Založnika, ki stoji za igrami Worms in Blasphemous, prizadela odpuščanja

Igričarska industrija je v tem letu, še posebej v septembru in aktualnem oktobru, izdala rekordno število iger, vendar pa to ne pomeni, da se založniki kopajo v denarju in da si programerji kupujejo luksuzna večsobna stanovanja sredi Kalifornije. Dogaja se v bistvu ravno nasprotno, saj smo bili v zadnjih nekaj mesecih priča množičnim odpuščanjem.

Industrija se je sredi koronavirus obdobja zaradi vsega povpraševanja po igrah boleče napihnila, zdaj pa, ko je kriza mimo, so upadli tudi dobički, zaradi česar so nekateri delavci postali odvečni. S preveč obsežno delovno silo se v zadnjem letu bori tudi založnik Team17, ki ima svojo bazo postavljeno znotraj Združenega kraljestva. Team17, ki stoji za tako slavnimi franšizami kot so Worms, Blasphemous in Overcooked, že dlje časa dela nepravilne poteze na šahovnici.

Na začetku lanskega leta je želelo podjetje franšizo Worms poriniti v NFT vode, a so naleteli na tako negativni odziv svojih sledilcev, da so idejo zavrgli še v istem dnevu najave. Lani so se nato tudi pojavile obtožbe, da delavci niso dovolj plačani in da delajo preveliko število tedenskih ur, direktor Michael Pattison pa je takrat izjavil, da bodo vse te zadeve preiskali in pri njih ukrepali.

In ukrepali so, saj je Team17 marca 2022 odpustil kar nekaj ljudi, ki so delali kot grafični oblikovalci, takrat pa so zatrdili, da novih odpuščanj ne bo. Morali bi se ugrizniti v jezik, saj je samo včeraj najprej spletna stran Eurogamer poročala, da je založnika prizadel nov val odpuščanj, nakar je založnik novico potrdil za spletno stran VG247. Službo je izgubilo okoli 50 ljudi, večina njih iz oddelja za ugotavljanje kakovosti (QA).

Z njimi se je poslovil tudi prej omenjeni direktor Michael Pattison, ki je na čelu podjetja stal samo dve leti, razhod s podjetjem pa naj bi bil sporazumen.

Team17 je samo eden od založnikov, ki je moral te dni sprejeti težke odločitve. Z ogromnimi težavami se bori tudi založnik Embracer Group, ki je moral po desetletjih obstoja zapreti studio Volition, odpuščanja pa so se zgodila tudi pri razvijalcu BioWare, medtem ko je SEGA preklicala razvoj igre Hyenas, zaradi česar so službo izgubili nekateri člani studia Creative Assembly.

Tudi indie razvijalci so padli na težke čase. Studio Acid Wizard je preprosto preklical razvoj svojega naslednjega projekta, saj je bil ta preveč naporen, razvijalec Mimimi pa je po izdaji frišnega naslova Shadow Gambit skoraj takoj napovedal, da bo izdal še nekaj popravkov in nato za vedno zaprl vrata.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime