Onkraj konca

Pripoved predstavlja le košček izdelka in v Marvelovih deželah je moč pustiti še mnogo ur. Konkreten del udinjanja je svobodno hopsanje, letanje in razbijanje po velemestu Chronopolis. Gromozanski kraj brezšivno združuje vse Kangove občine – zdaj si v New Yorku 2099, lučaj naprej je divji zahod, na drugo stran Wakanda … Poleg brezmejnega nabiranja cekinčkov je naokoli raztresenih gros malih kvestov, dirk, kvizov in drugih opravkov. Vsak dosežek po malem polni album in odklepa dodatne možnosti. Potem so tu mininalogice od Gwenpool, kjer pridejo do izraza drugi karakterji, kot so Howard the Duck, Venom in Agent Coulson. Iz Ninjago igre so povzete arene, po katerih si do štirje hkratni igralci kradejo kamne neskončnosti. In nenazadnje je na voljo vnovično raziskovanje nivojev s katerimikoli liki, saj so številni odseki v prvem skozihodu nedosegljivi. Na tak način rešiš vse ujete Stane Leeje in odkriješ druge skrivnosti za odklep vozil ter kozmetike.

Izven zgodbe je možno početi čuda reči, vse za zlate opekice, ki so ena od valut za zbiralniške dosežke. Z avti se da seveda voziti, dirkati, skakati ali pa jih raztreščiti.

Dejansko se Lego igre nabija še dolgo po zaključku. Vendar drži, da je veliko naknadnega preigravanja nepolnovrednega, ponavljajočega se. Motivacija je v resnici pičla, saj lahko eno uro finomehanično prečesuješ lokacijo, da na kraju dobiš za nagrado naslovnico starega stripa. Prav tako bo razočaran tisti, ki išče igralne novitete napram predhodnikom. Večina prijemov in potez je namreč že videnih, nekateri izkazani elementi pa so izvzeti. Malce se lahko obregnem tudi ob vsebino. Dasi sem zaradi dogajalne svežine mnogo bolj užival v Chronopolisu kot v filmskih Ninjago, Avengers in The Force Awakens, se mi je zadnji Batman (Beyond Gotham) bolj dopadel. Ne samo zavoljo meni bolj omiljenega DCja, marveč zaradi osredotočenosti zgolj na eno ekipo, Justice League. Tale Marvelova zmešanica po drugi strani deluje skorajda kot Lego Dimensions, kolaž zelo različnih scenarijev. To samo po sebi ni slabo, ali ipak je veliko vsebine (slovenskemu) geeku, kamoli otroku manj poznane. Zemeljskost in krožek Nicka Furyja v prvem delu sta bili bolj obče všečni.

Je naključje, da so Inhumans sočasno v špilu in v Foxovi nadaljevanki? Zdaj ne bo več mogoče zanikati poznanstva Black Bolta in njegove rodbine.

Vseeno ne morem zanikati, da so Lego Super Heroes 2 količinsko naphana in slikovita zabava, ki ne razočara. Ne oziraje na isti šimelj je pristop tako dodelan in nivoji kakovostno zamišljeni, da ravsanje s Kangovimi minioni ne dolgočasi. Svobodnemu vandaliziranju Chronopolisa do golega pa se ne da upreti niti po petnajstih urah. Na konzolah glede na število sličnih naslovov Marvelovih junačkov ne gre pri priči pograbiti za polno ceno, saj je PC-cena 30 evrov bolj realna vrednost. Po znižanju pa vsekakor.

— LordFebo

 

Activision se bori za svojo blagovno znamko proti Call of DooDee – servisu za odstranjevanje pasjih iztrebkov

0

Založniki se borijo za svoje blagovne znamke kot pes za svojo kost, a mnogokrat preprosto pretiravajo. Tako je tudi v tem primeru, kjer se Activision krčevito bori za svoje pravice, bolj specifično za svojo popularno znamko Call of Duty.

Namreč, poročen parček iz Kalifornije ima družinski posel, kjer za plačilo pridejo počistiti za vašim kosmatim prijateljem. Svoj servis so domiselno poimenovali Call of DooDee, kar bi marsikomu izvabilo samo nasmešek na usta. Vendar se Activision očitno počuti ogroženega in je na sodišče vložil tožbo za odstranitev imena. Glede na denarna sredstva, s katerimi razpolaga založnik, bo sodišče najverjetneje ugodilo njihovi prošnji, in tako bodo kombiji, napolnjeni s pasjimi kakci, primorani zamenjati svoj napis.

Skyrim Together – mod, ki igri doda večigralstvo

0

Ogromno igralcev si je med pohajkovanjem po širni deželi Skyrima zagotovo zaželelo eno stvar: “Wow, kako bi bilo to kul, če bi lahko igral skupaj z prijateljem.” Če bi dotičnemu kompanjonu potem iz zasede zarinili meč v hrbet ali pa bi mu pomagali proti skupnemu nasprotniku, je druga zgodba, dejstvo pa ostaja – ljudje so želeli igrati skupaj. Založnik igre Zenimax je željam uslišal in nato spočel MMO The Elder Scrolls Online, a to spet ni bilo kar smo ravno želeli.

Zato so zadevo, kot običajno, v roke vzeli modderji in po letih razvoja se približuje izid modifikacije Skyrim Together, ki bo omogočal preigravanje Skyrim zgodbe v družbi 2+ prijateljev. Razvijalci so mod želeli že izdati (seveda, brezplačno) na Steam trgovini, a je razvijalec Bethesda to namero preprečil. Izid je zato prestavljen, saj se je Skyrim Together zanašal na Steam trgovino za delovanje in zato je potrebno zgruntati alternativo. Med čakanjem, si lahko ogledate najnovejši igralni posnetek, ki prikazuje raziskovanje raznih votlin ter temnic!

Playerunknown’s Battlegrounds so prodali že 22 milijonov izvodov igre

0

Playerunknown’s Battlegrounds nadaljuje svojo pot po prodanih izvodih brez prestanka. Trenutno je dosegel kar 22 milijonov prodanih izvodov na platformi Steam in ima kar 2,6 milijona istočasnih uporabnikov. Poleg tega pa so razvijalci Bluehole zaslužili približno kar 660 milijonov ameriških dolarjev. Trenutno se na Steamu dogajajo velikanski popusti, ampak PUBG-ju sploh ni treba zniževati svoje cene, saj je tako popularna, da ostaja na vrhu prodajne lestvice, čeprav drži svojo originalno ceno 29,99 €, in je še vedno v zgodnjem dostopu. Približuje se tudi končen izid igre, pred različico 1.0  pa naj bi izšla še puščavska mapa, imenovana Valle Coronado. 

Playerunknown’s Battlegrounds bo izšel za konzolo Xbox One 12. decembra, kar bo verjetno prineslo prodajo čez 30 milijonov, pričakovan pa je tudi preseg števila istočasnih igralcev čez 3 milijone, igra pa naj bi zapustila zgodnji dostop nekje konec decembra.

Guild Wars 2 je izdal nov napovednik za Living World 4. sezono

0

Living World in sezona 4 sta tik pred vrati, 28. novembra pa bo prikazana prva epizoda, poznana kot Daybreak. Ta bo vsebovala novo raid krilo in nov t. i. “fractal”. Razvijalci so nam priskrbeli tudi nov napovednik za prihajajočo sezono in razodeli, da bo prikazano moč igrati samo, če si lastimo prejšnjo razširitev Path of Fire.

Guild Wars 2: Path of Fire dobite na uradni spletni strani že za 29,99 €, ta standardna izdaja vsebuje tudi že karakter 80. stopnje, ki vam bo zelo olajšal delo, če se želite takoj podati v dodatek. Seveda, lahko pa kupite tudi Deluxe izdajo za 54,99 € ali Ultimate izdajo za 79,99 €, vsaka od teh vam bo dodala še dodatne zadeve, ki vam bodo olajšale igranje. Priporočamo vam, da počakate z nakupom vsaj do petka, saj znajo te cene močno pasti zaradi razprodaj črnega petka.

Darkfall: New Dawn dobil nov napovednik

0

Že nekaj časa je v izdelavi peskovniški MMORPG, Darkfall: New Dawn, ki naj bi bil zelo podoben originalnemu delu. Kot potrdilo, da se projekt zaključuje in da bo kmalu pripravljen za vse najbolj “hardcore” igralce iz MMORPG žanra, so razvijalci pripravili popolnoma nov napovednik. Darkfall: New Dawn bo izdan 26. januarja 2018, mesto dogajanja pa bo v Evropi, če pa ste neučakani, pa lahko igrate še eno različico igre, in sicer Darkfall: Rise of Agon, kjer gre za zelo podobno zadevo, le da je locirana v Ameriki.

Lastnosti (no, vsaj tako pravijo razvijalci):

  • Doživite enega največjih peskovniških MMORPG-jev vseh časov. Plujte z ladjo in jahajte konja v tem ogromnem odprtem svetu.
  • Igrajte, tako kot želite, brez kakršnih omejitev.
  • Premagajte svoje nasprotnike v PvP načinu kot še nikoli prej.
  • Oblegajte mesta, postavljena s strani igralcev.
  • Sodelujte v ekonomiji, ki temelji zgolj na igralcih.
  • Doživite svet brez t. i. “instanced” vsebin.

Prednaročite Darkfall: New Dawn na uradni spletni strani že za 19,99 € in si zagotovite še 2 meseca mesečne naročnine.

Črni petek je zavil tudi v trgovino EIGRE

0

Včeraj smo objavili dve hudo zanimivi akciji, in sicer Blizzardovo razprodajo ter tudi akcije v PlayStation trgovini. Obe potekata v skladu s slavnim črnim petkom, ki pa je zavil tudi v slovenske loge. Prejšnji dve akciji sta zabavni za pristaše iger, a včasih paše poprijeti tudi kaj bolj konkretnega, fizičnega, kot je huda tipkovnica ali miška. Morda pa vas žuli zadnjica in potrebujete neko novo, udobno sedalo, ki je povrhu tega še povsem nastavljivo vam. Vse to ponujajo v spletni štacuni EIGRE.si, kjer so tudi letos pripravili velika znižanja v sklopu akcije “Black Friday in Cyber Monday”.

Če začnemo pri miškah, je tu na voljo slavna Razer Naga Chroma, ki je znižana za kar 53 %, na 48,80 €, ter Razer Naga Hex V2, kateri je cena upadla za 51 %, na tudi 48,80 €. Popusti se nadaljujejo tudi pri tipkovnicah, kot je Razer BlackWidow Tournament Chroma, UK SLO g., znižana za 40 %, na 108,82 €, ter Razer BlackWidow Chroma V2 Green Switch, US SLO g., katero je doletela pocenitev za 30 %, na čistih 140 €. Tu so še slušalke Ozone RAGE Z50, katerim cena s 33 % znižanjem pade na 36,59 €, ter Razer Kraken USB, ki vas bodo prikrajšale za samo 49,96 €. Seveda ne smemo pozabiti na gaming UVI stole, katerim je cena padla za skoraj polovico. Čakajo vas UVI CHAIR Hero red, znižan za 46 %, na 108,58 €, ter UVI Chair Gamer moder, ki je utrpel 43 % popust, 198,86 €.

Celotno ponudbo si je moč ogledati na sledeči povezavi, nakupovalna mrzlica pa bo trajala vse do 28. novembra 2017.

Steamova jesenska razprodaja

0

Imate že dovolj nenehnega najedanja s črnim petkom in njegovimi razprodajami? No, tu je Steamova jesenska akcija!

Znižanih je okoli 5000 naslovov, seveda pa smo za vas izbrali najbolj zanimive.

Tako lahko pridobimo nedavno izdani Middle-Earth: Shadow of War za 35,99 €, Dark Souls 3 pa vas bo tokrat obral za samo 23,99 € in Prey za 19,99 €. Vesoljska avantura v Elite: Dangerous vas bo stala 11,24 €, grozljivka The Evil Within 2 pa bo zmanjšana za polovico, na 29,99 €.

Popusti so doleteli tudi celotne franšize, kot je Resident Evil skupek iger ali pa Fallout vesolje. Moč je glasovati tudi za najboljše igre, tako razprodaja kot glasovanje pa se zaključita 28. novembra.

Wolfenstein II: The New Colossus je dobil demo

0

No, razvijalci temu pravijo sicer “free trial” oz. brezplačni preizkus, a nekateri se še spomnimo demotov, ki so nekako ista stvar.

Skratka, nedavno izdano streljanko, kjer povzročamo genocid nad zlobnimi naciji, je sedaj moč preizkusiti povsem brezplačno na Steamu, Xboxu ter PlayStationu. Moč je preigrati celotno prvo stopnjo, če pa se kasneje odločite za nakup, se bodo shranjene pozicije samodejno prenesle. Mimogrede, Wolfenstein II: The New Colossus je trenutno znižan na Steamu za zajetnih 50 %, na samo 29,99 €.