🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 14

Samsung se je znašel v resnih težavah

0

Svet tehnologije je danes bolj dinamičen kot kadar koli prej in konkurenca med podjetji je neusmiljena. Pred tem tempom niso varni niti največji igralci — dovolj je že, da malce zaspiš za volanom, zamudiš kakšen tehnološki trend, in že so tvoji zaposleni na udaru za odpuščanje, vrednost delnic pa spolzi na dno.

S takšnimi problemi se danes ukvarja Samsung, predsednik podjetja Jay Y. Lee pa je na zaprtem seminarju preko vnaprej posnetega videa približno 2.000 vodstvenim delavcem iz različnih divizij dostavil nič kaj prijetno sporočilo: Samsung se sooča s problemom golega preživetja, napočil pa je čas za ekstremne poteze, ki jih je treba sprožiti zdaj, sicer bodo preprosto zaprli svoja vrata.

Samsung je sicer že lani sporočil, da so pred njimi težki časi. Južnokorejski velikan je leto 2024 v finančnem poročilu označil za katastrofo, saj je bil dobiček najnižji v zadnjih 15 letih — dobiček iz poslovanja za celo leto je bil kar za 85 % nižji kot tisti iz leta 2022. Lani so bili sicer še optimistični glede svoje poti naprej, eden od ukrepov pa je bila tudi uvedba šestdnevnega delovnika, ki naj bi pri delavcih vzbudil občutek nuje po bolj trdem delu. Ta ukrep se očitno ni preveč dobro obrestoval. Samsung glavno krivdo vali na svoj zaostanek na področju umetne inteligence, upadati pa so mu začeli dobički na praktično vseh sektorjih, ki jih pokrivajo: od telefonov do televizorjev in celo pomnilnikov. K temu lahko dodajo še Trumpa, ki grozi s tarifami vsakemu podjetju zunaj ZDA, in jasno je, da so investitorji začeli živčno tapkati s prsti po mizi.

Samsung bo jutri organiziral vsakoletno srečanje delničarjev, ti pa bodo zagotovo zahtevali nekaj odgovorov glede trenutnega delovanja podjetja in kakšno vizijo prihodnosti si je zamislilo vodstvo.

Modderji delajo na predelavi igre Counter-Strike 1.6

0

Razvijalec Valve je razmeroma neproblematično naredil prehod iz igre Counter-Strike: Global Offensive na Counter-Strike 2 in tako ta večigralska streljačina še vedno vlada lestvici najbolj igranih iger na Steamu in res dvomimo, da bo kdaj padla iz prvih desetih pozicij.

Čisto vsi igralci pa nad smerjo igre niso navdušeni in ni jih malo, ki ne marajo aktualnega naslova CS2 ter jim ni bil všeč niti Global Offensive. Nekateri namreč še vedno prisegajo na Counter-Strike 1.6, ki je po njihovem mnenju še vedno ultimativna verzija večigralskega merjenja moči, saj se je vse vrtelo samo okoli golega igranja, namesto da bi igralci čas zabijali z iskanjem dragih preoblek za orožja in kako bi nato ta prodali na Steamovi tržnici za ogromne izkupičke pravega denarja.

Skupina modderjev se je zdaj na lastno pest spravila obuditi legendarno različico igre pod imenom CS: Legacy. Za projektom stoji izkušena ekipa modderjev, ki je prej ustvarila CSPromod, zdaj pa na pogonu Source 2013 Engine SDK dela na popolni predelavi igre CS 1.6. To pomeni, da bodo legendarne mape, kot je Nuke, doživele popolno grafično preobrazbo, obenem pa se bo ohranila tista nalezljiva igralnost, zaradi katere so te igre tako priljubljene tudi 20 let po izidu originala.

CS: Legacy izide še letos na Steamu, ekipa pa denarce za podporo zbira preko spletne strani ko-fi. Zanimivo je, da tole ni edina večja predelava igre Counter-Strike, saj smo v zadnjih mesecih slišali veliko o projektu Classic Offensive. Tudi to je mod, ki poskuša predelati igro CS: GO, a je pri tem naletel na veliko izzivov, saj razvijalcu Valvu ni bilo ravno všeč, da njihovi zlati gosi CS2 konkurira nek brezplačen mod, zato so izdajo tega tudi blokirali. Upamo, da enaka usoda ne bo doletela tudi moda CS: Legacy, a to bomo najbrž izvedeli šele takrat, ko bo ta nared za izid.

Counter-Strike igra tudi pomembno vlogo na naši strani, saj že leta v njej prirejamo turnirje in ravno Counter-Strike 2 bo naš prvi letošnji turnir za katerega se bodo kvalifikacije odvile že ta vikend, prijave zanj pa so še vedno odprte!

Serija Black Mirror pokazala napovednik za svojo že 7. sezono

0

Serija Black Mirror na spletni strani IMDb še vedno nosi izjemno visoko oceno 8,7/10, kar bi si tudi zaslužila, če bi se stvar zaključila po prvih treh sezonah, v katerih najdemo cel kup legendarnih epizod, ki si jih še danes rad ponovno ogledam. Na žalost je nato kakovost začela upadati: četrta sezona je še imela nekaj dobrih epizod, peta sezona mi je bila zanič, šesta sezona pa je bila nekako pozabljiva.

Ustvarjalec serije Charlie Brooker še ni vrgel puške v koruzo, kar gre najbrž tudi na račun Netflixa, ki je serijo odkupil leta 2015 in v njej vidi še veliko potenciala. Brooker je tako včeraj preko prvega napovednika najavil sedmo sezono serije, za katero pravi, da se vrača k svojim koreninam in bi morala navdušiti tako stare kot tudi novejše oboževalce te franšize.

Vrnitev na stara pota bo v nekaterih epizodah dobesedna, saj bo sedma sezona prekršila dosedanje pravilo, da je vsaka epizoda samostojna. Vsaj ena od njih bo nadaljevanje slavne epizode “USS Callister”, kjer so ljudje zaprti znotraj virtualne različice serije Zvezdne steze, v enem kadru pa lahko vidimo tudi referenco na epizodo “Bandersnatch”, ki je bila prav posebno poglavje te franšize, v katerem smo kot gledalci lahko sprejemali odločitve in tako vplivali na razplet zgodbe.

Osebno se mi zdi, da se preveč kadrov vrti okoli ljudi, ki nosijo neke možganske implante in se tako znajdejo sredi virtualne resničnosti. Upam, da ne bo celotna sezona igrala samo na vižo “virtualni svetovi te lahko ubijejo!”. Vsaka epizoda v seriji je sicer vedno nosila nek nauk, zaradi katerega se je gledalec malce zamislil, a so bili ti nauki včasih dokaj subtilni, kar je dalo seriji določen šarm.

Sedmo sezono serije Black Mirror bomo lahko spremljali izključno na Netflixu, in sicer od 10. aprila dalje, skupno pa bomo dobili šest epizod.

Odlični DOOM iz leta 2016 je trenutno znižan na manj kot 2 €

0

Še malo in med nas bo prišlo povsem novo poglavje starošolske serije streljačin DOOM in osebno sem se spravil v igranje dela iz leta 2016, ki ga je takrat zopet dostavil razvijalec id Software in z njim začel nekakšno novo ero Doom naslovov. Tokrat sem se spravil v preigravanje kampanje skozi težavnost Nightmare, ki je presneto težak zalogaj in od igralce zahteva vso njegovo pozornost in dobre reflekse, saj je včasih poguben samo en dobro nameren napad sovražnika in že gre ves trud od zadnje shranjene točke po zlu, te pa so včasih razporejene povsem nepošteno.

Kakor pa je zadeva težka, je obenem mojstrsko tempirana, stopnje so odlične in krivda za tvojo smrt je najpogosteje tvoja lastna krivda, saj si denimo predolgo stal na mestu ali pa si preprosto prevečkrat zgrešil tarčo in ti je v kritičnem trenutku zmanjkalo nabojev. Ko enkrat končno premagaš vse te ovire in dosežeš nov “checkpoint” se ti bo iz prsi izvil izdih sreče, nakar boš verjetno še s pestjo pumpal v zrak – v najbolj ekstremnih primerih znaš celo pred televizorjem/monitorjem napeti mišice.

Če se vam vse to zdi zabavno in ste v igrah vedno veseli takšnih težavnih, a poštenih izzivov, potem se lahko zdaj tudi sami v igri Doom preizkusite svoje reflekse, saj je ta naslov postal del Steamove pomladne razprodaje, cena pa je bila znižana za kar -90 %, tako da boste za en izvod demonskega klanja odšteli samo 1,99 €. Ko opravite s to kampanjo se lahko vržete v še težji Doom Eternal, ki je ravno tako znižan za -75 % na 17,49 – tule govorimo o Deluxe paketu, ki vam doda še dva naknadno izdana dodatka, ki težavnost še bolj privijeta.

Tako iztenirani boste pripravljeni na prihajajoči Doom The Dark Ages, ki ima napovedan izid za 15. maj.

Disco Elysium prihaja na telefone, a bo predelan za TikTok generacijo igralcev

0

Predelave večjih RPG-jev za telefone niso nič novega, saj so dandanes prenosne naprave v obliki telefonov in tablic že dovolj zmogljive, da zlahka poganjajo tudi grafično bolj intenzivne naslove kot so zadnja poglavja serije Resident Evil. Razvijalec mora samo malce optimizirati zadevo ter predrugačiti uporabniški vmesnik in že ima dostop do povsem novega trga igralcev, ki pa ima drugačne navade od svojih konzolnih in PC bratrancev, zaradi česar se prej omenjene predelave iger Resident Evil niso prav dobro prodale.

Razvijalec ZA/UM bo zaradi tega poskušal z malce drugačnim pristopom. Studio, ki je do sedaj splavil samo eno igro in to RPG mojstrovino Disco Elysium, namerava ravno to igro po šestih letih od izida spraviti tudi na telefone in to na način, ki bo poskušal ujeti pozornost mobilnih igralcev.

V izjavi za javnost je vodja studia Denis Havel povedal, da želijo preko te predelave na trnek ujeti TikTok igralce, to pa nameravajo narediti preko privlačne zgodbe, zvoka in grafične podobe, Disco Elysium pa bo na ta način postal igra, ki jo bo možno igrati v kratkih igralnih seansah- Vodja zgodbe Chris Priestman je ob to dodal, da si tudi mobilni igralci zaslužijo štorijalno globoke igre in da bo ravno to dostavil Disco Elysium in to na način, ki je podoben zvočnim knjigam.

Glede na igralni napovednik bo mobilna različica nekaj povsem drugega kot pa tisto, kar smo igrali na PC-ja in konzolah. Artistični vidik je sicer ohranjen, vendar je uporabniški vmesnik povsem drugačen, saj se bomo igranja lotili tako, da bomo telefon držali v vertikalnem položaju, pri dialogih pa bomo s potegi prstov izbirali svoje odgovore. Seveda je takšen način igranja takoj vzbudil gnev pri starošolskih igralcih, a ti so itak že zdavnaj obupali nad mobilnimi igrami in razvijalcu je treba čestitati, da se je vsaj upal mobilnim igralcem dostaviti nekoliko drugačno predelavo.

ZA/UM je zaenkrat predelavo napovedal samo za Android sisteme in izid je začrtan za poleti 2025. Igralci bodo lahko brezplačno preizkusili prvi dve poglavji igre, za celotno kampanjo pa bo treba odšteti nekaj denarja, a vas nato ob igranju vsaj ne bodo nadlegovale mikrotransakcije. Vnaprejšnje registracije so zdaj že odprte in vas čakajo na sledeči povezavi.

ZA/UM je nedavno napovedal tudi svojo naslednjo igro Project C4, ki pa je očitno še precej oddaljen od izida.

Zgodnji igralni posnetki igre Battlefield 6 kažejo res impresiven sistem fizike

0

Leta in leta nazaj, ko so po svetu hodili še dinozavri, je izšla zanimiva igra Red Faction in spomnim se, da sem bil ob preigravanju povsem navdušen nad sistemom fizike, ki je navidez dostavil tisto, kar smo si v prvoosebnih streljačinh od vedno želeli: uničljivo okolico, tako da bombe znotraj igralnega sveta dejansko pustijo fizične posledice. Red Faction je bil v bistvu bolj prototip ideje igre, ki ima resnično uničljivo okolico: v tej igri smo v glavnem uničevali rdeče obarvane marsovske kamne in enoigralska kampanja nam čiste svobode ni omogočala, saj smo še vedno včasih naleteli na kovinska vrata, ki jih ni bilo mogoče uničiti in so preprečevala napredek, dokler nismo izpolnili kakšnega skriptiranega objektiva.

Dve desetletji kasneje pa je morda končno napočil čas, da se vizija Red Factiona zares uresniči. Založnik EA je nedavno napovedal omejeno testiranje igre Battlefield 6, ki bo zasnovana tako, da bodo razvijalci ves čas sodelovali z igralci in skladno z njimi razvijali ideje končne igre. In zdaj je nekaj od teh testiranj prišlo v javnost in igralci so poleg dobre grafične podobe opazili tudi naravnost nor sistem fizike, ki zna v napetih večigralskih seansah povsem spremeniti teren.

S to mislijo so se sicer v zadnjem letu začele poigravati tudi druge večigralske igre tipa PUBG, vendar je Battlefield 6 videti kot naslednja stopnja takšnega igranja. Glede na kratke igralne izseke je moč uničiti praktično vse, kar se nahaja pred vami, tako da se zaklonišča in zidovi ob vztrajnem sovražnem ognju začnejo realistično tanjšati, izstrelki tankov in bazuk pa lahko zrušijo cele stavbe, kar da igranju povsem nov taktični vidik. Igralci so tudi navdušeni nad tem, da se šesti del vrača v moderno ero in spominja na igri Battlefield 3 in 4, ki sta med rajo še danes močno priljubljeni.

Battlefield 6 še nima trdno začrtanega datuma izida, a EA je v finančnem poročilu navedel, da igro pričakuje v fiskalnem letu 2026, kar pomeni, da lahko izide enkrat med aprilom 2025 in marcem 2026.

Tale mod omogoča igranje Kingdom Come Deliverance 2 iz tretjeosebnega pogleda

0

Vsak razvijalec videoiger se že na začetku razvoja odloči, v kateri perspektivi bodo bodoči igralci izkusili njegov projekt, nakar okoli te zgradi celotno kampanjo. Določeni studii sicer omogočajo tudi preklapljanje pogleda: Bethesda nam denimo v vseh Falloutih in Elder Scrollsih omogoča instantni preklop med prvoosebnim in tretjeosebnim pogledom, kar sicer deluje povsem sprejemljivo, čeprav je jasno, da je pri teh igralna izkušnja v tretjeosebnem pogledu bolj nerodna in premalo izpopolnjena, da bi želeli skozi njo podoživeti čisto celo kampanjo.

Spet drugi razvijalci dostavijo samo eno perspektivo in z njo se mora igralec sprijazniti — razen če svoje zabave ne doživlja na PC-ju, kjer mu slej ali prej modderji omogočijo alternativni pristop. Tako kot se je to zgodilo za igro Cyberpunk 2077, se je enako zgodilo tudi za nedavno izdani Kingdom Come: Deliverance 2, ki zdaj nudi mod za preigravanje iz tretjeosebne perspektive.

Glede na videno stvar deluje povsem sprejemljivo, a tudi avtor moda priznava, da je morda pametno preklopiti v nov pogled samo med potovanjem in sprehajanjem, ko bi si radi od bližje ogledali Henryjev oklep, medtem ko je pri boju bolje preklopiti v prvoosebno perspektivo. Sicer se da preko nove kamere tudi bojevati, a pri tem izgubite puščice, ki nakazujejo smeri vaših napadov, in tudi pri sovražniku težje razberete, iz katere smeri vas bo usekal, kar je v Kingdom Come: Deliverance 2 izjemno pomembno.

Mod si lahko prenesete na sledeči povezavi, pri namestitvi pa pozorno sledite navodilom, ki se razlikujejo glede na platformo, kjer ste si igro kupili.

Silent Hill f po letih zatišja vendarle dobil nov napovednik

0

Založnik Konami je včeraj zagnal vsakoletno predstavitev Silent Hill Transmissions, ki so jo prvič izvedli leta 2022, takrat pa so predstavili cel kup projektov znotraj dolgo upokojene serije grozljivk Silent Hill. Poleg predelave drugega dela smo dobili dražilnik tudi za povsem nov del Silent Hill f, nakar o tem projektu dolga tri leta nismo slišali ničesar, dokler včeraj nismo dobili novega napovednika.

Žal tudi ta ni igralen, tako da se boste morali znova zadovoljiti z gledanjem vmesnih sekvenc, ki jih je skupaj spravil studio Neobards Entertainment, ki pred tem sam še ni spočel nobenega večjega samostojnega projekta ampak je deloval kot podporni studio iger Resident Evil. Dogajanje je tokrat, za razliko od prejšnjih iger, preseljeno na Japonsko, kjer leta 1960 v mestu Ebisugaoka mlada najstnica Shimizu Hinako odkrije, da se je po ulicah razlila megla, prebivalci pa so se spremenili v srhljive pošasti.

Napovednik je prava vizualna poslastica, zvoki in animacije kreatur pa so videti kot tiste mojstrovine izpred dvajsetih let, ko so japonske grozljivke vladale horror svetu in smo prestrašeni gledali filme, kot so Ringu, A Tale of Two Sisters in Shutter.

Idejno pa je Silent Hill f dokaj velik odmik v primerjavi s prejšnjimi poglavji, saj je bil čar teh ravno v mešanju japonske ideologije znotraj ameriških mest. Ravno zaradi tega je Silent Hill v kampanjah vedno dostavil tako zapomljive zgodbe, ki so bile sicer znane, a kljub temu nenavadne. Zaradi tega smo nekateri uživali tudi v igranju poglavja Silent Hill 4, ki ima sicer slabe igralne mehanike, a sta atmosfera in zgodba tako dobri, da si se prebil tudi čez te pomanjkljivosti.

Na žalost Silent Hill f še nima niti približno določenega datuma izida, tako da po treh letih od prvega dražilnika še vedno ne vemo, ali bo ta igra izšla letos ali pa morda leta 2026. Je pa za nekatere dobra novica vsaj to, da tokrat ne bo ekskluziva za Sonyjeve sisteme, ampak jo bo na dan izida moč igrati tako na konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X kot tudi na PC-ju.

Predelava Half-Life 2 RTX čez par dni dobiva demo

0

O predelavi igre Half-Life 2 smo v zadnjem letu že pošteno naposlušali, zdaj pa so se stvari očitno končno začele premikati proti izidu. Legendarna prvoosebna streljačina sicer ne bo dobila obnove s strani Valva, temveč je projekt zamišljen kot promocija orodja RTX Remix, ki ga je podjetje Nvidia izdalo za modderje. Ena takšna skupina, Orbifold Studios, zdaj dela na popolni obnovi igre.

Half-Life 2 RTX bo dobil povsem prenovljeno osvetlitev s pomočjo ray tracinga, kar ta 20 let stari naslov predstavi v povsem novi luči. Za razliko od drugih Remix projektov je Orbifold šel še korak dlje in dostavil bolj podrobne 3D modele ter teksture, tako da je končni izdelek res videti kot nekakšna uradna predelava.

Nvidia in Orbifold Studios sta včeraj na spletu objavila nov napovednik, IGN pa se je dokopal do praktičnega igralnega posnetka, ki v obseg meri dobrih 30 minut. Vse to se je pojavilo zaradi napovedi demo verzije igre, ki bo na Steamu na voljo od 18. marca dalje. Demo bo vseboval stopnji Ravenholm in Nova Prospekt, za igranje pa boste potrebovali licenčno kopijo igre Half-Life 2 v svoji knjižnici, ki je trenutno na Steamu znižana na vsega 1,95 €.

Polna verzija igre Half-Life 2 RTX za zdaj še nima datuma izida, a skoraj zagotovo bo zadeva izšla še letos. Upamo, da je vse skupaj le lep vmesni dražilnik za potencialni Half-Life 3, ki naj bi bil zdaj dejansko v izdelavi.

Napovedan PowerWash Simulator 2

0

Ko je razvijalec FuturLab pred tremi leti prišel na idejo, da bi ustvaril igro, kjer bi bila igralčeva glavna naloga čiščenje raznih predmetov s pomočjo visokotlačnega čistilnika, v uspeh takšnega projekta ni verjelo veliko ljudi. Vendar pa je PowerWash Simulator igralcem očitno ponudil nekaj, kar so si dolgo želeli igrati, pa se tega sploh niso zavedali. To igro bi zlahka uvrstili v žanr sproščajočih iger, kjer najdemo denimo tudi Euro Truck Simulator 2.

Od izdaje originalne kampanje je PowerWash Simulator prejel še cel kup dodatkov in se povezal z drugimi licencami, tako da ste lahko, denimo, čistili kri v nasilnem svetu Warhammerja. Zdaj pa se je nabralo dovolj idej za napoved nadaljevanja.

FuturLab je v izjavi za javnost zapisal, da bo PowerWash Simulator 2 bolj evolucija igralne formule kot revolucija, ki bi povsem spremenila potek igranja. Tako se bo še vedno vse vrtelo okoli sproščujočega čiščenja, ki ga boste tokrat lahko izvajali tudi v večigralstvu — bodisi prek spleta bodisi na razdeljenem zaslonu, kjer se bodo v eni seansi lahko zabavali štirje igralci. Poleg tega boste zdaj imeli domačo bazo, ki jo boste lahko opremili, v njej razstavili trofeje in nato povabili prijatelje na obisk — seveda bo ob tem treba paziti, da je vaš domek povsem čist, saj je to navsezadnje poanta igranja te igre.

PowerWash Simulator 2 še nima datuma izida, original pa je del Steamove pomladne razprodaje, tako da si ga lahko zdaj privoščite po znižani ceni 17,49 €.

PlayStation Plus Extra v marcu dobiva igro Prince of Persia: The Lost Crown

0

Lastniki naročnine PlayStation Plus Essentials lahko zdaj že dober teden uživate v dobri tokratni mesečni ponudbi iger, ki vključuje Sonica in najbolj svež del RPG serije Dragon Age, zdaj pa so na vrsto prišli tudi tisti, ki mesečno plačujete dražji stopnji naročnine PlayStation Extra in Premium.

Sony je na uradnem blogu zapisal, da bodo naročniki ta mesec prejeli osem novih iger, ki si jih bodo lahko prenesli v svojo knjižnico in jih nato igrali, vse dokler redno plačujejo mesečni davek. Med tokratno ponudbo zagotovo najbolj izstopa Ubisoftova odlična platformščina Prince of Persia: The Lost Crown, ki je dostavila nekaj res dobro zasnovanih stopenj in te podprla s čudovito grafično podobo, a ker stvar ni zadovoljila finančnih ciljev pogoltnega založnika, je ta razpustil studio, ki je igro ustvaril, s tem pa so po vodi splavala tudi upanja po kakšnem potencialnem nadaljevanju.

Poleg perzijskega princa se bodo igralci lahko ta mesec pozabavali tudi v EA-jevi pretepačini UFC 5 ali pa se preizkusili v anime nogometni avanturi Captain Tsubasa: Rise of New Champions. Izpostaviti je treba še starošolsko pustolovščino Syberia: The World Before, ki je zadnji del dolgoletne serije Syberia in smo ji dokaj dobro oceno prisodili tudi v našem opisu.

Lastniki naročnine PlayStation Plus Premium bodo ta mesec deležni štirih novih naslovov, eden od teh pa sliši na ime Arcade Paradise VR, ki bo prav prišel vsem lastnikom sistema PlayStation VR2. Nostalgiki boste medtem pozdravili originalno trilogijo Armored Core iger, ki jih je leta nazaj zasnoval razvijalec FromSoftware: Armored Core, Armored Core: Project Phantasma in Armored Core: Master of Arena.

Vse te igre bodo na voljo za igranje od 18. marca dalje.

Netflixova serija Devil May Cry dobila napovednik

0

Bo založnik Capcom spet dostavil kakšno novo poglavje igričarske serije Devil May Cry? Kdo bi vedel, a če je šanso dobil manj popularni Dragon’s Dogma, potem ni vrag, da v nove avanture ne bi spet stopil tudi karizmatični lovec na demone Dante, ki zna poleg bridkega jezika prav dobro vrteti tudi raznovrsten nabor orožij.

Zadnji del serije Devil May Cry je bil peti, ki je izšel leta 2019, od takrat pa ta saga iger počiva in bo zdaj ponovno obujena na Netflixu, kjer se bo že naslednji mesec zavrtela premierna epizoda nove serije. Zanj smo dobili tudi prvi napovednik, ki se dobrika zlasti tistim igralcem, ki so Devil May Cry igrali pred 20 leti, saj video spremlja glasbena podlaga skupine Papa Roach, v napovedniku pa obenem vidimo veliko eksplozij, frajerskih enovrstničnic in dobro animacijo, ki jo bo pripravil izkušeni Studio Mir.

Napovednik je vsekakor bombastičen, a meni osebno je v tej franšizi še vedno najljubša tista začetna vmesna sekvenca iz igre Devil May Cry 3, kjer Dante uživa ob pici, nakar ga napade zalega demonov in te odpravi z levo roko, medtem pa še vedno uživa v malicanju slastnega sirnega prigrizka, čeprav mora vmes stopiti na hrbet skrvavljenega demona in prek njega zasurfati po sobi.

Ali bo serija Devil May Cry vsebovala tudi kakšen tak zapomljiv prizor, bomo izvedeli 3. aprila, ko se bo na Netflixu zavrtela prva epizoda. Res molim, da bo gledanost visoka in da bo to Capcom spodbudilo k ustvarjanju šestega dela igričarske serije.

BlizzCon se vrača v 2026

0

Razvijalec Blizzard je nekoč veljal za neuničljivega, saj nam je dve desetletji nazaj dostavljal legendarne uspešnice, kot sta Diablo II in Warcraft III, nato pa so svojo prevlado okronali z MMO-jem World of Warcraft. Dolgo se je zdelo, da ta studio ne more zgrešiti, zato so si za vsak svoj projekt vzeli toliko časa, kolikor so ga potrebovali, vsako leto pa so se njihovi oboževalci lahko podružili na tradicionalnem sejmu BlizzCon.

Izkazalo se je, da tudi Blizzard ni brez pomanjkljivosti, saj se je studio začel zapletati v težave ravno nekje pred začetkom globalne pandemije koronavirusa. Najprej so na plano prišle obtožbe o spolnem nadlegovanju znotraj njihovih pisarn, nato pa so se težave začele kazati tudi v katalogu njihovih iger, ki jih v bistvu ni bilo. Razvijalec je nekoliko zaspal na lovorikah, zaradi česar igre, kot sta Overwatch 2 in predelava Warcraft III: Reforged, niso bile instantne uspešnice. Sčasoma so prenehali prirejati tudi sejme BlizzCon.

Ta je bil denimo odpovedan leta 2020, nato smo ga leta 2021 dobili zgolj v spletni izvedbi, nakar je bil odpovedan tudi leta 2022. Leta 2023 se je sicer vrnil, a v precej okrnjeni izvedbi, manjkalo pa ga je v letih 2024 in 2025. Zaradi vseh teh odpovedi se je med igralci naselil strah, da bo morda BlizzCon doletela enaka usoda kot odpovedani festival E3, a Blizzard je te govorice zavrnil z uradno napovedjo, da se bo sejem vrnil 12. in 13. septembra prihodnje leto.

Studio je v izjavi za javnost zapisal, da bo BlizzCon 2026 vseboval vse tisto, kar oboževalci od njega pričakujejo. Obiskovalci bodo lahko spremljali intervjuje z razvijalci in jim zastavili vprašanja, preizkusili igranje iger, ki še niso na voljo, sodelovali v raznih tekmovanjih in več. Prisotna bo seveda tudi uvodna slovesnost, ki je za marsikoga vedno bila najbolj zapomljiv del tega dvodnevnega dogodka.

Več informacij lahko najdete na uradni strani, kjer bo na voljo tudi opcija nakupa vstopnic, a je za to prodajo seveda še nekoliko prezgodaj.

Death Stranding 2 dobil 10 minut dolg napovednik, ki izda tudi datum izida

0

Igra Death Stranding 2: On the Beach je nedavno dobila nov napovednik, in poznavalci življenjepisa Hidea Kojime že veste, kaj vas čaka: ekstremno dolg video, poln zanimivih in nenavadnih prizorov ter cel kup melodramatičnih dialogov.

Kojima je tokratni video razvlekel na kar dobrih 10 minut, v njem pa lahko vidimo nekaj starih in nekaj povsem novih obrazov. Na začetku denimo spoznamo možakarja Neila, ki je moral tihotapiti možgansko mrtve nosečnice, kasneje pa si v napovedniku na glavo povezne bandano, zaradi česar močno spomni na Solida Snaka, glavnega junaka Kojimine prejšnje franšize Metal Gear Solid.

V napovedniku si lep čas zase rezervira tudi Sam Bridges, ki ga bo znova odigral Norman Reedus. Naš junak bo ponovno moral prečkati kilometre postapokaliptične okolice, saj paketi preprosto morajo biti dostavljeni, čeprav nam video izda, da je bil lep del tega posla zdaj že avtomatiziran. Med sprehajanjem in občudovanjem okolice bo Sam naletel tudi na nove nevarnosti, kot so denimo snežni plazovi, seveda pa mu bodo pot velikokrat prekrižali tudi raznorazni sovražniki, ki lahko skočijo nanj iz alternativnih dimenzij. Tule res upamo, da se je Kojima naučil kakšno lekcijo iz prejšnje igre in dostavil izboljšan boj, ki igralcu ne bi bil samo v nadlego.

Grafično je tole presneto impresiven izdelek in pogon Decima Engine zna v vmesnih sekvencah pričarati domala filmsko izkušnjo. K splošnemu vtisu pripomorejo hollywoodski obrazi, ki jih je tule cel kup in znajo v dialogih pričarati intimne in čustvene scene.

Napovednik je koristen tudi zaradi dejstva, da smo prek njega končno dobili tudi datum izida. Ta se bo zgodil 26. junija in tako kot prvi del izpred šestih let bo tudi Death Stranding 2: On the Beach sprva ekskluziva za konzolo PlayStation 5, na kateri se bodo prednaročila odprla 17. marca. Za osnovno različico igre bo treba odšteti 70 €, Digital Deluxe vas bo oklestil za 80 €, zbirateljska kolekcija pa bo stala 230 € — dražji različici omogočata predčasni dostop do igranja, in sicer od 24. junija dalje.

Trilogija Hitman iger prihaja na PS VR2 in tule je nov igralni napovednik

Preigravanje franšize Hitman iz VR perspektive na prvi pogled nima veliko smisla, saj se je treba v teh igrah veliko skrivati, kar je najlažje početi iz tretjeosebne perspektive. Po drugi strani pa lahko v teh igrah poberemo ogromno predmetov in jih uporabimo kot priročna orodja za hitro onesposobitev kakšnega stražarja, fizično rokovanje s predmeti pa je najbolj zabavno ravno v okviru VR izkušenj.

Zato morda ne preseneča, da je razvijalec IO Interactive najbolj svežo trilogijo iger Hitman preselil že na več VR sistemov: najprej smo dobili različico za PC in originalna PlayStation očala PSVR, nakar so igre doživele še preskok na samostojna očala Meta Quest 3. Zdaj se pripravlja nova predelava, tokrat za Sonyjev sistem PS VR2, ki mu boleče primanjkuje iger in je vesel tudi takšnih naslovov, ki so v bistvu le olepšane različice že izdanih izdelkov.

Za Hitman World of Assassination VR smo tako dobili nov napovednik, ki gologlavega morilca Agenta 47 postavi v misijo The Finish Line, ki smo jo izkusili v igri Hitman 2. V tej misiji se je treba prebiti znotraj dirkališča, po katerem se podijo hitri bolidi, in življenja oropati enega od tekmovalcev. To opravilo zahteva več korakov, v napovedniku pa vidimo, kako igralec v eno roko pobere pločevinko, v drugo pa bejzbolsko žogico in tako naenkrat onesposobi dva varnostnika, nato pa s pomočjo ostrostrelske puške med dirko ubije tekmovalca, ki se nato zaleti v bližnji zid. Kar pri tem napovedniku navduši, je sama interakcija, saj ima vsak predmet svojo fiziko, kar pomeni, da je treba ključ v ključavnici fizično obrniti in puško ročno repetirati in če bomo želeli zastrupiti kakšen kozarec pijače, bo treba strup fizično nagniti v steklenico.

Hitman World of Assassination VR omogoča preigravanje vseh treh kampanj iger Hitman, kar prinese ogromno igralnega časa. Igra izide že 27. marca, igralci, ki si trilogijo iger že lastite na konzoli PlayStation 5, pa boste lahko nadgradnjo izvedli za 10 €. Lastniki različice igre Hitman World of Assassination Part One boste zanjo morali odšteti 39,99 €.

Razvijalec igre Disco Elysium najavil svoj naslednji projekt C4

0

Razvijalec ZA/UM nam je leta 2019 dostavil zanimivo RPG izkušnjo Disco Elysium, ki nas je postavila v škornje zapitega detektiva. Ta se je skozi detektivske preiskave in politične spletke prebil do res unikatnega konca, igra pa je nase privlekla pozornost predvsem zaradi dejstva, da ta RPG ni vseboval klasičnega bojevanja — večino igranja smo opravili prek odlično spisanih dialogov.

Na žalost je studio nato naletel na velike težave, saj so se začela nesoglasja med vodstvom in ustvarjalnimi umi, zaradi česar so razvijalca zapustili zelo pomembni ljudje — med njimi tudi Argo Tuulik, ki je spisal zgodbo. Ti bivši člani so nato začeli delati na svojih projektih, ZA/UM pa je včeraj najavil svoj naslednji projekt, ki zaenkrat nosi kodno ime Project C4.

Dobili smo zgolj dražilnik in čeprav je zdaj jasno, da velik del ekipe ni več isti in da je studio zapustilo veliko talenta, video vseeno pritegne pozornost s svojo unikatno podobo. ZA/UM je sicer izgubil nekaj ključnih članov prejšnje ekipe, a nekaj jih je še vedno ostalo, med njimi Anton Vill, ki je Disco Elysium obogatil s svojo fascinantno grafično podobo. Dražilnik poleg teh vizualnih bombončkov ne razkriva drugih konkretnih informacij, je pa res, da v ozadju slišimo govorca, ki igralca označi kot “operaterja”, zaradi česar vse skupaj zveni, kot da bi igrali nekega Jamesa Bonda v alternativni resničnosti.

Kdaj bo C4, ki sploh še nima uradnega imena, izšel v svoji finalni, igralni obliki, zaenkrat ni znano. Ne bi pa bili presenečeni, če bi nas od izida ločila še leta čakanja.

Igra Control prejela presenetljivo posodobitev

0

Finski razvijalec Remedy nam je leta 2019 dostavil zanimivo tretjeosebno streljačino Control, ki je v tistem času veljala za eno najbolj impresivnih grafičnih izkušenj. Ta naslov ji je kasneje odvzel razvijalčev najnovejši projekt, Alan Wake 2. Control že dolgo ne prejema rednih posodobitev, saj imajo Finci te dni polne roke z razvojem drugih iger, a iz neznanega razloga je majhen del ekipe skočil nazaj na prejšnjo kodo in včeraj dostavil povsem novo posodobitev, ki prinaša tudi nekaj dodatne vsebine.

Ta vsebina je bila sicer že prej na voljo za igranje, vendar le na konzoli PlayStation 4 inn to za kupce Deluxe verzije igre. Gre za misijo Dr. Yoshimi Tokui’s Guided Imagery Experience, pri kateri je svoj glas posodil slavni ustvarjalec videoiger Hideo Kojima. “Novo” vsebino lahko zdaj izkusijo tudi igralci na PC-ju. Poleg te misije so zdaj odklenjene še štiri preobleke, ki so bile prej ekskluzivne za prednaročnike igre.

Vsa ta vsebina je na voljo kupcem različice Control Ultimate Edition. Poleg preoblek in misij smo prejeli tudi zajeten kup popravkov, med katerimi so nova stopnja osvetljevanja z ray tracingom, podpora za ultra široke monitorje ter podpora za HDR. Nekaj mesecev nazaj sem želel Control ponovno igrati od začetka in pri tem ugotovil, da igra še vedno trpi zaradi težav s pretokom (streamingom) tekstur. Zaradi tega lahko traja nekaj sekund, preden nekatere teksture dobijo svoj podroben videz in niso videti kot le zamegljene oljne slike. Tudi ta hrošč naj bi bil zdaj odpravljen, obenem pa je Remedy odpravil še nekaj drugih napak, ki so povzročale sesuvanje igre.

Remedy je v izjavi zapisal, da na teh posodobitvah dela manjša ekipa, zato je za zdaj posodobitev na voljo le v trgovinah Steam in Epic Store. Kasneje bo ista vsebina prišla tudi na GOG ter na konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X.

Štorijalno vesolje igre Control bo še letos dobilo razširitev preko samostojne večigralske igre FBC: Firebreak.

Sony pokazal umetnopametno Aloy iz igre Horizon Forbidden West

Bo umetna inteligenca igrala pomembno vlogo tudi v videoigrah? Odgovor je jasen, saj nekateri razvijalci že zdaj pridno izrabljajo umetnopametne algoritme za hitrejše programiranje in odkrivanje hroščev. NVIDIA je z enim od svojih orodij nakazala, da se pri igranju kmalu ne bomo več zanašali na internetne vodiče v brskalnikih.

Tudi Sony ne namerava zaostati v AI-dirki, kar potrjuje posnetek, do katerega se je dokopala spletna stran The Verge. Ta prikazuje, kako daleč so njihovi inženirji napredovali pri razvoju lastnih umetnopametnih algoritmov. Na posnetku vidimo Sharwina Raghoebardajala, enega vodilnih Sonyjevih inženirjev, ki je prek kratkega dema predstavil junakinjo Aloy iz serije iger Horizon. V prikazu se Aloy dinamično pogovarja z igralcem in se zaveda svoje okolice.

Za to interakcijo Sony sicer ni razvil povsem svoje tehnologije. Model Whisper podjetja OpenAI skrbi za pretvarjanje govora v besedilo, medtem ko Llama omogoča pogovore in sprejemanje odločitev. Sony je k temu dodal še svoj sistem obraznih animacij Mockingbird. Vse skupaj sicer deluje, a ni posebej impresivno.

Še vedno je opazna zakasnitev, saj mora umetna inteligenca za vsak odgovor prebrskati ogromno bazo podatkov, zaradi česar pogovor ne deluje povsem organsko. K temu ne pripomore niti robotski glas sogovornice – glasovna igralka Ashly Burch pri projektu ni sodelovala in verjetno tudi ni dala dovoljenja, da Sony z umetno inteligenco oponaša njen glas.

Kljub temu je v tej tehnologiji nekaj potenciala, čeprav bi morala biti igra od temeljev zasnovana z mislijo na integracijo umetne inteligence. Kako bodo igralci sprejeli takšne izkušnje in ali bodo bojkotirali tovrstne projekte, ostaja odprto vprašanje. Posnetek je bil sprva objavljen na YouTubu, kjer so se v komentarjih pojavili številni negativni odzivi, nakar je Sony zahteval njegov umik s platforme.

Zalezovalec sredi streama napadel tri Twitch streamerke in jim grozil s smrtjo

0

Začetek tega tedna je bil precej temačen za trio priljubljenih Twitch streamerk Cinna, Valkyrae in Emiru. Nameravale so izvesti dolgotrajen prenos v živo, a je bil ta hitro prekinjen, ko so sredi Santa Monica’s Pacific Parka naletele na bizarnega in izjemno agresivnega zalezovalca.

Na spletu se je pojavilo več posnetkov incidenta, ki se je sprva začel dokaj nedolžno. Trojica mladih deklet je naletela na mlajšega moškega, ki je čepel ob smetnjakih in trdil, da je zanje napisal pesem. Seveda jih je zanimalo, kakšne verze je spesnil neznanec, a ta je nato začel govoriti nesmisle, zaradi česar je srečanje hitro postalo nerodno. Moški je nato od Emiru zahteval njeno telefonsko številko, a ta se je izgovorila, da telefona nima pri sebi. Dekleta so se poslovila in nadaljevala pot, moški pa je tedaj izjavil: “Jaz vas bom še kar naprej zasledoval.”

Svojo namero je očitno tudi uresničil. Čeprav ga v naslednjih minutah ni bilo videti na kameri, so bila dekleta vidno vznemirjena, saj so opazila, da jih zasleduje in postaja čedalje bolj agresiven. Situacija je hitro postala nevarna, ko se jim je moški spet približal. Čeprav se mu je naproti postavil varnostnik, ga to ni zaustavilo, njegova retorika pa je postala še bolj grozeča – vzkliknil je celo: “Kar zdaj te bom ubil!” Dekleta so zbežala, posnetek pa se je na tej točki končal, saj so stvari povsem ušle izpod nadzora.

Trojica se je kasneje oglasila na družbenih omrežjih in potrdila, da so z njimi vse v redu. Takoj po incidentu so kontaktirale policijo, ki je sestavila zapisnik in se odpravila iskat moškega, a ga za zdaj še niso našli.

Emiru je ob tem pripomnila, da takšni incidenti žal niso redki in da so del njihovih javnih življenj. Valkyrae pa je zapisala, da je dogodek krut opomnik, kako hitro je lahko njihovo življenje ogroženo, in da je strašljivo, kako se lahko takšne stvari zgodijo, četudi so v javnosti, obdane z množico ljudi.

Internetni detektivi so se hitro odzvali in zdaj iščejo neznanega moškega. Cinna je sicer svoje sledilce pozvala, naj preiskavo prepustijo policiji, saj nočejo biti del internetne gonje, ki bi lahko privedla do neupravičenih obtožb in uničila življenje nedolžnega človeka. Kljub temu so spletni preiskovalci naleteli na srhljivo odkritje – trojica deklet je moškega namreč srečala že prej med prenosom v živo. Takrat je nosil pulover s kapuco in se z njimi celo fotografiral, nato pa se je očitno preoblekel, da ga ob ponovnem srečanju ne bi prepoznale.

Igri Tony Hawk’s Pro Skater 3 in 4 dobivata predelavi in tu je prvi napovednik

Serija iger Tony Hawk’s je bila v moji najstniški mladosti tako priljubljena, da je marsikdo po lomljenju prstov na tipkovnici zagrabil pravo desko s kolesci in si šel lomit kosti na bližnje igrišče. Koliko današnja mladina še vedno trenira ta šport v prostem času in kako priljubljene so te igre danes, mi je neznanka, vendar je bil založnik Activision očitno dovolj zadovoljen s prodajo predelav Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2, da se je zdaj odločil enako olepšati tudi tretji in četrti del.

O predelavi Tony Hawk’s Pro Skater 3 + 4 se je zadnji mesec veliko govorilo, Activision pa je včeraj predstavil prvi napovednik in tako tudi uradno potrdil govorice o projektu. Tako kot prejšnji dvojec predelav, ki je leta 2020 izšel na PC-ju ekskluzivno prek trgovine Epic Games, bo tudi nova zbirka vsebovala vso vsebino izvirnikov, le da bomo zdaj vse to lahko občudovali v močno nadgrajeni grafični podobi. Gre za visokoproračunski projekt, zato so razlike v primerjavi z izvirnima igrama očitne kot dan in noč, in treba je priznati, da zadeva izgleda fantastično.

Predelavo bo razvijal studio Iron Galaxy, ki ima nekoliko pester življenjepis. V preteklosti je deloval kot podporni studio, njegova lastna igra Extinction pa se pri kritikih ni dobro odrezala. Slabo je šlo tudi njihovemu zadnjemu projektu Rumbleverse, ki je strežnike ugasnil že pol leta po izidu. A morda njihove prave sposobnosti tičijo prav v predelavah, ki prav tako zahtevajo določeno mero unikatnega talenta, in prvi napovednik vsekakor ne izgleda slabo. Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 je razvijal Vicarious Visions, ki pa se je leta 2021 združil znotraj razvijalca Blizzard.

Poleg stare garde skejterjev – Kareem Campbell, Elissa Steamer, Chad Muska, Rodney Mullen in Tony Hawk – bomo videli tudi novince, kot sta olimpijca Rayssa Leal in Yuto Horigome. Glasbena podlaga bo vsebovala mešanico starih in novih uspešnic, saj želi založnik na en mah pritegniti več generacij navdušencev nad virtualnim skejtanjem.

Tony Hawk’s Pro Skater 3 + 4 izide 11. julija na aktualni in prejšnji generaciji konzol, na voljo pa bo tudi različica za Nintendo Switch. Na PC-ju bo igra že na dan izida na voljo prek Steama po ceni 50 €, kupci dražje Deluxe edicije pa boste lahko začeli igrati že 8. julija. Igra bo ob izidu dostopna tudi prek naročniškega servisa Game Pass.