Razvijalec igre Subnautica pravi, da jim je trgovina G2A dolžna vrniti 300.000 dolarjev

Razvijalec igre Subnautica pravi, da jim je trgovina G2A dolžna vrniti 300.000 dolarjev

Se spomnite vseh G2A kolobocij, ki so se dogajale iz meseca v mesec? Ta digitalna trgovina, ki jo mnogi smatrajo za sivi trg iger, si je z vsako svojo izjavo še bolj očrnila ime, zato so na koncu naredili edino pametno potezo: utihnili so.

Preden pa so se zavili v molk, so vsem razvijalcem postavili zanimiv izziv. Namreč pojavila so se obtoževanja, da G2A omogoča nabavo ključev iger z ukradenimi kreditnimi karticami in potem, ko oškodovanec zahteva denar nazaj, mora ta priti iz razvijalčevega žepa.

G2A je to označil za prazne besede in pozval vse razvijalce, ki so bili oškodovani na ta način, da jim pošljejo dokaze. Ko bodo pregledali vse te goljufije, bodo ob primeru prevare oškodovanemu razvijalcu povrnili desetkratno škodo.

G2A je nato predlagal razvoj orodja za blokiranje ključev. Razvijalci bi spletni platformi poslali seznam ključev, za katere ne želijo, da stopijo v prodajo (kot so denimo ključi za recenzije). Spletna platforma pa je dejala, da bo razvila orodje samo v primeru, če se do 15. avgusta zanj prijavi 100 razvijalcev, saj naj bi se šlo za drag projekt.

Odziv ni bil ravno navdušujoč, saj se je zaenkrat prijavilo samo 19 razvijalcev, zato se je G2A odločil, da rok podaljša do konca avgusta.

Tu je na sceno stopil razvijalec igre Subnautica oz. ustanovitelj studia Unknown Worlds, Charlie Cleveland.

Ta je v svojemu Twitter zapisu označil G2A besede za pravo neumnost. Orodje naj ne bi bilo predrago za razvoj, prav tako pa naj bi spletna platforma izvajala pritisk nad razvijalci in jih predstavljala kot podjetja, ki nočejo svoje izdelke prodajati na njihovi platformi.

  Igrajte kar 2500 MS-DOS iger popolnoma brezplačno

Charlie je potem spregovoril še v škodi, ki ga je utrpelo njegovo podjetje. Zaradi ukradenih kreditnih kartic je moral razvijalec plačati 30.000 $ povrnjenih stroškov. Zato je G2A pozval, naj mu vrne obljubljenih 300k zelencev.

Charlie ni edini, ki zahteva svoj denar nazaj. Razvijalec igre Factorio, Wube Software, pravi, da mu je G2A nanesel 6.600 dolarjev škode zaradi ukradenih kreditnih kartic in da želi izkoristiti G2A ponudbo. Žal po enem mesecu še vedno ni prejel denarja in vprašanje ostaja, če se bo to sploh kdaj zgodilo.

Deli novico

Se spomnite vseh G2A kolobocij, ki so se dogajale iz meseca v mesec? Ta digitalna trgovina, ki jo mnogi smatrajo za sivi trg iger, si je z vsako svojo izjavo še bolj očrnila ime, zato so na koncu naredili edino pametno potezo: utihnili so.

Preden pa so se zavili v molk, so vsem razvijalcem postavili zanimiv izziv. Namreč pojavila so se obtoževanja, da G2A omogoča nabavo ključev iger z ukradenimi kreditnimi karticami in potem, ko oškodovanec zahteva denar nazaj, mora ta priti iz razvijalčevega žepa.

G2A je to označil za prazne besede in pozval vse razvijalce, ki so bili oškodovani na ta način, da jim pošljejo dokaze. Ko bodo pregledali vse te goljufije, bodo ob primeru prevare oškodovanemu razvijalcu povrnili desetkratno škodo.

G2A je nato predlagal razvoj orodja za blokiranje ključev. Razvijalci bi spletni platformi poslali seznam ključev, za katere ne želijo, da stopijo v prodajo (kot so denimo ključi za recenzije). Spletna platforma pa je dejala, da bo razvila orodje samo v primeru, če se do 15. avgusta zanj prijavi 100 razvijalcev, saj naj bi se šlo za drag projekt.

Odziv ni bil ravno navdušujoč, saj se je zaenkrat prijavilo samo 19 razvijalcev, zato se je G2A odločil, da rok podaljša do konca avgusta.

Tu je na sceno stopil razvijalec igre Subnautica oz. ustanovitelj studia Unknown Worlds, Charlie Cleveland.

Ta je v svojemu Twitter zapisu označil G2A besede za pravo neumnost. Orodje naj ne bi bilo predrago za razvoj, prav tako pa naj bi spletna platforma izvajala pritisk nad razvijalci in jih predstavljala kot podjetja, ki nočejo svoje izdelke prodajati na njihovi platformi.

  Ubisoft odstranil sporne mikrotransakcije iz igre Ghost Recon Breakpoint, a samo začasno

Charlie je potem spregovoril še v škodi, ki ga je utrpelo njegovo podjetje. Zaradi ukradenih kreditnih kartic je moral razvijalec plačati 30.000 $ povrnjenih stroškov. Zato je G2A pozval, naj mu vrne obljubljenih 300k zelencev.

Charlie ni edini, ki zahteva svoj denar nazaj. Razvijalec igre Factorio, Wube Software, pravi, da mu je G2A nanesel 6.600 dolarjev škode zaradi ukradenih kreditnih kartic in da želi izkoristiti G2A ponudbo. Žal po enem mesecu še vedno ni prejel denarja in vprašanje ostaja, če se bo to sploh kdaj zgodilo.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Se spomnite vseh G2A kolobocij, ki so se dogajale iz meseca v mesec? Ta digitalna trgovina, ki jo mnogi smatrajo za sivi trg iger, si je z vsako svojo izjavo še bolj očrnila ime, zato so na koncu naredili edino pametno potezo: utihnili so.

Preden pa so se zavili v molk, so vsem razvijalcem postavili zanimiv izziv. Namreč pojavila so se obtoževanja, da G2A omogoča nabavo ključev iger z ukradenimi kreditnimi karticami in potem, ko oškodovanec zahteva denar nazaj, mora ta priti iz razvijalčevega žepa.

G2A je to označil za prazne besede in pozval vse razvijalce, ki so bili oškodovani na ta način, da jim pošljejo dokaze. Ko bodo pregledali vse te goljufije, bodo ob primeru prevare oškodovanemu razvijalcu povrnili desetkratno škodo.

G2A je nato predlagal razvoj orodja za blokiranje ključev. Razvijalci bi spletni platformi poslali seznam ključev, za katere ne želijo, da stopijo v prodajo (kot so denimo ključi za recenzije). Spletna platforma pa je dejala, da bo razvila orodje samo v primeru, če se do 15. avgusta zanj prijavi 100 razvijalcev, saj naj bi se šlo za drag projekt.

Odziv ni bil ravno navdušujoč, saj se je zaenkrat prijavilo samo 19 razvijalcev, zato se je G2A odločil, da rok podaljša do konca avgusta.

Tu je na sceno stopil razvijalec igre Subnautica oz. ustanovitelj studia Unknown Worlds, Charlie Cleveland.

Ta je v svojemu Twitter zapisu označil G2A besede za pravo neumnost. Orodje naj ne bi bilo predrago za razvoj, prav tako pa naj bi spletna platforma izvajala pritisk nad razvijalci in jih predstavljala kot podjetja, ki nočejo svoje izdelke prodajati na njihovi platformi.

  Logitech kupuje Streamlabs
  Igrajte kar 2500 MS-DOS iger popolnoma brezplačno

Charlie je potem spregovoril še v škodi, ki ga je utrpelo njegovo podjetje. Zaradi ukradenih kreditnih kartic je moral razvijalec plačati 30.000 $ povrnjenih stroškov. Zato je G2A pozval, naj mu vrne obljubljenih 300k zelencev.

Charlie ni edini, ki zahteva svoj denar nazaj. Razvijalec igre Factorio, Wube Software, pravi, da mu je G2A nanesel 6.600 dolarjev škode zaradi ukradenih kreditnih kartic in da želi izkoristiti G2A ponudbo. Žal po enem mesecu še vedno ni prejel denarja in vprašanje ostaja, če se bo to sploh kdaj zgodilo.

Se spomnite vseh G2A kolobocij, ki so se dogajale iz meseca v mesec? Ta digitalna trgovina, ki jo mnogi smatrajo za sivi trg iger, si je z vsako svojo izjavo še bolj očrnila ime, zato so na koncu naredili edino pametno potezo: utihnili so.

Preden pa so se zavili v molk, so vsem razvijalcem postavili zanimiv izziv. Namreč pojavila so se obtoževanja, da G2A omogoča nabavo ključev iger z ukradenimi kreditnimi karticami in potem, ko oškodovanec zahteva denar nazaj, mora ta priti iz razvijalčevega žepa.

G2A je to označil za prazne besede in pozval vse razvijalce, ki so bili oškodovani na ta način, da jim pošljejo dokaze. Ko bodo pregledali vse te goljufije, bodo ob primeru prevare oškodovanemu razvijalcu povrnili desetkratno škodo.

G2A je nato predlagal razvoj orodja za blokiranje ključev. Razvijalci bi spletni platformi poslali seznam ključev, za katere ne želijo, da stopijo v prodajo (kot so denimo ključi za recenzije). Spletna platforma pa je dejala, da bo razvila orodje samo v primeru, če se do 15. avgusta zanj prijavi 100 razvijalcev, saj naj bi se šlo za drag projekt.

Odziv ni bil ravno navdušujoč, saj se je zaenkrat prijavilo samo 19 razvijalcev, zato se je G2A odločil, da rok podaljša do konca avgusta.

Tu je na sceno stopil razvijalec igre Subnautica oz. ustanovitelj studia Unknown Worlds, Charlie Cleveland.

Ta je v svojemu Twitter zapisu označil G2A besede za pravo neumnost. Orodje naj ne bi bilo predrago za razvoj, prav tako pa naj bi spletna platforma izvajala pritisk nad razvijalci in jih predstavljala kot podjetja, ki nočejo svoje izdelke prodajati na njihovi platformi.

  The Division 2 je vseboval skrivnega šefa, ki ni bil odkrit cela dva meseca

Charlie je potem spregovoril še v škodi, ki ga je utrpelo njegovo podjetje. Zaradi ukradenih kreditnih kartic je moral razvijalec plačati 30.000 $ povrnjenih stroškov. Zato je G2A pozval, naj mu vrne obljubljenih 300k zelencev.

Charlie ni edini, ki zahteva svoj denar nazaj. Razvijalec igre Factorio, Wube Software, pravi, da mu je G2A nanesel 6.600 dolarjev škode zaradi ukradenih kreditnih kartic in da želi izkoristiti G2A ponudbo. Žal po enem mesecu še vedno ni prejel denarja in vprašanje ostaja, če se bo to sploh kdaj zgodilo.

Se spomnite vseh G2A kolobocij, ki so se dogajale iz meseca v mesec? Ta digitalna trgovina, ki jo mnogi smatrajo za sivi trg iger, si je z vsako svojo izjavo še bolj očrnila ime, zato so na koncu naredili edino pametno potezo: utihnili so.

Preden pa so se zavili v molk, so vsem razvijalcem postavili zanimiv izziv. Namreč pojavila so se obtoževanja, da G2A omogoča nabavo ključev iger z ukradenimi kreditnimi karticami in potem, ko oškodovanec zahteva denar nazaj, mora ta priti iz razvijalčevega žepa.

G2A je to označil za prazne besede in pozval vse razvijalce, ki so bili oškodovani na ta način, da jim pošljejo dokaze. Ko bodo pregledali vse te goljufije, bodo ob primeru prevare oškodovanemu razvijalcu povrnili desetkratno škodo.

G2A je nato predlagal razvoj orodja za blokiranje ključev. Razvijalci bi spletni platformi poslali seznam ključev, za katere ne želijo, da stopijo v prodajo (kot so denimo ključi za recenzije). Spletna platforma pa je dejala, da bo razvila orodje samo v primeru, če se do 15. avgusta zanj prijavi 100 razvijalcev, saj naj bi se šlo za drag projekt.

Odziv ni bil ravno navdušujoč, saj se je zaenkrat prijavilo samo 19 razvijalcev, zato se je G2A odločil, da rok podaljša do konca avgusta.

Tu je na sceno stopil razvijalec igre Subnautica oz. ustanovitelj studia Unknown Worlds, Charlie Cleveland.

Ta je v svojemu Twitter zapisu označil G2A besede za pravo neumnost. Orodje naj ne bi bilo predrago za razvoj, prav tako pa naj bi spletna platforma izvajala pritisk nad razvijalci in jih predstavljala kot podjetja, ki nočejo svoje izdelke prodajati na njihovi platformi.

  Ubisoft odstranil sporne mikrotransakcije iz igre Ghost Recon Breakpoint, a samo začasno

Charlie je potem spregovoril še v škodi, ki ga je utrpelo njegovo podjetje. Zaradi ukradenih kreditnih kartic je moral razvijalec plačati 30.000 $ povrnjenih stroškov. Zato je G2A pozval, naj mu vrne obljubljenih 300k zelencev.

Charlie ni edini, ki zahteva svoj denar nazaj. Razvijalec igre Factorio, Wube Software, pravi, da mu je G2A nanesel 6.600 dolarjev škode zaradi ukradenih kreditnih kartic in da želi izkoristiti G2A ponudbo. Žal po enem mesecu še vedno ni prejel denarja in vprašanje ostaja, če se bo to sploh kdaj zgodilo.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Deli novico

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.