🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 17

Tule je nov napovednik za zaključno sezono serije Stranger Things

0

Netflix je zadnji teden na veliko oglaševal, da bomo zelo kmalu dobili nov napovednik za 5. sezono serije Stranger Things, in to se je tudi zgodilo včeraj. Spletne strani pa so pisale takšne članke, da bi si nemara kdo mislil, da je tole prvi napovednik za finalno sezono. Vendar bi se v tem motil, saj smo prvi napovednik dobili dober mesec nazaj – tisti je najavil datum izida, tale novi pa je imenovan za “uradni dražilnik”, čeprav si kar nekaj kadrov sposodi iz prejšnjega videa.

Kakorkoli že, 5. sezona prihaja v treh sklopih in bo naravnost masivna, saj naj bi bila vsaka epizoda dolga kot povprečen film, finale pa naj bi bil še daljši. Glede na to, da so že dražilniki dolgi po dve minuti in več, verjetno govorice o dolžini niso lažne. Ni pa nujno, da bo ta dolžina vsake epizode zgodbo izboljšala – včasih se ustvarjalci ujamejo v past, kjer se stvari zdijo preveč razvlečene, kar ubije tempo. In če ima studio res toliko vsebine, bi raje videl, da to razdelijo v več epizod, namesto da vedno trmasto vztrajajo pri osmih delih.

Zadnja sezona se bo, tako kot vse pred njo, odvijala v mestu Hawkins, ki pa je zdaj drugačno kot v preteklosti. Vojska se je zapodila za Eleven in jo išče povsod, zaradi česar je bilo mesto tudi zaprto v karanteno. Naši junaki se morajo tako ukvarjati s to nadležnostjo, hkrati pa se morajo pripraviti za finalni obračun z glavnim zlobcem Vecno, ki pa ga bo treba najprej najti – glede na napovednik se zna zgoditi, da bo on najprej odkril njih.

5. sezona serije bo razdeljena na tri dele. Prvi volumen bo vseboval štiri epizode in izide 26. novembra, medtem ko bo drugi del izšel 25. decembra in bo vseboval nadaljnje tri epizode. Veliki finale se bo zgodil ob samem zaključku leta 2025 in ni dvoma, da bodo nekateri novo leto ugledali ob spremljanju svoje omiljene serije, ki je svojo prvo epizodo premierno pokazala celih 9 let nazaj.

EA razkril prvi napovednik za FC 26

Tako kot nam založnik 2K vsako leto dostavlja svežo izdajo košarkarske serije NBA 2K, tudi EA izpolnjuje svoje vsakoletne dolžnosti pri dostavljanju novega poglavja virtualnega nogometa. Ta se zdaj več ne ponaša z oznako FIFA, ampak FC, in jeseni bomo ugledali svež del, imenovan FC 26.

EA je za tokratno promocijo navezal stike z nogometašem Zlatanom Ibrahimovićem, kar je malce presenetljiva odločitev, saj gre sicer za prepoznavno figuro nogometa, ki pa se s tem športom ne ukvarja več od leta 2023, ko je igral za klub AC Milan. Na naslovnicah igre bomo tokrat gledali nogometaša Juda Bellinghama in Jamala Musialo, EA pa se v prvem napovedniku hvali, da gre za pomembno posodobitev te nogometne serije, saj so veliko časa vložili v izpolnjevanje želja zveste skupnosti.

Kot lahko vidite v zgornjem posnetku, je EA prenovil veliko sistemov igre, zaradi česar bi morale biti podaje bolj tekoče, vratarji bolj realistični, igranje pa naj bi bilo zdaj tako hitrejše kot tudi bolj realistično. Spremembe so se zgodile tudi znotraj igralnega načina Career Mode, čakajo pa nas novi turnirji, medtem ko bo nova funkcija “Archetypes” vsakega nogometaša naredila bolj unikatnega, saj je EA inspiracijo iskal pri nekaterih najbolj legendarnih nogometaših tega športa.

Vse skupaj je videti kot lepa posodobitev obstoječih mehanik, vendar pa se ne morem znebiti občutka, da bi lahko EA začel malce nadgrajevati tudi samo grafično podobo, ki je skupaj z animacijami proslavljanja videti že leta ista in se zdaj že čuti malce zastarelo.

FC 26 bo izšel 26. septembra, in to za PC ter konzole prejšnje ter aktualne generacije; prvič pa se bo igra pojavila tudi na konzoli Nintendo Switch 2. Prednaročila so zdaj že na voljo, za osnovno kopijo igre pa boste odšteli 70 €.

Guild Wars 2 napovedal že svoj šesti dodatek Visions of Eternity

0

Prav fajn je videti, ko starejši MMO-ji še vedno dobivajo novo vsebino, čeprav morda niso več tako popularni in je s tem postal mesečni pritok denarcev skromnejši. Navsezadnje je to tudi poanta teh iger, ki z leti ustvarijo širne svetove z bogato zgodovino, v katerih se lahko igralec zlahka izgubi, nakar se mu je tudi težko zavezati h kakšnemu konkurenčnemu naslovu.

Novih MMO-jev na splošno tudi manjka, in po novici, da je Microsoft preklical naslednji projekt razvijalca ZeniMax Studios, kodno imenovan Blackbird, so ti starejši večigralski svetovi postali še bolj dragoceni. Med te zagotovo spada tudi igra Guild Wars 2, ki je izšla že leta 2012, njen razvijalec ArenaNet pa je včeraj napovedal nov, že šesti dodatek Visions of Eternity, ki nas vabi v raziskovanje nove sončne regije Castora.

Igralci boste na teh otokih naleteli na povsem svežo zgodbo, ki se tiče pretkanega ceha raziskovalcev Inquest. Ti so tam začeli aktivnosti, ki grozijo celotnemu svetu Tyrie.

Zgodba bo dober izgovor, da še bolj razvijemo svoje heroje, njihove veščine pa bomo zdaj lahko popeljali v povsem nove smeri, saj bo vseh devet igralnih razredov prejelo nove elitne specializacije, naš Skimmer mount pa bo prav tako prejel nove sposobnosti. Dodatno nas čaka šest novih legendarnih predmetov in cel kup novih nasprotnikov.

Dodatek Visions of Eternity izide 28. oktobra, prednaročila pa so zdaj že odprta. Za osnovno različico razširitve boste odšteli 24,99 €. ArenaNet bo vsem kupcem dodatka nudil dodatne vsebinske posodobitve skozi leto 2026, tako da se lahko veselite še dveh dodatnih map, opreme in raidov.

Na Game Pass ta mesec prihajata igri Grounded 1 in Farming Simulator 25

0

Microsoftova storitev Game Pass bo ta mesec prejela še drugi val iger, ki jih lahko nato igrate po mili volji, kadarkoli se vam zahoče – če boste seveda imeli veljavno naročnino. Tudi tokrat je seznam novih naslovov spodbuden in vsebuje nekaj iger, ki bodo že na dan izida na voljo prek te naročnine.

Že od danes je na platformi znova na voljo prvoosebna komična streljačina High On Life, ki ima zdaj v razvoju tudi nadaljevanje. Jutri, 17. julija, pa bomo lahko igrali tudi presenetljivo kakovostno igro RoboCop: Rogue City, ki je sicer izšla leta 2023.

22. julija bo na Game Pass prispela preživetvena sodelovalna igra Abiotic Factor, dva dni kasneje pa bomo dobili dostop še do igre Wuchang: Fallen Feathers – soulslike naslova, ki ga razvija kitajski razvijalec Leenzee. 24. julija bo tudi vsesplošni premierni izid te precej pričakovane igre.

Julij bo nato zaključila igra Grounded 2, ki jo razvija Obsidian Entertainment. Če vas morda čudi, zakaj je bil to eden redkih studiev, ki je v zadnjih Microsoftovih odpuščanjih ostal nedotaknjen – to je zaradi njihove pridnosti, saj bo po Avowed to njihova druga igra letos, za jesen pa imajo napovedan še The Outer Worlds 2. Julij bo za malenkost zgrešila simulacija kmetovanja Farming Simulator 25, ki bo na platformi na voljo 1. avgusta.

Tudi ta mesec bo Game Pass nekaj iger zapustilo, a škoda ne bo tako velika, saj se od platforme poslavljajo manjši indie naslovi Gigantic, Turnip Boy Robs a Bank in Kunitsu-Gami: Path of the Goddess.

Trenutno naj bi bilo v razvoju več Fallout projektov, vključno z igro Fallout 5

0

Novembra bo igra Fallout 4 praznovala že svojo 10. obletnico in čeprav je razvijalec Bethesda kasneje izdal še igro Fallout 76, marsikateri igralec četrti del označuje za tisto zadnjo pravo Fallout igro, ki smo jo dobili, in že vse od takrat čaka na svežo enoigralsko avanturo.

Da bo Bethesda slej ko prej začela delati na petem delu, je bilo logično, nakar se je presneto dobro odrezala televizijska serija, pritisk za ustvarjanje svežega poglavja pa je samo še narastel. Na žalost Fallout privržencev je imela Bethesda polne roke dela z ustvarjanjem sveže licence Starfield, zdaj pa pridno dela na The Elder Scrolls VI, zato je bil Fallout 5 postavljen na rezervno klop.

Iz te bo morda vstal zdaj prej, kot pa je bilo načrtovano. Microsoft je namreč po nedavnih odpuščanjih nakazal, da mu zmanjkuje potrpljenja do vseh in da se bo začel osredotočati na projekte in licence, za katere je zagotovljeno, da bodo prinesle dobiček. Fallout je zagotovo ime, ki zna prinesti ogromno denarja, in novinar ter urednik spletne strani Windows Central Jez Corden je v podcastu Xbox Two povedal, da je bil zdaj projekt Fallout 5 popolnoma odobren in da se nanj tudi aktivno dela. Jez priznava, da ne ve, kdo točno trenutno izdeluje igro, saj naj bi bil glavni del Bethesde zaposlen z ustvarjanjem prej omenjene igre The Elder Scrolls VI, nekateri pa naj bi delali tudi na dodatku za Starfield.

Jez je v poročilu dodal še teorijo, da je Microsoft preklical naslednji projekt studia ZeniMax, ki je znan po MMO-ju The Elder Scrolls Online, ravno zato, da bi sredstva in delovno silo preusmeril na Fallout 5.

Pri teh govoricah Jez ni sam, saj je dober teden nazaj novinar Jordan Middler v podcastu Friends Per Second izjavil, da je trenutno v razvoju več Fallout projektov in med njimi je tudi tisti, »ki ga vsi želijo«. Ob tem se žal ni razjasnil, ali s tem misli na Fallout 5 ali pa morda na nadaljevanje igre Fallout: New Vegas, zagotovo pa je med njimi tudi kakšna predelava – že dolgo se govori o obnovi igre Fallout 3, ki bi bila lahko spočeta na isti način kot nedavna predelava igre The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Bordelands 4 bo vseboval nastavitev, ki bo utišala Claptrapa

0

Ena najbolj prepoznavnih ikon franšize Borderlands je vsekakor majhni, nerodni robotek Claptrap, ki smo ga srečali že v prvi igri in se je odtlej pojavil v vsakem novem poglavju – pri tem ni bila izvzeta niti samostojna avantura Tiny Tina’s Wonderlands. Claptrap gre marsikomu na živce, saj ves čas blebeta in poka šale, a osebno se mi ni zameril – v bistvu bi ga označil za enega mojih najljubših likov znotraj Borderlandsa, saj so nekatere njegove šale dejansko smešne. Še vedno se denimo spomnim njegovega sovraštva do stopnic in hecne vrstice, ko mu zamenjamo anteno z vilico, njegovih dialogov pa ne bo manjkalo niti v prihajajočem četrtem delu.

Za Borderlands 4 smo dobili že nekaj napovednikov, razvijalec Gearbox pa je včeraj podelil novega, ki se tiče specifično Claptrapa. Ta bo tudi tokrat imel veliko za povedati, v videu pa nam Sam Winkler, ki skrbi za vse aspekte pripovedi, navrže, da je poskušal že velikokrat ubiti Claptrapa, a mu to prepoveduje pogodba. Za nasprotnike majhnega robotka je tu dobra novica, saj boste v nastavitvah našli zdaj posebno opcijo, ki nadzoruje volumen Claptrapovega govorjenja, tako da boste lahko njegovo govoričenje malce utišali, verjetno pa ga bo mogoče povsem izklopiti – tu bodo najbrž izvzete tiste vrstice, ki so nujne za napredovanje zgodbe.

Borderlands 4 bomo lahko igrali od 12. septembra dalje in če morda do sedaj še niste izkusili nobene igre iz te serije, potem se vam morda splača pogledati v trenutno akcijo, ki jo nudi spletna stran Humble Bundle. Ta vam že za samo 13,65 € ponuja celotno franšizo, kar vključuje igre Borderlands 1, 2 in 3, The Pre-Sequel, Tiny Tina’s Wonderland in avanturi Tales from the Borderlands, obenem pa boste s tem denarjem prispevali evre v dobrodelne namene.

Slovenska trgovina UVI zdaj ponuja tudi pošastne igričarske PC-je!

0

Vsak igralec, ki večino svoje igričarske zabave doživi na PC-ju, bi vam znal danes povedati, da se je tale hobi skozi leta pošteno spremenil. Tudi danes lahko sicer vsak še vedno skoči v najbližjo trgovino s strojno opremo in si nabere dele ter skupaj sestavi svoj strojček in s tem na koncu tudi malce prihrani, a cene so v zadnjih petih letih povsem ponorele in še posebej za grafične kartice je dandanes treba odšteti celo premoženje, nakar ob sestavi še ugotoviš, da si kupil prešibek napajalnik ali pa da je ohišje preprosto premajhno, da bi vse skupaj stlačil noter in nato še efektivno hladil.

Zato so v zadnjih letih popularne postale predsestavljene konfiguracije, ki smo jih sicer poznali tudi že prej, a zdaj so nekatere od njih dejansko cenejše od tistih, ki bi jih skupaj spravili na svojo roko. Vendar se tudi tule potem pojavi težava: komu točno lahko zaupamo, da na koncu ne bomo odšteli tisoče evrov za škatlo, ki ne bo zmogla držati stabilnih sličic na sekundo in bo na splošno imela težave s kompatibilnostjo različnih komponent?

K sreči v Sloveniji že dolgo obstaja zaupanja vredna znamka UVI, ki nam redno dostavlja nove igričarske stole, mize in celo periferijo, zdaj pa so ustvarili tudi svoj seznam predsestavljenih igričarskih PC-jev z oznako OMEGA. Izkušena ekipa, ki ni seznanjena samo z najnovejšimi računalniškimi komponentami, ampak dejansko tudi preigrava najnovejše naslove in se zaveda najnovejših tehnologij, je skupaj spravila 10 predsestavljenih konfiguracij, ki se razlikujejo glede na komponente in cene, PC-ji pa so zato namenjeni različnim stopnjam uporabnikov.

uvi PC
Na uradni strani si lahko tudi nastavite proračun, vsak opis OMEGA PC-ja pa pokaže tudi povprečne sličice na sekundo v trenutno najbolj popularnih in strojno zahtevnih igrah.

Kot kupec imate tako sami izbiro, kaj točno so vaše potrebe ali pa nemara potrebe vašega podmladka in kako velik proračun ste pripravljeni porabiti, ob tem pa ste lahko tudi sigurni, da bo dostavljeni izdelek deloval tako, kot mora, in ga boste lahko začeli uporabljati takoj, ko ga odpakirate, saj vsak OMEGA PC že drži nameščen operacijski sistem Windows 11 Home.

Vsak od teh strojev vsebuje AMD-jev procesor, in sicer je to lahko Ryzen 5 7600X ali pa najzmogljivejši Ryzen 7 9800X3D, in tudi najcenejša opcija vsebuje 32 GB sistemskega pomnilnika. Za shranjevanje se pri vseh kombinacijah PC-jev uporablja tehnologija SSD, kapaciteta pa sega od 2 pa vse do 4 TB. UVI je šel celo tako daleč, da se je lotil tudi problematike efektivnega hlajenja, in kot kupec imate izbiro med hlajenjem s klasičnimi ventilatorji, za tiste, ki pa želijo pri igranju absolutno tišino, pa je na voljo sistem vodnega hlajenja, ki ponuja mir v sobi in nizke temperature vseh komponent.

Najbolj pomembna pri vsaki konfiguraciji je seveda grafična kartica, in tudi tu vam izbire ne manjka. Na voljo so sestave, ki vsebujejo AMD-jeve grafike, kot so RX 9060 XT in 9070 XT, vsaka od teh pa na sebi nosi 16 GB pomnilnika. Potem je tu NVIDIA, ki je letos predstavila novo serijo grafičnih kartic, in pri OMEGA PC-jih najdete kartice, kot so RTX 5060, 5060 TI, 5070, 5070 TI in 5080, ki jo najdemo v najzmogljivejši sestavi NV58, ki poleg naprednega procesorja ponuja še 64 GB pomnilnika in je opremljena z vodnim hlajenjem.

Pri vsakem UVI PC-ju lahko izbirate tudi med črnim in belim ohišjem, to pa ponuja tudi RGB osvetlitev, in ob strani lahko najdete celo prikazovalnik trenutne temperature znotraj ohišja, kar bo vaše igričarske prijatelje naredilo še bolj ljubosumne. Ob nakupu vsakega OMEGA stroja vas bo UVI še brezplačno nagradil z UVI tipkovnico PRIDE Mini, podlago INFERNO XXL in miško ENVY V2, tako da boste res pripravljeni za vsak igričarski ali pa nemara tudi pisarniški izziv.

Več informacij glede nakupa izdelkov najdete na uradni strani trgovine.

Napovedan nov Resident Evil, ki ga bomo lahko igrali samo na telefonih

0

Založnik in razvijalec Capcom se že leta, če ne celo desetletja, trudi svojo franšizo iger Resident Evil preseliti tudi v kakšen drug žanr, saj nočejo biti vedno primorani delati zgolj atmosferičnih enoigralskih preživetvenih naslovov, ki so sicer zelo kvalitetni, a vzamejo tudi ogromno časa za izdelavo. Do zdaj jim ta podvig še ni uspel, kljub temu da so v izdelavo večigralskih komponent vložili veliko promocije.

Zdaj se bodo poskusili prebiti še v svet mobilnih iger in za te platforme ustvarjajo novo igro Resident Evil: Survival Unit, ki bo igralca postavila v vlogo testnega subjekta zlobne organizacije Umbrella. Iz njihovih laboratorijev bomo pobegnili in se jim poskušali maščevati, pri tem pa si bomo pomagali s številnimi znanimi obrazi iz franšize Resident Evil, kot sta denimo junaka Jill Valentine in Leon S. Kennedy.

Survival Unit je videti kot nekakšna strategija, v kateri postavljamo baze in jih nato nadgrajujemo skupaj z opremo, stvari pa kupujemo od priljubljenega skrivnostnega trgovca, ki smo ga srečali v igri Resident Evil 4. Dobrih 25 minut dolga predstavitev pokaže bolj malo igranja, a tisto, kar smo videli, nakazuje precej tipičen mobilni naslov. Očitno bomo na nekaterih odpravah lahko tudi malo streljali, čeprav je ta akcija videti daleč od tiste, ki smo jo lahko izkusili v zadnjih enoigralskih naslovih.

Resident Evil: Survival Unit izide enkrat letos, Capcom pa medtem dela tudi na polnem nadaljevanju osnovne serije, Resident Evil: Requiem, ki izide naslednje leto.

Ghost of Yōtei dobil kar pol ure dolgo predstavitev igralnih mehanik

0

Sony je igro Ghost of Yōtei, nadaljevanje priznane japonske tretjeosebne akcijske avanture v odprtem svetu Ghost of Tsushima, napovedal že kar nekaj časa nazaj, a od originalne najave dalje nismo dobili kakšnih napovednikov, ki bi pokazali kaj več kot samo vmesne sekvence. To se je spremenilo včeraj, ko smo za igro dobili kar dobrih 19 minut dolgo predstavitev, in ta se loti predvsem igralnih mehanik.

Napovednik potrjuje mojo tezo, da razvijalec Sucker Punch v nadaljevanje ne namerava vpeljati revolucije, ampak bo nekatere stvari ohranil enake ali pa jih bo v določenih pogledih nadgradil/spremenil. Tu je še vedno ogromno sprehajanja po odprtem svetu, kjer je podoba malce zasanjana, ves čas pa piha veter, kar verno upogiba okoliško vejevje in travo, prebivalci pa morajo nato, preklinjajoč, loviti svoje klobuke.

Namesto moškega bomo tokrat nastopali v vlogi ženske Atsu, ki za razliko od Jina nima iluzij glede samurajskega življenja, zato je pripravljena uporabiti vsak trik, da premaga nasprotnike na svoji poti. Zaradi tega se bomo lahko poslužili tudi različnih orožij, in čeprav bomo med temi še vedno našli katane, bodo tem družbo delale še kusarigame, sulice, odachiji, loki in tudi puške. Ta orožja bodo znali uporabljati tudi naši sovražniki, tako da zna biti boj še vedno zanimiv in treba se bo ves čas prilagajati dani situaciji – seveda bo možno sovražne tabore odstraniti tudi povsem prikrito.

Zgodba pravi, da se Atsu odpravi po poti maščevanja, potem ko ji tolovaji ubijejo očeta, kar je praktično enak zaplet, kot smo ga videli v igri Assassin’s Creed Shadows. Naloge bomo dobivali tako, da se bomo z NPC-ji pogovarjali, včasih pa bomo do kakšnega kvesta prišli tudi tako, da bomo koga zaslišali in tako iz njega dobili dodatne informacije.

Ghost of Yōtei je videti zanimivo in oboževalci predhodnika zagotovo že slinasto čakajo na datum izida, ki se bo zgodil 2. oktobra. Igra bo sprva ekskluzivno na voljo na konzoli PlayStation 5, čeprav skorajda ni dvoma, da bo kasneje izšla tudi za PC.

Stalker 2 bo letos končno prispel tudi na PlayStation 5

0

Stalker 2 je bila ena redkih večjih iger, ki je ni založil Microsoft in je ekskluzivno izšla na konzoli Xbox Series X in seveda tudi PC-ju, ukrajinski studio GSC Game World pa je pri vprašanjih novinarjev, ali morda načrtuje tudi predelavo za konzolo PlayStation 5, vedno dajal bežne odgovore tipa, da ni nič nemogoče.

Igra je izšla lani novembra in jo je pestilo nekaj večjih problemov, kjer je bila v ospredju predvsem neoptimiziranost ter problemi z umetno inteligenco. Ta je bila pomemben del izvirne trilogije in razvijalec ji je tam nadel ime A-Life, drugi del pa bi moral dobiti še bolj napredno različico, ki pa je ob izidu preprosto ni bilo. To je pomemben primanjkljaj, saj A-Life simulira življenje praktično vseh prebivalcev postapokaliptične okolice, tako da so NPC-ji imeli svoje cilje in so se tudi sami odpravili nanje, brez da bi ob tem imel roke sam igralec, in GSC Game World je to funkcijo v igro končno pripeljal preko zadnje posodobitve, stanje igre pa je zdaj takšno, da so včeraj napovedali tudi predelavo za PlayStation 5.

Najava je bila bolj skopuška z informacijami, saj smo izvedeli samo to, da bo predelava vsebovala tudi namensko podporo za napredno verzijo konzole PlayStation 5 Pro in da bo kontroler DualSense v celoti podprt. Predelava bo izšla enkrat letos in glede na to, da novembra poteče eno leto od originalnega izida, bi znali predelavo dobiti ravno na to obletnico.

GSC Game World je na PlayStation 5 že pripeljal predelave originalne trilogije, ki so tudi del naročnine PlayStation Plus Extra.

NBA 2K26 dobil prvi napovednik

Lahko za igro govorimo, da je resnično dobila svoj prvi napovednik, če ta video ne vsebuje niti enega kadra iz samega igranja ali pa vmesne sekvence? Očitno je odgovor na to pritrdilen, saj 2K spodnji videoposnetek označuje za napovednik igre NBA 2K26, čeprav v njem vidimo samo posnetke resničnih košarkarskih podvigov.

Morda pa posnetkov igranja sploh ne potrebujemo, saj za to franšizo že vsi vemo, kaj nas čaka: odličen model igranja, ki pa ga zamori poplava mikrotransakcij v vseh možnih igralnih načinih – med temi bo zopet zagotovo glavni MyCareer, v katerem razvijate svoj lastni alter ego. Zanimivo je, da je v naslovu omenjen tudi Spike Lee, ki bo očitno zopet sodeloval pri oblikovanju zgodbe v igralnem načinu MyCareer, in stavimo, da bo ta zopet za lase privlečena in v nekaterih pogledih naravnost obupna.

Poanta napovednika je očitno razkritje, kdo vse bo krasil naslovnice teh iger, kar je očitno zelo pomembna stvar. Na standardno verzijo igre je bil uvrščen Shai Gilgeous-Alexander, ki je prvo ime letošnje zmagovalne ekipe Oklahoma Thunder, tip pa je bil razglašen tudi za najbolj koristnega igralca letošnjega prvenstva, nekateri pa mu pripisujejo tudi naziv največjega lastnika fantomskih prekrškov.

Na voljo bo tudi dražja verzija igre Superstar Edition, na njej pa bomo gledali zvezdnika Carmela Anthonyja, dodatno pa bo tu še WNBA edicija igre, kjer bo na naslovnici Angel Reese – pripadnica ženske ekipe Chicago Sky.

NBA 2K26 izide 5. septembra, zanimivo pa je, da bo tokrat igra izšla tudi na novi konzoli Nintendo Switch 2, a bo ta vsebovala starejšo grafično podobo, ki jo najdemo na konzolah PlayStation 4 in Xbox One.

Naročniki servisa PlayStation Plus Extra lahko zdaj uživate v igri Cyberpunk 2077

0

Pisali smo že o tem, da Sony praznuje pomembno obletnico, saj njihov plačljivi servis PlayStation Plus te dni praznuje svojo 15. obletnico. Servis, ki je bil sprva ustanovljen kot neka konkurenčna ponudba Xbox Live, je bil sprva namenjen samo podpori večigralstva, nakar so vsi naročniki mesečno začeli prejemati še “brezplačne” igre. Microsoft je nato šel spet korak naprej s platformo Game Pass, Sony pa je temu udarcu sledil s svojo ponudbo PlayStation Plus Extra in Premium, ki vsak mesec v svoj katalog dodajata nove naslove, ki jih lahko igrate kadarkoli – če boste le vzdrževali plačevanje mesečnih položnic.

Za julij so tako naročniki stopenj Extra in Premium dobili nove dobrote. Najbolj pomembna igra med njimi je že postala na voljo, in sicer prvoosebni RPG Cyberpunk 2077, ki ga je pred petimi leti na trg poslal poljski razvijalec CDPR in si pri tem nakopal nekaj sramote, saj je bila zadeva na konzolah katastrofalno optimizirana. Poljaki so nato leta delali na posodobitvah in danes je Cyberpunk 2077 na konzolah PlayStation 4 in 5 povsem nekaj drugega in predvsem igralnega, zato ga lahko udobno igrate na obeh konzolah. Igra je na servisu PlayStation Plus Extra že na voljo, za dodatne avanture pa si lahko dokupite še dodatek Phantom Liberty – ta je sicer na voljo samo lastnikom konzol PlayStation 5.

Ta mesec bomo dobili še nekaj drugih zanimivih iger. 15. julija se boste lahko pozabavali v igrah, kot so Tropico 6, Risk of Rain 2, New World: Aeternum, Bluey: The Videogame in Planet Zoo, nakar teden kasneje na servis pride še Abiotic Factor. Lastniki dražje naročnine Premium boste poleg vseh prej naštetih iger deležni še klasik Twisted Metal 3 in 4.

Lastniki osnovne naročnine Essential ste svoje darilo že dobili, in sicer je nekaj dni nazaj za igranje postala na voljo igra Diablo 4.

Naslednja 2 tedna lahko brezplačno izkusite vso vsebino igre Destiny 2

Razvijalec Bungie se je nekaj časa zdel kot nekdo, ki se mu preprosto nikoli ne bo treba bati za prihodnost, saj je njihova igra Destiny 2 redno prinašala velike denarce, zaradi česar si je studio lahko privoščil neverjetne poteze, kot je denimo odstranjevanje že izdanih dodatkov za igro, saj je po njihovih besedah postalo vzdrževanje te vsebine preveč zahtevno.

Sveži igralci so bili tako ob igranju kampanje povsem zmedeni, saj originalne zgodbe ni bilo več in tako niso imeli pojma, kam sploh iti in kdo so ti NPC-ji, ki jim zdaj ponujajo nove naloge reševanja galaksije. Bungie se zaradi tega ni preveč obremenjeval, a zdaj so prišli drugi časi, saj je baza igralcev igre Destiny 2 drastično upadla, njihov prihajajoči projekt Marathon pa med prvim alfa testiranjem ni izpolnil pričakovanj igralcev, zato je bil izid zamaknjen na neznani datum.

Marathon tako še dolgo ne bo nared, vmes pa mora studio preživeti prek igre Destiny 2, v katero novači nove igralce. Osnovna igra je sicer že dolgo nazaj postala brezplačna, zdaj pa vas Bungie vabi tudi v zastonjsko igranje vseh do sedaj izdanih dodatkov, tako da lahko pridni igralci brezplačno izkusite lep del vsebine in se ob tem morda tudi prepričate, da je za DLC-je morda vredno naknadno odšteti evre.

Bungie ta dogodek imenuje Open Access, in v njem lahko igrate prav vse izdane dodatke doslej, vključno z najnovejšim The Final Shape, obenem pa lahko preigrate tudi naknadno izdane epizode, ki so del sezone prepustnice. To je res veliko vsebine, za katero ne bo dovolj niti dva tedna igranja, a obenem je dobra novica to, da boste po izteku preizkusa lahko obdržali vse nabrano bogastvo, za nadaljnje igranje pa bo treba te dodatke kupiti. K sreči so ti trenutno znižani na Steamu: odlični dodatek The Witch Queen je denimo posekal ceno za kar –92 % na samo 2,39 €.

Brezplačno igranje je zdaj na voljo na PC-ju ter konzolah PlayStation 4 in 5 ter Xbox One in Series X. Open Access se zaključi 22. julija, a bodite pozorni na naknadno izdane epizode, ki jih bo možno igrati samo do 15. julija, nakar jih bo Bungie zaklenil v svoj »Vault«, kamor so že izginili prej omenjeni začetni dodatki in originalna kampanja.

The Last of Us Part 2 posodobitev omogoča nov način igranja kampanje

0

Razvijalec Naughty Dog je leta nazaj ves čas izdajal sveže naslove, nakar se je njegov tempo drastično upočasnil. Avtor franšiz Uncharted in The Last of Us se je v zadnjih letih osredotočil predvsem na slednjo zombijaško serijo, ki jo je v partnerstvu z HBO-jem preselil tudi na televizijo in se zdaj ponovno vrača k drugi igri The Last of Us Part II Remastered.

Ta je namreč povsem nepričakovano dobila novo posodobitev, ki omogoča nov način izkušnje glavne zgodbe. Naughty Dog se je odločil malce premešati zaporedje dogodkov v kampanji, ki jim zdaj lahko sledimo kronološko, tako da se zdaj Ellijino učenje igranja kitare zdi bolj naravno, potovanje skozi mesto Seattle med menjavanjem vlog Ellie in Abby pa bo ponudilo nove vzporednice njunih avantur in igralci bodo zdaj videli, kako blizu sta bili, da bi se v bistvu že tam srečali.

the last of us

Razvijalec v daljšem zapisu na blogu pravi, da je to kronološko podajanje dogodkov opcijsko in da je novim igralcem še vedno priporočljivo igrati originalno vizijo avtorjev, saj je bil potek dogodkov skrbno načrtovan in svežim prišlekom še vedno nudi najboljši način za izkušnjo zgodbe. Tole je tako samo stranska zabava za tiste veterane, ki so kampanjo preigrali že večkrat in si želijo nekaj novega – za to pa bodo nagrajeni s svežimi trofejami in preoblekami, ki so bile sposojene iz franšize Uncharted.

Televizijska serija The Last of Us je nedavno izdala drugo sezono, a je ta nekatere gledalce močno razočarala. Snemanje tretje sezone je že začrtano, a pri tej ne bo sodeloval avtor franšize Neil Druckmann, ki se bo vrnil k svojim igričarskim obveznostim – Naughty Dog je namreč že nekaj časa nazaj najavil povsem svežo igro Intergalactic, obenem pa dela tudi na dodatnem skrivnostnem projektu.

Mafia: The Old Country pokazala za nekje 9 minut igranja

0

Nov del franšize Mafia izide že naslednji mesec, in čeprav smo za igro do sedaj dobili nekaj napovednikov, kakšnega pravega, ne vnaprej zrežiranega posnetka igranja še nismo dobili. To je zdaj spremenila spletna stran IGN, ki je dobila ekskluzivni dostop do novega igralnega posnetka, ki v obsegu traja nekje 9 minut.

Tudi tale novi video sicer ni povsem sestavljen iz igranja, saj boste prvo minuto gledali v vmesno sekvenco, nakar se bo med minutažo pojavilo še nekaj scen, kjer liki stojijo naokoli in se pogovarjajo. Od igranja tako vidimo samo nekaj vožnje po Siciliji in prikritega smukanja skozi sovražni tabor, kjer prikrito in neprikrito odstranjujemo vojake lokalnega vladarja.

Nič od prikazanega ni videti posebej presenetljivega, in če ste ena tistih oseb, ki je v filmih Boter imela najraje kadre iz ostarele Sicilije, potem boste zagotovo v tej kampanji močno uživali. Na igri Mafia: The Old Country dela razvijalec Hangar 13, ki je pred tem izdelal igro Mafia 3 in predelavo originalne igre, v novem naslovu pa ne bodo skočili v odprti svet, ampak nam bodo poskušali pričarati bolj linearno izkušnjo. To je dobro, saj Mafia naslovi, z izjemo originala, nikoli niso vsebovali res privlačnega odprtega sveta, vendar pa mi je osebno malce vprašljiva izbira lokacije, saj morda vsem ne bo ravno všeč voziti več kot stoletje stare avtomobile, in morda bi bila bolj pametna ideja pričarati bolj moderno izkušnjo – samo predstavljajte si Mafia naslov, ki bi se dogajal v osemdesetih ali pa bi bil morda podoben filmu Dobri fantje.

Mafia: The Old Country izide 8. avgusta, zase pa bo zahtevala nekoliko nižjo ceno, in sicer boste na Steamu za njo odšteli vsega 49,99 €.

Igra House of the Dead 2 dobiva predelavo

0

Zombijevska streljačina House of the Dead 2 nosi v moji igričarski karieri prav posebno čast, saj je bil to prvi PC-naslov, ki sem ga preizkusil, in tega se še danes spomnim, saj sem takrat debelo gledal v neverjetno grafično izkušnjo, ki sem jo lahko preizkusil pri prijatelju in sem jo nato preigral tudi na lastno roko, ko sem vendarle enkrat dobil svoj računalnik.

House of the Dead 2 je še danes slaven, saj je vseboval naravnost obupno glasovno podajanje in je še vedno predmet posmehovanja. A ta streljačina je vseeno vsebovala zanimive stopnje in nasprotnike, razvijalec MegaPixel Studio pa zdaj dela na obnovi, ki je dobila napovednik in datum izida.

Originalna igra je spadala v žanr prvoosebnih “on rails”, kar v praksi pomeni, da igra sama skrbi za premikanje med različnimi lokacijami, na igralcu pa sloni naloga, da po zaslonu postreli vse, kar se premika, in včasih lahko njegovo natančno streljanje razkrije tudi kakšno skrivnost ali pa na stopnji najde bližnjico. Tudi predelava se bo držala tega koncepta, le da bomo zdaj izkusili prenovljeno grafično in zvočno podobo, več koncev in možnost sodelovalnega igranja med dvema igralcema. Na žalost je bilo očitno originalno zvočno podajanje nadomeščeno z bolj profesionalno različico, a potihem upamo, da se bo vseeno dalo nekako vklopiti izvirne glasovne igralce.

MegaPixel Studio je dve leti nazaj predelal tudi originalni House of the Dead, a igralci nad tisto predelavo niso bili preveč navdušeni. Morda jim bo šlo v drugo bolje – to bomo izvedeli na dan izida, ki se bo zgodil 7. avgusta, kopija igre pa bo stala 24,99 €.

Activision zaradi hudih varnostnih težav ugasnil strežnike igre Call of Duty WW2

0

Microsoft in Activision sta začela dodajati starejše naslove franšize Call of Duty na servis Game Pass, a stvari ne potekajo tako tekoče, kot bi si želela, saj je predvsem Activision spoznal kruto resnico: nekatere starejše naslove še vedno prodaja po visoki ceni, a je za to treba delati tudi na posodobitvah.

Zadnji COD, ki je prispel na Game Pass, sliši na ime Call of Duty: WW2, in ta je originalno izšel leta 2017. Igralci so prek njega po dolgem času znova stopili v obdobje 2. svetovne vojne. Igra je 30. junija nato skočila na Game Pass in igralci so z veseljem znova ali pa prvič obiskali kampanjo, nekateri pa so se lotili večigralstva – nakar so tega hitro opustili.

PC-verzija igre ima namreč ogromne težave s hekerji, in ti niso samo tečni z goljufanjem, ampak so začeli tudi izkoriščati varnostne luknje v igri, ki so resnično hude. Igralci so med večigralskimi spopadi začeli poročati o nenavadnih pojavih, ko je igra povsem zmrznila, nakar se je na njihovem PC-ju odprla Beležnica in heker jih je prek nje obvestil, da je dobil dostop do njihovega računalnika.

Ta ranljivost se imenuje RCE oziroma “Remote Code Execution” in je resen problem, saj lahko napadalec prevzame nadzor nad žrtvinim računalnikom – in to preprosto prek igranja Call of Duty: WW2. Takšna ranljivost je bila pred leti opažena tudi v trilogiji iger Dark Souls, zaradi česar je bil Bandai Namco primoran za več mesecev izklopiti strežnike, vse dokler stvar ni bila odpravljena.

Zdaj je v isto smer šel tudi Activision, ki je za Call of Duty: WW2 začasno izklopil PC-strežnike, dokler ne raziščejo zadeve do konca. Enoigralska kampanja je sicer še vedno dostopna, a od večigralstva se boste računalničarji morali vsaj začasno posloviti.

Anime Cyberpunk: Edgerunners dobiva 2. sezono

Poljski studio CD Projekt RED ima trenutno polne roke dela z naslednjim poglavjem franšize Witcher, a vmes niso pozabili niti na Cyberpunk 2077, ki bo prav tako dobil nadaljevanje. Za razliko od igre Witcher 4 je naslednji Cyberpunk še v prototipni fazi, a Poljaki nameravajo ta vmesni čas zapolniti z vsebino, ki jo bomo gledali na Netflixu, saj so na festivalu Anime Expo v Los Angelesu napovedali novo sezono presenetljivo kakovostne serije Cyberpunk: Edgerunners.

To smo na Netflixu gledali leta 2022 in bili navdušeni nad njeno zgodbo ter privlačnimi liki. Novo sezono bo znova ustvaril Studio Trigger, a tokrat režije ne bo nadzoroval Hiroyuki Imaishi, temveč Kai Ikarashi. Ta ni kakšen novinec, saj je sodeloval pri artističnem dizajnu 1. sezone in režiral 6. epizodo Girl on Fire. Ikarashi je v prenosu v živo izjavil, da bo nova sezona sledila sveži skupini junakov.

O datumu izida trenutno še ne vemo ničesar, zato je težko verjeti, da bo 10 epizod nove sezone izšlo že letos. CD Projekt RED vmes ne bo spal, saj je nedavno napovedal svežo posodobitev za igro Cyberpunk 2077, ta pa je trenutno na Steamu znižana na samo 20,99 €, čeprav priporočamo nakup dražje različice Ultimate, ki vključuje tudi odličen dodatek Phantom Liberty.

Death Stranding 2 – nadgrajena igralna formula, ki ohrani glavno idejo originala

Death Stranding je ena tistih iger, ki je igralce razdelila na dva tabora, saj si bodisi igro oboževal ali pa si jo sovražil iz dna duše. Neke srednje poti tukaj ni bilo in njenega ustvarjalca Hideoja Kojimo je treba pohvaliti, da je močno verjel v svojo vizijo, in verjetno je tudi njemu bilo jasno, da njegova kreacija ne bo všeč vsem – niti tistim ne, ki to pomembno igričarsko vizijo navdušeno sledijo še iz časov ustvarjanja poglavij serije Metal Gear Solid.

Osebno sem se tudi sam spraševal, od kod so ljudje lahko tako zaljubljeni v Death Stranding, saj mi je bila sicer ob opisovanju prvega dela zadeva všeč, a je ne bi koval v zvezde. Preprosto je nekaj sproščujočega ob tem, da dostavljaš pakete po postapokaliptični okolici, v kateri prevladuje močan občutek izoliranosti, in najbrž zaradi tega ljudje tudi uživajo v igranju zadev tipa Euro Truck Simulator 2. Sčasoma mi je sicer igranje začelo presedati, saj imam za ponavljajoče igranje neko svojo mejo in dobro režirane vmesne sekvence tega ne morejo premostiti.

Zato za Death Stranding 2 nisem gojil kakšnih posebnih pričakovanj in odkrito povedano se niti nisem veselil preveč igranja, saj moraš za ta tip igralne izkušnje biti v stanju, ko ti nekaj takšnega dejansko “paše”. A zadevo sem po ducatih preigranih urah zapustil presenečen, saj je stvar veliko boljša od pričakovanega in je v vsakem pogledu nadgradnja originala, a je treba že vnaprej povedati, da če se vam je original že ob začetku igranja priskutil, vam tudi drugi del ne bo prinesel kakšnih večjih igralnih užitkov.


NAPOVEDNIK


Razvojna ekipa: Kojima Productions
Založnik: Sony
Platforme: PS5
Nakup: Povezava
Datum izida: 26. junij 2025
Cena: 79,99 €


Poznavanje zgodbe iz preteklika je zaželeno, a ni takšna nuja, da se brez predhodnega znanja ne bi bilo mogoče spraviti v igranje. Norman Reedus oziroma Sam Bridges iz prve igre je tudi tokrat glavni junak, ki se je po uspešno izpeljani misiji iz prve igre umaknil nekam daleč stran in to skupaj z dojenčkom Loujem, ki je zdaj že pravi mali fantič. Seveda mirno življenje ne traja dolgo, saj ga nekako izvoha naša stara znanka Fragile, ki ima zanj novo pomembno vlogo. Organizacija Bridges je namreč zdaj postala preveč komercialna, zato je ustanovila svojo lastno ponudbo dostave paketov Drawbridge, na nas pa je, da preko parih odprav med sabo povežemo Mehiko. To bi morala biti sicer kratka misija, a vmes se zgodi preobrat in kar naenkrat se pred nami odpre veliko večji svet, saj je na naša pleča padla naloga, da v mrežo pripeljemo celotni kontinent Avstralije.

Ta začetni zaplet je izjemno emotiven in Kojima nam tule dostavi zanimiv dogodek, ki je tako tragičen, da naš glavni junak najprej poskuša ignorirati in nekako nadaljevati življenje po starih tirnicah in tudi mi, kot igralec, samo upamo, da se stvar ni zares zgodila in ta občutek upanja držimo praktično celo kampanjo, dokler nam ostali spremljevalci na koncu ne dostavijo resnice. Sam zaključek je sicer srečen, a nekako si želim, da bi Kojima bil tule bolj pogumen, saj bi tako dobili resnično naslov, ki se od blizu loti občutka izgube nekoga bližnjega in kako lahko takšne stvari prebolimo preko stikov z drugimi, a namesto tega gre zaključek v drugo smer.

DEATH STRANDING 2
Svet je tokrat malce manj izoliran, saj med odpravami naletite tudi na druge dostavljavce, ki jih vodi umetna inteligenca.

Od tu dalje se stvari začnejo voziti po ustaljenih tirnicah in v bistvu sem bil kar malce presenečen, kako podobno se dvojka igra v primerjavi z originalom. Pred nami so glavne in stranske misije in pri obeh je cilj nekako isti: dostaviti paket iz ene lokacije na drugo in po možnosti si vmes ne polomiti nog in s tem tudi ne poškodovati paketov. Uspešno opravljene misije nam prinašajo všečke, kar nam nato dviga sloves, med posameznimi odpravami pa lahko pobiramo tudi padli tovor iz strani ostalih igralcev ali pozabljene pakete različnih baz, včasih pa naletimo tudi na surovine, s katerimi lahko gradimo svoje lastne objekte, ki jih nato preko večigralske povezljivosti delimo z drugimi igralci.

Drugačne so tukaj finese, ki mehanike iz prve igre predrugačijo in tako izkušnjo naredijo manj duhomorno. Za začetek je tukaj denimo dejstvo, da dobimo dostop do vozil veliko prej kot v prvem delu in ta lahko tudi znatno nadgradimo. Poleg motorja se lahko usedemo tudi v manjši tovornjak in tega lahko zdaj nadgradimo tako, da ponuja samodejno streljanje sovražnikov, pakete pa lahko poberemo kar sproti, tako da nam ni treba vedno zapuščati vozila. Pot si lahko olajšamo tudi z drugimi zadevami, saj lahko ponovno vzpostavimo železnico ali pa skačemo med različnimi predeli preko ziplina. Igra sicer preferira, da čim več poti opravimo peš, saj s tem tudi nadgrajujemo vzdržljivost glavnega junaka, a osebno sem skoraj cel čas sedel v tovornjaku in zaradi tega kakšnih hudih minusov nisem utrpel.

DEATH STRANDING 2
Tokrat vam pot prečkajo potresi, porasti rek in peščene nevihte – slednja je edina, ki resneje vpliva na igranje, saj vam omeji pogled.

Potovanje dodatno olajša še ogromna ladja DHV Magellan, ki je v bistvu nekakšna prenosna baza in na to boste redno odhajali na počitek in kramljanje s pisano četo raznovrstnih sopotnikov, ta baza pa ima še eno hudo koristno funkcijo. Preko posebne tehnologije namreč lahko plava skozi katran, tako da jo lahko prikličemo na različne točke mape in se tako lahko hitro teleportiramo naokrog. Omejitve pri tem sicer obstajajo in takšna dostava tovora te stane nižje ocene, a včasih se ti preprosto ne da riniti skozi novo večkilometrsko pot in bi rad samo dostavil paket in nadaljeval z zgodbo.

Štorija je tokrat bolje tempirana in me je že na začetku bolj povlekla v dogajanje. Seveda si lahko igralni čas podaljšate vmes tudi z opravljanjem stranskih misij, ki jih je tudi tokrat cel kup, a tudi to ni nujno, zato se lahko bolj ali manj osredotočite samo na glavne misije in te zopet spremlja lepa četa zanimivih oseb z imeni, kot je Tarman – kapetan ladje Magellan, ki je izgubil roko v katranu, zdaj pa lahko zaradi tega čuti tok te črne substance, kar mu omogoča boljšo navigacijo po njej. Tu je tudi lutka Dollman, ki si jo Sam na začetku pripne ob pas, in v bistvu sem od nje pričakoval, da bo na poti postala neka verzija Mimirja iz God of Wara in bo med odpravami povedala kakšno zanimivo stvar o tem svetu. A Dollman je večino časa tiha in ko že kaj izusti, je neka neumna pripomba, da mi je iz hrbta padel kakšen del paketa, medtem ko se kotalim iz gore.

DEATH STRANDING 2
Tudi v Avstraliji poznajo sneg, a ta je tokrat manj moteč kot pa v prvi odpravi.

Med potovanji nam pot zopet prečkajo razbojniki, ki so zdaj lahko tudi robotski, kot vedno pa po nekaterih delih mape stražijo BT-ji. Obe vrsti preprek sta tokrat veliko lažji od prej in mi v bistvu skoraj nikoli niso predstavljale resnega izziva. Sicer se lahko še vedno lotite prikritega pristopa in počasnega premikanja mimo BT-jev ter odstranjevanja banditov iz zasede, a v bistvu za to nikoli nisem čutil potrebe. Igra ti namreč ves čas dostavlja novo orožarno, tako da mi je bilo veliko hitreje, če sem preprosto iztrebil celo bazo nasprotnikov in nato na kamion naložil vse dragocenosti, sovražniki pa niti niso predstavljali kakšnega resnejšega izziva. Tudi BT-ji zdaj niso več tako strašni, saj se lahko preprosto zapeljemo mimo njih in tudi če nas ob tem opazijo, nas v bistvu nikoli niso zmožni dohiteti. Končni rezultat je, da na normalni težavnosti nisem skozi kampanjo niti enkrat umrl, kar je velika razlika v primerjavi z originalom. Osebno za to nimam kakšnih pritožb, saj mi je tiholazenje mimo BT-jev v originalu hitro postalo tečno in zdaj se mi s tem sploh ni treba ukvarjati, zaradi česar sem tudi v samem igranju bolj užival.

DEATH STRANDING 2
Streljanja je tokrat veliko več, a nasprotniki kakšne resne nevarnosti ne predstavljajo.

Death Stranding 2 je celokupno dokaj tipično nadaljevanje, ki vzame ideje predhodnika in jih zgolj nadgradi, ob tem pa ne inovira preveč. Kojima je tokrat igral na varno noto, kar je morda za nekoga presenetljivo, a hkrati je s tem dostavil prečiščeno formulo originala, kar je tudi vse, kar so nekateri igralci od njega zahtevali. Sama zgodba dostavi bolj emotivne trenutke, ki vam znajo, še posebej na začetku, iz očesa izvabiti tudi kakšno solzico, grafična podoba pa je tokrat ena najboljših v igričarski industriji in na konzoli PlayStation 5 Pro ter spodobnem OLED-televizorju je izkušnja naravnost fantastična, k dovršenosti pa prispeva tudi odlična glasbena podlaga ter vrhunsko glasovno podajanje.

Skratka, Death Stranding 2 je odlično nadaljevanje, ki mi je osebno izpolnilo vsa moja pričakovanja, in res upam, da Kojima še ni prestar, da nam dostavi še kakšen del tega izjemno zanimivega in presneto unikatnega sveta.

Senua’s Saga: Hellblade II avgusta dobiva nadgradnjo in prihaja na PlayStation 5

0

Dobro leto nazaj sem se poigraval z igro Senua’s Saga: Hellblade II in spomnim se, da sem igranje zapustil s pozitivnimi občutki. Razvijalec Ninja Theory je spočel naravnost čudovit naslov, in po grafični ekstravagantnosti okoliškega gorovja mu za zdaj lahko konkurenco dela samo nedavni Death Stranding 2. Zadeva je imela tudi nekaj zapomljivih lokacij in kot ljubitelj Vikingov sem imel rad malce drugačen pogled v njihovo kulturo.

To mnenje z mano delijo tudi nekateri igralci na Steamu, kjer igra trenutno nosi oceno “Very Positive“, in čeprav je igra še vedno čudovit grafični naslov, bo grafika postala še lepša zahvaljujoč novi verziji igre Enhanced. Razvijalec je na Steamu zapisal zgolj to, da bodo v igro vrinili novo grafično stopnjo »Very High«, a ob tem niso zapisali, kaj točno bo olepšanega.

Poleg nove grafike bo posodobitev vrnila tudi sistem The Dark Rot, ki smo ga pobliže spoznali v prvi igri. Ta je deloval tako, da se je po vsaki smrti po telesu junakinje Senue začela širiti neka črna snov, in če je ta dosegla glavo, je Senua umrla, mi pa bi morali igro začeti povsem od začetka. A ta sistem dejansko ni deloval v kampanji, saj kljub nenehnemu umiranju nas stvar ni nikoli zares ubila, zato se je The Dark Rot izkazal za prazno grožnjo.

Stvar zna drugače delovati v drugem delu, saj bo vklop tega sistema opcijski, in tako bomo ob vnovičnem umiranju morda zares utrpeli pravo smrt junakinje, kar bi igranju dodalo nov nivo napetosti in igri lastnosti žanra “roguelite”, ki je pri igralcih izjemno priljubljen.

Pravi razlog te nadgradnje sicer tiči v dejstvu, da je to še ena Microsoftova ekskluziva, ki prihaja na PlayStation 5, in obstoječim lastnikom je treba ponuditi vsaj nek razlog, da igro kupijo tudi na novi platformi. Poleg lepše grafike in sistema The Dark Rot bomo dobili tudi izboljšave v fotografskem načinu, med igranjem pa bomo zdaj lahko poslušali komentiranje s strani razvojne ekipe.

Senua’s Saga: Hellblade II Enhanced na novo konzolo prihaja 12. avgusta, obstoječi lastniki na drugih platformah pa boste posodobitev prejeli brezplačno.