Modderji nas včasih resnično šokirajo s svojimi podvigi in res moraš biti poseben tip oboževalca določenega projekta, da boš vanj vložil stotine ur dela in zanj ne boš plačan, ob tem pa boš nadzoroval še ekipo enako mislečih delavcev, ki jim v zameno za njihovo delo ravno tako ne boš mogel odšteti niti evra.
Kljub temu Bethesdine igre že desetletja gojijo ravno takšne osebke in ti so nedavno za igro Fallout 4 izdali povsem ločeno kampanjo Fallout: London, ki je požela skoraj univerzalno hvalo in je pred kratkim prejela tudi prvo večjo posodobitev. V izdelavi pa so tudi drugi projekti kot so denimo predelavi iger Morrowind in Oblivion v pogon Skyrima, medtem ko nekdo dela tudi na obdelavi iger Fallout 3 in New Vegas v pogonu igre Fallout 4.
Vse te zadeve so v izdelavi že leta in so še daleč od zaključnega skupka kode. Enako je veljalo tudi za projekt Fallout: Vault 13, ki je v pogon Fallout 4 nameraval predelati celotno kampanjo čisto prvega Fallouta iz leta 1997 in ekipi modderjev je po letih razvoja nedavno uspelo izdelati celo demo, ki je izšel dva meseca nazaj. Na žalost pa je bilo to tudi očitno vse kar bomo videli od tega moda, saj je ekipa včeraj sporočila žalostno vest, da bo delo na njem zdaj zaustavljeno.
— Fallout: Vault 13 (@FalloutVault13) October 21, 2024
Ekipi prostovoljcev ni nihče zagrozil, da morajo preklicati delo, saj Bethesda proti takšnim večjim projektom navadno nima nič proti. Problem je nastal v sami ekipi modderjev, ki je na svoji kreaciji delala do te mere, da je povsem pregorela, hkrati pa so se v življenjih ljudi zgodile določene spremembe, ki so delo na modu Vault 13 naredile nemogoče.
Stvar je bila tako preklicana, bo pa ves storjeni napredek vseeno naložen na spletno stran Nexus Mods in ekipa upa, da bo nato za delo poprijel nekdo drug in njihovo vizijo pripeljal do konca.
Bethesda will host a Fallout Day broadcast event on Wednesday, October 23 at Noon PT / 3p ET. pic.twitter.com/fHWXTbsLJK
— Geoff Keighley (@geoffkeighley) October 21, 2024
Nekaj članov ekipe je preskočilo na ločen projekt Project Arroyo, ta pa ravno tako poskuša predelati starejšo igro v pogon naslova Fallout 4 – le da v tem primeru govorimo o igri Fallout 2.
Založnik in razvijalec Bethesda bo medtem jutri praznoval praznik Fallout Day, ki se bo tikal prihodnosti te franšize – pričakovanja imejte v mejah normale, saj bo večina konference namenjena igri Fallout 76.