🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 15

The First Berserker: Khazan – Nov impresiven naslov v svetu soulslike iger

Igri Lies of P in Lords of the Fallen sta dve leti nazaj napovedali novo ero soulslike iger, ki niso več samo kopije mojstrovin razvijalca FromSoftware, ampak znajo predstaviti svoje verzije neizprosnih svetov, ki jih odlikujejo dobre stopnje in unikatni šefi, ki vam sparajo poslednji živec, a vam ob svojem porazu dostavijo superiorni občutek, da ste neko oviro vendarle preplezali in se ob tem tudi nekaj naučili.

Tradicijo v 2025 nadaljuje igra The First Berserker: Khazan, ki ji sprva nisem pripisoval veliko možnosti za uspeh, saj za naslovom stoji neznani razvijalec Neople, ki pred tem ni niti pogledal v smeri souslike žanra. A glej ga zlomka, tako kot je to uspelo studiu Neowiz pri Lies of P, je v prvo uspelo tudi Neoplu, saj je The First Berserker: Khazan presneto impresiven naslov, ki mu le malo zmanjka, da bi se postavil ob bok titanom žanra kot so igre Dark Souls, Elden Ring in Bloodborne.


NAPOVEDNIK


Razvojna ekipa: Neople
Založnik: NEXON
Platforme: PC, PS5, XSX
Steam: Povezava
Datum izida: 27. marec 2025
Cena: 59,99 €


The First Berserker: Khazan ni povsem frišno zastavljena franšiza, saj se dogaja v štorijalnem izročilu iger Dungeon Fighter Online o katerih vemo točno nič. Vendar kakšno predznanje za spremljanje dogodkov v tej igri niti ni potrebno, saj nam igra že na začetku razloži osnovno nit zgodbe: nastopamo v vlogi nekdanjega generala Khazana, ki ga v izgon pošlje ljubosumno plemstvo in ujetega v verige nas sredi potovanja naseli nek duh z imenom Blade Phantom, ki nam pomaga pobegniti, nakar se podamo na pot maščevanja. Štorija ni nič posebnega, a enkrat za spremembo je dobrodošlo spremljati nekaj, kar ni povsem kriptična pripoved, kar je že samo po sebi svež vetrc znotraj žanra soulslike iger.

Khazan nas tako že takoj na začetku pošlje v raziskovanje sveta, ki pa ni tako odprt kot pri nekaterih drugih primerljivih naslovih. V bistvu je tole dokaj linearna izkušnja, ki sicer vsebuje nekaj stranskih poti in odpiranja bližnjic, vendar ne pričakujete tako razvejanega in globokega sveta, ki ga denimo ponuja prvi Dark Souls. V bistvu zadeva v več kot samo enemu pogledu spomni na igri Nioh, saj so nekatere stopnje izjemno omejene in se začno, tako kot sovražniki, malce prehitro ponavljati, med pobijanjem nasprotnikov in odpiranju skrinj pa boste naleteli na cel kup opreme, ki jo boste redno menjavali, čeprav se nekateri kosi razlikujejo samo za tisti 1 % boljšega izkoristka statistik.

khazan
Stopnje so dokaj zaprte, a s tem ni nič narobe, saj ne rabi biti vsaka igra v odprtem svetu.

Teh je manj kot v sorodnih naslovih in praktično vse so koristne za vašega junaka. Khazan namreč ne ponuja nekih resnih delitev igralnih razredov, saj se boste namesto tega zavezali k enemu od treh orožij: dvoročni meč, sulica in navezi sekire in sablje. Vsako od teh orožij vsebuje svoje razvojno drevo veščin in hvalevredno je dejstvo, da lahko točke razporedite kamorkoli se vam zahoče in če s kakšno odločitvijo ali orožjem kasneje niste zadovoljni, vas ponovno razporejanje točk ne stane prav ničesar. Tako lahko kadarkoli preklopite na novo orožje in se kakšnega šefa lotite z drugačnim pristopom, a se bo seveda ob tem treba navaditi na nove napadalne vzorce in posebne veščine.

Osebno sem se najprej zavezal k velikemu meču, a sem kasneje preklopil na hitrejšo sulico, a me k tej menjavi niso prisilile stopnje. Raziskovanje sveta namreč ni bilo preveč nevarno, saj običajni nasprotniki Khazanu ne predstavljajo kakšne resne ovire – izjema so elitni nasprotniki, ki izvržejo poseben zaklad in ob našem počitku na nadzornih točkah Blade Nexus, kjer preko nabranih duš, tule imenovanih Lacrima, nadgradimo statistike, ne oživijo. Smrti se bodo seveda zgodile, saj včasih padeš v prepad ali pa ti enostavno zmanjka zdravilnih napitkov, največ pa boste crkovali pri šefih.

khazan
Khazan ima veliko podobnosti s soulslike naslovi kot so denimo nadzorne točke do katerih odklepamo bližnjice. Si pa igra veliko sposodi tudi od dvojca iger Nioh.

Šefetine so zvezda Khazanove predstave in jasno je, da je Neople v njih vložil največ napora. Prvo večjo zver še nekako odpravimo brez kakšnega posebnega napora, a že pri naslednjem glavarju se srečamo z nasprotnikom, ki vsebuje dve fazi in dodobra stestira vse naše naučene bojevalne veščine.

Khazan k sreči ponuja več pristopov do boja in od vas je odvisno, katerega boste preferirali, čeprav pri vseh šefih ne bo enako učinkovit vsak način bojevanja. Šefi vsebujejo zapletene napadalne vzorce, ki velikokrat vsebujejo tudi napade z zamikom, vsemu temu pa se lahko pravočasno izmaknete ali pa udarce parirate. Pri temu največ šteje vaša zaloga “stamine” oziroma vzdržljivosti, saj to porabljate za vsako svoje dejanje in zaloge seveda niso neomejene. Pravočasno pariranje nasprotniku zbija njegovo lastno vzdržljivost in ko mu to enkrat iztrošite, mu lahko zabijete uničujoč udarec, vendar boste s tem še daleč od tega, da boste lahko šefa dokončno poslali v onostranstvo. Praktično vsem je namreč skupna naravnost ogromna zaloga zdravja, tako da lahko ta bojevalni ples traja lahko tudi po pet minut ali več, v tem času pa vam bodo napake redko dovoljene, saj sta včasih dovolj že dva udarca in je vašega srečanja konec.

khazan
Šefi so resnične zvezde celotne predstave, saj so unikatno zasnovani, vsebujejo več faz in so presneto težki – včasih celo malce preveč.

Na splošno so ti šefovski spopadi zadovoljivi, vendar se mi vseeno zdi, da je Khazan na tem mestu malce pretiraval in bi nekaterim lahko zmanjšal rdečo življenjsko črto. Tako dolgo pretepanja sčasoma postane frustrirajoče in nezabavno in čeprav smo na takšne zadeve naleteli tudi pri drugih soulslike igrah, je tule praktično vsak šef pravi tank, tako da stvar eventualno postane utrudljiva in namesto da bi se veselil vsakega sicer unikatno oblikovanega večjega nasprotnika, sem začel kasneje zavijati z očmi, saj sem se zavedal da je pred mano spet nova preizkušnja, ki mi bo izcuzala vso potrpežljivost tistega dne. Včasih je fino, ko nam v teh igrah razvijalec ponudi tudi kakšno lahko zmago, saj si s tem povrnemo nekaj zaupanja za naslednje izzive, a tega olajšanja v Khazanu ne boste doživeli. K sreči je bil razvijalec vsaj tako prijazen, da nam ob smrti ni treba prečkati kilometrov nazaj do šefa, vsak naš poskus boja, ki je bil vsaj malce uspešen, pa nas ob smrti vseeno nagradi z novo zalogo Lacrima in tudi kakšno točko za izboljšanje veščin.

Omeniti moram še podobo, ki sicer nosi anime pritikline, vendar ta ni tako izpostavljeno kot denimo v Code Vein. Grafični slog sodi v tip “cel shaded”, ki ga v soulslike igrah še nismo izkusili in tule se obnese odlično, saj gledamo v nekatere groteskne podobe in pri nekaterih nasprotnikih kri šprica kot iz gejzirja in vse skupaj še vedno izpade privlačno za ogled.

khazan
Navadni nasprotniki vam večjih preglavic ne bodo povzročali – izjema so elitni nasprotniki, ki so veliko trši oreh.

The First Berserker: Khazan ima na koncu svoje napake, a je tole še vedno impresiven izdelek, ki je vreden svoje polne cene 60 €. Razvijalec še vedno za igro izdaja posodobitve, ki se dotikajo tudi uravnoteženosti orožij in nasprotnikov, na PC-ju in konzoli PlayStation 5 pa lahko najprej roko preizkusite brezplačni demo, ki vam bo hitro dal vedeti, če imate pri sebi še dovolj živcev in potrpljenja za takšno soulslike preizkušnjo.

Grozljivka Weapons v dražilniku pokaže skupino otrok, ki sredi noči zapustijo svoje domove

0

Režiser Zach Cregger nas je leta 2022 presenetil z grozljivko Barbarian, ki se je gledalcem hitro priljubila, saj je bila ena redkih strašljivih pripovedi, ki ni imela zgolj močnega začetka, temveč je napetost ohranjala vse do konca. Zach je zdaj pripravljen razkriti svoj naslednji projekt, ki ga je naslovil Weapons, zanj pa smo ravnokar dobili prvi dražilnik. Srhljiva pripoved se očitno dogaja v istem svetu kot Barbarian.

Dražilnik je kratek in prikaže zgolj nekaj prizorov otrok, ki nekega jutra točno ob 2:17 zapustijo svoje domove, bosonogi tekajo po ulicah ter se nato skupaj odpravijo proti neznanemu cilju. Skupno je domove zapustilo 17 otrok, vsi pa so zdaj pogrešani, za njimi pa se je izgubila vsaka sled. V filmu nastopa tudi Josh Brolin, ki med dražilnikom enemu od očetov pogrešanih otrok pove, da mu ne zameri, ker išče odgovore — sam bi ravnal enako, če bi šlo za njegovega otroka. Vsi otroci so domove zapustili prostovoljno; v to jih ni prisilil nihče. Čeprav so jih med begom ujele varnostne kamere, očitno vidijo nekaj, kar je odraslim povsem nevidno.

Warner Bros. je pripravil premišljeno oglaševalsko kampanjo in vzpostavil uradno spletno stran, ki se posveča skrivnostnemu izginotju v mestu Maybrook. Videti je kot ena tistih spletnih strani iz zgodnjega obdobja interneta, poleg tega pa vsebuje še eno zanimivo povezavo do dogodka, v katerem so policisti v soseski Brightmoor v neki hiši odkrili podzemno ječo in ob njej zmedeno žensko — Tess Marshall, glavno junakinjo filma Barbarian. Očitno se torej oba filma dogajata v istem srhljivem vesolju.

Grozljivko Weapons bomo v kinih gledali od 8. avgusta dalje, medtem ko si film Barbarian lahko ogledate na pretočnem servisu Max.

Netflix zdaj ponuja podnapise, ki vsebujejo samo dialoge

0

Za nas Evropejce so podnapisi precej pomembnejši kot za Američane, saj nam je angleščina navsezadnje tuj jezik. Tudi sam jih imam vklopljene že iz navade – včasih je dialog nerazumljiv ali pretiho izgovorjen, kar lahko hitro pokvari užitek ob gledanju filmov in serij. Dandanes vsi večji pretočni servisi ponujajo podnapise v različnih jezikih, najbolj priljubljeni med njimi – Netflix – pa je včeraj najavil spremembo pri prikazu podnapisov, ki jo bo marsikdo z veseljem pozdravil.

Netflix je doslej ponujal le podnapise v formatu SDH/CC, ki so prilagojeni tudi gluhim in naglušnim gledalcem. V praksi to pomeni, da podnapisi vključujejo tudi zvočne opise okolice – če nekdo potrka na vrata, je to zabeleženo v podnapisu; če se na radiu predvaja glasba, je zapisan naslov pesmi.

podnapisi

Vse to je seveda koristno, če zvoka ne slišimo ali imamo okvaro sluha, zna pa biti za druge uporabnike moteče. Ti bi si želeli gledati vsebino z le podnaslovljenim dialogom. To je zdaj mogoče: pri izbiri jezika podnapisov – denimo English – boste opazili dve različici: “English” in “English (CC)”. Slednji ostajajo v dosedanjem formatu z opisi zvokov, medtem ko različica brez oznake CC prikazuje samo preveden dialog.

Ta funkcija velja tudi za druge jezike, kot so nemščina in hrvaščina, žal pa Netflix še vedno ne ponuja slovenskih podnapisov. Novost je za zdaj na voljo le za nove in prihajajoče vsebine, kot je denimo peta sezona serije You, medtem ko bodo že izdani naslovi še naprej ponujali le CC različico podnapisov.

Remedyjeva streljanka FBC: Firebreak dobila ceno in datum izida

0

Naslednja igra razvijalca Remedy Entertainment bo prekinila njegovo dolgoletno tradicijo izdajanja enoigralskih iger, saj so se Finci tokrat odločili pokukati v žanr večigralstva. FBC: Firebreak bo povsem večigralski naslov, ki bo omogočal ekipno sodelovalno igranje. Igralci se bodo zabavali znotraj nenavadnih in včasih naravnost bizarnih hodnikov ter pisarn stavbe Federal Bureau of Control, ki smo jo temeljito raziskali že v igri Control.

Za FBC smo že dobili igralni napovednik, ki nam je pobližje predstavil glavne čare tega naslova. Za razliko od Controla bomo v FBC-ju akcijo spremljali iz prvoosebne perspektive, opraviti pa bo treba cel kup nalog – tu poimenovanih Jobs – in se spopasti s hodečimi ter letečimi različicami entitete The Hiss. Poleg tega bo treba pokoriti nenavadne, a izjemno nevarne predmete. Po igranju FBC-ja pa nikoli več ne boste na samolepilne rumene lističe gledali tako nedolžno.

Glede na napovednik bo akcija intenzivna in adrenalinska, ena od osrednjih privlačnosti pa so tudi precej nenavadna orožja, ki jih bo treba uporabljati za več kot zgolj klasično streljanje. Navdušenci nad Controlom gotovo tiho upajo, da bo FBC še dodatno razširil vsebino tega intrigantnega sveta in vsaj malo skrajšal čakanje na Control 2, ki je zdaj tudi uradno v razvoju.

Remedy Entertainment je že prej napovedal, da bomo igro dobili v roke še letos, včeraj pa je uradno potrdil datum izida – 17. junij. FBC: Firebreak ne bo brezplačen, saj bo zanj treba odšteti 39,99 €, kar je za izključno večigralski naslov precej pogumna odločitev. Remedy ob tem poudarja, da bo vsa vsebina vključena v začetno ceno in da nameravajo igro v prihodnosti obogatiti z novimi »službami«, medtem ko bodo kozmetični dodatki na voljo proti doplačilu. Če se vam zdi začetna cena visoka, naj vas razveseli novica, da bo FBC: Firebreak na voljo tudi prek servisov Game Pass in PlayStation Plus Extra.

Originalni Frostpunk dobiva predelavo, a je še presneto daleč stran

0

Preživetvena strategija Frostpunk 2 je izšla septembra 2024, njen razvijalec 11 Bit Studios pa že načrtuje izdajo nadaljevanja. No, v resnici frišno napovedani Frostpunk 1886 ni tretje poglavje te serije, niti ni ponovna oživitev nesrečne tretjeosebne streljačine The Order: 1886. 11 Bit Studios se je namreč odločil slediti trendom igričarske industrije, zato je za sedem let stari originalni Frostpunk napovedal predelavo, ki jo bo – tako kot v primeru drugega dela – preselil v pogon Unreal Engine 5.

Originalna igra teče na pogonu Liquid Engine, razvijalci pa pravijo, da jih je ta vedno omejeval pri ustvarjanju dodatne vsebine in plačljivih DLC-jev. S selitvijo na nov pogon bodo te težave odpravljene, hkrati pa bodo lahko originalni kampanji dodali prenovljeno grafično podobo z bolj podrobnimi teksturami in izboljšanim osvetljevanjem. Koliko je to sicer pomembno pri igri, ki je v bistvu strategija in kjer akcijo spremljamo iz oddaljenega pogleda, je sicer stvar debate, vendar namerava razvijalec originalno kampanjo dopolniti tudi z novo vsebino. V bistvu bo kampanja popolnoma predelana, in priča bomo novim igralnim mehanikam ter zakonom, ki so bili vedno steber te izjemno atmosferične in hkrati krute preživetvene strategije. Letnica 1886 se nanaša na začetek apokalipse, ki se v igri imenuje Great Frost.

Razvijalec je ob najavi predelave hitro dodal, da bo tudi nekaj mesecev star drugi del še naprej prejemal novo vsebino, in jo bo dobival tudi po izidu Frostpunk 1886. Obe igri bosta nadaljevali svojo pot istočasno, saj vsaka predstavlja drugačno razvijalčevo vizijo preživetja znotraj postapokaliptičnega zamrznjenega sveta.

Predelava Frostpunk 1886 je namenjena tako novim igralcem kot veteranom, a žal se bo nanjo treba še pošteno načakati – za igranje bo na voljo šele nekje leta 2027.

Sony potihem napovedal datum izida igre Ghost of Yotei

0

Človek bi si mislil, da bo razkritje datuma izida igre Ghost of Yotei, ki bo po petih letih nasledila odlično Ghost of Tsushima, velika stvar. A Sony je novico razkril skoraj povsem neopazno – sredi ene naključne srede in brez kakršnega koli predhodnega draženja. To je bizarno tudi zato, ker je Ghost of Yotei praktično edina večja ekskluziva, ki jo ima Sony letos pripravljeno za PlayStation 5. Dobro, tu je še Death Stranding 2, a tega ne razvija Sonyjev lastni studio in igra bo zgolj začasno ekskluzivna za njihovo konzolo.

Nekateri ugibajo, da Sony datuma izida ni napovedal prej zaradi strahu pred Rockstarjem, ki naj bi še letos izdal GTA 6. A očitno jim je bilo dovolj čakanja in so pogumno zakoličili datum – morda pa Sony ve kaj več in je do njih že pricurljala vest, da bo GTA 6 zdrsnil v naslednje leto? Čisto možno pa je tudi, da so se nekoliko ustrašili odziva javnosti ob prvem uradnem razkritju igre.

V tem nadaljevanju bomo namreč – za razliko od originala – tokrat nastopali v vlogi ženske bojevnice Atsu, kar je takoj sprožilo odzive določenega dela spletne javnosti, ki je igro že vnaprej odpisala. Novi napovednik pokaže nekaj svežega igranja: spet bomo vihteli katano, kri bo iz nasprotnikov špricala v vse smeri, animacije in vmesne sekvence pa nakazujejo, da je Sucker Punch znova vložil veliko dela v prepričljivo predstavitev. Zgodba bo postavljena 300 let po dogodkih prve igre, kar pomeni, da bo Jin Sakai omenjen zgolj kot legendarna figura. Stavimo, da bo vsaj ena stranska naloga povezana z njegovo zapuščino.

Igra Ghost of Yotei za PlayStation 5 izide 2. oktobra, zanjo pa bo treba odšteti 79,99 €. Sucker Punch je najavil tudi fizično zbirateljsko izdajo, ki prinaša pas, kartice, masko s stojalom, vrečico zlatnikov in digitalne bonuse iz Deluxe različice igre. Cena tega paketa znaša 249,99 €, žal pa ne vključuje fizičnega ploščka z igro ali pa kovinskega (Steelbook) ovitka.

Predator: Badlands v svežem napovedniku namiguje na povezavo s franšizo Osmi potnik

0

Režiser Dan Trachtenberg nam je leta 2022 s filmom Prey dokazal, da si slavni vesoljski lovec Predator še vedno zasluži spoštovanje. Celovečerec se je odlično odrezal tako pri kritikih kot tudi gledalcih. Danu je bil nato hitro odobren proračun za izdelavo neposrednega nadaljevanja Prey 2, obenem pa so mu pustili svobodo, da vmes razvije še kakšen projekt, kjer ima Predator glavno vlogo. Tako v kina prihaja film Predator: Badlands, ki nas bo popeljal na potovanje tega lovca na tujem planetu, tam pa bo odkril nepričakovanega zaveznika.

Sledili bomo zgodbi mladega Predatorja, ki se je zaradi določenega dejanja izneveril svojemu ljudstvu. Ti so ga nato izgnali na negostoljuben planet, kjer smrt preži na vsakem koraku. Mladi bojevnik se bo moral dokazati z lovom na izjemno nevaren plen, pri čemer mu bo pomagala Thia (Elle Fanning), ki se je po spletu okoliščin znašla na istem nevarnem kraju.

Da bomo na ekranu spremljali navezo človeka in Predatorja, je bilo znano že prej, a prvi dražilnik razkrije nepričakovan zaplet. V enem kadru vidimo Thio, ko se ji pobelijo oči, na njih pa se izriše znani logotip podjetja Weyland-Yutani, ki ga poznamo iz franšize Osmi potnik. Gledalci filma Osmi potnik: Romul se boste zagotovo spomnili androida Andyja, ki v enem trenutku prejme posodobitev in se mu oči obrnejo na popolnoma enak način kot v tem napovedniku – kar pomeni, da je naveza obeh franšiz praktično uradno potrjena.

To bi tehnično film Predator: Badlands uvrstilo v franšizo Alien proti Predatorju, kar nekoliko zaplete stvari. Obstajajo namreč tri ločene franšize, povezane s tema likoma, in vsaka deluje v svojem vesolju. Najprej imamo franšizo Osmi potnik, ki je lani dobila samostojni film Romul, nato franšizo Predator, ki trenutno šteje pet samostojnih filmov. Poleg tega sta bila posneta še filma Alien proti Predatorju in Alien proti Predatorju: Requiem, ki pa bolj obstajata zaradi dolgoletnih želja oboževalcev, da bi se ta dva lovca končno spopadla v istem filmu. Njihova želja se bo očitno ponovno uresničila tudi v Badlands.

Film Predator: Badlands v kina prihaja 7. novembra, Dan Trachtenberg pa nam bo junija dostavil še animirani film Predator: Killer of Killers, ki ga bomo spremljali prek pretočnega servisa Disney+.

2. sezona serije Wednesday bo razdeljena na dva dela in tule je prvi napovednik

0

Popularna Netflixova serija Wednesday se vrača z novo sezono, za katero je pretočni velikan potreboval skoraj tri leta. Takšni razmiki med sezonami postajajo danes čedalje daljši in res se čudim, kako smo lahko nekoč vsako leto dobivali novo sezono serije Zvezdne steze, pri čemer je vsaka sezona štela več kot 20 epizod.

Danes so razmere drugačne: med sezonami mine toliko časa, da vmes povsem pozabiš na dogajanje iz izvirnih epizod, ki jih je bilo pri Wednesday le osem. Druga sezona pa bo ta že tako skromen nabor epizod dodatno razdelila na dva dela. Prvih nekaj poglavij bo na voljo 6. avgusta, zaključek pa sledi 3. septembra. Tretja sezona za zdaj še ni potrjena.

Netflix je za drugo sezono včeraj izdal prvi napovednik, ki ga sami označujejo za dražilnik, čeprav traja dobri dve minuti. Protagonistka Wednesday mora najprej skozi varnostni pregled, ki je zaradi njene zaloge orožja precej zamuden, nato pa obišče šolo Nevermore Academy, kjer sreča svojo cimro Enid, ki se zna spremeniti v volkodlaka. Pridruži se jima tudi njen brat Pugsley. Naši junakinji v šoli ne bo dolgčas – vsaj enkrat se bo moral proti njej zagnati ogromen monstrum, pred katerim neustrašna Wednesday niti ne trzne. Nabor velikih hollywoodskih imen se bo v novi sezoni še povečal: poleg Catherine Zeta-Jones in Luiza Guzmána se seriji pridružujejo še Christopher Lloyd, Billie Piper in Steve Buscemi.

Drugo sezono serije Wednesday bomo, tako kot prvo, spremljali izključno prek pretočnega servisa Netflix.

Instagramova aplikacija Edits zdaj na voljo tudi pri nas

0

Če veliko časa preživljate na družbenem omrežju TikTok in tja tudi sami nalagate vsebine, potem ste zagotovo že slišali za aplikacijo CapCut. Ustvarilo jo je podjetje ByteDance, ki je tudi lastnik TikToka. Kot verjetno veste, se je ByteDance lani znašel v težavah, saj je nekdanja ameriška administracija to kitajsko aplikacijo za nekaj časa prepovedala, nato pa jo je znova odobril Donald Trump.

To zmedo je skušalo izkoristiti podjetje Meta, lastnik Instagrama, saj je TikTok njihova največja konkurenca. Mark Zuckerberg je svoji ekipi zato naložil razvoj lastnega orodja za urejanje posnetkov, ki so ga poimenovali Edits. A pri tem se je nekoliko uštel, saj je preveč zaupal odločitvi ameriške vlade, da bo CapCut dejansko odstranjen iz ameriškega trga. TikTok in CapCut sta bila v ameriških različicah trgovin Google Play in App Store umaknjena manj kot en dan, vendar se je delo na Editsu vseeno nadaljevalo – aplikacija je zdaj na voljo širši javnosti.

Meta pravi, da je Edits namenjen ustvarjalcem video vsebin, zato ponuja številne možnosti za urejanje posnetkov – vse to lahko počnete kar na mobilni napravi in končni izdelek enostavno izvozite na izbrano družbeno omrežje. Poleg osnovnih funkcij, kot so rezanje posnetkov in dodajanje filtrov, Edits ponuja tudi napredne možnosti, med drugim ustvarjanje kratkih videov iz ene same slike – zahvaljujoč umetni inteligenci.

CapCut sicer še vedno ponuja več funkcij, kar je pričakovano, saj je dlje časa na trgu. A prednost Editsa je v tem, da je povsem brezplačen in funkcije niso zaklenjene za plačilnim zidom. Tudi CapCut je bil na začetku tak, a sčasoma je vedno več funkcij postalo plačljivih – prav zaradi tega bi lahko Edits pritegnil kar nekaj hvaležnih uporabnikov. Konkurenca je vedno dobrodošla in morda bo ravno ta spodbudila CapCut, da nekatere funkcije znova omogoči brezplačno.

Edits, an Instagram app lahko zdaj prenesete znotraj Android trgovine Google Play in iOS platforme AppStore.

Serija Wheel of Time dobiva svojo RPG igro v odprtem svetu

0

Avtor Robert Jordan je pred leti spisal epsko fantazijsko povest The Wheel of Time, za katero še vedno nimamo slovenskega prevoda – kar je prava tragedija. Razlog za to je najbrž dejstvo, da je ta serija knjig sicer vselej bila priljubljena, a nikoli ni dosegla razvpitosti konkurenčnih fantazijskih izdelkov, kot sta Gospodar prstanov in Igra prestolov. Založniki se verjetno tudi niso odločili za prevod zaradi dejstva, da celotna zbirka obsega kar 14 knjig, nobena od njih pa ni ravno kratka.

Morda se bo to nekoč spremenilo, saj franšiza The Wheel of Time v zadnjem času dobiva zasluženo prepoznavnost. Amazon je za svoj pretočni servis Prime Video odobril ogromen proračun za snemanje serije, ki je sicer imela neroden začetek, a je v 3. sezoni našla pravi ritem. Produkcijska hiša iwot Studios, ki je pravice do serije pridobila že davnega leta 2004, na krilih tega uspeha zdaj ustanavlja igričarsko vejo, ki bo razvila visokoproračunski naslov, postavljen v ta izjemno zanimiv in obsežen svet. Mimogrede: The Wheel of Time je eno igro že dobil in sicer leta 1999 in to v obliki prvoosebne avanture, ki jo leta 2022 obnovil razvijalec Nighdive Studios in jo je zdaj moč kupiti v trgovini GOG.

Igričarsko vejo iwot Studia vodi Craig Alexander, ki ima bogate izkušnje z vodenjem podobnih projektov – v preteklosti je zasedal podobne vloge pri večjih založnikih, kot so Warner Bros, EA in Activision. Za spletno stran Variety je povedal, da iwot Studios trenutno zbira ekipo za razvoj RPG-ja v okviru franšize The Wheel of Time, igra pa bo postavljena v odprti svet.

Za igro imajo velike načrte – ne bodo se omejili na določeno obdobje ali del zemljevida, ampak naj bi predstavili vse, kar ponujajo knjige. To je izjemno ambiciozen načrt, saj svet v knjigah vključuje več kot 2.750 likov. Zanimivo bo videti, koliko teh ambicij se bo preneslo v končni izdelek. Craig optimistično napoveduje, da bo razvoj trajal približno tri leta – kar je za AAA naslov v današnji igričarski industriji skoraj nemogoča naloga, sploh ker iwot Studios še ni popolnoma sestavil ekipe in je trenutno v fazi zaposlovanja.

Svet franšize The Wheel of Time se torej širi. Poleg že napovedane 4. sezone serije iwot Studios pripravlja tudi film Age of Legends, ki bo prikazal dogodke pred 1. sezono serije, obenem pa ustvarjajo še 3D animirani film, ki za zdaj še nima naslova.

Predelava The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered zdaj na voljo za igranje

Po mesecih špekulacij je Bethesda včeraj končno uradno napovedala predelavo igre The Elder Scrolls IV: Oblivion in s tem potrdila praktično vse dosedanje govorice – vključno z dejstvom, da gre za t. i. “shadow drop”, saj je predelava skupaj s prvim napovednikom takoj postala na voljo za nakup in igranje.

Bethesda je ob najavi objavila poseben video, v katerem so pred kamero stopili nekateri člani izvirne ekipe, ki je leta 2006 ustvarila zdaj že legendarni Oblivion. Vsak izmed njih je z nekaj besedami obudil spomine na igro in poudaril njen vpliv na nadaljnji razvoj Bethesdinih naslovov. Med govorci je bil tudi Todd Howard, ki je to priložnost izkoristil za ponoven namig na projekt The Elder Scrolls VI, ki ga zdaj razvija celotna ekipa Bethesde – predelavo Obliviona pa so zato zaupali zunanjemu studiu Virtuos.

Virtuos se ni zadovoljil zgolj z vizualno prenovo, saj so na novo zrisali vse teksture, posodobili 3D-modele in preko pogona Unreal Engine 5 igri vdahnili sodobno osvetlitev ter posebne učinke, ki prej enostavno niso bili mogoči. Kljub temu so se trudili ohraniti tiste posebnosti, zaradi katerih se o Oblivionu še danes govori – denimo legendarnega nadležnega oboževalca ali komične situacije v svetu igre. Glasovno igranje je bilo prečiščeno, NPC-ji pa so zdaj bolj raznoliki, saj so uporabili več različnih glasovnih igralcev.

Predelava, ki zasede kar 115 GB, poleg grafične prenove prinaša tudi spremembe v igralnih mehanikah. Napredovanje lika si zdaj nekaj sistemov izposoja iz Skyrima, a akrobacijo boste še vedno lahko trenirali z neumornim skakanjem po svetu. Tretjeosebna kamera je precej izboljšana – vključuje merek, med hojo pa lahko zdaj tudi tečete, kar je bilo prej možno zgolj z modifikacijami. In ko smo že pri tem: Bethesda je potrdila, da uradna podpora za mode ni vključena, a to velja le za njihove interne modifikacije, na spletni strani Nexus pa že najdemo nekaj modifikacij iz strani igralcev.

Virtuos je prenovil tudi uporabniški vmesnik, ki je zdaj bolj prijazen mlajši generaciji igralcev. Ti pa se bodo kljub vsem izboljšavam še vedno morali spopadati z mini igrami prepričevanja NPC-jev in vlamljanja v ključavnice.

Predelava se trži po osnovni ceni 54,99 €, vanjo pa sta poleg glavne kampanje vključena še dodatka Shivering Isles in Knights of the Nine. Za dodatnih 10 € je na voljo še Deluxe različica, ki vsebuje nekaj ekskluzivnih oklepov in orožij.

The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered je na voljo za PC ter konzole PlayStation 5 in Xbox Series X, igro pa lahko preizkusite tudi preko servisa Game Pass.

Bethesda za danes obljublja predstavitev predelave The Elder Scrolls IV: Oblivion

0

Predelava igre The Elder Scrolls IV: Oblivion je morda ena najslabše varovanih skrivnosti v igričarski industriji – ali pa gre za izjemno pametno marketinško strategijo, ki založnika Microsoft in Bethesdo ni stala niti evra. V obeh primerih je rezultat pozitiven, saj se o tem projektu govori že mesece, najmočnejši dokaz, da je igra resnična, pa se je pojavil, ko je nekdo na spletni strani razvijalca Virtuos naletel na prve slike, vzete naravnost iz te skrivnostne predelave. Že takrat je bilo jasno, da je uradna napoved praktično pred vrati.

In očitno se bo ta zgodila že danes. Bethesda je namreč na svojih družbenih omrežjih delila povezavo do premiere na YouTubu, kjer piše le: “Vse bo razkrito.” Prikazna slika prikazuje skrivnostno postavo v čeladi, čez celoten zaslon pa je zapisana rimska številka IV. Ni ti treba biti ravno izkušen detektiv, da sklepaš, da gre za namig na The Elder Scrolls IV: Oblivion, ki bo uradno predstavljen danes ob 17.00 – in sicer preko omenjenega video okna, prenos v živo pa bo mogoče spremljati tudi na Twitchu.

Na predčasno razkritih promocijskih slikah je bilo sicer mogoče videti, da Bethesda to predelavo označuje kot “Remaster” in ne “Remake”, kar običajno pomeni le nekoliko bolj podrobne teksture in možnost igranja na sodobnih konzolah. A slike, ki smo jih videli do zdaj, kažejo na bistveno obsežnejši projekt. Če so govorice resnične, naj bi bila igra zgrajena v pogonu Unreal Engine 5, z močno spremenjenimi igralnimi mehanikami, velikost datoteke pa naj bi znašala okoli 120 GB – za primerjavo: originalna igra je skupaj z dodatki na disku zasedla manj kot 5 GB.

Zdaj torej čakamo na uradno predstavitev in upamo, da bodo držale tudi govorice o nenadnem izidu – povsem mogoče je, da bo igra na voljo že danes za nakup in igranje, hkrati pa se zna pojaviti tudi na servisu Game Pass.

Star Wars dobiva svojo verzijo XCOM strategije Zero Company

0

Da je EA odobril proračun za razvoj potezne strategije v svetu Vojne zvezd, smo že pisali, a takrat smo dobili zgolj obljubo za napovednik, ki je nato tudi izšel in igro Zero Company nekoliko bolje predstavil. Ugibanja so se izkazala za pravilna, saj gre resnično za potezno strategijo, ki si marsikaj sposodi iz priljubljene franšize XCOM — kar ni presenečenje, saj je njen razvijalec Bit Reactor sestavljen iz nekdanjih zaposlenih studia Firaxis.

Sicer novi napovednik ni pretirano zgovoren, saj v njem ne boste videli veliko dejanskega igranja. Šele proti koncu lahko ujamemo nekaj igralnih izsekov, ki takoj prikličejo spomine na serijo XCOM, vendar pa bo Zero Company vseboval tudi nekaj svojih, edinstvenih igralnih mehanik.

Pri razvoju sodeluje tudi studio Respawn, obema studiema pa je bilo pomembno privabiti tako nove igralce kot tudi veterane poteznega žanra. Veliko pozornosti je bilo namenjene zgodbi, ki se odvija v obdobju filma Vojna klonov. V tej igri bomo nadzorovali komandirja Hawksa, ki bo okoli sebe zbral elitno enoto bojevnikov in se z njimi lotil nekaj zelo nevarnih nalog. Igrina zgodba meri na resnejši ton, kar takšni izkušnji tudi pritiče — svojo četico boste lahko sestavljali sami, ji dodeljevali opremo in jo pošiljali v boj. Vključena bo tudi opcija za stalno smrt, ki jo igralci XCOM iger dobro poznamo.

Kot rečeno, za zdaj še nimamo konkretnejših podrobnosti o igralni formuli, razlog za to pa je datum izida, ki je še precej oddaljen. Star Wars: Zero Company izide namreč šele nekje leta 2026, zato ima EA še veliko časa, da vmes razkrije več informacij in objavi bolj konkreten igralni napovednik.

Prisrčni soulslike naslov Another Crab’s Treasure dobil ogromno posodobitev

0

Skoraj točno pred enim letom nas je razvijalec Aggro Crab pošteno presenetil s svojo igro Another Crab’s Treasure. Ta je bila namreč na prvi pogled videti kot nekakšna tipična otroška platformščina, ki ji nihče ne bi smel nameniti preveč pozornosti, vendar se je pod površjem skrivalo veliko več. Začetni vtis je sicer resda nekam otročji: zaplet igre pravi, da igrate majhnega rakca, ki ni zmožen plačati najemnine za svojo školjko, zato se odpravi iskati denarce, a takoj ko skočite v morske globine, igralec spozna, da je tole v bistvu soulslike naslov, ki vsebuje prisrčno podobo, a napredne bojevalne mehanike.

Another Crab’s Treasure je nato začel dobivati visoke ocene s strani igralcev in opisovalcev, razvijalec pa je nedavno zanj povsem nepričakovano izdal večjo posodobitev, ki je zdaj že na voljo za igranje.

Posodobitev, imenovana Year of the Crab, vam ponudi odličen izgovor za ponovno igranje, saj prinaša opcijo New Game+, kar je izjemno priročno za vse tiste, ki ste kampanjo že preigrali in ste zdaj lačni novega izziva. Razvijalec pri New Game+ ni zgolj dvignil statistik nasprotnikov in šefov, ampak je popolnoma na novo zastavil te izzive, tako da bodo šefi zdaj veliko težji in vas znajo presenetiti z novimi napadalnimi vzorci. Posodobitev vključuje tudi nove preobleke, enega popolnoma novega šefa, sveže nasprotnike in nove nadgradnje vašega rakca, obenem pa boste lahko skočili v areno in se po želji spopadali z že poraženimi šefi ter si njihove statistike ogledovali v posebnem muzeju.

Skratka, gre za skoraj popolno obnovo igre, ki je zdaj že na voljo, in če Another Crab’s Treasure še niste igrali, si ga lahko na Steamu privoščite po ceni 17,99 €, igra pa je na voljo tudi prek servisa Game Pass.

Lenovo pripravlja svoj prvi 12-jedrni prenosnik z AMD-jevim čipom

0

Lenovo bo kmalu predstavil novo generacijo prenosnika ThinkPad P14s Gen 6, ki bo med drugim opremljen z najnovejšim AMD-jevim procesorjem Ryzen AI 9 HX PRO 370. Gre za prvi Lenovo prenosnik z 12 jedri na AMD platformi, zasnovan predvsem za profesionalne uporabnike, ki potrebujejo zmogljivosti za delo z umetno inteligenco, renderiranje in druge napredne naloge – hkrati pa želijo lahko in prenosljivo napravo.

Novi ThinkPad bo podpiral do 96 GB DDR5 pomnilnika, imel bo možnost namestitve hitrega PCIe 4.0 SSD diska, ponujal pa bo tudi 14-palčni OLED zaslon z ločljivostjo 2,8K in 100-odstotno pokritostjo barvnega prostora DCI-P3. Zaslon bo podpiral tudi tehnologije Dolby Vision, Eyesafe in druge certifikate za udobno delo z zaslonom.

Poleg tega bo prenosnik opremljen z najnovejšo povezljivostjo Wi-Fi 7 in opcijsko podporo za 5G ter številnimi varnostnimi rešitvami, vključno z bralnikom prstnih odtisov in IR kamero za prijavo z obrazom prek Windows Hello.

Kljub zmogljivim komponentam ohranja ThinkPad P14s kompaktno obliko, saj tehta okoli 1,39 kg in je debel približno 16 mm. Glavni kompromis bo verjetno baterija, saj 39,3 Wh kapaciteta ne obeta izjemne vzdržljivosti a je to razumljivo glede na fokus te dotične naprave, ki bo pri uporabnikih tudi večji čas najbrž priklopljena na električno napajanje

Prenosnik naj bi na trg prišel poleti 2025, natančnejši datum in cene pa še niso znani.

Znanstveniki prvič posneli orjaškega lignja v njegovem naravnem okolju

0

Ena večjih skrivnosti globokega morja se tiče orjaških lignjev, ki so jih prvič opazili pred 100 leti, in od takrat smo na njih naleteli še nekajkrat, a ti odrasli primerki so takrat že umirali na površju morja, njihove dele pa so velikokrat odkrili tudi v želodcih kitov. Ta bitja so tako skrivnostna, da so se skozi čas o njih razpletle legende: starodavne pomorske zgodbe velikokrat govorijo o gromozanskih lignjih, ki so lahko potopili cele lesene barkače, kar je seveda pretiravanje, a na ogromnih kitih so ribiči že naleteli na poškodbe, ki bi jih lahko prizadejali seski orjaških lignjev.

Spletna stran BBC poroča, da je znanstvenikom zdaj uspelo vsaj malce bolje pogledati v svet teh skrivnostnih bitij, saj so orjaškega lignja prvič opazili v njegovem naravnem okolju in ga tudi posneli s kamero. Ekipa raziskovalcev se je mudila na Južnih Sandwichovih otokih v južnem Atlantskem oceanu, kjer je bila njihova naloga odkriti nove vrste podmorskega življenja. To je pogumna naloga, saj je človeštvo do sedaj raziskalo samo nekje 20 % morskega dna, tako da se tam skriva še ogromno stvari. In med pregledovanjem morja so naleteli na presenečenje, saj so opazili neznano bitje, ki ga vodja ekipe, dr. Michelle Taylor, sprva ni označila za orjaškega lignja, a ga je vseeno posnela.

Da je to res skrivnostni ligenj, je kasneje potrdila dr. Kat Bolstad, in tako smo to bitje prvič lahko ujeli v objektiv kamere. Gre za mladiča, ki je bil dolg samo nekje 30 centimetrov, a je že lahko pogumno plaval na globini 600 metrov. O tej vrsti lignjev znanstveniki še vedno ne vedo veliko, jasno pa je, da so mladiči skoraj povsem transparentni, kot odrasli pa nosijo rožnat odtenek. Tale mali podvodni plavalec lahko v odrasli obliki zraste do dolžine 7 metrov in tehta do 500 kilogramov, kar ga naredi tudi za najtežjega nevretenčarja na našem planetu.

To ni edino takšno pomembno odkritje letos, saj so znanstveniki januarja letos v zmrznjenem morju Antarktike na globini 687 metrov prvič v naravnem okolju v objektiv ujeli tudi steklenega lignja.

Tudi Age of Empires 2 prihaja na PlayStation 5 in tule je prvi napovednik

0

Realnočasovne strategije tipa Age of Empires II se morda zdijo kot nekaj, kar lahko igraš le na PC-ju, saj prek kontrolerja enostavno ne moreš izvajati tako natančnega in hitrega nadzora, kot ga omogočata miška in tipkovnica. To morda res drži za večigralske seanse, a če nekdo ustrezno predela uporabniški vmesnik, se je tudi na konzolah možno v takšni igri odlično zabavati.

Le malo ljudi ve, da je Microsoft to že poskusil – igro Age of Empires II je pred leti predelal za konzolo PlayStation 2, a tisti poskus je bil precej polovičarski. Veliko bolje se je odrezal, ko je igro predelal za konzolo Xbox Series X, zdaj pa v okviru nove marketinške strategije svojo ekskluzivo prinaša tudi na PlayStation 5. Pred kratkim smo dobili prvi vpogled v delovanje igre na tej konzoli, in sicer preko prvega napovednika.

Igralska izkušnja bo podobna kot na Xbox Series X, saj gre za predelavo različice Age of Empires II: Definitive Edition, ki se od izvirnika izpred 20 let razlikuje tudi po povsem prenovljeni grafični podobi. Konzolni igralci boste tako dobili dostop do celotne izvirne kampanje in vseh njenih dodatkov, obenem pa bo vključenih tudi več novejših DLC-jev: Lords of the West, Dynasties of India in Dawn of the Dukes. To pomeni res obilo strategiranja, ki ga lahko dodatno razširite še z novim dodatkom Three Kingdoms, ki vas bo popeljal v raziskovanje kitajske zgodovine.

Age of Empires II: Definitive Edition na PlayStation 5 izide 6. maja. Za standardno različico igre boste odšteli 39,99 €, Premium Edition pa po ceni 59,99 € vključuje tudi dodatek Three Kingdoms ter možnost igranja pet dni pred uradnim izidom. Za 100 € si lahko privoščite še Premium Editions Bundle, ki poleg vsega naštetega vključuje tudi igro Age of Mythology Retold ter njeno razširitev Immortal Pillars.

Steam vsebuje orodje, ki vam pokaže koliko točno ste zapravili za nakup iger

1

Razprodaje na Steamu so super stvar – dokler ne začneš kupovati iger samo zato, ker te je strah, da boš zamudil akcijo in da igra nikoli več ne bo tako znižana. Temu občutku se reče FOMO oziroma Fear of Missing Out in za nekatere predstavlja resen problem. Kmalu začneš zapravljati denar za igre, ki jih v resnici sploh ne boš igral, kupuješ jih zgolj zaradi popustov – in v teh primerih ne prihraniš ničesar, ampak samo zapravljaš po nepotrebnem.

Koliko si do zdaj zapravil na Steamu, je bilo vedno težko ugotoviti – razen če si eden tistih, ki si sproti beleži vse račune in jih vestno sešteva. Na spletu sicer obstajajo različne strani, ki jim prilepiš povezavo do svojega Steam profila, nakar ti orodje izračuna vrednost računa. A te ocene so precej površne, saj stran ne more vedeti, po kakšni ceni si dejansko kupil posamezno igro.

Comment
byu/HappyMcflappyy from discussion
inSteam

Zdaj je nekdo na Redditu opozoril, da ima Steam v resnici že dolgo vgrajeno orodje, ki ti točno pove, koliko si do zdaj zapravil na platformi. Dostop do te funkcije je povsem preprost – zaženeš Steam, nato klikneš Help > Steam Support > My Account > Data Related to Your Steam Account > External Funds Used. Še lažje pa je, če preprosto klikneš tole povezavo.

Preden dobiš dostop do podatkov, bo Steam morda zahteval ponovno vpis gesla, saj gre za občutljive informacije. Nato boš videl razdelitev vseh svojih nakupov: posebej pred letom 2015 in posebej po njem, na koncu pa še skupni znesek.

Gre za enostaven način vpogleda v tvoje igralne finančne navade. Res je, orodje ni popolno – upošteva namreč le nakupe, opravljene neposredno na Steamu. Če si igre kupoval prek zunanjih trgovin darilne kartice ali ključe in jih nato aktiviral na Steamu, ti stroški seveda niso zajeti. A za približno oceno zapravljenega denarja je to orodje več kot uporabno.

Kingdom Come Deliverance 2 dobil višjo težavnostno stopnjo, ki naredi preživetje veliko težje

0

Ena od mojih pritožb glede igre Kingdom Come: Deliverance 2 se je nanašala na težavnost, ki se mi je zdela visoka zgolj na začetku. Kasneje naš junak Henry postane že na slabi polovici igre povsem premočan in lahko zlahka pospravi celoten tabor nasprotnikov. To je problematično, saj drugi del – za razliko od prve igre – sploh nima težavnostnih stopenj, igralcem pa tako ne preostane drugega, kot da počakajo, da razvijalec Warhorse Studios uravnoteži igralno formulo, ali pa ponovno začnejo igranje s prihajajočo posodobitvijo, ki bo dodala Hardcore igralni način.

Ta je bil že prisoten v originalu in bo tudi tokrat precej podoben, le da bo tukaj še malce zahtevnejši. Vendar pa nisem prepričan, ali je Hardcore rešitev za moje težave, ki so se predvsem nanašale na neuravnotežen boj in dejstvo, da se lahko igralec prehitro dokoplje do najmočnejše opreme v igri.

Hardcore zame osebno pomeni predvsem dodatne nadloge pri igranju, kar ne enačim z višjo težavnostjo. V tem primeru gre predvsem za preživetvene mehanike in odstranjevanje funkcij, ki poenostavijo navigacijo. Tako denimo v Hardcore načinu zemljevid sicer še vedno obstaja, vendar vam igra ne bo več kazala, kje se nahajate. Za orientacijo boste morali povprašati domačine in se po njihovih navodilih prebiti do cilja izbrane naloge.

K sreči je Kingdom Come: Deliverance 2 že od začetka zasnovan tako, da se lahko iznajdljiv igralec ravna po navodilih znotraj dnevnika, saj NPC-ji navadno precej natančno razložijo, kam je treba iti in po čem se orientirati. V pomoč bodo tudi zvezde in sonce. Pozabite lahko tudi na hitro potovanje, saj bo treba vse poti prehoditi ali prejahati, med bojevanjem pa se ne boste več mogli zanašati na uporabniški vmesnik, ki v Hardcore načinu povsem izgine. Tako boste morali sami ugibati, koliko zdravja in vzdržljivosti vam je še ostalo.

Za igranje Hardcore načina boste morali izbrati tudi dva negativna statusa, ki bosta močno vplivala na vaš potek igranja. Med nabiranjem zelišč bo obstajala možnost, da si izpahnete hrbet, hrana v inventarju se bo hitreje kvarila, eden od statusov pa pri vsakem spanju doda možnost, da začne našega junaka nositi luna in se tako zbudi na povsem drugi lokaciji.

Kot rečeno, se mi osebno te stvari zdijo predvsem nadležne, a ne morem zanikati, da močno prispevajo k imerziji igre. Če se torej želite zares poglobiti v ta srednjeveški svet in imate ob tem tudi dovolj časa, potem je Hardcore morda prava izbira za vas.

Kingdom Come: Deliverance 2

Warhorse Studios sicer za Kingdom Come: Deliverance 2 pridno izdaja novo vsebino – že poleti nas čaka prvi plačljivi DLC Brushes with Death, ki mu bosta do konca leta sledila še dva dodatka.

Tule je napovednik za drugi dodatek igre Star Wars Outlaws

0

Nesrečni Star Wars Outlaws nekateri na spletu označujejo za eno najslabših stvari, kar se je zgodilo franšizi Vojna zvezd in igričarstvu nasploh. A resnica je ta, da imamo pred sabo zgolj povprečno igro z nekaj zanimivimi idejami, ki pa jih Ubisoft ni upal izpeljati do konca.

Nastopamo v vlogi vesoljske tatice/najemnice Kay Vess, ki mora krmariti skozi nenehno spreminjajoči se svet najemnikov – ti pa morajo vsak dan vsaj enemu zavezniku zabosti nož v hrbet, sicer ponoči sploh ne morejo zaspati. Vse to se sliši kot odlična podlaga za videoigro, a žal Ubisoft ni mogel iz svoje kože – predstavil je svet z veliko ponavljajočimi se opravili, s sistemom frakcij, ki se jim lahko v enem trenutku zamerite, v naslednjem pa ste jim že spet simpatični. Tudi optimizacija igri ni šla na roko.

Ob izidu Outlaws ni dosegel pričakovane hvale, kar se je poznalo tudi pri prodaji. Kljub temu Ubisoft nadaljuje z razvojem dodatne vsebine, saj je k temu zakonsko zavezan zaradi prodaje sezonskih prepustnic. Po lanski razširitvi Wildcard se zdaj pripravlja na splovitev drugega DLC-ja – A Pirate’s Fortune, ki je včeraj dobil svoj prvi napovednik in datum izida.

V glavni vlogi bo znova nastopila Kay Vess, ki bo tokrat poskušala oropati Stinger Vash in njeno tolpo. Ob strani ji bo stal Hondo Ohnaka – oboževalcem dobro poznan lik iz serije The Clone Wars, tudi tokrat z glasom Jima Cummingsa. Napovednik prikaže nekaj akcije tako na tleh kot v zraku, ropanje grobnice ter povratek prisrčnega Nixa, ki nam bo znova stal ob strani.

Dodatek A Pirate’s Fortune izide 15. maja po ceni 15 € – lastniki sezonske prepustnice DLC seveda že imajo v lasti. Ubisoft je ob tej priložnosti napovedal tudi novi demo, ki omogoča do tri ure igranja in je že na voljo na Steamu. Žal napredka iz dema ne bo mogoče prenesti v polno različico igre.

Upam si trditi, da je to tudi zadnja prava avantura protagonistke Kay Vess. Z njo bo Ubisoft izpolnil zakonske obveznosti, in glede na slabo prodajo ter visoko licenčnino močno dvomim, da bomo Outlaws še kdaj videli – kaj šele nadaljevanje.