🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 32

Igra The Talos Principle dobiva predelavo

0

Hrvaški razvijalec Croteam se je sprva proslavil preko serije prvoosebnih streljank Serious Sam, leta 2014 pa je pokazal, da znajo skupaj spraviti tudi kaj drugega kot pa samo divje streljanje po valovih nasprotnikov. Tako se je rodila igra The Talos Principle, ki je igralno močno spominjala na Valvov Portal, le da smo v tej igri imeli več orodij za reševanje ugank, prisoten pa je bil tudi filozofski aspekt glede sobivanja ljudi in robotov.

The Talos Principle je Croteam lani nasledil z nadaljevanjem, včeraj pa so za originalno igro najavili predelavo The Talos Principle: Reawakened.

Predelava bo zgrajena v pogonu Unreal Engine 5 in bo zaradi tega vsebovala dokaj izboljšano grafično podobo v primerjavi z izvirnikom, ki pa je tudi po desetih letih še vedno prijeten za ogled. Novi pogon bo izboljšal teksture in animacije, svet pa bo zaradi tega videti malce bolj dinamičen od originala, čeprav se Croteam trudi, da bi se igralec še vedno počutil izolirano. Predelane bodo vse originalne uganke, v kampanjo pa bo vgrajen tudi dodatek Road to Gehenna, ki ga je bilo prej treba kupiti ločeno. Dobili bomo celo povsem novo poglavje imenovano In the Beginning, ki se bo lotilo izvira simulacije v katero smo sicer ujeti skozi celotno kampanjo.

Poleg nove grafike in vsebine bomo dobili tudi malce prenovljeno igralno formulo. Če se bomo pri kakšni zagonetki še posebej zataknili, bomo lahko v pomoč vpoklical sistem namigov. Med igranjem bo po novem možno vrteti čas nazaj, tako da nas kakšna nesrečna smrt ne bo vrnila na začetek stopnje.

The Talos Principle: Reawakened izide enkrat v 2025 za PC ter konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X. Na Steamu je medtem znižana celotna kolekcija iger The Talos Principle in to na samo 13,90 €.

Trenutno najbolj slaven osumljenec na svetu je delal tudi na igri Civilization 6

0

ZDA in s tem v bistvu tudi cel svet je bil zadnjih nekaj fasciniran nad umorom direktorja podjetja UnitedHealthcare. Briana Thompsona je nekdo ustrelil sredi belega dneva v New Yorku, nakar je zamaskiran napadalec uspešno pobegnil in za njim se je hitro izgubila vsaka sled. Več kot očitno je šlo za načrtovan umor in mnogi so si delili mnenje, da je bil to profesionalen morilec, ki ga ne bodo nikoli našli in je verjetno že nekje na drugem koncu sveta.

Visokoprofilni umor je pozornost javnosti prebudil ne samo zaradi svojega drznega pristopa, ampak tudi tarče. Brian Thompson in podjetje UnitedHealthcare je mnogo ljudi v preteklosti sovražilo iz dna duše, saj je ta ameriška zdravstvena zavarovalnica milijonom ljudi zavrnila prošnje do zdravil in odškodnin. Morilec je zaradi tega dejstva postal tudi nekakšen nacionalni heroj in po raznih forumskih in Reddit temah je veliko ljudi njegovo dejanje označevalo za pravičnega.

FBI in policija sta v preteklih dneh vse moči vložila v iskanje morilca. Preko sistema nadzornih kamer so ga v enem momentu opazili, kako si je iz obraza snel masko in to je bila njihova glavna referenca za iskanje, ki se jim je včeraj obrestovala. Izredno čuječa stranka je osumljenca prepoznala v lokalnem McDonald’su sredi Pennsylvanije, nakar je bila vpoklicana policija, ki ga je tudi pridržala.

26-letnik se je ob aretaciji najprej identificiral z imenom Mark Rosario, nakar so policisti opazili, da je njegova osebna izkaznica lažna, kar je priznal in povedal, da je njegovo ime Luigi Mangione. Na njem so našli še pištolo, ki je bila deloma narejena preko 3D tiskalnika in tristranski manifest, ki je preko besed izražal motivacijo za takšen umor.

Ko je bila njegova identiteta javno razkrita, se je po spletu sprožil pravi požar in kmalu so vsi začeli iskati ime Luigi Mangione. Njegova spletna identiteta nakazuje na izobraženega človeka, ki je na svojem LinkedIn profilu nakazal tudi naklonjenost do videoiger. Specifično je v preteklosti eno leto delal pri razvijalcu Firaxis in v igri Civilization 6 naj bi na svojo roko odpravil preko 300 hroščev, povezanih z uporabniškim vmesnikom.

Nato je nekdo na Steamu odkril njegov profil z imenom Pep, ki ima za sliko dobro znanega Luigija, komentarji pod njegovim profilom pa so že zdaj polni hval glede njegovega dejanja in ga označujejo za Batmana.

Luigi Mangione

Mangione je imel tudi svoj YouTube kanal in tu stvari postanejo res zanimive. Če je ta kanal res pripadal njemu, potem je imel Luigi nekega pajdaša, ki mu je bilo naročeno, da v primeru njegove aretacije na YouTubu izda minuto in pol dolg posnetek z naslovom The Truth, ki bi nato moral dobiti še drugi del. YouTube je stvar hitro pobrisal, a nekdo je naredil kopijo posnetka in na njem lahko vidimo odštevanje, ki obljublja “resnico”, kar naj bi se zgodilo 11. decembra. YouTube kanal je bil ustvarjen januarja letos, skoraj leto nazaj, preden se je zgodil umor Briana Thompsona.

ChatGPT bo od danes naprej zmožen ustvarjati tudi videoposnetke

0

ChatGPT nam je sprva služil samo za občasne pogovore in bolj šlampasto tipkanje seminarskih nalog, a stvar je nato začela hitro vstopati v vse vidike našega življenja in prišli smo do točke, da je ta program sestavni del našega vsakdana. Nato je umetna inteligenca preko njega začela izrisovati tudi slike, zdaj pa smo prestopili v novo ero, kjer bomo lahko ustvarjali tudi čisto prave videoposnetke.

Ustvarjanje videov sicer v svetu umetne inteligence ni nič novega in tudi podjetje OpenAI, ki si lasti ChatGPT, nam je v preteklosti predstavilo svoj model, imenovan Sora. A zdaj je tale stvar skočila na naslednjo stopnjo, saj je OpenAI včeraj predstavil naprednejši model Sora Turbo.

Ta model je zmogljivejši od preteklega in je hkrati bolj natančen pri ustvarjanju vaših idej. Za ustvarjanje svoje kreacije svoje želje vtipkate v okno ali pa za referenco notri porinete sliko, nakar Sora vse to pretvori v gibanje. Storitev je na voljo samo za plačljive naročnike servisa ChatGPT Plus in Pro, a tudi pri teh veljajo določene omejitve. Naročniki verzije Plus bodo lahko mesečno ustvarili 50 videov pri ločljivosti 480p ali pa manj posnetkov pri ločljivosti 720p. Pro stopnja naročnine ponuja veliko večji nabor mesečnih posnetkov in to pri višjih ločljivostih, hkrati pa bodo lahko ti daljši.

Seveda bo tudi pri tipkanju ukazov treba biti specifičen, če boste resnično želeli dobiti posnetek, ki bo ustrezal vaši ideji. Sora bo pri vsakem izvrgla več različnih verzij in na vas je, da se odločite katero obdržati in morebiti vključiti v vaš projekt. Vsak tako generiran posnetek bo sicer nosil vidno oznako, ki bo gledalcu dal vedeti, da je plod umetne inteligence, OpenAI pa pravi, da je v model vgradil določene zaščite pred zlorabo, tako da preko njega ne bo možno ustvarjati seksualne vsebine.

Sora bo uporabnikom preko zemeljske oble postala na voljo postopoma. Kdaj bo ta stvar zaživela tudi pri nas zaenkrat ni jasno: na uradni strani Slovenije med podprtimi državami ni, čeprav so tja uvrščene celo manjše afriške države. V bistvu na seznamu manjka celoten seznam članic Evropske unije, kar zagotovo pomeni, da se OpenAI še ni povsem podredil zahtevam EU zakonika.

Film 28 Years Later dobil prvi dražilnik

0

Leta nazaj smo se hecali, da bo morda franšiza 28 dobila svoj tretji del šele ko bo od premiere originala preteklo 28 let, zaradi česar se bo nato to poglavje upravičeno imenovalo 28 let pozneje. Ta šala ni bila več smešna, ko smo dve leti nazaj praznovali 20. obletnico prvega filma in je postalo jasno, da se tretji film dejansko približuje temu datumu.

Režiser originala Danny Boyle je letos januarja potrdil, da tretji del zares prihaja in čeprav od prvega dela ne bo minilo točno 28 let, se bo tej številki vseeno hudo približal.

Včeraj smo za to dolgo pričakovano zombijaščino dobili celo prvi dražilnik in čeprav ta ne izda praktično ničesar, je vseeno vzpodbudno že to dejstvo, da smo za ta nekdaj mitični naslov dobili prve video kadre. 13 sekund dolg video nam pokaže zgolj en osamljen otok, v hitro rezanih kadrih pa lahko vidimo nekakšno strašilo, ki mu je nekdo v glavo izstrelil puščico. Ob tem piska Morsejeva koda, ki je bila že dekodirana in izvrže besedo “torek”? Bi znalo to pomeniti, da že jutri dobimo kakšen daljši napovednik? Dobili smo tudi uraden poster, ki si ga lahko ogledate spodaj.

28 Years Later bo v ustvarjanje pripeljal glavno staro gardo, ki je iz originala naredila tako zapomljiv film. Scenarij bo zopet spisal Alex Garland, v glavno vlogo pa se vrača Cillian Murphy. Zanimivo je dejstvo, da bo tretje poglavje sestavljeno iz dveh delov: prvega bo režiral Danny Boyle, medtem ko se bo drugi imenoval The Bone Temple in ga bo skupaj spravil Nia DaCosta, ki je enako vlogo opravil pri filmu 28 Weeks Later.

Premiera filma se bo v kinih zgodila 20. junija 2025.

Apple naj bi na svoja VR očala Vision Pro pripeljal kontrolerje sistema PSVR 2

Tako Apple kot Sony sta v zadnjih nekaj letih na trg izvrgla svojo verzijo VR očal in oba imata skupno to, da je za oba izdelka med rajo vladalo kar nekaj pričakovanj, nakar končni izdelek ni dostavil ravno vsega tistega, kar bi moral. V primeru Appla so njihova pionirska VR očala Vision Pro zahtevala naravnost nehumano ceno, Sony pa je v PSVR 2 preprosto vložil premalo razvijalcev, ki bi nam ponudili nek ekskluzivni katalog iger, ki jih ne bi bilo možno igrati nikjer drugje.

Po govoricah sodeč noben od teh dveh sistemov ni dosegel pričakovanj prodaje, a podjetji ne nameravata kar vreči puške v koruzo. Razvoj takšnega izdelka namreč ni poceni in ves do sedaj vloženi trud je treba nekako izkoristiti, pa četudi je treba za to stopiti v kakšno partnerstvo, ki ga pred izidom nisi načrtoval.

In ravno to bosta, po poročanju novinarja Marka Gurmana iz spletne strani Bloomberg, naredila Apple in Sony. Slednji naj bi že mesece nazaj začel delati na uradni združljivosti njihovih PSVR 2 kontrolerjev za Applov VR sistem Vision Pro, Apple pa je medtem začel razvijalce spraševati, če bi se tem zdelo zanimivo svoje aplikacije prilagoditi za ta nov sistem nadzora.

Vision Pro privzeto ne vsebuje nobenih krmilnikov, tako da mora uporabnik vse geste izvajati preko svojih roke in tako upravljati s sistemom. To je sicer dokaj nemoteče za običajne aplikacije znotraj Applovega sistema, a za kaj bolj kompliciranega vseeno potrebuješ nekakšen kontroler. To še posebej velja za igre, ki na Vision Pro praktično ne obstajajo, a PSVR 2 krmilniki bi prav prišli tui za finomehanične nastavitve naprednejših programov za oblikovanje kot sta Adobe Photoshop in Final Cut Pro. Vision Pro sicer podpira povezovanje navadnih kontrolerjev preko povezave Bluetooth, vendar s temi preprosto ne moreš delati vseh tistih stvari kot pa z namenskimi kontrolerji, ki beležijo tudi premikanje naših rok, kar nam denimo omogoči risanje znotraj navidezne resničnosti.

Apple in Sony naj bi to partnerstvo želela najaviti že tedne nazaj, a sta se odločila zadevo zamakniti na zaenkrat nedoločen datum. Sony je predtem že razširil namembnost svojega sistema PSVR 2, ki je bil sprva zamišljen samo za konzolo PlayStation 5, a je zdaj dobil podporo tudi za PC.

Razvijalec iger Life is Strange doživel nova odpuščanja

0

Igričarska industrija se še vedno bori z masovnimi odpuščanji, a naivno je mišljenje, da je kakšen priljubljen razvijalec odpustil nekaj ljudi v preteklosti in je zdaj na varnem. Dober dokaz tega je studio Deck Nine, ki nekaj let nazaj od razvijalca Don’t Nod prevzel delo na seriji Life is Strange in je moral že lani odpustiti 30 ljudi, nakar so letos februarja znova odpuščali.

A tudi to ni bilo dovolj, saj so pred kratkim na X-u najavili vnovično slovo od svojih sodelavcev. Tokratna odpuščanja so malce presenetljiva, saj je Deck Nine oktobra izdal novo poglavje franšize Life is Strange, podnaslovljeno Double Exposure, v katerega se je vrnila originalna protagonistka originala Max Caulfield, a zdi se da prodaja ni obrodila takšnih sadov, kot je upal založnik Square Enix. Kakšna je ta bila težko ugibamo brez uradnih številk, a spletna stran SteamDB pravi, da je igra ob izidu nabrala dobrih 8k istočasnih igralcev, nakar je ta številka po enem tednu padla na dobrih tisoč.

Morda takšne avanture, kjer se veliko sprehajamo med scenami in spremljamo vmesne sekvence, igramo pa nekoliko manj, preprosto niso tako popularne pri novejši generaciji igralcev kot nekoč. Razvijalec Don’t Nod sicer dela trenutno na podobni avanturi Lost Records: Bloom & Rage, a tudi ta studio je samo prejšnji mesec napovedal večji val odpuščanj, ki bi lahko prizadel 70 ljudi in kdo ve koliko jih bo še izgubilo službe, če njihov naslednji naslov ne bo dosegel pričakovane stopnje prodaje.

Nova študija pravi, da igralci raje gledajo kot pa dejansko igrajo igre

0

Leta nazaj se je epizoda South Park #Rehash spraševala o smiselnosti tega, da nekdo raje gleda YouTuberja pri igranju nekega naslova, namesto da bi stvar preizkusil sam. Od te epizode je zdaj preteklo desetletje in nedavna študija raziskovalne firme Midia Research je pokazala, da so bili Ike in njegovi prijatelji v tistem delu samo predniki novodobnih igralcev.

Raziskava je bila opravljena znotraj držav ZDA, Južne Koreje, Brazilije, Francije, Nemčije, Kanade, Avstralije, Švedske in Združenega kraljestva in rezultati so pokazali, da igralci svojemu hobiju dejanskega igranja namenijo 7,4 ure na teden, medtem ko gledanju igričarske vsebine namenijo 8,5 ure tedensko.

To sicer ne pomeni, da je to gledanje usmerjeno striktno v tako imenovane “Let’s Play” posnetke, kjer spremljamo nekoga ob preigravanju celotnega kampanje kakšnega enoigralskega naslova, se pa ta gledana vsebina vrti okoli videoiger – pa naj bo to stream ali pa ure dolge posnetek YouTuberja VaatiVidya, ki poskuša razkriti vse skrivnosti iger Dark Souls.

Midia Research je glede na rezultate študije prišel do ugotovitve, da založniki videoiger puščajo denar na mizi, saj bi morali vse te gledalce privabiti v svoj lastni ekosistem. Namesto, da ti gledalci in igralci oglase spremljajo preko platform tipa Twitch in YouTube, bi morali založniki te oči privabiti v svoje igre in ena od ponujenih idej je nek vplivnež, ki bi znotraj igre sprožil video okno in preko tega občasno pokazal kakšno reklamo. Založnik bi preko tega sicer zagotovo razkuril lep del igričarske industrije, vendar bi preko takšne premetene taktike lahko prislužil dodatne evre, ki jih očitno nekateri krvavo potrebujejo – odpuščanja so v igričarski industriji letos in lani dosegla rekordno raven.

Jezni modder igre Half-Life 2 YouTuberju preprečil igranje moda

0

Valve nam je pred kratkim ponudil toplo obujanje spominov na franšizo Half-Life, ki ni znana samo po odličnih kampanjah, ampak tudi dobri podpori za ustvarjanje modov. Že originalni Half-Life je ponudil nekaj presenetljivo dobro zamišljenih kampanj, kot sta denimo They Hunger in Cry of Fear, medtem ko je Half-Life 2 bolj znan po modifikacijah, ki predelajo originalno zgodbo.

Ena takšnih se imenuje Overcharged in čeprav je ta mod iz leta 2022 obširen, ga igralci niso ravno sprejeli z navdušenjem. Mod namreč nekatere stvari spreminja samo zato, da so drugačne, uvede nove sovražnike in predela stare, ob tem pa se ne vpraša, ali so te nove stvari smiselne in če dodajo kaj res novega sicer odlični izvirni kampanji.

S tem se je strinjal tudi YouTuber “noclick”, ki se je v svoji spletni karieri osredotočil na preigravanje vse vsebine, ki je povezana s franšizo Half-Life. Ob tem je naletel seveda tudi na mod Overcharged in tega je v svoji recenziji raztrgal na kosce, saj tako spremenjena igra ni imela samo težav z vsebino, ampak so ji nagajali tudi hrošči.

Mod je nedavno dobil posodobitev 2.0 in “noclick” se je z zanimanjem lotil novega preigravanja moda, a je ob tem naletel na nenavaden zaplet. Ob zagonu moda je namreč dobil opozorilo “STOP talking SH1T about us”, kar je naravnost bizarna napaka. YouTuber je najprej pomislil, da je morda razvijalec pomotoma v igri pustil neko opozorilo, ki ni za javnost, a je nato spoznal, da se ob vnovičnih zagonih napaka ni pojavila več, a tudi igra ni delovala.

Spletna preiskava je pokazala, da je zgolj on naletel na to opozorilo, nakar mu je nekdo dal nasvet, da bi bilo morda pametno poskušati zagnati igro preko kakšnega drugega Steam profila. In stvar je delovala brez problemov, kar je pripeljalo do končnega sklepa: modderji so nekako našli specifičen Steam ID tega YouTuberja in nato v kodo moda vnesli vrstico, ki ob detekciji tega računa ne zažene moda. Pregled kode je nato razkril, da so bili v ta seznam vključeni še nekateri drugi Steam uporabniki, ki jih modderji imenujejo “anticitizens”.

Nenavadno dogajanje je YouTuberja osuplo, a ta modderjem ni ostal dolžan. Overcharged je preprosto začel igrati preko drugega računa in ob tem spoznal, da verzija 2.0 stvari ni popravila, zato je pripravil obsežen pregled vseh hroščev, ki jih je moč opaziti že na samem začetku kampanje.

Epic Games podarja odličen paket iger LEGO Star Wars: The Skywalker Saga

0

Razvijalca TT Games že dolgo poznamo po produkciji takšnih in drugačnih iger, ki so LEGO kocke združile s slavnimi filmskimi licencami. Dve leti nazaj pa so skupaj spravili svoj največji dosežek v podobi igre LEGO Star Wars: The Skywalker Saga, ki bi jo lahko zlahka označili za najboljši igričarski LEGO naslov doslej.

Kako težko je skupaj spraviti prisrčno LEGO avanturo, ki je vseeno zanimiva za igranjem vseh generacijam, je pokazal nedavni poskus Sonyja, ki je na enak način poskušal predelati franšizo Horizon in se pri tem ni tako dobro odrezal. The Skywalker Saga vsebuje ravno takšne stvari, ki jih pri LEGO Horizonu ni bilo: odprt svet, poln skrivnosti in zgodba, ki je zabavna in originalno pripoved prikaže na malce drugačen način, ki pa je še vedno zanimiva za spremljanje.

Ob tem je treba prišteti tudi naravnost gromozansko vsebino, ki jo lahko spremljamo v igri The Skywalker Saga. Sprehodimo se lahko namreč kar skozi devet filmov, obiščemo 23 različnih planetov, se usedemo v 100 vozil in preizkusimo preko 300 igralnih likov – vsi od teh so slavni predstavniki Star Wars univerzuma kot so Han Solo, Darth Vader, Luke Skywalker in Kylo Ren. Svobode nimamo samo pri raziskovanju planetov, ampak tudi pri izbiri kampanje, saj se lahko spravimo najprej v preigravanje originalne trilogije filmov ali pa skočimo v novejšo pripoved, kjer glavno vlogo zaseda Rey.

LEGO Star Wars: The Skywalker Saga si lahko brezplačno privoščite preko naslednje povezave, dobrot pa tu še ni konec. Epic Games namreč podarja tudi igro Bus Simulator 21 Next Stop, ki je perfektna za tiste, ki imate radi malce bolj umirjeno igranje in vam je bila vedno želja preizkus kariere voznika avtobusa. Vaša kopija vas čaka tule.

Obe igri bosta na voljo vse do 12. decembra, nakar bo ponudbo zamenjala nova, misterizona brezplačna igra.

Bloodborne je zdaj na PC-ju videti bolje kot pa na originalni konzoli

0

Emulator shadPS4 si je zadal nalogo pripeljati igre iz konzole PlayStation 4 na PC in njegov največji preboj se je zgodil takrat, ko je znal uspešno zagnati naslov Bloodborne. To je na internetu sprožilo pravo evforijo, saj je to eden tistih nesrečnih naslovov, ki so sicer izjemno cenjeni, a so ostali zavezani originalni konzoli, založnik Sony pa je ostal gluh na vse prošnje glede potencialne predelave.

Zato so igralci sami zavihali rokave in sprva je bil cilj emulatorja shadPS4 zgolj selitev igre Bloodborne na PC, a zdaj so nekateri začeli že razmišljati o temu, da bi na igri naredili še nekaj dodatnih izboljšav. Podjetni modder fromsoftserve je najavil svojo lastno zamišljeno predelavo Bloodborne Remaster Project, ki za osnovo vzame emulator shadPS4, temu pa je dodal kopico dodatnih izboljšav, zaradi česar je stvar zares videti kot skorajda uradna predelava.

Mod v igro prinese izboljšane teksture, a še bolj kot to navduši sistem dinamičnih senc, tako da zdaj vsak objekt oddaja svojo senco, ki se nato prilagaja na okoliško osvetljavo. Modder je priskrbel tudi nekaj povsem novih luči in v igri omogočil napredne grafične učinke kot sta “Ambient in Parallax Occlusion”.

Fromsoftserve je delovanje svojega moda pokazal v zgornjem videu in razlike so očitne že na začetku, kjer na prsih Hunterja lahko vidimo naboje, vsak od teh pa na usnjeni oklep meče svojo senco. Nakar vidimo tudi nekaj praktičnega igranja in modder je potrdil, da lahko zdaj celotno kampanjo, vključno z DLC-jem The Old Hunters, preigramo kar preko PC-ja.

Bloodborne Remaster Project vas čaka tule, za igranje pa boste seveda potrebovali tudi lastno kopijo igre.

Bo Sony kdaj uradno naredil svojo lastno predelavo ali pa celo nadaljevanje igre Bloodborne? Šanse za to so danes večje kot kadarkoli prej, saj podjetje plodno razmišlja o nakupu založnika Kadokawa, ki si med drugim lasti tudi razvijalca FromSoftware.

Tale promocijski video za borbo Usyk vs. Tyson je morda najboljši v zgodovini boksa

0

Ljubitelji borilnih veščin bomo malce pred božičnimi prazniki dobili eno ogromno darilo, ki nam ga bosta pripeljala morda najboljša boksarja v težki kategoriji vseh časov. Znova se bosta namreč v ringu pomerila ukrajinski boksar Oleksandr Usyk, ki je trenutno tudi prvak težke kategorije, nasproti pa mu bo stal gobčni irski pretepač Tyson Fury, ki je njuno prvo borbo izgubil, a je nato takoj zahteval ponovno borbo, ki jo bo, po lastnih besedah, vzel veliko bolj resno.

Težko pričakovani dogodek se bo znova odvil v Savdski Arabiji, za promocijo pa skrbi premožni Turki Alalshikh, ki je za marketing zapravil celo premoženje in spočel promocijski video, ki je na prvi pogled videti kot napovednik za visokoproračunski film.

Napovednik sicer meša akcijo in komedijo, v njej pa nastopata oba borca, ki vsepovsod okoli sebe vidita svojega večnega nasprotnika. Tyson denimo Usyka vidi celo v svoji ženi in njegov slavni trebuh je v enem trenutku presneto zgovoren, Usyk pa Tysona opazi v svojem vsakdanjem življenju in njegov obraz se izriše tudi na zapakirani klobasi sredi trgovine.

Video je ustvarila produkcijska hiša BigTime Creative Shop, ki urno pridobiva na prepoznavnosti, saj je v preteklosti ustvarila že več takšnih visokoproračunskih promocijskih filmov – eden od njih je bil ravno tako usmerjen v boksarske vode, in sicer za obračun med borcema Anthonyjem Joshuo in Francisom Ngannou.

Tyson Fury vs. Oleksandr Usyk se bosta ponovno spopadla 21. decembra in sicer ob 20.00. Prenos v živo bo plačljiv – pri nas ga lahko naročite preko spletne strani DAZN.

Internetna senzacija Hawk Tuah zagnala svoj kripto kovanec in z njim grdo nategnila svoje oboževalce

0

Mislim, da je tole prva novica, kjer smo na naši strani omenili internetno senzacijo, ki jo poznamo pod imenom Hawk Tuah in se je v naših življenjih na takšen ali drugačen način pojavila junija. 22-letnica je dobila svojih 15 minut internetne slave ko jo je sredi ulice YouTuber vprašal, kaj je njena poteza, ki moškega obnori v postelji, nakar je ta hitro odvrnila, da moraš pljuniti na njegovo stvar in ta stavek je nato obnorel cel internet.

Deklino pravo ime je Haliey Welch in ta je svojo priložnost slave zagrabila z obema rokama. Ni trajalo dolgo, da se je začela pojavljati na intervjujih, zagnala je svoj podcast Talk Tuah in zdaj ima celo svojo ekipo, ki ji pomaga koordinirati njeno internetno slavo. Ta je seveda sčasoma začela pojenjati, saj je življenje internetnega memea eksplozivno, a kratko, Haliey pa poskuša v tem času, ki bo slej ali prej vodilo v OnlyFans vsebino, ven potegniti čim več denarja.

In ena od idej zaslužka je bilo lansiranje njenega lastnega kripto kovanca, saj te dni ob rekordnem preboju vrednosti Bitcoina, vsi spet govorijo o kriptovalutah. Takoimenovani “meme coini” niso nič novega, saj smo v preteklosti že dobili nekaj takšnih žetonov, ki so bili zasnovani na internetnih šalah in nekateri od teh so dejansko nabrali nekaj vrednosti. Takšen naj bi bil tudi Welchin kovanec HAWK, ki je na trg vstopil 4. decembra in dosegel tržno vrednost 490 milijonov dolarjev. A ta številka je bila samo iluzija, saj je vrednost po samo nekaj urah zgrmela na dno – padla je za kar 95 %.

Takšen padec je navadno pripisan prevaram, ki jih v svetu financ imenujemo “pump and dump”. Gre za tehniko, kjer nekdo še pred izidom kriptovalute preko oglaševanja tej umetno napihne ceno v stratosfero in nato, ko navadni uporabniki primejo za trnek in v njo vložijo svoja sredstva, proda ves svoj delež in na ta način mastno zasluži. Pri tem največkrat sum pade na samega kreatorja tega kovanca in njegove partnerje, ki ga lahko označimo tudi za trgovanje z notranjimi informacijami, kar je seveda nelegalno.

Raziskava tega kovanca kaže, da je nekdo kupil 17,5 % delež kovanca v vrednosti 993.000 dolarjev, nakar je vse skupaj prodal dve uri kasneje in ob tem zaslužil 1,3 milijona dolarjev. Vsi sicer niso bili takšni strokovnjaki: nekdo je denimo vložil sredstva iz še enega meme kovanca Moodeng in v Hawk žeton investiral 1,4 milijona dolarjev, ko pa je videl upad vrednosti se je hitro premislil in sredstva je želel povrniti v Moodeng, a je ob tem bil ob skoraj ves denar.

I am a huge fan of Hawk Tuah but you took my life savings.

[image or embed]

— Madeline Peltz (@peltzmadeline.bsky.social) December 5, 2024 at 3:07 AM

Potem so tu nekateri oboževalci, ki so v kovanec vložili vsa svoja prihranjena sredstva in jim je na koncu ostal samo drobiž.

Haliey Welch sicer zanika, da je bilo tule vpleteno kakršnokoli trgovanje z notranjimi informacijami in da je bilo vse skupaj zamišljeno kot zabaven način za interakcijo z njenimi oboževalci. Koliko ji bo to pomagalo na sodišču je vprašanje časa: nekdo je proti njej že podal prijavo na ameriški komisiji za vrednostne papirje.

Skratka, pamet v roke in če že nameravate skočiti v svet kriptovalut, potem to raje naredite preko kakšne preverjene kriptomenjalnice.

Predelava igre The Thing zdaj na voljo za igranje

O predelavi The Thing Remastered smo pisali že večkrat in pri vsaki novici smo se spraševali, kdaj bo ta zadeva končno izšla, saj je razvijalec Nightdive Studios še prejšnji teden vztrajal, da bo igra izšla še letos, pa čeprav smo zdaj stopili že v december.

Obljubo so držali in igralce presenetili z datumom izida, ki se je zgodil nenadoma včeraj in tako si lahko zdaj svojo verzijo te tretjeosebne preživetvene streljanke privoščite na Steamu ali pa konzolah PlayStation 4, 5, Xbox One in Xbox Series X ter Nintendo Switchu in to po ceni 29 €.

Igro je originalno razvil studio Computer Artworks, njihova naloga pa je bila spočeti nekakšno nadaljevanje zgodbe iz kultnega filma The Thing iz leta 1984, ki ga mnogi še danes upravičeno nazivajo kot najboljšo grozljivko vseh časov. Postavljeni smo v vlogo kapetana z imenom J.F. Blake in ta poskuša razkriti, kaj točno se je zgodilo na arktični postaji, ob tem pa naleti na grobo presenečenje. Original sem igral tudi sam in v njem sem kot privrženec filma užival – vsaj v prvi polovici. Žal se stvar proti koncu obrne v napačno smer, saj nas začnejo brez kakšnega pravega smisla napadati sovražni vojaki in vsa zgrajena atmosferičnost se povsem porazgubi. K sreči je razvijalec popravil vsaj en večji nesmisel izvirnika in stvar je vredna svojega denarja že zaradi tega, ker je možno obiskati nekatere lokacije iz filma.

Predelava prinese izboljšane teksture, podporo za višje ločljivosti, boljšo osvetljavo in prenovljene animacije. Poleg tega lahko zdaj stvar končno sploh lahko najdemo znotraj digitalnih trgovin – The Thing je namreč dolgo bil povsem nedostopen in edini način za igranje je bil preko nakupa dragih fizičnih kopij ali piratstva.

Bitcoin uradno prebil mejo 100.000 dolarjev

Tisto, kar smo pisali nedolgo nazaj, se je zdaj tudi uresničilo. Kriptovaluta Bitcoin je včeraj prebila magično mejo 100.000 $, kar je naravnost nepredstavljiva številka in čeprav smo v zadnjih mesecih spremljali skokovit porast te valute, smo konec prejšnjega meseca vseeno dvomili, da se bo to zgodilo v 2024.

Vendar je trg kriptovalut nepredvidljiv in čeprav je vrednost kmalu po objavi naše novice padla za nekaj procentov, se je nato spet hitro pobrala in včeraj prebila vredno 100k ameriških zelencev.

bitcoin

Največjo zaslugo za ta zadnji dvig valute nosi novoizvoljeni predsednik ZDA Donald Trump, ki je za razliko od prejšnje administracije kriptovalutam precej bolj naklonjen. Njegove besede so blagodejno vplivale na trg in od njegove izvolitve se je vrednost Bitcoina dvignila za več kot 50 % in danes je en sam rumeni žeton vreden 103.093 $, približuje pa se tudi magični evrski vrednosti, saj je trenutno vreden 98.645 €.

Valuta je samo včeraj narasla za 6 % (gibanje lahko spremljate tudi na naši spletni strani), k temu pa je pripomoglo tudi dejstvo, da je Trump na čelo komisije za vrednostne papirje in borzo oziroma SEC postavil Paula Atkinsa, ki je za razliko od svojega predhodnika kriptovalutam precej bolj naklonjen. Kot nekdanji komisar ameriške komisije za vrednostne papirje je bil dolgo aktiven na področju kripto regulative kot sopredsednik organizacije Token Alliance, ki si prizadeva za razvoj najboljših praks pri izdaji digitalnih sredstev in trgovalnih platformah. Tip ima tako izkušnje glede kripto trga, zaradi česar so tudi investitorji za Bitcoin zagrabili z obema rokama.

Kje se bo ustavila vrednost kriptovalut ni jasno nikomur, a nikoli ni prepozno za vstop na ta trg. Kriptomenjalnica Binance je najbolj ugoden način nakupa vaših prvih kripto žetonov in če to naredite preko naslednje povezave, boste pri provizijah prejeli popust v višini 20%.

Kingdom Come: Deliverance 2 bo po novem izšel en teden prej

0

Češki razvijalec Warhorse Studios nas je nedavno razveselil s skoraj uro dolgim igralnim posnetkom njihovega prihajajočega naslova Kingdom Come: Deliverance 2, ki bo nasledil dobro sprejeti original iz leta 2018. Glede na videno igralne revolucije ni za pričakovati, a tega privrženci prvega dela niti niso zahtevali, če bo le stvar na začetku dobro optimizirana in bodo mesta tokrat še večja in bolj podrobna.

Warhorse Studios je izid igre sprva napovedal za 11. februar 2025, zdaj pa se je premislil in bo igro na prodajne police poslal slab teden prej, tako da se bomo v tem realističnem srednjeveškem RPG-ju lahko zabavali že od 4. februarja dalje. Kakšnega posebnega razloga za predčasni izid uradna najava ni omenila, smo pa ob njej dobili tudi obljubo, da bomo danes dobili nov napovednik, ki se bo osredotočil na zgodbo. V tej bomo spet nastopali v vlogi Henryja in zanimivo bo videti, kako bo razvijalec tokrat speljal razvoj našega lika. Ena največjih privlačnosti prvega dela je bilo dejstvo, da je Henry na začetku komaj znal držati meč, nakar je proti koncu kampanje postal pravi vitez, ki je bandite odpravljal z zavezanimi očmi. Drugi del je direktno nadaljevanje, zaradi česar se zna izgubiti ta postopni razvoj, saj bo Henry meča vešč že od samega začetka.

Sumimo pa da obstaja še kak drug razlog za bolj zgodnjo izdajo igre. Februar 2025 poka po šivih glede izdaj visokoproračunskih naslovov. 11. februarja izide Sid Meier’s Civilization VII, nakar 14. februarja prileti še Assassin’s Creed Shadows. Samo nekaj dni zatem bo 18. februarja izšel Avowed, ta isti dan pa bo premiero doživela igra Lost Records: Bloom & Rage. Tri dni kasneje izide še Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii, mesec pa bo 28. februarja zaključil Monster Hunter Wilds. Glede na to, da je Kingdom Come: Deliverance 2 ogromen naslov, ki zahteva desetine ur igranja, si je razvijalec na ta način pustil nekaj prostora za dihanje, kar bi znalo pomagati tudi k boljšemu prihodku na blagajnah.

Gran Turismo še ta teden izide v brezplačni verziji

0

Sony in razvijalec Polyphony Digital sta včeraj presenetljivo najavila nov del serije Gran Turismo, ki je svoje zadnje poglavje dobila leta 2022, od takrat pa ji je razvijalec pridno dodajal novo vsebino in plačljive DLC-je. Sicer bo verjetno minilo še nekaj let, preden se bo med nami znašel osmi del in Sony najbrž tega hrani za konzolo PlayStation 6, a še ta teden bomo vseeno dobili svež del serije, ki bo za igranje povsem brezplačen.

Imenuje se My First Gran Turismo in gre za nekakšno uvajalno dirkačino in je namenjena vsem tistim, ki te franšize še niso preizkusili ali pa se še sploh niso nikoli preizkusili v svetu virtualnih avtomobilov. To nam na uradnem PlayStation blogu poskuša tudi dopovedati Kazunori Yamauchi, ki že dolgo služi kot predsednik razvijalca Polyphony Digital. Cilj tega naslova je poklon prvemu Gran Turismu, kjer so igralci lahko odkrili vse lepote cestnega dirkanja na konzoli in s tem bo igra poskušala na prijeten in zabaven način v svet lovljenja ovinkov prinesti novo generacijo igralcev.

Kljub temu, da bo zadeva za igranje povsem brezplačna, bo vsebovala presenetljivo veliko vsebine. Čakajo nas tri različne dirke, tri dirke na čas in tri stopnje, imenovane Music Rally, kjer se naokoli preganjamo ob spremljavi glasbenih točk. Ob tem bomo dobili še kopico testov naše vožnje, kjer moramo v določenem času uspešno opraviti kakšen zahteven dirkalni izziv in to je bil dejansko tudi moj najljubši del igre Gran Turismo 7. Omogočeno bo tudi dirkanje preko sistema PlayStation VR2, a za takšno uživancijo boste seveda potrebovali konzolo PlayStation 5, običajno dirkanje na televizorju pa bo moč izvajati tudi preko konzole PlayStation 4.

My First Gran Turismo bo za igranje postal na voljo 6. decembra.

Balatro, kandidat za igro leta 2024, dobiva tudi fizične karte

Novejša generacija igralcev se je morda leta posmehovala dejstvu, da smo njega dni preko operacijskega sistema Windows XP čisto preveč časa namenili igranju Pasjanse, ki je bila prisotna znotraj vsakega operacijskega sistema. A tega smeha je bilo konec letos, ko je nenadoma izšla igra Balatro in čeprav se ta igra povsem drugače od Pasjanse, je tole še vedno igra s kartami, ki vsebuje relativno preprosto formulo in je tudi presneto zasvojljiva.

Balatro je izšel letos februarja na PC-ju in vseh možnih konzolah, nakar je svojo formulo igranja prilagodil še za telefone in tablice. Milijone igralcev se je zaljubilo v tole roguelike pokerščino in vse to navdušenje je pripeljalo tudi do tega, da se bo Balatro letos na prireditvi The Game Awards potegoval tudi za laskavi naslov najboljše igre leta 2024.

Razvijalec LocalThunk je včeraj uresničil še eno željo igralcev, saj je omogočil prednaročilo uradnih fizičnih kart, ki nosijo enake pikslaste podobice, kot jih vidimo znotraj igre. Paket vsebuje 52 standardnih kart in 4 Jokerje, prednaročilo pa vas na uradni strani stane 18 €, temu pa je treba prišteti še 5 € poštnine.

Tak skupek kart bi bil idealno božično darilo za kakšnega navdušenca nad to adiktivno igro, a žal bodo prvi paketi skladišča zapustili šele enkrat marca 2025.

Ubisoft ugaša spletno streljačino XDefiant

1

Nov dan, nove slabe novice za francoskega založnika Ubisoft. Ta bo verjetno leto 2024 označil za najslabšega v svoji zgodovini, a težave Francozov so se začele že leta prej in s tem ne mislimo samo obtožb glede spolnega nadlegovanja zaposlenih.

Ubisoftu namreč kljub vsem trudom nikakor ne uspe na večigralske poljane pripeljati kakšnega novega šampiona in tako so se primorani zanašati na igro Rainbow Six Siege. Leta 2022 so denimo poskušali zagnati večigralski projekt Ghost Recon Frontline, a je ta bil preklican, še preden je sploh prišel v beta inačico. Za letos so imeli pripravljeno brezplačno verzijo igre The Division, s podnaslovom Heartland, a ta je bila, kljub javnim testom, preklicana.

Preveč dobro jim ne gre tudi pri enoigralskih zadevah. Avatar: Frontiers of Pandora iz leta 2023 ni dosegel prodajnih pričakovanj, prihod cekina pa se osušil tudi pri letošnji igri Star Wars: Outlaws, ki jo zdaj poskušajo na vse pretege popraviti, razpustil pa je tudi studio, ki je spočel sicer odlično igro Prince of Persia: The Lost Crown. Slabih novic še ni konec, saj je založnik včeraj napovedal, da bo v pokoj poslal tudi svojo brezplačno večigralsko streljačino XDefiant, ki je bila dolgo v testiranju, splošno pa je postala na voljo maja letos.

Ubisoft je tako to streljačino ugasnil samo 6 mesecev po njenem izidu in čeprav je letošnjo krono največjega neuspeha vseeno odnesel Sony z igro Concord, je tole vseeno katastrofalen rezultat večigralske streljačine, ki je nase poskušala privleči igralce franšize Call of Duty in je pri temu dejansko kazala nekaj potenciala. Žal pa so po izidu številke igralcev hitro začele upadati in čeprav je izvršni producent Mark Rubin samo dva meseca nazaj trdil, da igra vsekakor ne bo umrla, se je včeraj zgodila ravno takšna najava.

XDefiant sicer trenutno še ni mrtev, a že zdaj novi igralci ne morejo dobiti dostopa do igre, tako da se v njej lahko zabavajo samo tisti, ki so igro aktivirali pred včerajšnjo najavo ugašanja strežnikov. Ti se bodo ugasnili 3. junija 2025, do takrat pa lahko igralci izkoristijo nabrano valuto XCoins za nakup raznih dobrin znotraj igre, XDefiant pa bo kljub tej najavi še vedno dobil obljubljeno 3. sezono. Denar bo povrnjen vsem kupcem paketa Ultimate Founders Pack, hkrati pa bodo sredstva povrnjena vsem tistim, ki so v igri opravili nakupe v zadnjih 30 dneh.

Upokojitev igre bo zahtevala tudi druge žrtve. Polovica delavne sile bo razporejena po drugih Ubisoftovih projektih, medtem ko bo službe izgubilo okoli 277 ljudi.

FromSoftware nima nobenih načrtov za Elden Ring 2

0

Razvijalec FromSoftware velja za eno najbolj spoštovanih imen znotraj igričarske industrije, a za razliko od večjih zahodnih studiev ni treba za njihove nove igre čakati po štiri leta in več, saj ta razvijalec vedno dela na večkratnih projektih, tako da tudi redno izdajajo nove naslove. Sekiro: Shadows Die Twice je izšel leta 2019, Elden Ring v 2022 in Armored Core 6 v 2023, letos pa smo od njih že dobili prvo in edino razširitev igre Elden Ring.

Ta je bila prodajno njihova največja uspešnica, zato niti ni čudno, da so novinarji kmalu po izidu igre v 2022 začeli razvijalca in njegovo vodjo Hidetako Miyazakija spraševati glede potencialnega nadaljevanja. To se je zgodilo tudi na nedavni podelitvi nagrad PlayStation Partner Awards na Japonskem, IGN Japan pa je slavnega režiserja povprašal glede možnosti za izdelavo igre Elden Ring 2.

Na žalost v teh deželah novih avantur ne bomo doživeli kmalu, saj FromSoftware trenutno nima nobenih načrtov za izdelavo nadaljevanja. Hidetaka je ob tem opozoril, da to ne pomeni, da je zdaj s franšizo konec in da se znajo v njo spet enkrat vrniti, a zaenkrat dvojka ni v kartah, saj razvijalec dela na drugih igrah, ki so usmerjene tudi v različne žanre.

Kaj točno so ti projekti Hidetaka seveda ni želel razkriti, a sami potihem upamo, da se bo razvijalec vrnil v izdelavo vsaj še ene standardne “soulborne” igre, kjer bodo stopnje bolj linearne, a bodo obenem prekipevale z vsebino in podrobnostmi. Elden Ring je bila njihova prva igra v odprtem svetu in čeprav se je v tem aspektu dobro odrezala, nam jahanje med različnimi odseki map ni ravno poganjalo adrenalina po krvi in stvar je bila najboljša takrat, ko smo obiskali del mape, kjer se je nahajala neka “klasična” stopnja.

Načrti tega razvijalca se znajo kmalu pošteno spremeniti. Sony namreč načrtuje nakup založnika Kadokawa Corporation, ta pa je tudi trenutni lastnik razvijalca FromSoftware. Kako daleč je ta kupčija prišla še ni znano, Sony pa je pred kratkim pri oboževalcih sprožil pravo evforijo, saj je v prazničnem videu omenil tudi igro Bloodborne in se igralcem zahvalil za njihovo “vztrajnost”.

Na splet predčasno ušle slike prenosne naprave Legion Go S

0

Vojna prenosnih naprav je zdaj v polnem razmahu, saj so večja podjetja kot so Asus, Lenovo in MSI zavohala dobiček v tej kategoriji igričarske zabave in zdaj že izdajajo naslednike svojih pionirskih naprav. Najprej se je zmigal Asus, ki je svojo konzolo Ally prenovil v močnejšo izvedenko Ally X, naslednji na vrsti pa bo očitno Lenovo.

Ta bo šel v drugo smer, saj namerava svojo prenosno napravo Legion Go predelati v malce šibkejšo verzijo, a bo ta hkrati nosila bolj privlačno cenovno nalepko. Legion Go je bila sicer čisto v redu naprava, ki pa je bila izmed vse konkurence tudi najdražja in Lenovo vidi potencial boljše prodaje preko izdaje budgetne verzije tega sistema.

Uradno ni še potrjenega ničesar, a pred časom so se po spletu razširile informacije, da bo Lenovo sledil tehniki poimenovanja podjetja Meta, zaradi česar se bo prenovljena naprava imenovala Legion Go S, spletna stran Windows Central pa se je včeraj dokopala do prvih slik tega izdelka.

Tole niso slike resničnega izdelka, ampak 3D modela, vseeno pa lahko iz njih potegnemo marsikakšno zanimivo informacijo. Kot vidimo je Legion Go S prisoten v beli barvi, zaradi česar še bolj spominja na Rog Ally, oblika pa je nekako ostala enaka, čeprav je Lenovo le upošteval moje pritožbe in na spodnjem delu robovi niso več ostri, ampak zaobljeni, zaradi česar bolj prijetno sedejo v dlan. Poslovili so se tudi odstranljivi kontrolerji, kar niti ni tako velika izguba, saj je te od konzole kdo redkokdaj odstranjeval, a po drugi strani bomo pogrešali stojalo na zadnji strani.

Ekran bo ostal enak, govorice pa pravijo, da bo strojna oprema malce šibkejša. Namesto Zen 4 procesorja bomo tule igre poganjali preko starejšega Zen 3, grafični čip pa bo ravno tako šibkejši: namesto AMD Radeon 780M v prejšnji verziji konzole bo tule na voljo 680M.

Vse te spremembe gredo na račun cene in če bo ta ugodna in bo Lenovo obenem baterijo naredil vzdržljivost, potem zna biti Legion Go S dobra vmesna postaja, preden dobimo resničnega naslednika. Lenovo sicer naprave še ni uradno potrdil, a glede na vse govorice in zdaj tudi slike verjetno uradno razkritje ni več daleč stran.