🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 4

Unikatna grozljivka Tenebris Somnia dobila drugi napovednik

0

O zanimivi prihajajoči grozljivki Tenebris Somnia smo že pisali, saj nas je njen prvi napovednik tako očaral, da smo enostavno morali zapisati nekaj besed. Gre namreč za srhljivko, ki po igralni plati spominja na starošolske pustolovščine v slogu Maniac Mansion, takšna pa je tudi njena retro podoba – kljub temu pa zna pred oči postaviti nekaj resnično nelagodnih prizorov.

Groza je pogosto najbolj učinkovita, kadar nam izdelek dostavi zgolj ogrodje dogajanja, preostalo pa zapolni naša lastna domišljija. A v primeru Tenebris Somnia domišljija lahko mirno počiva – nekatere pošasti bomo namreč videli zelo od blizu, in to preko odlično režiranih vmesnih prizorov z živimi igralci (FMV).

Te FMV-scene so nedvomno največja privlačnost igre. Zdijo se delo nekoga, ki prosti čas preživlja ob starih Silent Hill igrah in prebiranju vnosov iz spletnega bloga SCP Foundation. Osebno me je v zdaj že dveh napovednikih najbolj prestrašila ženska z dvojnim obrazom, a tudi moški, ki mu iz glave rastejo sveče, je izjemno izvirna in nelagodna zamisel.

Najnovejši napovednik razkrije tudi nekaj igranja. Igrali bomo dekle, ki jo preganjajo more, v katerih pošasti ubijejo njenega bivšega fanta. A hitro postane jasno, da te prikazni niso le prividi – kmalu ji začnejo streči po življenju tudi v resničnosti. Na nas bo, da razvozlamo skrivnost njihovega obstoja in ob tem – če je le mogoče – ostanemo živi.

Tenebris Somnia bo med igranjem ponujal reševanje ugank, pred pošastmi bomo lahko tudi bežali, v skrajnih primerih pa bomo smeli poseči po orožju in si tako začasno izboriti nekaj varnosti.

Novi napovednik je enako impresiven kot prvi – žal pa tudi tokrat še ni razkril datuma izida. Vseeno pa ni vse izgubljeno: igro lahko že zdaj preizkusite preko kratkega dema na Steamu.

Najavljen Mortal Shell 2

0

Razvijalec Cold Symmetry nam je pred petimi leti dostavil svoj prvi naslov Mortal Shell, ki je ponujal kar nekaj zanimivih idej. Žal to ni rezultiralo v takšnem soulslike izdelku, ki bi lahko resneje konkuriral mojstrovinam razvijalca FromSoftware, a je šlo za dovolj dobro igro, s katero je razvijalec pokazal, da se za soulslike popravek ni treba več zanašati zgolj na japonske studie – kar je kasneje potrdil tudi odlični Lies of P.

Igra se je očitno tudi dovolj dobro prodajala, da se je razvijalec hitro lotil nadaljevanja, ki je bilo premierno predstavljeno na včerajšnji prireditvi Summer Game Fest. Čeprav mi osebno Mortal Shell ni bil nič posebnega, sem njegovo estetiko prepoznal že na začetku napovednika – čeprav bo tokratna vizualna podoba nekoliko drugačna. Video spremlja metalska glasba, celoten ton predstavitve pa je precej nasilen in me je malce spomnil na novejše Doom igre. Igrali bomo kot Harbringer, naša pot pa nas bo vodila skozi kar 60 različnih temnic. Vrača se tudi mehanika iz izvirnika, kjer smo lahko prevzemali “lupine” padlih nasprotnikov in tako pridobili nove sposobnosti ter napadalne veščine.

Za igro smo za zdaj dobili le površinski napovednik, kar sicer ni presenetljivo, saj je datum izida okvirno določen za leto 2026. Mortal Shell 2 bo takrat izšel za PC, PS5 in XSX.

Tule je impresivna predelava misije iz igre Medal of Honor: Allied Assault v pogon Unreal Engine 5

0

Sodobna generacija igralcev se verjetno niti ne zaveda, kako pomembno vlogo je v zgodovini igranja odigrala igra Medal of Honor: Allied Assault – ali pa sploh še nikoli ni slišala za franšizo Medal of Honor, ki nas je leta 2002 naravnost odpihnila s svojo izjemno predstavitvijo. To so bili časi, ko smo imeli še sveže v spominu film Reševanje vojaka Ryana, nato pa smo lahko v Allied Assault tudi sami podoživeli napeto izkrcanje v Normandiji, tokrat v interaktivni obliki. Ta pristop k enoigralskim in večigralskim streljačinam je leto pozneje prevzela igra Call of Duty, ki je sčasoma zrasla v svetovno znano franšizo, medtem ko je ime Medal of Honor počasi tonilo v pozabo.

A nekateri se tega legendarnega naslova še vedno radi spominjamo – med njimi je tudi YouTuber Jos van Laar, ki se je lotil ambicioznega projekta: eno izmed misij iz igre je prenesel v pogon Unreal Engine 5. Gre za misijo Scuttling the U-529, ki morda res ni bila tako kinematografska kot izkrcanje v Normandiji, a se nam je kljub temu močno vtisnila v spomin. Gre za prikrito operacijo, v kateri se izdajamo za nemškega vojaka, previdno krmarimo skozi bazo, kažemo osebne dokumente in se trudimo ostati neopaženi – vse dokler ne sabotiramo nemške podmornice.

Predelava v sodobnem grafičnem pogonu jasno pokaže, kako bi nova tehnologija lahko dvignila napetost misije na povsem novo raven. Bolj podrobne teksture, realistično osvetljevanje in napredne obrazne animacije likov, ki nas nagovarjajo, ustvarijo občutek, kot da smo res tam. Včasih je treba celo komu zagroziti – in ni si težko predstavljati, da bi marsikateri igralec z veseljem pozdravil uradno predelavo takšne igre.

Žal je Jos van Laar projekt ustvaril predvsem kot portfeljsko predstavitev za svoj življenjepis, zato igre ne namerava omogočiti javnosti za preigravanje.

Možnosti za uradno predelavo pa so prav tako izjemno majhne – založnik EA je sicer licenco kratko obudil leta 2020 z VR igro Above and Beyond, a odtlej svoje napore znova osredotoča predvsem na serijo Battlefield.

Epic Games podarja igro Deathloop

0

Trgovina Epic Games zadnje čase podeljuje same poslastice, in potem ko so nam nedavno servirali igri Tiny Tina’s Wonderlands in Limbo, je na vrsto prišla še uspešnica, ki jo je skupaj spravil studio Arkane.

Deathloop je najnovejši naslov tega razvijalca, ki je med nami že hudo dolgo in nam je v preteklosti dostavil fenomenalne izdelke, kot so Dishonored in Prey. Problem pri teh naslovih ni bila njihova kvaliteta, ampak to, da zadeve ni kupilo veliko ljudi, zaradi česar je založnik Bethesda začel razvijalca siliti, da ustvari nekaj drugačnega.

Leta 2021 so nam tako dostavili malce drugačen naslov Deathloop, ki nas je na otoku Blackreef ujel v časovno zanko, na nas pa je bilo, da v enem dnevu razporedimo vrsto tarč tako, da jih lahko naenkrat ubijemo zaporedoma, to pa nam na koncu omogoči pobeg z otoka. Zaplet je bil enostaven in hkrati hudo nalezljiv za igranje, zadevo pa sta dodatno popestrila dva centralna lika ter stopnje, ki so omogočale več pristopov do vsake situacije. Deathloop je bil zabaven, a spet ga vsi igralci niso sprejeli s toplimi občutki, saj so nekateri pogrešali Arkanove prejšnje naslove, ki so bile bolj umirjene enoigralske igre. Deathloop se je od teh precej razlikoval tudi na račun močne večigralske komponente, ki je omogočala enemu igralcu, da je vdrl v svet drugega in mu tam otežil opravljanje misij.

Deathloop lahko zastonj prevzamete tule, obenem pa si lahko privoščite še eno brezplačnico, ki sliši na ime Ogu and the Secret Forest. To je manjši indie naslov, poln prikupnih bitij, ki ga lahko izkusite iz 2D pogleda in si ga lahko v knjižnico prenesete tukaj.

Oba naslova bosta brezplačna vse do 12. junija, nakar v ponudbo stopi novi brezplačni naslov Two Point Hospital, ki ga Epic Games do sedaj zastonj še ni podelil.

Nioh 3 uradno najavljen

0

Nedavna Sonyjeva konferenca PlayStation iger ni prinesla kakšnih res velikih presenečenj — z izjemo ene igre. Razvijalec Team Ninja je namreč povsem nepričakovano napovedal tretji del serije Nioh, ki so ga oboževalci zahtevali že leta, a se je vse do prejšnjega tedna zdelo, da japonski studio zanimajo predvsem druge igre.

Najava je bila presenetljiva tudi zato, ker ima Team Ninja že zdaj polne roke dela z večjimi projekti. Očitno se v njihovih pisarnah ponoči ne spi. Lani so predstavili svoj prvi naslov v odprtem svetu Rise of the Ronin, letos pa so že dostavili predelavo Ninja Gaiden 2 Black. Za letošnje leto so napovedali še razvoj iger Venus Vacation Prism: Dead or Alive Xtreme in Ninja Gaiden 4, vmes pa so očitno našli še nekaj prostih rok, ki zdaj sestavljajo Nioh 3.

Skrivnost njihove učinkovitosti ni ravno velika uganka. Tako kot studio RGG, ki že leta redno izdaja nova poglavja serije Yakuza oz. Like a Dragon, si tudi Team Ninja iz svojih prejšnjih iger pogosto izposoja animacije in 3D-modele, ki jih v naslednjih naslovih le nekoliko prilagodi. Zaradi tega si številne njihove igre med seboj precej podobne. Tudi novi napovednik za Nioh 3 nas ni ravno navdušil z grafično podobo, a igralci jim to pogosto odpustimo — če le še naprej dostavljajo zabavne igralne izkušnje.

In Team Ninja zadnja leta res servira same uspešnice, zato sumimo, da bo dobro sprejet tudi Nioh 3. Od Nioh 2 je minilo že pet let, tretji del pa bo večinoma nadaljeval njegovo igralno evolucijo — z eno pomembno novostjo: zdaj bo naš heroj lahko tudi skakal. Napovednik obljublja tudi bolj odprt svet.

Žal bo treba na izid še nekoliko počakati, saj je načrtovan za “začetek leta 2026”. A razvijalec nas ni pustil povsem praznih rok – že zdaj si lahko na konzoli prenesete demo, ki predstavi tudi novost dveh igralnih slogov: samuraja in ninje. Igra bo ob izidu na voljo tako na PC-ju kot tudi konzoli PlayStation 5, Xbox Series X pa bo tudi tokrat ignoriran.

Borderlands 2 lahko trenutno dobite brezplačno na Steamu

0

Letos jeseni bomo dobili četrti del franšize Borderlands, razvijalec Gearbox pa trenutno pripravlja nekoliko obsežnejšo promocijo, ki vključuje tudi brezplačno deljenje nekaterih prejšnjih poglavij. Pisali smo že o zdaj že zaključenem brezplačnem obdobju igre Tiny Tina’s Wonderlands na platformi Epic Games, zdaj pa je na vrsti Steam, ki trenutno deli brezplačne kopije igre Borderlands 2.

Drugi del je danes resda star že 13 let, a ga marsikdo še vedno označuje za najboljšega v seriji. Gearbox je namreč takrat igralno formulo občutno nadgradil: streljanje in zbiranje orožij je postalo zares zabavno, humor pa ni bil tako pretiran kot v tretjem delu. Poleg tega je tu še glavni antagonist Handsome Jack, ki se je igralcem močno priljubil – postal je tako priljubljen, da ga je Gearbox v določeni meri skušal vrniti v tretjem delu, pomembno vlogo pa je odigral tudi v pustolovščini Tales from the Borderlands.

Drugi del vsebuje ogromno kampanjo, razvijalec pa je zanj pripravil tudi celo vrsto manjših in večjih DLC-jev. Nekateri med njimi dodajo obsežno vsebino – Captain Scarlett and Her Pirate’s Booty nas na primer popelje na povsem novo, razvejano karto, po kateri se po peščenih sipinah vozimo s piratsko ladjo. Mnogi igralci te dodatke ocenjujejo kot boljše od zgodbe v glavni kampanji. Žal ti dodatki niso brezplačni, a če si omislite paket Game of the Year, jih lahko dobite po znižani ceni 9,89 €.

Morda bodo zaradi mojih pohval koga presenetile ocene na Steamu, ki so trenutno močno negativne. Igra sicer velja za kakovostno, vendar so uporabniki začeli vse igre iz serije Borderlands množično ocenjevali negativno — razlog za to pa je novi uporabniški sporazum, zaradi katerega naj bi založnik 2K začel podrobneje spremljati uporabniške podatke.

Če vas to ne moti, lahko igro brezplačno prevzamete na naslednji povezavi. Čas za to imate do 8. junija. Če pa si želite nadaljnjih Borderlands avantur, lahko preverite tudi tretji del, ki je trenutno znižan za kar 95 % in to na vsega 2,99 €.

The Witcher 4 dobil prvi igralni posnetek

0

Razvijalec CD Projekt RED je konec lanskega leta tudi uradno predstavil četrti del franšize Veščec, in nekam presenetljivo je v glavno vlogo potisnil Ciri, ki so jo sicer igralci v osrednji vlogi zahtevali že leta, a vseeno sem osebno pričakoval, da bomo gledali v neko povsem svežo zgodbo, ki bo vsebovala samo nekaj referenc na Geralta in ostalo znano kompanijo.

Že ob prvem napovedniku smo dobili občutek, da igre The Witcher 4 še dolgo ne bo na spregled, kar je kasneje potrdil tudi sam studio v finančnem poročilu, kjer je investitorjem povedal, da igre ni za pričakovati na trgu pred letom 2027. Zato je malce bizarno, da smo včeraj dobili prvi igralni napovednik, ki naj bi bil sicer samo tehnična demonstracija delovanja igre in ne igralni napovednik v klasičnem smislu, vendar nam je že zdaj jasno, da bo nekako takšna tudi končna podoba izdelka. Na spletnih forumih in Redditu je zato marsikdo razvijalca obtožil, da se vrača na stara pota prevelikih obljub in prezgodnjega draženja z naslovom, ki je še daleč v prihodnosti, in grenki spomini na Cyberpunk 2077 niso bili pozabljeni.

Je pa pokazano bilo vsekakor impresivno. CDPR je za razvoj nove igre preklopil na novi pogon Unreal Engine 5.6, in ta vsebuje vrsto tehničnih naprednosti, ki studiu prej niso bile dostopne. Preko tehnologije Lumen je zdaj izrisovanje odprtega sveta lažje in ne vsebuje tako očitnih mej zabrisanih tekstur, tako da so razgledi lahko fenomenalni. Potem je tu opcija Metahumans, ki omogoča izrisovanje res unikatnih NPC-jev znotraj novega mesta Kovir, naš novi konj pa tokrat ne sliši na ime Roach, ampak Kelpie, in temu je razvijalec namenil veliko pozornosti pri oblikovanju njegovega skeleta.

Kratka predstavitev nam da jasno vedeti, da ima CDPR še vedno ogromno talenta pri oblikovanju prepričljive divjine, ki vsebuje ogromno podrobnosti, in tudi naselbina Kovir je impresivna. Sicer je tule razvijalec malce pretiraval pri hvaljenju živega in reaktivnega mesta ter njegovih prebivalcev, saj je vsakemu že zdaj jasno, da je v tem prikazu igranja cel kup skriptiranih dogodkov, kot je denimo srečanje z nekom, ki se mu ob trku teles iz košare po tleh raztresejo jabolka, in dvomimo, da nek gostilničar po cele dneve iz svoje gostilne meče nekega pijanca.

Skratka, prikazano je videti dobro, a res se je težko veseliti neke igre, ki je še nekje dve leti oddaljena od izida. V tolažbo nam je vsaj to, da se očitno Poljaki prav dobro znajdejo v novem pogonu, in bi zaradi tega znala biti optimizacija ob izidu precej boljša kot pri njihovih prejšnjih igrah – vse prikazano naj bi teklo na običajni verziji konzole PlayStation 5, in to pri 60 sličicah na sekundo.

Sony za danes pripravlja večjo predstavitev PlayStation iger

0

Junij je tradicionalno mesec, v katerem smo dobili poplavo igričarskih novic. To pravilo je uveljavil festival iger E3, in čeprav je zdaj že del zgodovine, tradicijo nadaljuje dogodek Summer Game Fest, ki se začne že ta petek in bo čez vikend na oder zvabil tudi Microsoft z lastno predstavitvijo Xbox Games Showcase.

Letošnji junij pa bo še bolj raznolik kot običajno. Jutri namreč Nintendo – po vseh teh letih – pripravlja predstavitev svoje nove konzole, Nintendo Switch 2, ki je tudi v Sloveniji sprožila ogromno zanimanja. Ob vsem tem dogajanju je Sonyja nekoliko zaskrbelo, da bi kdo utegnil pozabiti na njihovo lastno konzolo PlayStation 5. Ta resda letos nima napovedanih cele vrste večjih naslovov, a to ne pomeni, da bodo njeni lastniki ostali praznih rok.

Sony je zato presenetil z najavo lastne konference, ki se bo odvila že danes – torej dan predtem, ko njegov večni tekmec Nintendo lansira novo konzolo. Novi State of Play bo trajal dobrih 40 minut, kot običajno pa založnik ni razkril, katere igre bomo točno videli, zato se moramo znova zanesti na ugibanja.

Novinar Tom Henderson pravi, da bomo morda ugledali nekaj novega na področju franšize God of War. V preteklosti smo že slišali govorice o predelavah prvih nekaj iger, ki so se dogajale še v Grčiji, a tokrat naj bi šlo za drug projekt. Tudi ta bo postavljen v Grčijo, a bo predstavljen iz 2.5D pogleda in spadal v žanr metroidvanie. Pričakujemo torej nekaj podobnega, kot je bila igra Prince of Persia: The Lost Crown.

Nekaj časa si bo zagotovo rezervirala tudi igra Death Stranding 2, ki izide konec meseca – odkrito povedano pa sem o njej že videl dovolj, da res ne potrebujem še ene predstavitve. Potem je tu še Ghost of Yotei, ki izide oktobra, a zanj še vedno nismo videli pravega igralnega napovednika. Upamo, da bo vsaj eno večje, še nerazkrito presenečenje.

State of Play bomo lahko nocoj, 4. junija ob 23.00, spremljali na YouTubu ali Twitchu.

ChatGPT se bo zdaj spomnil vaših prejšnjih pogovorov

Ena bolj tečnih lastnosti priljubljenega pogovornega bota ChatGPT je ta, da si umetna inteligenca ne zapomni vaših prejšnjih pogovorov, zato ji je treba eno in isto stvar razlagati večkrat. S tem problemom se sicer ne soočajo tisti uporabniki, ki plačujejo mesečno naročnino, saj imajo dostop do bolj razvite različice že od aprila. Brezplačni uporabniki pa so bili do zdaj ujeti v cikel, kjer si se lahko nekaj časa pogovarjal z napredno različico umetne inteligence, dokler nisi dosegel omejitve. Nato si moral preklopiti na manj napreden model, s tem pa se je izgubil tudi ves dosedanji pogovor – zaradi česar si moral botu vse znova razložiti.

Tega bo zdaj konec, saj je podjetje OpenAI napovedalo, da si bo ChatGPT odslej zapomnil pogovore tudi pri vseh brezplačnih uporabnikih. Pomnjenje sicer ne bo tako napredno kot pri tistih, ki plačujejo naročnino, bo pa vseeno dovolj razvito, da odpravi zgornjo težavo. Spomin pa lahko koristi tudi drugje – če ste se denimo z umetno inteligenco pogovarjali kak teden nazaj in se ne spomnite določene povezave, ki vam jo je takrat posredovala, boste zdaj vse to lahko enostavno priklicali nazaj. Prav tako se bo ChatGPT učil iz vaših prejšnjih pogovorov, tako da bo lahko svoje odgovore bolje prilagodil prav vam ter se izogibal napakam, na katere ste ga v preteklosti že opozorili.

Tisti, ki za uporabo tega pogovornega bota plačujejo, bodo še vedno v prednosti – njihova različica spomina bo segala dlje v preteklost in si bo lahko zapomnila razgovore, opravljene pred meseci. Brezplačni uporabniki pa boste imeli na voljo le krajši spomin, ki sega nekaj dni nazaj.

Če vas morda skrbi, da bi OpenAI te podatke lahko zlorabil, ali vam preprosto ni všeč, da si umetna inteligenca hrani prejšnje pogovore, lahko to funkcijo kadar koli izklopite v nastavitvah. V Evropski uniji je zakonodaja na tem področju še strožja, zato je pomnjenje pogovorov že privzeto izklopljeno, kar pomeni, da ga boste morali ročno vklopiti sami. Več o tem na naslednji povezavi.

300 konzol Switch 2 v prtljažniku: slovenski trgovec postal spletna senzacija

Izid nove konzole Nintendo Switch 2 je zdaj že praktično pred vrati. Čeprav razkritje naprave in do zdaj predstavljene funkcije nas niso ravno odpihnile, tega večina igralcev sploh ni zahtevala. Želeli so si le močnejše konzole, ki jo lahko priklopijo na televizor ali vzamejo s seboj na pot – in prav to namerava Nintendo tudi dostaviti. Povpraševanje je tolikšno, da trgovci že zdaj težko dohajajo prednaročila.

Pomanjkanje zaloge čutijo tudi večje države, v Sloveniji pa je stanje še bolj skopo, saj smo za Nintendo precej nepomemben trg. Glavni uvoznik za našo regijo je grška veriga CD Media, ki smo jo prosili, če bi eno konzolo morda lahko predstavili na nedavnem dogodku Na meji nevidnega. A za sodelovanje niso bili zainteresirani. Prav tako smo bili izključeni s seznama medijev, ki bi prejeli testno enoto konzole – te so namreč “rezervirane samo za medije, ki so na Nintendovem seznamu.” Tako da recenzije od nas ne boste videli – kar je precej ironično, saj smo v preteklosti brez težav prejeli Xbox Series X, ki v Sloveniji sploh nima uradne distribucije.

konzolko

Dobava Nintendo Switch 2 torej povzroča sive lase tudi slovenskim trgovcem. Eden od njih pa se je odločil, da bo zadevo vzel v svoje roke – in pri tem postal spletna senzacija. Gre za lastnika trgovine Konzolko, ki je potrdil, da povpraševanje po Switchu 2 presega celo zanimanje, ki ga je pred leti požel prvi Switch. Zalogo je zato poiskal na odročnem delu Italije, tja pa se je odpravil kar s svojo Teslo. V vozilo mu je uspelo stlačiti kar 300 enot nove konzole, ki na srečo prihaja v manjšem pakiranju. Zatem se je tako naložen odpravil nazaj proti Sloveniji – svoj podvig pa delil na spletu.

Bro wtf
byu/MightyPelipper inNintendoSwitch2

Njegovo potovanje je hitro pritegnilo pozornost. Na Redditu se je odprla daljša razprava, kjer so ga sprva precej kritizirali – a ko se je izkazalo, da ne gre za preprodajalca, temveč za trgovca, ki zgolj išče zalogo za svoje stranke, so se komentarji hitro omehčali. Spletna stran VGC je o slovenskem popotniku celo objavila članek, Konzolko pa si je s samo eno sliko ustvaril odlično reklamo, ki je zagotovo blagodejno vplivala tudi na prodajo. Na spletni strani trgovine je Nintendo Switch 2 še vedno na zalogi in sicer po ceni 499 €.

Če se boste odločili za nakup nove konzole, bodite pozorni tudi na navodila. Nintendo opozarja, da je na zaslonu prisoten zaščitni sloj, ki ga ne smete odstraniti – četudi bi vas morda zamikalo, kot se to dogaja pri novih televizorjih ali monitorjih.

Nintendo Switch 2 bo v roke kupcev prispel 5. junija. Na ta dan bo treba preko spleta prenesti tudi večjo posodobitev – brez nje konzola preprosto ne bo delovala.

Serija Gen V dobila napovednik za 2. sezono

0

Superherojska serija The Boys nas je pred leti očarala s svojim brutalnim pristopom k zgodbi, ki v vesoljih DC in Marvel ostaja strogo ločena na dobre in slabe fante. Tukaj pa so tudi “dobričine” pogosto farsa, ki na navadne ljudi gledajo zviška – in prav zabavno je videti, kako kri šprica na vse strani, raztelešenja pa so nekaj povsem običajnega.

Medtem ko čakamo na peto in hkrati zaključno sezono glavne serije, nam bo Amazon serviral drugo poglavje sestrske serije Gen V, ki smo jo prvič spoznali leta 2023 in bili takrat prijetno presenečeni nad njeno kvaliteto. Serija je bila sicer štorijalno usmerjena v malce mlajšo publiko, saj se zgodba vrti okoli mladih superjunakov, ki se svojih nadnaravnih sposobnosti šele učijo na univerzi Godolkin. Čeprav je imela nekoliko drugačen ton, so v njej uživali tudi starejši gledalci, saj je ponudila zanimiv vpogled v dogodke iz glavne serije – a z druge perspektive.

Druga sezona bo v primerjavi s prvo še nekoliko temačnejša. Homelander je namreč prevzel nadzor nad Belo hišo, njegov vpliv pa se hitro širi – čutiti ga je tudi med študenti na Godolkinu. Mlajšim superjunakom se poskuša vcepiti misel, da so navadni ljudje manjvredni in v bistvu njihovi sužnji. Začenja se resna indoktrinacija mladih umov, ki se ne bodo več pilili v učilnicah, temveč kar v nekakšnih bojevalnih arenah.

Fokus serije ostaja na mladih superjunakih, a nekaj časa bo namenjenega tudi jezno razpoloženemu očetu Polarityju, ki je besen na univerzo, saj je njegov sin Andre skrivnostno izginil – za njim se je izgubila vsaka sled. To izginotje sicer ni bilo načrtovano v izvirni zasnovi druge sezone, a je nastalo po sili razmer, saj je igralec Chance Perdomo marca lani tragično izgubil življenje v motoristični nesreči – tik pred začetkom snemanja nove sezone.

Drugo sezono serije Gen V bomo na pretočnem servisu Prime Video lahko spremljali od 17. septembra dalje, epilog serije The Boys pa lahko pričakujemo nekje poleti 2026.

Nova igra razvijalca franšize Hitman se imenuje 007 First Light

0

Razvijalec IO Interactive, ki ga že celo večnost poznamo po seriji enoigralskih naslovov Hitman (in pri tem malce pozabimo, da so ustvarili tudi precej pozabljeni igri Kane & Lynch), nam je včeraj sporočil, da je njihov novi naslov končno dobil tudi uradno ime – 007: First Light.

Da studio dela na novi igri o Jamesu Bondu, seveda ni nobeno presenečenje, saj smo to izvedeli že pred štirimi leti, ko so predstavili prvi dražilnik. Očitno se je razvoj igre takrat šele dobro začel, saj smo šele zdaj prišli do točke, ko lahko pričakujemo tudi prve posnetke igranja. Sam naslov pa namiguje, da bomo tokrat vrnjeni v preteklost in si bomo ogledali začetek zgodbe prefinjenega agenta 007.

IO Interactive je navdušen nad dejstvom, da so dobili priložnost povedati povsem novo in izvirno zgodbo v svetu Jamesa Bonda. Igre na osnovi te licence smo sicer že dobili, a so večinoma temeljile na predelavah filmskih zgodb. Tokrat pa bomo deležni nečesa povsem svežega – in nad tem bodo zagotovo navdušeni vsi oboževalci tega skrivnostnega agenta, ki je zdaj že kar nenavadno dolgo na počitku. Licenca James Bond je namreč še vedno izjemno priljubljena in zlahka zapolni sedeže kinodvoran. Zadnji film je izšel leta 2021, nakar se je začelo dolgo iskanje naslednika Daniela Craiga. Letos pa je Amazon od družine Broccoli odkupil celotno licenco, kar pomeni, da zdaj o prihodnosti te franšize odloča izključno Amazon.

Razvijalec je sicer za zdaj zgolj razkril novo ime igre in predstavil uradno spletno stran, ki pa ni posebej zgovorna – a brez skrbi: IO Interactive obljublja, da bomo že ta teden izvedeli veliko več. Najverjetneje se bo to zgodilo že ta petek na predstavitvi iger Summer Game Fest.

Končno smo dobili napovednik za finalno sezono serije Stranger Things

0

Resnično sovražim sodoben pristop k oblikovanju televizijskih serij, kjer moramo med sezonami čakati po dve leti ali celo več. A še to bi bilo znosno, če bi nato v sezoni vsaj prejeli večjo količino epizod – a največkrat jih dobimo zgolj osem. Druga sezona serije The Last of Us nam jih je denimo ponudila le sedem. Prvak v tem pogledu je Netflixova serija Stranger Things, ki je od leta 2016 neprestano v izdelavi, po devetih letih pa bomo šele dobili peto sezono. Ta bo sicer vsebovala daljše epizode, vendar gre bolj za slabo tolažbo, saj je od zadnje sezone minilo že toliko časa, da se marsikateri gledalec verjetno sploh ne spomni več, kaj se je zgodilo.

Tega problema denimo ni imela serija Živi mrtveci, ki je v enakem časovnem obdobju – med letoma 2010 in 2019 – uspela sproducirati kar devet sezon materiala z več kot 140 epizodami.

Oboževalci Stranger Things zagotovo še vedno obstajajo in se veselijo zadnje sezone, čeprav bodo tudi oni težko sprejeli dejstvo, da so zdaj vsi igralci precej starejši kot v prvi sezoni. Millie Bobby Brown je bila takrat stara 12 let, danes pa je 21-letna ženska, ki je že poročena. Podobno velja tudi za ostale člane igralske zasedbe – Joe Keery, ki igra Steva Harringtona, je bil na začetku prepričljiv srednješolec, danes pa jih ima že 33.

Pustimo bentenje nad predolgimi premori ob strani in se raje osredotočimo na vsebino napovednika, ki je videti obetavno. Ne prikazuje le novih kadrov prihajajoče sezone, temveč vključuje tudi posnetke iz prejšnjih sezon, v katerih lahko znova vidimo mlade obraze igralcev. Očitno bo zadnja sezona precej napeta in bo razdeljena v tri vsebinske sklope.

Prvi del, imenovan Volume One, bo izšel 26. novembra in bo obsegal štiri epizode. Nato bomo 25. decembra prejeli tri epizode sklopa Volume Two, zaključni epilog pa bo na ogled 31. decembra.

Tule je dobrih 5 minut destrukcije mesta v igri Battlefield 6

0

Obstoj igre Battlefield 6 ni nobena skrivnost, saj za njo trenutno poteka zaprto testiranje, in čeprav igralci ne bi smeli javno deliti svojega igranja, se to dogaja neprestano, založnik EA pa teh posnetkov nič kaj preveč pridno ne odstranjuje s spleta. Vse skupaj bi znal biti celo del pretkane marketinške strategije in malce spomni na pristop, ki ga je ubral Microsoft, preden je uradno najavil predelavo igre The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered.

Nedavno smo tako dobili dobrih 5 minut neprekinjenega igranja nekoga, ki se tokrat ni lotil predstaviti strelske akcije, ampak se je osredotočil predvsem na sistem napredne fizike, ki ga bomo dobili v tem naslovu. Battlefield igre so sicer od vedno slovele po temu, zdi pa se, da bo šesti del najbolj napreden do sedaj.

Razvijalec DICE se je odločil s šestim poglavjem vrniti v moderno ero, kar je logična poteza, saj sta se tam odvijala tudi tretji in četrti del, ki še vedno mesečno nabereta lepo igralno bazo. Moderna doba da razvijalcu tudi možnost uvedbe orožarne, ki ima moč, da sodobne zgradbe hitro spremeni v mešanico opek in kamenja, in raven destrukcije bo v šestem delu konkretna, čeprav ne moremo mimo tega, da so bile govorice glede stopnje uničenja malce zapretiravane.

Kakor lahko vidimo v igralnem posnetku, bomo lahko preko bazuk lepo preuredili pročelje marsikakšne stavbe, in impresivno je videti ogromno eksplozijo, ki ji sledi zavesa dima, nakar prej lep blok ostane na pol porušen. Preko min lahko delamo celo luknje v cestah, kar bi znalo dodati nek taktični pristop v borbi proti tankom.

Ne moremo pa kar rušiti celih stavb, in nekatere od njih so na naše napade precej bolj odporne kot druge. Pri enih lahko denimo porušimo polovico nadstropij, a če v to uničeno pročelje znova izstrelimo raketo, ne bomo doživeli nadaljnjega rušenja. Ene od stavb se ne porušijo niti na pol, ampak se pri njih samo malce razbijejo lesene žaluzije. Iz tega lahko potegnemo sklep, da na mapah ne bomo mogli kar poravnati celega mesta in da bo sistem fizike sicer impresiven, vendar ne vidim, če bi porušene stavbe igrale kakšen resen element v strategiji strelskih spopadov. V enem kadru lahko celo vidimo igralca, ki poskuša skočiti na tla, ki so ven pokukala iz napol uničene stavbe, a gor ni bil zmožen splezati.

Battlefield 6 še nima datuma izida, a glede na vse testiranje stavimo, da bomo o tem naslovu slišali veliko več na festivalu iger Summer Game Fest, ki se bo začel že čez slab teden.

Risana serija King Of The Hill po 16 letih dobiva novo sezono

0

Popularne, če ne že kar legendarne risane serije, ki so med nami že desetletja, se vse po vrsti držijo formule, po kateri se liki nikoli zares ne postarajo. Bart iz Simpsonovih je še vedno majhen deček, fantje iz South Parka pa še vedno obiskujejo nižje razrede osnovne šole. Tega pristopa se je dolgo držala tudi serija King of the Hill, ki jo je leta 1997 zasnoval Mike Judge in je med rednim predvajanjem nabrala kar 13 sezon – zadnja se je na televizijskih zaslonih predvajala leta 2009.

Mike Judge se je v zadnjih letih odločil nekoliko obuditi svoje legendarne stvaritve. Tako sta se na zaslone že vrnila Beavis in Butthead, zdaj pa novo sezono dobiva tudi King of the Hill, ki pa bo tokrat nekoliko drugačen, saj so liki od zadnjega srečanja dejansko postarali.

Vsaj na to namiguje uvodna sekvenca, ki je glasbeno sicer enaka tistim iz prejšnjih sezon. Spet lahko vidimo stare znance, kako po cele dneve stojijo pred Hankovo ograjo in srkajo pivo iz pločevink. V vmesnih kadrih zasledimo rahle namige na potencialne epizode: Bill nosi masko, kar bi lahko nakazovalo, da je prebolel okužbo s koronavirusom, Dale pa kandidira za župana. Najbolj presenetljiv je zaključni del uvoda, v katerem vidimo Bobbyja – zdaj odraslega fanta s sledovi brade. To pomeni, da je v seriji dejansko minilo nekaj resničnega časa, čeprav Hank še vedno izgleda skorajda enako kot pred leti. Premisa pravi, da sta se Hank in Peggy po uspešni karieri v Savdski Arabiji vrnila domov in se ponovno povezala s starimi prijatelji, Bobby pa je postal uspešen kuhar v Dallasu in prosti čas preživlja s svojimi nekdanjimi sošolci.

14. sezona serije King of the Hill bo premiero doživela 4. avgusta in to na pretočnem servisu Disney+.

Nekdo je igro The Elder Scrolls: Morrowind spremenil v RPG izkušnjo tipa Baldur’s Gate

0

Modderji so za več kot dve desetletji staro igro The Elder Scrolls: Morrowind ustvarili že cel kup manjših in večjih projektov, zdaj pa smo naleteli na enega, ki igranju dobesedno dostavi novo perspektivo. Pred vami bo še vedno dobra stara kampanja izvirne igre, ki pa jo lahko preko moda OpenNevermind zdaj izkusite iz zgoraj gledanega (izometričnega) pogleda. Ta bo marsikaterega starejšega igralca takoj spomnil na starošolske RPG-je, kot so Baldur’s Gate, Planescape: Torment in Icewind Dale, ki smo jih igrali iz tovrstnega zornega kota.

Kako to deluje v praksi, je v svojem novem videu prikazal YouTuber Mehrunes Mike, ki je originalni mod – dostopen preko spodnje povezave – nadgradil z uporabniškim vmesnikom, ki ga je ustvaril sam. Osnovni mod namreč zgolj prestavi kamero v nov pogled, a ostaja vezan na izvirni vmesnik, zaradi česar je igranje nerodno. Mike je ta vmesnik preselil na spodnji rob zaslona in dodal množico lažje dostopnih bližnjic za orožja in uroke. Poleg tega imajo vsi nasprotniki prikazane indikatorje zdravja ter celo predogledne sličice, tako da točno veste, koga napadate ali s kom se pogovarjate.

Končni rezultat je videti presenetljivo igrivo – Morrowind se presenetljivo dobro obnese iz tovrstne perspektive. Res je, da nekaj hroščev še obstaja in Mike je moral za določene naloge hitro skočiti nazaj v prvoosebni pogled, a na splošno je igranje udobno. Prav tako je mahanje z orožjem iz izometričnega pogleda manj moteče kot v prvoosebnem načinu, kjer orožja pogosto “udarjajo” skozi nasprotnikov model.

Za igranje tega moda boste potrebovali nameščeno predelano različico Morrowinda – OpenMW. Nato si prenesete še OpenNevermind in sledite priloženim navodilom za namestitev. Žal pa Mehrunes Mike (še) ni izdal svojega izboljšanega vmesnika – upamo, da se bo to kmalu spremenilo.

Tule je novih 20 minut igranja predelave igre The Elder Scrolls: Morrowind

0

Medtem ko razvijalec Bethesda vse svoje napore trenutno usmerja v razvoj petega dela franšize The Elder Scrolls, poskušajo oboževalci vmesni čas zapolniti s predelavami prejšnjih iger. Pod eno od teh se je podpisala celo sama Bethesda, ki nam je pred kratkim predstavila uradno predelavo igre The Elder Scrolls: Oblivion Remastered – a to še zdaleč ni edini projekt, ob katerem bomo lahko obujali spomine.

Še preden smo sploh dobili uradno različico, je skupina oboževalcev že delala na svoji predelavi Obliviona. Projekt Skyblivion bo namreč celotno kampanjo Obliviona preselil v naprednejši pogon Skyrima, pri čemer Bethesda temu modderskemu podvigu ne nasprotuje – prav nasprotno, razvijalec je ekipo navdušencev celo povabil v svoje pisarne. V Skyrim pa bo preseljen tudi mod Skywind, ki je še bolj ambiciozen, saj namerava grafično in igralno prenoviti celotno kampanjo legendarne igre Morrowind.

Morrowind še danes velja za enega najvplivnejših RPG-jev vseh časov, a ga je novim generacijam igralcev precej težko priporočiti. V resnici ga bodo znali ceniti predvsem najbolj goreči ljubitelji žanra. Po več kot dveh desetletjih njegova zgodba ostaja izjemna, a mlajši igralci bodo verjetno začudeno gledali v zastarelo grafiko, boleče počasno gibanje, okorne bojne mehanike, prazna mesta in skoraj popolno odsotnost glasovnega igranja. Večina besedila v igri je podana zgolj pisno, napredovanje pa poteka z izbiranjem ključnih pojmov v obsežnih zidovih besedila.

Skywind želi vse to izboljšati in prilagoditi sodobnemu občinstvu. Čeprav je tudi pogon Skyrima že star več kot desetletje, je njegova grafična podoba bistveno prijaznejša sodobnim igralcem. Nedavno smo dobili nov 20-minutni igralni napovednik, ki prikazuje, kako predano ekipa sledi svoji viziji. Ena največjih nalog je bil prenos vsega izvirnega besedila v novo obliko dialogov. Pri tem so dodali tudi glasovno podajanje, ki je sicer sestavni del Skyrima, v Morrowindu pa ga ni bilo. Že ta vidik je ogromen podvig za ekipo prostovoljcev – še posebej, če upoštevamo, da Morrowind vsebuje približno 3.000 NPC-jev, kar je skoraj trikrat več kot v Skyrimu.

Gre torej za ogromen projekt, ki se razvija že več kot 13 let. Čeprav uradnega datuma izida še vedno ni, se v zadnjih posodobitvah že kaže luč na koncu tunela. Večina ključnih sistemov je končanih, v številnih segmentih potekajo že zaključni pregledi. Največ dela ostaja še pri oblikovanju notranjih prostorov, ki so trenutno dokončani približno 60-odstotno. A dobra novica je ta, da je programiranje – najtežji del tovrstnih projektov – praktično končano. Upamo torej, da bo Skywind vendarle izšel nekje med letoma 2026 in 2027. Ekipa še vedno išče prostovoljce za delo in če vas kaj takšnega zanima, lahko prijavo opravite na uradni strani projekta.

Igra Davy x Jones vas bo postavila v vlogo slavnega pirata, ki poskuša pobegniti iz pekla

0

Pred leti so se vsi razvijalci kar naenkrat lotili gusarskih iger, kar me je spomnilo na čase, ko so vsi delali drugosvetovne streljačine in strategije. V obeh primerih je navdušenje sčasoma splahnelo, a razvijalec Parasight bo zdaj z igro Davy x Jones skušal privabiti še kakega igralca, ki ima še vedno neusahljivo željo po rumu, tečnih papigah ter okončinah iz lesa ali kavlja.

A Davy x Jones ne bo tipična gusarska odprava, v kateri bi z leseno barkačo nagajali premožnim angleškim galejam. Tokrat bomo skočili v bolj fantazijski svet. Nadzorovali bomo legendarnega gusarja Davyja Jonesa, ki je bil izdan in usmrčen do te mere, da so mu kar odsekali glavo. Zbudimo se sredi pekla, naša glava zdaj lebdi poleg nas, a takšno raztelešenje ne ugasne naše želje po maščevanju. Tako se vkrcamo na svojo komaj stoječo ladjo Abby in se podamo na prvoosebno avanturo, ki nas bo vodila skozi devet otokov – ti pa kar lebdijo sredi oblakov.

Gre za vsekakor unikatno izkušnjo z domišljijsko oblikovanimi stopnjami – redko dobimo igre, kjer protagonistu manjka glava na telesu. Ključna bo igralna formula, ki bo temeljila na mečevanju in streljanju. Videno v prvem napovedniku deluje akcija nekoliko počasno in leseno, a morda bo bojevanje bolj taktično naravnano, kar bi lahko pomenilo, da bo treba vsak napad in obrambo pametno načrtovati. A vsega tega ne moremo zanesljivo sklepati iz zgolj nekaj sekund posnetkov pretepanja.

Davy x Jones še nima datuma izida, si pa lahko že zdaj ogledate njegovo Steam stran – sistemske zahteve so zaenkrat presenetljivo nizke.

Strategija Warhammer 40k: Dawn of War dobiva manjšo obnovo

0

Moje prvo srečanje z vesoljem Warhammer 40,000 se je zgodilo leta 2004, ko sem na svojem PC-ju zagnal realnočasovno strategijo Dawn of War – in spomnim se, da sem se ob igranju prešerno zabaval. V začetku drugega tisočletja sem bil – tako kot številni drugi igralci – velik oboževalec žanra strategij. To ljubezen je v meni prebudil Age of Empires II, zares pa sem se vanj zatreskal leta 2002, ko nam je Blizzard predstavil izvrstni Warcraft III. Po uspehu te igre so številni razvijalci nekaj časa poskušali kopirati njeno igralno formulo, a Warhammer 40,000: Dawn of War si je drznil ponuditi nekaj drugačnega – napredno strategijo, v kateri nadzorujemo vesoljske marince v enotah in se na bojišču poslužujemo taktičnih pristopov, kot sta skrivanje in streljanje iz zaklona.

Licenca Warhammer v zadnjih letih doživlja nekakšen preporod in razvijalec Relic Entertainment se je odločil, da tudi sam skoči na vlak predelav ter še vedno priljubljenemu Dawn of War pokloni nekaj vizualne osvežitve. Pri tem pa ne želijo pretiravati – cilj je predvsem izboljšati združljivost z moderno strojno opremo in odpraviti nekatere pomanjkljivosti izvirnika. Igra je denimo vsebovala kar štiri izvršilne datoteke za različne ločljivosti, pri čemer uporabniški vmesnik ni bil vedno ustrezno prilagojen. Večigralski način se še vedno opira na že zdavnaj ukinjen protokol GameSpy, kar je le ena od tehničnih neprilik, ki jih bo naslov Definitive Edition odpravil. Nadgradnja bo poleg tega prinesla tudi nekaj lepših vizualnih učinkov in izboljšano mejo izrisovanja.

Glede na prvi napovednik je jasno, da se Relic resnično želi držati koncepta manjših izboljšav in zato ni pričakovati večjih sprememb igralne formule. Upamo le, da bo poskrbljeno tudi za boljšo ločljivost uvodnega videa, ki je resda zastarel, a se ga še danes splača ogledati. Relic se noče izneveriti niti modderski skupnosti – napoveduje, da bodo obstoječe modifikacije v večini primerov združljive z novo različico igre. Kljub temu bodo nekateri avtorji morali opraviti manjše popravke, da bodo njihove stvaritve brezhibno delovale.

Warhammer 40,000: Dawn of War – Definitive Edition še nima točnega datuma izida, a naj bi na Steamu in GOG-u izšel enkrat letos.

Epic Games podarja igri Tiny Tina’s Wonderlands in Limbo

0

Baje, da se podarjenemu konju ne gleda v zobe, a v zadnjih dveh letih smo vseeno dodobra pregledali čekane ponudbe trgovine Epic Games, ki po vseh teh letih še vedno drži obljubo podeljevanja tedenskih brezplačnih iger. Vendar je bilo veliko teh naslovov slabše kakovosti ali pa so se brezplačnice začele ponavljati. Vsake toliko pa nas vseeno presenetijo s povsem svežo ponudbo – in takšno smo dobili ta teden, saj smo za brezplačni prevzem dobili dva prav fina naslova, ki sta vredna že svoje polne cene, zastonj pa o njunem prevzemu sploh ni treba razmišljati.

Za začetek je tu igra Tiny Tina’s Wonderlands, ki služi kot nekakšna ločena veja franšize Borderlands. V tej igri v osrednji vlogi nastopa lik Tiny Tine, ki nas prek igranja vlog preseli v bolj fantazijski svet. Igranje je sicer še vedno stari dobri Borderlands, le da so stopnje tule malce bolje zamišljene in nasprotniki bolj unikatni – čeprav bi znal kdo potožiti nad orožarno, ki enostavno ni tako zabavna kot v Borderlands 3. A po drugi strani Tiny Tina’s Wonderlands ponuja dejansko zanimivo zgodbo, ki jo nadgradi odlično glasovno podajanje – vlogo male Tine zopet zasede Ashly Burch, glavnega zlobneža pa je tokrat uglasil Will Arnett, ki ga enostavno obožujem vse odkar sem si ogledal prvo epizodo serije BoJack Horseman.

Svoj brezplačni izvod tega naslova lahko prevzamete tule, a dobre ponudbe tega tedna tu še ni konec.

Druga brezplačnica namreč sliši na ime Limbo. Tole je vizualno veliko bolj skromen naslov, ki pa kljub temu uživa široko spoštovanje znotraj igričarske industrije. Naslov je leta 2010 splavil danski studio Playdead. V njem igramo fantiča, ki išče svojo sestro, ta misija pa ga bo popeljala skozi seznam odlično zasnovanih 2D stopenj, kjer bo za napredovanje treba malce razmišljati glede ugank – prav pa vam bo prišla tudi vaša sposobnost premagovanja platformskih izzivov. Limbo je postal slaven tudi na račun svoje črno-bele grafične palete, ki igri ves čas daje depresivno vzdušje. Kljub preprosti podobi igra včasih dostavi grozljive prizore, ki vam znajo poslati srh po telesu. Playdead nam je leta 2016 dostavil še odlično samostojno igro Inside, vse od leta 2017 pa razvijajo nov naslov, ki bo zgrajen v Unreal Engine 5 in ga v celoti financira Epic Games. Limbo lahko prevzamete prek sledeče povezave.

Obe igri bosta za brezplačni prevzem na voljo do 5. junija, nakar na spored prideta dva nova, zaenkrat še skrivnostna naslova.