Skyrim in Fallout modifikacije znajo kmalu postati močno bolj impresivne

Ena od večjih težav pri delanju modifikacij je snemanje zvočnih posnetkov govorcev. Modderji namreč lahko skoraj postorijo vse sami, a če želijo, da njihov izdelek v igri res zaživi, potem je potrebno nabrati druge talentirane prostovoljce, ki bodo nato preko govorjenja raznim NPC-jem v igrah vdihnili novo življenje.

In to je težko narediti, če je tvoj proračun 0 €. V preteklosti smo sicer že dobili modifikacije z dobrim zvočnim podajanjem: spomnimo se denimo na odlični Enderal, nedavno pa je izšel tudi impresiven projekt Fallout: The Frontier. Vendar pa je snemanje teh posnetkov zamudno, še posebej če v obzir vzamemo to, da ekipa ne dela skupaj v pisarni, ampak se je treba zanašati na govorce iz različnega dela sveta, vsak od njih pa ima svoj mikrofon, ki ni vedno najbolj kvaliteten.

A temu zna biti kmalu konec. Na spletu se je namreč nedavno pojavil vzdušen napovednik za igro Skyrim, ki v sebi vsebuje odlične in profesionalne govorce, ki so našim ušesom tudi nekam znani. Razlog za to je dejstvo, da je bil napovednik ustvarjen preko tehnologije “neural speech synthesis”.

V praksi to pomeni, da umetna inteligenca preko strojnega učenja ustvari nove zvočne zapise, obliko glasa pa se je naučila iz že obstoječih zvočnih zapiskov. Za Skyrim se to orodje imenuje SKVA Synth, zadeva pa vzame glasove iz preteklih Bethesdinih iger in iz njih ustvari povsem nove zvočne zapiske.

Zadeva je presneto impresivna in v zgornjem napovedniku lahko slišite glas igralke Laure Bailey, ki je v Skyrimu posodila glasilke vampirki Serani in Katy Townsend, ki je v Fallout 4 odigrala vlogo Cait. Malce popačenja sicer med poslušanjem lahko opazimo, a to orodje, ki ga lahko spodaj vidite v praktičnem primeru, bo zagotovo v prihodnosti modifikacij igralo veliko vlogo.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime