🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 17

Razvijalec igre Sifu zdaj dela na adrenalinski verziji nogometa Rematch

0

Mislim, da je vsakemu razvijalcu postalo jasno, da pri ustvarjanju nogometnih simulacij ne moreš konkurirati EA-jevi seriji FIFA oziroma FC, razen če si pripravljen v licence klubov, reprezentanc in oglaševanje zmetati milijone evrov – pa še takrat uspeh ni zagotovljen.

Zato so se začeli rojevati alternativni projekti. Pisali smo že o igri Soccer Kids, ki jo je razvijal ustvarjalec priznane grozljivke Darkwood – na žalost se je kasneje odločil za upokojitev. Zdaj pa je na vrsti še studio Sloclap, ki je predstavil napovednik za svoj prihajajoči projekt Rematch.

Sloclap je do zdaj izdal le en naslov, a na srečo je bil ta odlični Sifu – napredna 3D pretepačina z izvirnimi mehanikami, v kateri si se med igranjem staral, kar je vplivalo tudi na tvojo zmožnost hitrega vihtenja pesti. Tako kot Sifu je tudi Rematch videti izjemno ambiciozen, saj umirjeni igri nogometa doda nekaj hitrosti in zmanjša število igralcev na igrišču. Naenkrat se bosta lahko udarili ekipi v načinu 4v4 ali 5v5, kjer bo poudarek na hitri igri, natančnih podajah, spektakularnih potezah in prodorih. Pozabite lahko na običajna nogometna pravila – tu ne bo sodnikov, ki bi piskali prekrške ali ofsajde.

Poudarek je izključno na akciji, zaradi česar je prikazano videti kot nekakšna različica Rocket League, le da bomo tokrat žogo preganjali peš, in da bodo dejansko prisotni tudi vratarji.

Rematch bo svojo premiero doživel 19. junija, na Steamu pa ga je že zdaj mogoče kupiti po ceni 25 €. Razvijalec bo dan prej zagnal tudi odprto beto, za vabila v predčasna testiranja in prednaročila pa lahko obiščete uradno spletno stran.

Ikuma je presneto prisrčna avantura, ki obenem vsebuje impresivno grafiko

0

Razvijalec Mooneye Studios nas je v preteklosti že razveselil z igro Lost Ember, v kateri smo nadzorovali kup raznolike divjadi. Po šestih letih se vračajo z novim projektom Ikuma, ki je videti še bolj prisrčen od prejšnjega naslova. Že zdaj pa stavimo, da se bo za prikupno podobo skrivala tudi kakšna žalostna zgodba, ki nas bo zadela naravnost v srce.

Ikuma: The Frozen Compass bo sledila fantiču Samu in njegovi zvesti psički Ellie. Dvojec je ujet na neznanem otoku sredi Arktike. Neugodne vremenske razmere bo seveda treba preživeti, zato se bomo morali zanesti na svojo iznajdljivost in raznorazna orodja. Obenem bomo med raziskovanjem okolice naleteli na ostanke človeške ekspedicije, ki je za seboj pustila ogromne barkače, ujete v ledu.

Kar pri Ikumi najbolj pritegne pogled, je njena fantastična grafična podoba. Čeprav deluje prisrčno, je bila zgrajena v pogonu Unreal Engine 5, zato je sneg videti bolj realističen kot kdaj koli prej. Razvijalci so že v preteklosti znali pričarati realistične snežinke, in ne vem, koliko časa sem v igrah Red Dead Redemption 2 in God of War zapravil samo z gazenjem po visokem snegu – a Ikuma gre v tem pogledu še korak dlje. Med plezanjem po ledenih stenah krušimo delce ledu, plovba s čolnom skozi zamrznjeno morje pa je tako realistično predstavljena, da bi najraje pograbil odejo že ob gledanju napovednika.

Ikuma: The Frozen Compass je za tako majhno ekipo, kot je Mooneye Studios, res impresiven naslov, ki me je v tem pogledu nekoliko spomnil na Kena: Bridge of Spirits. Igra je sicer že na voljo na Steamu za dodajanje na seznam želja, a je izid še daleč – pričakujemo jo lahko šele nekje v letu 2026.

Days Gone Remastered pokazal nov igralni način Horde Assault

0

Šest let stari naslov Days Gone bo še ta mesec prejel predelavo za konzolo PlayStation 5 in PC. Poleg nekoliko izboljšane grafične podobe bomo dobili tudi nekaj novih igralnih načinov, ki nakup nadgradnje naredijo vsaj nekoliko smiseln. Tako se bodo največji mojstri lahko preizkusili v igranju s samo enim življenjem – če naš junak Deacon na tej težavnosti umre, igralec izgubi čisto vse in mora kampanjo začeti povsem od začetka.

Zanimiv je tudi ločen igralni način Horde Assault, ki v ospredje postavi eno največjih privlačnosti originalne kampanje. Days Gone se namreč odvija znotraj postapokaliptičnega sveta, zato so zombiji naši zvesti spremljevalci. Posamezni nemrtvi ne predstavljajo večjih težav, a na določenih delih zemljevida lahko naletimo na posebne lokacije, ki vsebujejo horde zombijev. In s tem res mislim horde – toliko jih je, da lahko igralca dobesedno preplavijo, zato je za njihovo iztrebljanje potrebno veliko predhodnega načrtovanja, pomaga pa tudi kanček sreče.

Horde Assault je razširjena verzija te ideje, le da boste tokrat lahko sami izbrali svojega junaka, nato pa se boste morali soočati s čedalje težjimi valovi zombijev, med katerimi se kasneje pojavijo tudi presneto napadalni Breakerji in nemrtvi medvedi. Poleg novih vrst zombijev boste lahko izbirali med 20 različnimi orožji, za dodatno popestritev igranja pa boste lahko izbrali opcijske izzive, kot sta na primer Exploding Freakers, kjer vsak zombi ob smrti eksplodira, ali pa Unlimited Stamina, ki vašemu junaku omogoča neskončno vzdržljivost.

Način Horde Assault boste začeli bolj revno opremljeni, a s premagovanjem izzivov boste dobili dostop do motorja, prek katerega boste lahko hitro prišli do škatel z zalogami. Te bodo poleg streliva vsebovale tudi naključno novo orožje za lažji boj proti napadalcem.

Zadeva se sliši kot zabavna popestritev osnovne kampanje – če ste v njej največ časa preživeli prav pri iztrebljanju hord zombijev, se boste gotovo zabavali tudi v tem načinu.

Days Gone Remastered izide 25. aprila za PlayStation 5, PC-igralci pa boste novo vsebino prejeli prek brezplačne posodobitve Broken Road. Zanimivo bo videti, kaj točno namerava Sony storiti s to franšizo, ki se ji je dolgo izogibal, a je igra v zadnjih nekaj letih precej pridobila na priljubljenosti. Uradna subreddit skupnost šteje več kot 121k članov, kar je za šest let star enoigralski naslov vsekakor hvalevreden dosežek, igra pa na Steamu nosi skupno oceno “Very Positive“.

Umrl je Bill Roberts, glas Diega iz Gothica in Vesemirja iz Witcherja

Od nas se je poslovil delček mladosti marsikaterega nekoliko starejšega igričarja – v 80. letu starosti je umrl William Roberts, ki je v svojem življenju ustvaril vrsto prefinjenih glasovnih nastopov. Igralci si ga bomo najbolj zapomnili po vlogi Diega v igri Gothic 1 in Vesemirja v trilogiji iger The Witcher.

Bill je bil Američan, a je svojo kariero ustvaril v Združenem kraljestvu, kjer se je posvetil odrskim nastopom. Skupaj z bivšo ženo sta vodila dve gledališči. Vendar je imel Bill takšen talent, da mu ni bilo usojeno ostati v ozadju – njegov globok in izjemno umirjen glas mu je odprl vrata v številne projekte. Bral je knjige, snemal zvočnice, leta 2001 pa vstopil tudi v svet iger in v Gothic 1 posodil glas Diegu. Ta lik je v igri eden najpomembnejših, saj ga igralec sreča že takoj na začetku, nato pa nas vodi skozi vsa poglavja – marsikdo bi ga lahko označil za nekakšno očetovsko figuro. Gothic 1 je sicer imel precej raznoliko kakovost glasovnega podajanja, nekateri deli so izpadli kar amatersko, zato je bil profesionalni nastop Billa še toliko bolj izstopajoč. Na žalost se razvijalec Piranha Bytes za Gothic 2 ni odločil za enakega glasovnega igralca, kar je bila – in še vedno je – precej bizarna odločitev. Tudi prihajajoča predelava prve igre bo vsebovala drugega glasovnega igralca.

Morda najbolj slavna Billova vloga je sledila nekaj let kasneje, ko je v igri The Witcher nastopil kot Vesemir – še ena očetovska figura, ki nas tokrat spremlja skozi celotno trilogijo. Razvijalcu CD Projekt RED je bil njegov nastop tako všeč, da so ga vključili tudi v Cyberpunk 2077, kjer je posodil glas Viku – še enemu liku, ki ga srečamo na začetku in nam skozi igro stalno nudi pomoč in nasvete.

Pravzaprav me je presenetilo, da njegova smrt ni bila bolj odmevna – od nas se je poslovil že februarja, a razen osmrtnice na spletni strani The Guardian se je njegovega življenja dotaknil le še uradni X-račun igre The Witcher, ki mu je namenil lepo posvetilo. Bill za sabo pušča partnerico Carolanne Lyme, hčerko iz prejšnjega zakona Emily ter dva vnuka, Luka in Juliana.

PlayStation Extra aprila: Hogwarts Legacy in hvaljeni Blue Prince

0

Aprilska ponudba servisa PlayStation Plus je dokaj privlačna, saj se je Sony odločil vanjo zapakirati kar nekaj zanimivih iger. Govorimo o stopnjah naročnin Extra in Premium, ki za razliko od Essential ponujata bogat katalog vedno dostopnih iger in dodatno knjižnico starejših naslovov, ki jih lahko pretočno igrate na svojih konzolah.

Najpomembnejša pridobitev tega meseca je zagotovo Hogwarts Legacy, ki je izšel leta 2023 in pokazal talent studia Avalanche Software. Gre za igro, ki se odvija v svetu Harryja Potterja, le da se zgodba dogaja približno sto let pred njegovim rojstvom – kar je razvijalcem dalo proste roke pri ustvarjanju zanimivega odprtega sveta s številnimi stranskimi aktivnostmi. Igralcem so se tako končno uresničile želje, da se z metlo zapeljejo nad Bradavičarko.

Ta mesec na servis prihaja tudi drugi del igre Lost Records: Bloom & Rage. Duhovni naslednik serije Life is Strange izpod rok razvijalca Don’t Nod prikaže zanimivo pripoved o skupini deklet, ki v devetdesetih ustanovijo svojo glasbeno skupino in med odraščanjem naletijo na nenavaden dogodek, ki za vedno spremeni njihova življenja. Kot odrasle ženske se znova srečajo leta 2022 in se v spominih vračajo na usoden dan. Igra med igranjem preklaplja med dvema časovnima obdobjema.

PlayStation Extra ta mesec ponuja še igre EA Sports PGA Tour, simulacijo restavracije PlateUp! in večigralsko streljačino Battlefield 1, ki vsebuje tudi enoigralsko kampanjo – gre za eno redkih iger, ki dogajanje postavi v obdobje 1. svetovne vojne. Vsi zgoraj omenjeni naslovi bodo na voljo od 15. aprila, a še prej prihaja prijetno presenečenje.

Govora je o igri Blue Prince, za katero pred kratkim večina igralcev še ni slišala, odkar pa so se pojavile prve recenzije, o njej kroži veliko govoric, saj povsod prejema najvišje ocene. Gre za igro z reševanjem ugank in roguelike elementi, ki je opisovalce tako navdušila, da na Metacriticu trenutno drži oceno kar 92. Priznani novinar Jason Schreier ji je celo pripel oznako “ena od najboljših iger vseh časov”, kar je vsekakor velik poklon s strani tako izkušenega glasnika industrije. Blue Prince bo na voljo za igranje od 10. aprila, istega dne pa prihaja tudi na servis Game Pass.

Predator dobiva risano serijo v kateri bo ljudi lovil skozi stoletja človeške zgodovine

0

Krvoločni vesoljski bojevnik Predator se je v kinih prvič pojavil leta 1987 in si enakomerno izmenjeval udarce s Schwarzeneggerjem, nakar je Hollywood poskušal izkoristiti njegovo ime, a so bila vsa nadaljevanja narejena precej na hitro, zato o kakšni resni kvaliteti ni bilo govora. Poskušali so ga celo spariti s Xenomorphom iz franšize Osmi potnik, kar nam sicer ni prineslo kakšnih spektakularnih filmov, smo pa zaradi tega dobili dvojec kar dobrih prvoosebnih streljačin.

Predator si je spoštovanje do svojega imena povrnil šele leta 2022 v filmu Prey. Režiser Dan Trachtenberg je s tem projektom pošteno presenetil tako kritike kot tudi gledalce. Disney mu je nato naložil nalogo nadaljnjega razvoja franšize in iz tega se je rodila risana serija Predator: Killer of Killers, v kateri bo nevarni lovec skočil v človeško zgodovino in se pomeril z najbolj mogočnimi človeškimi bojevniki.

Gledali bomo dvobojevanje Predatorja z Vikingi, nakar bomo v naslednji epizodi skočili v starodavno Japonsko, kjer se bo pomeril s samuraji, za konec pa nas čaka še spopad v 2. svetovni vojni. Slednje merjenje moči bo še posebej zanimivo, saj nam bo Predator pokazal tudi sposobnosti letenja znotraj svojega zračnega lovca, ki je tako napreden, da lahko nasprotnika prek nekega kabla kar povleče iz kabine.

Serijo Predator: Killer of Killers bomo lahko gledali na pretočnem servisu Disney+ od 6. junija dalje. To pa ni edini projekt letos, v katerem bo osrednjo vlogo igral ta krvoločni lovec. Dan Trachtenberg je namreč dobil tudi priložnost za razvoj nadaljevanja filma Prey, ki se bo tokrat imenoval Predator: Badlands. V glavni vlogi bo nastopila Elle Fanning, in za spremembo tokrat ne bomo gledali boja med človekom in Predatorjem, saj bo dvojec sklenil partnerstvo. Film bomo v kinih gledali od 7. novembra dalje, zaenkrat pa še čakamo na prvi napovednik.

Hades 2 bo ob izidu pri konzolah ekskluziven za Nintendo Switch 2

Nintendova konferenca je bila za nekatere razočaranje, saj Japonci niso pokazali kaj preveč ekskluziv, ki bi jih razvili njihovi lastni studii. Še vedno mi ni jasno, zakaj nismo dobili niti dražilnika za novega Maria, je pa Nintendo veliko več pokazal pri ponudbi zunanjih razvijalcev, ki so bili morda celo glavna zvezda predstave.

Pisali smo že o igri The Duskbloods, ki jo za Nintendo Switch 2 razvija studio FromSoftware, na Nintendovi konferenci pa smo dobili tudi nekaj sekund dolgo predstavitev težko pričakovane igre Hollow Knight: Silksong. Med naborom naslovov zunanjih razvijalcev si je nekaj časa na odru prislužil tudi Hades 2, za katerega je razvijalec Supergiant Games potrdil, da bo ob izidu med konzolami ekskluzivno zavezan konzoli Nintendo Switch 2, obenem pa se bo pojavil tudi na originalnem Switchu.

To v bistvu ne bi smelo biti tako veliko presenečenje, saj je tudi prvi Hades najprej izšel na PC-ju in konzoli Nintendo Switch, nato pa se je šele kasneje preselil na Xbox in PlayStation. Kljub temu so nekateri upali, da je igra od takrat postala tako uspešna, da se razvijalcu ne bi bilo treba ekskluzivno zavezati samo enemu konzolnemu ekosistemu. A očitno je Nintendo dovolj na široko razprl mošnjiček, da je razvijalca pridobil na svojo stran. Hades 2 bomo tako ob izidu lahko igrali samo na PC-ju in Nintendo Switch 2, a datum končne verzije zaenkrat ostaja neznanka.

Potrjeno je sicer bilo, da bo igra v finalni obliki izšla enkrat leta 2025. Na PC-ju je sicer že od maja 2024 na voljo v programu Early Access in jo lahko na Steamu kupite po ceni 28,99 €.

The Last of Us Part 2 Remastered na PC-ju deluje veliko bolje kot pa prvi del

0

Franšiza postapokaliptičnih iger me spremlja že celo večnost, saj o njej neprestano pišem recenzije in novice, kar je impresivno glede na to, da smo skupno dobili samo dve igri, ki pa jih je nato razvijalec Naughty Dog neprestano predeloval. Original je davno tega izšel na konzoli PlayStation 3, bil nato predelan za PlayStation 4, nakar smo dobili posebno različico Part I, ki smo jo najprej gledali na konzoli PlayStation 5, nato pa še na PC-ju. Po podobni poti je šel Part 2, ki je v samo petih letih od izida doživel že tri različne verzije – zadnja od teh se je nedavno pojavila tudi na PC-ju.

Tega sem malce potestiral tudi jaz in z veseljem lahko zapišem, da se stvar na računalnikih obnese veliko bolje kot predelava prvega dela, ki je bil v tem smislu katastrofa in je potreboval cel kup popravkov, preden je prešel v sprejemljivo stanje. Sam sem igro testiral na zdaj že malce starejšem PC-ju, ki vsebuje grafično kartico RTX 3070 in procesor Ryzen 5800X3D, in kakšnih problemov z optimizacijo nisem imel. Pri normalni ločljivosti 2560 x 1440 sem pri visokih grafičnih nastavitvah dosegal 60 sličic na sekundo, za še bolj stabilno delovanje pa mi je pomagal še DLSS.

Predelava sicer nima zaklenjenih sličic na sekundo, tako da lahko tisti z močnejšimi konfiguracijami do konca izkoristijo osveževalno frekvenco svojih monitorjev. Pojavil se je celo trik, kako še nadaljnje pridobiti dodatno število sličic na sekundo, a boste morali za to izklopiti funkcijo Rebar. To pa lahko naredite preko BIOS-a, kar je nadležno, saj Rebar pri nekaterih drugih igrah pripomore k višanju sličic na sekundo.

Za predelavo je poskrbel studio Nixxes, ki si je pri teh projektih do zdaj nabral že toliko izkušenj, da je na PC-ju začel optimizacijo prilagajati za izjemno popularni, a v svoji srži že leta stari Steam Deck. Stvar sem poskusil tudi sam in presenečeno ugotovil, da lahko dosegam med 30 in 40 sličic na sekundo – seveda z vklopljeno tehnologijo FSR, ki sem jo tule lahko nastavil na “Quality”.

the last of us
Akcija je še vedno vrhunska in jo zdaj lahko spremljate z odklenjenim številom sličic na sekundo.

Kar se optimizacije tiče, glede igre nimam nekih večjih pritožb in očitno pri tem nisem sam, saj so igralci veseli že tega, da stvar deluje bolje kot prvi del. Zato igra trenutno na Steamu po več kot 5.000 recenzijah uporabnikov drži oceno “Very Positive“.

Kar se zadeva same vsebine, nimam na tem mestu zapisati ničesar res novega, in tako je stvar skoraj enaka verziji za PlayStation 5. Nekaj razlik vseeno je, saj je PC-verzija ob izidu dobila večjo vsebinsko posodobitev 2.0.0, ki je skočila tudi na različico igre za PS5, s sabo pa prinaša nove igralne razrede za igralni način No Return, v katerem so se pojavile tudi nove trofeje. Ob tem smo za Ellie dobili tudi novo preobleko, in sicer usnjen jopič, ki se napaja iz igre Intergalactic: The Heretic Prophet – novega projekta razvijalca Naughty Dog.

the last of us
Igranje na Steam Decku je sicer podprto, a tole mojstrovino je skoraj nujno izkusiti na nekem večjem ekranu.

Pred kratkim je igra prejela tudi prvi popravek, ki je namenjen specifično PC-verziji igre. Stvar v obsegu meri samo nekaj megabajtov, a popravi pomembne stvari – tako da je merjenje z miško zdaj še bolj precizno, dodana pa je bila tudi opcija za prilagajanje ostrine slike ob vklopljenih tehnologijah DLSS in FSR.

the last of us
Predelava je prišla ravno ob pravem času, saj smo trenutno vsi na trnih glede nove sezone televizijske serije, ki bo premiero dobila že čez nekaj dni.

The Last of Us Part 2 Remastered je tako uspešno preživel svoj prehod na PC in na Steamu si ga lahko privoščite po malce nižji ceni – 50 €. Dodaten bonus je tudi dejstvo, da Sony sicer ponuja vpis v PlayStation račun, a ta za igranje Steam verzije ni nujen.

Predelava igre The Elder Scrolls: Oblivion naj bi izšla enkrat ta mesec

0

Priznam, da sem že malce sit pisanja o predelavi igre The Elder Scrolls: Oblivion, o kateri poslušamo že dolgo, a ostaja zgolj pri govoricah. Čeprav je več vidnih imen v igričarski industriji potrdilo njen obstoj, pa sta Microsoft in Bethesda še vedno povsem tiho. Glede na zadnja poročanja naj se to ne bi spremenilo vse do samega izida igre.

Novinar Jeff Grubb je kot prvi poročal o predelavi, zdaj pa je v zadnjem podkastu Power Block te govorice še enkrat potrdil. Po njegovih virih naj bi igra izšla enkrat aprila. V bistvu lahko uradno najavo pričakujemo vsak hip — Microsoft naj bi se namreč odločil za t. i. “shadow drop” izid, kar pomeni, da bo igra na nek naključen dan kar naenkrat dobila napovednik z obvestilom, da je že na voljo za igranje.

Ta pristop se je Microsoftu že obrestoval — spomnimo se Hi-Fi Rush, ki je izšla na enak način in postala uspešnica. Čeprav je Microsoft nato pravice in razvijalca predal naprej, je uspeh verjetno dovolj velika spodbuda, da isti recept ponovijo tudi pri Oblivionu.

Kakšna bo predelava videti v končni fazi, je za zdaj še neznanka. Projekt naj bi bil sprva zamišljen kot blaga grafična obnova, a naj bi razvijalec Virtuos Studios medtem celotno kampanjo prenesel v pogon Unreal Engine 5. To naj bi prineslo tudi spremembe v igralnih mehanikah, ki bodo bolj privlačne za novo generacijo igralcev.

oblivion

Na skorajšnjo napoved projekta morda nakazuje tudi nekaj skrivnostnega dogajanja na Steamu. Igralci so opazili, da so bili z uradne strani Deluxe izdaje odstranjeni vsi napovedniki – ostale so le slike. Takšno urejanje več kot deset let stare ponudbe je nenavadno. Še bolj čudno pa je, da se enake spremembe niso zgodile pri Game of the Year izdaji, ki še vedno vsebuje napovednike.

Zaenkrat nam ne preostane drugega kot čakanje na uradno potrditev. Tudi če se govorice izkažejo za neresnične, pa lahko tolažbo najdemo pri skupnosti modderjev, ki že dolgo ustvarja projekt Skyblivion. Ta bo v predelavi Obliviona poskrbel za svojo različico, izid pa je napovedan za leto 2025.

Napovednik za Misija: Nemogoče – Zadnje maščevanje je presneto impresiven

0

Prav zanima me, ali je Tom Cruise, ko je leta 1996 izdal prvi film iz franšize Misija: Nemogoče, sploh pomislil, da bo te filme snemal še skoraj 30 let kasneje — in da bodo postali odličen izgovor za potešitev njegove adrenalinske lakote. Še danes, pri 62 letih, namreč sam snema svoje kaskaderske prizore.

Verjetno takrat tudi nihče ni pričakoval, da bo ta filmska franšiza, zasnovana po seriji iz leta 1966, postala tako izjemno priljubljena in bi si lahko enakovredno izmenjevala udarce s prestižno licenco James Bond — ter jo na nekaterih področjih celo presegla. Do zdaj smo dobili sedem filmov, noben od njih pa ni bil za odmet. Osmi del, Zadnje maščevanje, pa glede na napovednik obeta najbolj impresivno poglavje doslej.

Video napovednik lepo predstavi zgodovino agenta Ethana Hunta. V njem lahko znova vidimo tisti slavni prizor, kjer se po vrveh spusti skozi strop in se za las izogne alarmom. Nato pa sledijo novi podvigi — v zadnjem filmu bo Ethan veliko tekal, za svoje ekspedicije pa bo dobil celo letalonosilko.

Navduši tudi igralska zasedba, kjer v ospredju ostaja seveda Tom Cruise, a skoraj vsak kader prikaže znan obraz: Hannah Waddingham iz Ted Lasso, Tramell Tillman iz serije Severance, Nick Offerman iz Parki in rekreacija in seveda Simon Pegg, ki je prvič nastopil v tretjem delu franšize in je od takrat njen stalni član.

Ethan se je v prejšnjem filmu postavil po robu zlobni umetni inteligenci, ta boj pa se bo zdaj nadaljeval. Svoje sposobnosti bo moral znova pokazati — tako v zraku kot pod vodo. Čaka ga ogromno tekanja, kjer šteje vsaka sekunda, eksplozije pa bodo seveda njegov redni spremljevalec.

Misija: Nemogoče – Zadnje maščevanje bo popoln izgovor za ponovni obisk kina — na sporedu od 23. maja dalje.

Devil May Cry prispel na Netflix in nato odebelil še igralno bazo na Steamu

0

Založniki in razvijalci videoiger so v zadnjih letih dobili pametno idejo glede širjenja svojih licenc ter kako lahko takšne poteze blagodejno vplivajo tako na prepoznavnost znamke kot tudi na rast prodaje. Kako se temu streže, nam je najprej pokazal razvijalec CD Projekt RED, ki je serijo knjig Veščec prek trilogije iger The Witcher popeljal do svetovne slave. Ta uspeh je nato spodbudil Netflix k ustvarjanju priljubljene serije, ki je pri igralcih ponovno vzbudila željo po igranju iger, kar se je odrazilo v njihovi povečani priljubljenosti na Steamu.

Podobno se je zgodilo, ko je igra Cyberpunk 2077 dobila svojo anime priredbo. Tudi sam sem že dolgo nazaj padal pod podobne vplive – ne morem vam povedati, kolikokrat sem po ogledu kakšnega Vojnozvezdnega filma šel ustvarjati novega junaka v Knights of the Old Republic.

Formulo so nato posvojili tudi drugi založniki, še posebej pa jo ima rad Capcom. Ta je z Netflixom v preteklosti že sodeloval pri seriji Dragon’s Dogma, 3. aprila pa je na spored prišla nova serija Devil May Cry. Gre za franšizo, ki je bila nekoč izjemno priljubljena, a od njenega zadnjega dela je minilo že šest let.

Kljub temu spomini niso zbledeli in očitno serija uživa dobro gledanost, kar se je odrazilo tudi pri prodaji na Steamu. Devil May Cry 5 je trenutno 12. najbolje prodajan naslov na Steamu, pred dvema dnevoma pa ga je hkrati igralo več kot 13k igralcev. Dobro kaže tudi paketu predelav Devil May Cry HD Collection, ki je na 20. mestu in je prav tako pred nekaj dnevi dosegel več kot 6k sočasnih igralcev.

Te številke kažejo, da franšiza še zdaleč ni mrtva. Za porast priljubljenosti pa ni zaslužna le Netflixova serija, ampak tudi konkretni popusti. Če ste si od nekdaj želeli gledati kopico slaboritnežev, ki se z zabavnimi orožji in frajerskimi enovrstičnicami borijo proti trumam demonov, je zdaj idealna priložnost. Devil May Cry 5 je trenutno znižan za 75 % na 7,49 €, medtem ko je Devil May Cry HD Collection na voljo za 9,89 €. Za popolnejšo izkušnjo lahko kupite paket Franchise Pack, ki za 19,89 € poleg omenjenih iger, vključuje še Devil May Cry 4.

Tu pa je še nesrečni DmC Devil May Cry, v katerem spremljamo mlajšega Danteja. Igra pred več kot desetletjem igralcev ni prepričala, a se je njen status medtem spremenil. Danes na Steamu nosi oceno “Very Positive”, kupite pa jo lahko za 7,49 €.

Capcom, bi zdaj morda končno lahko dobili kakšno novico glede potencialnega nadaljevanja?

Bungie draži z Marathonom – igralni napovednik prihaja kmalu

0

Razvijalec Bungie je dolgo veljal za studio, ki mu je malo mar za igričarske trende, saj je prek svoje večigralske streljačine Destiny 2 služil takšne denarce, da se mu niti ni mudilo z razvojem naslednika. Nato pa se je čez noč pojavila novica, da je vodstvo zgrešilo finančne cilje kar za 45 %, in hitro so v pisarnah zazvonili alarmi, čemur je seveda sledilo odpuščanje. Kar naenkrat tako Bungijev naslednji projekt Marathon ni bil videti kot zgolj nek stranski projekt, za katerega si lahko vzamejo svoj ljubi čas, ampak se je na njegova pleča preselilo ogromno pričakovanj – tudi takšna, povezana z obstojem samega studia.

Marathon je svoj prvi (in edini) napovednik dobil leto dni nazaj ob najavi, od takrat pa o njem nismo slišali nič konkretnega – razen tega, da Bungie na njem še vedno dela. Vmes so razvili dovolj vsebine, da se je zdaj začelo draženje s prikazom prvega igralnega napovednika.

Razvijalec je najprej začel dražiti prek različnih družabnih omrežij, pojavil pa se je tudi Discord kanal, na katerem so člani lahko iskali sledi glede morebitne najave naslednje Bungijeve igre. Nato je uradna spletna stran doživela popolno prenovo – tam zdaj najdete gumb Play, ki vas na YouTubu preusmeri na kratki dražilnik. Ta pa naj bi gledalce pripravil na igralni napovednik, ki ga bomo lahko spremljali 12. aprila ob 19.00 – tako na YouTubu kot tudi na Twitchu.

Dražilnik nam še enkrat predstavi vizualno podobo Marathona, ki bo močno stavil na kričečo živo zeleno barvo in sintetična bitja, videti kot organske tvorbe, prek katerih je nekdo napel gumo. Videz igre je vsekakor nekaj posebnega – zdaj pa le upamo, da bo tudi igralna formula enako privlačna. Osebno upam, da se je Bungie vsaj malce vrnil na stara pota franšize Halo in da bo Marathon vseboval tudi kakšno enoigralsko kampanjo.

YouTuber aretiran, potem ko je izoliranemu plemenu podaril Coca-Colo

0

Kako daleč bi šli vplivneži za ustvarjanje nove vsebine? Zdi se, da se te meje neprestano premikajo – in to velja tako za tiste, ki že imajo ogromno občinstvo in želijo njegovo pozornost ohraniti, kot za tiste, ki svojo spletno kariero šele začenjajo in potrebujejo nek podvig, da bi oči javnosti preusmerili nase.

24-letni YouTuber Mykhailo Viktorovych Polyakov, ki je kljub priimku Američan, spada med tiste, ki so še na začetku kariere – čeprav je za svojo slavo že v preteklosti počel precej tvegane stvari. Pred pol leta se je odpravil v Afganistan obiskat Talibane, se z njimi fotografiral s polavtomatskim orožjem in mačetami ter želel od blizu spoznati njihovo življenje – čeprav je bil ves čas le sekundo oddaljen od tega, da ga vzamejo za talca.

Ti videoposnetki so na njegovem kanalu Neo-Orientalist nabrali nekaj tisoč ogledov, kar zanj očitno ni bilo dovolj. Slaba dva tedna nazaj je tako naredil nekaj še bolj ekstremnega: z napihljivim čolnom se je podal preko Indijskega oceana in obiskal otok Severni Sentinel, kjer živi izolirano pleme Sentinelcev. Ti praktično nimajo stikov z zunanjim svetom – in indijska vlada se trudi, da bi tako tudi ostalo. V preteklosti pa so se že zgodile izjeme: leta 2006 sta dva ribiča pomotoma priplavala na obalo in bila ubita; leta 2018 pa je ameriški misijonar John Allen Chau poskušal plemenu predstaviti krščanstvo. Tudi ta obisk se ni končal srečno – Johna so zasuli s puščicami, njegovo truplo povlekli na otok, nato pa se je za njim izgubila vsaka sled.

Mykhailo je vse to zagotovo vedel, a se je kljub temu spustil v nevarno avanturo. Z gumenjakom je prispel do otoka, nato pa po njem razporedil različna darila, kot sta kokos in dietna Coca-Cola. Sentinelcev ni bilo na spregled. Razočaran se je usedel nazaj v čoln in odrinil od obale, nato pa s piščalko poskušal pleme privabiti iz zavetja – a tudi to mu ni uspelo.

Pametne vsebine tako sicer ni posnel, si je pa za nekaj časa našel novo nastanitev. Indijskim oblastem njegov izlet ni bil preveč všeč, zato so ga kmalu po pristanku v Port Blairu aretirali. Sojenje ga čaka 17. aprila. Zaradi kršitve zakonodaje ga čaka zajetna denarna kazen, možna pa je tudi do petletna zaporna kazen.

Minecraft film postal najbolj finančno uspešna igričarska predelava

0

Ko je bil film Minecraft prvič najavljen, sem se – tako kot večina ljudi po svetu – najprej vprašal, zakaj bi kdo to sploh delal in kako bi se končni produkt predelave igre, ki se vrti okoli neprestanega ustvarjanja vsebine in kreativnosti igralca, obnesel v kinodvoranah. Nakar mi je hitro postalo jasno, da je Minecraft ena najbolj priljubljenih licenc na svetu in da bo zaslužek ogromen, če le prvi napovednik ne bo popolna katastrofa.

A napovednik je pokazal kvaliteto, zato je bil nadaljnji razvoj dogodkov povsem logičen. Minecraft film, ki ima podobno neizviren naslov kot Brata Super Mario Film, je pretekli vikend izšel in pričakovano zatresel kinodvorane po celem svetu. Film je samo v ZDA zaslužil 157 milijonov dolarjev, na mednarodnem trgu pa še dodatnih 144 milijonov, kar končno številko postavi na presneto impresivnih 301 milijon dolarjev.

S tem je Minecraft porušil rekord prejšnjega filma, ki je nastal na podlagi igričarske licence – ta pa je pripadal že omenjenemu Brata Super Mario Filmu, ki je v istem času zaslužil “le” 204 milijone ameriških zelencev.

Kritiki do filma sicer niso bili prijazni, saj na IMDb-ju nosi zgolj oceno 6,1/10, na Rotten Tomatoes pa 47 %, a gledalci so nad prikazanim precej bolj navdušeni in so filmu skupno podelili oceno 87 %.

Uspeh filma je prinesel nekaj oddiha tudi filmskim studiem, ki se že dlje časa borijo s težavo privabiti gledalce v kina. Warner Bros. ni škrtaril in je za ustvarjanje Minecraft filma privabil igralce, kot so Jack Black, Jennifer Coolidge in Jason Momoa, poleg njih pa smo bili priča impresivnim posebnim učinkom, ki svet igričarskega Minecrafta uspešno prenesejo v filmski format.

Minecraft film bomo še nekaj časa lahko gledali po kinih v Sloveniji, ko pa bo stvar naposled skočila v pretočni format, ga bomo lahko gledali prek servisa Max.

Assassin’s Creed Shadows – stara igralna formula v novi preobleki

Počasi izgubljam upanje, da bo založnik Ubisoft res še kdaj pošteno prevetril svojo najbolj dobičkonosno franšizo Assassin’s Creed. Temu ni bilo vedno tako, saj je šla ta serija med svojim obstojem skozi vsaj eno večjo igralno spremembo in ta se je zgodila leta 2017, ko je izšlo poglavje Origins, takrat pa se je tudi začela nova era te franšize, ki nas je postavila na res titanske mape, nakar smo skozi naslednje dele dobili samo še finomehanične popravke že obstoječe igralne formule.

To je nekaterim očitno ustrezalo, saj je vsak naslednji del podrl rekorde glede prodanih kopij, vendar je tudi največjim privržencem postalo jasno, da bo treba kmalu vse skupaj spet malce spremeniti in dostaviti nekaj novega. Igralci so upe polagali v poglavje Shadows in to igro je tudi Ubisoft predstavil kot nekakšno svežo ero te serije, a vas žal moram razočarati, da temu ni tako. Assassin’s Creed Shadows je namreč naslov, ki bo igralcem prejšnjih delov Odyssey in Valhalla še kako znan, le da se tokrat ne boste podili po evropski pokrajini, ampak boste skočili med ninje in samuraje starodavne Japonske. Srčika igranja tako v srži ostaja nespremenjena in tudi s tem ni nič kaj groznega narobe, a če ste eden od tistih igralcev, ki ste se do zdaj prenažrli formule novejših Assassin’s Creedov, potem vam tudi Shadows ne bo ponudil ničesar res novega.


Razvojna ekipa: Ubisoft
Založnik: Ubisoft
Platforme: PC, PS5, XSX
Steam: Povezava
Datum izida: 20. marec 2025
Cena: 69,99 €


NAPOVEDNIK


Uvodu spektakularnosti ne manjka. Stopimo v škornje temnopoltega junaka z imenom Yasuke, ki kot suženj Portugalcev prispe v Japonsko in čeprav tip dobesedno samo kleči in molči, zaradi tega postane na moč privlačen fevdalnemu gospodu Odi Nobunaga, ki ga nato vpokliče v svoje vrste in v naslednjem kadru se že borimo na njegovi strani medtem ko poskušamo iztrebiti lokalne prebivalce. Yasuke je pravi tank, ki iz manjših ali večjih nasprotnikov naredi pripraven narezek za na mizo in priznati moram, da se usmrtitve, kjer nekoga nabijemo na katano in nato dvignemo visoko v zrak, kar nisem in nisem mogel naveličati. Nakar se stvari zasukajo in skočimo v vlogo Nanoe, gibčne bojevnice, ki pokaže drugo perspektivo napada iz strani Nobunage, s tem pa dobimo tudi dostop do povsem drugačnega protagonista, ki se mora med igranjem zanašati na skrivanje in odstranjevanje nasprotnika na ta način, da nase ne opozorimo njegovih vrstnikov.

Sama zgodba je presenetljivo generična, polna klišejev in predvidljiva. Ni ti treba biti nek izkušen filmski genij da predvidiš, da bo od Nanoe prijazni oče kmalu šel k rakom žvižgat in da bo nato njegova hčer šla po poti maščevanja in zgodi se ravno to. Sekvenca njegove smrti je sicer impresivna, a malce smešno je, da se za njegovo smrt na kup zberejo vsi glavni zlobneži v vrsti in že tam mi je takoj postalo jasno, da so tole mini šefi, ki nadzorujejo določene regije in jih bo treba postopoma odstraniti tako kot smo to delali s pripadniki kulta v Odyssey in tudi to se je izkazalo za pravilno predvidevanje.

Assassin's Creed Shadows
Sprememba letnih časov lepo popestri raziskovanje in igra je celo tako napredna, da lahko vidimo počasno kopnenje snega!

Skratka o štoriji ne bi preveč zgubljal časa, saj je ta žal samo povprečna in če ste morda mislili, da vas bo skozi svet Shadowsa naprej peljala močna pripoved, potem se žal to ne bo zgodilo. Vse skupaj se mi je zdelo nekam na hitro spisano in tudi partnerstvo Nanoe in Yasukeja je sklenjeno bolj zaradi tega, da imamo izgovor za preklapljanje med dvema likoma kot pa da bi njuna naveza zares delovala organsko. Da sploh pridemo do te točke bo treba pretrpeti več uvajalnih delov in tempo se na ta način čuti pohitren, a obenem se ti zdi, kot da se stvari vlečejo preden resnično dobiš dostop do odprtega sveta.

Ta je, tako kot je zdaj že navada Ubisoftovih iger, naravnost čudovit. Že v preteklosti sem večkrat zatrdil, da lahko Assassin’s Creed igram očitaš veliko stvari, a dela vseh tistih, ki skrbijo za ustvarjanje historično podrobnih map, ne morem okarati in nič drugače ni niti v Shadows. Regije so sicer malce manjše od preteklega dela Valhalla, a obilujejo z detajli, ki poskušajo pričarati živ svet. Ker se nahajamo na Japonskem je veter naš stalni spremljevalec in lotosovi cvetovi so del vsake pomembnejše vmesne sekvence, Shadows pa k temu doda še neko umirjenost ko se nahajaš zunaj mest in ugledaš svoj prvi sončni zahod, k vtisu pristnosti pa prispevajo še letni časi, ki se lahko zamenjajo kar med igranjem. Tako bo okolico sčasoma prekril tudi snega, nakar se ob toplem vremenu ta začne počasi taliti in na blatnih cestah puščati luže, vse to pa mi je povzročalo, da sem se med igranjem redno ustavljal in lovil takšne in drugačne podrobnosti.

Assassin's Creed Shadows
Yasuke je vsekakor slaboriten možakar, a igranje z njim mi preprosto ni bilo tako zabavno kot pa z Nanoe.

Sama igralna formula kot rečeno ni dobila kakšnih resnih pretresljajev. Za razliko od prejšnjih delov lahko zdaj sicer preklapljamo med dvema igralnima likoma, kar smo nazadnje počeli v igri Assassin’s Creed Syndicate in tudi tule se stvari igrajo podobo: Yasuke mi je bil primeren za situacije, kjer je bilo treba počistiti kakšno bazo težjih nasprotnikov, medtem ko je Nanoe bolj primerna za prikrito izničevanje tarč. Problem tule je samo dejstvo, da uvodne ure preživimo v vlogi Nanoe in če medtem opravljate še stranske misije, boste postali povsem navajeni na njen slog igranja. Ravno zaradi tega mi Yasuke ni preveč odgovarjal in pošteno povedano bi bolj sodil v kakšen bolj akcijsko usmerjen naslov. Navsezadnje igramo igro, ki je podnaslovljena Shadows in igranje v vlogi ninje je bila tudi moja lastna dolgoletna želja, zaradi česar v samurajske škornje sploh nisem skakal, saj mi je bila Nanoe presneto bolj zabavna. Kot gibčna bojevnica sem se prav veselil obiska sovražnih kampov pri katerih je zdaj vhod malce težji, saj ne moremo kar plezati po golih stenah. K sreči imamo pri sebi vedno priročen izstreljevalnik vrvi – še en trik, ki je bil sposojen iz igre Syndicate – z njim pa lahko hitro splezamo na strehe ali pa nam služi za prečkanje večjih prepadov. Yasuke je po drugi strani res odporen na poškodbe, a ni nepremagljiv, zato je treba tudi z njim včasih pobegniti in ko se opremljen v mogočen oklep skrivam v grmovju se res hitro začneš počutiti trapasto. Kljub temu boste v njegove škornje včasih primorani skočiti, saj so nekatere sekcije mape namenjene samo njemu – samo on lahko recimo lahko prebije določen zid, enake posebnosti pa ima tudi Nanoe.

Samo šunjanje naokoli je veteranom serije zdaj že dobro znano in Shadows kakšne resne revolucije ne prinaša. Med jahanjem po odprtem svetu boste naleteli na manjše in večje sovražne utrdbe, ki vsebujejo svoje mini nalogice. Pri večjih gradovih je denimo zdaj treba odstraniti določeno število močnejših samurajev, ki jih je treba med zidovi najprej locirati. To je težje kot se sliši, saj nam tokrat v pomoč ne priskoči noben orel, ampak določene točke dogajanja uzremo preko pozornega pregledovanja, a naš pogled ni neomejen, tako da se je za določene stvari treba premakniti bližje k tarči. To zna kmalu postati tečno, a vse te samuraje je nujno poslati v onostranstvo drugače na koncu ni možno odpreti skrinje z mamljivim zakladom.

Assassin's Creed Shadows
Če česa tej igri ne moremo zanikati so to spektakularni razgledi.

Assassin’s Creed Shadows je še vedno zavezan k ustvarjanju RPG izkušnje, kar ima dobre in slabe strani. Regije so zopet omejene na določene stopnje in tumpasti šefi zopet ne umrejo takoj ko jim iz zasede zabodemo rezilo v vrat. To sicer lahko odpravimo preko opcije med nastavitvami, a to je bolj polovična rešitev, saj razvojno drevo vsebuje veščine, ki pri teh napadih iz zasede omogočijo večjo zadano škodo, zaradi česar sem se počutil kot da ob igranju goljufam. A po drugi strani je alternativa trapasta, saj moraš šefu zabiti določeno škodo, nakar se je treba z njim pomeriti v obračunu 1 na 1, ali pa nekam zbežati, se malce skriti in se nato vrniti dokončati delo. To je enostavno nerodna igralna formula, a je velikokrat edini izhod in morda je ravno zaradi tega umetna inteligenca nasprotnikov takšna katastrofa, saj za vami izgubijo sled po nekje treh sekundah – tokrat se lahko celo uležemo, tako da jim lahko še hitreje pobegnemo.

Grafično je tale igra lepotica, ki zna pokazati izjemno impresivne razglede. Že prej sem omenil sončne zahode in spreminjanje letnih časov, k temu pa je treba dodati naravnost čudovito osvetlitev nekaterih scen. Žal obrazne animacije še vedno ostajajo ujete v preteklosti, kar je bil problem tudi preteklih novejših poglavij. Sicer pri tistih pomembnih likih še nekako gre, a takoj ko pred kamero skoči kak nepomemben NPC takoj postane jasno, da pri njegovemu oblikovanju ni šlo toliko truda. Nekam šibko se mi je zdelo tudi glasovno podajanje angleških govorcev in Assassin’s Creed že dolgo šepa na avdio področju, kjer je zvok zopet slišati pretirano stisnjeno.

Assassin's Creed Shadows
Misij, kjer moramo za nekom počasi hoditi, je tudi v Shadows polno. Za lažje spremljanje lahko sprožimo samodejno hojo, začuda pa ta funkcija manjka na konju, ki nas je včasih sam peljal do izbranega cilja.

Assassin’s Creed Shadows tako vsebuje dobre in slabe plati in žal ne morem zapisati, da je tole mojstrovina, ki je ne smete zamuditi. Preprosto je preveč zamer iz predhodnika in zmede pri igralnih odločitvah, da bi ta naslov lahko priporočil tudi tistim, ki so se Assassin’s Creed formule naveličali že leta nazaj. Je pa tudi tokrat igralna formula nalezljiva in če ste zaljubljenec v japonsko zgodovino boste od izkušnje odnesli veliko več in boste tudi bolj oprostljivi do nekaterih minusov. Na igralno revolucijo znotraj te franšize bomo tako morali še malce počakati in upamo, da bo založnik Ubisoft do takrat še živ.

Grozljivka Bring Her Back nam pokaže kaj se zgodi, ko se ne želiš posloviti od preminulih sorodnikov

0

Grozljivke se rade dotikajo vprašanja, kaj se zgodi po naši smrti, saj to ponuja odličen izgovor za raziskovanje paranormalnega in prikazovanje zombijev na zaslonih. Le redki filmi pa se poglobijo v psihološko travmo ob izgubi bližnjega ter v to, kaj bi bili ljudje pripravljeni storiti, da bi z njim preživeli vsaj še nekaj dodatnih trenutkov. Te teme se je na genialen način lotil Stephen King v svoji knjigi Mačje pokopališče, ki še vedno čaka na res zadovoljivo filmsko predelavo. Podobno pot poskuša ubrati tudi prihajajoča grozljivka Bring Her Back.

Film je vzbudil veliko zanimanja predvsem zaradi režiserskega dvojca Dannyja in Michaela Philippouja, ki sta leta 2023 dodobra pretresla žanr grozljivk s filmom Talk to Me. Tudi ta se je ukvarjal z duhovi umrlih, ki so jih liki lahko srečali s stiskom skrivnostne umetne roke, zato podobnosti med njim in Bring Her Back niso naključne. Brata sta ga celo označila za duhovnega naslednika Talk to Me.

Napovednik nam predstavi mater, ki se nikakor ne more sprijazniti s smrtjo hčerke in jo želi na vsak način pripeljati nazaj med žive. To ji nekako uspe s pomočjo angela, vendar končni rezultat verjetno ni tak, kot si je predstavljala. Svoje poskuse na meji življenja in smrti izvaja v odmaknjeni hiši, kjer se z njenim norim svetom soočita tudi njena dva nova posvojenca.

Čeprav napovednik ne razkrije preveč, je dovolj intriganten, da upraviči nakup vstopnice. Bring Her Back bo v kinematografih strašil od 30. maja dalje, a to ni edini projekt, na katerem trenutno delata Danny in Michael Philippou.

Po uspehu njunega prvega filma je hitro dobil zeleno luč tudi njegov nadaljevanje, Talk 2 Me, ki je že uradno potrjeno, a še daleč od izida. Po poročanju spletne strani IndieWire sta Danny in Bill Hinzman spisala dva scenarija, a se ne moreta odločiti, kateremu bi sledila. Medtem bosta brata letos v Mehiki posnela dokumentarec o smrtonosni rokoborbi, Danny in Hinzman pa sodelujeta še pri enem nerazkritem projektu, ki bo moral najprej dobiti dokončan scenarij, preden se bo delo nadaljevalo na Talk 2 Me.

Igra Deliver At All Costs je videti presneto zabavno in bo ob izidu celo brezplačna

0

Iger, ki se vrtijo okoli zabavne fizike, je vsekakor veliko, a bolj malo jih je takšnih, da se jih človek ne bi naveličal po kakih dveh urah. V preteklosti se spomnim, da sem se neizmerno zabaval ob igranju igre FlatOut, kjer si v eni igri katapultiral človeka skozi vetrobransko steklo avta in potem z njim ciljal ogromno tarčo, franšiza kozjih iger Goat Simulator pa se na splošno vrti samo okoli kaosa, ki ga lahko spočneš s fizikalijami igrinega pogona.

Tudi igra Deliver At All Costs se bo primarno vrtela okoli te igrine zanke, pri njej pa najbolj pritegne zorni kot igranja in grafična podoba, ki je barvita in naravnost čudovita. Stopili boste v škornje dostavljavca Winstona Greena, ki v življenju nima veliko sreče, zato se preizkusi v vlogi voznika, ki mora na vsak način po mestu dostaviti nenavadne pakete, za to svojo nalogo pa je pripravljen žrtvovati življenja sebe in drugih, ki mu prečkajo pot.

Igralni napovednik vam dobro pokaže kaos, ki ga je v tem naslovu skupaj spravil novopečeni razvijalec Studio Far Out Games. Po mestu iz nekje leta 1950 se boste vozili z raznimi vozili: takšnimi bolj običajnimi, ki imajo včasih prikolico polno tovora in lubenic, ali pa mini avtomobilčki, ki pa so še vedno sposobni iz ceste zriniti veliko večje avtomobilske brate. Poanta je hitra vožnja, in za ustvarjanje bližnjice se bo včasih treba zapeljati skozi zidove bližnje stavbe, ta pa se nato realistično razpade okoli nas, pešci pa se od nas odbijajo kot frnikule, a pri njihovem gaženju kakšne krvi ne boste opazili. Igranje boste lahko izvajali tudi peš, a takrat se pazite kakšnega pešca, ki ste ga pred tem nasedli na odbijač, saj bo prišel po maščevanje. Ptičja perspektiva me malce spomni na tiste zgodnje GTA naslove tipa GTA in GTA 2, le da smo tam o tako realistični fiziki lahko samo sanjali.

Kar je še najbolj bizarno pri tem naslovu, je dejstvo, da ga je založil Konami, ki ni ravno znan po tem, da pri svojih igrah rad tvega. Ne samo to: Konami je na Steamu omogočil celo igranje dema in bo igro ob njenem izidu na platformi Epic Games ponudil za en teden povsem brezplačno za prevzem.

Če boste to akcijo slučajno zamudili, boste igro še vedno lahko od 22. maja kupili na Steamu in konzolah, in sicer po ceni 30 €.

South Park pokazal dražilnik za 27. sezono

0

Risana serija South Park se vrača in upal bi si trditi, da te dni dogodivščine Stana, Kyla, Kennyja in Cartmana potrebujemo bolj kot kadar koli prej. Zadnjih nekaj let se med svetovnimi velesilami in družbenimi normami odvija pravi cirkus, vsi ti dogodki pa so bogat vir vsebine za serijo, ki se v glavnem ukvarja s parodijo. Težava je le v tem, da je resnični svet postal že parodija samega sebe, zaradi česar je precej težje norčevati se iz stvari, ki se same ne jemljejo več resno.

Dobili smo prvi dražilnik za že 27. sezono te kultne serije, iz katerega je razvidno, da se bosta Trey Parker in Matt Stone dotaknila skoraj vseh večjih aktualnih tem. Tako se v serijo vrača zgodba o vojni s Kanado, ki je bila pred leti povsem absurden koncept, zdaj pa se srhljivo približuje realnosti. Poleg tega bodo obravnavane tudi redne letalske nesreče, v seriji pa bo svoj prostor našel celo osramočeni zvezdnik Sean “Diddy” Combs, ki bo s pomočjo raketnega nahrbtnika skočil v nekakšno znanstvenofantastično okolje.

V zadnjih letih je South Park postal nekoliko zmeden za spremljanje, saj sta Trey in Matt podpisala ogromno pogodbo s Paramountom za ustvarjanje številnih filmov South Park, hkrati pa sta nadaljevala z rednimi sezonami. Rezultat so bile nenavadne sezone – leta 2020 smo tako dobili 24. sezono, ki je vsebovala le dve epizodi, nakar sta 25. in 26. sezona vsaka prejeli po šest epizod. Zadnjo sezono smo tako videli pred dvema letoma, vmes pa so izšle še tri posebne epizode oziroma filmi: Joining the Pandeverse, Not Suitable For Children in The End of Obesity.

27. sezona bo premiero doživela 9. julija na kanalu Comedy Central, po umiku epizod s pretočne storitve Max pa v Sloveniji trenutno sploh nimamo nobenega legalnega načina za ogled preteklih sezon.

FromSoftware za Nintendo Switch 2 dela ekskluzivo The Duskbloods

Morda najbolj odmeven naslov z včerajšnje Nintendove konference je igra, ki ni niti nadaljevanje niti predelava. The Duskbloods je povsem nova igra priznanega razvijalca FromSoftware, njen prvi napovednik pa je igralce naravnost odpihnil. Videti je bil kot polnopravno nadaljevanje Bloodborna, zato je bilo presenečenje toliko večje, ko se je na koncu razkril njen pravi naslov. Takoj so jo začeli označevati za duhovnega naslednika ene najbolj slavnih franšiz iz kataloga tega studia.

A prvotno navdušenje je hitro naletelo na kruto realnost – The Duskbloods bo večigralska PvPvE igra, kjer se bo glavnina igranja vrtela okoli spopadov med igralci in skupnega boja proti različnim sovražnikom. To je daleč od enoigralskih soulslike kampanj, po katerih je FromSoftware zaslovel, očitno pa studio zdaj želi eksperimentirati z različnimi žanri, vključno s popolnoma večigralskimi izkušnjami.

Kljub temu, da bo poudarek na večigralskem načinu, so zvesti oboževalci pripravljeni dati igri priložnost – nenazadnje za njo stoji sam Hidetaka Miyazaki. Igralci bodo prevzeli vlogo članov frakcije Twilight Bloodlines, kjer bodo izbirali med različnimi igralnimi razredi, njihov cilj pa bo z uspešnim sodelovanjem pridobiti skrivnostni artefakt First Blood. Za zdaj ni bilo razkritih veliko dodatnih podrobnosti, a iz napovednika lahko razberemo, da bo vsaj en igralni razred omogočal letenje, eden od likov bo deloval kot krvoločni vampir, tretji pa se bo lahko preoblikoval v pravega dinozavra in goltal nasprotnike.

Več informacij bomo izvedeli že jutri, 4. aprila, ko bo Hidetaka Miyazaki v posebnem intervjuju razkril dodatne podrobnosti. Igra bo leta 2026 izšla ekskluzivno za konzolo Nintendo Switch 2.

Najavljen nov Mario Kart, ki nas bo tokrat zapeljal v odprti svet

Včerajšnja najava nove konzole Nintendo Switch 2 na žalost ni prinesla povsem sveže Mario igre, a brkati Italijan na konferenci vseeno ni bil povsem odsoten. Nintendo je namreč predstavil povsem nov del dirkaške serije Mario Kart, ki tokrat nosi podnaslov World in bo na dan izida spremljal novo konzolo. Japonski založnik je v njem uvedel nekaj občutnih sprememb.

Na svež del serije Mario Kart so igralci čakali presneto dolgo, saj je tehnično gledano zadnje poglavje izšlo že leta 2014 za konzolo Wii U. Ta igra je bila nato predelana za Switch v obliki Mario Kart 8 Deluxe, ki se je povzpela na sam vrh prodajnih lestvic tega sistema. Zato je bilo logično, da bo Switch 2 dobil nadaljevanje.

Včerajšnja predstavitev nam je tako od blizu pokazala, kaj vse nam prinaša Mario Kart World. Najprej pade v oči izboljšana grafična podoba, z bogatejšimi animacijami in še več ikoničnimi liki iz globokega kataloga Nintendove zgodovine. Število tekmovalcev v posamezni dirki se je povečalo na 24, ti pa se bodo lahko zapodili po povsem novih progah. Sam način igranja je videti podoben prejšnjim delom, le da se bomo zdaj lahko z gokarti odbijali od zidov, med dirkanjem pa bodo vremenske razmere spreminjale potek dirke in dodale nov sloj izziva. Vračajo se znani igralni načini, poleg njih pa bomo dobili tudi povsem nov način Knockout Tour, kjer bomo morali skozi niz dirk vedno končati med najhitrejšimi, sicer bomo izločeni iz turnirja.

Novost je tudi možnost zapustitve prog in prosto raziskovanje sveta igre, kar nekoliko spominja na serijo Forza Horizon. Nintendo pravi, da bo takšno raziskovanje prineslo posebne nagrade, obenem pa se bodo igralci lahko družili s prijatelji in iskali popolne kotičke za ustvarjanje selfijev.

Nintendo bo Mario Kart World podrobneje predstavil 17. aprila, izid pa je načrtovan za 5. junij, skupaj z izdajo konzole Nintendo Switch 2. Kot del nove generacije Nintendovih iger bo osnovna digitalna različica igre stala 80 €, fizična pa 90 €. Na voljo bo tudi posebna verzija paketa konzole Nintendo Switch 2, ki vključuje to igro, s ceno 509,99 €.