🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 22

Rise of the Ronin prihaja na PC in to že tega marca

0

Razvijalec Team Ninja ima trenutno na plečih lepo število projektov in očitno se nam za njegovo prihodnost ni treba bati. Nedavno so najavili razvoj novega dela franšize Ninja Gaiden in nato na isti dan igralcem ponudili predelavo igre Ninja Gaiden 2 Black, včeraj pa so najavili še predelavo njihovega najbolj svežega naslova Rise of the Ronin, ki bo skočil tudi na PC.

V bistvu smo nekoliko presenečeni, da tale igra, ki je izšla slabo leto nazaj na konzoli PlayStation 5, do sedaj ni prejela še nobenega večjega dodatka ali DLC-ja. Rise of the Ronin se je namreč prav dobro prodal – v bistvu je tole najbolje prodajan naslov založnika Koei Tecmo, zato bi si mislili, da bi ta začel priganjati razvijalca za izdelavo dodatne vsebine, a zaenkrat glede tega nismo slišali ničesar.

Predelava za PC s sabo prinaša nekaj pomembnih izboljšav. Podprte bodo ločljivosti vse do 8K, sliko pa bo moč prilagoditi tudi za ultra široke monitorje. Poleg tega je razvijalec poskrbel za 3D zvok, sličice na sekundo pa bo moč zakleniti na 120, podprto bo igranje z miško in tipkovnico in seveda bodo omogočene tudi tehnologije DLSS in FSR, kar bo prav prišlo pri vklopu ray tracing osvetljeve.

Napovednik se s kakšnimi grafičnimi izboljšavami ne hvali, bodo pa prednaročniki dobili dobrote, ki se napajajo iz prej omenjene franšize Ninja Gaiden. Tako se boste lahko poigrali z do štirimi novimi stili borbe in nase navlekli nov oklep Iga Ninja ter za pas zataknili katano z istim imenom.

Rise of the Roning na PC-ju izide 11. marca in na Steamu boste za eno kopijo odšteli 49,99 €.

Igra Hogwarts Legacy dobiva uradna orodja za mode

0

Založnik Warner Bros. na igričarskih tleh v zadnjih letih ni zabeležil pretiranih uspehov in propad igre Suicide Squad Kill the Justice League jih bo še dolgo bolel na denarnici. Izjema je bila zgolj ena igra in sicer je to Hogwarts Legacy, ki je narejena v svetu Harryja Potterja, ta igra pa se je pred izidom kopala v kontroverziji, saj se je avtorica knjig J. K. Rowling zaradi svojega nasprotovanja LGBTQ skupnosti znašla v hudo vročih vodah.

Marsikdo je zato Hogwarts Legacy pripisoval bolj slab nastop na trgu, vendar je Harry Potter ime preprosto premočno, da bi stvar, ki sloni na njegovi licenci, ne bi prodala milijonov kopij, dodatno pa k prodaji pomaga tudi dejstvo, da je igra dejansko presneto dobra in v naši recenziji smo zapisali, da je Hogwarts Legacy sanjski naslov za vsakega navdušenca nad Bradavičarko.

Razvijalec Avalanche Software te dni zagotovo že pridno dela na nadaljevanju, včeraj pa so nekoliko presenetljivo najavili uradno podporo za izdelovanje modov. Česa takšnega smo navajeni samo pri igrah založnika Bethesda, a nedavno je enako potezo naredil CD Projekt RED, ki je orodja za modifikacije omogočil pri igri The Witcher 3, zdaj pa temu zgledu sledi tudi Avalanche.

Stvar bo sprva na voljo samo za PC in Avalanche se je za gostovanje modov povezal s spletno stranjo CurseForge. Zaradi tega boste pri zagonu igre in nameščanju modifikacij morali povezati dva računa, nakar boste lahko razne mode prenašali kar znotraj igrinega brskalnika. Modderji boste po drugi strani orodja za ustvarjanje projektov prenesli zgolj preko trgovine Epic Games, nakar boste te kreacije lahko enostavno delili z drugimi igralci.

Orodja bodo očitno konkretno zmogljiva, saj bodo omogočala manjše spremembe kot je denimo preoblikovanje frizur, menjavo modela glavnega protagonista ali pa spremembo pri leteči metli, ki bo lahko zdaj preproga ali pa celo sesalec. Avalanche pravi, da se je že povezal z nekaterimi talentiranimi modderji in da z navdušenjem čakajo na prve večje projekte, ki bodo omogočali tudi ustvarjanje povsem novih stopenj in nalog.

Preigravanje modov in ustvarjanje teh bo seveda popolnoma brezplačno, zabava pa se bo začela 30. januarja.

Ubisoft zopet odpušča – službe je izgubilo 185 ljudi

1

Že večkrat smo zapisali, da se založnik Ubisoft nahaja v večjih finančnih težavah in morda je trenutno na svoji najslabši poziciji v svoji zgodovini. Pogumno so namreč stavili na razvoj iger znotraj dragih zunanjih licenc, a igri Star Wars: Outlaws in Avatar: Frontiers of Pandora nista dosegli pričakovanih finančnih rezultatov in minilo je že dolgo, odkar je francoski založnik na trg dostavil neko pravo uspešnico.

Kako resna je situacija pove včerajšnje sporočilo, ki ga je založnik dobavil spletni strani Eurogamer, v njem pa so zapisali, da zapirajo svoj studio v angleškem Leamingtonu. Ta je originalno nastal leta 2002 pod imenom FreeStyleGames, nakar ga je v 2008 kupil Activision, kjer je delal na igrah DJ Hero in Guitar Hero Live, nakar ga je v 2017 kupil Ubisoft. Svoje talente je nato posodil pri oblikovanju iger Avatar: Frontiers of Pandora, Skull and Bones in Watch Dogs: Legion – nobena od teh iger ni zažgala blagajn in kar malce sem bil presenečen, da neuspehi Ubisofta segajo že tako daleč nazaj, saj je Legion danes star že 5 let.

Leamington je tako zdaj zgodovina, a založnik je spremembe naredil še v svojih studih Ubisoft Düsseldorf, Ubisoft Stockholm in Ubisoft Reflections, rezultat tega rekonstrukcij pa službe odsekal 185 ljudem. Spomnimo, da je Ubisoft samo dober mesec nazaj že masovno odpuščal, saj je zaprl svoje podružnice v San Franciscu in Osaki ter zmanjšal obseg dela v Sydneyju, zaradi česar je takrat službe izgubilo skoraj 300 ljudi. Francozi so tako v dveh mesecih zmanjšali svojo delovno silo za skoraj 500 zaposlenih, izgovori pa so vedno isti in zaviti v korporacijski žargon: “prednostno razvrščanje projektov in zmanjšanje stroškov, ki zagotavljajo dolgoročno stabilnost Ubisofta”.

Skratka, Ubisoft svojo prihodnost daje v roke igre Assassin’s Creed Shadows in če ta ne bo mega hit, potem so morda dnevi šteti enemu največjih evropskih založnikov videoiger. Podrobnejše finančno poročilo bo izdano 13. februarja, Assassin’s Creed Shadows pa je trenutno napovedan za 20. marec.

Serija Alien: Earth dobila kratki dražilnik

0

Letos bo strašljivi in krvoločni Xenomorph prvič skočil tudi v format televizijske serije Alien: Earth in za to gojimo velike upe, saj na njej dela Noah Hawley, ki je svoje talente že izkazal preko kultne serije Fargo.

Alien: Earth nosi zanimivo premiso, saj se bo serija dogajala dve leti pred dogodki originalnega filma Osmi potnik, ki je po kinih strašil leta 1979. Franšiza Osmi potnik si je skozi vsa ta desetletja nabrala bogato zgodovino, a vedno je veljalo prepričanje, da je prvi film bil tudi uradno srečanje človeka z Xenomorphom, a serija pravi drugače, saj naj bi dve leti pred tem na Zemljo padlo vesoljsko plovilo, to pa je na krovu nosilo črno pošast, ki je trk preživela in se nato spopadla s skupino vojakov.

Za serijo smo zdaj dobili tudi prvi dražilnik, ki je posnet iz perspektive Xenomorpha in ta se zaveda, da trenutno pada na površino nekega planeta in da bi znal pristanek malce boleti. Vendar so ta bitja izjemno odporna na poškodbe, zato niti ni čudno, da je trk preživelo in zdaj nas samo še zanima, kako je bila naposled ta grožnja odpravljena in na kakšen način – očitno je bil celoten incident strogo zaupen in ni prišel v oko javnosti, saj bi drugače posadka vesoljske ladje Nostromo iz prvega filma o njem že kaj vedela.

Kar je morda še najbolj zanimivo pri tem projektu je izostanek računalniško generiranih efektov oziroma CGI-ja. Ustvarjalci so se namreč raje poslužili fizičnih stvari, tako da je Xenomorph v tem dražilniku oseba, ki na sebi nosi natančno poustvarjeno obleko in masko, zaradi česar dobi nevaren vesoljec bolj “pristen” občutek. Na takšen način so se snemali vsi znanstveno-fantastični filmi preteklosti in pri teh je do izraza prišel neverjeten talent oblikovalcev teh mask – film Stvor iz leta 1982 je danes še vedno grozljiv ravno zaradi teh kostumov, medtem ko je njegovo nadaljevanje zapriseglo na CGI in groza je izpuhtela v zrak.

Alien: Earth bomo gledali enkrat poleti letos, 8 epizod pa bo na voljo preko pretočnega servisa Disney+.

Kitajci predstavili alternativo ChatGPT-ju in ta je hitro postala zelo popularna

0

V preteklosti je veljal rek, da lahko kupiš nekaj poceni in kitajskega, a boš v zameno za to dobil izdelek nižje kvalitete. A v zadnjih letih so se stvari postavile na glavo, ko nam ni Kitajska začela dostavljati samo poceni alternativ, ampak so te tudi kvalitetne, zaradi česar se je po Evropi začela razširjati panika znotraj avtomobilske ponudbe električnih avtomobilov.

Kitajci so zdaj paniko sprožili tudi znotraj ameriškega tehnološkega sektorja, ki se ubada z umetno inteligenco, saj se je čez noč na trgu pojavila nova umetna inteligenca DeepSeek, ki lahko po novem konkurira in celo v nekaterih pogledih presega ponudbo podjetja OpenAI in njihovega pogovornega bota ChatGPT.

Glede na testiranja najbolj navduši novi jezikovni model DeepSeek-R1 in njegov “reasoning” model, ki zna odgovoriti na težka vprašanja in zapletene probleme, do rešitve pride pa preko utemeljevanja oziroma po korakih, ki ji sproži po lastni “verigi misli”. To si sicer lasti tudi ChatGPT preko svojega modela OpenAI 01, vendar naj bi bil DeepSeek trenutno v tem pogledu bolj napreden, poleg tega pa je stvar za takšne napredne operacije povsem brezplačna, medtem ko je treba pri ChatGPT-ju za takšne stvari plačati naročnino, ki znaša 20 € mesečno.

Poleg tega je stvar povsem odprtokodna in jo lahko poganjate na svojem lastnem PC-ju. Zaradi te prilagodljivosti so ga ljudje začeli množično uporabljati za svoje lastne programerske rešitve, dobro pa ga je očitno sprejela tudi navadna raja: na voljo je aplikacija in ta se je urno povzpela na prvo mesto najbolj prenesenih aplikacij znotraj trgovin operacijskih sistemov Android in iOS.

DeepSeek je pri ameriških podjetjih sprožil kar nekaj panike, saj naj bi Kitajska za treniranje njegovega jezikovnega modela porabila samo nekje 5 milijonov dolarjev, kar je veliko manj kot pa je do sedaj pokuril OpenAI. DeepSeek sicer zaračunava za svoj aplikacijski programski vmesnik oziroma API, a tudi stroški tega so za več kot 90 % nižji kot pri OpenAI-ju. Nič čudnega potem, da je direktor tega podjetja Sam Altman že najavil novo verzijo “reasoning” modela 03 in da bo ta na voljo tudi tistim uporabnikom, ki za ChatGPT ne plačujejo.

Še bolj jezen je Mark Zuckerberg in njegovo podjetje Meta, saj so sami že dolgo nazaj najavili svoj jezikovni model Llama, ki je bil ravno tako odprtokoden, tega pa so zdaj Kitajci povsem povozili čez noč.

Nekateri DeepSek vidijo kot svetlo prihodnost in ga primerjajo z operacijskim sistemom Android. Stvar sicer ima svoje minuse – še posebej kar se tiče cenzure, saj Kitajci enostavno ne dovolijo razglabljanja glede pokola na Trgu nebeškega miru. A to verjetno ne bo bistveno vplivalo na popularnost aplikacije med navadnimi uporabniki, ki so svoja življenja že prilagodili umetni inteligenci, a za njo ne bi radi plačevali mesečne naročnine in jih ChatGPT s svojo brezplačno stopnjo enostavno preveč omejuje.

Assassin’s Creed Mirage naj bi dobil še en DLC

0

Založnik Ubisoft trenutno vse svoje napore vlaga v razvoj naslednjega poglavja serije Assassin’s Creed, ki nosi podnaslov Shadows in je v predogledih nekaterih kritikov dobra igra, ki malce premeša zdaj že malce zastarano formulo teh iger. Na uspehu tega naslova zna sloneti cela prihodnost podjetja, saj zadnjih nekaj iger založnik ni dobro spravil v promet, zato je malce presenetljiva novica iz strani francoske spletne strani Les Echoes, ki pravi, da je nekaj delavne sile bilo preusmerjeno v kovanje dodatne vsebine za igro Assassin’s Creed Mirage.

Gre za naslov iz leta 2023 v katerem je Ubisoft poskušal nekaj novega in s tem mislimo na vrnitev v prejšnjo ero Assassin’s Creed naslovov, kjer je bil večji poudarek na prikritem premikanju in neslišnemu odstranjevanju tarč. Rezultat je bil polovičarski – vsaj nam se je zdelo da razvijalec ni zares zaobjel stare igralne formule in na koncu vse prekrito premikanje ni imelo veliko smisla, če si lahko še vedno na lažji način odkrito pobil celo trdnjavo vojščakov.

Očitno pa je Mirage našel kar nekaj privržencev na Bližnjem vzhodu, kar ni čudno, saj se igra odvija na tistem geografskem območju in je celo omogočala vklop glasovnega igranja v arabskem jeziku. Investicijska skupina Savvy Games, ki jo je ustanovil Javni investicijski sklad Savdske Arabije, naj bi zdaj Ubisoftu priskrbela dovolj denarcev, da je ta privolil v razvoj dodatne vsebine za igro, vendar poročilo ne navaja, kako velik bo ta projekt in kdaj naj bi ta izšel, a se naj bi to zgodilo za izidom igre Assassin’s Creed Shadows.

Zanimivo je dejstvo, da je Mirage sam bil najprej zamišljen kot večji dodatek k igri Assassin’s Creed Valhalla, nakar ga je založnik preoblikoval v samostojno igralno izkušnjo. Tako bomo tehnično gledano dobili DLC za dodatek, kar je praksa, ki jo v igričarski industriji ne vidimo ravno pogosto.

Film Drop prinaša zanimiv zaplet, ki povezuje SMS sporočila in umor na zmenku

0

Produkcijska hiša Blumhouse se je skozi leta specializirala za izdelovanje grozljivk in v njihovi zgodovini lahko najdemo kar nekaj priznanih naslovov, ki so se nato razvili v prave franšize. Blumhouse bo spočel tudi naslednji del franšize Čarovnica iz Blaira, še pred tem pa nameravajo gledalce pustiti na robovih sedežev s filmom Drop.

Ta vsebuje zanimiv zaplet, ki na enem mestu združuje umore, vdor v zasebnost, tehnologijo in neroden prvi zmenek. Zgodba bo sledila Violet (Meghann Fahy), ki se po dolgem času opogumi in stopi na zmenek s Henryjem (Brandon Sklenar), srečata pa se v neki očitno dokaj dragi restavraciji. Violet ob tem pusti doma svojega otroka in varuško, zmenek pa se začne dobro, saj ji Henry navrže, da bi za sliko njenih stopal prosil šele na drugem zmenku.

Stvari pa nato začnejo postaji nenavadne. Violet na telefon preko AirDropa dobi neke slike neznanega pošiljatelja, situacija pa nato postane še bolj napeta, ko preveri domače kamere in na njej vidi neznanca z nožem. Ta ji nato začne groziti, da bo ubil njenega sina in varuško, reši pa ju lahko le tako, da ubije svoj zmenek. Neznani moški je nekako prevzel tudi nadzor nad kamerami restavracije tako da spremlja vsak njen gib, zaradi česar ne sme niti poklicati policije.

Premisa filma je vsekakor unikatna in sam naravnost obožujem takšne celovečerce, ki se odvijajo na samo eni lokaciji. Drop režira Christopher Landon, ki je v preteklosti pisal scenarije znotraj franšize Paranormalno, nakar je pri filmu Paranormalno: Označeni poskrbel tudi za režijo. Če se vam zdi glavna igralka Meghann Fahy nekam znana, potem je razlog za to najbrž serija Belo lotos, kjer je v 2. sezoni odigrala pretkano Daphne Sullivan.

Drop v kina prihaja 11. aprila.

Naslednji Mass Effect je očitno še leta stran

0

Kako velik je postal razmak pri delanju AAA naslovov priča studio BioWare, ki nam je med letoma 2000 in 2010 dostavil kar 7 iger in vse od teh bi lahko prišteli med legendarne, dandanes pa je slika povsem drugačna. BioWare namreč ni več tako spoštovano ime kot njega dni in čeprav njihova najnovejša igra Dragon Age: The Veilguard ni bila polom, hkrati tudi ni tako navdušila, da bi o njej še mesece po izidu peli hvalnice, njihov naslednji naslov pa je po zadnjih govoricah še leta stran od realizacije.

Vsaj tako pravi Mark Darrah, ki je do leta 2021 delal pri temu razvijalcu, nakar je šel po svoji poti, a je s studiem še vedno sodeloval v podporni vlogi za igro Dragon Age: The Veilguard. Mark pravi, da je novi BioWare zdaj razvijalec, ki kot celota dela na samo enem naslovu. Da je ta naslednje poglavje serije Mass Effect je znano že vse od leta 2020 in po petih letih bi pričakovali, da je zdaj celotna ekipa globoko znotraj programiranja nove znanstveno-fantastične avanture, ki je nazadnje ven pokukala leta 2017 preko igre Andromeda in se nato zaradi slabih kritik urno spet skrila pod zemljo. Prvi dražilnik smo nato dobili leta 2023, a od takrat je spet nastopila tišina.

Vendar pa po petih letih od najave Mark trdi, da novi Mass Effect še ni stopil v polno produkcijo, ampak je še v fazi načrtovanja dela. To pomeni, da večina članov ekipe trenutno dela na drugih projektih, saj čakajo, da so sprva postavljeni temelji in šele nato se lahko začne dejansko graditi igro. BioWare je avgusta 2023 potrdil, da je naslednji Mass Effect še v stanju predprodukcije in malce čudno je, da se stvari po dveh letih še niso bistveno spremenile. Novinar Jeff Grubb je konec leta 2023 v svojem podcastu povedal, da bo naslednji Mass Effect zelo verjetno izšel šele enkrat v 2028 ali 2029, kar je tako daleč stran, da bomo takrat že pošteno zakorakali v obdobje naslednje generacije konzol.

Očitno bomo tako nove Mass Effect avanture najprej doživeli preko televizije. Amazon je namreč konec lanskega leta potrdil, da za svoj pretočni servis Prime Video dela na seriji Mass Effect, kakšnega datuma izida premiere pa ni želel izdati.

K sreči so nekateri bivši delavci studia BioWare začeli delati na svojih projektih in nepresenetljivo nekateri od njih spominjajo na njihove bivše franšize. Tu je treba izpostaviti Exodus, ki je praktično kopija Mass Effecta in je prišel tudi do stanja kazanja igralnih posnetkov, a tudi pri temu datum izida ostaja neznanka.

Zdaj lahko Doom igrate preko PDF datoteke

0

Staro pravilo igričarske industrije pravi, da če ima nekaj ekran, potem se bo slej kot prej našel nekdo, ki bo na zadevi poskušal zagnati Doom. Takšnih ekstremnih predelav smo v preteklosti videli že ogromno in rezultati so vedno impresivni: pa naj bo to igranje na zaslonu kosilnice ali pa na miniaturnem zaslonu nosečniškega testa.

Github uporabniku ading2210 je zdaj uspelo zadevo prenesti tudi v povsem navadno PDF datoteko, svojemu projektu pa je nataknil ustrezno ime DoomPDF. Razvijalcu, ki se je opisal za srednješolca, ki ga zanima programiranje, je to uspelo na račun programskega jezika JavaScript, ki ga protokol PDF podpira in omogoča tudi stvari kot je ustvarjanje 3D scen. Preko tega mu je uspelo skupaj spraviti delujočo verzijo, ki jo lahko preizkusite tudi sami, a ading2210 pravi, da je priporočljivo uporabiti brskalnik, ki je zasnovan na Chronimumu.

Skratka, stvar je impresivna že samo zaradi tega, da lahko deluje znotraj PDF datoteke, vendar kakšnih posebnih igričarskih užitkov iz nje ne boste potegnili. Za premikanje uporabljamo standardne tipke WASD in streljamo preko tipke Space, merjenje z miško pa seveda ni podprto. Na račun “pogona” je že samo obračanje težavno in demona boste zadeli bolj po naključju, medtem ko je boj proti množici napadalcev praktično nemogoč.

Obetavna indie igra Fortune’s Run zamaknila izid, saj gre njen kreator v zapor

0

Ko razvijalci prestavljajo izide svojih iger ob tem dobimo tudi razloge in nekateri od teh so bolj upravičeni od drugih. Razvijalcu GSC Game World ni nihče zameril vnovičnih zamikov igre Stalker 2, saj se je njihov studio nahajal v Ukrajini in med grožnjo raketnega napada preprosto ne moreš uspešno kodirati. V zadnjih dneh smo dobili še en dober izgovor prestavitve igre in sicer gre tokrat za indie naslov Fortune’s Run, razlog prestavitve pa je enostaven: razvijalec gre v zapor.

To neprijetno novico je razvijalec sporočil kar na svoji Steam strani in se tam upravičil vsem svojim zvestim sledilcem in podpornikom. Fortune’s Run je namreč na voljo v fazi Early Access in je tako še nedokončan projekt in tako bo ostalo za še nekaj časa. Razvijalec Team Fortune je bil namreč sestavljen samo iz dveh človekov, en član ekipe pa je moral vmes na neko operacijo, po tej pa se je odločil, da za vedno zapusti igričarski posel.

Na igri je tako delala samo ena oseba, znana samo kot Dizzie in ta je na Steamu zapisala, da je po dolgi pravni bitki pred kratkim bila sodba zaključena in ta jo bo poslala za zapahe za naslednja tri leta. Dizzie, ki naj bi bila ženska, o razlogu sodbe ni želela razpravljati – omenila je samo, da je pred vstop v igričarsko industrijo bila drugačna, bolj nasilna oseba, hkrati pa je zanikala, da se njena obsodba vrti okoli kakšnega spolnega napada. Kazen se ji sicer zdi zaslužena in v zapor bo odšla že enkrat naslednji mesec.

Igra Fortune’s Run na Steamu nosi oceno “Very Positive” in to je zanimiva futuristična RPG streljačina, ki nosi retro podobo in vsebuje akcijske ter tudi skrivalne dele. Sestava stopenj je videti odlično in Dizzie sama priznava, da ji do končnega izdelka ne manjka veliko, a dela v tem času, preden mora za zapahe, preprosto ne bo mogla priznati.

Svojim podpornikom se je upravičila in dodala, da je bila prodaja dovolj dobra, da bo pri prestani kazni lahko plačala najemnino, na prostosti pa bo igro tudi zaključila. Fortune’s Run je pred kratkim dobil še eno posodobitev in Dizzie upa, da ta kakšnih resnih hroščev ne bo povzročila, saj jih vsaj nekaj let ne bo mogel popraviti nihče.

Doom: The Dark Ages izide maja in igralna formula bo pošteno spremenjena

Razvijalec id Software je včeraj za nas pripravil nov vpogled v njihov naslednji projekt Doom: The Dark Ages in dobili nismo samo kratkega napovednika, ampak kar dobrih 10 minut dolgo predstavitev, ki nam pove veliko glede njihove filozofije pri razvoju tega novega Doom naslova.

Tole ne bo samo neko preprosto nadaljevanje, saj je studio povsem predelal igralno formulo predhodnika Eternal. V bistvu tole ne bo sploh nadaljevanje, ampak preddel igre Doom iz leta 2016, kjer bomo skočili v srednjeveški čas, a za razliko od Eternala se bo igranje nekoliko upočasnilo, tako da bomo postali nekakšen oklepljen tank in ne bomo ves čas samo švigali po bojišču in vmes premagovali platformske izzive – še posebej slednje je nekatere oboževalce franšize globoko razočaralo, saj so se v to igro prišli streljati in klati demone in ne simulirati življenje Maria.

The Dark Ages bo tako malce bolj umirjen naslov, a to ne pomeni, da bomo samo stali pri miru in prožili po nasprotnikih. Veliko se bo treba posluževati ščita, ki ga bomo lahko metali v nasprotnike, z njim parirali udarce ali pa ga bomo enostavno uporabili za zaščito pred sovražnimi izstrelki. Vračajo se nekatera standardna orožja, kot je slavna dvocevna puška, v pomoč pa nam bodo tri nova hladna orožja macola, elektrificirana rokavica in mlatilo in tudi te stvari bo moč nadgrajevati. Predelan je bil tudi sistem usmrtitev, ki bo zdaj bolj tekoče, tako da se ne boste več znašli v situacijah, kjer boste naenkrat onesposobili več sovražnikov hkrati, nakar boste skakali od enega do drugega in jim zabijali usmrtitve, medtem pa boste zaklenjeni v vmesne sekvence eksekucij.

Razvijalec je veliko pozornosti namenil tudi zgodbi, ki je zdaj ne bomo več spremljali preko zapiskov znotraj menijev, ampak znotraj vmesnih sekvenc. To spet nekaterim morda ne bo po godu, a očitno je, da želi id Software vesolje iger Doom narediti bolj široko in se ne osredotočati ves čas samo na golo klanje demonske zalege. Prav tako bodo v novi igri igralcem omogočili natančno nastavljanje vseh aspektov težavnosti, kar bi naslov moralo narediti bolj dostopen vsem, a brez skrbi, saj bomo v meniju še vedno našli klasične težavnosti in tisti pravi igralci Dooma za izziv ne bodo sprejeli nič manj kot pa težavnost Nightmare.

Na svežo dozo pobijanja demonov vam ne bo treba dolgo čakati, saj Doom: The Dark Ages izide že 15. maja in to za PC, Xbox Series X in PlayStation 5, na isti dan pa bo na voljo tudi preko servisa Game Pass.

Napovedan Ninja Gaiden 4, predelava Ninja Gaiden 2 Black že na voljo za igranje

0

Za včerajšnjo Microsoftovo konferenco Xbox Developer Direct je bila napovedana tudi ena skrivnostna igra, ki pred tem še ni bila nikjer razkrita. Govorice so namignile samo to, da prihaja iz neke spoštovane, dolgo pozabljene japonske serije, ki je bodo oboževalci zagotovo zelo veseli in te čenče so se izkazale za resnične.

Založnik Koei Tecmo je namreč napovedal ponovno obuditev franšize Ninja Gaiden, ki jo je leta nazaj izdelal razvijalec Team Ninja, zdaj pa ta v partnerstvu s studiem PlatinumGames dela na novem projektu Ninja Gaidern 4.

Ta serija iger je morda novejšim igralcem povsem neznana, a treba je vedeti, da je tole izjemno spoštovano ime res težkih iger, ki so na trgu obstajale še preden je ven pokukal prvi Dark Souls. Ninja Gaiden 4 bo novo poglavje te franšize, ki je vsebine bilo izstradano dolgih 13 let in bo direktno nadaljevanje zgodbe iz tretjega dela, le da bomo tokrat zasedli vlogo svežega protagonista Yakuma. Prejšnji junak Ryu Hayabusa bo tudi v tem novem delu nosil pomembno vlogo in bomo v nekaterih delih nad njim lahko prevzeli nadzor.

Kar se igranja tiče je tole videti kot tipični Ninja Gaiden, kar pomeni napredno tretjeosebno pretepanje, ki je izjemno hitro, vsebuje veliko spektakularnih potez visokotehnoloških ninj in se ne boji s krvjo špricati vsepovprek. Ninja Gaiden 4 izide enkrat v jeseni tega leta.

Ta franšiza letos praznuje že svoj 30. rojstni dan in Team Ninja namerava tega proslaviti v pravem slogu. Poleg napovedi četrtega dela je ekipa v tajnosti delala tudi na predelavi drugega dela Ninja Gaiden 2 Black in ta je zdaj že na voljo za igranje – najdemo ga tudi znotraj Microsoftovega servisa Game Pass. Predelava je zgrajena znotraj pogona Unreal Engine 5 in jo razvijalec označuje za ultimativno verzijo igre, ki je na trg originalno prišla leta 2008 za konzolo Xbox 360. Mnenja igralcev na Steamu so sicer razdeljena: nekateri so nad obnovo navdušeni, drugi pa se pritožujejo nad dejstvom, da je tole samo grafično obdelana različice igre Ninja Gaiden Sigma 2, ki je bila ravno tako predelava in je spremenila marsikakšen del originalne igre, tem pa oboževalci takrat niso bili naklonjeni. Nekateri se pritožujejo tudi nad ceno, saj želi Koei Tecmo iz nje iztržiti 50 €.

Obetavni Clair Obscur: Expedition 33 izide že aprila

0

Iz Francije prihaja nova visokoproračunska igra, ki jo enkrat za spremembo ne ustvarja Ubisoft, ampak povsem frišni studio Sandfall Interactive. Ti so takoj pritegnili pozornost javnosti z napovednikom za svoj prvi projekt Clair Obscur: Expedition 33, ki ga je veliko ljudi označilo kot Persono za zahodni trg, a igra bo v sebi vsebovala veliko več kot pa samo napreden potezni boj z lepo animiranimi meniji.

Clair Obscur: Expedition 33 je bil del včerajšnje Microsoftove konference Xbox Direct in razvijalec je v novem napovedniku veliko pozornosti namenil zgodbi. Gre za pripoved iz alternativne zgodovine, kjer se v 19. stoletju na Zemlji nenadoma pojavi skrivnostna entiteta, znana zgolj kot Paintress, ta pa vsako leto na sebi izriše neko številko in vsi ljudje, ki so starejši od te, preprosto izginejo. Človeštvo tega ne misli trpeti, zato je proti njej poslalo že več odprav, ki bi Paintress posekalo, a te so bile neuspešne – naša odprava je že 33. po vrsti in člani njene ekipe so polni upanja, da jim bo tokrat pa le uspelo.

Med igranjem bomo tako sproti nabirali nove kompanjone, ki si bodo lastili svoje posebne sposobnosti, gledali pa jih ne bomo samo v boju, ampak tudi med vmesnimi sekvencami, saj se igra trudi povedati čustveno pripoved znotraj izjemno depresivnega sveta. Vse sicer ne vseskozi resno, saj bodo dogajanje popestrili nekateri zabavni liki – tule je še poseben zanimiv Esquie, ki je nekakšen velikan v obliki balona. Tega bomo lahko sčasoma nadgrajevali in nam bo služil kot prevozno sredstvo skozi različne predele mape, nekatere od teh pa bodo dosegljive šele takrat, ko bomo trapastega velikana lahko primerno nadgradili.

Clair Obscur: Expedition 33 je že zdaj videti kot eden od tistih naslovov, ki so že zdaj videti kot kandidat za igro leta in vedno je zanimivo videti ideje, ki jih skupaj spravi povsem svež studio. Datum izida je napovedan za 24. april, na ta dan pa bo igra dostopna tudi preko servisa Game Pass.

Prodaja igre Dragon Age: The Veilguard je bila kar 50 % nižja od pričakovanj

0

Založnik Electronic Arts, ki ga mnogi bolje poznajo pod bolj preprostim imenom EA, je včeraj marsikoga šokiral s predhodno objavo finančnih rezultatov za leto 2025, saj so pričakovani dobiček zmanjšali iz 7,4 – 7,7 milijarde na 7 – 7,15 milijarde dolarjev. Ta projekcija dobička je imela hiter učinek na vrednost njihovih delnic, saj so te skoraj takoj zaznale padec, EA pa je krivdo za slabši finančni rezultat pripisal igrama Dragon Age: The Veilguard in aktualnemu poglavju nogometne serije FC.

Da obe igri nista dosegli pričakovane prodaje je nekoliko presenetljivo. Še posebej to velja za FC 25, saj je nogomet pri EA-ju bil vedno tista veja dobička, ki praktično nikoli ni usahnila in čeprav je EA moral dve leti nazaj franšizo FIFA zamenjati s svojim lastnim imenom FC 24, je ta prehod bil dokaj nemoteč, zato je nenavadno, da FC 25 ni dosegel pričakovanih rezultatov.

FC 25 bo verjetno svoj minus pokril preko prodaje mikrotransakcij, ki so glavni vir dobička te franšize, tega pa ne moremo reči za igro Dragon Age: The Veilguard. Novi naslov izpod studia BioWare je razočaral marsikakšnega privrženca franšize Dragon Age, ocene kritikov pa so bile mešane. Kljub temu je v začetnem mesecu The Veilguard krasil vrhove prodajnih lestvic, a očitno iz njih tudi hitro zdrsel navzdol. EA je v istem poročilu potrdil, da je bila prodaja igre za kar 50 % nižja od pričakovanj in da je iz prodajnih polic zletelo okoli 1,5 milijona kosov te igre.

Kaj torej to pomeni za prihodnost teh franšiz? V primeru FC-ja se verjetno ne bo spremenilo veliko – morda bo EA v bodoče izdaje prinesel več igralnih sprememb, zaradi česar bi se za nakup odločili tudi tisti, ki jim mikrotransakcije ne pomenijo veliko.

Dragon Age pa je bolj zakompliciran primer. The Veilguard je bil sprva zamišljen kot naslov, ki bi vseboval večigralske elemente, nakar se je EA premislil in razvijalcu dovolil, da spočne povsem enoigralsko kampanjo. To bi bil zdaj lahko za njih izgovor, da takšne igre preprosto ne prinesejo dovolj dobička in Dragon Age bi tako lahko šel po poti franšize Dead Space.

Morda pa se zgodi nemogoče in nekoga sreča pamet in ta spozna, da lovljenje nekih trendov v starošolski franšizi tipa Dragon Age nima smisla. Spomnimo na tisti katastrofalni prvi napovednik, ki je od nakupa zagotovo odvrnil veliko ljudi, nakar je bila tudi sama zgodba precej manj temačna kot prejšnja poglavja in so jo nekateri označili za “Marvelsko”.

Microsoft za danes zvečer pripravlja prvo Xbox konferenco leta 2025

0

Januar frišnega leta se počasi bliža h koncu, zato je napočil čas, da založniki začno s širnim oglaševanjem svojih prihajajočih naslovov. Za leto 2025 je bilo napovedanih ogromno iger, a jih je hkrati veliko ostalo brez natančnih datumov izidov in morda bo nekatere nejasnosti nocoj razkrila konferenca Xbox Developer Direct.

Microsoft je že uradno razkril nekatere naslove, ki jih nameravajo držati na tej predstavitvi. Najbolj pomemben je zagotovo Doom: The Dark Ages izpod razvijalca id Software, ki nam je že dostavil en izjemno vzdušen napovednik, zdaj pa upamo, da se bodo spustili v malce bolj podrobno predstavitev igralnih mehanik. Seveda bo novi Doom vseboval veliko streljanja peklenščkov, a v prvem napovedniku je namignil tudi na zanimiv sistem upravljanja s ščitom, možno pa se bo usesti tudi za vrat nekakšnega kibernetskega zmaja.

Prisotna bo tudi igra South of Midnight, ki jo dela Compulsion Games – ta nam je v preteklosti dostavil nekam neroden naslov We Happy Few. South of Midnight je v svojem prvem napovedniku predstavil zanimivo, “stop motion” grafiko, ki jo je naselil sredi močvirnate okolice in zdaj bi bilo dobro videti, kako se ta stvar igra.

Na oder bo stopil tudi razvijalec Sandfall Interactive, ki ima nekaj novega za povedati glede igre Clair Obscur: Expedition 33. Ta nas je ob svoji prvi napovedi očarala, saj se bo formula Persona iger preselila tudi izven žanra japonskih RPG-jev, zgodba pa je slišati res zanimivo in vredna raziskovanja.

Zagotovo bomo vmes slišali napovedi tudi nekaterih drugih naslovov in Microsoft bo to priliko skoraj sigurno izkoristil tudi za najavo novih iger, ki prihajajo na servis Game Pass. Obenem je obljubil, da bomo na konferenci slišali najavo povsem nove igre, ki do sedaj še ni bila uradno razkrita. Kaj točno bi lahko ta bila in če je morda to celo predelava igre The Elder Scrolls: Oblivion ni znano, a govorice pravijo, da naslov izhaja iz neke japonske franšize, ki že dolgo ni izdala frišnega poglavja.

Xbox Developer Direct se bo odvil nocoj, 23. januarja ob 19.00. Prenos v živo lahko spremljate preko zgornjega vdelanega YouTube okna ali pa skočite na Twitch.

Razvijalec igre Celeste po petih letih razvoja preklical svoj naslednji projekt

0

Razvijalec Maddy Makes Games nam je leta 2018 dostavil izjemno zabavno platformščino z imenom Celeste. Igra se je ponašala z retro podobo, a to za indie naslove ni nič nenavadnega, saj je takšnih iger ničkoliko. Vendar se je Celeste vseeno izstopal iz konkurence, saj je v sebi nosil izjemno zabavno igralnost. Igra še danes velja za eno najboljših platformščin, ki ji ne morejo konkurirati niti igre z veliko višjim proračunom in razvijalec, ki sta ga v glavnih vlogah vodila Maddy Thorson in Noel Berry, si je hitro nabral širok krog oboževalcev, ti pa so z zanimanjem spremljali, kaj bo ekipa spočela za svoj naslednji naslov.

Ta je bil uradno razkrit leta 2021 pod imenom Earhblade in to je bila videti kot nekakšen duhovni naslednik igre Celeste: več kot očitno je tole zopet 2D platformščina, ki v sebi nosi dobro zamišljene stopnje, glavna junakinja pa bo sčasoma pridobivala nove sposobnosti za prečkanje na prvi pogled nepremostljivih ovir.

Earhblade je imel najprej začrtan izid za leto 2023, nakar ga je razvijalec prestavil v 2024, a žal tudi tega niso ujeli. Včeraj je nato Maddy Thorson na uradnem blogu razvijalca Extremly OK Games zapisala žalostno novico, da je bil projekt preklican in da se bosta skupaj z Noelom spravila v kovanje nove, manjše igralne izkušnje.

Final Earthblade Update: exok.com/posts/2025-0…

[image or embed]

— Extremely OK Games (@exokgames.bsky.social) January 22, 2025 at 10:59 PM

Ključna razloga za preklic projekta sta dva. Prvi je spor s Pedrojem Medeirosom, ki je pri igri Celeste prispeval njeno podobo in je sodeloval tudi pri kovanju igre Earthblade, nakar so se začela kreganja glede avtorskih pravic glede naslova Celeste in čeprav je bil na koncu dosežen dogovor, je bilo hkrati sklenjeno, da je najbolje za vse da gredo po svojih lastnih poteh.

Druga glavna stvar pa je bil neizmeren pritisk, ki ga je razvijalec čutil po uspehu Celeste. Ekipa je želela uresničiti želje oboževalcev in dostaviti nekaj kar je večjega in boljšega od Celeste, zaradi česar je postal razvoj mučen. Sčasoma so prišli do spoznanja, da igra ne napreduje in da je postal razvoj mučen, zato so že prejšnji mesec sklenili, da dolgoletno delo zavržejo in se spravijo v ustvarjanje nečesa, kar bi jih veselilo tako kot je bilo to v primeru njihove prejšnje igre.

Takšen pritisk na indie razvijalca po nenadnem uspehu prejšnjega projekta ni nov in že dolgo lahko na tem mestu naredimo vzporednico z še enim takšnim studiem: Team Cherry. Ta že celo večnost ustvarja naslednika igre Hollow Knight z imenom Silksong, a zadeva kar noče in noče prispeti na trg in nekateri so že postali prepričani, da se to tudi nikoli ne bo zgodilo.

Kingdom Come: Deliverance 2 bo letos dobil kar tri dodatke in dodatno brezplačno vsebino

0

Februar se nam hitro bliža in z njim bomo dobili tudi nekaj večjih AAA iger, ki se bodo vse po vrsti teple za našo pozornost. Med prvimi bo na sceno stopila igra Kingdom Come: Deliverance 2, nadaljevanje dobro sprejete RPG simulacije srednjega veka, kjer se enkrat za spremembo ne tepemo proti zmajem, ampak se sprehajamo skozi čudovito postvarjeno starodavno Češko in spremljamo napete politične bitke, ki redno ustvarjajo zavezništva in prirejajo izdaje.

O igri smo že zapisali nekaj naših vtisov, saj nam je razvijalec Warhorse Studios, poln samozaupanja, omogočil preigravanje igre že dober mesec pred izidom, saj je stvar ogromna in si je za njeno kampanjo treba vzeti obilico ur. Te vsebine bo letos očitno dovolj, da bodo tisti bolj nedeljski igralci lahko praktično celo leto 2025 preživeli znotraj starodavne Češke, saj je Warhorse včeraj najavil tudi nadaljnjo vsebino tega naslova, ki bo vključeval kar tri DLC-je.

Spomladi bomo najprej dobili brezplačne posodobitve, ki bodo omogočile prilagajanje videza glavnega junaka Henryja, konjske dirke in nov igralni način Hardcore Mode, ki je bil prisoten tudi v prejšnji igri in je celotno kampanjo naredil težjo – med drugim tudi s takšnimi prijemi, kjer na mapi nismo več videli svojega položaja in smo se morali orientirati po okolici.

Kingdom Come: Deliverance 2

Poleti nas bo nato dočakal prvi plačljivi DLC, imenovan Brushes with Death, kjer bomo pomagali nekemu skrivnostnemu umetniku. Jeseni nato na spored pride dodatek Legacy of the Forge, kjer bomo stopili v vlogo Henryjevega očeta Martina, ki bo skušal popraviti legendarno kovačnico, zadnja razširitev pa se bo imenovala Mysteria Ecclecsia, ki nas bo popeljala v med menihe samostana Sedlec, kjer se bodo odvijale določene misteriozne grdobije. Samostan je bil velik del kampanje predhodnika in nekateri so ta del oboževali, drugi pa naravnost prezirali, zato bo zanimivo videti, kako bo Warhorse kritike upošteval pri vnovičnem obisku menihov.

Te razširitve bodo del sezonske prepustnice, kupci dražje verzije Gold Edition pa jih bodo dobili že znotraj kupljenega paketa.

Kingdom Come: Deliverance 2 ima datum izida začrtan za 4. februar.

Američani najavili projekt Stargate, a ta se tiče umetne inteligence in ne skokov na druge planete

0

Ime Stargate oziroma Zvezdna vrata pomeni veliko vsakemu, ki dobrih 20 let želel uživati v dobri znanstveno-fantastični pripovedi, ki se je dogajala v sodobnem času in ne v ekstremno daljni prihodnosti tipa Zvezdne steze. Ta franšiza filmov in serij je zdaj že dolgo v pokoju, a je bilo ime znova prebujeno včeraj in sicer pod direktivo novega ameriškega predsednika Donalda Trumpa. Žal bo tole ime zdaj označevalo nekaj drugega, saj je Stargate zdaj postal projekt, vreden 500 milijard dolarjev in je usmerjen v grajenje infrastrukture za močnejši razvoj umetne inteligence.

Američani se želijo postaviti na najvišjo vejo razvoja umetne inteligence in dober dokaz tega je projekt Stargate, saj bo ta pod eno streho pripeljal nekaj največjih imen tehnološke industrije. V njem sodelujejo podjetja kot so OpenAI, Softbank, Nvidia, Oracle in tudi Microsoft.

Pri predstavitvi projekta so za mikrofon stopili Sam Altman, ki ga poznamo kot direktorja podjetja OpenAI, vodja Softbanka Masayoshi Son, tam pa je bil tudi Larry Ellison, ki je ustanovil Oracle.

Za Stargate je bilo takoj odobrenih 100 milijard dolarjev, v naslednjih štirih letih pa bo projekt prejel še nadaljnjih 400 milijard dolarjev podpore. Cilj je zgraditi ogromne strežniške farme in logistiko in to na območju Združenih držav Amerike – sprva se bo gradilo v Teksasu, nakar se bodo stvari preselile tudi drugod po kontinentu. Trump pravi, da bo to prineslo 100.000 novih služb, kar je bila ena od njegovih obljub v predvolilni kampanji, ki je trdila, da bodo službe iz drugih držav preseljena nazaj na domača tla.

Stargate pa ne bo namenjen samo bolj učinkovitemu pogovornemu botu ChatGPT, saj bo uporaben tudi drugod: Sam Altman je denimo pri temu izpostavil zdravstveno industrijo, kjer bo umetna inteligenca lahko zgodaj predvidela bolezni in celo omogočila zdravljenje raka. Cilj je razviti splošno umetno inteligenco oziroma “Artifical General Inteligence” oziroma AGI – to je umetna inteligenca, ki se obnaša kot človek in zna tudi logično sama razreševati probleme. Elon Musk nad novim projektom sicer ni navdušen, saj pravi, da vsi ti silni denarci dejansko sploh ne obstajajo in je resnična številka močno nižja.

Koliko od teh obljub se bo izpolnilo bo treba še videti, a Trump je očitno velik podpornik umetne inteligence in je pripravljen za njen razvoj storiti tudi kakšno kontroverzno potezo. Eden od njegovih izvršnih ukazov je tako ukinil smernice za varni razvoj umetne inteligence, ki da podjetjem pri njihovem razvoju bolj proste roke.

Lenovo razkril zunanji prenosni disk, ki je v obliki granate

0

Lenovo je v zadnjih treh tednih razkril nekaj zanimivih produktov, ki jih načrtujejo za prihodnost. Prihaja prenovljena verzija prenosne konzole Legion Go S, v planu imajo izdelati prenosnik, ki ima raztegljiv zaslon, zdaj pa so se vrgli še v vojaško industrijo.

Tole zadnje je hec, saj podjetje v resnici ne izdeluje vojaške opreme, bodo pa skupaj spravili zanimiv zunanji disk, ki je videti kot novodobna granata. Lenovo temu izdelku pravi Savior Tactical Mobile SSD in je v svoji srži zunanji SSD disk, ki omogoča priklop preko vhod USB-C in podpira hitrost prenosa podatkov do 1.050 MB/s.

Zakaj je torej ta stvar v obliki eksplozivnega sredstva? Lenovo ima svoje korenine v Kitajski in ta trenutno dela na novem akcijskem filmu Operation Leviathan oziroma Hadal. S kitajsko filmsko industrijo nisem globoko seznanjen, vendar ta očitno že dolgo časa producira spektakularne akcijske celovečerce in Operation Hadal je tretji film režiserja Danteja Lama, ki se dogaja v franšizi vojaških filmov – prejšnja dva nosita imeni Operation Mekong in Operation Red Sea.

lenovo disk

Lenovo je tale izdelek tako spočel v partnerstvu in služi kot nekakšna promocija filma, saj so v temu razne eksplozije sestavni del skoraj vsake scene. Zgornji napovednik nam postreže z nekaj intenzivnimi scenami, a na žalost je na voljo samo v ločljivosti 720p, kar je morda razlog, da nekatere njegove scene izpadejo kot da bi gledali vmesno sekvenco iz kakšne igre, kjer je bila ta spočeta znotraj igričarskega pogona.

Lenovo izdelka še ni poslal na trg, saj je na svoji strani zagnal nekakšno Kickstarter kampanjo in ta je seveda v kitajščini. Na tej se bolj težko znajdem, a videti je, kot da je kampanja dosegla svoj cilj, za en disk pa je očitno treba odšteti slabih 80 €. Ali bo ta unikatno oblikovan zunanji disk na voljo tudi drugod po svetu, podjetje ni želelo razkriti.

Film Operation Hadal prav tako še ni zunaj – njegova premiera se bo v kitajskih kinodvoranah zgodila 29. januarja.

Strategija Stronghold Crusader po dveh desetletjih dobiva svojo predelavo

1

Franšiza strategij Stronghold nikoli ni bila tako popularna kot Age of Empires, čeprav sta obe izšli ob nekje istem času. Originalni Stronghold je danes star že 24 let, njegov naslednik Stronghold Crusader pa leto manj. Prvi del je v 2023 dobil obsežnejšo predelavo, ki je bila spočeta izpod rok originalnega razvijalca FireFly Studios, zdaj pa enako obnovo dobiva tudi Stronghold Crusader.

Kaj nam torej ponuja Stronghold Crusader, da bi mu sploh podarili svoj dragoceni čas in se lotili njegovega preigravanja? Kot rečeno si ta igra marsikaj deli z bolj znano serijo Age of Empires, a hkrati igrin fokus ni povsem usmerjen v bojevanje proti drugim nasprotnikom na mapi. Pri igranju Strongholda je namreč treba vložiti nekaj premisleka tudi na ekonomijo, saj vojska s praznim želodcem ne bo preveč uspešna, nezadovoljni prebivalci pa vam lahko začnejo hitro povzročati težave in nižati moralo.

Veliko več poudarka je tudi na gradnji. Stronghold Crusader nas preseli v obdobje križarskih vojn, tako da boste neprestano pod napadom in te lahko uspešno odvrnete samo preko pametnega razporejanja obrambnih zidov, razporejanja lokostrelcev in napada z vitezi, ki lahko v napadalnih vrstah najdejo kakšno luknjo.

In preko predelave Stronghold Crusader Definitive Edition boste lahko vse te stvari spremljali v prenovljeni grafični podobi, ki nudi višje ločljivosti, bolj podrobne teksture in močno izboljšane animacije, tako da se vojščaki in vaščani po mapi ne premikajo več kot roboti.

Vse to bo povezovala kampanja, ki bo v predelavi dobila nove misije in tudi nove nasprotnike, ki se nam nato nasmihajo znotraj vmesnih sekvenc. Mape bodo večje, čaka vas osem novih enot, kampanjo pa bo moč preigrati v sodelovalnem načinu z še enim igralcem.

Stronghold Crusader Definitive Edition izide 15. julija, tako da vam za obujanje spominov ne bo treba prav dolgo čakati, na Steamu pa se lahko vmes preizkusite tudi demo. Do polnega izida se lahko vsi ljubitelji strategij pozabavate tudi v frišni Steamovi razprodaji, ki je cene znižala ravno v vam omiljenemu žanru.