Očitno bomo v naslednjih dveh letih večkrat obiskali starodavno Japonsko, saj so samuraji spet v modi. Da se da v tem obdobju ustvariti prav zabaven naslov v odprtem svetu je nakazal razvijalec Sucker Punch, ki nam je dostavil izjemni Ghost of Tsushima, zdaj pa bo v to obdobje skočil še Team Ninja, ki ga poznamo predvsem po njihovih igrah Nioh. Napovedali so namreč povsem nov naslov Rise of the Ronin in za njega spočeli tudi prvi napovednik, ki nam lepo prikaže, v kakšno smer bo tekla igralna formula.
Dogajanje se bo preselilo v 19. stoletje, ko je otoku vladal klan Tokugawa, ti pa do svojih podležnikov niso imeli ravno nežne roke. Začeli so se seveda upori in tu bomo pomagali tudi mi v vlogi Ronina, bojevnika, ki nima gospodarja in sprejema svoje odločitve.
Napovednik nam pokaže tudi nekaj igranja in ko se začne akcija, je ta obarvana v prepoznavno izročilo studia Team Ninja. Pele bodo katane, naš junak pa bo lahko vsake toliko uporabil tudi kakšno strelno orožje – v napovedniku vidimo revolver, a zagotovo bo k temu dodana še kakšna pokalica. Vendar pa se bo glavnina bojevanja vrtela okoli vihtenja rezil, pametnemu izmikanju in posebnih potezah, kjer bomo sovražnika lahko vsaj zažgali, če ne celo zamrznili ali zastrupili. Za razliko od Nioha bo Rise of the Ronin očitno bolj realističen, saj v videu ne vidimo nobenih demonov, tako da nam bodo nasproti stali sam pripadniki klana Tokugawa.
Ne bo pa vse usmerjeno zgolj v pretepanje, saj bomo lahko pokrajino raziskovali tudi na konjskem hrbtu in zadeva se bo očitno dogajala v odprtem svetu, nalik Assassin’s Creedu. Ironično je ravno pred kratkim Ubisoft napovedal svojo verzijo Assassin’s Creeda, ki se bo ravno tako dogajala na japonskih tleh, a stavimo, da bo imel Rise of the Ronin bolj izpopolnjen boj.
Izid je na žalost še precej daleč, saj bo igra izšla šele enkrat v 2024, pred tem pa nam bo Team Ninja dostavil še en originalni naslov Wo Long: Fallen Dynasty, ki pa bo za svoje podajanje zgodbe izkoristil bogato zgodovino Kitajske.