MMO v svetu franšize Dune oziroma Peščeni planet se je ob najavi zdel dobra ideja, a so se seveda hitro pojavili tudi pomisleki, da želi nekdo samo nekaj na hitro zaslužiti na račun filmov, ki so v zadnjih letih pridno vabili gledalce v kina in prek katerih je nastala tudi ločena serija na pretočnem servisu HBO Max.
Vendar so ti dvomljivci podcenjevali talent studia Funcom, ki je pri izdelavi takšnih in drugačnih večigralskih izkušenj postal pravi veteran, pod njihovim budnim očesom pa je peščena pokrajina Arraksia oživela v igričarski podobi kot še nikoli doslej. Tako se je pred nami rodil kakovosten večigralski svet, ki vsebuje tudi nekaj preživetvenih elementov ter ponuja tako boj med igralci kot tudi zadovoljujočo izkušnjo igranja, ki se je lahko lotite povsem samotarsko.
Dune: Awakening je izšel junija, po nekaj mesecih pa je razvijalec Funcom lansiral prvi večji DLC Lost Harvest in za igralce pripravil tudi ogromno posodobitev, ki jo bo spremljal drugi brezplačni vikend igranja.
Ta bo nekoliko drugačen od prvega, ki je bil omejen le na 10 ur, saj boste tokrat lahko igrali, kolikor vam bo srce poželelo, in raziskali veliko več kot samo začetno območje – seveda boste vse to lahko počeli le v dneh, ko bo igra brezplačna za igranje.
Dogodek se bo začel jutri, 11. septembra, in bo trajal vse do ponedeljka, 15. septembra. Ob tem bo igra tudi znižana za 20 %, tako da boste svojo kopijo na Steamu lahko prevzeli za približno 40 €. Ves napredek, ki ga boste dosegli med igranjem v brezplačnem vikendu, se bo nato prenesel tudi v kupljeno različico igre.
*Posodobitev: dogodek je zdaj za nami, tako da si lahko v sledečem članku preberete vse zanimive najave.
Tako kot vsako leto lahko vemo, da bo Activision v obtok poslal nov del franšize Call of Duty, tako je tudi že dolgo jasno, da bo podjetje Apple septembra najavilo novo generacijo telefonov iPhone, in nič drugače ne bo niti v letu 2025.
Applov dogodek se letos imenuje Awe dropping, dobro znani insajder Mark Gurman s spletne strani Bloomberg pa je že zdaj dodobra popisal, kaj lahko na tem dogodku pričakujemo.
V prvi vrsti so tu seveda novi telefoni iPhone 17, ki jih bomo še vedno delili na navadne, Pro- in Pro Max-različice, a z eno pomembno spremembo. Namesto izvedenke Plus bomo zdaj dobili novo različico telefona Air, ki naj bi bil do zdaj najtanjši iPhone, kar bo zagotovo pritegnilo novo serijo kupcev. Drugače kakšnih drugih večjih sprememb ni pričakovati: baterije naj bi bile izboljšane in največ naj bi pri tem profitirala različica Pro, čisto možno pa je tudi, da bodo telefoni zaradi novih ameriških tarif dražji, a bomo v zameno za to dobili 256 GB prostora že pri osnovni različici.
Pričakujemo lahko tudi najave novih različic ure Apple Watch, in sicer Apple Watch Ultra 3, Watch Series 11 ter izboljšano različico ure Watch SE. Obstaja tudi možnost, da bo Apple dogodek izkoristil za najavo slušalk AirPods Pro 3, na katere kupci čakajo že dolgo časa.
Na žalost kakšnih novosti na področju umetne inteligence ne pričakujemo in Apple je v tem segmentu že v poštenem zaostanku. Apple naj bi še vedno razmišljal o partnerstvu s podjetji OpenAI, Anthropic in Google, prenovljena umetna inteligenca pa naj bi Siri nadgradila marca prihodnje leto. Zato najava nove različice operacijskega sistema iOS 26 ne vzbuja preveč navdušenja, saj se vsi sprašujejo, kako bo Apple umetno inteligenco povezal v svoj ekosistem izdelkov.
Dogodek Awe dropping se bo odvil danes, 9. septembra, ob 19.00, spremljate pa ga lahko prek zgornjega video okna oziroma na uradnem YouTubovem kanalu.
Koliko je danes popularna serija filmov Twilight, nimam pojma, a lahko vam povem iz prve roke, da smo vsi tipi leta 2008 malce začudeno gledali, kako presneto popularen je nenadoma postal ta film in jasno je postalo, da so mladenkam nenavadno privlačni tipi z zašiljenimi zobmi, ki jim radi izsesajo kri.
Somrak je bil sprva ideja avtorice Stephenie Meyer, ki je prvo knjigo izdala 27. septembra 2005, a šele film iz leta 2008 je svet razdelil na privržence ekipe Jacob ali Edward. Nakar smo dobili še štiri filmska nadaljevanja, vsa ta pa so v kina privabila množice ljudi.
Prva knjiga ta mesec praznuje 20. obletnico in založnik Lionsgate se je odločil, da bo to obeležil na prav poseben način. Uradni YouTube kanal namreč trenutno predvaja maraton vseh petih filmov, ki se brezplačno ves čas vrtijo v zgornjem video oknu, in to eden za drugim. Prvi je na sporedu Somrak iz leta 2008, za tem sledi film Mlada luna iz 2009, potem pride na vrsto Mrk iz leta 2010, nakar franšizo zaključita filma Somrak saga: Jutranja zarja – 1. del in Somrak saga: Jutranja zarja – 2. del.
Brezplačni filmski maraton ponuja lep pogled v preteklost, a vsebuje tudi svoje minuse, saj denimo ne moremo vklopiti podnapisov. Če si želite malce bolj kakovostne gledalne izkušnje, potem vam svetujem, da si filme raje ogledate na Netflixu, kjer lahko seveda vklopite tudi podnapise.
V čast obletnici dobivamo tudi prenovljeno kolekcijo knjig, in sicer pod imenom The Twilight Saga Deluxe Hardcover Collection. Te so zapakirane v lični škatli in imajo trde platnice – na Amazonu lahko svoj izvod naročite po ceni 115 €, izid pa je predviden za 30. september.
John Candy je ime, ki mu težko pripišemo samo en film, pa tudi nikoli ni bil takšna zvezda, da bi ljudje hodili v kinodvorane samo zaradi njega in tam zapravljali denar za kokice. A po drugi strani že njegov obraz vsakomur, ki je odraščal v osemdesetih ali devetdesetih, takoj prikliče nasmešek in lepe spomine, saj je John nastopal v številnih legendarnih komedijah, ki se jih še danes radi spominjamo.
Kako pomembna figura je bil v zgodovini Hollywooda, bo zdaj poskušal prikazati nov dokumentarec I Like Me, ki obeležuje njegovo življenje. To se je tragično končalo leta 1994, ko je bil star komaj 43 let. John, za katerega se vsi strinjajo, da je bil izjemno dobrosrčen človek, je za nasmejanim obrazom skrival tudi zasebne težave z alkoholom, drogami in težo – vse to so bili dejavniki, ki so prispevali k njegovi prezgodnji smrti.
Film I Like Me režira Colin Hanks, sin Toma Hanksa, v dokumentarcu pa bodo spregovorili nekateri Johnovi najbližji prijatelji in nekdanji sodelavci. Gre za čustveno zgodbo, ob kateri solz gotovo ne bo manjkalo. To nakaže že uvodna izpoved Billa Murrayja, za njim pa spomine obujajo tudi Eugene Levy, Martin Short, Tom Hanks ter Steve Martin, s katerim je John nastopil v komediji Letala, vlaki in avtomobili, pa tudi Macaulay Culkin in Catherine O’Hara, ki sta z njim igrala v filmu Sam doma. Prav ta film je tudi moj najlepši osebni spomin na Johna – čeprav je imel tam povsem stransko vlogo, se mi je vtisnil v spomin za vedno.
Dokumentarec John Candy: I Like Me bomo lahko na pretočnem servisu Prime Video spremljali od 10. oktobra dalje.
Kako neverjetno hitro mine eno leto. Čeprav imamo še sveže spomine na naše prejšnje druženje v nakupovalnem središču Citypark Ljubljana, je zdaj pred nami že novo srečanje, saj smo skočili v september, novo šolsko leto je že v polnem teku, jutranji prometni zastoji pa dvigajo živce vsakomur, ki se želi prebiti do svojega delovnega mesta.
Vikendi so tako še edini čas, ko se lahko od vseh teh novih skrbi malce odpočijemo, idealna priložnost za kaj takšnega pa je obisk manjšega igričarskega sejma, ki ga bomo konec tedna pripravili v Cityparku. Obiskovalci tega našega dogodka že veste, kaj lahko pričakujete, saj so ta druženja postala tradicionalna.
To pomeni, da bomo pred trgovino Humanic zložili cel kup tehnološke opreme, vi pa se boste lahko zabavali na vrhunskih PC-jih, ki bodo omogočali poganjanje večigralskih iger, kot so Fortnite, League of Legends in Valorant, skočili v dirkaško izkušnjo na simulatorjih UVI Racing, se poigrali z VR-jem v igri Beat Saber ali pa preprosto sedli na stol in se s prijateljem pozabavali v igri FC 25 ali NBA 2K26.
Na lastne oči in otip se boste lahko hkrati prepričali, kako mogočni so dandanašnji najbolj zmogljivi računalniki, saj bo podjetje UVI na preizkus ponudilo svojo serijo UVI PC-jev, na katerih boste lahko preizkusili najbolj popularne večigralske igre in to pri res visokih sličicah na sekundo. Svoje izdelke bo predstavilo tudi podjetje Logitech, ki je na teh dogodkih naš dolgoletni in zvesti sopotnik.
Poseben kotiček bo tokrat rezerviran za prikupnega štirinožnega robota UVITREE, ki zna presenetiti marsikaterega obiskovalca. Čisto mogoče pa je, da bomo na sceno pripeljali tudi kakšnega vplivneža.
Na koledarju si obkrožite datuma 12. in 13. september, v navigacijo pa vtipkajte nakupovalni center Citypark Ljubljana, kjer nas boste našli pred trgovino Humanic. Vsa ta zabava bo seveda, tako kot vedno, popolnoma brezplačna.
Že kar nekaj časa je preteklo, odkar nam je Sony dostavil kakšno večjo ekskluzivo za svojo konzolo PlayStation 5, in zato niti ni presenetljivo, da so privrženci tega sistema obupno lačni kakršnega koli projekta, ki bi vsaj malce popestril njihovo knjižnico iger. Morda je ravno zaradi tega igra Lost Soul Aside privlekla nekaj več pozornosti, kot pa bi jo, če bi se igralci morali vmes ukvarjati s preigravanjem novega God of Wara ali Pajkomoža, s to razliko, da morajo PlayStation igralci svoj novi naslov deliti tudi s PC-jaši.
Ambicij tej igri vsekakor ne manjka in razvijalec se je projekta lotil pogumno, saj se je razvoj začel leta 2014, kar pomeni, da takrat aktualna konzola še sploh ni obstajala. Igra je nato šla skozi več iteracij in je po pridobitvi založnika Sonyja precej razširila svoje cilje, ki pa jih razvijalcu Ultizero Games na žalost ni uspelo izpolniti, zato smo na koncu dobili zmedeno igralno izkušnjo, ki navdihe vleče iz več smeri, a ji ne uspe uspešno kopirati nobene formule. To pa je za povrh zapakirano v ekstremno drag paket.
NAPOVEDNIK
Razvojna ekipa: Ultizero Games Založnik: Sony Platforme:PS5, Steam Datum izida: 29. avgust 2025 Cena: 69,99 €
Že takoj na začetku igralec dobi vtis, da je imel Ultizero Games za produkt večje načrte, a je stvari rezal, kjer koli se je dalo. Sama zgodba ima ekstremno hiter uvod in v prvo srečanje s protagonistom Kaserjem smo vrženi, še preden se sploh zavedamo, kaj se trenutno dogaja v svetu Lost Soul Aside in zakaj bi nam za to moralo biti mar. Jasno nam je zgolj to, da je planet napadla zlobna rasa vesoljcev Voidrax, ki so povzročili apokalipso in imajo tudi sposobnost, da ljudem izmaknejo duše. Na začetku potovanja se Kaserju pridruži njegova sestra Arena, ki ji že na čelu piše, da se ji bodo kmalu zgodile grde reči. To se takoj na začetku tudi zgodi, saj jo Voidraxi ugrabijo, in na nas je, da poiščemo kopico predmetov, ki nam bodo pomagali rešiti ljubo sestrico.
Grafično je zadeva včasih videti impresivno in to se še posebej pozna ob naših spremljevalcih in drugih pomembnih likih.
Občutek sem imel, da Lost Soul Aside ne daje preveč poudarka na zgodbo, saj mu je glavno igralca čim prej spustiti v akcijo. S tem načeloma ni nič narobe, saj ni malo iger, ki jim je štorija zgolj za okras, in bolj malo ljudi gre igrati Monster Hunterja samo zaradi napetih dogodkov znotraj zgodbe. A takšni naslovi nato to upravičijo z dobrimi igralnimi mehanikami, ki pa jih tule enostavno ni. Lost Soul Aside se namreč močno zgleduje po seriji Devil May Cry oziroma Final Fantasy XVI, vendar bojevanje ne poda nekega res dobrega občutka. Spektakularnosti sicer ne manjka, saj grafični učinki svetijo ob vsakem udarcu, a raje bi imel malce boljši nadzor nad akcijo in bolj preudarno ustvarjanje kombinacij. Na voljo imamo lahek in težek zamah, nakar te stvari skupaj s premikanjem združujemo v napadalne vzorce, ki pa sem jih sam sprožal bolj po naključju.
Nekatere stopnje so videti lepe, a kaj ko so povsod nevidni zidovi.
Igra sicer od vas ne zahteva kakšnega res velikega ukvarjanja z ustvarjanjem napadalnih kombinacij, saj so navadni sovražniki redko večja grožnja in nekaj premisleka v pretepanje je treba v bistvu vložiti zgolj ob srečanju s šefi, ki so mi bili edina svetla točka celotne kampanje. A tudi tule se mi ni bilo treba kaj preveč pretegniti, saj je zalog zdravilnih napitkov več kot dovolj, izmikanje udarcem in pariranje pa ne zahteva preciznosti v nanosekundah. Monotonost pretepanja malce razbijejo nadgradnje posebnih sposobnosti in izbor orožja, saj se lahko zavežemo navadnemu meču, ogromnemu greatswordu ali pa palici poleblade – vsako od teh orožij vsebuje svoje napadalne vzorce in posebnosti.
Na žalost vam tudi o samem raziskovanju ne morem napisati kakšnih resnih hvalnic. Tole je namreč ekstremno linearna izkušnja, tako da so stranske poti prava redkost, če pa se ti že zdi, da bi lahko nekam skočil, ti to prepreči nevidni zid. Tako boste v glavnem sledili glavni poti, ki k sreči ni preveč razpotegnjena, a to rezultira tudi v krajši kampanji, ki vam bo za eno preigravanje vzela manj kot 20 ur.
Še najbolj so me navdušili šefi, ki te dejansko potegnejo v igranje.
Grafično je Lost Soul Aside na trenutke videti odlično, a pridejo momenti, ko se stvar zdi kot nekaj, kar je bilo ustvarjeno za konzolo prejšnje generacije. To, glede na prej omenjeni dolgi razvojni rok, najbrž tudi drži, in ugibal bi, da je Ultizero Games preprosto premajhen razvijalec, da bi lahko naknadno popravljal že vse ustvarjene teksture in stopnje. Malce težje pa upravičim glasovno podajanje, saj je to v angleščini na trenutke obupno, če ne že kar rahlo smešno.
Lost Soul Aside je torej projekt, ki je imel velike začrtane cilje in sanje razvijalca so vsekakor nekaj, kar je vredno hvale, a na koncu smo dobili produkt, ki enostavno ni bil dorasel izzivu in je mestoma dolgočasen, nezapomljiv in preprosto nezabaven. Majhni razvojni ekipi lahko v določenih stvareh pogledamo skozi prste, a ta naša darežljivost se ustavi ob ceni, saj igra zase zahteva kar 70 €.
Ko med navdušenci nad računalniškimi RPG-ji tema pogovora kdaj pade na najboljšo zgodbo znotraj tega žanra, je pravilo, da vsaj nekdo omeni igro Planescape: Torment. Ta RPG je leta 1999 ustvaril razvijalec Black Isle Studios in je bil hvaljen predvsem zaradi svoje zgodbe, ki je presegla tudi tisto iz nekaj let kasneje izdane igre Baldur’s Gate II.
Koliko ta trditev drži, vam ne znam potrditi iz prve roke, saj se, čeprav sem se davno nazaj poskušal lotiti igranja tega naslova, do njenega konca nisem prebil. Lahko pa potrdim, da je svet res unikaten in da je zgodba zanimiva, a samo igranje je tako dolgočasno in duhomorno, da me je potrpljenje enostavno minilo že zgodaj v kampanji. Danes bi se moral res potruditi, da bi stvar sploh še enkrat naložil na svoj PC.
Kljub temu igra drži zvesto skupnost igralcev, ki se je zdaj spravila ustvariti prvo večjo razširitev za igro, imenovano Blizzard and Baator. V tem dodatku se boste spustili v globine Nine Hells, dokler ne boste prispeli do zmrznjene pokrajine Frozen Wastes of Cania, kjer moči merijo različni gospodarji pekla, mi pa se bomo zapletli prav v dogodke te vojne.
Ekipa modderjev iz Poljske ima za ta dodatek velike načrte. Dobili bomo možnost rekrutiranja dveh dodatnih spremljevalcev, ustvarili so tudi povsem nove vmesne sekvence ter obnovili nekaj vsebine, ki je bila izrezana iz originalne kampanje.
Seveda je vse odvisno od zgodbe in od tega, kako dobro bo ta spisana, saj je za igro tipa Planescape: Torment to glavno merilo. V tem pogledu se je denimo slabo odrezal celo igrin duhovni naslednik Torment: Tides of Numenera, pa je šlo tam za projekt profesionalnega studia, pri katerem so delali nekateri originalni ustvarjalci Planescapa.
Dodatek Blizzard and Baator bo razdeljen na poglavja, prvo od teh pa bo izdano že enkrat letos in bo za preigravanje zahtevalo okoli ducat ur. Na žalost razvojna ekipa pravi, da je pred njimi še ogromno dela, zato bi se končni datum izida celotne kampanje znal zgoditi šele nekje leta 2031.
Koliko predelav igre The Elder Scrolls 4: Oblivion potrebujemo? Očitno vsaj dve, saj po uradni obnovi s strani Bethesde, ki je grafično stvar preselila v pogon Unreal Engine 5, zdaj prihaja še predelava Skyblivion, na kateri skupnost modderjev dela že celo večnost in bo celotno kampanjo igre preselila v 14 let stari pogon igre The Elder Scrolls 5: Skyrim.
Za Skyblivion velja, da bo projekt izšel še letos in te obljube razvijalec očitno ne namerava prelomiti, saj so nedavno predstavili nov igralni posnetek, ki nam tokrat predstavi uvodni segment igre, kjer kot pobegli zapornik štejemo kosti kultu Mythic Dawna in obenem mimogrede še malce pomagamo aktualnemu cesarju Urielu Septimu, ki ga je glasovno mojstrsko upodobil igralec Sir Patrick Stewart. Prenos v živo gre nato še dlje, tako da si lahko ogledamo tudi divjino in glavno mesto, kar pomaga pri boljšem oblikovanju celotne slike tega projekta.
Seveda se bo kdo vprašal, zakaj točno bi kdo igral ta mod, če pa že obstaja uradna predelava, in to je pošteno vprašanje – če bi bili obe predelavi identični. A temu ni ravno tako: Oblivion Remastered je namreč obnovil samo grafiko, medtem ko je pod površjem delovala stara igralna formula iz leta 2006, in ta se danes že čuti zastarano. Skyblivion bo po drugi strani uporabljal nadgrajeno pretepanje iz Skyrima, hkrati pa bo nekatere lokacije spremenil in dodelal. To je njegova velika prednost, saj je bila ena večjih pomanjkljivosti originala enoličnost temnic, ki so se praktično skozi kampanjo ponavljale, medtem ko bodo v Skyblivionu nosile več unikatnosti. Potem so tu še prenovljene minigrice za pogovarjanje in vlamljanje v ključavnice, grafična podoba pa je videti bolj verna tisti rahlo zasanjani, ki smo jo gledali v originalu.
Skyblivion še nima čisto točnega datuma izida, a vodja projekta je v zadnjem intervjuju navrgel, da je ta zdaj zelo blizu.
Ko se enkrat dobro usidraš znotraj recenzij takšnih in drugačnih izdelkov iz industrije zabavne tehnologije, se ti sčasoma na testni mizi znajde že toliko izdelkov, da jih začneš malce mešati med sabo ali pa na recenzije kratkomalo pozabiš. To se mi je v bistvu zgodilo nedavno, ko sem se zagledal v nek prenosnik, ki sem si ga želel testirati. Nakar sem po brskanju za specifikacijami odkril, da je v bistvu to starejši model, ki sem ga za povrh enkrat že celo opisal, s tem da nimam na to prav nobenega spomina.
Obstajajo pa stvari, ki se tudi meni vtisnejo v spomin in v mojem primeru so bile to Sonyjeve slušalke WH-1000XM5, ki sem jih opisal dobra tri leta nazaj. Že takrat sem o njih pel samo slavo, saj me je zadeva navdušila v praktično vsakem pogledu. Sony je nedavno za ta model spočel naslednika WH-1000XM6 in seveda sem si moral takoj izboriti priložnost, da zadevo tudi sam potestiram. Zadovoljivo sem ugotovil, da me spomin ni varal in da je Sony že tako odlično osnovo slušalk samo še dodatno nadgradil.
Dobri vtisi se začnejo že pri pakiranju, ki ga velikokrat zanemari marsikateri proizvajalec zabavne elektronike, pa čeprav je to dokaj pomemben vidik izkušnje, ko prvič razpakiraš nek nov izdelek, za katerega si odštel malce več evrov. V primeru slušalk WH-1000XM6 takoj dobiš občutek premijskega nakupa, saj je pakiranje preprosto, a stilistično, v njem pa najprej uzreš priročno torbico za prenašanje z magnetnim zapiranjem.
Torbica je bolj skromna od tiste, ki je spremljala prejšnjo verzijo slušalk, in najprej mi sploh ni bilo jasno, kako je Sonyju uspelo vse skupaj stlačiti noter. Nakar sem opazil, da lahko WH-1000XM6 upogibamo tudi pri samih “školjkah”, tako da jih je možno zložiti v precej manjši volumen, nato pa jih enostavno vzamemo ven in zasukamo nazaj v pravo smer.
Novi model je na voljo v črni, srebrni in temnomodri izvedbi, vse pa so zgrajene iz ogljikovih vlaken, kar slušalke naredi prijetne na otip, na njih pa ne boste puščali pretiranih prstnih odtisov. Ti se sicer še vedno malce poznajo, vendar stvar ni tako moteča, da bi moral nenehno s seboj nositi krpico v strahu, da bi te kdo drugače postrani gledal v javnosti.
Slušalke so morda malce manjše od predhodnega modela, a se vseeno odlično oprimejo glave.
Izgled je minimalističen, tako da kakšnih RGB-lučk tule ne boste opazili. V bistvu lahko na slušalkah najdemo samo dva gumba, ki se nahajata na desni strani: okrogli gumb za vklop oziroma izklop slušalk ter manjši gumb, ki vklopi ali izklopi dušenje zvoka iz okolice. Vse ostalo boste nadzirali s tapkanjem po stranici slušalk, ki so občutljive na dotik. Preko posebnih potez lahko na enostaven način zvišujete ali znižujete glasnost ali pa preklapljate med skladbami, ki se vrtijo na Spotifyju.
Poleg dveh gumbov slušalke vsebujejo še vhod za polnjenje preko kabla USB-C ter 3,5-mm luknjo za povezovanje preko kabla. Žal se preko kabla USB-C ne boste mogli povezati na kakšno napravo in tako predvajati zvoka. To je v bistvu od same oblike vse, saj je tu samo še naglavni trak, ki je odet v gumo, ter sami slušalki, ki sta iz usnja in sta izjemno udobni za vaša ušesa.
Gumbov ni preveč, saj boste večino nadzora naredili preko stranic, ki so občutljive na dotik.
Občutek uporabe je vrhunski, saj se WH-1000XM6 lepo oprimejo glave, naušniki pa so bili za moja ušesa naravnost perfektni in tudi po urah nošnje nisem začutil nikakršnega neudobja. Tudi obroč je udoben in me ni med uporabo prav nič pritiskal na glavo, kar iz teh slušalk naredi prijetnega spremljevalca za pred delovno postajo in po poti. Zalotil sem se, kako sem res padel v delo in se nato odpravil v kuhinjo po pijačo, da imam dejansko slušalke na glavi pa sem opazil šele, ko mi je partnerica nekaj razlagala, jaz pa sem jo debelo gledal in se spraševal, kaj je poanta te njene pantomime.
Njenega glasu namreč nisem slišal zaradi dušenja zvoka iz okolice, ki je tudi tokrat naravnost vrhunsko. Ne samo, da slušalke ubijejo zvoke bližnjih pogovorov, ampak znajo povsem utišati tudi glasnejše stvari, kot je denimo klima ali hrupna vožnja bližnjega prometa. To dušenje zvoka gre na račun novega procesorja QN3, slušalke pa dobro delujejo tudi v obratni smeri – vključimo lahko možnost prepustnosti, tako da dokaj jasno slišimo sogovornike, hkrati pa še vedno uživamo v spremljajoči glasbi.
Večino teh funkcij boste lahko nadzorovali preko aplikacije Sony Sound Connect, ki je na voljo na telefonih, žal pa je ne boste našli na PC-ju, kar je škoda. Aplikacija vsebuje cel kup priročnih nastavitev, kot je hitro preklapljanje med tremi različnimi zvočnimi profili: Standard je nekako običajna glasbena izkušnja, medtem ko Background Music zvoke preseli v ozadje in je idealna izbira za kakšen podcast. Tu je še Cinema, ki je najbolj primeren za gledanje filmov in serij – tehnologija 360 Reality Audio Upmix ustvari lep približek izkušnji v kinodvoranah.
Tale forma je zaslužna, da lahko slušalke elegantno pospravimo v manjšo torbico.
Aplikacija omogoča še cel kup drugih nastavitev, a z njimi se vam ni treba posebej ubadati, saj so privzeto stvari že dobro nastavljene. Avdiofili se boste seveda takoj poigrali z uravnavanjem zvoka, vklopite pa lahko tudi funkcije, kot je samodejni izklop mikrofona, ko prenehate z govorom, ali izklop zvoka takoj, ko si slušalke snamete z ušes.
Slušalna izkušnja je, kot rečeno, že s privzetimi nastavitvami odlična. Basi so neverjetni in pri glasbi lahko jasno razločiš tudi tiste bolj pritajene tone, za dober zvok pa ti ni treba zvišati glasnosti do maksimuma, kar bo seveda blagodejno vplivalo na tvoje bobenčke. Glasnost lahko še vedno naviješ na impresivno raven, pri tem pa te zaradi dušenja zvoka ni treba skrbeti, da bi zvok prepuščal v okolje in s tem tečnaril osebam v bližini.
Pena je udobna in ne prepušča zvoka v okolico.
Omeniti je treba še odlično baterijo, saj sem ob redni uporabi poslušanja glasbe in vklopljeni opciji dušenja zvoka iz okolice iz enega polnjenja potegnil okoli 35 ur uporabe, kar je presneto impresivno. Kot rečeno je malce smotano, da slušalk ne moremo preko USB-ja neposredno povezati na PC, a to v praksi ne bo velika ovira, saj lahko zgolj v treh ali štirih minutah slušalke napolnite dovolj, da jih spet uporabljate nekaj ur.
Sony WH-1000XM6 so tako res impresiven izdelek, pri katerem težko najdeš kak minus. V bistvu sem med uporabo naletel samo na enega: pri povezavi na PC sem imel kar nekaj težav z ohranjanjem stabilne povezave. Stvar se je tam redno izklapljala in zgodilo se je tudi, da sem povsem izgubil zvok. Nakar sem ugotovil, da sem enake težave doživljal tudi s slušalkami alternativnega proizvajalca, tako da je očitno nekaj narobe z mojim bluetoothom? Po drugi strani pa nisem samo jaz s takšno težavo, kakšne resne rešitve pa ni na voljo.
Poleg slušalk dobite v paketu še kabel za povezovanje in lično torbico, ki ima magnetni zaklep.
A skupno gledano je to odličen izdelek in če boste te slušalke največ uporabljali v navezi s telefonom, vas pri nakupu lahko odvrne samo cena. Ta je za ta rang slušalk visoka: v Sloveniji boste zanje odšteli 450 €, kar je približno 100 € dražje od predhodnih slušalk Sony WH-1000XM5. Za lastnike teh je nadgradnja zato malce vprašljiva, a povsem novi kupci nad nakupom ne boste razočarani.
Igra Hollow Knight je ob svojem izidu leta 2017 hitro postala uspešnica, nakar je skozi leta dobila pravi kultni status, saj se je na Redditu in raznih igričarskih forumih priporočala vsakomur, ki je iskal namig za svojo naslednjo igričarsko avanturo in ob tem omenil, da ima zelo rad 2D-platformščine. Njen razvijalec Team Cherry je kmalu po začetnem uspehu najavil delo na nadaljevanju Silksong, nakar je temu projektu narasel obseg, privrženci prvega dela pa so na drugi del morali čakati dolgih osem let.
V igričarski skupnosti so se ob tem pojavili pomisleki, ali ni morda Team Cherry preveč zavlačeval in ali igralcev po skoraj desetletju čakanja ni minilo zanimanje za Silksong. No, igra je včeraj naposled izšla in vsi ti pomisleki so odleteli v koš že v prvih nekaj minutah od izida, saj so ljudje tako množično oblegali strežnike digitalnih trgovin, da so te za nekaj časa enostavno podlegle pritisku.
Team Cherry namreč Silksonga ni ponudil v predprodajo, niti ni omogočil predčasnega prenosa datotek. Igra sicer tehta vsega 8 GB, a ko te naenkrat začne pretakati več sto tisoč igralcev, se težave znajo pojaviti tudi na ogromnih strežnikih Steama. Ta je imel ob lansiranju igre največ težav, saj je za nekaj časa enostavno nehal delovati. Ne samo, da kupci niso bili zmožni igre kupiti, ker so se jim pojavljale napake ob izbiri plačila, ampak so na težave naleteli tudi nič hudega sluteči drugi igralci, ki so poskušali zagnati kakšne že kupljene naslove.
Jasno je bilo, da se je naval zgodil prav zaradi igre Silksong in veliko radovednežev je obiskalo spletno stran SteamDB, saj jih je zanimalo, kakšno število igralcev se trenutno mudi v tem naslovu. A ob tem so naleteli na še en problem – zaradi prevelike obiskanosti se je zrušila tudi ta spletna stran.
Zdaj se je naval malce razkadil in končno smo dobili prve številke iz Steama, ki pravijo, da je igro včeraj na vrhuncu obiskanosti hkrati igralo kar 535.213 igralcev. To je ogromna številka, ki sicer ni rekordna, a bo zagotovo presežena. Prihaja namreč vikend in takrat bo število igralcev zagotovo še dodatno naraslo, zato je povsem mogoče, da bodo strežniki Steama znova doživeli kakšno neplanirano vzdrževanje.
Nekateri igralci sicer pravijo, da so težave s strežniki imele tudi trgovine konzol PlayStation, Xbox in Nintendo, a zdi se, da je tam igra zgolj izšla z zamikom v primerjavi s Steamom, medtem ko so strežniki zdržali pritisk. Vseeno je to presneto impresiven dosežek tega novega naslova, ki za nakup zahteva samo 20 € in je na voljo tudi prek servisa Game Pass.
Uganke so v videoigrah navadno samo stransko opravilo in so tam zgolj zato, da malce razbijejo igralno formulo, največkrat pa so tudi dovolj lahke, da se igralcu ni treba z njimi preveč beliti glave. To običajno pomeni, da morate zgolj poiskati določen predmet in ga nekam vstaviti, pri čemer je ta največkrat skrit v isti stopnji, kjer se nahajate.
Zato je osvežujoče, ko naletimo na igro, ki se vrti samo okoli ugankarstva. Takšen naslov ta teden podarja trgovina Epic Games in čeprav je Monument Valley v svoji srži ugankarščina, se vseeno močno razlikuje od starošolskih avantur tipa Monkey Island in Day of the Tentacle.
V Monument Valley se namreč vse vrti okoli geometrije stopenj, ki jih boste morali vrteti v vse možne smeri ter si tako odpirati pot naprej. Ob tem vas bo spremljala zgodba in mirna, skoraj meditacijska glasbena podlaga, ki vam da vedeti, da ta igra nad vami ne namerava vršiti kakšnega resnega pritiska in v bistvu od vas pričakuje, da si za igranje vzamete svoj čas ter se ne obremenjujete s kakšnimi akcijskimi vložki.
Monument Valley tako vsebuje dokaj preprosto igralno zanko in ta je igri dobro služila ob njenem originalnem izidu, ki se je zgodil leta 2014 za telefonska ekosistema iOS in Android. Svojo kopijo igre lahko prevzamete tule, rok za to pa se izteče 11. septembra. Takrat bo Epic Games brezplačno ponudil tudi nadaljevanje Monument Valley 2, ki ga bosta spremljali še zastonjski kopiji iger Ghostrunner 2 in The Battle of Polytopia.
Franšiza Jamesa Bonda je med nami že več kot pol stoletja in je dolgo veljala za filmsko vlogo, ki so jo lahko prevzeli samo najbolj talentirani in šarmantni hollywoodski igralci. Izdajanje teh filmov se je sicer v zadnjih letih močno upočasnilo – v zadnjih trinajstih letih smo dobili samo tri filme, od zadnjega dela pa zdaj minevajo štiri leta, naslednji igralec pa še vedno ni bil izbran.
Medtem ko Hollywood še naprej tuhta, komu bi podelil vlogo britanskega vohuna, igričarska industrija ne počiva. Razvijalec IO Interactive, ki ga poznamo po franšizi iger Hitman, se je dokopal do pravic izdelave enoigralskega naslova, v katerem bo v glavni vlogi nastopal agent 007. Stvar bo zanimiva tudi filmskim veteranom, saj se bomo vrnili na sam začetek njegove kariere, ko se je odpravil na svojo prvo misijo za kraljico.
Igra 007 First Light je bila napovedana že dolgo nazaj, na včerajšnji Sonyjevi predstavitvi pa smo lahko prvič videli nekaj dejanskega igranja, ki pokaže več kot pol ure tretjeosebne akcije. Ta je videti kot nekakšna mešanica iger Hitman in Uncharted.
Tako kot v Hitmanu se bomo misij najprej lotili skrivalniško, a namesto da bi se ves čas preoblačili v različne preobleke, bomo raje nasprotnike zamotili. To bomo lahko počeli prek raznih priložnosti, ki jih najdemo znotraj stopenj, ali pa se bomo zanesli na lastne tehnološke pripomočke. Začetek posnetka bo zanimiv predvsem Evropejcem, saj se znajdemo za volanom Jaguarja in peljemo po cesti na Slovaškem. Ne spomnim se, da bi v kakšnem AAA-naslovu že videl verne registrske tablice z grbom države ter logotipom Evropske unije.
Iz igralnega posnetka je jasno, da bo tole bolj linearna igra kot Hitman in bo pri igranju treba biti malce potrpežljiv, a akcije ne bo manjkalo. Čakajo vas pregoni z avtomobili, veliko streljanja in v nekem trenutku boste poskušali preživeti znotraj ogromnega letala, ki je izgubilo nadzor med letom. Na žalost se v tem segmentu vidi, da bo moral IO Interactive še nekaj narediti na optimizaciji, saj sličice na sekundo padejo globoko pod številko 30.
007 First Light je dobil tudi potrjen datum izida – 27. marca 2026. Takrat bo igra izšla na PC-ju ter konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X. Standardna različica vas bo stala 70 €, na voljo pa bo tudi zbirateljska različica za 300 €, ki med drugim prinaša repliko Bondove pištole na stojalu in lično škatlo, kamor lahko vse te dobrote pospravite. Prednaročila so že odprta, za več informacij pa priporočam obisk uradne strani.
V zadnjih nekaj letih se je na Steamu potihem rodil nov žanr iger, ki mu je igričarski kritik Yahtzee Croshaw nadel ime “Dad Games“. To so dokaj preprosti naslovi, ki imajo privlačno igralno formulo in nad igralcem ne izvajajo kakšnega večjega pritiska, njihov namen pa je bolj relaksacija ob izvajanju vsakodnevnih opravkov. Perfektne igre torej za fotre, dober primer takšnega naslova je PowerWash Simulator, kmalu pa se bo tej vrsti naslovov pridružila še igra Restore Your Island.
To dela indie razvijalec PaiBand in to bo tudi njihova prva igra, igralna zanka pa je preprosta: v last boste dobili otok s hudo onesnaženo plažo, vi in vaš zvesti pasji prijatelj pa se bosta zagnala v počasno pobiranje smeti. Najprej se boste tega lotili z navadnimi daljšimi kleščami, a sčasoma boste v roke dobili nova orodja, kot je denimo sesalec, ki bo lahko hitro naenkrat pobral več pločevink in plastenk, dobili pa boste tudi detektor za raznorazne predmete.
Za te nadgradnje bo treba prislužiti tudi nekaj dodatnega denarja, ki ga boste našli s prečesavanjem mivke v upanju, da se poleg cigaretnih ogorkov v vašo mrežo ujame tudi kakšna zlata palica ali pa dragulj. Vmes bo treba tudi malce počivati in takrat se boste lahko poigrali s svojim štirinožnim prijateljem, ki vam bo ves čas zvesto stal ob strani in bo znal tudi sam zagrabiti kak odpadek.
Restore Your Island je videti kot idealna igra za sproščanje. Na žalost datum izida še ni bil najavljen, si pa lahko igro na Steamu dodate v košarico želja.
Življenje taksista sem v videoigrah do zdaj preizkusil in zanimivo je, da sem se v obeh primerih ob tem igranju močno zabaval. Najprej sem ljudi dostavljal do raznih lokacij med stranskimi misijami v igri GTA: Vice City, še bolj pa sem se zabaval v uvodni misiji originalne Mafie.
Razvijalec Hed Media Games se je zdaj odločil iz tega poklica ustvariti celo igro, le da bo tale precej bolj adrenalinska izkušnja kot tista, ki sem jo doživel v prej omenjenih naslovih. CyberTaxi: Lunatic Nights nas bo namreč postavil v kiberpank prihodnost, in to v mesto Prison City, kjer bomo prevzeli vlogo taksista, ki mora rešiti svojo po krivem obtoženo sestro iz zapora. A najprej bo moral za to zaslužiti nekaj denarja, pri tem pa mu bo pomagal njegov zvesti rumeni taksi, ki pa bo na sebi nosil pravo orožarno.
To bomo sicer krvavo potrebovali, saj bodo naše naloge obsegale veliko več kot samo golo dostavljanje potnikov. Sicer bomo morali tudi koga kam zapeljati, a medtem se bo treba boriti proti konkurenčnim taksijem, včasih pa bo treba nekoga rešiti ali ubraniti, zaradi česar bo treba taksi zapustiti in se lotiti prvoosebnega boja.
Ravno to je največja privlačnost igre CyberTaxi: Lunatic Nights, ki bo mešala akcijo in simulacijo. V enem trenutku se bo treba ukvarjati s streljanjem barab in vihtenjem katane, nato pa se boste usedli v avto in se previdno vozili skozi mesto, ob tem pa bo treba paziti na delovanje avtomobila in varno vožnjo. Igra bo namreč vsebovala globok sistem simulacije, tako da bo treba skrbeti za napolnjenost baterije in goriva, ob primernih trenutkih pa bo treba tudi vklopiti brisalce in dolge luči.
CyberTaxi: Lunatic Nights je včeraj na Steamu postal na voljo znotraj programa Early Access in se trenutno prodaja po znižani ceni 13,99 €.
Morda bi se kdo vprašal, kaj bi bil smisel predelovanja franšize Call of Duty v filmsko obliko, vendar bi se enako vprašanje lahko pojavilo pri kakšnih drugih takšnih projektih, kot je denimo Mario film ali pa filmski Minecraft, in pri obeh se je na koncu izkazalo, da je že samo slavno ime dovolj za hitro polnjenje kinodvoran in bogate zaslužke.
Zato se nad nedavnim partnerstvom med založnikoma Activisionom in Paramountom niti ne čudimo preveč. Spletna stran Variety poroča, da je dvojec uradno najavil snemanje prvega celovečernega filma znotraj univerzuma Call of Duty, in oba založnika sta bila ob tem polna lepih besed glede tega novega partnerstva. Kupčija je bila sklenjena za en film in verjetno bo od uspeha tega odvisno, ali se bo partnerstvo nato nadaljevalo tudi v prihodnosti za druge projekte. Ti bi se lahko potencialno razširili tudi na televizijsko serijo, saj si Paramount lasti pretočni servis Paramount+ in za tega trenutno odštevajo velike denarce – nedavno so denimo sklenili ogromno kupčijo za ekskluzivno predvajanje novih sezon serije South Park.
In to je trenutno tudi vse, kar vemo o tem filmu, saj za tega še niso najavili režiserja ali igralcev, pojma pa tudi nimamo, kateri zgodbi iz bogate zgodovine iger namerava film sploh slediti. Režiser bo imel vsekakor veliko izbire, saj bo lahko skočil v obdobje 2. svetovne vojne ali pa v bolj moderno ero, vedno pa je tu tudi stranska serija Black Ops, ki nudi futuristično dogajanje in orožja.
Franšiza medtem nadaljuje tradicijo izdajanja vsakoletnega naslova: naslednji bo Black Ops 7, ki ga pričakujemo 14. novembra.
Dvojec iger Kingdom Come: Deliverance je dokazal, da znajo biti realistične pustolovščine v srednjem veku presneto imerzivne in da se lahko igralec povsem vživi v takšen svet, pri čemer mu sploh ni odveč ure in ure preživeti na konjskem hrbtu ter se lačen opotekati skozi umazane ulice, iščoč vsaj en kos kruha. To idejo bo zdaj poskušala izkoristiti tudi prihajajoča igra God Save Birmingham, ki bo ohranila realizem, a bo namesto krvoločnih banditov za igralcem zapodila hordo nemrtvih.
Zombiji v obdobju, ki ni moderno, so redko izkoriščena ideja, in to tako v filmih, serijah kot tudi v videoigrah. S takšno idejo se je sicer poigrala Netflixova serija Kingdom, ki je bila vrhunska, a so jo nato zaradi neznanega razloga nehali snemati. God Save Birmingham pa najraje dela primerjave z zombijaško indie igro Project Zomboid.
Igralni posnetki nam kažejo impresivno grafično podobo, a navdušeni ne bomo samo nad grafiko, temveč tudi nad napredno fiziko, ki bo zelo pomembna tudi med samim igranjem. Vse je namreč vloženo v realizem in naš heroj je v bistvu običajni možakar, ki poskuša preživeti v okuženem mestu. Na začetku nismo izurjeni bojevniki, a znamo v sili zavihteti kakšno sekiro. Ob tem pa je treba biti pazljiv, saj lahko nasprotnika zgrešimo in sami pademo na tla, nakar postanemo lahek plen grabežljivih nemrtvih rok. Če orožja ne bomo imeli pri roki, lahko v počasi napredujočega nasprotnika vržemo lesen stol, in če ga zabijemo v noge, se zna zombi prevrniti, kar bo ravno dovolj časa, da pobegnemo iz nevarne situacije.
Velik poudarek bo tudi na preživetju, zato bo treba ves čas skrbeti za lakoto in žejo. Napreden sistem kuhanja bo denimo omogočil prekuhavanje vode, ki nas zaščiti pred okužbo, seveda pa bodo tu tudi recepti za razne kuharske podvige.ave Birmingham slišati impresivno, a seveda bomo prave vtise dobili šele takrat, ko bomo lahko igro sami preizkusili. Razvijalec trenutno išče igralce za zaprto alfa testiranje, nakar bo igra na Steamu izšla v programu Early Access. Tam bomo dobili zgolj golo mesto, kjer bomo poskušali preživeti, nakar bo kasneje igra dobila tudi polno enoigralsko kampanjo.
Privrženci žanra extraction shooter in oboževalci ekstremno realističnih prvoosebnih streljačin ste v zadnjih letih bodisi namestili brezplačni mod za Stalkerja, imenovan GAMMA, ali pa ste odšteli denarce za igro Escape from Tarkov, ki jo je razvijalec Battlestate Games v zgodnje testiranje porinil pred osmimi leti.
Skozi ta čas so finomehanično prilagajali igralno formulo glede na želje igralcev ter se obenem ubadali z optimizacijo igre. Manjkala je zgolj ena stvar: Escape from Tarkov namreč ni bil in še vedno ni na voljo prek nobene od večjih digitalnih trgovin, zato si moral skočiti na njihovo uradno stran, prenesti poseben zaganjalnik igre in šele nato skočiti v večigralske dvoboje, kjer so neizkušeni igralci hitro podlegli rafalom veteranskih nasprotnikov.
Battlestate Games zdaj za svojo igro napoveduje velike spremembe in del teh je tudi izid igre na Steamu. To novico je na X-u objavil vodja studia Nikita Buyanov, ki pravi, da se bo res zgodilo tisto, kar so nekateri hudo dolgo čakali, in da bo Steam stran na voljo kmalu, kjer bomo zadevo lahko dodali v košarico želja. Morda bomo izvedeli tudi ceno – na uradni strani je sicer treba za osnovno verzijo igre odšteti 52 €, a sumimo, da bo cena na Steamu še malce višja.
Naši sumi bodo verjetno upravičeni kmalu, saj čeprav Battlestate Games datuma izida na Steamu še ni napovedal, se bo ta verjetno sovpadal z izidom končne verzije igre 1.0, ki ima trenutno zakoličen datum 15. novembra 2025. Ker bo to končna verzija igre, bomo verjetno videli tudi malce višjo ceno osnovnega produkta, kar bi lahko znašalo 60 €. Za povsem večigralsko igro je takšna cena navadno obsodba na zgodnjo smrt, a Escape from Tarkov je med nami že skoraj desetletje in je medtem nabral široko bazo oboževalcev, ki jo bo izid igre na Steamu samo še dodatno razširil.
Nekaj tednov nazaj sem po dolgih letih iz čiste radovednosti zopet malce pokukal na sceno zasebnih strežnikov igre World of Warcraft in presenečeno odkril, da znajo ti nase še vedno privleči tisoče igralcev. Ravno takrat pa je svoja vrata odprl strežnik Project Epoch, ki je privabil nepregledno množico igralcev.
Zasebni strežniki se od uradnih Blizzardovih razlikujejo po tem, da se nekateri zavežejo igranju na določeni razširitvi ali pa igralcem ponudijo čistokrvno “vanilla” izkušnjo igranja originala, vse to pa je mogoče igrati povsem brezplačno. Te strežnike je njega dni mučila poplava hroščev, a so se skozi leta v tem pogledu močno izboljšali, lastniki pa so nato celo začeli dodajati svojo lastno vsebino.
Ta sorta strežnikov se je imenovala Vanilla+, njen najbolj znani predstavnik pa sliši na ime Turtle WoW. Ta ponuja originalni svet World of Warcrafta, takšnega, kot je obstajal pred vsemi dodatki, nakar so ga dopolnili z raznimi dodatnimi nalogami ali pa razširili nekatere stare lokacije. To ni privabilo samo novih igralcev, ampak tudi veterane, ki bi radi zopet podoživeli originalno igralno formulo, a bi si kljub temu želeli videti nekaj novega, kar pa drastično ne spremeni sveta.
Turtle WoW je dostavil vse to, nato pa je ekipa celo začela načrtovati predelavo celotne igre v pogon Unreal Engine 5, kar bi iz strežnika naredilo Turtle WoW 2.0. Stvar ni le koncept, saj razvojna ekipa pravi, da bo takšna različica WoW-a za igranje na voljo že letos, nakar so začeli projekt glasno promovirati preko vplivnežev in oglasov.
S tem so očitno šli korak predaleč in pritegnili oko pravne veje razvijalca Blizzarda. Ta je proti njim vložil tožbo, ki seveda zahteva, da lastniki projekt takoj ugasnejo in do zdaj postorjeno delo predajo v roke Blizzarda. A založnik se s tem ne namerava zadovoljiti. Tožba, ki jo lahko v celoti preberete tule, je veliko bolj obsežna, saj je lastnike strežnika doletela tudi RICO-obtožnica, kar pomeni, da jih založnik vidi kot kriminalno združbo, ki si je na nezakonit način prislužila milijone evrov. Turtle WoW je sicer za igranje brezplačen, a njegovi lastniki sprejemajo donacije v zameno za določene dobrote znotraj igre, kar je založnika še dodatno razjezilo.
Kaj točno se bo zgodilo s strežnikom, je trenutno težko predvideti. Glavni lastnik je namreč lociran v Rusiji, tako da bo ameriška roka pravice po njem težko segla. Ekipa pa je na uradnem Discordu že zapisala, da se tožbi ne namerava ukloniti. A to zna biti težka naloga: tožba je namreč naštela tudi nekatere glavne člane ekipe, ki se nahajajo v Evropi in ZDA, ti pa bodo po vsej verjetnosti hitro podlegli Blizzardovi roki pravice. Prav tako so lahko problematični strežniki, ki naj bi se nahajali v Združenem kraljestvu, kar pomeni, da bi jih utegnili ugasniti. Lastnik jih sicer lahko preseli na domača tla, a to bi lahko povzročilo visoko zakasnitev, zaradi katere bi igralci začeli zapuščati strežnik, kar bi lahko posledično pomenilo tudi postopno njegovo smrt.
Igričarska industrija je danes povsem drugačna, kot je bila dve desetletji nazaj. Medtem ko smo včasih na novo AAA-igro čakali največ štiri leta, si zdaj kak večji razvijalec za svoj projekt vzame pet in več let, dvignile pa so se tudi cene, saj igre ne stanejo več 60 €, ampak boste za osnovno kopijo odšteli 80 €, nato pa boste še doplačali za razne dodatke in DLC-je.
Four days until release! Hollow Knight: Silksong will be available on 4th September.
Release times:
7AM PT | 10AM ET | 4PM CEST | 11PM JST
Game price:
USD $19.99 | EUR €19.99 | JPY ¥2300
Zato je nedavna izjava razvijalca Team Cherry vse pustila odprtih ust, saj bo njihov težko pričakovani naslov Hollow Knight: Silksong, nadaljevanje odlične metroidvanije iz leta 2017, za nakup zahteval vsega 19,99 €.
To je naravnost neverjetna cena – in to ne samo zaradi prej omenjenega draženja iger na splošno, ampak tudi na račun vsebine, ki jo za ta denar dobite. Že originalni Hollow Knight je bil ogromna igra, ki je ponujala velik svet, nakar si njegove skrivnosti odklepal postopoma, ko si dobival nove veščine. Silksong pa naj bi mapo še razširil ter ponudil še globlje igralne mehanike, tako da se tole vsekakor zdi kot izjemno dobra kupčija.
Team Cherry je poleg cene podal še točen datum izida igre Hollow Knight: Silksong. Že prej smo sicer vedeli, da bo zadeva izšla 4. septembra, zdaj pa vemo tudi to, da bomo lahko z igranjem začeli že ob 16. uri. Dodatna novica je tudi ta, da bo igra na isti dan izida dostopna tudi preko servisa Game Pass.
Will Arnett je presneto talentiran igralec, ki pa ga poznamo zgolj po komičnih vlogah. Njegov obraz marsikomu najprej prikliče spomine na serijo Odbita rodbina, njegove glasilke pa so prav tako takoj prepoznavne, saj smo ta globok bariton poslušali v odlični risani seriji BoJack Horseman, nastopil pa je tudi v vlogi glavnega zlikovca igre Tiny Tina’s Wonderlands.
Arnett bo zdaj končno dobil priložnost, da svoje igralske mišice pokaže v drami, ki bo sicer še vedno nosila primesi komedije, a jo bo preveval bolj temačen ton. Film je režiral, produciral in spisal Bradley Cooper, Arnett pa bo nastopil v vlogi Alexa, ki je ravno dal čez ločitev od svoje žene Tess, zdaj pa nov smisel išče na odrih stand-up scene.
Že napovednik nam da vedeti, da zna biti tole odlično spisana drama, ki bi morda znala celo poseči po kakšnem oskarju. Will je pred kamero videti odlično in njegov nastop prikliče spomine na BoJacka, ki se je ravno tako boril z depresijo, a je vseeno poskušal svetu kazati nasmejan obraz. Zgodba se sicer zgleduje po življenju britanskega komika Johna Bishopa, ki je ravno tako dal čez ločitev, nakar je po naključju obiskal nek klub ter se nato na odru preizkusil v vlogi komika, danes pa je John eno od najbolj prepoznavnih imen britanske stand-up scene.
Is This Thing On bomo v kinih lahko spremljali od 19. decembra dalje.