🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 7

Glasovni igralec iz igre Persona 4 potrdil delo na predelavi

0

Kdaj bo razvijalec Atlus končno uradno najavil izdelavo igre Persona 6, je še vedno predmet ugibanj, saj so Japonci trenutno bolj zainteresirani za izdelavo manjših projektov, povezanih z igro Persona 5. Čeprav so nam lani predstavili odlično igro Metaphor: ReFantazio, večina njihovih oboževalcev še vedno nestrpno pričakuje novo igro po formuli Persone, postavljeno v sodobnejši čas, kjer je igranje razdeljeno na bojevanje v temnicah in družabni vidik, v katerem prijatelje peljemo na malico ter z njimi razvijamo prijateljske in ljubezenske vezi.

Atlus se je podal tudi v predelave in lani smo dočakali temeljito prenovo igre Persona 3, ki je marsikomu veljala za najboljši del serije. Zdaj naj bi enako predelavo doživel tudi četrti del. Ta je sicer že leta 2020 doživel manjšo osvežitev v obliki Persona 4 Golden, ki je igro prinesla tudi na PC, vendar naj bi Atlus zdaj delal na večji posodobitvi, ki bi povsem prenovila grafično podobo in vključila igralne elemente, kakršne smo kasneje spoznali v igri Persona 5.

persona 4

Obstoj predelave četrtega dela so že potrdili nekateri leakerji. Pred dvema mesecema je nekdo odkril, da je bila registrirana spletna stran p4re.jp, kar je pomembna sled, saj se je podobno zgodilo tudi pri predelavi Persona 3 Reload, tik preden je bil projekt uradno najavljen. Nedavno je novico o razvoju predelave potrdil tudi glasovni igralec Yuri Lowenthal, ki ga poznamo predvsem kot Petra Parkerja iz iger Spider-Man, v preteklosti pa je nastopil tudi v originalni igri Persona 4, kjer je upodobil lik Yosukeja. Na družbenem omrežju je zapisal, da ima dovolj ugibanj glede svoje vloge v predelavi Persone 4 in da je Atlusa celo prosil na kolenih, če se lahko vrne v to vlogo, a je bil zavrnjen. S tem je neuradno potrdil razvoj prenove četrtega dela, svojo objavo pa je nato hitro izbrisal, saj se je očitno zavedel napake.

Vprašanje zdaj ostaja le še, kdaj nameravata založnik SEGA in razvijalec Atlus projekt tudi uradno najaviti. Zelo verjetno se bo to zgodilo na junijskem festivalu iger Summer Game Fest, ki se začne že 6. junija, kjer bo svojo predstavitev iger imel tudi Xbox.

Prijave za turnir iz igre League of Legends zdaj odprte!

Preživeli smo že polovico leta 2025 in tudi letos smo za vas pripravili serijo turnirjev Gaming terminal iz nekaterih najbolj igranih večigralskih iger, ki imajo tudi v Sloveniji zdravo igralno bazo. Potem ko so prijave za tekmovanje v igri Counter-Strike 2 presegle vsa naša pričakovanja, je nastopil čas, da pokukamo v nedrje še ene veteranske večigralske igre – League of Legends – in preverimo, kako zdrava je njena skupnost pri nas.

To je dolg uvod za preprosto najavo, ki pravi, da so prijave za naš League of Legends turnir zdaj tudi uradno odprte! Ekipe, ki bi rade za svoje pridno igranje prejele tudi kakšno fizično nagrado, lahko svojo udeležbo potrdite na spodnji povezavi.

Prijavo je pametno oddati čim prej, saj so mesta omejena – in če so nas pretekle izkušnje česa naučile, je to, da se znajo zelo hitro zapolniti. Tako kot pri večini dosedanjih turnirjev bomo najprej izvedli spletne kvalifikacije, ki jih boste lahko igrali kar od doma. Te bodo potekale že v soboto, 7. junija, ob 13.00. Rezultate in udeležbo boste tudi tokrat potrjevali preko platforme 360Clash. Igralo se bo na strežniku EU West, kapetani ekip pa boste morali na dan turnirja, med 9.00 in 12.30, s preprostim klikom na gumb “Check-in” potrditi prisotnost svoje ekipe.

V finalni obračun se bodo izmed vseh sodelujočih kvalificirale štiri ekipe – skupno torej 20 tekmovalcev. Ti se bodo nato spopadli v živo, in sicer na lokaciji Mimovrste BTC Ljubljana. Finale bo potekalo v soboto, 14. junija, s pričetkom ob 10.00. Vsaka izmed finalnih ekip bo morala vplačati še prijavnino v višini 100 €, kar pomeni 20 € na člana ekipe. Celoten znesek bo šel v nagradni sklad, ki bo znašal 1.500 € v materialnih nagradah. Bodite brez skrbi – tudi če ne osvojite zlata, bo prav vsak sodelujoči prejel praktično nagrado, ki bo odtehtala vrednost prijavnine.

Torej – vse je pripravljeno! Kvalifikacije že čakajo na vaše prijave, več o pravilih pa si lahko preberete na sledeči povezavi.

Razkrita trojica glavnih igralcev prihajajoče serije Harry Potter

0

Od izida zadnjega dela filmske sage Harry Potter in Svetinje smrti je minilo že 14 let, kar je dovolj dolgo obdobje, da je založnik Warner Bros. začel razmišljati o ponovnem hollywoodskem zagonu te licence. Tokrat bomo svet čarovnikov znova obiskali v obliki televizijske serije, ki jo bomo lahko spremljali na pretočnem servisu HBO Max.

Da bo mali čarovnik znova zaživel v novi obliki, ni presenetljivo. Kljub polemikam, povezanim z avtorico knjig J. K. Rowling, ostaja Harry Potter tudi po vseh teh letih ena najbolj priljubljenih fantazijskih licenc na svetu. Vsaka stvar, ki se le dotakne čarobne Bradavičarke, prinaša velik dobiček – dober primer za to je igra Hogwarts Legacy, ki je bila ena redkih iger, s katerimi je Warner Bros. dejansko ustvaril dobiček.

harry potter

O televizijski seriji se govori že dolgo. Čeprav smo od prvega napovednika še precej oddaljeni, smo že izvedeli nekaj imen igralcev, ki bodo prevzeli ključne vloge. Albusa Dumbledora bo tokrat upodobil John Lithgow, ki je v intervjujih razkril, da bo to bržkone njegova zadnja večja vloga pred upokojitvijo. Minervo McGonagall bo igrala Janet McTeer, medtem ko bo Severus Snape tokrat temnopolti igralec Paapa Essiedu. Vlogo Hagrida bo prevzel Nick Frost, ki ga poznamo iz številnih komedij, kot sta Vroča kifeljca in Noč neumnih mrtvecev.

Warner Bros. je včeraj razkril tudi igralce, ki bodo upodobili osrednjo trojico, in podobno kot pri filmih so vloge zaupali mladim, še neuveljavljenim obrazom. Harryja Potterja bo igral Dominic McLaughlin, Hermiono bo upodobila Arabella Stanton, Rona Weasleyja pa Alastair Stout – ki ima res frajersko ime.

Življenja teh treh mladih igralcev se bodo verjetno za vedno spremenila, tako kot so se življenja Daniela Radcliffa, Emme Watson in Ruperta Grinta. Snemanje serije naj bi se začelo letos poleti, premiero pa lahko pričakujemo nekje v letu 2026.

Junijski PlayStation Plus prinaša igri NBA 2K25 in Alone in the Dark

0

V ameriški ligi NBA smo trenutno sredi končnice, zato je marsikomu zagotovo zacvetela želja, da bi osebno poprijel za svojo priljubljeno ekipo in jo popeljal do naslova prvaka. Tega se dobro zaveda tudi založnik 2K, ki je s Sonyjem sklenil dogovor, da je v junijsko ponudbo treh brezplačnih iger za naročnike servisa PlayStation Plus Essential vključena tudi aktualna različica virtualne košarke NBA 2K25.

Sam sem bil nekaj časa velik privrženec te serije, a je založnik sčasoma postal tako požrešen pri mikrotransakcijah, da je to začelo kvariti osnovno formulo igre. Najbolj priljubljen način znotraj igre je MyCareer, kjer si lahko ustvarite svojega igralca in ga nato popeljete skozi več sezon košarke, ob tem spremljate – navadno zanič – zgodbo, na koncu pa poskušate osvojiti naslov prvaka in si natakniti prstan NBA-šampiona. Vse to boste lahko počeli tudi v NBA 2K25, in čeprav sem do zdaj izpostavljal predvsem negativne plati, se je treba zavedati, da se pod vsem tem skriva izjemno impresivna simulacija košarke, ki trenutno nima resne konkurence.

Drugi pomemben naslov junijske ponudbe je grozljivka Alone in the Dark, ki je izšla lani. Žal igralcev ni očarala, čeprav gre za povsem dostojen naslov, precej boljši od zadnjih delov te franšize. V vlogi detektiva Edwarda Carnbyja boste obiskali skrivnosten dvorec, kjer bo treba razvozlati nenavadne dogodke znotraj njegovih soban. Založnik THQ je v igro vključil tudi nekaj hollywoodskega talenta – glavni vlogi sta prevzela igralca Jodie Comer in David Harbour, ki ga mnogi poznate po vlogi šerifa v seriji Stranger Things.

V juniju bo poskrbljeno tudi za tiste, ki uživate v večigralskih izkušnjah, saj je v ponudbo vključena tudi razširitev The Final Shape, najnovejši dodatek za igro Destiny 2, ki je izšel skoraj natanko pred letom dni. Ta razširitev zaključuje zgodbo sage Light and Darkness, in če ste v preteklem letu redno vzdrževali naročnino na PlayStation Plus, imate zdaj praktično vse dodatke za ta naslov na voljo.

Za konec velja omeniti še igro Bomb Rush Cyberfunk, ki lepo zaokroži junijsko PlayStation Plus Essential ponudbo. Vse zgoraj omenjene igre bodo za igranje na voljo od 3. junija dalje. Sony je na svojem blogu hkrati najavil tudi razprodajo Days of Play, v okviru katere je znižal ceno naročnin – enoletni PlayStation Plus Essential zdaj stane 57,59 €, medtem ko boste za različico Extra odšteli 94,49 €.

Tule je nov igralni napovednik za MMO igro Pioner

0

Če si pogledaš samo par sekund napovednika za prihajajočo igro Pioner, ti hitro postane jasno, da si ta zadeva veliko sposodi iz franšize Stalker, le da poskuša igralni pristop iz povsem enoigralskega naslova preseliti v MMO-svet. To je pogumna poteza, in nemara bi – tudi zaradi vse cirilice znotraj igre in sovjetske arhitekture – kdo pomislil, da je razvijalec GFA Games lociran v Rusiji, a to ne drži, saj je bil ta studio pred štirimi leti ustanovljen v Beogradu, in včeraj je njihov prvi projekt Pioner dobil nov napovednik.

O tem naslovu smo v preteklosti že pisali, saj gre za že tretji igralni napovednik, bistvenih razlik med njimi pa ne boste opazili. Vidimo lahko veliko prvoosebnega streljanja, orožja naj bi se obnašala realistično, premikanje pa ne bo namenjeno tistim s šibkimi želodci, saj kamera že ob preprostem teku skače vsepovsod, merek brzostrelke pa bolj redko zadene točno tisto, kar ciljamo. Zgodba bo igralca naselila na nekakšen skrivnosten otok, poln napol porušenih sovjetskih zgradb, naša naloga pa bo preprosto preživeti. Za te namene se bomo lahko udarili v PvP in PvE igralnih načinih, skočili pa bomo lahko tudi v območje Shadowlands, kjer bodo zavladale mehanike žanra “Extraction”, kar pomeni, da je treba nabrati čim več dragocene robe in nato z njo pobegniti na varno območje.

Razvijalec pravi, da se bo v igri Pioner vse vrtelo okoli surovin, prek katerih bomo nadgrajevali sposobnosti našega junaka. To pomeni, da ne bomo spremljali klasičnega stopnjevanja, temveč bomo prek nabranih zakladov nadgrajevali orožja in hkrati skrbeli za lakoto in potrebo po spanju. Napovednik vsekakor obeta vsesplošni kaos – poleg streljanja bomo videli tudi nekaj boja s hladnim orožjem, včasih pa nas bodo poleg mutantov skušale ubiti tudi okolica in iz iger Stalker prenesene nevarne anomalije.

Pioner še nima datuma izida, a na koncu napovednika – kjer iz ne povsem jasnega razloga vidimo žensko s sulico, ki se nekako ne sklada s pravkar prikazanim igralnim materialom – lahko opazimo obljubo o odprtem beta testiranju, ki naj bi se zgodilo kmalu.

Za nami sta dva dneva zabave na festivalu Na meji nevidnega

0

Pretekli vikend se je znova odvijal festival Na meji nevidnega, ki ga marsikdo označuje tudi kot slovenski Comic-Con. Letos smo se pri izvedbi dogodka pridružili tudi mi in se – v slogu ameriških klišejev o geekski gaming kulturi – preselili v klet, kjer smo skupaj sestavili miniaturno različico našega lanskega dogodka Gaming Terminal.

Miniaturna različica v tem primeru pomeni, da tokrat nismo imeli osrednjega odra, temveč smo postavili več stojnic. Na vsaki smo obiskovalcem ponudili manjše in večje zanimive aktivnosti. Konvencija Na meji nevidnega je letos prvič v svoji zgodovini potekala kar dva dneva, zato smo morali nekoliko razgibati dogajanje in pripraviti dovolj raznolikih aktivacij, ki bi obiskovalce privabile v našo sobo oba dneva.

K sreči so nam pri tem pomagali naši partnerji, brez katerih izvedba takšnega dogodka ne bi bila mogoča. Največ prostora v hali si je zagotovilo slovensko podjetje UVI, ki je predstavilo svoj nabor periferije UVI Gear in stolov UVI Chair. Obiskovalci so se najbolj zabavali znotraj dirkalnih simulatorjev UVI Racing. Na voljo so bili trije simulatorji, najbolj pogumni pa so preizkusili napreden simulator, ki je s pomočjo hidravlike nagibal sedež v različne smeri – kar je vsakemu virtualnemu dirkaču pričaralo resnično nepozaben občutek vožnje skozi ovinke igre Dirt Rally 2.0.

UVI je na dogodku prodajal tudi svoje izdelke in pripravil kotiček trgovine cyber piggy, kjer so se obiskovalci lahko pozabavali ob igranju plesne igre Beat Saber na očalih Meta Quest 3 in 3S. Na drugem koncu dvorane pa sta bila na voljo dva napredna PC-ja OMEGA, izdelana v partnerstvu s podjetjem ASUS. Eden izmed računalnikov, opremljen z vrhunskim procesorjem AMD Ryzen 9800X3D in grafično kartico Nvidia RTX 5080, je ponujal možnost igranja igre DOOM: The Dark Ages – ki zares zaživi šele, ko jo poganjaš pri najvišjih grafičnih nastavitvah in sličicah na sekundo, ki presegajo 300.

Velik del dvorane si je zagotovilo tudi podjetje Lenovo, ki je razstavilo množico svojih prenosnikov. Na mizo smo postavili tudi prenosni konzoli/PC-ja Legion Go in Legion Go S. Na teh postajah so obiskovalci lahko preizkusili igre, kot so Genshin Impact, Spyro Reignited, Crash Bandicoot N. Sane Trilogy, Rocket League in seveda Fortnite, ki je bil prisoten na vsakem koraku – če ga ne bi predhodno namestili mi, bi to zagotovo storil kateri od obiskovalcev. Tudi tukaj so obiskovalci razgibali mišice, saj je za plesne ritme poskrbela igra Just Dance.

na meji nevidnega 2025

Prisoten je bil tudi Logitech, ki je obiskovalcem ponudil preizkus svoje periferije znotraj igre Fortnite. Obenem je vsakdo lahko prijel v roke njihov volan Logitech G923 in se preizkusil v igri Forza Horizon 5, ki smo jo tokrat prvič predstavili na dogodku, skupaj s konzolo PlayStation 5 Pro.

Ne smemo pozabiti tudi na Telekom Slovenije, ki je v svojem kotičku gostil dva PC-ja, kjer so obiskovalci lahko preizkusili Fortnite in to preko 5G povezave, za povrh pa so ponujali tudi napredno opcijo 360 stopinjskega slikanja, ki so jo pozdravili tako navadni obiskovalci, kot tudi cosplayerji.

na meji nevidnega

Vse zgoraj opisano je bilo le delček naše dvorane, a festival Na meji nevidnega je ponujal zabavo na vsakem koraku. Povsod je bilo ogromno stojnic – čeprav so bile mnoge posvečene anime kulturi, dogodek ni bil usmerjen zgolj v azijsko tematiko. Ena dvorana je bila denimo namenjena izključno namiznim igram, kar je predstavljalo raj za vse ljubitelje miniaturnih figur, kot jih najdemo pri igrah tipa Warhammer. Obiskovalci so lahko prisostvovali tudi različnim predavanjem in občudovali obiskovalce, preoblečene v like iz filmov, serij in videoiger.

Cosplay je bil seveda ena glavnih atrakcij festivala, finalni sprehod po odru pa je znova napolnil glavno dvorano. Tudi izven glavnega odra se je sprehajalo ogromno fantazijsko preoblečenih posameznikov – nekateri so se res potrudili. Meni osebno je bila najbolj všeč ženska, ki je imela glavo vstavljeno v katodni televizor, na čigar zaslonu so se izrisovali emotikoni. Takoj me je spomnila na Wrencha iz igre Watch Dogs 2.

Skratka, Na meji nevidnega 2025 me je skozi oba dneva več kot prijetno zabaval – in kdo ve, morda se vidimo tudi v izvedbi 2026, kjer bo naš gaming kotiček morda še večji in bolj raznolik.

Nekaj slik iz dogodka si lahko ogledate na našem Facebook profilu.

Igra Phaze Zero spomni na zlato dobo preživetvenih grozljivk in ima zdaj demo

0

V zadnjih letih se je pojavilo že kar nekaj indie naslovov, ki poskušajo ujeti čar starošolskih preživetvenih grozljivk tipa Resident Evil, Dino Crisis in Silent Hill in novejši generaciji igralcev na V zadnjih letih se je pojavilo že kar nekaj indie naslovov, ki poskušajo ujeti čar starošolskih preživetvenih grozljivk tipa Resident Evil, Dino Crisis in Silent Hill ter novejši generaciji igralcev na posodobljen način prikazati, kakšne igre smo igrali sredi devetdesetih. Nekateri od teh poskusov gredo celo tako daleč, da poskušajo posnemati grafično podobo s konzole PlayStation 1. A nostalgične note, ki sicer lahko vzbudijo lepe spomine, niso dovolj, če je igra igralno pomanjkljiva.

Phaze Zero glede na novi igralni napovednik deluje kot indie naslov, ki poleg starošolske podobe kaže tudi precej talenta na področju igralne formule. Razvijalec Spina Studio bo ponudil dva protagonista, ki se znajdeta v nekoč mirnem mestecu Flint Peak, kjer se pojavita kar dve veliki težavi: močan snežni metež in skrivnostna bolezen, ki prebivalce spreminja v hodeče zombije. V predstavljenem igralnem posnetku spremljamo enega od dveh likov, Guya, ki se zmeden zbudi v bolnišnici, pograbi puško in se z njeno pomočjo poskuša prebiti na svobodo. Drugi lik bo Mary – novinarka, ki je imela smolo, da se je ravno tam znašla zaradi svoje reportaže.

Kot lahko vidimo iz desetminutnega igralnega posnetka, Phaze Zero vključuje vse tisto, kar smo nekoč vzljubili pri igrah, kot je Resident Evil. Tu so statične kamere, okorno premikanje, branje zapiskov in srhljivi zvoki, ki pošiljajo srh po telesu – ravno zaradi kamere, saj je ta pogosto ravno toliko odmaknjena, da igralec ne vidi, kaj se proti njemu počasi plazi izza naslednjega ovinka.

Phaze Zero trenutno deluje izjemno obetavno. Čeprav še nima uradnega datuma izida, jo lahko že zdaj preizkusite na Steamu, kjer je na voljo demo.

Finalno epizodo 2. sezone serije The Last of Us si je ogledala polovica manj gledalcev kot pa v 1. sezoni

0

Priznati vam moram, da sem si do zdaj ogledal samo eno epizodo serije The Last of Us. Čeprav mi zadeva ni bila napačna, imam enostavno že vrh glave Joela in Ellie. Štorijo prve igre sem namreč najprej doživel na konzoli PlayStation 3, nato še enkrat na PlayStation 4, potem je prišla predelava za PlayStation 5, nazadnje pa sem moral opraviti še nekaj testiranja PC-verzije. Dogodke iz igre tako poznam na pamet, zato me ni posebej pritegnil izdelek, ki želi znova povedati isto zgodbo – le da tokrat v televizijskem formatu. Se pa zavedam, da nekateri te zgodbe še niso izkusili, in prav ti so pridno obremenjevali HBO-jeve strežnike, saj je postala to ena najbolj gledanih serij na tej pretočni platformi.

Pričakovanja so bila visoka tudi za 2. sezono, igričarji pa smo že vnaprej vedeli, da bodo gledalci priča zelo kontroverznemu dogodku, ki utegne marsikoga odvrniti od nadaljnjega gledanja. V primeru 2. sezone se je to zgodilo že takoj na začetku, zato je imel vodja serije Craig Mazin težko nalogo ohranjanja gledalske baze – ki pa se je ustvarjalcem vsaj delno izneverila.

Spletna stran The Wrap namreč poroča, da gledanost 2. sezone sicer ni bila slaba, a si je finalno epizodo ogledalo precej manj ljudi kot zaključno epizodo 1. sezone. Deveto epizodo Look for the Light si je marca 2023 ogledalo 8,2 milijona gledalcev, medtem ko si je zaključek 2. sezone, epizodo Convergence, ogledalo 3,7 milijona gledalcev – kar pomeni kar 55 % padec. HBO sicer opozarja, da je upad gledanosti posledica ameriškega praznika Memorial Day in da bodo številke sčasoma narasle, a tako velik padec je vseeno zaskrbljujoč.

the last of us

Epizode 2. sezone globalno dosežejo okoli 37 milijonov ogledov, a ocene posameznih epizod na spletni strani IMDb so opazno nižje kot pri prvi sezoni. Po kontroverzni 2. epizodi sta naslednja dva dela padla pod oceno 7, finalka pa je dosegla le oceno 7,1.

Razlogov za nižjo gledanost je več. Kot že omenjeno, se že na začetku 2. poglavja zgodi nekaj, kar marsikoga razjezi in odvrne od nadaljnjega gledanja. Nekateri menijo, da se je zgodba serije preveč oddaljila od izvirnika. Poleg tega so gledalci na 2. sezono čakali dve leti, v zameno pa dobili zgolj sedem epizod – marsikdo je vmes preprosto izgubil zanimanje. Zaradi vsega tega bi lahko 3. sezona doživela še večji upad. Čeprav je že napovedana, se njeno snemanje ne bo začelo pred naslednjim letom, zato jo na HBO Max lahko pričakujemo šele enkrat v letu 2027.

Amazon preklical serijo The Wheel of Time

0

Amazon je za svoj pretočni servis Prime Video dolgo želel ustvariti fantazijsko serijo, ki bi se po bazi gledalcev lahko primerjala z Igro prestolov, in za ta namen je bil pripravljen široko odpreti denarnico. Najprej se je lotil predelave franšize Gospodar prstanov v televizijsko obliko, pri čemer je serija The Lord of the Rings: The Rings of Power dobila najvišji proračun v zgodovini televizijskih serij. Nato se je odločil v epizodno obliko predelati tudi epsko fantazijsko delo The Wheel of Time, ki ga je leta 1990 začel pisati Robert Jordan. Gre za tako obsežno sago, da je Jordan napisal enajst knjig, a je pred zaključkom umrl. Njegovo delo je nato na podlagi zapiskov dokončal Brandon Sanderson, ki je napisal še zadnje tri knjige.

Skratka, gre za ogromno pripoved, ki obsega tisoče strani. Ustvarjalec serije Rafe Judkins je letos aprila v intervjuju povedal, da je s svojo ekipo dolgo iskal pretočni servis, ki bi bil pripravljen investirati v tako zahteven projekt. Na koncu se je odločil za Prime Video, saj je bil Amazon eden redkih ponudnikov, ki so bili pripravljeni na dolgoročno zavezo in so imeli tudi finančna sredstva za tako drago produkcijo.

A izkazalo se je, da ima tudi Amazon svoje meje. Po poročanju spletne strani Deadline se je založnik odločil po treh sezonah tej zgodbi narediti konec. Serija The Wheel of Time je svojo prvo sezono dobila leta 2021. Čeprav so jo kritiki dobro sprejeli, pri gledalcih ni dosegla enakega odziva — mnogi so kritizirali razlike, ki so jih ustvarjalci uvedli v primerjavi s knjižno predlogo. Kljub temu je bila gledanost dovolj dobra, da je Amazon odobril snemanje druge sezone, nato pa je nedavno sledilo še tretje poglavje, ki se je pri gledalcih bolje obneslo. Oboževalci so začeli z zanimanjem spremljati dogajanje, a očitno je bila škoda, povzročena v prvi sezoni, prevelika. Gledanost je namreč postopoma padala, dokler ni dosegla točke, ko se Amazonu ni več zdelo smiselno vlagati dodatna sredstva v nadaljevanje.

The Wheel of Time bo tako ostal le pri treh sezonah. Čeprav je zadnja epizoda napisana tako, da gledalcu ponudi vsaj občutek določenega zaključka, je to še vedno daleč od finala, ki smo ga dobili v knjigah – kar ni presenetljivo, saj se tretja sezona loteva dogodkov iz četrte in pete knjige. Glede na knjižno predlogo serija tako ni dosegla niti polovice celotne zgodbe.

Warhammer 40k: Space Marine 1 dobiva manjšo predelavo

0

Razvijalec Relic Entertainment nas je leta 2011 povsem nepripravljene presenetil z igro Warhammer 40,000: Space Marine. Takrat od tega tretjeosebnega akcijskega naslova v brutalnem svetu Warhammerja nismo pričakovali več kot še eno tipično akcijado, a se je igra izkazala za presenetljivo kakovostno – igrala se je odlično in vsebovala zanimive like, ki so se igralcem hitro priljubili.

Založnik SEGA zdaj meni, da je skrajni čas za grafično prenovo tega naslova, ki bo že naslednji mesec izšel v različici Master Crafted Edition.

Space Marine je sicer že doživel eno prenovo pred nekaj leti, ki je nosila ime Anniversary Edition, vendar ta v primerjavi z izvirnikom ni prinesla bistvenih sprememb — šlo je predvsem za izgovor, da igro znova ponudijo v bleščeči embalaži, skupaj z vsemi naknadno izdanimi DLC-ji. Master Crafted Edition pa bo bistveno bolj napreden: novi razvijalec SneakyBox je v prenovljeno različico vključil podrobnejše teksture, dodal podporo za ločljivost 4K in spremenil tudi nekatere igralne elemente. Orki so na primer zdaj vizualno nekoliko drugačni in bolj zvesti izročilu novejših Warhammer naslovov. Posodobljen je bil tudi uporabniški vmesnik, ki je zdaj sodobnejši in vključuje elemente, kot je grafično kolesce za hitro izbiro orožij.

Prenovljen je tudi zvočni vidik: posneti so bili novi zvočni efekti in govorci nasprotnikov, ki se bodo — žejni vaše krvi — znova in znova zagnali proti vam v valovih. Seveda bo prenovljena različica vključevala vso dodatno vsebino, ki jo je izvirnik prejel po izidu. Vse skupaj deluje kot simpatična osvežitev klasične igre, ki pa se utegne mlajšim igralcem še vedno zdeti nekoliko zastarela — zlasti tistim, ki so najprej igrali še vedno izjemno priljubljeni drugi del, ki je izboljšal igralne mehanike in grafiko ter je nasploh eden najlepših akcijskih naslovov zadnjih let.

Warhammer 40,000: Space Marine – Master Crafted Edition izide 10. junija, medtem ko je prejšnja različica trenutno na Steamu na voljo za 8,99 €, nadaljevanje pa je znižano na 35,99 €.

Bizarna kratka igra The Exit 8 bo postala film in tule je prvi napovednik

0

Igra The Exit 8 na prvi pogled ni videti nič posebej posebnega, vendar to velja tudi za celotno igralno izkušnjo. Razvijalec Kotake Create nam je ta zanimiv naslov dostavil konec leta 2023 in igralce hitro privabil k igranju, saj vsebuje zelo enostavno, a hudo unikatno igralno formulo.

Kot neznani možakar se znajdemo znotraj hodnika podzemne železnice, ki na eni strani vsebuje nekaj plakatov, na drugi pa nekaj vrat. Sprehodimo se čez hodnik, naredimo nekaj ovinkov in nato … se znajdemo spet na istem hodniku. Ne glede na to, kolikokrat se boste sprehodili med stenami s ploščicami, vedno se boste na koncu vrnili na isto mesto, edina družba v tej bizarni izkušnji pa vam je možakar, ki se mimo vas sprehodi z aktovko v roki, z vami pa ne spregovori niti besede.

Pobeg je mogoč samo tako, da pri vsakem sprehodu po hodniku opazite neko manjšo spremembo, ki se v igri imenuje anomalija. Če to opazite, se obrnite nazaj, če pa je vse enako, nadaljujte s hojo. To morate pravilno narediti osemkrat zapored – takrat boste končno lahko pobegnili iz prekletega hodnika.

Igralna formula spomni na tisto, ki smo jo ugledali v igri P.T., zdaj pa je ta formula postala dovolj zanimiva tudi za filmski svet. Celovečerec bo režiral Genki Kawamura in bo nosil ime The Exit 8, glede na prvi napovednik pa se bo filmska predelava dokaj zvesto držala konceptov iz igre, le da bo nekaj stvari dodanih. Protagonista lahko v enem kadru vidimo, kako naleti na nekega fantka in žensko, medtem ko v igri nismo srečali nikogar razen skrivnostnega moškega z aktovko.

Filmska grozljivka The Exit 8 izide enkrat avgusta. Kotake Create je igro nasledil z duhovnim naslednikom Platform 8, kjer hodnike podzemne železnice zamenjajo ponavljajoči se vagoni podzemnega vlaka. Ni dvoma, da če se bo film dobro izkazal na blagajnah, nas eventualno čaka filmska obdelava tudi te igre.

Googlov iskalnik ponuja rezultate umetne inteligence in zdaj bodo tja vrinjeni še oglasi

0

ChatGPT je bil sprva zamišljen kot orodje za pogovor z umetno inteligenco brez dostopa do interneta – odgovori so temeljili na podatkih, ki so bili zbrani do določenega datuma. A ti časi so mimo. Danes uporabniki ChatGPT uporabljajo za nekaj, kar je bilo še pred časom nepredstavljivo: namesto da bi informacije iskali prek Googla, jih preprosto vprašajo kar umetno inteligenco. In kdo bi jim to zameril?

Googlov iskalnik je sicer še vedno zmogljivo orodje, vendar ima številne pomanjkljivosti – ena največjih so oglasi, ki med prvimi zadetki pogosto izpostavijo plačane vsebine. Mnogi uporabniki so tega siti.

Da so mogoče res pretiravali, je očitno spoznal tudi Google, ki zdaj agresivno uvaja svojo umetno inteligenco Gemini – tudi v sam iskalnik. Če ste ga v zadnjem času uporabljali, ste morda že opazili, da se na vrhu strani pojavi AI-povzetek vašega iskalnega niza. Ta novost naj bi ostala – in se le še širila.

A Google ne bi bil Google, če v vsem tem ne bi videl tudi priložnosti za zaslužek. Podjetje je včeraj napovedalo, da bo v novem zavihku AI Mode začelo prikazovati tudi oglase, povezane z vašim iskanjem – kar pomeni, da bo tudi ta novi način iskanja oglaševalsko obarvan.

google

Sprva bo ta funkcionalnost omejena na ZDA in samo na AI Mode, vendar gre le za začasno omejitev. Na konferenci Google I/O so jasno povedali, da prihodnost iskanja – in interneta na splošno – vidijo v umetni inteligenci, kar pomeni, da bo ta način prikaza zadetkov sčasoma postal standard tudi pri običajnem iskanju.

Povzetki iskanja, ki jih pripravi umetna inteligenca, so za zdaj na voljo le mobilnim uporabnikom, a Google napoveduje, da se bodo kmalu razširili tudi na namizne brskalnike.

Game Pass bo ta mesec dobil igri Metaphor: ReFantazio in The Division 2

0

Naročniki servisa Game Pass te dni zagotovo uživate v pestri ponudbi iger, saj Microsoft vztrajno izdaja nove naslove, ki jih lahko igrate že na dan izida. Hkrati pa založnik sklepa pogodbe z zunanjimi razvijalci in njihove igre nato vključuje v svojo platformo – kar privablja nove uporabnike ter obstoječim ponuja razlog za podaljšanje naročnine.

Maj se počasi izteka, a še preden dokončno zakorakamo v poletje, bo Game Pass prejel nekaj odmevnih okrepitev. Najpomembnejša med njimi je zagotovo japonski RPG Metaphor: ReFantazio, ki ga je ustvaril razvijalec Atlus – najbolj znan po franšizi Persona. Metaphor je njihov najnovejši naslov, postavljen v povsem izvirno fantazijsko vesolje. Tokrat nas studio popelje v srednjeveško navdahnjeno okolje z napetimi poteznimi boji, v prostem času pa se bomo družili s spremljevalci in opravljali aktivnosti, ki izboljšujejo naše sposobnosti v boju. Naslov je kot nalašč za vse, ki so prek igre Clair Obscure: Expedition 33 prvič odkrili čar poteznih RPG-jev in bi želeli raziskati še kakšno podobno izkušnjo. Igra bo na Game Passu na voljo od 29. maja.

Ta mesec bodo prišli na svoj račun tudi ljubitelji večigralskih tretjeosebnih streljačin, saj v Game Pass prihaja Tom Clancy’s The Division 2. Ubisoftova streljanka je izšla leta 2019, založnik pa se je šele pred kratkim odločil za izdelavo polnopravnega tretjega dela. Medtem se drugi del še naprej dopolnjuje z novo vsebino, nedavno pa je bil napovedan že drugi večji dodatek. Čeprav gre primarno za večigralsko izkušnjo, se lahko v igri povsem solidno zabavate tudi sami – in to boste lahko na Game Passu počeli od 27. maja dalje.

Na servis ta mesec prihajajo še igre Tales of Kenzera: Zau, Creatures of Ava, Monster Train 2, To a T, Spray Paint Simulator, Crypt Custodian in Symphonia.

Konec maja pa se bomo morali posloviti tudi od nekaj naslovov, ki zapuščajo knjižnico Game Passa. To so: Cassette Beasts, Firework, Humanity, Remnant 2 in Slayers X: Terminal Aftermath: Vengeance of the Slayer.

Razvijalec Owlcat Games dela na novem RPG-ju Warhammer 40k: Dark Heresy

Razvijalec Owlcat Games postaja vse bolj spoštovano ime, saj je v preteklosti ustvaril odmevna RPG-ja Pathfinder: Kingmaker in Pathfinder: Wrath of the Righteous. Kasneje so nekoliko spremenili pristop in fantazijski svet zamenjali z brutalnim znanstvenofantastičnim okoljem licence Warhammer 40k. Tako smo se lahko odlično zabavali ob njihovi zadnji igri Warhammer 40k: Rogue Trader, krutega vesolja pa očitno še ne nameravajo zapustiti, saj so včeraj napovedali povsem nov projekt: Warhammer 40k: Dark Heresy.

Ta se od njihovega ustaljenega igralnega recepta ne bo bistveno razlikoval. Še vedno bo šlo za RPG s pogledom od zgoraj in poteznim bojevanjem, v katerem bomo vodili svojega ustvarjenega lika ter skupino spremljevalcev, ki jih bomo srečali tekom kampanje. Zgodba se bo vrtela okoli apokaliptičnega dogodka Noctis Aeterna, igralec pa bo v vlogi vesoljskega inkvizitorja, ki preiskuje krivoverce na enem večjem planetu. Za razliko od Rogue Traderja tokrat ne bomo veliko potovali med planeti, temveč bomo raziskovali en sam planet, ki pa bo vseboval raznolike pokrajine, zato igranje ne bi smelo hitro postati enolično.

Dark Heresy zaenkrat še nima datuma izida, zato letos igre bržkone še ne bomo dočakali. A nič zato – Owlcat Games še vedno redno izdaja posodobitve in vsebinske dodatke za Rogue Traderja. Naslednji DLC, Lex Imperialis, izide 24. junija, razvijalec pa je napovedal tudi drugo sezonsko prepustnico, ki bo leta 2026 prinesla še dve razširitvi. Rogue Trader je trenutno na Steamu znižan za 50 %, tako da ga lahko dobite za vsega 24,99 €.

Senua’s Saga: Hellblade 2 poleti prihaja na PlayStation 5

0

Vikinška bojevnica Senua je svoje potovanje skozi mešanico zgodovinskih mitov in halucinacij začela leta 2017, in sicer na konzoli PlayStation 4. Zatem je razvijalca Ninja Theory kupil Microsoft, studio pa je nadaljevanje – Senua’s Saga: Hellblade 2 – izdelal izključno za PC in konzolo Xbox Series X. Čeprav drugi del morda ni izpolnil vseh pričakovanj, ki so se pri zvestih podpornikih izvirnika nabrala skozi leta, so igralci na konzoli PlayStation vseeno boleče pogrešali nadaljnje potovanje Senue. Tega bodo zdaj lahko končno izkusili tudi znotraj Sonyjevega ekosistema.

Microsoft namreč pridno nadaljuje s predelavami svojih ekskluziv, in znotraj igričarskih krogov se je že pojavila šala, da Sony sploh ne potrebuje večjih konferenc za predstavitve iger – saj to namesto njih počne Microsoft. Slednji tudi nima nič proti predelavam svojih licenc, saj te trenutno zasedajo vrh PlayStationove prodajne lestvice. Zaslužki so trenutno bajni, in zdi se, da se bodo nadaljevali tudi s predelavo Senua’s Saga: Hellblade 2.

Večjih podrobnosti nam Ninja Theory ob najavi sicer ni želel postreči, je pa izjavil, da se je lepo znova vrniti v PlayStationov ekosistem. Predelava bo vsebovala tudi nekaj nove »vsebine«, a kaj točno to pomeni, nam razvijalec v napovedniku ni razkril. Te novosti bodo sicer izšle tudi na platformah PC in Xbox Series X. Ninja Theory naj bi se še posebej potrudil pri optimizaciji za konzoli PlayStation 5 in PlayStation 5 Pro. Osebno me najbolj zanima podpora za igralni plošček DualSense, saj je Hellblade 2 idealna igra za takšen kontroler, ki omogoča napredne vibracije in vgrajen zvočnik.

Senua’s Saga: Hellblade 2 izide enkrat poleti, cena pa za zdaj še ni znana.

Lies of P Overture pokazal nekaj novega igranja in potrdil lažjo težavnost

0

Odlični Lies of P bo po dveh letih dobil svojo prvo in edino razširitev, Overture, ki nas bo popeljala v zamrznjene dežele. Za ta dodatek smo že dobili prvi napovednik, nekatere večje spletne strani pa so pridobile predčasen dostop do igranja, svoje vtise pa so novinarji z javnostjo delili včeraj.

Prav fajn je znova videti našega dobrega starega Ostržka, ki se tokrat sooča z novimi nevarnostmi. Novinarji so lahko preizkusili zgolj eno območje – tisto, ki se nahaja v zapuščenem živalskem vrtu. V njem tokrat ne boste našli ponorelih lutk, temveč bolj organska bitja, kot sta masivna kreatura, ki spominja na krokodila, in hudo agresivni kenguru. Proti tem novim nevarnostim se bomo lahko zoperstavili z novim naborom orožij – eno izmed teh je lok, ki sovražnika napade na daljavo in ima silovito uničujoč napad, a je zanj treba žrtvovati kar nekaj dragocenih sekund za pripravo.

Lies of P pa ne bo prejel zgolj plačljive vsebine. Razvijalec Neowiz načrtuje tudi večjo brezplačno posodobitev, ki bo na voljo vsem igralcem. Ta bo med drugim uvedla eno izmed novosti, ki jo privrženci žanra soulslike že dolgo označujejo za kontroverzno: v igri bomo namreč lahko izbrali dve novi, lažji težavnosti – Butterfly’s Guidance in Awakened Puppet. Te naj bi, vsaj teoretično, kampanjo približale širšemu krogu igralcev. Zanje bodo morda posegli tudi tisti, ki so pri katerem od šefov obupali nad igranjem in bodo zdaj končno lahko napredovali v naslednje poglavje zgodbe.

Ta odločitev je že sprožila pritožbe dela igralcev, ki menijo, da je prav visoka težavnost tista, ki tem igram daje svoj čar. Zmaga nad določenim izzivom naj bi igralcu dala občutek superiornosti in zadoščenja, da je vsako oviro mogoče premagati – če smo le dovolj vztrajni. Po drugi strani pa nekateri enostavno nimajo časa, da bi dneve posvečali preigravanju zgolj enega šefa. Ti znajo nato obupati nad igranjem, zaradi česar Neowiz tehnično izgublja stranke – saj ti igralci najverjetneje ne bodo kupili tudi dodatka.

Dodatek Lies of P: Overture in brezplačna posodobitev izideta na isti dan – enkrat poleti 2025.

Stellar Blade bo prva Sonyjeva PC predelava, ki bo vsebovala zaščito Denuvo

0

Stellar Blade, ekskluziva, ki je sprva izšla samo na konzoli PlayStation 5, se hitro približuje svojemu izidu na PC-ju, in to ni nič nenavadnega, saj je Sony že davno začel seliti svoje licence tudi na računalniški trg – čeprav to, za razliko od Microsofta, še vedno počne z zamikom. V primeru igre Stellar Blade bo ta svojo PC-premiero zamudila za dobro leto, a igralci so že zdaj razburjeni nad nekaterimi odločitvami Sonyja, ki te predelave po celem svetu ne bo tretiral enako.

Problem izhaja iz dejstva, da želi Sony že dolgo PC-igralce navaditi na svojo programsko opremo PlayStation Network, in sprva je bila prijava v ta sistem nujna za igranje iger tipa Helldivers 2, a se je nato založnik zaradi glasnih pritožb na internetu kmalu premislil in prijavo v PSN naredil opcijsko. To bi moralo veljati tudi za Stellar Blade, nakar so igralci na Steamu opazili, da je bila igra blokirana za nakup v več kot 100 državah – in to ravno v tistih, kjer storitev PlayStation Network ni podprta. K sreči Slovenija ni med njimi, so pa sem notri zajete Bosna in Hercegovina, Srbija, Estonija in Latvija.

Kar je še bolj bizarno, je dejstvo, da tudi razvijalcu Shift Up ni povsem jasno, zakaj je nakup v teh državah blokiran, a naj bi se že trudili, da bo ta ovira čim prej odpravljena.

Zaenkrat blokada še vedno obstaja, a zdaj se je v vroči vodi znašel tudi korejski razvijalec Shift Up, ki je najavil, da bo Stellar Blade na PC-ju vseboval tudi zaščito Denuvo. Ta je že dolgo vroča tema spletnih debat, saj veliko igralcev trdi, da ta zaščita negativno vpliva na optimizacijo iger, a Shift Up pravi, da temu ni tako. Še več – na družabnem omrežju X so objavili rezultate testiranj, ki pravijo, da Denuvo celo blagodejno vpliva na optimizacijo in da so preko njegove implementacije stabilizirali sličice na sekundo.

S tem bo Stellar Blade postal tudi prvi Sonyjev naslov na PC-ju, ki bo vseboval zaščito Denuvo, in v bistvu je nekam presenetljivo, da tega niso storili že prej. Denuvo je namreč velik trn v peti piratom in čeprav so ti zgodnje verzije še znali nekako zaobiti, so zdaj programerji zakrpali veliko lukenj, tako da piratskih kopij iger, ki vsebujejo ta DRM, že dolgo ni bilo na spregled – po mojih informacijah je bila zadnja takšna večja zlomljena igra predelava igre Resident Evil 4, ki je izšla marca 2023.

Stellar Blade na PC prihaja 12. junija, za njo pa bo treba odšteti 70 €.

Igra The Witcher 3 praznuje 10. obletnico in je na Steamu znižana na drobiž

Kar celo desetletje je minilo, odkar je razvijalec CD Projekt RED celemu svetu dokazal, da na Poljskem živi cel kup talentiranih ustvarjalcev in da ti ne znajo samo izdelovati videoiger, ampak spisati presneto privlačno serijo knjig. CDPR je sicer serijo videoiger The Witcher, ki so bile poustvarjene po knjižni predlogi poljskega avtorja Andrzeja Sapkowskega, začel že davnega leta 2007, nakar so nam z drugim delom leta 2011 pokazali, kako močno so medtem napredovali v segmentu videoiger.

A tisti pravi uspeh so zabeležili šele leta 2015, ko so svetu predstavili tretji del The Witcher 3: Wild Hunt, saj je bil ta naslov tako uspešen, da se studiu nenadoma ni bilo treba več bati za svojo prihodnost, prodaja pa je bila še leta tako dobra, da je Netflix začel delati na ekranizaciji knjig.

CD Projekt RED se še kako dobro zaveda, koliko slave jim je prinesla ta igra, zaradi česar tudi niso nameravali spregledati 10. obletnice. Igri so se poklonili s prav posebnim napovednikom, ki bo vsakega veteranskega igralca spomnil na to mojstrovino in nemara tudi obudil željo, da se loti ponovnega preigravanja. Nakar so zagnali prenos v živo, kjer so se razvijalci dotaknili spominov pri ustvarjanju igre, ob tem pa se jim je pridružil še Doug Cockle, ki že dve desetletji svoj glas posoja Geraltu. Za konec je tu še napoved koncertov na temo igre The Witcher, in ti znajo privleči nase obsežno publiko, saj je bil The Witcher 3 znan tudi po svoji odlični glasbeni spremljavi. Koncerti se bodo odvili po celem svetu, vstopnice pa so že v prodaji na uradni strani – za nas je najbližja dvorana na Dunaju, a so bile vstopnice za tam že razprodane, tako da je naslednja postaja za slovenske oboževalce bržkone Nemčija ali Poljska.

Če morda teh iger do zdaj še niste izkusili, je CD Projekt RED za vas pripravil prav posebno razprodajo. The Witcher 3: Wild Hunt je na Steamu znižan na samo 2,99 €, a osebno priporočam nakup različice Complete Edition, ki ponuja še dva odlična dodatka Blood and Wine in Hearts of Stone – za ta paket pa boste odšteli samo 9,99 €. Ločeno lahko kupite tudi paket iger, ki ponuja igre The Witcher 1, The Witcher 2 in The Witcher 3, in to po ceni 6,72 €.

Poljaki so te dni na polno zaposleni z izdelavo četrtega dela franšize The Witcher, ki bo v glavno vlogo tokrat postavil Ciri, žal pa zadeva za zdaj nima še niti približnega datuma izida.

Red Dead Redemption 2 naj bi dobil predelavo za Nintendo Switch 2 ter druge aktualne konzole

7 let stara kavbojščina Red Dead Redemption 2 je izšla ravno v času, ko sta se Microsoft in Sony pospešeno pripravljala na lansiranje nove generacije konzol. Rockstar seveda ni želel izpustiti priložnosti, da isto igro proda igralcem na dveh različnih generacijah konzol, zato so zadevo najprej splavili na konzolah PlayStation 4 in Xbox One, nakar smo vsi pričakovali, da bomo leta 2020 dobili najavo tudi glede nadgradnje za PlayStation 5 in Xbox Series X.

A to se iz nekega razloga ni zgodilo in igralci zdaj že leta razvijalca prosijo, da Red Dead Redemption 2 prenese tudi na novejšo generacijo konzol, saj bi tako lahko uživali v višji ločljivosti in sličicah na sekundo. In zdaj se jim morda te želje končno znajo uresničiti, saj nova govorica s strani spletne strani Gamereactor pravi, da naj bi studio igro končno preselil na nove sisteme in da se bo to zgodilo zaradi rojstva nove konzole Nintendo Switch 2.

Rockstar naj bi tako pripravljal predelavo za naslednika konzole Nintendo Switch in to bi bila logična poteza, saj je razvijalec leta 2023 na originalno konzolo pripeljal originalni Red Dead Redemption, ki smo ga malce kasneje prejeli še na PC-ju. Ta nadgradnja ne bo razveselila samo privržence Nintenda, saj naj bi razvijalec nato pripravil še posebno verzijo igre za konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X – in kdo ve, morda ob tem še nadgradijo teksture in dodajo kakšne druge grafične bombončke, ki bi nato lahko prispeli še na PC.

Seveda je treba zaenkrat vse tretirati kot samo govorico, saj nihče te nadgradnje še ni uradno potrdil, Gamereactor pa pravi, da naj bi predelava izšla že enkrat letos. Skoraj prepričani smo, da obstoječi lastniki nadgradnje ne bodo prejeli zastonj, a morda se nas Rockstar usmili in originalnim podpornikom kavbojščine privošči kakšen lep popust.

Originalna Syberia dobiva predelavo

0

Po več kot 20 letih se vračamo v štorijalno izročilo igre Syberia, ki jo je razvijalec Microids izdal leta 2002 in takrat na področju avantur naredil manjšo revolucijo. Pustolovščine so sicer že takrat bile daleč od svojih slavnih dni, nakar nam je Syberia dokazala, da se da v tem žanru še vedno inovirati in zraven dostaviti odlično zgodbo, ki je podprta še s fantastično grafično podobo. Zgodba se sicer začne dokaj nedolžno, saj protagonistka Kate Walker iz New Yorka prispe v majhno zakotno vasico pod Alpami, njena naloga pa je prodaja stare tovarne, ki se je bavila s proizvodnjo robotov in drugih izumov, ki jih napaja para. Nakar se ta preprosta misija spremeni v celo avanturo, ki nas pelje skozi Evropo, in večkrat se lahko srečamo z elementi, ki bi jih lahko označili tudi za fantazijske.

Podamo se po sledi genialnega izumitelja Hansa Voralberga, naš končni cilj pa je odkriti, ali mamuti zares še živijo; naš odgovor pa nas čaka znotraj zamrznjene Sibirije.

Microids je včeraj najavil, da bomo lahko tole zanimivo avanturo znova podoživeli preko predelave Syberia Remastered. Gre za popolno predelavo izvirnika, tako da ne bomo gledali samo v bolj podrobne teksture, ampak je bila vsaka scena verno prenesena v 3D okolico, obenem pa sta razvijalec Microids, ki mu tokrat pomaga še studio Virtuallyz Gaming, pazila, da je ohranjen slog, ki ga je leta nazaj ustvaril popularni belgijski risar Benoît Sokal – od njega smo se na žalost poslovili leta 2021.

Poleg grafične plati bodo prenovo doživele tudi igralne mehanike. Kontrole bodo posodobljene, uporabniški vmesnik izboljšan in razvijalec bo šel celo tako daleč, da bo številne uganke znotraj igre naredil bolj inovativne in prijazne do igralca.

Na žalost nismo dobili napovednika, a je Steam stran že postavljena in tam si lahko ogledate nekaj slik. Izid je načrtovan za zadnjo četrtino tega leta.

Microids je prvi del leta 2004 nasledil z odličnim nadaljevanjem, nakar smo leta 2017 dobili še tretji del, ki pa je bil naravnost zanič. Serija si je ugled popravila šele leta 2022, ko smo tudi mi opisali igro Syberia: The World Before.