🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 51

BioWare pokazal prvi napovednik za novi Dragon Age in razjezil lep del interneta

0

Razvijalec BioWare je včerajšnjo konferenco Xbox Games Showcase izkoristil tudi za premiero svoje naslednje igre Dragon Age: The Veilguard, ki je v razvoju že kar nekaj let in je pred kratkim prejela drugačno ime. In dobri dve minuti dolg napovednik je naletel na množične slabe kritike, saj je pokazano nakazalo povsem drugačen grafični stil, ki smo ga pričakovali, mnogi pa so celoten napovednik označili za šaljivo kopijo Marvelovih filmov, kjer morajo vsi neprestano pokati cinične šale.

Odkrito povedano sem se tudi sam nekje po minuti gledanja napovednika začel spraševati, ali je tole res napovednik za The Veilguard ali pa je morda BioWare skrivoma pripravil kakšen nov, stranski projekt, ki bi franšizo zapeljal v večigralske “hero” streljanke tipa Overwatch. Da gledam v nekaj, kar je povezano z Dragon Ageom mi je bilo jasno, saj je sta škrat Varric ter njegov samostrel Bianca takoj prepoznavna, a vse drugo je bilo tako barvito in neresno, da preprosto ni bilo niti približno podobno legitimnemu nadaljevanju franšize Dragon Age.

So…the trailer looked bad, right?
byu/glintter indragonage

Sicer s takim šaljivim tonom ni načeloma nič narobe, a Dragon Age je od vedno veljal za fantazijski RPG, ki je sicer vseboval kakšen komičen vložek, a načeloma je pripovedoval temačno zgodbo, polno političnih izdaj in globokih tem kot je suženjstvo, vera in kako tretirati čarodeje, ki so se začeli ukvarjati z raziskovanjem prepovedane krvave magije. The Veilguard se vsega skupaj loti precej bolj neresno: eden bolj bizarnih kadrov je denimo predstavitev nove kompanjonke Bellare, ki je znana kot The Veil Jumper in ženska skoči iz portala, kot da je The Fade nek zabaviščni park, saj se ji na obrazu riše prešeren nasmeh, nakar jo neke lovke potegnejo nazaj v drugo dimenzijo.

Morda je vse skupaj samo nerodno spočet napovednik in bo končna igra iz povsem drugega sveta. BioWare bo za nas že jutri, 11. junija, pripravil prvi igralni napovednik, ki bo dolg 15 minut in res upamo, da bo ta pokazal povsem drugo sliko igre kot pa smo jo dobili včeraj.

Franšiza Gears of War se vrača na začetek svoje pripovedi preko nove igre E-Day

0

Skoraj vsi “leakerji” širom interneta so se strinjali, da bo včerajšnja konferenca Xbox Games Showcase vsebovala novice glede franšize Gears of War, ki je ni bilo na spregled že debelih 5 let, čeprav je tole, tako kot to velja za igre Halo, eden od najbolj slavnih predstavnikov konzole Xbox.

Govorice so nakazovale, da bomo dobili najavo predelav prvih treh iger, kar bi bila vsekakor spodbudna novica, saj na PC-ju še vedno ni možno uradno preigrati drugega in tretjega dela te franšize, čeprav ta dva igrata izjemno pomembni vlogi za kovanje dolgoletne zgodbe. Žal se to ni zgodilo, a razvijalec The Coalition oboževalcev vseeno ni pustil praznih rok, saj je napovedal povsem nov del Gears of War: E-Day.

Štorijalno tale ne bo sledil petemu delu, ampak se bo namesto tega vrnil na sam začetek franšize. V bistvu bomo gledali zgodbo, ki se je odvila pred prvim delom, saj je E-Day v svetu Gears of Wara poznan kot dan, ko so svet Sere napadli zlobni vesoljci Locust in se zaredili pod zemljo, nakar so začeli uničevati vsa večja mesta po celem svetu. Sledila je krvava vojna in zdaj bomo v igri E-Day raziskali njene začetke, glavno vlogo pa bo zopet odigral slaboritni Marcus Fenix, ki mu bo družbo delal še en stari znanec Dom Santiago.

Zgodba se bo odvila dobrih 10 let pred tistimi dogodki, ki smo jih spoznali v igri Gears of War 1, zaradi česar je Marcus videti veliko mlajše, hkrati pa ima možakar pred pasom precej manj izkušenj kot kasneje. Ravno zato mu v prvem napovedniku ogromno težav povzroča že en samcat Locust, nakar nato v nadaljevanih lastnoročno odstranjuje cele bataljone in se loti tudi bolj krvoločnih in večjih zveri. Prvi napovednik lepo potrka tudi na strune nostalgije: v ozadju namreč slišimo pesem Mad World, ki je krasila tudi napovednik za prvo igro in tega veliko ljudi še danes označuje za najboljši napovednik vseh časov.

Žal Gears of War: E-Day nima prav nobenega datuma izida. Res upamo, da je The Coalition medtem delal tudi na predelavi prvih treh iger, saj bi bila takšna zbirka res lepo darilo vsem potrpežljivim PC igralcem, ki že leta čakajo na preigravanje drugega in tretjega dela.

Doom: The Dark Ages uradno najavljen in stvar je videti fenomenalno

Govorice so se izkazale za resnične in franšiza Doom se res vrača v zgodovino in začetke štorije protagonista, ki ga poznamo pod preprostim imenom Doom Guy. Včerajšnja konferenca Xbox Games Showcase nam je postregla s prvim napovednikom in ta je tako eksploziven, brutalen in glasbeno privlačen, da bi za stvar takoj odštel polno ceno, če bi si jo le lahko ta hip že prenesel na svoj PC.

Osebno nisem preveč seznanjen s štorijalno preteklostjo Doom iger in čeprav ta obstaja in se poigrava tudi z idejo alternativnih dimenzij, za uživanje iger niti ni pomembna. Dovolj je že znanje, da je Doom Guy presneto jezen na demonska bitja in da je naša naloga, da iz vsakega zlobca izčrpamo zadnjo kapljico krvi.

Tudi v igri Doom: The Dark Ages bo klanja na pretek in tega bomo izvajali preko novega arzenala orožij. Govorice so pravile, da nas zna dočakati srednjeveška okolica, vendar to ne drži povsem: Doom Guy bo še vedno vihtel strelna orožja in bo na poti srečal že večkrat videne nasprotnike, bo pa zdaj v rokah držal ščit, ki nas bo ščitil pred sovražnimi naboji, hkrati pa ga bomo lahko zalučali skozi horde demonov in ta se bo nato v slogu bumeranga zopet vrnil v naše roke.

Poleg streljanja in lučanja ščita se bomo lahko usedli tudi v ogromnega robota ter se nato vrgli v spopad s tistimi titanskimi nasprotniki, ki bi jim naša navadna orožja le žgečkala podplati. V napovedniku sem malce skeptično pogledal le na kader, kjer se usedemo na hrbet robotskega zmaja in se nato z njim spustimo v letanje, saj tole nekako ne spada ravno v Doom igro.

A po drugi strani me razvijalec id Software zaenkrat še ni razočaral in kdo ve: morda bo tole jahanje zmaja in delanje spektakularnih zračnih salt na koncu celo izpadlo privlačno in bo potrebno za prečkanje sveta, ki zna zdaj delovati bolj odprto?

Na odgovore bo treba še malce počakati, saj Doom: The Dark Ages izide šele enkrat v 2025, poleg PC-ja in konzole Xbox Series X pa bo tale Microsoftova streljanka na isti dan izšla tudi za PlayStation 5.

Dolgo pričakovani Perfect Dark vendarle pokazal nekaj igranja

0

Igre Perfect Dark v originalni izvedbi nisem nikoli igral, pa čeprav sem si v svojem otroštvu dejansko lastil konzolo Nintendo 64. Microsoft je v tej vohunski prvoosebni streljanki videl dovolj potenciala, da je do nje kupil pravice, nakar je za predelavo ustanovil namenski studio The Initiative. Ta je nato igro prvič uradno najavil leta 2020, nakar je šel projekt po stopinjah igre State of Decay 3, ki je bila najavljena na isti konferenci in je po štirih letih tišine končno dobila nov napovednik.

Razlika tule je pomembno dejstvo, da je Perfect Dark pokazal tudi nekaj minut igranja, ki nas preseli v egipčansko prestolnico Kairo, kjer je glavna junakinja Joanna Dark prejela novo misijo.

V igralnem posnetku morda to ni takoj razvidno, a svet Perfect Darka bi lahko v bistvu uvrstili v žanr postapokaliptičnih iger. Na globalni ravni se je namreč zgodil dogodek, znan samo kot The Cascade, ta pa je nekatere dele sveta spremenil v nevarne odseke, kamor ljudem ni priporočljivo potovati. To sicer lahko tudi vidimo v enem delu napovednika, kjer se v skafandru sprehajamo skozi negostoljubno okolico, nakar na koncu naletimo na neko entiteto, ki je videti nezemeljsko.

Večino minut v napovedniku pa preživimo iznad tal in tam lahko vidimo pristop igranja, ki močno spominja na nekaj iz iger tipa Deus Ex in Prey. Joanna je izurjena agentka, ki se lahko raznih pristopov loti akcijsko, možno pa se je čez stopnje prebiti potihem in tu nam bo v pomoč zaloga raznih tehnoloških onegajev, ki bodo celo tako napredni, da bodo znali oponašati glasove drugih. Ti pristopi nam bodo odklenili različne poti naprej, Joanna pa zna tudi dobro skakati in plezati med stavbami, tako da na trenutke izpade prava ninja.

Ko bo šlo vse drugo po zlu se bomo lahko lotili akcijskega pristopa – napovednik nam v tem segmentu skuša izpostaviti dejstvo, da bo fizika očitno igrala veliko vlogo. Stražarja denimo ustrelimo in ta ob padcu podre ograjo, nakar se med strelsko akcijo pred nami realistično zrušijo pomaranče. Upamo, da bo vse to prisotno tudi v končni verziji igre in da ni tu samo za krancljanje napovednika.

Kdaj bomo Perfect Dark dejansko igrali? Kdo bi vedel, saj datuma izida nimamo, je pa tule vsaj obljuba, da bo stvar izšla tudi na servisu Game Pass.

Serija Life is Strange se vrača – tokrat z odraslo originalno junakinjo

0

Serija iger Life is Strange pri meni ni ena tistih, o kateri bi neprestano razmišljal in se vsake toliko spravil v vnovično preigravanje, a sem na svoje lastno presenečenje včeraj ugotovil, da sem do sedaj preigral skoraj čisto vsako poglavje, z izjemo drugega dela. In nobeden od njih se mi ni zameril, saj sem ob igranju užival ter spremljal zanimive zgodbe, kjer v bistvu največ štejejo naše odločitve znotraj kritičnih trenutkov štorije, medtem ko je klasičnega igranja bolj malo.

Prvih nekaj iger je spočel studio Don’t Nod, nakar je štafetno palico prevzel Deck Nine in ta je spočel najbolj frišen del True Colors, ki mi je bil ravno tako presneto zabaven, zdaj pa razvijalec dela na povsem novem poglavju Double Exposure.

Novi del bo v glavno vlogo zopet posadil Max Caufield, ki se je spomnimo iz samih začetkov serije, le da je bila takrat še odraščajoča najstnica, ki se je rada ukvarjala s fotografiranjem, v Double Exposure pa gledamo v povsem odraslo punco, a ta se je zapletla v nove težave. Max je namreč pridobila novo moč, ki ji omogoči skok v alternativno dimenzijo, tam pa ugotovi, da je njena umorjena prijateljica še vedno živa.

Max bo tako poskušala razrešiti prijateljičin umor in to z njeno pomočjo, kar je vsekakor zanimiv koncept in če ji uspe razkrinkati morilca, jo lahko te usode reši v svojem lastnem svetu. Na tej poti ji bodo na pomoč priskočili tudi drugi znanci in med njimi čudno manjka Chloe Price, ki jo je Max v prvem delu štela za svojo najboljšo prijateljico. Njune poti so se morda skozi življenje ločile in samo upamo lahko, da Chloe ni prizadela kakšna druga, bolj kruta usoda.

Life is Strange: Double Exposure izide 29. oktobra, na Steamu pa vas bo prednaročilo stalo 49,99 €. Igra bo na voljo tudi za konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X.

Tudi originalni razvijalec Don’t Nod vmes ne počiva in trenutno dela na podobnem “Life is Strange” navdihnjenem naslovu Lost Records: Bloom & Rage, ki izide enkrat proti koncu tega leta.

Po štirih letih je State of Decay 3 zopet pokukal na plano, a spet ni pokazal igranja in datuma izida

0

Razvijalec Undead Labs se že več kot desetletje ukvarja z žanrom odprtega sveta, ki so ga poselili zombiji in med tem časom smo od njih dobili dva dela serije State of Decay. Studio je svojo igričarsko pot začel dokaj skromno, saj je bil to v bistvu indie razvijalec, a njihov prvi naslov je bil zavezan ekskluzivno Xboxu, pridobil pa si je dovolj slave, da jim je Microsoft za delanje drugega dela odobril večji proračun, za tretje poglavje pa so si vzeli svoj čas, kar je tudi razumljivo, saj se je franšiza spremenila v nekaj, kar zdaj producira AAA naslove.

State of Decay 3 smo prvič videli leta 2020 preko kratkega dražilnika, nakar se je razvijalec zavil v molk in občasno izdal malce večjo posodobitev za drugi del. Na včerajšnji konferenci Xbox Games Showcase je tretji del končno dobil nov napovednik, a žal se o njem ne moremo preveč razpisati, saj spet nismo videli nobenega pravega igranja in igra še vedno nima niti približnega datuma izida.

Šef studia, Philip Holt, je nato za blog Xbox Wire povedal, da lahko v napovedniku vidimo štiri izpostavljene junake, trije od njih pa bodo svoje življenje začeli na različnih delih map. S tem nam je razvijalec želel dopovedati, da bo sodelovalno igranje med večimi živimi igralci tokrat veliko bolj svobodno kot v prejšnjih delih, kar je bila ena od glavnih pritožb igre State of Decay 2. V njej je bilo veliko poudarka na skupinskem igranju, a je to izkušnjo pestil en večji minus: igralca sta bila ves čas zvezana z nevidno vrvjo, tako da sta se morala vedno gibati v nekje istem območju – onemogočen je bil denimo strateški pristop, kjer bi eden od njiju šel nabirati surovine, medtem ko bi drugi doma skrbel za lepo okopano njivo.

Kot rečeno, nimamo niti leta izida, zato bo verjetno preteklo še nekaj vode, preden dobimo vpogled v igranje. Bo pa State of Decay 3, tako kot ostali naslovi izpod Microsofta, že od prvega dne na voljo preko servisa Game Pass.

Razvijalec izza serije Sniper Elite dela na britansko obarvanem Falloutu

Včerajšnja Microsoftova konferenca Xbox Games Showcase se je vrtela predvsem okoli nadaljevanj in predelav iger iz že obstoječih franšiz, tako da smo za povsem originalne naslove morali pogledati na indie stran razvijalcev iger. Se je pa vmes vseeno pojavila ena igra z večjim proračunom, ki je prikazala povsem originalni naslov z imenom Atomfall.

Na igri dela razvijalec Rebellion, ki je v igričarski industriji že veteran, v sodobni eri pa je najbolj znan po svoji seriji iger Sniper Elite. Studio se je zdaj odločil spočeti svoj prvi postapokaliptični naslov, ki se imensko in vsebinsko zgleduje po popularni franšizi Fallout, le da se bo Atomfall odvil na radioaktivnih tleh Združenega kraljestva.

Igra inspiracijo za igro vleče iz dogodka v resničnem življenju, ki se je pripetil leta 1957 in ga na Wikipediji poznamo pod imenom Windscale fire. Gre za hudo nevaren požar, ki se je zgodil v jedrski elektrarni Windscale, gorel pa je tri dni ter v zrak spustil cel kup škodljivega radioaktivnega materiala, ki se je nato razširil tudi skozi Evropo.

Igra Atomfall se odvije v alternativni zgodovini, kjer so bile posledice veliko hujše in človeštvo je naredilo tisto, kar vedno naredi v primeru postapokaliptičnih dogodkov: preživeli se združijo v manjša naselja, med njimi se začnejo sprehajati manjši in veliki roboti, orožja pa se razdelijo na primitivna in tista bolj napredna, do katerih pa nimajo vsi dostopa. V škornje protagonista bomo stopili zgolj 5 let po tragični eksploziji jedrske elektrarne, tako da bo spomin na radiacijo še kako svež.

Napovednik je vsekakor spodbuden, saj prikaže nekaj boja od blizu, ki po impaktu orožij malce spomni na Dead Island 2, nekam veliko pa je tudi kadrov, kjer se sprehajamo naokoli, opremljeni zgolj s svetilko.

Atomfall izide enkrat v 2025 in na voljo bo tudi za konzole prejšnje generacije. To ni edini postapokaliptični naslov, ki bo za regijo dogajanja izbral Združeno kraljestvo: te dni pridno čakamo tudi na ogromen mod Fallout: London, ki bo zagotovo izšel še enkrat letos.

Predelava strategije Age of Mythology dobila prvi igralni napovednik

0

Microsoft nadaljuje s svojim obujanjem realnočasovnih strategij in potem, ko je uspešno obnovil pretekle dele franšize Age of Empires, je zdaj skočil še v fantazijske vode, kjer se je naselila sestrska igra Age of Mythology. Vse to je v preteklosti spočel izjemno talentiran studio Ensemble Studios, ki pa ga je založnik Microsoft leta 2009 neslavno zaprl, čeprav si mojstri takšnega tretmaja takrat definitivno niso zaslužili.

Dobro desetletje kasneje prihaja obnova, s podnaslovom Retold in ta je včeraj dobila svoj prvi igralni napovednik. Osebno se še spomnim preigravanja originala in čeprav je bilo že takrat jasno, da si ta igra ogromno sposoja od franšize Age of Empires, je bilo vseeno zanimivo gledati Egipčane, Vikinge in Grke, ki najprej na bojišče pripeljejo svoje običajne enote, nakar iz neba prikličejo na pomoč še svoja božanstva, ta pa se nato spopadejo na nikoli prej viden način.

Retold je v srži enaka igra, le da je grafično zdaj vse močno bolj nadgrajeno. Še posebej so tule impresivni posebni napadi bogov: Zeus lahko denimo spočne potres in domače oporišče nasprotnika ter vse stavbe začnejo plesati divji ples, s tem pa lahko nasproti stoječemu povzročimo ogromno škode. Nakar se začne še množično bojevanje, kjer suličarjem in konjenici na bojišču družbo delajo bajeslovna bitja, zato končna slika malce spomni na nekaj iz igre Warcraft 3. Predelava bo priskrbela tudi nekaj igralnih sprememb: v enoigralski kampanji bomo lahko denimo moč božanstev sprožili večkrat, medtem ko smo v originalu to lahko naredili samo enkrat znotraj posamezne mape.

Age of Mythology: Retold izide 4. septembra in na Steamu zanj zahtevajo 29,99 €. Tako kot tudi ostale Microsoftove igre ga bo moč že od prvega dne igrati preko servisa Game Pass.

Meta Quest 3 dobiva novo Hitman igro

Razvijalec IO Interactive je franšizo Hitman za nekaj let postavil na hladno, saj trenutno dela na dveh večjih projektih: eden od teh naj bi skočil v fantazijske vode, drugi pa bo narejen po licenci Jamesa Bonda. Gologlavi agent 47 se bo tako pojavil samo v kakšnih manjših partnerskih naslovih in na enem izmed teh dela studio XR Games, ki je včeraj za VR sistem Meta Quest 3 najavil nov Hitman naslov.

Stvar v bistvu ni nova, saj je polno ime igre Hitman 3 VR: Reloaded. Tretji del sage Hitman je izšel leta 2021, nakar je razvijalec trilogijo združil pod skupnim imenom World of Assassination. Tretji del je bil sicer že na voljo za VR igranje preko sistema PSVR za konzolo PlayStation 4, ta nova predelava pa bo ekskluzivno zavezana samostojni napravi Meta Quest 3.

Dobili samo kratki dražilnik, igra pa naj bi bila od temeljev navzgor zgrajena ponovno in to specifično za nova VR očala. S tem bomo dobili tudi nekoliko drugačen “cel shaded” stil grafike, XR Games pa obljublja, da bo nivo interaktivnosti na takšni stopnji, ki ga v Hitman igrah še nismo izkusili. Poigrali se bomo lahko s celim kupom okoliškega predmetovja, ki ga bomo nato lahko zalučali v stene ali pa obraze stražarjev in končno bomo v Hitman igri v vsako roko poprijeli srebrno pištolo in se spravili v karnažo.

Hitman 3 VR: Reloaded izide enkrat letos med poletnimi meseci, prednaročila pa zahtevajo ceno dobrih 25 €.

Tehnologija AR očal je bolj izpopolnjena, kot pa smo mislili

VR tehnologija se je zdaj zasidrala med nami in jasno je, da to ni muha enodnevnica in zato ne bo šla po poti 3D televizorjev. Je pa tudi ta serija izdelkov šla skozi nekaj večjih sprememb, saj smo najprej težka očala povezovali na zmogljive PC-je, nakar je podjetje Meta prišlo na pametno idejo, da bi bilo morda dobro takšno stvar uporabljati brez kablov in povsem samostojno.

Evolucija pa se ni zaključila niti tule, zato se je začelo razmišljati o mešanju iger in dela, zaradi česar se je rodila ločena veja tehnologije AR, ki poskuša uporabniku pred oči pričarati virtualne elemente, a te hkrati spariti z resnično okolico ter s tem dvigniti produktivnost. Začelo se je delati na tanjšanju in lajšanju očal in sam sem še vedno zagovornik teze, da bo VR oziroma AR zares zaživel šele takrat, ko bo velikost zreducirana na premere navadnih sončnih očal. Ta moja prihodnost je zdaj že takorekoč pred vrati, saj so se na trgu že začeli pojavljati AR izdelki, ki so ravno takšnih dimenzij, enega od teh pa nam je na test posodilo podjetje Lenovo, ki mu je nadelo preprosto ime Legion Glasses.


  • Ime izdelka: Lenovo Legion Glasses
  • Zaslon: Micro-OLED
  • Frekvenca osveževanja: 60 Hz
  • Dimenzije: 55 x 79 x 50 mm
  • Teža: 96 g
  • Povezljivost: USB-C 3.2
  • Nakup: Mimovrste

Lenovo sicer ni pionir takšne tehnologije, saj ga je na trg prehitelo podjetje Xreal, vendar pa je še vedno dovolj zgoden, da je svoj izdelek predstavil v času, ko se tehnologija takšnih AR očal še ukvarja s porodnimi krči, tako da vsi še delajo na izboljšavah ter se učijo na preteklih napakah.

Legion Glasses dobimo v priročni torbici, zraven pa se v paketu nahajajo še krpica za brisanje stekel, dodatni nastavki za držanje očal ter priročni merilnik dioptrije stekel, saj seveda sama očala nimajo vgrajene univerzalne dioptrije, ki bi bila perfektna za vse. Za vse tiste, ki ste bolj slabovidni in nosite očala, je tako skorajda nujen dodaten nakup leč s pravilno dioptrijo. Alternativno si lahko preko posebnega nastavka Legion Glasses oddaljite od svojih korekcijskih očal, vendar pa morate potem nositi par očal naenkrat, kar hitro postane utrujajoče.

lenovo legion glasses
V polnem paketu prejmemo nekaj nastavkov za očala, krpice za brisanje in priročno torbico, ko želimo očala vzeti na pot oziroma jih pospraviti na varno.

Očala Legion Glasses sicer niso preveč težka, a niso niti tako peresno lahka, da jih med uporabo ne bi čutili na nosu. Tehtajo 96 gramov in so na voljo zgolj v fini črni barvi, vizualno pa so odspredaj videti kot povsem navadna sončna očala. Ta iluzija je sicer prekinjena, če vas kdo pogleda od strani, saj vsebujejo presneto debele leče, zaradi česar stojijo malce dlje od nosa, na ta račun pa vam bodo vedno pred oči zahajali elementi zunanje okolice.

Legion Glasses so malce debelejša očala, ki ob strani vsebujejo napis Lenovo, ob robovih stranic pa vsebujejo po en par gumbov na vsaki strani. Z enim delom nadzorujemo glasnost, z drugim pa dvigamo ali nižamo svetlobo gledane slike – z daljšim pritiskom enega od gumbov nato očala tudi ugasnemo. Kakšnih drugih pokazateljev očala ne vsebujejo – prisotna ni niti ena lučka, ki bi nam povedala, da je stvar prižgana, kar gre morda na račun čaranja iluzije, da so to povsem navadni sončni špegli.

Jasno je, da želi Lenovo ta očala spariti s svojo prenosno napravo Legion Go, zato sem jo na tem izdelku tudi preizkusil. Namestitev je preprosta: preko kabla, ki ga iz očal ne moremo odstraniti, Legion Glasses vtaknemo v prost vhod USB-C, nakar počakamo nekaj sekund in pred nami se izriše magija.

Stvar je tako preprosta, da sem bil ob vsej tej enostavnosti bil najprej malce presenečen. Zaslon Legion Go-ja se ugasne in pred očmi dobimo projekcijo, ki je prikazana na dveh mini OLED zaslončkih in slika je naravnost odlična. Barve so žive in ločljivost je neverjetna – ne samo za igranje iger, ampak tudi za potencialno delo, saj lahko zlahka razberete besedilo znotraj brskalnika oziroma Excel razpredelnic.

Osebno sem se raje vrgel v preigravanje iger, zato sem si na Legion Go naložil predelavo trilogij iger Grand Theft Auto: The Trilogy ter užival v obujanju spominov sredi pisane okolice igre Vice City. Vse je delovalo brez zapletov in naletel nisem na nobeno kakšno nepotrebno zatikanje. Nakar sem skočil na YouTube in si ogledal par posnetkov Dončića, kasneje pa sem zagnal še aplikacijo Netflix ter se že v tretje spravil v gledanje serije BoJack Horseman.

lenovo legion glasses
Na vsaki strani najdemo po en par gumbov, stranice pa vsebujejo tudi presenetljivo glasne zvočnike.

S tem sem si hkrati odgovoril na moje vprašanje, ki se mi je porodilo, še preden sem Legion Glasses sploh dobil na test: zakaj bi kdo sploh imel? In dlje ko sem očala testiral, več sem imel razlogov za njihovo izrabo. Včasih bi se človek rad preprosto ulegel, a vseeno užival v igranju iger in ravno za te namene je priročen Legion Go, saj ta omogoča celo odstranitev kontrolerjev, tako da je igranje še lažje in bolj sproščujoče. Zna se celo zgoditi, da je televizor v dnevni sobi zaseden in namesto da se lomiš na stolu pred monitorjem, se zdaj lahko udobno namestiš na kavč ter si ustvariš svoje virtualno platno. Ker so očala lahka jih lahko vzameš tudi na pot in sprehodi lahko zdaj dobijo še virtualne elemente – le pazite, da vas ob tem kje ne ujame dež.

Legion Glasses lahko izkoristite tudi za potovanja in dolge vožnje na avtobusu ali letalu lahko zdaj postanejo močno bolj sproščujoče. Zavrtite si lahko tudi kakšno glasbo ali ASMR, saj očala vsebujejo presenetljivo zmogljive zvočnike, seveda pa si lahko vedno na izbrano napravo priklopite ločene slušalke, saj ni vedno pametno motiti vseh tistih, ki stojijo okoli vas.

lenovo legion glasses
Nad splošno uporabnostjo teh očal sem bil presenečen in izkušnja je bila veliko boljša kot pa sem pričakoval.

Legion Glasses se največ oglašuje v spregi z napravo Legion Go, a brez skrbi ga lahko uporabljamo tudi na celi vrsti drugih naprav. Brez problema ga lahko povežemo na Android telefone in podprt je tudi iOS, a le na novejši generaciji iPhone 14, ki vsebuje USC-C vhod, medtem ko bo treba za starejše verzije nekje stakniti pretvornik. Deluje tudi na PC-ju in prenosnikih, nobenih težav pa mi ni povzročal niti priklop na prenosni Steam Deck.

Očala sicer vsebujejo svoje minuse. Prikazana slika je resda lepa, vendar pa je ob robovih malce zamegljena. Na splošno imaš med uporabo še vedno občutek, da gledaš v sliko skozi nekakšen tunel, očala pa ne vsebujejo opcije da bi okoliško sliko iz “resničnega življenja” potemnil in se tako bolj osredotočil na gledano sliko. Prav tako ne bi imel nič proti višji frekvenci osveževanja, saj ta tule znaša samo 60 Hz, kar zna hitro utruditi oči vseh tistih, ki ste navajeni na višje frekvence.

A na splošno gledano so me očala Legion Glasses presenetila in mi dala vedeti, da je treba biti na AR tehnologijo in z njimi povezanimi sončnimi očali treba biti še hudo pozoren. Za tale košček tehnologije je pri nas treba odšteti 450 €, kar je manj od konkurence XReal, ki svojih izdelkov v Sloveniji sploh še ne ponuja.

Meta začela testirati nepreskočljive oglase na Instagramu

0

Družabno omrežje Instagram je zasnovano tako, da uporabnika obdrži čim dlje pred zaslonom telefona, zato je tudi njegova vsebina praktično neskončna, saj lahko drsamo po zaslonu in nikoli ne bomo dosegli dna, vmes pa si lahko ogledamo še kak Story ali Reel. Meta je zdaj prišla na idejo, da bi uporabniku lahko dostavili kakšen vsiljen počitek in ob tem bi mu pred oči radi porinili še kak nepreskočljiv oglas.

Ravno o tem so namreč začeli poročati nekateri uporabniki Instagrama in na Redditu in X-u lahko najdemo kar nekaj pritožb, kjer je nekdo med nič hudega sluteč brskanju na Instagramu nenadoma naletel na oglas, ki ima ob strani nekajsekundni odštevalnik za razliko od reklam na Reelu pa tega ni možno preskočiti.

Uporabniku tako ne ostane drugega, kot pa da nekaj sekund počaka in nato nadaljuje z brskanjem vsebine, a seveda je že teh nekaj trenutkov dovolj, da ti stvar uniči izkušnjo in je hkrati lep pokazatelj, v katero smer se glede oglasov nagiba podjetje Meta.

Kakšne uradne najave nismo dobili, je pa Meta za spletno stran TechCrunch izjavila, da vedno testirajo nove stvari skozi majhen krog uporabnikov, a da ni nujno, da bodo te stvari prišle v splošno rabo. Kar je stvar, ki smo jo slišali že prej: tudi YouTube je najprej testiral funkcijo daljših in nepreskočljivih oglasov, dokler ta funkcija ni zaživela na vseh platformah, nakar je šel celo tako daleč, da se je začel aktivno boriti proti vtičnikom za blokiranje oglasov.

Tako lahko tudi Meta to stvar iz danes na jutri omogoči za vse, nakar lahko spremeni tudi pogostost in časovni razpon oglasov, ki jih lahko naniza enega za drugim.

Nvidia predstavila umetnopametno orodje G-Assist, ki bi znalo spremeniti način igranja iger

Oznako AI se dandanes rine že v toliko izdelkov, da smo se je nekateri že pošteno naveličali in pozornost nam zbudijo samo še stvari, ki so dejansko originalne in nosijo nekaj potenciala, da bi res lahko koristno spremenile naše vsakdanje navade. In podjetje Nvidia nam je nedavno sprožilo dviganje obrvi, saj je napovedalo umetnopametno orodje G-Assist, ki dejansko vsebuje potencial, da bomo nekoč igre dojemali na malce drugačen način kot pa jih podoživljamo danes.

G-Assist je umetnopametni pomočnik, ki lahko deluje preko oblaka ali pa ga poganja drobovje RTX grafičnih kartic. Prikličemo ga lahko kadarkoli med igro in mu preko tekstovnih ali zvočnih komand zastavimo vprašanje, ki je usmerjeno predvsem v bolj ugodno preigravanje iger.

Nvidia je za te namene spočela krajši demo v igri ARK: Survival Ascended in igralec je tekom igranja priklical G-Assist in ga povprašal, katero orožje je najboljše takoj na začetku igre in kakšne surovine potrebujemo zanj, nakar mu je G-Assist hitro priskrbel pravilni odgovor.

To je samo prvi primer takšne uporabe te tehnologije, a je daleč od njenega polnega potenciala. G-Assist namreč lahko vidi, kaj se trenutno izrisuje na zaslonu, zaradi česar zna podati raznorazne nasvete glede trenutnega stanja v igri. Tako ga lahko v kakšnem RPG-ju vprašate, kam bi bilo pametno vložiti nabrane izkušnje, v kakšni ugankarski igri pa bi ga lahko povprašali za namig.

Vse to sicer lahko seveda naredimo preko dobrega starega Googlanja, a je to veliko bolj zamudno: najprej moramo med vsemi prikazi na Googlu poiskati stran s pravilnim odgovorom, tam zapreti oglase, se strinjati s piškotki in prebrskati nepotrebno dodatno vsebino, ki je tam samo zaradi SEO optimizacije. G-Assist bi nam na tem mestu prihranil živce in čas, a Nvidia pravi, da je zmožen tudi še drugih dodatnih stvari.

nvidia

Povprašamo ga lahko namreč glede optimizacije igre in katere grafične nastavitve izbrati, zmožen pa je tudi preiskati drobovje našega sistema in predlagati razne izboljšave – G-Assist je celo tako napreden, da lahko “navije” oziroma dvigne takt naše grafične kartice, zaradi česar bi v igri dobili višje sličice na sekundo.

G-Assist trenutno ni na voljo za testiranje, a glede na to, da ima Nvidia zanj že pripravljen demo in da tehnologija umetne inteligence tako hitro napreduje, ne bi bili presenečeni, če ne bi že enkrat letos prišel v sklop programske opreme GeForce Experience.

Platformščina Yooka-Laylee dobiva predelavo

0

Širom spleta še danes najdemo veliko igralcev, ki si želijo obuditi spomine na otroštvo in tako že leta zahtevajo predelavo iger iz franšize Banjo-Kazooie, ki jih razvijalec Rare za konzolo Nintendo 64 izdal dve desetletji nazaj. Založniki se na njihove želje niso odzivali, zato se je nekaj let nazaj organizirala druščina, ki je včasih igrala vodilne vloge znotraj razvijalca Rare in spočela nov studio Playtonic Games, ki je nato skočil na Kickstarter, kjer je najavil spiritualnega naslednika teh iger in to izpod imena Yooka-Laylee.

Stvar je hitro nabrala zahtevani znesek, nakar je igra leta 2017 izšla in ob tem naletela na dokaj mlačen odziv kritikov in igralne publike. Yooka-Laylee je sicer veljala za simpatično igro, a za igranje preprosto ni bila zabavna, liki pa, čeprav dokaj unikatni, niso bili tako privlačni kot tisti, ki smo jih srečali v franšizi Banjo-Kazooie.

Za razvijalca je bil to težak udarec, a se je spravil skupaj in nam leta 2019 dostavil polnadaljevanje Yooka-Laylee and the Impossible Lair, ki smo ga za razliko od originala igrali iz stranskega pogleda in ta je končno prejel tudi visoke ocene ter odobravanje igralcev.

Po vseh teh letih pa neuspeh njihove originalne igre Playtonicu še vedno ne da miru. Zato se je odločil narediti popravni izpit in je včeraj najavil predelavo Yooka-Replaylee, ki jo na Steamu lahko dodamo pod seznam želja in je v prvem napovedniku videti kot lepa grafična nadgradnja originala.

Sicer podoba ni bila tista nad katero so se pritoževali igralci in na spodobnem PC-ju je igra še danes videti lepo, Replaylee pa bo vseeno vizualno kakovost dvignila na naslednji nivo, za povrh pa nam bo razvijalec priskrbel še nadgrajene kontrole za upravljanje kamere, boljši nadzor glavnega lika, prenovljene animacije in čisto pravo mapo, ki bo omogočila lažje prečkanje sveta. Podprte bodo tudi višje ločljivosti, dodana bo prenovljena glasbena spremljava in med igranjem bomo naleteli na kopico novih skrivnosti.

Bo vse to dovolj, da Yooka postane nova platformska maskota in dobi enkrat tudi pravo nadaljevanje? Bomo videli, ko stvar primemo v roke, a datum izida, tako kot konzole na katerih izide, zaenkrat ostaja neznanka.

Epic Games podarja potezno igro Marvel’s Midnight Suns

0

Razprodaja založnika Epic Games se počasi bliža h koncu in skladno s tem je včeraj v ponudbi brezplačnih iger zaživel še zadnji “misteriozni” naslov. To je postal Marvel’s Midnight Suns, ki izšel konec leta 2022 in si je pri nas prislužil visoko oceno, a to mu ni preveč pomagalo na blagajnah.

Gre za potezno strategijo, kjer v glavni vlogi nastopajo popularni Marvelovi junaki. Stvar je izjemno napeta in preprosto zabavna, kar smo od zadeve tudi pričakovali, saj za igro stoji razvijalec Firaxis Games, ki je pri snovanju tega naslova uporabil vse učne lekcije iz njihove serije iger XCOM. Tako smo bili priča poteznemu boju, ki pa je bil tule začinjen s sistemom kart in te smo pri igranju izdatno uporabljali za spočetje posebnih napadov. Morda so ravno te karte kakšnega igralca, ki si je želel le čiste igralne formule iger XCOM, odvrnile od nakupa, kar je škoda, saj je Midnight Suns pod površjem skrival precej več kot pa prejšnje igre tega razvijalca.

Znotraj igre smo namreč naleteli na presenetljivo globok socialni aspekt igranja, saj smo med misijami počivali v domači bazi in dobili možnost kramljanja z Marvelovimi superjunaki. To je ena stvar, ki je bila pri oglaševanju igre skoraj povsem zapostavljena in morda lahko krivdo za slabo prodajo pripišemo tudi marketinškemu oddelku založnika 2K.

Skratka, Marvel’s Midnight Suns je definitivno vreden vašega časa in svojo kopijo si lahko do 13. junija izmaknete tule. S tem naslovom se tudi zaključuje podelitev večjih brezplačnih iger iz strani Epic Gamesa, a se bodo te nadaljevale tudi naslednji teden, le da na spored prideta manjša naslova Redout 2 in Idle Champions of the Forgotten Realms.

Dragon Age: Dreadwolf ima zdaj novo ime – prvi igralni napovednik že naslednji teden

0

Franšiza Dragon Age bo po desetletju čakanja končno dobila nadaljevanje. Razvijalec BioWare je med tem časom šel čez skozi hudo turbulentno obdobje, saj mu je založnik EA najprej naročil izdelavo novega poglavja franšize Mass Effect, nakar so morali skočiti še v večigralske vode igre Anthem. Oba naslova sta bila katastrofalna, zato se studio vrača k svojim koreninam, a tudi ta projekt je imel več zapletov, saj je bil najprej začrtan kot enoigralski naslov, z večigralskimi elementi.

EA-ju se je sredi razvoja odtalilo srce, zato je razvijalcu pustil, da Dragon Age 4 spremeni v povsem enoigralsko izkušnjo, ki je po letih draženja vendarle dobila uradni podnaslov Dreadwolf. A tudi pri tem se niso mogli zediniti, saj je včeraj na spored prišla novica o preimenovanju igre, ki jo bomo po novem poznali pod imenom Dragon Age The Veilguard in ta bo naslednji teden prejela svoj prvi igralni napovednik.

Glede spremembe imena se je na blogu razpisal Gary McKay, ki pri BioWaru dela kot generalni direktor. Gary pravi, da se je med razvojem tega naslova veliko spremenilo in čez čas poudarek na štoriji ni bil več na glavnem zlobcu in novi nevarnosti, ki preti zmelji Thedas, ampak vaših spremljevalcih, ki vam bodo pomagali na vaši poti. Kompanjonov bo vse skupaj sedem, vsak od njih pa bo imel bogato zgodovino in svoje motivacije, ki se bodo včasih sovpadale z vašimi željami, spet drugič bodo tem nasprotovale.

Prejšnji naslov Dreadwolf je šel na račun glavnega zlobca, ki smo ga v bistvu spoznali deset let nazaj v igri Inqusition, njegove namere pa so se razkrile skozi enega od DLC-jev, ki smo ga preigrali po koncu glavne kampanje. Dread Wolf bo tudi v novem poglavju igral veliko vlogo, ni pa še znano, če bo on tisti glavni zlobec, ki mu treba v finalnem obračunu prešteti rebra. Vsekakor je bil podnaslov Dreadwolf spoštovano ime, medtem ko vsi nad novim Veilguardom niso navdušeni: najbrž tudi zato, ker smo v igri Dragon Age: Origins naleteli na zid Veil, ki nas je ločil od dimenzije The Fade, ta pa je bila za igranje tako dolgočasna, da se je rodil mod, ki ta del igre preprosto preskoči.

Dragon Age: The Veilguard bo svojo premierno, 15-minutno predstavitev prejel 11. junija ob 17.00, spremljali pa jo bomo na uradnem YouTube kanalu te franšize.

Microsoft naj bi začel delo na novi predelavi igre Halo in ta naj bi izšla tudi za PlayStation 5

0

Zdaj že vsi vemo, da je Microsoft s svojo strategijo prenosa ekskluziv na konkurenčne platforme mislil resno, saj so igre Hi-Fi Rush, Pentiment in Sea of Thieves že naredile ta preskok in se pojavile na konzolah PlayStation 4 in 5 ter Nintendo Switchu. A po drugi strani so bili to takšni manjši naslovi in so v bistvu pripravili teren za težkokategornike.

Pri Microsoftu se ta strategija selitev iger interno imenuje Project Latitude in v svojih alinejah vsebuje tudi igre kot so Hellblade 2, Age of Empires 2: Definitive Edition, Age of Mythology ter Starfield. Za predelavo na konkurenčno konzolo PlayStation 5 pa naj bi se načrtovalo tudi igre, ki sploh še niso uradno napovedane. Ena od teh naj bi bil novi Doom, ki naj bi nosil podnaslov The Dark Ages, drugi projekt pa je predelava igre Halo: Combat Evolved.

O slednji igri poroča Tom Warren, novinar spletne strani The Verge, ki pravi, da je Microsoft odobril delo na vnovični predelavi igre Halo: Combat Evolved. Igro je razvil Bungie in je na plano prilezla leta 2001 in Halo je preko nje postal zaščitni znak prvega Xboxa. Serija Halo je nato dobila še cel seznam iger – medtem se je zamenjal tudi razvijalec, a žal studio 343 Industries ni bil kos nalogi, zato njegovi naslovi niso prejeli visokih ocen iz strani igralcev. Je pa ta razvijalec leta 2014 spočel zbirko iger Halo: The Master Chief Collection, ki je med drugim vsebovala tudi večji predelavi prve in druge igre. Ta zbirka je sčasoma našla svojo pot tudi na PC, a je tudi ta danes stara že celo desetletje, zato delo na predelavi niti ni tako čudno.

Bi bil pa preskok Halo branže na konzolo PlayStation eden večjih dogodkov znotraj igričarske industrije in je nekaj o čemer leta nazaj ne bi pisali niti najbolj rumeni spletni časniki. A časi so se spremenili: Microsoft je za nakup založnika Activision Blizzard zapravil celo premoženje, prodaja konzol Xbox je slaba in celo naročnine na servis Game Pass naj bi začele stagnirati. Zato so na sporedu tako velike poteze, ki bi jih marsikakšen privrženec Xbox sistema označil tudi za mahanje bele zastavice na strani Microsofta v tej večni vojni konzol.

Microsoft večjo predstavitev iger načrtuje za 9. junij, a po besedah Warrena tam novic glede teh predelav ne bomo dobili, niti niso vse ekskluzive začrtane za takšno selitev. Nekatere bodo še vedno ostale na konzoli Xbox Series X in PC-ju: sem notri lahko prištejemo novi Fable, Gears 6 in South of Midnight.

Sony iz škatel konzole PlayStation 5 odstranil oznako “8K”

1

Živimo v dobi 4K televizorjev in monitorjev in čeprav se večja podjetja vsake toliko spomnijo v kakšen nov, največkrat prototipen izdelek poriniti oznako 8K, je kruta resnica, da po takšni ločljivosti enostavno zaenkrat ne čutimo potrebe, niti ni tehnologija pretočnih servisov dovolj močna, da bi jo lahko dostavljala končnim uporabnikom.

Netflix in podobni sicer oglašujejo 4K ločljivosti, vendar pa nam kljub temu dostavljajo močno kompresirano sliko zato lahko o kakšni Bluray kvaliteti preko interneta zaenkrat lahko samo sanjamo in dokler je situacija takšna kot je, je tudi hvalisanje 8K izdelkov bolj kot ne potrata časa.

To je očitno spoznal tudi Sony, ki je ob splavitvi konzole PlayStation 5 to hvalil z možnostjo poganjanja iger z 8K ločljivostjo. Štiri leta po izidu nam je vsem jasno, da ima aktualna generacija konzol težave s poganjanjem slike že v ločljivosti 4K in še takrat se je treba zadovoljiti s 30 sličicami na sekundo, ki znajo občasno pasti tudi pod to mejo. Zato se je podjetje pohitem začelo oddaljevati od oznake 8K in to je med prvimi opazil John Linneman iz YouTube kanala Digital Foundry, ki je na novih škatlah konzole PS5 opazil majhno spremembo, saj se je iz njih poslovil zlati znak 8K, tako da tam vidimo samo označeno podporo za 4K pri 120 sličicah na sekundo in HDR.

Zanimivo je tudi dejstvo, da se je na konzoli PlayStation 5 v preteklosti rodila ena igra, ki je to ločljivost dejansko podpirala. Gre za naslov The Touryst, ki jo je PS5 poganjal pri ločljivosti 7680 x 4320 in ob tem dostavil 60 sličic na sekundo, a ker konzola takšnega izhoda na prikazovalnik uradno ne podpira, se je na televizorju izrisala zgolj ločljivost 4K.

Oznaka 8K na škatli sicer ni bila čista laž. PlayStation 5 je namreč zmožen predvajati video, ki vsebuje tako visoko ločljivost, a igre so iz povsem drugega testa. Kdo ve, morda se nalepka 8K vrne na njihove škatle še letos, saj naj bi proti koncu leta na trg prišla nadgrajena verzija konzolo PlayStation 5 Pro.

Razvijalec Nightdive Studios dela na predelavi igre The Thing

Igra The Thing iz leta 2002 je skozi čas dobila naziv kultne klasike, kar gre verjetno tudi na račun tega, da po originalnem filmu iz leta 1982 nismo dobili nobenega omembe vrednega naslednika. V 2011 se je sicer rodilo nekakšno kvazi nadaljevanje, ki si je drznilo natakniti enako ime kot original, a žal ni vsebovalo iste magije, praktične učinke so zamenjali računalniško generirani algoritmi, manjkal pa je tudi originalni režiser John Carpetner.

Tudi igra iz 2002 je vsebovala kar nekaj večjih napak, a je bila kljub temu za svoj čas nekaj posebnega in znala je pričarati tisti občutek izoliranosti, ki smo ga spoznali v prvem filmu. Štorijalno je tole nadaljevanje filma in nastopamo v vlogi posadke, ki jo vodi kapitan Blake, druščina pa poskuša odkriti, kaj točno se je zgodilo s člani nesrečne skupine raziskovalcev na Antarktiki.

Igra je sicer dokaj standardna tretjeosebna streljačina, ki pa vseeno vsebuje eno zanimivo mehaniko. Tako kot v filmu se je namreč med našo posadko zaredila vesoljska entiteta, ki zna prepričljivo oponašati človeka. Med igranjem tako nikoli ne vemo, ali so naši spremljevalci res še vedno ljudje ali pa se pod njihovo kožo skriva nekaj, ki samo čaka, da nas dobi nekam na samo in nas nato pomalica ali pa spremeni v pripadnika njihove tolpe vesoljskih oponašalcev.

Te kultne igre dandanes ni možno kupiti nikjer več, kar ni presenetljivo, saj ob izidu ni prislužila visokih ocen in prodaje. Razvijalec Computer Artworks je sicer začel zgodnje delo na nadaljevanju, a je moral nato projekt preklicati, saj je bankrotiral, pravice do licence pa sta si delila založnika Konami in Black Label Games.

A zdaj bo stvar končno zopet zaživela in bo na voljo povsem novi generaciji igralcev. Razvijalec Nightdive Studios, ki se v glavnem bavi s predelavami starejših naslovov, je včeraj na X-u svoje sledilce podražil, če morda lahko uganejo njihov naslednji projekt.

the thing

Na sliki lahko vidimo obraz, ki samo bežno spominja na nekaj človeškega in uganka ni bila preveč težka, saj se ta ista slika pojavi v ozadju naslovnice igre The Thing. Razvijalec bo projekt uradno predstavil ta petek, na konferenci IGN Live, ki se bo odvila med 7. in 9. junijem.

The Last of Us Part 2 predelava za PC naj bi bila nared že mesece

0

Predelav iger iz franšize The Last of Us imam že vrh glave, kar je kar malce komično, glede na to, da celotna serija vsebuje zgolj dve igri. Razvijalec Naughty Dog si za kovanje teh poglavij rad vzame čas, medtem ko čakamo pa ga Sony sili, da pridno predeluje edini dve igri. Prvi del je originalno izšel za konzolo PlayStation 3, nakar je bil obnovljen za PlayStation 4, nakar je bil bolj korenito predelan za PlayStation 5, nakar se je rodil še na PC-ju.

Drugi del je izšel najprej na konzoli PlayStation 4, nakar je dobil namensko predelavo za PlayStation 5 v obliki paketa The Last of Us Part II Remastered, kar je nekatere lastnike originala pošteno razjezilo, saj je drugi del te dni star vsega štiri leta. Naughty Dog je plačljivo nadgradnjo upravičil z novimi igralnim načinom No Return in predstavitvijo nekaterih stopenj, ki niso nikoli prišle v finalni produkt.

The Last of Us Part II Remastered je izšel v letošnjem januarju, a PC verzije zaenkrat še ni na spregled. To je malce čudna odločitev, ki pa je bila očitno narejena zgolj iz marketinških razlogov. Dobro znani leaker Billbil-kun je namreč včeraj na spletni strani Dealabs zapisal, da računalniška predelava te igre obstaja in to v dokončani obliki že vse od novembra. Na predelavi se je očitno delalo sočasno s tisto verzijo, ki smo jo dobili na konzolah PlayStation 5, a temu je sledil izid na samo eni platformi. Billbil-kun ugiba, da Sony najbrž stvar drži na hladnem in jo namerava predstaviti sočasno z izidom 2. sezone televizijske serije, ki bo zagotovo znova obudila interes za to franšizo, kar bo tudi dvignilo prodajo.

Če ta teorija drži poem bomo na PC različico igre The Last of Us Part II Remastered primorani počakati še kaj nekaj časa, saj ima 2. sezona zaenkrat targetiran izid za enkrat v 2025.

Dvojec iger Octopath Traveler prispel na servis Game Pass

Založnik Square Enix je nedavno napovedal večjo spremembo finančne strategije, saj je kruta resnica današnjika, da se preprosto ne moreš več zavezati samo eni konzoli in njihovi platformi ter si s tem odrezati lep delež potencialnih kupcev. V prihodnosti lahko tako od njih pričakujemo izid iger sočasno na konzolah in PC-jih, spremembe pa so se začele odvijati tudi pri že izdanih naslovih.

Čez noč smo tako na servis Game Pass dobili dvojec spoštovanih starošolskih RPG-jev Octopath Traveler 1 in 2, ki ju lahko že zdaj prenesemo in začnemo s preigravanjem. Serija Octopath Traveler nosi pikslasto podobo in s tem spomini na zgodnje verzije franšize Final Fantasy in čeprav morda igra na prvi pogled izgleda ostarelo, je v gibanju videti naravnost čudovito, saj so animacije moderne, osvetlitev scen pa priskrbijo neverjetno žive podobe, ki bodo zaigrale na strune nostalgije tistim, ki so takšne zadeve preigravali na konzolah PlayStation 1 in 2.

Ne samo, da sta se igri pojavili na platformah, ki jih prej nista obiskali, Square Enix je priskrbel še posodobitev za drugi del, ki doda posebni igralni način Extra Battles. Do tega dobimo dostop po preigravanju glavne kampanje in nam omogoči dostop do posebnih bitk, kjer nam na drugi strani stojijo unikatni sovražniki, nove variante šefov in celo liki, ki smo jih srečali v prvi igri.

Originalni Octopath Traveler je po novem zdaj na voljo tudi na konzolah PlayStation 4 in 5, kjer zase zahteva 60 €, a naročniki storitve PlayStation Plus lahko preko popusta igra izmaknete za slabih 40 €.