🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 33

Tule je slaba šolska ura igranja Kingdom Come: Deliverance 2

0

Ponos češke igričarske industrije je zagotovo razvijalec Warhorse Studios, ki nam je leta 2018 dostavil svoj prvi naslov Kingdom Come: Deliverance in na ta način predstavil srednjeveški RPG, ki pa ni imel zmajev, orkov in vilincev, ampak se je zanašal na realizem in obujanje pripovedi iz resnične zgodovine.

6 let kasneje je nadaljevanje igre že pred vrati in spletna stran IGN se je dokopala do uvodnega segmenta igre, ki v obseg traja 43 minut. Tako lahko zdaj od blizu spoznate igranje in vmesne sekvence začetka igre in dobite vpogled v njuno prepletanje ter kako se bodo te stvari razlikovale od slavnega originala.

Treba je reči, da kakšnih res večjih igralnih razlik v tem posnetku ni opaziti. Grafična podoba je seveda izboljšana, a original je še danes videti odlično, drugi del pa to podobo samo še izboljša. Držimo fige, da je razvijalcu uspelo odpraviti tistega zoprnega hrošča, ki je v originalni igri nekatere kose oklepa in njihove teksture sekal med sabo.

Kar se tiče igranja je že zdaj varna stava, da če vam originalno raziskovanje in pretepanje iz prvoosebnega pogleda ni bilo všeč, potem vam tudi nadaljevanje ne bo spremenilo tega mnenja. Od novih stvari je moč opaziti samostrel, med obleganjem graščine pa lahko napadalcem zdaj rušimo lestve. Bojevanje od blizu pa kakšnih večjih razlik ni prineslo: zdaj je sicer malce manj smeri iz katerih lahko sprožamo udarce, kar bi znalo narediti kombinacije malce lažje. Splošno gledano pa je boj še vedno videti malce zmedeno in zanimivo bo videti, kako se bo stvar obnesla ko nas naenkrat napade več banditov – to je bila tudi ena večjih težav originala.

Kingdom Come: Deliverance 2 izide 11. februarja 2025. Če še niste preizkusili izvirne igre, potem je zdaj za to perfektna priložnost, saj je ta na Steamu znižana za -90 % na samo 2,99 €.

PlayStation 5 zdaj omogoča vklop nostalgičnih zvokov iz prejšnjih generacij konzol

0

Sony letos praznuje 30. obletnico konzole PlayStation in v sklopu tega praznovanja smo dobili tudi posebej obarvano različico konzole PlayStation 5, ki si deli veliko podobnosti s svojim antičnim prednikom. Podjetje pa se ni ustavilo samo pri fizični prenovi, saj je igralce včeraj med zagonom presenetil nov uvodni video, ki je kopija tistega iz leta 1994, ko je veselil lastnike konzole PlayStation 1.

Poleg uvodnega filmčka lahko zdaj lastniki PlayStationa 5 pod nastavitvami najdejo novo kategorijo, ki omogoča spreminjanje zvoka in teme v tiste iz prejšnjih generacij konzol.

Na preprost način lahko zdaj obujate spomine iz generacij konzol PlayStation 1, 2, 3 in 4, kar zadevo naredi zanimivo tako za nostalgike, kot tudi mlajše igralce, ki jim je peti PlayStation sploh prvi, ki so ga kdaj prejeli v last, a so vseeno firbčni, kako so ti igričarski sistemi izgledali v preteklosti. Hkrati si lahko uporabniški vmesnik oblečete v stil preteklih konzol in priznati moram, da se mi je ob zvokih konzole PlayStation 2 zarisal nasmeh na obraz.

Na žalost Sony pravi, da so vse te dobrine samo začasne in da so namenjanje zgolj praznovanju 30. obletnice in sčasoma se bo vse povrnilo na originalne zvoke in podobo konzole PlayStation 5. A do takrat lahko uživamo v nostalgiji in kdo ve – če bo poziv igralcev dovolj glasen bo morda Sony pustil možnost izbire tudi po zaključku praznovanja.

Igra The Long Dark dobiva nov DLC, ki bo popestril preživetveni način igranja

Razvijalec Hinterland Studio je igro The Long Dark javnosti predstavil desetletje nazaj in si preko nje brž priboril pozornost igralcev. Zadeva je namreč izšla v času, ko so preživetvene izkušnje kapljale na nas izza vsakega ovinka, a The Long Dark se je od njih razlikoval po temu, da gre za povsem enoigralsko izkušnjo, ki želi igralcu pričarati občutek izoliranosti. In igra je bila v temu hudo uspešna, saj nekateri preprosto obožujejo dejstvo, da se lahko zanesejo samo sami nase in se preko svoje lastne iznajdljivosti lahko zoperstavijo elementom zmrznjene pokrajine.

The Long Dark na začetku ni vseboval nobene zgodbe sploh, a so jo razvijalci kasneje dodali preko epizod. Te igralcev niso odpihnile in tako je bolj popularen ostal ločen preživetveni način, za tega pa je Hinterland Studio dve leti nazaj sprožil prvi plačljivi DLC Tales from the Far Territory, ki doda povsem nove regije in predstavi nekaj svežih igralnih sistemov.

Po dveh letih bomo zdaj dobili zaključni, šesti del tega dodatka, ki bo veterane razveselil preko dolgo zahtevanimi mehanikami. Kako daleč je The Long Dark napredoval v desetih letih vam pove dejstvo, da se bodo zdaj igralci lahko spustili v takšne fine mehanike kot je sušenje mesa za katerega bo treba najprej nabrati sol in preko tega bo ta surovina postala dlje obstojna. Novi del DLC-ja bo omogočil tudi fotografiranje, največji in napadalen nasprotnik v obliki pume pa bo zdaj postal še bolj premeten, saj bo začel igralca zalezovati, nakar ga bo poskušal spremeniti v svoj del vsakdanjega obroka. Pojavil se bo tudi trgovec, ki nam bo preko radia dostavljal različne naloge.

Dodatek Tales from the Far Territory bo svoj epilog doživel 5. decembra, razvijalec pa ima že lepe načrte za prihodnost. Njihov naslednji cilj je dostaviti 5. epizodo štorijalnega načina, ki je brez nove vsebine že vse od leta 2021, hkrati pa nameravajo za igro dostaviti nekaj grafičnih posodobitev. The Long Dark je trenutno na Steamu znižan na 10,19 € – za 14,99 € lahko dobite preživetveni in štorijalni način.

Stalker 2 v dveh dneh prejel par zajetnih popravkov

0

Nedavno izdani naslov Stalker 2: Shadow of Chornobyl je kvaliteten naslov, ki se v mnogih pogledih drži tradicionalnih prijemov originala. S tem mislimo velik in hudo atmosferičen svet, ogromna svoboda pri raziskovanju mape in hrošče, ki niso tiste mutirane sorte, ampak bolj takšne, ki vam krajšajo živce med igranjem.

Mi smo sicer igri prisodili visoko oceno, a ob tem potožili, da ima zadeva kar nekaj težav z optimizacijo in bi bilo morda bolje, da ste pred začetkom igranja še malce potrpežljivi in se tega lotite šele po nekaj mesecih, ko bo razvijalec malce pokrpal tiste največje težave in malce bolj uravnotežil igralno formulo.

Ukrajinski GSC Game World je sicer že takoj po izidu zavihal rokave in začel delo na popravljanju kode in 29. novembra so izdali večji popravek 1.01, ki je vseboval več kot 650 popravkov večjih in manjših hroščev, nakar so samo dan za tem izdali novo posodobitev 1.02, ki se loti predvsem napak znotraj misij, saj so bile nekatere tako zajetne, da igralec ni bil zmožen opraviti ciljev glavne misije, s tem pa mu je bilo tudi preprečeno nadaljnje igranje kampanje. Prav tako so bili nekateri nasprotniki uravnoteženi, tako da v mutanta ni treba poslati cele zaloge svinca, preden ga preselimo v onostranstvo.

A-Life 2.0 in action
byu/ArthurBurbridge instalker

Igra je tako trenutno v boljšem stanju kot pa ob izidu, a razvijalec sam priznava, da je njegovo delo še daleč od končanega. Predvsem mu težave dela umetna inteligenca, ki je bila v originalni trojici iger znana pod imenom A-Life, drugi del pa naj bi jo prepeljal na naslednjo stopnjo. A-Life je tisti glavni faktor, ki pri Stalkerju naredi vtis živega sveta, saj se banditi, frakcije in mutanti med sabo pobijajo tudi brez igralčeve intervencije. Ukrajinci sicer pravijo, da je A-Life 2.0 prisoten v igri, a ne deluje tako kot bi moral, nekateri igralci pa so do teh trditev skeptični.

Stalker 2 lahko na varen način preizkusite preko servisa Game Pass, ki je cenejši od nakupa polne igre na Steamu.

Igra Lies of P v začetku 2025 dobiva DLC, njen razvijalec pa dela tudi na preživetveni grozljivki

0

Mineva dobro leto od izida igre Lies of P in če bi zadevo ocenil danes, bi ji verjetno dodal še malce višjo oceno, saj na stvar kar ne morem pozabiti. Razvijalec Round8 Studios je namreč prvič preizkusil svoje talente v žanru “soulslike” in svojo nalogo so izpeljali nad vsemi pričakovanji: ne samo, da je tole najboljša soulslike izkušnja doslej, ampak so nekaterih pogledih presegli tudi razvijalca FromSoftware, ki je ta žanr tudi začel.

Lies of P ni bila samo cenjena med kritiki, ampak se je dobro odrezala tudi na blagajnah. Založnik Neowiz je brž po izidu napovedal delo na DLC-ju, nakar so napovedali tudi razvoj čisto pravega nadaljevanja. A na to bi znali še nekaj časa počakati, saj korejska spletna stran EBN poroča, da bo Round8 Studios najprej pomočil nogo v žanr preživetvenih grozljivk.

O tem projektu zaenkrat ni preveč znanega, je pa EBN zapisal, da bo ta igra izdelana znotraj pogona Unreal Engine 5. Zanimivo je dejstvo, da je Lies of P ravno tako tekel na Epicovi programerski storitvi, le da je studio igro ustvaril na pogonu Unreal Engine 4 in ena od največjih hvalnic tega naslova je bila tudi njegova naravnost neverjetna optimizacija, ki je dobro tekla že ob izidu in ni potrebovala dodatnega leta popravkov.

Žanr preživetvenih grozljivk je bil v zadnjih letih malce obujen preko franšize Resident Evil, dobili pa smo tudi predelavo igre Dead Space in The Callisto Protocol. Slednja naslova sta se prodala slabo, tako da je v tej kategoriji ostal samo še Resident Evil in temu bi čisto prav prišlo nekaj nove konkurence.

EBN še navaja, da bo prvi in verjetno tudi edini košček dodatne vsebine za Lies of P izšel kmalu in sicer se bo to zgodilo v prvi četrtini naslednjega leta. Založnik tega ni potrdil, je pa najavil uradno podporo igre na frišni konzoli PlayStation 5 Pro.

Predelava igre The Thing bo popravila eno veliko napako originala

Razvijalec Nightdive Studios je znan po obnovah starejših iger in trenutno delajo na kopici projektov, eden izmed njih pa je igra The Thing. Gre za tretjeosebno streljačino iz leta 2002, ki sledi slavni zgodbi filmskega originala, ki ga je v 1982 spočel legendarni režiser John Carpenter. Igra ni bila mojstrovina, vendar je kljub temu vsebovala nekaj zanimivi idej in je bila štorijalno boljše nadaljevanje, kot pa tista zanič filmska predelava/nadaljevanje iz leta 2011.

Nightdive namerava zdaj to podcenjeno grozljivko dostaviti novi generaciji igralcev in s tem bomo dobili popravke hroščev, boljšo grafiko in osvetljavo ter razne spremembe v igralni formuli, ki bodo bolj prijazne novodobnim igralcem. Ob tem pa bodo popravili tudi eno večjih zamer iz originala, ki se je tikala vaših spremljevalcev znotraj zgodbe in medsebojnega zaupanja.

Med opravljanjem kampanje boste namreč velikokrat naleteli na ostale preživele, ki so včasih nujni za napredovanje stopnje. Samo mehanik lahko denimo popravi stikalo, ki nato odpre vrata naprej, nakar naletite še na kakšnega medicinca in kmalu imate majhno četico pripadnikov. Tako kot v filmu pa niste nikoli prepričani, ali je vaš kompanjon resnična oseba ali zgolj imitacija zlobnega vesoljca, zato boste ob sebi vedno nosili testno napravo, ki lahko hitro razkrije vsiljivca, nakar se ta transformira v vesoljca in temu sledi bitka.

Problem originala je bil v temu, da si včasih nekoga testiral in je bil negativen, a je igra vsebovala skripto, kjer se je testiranec prelevil v zlobnega vesoljca. S tem se je uničil občutek imerzije, testiranje pa tako niti ni nosilo nekega smisla.

Ta stvar bo v predelavi zdaj popravljena. Režiser originalne igre Mark Atkinson, ki zdaj sodeluje tudi pri razvoju predelave, je za spletno stran SyFy povedal, da so bile te skripte ena večjih zamer izvirne igre in so bile zdaj povsem odstranjene. Namesto tega so zdaj ti NPC-ji bolj občutljivi na okužbe, a če kljub temu preživijo in bodo ostali neokuženi, bodo na koncu doživeli živčni zlom in preprosto umrli, namesto da bi se transformirali v napadalno zver. Sistem infekcij bo tokrat bolj dovršen za vse in tako bodo vaši spremljevalci okuženi samo takrat, ko bodo prišli v direkten stik z zlobno nezemeljsko entiteto.

The Thing Remastered se tako zdi kot izpolnitev vizije originala. Ni še točno znano, kdaj bomo lahko stvar igrali, saj je datum izida še vedno postavljen v 2024, a ta je tik pred tem, da se izteče.

YCS Bologna 2024: Slovenski dosežki in globalna Yu-Gi-Oh! scena

0

Yu-Gi-Oh! ni zgolj igra, temveč fenomen, ki povezuje generacije. Pred petindvajsetimi leti je na Japonskem prvič izšla manga Yu-Gi-Oh!, ki jo je napisal Kazuki Takahashi. Skozi zgodbo o mladem Yugiju Mutouju, njegovi strasti do iger in epskih dvobojih v igri Duel Monsters je serija postavila temelje za globalno skupnost igralcev in zbirateljev kart.

Mnogi smo svojo prvo Yu-Gi-Oh! karto prijeli v otroštvu. Po desetih letih odmora sem se tudi sam znova vrnil k tej igri in spremljal njen razvoj. Letos pa se je dogajanje še dodatno razživelo, saj je v bližini potekal eden največjih dogodkov leta – YCS Bologna 2024. Čeprav nisem bil fizično prisoten, sem preko spleta spremljal dogajanje in bil navdušen nad vrhunsko igro ter slovensko udeležbo.

Nepozabno vzdušje v Bologni

Turnir, ki je potekal od 22. do 24. novembra, je privabil neverjetnih 2.504 igralcev z vsega sveta. Bologna, mesto z bogato zgodovino in kulturnim pomenom, je postala središče Yu-Gi-Oh! vesolja. Dogodek je bil resnično impresiven – od razburljivih dvobojev do stranskih turnirjev, ki so privabili tudi priložnostne igralce. Prizorišče Bologna Fiere je gostilo tekmovalce in navdušence vseh starosti, ki so skupaj ustvarili nepozabno vzdušje.

Finale, ki je spisal zgodovino

Vrhunec turnirja je bil finale med francoskim igralcem Matthieuom Bricardom, ki je igral inovativno različico Magical Musketeer in Italijanom Francescom Gargiulom, ki je predstavil svojo različico arhetipa Yubel in Fiendsmith. Matthieu je s premišljenimi potezami in inovativno strategijo postal zmagovalec, kar je tudi prvi YCS naslov za Magical Musketeer v zgodovini.

Slovenski junaki in njihovi trenutki

Slovenska udeležba na YCS Bologna 2024 je prinesla tako veselje kot nekaj grenkih trenutkov. Melvin Š. je nastopil pred kamerami, njegov dvoboj pa si lahko ogledate na spodnjem posnetku.

Na žalost je njegov nastop zaznamovala tehnična napaka – v njegovem kupčku je bila karta, ki ni bila prijavljena na uradni seznam. To je vodilo v avtomatsko diskvalifikacijo v tretji rundi. Kljub temu je Melvinova igra izkazala njegovo izjemno znanje in pogum, kar si zasluži spoštovanje.

Po drugi strani pa je Dejan Končan dosegel izjemen rezultat, z uvrstitvijo na 96. mesto med 2.504 igralci. Dejan je bil pripravljen, osredotočen in kljub stresu pokazal, da se lahko Slovenci kosajo z najboljšimi. Kot mi je zaupal v pogovoru:

“Moj cilj pred turnirjem je bil uvrstitev v Day 2. Cilj sem dosegel, vendar me je napaka v zadnji rundi stala preboja v Top 64. Kljub temu sem dokazal, da sem na pravi poti in da se lahko kosam z najboljšimi. Želim si, da bi nas v prihodnje na takšnih dogodkih sodelovalo še več.”

yu-gi-oh

Dejanova zgodba je opomin, da se s trudom in pravilno pripravo lahko doseže vrhunske rezultate. Njegova izbira Yubel Fiendsmith decka, ki ga igra že leto dni, mu je omogočila konkurenčnost proti mnogim strategijam, vključno s trenutno dominantnimi v meta igri.

Dejanov uspeh je lep pokazatelj, da slovenska Yu-Gi-Oh! skupnost raste in se lahko kosa z mednarodno konkurenco. Dejan je izpostavil, da bi z večjim številom turnirjev in bolj privlačnimi nagradami lahko privabili še več igralcev. Prav tako je pohvalil pripravljenost slovenske scene in spodbudil mlade igralce, naj se ne bojijo izzivov večjih turnirjev.

Zaključek

YCS Bologna 2024 je pokazal, da Yu-Gi-Oh! ostaja globalni fenomen, ki povezuje generacije in ponuja priložnost za inovacije in napredek. Slovenski igralci, kot sta Melvin Š. in Dejan Končan, so dokazali, da ima naša skupnost potencial, ki bi ga z večjo podporo in sodelovanjem lahko še okrepili.

Če vas zanima Yu-Gi-Oh!, razmislite o obisku lokalnih turnirjev ali preizkusu svojih strategij na platformah, kot je Dueling Book ali Master Duel. Morda boste prav vi naslednjič stopili na veliko sceno, kot sta to storila Melvin in Dejan.

Z Dejanom smo opravili tudi intervju in ponudil nam je zanimiv vpogled v misli profesionalnih igralcev igre Yu-Gi-Oh!

Kako ste se počutili, ko ste dosegli tako visoko uvrstitev na turnirju YCS Bologna 2024?

Moj cilj pred YCS Bologna 2024 je bil uvrstitev v Day 2, kar pomeni da lahko igraš še na nedeljskem dogodku in se poteguješ za napredovanje v top64. Cilj sem dosegel nato pa v zadnji rundi, kjer bi si z zmago omogočil napredovanje v top 64 izgubil zaradi lastne napake, zato razočaranja ne skrivam.

yu-gi-oh

Je bilo to pričakovano ali presenečenje?

Moram priznati, da sem nad svojo igro bil zelo zadovoljen in presenečen, da sem prišel tako daleč. Težko je po cele dneve ostati zbran, razmišljati in delovati pod stresom.

Kaj vam ta rezultat pomeni, tako osebno kot za slovensko Yu-Gi-Oh! skupnost?

96 mesto izmed 2.504 igralcev seveda ni slabo, se pa zavedam da bi lahko bilo veliko boljše, če bi zadnjo rundo odigral tako kot je treba. Dokazal sem si, da sem na pravi poti in da lahko igram tudi proti najboljšim. Želim si, da bi slovenska Yu-Gi-Oh scena še bolj rastla in bi na regionalse prišlo še več mladih igralcev. Sicer pa upam, da smo z igro navdušili še preostale v Yu-Gi-Oh skupnosti in se nas na naslednje tovrstne dogodke odpravi še več Slovencev.

Kako ste se pripravljali na ta turnir?

Največ sem se pripravljal na platformi Dueling Book, kjer lahko igraš proti igralcem iz celega sveta in testiraš proti mnogo različnim strategijam. Tam sem član DB war teama YSL. Pripravljal sem se tudi z udeležbo na lokalnih turnirjih, OTS in regionalsih, največ pa z družbo s katerimi smo se skupaj odpravili proti Bologni.

Ali ste predhodno trenirali proti določenim arhetipom ali strategijam?

Seveda. Dueling Book in malo prej omenjeni turnirji so mi omogočili, da sem se spoznal s strategijami ki so trenutno najmočnejše in tudi tistimi, ki niso najbolj poznane, a vseeno konkurenčne.

Kateri deck ste igrali in kaj vas je vodilo k izbiri vašega decka za ta dogodek?

Za ta dogodek sem se odločil za Yubel Fiendsmith Deck. Igram ga že skoraj eno leto, tako da sem z njim kar suveren in mislim, da sem se odločil pravilno. Je zelo dober če grem prvi ali drugi, saj mi omogoča igranje veliko hand trapov in tudi board, ki ga naredim na koncu turn 1 je težko zlomljiv.

yu-gi-oh

Ste med turnirjem naredili kakšne prilagoditve?

Med turnirjem same liste ne moreš spreminjati, saj je potrebno listo oddati že v petek zvečer do 19 ure. Edine prilagoditve med turnirjem so bile mentalne, saj si na tako velikem dogodku pogosto pod stresom.

Ali je bila kakšna partija, ki vam je še posebej ostala v spominu?

V mislih imam seveda zadnjo, ampak bom vseeno izpostavil match, kjer sem igral proti nasprotniku, ki je igral snake-eye azamina strategijo.

Kaj se je zgodilo in zakaj je bila tako posebna?

Zmagal je kocko in šel prvi. Jaz sem imel v roki samo en hand trap in sicer infinite impermanence. En hand trap ponavadi ni dovolj, da bi ustavil tako močno strategijo. Moral sem zelo dobro razmisliti kdaj in kje ga bom ustavil in zadel sem točno tam kjer je najbolj bolelo. V naslednji rundi sem si tako omogočil zmago.

Kateri matchup ali strategija vam je predstavljala največji izziv?

Največji izziv mi je tenpai strategija, saj igrajo tako dimensional shifterja kot tudi dominus impulse in oba mulcharmya, ampak sem na celotnem turnirju srečal samo enega nasprotnika z omenjenim deckom. Runick stun ali stun katerekoli verzije mi je predstavljal največjo grožnjo in me na koncu tudi izločil iz nadaljnjega tekmovanja.

yu-gi-oh

Kako ste se soočili s tem?

Pripravljal sem se tudi na strategijo, kot je runick stun, vendar tiste določene karte nisem še nikoli srečal, zato nisem vedel kako točno bi lahko igral okoli nje. Sedaj vem in pripravljen sem na za naslednjič.

Kako ocenjujete trenutno meta igro?

Trenutna meta mi je zelo všeč in mislim, da je z izjemo določenih non engine kart ne bi bilo potrebno spreminjati.

Se vam zdi raznolika in zanimiva ali ste opazili, da prevladujejo določeni arhetipi?

Je precej raznolika, kar navsezadnje kaže tudi statistika iz YCS Bologne, kjer je bilo v top8 kar 8 različnih strategij.

Ali menite, da so kakšne spremembe (ban lista, nove karte) potrebne za izboljšanje trenutne igre?

So določene karte, kot so fuwaloss, shifter, deck lockdown, sanctifire ipd., ki jih ne bi rad več videl v igri, ampak pustimo to konamiju in njihovi listi prepovedanih kart.

Kako vidite slovensko Yu-Gi-Oh! skupnost v primerjavi z mednarodno?

Slovenska Yu-Gi-Oh scena bi si želel da bi bila še večja. V mislih imam predvsem udeležbo na regionalnih turnirjih, kjer bi lahko z večjim številom rund še bolje testirali določene strategije. V primerjavi z mednarodno sceno smo precej v manjšini, pa čeprav imamo nekaj dobrih igralcev.

yu-gi-oh

Kaj bi lahko izboljšali, da bi bili konkurenčnejši?

V prvi vrsti bi morale biti boljše in večje nagrade. To bi motiviralo in privabilo še več igralcev iz celotne Slovenije in tudi tujine. Na ta način bi se lahko organiziralo še več turnirjev, ker bi bilo tudi zanimanja več in tudi konkurenčnost bi seveda rastla, saj bi se igralci še bolj pripravljali v želji po zmagi.

Ali imate kakšen nasvet za mlade ali manj izkušene igralce, ki se želijo udeležiti turnirjev, kot je YCS?

Prvi korak je spoznavanje s pravili in udeležbo na lokalnih turnirjih. Nato se je smiselno udeležiti regionalnega turnirja, kjer pridobijo še več izkušenj za naprej. Je pa Yu-Gi-Oh igra, ki se razvija zelo hitro. Potrebno je spremljati katere karte so oziroma bodo prišle v novih setih in takoj pripravljati nove strategije za naprej. Ob številnem testiranju v živo in različnih platformah se lahko dobro pripraviš za dogodek kot je YCS Bologna.

Kakšni so vaši načrti za prihodnost? Boste tekmovali tudi na naslednjih YCS dogodkih?

Odvisno je od tega koliko bo dopuščal študij, saj je vendarle šola na prvem mestu. Planiram sicer udeležbo na Italian OPEN 2025 v januarju, Evropsko prvenstvo WCQ 2025 na katerega sem že kvalificiran in mogoče tudi naslednji YCS, ki bo v letu 2025. Poleg tega pa konstantna udeležba na regionalnih turnirjih in seveda slovenski natsi. 

Kaj vas motivira, da še naprej igrate Yu-Gi-Oh!? Motivirajo me predvsem prijatelji, ki prav tako igrajo in se skupaj družimo. Rad imam miselne igre in tudi sam način igranja mi je zelo všeč. Igram že od malega, tako da me ob igri spremljajo tudi številni spomini, ki jih rad obujam

Microsoft predstavil novo funkcijo brskalnika Edge, ki ga lahko prikličete med igranjem iger

0

Morda se veliko PC-jašev sploh ne zaveda, da lahko na svojih omizjih operacijskega sistema Windows preko kombinacij tipk Win + G kadarkoli prikličejo prav posebni uporabniški vmesnik, ki ga Microsoft imenuje Game Bar. Gre za nekakšno verzijo vmesnika Xbox, kjer lahko pregledate svoje zadnje posnetke zaslonov, sprožite snemanje, čvekate s prijatelji ali pa spremljate trenutno porabo vaše strojne opreme.

Te funkcije veliko bolj prav pridejo med igranjem iger in zdaj Microsoft predstavlja novo funkcionalnost, ki so ji nataknili ime Edge Game Assist.

Gre za zanimiv poskus iskanja pomoči igralcem, ki so se bodisi med igranjem malce izgubili in iščejo novo pot naprej ali pa preprosto ne vedo, kako bi trenutno stopnjevali svoj lik v RPG-ju. Game Assist vam v tem primeru odpre okno brskalnika Edge, tako da imate pred sabo vedno priročni vodič, stvar pa omogoča celo odpiranje YouTube posnetka, ki ga nato lahko pripnete znotraj igrinega okna, tako da lahko točno spremljate začrtano pot.

Edge Game Assist bi moral v praksi delovati za vsako igro, a uradno podprti pa so zaenkrat naslovi Baldur’s Gate 3, Diablo IV, Fortnite, Hellblade II: Senua’s Saga, League of Legends, Minecraft, Overwatch 2, Roblox in Valorant. Te naštete igre očitno zna Edge prepoznati, zato vam takoj lahko nameče sorodne vodiče in posnetke, a za nepodprte naslove lahko verjetno preprosto vtipkamo iskani niz.

Microsoft je v uradni napovedi zapisal, da po njihovih raziskavah okoli 40 % igralcev med igranjem iščejo nasvete in vodiče, ki jih morajo zagnati ločeno izven igre, kar zna biti za uporabnika moteče. To je dokaj visoka številka in je verjetno razlog, da so zdaj vsi začeli ustvarjati svoje lastne ideje takšnih pomagačev: Sony denimo na konzolah PlayStation 5 nudi nasvete za določene naslove, NVIDIA pa je nekaj mesecev nazaj predstavila idejo umetnopametnega sogovorca G-Assist.

Halo na PC-ju dobil mod, ki igro preobrazi v čisto pravo VR izkušnjo

Modderska selitev iger na PC-ju v VR pogled ni nič novega, saj se je ta navada začela širiti že leta nazaj, ko smo na računalnike začeli priklapljati prve žičnata VR očala. Tehnično gledano lahko danes že vsako PC igro izkusimo preko očal, a navadno gre samo za gole selitve pogleda, medtem ko moramo samo igranje še vedno izvajati preko navadnega kontrolerja, s tem pa izgubimo tisto imerzijo, ki je nekako tudi poanta takšnega igranja.

Nekateri projekti pa gredo dlje od samo tega in sem notri lahko uvrstimo mod Halo CEVR, ki se je pred kratkim pojavil na GitHubu in je že zdaj videti presneto impresivno. Mod nam namreč omogoča preigravanje kampanje igre Halo 1 in to preko polne VR izkušnje, ki jo v svetu navideznega igranja imenuje 6DoF.

V praksi to pomeni, da lahko celotno kampanja preigramo skozi oči Master Chiefa, ob tem pa bomo tudi verno vihteli njegova orožja preko VR kontrolerjev. Tako lahko dejansko merite v igri in puško poprimete z eno ali dvema rokama. Nakar lahko sovražnika udarite po glavi z zamahom roke, poskrbljeno pa je bilo tudi za takšne naprednosti kot je denimo prižiganje svetilke preko fizičnega tapkanja po očalih, če pa v resničnem življenju počepnete, bo enako v igri storil Master Chief.

Halo CEVR zdaj lahko izkusite na povsem nov način in avtor moda LivingFray pravi, da je kampanjo na ta način moč preigrati od začetka do konca, a da lahko vmes lahko naletimo na kakšnega hrošča. Ob tem opozarja, da mod deluje samo v navezi z originalno predelavo Halo igre iz leta 2003 in ne za njeno Anniversary različico, ki jo najdemo znotraj paketa Master Chief Collection.

Iščete VR očala, a so vam ta predraga? Svoj nakup lahko opravite preko slovenske strani CyberPiggy, na voljo pa je tudi sposoja očal za res majhne denarce.

Tale grafični mod samo še dodatno nadgradi že tako čudovito igro The Witcher 3

0

V modderski skupnosti igre The Witcher 3 je ime Halk Hogan izjemno spoštovano, saj je to možakar, ki je zdaj že leta svojega življenja posvetil grafičnim izboljšavam te igre. To sicer ne pomeni, da je bil tretji Veščec potreben dodatne obdelave, saj je bila to leta 2015 ena najlepših iger in tudi danes je še vedno videti izjemno. Halk Hogan je tako poskrbel za obdelavo nekaterih tekstur nizke ločljivosti in njegovo delo je opazil celo razvijalec CD Projekt RED, ki si je njegove talente sposodil za uradno predelavo igre, ki je leta 2022 izšla pod imenom Complete Edition.

A Halk Hogan ni bil zadovoljen niti s tem videzom igre, pa čeprav so njegove teksture zdaj lahko zasijale znotraj ray tracing osvetljevanja. Začel je delo na novem projektu HD Reworked NextGen Edition in ta je še dodatno dvignil ločljivost nekaterih tekstur, obenem pa priskrbi nekatere povsem nove 3D modele.

Primerjava starejše verzije igre z novo lepo pokaže, da razlike niso zanemarljive. Res je, da povprečen igralec verjetno ne bo zapravil preveč časa z buljenjem v bližnji zid in nekateri sploh ne bodo opazili, da so zdaj jabolka na stojnicah veliko bolj podrobna, a ko vse skupaj sešteješ v eno celoto, dobiš lepšo sliko in PC-jaši na takšne stvari polagajo veliko.

Mod si lahko prenesete iz spletne strani NexusMods, nove teksture in modeli pa tehtajo 11 GB. Preko njega si lahko ustvarite ultimativno različico tega legendarnega naslova, a pazite na kompatibilnost z drugimi modi – teh je zdaj veliko več, saj je CD Projekt RED nedavno izdal uradna modderska orodja, ki omogočajo ustvarjanje tudi povsem novih misij.

Tretji DLC igre Atomic Heart bo podobnost z BioShockom samo še povečal

0

Igra Atomic Heart je bila ob svojem izidu lani označena za sovjetsko kopijo BioShocka in ta sloves je očitno preveč ne moti, saj je razvijalec Mudfish nedavno izdal nov dražilnik, ki to similarnost med obema naslovoma samo še poveča.

O tretjem DLC-ju smo sicer enkrat že pisali in takrat smo ugotovili, da nas bo igra popeljala v raziskovanje povsem novega kompleksa imenovanega The Chelomey Complex. Takrat smo ugledali samo posnetek titanskega robota, ki po kratkem plesu postane izjemno slabe volje, novi video pa je DLC-ju zdaj podelil ime MOR-4Y, en del tega dodatka pa se bo odvijal tudi pod morjem.

To seveda lahko obravnavamo tudi kot poklon prvim dvema igrama franšize BioShock, ki sta se ravno tako dogajali pod vodno gladino in leta nazaj smo bili navdušeni nad fiziko vode, ki jo pred nas pripeljal zdaj zaprti studio Irrational Games, poleg tega pa je takšna zaprtost pod morjem ustvarila kar pošten občutek klavstrofobije, kar je imerzijo pripeljalo do visoke stopnje in ravno zaradi nje še danes obujamo tople spomine na prvi dve igri.

Kako uspešno se bo pri tej nalogi odrezal MOR-4Y seveda še ni znano, a bomo to zvedeli enkrat pozimi, kar je dokaj širok razpon časa izida in zna se zgoditi, da bo ta DLC izšel šele enkrat v 2025. Atomic Heart je medtem postal del Steamove jesenske razprodaje, tako da ga lahko zdaj kupite po ceni 19,79 €, za dodatno vsebino v obliki DLC-jev pa bo treba kupiti Gold različico igre, ki trenutno stane 31,49 €.

Kitajski Tencent napovedal igro, ki sumljivo spominja na franšizo Horizon

0

Če bi si na hitro pogledali posnetke zaslona sveže napovedane igre Light of Motiram, bi zagotovo pomislili, da je razvijalec Guerrilla Games spočel nek nov DLC za svojo serijo iger Horizon ali pa da smo morda končno dobili prve slike iz njihovega večigralskega projekta, ki naj bi se ravno dogajal v svetu Horizona in naj bi izšel pred tretjim delom enoigralske kampanje.

Vendar bi se s tem ušteli, saj je Light of Motiram povsem ločena zadeva na kateri dela razvijalec Polaris Quest, ta pa je del kitajskega založnika Tencent. Te pomote vam ne bi nihče zameril, saj je naravnost šokantno koliko Light of Motiram spominja na Horizon in čeprav smo že vajeni, da razvijalci včasih dobijo navdih iz kakšnih projektov drugih studiev, se zdi, da je šel tule Tencent še korak naprej in naravnost skopiral nekatere elemente in te samo toliko predrugačil, da se je izognil tožbi iz strani Sonyja.

Light of Motiram je skopiral tudi idejno zasnovo tega sveta, ki pravi, da človeške civilizacije zdaj ni več in da so naravo zdaj prevzele raznovrstne mehanske zveri Mechanimals, po svetu pa so posejani skrivnostni ostanki preteklosti. Ljudje so sicer preživeli, a le v obliki plemen, ki zdaj preko primitivnih orožij poskušajo preživeti v tem novem neizprosnem svetu.

Vse sicer ni povsem isto, saj je Light of Motiram označena za preživetveno igro, kar najbrž pomeni, da kakšne resne zgodbe tule ne bo na spregled in se bo vse vrtelo okoli bojevanja ter nabiranja surovin. Za razliko od Horizona se boste tule lahko pozabavali tudi večigralsko in razpon orožij je tule videti večji, tako da boste lahko zamahovali tudi kladiva in sekire. Moč bo tudi graditi in si na svoj način preko gradnje stavb okrasiti domačo bazo, Mechanimalse pa bomo lahko tudi polovili in jih nato med bojem priklicali v pomoč.

Čista kopija to tako ni, a Sonyjeve odvetnike zagotovo že srbijo prsti glede vizualnega dizajna in nihče se ne bi čudil, če bi proti Tencentu sprožili kakšno tožbo. Light of Motiram še nima datuma izida, si ga pa lahko na Steamu dodate pod seznam želja.

Epic Games podarja popularno igro Brotato, naslednji teden pa na vrsto pride The Skywalker Saga

0

Epic Games je z božičnim obdarovanjem letos začel malce zgodaj, zato je na spored svojih tedenskih brezplačnih iger tokrat uvrstil Brotato.

Založnik sicer zdaj že leta obnavlja svojo tedensko ponudbo brezplačnic, a te so se zdaj že večkrat ponovile, medtem ko je Brotato zdaj bil prvič vključen kot zastonjski naslov in če Epic Games uporabljate zgolj za nabiranje brezplačnih iger, potem ga v svoji knjižnici še nimate.

In svoje mesto v vašem življenju si zasluži, saj ta igra na Steamu uživa presneto dober sloves in dobrih 82k ocen ga je uvrstilo v kategorijo “Overwhelmingly Positive”. Gre za dokaj preprost naslov, saj je pred nami od zgoraj gledana streljačina, ki spada v žanr “roguelite”. Naša naloga je tako preprosto: pobiti bo treba valove nasprotnikov in to lahko počnemo sami ali pa v navezi prijateljev, igra pa podpira tako lokalno kot tudi internetno igranje. Naš krompirček lahko nase naenkrat navesi do 6 orožij, a to je samo kaplja v morje proti celotni razpolagi orožij, ki jih lahko naberemo tekom igranja. Med valovi nabiramo izkušnje in si vmes okrepimo zalogo dobrin iz trgovine, kar nam vsaj malce olajša preživetje.

Če vam je zmanjkalo zanimive večigralske zabave med prijatelji, potem lahko svojo brezplačno kopijo prevzamete tule. Ponudba je na voljo do 5. decembra, nakar na spored zopet prideta dve igri, ki v brezplačno ponudbo še nista bila vključeni. Prva je Lego Star Wars: The Skywalker Saga, ki ji lahko upravičeno kličemo za eno boljših Vojnozvednih izkušenj zadnjih nekaj let, saj nas ta izjemno široka kampanja popelje skozi vse do sedaj izdane filme, vmes pa lahko še raziskujemo pisan svet in odkrijemo cel kup skrivnosti. Drugi naslov sliši na ime Bus Simulator 21, ki bo izpolnil vaše želje nadzorovanja mestnega avtobusa, v igri pa lahko nadzirate floto teh prevoznih sredstev ali pa se sami usedete za volan in spoznate ta poklic od bližje.

Avatar: Frontiers of Pandora dobil še svoj drugi DLC

0

Igričarski Avatar je izšel slabo leto nazaj in čeprav je bil to povsem sprejemljiv naslov, je bil v mojem spominu tudi dokaj hitro pozabljen in nanj se spomnim šele takrat, ko Ubisoft najavi nek nov DLC. Morda gre to tudi na račun tega, da nisem nek velik pristaš in filmov in res bi bil zdaj že počasi čas, da si vsaj enkrat ogledam drugi del.

Ubisoft sicer s prodajo ni bil preveč zadovoljen, a mora za igro vseeno izdelati dodatno vsebino, saj je bila ta obljubljena vsem kupcem sezonske prepustnice. Julija letos smo tako dobili prvi DLC The Sky Breaker, zdaj pa se je med nami znašel drugi košček dodatne vsebine, ki so mu nataknili ime Secrets of the Spires.

Gre za organsko nadaljevanje originalne kampanje, ki pa se odvija na povsem novem in doslej nedostopnem kosu mape. Tam bo naš heroj naletel na novo pleme Na’vijev, ki se najraje pretika med vršaci in kanjoni. Njihov ekosistem je tako dokaj težko prehoden, zatorej bomo največ časa preživeli na hrbtu leteče zverine, ki nas bo premikala med točkami misij, vmes pa bomo seveda poskušali prekrižati načrte zlobnemu RDA-ju, ki kot vedno želi nedolžne Na’vije pokoriti svojim željam in do zadnje kapljice izcuzati njihove surovine.

Poleg nove mape boste prejeli tudi nekaj svežih veščin in orožij, a na splošno ni videti kot da bi Secrets of the Spires dostavil nekaj res novega. A nova vsebina nikoli ne škodi in skupaj z originalno kampanjo in prvim DLC-jem vas čaka kar nekaj zanimivih avantur znotraj sveta Avatarja.

Skladno z novim DLC-jem je igra prejela tudi uradno podporo za konzolo PlayStation 5 Pro, kar pomeni, da boste lahko zdaj grafični način “Quality”, ki vsebuje višjo ločljivost, igrali pri stabilnih 60 sličicah na sekundo. Igra je na Steamu tudi znižana na 27,99 €, a če si želite še dostopa do dodatne vsebine, boste morali kupiti Gold verzijo igre, ki trenutno stane 43,99 €.

Baldur’s Gate 3 še ni rekel zadnje in naslednje leto dobiva ogromno posodobitev

0

Razvijalec Larian Studios je z razlogom postalo eno najbolj spoštovanih imen igričarske industrije, saj je ta veteranski studio v preteklosti navdušil z dvojcem iger Divinity: Original Sin, nakar je lani eksplodiral v popularnosti, ko je izdal dolgo pričakovani Baldur’s Gate 3, ki mu ni prinesel samo celega seznama zlatih kipcev, ampak tudi zajetno količino denarja.

Zaradi vsega tega uspeha smo bili tako dokaj presenečeni, ko je Larian najavil, da izdelavo Baldur’s Gate 4 nima nobenih planov in da čeprav so že začeli delati na dodatku za tretji del, je bil ta nato preklican. Studio se je tako osredotočil na svoj naslednji projekt, ki zaenkrat še ni bil razkrit, vmes pa so za Baldur’s Gate 3 izdali cel kup večjih in manjših brezplačni posodobitev.

Mislili smo, da so zdaj tudi s temi zaključili, a Larian kar ne neha presenečati. Najprej so za igro izdali modderska orodja, nakar so včeraj nenadoma napovedali novo vsebinsko posodobitev, ki bo še dodatno otežila življenja vsem tistim, ki se pri začetku igranja nikakor ne morejo odločiti za igralni razred.

Nova posodobitev bo namreč v igro prinesla kar 12 novih igralnih podrazredov – to so določeni igralni razredi, ki jih nato lahko razvijemo v ločeno vejo, s posebnimi uroki in veščinami. Tako boste lahko zdaj svojega heroja razvili v:

  • Bard – College of Glamour
  • Barbarian – Path of Giants
  • Cleric – Death Domain
  • Druid – Circle of Stars
  • Paladin – Oath of the Crown
  • Fighter – Arcane Archer
  • Monk – Drunken Master
  • Ranger – Swarmkeeper
  • Rogue – Swashbuckler
  • Sorcerer – Shadow Magic
  • Warlock – Hexblade
  • Wizard – Blade Singing

Vsak od teh se bo igral na malce drugačen način kot osnoven razred iz katerega izvira. Cleric – Death Domain bo denimo lahko povzročal eksplozije trupel, medtem ko Ranger – Swarmkeeper poskrbel za napade z roji čebel, moljev in meduz.

Poleg vseh teh podrazredov bo posodobitev uvedla tudi poseben način za fotografiranje, končno pa bo tudi omogočeno medplatformsko igranje. Tako boste v svojo kampanjo na PC-ju končno priklicali kolega, ki igra na konzoli PlayStation 5 ali Xbox Series X.

Posodobitev bo izšla enkrat naslednje leto, Larian pa bo z njenim testiranjem začel enkrat januarja.

Zaživela je Steamova jesenska razprodaja iger

0

Pa jo imamo! Novo razprodajo iz strani Steama namreč. Na vrsti je namreč njihovo jesensko znižanje iger, pa čeprav smo zdaj že praktično v decembru in tega navadno povezujemo z bolj zimskimi časi.

Valve je tudi tokrat za nas pripravil stotine znižanih iger in samo za prečesavanje tega kataloga si lahko vzamete en cel dan pa še vedno ne boste pregledali celotne ponudbe. Ne bi bilo bolj priročno, če bi nekdo za vas na kup zbral tiste najbolj privlačne popuste in bi si s tem lahko prihranili dragoceni čas?

Ravno to nameravamo narediti tukaj, zato si oglejmo tistih nekaj največjih znižanj, ki vsebujejo novejše in nekoliko starejše naslove, a vsem tem je skupno dejstvo, da so vredni zahtevanih evrov.

Razprodaja se bo zaključila 4. decembra, popusti pa niso edina stvar preko katere vas Valve vabi na Steam. Zdaj lahko namreč oddate tudi svoje nominacije za najboljšo igro leta ter glasove oddate tudi igram v drugih kategorijah. Skupno vas čaka 11 različnih kategorij, za razliko od podelitve nagrad The Game Awards pa tukaj nagrade poberejo naslovi, ki so izključno izglasovani iz strani publike. Trenutno boste glasovali za nominirance, nakar boste v zimski razprodaji svoje glasove podpore oddali finalistom in iz njih tako izluščili končnega zmagovalca.

Naročniki servisa PlayStation Plus decembra dobivajo igri It takes Two in Aliens: Dark Descent

0

Sony je, tako kot to počne vsak mesec zadnjih nekaj let, razkril decembrsko zalogo iger, ki jih bodo prejeli vsi zvesti naročniki njihovega servisa PlayStation Plus. Gre za tisto trojico mesečnih iger, ki postanejo brezplačne, ne glede na stopnjo naročnine, ki jo plačuje uporabnik in bodo na voljo za igranje vse dokler ta ne preneha plačevati naročnine.

Decembrska ponudba na prvo mesto postavlja igro It Takes Two, ki nas je leta 2021 tako navdušila, da smo jo uvrstili med 5 najboljših iger tistega leta. Prisrčna avantura nam ne dostavi samo dobre kampanje, ampak je ena redkih iger, ki je specifično namenjena igranju v paru, tako da se za enim zaslonom lahko zabavata dva igralca, vse mehanike igre pa so bile prilagojene skupnemu opravljanju raznoraznih zabavnih izzivov. Igro je razvil Hazelight Studios in če se takšne zabave ne morete naveličati, potem se splača ogledati tudi njihov prejšnji naslov A Way Out, ki nosi podobne mehanike, le da morate tokrat pobegniti iz zapora.

Drugi naslov sliši na ime Aliens: Dark Descent. Ta bolj frišna igra je zdaj stara dobro leto in čeprav ob izidu od nje nihče ni ravno pričakoval neke mojstrovine, je presenetila z globokim igralnim sistemom, saj taktičnih strategij v svetu Osmega potnika ne vidimo velikokrat. Za preigravanje tega naslova si je treba vzeti svoj čas, saj je treba poteze izvajati premišljeno, namesto neprestane akcije pa se bo velikokrat treba zateči v sence in prikritem premikanju.

Trojico brezplačnih iger zaključuje Temtem. Igra iz leta 2022 je dostavila svežo vsebino vsem tistim, ki imajo radi Pokemone, a si bodisi ne lastijo konzole Switch ali pa so pretekle igre preigrali do obisti in so si zdaj zaželeli nekaj novega. Temtem dostavi barvito grafično podobo in 165 unikatnih bitij, ki jih bo treba poloviti preko 7 raznovrstnih otokov.

Trojico iger bo moč prevzeti od 3. decembra dalje, tako da imate samo še nekaj dni časa, da aktivirate ponudbo prejšnjega meseca, ki vključuje igre Hot Wheels Unleashed 2 – Turbocharged, Ghostwire: Tokyo in Death Note Killer Within. Sony je na uradni strani še napovedal, da bodo med 6. in 8. decembrom gostili brezplačni večigralski vikend, tako da boste lahko takrat medmrežno zabavo na konzolah PlayStation 4 in 5 izkusili brez aktivne naročnine.

Serija Squid Game dobila prvi napovednik za svojo 2. sezono

0

Squid Game se vrača v naša življenja in upamo, da tokrat s sabo ne bo privlekel nove pandemije. Prva sezona te korejske drame je namreč prišla ravno v času, ko je bil strah pred koronavirusom največji in smo tako bili vsi prisiljeni v bivanje znotraj svojih domov, kjer nam ni bilo početi drugega kot pa da gledamo v televizor. Pravite, da so se začele pojavljati primeri ptičje gripe pri ljudeh? Kakšno naključje.

Ni pa bila ta serija tako popularna samo na račun korone, saj smo gledali v izjemno zanimivo zgodbo, kjer se ljudje prostovoljno udeležijo smrtonosnih iger, saj je glavna nagrada mamljiv, življenje-spreminjajoč kupček denarja. Tega je prislužil tudi ustvarjalec serije Hwang Dong-hyuk, saj je ta postala najbolj gledan izdelek v zgodovini Netflixa in pretočni servis je začel v Hwanga metati koše denarja, da bi ta le privolil v ustvarjanje 2. sezone, čeprav je bila zgodba zamišljena za samo eno.

Hwang je na koncu le privolil in po treh letih se serija vrača na televizijske zaslone. Do sedaj smo dobili nekaj dražilnikov, Netflix pa je včeraj izdal prvi daljši napovednik, ki malce bolje zariše nadaljnje podajanje zgodbe.

Tudi v 2. sezoni se v glavno vlogo vrača igralec Seong Gi-hun, ki je v prejšnji sezoni kot tekmovalec 456 edini preživel smrtonosno igro, zdaj pa se želi v njo vrniti bolj izkušen kot prej. Želja mu je naposled izpolnjena in znova se znajde v svetu tekmovanj, kjer vsak neuspeh pomeni smrt iz strani vojakov, ki nosijo rozaste kapuce in čelade s PlayStation ikonami gumbov.

Čakajo nas nove in stare igre, saj v enem kadru vidimo igro semaforja, tekmovalci pa so tokrat malce drugačni od prej. Omembe vreden je novi igralec 230, ki bo ostale tekmovalce nalašč porinil v naročje smrti, s tem pa se ne bo preveč obremenjeval.

2. sezona serije Squid Game na spored pride 26. decembra in jo bo mogoče spremljati samo na Netflixu, iz te serije pa bo očitno nastala prava franšiza. Dobili smo že 1. sezono resničnostnega šova The Challenge, spletna stran Deadline pa poroča, da naj bi bila v nastajanju angleška verzija serije, ki jo bo režiral nihče drug kot David Fincher – avtor filmov Klub golih pesti, Sedem in priznane Netflixove serije Mindhunter.

The Witcher 4 je zdaj v polni produkciji

0

Nova igra razvijalca CD Projekt RED je bila nekdaj samo predmet govoric in po izidu naslova Cyberpunk 2077 se je veliko ljudi spraševalo, ali se bodo Poljaki sploh še kdaj vrnili v svet Veščeca ali pa bodo od zdaj naprej delali na povsem novih franšizah in bodo zgodbo Geralta pustili v preteklosti.

No, izkazalo se je, da je Netflixova serija pokazala, da je The Witcher še vedno izjemno popularno ime in občutek imam, da se je CD Projekt RED ob lansiranju igre Cyberpunk 2077 malce ustrašil izziva, zato se je vrnil v varni pristan svoje prejšnje dokazane franšize. Najavili so tako delo na novi trilogiji Witcher iger, za povrh pa so začeli še razvijati nekatere druge projekte, stanje teh pa pridno delijo znotraj finančnih poročil.

Zadnje stanje so podelili poleti, od takrat pa se je spremenilo dejstvo, da je Project Polaris, ki je kodno ime za neuradno imenovano igro The Witcher 4, zdaj stopil v polno produkcijo. To pomeni, da je konec planiranja in načrtovanja zgodbe ter igralnih mehanik in se je zdaj začel najbolj intenziven del razvoja, kjer se stvari dejansko začno sestavljati v neko celoto in je tako začela nastajati končna igra, ki bo seveda nato morala iti še čez nekaj faz, preden bo pripravljena za dejanske stranke.

Na igri tako dela trenutno 400 ljudi, kar je meni osebno naravnost nepredstavljiva številka delavcev, ki morajo sinhronizirati izgotoviti izdelek, ki ne samo da bo deloval, ampak bo tudi dejansko zabaven za igranje. CD Projekt RED si bo tule vsekakor vzel svoj čas, saj so priganjali izdajo igre Cyberpunk 2077, nato pa morali nameniti leta dela samo temu, da so stvar popravili in si nekoliko popravili ugled.

the witcher 4

Poljski razvijalec dela še na nekaterih drugih projektih. V fazi načrtovanja je še vedno Project Orion, ki je uradno nadaljevanje igre Cyberpunk 2077, medtem ko je Project Sirius še eno poglavje znotraj franšize The Witcher, a tega delajo v sodelovanju z razvijalcem The Molasses Flood. Tu je še Hadar, ki je nekaj povsem novega in originalnega, a ta stvar je še daleč stran od uradnega razkritja.

V izdelavi je še en Witcher projekt in sicer gre za predelavo prve igre, ki jo trenutno izdeluje razvijalec Fool’s Theory.

O kakšnih datumih izida je še prezgodaj govoriti, tako da nam ne ostane drugega kot pa da čakamo na naslednje uradno finančno poročilo. CDPR je s temi projekti tako zaposlen, da jim ni ostalo časa za nič drugega in tako zaenkrat za Cyberpunk 2077 ni načrtovana podpora pri frišno izdani konzoli PlayStation 5 Pro.

Novi studio bivše vodje franšize Mass Effect je zaprl svoja vrata, ne da bi izdal eno samo igro

0

Po vseh odpuščanjih, ki so se zgodila lani in letos je postalo kristalno jasno, da v igričarski industriji služba ni varna niti pri največjih razvijalcih. Še večje težave se nahajajo znotraj indie sektorja in malce večjih studiev, ki zaposlujejo nekaj deset ljudi je dandanes čedalje manj, saj so investitorji izjemno previdni in svoje denarce zaupajo samo najbolj obetajočim projektom.

Te lekcije se je zdaj naučil tudi Casey Hudson, ki je svojo kariero začel v času bolj finančno uspešne igričarske industrije. Casey je najbolj znan po svojem vodenju studia BioWare in ravno on je imel največjo besedo pri ustvarjanju trilogije iger Mass Effect. Pri tej je ustvaril veliko dobrega, a igralci so ga hkrati zasovražili, saj je slavna anekdota, da se studio nikakor ni mogel zmeniti, kako bi zgodbo trilogije zaključil. Casey se je nato zaklenil v sobo s sodelavcem Macom Waltersom in skupaj sta spisala slavni konec, ki je nato razkuril dober del oboževalcev in studio je moral nato naknadno izdati DLC, ki je malce popravil konec, a je bil ta na koncu vseeno razočaranje.

Hudson je BioWare zapustil leta 2015, a se nato kasneje vrnil in nadzoroval razvoj igre Anthem. Ta še danes velja za največjo katastrofo v zgodovini tega razvijalca, zato je Casey zopet zapustil pisarne in leta 2021 ustanovil svoj lastni studio Humanoid Origin. Ekipa se je lotila izdelave nove znanstvene-fantastične pripovedi, a po treh letih javnosti ni pokazala še ničesar.

In zdaj se to tudi ne bo zgodilo. Razvijalec je leto nazaj bil še poln upov za prihodnost in je celo obljubljal skorajšnje razkritje njihove prve igre, maja letos pa so iskali nove sodelavce. Studio pa je včeraj na svoji LinkedIn strani zapisal, da je dobrih časov konec in da se bo razvijalec zaprl, ne da bi izdal eno samo igro.

Razlog za bankrot je enostaven: pomanjkanje denarja za nadaljnje vzdrževanje podjetja. Razvijalec je očitno pričakoval novo rundo investicij, a teh ni bilo, zaradi česar jim ni ostalo drugega kot pa da zaprejo svoja vrata.

V izjavi za javnost je bilo še zapisano, da je zdaj glavna skrb iskanje novega dela za vse prizadete delavce. Teh je, glede na LinkedIn, bilo okoli 70.