🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 8

Microsoft bo na PC-je pripeljal umetnopametnega svetovalca za igre

0

Microsoft je že nekaj mesecev nazaj najavil novost na področju njegovega pomagalnika Copilot, ki ga napaja umetna inteligenca, saj namreč želi olajšati življenja igričarjev preko posebnega svetovalca, ki jim zna priskočiti na pomoč kar sredi igralne seanse.

Nekaj podobnega je sicer v preteklosti najavila že Nvidia, Microsoft pa je svoj izdelek najprej ponudil v zaprto testiranje, zdaj pa je beta verzijo dal v širši preizkus in aplikacija bo na voljo povsod po svetu – izključena bo samo Kitajska.

Gaming Copilot se nahaja v orodni vrstici Game Bar in ne bi se čudil, če kakšen PC-igričar v Sloveniji sploh ne ve, da obstaja. Prikličemo ga lahko kadarkoli preko kombinacije tipk Windows + G, nakar v novem oknu samo poiščemo ikono za Gaming Copilot in naša igričarska zabava se lahko začne.

Kot rečeno, za to stvar skrbi umetna inteligenca, ki naj bi vedno vedela, kaj trenutno igrate, zato vam bo znala tudi ponuditi aktualne nasvete. V praksi to pomeni, da boste lahko v okno vtipkali, kakšna je efektivna taktika za borbo z določenim šefom v Elden Ringu ali pa zakaj je kakšen od njih povsem odporen na vaše napade. Če tipkovnice nimate pri roki, lahko vedno sprožite pogovorni način preko mikrofona, kar je veliko bolj elegantna rešitev, če sedite na kavču ali pa ste sredi igralne akcije in nimate časa za tipkanje.

Ideja ni slaba, saj se je marsikdo med igranjem že znašel v situaciji, kjer je potreboval kakšen hiter nasvet, a je moral zaradi tega odpreti Google, nato iskati med zadetki želeno informacijo, in če si medtem zataval na kak IGN, se je brskalniku zaradi poplave reklam povsem zmešalo, tako da si bil na koncu še bolj zafrustriran, kot pa si bil pred iskanjem želene informacije.

Gaming Copilot prihaja tudi na Xbox aplikacijo, a se bo tam pojavil šele enkrat v oktobru.

Lenovo predstavil prenosno napravo Legion Go 2

0

Na naši strani imamo zelo radi prenosne naprave, zato smo v preteklosti že opisali izdelka Legion Go in Legion Go S, ki ju je skupaj sestavilo podjetje Lenovo, zdaj pa so na sejmu IFA 2025 predstavili tudi resničnega naslednika originalne konzole Legion Go 2.

Vizualno stvar ni videti preveč drugačna od originala. Še vedno je na voljo v črni barvi in postavitev vseh gumbov je videti nekako identična, še vedno pa bomo imeli možnost odstranjevanja kontrolerjev v slogu Nintendo Switcha, čeprav bo ta praksa manj elegantna kot pri Switchu 2, kjer jih prisesamo na zaslon preko magneta, medtem ko bo tu še vedno treba najprej stisniti poseben zatič.

Specifikacije so impresivne, saj Go 2 vsebuje OLED-zaslon premera 8,8 palca, ki je zmožen 144 Hz osveževanja slike, znotraj pa prebiva čipovje AMD Ryzen Z2 Extreme, 32 GB pomnilnika in 2 TB velik disk, ki ga je mogoče dodatno razširiti preko microSD-kartic. Največjo nadgradnjo predstavlja baterija, saj ima ta kapaciteto 74 Whr, medtem ko je original zmogel le 49,2 Whr.

Vse te nadgradnje in specifikacije se berejo čudovito, a usedite se, saj vas bo zdaj šokirala cena. Koliko točno bo stvar stala pri nas, še ni znano, a nekatere nemške trgovine so že omogočile prednaročila in cena tam je osupljiva. Za 1.294 € lahko dobite verzijo s čipovjem Z2 Extreme, a se boste ob tem morali zadovoljiti s samo 1 TB velikim diskom. Če želite dobiti najmočnejšo verzijo, bo treba odšteti kar 1.494 €, kar vam podvoji količino prostora za shranjevanje, hkrati pa s tem Go 2 zase zahteva še enkrat več denarja kot nedavno izdani Legion Go S. Lenovo bo sicer prodajal tudi cenejšo različico z navadnim čipom Ryzen Z2, katere cena naj bi bila okoli 1.000 €.

Legion Go 2 na trg prihaja enkrat naslednji mesec, njegova dobavljivost v Sloveniji pa je za zdaj pod vprašajem.

Dragon Quest 7 dobiva predelavo

Uradnih podatkov glede priljubljenosti japonskih RPG-jev v Sloveniji nimam, a upal bi si staviti, da je med njimi pri nas najbolj priljubljena serija Final Fantasy. Takšni igralci so po preigravanju nedavne predelave sedmega dela brž skočili na splet povprašat za predloge podobnih iger, kjer so nato velikokrat dobili nasvet, naj morda pogledajo v smer franšize Dragon Quest.

In to ni bil slab nasvet, saj Dragon Quest igra na podobno noto kot Final Fantasy. Tudi za to franšizo stoji založnik Square Enix, ki na njej dela že zelo dolgo. Založnik je na Nintendovi konferenci zdaj najavil predelavo Dragon Quest 7 Reimagined, ki bo to igro prvič pripeljala tudi na PC.

Sedmi del je med igralci izjemno priljubljen in je izšel davnega leta 2000, kar pomeni, da je tako star, da založnik Square Enix takrat sploh še ni obstajal – v tistih časih se je namreč imenoval samo Enix, šele kasneje pa se je združil z ločenim založnikom Square in postal podjetje, ki ga poznamo danes. To ima pod palcem tako franšizo Final Fantasy kot tudi Dragon Quest in še kopico drugih japonskih RPG-jev.

Square Enix je v preteklosti že pripravil nekaj predelav iz te franšize, a tiste so bile zgolj bolj površne grafične obdelave, medtem ko bo Dragon Quest 7 Reimagined popolnoma na novo zgrajena igra. S tem prihaja tudi nekoliko drugačna grafična podoba, ki je videti kot iz kakšne Pixarjeve risanke, novo grafiko pa bo spremljala tudi prenovljena igralna formula, ki bo izrezala nekatere vidike originala, kot je zapravljanje časa med tavanjem po svetu. Zaradi tega naj bi imela zgodba boljši tempo, boj pa bo prav tako močno izboljšan.

Firbčni smo, kako točno bo prenovljena igralna formula dejansko izpadla, a za dejanske vtise bo treba počakati do 5. februarja 2026, ko bo igra izšla za PC, PS5, XSX in obe konzoli Switch.

Predelava igre Assassin’s Creed Black Flag naj bi iz igre izrezala elemente moderne zgodbe

0

Franšiza Assassin’s Creed ima že od samega svojega začetka en velik problem, za katerega ne obstaja preprosta rešitev. Te igre so bile namreč zamišljene kot obisk različnih obdobij v preteklosti, kjer nastopamo znotraj reda morilcev Assassin’s Creed, ki se borijo proti zlobnim Templarjem, a hkrati je vse skupaj samo simulacija, zaradi česar smo na trenutke preseljeni tudi v moderno dobo.

Ta stvar je še nekako funkcionirala do tretjega dela, kjer je v moderni dobi nastopal Desmond, ki se je postopoma začel spreminjati v ravno takšnega mojstrskega morilca, kot jih je sam spoznaval v simulaciji, a kasnejši naslovi so ta del igre naredili preveč nezanimiv. Imejte v mislih, da je tretji del izšel leta 2012 in praktično vse od takrat dalje ob prehodu v moderne igralne vložke igralci zavijajo z očmi, a je Ubisoft nekako ujet v ta cikel razdeljevanja zgodbe, ki je bil zakoličen na samem začetku franšize.

To bi se morda zdaj znalo spremeniti v prihodnosti in spremembo naj bi uvedla že dolgo govoričena predelava igre Assassin’s Creed Black Flag, ki je Ubisoft uradno še ni priznal, a so zdaj govorice postale že tako konkretne, da verjetno uradna najava ni več daleč stran.

Francoska spletna stran Jeux Vidéo Magazine zdaj poroča, da naj bi se Ubisoft preprosto odločil iz predelave izrezati vse moderne elemente zgodbe, saj želi namesto teh igralcem dostaviti več nove gusarske vsebine, ki je bila planirana za original in je bila nato izrezana.

Novica je igričarje malce razdelila. Nekateri pravijo, da bi morale predelave ohraniti vse tisto, kar smo dobili v originalu, in dejansko obstajajo tudi čudaki, ki so jim moderni segmenti zgodbe všeč. Veliko več pa je tistih, ki so nad novico navdušeni, saj so že dolgo upali, da se bo založnik končno začel fokusirati samo na meso igre – torej izbrano ero v preteklosti, kjer dejansko lahko izvajamo umore in raziskujemo svet, kar je tudi glavni razlog za nakup teh naslovov.

Predelava naj bi priskrbela tudi nekatere druge nadgradnje: boj bo posodobljen, med prehodom iz pristanišč večjih mest v odprto morje pa zdaj ne bo več nalagalnih zaslonov.

Poročilo se dotakne tudi datuma izida, kjer pa so viri razdeljeni, saj eni pravijo, da naj bi predelava izšla v začetku 2026, drugi pa se s tem ne strinjajo, saj naj bi bilo potrebno narediti še veliko dela, zato naj bi igra izšla bolj proti koncu naslednjega leta.

Za nami je še eno uspešno druženje v Citypark Ljubljana

0

Kar smo obljubili, smo tudi dostavili. Pretekli vikend, natančneje 12. in 13. septembra, smo zopet skupaj spravili igričarsko druženje v nakupovalnem središču Citypark Ljubljana, ki ga zdaj redno izvajamo že nekaj let zapored. Naša misija za te dogodke je preprosta: obiskovalcem nakupovalnega centra prinesti nekaj igričarske zabave in jim hkrati na preprost način predstaviti najnovejšo zabavno tehnologijo, za katero morda sploh niso vedeli, da obstaja, a so po njenem praktičnem preizkusu spoznali, da jo nujno potrebujejo v svojih življenjih.

Z63 2446

Tokrat smo obiskovalce zabavali z dvema UVI Racing simulatorjema: bolj napredni Extreme je igralce zabaval z močnejšim Fanatecovim volanom, medtem ko smo simulatorju Racing Pro v2 vrteli igro Forza Horizon 5, in to preko Logitechovega volana G923. Logitech je zdaj že naš redni partner pri teh dogodkih, zato so svoj prostor našli še na dveh dodatnih PC-postajah, kjer so se obiskovalci lahko pozabavali pri igranju večigralskih iger, hkrati pa so lahko še malce preizkusili njihovo periferijo. Dodatno smo Logitech posadili tudi na namenski simulator za igro Farming Simulator 25 in ni jih bilo malo, ki so navdušeno sukali volan kombajna – ta aktivnost je privabila predvsem mlade, tako da se nam za novo generacijo kmetovalcev pri nas očitno ni treba sekirati.

IMG 9173

Glavna zvezda predstave je bila serija računalnikov UVI PC, ki v sebi nosijo trenutno najbolj aktualno strojno opremo. Ti računalniki so na voljo v različnih kombinacijah AMD Ryzen procesorjev in ASUS grafičnih kartic RTX zadnje generacije – črne in bele škatle so zavzele središče prostora in so bile ves čas zasedene. Igralci so se lahko zabavali v igrah Fortnite, League of Legends in Valorant, za bodoče pa nam je postalo jasno, da si je marsikdo zaželel tudi igranja Minecrafta in Robloxa – igri, ki ju bomo definitivno vključili v naše naslednje takšne dogodke.

Z63 2363

Na voljo sta bili tudi dve postaji, ki sta ob sebi nosili konzoli PlayStation 5. Na eno smo namestili FC 25, na drugo pa košarkarsko simulacijo NBA 2K26, in ob tem smo opazili, da je košarka privabila veliko več ljudi, kot pa smo pričakovali. Seveda je zaradi Dončića vsak želel takoj prevzeti vlogo Lakersov in res smo veseli, da se je v Sloveniji začelo igrati tudi kaj drugega kot pa samo FIFA.

Zadnji kotiček smo zapolnili še s plesnimi vajami. V en kot smo postavili očala Meta Quest 3, tako da so lahko igralci preizkusili plesno igro Beat Saber, v drugega pa Just Dance, ki je igralcem omogočal malce bolj preprosto plesno zabavo, in to v družbi prijateljev.

Z63 2649

Vse skupaj je okronal še nastop naprednega robota UNITREE, ki je malce plesal, stegoval šapice in se sprehajal naokoli, s tem pa je privlekel veliko pozornosti vseh obiskovalcev, ki so ga ves čas slikali in snemali. Všeč ni bil samo drugim psom – očitno je videti preveč življenjski, kar je pri drugih štirinožcih sprožilo nekaj nelagodja. Robota v Sloveniji lahko celo najamete in sicer preko sledeče povezave.

IMG 9134

Skupno gledano je bil to še en izjemno uspešen dogodek, ki ga seveda ne bi bilo možno izpeljati brez partnerjev, zato gre na tem mestu zahvala podjetjem UVI, Logitech, Lenovo in ASUS ter seveda samemu nakupovalnemu središču Citypark Ljubljana, ki nam je za dva dni ponudilo streho nad glavo. Veselimo se našega ponovnega srečanja, do takrat pa si lahko več slik ogledate na naši uradni Facebook strani.

Meta predstavila impresivna AR očala, a sama konferenca je bila prava komedija

Danes ob 2.00 zjutraj se je odvila tradicionalna konferenca Meta Connect. To je dogodek, ko na oder stopi Zuckerberg in širnemu svetu predstavi, kaj je njegovo podjetje počelo v vmesnem letu in v katero smer se bodo premaknili v prihodnje.

To je tudi pomemben dogodek za vse navdušence nad VR-tehnologijo, saj smo prav tam redno dobivali predstavitve novih očal Meta Quest. Za letošnjo konferenco sicer nismo pričakovali najave izdelka, kot je Meta Quest 4, a smo vseeno upali, da bo Meta vsaj namignila, kdaj bi lahko očala prišla in kaj lahko od njih pričakujemo. To se ni zgodilo.

Meta je namreč z obema rokama raje zagrabila za AR-rešitve, saj v njih vidi novo vizijo prihodnosti. V partnerstvu s proizvajalcem očal Ray-Ban so v prodajo že spravili prvi izdelek, na konferenci pa smo ugledali pravo evolucijo teh očal, ki jim je Meta nadela nekoliko dolgočasno ime Meta Ray-Ban Display Glasses.

Gre za res zanimiv izdelek, ki vsebuje čipovje Qualcomm Snapdragon AR1 Gen 1. Meti je uspelo v nekoliko debelejša sončna očala spraviti zaslon ločljivosti 600 × 600 slikovnih pik, ki se osvežuje pri 90 Hz in lahko prikaže ogromno informacij, kot so denimo zemljevid za navigacijo, pogovori v aplikaciji Messenger ali trenutno predvajani seznam skladb na Spotifyju.

Vse to bomo upravljali z impresivnim zapestnim trakom, ki zaznava naše miniaturne premike mišic. To pomeni, da bo znal brati kretnje s prsti, ki bodo služile kot glavna navigacija po AR-svetu. Tako bomo lahko pregledovali slike, odgovarjali na video klice, zvišali glasnost predvajane skladbe in celo odgovarjali na sporočila s preprostimi gibi prstov.

Na papirju se sliši odlično, a ker je predstavitev potekala v živo, smo na odru videli pravo komedijo. Ena predstavitev je vključevala kuharja, ki je želel preko očal in umetne inteligence pripraviti obrok, a Meta AI je bil prepričan, da je omaka že pripravljena. Kuhar je zato hitro obupal in za zmedo okrivil Wi-Fi. Težave pa se tu še niso končale – Zuck je želel sprožiti video klic, a zadeva preprosto ni delovala: na prihajajoči klic se ni mogel odzvati oziroma poklicati nazaj, kar je povzročilo precej smeha in nerodnosti na odru.

Kljub vsemu je izdelek impresiven, saj se je zelo dobro obnesel pri sprotnem prevajanju. Sogovorcu so se na očalih izrisovali podnapisi govorjenega besedila, kar je lahko izjemno uporabno, če se pogovarjamo z nekom v tujem jeziku.

Očala Meta Ray-Ban Display Glasses bodo na voljo od 30. septembra, a sprva le v ZDA, kjer bodo stala 799 $. Širitev na evropski trg se bo začela zgodaj naslednje leto, a tako kot pri vseh njihovih izdelkih Slovenija verjetno ne bo med državami z uradno podporo prodaje. Zato je najbolje, da svoj primerek kupite preko slovenskega uvoznika Legit.si.

Kvalifikacije za naš Fortnite turnir se začnejo že to soboto

0

Nastopil je čas za še tretji in hkrati zaključni Gaming terminal turnir, ki ga bomo skupaj s trgovino Mimovrste za vas pripravili letos. Po tekmovanju iz iger Counter-Strike 2 in League of Legends je na vrsto prišel še Fortnite, ki je ravno tako naš redni spremljevalec na praktično vseh naših turnirjih.

Tudi to tekmovanje bo potekalo v enakem formatu, kot ste ga videli na prejšnjih turnirjih. To pomeni, da se bo vse najprej začelo s kvalifikacijami, ki jih boste lahko odigrali doma. Za uspešno sodelovanje boste potrebovali partnerja, saj boste tekmovali v dvojicah oziroma v načinu Duos.

Za prijavo obiščite naslednjo povezavo. Tam boste morali vnesti ime svoje ekipe, vzdevka obeh igralcev ter e-poštni naslov kapetana ekipe. Slednji se bo moral nato prijaviti tudi na Discord strežnik 360 Clash, saj se bo na njem odvijal celoten turnir. Tam boste lahko spremljali tudi trenutno točkovanje, ki ga bo opravil Yunite Bot – točkovanje bo izvedeno po enakem sistemu, kot ga uporabljajo uradni Fortnite turnirji FNCS.

Po prijavi bo kapetan prejel tudi dodatna navodila glede udeležbe na turnirju, pravila tekmovanja pa si lahko ogledate tudi tukaj. Kvalifikacije se bodo odvile to soboto, 20. septembra, ob 14.00. Na zaključni turnir se bo uvrstilo 16 ekip, kar pomeni skupaj 32 tekmovalcev.

Smetana slovenske Fortnite skupnosti se bo nato udeležila finalnega turnirja v živo, ki bo 27. septembra v prostorih trgovine Mimovrste BTC Ljubljana. Tam bo morala vsaka finalna ekipa za prijavnino odšteti 30 €, kar znese 15 € na člana ekipe. Ta sredstva bodo nato romala v nagradni sklad, ki bo tekmovalcem ponudil za 1.500 € materialnih nagrad – največ bodo seveda pobrali zmagovalci, a brez skrbi, saj bo vsak od nastopajočih domov odnesel tolažilno nagrado, ki bo odtehtala stroške prijave.

Se vidimo torej to soboto na kvalifikacijah! Priporočamo vam, da prijavo oddate čim prej, saj se pri Fortnitu prosta mesta izjemno hitro zapolnijo. Več o dogodku si lahko preberete na uradni strani turnirja.

Splinter Cell: Deathwatch prihaja na Netflix in tule je prvi napovednik

0

Splinter Cell: Deathwatch se sliši kot odlično ime za novo igro, kajne? Žal Ubisoft tega ne vidi tako, saj nam nikakor noče pripeljati novih avantur v tej franšizi, ki je svoj zadnji del dobila leta 2013, ko je izšla igra Blacklist, založnik pa vse od takrat glavnega protagonista Sama Fisherja rine povsod, samo v novo igro ne.

Zdaj ga bomo videli tudi v risani seriji, kjer je Sam spet v glavni vlogi, svetu pa grozi neka nova nevarnost. V bistvu sami dialogi niso videti tako švoh in animacija je videti spodobna, a problem je v akciji, ki je v napovedniku nekam veliko. Splinter Cell se je namreč vedno vrtel okoli igralne formule novodobne ninje, tako da smo se nekam prišunjali in opravili nalogo, sovražniki pa se največkrat sploh niso na koncu zavedali, da smo bili tam. Deathwatch po drugi strani vsebuje ogromno streljanja in vihtenja pesti, tega pa ne izvaja samo Sam, ampak tudi njegova partnerka Zinnia McKenna, ki jo tokrat vidimo prvič v tej franšizi.

Oboževalci iger boste najbrž v napovedniku tudi opazili, da je Samov glas tokrat malce drugačen. V igrah mu je namreč glasilke posodil hollywoodski igralec Michael Ironside, ki je imel prav poseben glas in je dal vlogi svoj pridih cinizma in profesionalnosti. V seriji bo njegovo vlogo nadomestil igralec Liev Schreiber in ta ni slišati slabo, a pač nihče ne more nadomestiti Michaela, ki je v svetu Splinter Cella postal že prava ikona. Ubisoft sicer ni menjave igralcev naredil na svojo roko, saj je sam Michael, ki jih danes šteje 75, javno izjavil, da je prestar za takšno vlogo.

Splinter Cell: Deathwatch bomo na Netflixu lahko spremljali od 14. oktobra dalje, takrat pa bomo na en mah dobili vseh osem epizod.

Atomfall dobil že svoj drugi dodatek

0

Razvijalec Rebellion nam je letos konec marca dostavil zanimivo postapokaliptično izkušnjo v svetu igre Atomfall in s tem dokazal, da zna delati še kaj več kot samo nove dele serije Sniper Elite – to je bilo veteranom igričarstva sicer jasno že prej, saj je Rebellion med nami že vse od leta 1992, sam pa se jih spomnim po odlični igri Aliens vs. Predator iz leta 1999.

Atomfall je sicer na prvi pogled močno spominjal na Fallout, le da je v tej igri malce več poudarka na preživetvenih mehanikah, saj so surovine za orožja redkejše, prav tako pa nam igra ne kaže ves čas, kam se moramo odpraviti, saj bo treba naše cilje razkriti preko nabiranja sledi in z dejansko navigacijo po mapi. S temi prvinami si je igra nabrala lepo občinstvo, saj se je Rebellion pohvalil, da je to njihov najbolj prodajan naslov do zdaj, in samo do sredine maja je igra nabrala več kot dva milijona igralcev. Vsi ti so ob tem veseli, da razvijalec pridno dela na dodatni vsebini: en dodatek Wicked Isle smo že dobili, danes pa je izšel že drugi z imenom The Red Strain.

Svetu Atomfalla grozi nova nevarnost v obliki skrivnostne rdeče tvorbe, ki se je pojavila povsod in izrodila še bolj čudne mutantske spake. Te stvari bo seveda treba spraviti v red preko novih orožij, tokrat pa nam bodo na pomoč priskočili tudi ogromni roboti, ki pa nam sicer ne bodo od začetka prijazni, saj jih bo treba najprej onesposobiti in nato preprogramirati v našo korist. Takšen robot sicer ne bo naš stalen pomagač, saj bi sicer igra postala prelahka, znotraj industrijskih kompleksov pa bomo naleteli na veliko mehanizacije, ki nam bo sovražna in bo znala priklicati tudi mini drone ter robotske pajkce na pomoč.

The Red Strain je zdaj že na voljo za igranje in zanj boste morali odšteti 19,50 €. Če Atomfalla slučajno še nimate, lahko trenutno na Steamu izkoristite 30-odstotno znižanje, kar ceno igre spravi na 34,99 €.

Hades 2 dobil datum končnega izida

Ljubitelji indie naslovov še niso dobro zaključili s preigravanjem dolgo pričakovane igre Hollow Knight: Silksong, že je pred njimi nov izziv, saj je razvijalec Supergiant Games napovedal končni izid svoje igre Hades 2.

Ta je sicer na voljo za igranje že vse od maja lani, vendar je bila igra dostopna samo v obliki Early Access, kar pomeni, da so igralci uživali v verziji naslova, ki mu je še manjkalo vsebine. Kljub temu se Hades 2 na Steamu že zdaj ponaša z oceno “Overwhelmingly Positive” in tej roguelite pustolovščini se za uspeh ni treba bati, saj je že ob svojem izidu nabrala več kot 100 tisoč istočasnih igralcev, polna verzija pa bo v igranje privabila tudi vse tiste, ki so bili dovolj potrpežljivi za nakup verzije 1.0.

Igralcem na PC-ju se bodo pridružili tudi vsi privrženci konzol Nintendo Switch, saj bo Hades 2 svoj poln izid doživel tudi tam. Na originalnem Switchu boste lahko zadevo preigravali pri 60 sličicah na sekundo, Switch 2 pa bo to mejo dvignil na kar 120 – pri obeh bo seveda treba konzolo priklopiti na napajanje in televizor. Igralci na PC-ju, ki se bodo vmes odločili za dodatni nakup Switch verzije, bodo lahko na konzolo brez težav prenesli svoje računalniško shranjene položaje, kar je dobra novica za tiste, ki bi radi svojo zabavo naredili malce bolj mobilno. Tako kot je bilo to v primeru prvega Hadesa, drugi del za zdaj ni napovedan za nobeno drugo konzolo kot Nintendo Switch, a se bo to zagotovo spremenilo kakšno leto po izidu.

Ta je zdaj praktično tik pred vrati, saj bo Hades 2 izšel že 25. septembra, zanj pa bo treba odšteti 28,99 €.

Dvojec iger Super Mario Galaxy dobiva predelavo za Nintendo Switch

Ikona Nintenda Mario letos praznuje svojo 40. obletnico in človek bi mislil, da je zdaj pravi čas za najavo novega poglavja te franšize, še posebej glede na dejstvo, da je konzola Nintendo Switch 2 že izšla, pa je ni spremljal nov Mario, kar je bila dolgo Nintendova tradicija ob izidu nove konzole. Pri Nintendu se tako dogaja nekaj čudnega, saj je ta huronsko popularna franšiza svoj zadnji pravi del, Super Mario Odyssey, izdala dolgih 8 let nazaj, in niti nova pomembna obletnica nam ni navrgla vsaj dražilnika, ki bi pokazal naslednjo Mariovo avanturo.

Namesto tega se je Nintendo zatekel v objem predelav in napovedan je bil dvojec obnov iger Super Mario Galaxy in Galaxy 2, ki sta izšli leta 2007 in 2010 za konzolo Wii in ju na modernih konzolah še ni bilo možno igrati. To ni čisto res, saj je originalni Galaxy del omejene izdaje Super Mario 3D All-Stars, a zdaj bo zadeva veliko bolj široko dostopna.

Dobili smo tudi napovednik in iz tega je razvidno, da tole ne bo kakšna res velika obdelava originala, saj je videti bolj kot samo dvig ločljivosti, in dobili bomo še možnost bolj elegantnega igranja na navadnem kontrolerju, saj smo pri originalu morali veliko uporabljati mahanje z rokami za lovljenje majhnih kristalčkov, kar na igralnem ploščku izpade nekam štorasto. V bistvu sem lani malce igral Super Mario Galaxy na emulatorju in stvar je tam videti identično kot ta obdelava, ki bo na konzoli Nintendo Switch 2 podpirala tudi 4K ločljivost.

Dvojec teh iger ni bil izbran po naključju, saj je Nintendo predstavil tudi naslednji film, ki se bo imenoval The Super Mario Galaxy Movie, in ta nas bo ravno tako popeljal v raziskovanje galaksij in različnih planetov, na spored kinematografov pa bo v ZDA prišel 3. aprila 2026.

Izid dvojca iger Super Mario Galaxy pa se bo zgodil veliko prej, saj ga pričakujemo že 4. oktobra, in to po kar zasoljeni ceni, saj bosta oba naslova skupaj vredna kar 70 €.

Tule je prvi dražilnik nove sezone Witcherja, kjer v glavni nastopa Liam Hemsworth

0

Zdi se mi, da je minila cela večnost, odkar smo na naših televizijskih zaslonih spremljali avanture Geralta in njegove kompanije znotraj serije The Witcher, in v bistvu sem kar malce presenečen, da se je tretja sezona zaključila julija 2023, tako da sta od nje pretekli samo dobri dve leti. V vmesnem času pa se je zgodila največja sprememba znotraj te serije, saj je snemanje zapustil Henry Cavill, ki je do sedaj igral glavno vlogo Geralta, njegove škornje pa bo zdaj poskušal zapolniti Liam Hemsworth.

Tega smo v novi vlogi prvič opazili že maja, a je takrat zgolj malce skrivnostno pogledal proti kameri. Zdaj pa ima tip celo nekaj vrstic in Liam v novi vlogi ni videti slabo. Njegova akcijska scena se suče okoli sovražnega duha Wraitha, ki ga v spremstvu vilinca in škrata prikliče iz grobnice, in bil sem kar zadovoljen, ko sem uzrl, da mu je Geralt pametno postavil past Yrden, kar je bila tudi efektivna metoda za bojevanje proti temu sovražniku v igrah. Geralt tako nima preveč težav z duhom, z njim hitro obračuna in na splošno je scena dobro posneta, tako da bi znala biti 4. sezona vredna gledanja.

Ustvarjalcem serije ne ostane drugega, kot da malce tvegajo pri snemanju, saj je tretja sezona dobila porazne ocene – zadnja epizoda ima na IMDb-ju oceno samo 5,3/10. Liam ima pred sabo na splošno težko delo, saj je bil Henry pri gledalcih izjemno priljubljen, njegovemu odhodu pa naj bi botrovala tudi odločitev ustvarjalcev, da zgodbo povedo na malce drugačen način, kot smo ji bili priča v knjigah.

Kako dobro se bo nova sezona obnesla pri gledalcih, bomo videli ob premieri, ki se bo na Netflixu zgodila 30. oktobra. Liam pa nas bo v vlogi Geralta zabaval tudi v 5. in hkrati zaključni sezoni te serije.

Grozljivka Fatal Frame 2: Crimson Butterfly dobiva predelavo

Konzola PlayStation 2 nam je postregla z zares raznovrstnim pladnjem japonskih grozljivk in takrat smo lahko uživali v franšizah, kot so Silent Hill, Resident Evil, Siren in Fatal Frame, nakar nekaj let na spregled ni prišla nobena druga franšiza kot pa Resident Evil. A zdaj je morda predelava igre Silent Hill 2 nakazala novo ero psiholoških grozljivk, opogumil pa se je tudi založnik Koei Tecmo, ki je na nedavni Nintendovi konferenci napovedal predelavo igre Fatal Frame 2: Crimson Butterfly.

Franšiza Fatal Frame, ki jo v določenih državah poznajo pod imenom Project Zero, se od konkurenčnih naslovov razlikuje po zanimivi mehaniki fotografiranja. Namesto da bi se naokoli sprehajali s sekiro in drugimi strelnimi orožji, je naša edina obramba fotoaparat, tako da bo treba v objektiv ujeti paranormalne pojave in jih izničiti tako, da jih slikamo ravno, preden nas napadajo, iz česar tudi izvira ime igre, torej “fatal frame”.

Drugi del nas postavi v vlogo dvojčic Mio in Mayu Amakura, ki se znajdeta sredi japonske vasice, v kateri nas duhovi spremljajo na vsakem koraku. V primerjavi z originalom bodo zdaj igralne mehanike prenovljene, fotografiranje pa naj bi ponujalo več dinamike, in to tako med samim raziskovanjem kot tudi “bojem”. Seveda bo igra ob tem dobila tudi večjo grafično in zvočno nadgradnjo, zaradi česar bo postala bolj privlačna modernemu občinstvu igralcev.

Fatal Frame 2: Crimson Butterfly Remake prihaja zgodaj naslednje leto, zanimivo pa je tudi to, da bo to prvi naslov iz originalne trilogije, ki se bo pojavil na PC-ju. Tam smo v preteklosti že dobili selitvi iger Maiden of Black Water in Mask of the Lunar Eclipse, med oboževalci pa je ravno Crimson Butterfly najbolj priljubljen naslov iz te franšize.šize.

NBA 2K26 – košarkaška poezija, ki bi jo rad sovražil, a je ne morem

Naša spletna stran bolj redko pokrije kakšen športni naslov, saj se med nami ne nahaja veliko ljudi, ki bi pridno spremljali vsako sezono Lige prvakov in bi vam zato lahko letno opisali aktualno verzijo igre FC. Izjema pri tem je košarka, kjer je že dolgo na razpolago samo ena franšiza in ta sliši na ime NBA 2K.

O tej sem do sedaj že dvakrat potarnal in v obeh primerih sem zapisal, da je tole sicer odlična simulacija košarke znotraj najmočnejše lige na svetu, ki jo nazaj drži samo pogoltnost založnika, ki najprej od vsakega igralca zahteva nakup osnovne verzije igre po ceni 80 €, nakar jo poskuša še dodatno ožeti preko zaračunavanja mikrotransakcij. Enako je sicer tudi v svetu fuzbala in ne vem točno, kdaj se je zgodilo, da so športne simulacije iger postale glavni predstavnik takšnega tipa odiranja stranke.


VIDEO NAPOVEDNIK


Razvojna ekipa: Visual Concepts
Založnik: 2K
Platforme: PS5, PS4, PC, XSX, XO, NS, NS2
Nakup: Steam, PlayStation trgovina
Datum izida: 5. september 2025
Cena: 69,99 € (PC), 79,99 € (PS5)

Ključ do igre nam je priskrbel uvoznik CD Media.


Problem je, da se tega mojega mnenja zaveda tudi založnik 2K, ki mi nato ponudi opisovalsko verzijo igre, ki vsebuje 100k zlatih žetonov za nadgradnjo, ki mi omogoča ravno pravšnji razvoj mojega digitalnega avatarja, da se ta čuti dovolj sposoben za enoigralske in večigralske izzive, to pa me nato še bolj povleče v igranje, ki je za navdušenca nad košarko enostavno preveč slastno, da bi mu lahko prisodil slabo oceno.

Saj ne da bi to moje tarnanje sploh kaj preveč vplivalo na mnenja tistih, ki novo verzijo virtualne košarke kupijo vsako leto. Ti zdaj že vedo, kaj pričakovati, in da bodo tudi letos morali za zares nadmočen razvoj svojega lastno ustvarjenega košarkaša plačati stotine evrov, a bodo v zameno za to vsaj dobili res dobro igralno izkušnjo in posodobljene peterke aktualnih NBA ekip.

nba 2k26
Karierni način ima presnto zanimiv začetek, saj si lahko izberete svojo lastno peterko najboljših igralcev v zgodovini NBA-ja in se tako takoj spustite v košarkaško akcijo.

Skratka, iz tega zapisa vam je že zdaj verjetno jasno, da sem tudi tokrat največ časa prebil v igranju My Career, kjer na začetku lahko ustvarite svojega lastnega košarkaša in mu natančno oblikujete vsako dlako na obrazu ali pa preko aplikacije skenirate svoj lastni obraz in tega nato vnesete v igro, 2K pa verjetno te podatke posreduje tistemu, ki je za kaj takšnega pripravljen odšteti največ denarcev.

Kot veli tradicija, mora karierni način spremljati neka zgodba, za katero se zdi, da je vsako leto ista. Nastopamo v vlogi mladega košarkaša, ki se mora dokazati najprej v svojih študentskih letih, ob tem naleti na neizprosen svet konkurence, menedžerjev, preveč previdnih staršev in nasprotnikov, ki mu radi mečejo polena pod noge. Tokratno zgodbo je režiral Spike Lee, vendar zaradi tega kakšne res hude štorije ne boste dobili – pač prežvečeni koncepti in klišeji, ki se zdijo tam samo zato, da vas držijo stran od dejanskega igranja košarke. K sreči lahko te stvari preskočite in se takoj podate v svojo NBA kariero, za kar ne dvomim, da se bo po nekaj kadrih zgodbe odločil marsikdo.

nba 2k26
Grafično je tole impresiven naslov, ki vsako leto še dodatno izboljšuje animacije in dodaja takšne in drugačne podrobnosti.

Meso igranja, torej akcija na parketu, je še vedno tako dobra kot kadarkoli prej. NBA 2K sem lani sicer preskočil in priznati moram, da sem preganjanje po parketu kar malce pogrešal – to željo je nedavno vzpodbudilo tudi evropsko prvenstvo v košarki, kjer me je velikokrat prijelo, da bi vajeti žoge prevzel v lastne roke.

Igralno formulo je 2K oziroma razvijalec Visual Concepts izpilil že leta nazaj in od takrat samo še dodaja nove animacije, podrobnosti in druge stvari, ki jih sploh ne bi opazil, dokler mi nekdo ne bi povedal, da Kevin Durant nosi točno takšno obliko štumfov kot v resničnem življenju. Letos se nadzor nad igralci zdi še boljši kot prej, k čemur je bržkone pripomogla tudi tehnologija PROPlay, ki ti mestoma res da občutek, da imaš pred sabo resnično NBA tekmo. Nadzor je prav tako praktično perfekten: nadzorovani košarkaš se natančno odzove na vsak vaš gib in ko vas kdo blokira ali prestreže podajo, nimate nikogar kriviti razen samega sebe. Ampak ko enkrat zaobvladaš preigravanje in s spretnim korakom zaobideš branilca in žogo pospraviš v koš, je občutek naravnost božanstven.

Zabava na parketu je samo en del izkušnje, saj NBA 2K26 želi igralca hitro prepričati, da zapusti dvorano in se spusti v raziskovanje mesta The City. To je tokrat nekoliko manjše kot prej, kar je dobra novica tudi za optimizacijo, saj se stvar končno ne zatika več, za obisk uličnih igrišč in opravljanje stranskih nalog pa ti ni treba ves čas skakati na rolko, ampak se tja preprosto odpraviš s tekom. Košarkaški izzivi vas čakajo na praktično vsakem koraku, kar bo po godu predvsem ljubiteljem ulične košarke in tistim, ki jim je všeč druženje z drugimi ljubitelji NBA-ja. Pred temi se boste lahko považili tudi v svojih novih cotah, ki ste jih lahko kupili samo preko zlatih kovančkov VC, ki je ista valuta za nadgrajevanje vaših statistik – dodatni puloverji, hlače in ostali priveski so seveda presneto dragi.

nba 2k26
Letošnja novost je tudi polna liga WNBA.

Letošnja novost je povezovanje igralcev v klane, ki se tule imenujejo Crews. V eni ekipi je lahko do 50 članov, to pa vam med igranjem prinaša različne bonuse, a seveda se je pametno odločiti za neko ekipo, ki vas dejansko ne bo brez razloga zabrisala ven po samo nekaj dneh, saj proti temu kakšne resne obrambe niti nimate. Je pa to lep dodatek k mestu The City, za katerega sem v preteklih poglavjih te košarke že potožil, da kakšnega posebnega smisla ni imelo. Zdaj je to postalo malce bolj smiselno in igra se je začela čutiti več kot samo športna simulacija – zaradi razvoja “glavnega lika” bi jo lahko celo označili za nekakšen RPG in jo postavili znotraj žanra MMO-jev.

Igra seveda vsebuje tudi nekaj ločenih načinov, ki so v tej seriji prisotni že dolgo, kot so MyTeam in My GM – v slednjem ste postavljeni v vlogo vodje specifične NBA ekipe in preko pametnih menjav ji morate pomagati do osvojitve naslova prvaka. Kar je pri tem igralnemu načinu, je letos zgodba, saj ponuja vsak klub svojo in izkazati se boste morali kot pretkani manager, ki ne samo da zna nadzorovati obstoječe zvezdnike, ampak bo moral v ekipo privleči tudi prihajajoči talent tipa Cooper Flagg. Kot vedno pa je seveda prisoten tudi preprosti igralni način Quick Play, kjer lahko samo izberete eno od svojih ekip in se nato za enim televizorjem pomerite v obračunu ali pa bitko preselite v večigralstvo. Na razpolago imate cel kup ekip: tako tiste iz NBA kot kakšne bolj posebne zbirke tipa aktualni olimpijski prvaki ali Chicago Bullsi, ko so bili ti na vrhu svoje moči. Novost letos je tudi liga WNBA, tako da se lahko ženska ekipa brez problema postavi po robu moški in tej konkurira. Ta preprost igralni način je idealen za hitre bitke: zadevo smo testirali na našem nedavnem dogodku v Cityparku Ljubljana in bilo je kar nekaj obiskovalcev, ki so raje poprijeli za kontroler košarke kot pa aktualnega FC-ja.

nba 2k26
Mesto The City ponuja ogromno izzivov in je v tokratni izdaji celo smiselno, saj se med drugim lahko pridružite tudi v klane imenovane Crews.

Kot rečeno že na začetku, založniku 2Kju še vedno ne gre oprostiti zaradi mikrotransakcij, ki jih je tule cel kup, a obenem ne morem niti trditi, da založnik samo spi na lovorikah edine prave NBA virtualne košarke, saj ves čas izboljšuje igralne mehanike, dodaja nove stvari in igro se da legitimno igrati tudi brez plačevanja dodatnega davka. Presneta stvar je igralno res nalezljiva in, če lahko za hip malce pozabimo mikroplačevanja, bi NBA 2K26 legitimno označil za eno najboljših košarkaških simulacij, kar sem jih dobil pod prste, kar iz mojih ust ni majhna hvala.

PlayStation Plus Extra vam septembra prinaša igri The Invincible in WWE 2K25

0

Sony bo tudi ta mesec dodatno obogatil svoja servisa PlayStation Plus Extra in Premium s pritokom novih naslovov, ki jih boste nato v slogu Microsoftovega Game Passa igrali vse do takrat, dokler ne prekličete svojega mesečnega plačevanja naročnine.

Za razliko od prejšnjega meseca, ko nam je ponudba omogočila igranje popularnih iger Mortal Kombat 1 in Spider-Man Remastered, tokrat pojedina ni tako slastna.

V promocijski sliki je tokrat najbolj izpostavljen naslov WWE 2K25, ki nam omogoča virtualno preigravanje najbolj popularne wrestling lige na svetu. Ta šport sem sicer tudi sam rad spremljal v svojih najstniških letih, a zdaj me je zanj minilo zanimanje, čeprav si še vedno zelo rad pogledam kakšen film tipa The Wrestler in The Claw, ki pokažeta, koliko morajo ti nastopajoči žrtvovati in s čim vse se spopadajo v ringu in izza kamer. Igra sicer kakšnega resnega vpogleda v to ne ponudi, saj sta tu v ospredju spektakel in ustvarjanje lastnega rokoborca, ki ga lahko nato s sabo ponesete tudi v večigralske spopade.

Drugi pomembni naslov je Persona 5 Tactica, ki je izšla leta 2023 in je po obsegu manjši naslov, ki si zgodbo in NPC-je sposoja iz huronsko popularnega japonskega RPG-ja Persona 5. Čeprav je Tactica zelo podobna svoji sestrski igri, je slog prezentacije malce drugačen, bitke pa so še vedno potezne, a jih zdaj izvajamo iz zgoraj gledanega pogleda, tako da je tu prisotne tudi nekaj strategije premikanja po različnih prostorih.

Extra s sabo prinaša tudi nekaj manjših naslovov, kot so Green Hell, Fate/Samurai Remnant in Conscript. Zanimiv je tudi naslov The Invincible, ki nosi unikatno grafično podobo in je bil spočet po znanstvenofantastični knjigi iz leta 1964, ki jo je spisal priznani avtor Stanisław Lem, ter grozljivka Crow Country, ki si veliko igralnih elementov sposodi iz starošolskih Resident Evilov.

PlayStation Premium je ta mesec izjemno reven, saj bo katalog klasik obogatil samo z eno igro Legacy of Kain: Defiance.

Vsi ti naslovi bodo za igranje postali na voljo 16. septembra.

Amazon uradno najavil delo na televizijski seriji Life is Strange

0

Nedolgo nazaj me je prijelo, da bi znova preigral odlični Life is Strange, ki ga je razvijalec DONTNOD izdal leta 2015, tako da je franšiza letos januarja praznovala že svojo 10. obletnico. Ob preigravanju avantur Max in Chloe sem spoznal, da je igra še vedno presneto privlačna, saj so morda igralne mehanike mestoma res malce dolgočasne, a vse skupaj rešuje odlična zgodba, zanimivo mesto Arcadia Bay ter vrhunska glasbena spremljava, zaradi katere sem si po igranju malce obogatil svojo knjižnico na Spotifyju.

In zdaj bom dobil priložnost, da zgodbo podoživim še v formatu televizijske serije. Amazon je namreč včeraj uradno najavil delo na predelavi igre v serijo za svoj pretočni servis Prime Video, delo pa je zaupal Charliju Covellu, ki je pred tem vodil ustvarjanje Netflixovih serij The End of the F*ing World in Kaos.

To so očitno še zgodnji dnevi, zato zaenkrat o projektu vemo le to, da bo zgodba sledila istim dogodkom, kot smo jim bili priča v prvi igri: študentki Max in Chloe se po letih odtujenosti znova znajdeta na istem mestu – ravno v trenutku, ko Max spozna, da ima posebno sposobnost previjanja časa. Ta moč ji bo prišla zelo prav, saj se v mestu Arcadia Bay dogajajo čudne reči: za eno študentko se je izgubila vsaka sled, skrivnosti pa bosta prišla do dna prav Max in Chloe, ki pa morata najprej med seboj zgladiti napete odnose iz preteklosti.

Izjava za javnost sicer pravi, da bo pri produkciji sodeloval tudi založnik Square Enix, a v sodelovanje ni povabil originalnih ustvarjalcev – studio DONTNOD se je namreč od založnika ločil že pred nekaj leti. Kljub temu bi bilo dobrodošlo, če bi pri pisanju scenarija vsaj povabili na posvet originalnega pisca zgodbe Christiana Divina, a ta je na X-u zapisal, da pri kreiranju serije ne sodeluje nihče od izvirnih ustvarjalcev.

O datumu izida je seveda trenutno še prezgodaj govoriti, zato se lahko vmes pozabavate z vnovičnim preigravanjem iger. Max in Chloe sta se pojavili v originalni igri, nakar smo leta 2017 dobili še ločeno avanturo Before the Storm, kjer smo videli štorijalne dogodke pred prvim poglavjem in v njem je glavno vlogo prevzela Chloe. Max se je nato v franšizo vrnila lani v igri Double Exposure, a ta pri igralcih ni pobrala tako visokih ocen kot original, kar zna biti tudi na račun novega razvijalca Deck Nine.

Ustvarjalci serije Dahmer bodo zdaj obudili tudi zgodbo Eda Geina

0

Pretočni servis Netflix zelo rad ustvarja vsebine o serijskih morilcih, pri čemer je že večkrat prestopil mejo dobrega okusa in si prislužil kritike, da s takšnimi filmi in serijami te pošasti poveličuje ter morda celo daje navdih komu, da bi sledil njihovemu zgledu.

Res pa je, da je Netflix pripravil tudi nekaj odličnih dokumentarcev na to temo, kot je na primer trilogija Conversations With a Killer – pred kratkim smo dobili že četrto poglavje z Davidom Berkowitzem. Serija Monster pa ima svojo posebnost v tem, da je vsaka sezona posvečena drugemu morilcu. V prvi smo spremljali grozote Jeffreyja Dahmerja, v drugi brata Lyla in Erika Menendeza, ki sta ubila svoja starša. Zdaj prihaja na vrsto serijski morilec Ed Gein. Ta je sicer potrjeno ubil »samo« dva človeka, a so ga osumili še sedmih drugih. Njegova posebnost pa je bila, da se je rad poigraval s trupli, rezal kožo in obraze ter iz njih ustvarjal srhljive maske.

Netflix ga je zaradi tega označil kot navdih za moderne grozljivke, kar je v določeni meri res – rezanje obrazov je denimo prevzela franšiza Teksaški pokol z motorko, njegov vpliv pa je viden tudi v filmu Jagenjčki obmolknejo. Vseeno pa ne smemo pozabiti, da je bil Gein pošast, zato njegovo ime nikakor ne bi smelo stati ob besedi “inspiracija”.

Serija bo imela kar nekaj prepoznavnih imen. Geina bo upodobil Charlie Hunnam, njegovo mamo Laurie Metcalf, v seriji pa bo nastopil tudi Tom Hollander kot legendarni režiser Alfred Hitchcock.

Monster: The Ed Gein Story bo na Netflixu na voljo od 3. oktobra.

Titan Quest 2 – Vrnitev bradatega prijatelja

Nikoli si nisem mislil, da bom v svojem preostalem času do srečanja Harona dočakal nadaljevanje Titan Questa. Studio Iron Lore je v 2006 spustil med ljudi ARPG, ki se je z grško mitologijo in gladko igralno zanko zapisal v srca mnogih. Mednje sodim tudi sam. Gre za kultno igro mojega otroštva, in še dandanes lastim njeno fizično izdajo. Titan Quest je bil ena tistih iger, ki so ti zlezle pod kožo in ti zapolnile popoldneve po prihodu iz šole (ali službe). Ko so eni zapravljali denar, popivali in žurirali, smo drugi klali mitološke pošasti. Smo v tem uživali bolj od njih? Vprašljivo. Nas je pa zagotovo prišlo ceneje.

Žal je razvojni studio Iron Lore par let po izidu tega bisera zaprl svoja vrata in Titan Quest je ostal zapuščen, a ne pozabljen. Navdušenci so se resda lahko namastili z Grim Dawn, ki je služil kot neuradni dedič in terapija za vse, ki so si zaželeli še enkrat mešati klase in nabirati legendarno opremo. Sam sem preizkusil mnogo alternativ in sčasoma pristal na Path of Exile (in nedavno Path of Exile II). A vseeno je nekaj manjkalo. Po obisku takega zapomnljivega sveta ga je hudičevo težko zapustiti za sabo.

Zdaj je Grimlore Games, studio za SpellForce 3, skoraj dve desetletji kasneje nastopil v vlogi Zevsa z defibrilatorjem in zakričal: “Frankenstein, vstani!” Titan Quest je nazaj, in to ne zgolj kot dodatek ali neuradna izpeljava, temveč kot polnopravno nadaljevanje.


Razvojna ekipa: Grimlore Games
Založnik: THQ Nordic
Platforme: PC, PS5, XBox Series X/S
Steam: Povezava
Datum izida: 1. avgust 2025
Cena: 29,99 €

Zvrst: Izometričen akcijski RPG


NAPOVEDNIK

Pričetek nečesa posebnega

Vsakemu naslednjemu ARPG-ju je bila usojena primerjava s Titan Quest. In dolgo je trajalo, da ga je katera prekosila. Dokazal je, da grška mitologija nosi izjemno priljubljenost in da se ne rabiš podati v ekstravagantne fantazijske svetove (khm, Diablo) za epske dogodivščine.

Titan Quest 2 1 6

Titan Quest 2 je trenutno v zgodnjem dostopu. Njen življenjski cikel je še v času otroštva, s približno 10 – 15 urami vsebine, ki pokriva prvo večjo cono na zemljevidu. Na izbiro so štiri bojne veščine, z obljubo dodatnih tekom zgodnjega dostopa. Vsebine, kot so kovaštvo, napredni ustvarjalec likov in nadaljnja poglavja zgodbe, pa se še vedno nahajajo zgolj v zapiskih na mizah razvijalcev.

Grimlore sicer obljublja reden ritem posodobitev. Večje bi naj izšle vsake tri mesece, manjše pa vsakih šest tednov. To se na papirju sliši super, a realno pomeni, da bo igra nekaj časa še precej luknjasta. Igralec se torej znajde v vlogi prostovoljnega testerja, ki ga namesto plačila nagradi občutek nostalgije in nekaj novih hroščev. A v kolikor si pripravljen to sprejeti, Titan Quest 2 že zdaj kaže dovolj obetavnih zametkov, da še Lilith začenja dvomiti, kdo je pravi gospodar na vasi. Vprašljivo je zgolj, če bo interes obdržala dovolj dolgo za zapustitev šolske klopi.

skills

Ob potopu v igro hitro ugotoviš, da je jedro ostalo nedotaknjeno. Klasična formula “ubijaj, pleni, ubijaj bolje” se vrača v vsem svojem sijaju. Gre za občutek, ko ti vsaka nova sekira, meč ali gorjača izpostavi fetiš do čarobnih predmetov. Kdor lahko pozabi naval adrenalina, ko med pobijanjem hord grdavž odvrže legendarno ogrlico. In to je v Titan Quest 2 že zdaj izjemno zadovoljivo. Vizualna podoba je nadgrajena, okolja dih jemajoča in mitološke pošasti ravno prav zastrašujoče, da se ti občasno zazdi, da si se znašel na stranicah mitološke knjige.

Meso, kosti in legendarne gorjače

Svojo izkušnjo v igri sem doživljal na dokaj klasičen način. Izdelal sem človeškega bojevnika z dvoročno gorjačo, ki je s speštanimi trupli veselo risal krvave freske po zidovih. Kasneje sem dodal še sposobnost nadziranja ognja in ustvaril jeznoriteža, ki lahko sovražniku razbije obraz od blizu, v kolikor se mu zahoče, pa ga iz varne razdalje zasuje z gorečimi izstrelki. Trenutno še manjka nekaj globine iz prve igre, a občutek sestavljanja svojevrstnega klavca mitoloških pošasti je prisoten.

Titan Quest 2 How to Sell Items

Največja sprememba, ki Titan Quest 2 loči od predhodnika, so veščine. Vsaka aktivna sposobnost ima zdaj svoj nabor mutacij, ki jih lahko kombiniraš. Tvoj klasičen bojevniški zamah v krogu? Lahko krade življenje, upočasnjuje nasprotnike, jih ošibi ali pa vse to naenkrat. Sistem mutatorjev spremeni staro formulo v pravo igralnico možnosti. Če te v Titan Quest ni prepričala raznolikost, bo tuširanje sovražnikov z različnimi efektivnimi ošibitvami verjetno popravilo vtis.

Dodali so tudi novo valuto – Divinity Points. Omogoča ti napredovanje v stilu. Brez nje si ujet kot smrtnik na Olimpu. Poleg tega so prenovili sistem atributov. Namesto stare sheme imamo zdaj štiri glavne lastnosti (moč, znanje, spretnost, energija), ki vplivajo na tri sekundarne (zvitost, volja, pripravljenost). Na papirju zveni kot matematični pekel, v praksi pa je precej pregledno in spodbuja premišljeno gradnjo lika.

Za oboževalce prvinca bo potrebna nadgradnja strojne opreme

Seveda so težave neizogibne. Nenazadnje gre za igro v zgodnjem dostopu in čisto možno je, da se bo do objave tega članka že marsikaj spremenilo. Trenutno je razlika med bojevniki in čarovniki precej očitna. Predstavljaj si primerjavo med Herkulom in Filozofom z artritisom. Nekatere sposobnosti so premočne, druge pa so raj za mazohiste. Vse to je pričakovano in verjetno popravljivo skozi popravke.

masteries

Kar se tiče delovanja, je moja uboga RTX 3070 sopihala kot maratonec z astmo. Na 1440p je bilo ohranjanje 60 sličic na sekundo pri mešanici visokih in srednjih nastavitev skoraj tako težko kot razložiti partnerki, zakaj sem imel na drugem zaslonu odprto sliko Zeusa brez hlač. Po drugi strani pa moram priznati, da so okolja dovolj lepa, da nekako opravičijo zahteve. Grimlore je zadel vizualni vidik, hroščev pa sem srečal manj, kot bi jih pričakoval – tako dejanskih, kot tudi nezaželenih. V svetu zgodnjega dostopa je to že mali čudež.

Razsodba

(+) Nostalgična vrnitev v mitološki svet
(+) Svež sistem veščin prinese ogromno raznolikosti
(+) Lepo zasnovana okolja in močna vizualna podoba
(+) Osnovna igralna zanka ostaja zabavna in zasvajajoča
(+/-) Trenutno manjka vsebine, a obljubljen je redni tempo posodobitev
(-) Težave z optimizacijo, tudi na močnejši strojni opremi
(-) Neuravnoteženost med razredi in sposobnostmi v zgodnjem dostopu

Pacific Drive dobiva prvi dodatek Whispers in the Woods

Za igro Pacific Drive sem lani gojil velika pričakovanja, saj me je prvi napovednik navdušil. Ideja raziskovanja bizarne pokrajine, polne anomalij, iz znotraj starega avta pa se mi je zdela nekaj unikatnega, obenem pa je bilo že iz prvih posnetkov vidno, da bo tale stvarca imela vrhunsko atmosfero.

Končni izdelek me je nato malce razočaral, saj vseh svojih ambicij ni izpolnil. Svet mi na koncu ni bil tako zanimiv, kot sem sprva pričakoval, igralna formula pa se mi je začela ponavljati. Resda smo lahko tudi zapustili vozilo, a med raziskovanjem nisem naletel na kakšna res zapomljiva srečanja, začelo pa mi je presedati, da sem moral med preiskovanjem naključne bajte za surovinami nenadoma obupati, saj so neki nadležni stvori moj avto začeli riniti drugam.

Nekaj zabave pa sem iz igranja vseeno uspel potegniti in jasno je bilo, da mora razvijalec Ironwood Studios zgolj dodelati nekatere igralne mehanike ter igro pokazati v drugačni luči. To bo morda uspelo prvemu dodatku Whispers in the Woods, ki bo med vse nevarnosti vaših potovanj dodal tudi nek zloben kult, obseden z anomalijami. Glede na ime se bomo očitno v tem dodatku veliko vozili skozi gozd, kjer nas bodo čakale nove nevarnosti. Nabirali bomo tudi nove posebne predmete – Artifacts –, ki nam bodo lahko pomagali ali pa še otežili potovanje skozi stopnje in nazaj do garaže. Veliko večji poudarek bo na grozljivosti, kar je vsekakor dobra novica, saj ima Pacific Drive v tem pogledu še veliko neizkoriščenega potenciala.

Whispers in the Woods še nima točnega datuma izida – napovednik na koncu le obljubi, da ga bomo dobili enkrat letos. Osnovno igro lahko samo še danes kupite po močno znižani ceni 14,99 €.

Nioh 3 pokazal za 20 minut novega igranja

0

V zadnjih nekaj mesecih sem se lotil vnovičnega preigravanja iger razvijalca Team Ninja in začel z igro Nioh 1, trenutno pa preklinjam v izzivih drugega dela. Z igrami tega razvijalca sem se sicer srečal že prej, saj sem se zabaval v igrah Wo Long in Rise of the Ronin, ob vsem tem pa sem spoznal, da ta studio zelo rad ponavlja svojo igralno formulo ter ji dodaja nove igralne mehanike, kar je po eni strani dobra novica, po drugi pa tudi slaba.

Dobra je za tiste, ki se te njihove igralne formule nikakor ne morete naveličati, saj boste v novem posnetku dobili podobno porcijo tudi v igri Nioh 3. To pomeni hitro pretepaško formulo, kjer je od obrambe pomembnejša agresija, cel kup orožij in oklepov, ki iz sovražnikov padajo v slogu iger Diablo, ter šefe, ki imajo več faz in vas lahko pokončajo z enim dobro odmerjenim udarcem. Po drugi strani pa se boste srečevali s stvarmi, ki ste jih že ure in ure gledali v prejšnjih igrah, in ne vem, kolikokrat bom lahko še gledal napade tistega ogromnega kiklopa, ki ima enake animacije napadov že v tretji igri zapored.

Kljub temu Nioh 3 prinaša veliko večje spremembe, kot jih je denimo prinesla dvojka v primerjavi s prvim delom. Zdaj bomo lahko dejansko skakali, kar odpre povsem novo dimenzijo pri napredovanju skozi stopnje – pametna poteza, saj so bile ravno enolične stopnje eden večjih problemov prejšnjih delov. Prav tako bomo lahko med igranjem hitro preklapljali med Ninja in Samurai načinom igranja. To novost bo treba plodno izkoriščati v različnih situacijah, saj bodo nekateri nasprotniki prehitri za samurajske napade, drugi pa bodo preveč odporni na nežno špikanje s strani ninje.

Skupno gledano je stvar v novem posnetku videti noro zabavna: stopnje so zdaj bolj odprte, ponavljanja že videnih stvari je manj, poleg tega pa bomo imeli celo zemljevid, tako da bomo manj zmedeni med iskanjem našega naslednjega cilja.

Nioh 3 še vedno nima čisto točno zakoličenega datuma izida: vemo zgolj to, da ga lahko na PC-ju in konzoli PlayStation 5 pričakujemo enkrat v začetku naslednjega leta.