🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 15

The Elder Scrolls Online lahko naslednjih nekaj dni igrate popolnoma brezplačno

11 let stari MMO The Elder Scrolls Online izpod razvijalca ZeniMax je do sedaj verjetno preizkusil vsak pravi navdušenec masovnih večigralskih svetov, priložnost pa so mu verjetno dali tudi tisti, ki so se vmes naveličali čakati na novo poglavje serije The Elder Scrolls in so bili zato pripravljeni poigrati se tudi z večigralskimi elementi.

The Elder Scrolls Online je šel med svojim obstojem skozi več različnih iteracij in med drugim je dobil tudi cel kup različnih dodatkov. Osebno sem se v ta svet iz radovednosti vrnil kakšno leto nazaj in narejene spremembe me niso preveč navdušile. Kot prvo je zdaj zelo težko slediti originalni kampanji, saj vam igra takoj v obraz porine vsebino iz najnovejšega dodatka, tako da se pred vami odvijajo dogodki, o katerih nimate pojma, gledate pa NPC-je, s katerimi bi morali imeti neko zgodovino, a ker prejšnjih vsebin še nisem preigral, tudi nisem vedel, kdo sploh so. Druga nadležna stvar je težavnost, saj je posodobitev Tamriel Online odpravila regije z omejitvami stopenj, tako da se lahko zdaj odpravite kamorkoli in to kadarkoli, kar igralcu vzame občutek napredovanja, vsi nasprotniki pa ne predstavljajo nobenega izziva več in padejo z nekaj zamahi vašega orožja.

Nekaterim pa bi te spremembe lahko bile všeč, in če želite igrati kak MMO, ki sicer ne ponuja nobenega izziva med običajnim stopnjevanjem in se želite zgolj sproščati v Elder Scrolls svetu, potem zna biti ta igra idealna za vas. ZeniMax trenutno promovira dogodek QuakeCon in v skladu z njim ponuja igranje The Elder Scrolls Online popolnoma brezplačno – in to vse do 12. avgusta. Če ste morda že prej sodelovali v kakšnem brezplačnem testiranju tega naslova, lahko zdaj avanture nadaljujete z istim likom: skočite na uradno stran in izberite svojo platformo za igranje, kopijo igre pa lahko vmes kupite z ogromnim popustom – za vsega 4,99 €.

Nova Mafia je že praktično pred vrati, zato je tu svež napovednik

0

Naslednje leto bo minilo že celo desetletje, odkar smo prejeli zadnje pravo poglavje franšize Mafia – pri tem moramo izvzeti predelavo prve igre Mafia: Definitive Edition, ki jo je, tako kot tretji del in prihajajoče poglavje The Old Country, izdelal razvijalec Hangar 13.

Po vseh teh letih se zdaj končno pripravljamo na lansiranje nove igre, založnik 2K pa trenutno pridno dela na oglaševalski kampanji, saj na YouTubu redno prikazuje nove napovednike – vsi ti se vrtijo okoli časti in lepot Sicilije. Novi del, The Old Country, se bo namreč vrnil v preteklost – in to v tiste kraje, ki jih vsi mafijci opisujejo s solzami v očeh ter jih označujejo za najlepši čas Cosa Nostre.

Nastopali bomo v vlogi novega protagonista Enza, ki ga nekdo reši iz rudnikov ter mu ponudi možnost dela za organizirano mafijo. Novi napovednik nam pokaže nekaj igranja, kjer je izpostavljeno tudi dirkanje z vozili. Skok tako daleč v preteklost je za razvijalca Hangar 13 predstavljal določeno tveganje, saj takrat preprosto ni bilo na voljo tako močnih vozil kot v novejših Mafiah, avtomobili pa so za privržence te serije pomemben vidik izkušnje. Tu bo štirikolesnikov razumljivo nekaj manj, in dvomimo, da bomo med vožnjami lahko poslušali radio, saj ta za avtomobile še ni bil izumljen – a to ne pomeni, da nam bo manjkalo napetih dirk. Včasih se bomo lahko usedli tudi na konjski hrbet – in da zna biti ježa konj zabavna, je dokazal že Red Dead Redemption.

Mafia: The Old Country is Enhanced For PS5 Pro
byu/MafiaGameOfficial inMafiaTheGame

Mafia: The Old Country izide že 8. avgusta, razvijalec pa je nedavno potrdil, da bo igra namensko optimizirana tudi za konzolo PlayStation 5 Pro, kjer bo podpirala možnost igranja pri 120 Hz. To je tudi eden redkih novejših naslovov, ki se trenutno trži po nižji ceni 50 €.

Na Game Pass prihajata igri Assassin’s Creed Mirage in Aliens: Fireteam Elite

0

Microsoft je napovedal svež val novih iger, ki bodo prispele na njihov servis Game Pass, ki v Sloveniji stane 11,99 € mesečno. Za avgust je bilo napovedanih kar nekaj lepih naslovov, hkrati pa se iz platforme poslavlja trojica pomembnih iger.

Največja avgustovska pridobitev je zagotovo Assassin’s Creed Mirage – Ubisoftov poskus iz leta 2023, da to serijo spravi na stara pota, kjer so bile lokacije malce manjše, a bolj gosto poseljene z zanimivimi cilji, hkrati pa je bil poudarek na dejanskih prikritih umorih tarč. Naloga je bila opravljena bolj polovičarsko, saj je Mirage resda malce podoben starejšim Assassin’s Creed igram, a hkrati s sabo povleče lastnosti modernih naslovov, tako da na koncu dobimo bolj povprečen izdelek, ki je v glavno vlogo porinil, vsaj meni, dolgočasnega protagonista. Mirage bo na Game Pass prispel 7. avgusta.

Druga pomembna igra avgusta je Aliens: Fireteam Elite, ki je originalno izšla leta 2021 in ponuja tretjeosebno sodelovalno akcijado v svetu Osmega potnika. Ta franšiza je v zadnjih letih doživela preporod, saj bomo kmalu dobili tudi televizijsko serijo, v izdelavi pa so tudi sveži filmi s krvoločnim ksenomorfom v glavni vlogi. Fireteam Elite boste lahko igrali od 12. avgusta dalje.

Ostale igre in njihovih datumi so sledeči:

  • Rain World – zdaj že na voljo
  • Citizen Sleeper 2: Starward Vector – 6. avgust
  • Lonely Mountains: Snow Riders – 6. avgust
  • MechWarrior 5: Clans – 6. avgust
  • Orcs Must Die! Deathtrap – 6. avgust
  • 9 Kings – 14. avgust

15. avgusta bo Game Pass nekaj naslovov tudi izgubil. Za igro Anthem verjetno nihče ne bo preveč jokal, saj se za njo ugašajo tudi strežniki, a igri Farming Simulator 22 in Persona 3 Reload nista majhna izguba, tako da so zdaj zadnji dnevi, da se ju naigrate, preden bo treba za njiju plačati polno ceno.

Battlefield 6 že ta vikend dobiva odprto beto

0

Založnik EA je z zadnjim igralnim napovednikom za prihajajoči Battlefield 6 marsikomu vzbudil upanje, da bo morda naslednji del resnično dostavil vse tisto, kar smo v njem pogrešali v zadnjih nekaj iteracijah. Tu so moderno vojskovanje, impresivna fizika in večjo težo nosijo tudi besede razvijalca DICE, da so se pri snovanju igre močno zgledovali po najbolj priljubljenih delih serije, kot sta Bad Company 2 in Battlefield 4.

Datum izida je za zdaj postavljen proti koncu leta, vendar vam na igranje ne bo treba čakati tako dolgo. EA je namreč znova presenetil in včeraj najavil prvo odprto beta testiranje igre, ki se bo začelo že čez nekaj dni. Battlefield 6 je bil sicer že prej na voljo za preizkus, a zgolj znotraj zaprtega testiranja – zdaj pa bodo dostop dobili prav vsi igralci. EA je celo odpravil zahtevo, da bi morali za sodelovanje igro prednaročiti, tako da se lahko igranja resnično loti vsak s sposobnim PC-jem ali aktualno konzolo.

Za sodelovanje v beti skočite na svojo izbrano platformo, kot so Steam, EA App ali pa konzola PlayStation 5 oziroma Xbox Series X. Na Steamu preprosto kliknite na ikono “Request Access”, pri čemer morate biti seveda prijavljeni v svoj Steam račun. Dostop do bete bi vam moral biti odobren takoj, nakar lahko igro že namestite, celo poženete in se malce poigrate z grafičnimi nastavitvami.

A za samo igranje bo treba biti potrpežljiv do tega vikenda, ko se bo medmrežna zabava pričela 9. in 10. avgusta. Če ste igro morda že zdaj prednaročili ali pa ste naročeni na servis EA Play Pro, boste z igranjem lahko začeli že v četrtek, kar pomeni, da vas čaka kar štiri dni večigralskega streljanja. Če boste te datume zamudili, brez skrbi – EA med 14. in 17. avgustom načrtuje še eno dodatno beta testiranje, ki bo prav tako odprto za vse.

Titan Quest 2 zdaj na voljo za igranje

0

Založnik THQ Nordic ima pod palcem zvrhano košaro licenc, ki so največjo slavo uživale nekje pred dvema desetletjema. Med njimi najdemo naslove, kot so Gothic, Darksiders, Sacred in tudi Titan Quest – akcijski RPG, ki je leta 2006 poskušal konkurirati Blizzardovemu Diablu. Čeprav mu ni uspelo zrušiti kralja žanra s prestola, si je vseeno skozi čas pridobil dovolj velik krog privržencev, da ti zdaj veselo vriskajo ob dejstvu, da nadaljevanje ni le v izdelavi, temveč že na voljo za igranje.

Da bo Titan Quest 2 izšel, je bilo znano že dolgo, THQ Nordic pa je na nedavni konferenci najavil tudi začetek obdobja Early Access, ki se je že pričelo. Igro lahko ta hip kupite na Steamu in trgovini Epic Games in to po trenutno znižani ceni 23,99 €, ki se bo kasneje zvišala.

Za igranje oziroma bolj testiranje imate na voljo prvo poglavje igre, v katerem skozi grško mitologijo spoznavate novo zalego sovražnikov ter se spopadate s šefi. Vse to počnete z istim razlogom kot v vsakem akcijskem RPG-ju: svojega junaka oborožiti s čim dragocenejšo opremo, ki mora seveda nositi vsaj vijoličasto ali oranžno oznako.

Dodobra boste lahko stestirali tudi različne igralne razrede. V Early Access različici se lahko poigrate s štirimi razvojnimi drevesi, dve od teh pa lahko združite v lastni razred, kar omogoča ustvarjanje res unikatnega šampiona. Če k temu dodamo še lepo grafično podobo, dobimo izdelek, ki na Steamu upravičeno nosi zelo visoko oceno.

Razvijalec Grimlore Games pravi, da polni izid igre načrtujejo za konec leta 2026, a ta datum ni vklesan v kamen in se lahko še zamakne. Trenutna cena pa je najnižja – ob izidu se bo zvišala na približno 49,99 €, zato je zdajšnji popust pametno izkoristiti. Na voljo bo le do 8. avgusta.

Predelava igre Gothic 1 dobila datum izida in nov napovednik

0

Za nami je še ena konferenca založnika THQ Nordic, in mislim, da je zdaj že tretje leto zapored na njej zopet veliko vlogo igrala predelava igre Gothic 1. K sreči zdaj ta ni več samo v tisti fazi, kjer bi ves čas gledali samo dražilnike, ampak smo začeli dobivati že poštene igralne napovednike, in zadnji od teh nosi naslov Xardas, čeprav tega v posnetku ne vidimo ravno izdatno.

Večina videa je tako namenjena prisrčnim glinastim figuricam, nakar lahko ugledamo nekaj kadrov dejanskega igranja. Predelava je videti čudovito, in razvijalec Alkimia Interactive očitno razume, zakaj je bil original tako pomemben in zakaj zna imeti veliko vlogo tudi v prihodnosti.

To je popolna predelava originala iz leta 2001, tako da nas čaka povsem nova grafična podoba, ki bo podkrepljena tudi z modernimi animacijami. Vrnili se bomo na že znane lokacije, kot so Old Camp, New Camp in bratovščina fanatikov, ki časti božanstvo Sleeperja, a vse te stvari bodo zdaj razširjene, tako da se lahko veselite tudi predelanih nalog in povsem novega sistema boja. Oboževalci originala se morda spomnite, da smo v enki lahko v Old Campu ugledali manjšo borbeno areno, ki pa je bila nefunkcionalna. No, tule se bodo prirejali redni arenski spopadi, in ne bomo se pretepali samo proti drugim ljudem, ampak tudi proti nevarnim zverem, tipa Swampshark.

Zadnji napovednik nam je predstavil tudi datum izida, in čeprav ta še vedno ni podroben, zdaj vsaj vemo, da bo igra izšla zgodaj leta 2026, kar je skoraj 7 let po originalni najavi tega projekta. Demo igre pa je zdaj na voljo tudi na konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X. THQ Nordic je priložnost izkoristil še za najavo predelav Gothic 1 Classic, Gothic 2 Classic in Gothic 3 Classic, ki bodo ravno tako leta 2026 izšle za konzole Xbox in PlayStation. Proti malce obdelanemu tretjemu delu ne bi imeli nič proti niti PC igralci, a zaenkrat niti ne vemo, v kakšni obliki bo tretji del izšel in če bo dejansko vseboval kaj znatnih popravkov.

Najavljen Octopath Traveler 0

Založnik Square Enix je leta 2018 vsem tistim, ki so se pritoževali nad njihovim modernejšim sistemom RPG-jev, zaprl usta, saj je takrat na površje priplaval njihov projekt Octopath Traveler, ki se ni samo ponašal s starošolskim sistemom poteznega bojevanja, ampak je to podprl še z retro grafično podobo, ki pa je kljub temu nosila čudovite teksture in osvetljevanje. Zaradi tega se je tej podobi oprijel naziv HD-2D.

Od takrat dalje je Square Enix s podobno grafično podobo spočel še nekaj iger, na nedavni Nintendovi konferenci pa so napovedali še izdajo tretjega poglavja serije Octopath Traveler. Ta bo nosila številko 0, in že iz tega vam je lahko jasno, da bo tole preddel prvemu delu. Nosil pa bo vse pritikline, ki so nam bile všeč v prejšnjih delih, in bo nekatere od teh še nadgradil.

Zgodba je tista tipična klišejska, kjer mlademu heroju zlobci uničijo mesto, in se mora nato ta, skupaj z raznimi kompanjoni, odpraviti na potovanje maščevanja. Premisa igre se sicer vrti okoli obnove, in zdi se, da bomo v 0 lahko malce gradili ter postopoma na noge spet spravljali našo uničeno vasico. Osebno upam, da bo Square Enix še dodelal bojevalni sistem in da bo pošteno znižal tiste naključne boje, ki jih srečamo med raziskovanjem sveta, saj so mi bili v japonskih RPG-jih vedno tečni. Prav tako upam, da bodo naši spremljevalci malce več čvekali med sabo.

Čeprav je bila igra najavljena na Nintendovi konferenci za sisteme Switch in Switch 2, bo izšla tudi na PC-ju ter konzolah PlayStation 4, PlayStation 5 in Xbox Series X. To pa se bo zgodilo že 4. decembra 2025.

Indie igra One-eyed Likho je prežeta s slovansko mitologijo in grozljivostjo

0

Igre, ki se tikajo slovanske mitologije, znajo na prepričljiv način k življenju spraviti samo razvijalci iz Evrope. To so lahko bodisi večji studii, kot je denimo CD Projekt RED, ki je celemu svetu predstavil posebnosti slovanskih bajk in mitov, ali pa indie naslov INDIKA, ki je k temu dodal še tono depresije.

Nedavno je razvijalec Morteshka izdal svojo pripoved z imenom One-eyed Lihko, ki se suče okoli kovača in krojača iz neke vasi. Dvojec se je odpravil v gozd poiskat zlo Likho, ki je v slovanski mitologiji vedno prikazana bodisi kot suhljata ženska v črnem ali pa goblin. V obeh primerih ima bitje samo eno oko in velja za utelešenje zla.

One-eyed Lihko je manjši naslov, ki pa ima vseeno presenetljivo dobro grafično podobo. To boste gledali v črno-beli paleti, ki še dodatno doda k občutku depresije in izoliranosti. V tej igri boste v glavnem reševali uganke in se vsake toliko pogovarjali z NPC-ji, zgodba pa vas bo ves čas gnala naprej, kjer je glavni cilj ujeti Lihko, kar pa bo seveda težka, če ne skoraj nemogoča naloga.

Napovednik je vsekakor presneto atmosferičen, in če spadate v tip igralcev, ki največ polagajo na občutek imerzije in so vam Stalker igre všeč ravno zaradi turobnega vzdušja, potem zna biti One-eyed Lihko ravno za vas. Igra je na Steamu zdaj že na voljo po zaenkrat znižani ceni 16,57 €, vsebuje pa tudi polno podporo za kontrolerje, tako da jo lahko igrate tudi preko naprave Steam Deck. Ocene so zaenkrat pozitivne.

Tule je prvi napovednik za risani film Zootopia 2

0

Film Zootopia je izšel leta 2016 in se takrat izkazal za pravo uspešnico, o kateri so govorili vsi, na spletu pa se je hitro razširil tudi posnetek realističnega zavijanja volkov, ki so ga nato uslišali pravi psi in začeli s svojim tuljenjem. Stvar je bila tako velika uspešnica, da bi lahko postala novi Shrek, zato je nekoliko presenetljivo, da v skoraj desetih letih od izida nismo prejeli nobenega nadaljevanja. Disney se je zdaj vendarle opogumil in napovedal nadaljevanje, ki bo izšlo še letos in je včeraj dobilo tudi prvi napovednik.

V drugem delu bosta nosilni vlogi znova imela Jason Bateman kot volčji policist Nick Wilde in Ginnifer Goodwin, ki bo glasovno upodobila prisrčno zajčico Judy Hopps. Partnerja še vedno ne znata shajati drug z drugim, zato v napovedniku obiščeta svetovalnico, ki se osredotoča ravno na takšne težave, in tam vidita, da so takšni problemi v njunem svetu zelo pogosti – a ta svetovalnica njunih težav ne bo ravno rešila. Pred njima se znajde tudi nov primer, ki se tiče skrivnosti okoli strupene kače Gary De’Snake, ki je prispela v velemesto – in ta dejansko ni takšna zloba, kot bi morda mislili zaradi njenih strupenih čekanov.

Drugi del bo povrnil tudi druge igralce, ki so sodelovali pri ustvarjanju originala. Idris Elba bo znova Chief Bogo, vrača pa se tudi Shakira, ki bo svoje glasilke posodila gazeli.

Film bomo v kinih spremljali od 26. novembra dalje, nakar bo kasneje prispel tudi na pretočni servis Disney+. Tam si lahko ogledate tudi serijo Zootopia+, ki je leta 2022 dobila zgolj eno sezono.

Hollow Knight Silksong bo moč preizkusiti na letošnjem sejmu Gamescom

Hollow Knight, metroidvania iz leta 2017, je kvaliteten naslov, ki pa je skozi leta dobil status legendarne igre. Še bolj pa je nato postalo popularno nadaljevanje Silksong, ki ga je razvijalec Team Cherry najavil že pred leti, nakar so igro vedno znova prestavljali na kasnejši datum, ki še vedno ni povsem trdno zakoličen. Okoli te igre se je zaradi tega oblikoval nekakšen mit, da morda stvar sploh nikoli ne bo izšla, in starejši igralci so se ob tem spomnili na neslavni naslov Duke Nukem Forever, ki je bil zaradi takšnih prestavljanj v razvoju več kot 14 let in na koncu izšel v poraznem stanju.

Microsoft je te dni obupno potreben kakšne pozitivne besede, saj je nedavno odpustil več kot 9.000 ljudi, igričarje pa vedno znova poskuša pomiriti preko najav iger. Te dni se tako hvalijo, da bodo tudi letos na sejmu Gamescom v Nemčiji postavili svojo lastno stojnico, tam pa bo svoj prostor našel tudi razvijalec Team Cherry, ki bo prvič obiskovalcem ponudil možnost igranja demo verzije igre Hollow Knight: Silksong.

Obiskovalci bodo demo lahko preigravali na PC-ju in Microsoftovi prenosni konzoli ROG Xbox Ally, ki jo delajo v partnerstvu s podjetjem Asus, in na to stojnico se bo zagotovo nabrala masa ljudi, ki bo nato potrpežljivo tudi ure čakala na svoj čas testiranja igre. Microsoftova stojnica bo sicer ponujala tudi igranje večjih naslovov, kot so Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, Ninja Gaiden 4 in Borderlands 4, a imamo občutek, da bo ravno Silksong privabil največ obiskovalcev, in ni dvoma, da bo marsikateri večji oboževalec plačal letalsko karto v Nemčijo samo zaradi te igre.

Kdaj točno bo Hollow Knight: Silksong izšel, zaenkrat še vedno ni znano, a glede na to, da bo zdaj testiranje igre javno dostopno, bo morda Team Cherry tokrat zares držal svojo obljubo, da bo igra izšla še pred božičnimi prazniki.

Skupnost zasebnih World of Warcraft strežnikov še vedno hudo popularna

0

Leta nazaj sem z zanimanjem spremljal razvoj scene zasebnih World of Warcraft strežnikov, saj jih je bilo z vsakim dnem več, vsak pa je obljubljal svoje unikatne mehanike delovanja in se trudil nase privleči čim več igralcev. Razvijalec Blizzard je sprva te strežnike ignoriral, nato pa je ugotovil, da je v njih nekaj smisla, saj je veliko igralcev pogrešalo zgodnje dneve tega masovnega MMO-ja, kjer so bile stvari bolj preproste in je bil poudarek na skupnosti igralcev. Ravno zaradi tega je razvil idejo Classic strežnikov, kjer so igralci lahko uživali v originalni vsebini ali pa vsebini posameznega dodatka, brez strahu, da bi potem morali napredovati v novo razširitev, kjer bi se vse te stvari zopet spremenile.

Od razvoja prvega uradnega Classic strežnika je preteklo že mnogo let in Blizzard je na enak način zdaj začel že delo na obnovi dodatka Mists of Pandaria, vmes pa skupnost zasebnih strežnikov ni izumrla.

Ravno nasprotno – ta še vedno cveti. Nedavno sem iz radovednosti pokukal na to stran večigralske scene in s presenečenjem ugotovil, da imajo nekateri strežniki še vedno bogato skupnost, nedavno pa je na sceno prišel povsem nov strežnik, imenovan Project Epoch, ki je obljubljal vsebino originalnega World of Warcrafta, le da jo je še dodatno razširil.

Pričakovanja za ta strežnik so bila velika in ko je ta uradno odprl svoja vrata, se je nanj usulo tisoče in tisoče igralcev. Naval je bil nepopisen in igralci so morali v vrstah čakati po več ur, preden so lahko sploh ustvarili svoj lik, nakar so jim težave povzročali še izpadi strežnikov, zaradi katerih so bili zopet postavljeni na rep čakalne kolone.

In kaj točno je na Project Epoch tako privlačnega? Igralce je privlekla originalna vsebina, ki je bila še dodatno razširjena s preko 1.600 dodatnimi nalogami s strani NPC-jev, k temu pa je bilo dodanih še 2.000 novih nasprotnikov. Potem so tu nove kombinacije igralnih razredov, kot so Undead Hunter, Dwarf Shaman in Undead Paladin. Nato so tu še predelani talenti in temnice, kjer ne potrebujete več 45-članske ekipe, ampak samo 25 igralcev, medtem ko so raidi, namenjeni 20-članskim ekipam, zdaj postali možni za preigravanje tudi s skupino, ki šteje zgolj 10 članov.

Turns out, it actually is cooked.
byu/DragulaRulez inwowservers

Skratka, strežnik je postal ogromen uspeh in njegovi lastniki so že najavili odpiranje sekundarnega strežnika, ki bi moral – vsaj teoretično – malce ublažiti naval igralcev. A naval igralcev je bil prevelik in presegel je vsa pričakovanja lastnikov strežnika, ki so tudi najavili, da bodo tega za nekaj časa ugasnili in zdaj načrtujejo, kako bi ga zagnali znova in to na način, ki bi lahko gostil tako nepregeldno množico igralcev. Več o tem projektu in sceni zasebnih strežnikov lahko najdete na Redditu, kjer se igralci ves čas kregajo, kateri strežnik je boljši, tam pa lahko najdete tudi nasvete, kako se preigravanja na teh sploh lotiti.

Nintendo za danes pripravlja večjo predstavitev iger zunanjih založnikov

Ob naši recenziji konzole Nintendo Switch 2 se je glavna kritika nanašala na igre oziroma na pomanjkanje naslovov, ki bi bili razviti specifično za to napravo. Nintendo je poskušal to pomanjkanje nadomestiti s takšnimi in drugačnimi manjšimi obdelavami svojih lastnih naslovov, a presenečalo je dejstvo, da tudi zunanji založniki niso napovedali večje poplave predelav svojih naslovov.

To se zna spremeniti danes, saj je Nintendo za popoldanske ure napovedal konferenco Direct, ki se bo osredotočila samo na igre s strani njihovih partnerskih studiev. Predstavitev bo trajala okoli 25 minut in kaj točno bomo na njej gledali, še ni znano, a imamo občutek, da nas čaka najava celega kupa predelav, ki niso izšle na originalnem Switchu zaradi njegovih šibkih strojnih mišic.

Nintendo sicer pravi, da bodo najavljeni tudi naslovi za izvirni Switch, tako da bodo najave raznovrstne. Za konzolo Switch 2 je bilo sicer že najavljenih nekaj naslovov, ki bodo istočasno izšli na več platformah, kot so NBA 2K26, FC 26, Borderlands 4 in Little Nightmares 3. Sveža konferenca bi nam lahko pokazala nekaj več glede igre The Duskbloods, ki jo razvija FromSoftware ekskluzivno za konzolo Nintendo Switch 2, in ta igra je zdaj, po večigralskem uspehu naslova Elden Ring: Nightrein, precej bolj pričakovana kot prej. Seveda ne bo nikoli umrlo upanje, da vidimo kaj več glede igre Hollow Knight: Silksong, in glede na to, da bo ta zdaj potrjeno prisotna na sejmu Gamescom, se zna to tudi uresničiti.

Konferenca bo za gledanje na voljo ob 15.00, spremljati pa jo bo mogoče preko zgornjega YouTube okenca.

Igra Clair Obscur: Expedition 33 dobila pomembno posodobitev

0

Vsakoletna podelitev nagrad The Game Awards je že malce postala podobna Evroviziji, saj igralci velikokrat že vnaprej vedo, kateri naslov bo letos pobral največ glasov publike in bo na koncu razglašen za zmagovalca. Letos bo ta čast zagotovo pripadla poteznemu RPG-ju Clair Obscur: Expedition 33, ki je izšel aprila, nakar so o njem ves mesec vsi prepevali same hvalospeve. Igra ni postala slavna samo zaradi svoje kvalitete, ampak tudi zato, ker je zadevo skupaj spravil manjši studio, ki je pokazal, da se da dostaviti visokoproračunsko igralno izkušnjo, ne da bi bilo treba v projekt preliti neverjetne količine denarja za razvoj in marketing.

Skratka, za Clair Obscur se je že spomladi vedelo, da bo igra letos ujela lovoriko najboljše igre leta 2025, njen razvijalec Sandfall Interactive pa je sicer namignil, da razmišlja o ustvarjanju DLC-ja, a razvoja tega za zdaj še ni potrdil. Ekipa medtem dela na posodobitvah, in ena pomembnejših je izšla včeraj – ta je v igro prinesla zelo pomembno igralno funkcijo.

Ta se tiče ponavljanja bitk, pri čemer je bil ta del igre prej malce nerodno narejen. Clair Obscur namreč vsebuje veliko poteznega pretepanja, a včasih te bitke ne gredo po načrtu in igralec bi rad že takoj na začetku ali sredi dolgotrajne bitke stvar začel na novo, vendar je žal ugotovil, da te opcije ni na voljo, zaradi česar je bila edina rešitev ponovno nalaganje shranjenega položaja, kar zna biti velikokrat zamudno – še posebej, če je pred vami večja bitka, do katere je nato treba še preteči nekaj razdalje.

Zdaj bomo ob porazu dobili opcijo, da bitko takoj začnemo znova, kar bo prihranilo veliko glavobolov ter nekaj časa. Stvar sicer še vedno ni tako elegantna kot v primeru konkurenčne igre Metaphor: ReFantazio, saj si tam bitko lahko začel od začetka kadarkoli, medtem ko moramo pri Clair Obscur še vedno počakati, da smo najprej poraženi, preden dobimo možnost ponovnega začetka bitke.

Posodobitev 1.40 prinaša tudi nekaj tehničnih izboljšav. Igra zdaj podpira tehnologiji DLSS Frame Generation in XeSS, dialogi izven vmesnih sekvenc se zdaj lahko samodejno predvajajo naprej, in končno boste imeli več nadzora nad uravnavanjem glasnosti glasbe med raziskovanjem in bojevanjem.

Posodobitev je zdaj na voljo na vseh platformah – na PC-ju in Xboxu je igra dostopna tudi preko servisa Game Pass.

Ustvarjalec serije Breaking Bad najavil nov projekt Pluribus

0

Ime Vince Gilligan je televizijskemu svetu dobro znano, saj nam je ta ustvarjalec dolga leta dostavljal svežo vsebino iz sveta serije Breaking Bad, ki ga je nato še dodatno razširil preko ločene serije Better Call Saul in filma El Camino. Po vseh teh letih se je Vince odločil, da ima dovolj pripovedovanja zgodb o drogah in mehiških kartelih, zato je sklenil partnerstvo z Applom in za njih začel ustvarjati novo serijo, v glavno vlogo pa je postavil Rheo Seehorn, ki se je spomnimo kot Kim Wexler iz serije Better Call Saul.

Človek bi si mislil, da bo imel njegov naslednji projekt veliko večjo odmevnost v medijih, a presenetljivo sem ugotovil, da je njegova naslednja serija dobila ime in celo prvi dražilnik, internet pa je zadevo praktično ignoriral. Prvi dražilnik za serijo, imenovano Pluribus, je sicer v štirih dneh nabral pol milijona ogledov, a vseeno se zdi, kot da se o tem projektu ne govori kaj preveč. Čisto možno je, da so oboževalci sveta Breaking Bad malce zamerljivi, ker se je Vince poslovil od te franšize in zdaj ustvarja znanstvenofantastično pripoved.

Rhea Seehorn bo tokrat igrala najbolj nesrečno žensko na svetu z imenom Carol, ki ima nalogo, da reši svet pred srečo. To je v bistvu vse, kar vemo o tej seriji, je pa Vince leta 2023 povedal, da se svet Pluribusa korenito spremeni že v prvi epizodi, nakar čutimo posledice tega dogodka skozi vsa naslednja poglavja. Teh ne bo tako malo, saj Apple očitno verjame v to serijo in jo je že obnovil tudi za drugo sezono, čeprav o prvi še praktično ničesar ne vemo. Prvi dražilnik nam pokaže zgolj eno žensko, ki ni Rhea, ki liže krofe in jih nato polaga nazaj v škatlo, ta pa nosi napis, da si lahko vsak postreže s temi s slino obogatenimi sladicami. Kasneje smo dobili še en kratek dražilnik, kjer skrivnostni klicatelj privabi Carol pred telefon, nakar se na zaslonu izpiše neka skrivnostna telefonska številka.

Pluribus bo prvo epizodo pokazal 7. novembra, gledati pa jo bo moč samo preko servisa Apple TV+.

PlayStation Plus Essential avgusta ponuja igri Lies of P in DayZ

0

Smo že skoraj v avgustu in Sony se je odločil najaviti nov nabor iger, ki ga bodo v svoje knjižnice prejeli vsi naročniki servisa PlayStation Plus, ta pa bo tam ostal vse dokler bodo ti igralci zvesto plačevali svoje naročnine.

Tako kot vedno smo tudi tokrat prejeli tri igre, in največja med njimi je zagotovo soulslike igra Lies of P, ki nas je leta 2023 tako navdušila, da smo jo takrat uvrstili na seznam najboljših iger tistega leta. Vrženi smo v temačno podobo pravljice o Ostržku, kjer svetu grozijo ponorele lutke, ki jih je treba pospraviti pod zemljo, ob tem pa nam rade ponagajajo tudi organske tvorbe. Lies of P se je izkazal predvsem na račun svojega odličnega boja, ki doda nekaj posebnih prijemov, kot je denimo obnavljanje zaloge zdravja preko uspešnega napadanja. Za razliko od sorodnih soulslike naslovov pa ni povsem osredotočen samo na bojevanje s šefi, ampak ponuja tudi nekaj raziskovanja. Igra je letos dobila tudi večji dodatek Overture, ki pa ga boste morali kupiti posebej.

Drugi večji naslov avgustovske ponudbe je večigralska PvE- in PvP-streljačina DayZ. Ta je med nami že hudo dolgo, a razvijalec Bohemia ji še vedno dodaja novo vsebino, nedavno pa je bil za igro najavljen nov dodatek, ki nas bo naslednje leto odpeljal v puščavo. Do takrat vam tudi osnovna igra, ki je vmes že dobila dve razširitvi, ponuja ogromno zombijaško obarvane vsebine. A nemrtvi so v bistvu manjši problem kot pa nasprotni igralci, ki vam lahko predstavljajo zaveznike ali pa smrtne sovražnike, ki vas bodo ubili za hlebec vašega kruha.

Na koncu je tu še igra My Hero One’s Justice 2 – pet let stara pretepačina, ki jo je razvil Byking in se napaja iz animeja My Hero Academia ter na spletu nosi pozitivne ocene.

Trojica naslovov bo za prevzem na voljo od 5. avgusta, dan prej pa se izteče datum julijske ponudbe, ta pa vključuje igre The King of Fighters XV, Jusant in Diablo 4.

Igralka Sydney Sweeney zaradi reklame za kavbojke obtožena nacistične propagande

0

Hollywoodska igralka Sydney Sweeney zadnje mesece pridno polni naslove člankov spletnih medijev. Najprej je bila tu njena poteza prodajanja mila, ki je v sebi vsebovalo delčke iz njene vodne kopeli, kar je seveda vse spomnilo na internetno zvezdnico izpred nekaj let z imenom Belle Delphine, ki je prva prišla na idejo prodajanja vode iz svoje kopeli – v obeh primerih pa je zaloga pošla hipno, čeprav ti izdelki sploh niso bili poceni.

Ampak če je bilo prodajanje mila stvar, ki se ji je internet malce posmehnil in nato šel s svojim življenjem naprej, je stvar tokrat veliko bolj resna, saj je bila igralka zaradi nedavne oglaševalske kampanje, ki jo je naredila v partnerstvu z modno znamko American Eagle, obtožena kar nacistične propagande – in splet se je zaradi te hitro razdelil na dva tabora: tiste, ki igralko obtožujejo nacistične retorike, in tiste, ki se jim vse skupaj zdi kot golo pretiravanje.

Kampanja se je vrtela predvsem preko Instagrama in se naslanja na iztočnico “Sydney Sweeney has great genes”, le da je to igra besed, saj so genes (geni) zamenjani z besedo jeans (kavbojke). To igro besed lahko vidimo tudi v kratkem oglasu, kjer Sydney na plakatu prečrta besedo geni in namesto nje napiše kavbojke, nakar v naslednjem oglasu pravi, da se geni podedujejo od staršev in da ti vplivajo na barvo las, osebnost in barvo oči, nato pa se obrne proti kameri in izreče besede: “Moje kavbojke so modre.”

V ameriški javnosti je zaradi tega završalo, saj bi lahko te besede vzeli tudi za prispodobo, ki namiguje na arijsko raso in da ima ta najboljše gene. Sydney je tudi svetlolasa belka z bujnim oprsjem, kar bi ravno tako lahko označili za promoviranje arijske rase, zato so nekateri to kampanjo označili tudi kot promoviranje nacističnih idej. Priljubljeni streamer Asmongold je nekaj teh obtožb zbral na kup in jih sam označil kot nesmisel, saj da te širijo ljudje, ki so enostavno ljubosumni na vizualni izgled privlačne igralke.

Spletno kreganje sicer ni tako presenetljivo, saj je ameriška javnost te dni zelo občutljiva na takšne teme. Republikanska stranka, ki skupaj s predsednikom Donaldom Trumpom trenutno nadzoruje Belo hišo, je bila že večkrat obtožena promoviranja nacističnih idej, in Trump je na splošno do svoje zmage prišel predvsem na račun problematike priseljencev, ki jo poskuša reševati preko masovnih deportacij. Zato je takšna promocija podjetja, ki za povrh v imenu nosi besedo American, hitro pritegnila pozornost javnosti.

American Eagle se sicer pritiskom ni uklonil in oglasi s Sydney so še vedno dostopni na spletu, a je v zadnjem oglasu pri promociji kavbojk moč opaziti temnopolto manekenko.

Sony toži založnika Tencent zaradi igre, ki je videti kot kopija Horizon Zero Dawn

0

Slabo leto nazaj smo pisali o igri Light of Motiram, ki jo je preko prvega napovednika napovedal kitajski založnik Tencent, in ob videnem smo bili šokirani, saj je igra nosila več kot samo rahlo podobnost Sonyjevi PlayStation franšizi Horizon Zero Dawn in Forbidden West. Seveda si vsak razvijalec vsake toliko sposodi kakšno zamisel od svojih kolegov in Sony si kar ne more lastiti ideje odprtega sveta z mehanskimi dinozavri, ampak Light of Motiram je šel še korak dlje.

Igra si je od Horizona sposodila tudi sam dizajn in grafično podobo, tako da moraš biti ob gledanju promocijskega materiala res pozoren, da glavne junakinje ne zamenjaš z Aloy, ki smo jo spremljali v igrah Horizon Zero Dawn in Forbidden West. Light of Motiram sicer vsebuje tudi svoje posebnosti, saj bo veliko večji poudarek na preživetvenih mehanikah in kovačenju, mehanske zveri pa so sicer podobne Horizonovim izvedenkam, a so hkrati samosvoje, kot je denimo Hanuman, ki je videti kot neka ogromna robotska gorila.

Vendar te razlike niso dovolj velike, da bi bila zadeva varna pred tožbo, in to je Sony zdaj tudi uradno vložil proti Tencentu, ki ga obtožuje kršitve avtorskih pravic. Sony ima kar dobre možnosti za uspeh, saj Light of Motiram ni samo vizualno hudo podoben njihovi franšizi Horizon, ampak naj bi Tencent do njih lani pristopil na sestanku, kjer so želeli dobiti dovoljenje za uporabo licence pri ustvarjanju svoje igre. Sony je ponudbo zavrnil, nakar je Tencent najavil Light of Motiram, kar je dober dokaz, da so na zadevi delali že prej in da je bilo tudi njim jasno, da je igra morda pa le preveč podobna Horizonu, da bi jo lahko brez dovoljenja spravili na trg, a so to potezo nato vseeno sprožili, ko jih je Sony na sestanku zavrnil.

Light of Motiram zaenkrat še nima datuma izida, a če Sony zmaga v svoji tožbi, je povsem možno, da zadeva sploh ne bo izšla, saj bi moral Tencent povsem spremeniti igro, kar pa se jim bržkone sploh ne bi več izplačalo.

Napovedan film Five Nights at Freddy’s 2

0

Grozljivka Five Nights at Freddy’s iz leta 2023 ima na IMDb-ju porazno oceno 5,4/10, a že kmalu po izidu je bilo jasno, da bomo zagotovo dobili nadaljevanje. Film je bil namreč globalni uspeh in je prislužil ogromno denarja, zato pomislekov za razvoj drugega dela ni bilo, zanj pa smo nedavno dobili prvi napovednik.

Napovednik nam pokaže raziskovanje restavracije Freddy Fazbear, ki ima usodne posledice za štiri nove like, Mike in Vanessa iz prvega filma pa poskušata po dogodkih prvega filma spraviti življenje na stare tirnice. Žal ima Abby drugačne ideje in Freddy jo zopet zvabi v svoj objem, čemur seveda sledi to, da se morata Mike in Vanessa zopet spopasti z robotskimi lutkami, ki imajo neusahljivo žejo po krvi.

Osebno nisem bil nikoli velik pristaš franšize Five Nights at Freddy’s, ampak to ni presenetljivo, saj sicer imam rad grozljivke, a nisem nek Američan, ki je v mladosti obiskoval otroške restavracije, kjer bi me na odru zabavale animatronske lutke. To je verjetno velik del tega, da se ti zdi Five Nights at Freddy’s strašljiv, zaradi česar ob njihovih prezencah ne občutim praktično ničesar. A verjetno bi bila stvar drugačna, če bi s temi zadevami odraščal, in priznati moram, da nam napovednik postreže s kar nekaj napetimi prizori, zaradi česar bi znal ob gledanju tega filma uživati tudi kdo, ki z igrami ni seznanjen.

Film Five Nights at Freddy’s 2 bo svojo premiero doživel 5. decembra. Tudi igričarska serija vmes ne počiva, saj smo sredi junija dobili nov naslov Secret of the Mimic, ta pa na Steamu uživa visoke ocene.

Dying Light: The Beast prestavljen na september

0

Oboževalci franšize Dying Light že kar dolgo čakajo na nek svež del te prvoosebne zombijaške klavščine v odprtem svetu, saj je drugi del izšel leta 2022, od takrat pa je razvijalec Techland delal predvsem na izboljšavi tiste igre, ki je imela ob izidu kar nekaj težav. Nekaterih od teh ni bilo mogoče popraviti, saj so največje kritike letele na zgodbo, ki je bila preprosto nezanimiva, in morda je sčasoma to ugotovil tudi sam razvijalec.

Ta je sicer za dvojko izdal en dodatek Bloody Ties, nakar so začeli delati na razširitvi The Beast, ki pa je sčasoma postala tako obsežna, da je postala samostojni projekt. Interno se je ta DLC imenoval kar Dying Light 3 in pri igralni formuli bo s sabo prinesel vrsto sprememb – med drugim bomo zopet pozdravili originalnega protagonista Kyla Cranea, ki smo ga nazadnje videli v dodatku prve igre The Following, konec tiste zgodbe pa je njegovo prihodnost pustil nedorečeno.

Zdaj vemo, da je Kyle še vedno živ in je pobegnil iz laboratorija, potem ko je nek zlobnež leta izvajal eksperimente. V njegovih škornjih bomo obiskali povsem novo lokacijo, posebnost v tokratnem igranju pa bo dejstvo, da ima Kyle zdaj nadnaravne sposobnosti, kar bo zagotovo še dodatno popestrilo igranje.

Dying Light: The Beast bi moral iziti avgusta, a je Techland nedavno najavil, da je bil datum izida zamaknjen za en mesec. Ta dodatni čas bo ekipa izkoristila za dodatno optimizacijo igre, izboljšanje animacij, uravnoteženje igralne formule in za izvedbo manjših sprememb na uporabniškem vmesniku. S tem bodo, vsaj tako upajo, držali obljubo, da bo Dying Light: The Beast njihova najboljša igra do sedaj – če to drži, bomo videli 19. septembra, za igro pa bo treba na Steamu odšteti 59,99 €.

Resident Evil 2 prihaja na arkadne avtomate in tule je prvi posnetek igranja

0

Arkadni avtomati so še vedno močno popularni predvsem v azijskih deželah, medtem ko je na Zahodu situacija povsem drugačna. V Sloveniji sem nanje naletel samo v kakšnem hotelu, kjer je kakšna naprava pozabljena stala v kotu in nabirala prah, kar je velika škoda, saj ti avtomati znajo pričarati igralne izkušnje, ki so povsem drugačne od tistih, ki jih izkusite doma pred televizorjem ali monitorjem.

Založnika Capcom in Namco Bandai sta se zdaj povezala v ustvarjanje igre Resident Evil 2: Dead Shot, ki jo bo moč izkusiti zgolj na igralnih avtomatih. Gre za nekakšen prenos igralne izkušnje predelave, ki smo jo dobili leta 2019, v format, kjer se lahko v igranje podata dva igralca, in to v vlogi istih protagonistov Leona in Claire.

Spletna stran IGN je dobila to čast, da je lahko v Združenem kraljestvu testirala zgodnjo inačico te igre in nekaj svojega igranja je tudi posnela. Za oboževalce te igre bi znala biti takšna izkušnja sanjska, saj lahko v Dead Shot zopet obiščemo že znane lokacije iz originalne kampanje, le da boste zdaj policijsko postajo Raccoon Cityja izkusili iz prvoosebne perspektive, za premikanje med scenami pa bo poskrbela igra sama. Na igralcu sloni naloga merjenja plastične pištole v ekran, ki ob streljanju izda zadovoljiv povratni učinek, repetiranje orožja pa je bodisi samodejno ali pa seržer napolnite sami tako, da pištolo namerite stran od ekrana in pritisnete sprožilec.

Na zaslonu vas bo napadala že znana legija navadnih nemrtvih, ki so se jim pridružili tudi okuženi psi, manjkal pa ne bo niti slavni Mr. X, in ta bo zopet nudil tisto vedno prisotno grozečo nevarnost, ki se je ne bo lahko znebiti.

Kje bi torej lahko to stvar izkusil tudi kakšen navaden uporabnik? No, Resident Evil 2: Dead Shot zaenkrat še nima datuma izida, a tudi ko bo stvar na voljo, je v Sloveniji ne bo možno igrati, saj nihče ne bo posedoval takšnega namenskega avtomata. Zato vas čaka izlet v kakšno tujo državo, kot je prej omenjeno Združeno kraljestvo ali pa Španija, a seveda se bodo česa takšnega lotili samo največji oboževalci arkadne zabave. Bolj potrpežljivi boste počakali, da igra zaživi na kakšnem PC emulatorju, nakar vam bo treba za pravi užitek treba dokupiti samo še kompatibilne “lightgun” pištole.