🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 42

Igra Arizona Sunshine dobiva predelavo

7 let mineva odkar nas je na VR sistemih pozdravila zombijaška izkušnja Arizona Sunshine in za svoj čas je bil to odličen izdelek, ki je lepo pokazal, kakšno globoko izkušnjo znajo pričarati VR igre in zakaj zna te tehnologija med nami bivati še dolgo časa.

In zdaj se njen razvijalec Vertigo Games pripravlja na predelavo, ki so ji preprosto nataknili podnaslov Remake in jo lahko pričakujemo že v oktobru.

Glavna prednost obnovljene igre je lepša grafika, ki jo bo spremljal še bolj napreden sistem raztelešenj zombijev, ki jih protagonist tule imenuje “Freds”. Škoda, da napovednik ne vsebuje nobene primerjave z originalom, saj je ta v mojih spominih videti nekako tako, kot tale predelava, a zagotovo je resnična slika malce drugačna. Akcija v zgornjem videu je vsekakor videti slastna, saj ne manjka streljanja, sekanja s sekiro in metanja ročnih granat, čemur sledijo gigantske eksplozije, uboge nemrtve pa ob tem razmetava na vse strani.

Ni pa bil original znan samo po svojem streljanju, saj si moral tudi preiskovati avte in zapuščene kolibe za strelivom, nabirati predmete in rešiti kakšno uganko. Igra se ni bala dostaviti napetih igralnih situacij: naj bo to branjenje lesene hiške pred valovi zombijev ali pa sprehod skozi temačne predele zapuščenega rudnika.

Predelava je sicer marsikoga presenetila, saj je Vertigo Games manj kot leto nazaj izdal nadaljevanje Arizona Sunshine 2, zaradi česar se postavlja vprašanje, če se morda drugo poglavje ni tako dobro prodalo kot prvenec, ki bo v tej obnovljeni izdaji vseboval originalno kampanjo in vseh pet naknadno izdanih DLC-jev.

Arizona Sunshine Remake prihaja 17. oktobra, igrati pa ga bo moč na sistemih Meta Quest 2 in 3, Steam VR in PS VR2.

Silent Hill 3 in 4 dobila moda, ki v igro dodata moderno kamero

0

Najbolj popularen žanr grozljivk je danes takšen, kjer imamo kamero postavljeno izza ramena glavnega junaka, saj tako lažje spremljamo, kaj se okoli njega dogaja in na kakšen grotesken način nas je pohrustal skrivajoči monstrum.

Ni pa bilo vedno tako, saj so se igričarske grozljivke včasih zanašale na statične kamere, ki so bile za igranje bolj nerodne, a so dodale svoj nivo srhljivosti, ki danes ne izkusimo več tolikokrat. Starejši Resident Evili so nas postavili razne sobe, kjer si nato izza vogala lahko jasno slišal grozljive zvoke bližajoče se nevarnosti, a te nisi mogel videti, dokler se ta pred tabo ni pojavila sama od sebe.

Na takšno igranje se je zanašala tudi serija grozljivk Silent Hill, en prebrisan modder pa se je zdaj spravil posodabljati igralno formulo, zato je pri tretjem in četrtem delu kamero preselil izza hrbta protagonista, kar nam omogoča bolj moderno izkušnjo teh legendarnih naslovov.

Modder ZealotTormunds je na X-u zapisal, da se zaveda, da je statična zaklenjena kamera ena od odlik teh iger, tole pa je zgolj nov način, da igralci zopet podoživijo grozote teh naslovov in to v novi perspektivi. Stvar je kot naročena za vse tiste, ki so tretji in četrti del preigrali že tolikokrat, da znajo mape zrecitirati na pamet in ta nova perspektiva dejansko ponudi nov in bolj podroben vpogled, ki ga je zdaj propadli razvijalec Team Silent skupaj sčaral desetletja nazaj in obenem ustvaril tako zapomljive igralne in štorijalne izkušnje. Problem se je samo dokopati do iger, ki jih potrebujemo za igranje tega moda: Silent Hill 4 je sicer izšel v trgovini GOG, tretji del pa obstaja samo v obliki fizičnih kopij, ki pa so na Ebayju presneto drage.

Modder dela tudi na predelavi kamere za Silent Hill 2, ki bo hkrati omogočil merjenje v različne dela teles kreatur. Dvojka je hkrati tudi edini del franšize, ki bo dobil tudi uradno predelavo in sicer se bo to zgodilo 8. oktobra.

Tule je 20 minut igranja predelave Obliviona znotraj Skyrim pogona

0

O projektu Skyblivion tipkamo članke že celo večnost, saj je tole res impresiven projekt, ki namerava preko skupine prostovoljcev preseliti celotno kampanjo igre The Elder Scrolls: Oblivion preseliti v novejši pogon Skyrima. No, vsaj takšna je bila prvotna ideja, saj je od začetkov tega moda preteklo že toliko let, da je zdaj tudi Skyrim že star 13 let in ga je načel zob časa.

A delo na projektu je zdaj že preveč napredovalo, da bi kdo dobil brihtno idejo in začel vse stvari seliti v pogon Starfielda, zato se počasi bližamo datumu izida, ki naj bi se zgodil enkrat v 2025.

Modderji so nedavno pokazali nov konkreten prikaz igranja, ki tokrat v obseg traja 20 minut in se loti stranskih nalog, ki jih je Oblivion vseboval res ogromno, vendar se veterani pri teh vedno spomnimo na tiste zanimive naloge iz cehov Fighters Guild in Dark Brotherhood, vmes pa pozabimo na tiste manjše mini opravke, ki so nam naročili, da komu ukrademo knjigo ali pa da lokalno kmetijo rešimo nadležnih goblinov.

Ravno takšnih opravkov se loti tale igralni napovednik, kar je malce čudna izbira za prikaz igranja. A morda nam s tem razvijalec sporoča, da bo Skyblivion predelal čisto vso možno vsebino, ki jo je ponujala originalna kampanja. Pri tem so sicer izvzeti DLC-ji, ki so bili za to igro njega dni konkretni, a prenos te vsebine v novejši pogon se bo zgodil naknadno.

Prikazano je sicer videti lepo in dejansko je vse skupaj videti slično mojim spominom na Oblivion, ki sem ga preigraval tistega daljnega leta 2006. Za svoj čas je Oblivion ponujal naravnost fantastično grafično podobo, čeprav je bil ta del poglavja serije Elder Scrolls že takrat deležen kritik zaradi svoje bolj preproste igralne formule v primerjavi s predhodnikom Morrowindom. Tudi ta dobiva svojo lastno predelavo v Skyrim pogon, imenovano Skywind, a ta sploh še nima letnice izida.

Dobro leto nazaj so se pojavile govorice, da naj bi Bethesda delala na svoji uradni verziji predelave igre Oblivion. Na tem področju kakšnih novih novic nismo dobili, zato je za posodobljeno verzijo te igre še vedno najboljše upanje Skyblivion, ki bo leta 2025 poleg izboljšane grafike prinesel tudi nadgrajene temnice in s tem zna popraviti eno večjih napak originala.

Bojda Forza Horizon 5 prihaja na konzolo PlayStation 5

0

Ko je Microsoft napovedal predelavo nekaterih svojih ekskluziv, kot so Sea of Thieves, Pentiment, Hi-Fi Rush in Grounded na sistem svojega večnega konkurenta PlayStationa, je obenem med vrsticami namignil, da to niso edine igre, ki bodo doživele takšen prehod, a da je seveda vse odvisno od tega, kako dobro se bo prvi val takšnih predelav odrezal na trgu.

In ta prodaja je bila očitno dobra, saj sta se nedavno na forumu ResetEra razgovorila dva “leakerja” NateDrake in shinobi602, ki sta znan po svojih dobrih virih znotraj igričarske industrije in sta hkrati namignila, da naj bi Microsoft kmalu namignil na nove takšne večje predelave.

NateDrake pravi, da se je Sea of Thieves prav dobro obnesel na konzoli PlayStation 5 in je ugibal, da znamo kmalu slišati o novih predelavah, shinobi602 pa je zraven dodal, da bi znali o teh projektih več slišati že naslednji teden, ko se bo odvil igričarski sejem Gamescom, na katerem bo Microsoft igral pomembno vlogo.

Nakar so se pojavila vprašanja, katera igra oziroma franšiza bi postala naslednja, ki bi lahko doživela takšen prehod platform. Na X-u se je oglasil še en priznan leaker eXtas1s, ki je preko animirane sličice namignil, da nas čaka nekaj mehiško obarvanega. To je dober indikator, da je govora o igri Forza Horizon 5 iz leta 2021, ki je mesto svojega dirkanja preselila ravno sredi Mehike in takšna dirkačina bi se na konzoli PlayStation 5 (morda tudi PlayStation 4, saj jo lahko trenutno igramo tudi na Xbox One) prav dobro prodala, Sonyjevi konzoli pa tudi manjka neka dirkačina, ki ponuja malce manj resno kurjenje gum kot ga nudi serija Gran Turismo.

Novinar Jez Corden sicer pravi, da njegovi zaupni viri iz Microsoftove strani niso seznanjeni s plani glede selitve igre Forza Horizon 5 na kakšen drug sistem, tako da bi znala predelavo doživeti kakšna druga igra. Ne ostane nam tako drugega kot pa da počakamo na naslednji teden, saj bo šele takrat jasno ali te govorice držijo kaj vode.

Predelava igre Until Dawn dobila datum izida in nov napovednik, ki pokaže primerjavo z originalom

0

Until Dawn sem prvič igral na zagrebškem sejmu Reboot in takrat sem debelo gledal v televizor in se spraševal, če bodo igre lahko sploh kdaj še lepše kot pa pričujoča podoba, ki sem jo takrat gledal na konzoli PlayStation 4. Od takrat je preteklo že toliko let, da je Sony že najavil predelavo in ta je včeraj pokazala svež napovednik, ki prvič naredi tudi primerjavo med originalom in nadgrajeno verzijo.

Kakor lahko vidite je grafična podoba tokrat še bolj podrobna kot prej, saj je razvijalec Ballistic Moon celotno pripoved na novo zgradil znotraj pogona Unreal Engine 5. Ta je sicer znan po svoji kvalitetni grafiki, a hkrati igre na njem velikokrat doživijo porodne krče, ki jih nato razvijalec odpravi šele preko naknadnih posodobitev. Upamo, da se bo to pravilo tokrat izneverilo, saj je grafična podoba tule videti res dobro in škoda bi bilo ob njej trpeti nizko število sličic na sekundo.

Predelava pa se ne bo lotila samo vizualne podobe, saj namerava narediti nekaj sprememb tudi na igralnem področju. Predvsem uvod igre naj bi bil po novem bolje tempiran, dobili pa bomo tudi nekaj novih scen, ki jih v originalu nismo doživeli. To je dobro, saj je ta naslov spočel razvijalec Supermassive Games in njihove igre so že od nekdaj znane po dokaj zanimivih NPC-jih, ki jih nato želimo obdržati pri življenju, saj se sčasoma na njih navežemo.

Napovednik nam je tudi postregel z datumom izida. Ta se bo zgodil 4. oktobra, kar je ravno prav za Noč čarovnic, igra pa se bo preko predelane podobe pojavila na konzoli PlayStation 5 ter PC-ju – za igranje bo nujen PlayStation račun. Serija Until Dawn se bo preselila tudi v filmski svet, a o tem projektu je zaenkrat znanega bolj malo.

Predelava igre Red Dead Redemption za PC najavljena… Preko PlayStation trgovine?

0

Mineva eno leto odkar se je razvijalec Rockstar malce zmigal in svojo kavbojščino Red Dead Redemption preselil iz ostarelih konzol PlayStation 3 in Xbox 360 na bolj sodobne sisteme, a pri tem je bil skrivnostno izvzet PC, ki si te predelave najbolj želi že vse od leta 2010, ko se je stvar pojavila na originalnih platformah. To sicer za Rockstar ni nič čudnega, saj ta vedno stvari najprej najavi za konzole in nato za PC, a vseeno smo nekako upali, da bodo za 14 let star naslov naredili izjemno in ga istočasno splavili tudi za računalnike.

Nakar smo upali, da bo uradna PC najava prišla par mesecev po izidu za Switchem in PlayStationom 4, a zdaj je preteklo že leto od tega, Rockstar pa še vedno molči. A očitno je zadeva vendarle sredi aktivnega razvoja, saj se je znotraj trgovine PlayStation pod to igro pojavil nov zapis, ta pa specifično omenja PC verzijo in kaj vse bo ta inačica igre vsebovala.

Očitno je pri objavi prišlo do neke pomote in nekdo je v okno kopiral opis, ki je bil namenjen za najavo računalniške verzije igre. Pomota je bila zdaj popravljena, a seveda jo je internet hitro shranil v arhiv in zdaj vemo, da bo PC verzija vsebovala osnovno igro in ločeno kampanjo Undead Nightmare v enem paketu, kar sicer ni nič nenavadnega, saj je vse to prišlo tudi v novi verziji za Nintendo Switch.

Bolj zanimiva je omemba specifičnih nadgradenj, ki jih bomo prejeli na PC-ju, kot so višje ločljivosti in meja sličic na sekundo in podpora za več monitorjev, tudi pri računalničarjih pa se na žalost ne bomo mogli zabavati v večigralstvu, ki je bilo sicer pri originalni izdajo dokaj živo.

Vprašanje zdaj ostaja, ali je bila ta Sonyjeva pomota samo naključje ali pa se pripravlja skorajšnja najava predelave za PC? Tako Rockstar, kot tudi založnik Take-Two Interactive molčita, morda pa kaj novega izvemo sredi konference Gamescom, ki se zlagoma približuje.

Ekipa izza dobro sprejetega moda Fallout: London bo postala indie studio

1

Po letih razvoja je amaterska ekipa razvijalcev Team Folon pred kratkim končno splavila svoj prvi in gromozanski projekt Fallout: London, ki je hkrati postal največji mod za Fallout 4 doslej. Kot je pri takšnih ogromnih zadevah v navadi, je mod imel na začetku nekaj večjih težav z optimizacijo, ki še niso bile odpravljene, a teh skrbi bo kmalu konec, saj se ekipa že dolgo pripravlja za izid večje posodobitve, ki bi morala odpraviti vsa tista nadležna rušenja na namizje.

Mod je medtem postal tako presneto popularen, da je z razvijalcem spočel intervju sam BBC in ta spregovoril z Deanom Carterjem, ki je bil na čelu projekta in še zdaj skrbi za njegovo poliranje. BBC je zanimalo, kakšna je prihodnost tega moda in tudi same ekipe Team Folon, Dean pa je za igralce podelil nekaj vzpodbudnih novic.

Team Folon trenutno še vedno pridno dela na prvem večjem popravku, a to ni vse, kar pripravljajo za vse oboževalce moda, saj nameravajo sčasoma izdati tudi vso vsebino, ki je bila pred izidom izrezana. Sem notri lahko prištejemo alternativni konec kampanje, ki pa ne bo izšel tako kmalu in ga ni za pričakovati pred koncem tega leta.

Še boljša pa je novica, da to ne bo njihov edini projekt. Dean sicer pravi, da je navdušen nad tem, da je lahko izdal brezplačni mod za igralce, ki ga zdaj lahko uživajo povsod po svetu, a da ima takšen razvoj še vedno svoje stroške. Za mod so sicer prejeli nekaj donacij in te bodo zdaj preusmerili v ustanovitev čisto pravega profesionalnega studia, kjer bodo člani ekipe lahko delali na povsem svoji originalni igri, ki jo bodo lahko tudi legitimno prodajali in od nje zaslužili. Dean je v intervjuju še omenil, da jih kljub enormnemu uspehu moda ni nihče uradno kontaktiral iz strani Bethesde, kar je sicer malce čudno, vendar pa člani ekipe proti temu studiu zaradi tega ne gojijo kakšnih zamer.

Team Folon bo tako šel v profesionalne vode in to je že drugi studio, ki je izdal večji mod na osnovi vsebine, ki pripada Bethesdi, nakar so preko te nabrali dovolj izkušenj za ustanovitev indie studia. Po podobni poti je šla skupina SureAI, ki je leta nazaj spočela mod Enderal znotraj pogona Skyrim, nakar so se lotili svoje prve originalne igre Dreadful River, ki je na Steamu izšla februarja lani.

Založnik Krafton kupil razvijalca Tango Gameworks in tega rešil pred propadom

0

Maja letos nas je doletelo neprijetna novica, da je Microsoft v celoti zaprl razvijalca Tango Gameworks, navkljub temu, da je bil to njihov edini japonski studio in na tem poskušajo s svojo konzolo Xbox že vrsto let pridobiti vsaj kakšen spoštovanja vreden tržni delež. Vest je bila presenetljiva, saj je Tango veljal za spoštovan studio, ki ga je leta 2010 ustanovila legenda igričarskih grozljivk Shinji Mikami, ta pa se je s čela tega razvijalca poslovil že lani.

A zdaj smo dobili še eno večje presenečenje, saj Tango Gameworks sploh ni mrtev. Pred smrtjo ga je rešil založnik Krafton, ki ga najbolj poznamo po njegovi battle royale igri PUBG, južnokorejska založniška hiša pa se poskuša v zadnjih letih razširiti še kam drugam kot pa samo v večigralstvo. Ravno zaradi tega so podprli projekt The Callisto Protocol, ki ga je razvil Striking Distance Studios in čeprav je ta prejel slabe ocene in se slabo prodal, Krafton očitno namerava s širjenjem svojega vpliva, zato se je spravil v nakup studia Tango Gameworks.

Krafton je v izjavi za javnost zapisal, da je poleg razvijalca pridobil pravice tudi do igre Hi-Fi RUSH in za to bo ustvaril tudi nova poglavja. Žal ni Krafton omenil ničesar glede ostalega kataloga tega razvijalca, med katere spadata še grozljivki The Evil Within in Ghostwire: Tokyo. Očitno bodo te še vedno ostale izpod nadzora Microsofta, ki za njih javno ni napovedal nobenih novih načrtov.

Stalker 2 pokazal najbolj globok igralni posnetek doslej

0

Razvijalec GSC Game World bo resda zamudil napovedani datum izida igre Stalker 2: Heart of Chornobyl, ki je bil sicer že prej večkrat prestavljen, a za izid v septembru je bil studio skorajda stoodstotno prepričan, dokler si nedavno niso premislili in izid prestavili za nekaj mesece, saj igra potrebuje dodaten čas za optimizacijo.

So pa držali obljubo, da bomo v avgustu dobili daljši igralni napovednik in tega nam je ukrajinski studio pokazal včeraj. V obseg meri skorajda pol ure, a ni neprekinjen, saj člani ekipe vmes vsake toliko podelijo nekaj misli in dodajo nove informacije.

Je pa tole najbolj konkreten prikaz igranja doslej in kljub temu, da je od prvega impresivnega napovednika že minilo nekaj let, je stvar še vedno videti presneto impresivno. Post-apokaliptična okolica, ki nam jo je dostavila originalna trilogija Stalker naslovov je preprosto vizualno tako unikatna, da je ne moremo primerjati z nobenim drugim naslovom, drugi del pa vse to ohrani, še bolj gradi na atmosferičnost, zaradi grafične lepote pa bomo zagotovo vsaj enkrat obsedeli pred monitorjem in se preprosto čudili detajlnim teksturam na bližnjem mutirancu.

Svet bo ogromnem, GSC Game World pa je veliko poudarka dal na umetno inteligenco nasprotnikov, ki se bodo različno odzivali na situacijo, v kateri se bodo znašli. Dobro, mutiranci bodo še vedno na vas navalili v ravni črti, a banditi in drugi pripadniki sovražnih frakcij vas bodo med vašim skrivanjem poskušali razkrinkati, sredi akcije pa si bodo krili hrbet in vas poskušali obkoliti.

Ogromen svet bo ponujal veliko nelinearnega raziskovanja, zgodba pa bo razvejana in dogodki bodo sledili našim odločitvam. Ravno zaradi tega v enem preigravanju ne bo mogoče opraviti čisto vseh nalog in odkriti vseh lokacij, saj bodo naše odločitve nekatere poti odprle, a po drugi strani bodo nekatere postale tudi zaprte.

Stalker 2: Heart of Chornobyl ima trenutno začrtan izid za 20. november, igra pa bo izšla samo na PC-ju in konzoli Xbox Series X, medtem ko razvijalec trenutno nima načrtov za razvoj namenske verzije za PlayStation 5. Igro bo od prvega dneva moč igrati tudi preko servisa Game Pass.

Dead Island 2 nas draži z novo vsebino

0

Še vedno sem mnenja, da je igra Dead Island 2 bila eno najlepših presenečenj leta 2023, saj je bila zadeva v razvoju celo večnost in je zamenjala več razvijalcev, nakar je na koncu za delo poprijel malo izkušeni studio Dambuster Studios in dejansko dostavil presneto zabaven naslov, ki se ne jemlje preresno in dostavi ravno tisto, kar je obljubljal v napovednikih: krvavi zombijaški sprehod skozi ostanke mesta Los Angeles, ki so mu razvijalci nataknili prikupen vzdevek Hell-A.

Zadevo so toplo sprejeli tudi igralci in tekom leta od izida je Dambuster za igro izdal še dva DLC-ja Haus in Sola, vsi pa so nekako pričakovali, da je to od vsebine vse in da se je razvijalec zdaj preusmeril v nek drug projekt. A zdi se, da niti založnik Deep Silver, ne razvijalec nista pričakovala tako dobrega odziva igralcev, zato se je kmalu začelo šušljati, da zna Dead Island 2 dobiti še nekaj dodatne vsebine, ki sprva ni bila pričakovana.

Da je nekaj na temu je Dambuster Studios pred kratkim uradno potrdil na svojem X računu in to preko kratkega dražilnika, ki igralcem sporoča, da jih Hell-A kliče nazaj in da se za igro pripravljajo velike novice. Ob tem se v dražilniku v ospredju pojavi vprašanje enega igralca, ki studio povprašuje po kakšni dodatni vsebini, nakar dobimo nekaj hitro izmenjujočih se kadrov, ki obljubljajo, da se bo nekaj res zgodilo.

DEAD ISLAND NEWS + TRAILER ANALYSIS
byu/Cl4yG4mer indeadisland

Igralci na subredditu so te kadre pozorno pregledali in v njih izluščili sliko, ki kaže kanale plaže Venice Beach, o teh pa se je govorilo že v originalni kampanji, čeprav jih igralec ni mogel obiskati. Ta lokacija je oporišče organizacije VCLA Bobcats, ki smo jih v igri sicer srečali, saj so nam podali stranske naloge. Zdaj bomo očitno končno lahko obiskali njihovo domačo lokacijo – to tezo podpira en kader v napovedniku, kjer na eni hiši loži transparent z besedami VCLA Bobcats.

Dead Island 2 tako zagotovo dobiva novo vsebino in upamo, da bo ta zajetna in bo razdeljena na plačljiv DLC z novo mapo in kakšnimi brezplačnimi dobrotami kot je možnost ponovnega igranja preko New Game+. Vprašanje ostaja, kdaj bo Dambuster stvari tudi uradno najavil in kje. Hmm, Gamescom je samo še pičla dva tedna stran…

DOOM Eternal dobil uradno podporo za mode

0

Med razvijalci iger je začela na popularnosti dobivati navada, da že izdani naslovi leta po svojem izidu prejmejo naknadno uradno podporo za mode, kar nato omogoči skupnosti, da v originalnem naslovu ustvari povsem nove avanture, s tem pa se ustvari večja dolgoživost določene franšize, medtem ko razvijalec dela na naslednjem uradnem poglavju.

Takšna pot se je obrestovala razvijalcu CD Projekt RED, ki je izdal uradno moddersko orodje za igro The Witcher 3 in ta je kmalu po tem dobila vrsto modifikacij, ki so napolnile naslovnice internetnih strani. Temu zgleda bo poskušal slediti tudi razvijalec id Software, ki je sredi prenosa v živo QuakeCon 2024 najavil, da je za igro DOOM Eternal iz leta 2020 izdal uradna modderska orodja, ki jih lahko zdaj že lahko pridobite preko Steama, kasneje pa bodo na voljo tudi preko Microsoftove trgovine za vse tiste, ki do igre dostopate preko servisa Game Pass.

Gre za zgodnjo verzijo orodja, ki še ni povsem izpopolnjeno in bo sčasoma pridobilo več funkcij in odpravilo hrošče, a igralci so že veseli tega, da je stvar sploh postala resnična. Program je namreč dovolj močan, da lahko zdaj modderji delajo tisto, o čemur so prej samo sanjali: predelujejo obstoječe demonske pošasti, vnašajo nova orožja in ustvarjajo povsem nove mape.

Kaj točno bodo na koncu prinesla tale modderska orodja je seveda še stvar prihodnosti, saj se modderji trenutno še učijo vseh njegovih pritiklin – če tudi vas zanima kaj takšnega si lahko na uradni strani preberete močno priročne vodiče, ki vas bodo popeljali čez tiste bolj strme začetne ovire. A ni dvoma, da so nekateri že začeli sanjati o večjih modifikacijah, ki bodo za svojo stvaritev potrebovale leta – morda bo neki ekipi v bolj sodobno grafično preobleko uspelo prepeljati DOOM 3 ali pa bo nekdo sam Eternal predelal v nekaj, kar bo bolj spominjalo na DOOM iz leta 2016.

To ni edina novost, ki smo jo na dogodku QuakeCon 2024 dobili za to franšizo. Originalni igri Doom 1 in 2 sta zdaj na voljo v enem samem paketu, nadgradnja pa bo za obstoječe lastnike teh dveh iger povsem brezplačna. Za povrh sta obe igri prejeli še nadgrajeno podobo in večigralstvo, podporo za moderne kontrolerje in nove mape, ki jih lahko izkusite preko večigralskega načina Deathmatch.

Serija Welcome to Derry, ki se bo dogajala pred filmom Tisto, dobila prvi dražilnik

0

Filma Tisto sta novejše gledalce strašila med letoma 2017 in 2019, a znalci grozljivk dobro vemo, da ima ta franšiza veliko daljšo zgodovino, ki se je začela s knjigo, to pa je pisatelj Stephen King izdal septembra 1986, nakar smo leta 1990 prejeli mini serijo, ki sta jo sestavljali dve epizodi.

Filma izpod režiserja Andyja Muschiettija sta sicer dokaj dobro obnovila dogodke znotraj knjig, a sta hkrati izpustila marsikaj. Predvsem manjka tisti občutek, da je zlo znotraj morilskega klovna v mestecu Derry prisotno že tisočletja in da je v tej zgodovini še veliko zgodb, ki še čakajo na svoj trenutek pod žarometi. Bralci sicer sami že dolgo prosijo Kinga, da naj v tem svetu spočne še kakšno knjigo, saj je tudi konec namigoval, da Pennywise še ni bil dokončno poražen in da se je spet samo umaknil na enega svojih daljših počitkov.

Neuslišane želje gledalcev in bralcev bo zdaj poskušala uresničiti serija Welcome to Derry, ki sicer ne bo neposredno nadaljevanje knjige in filmov, ampak se bo vrnila v preteklost in pokazala še nekatere druge grdobije, ki jih je spočel Pennywise, saj se ta zbudi vsakih 30 let, da znova poteši svojo lakoto.

Serija je bila napovedana že nekaj časa nazaj, HBO pa je zdaj za njo pokazal prvi dražilnik, ki v obseg traja samo 6 sekund. Dobili smo samo nekaj kadrov in ti so videti presneto grozljivi, saj bo Pennywise očitno spet strašil otroke in zdi se, da bo vsaj v eni sceni zopet poskušal splezati iz kino platna in pogoltniti nekega najstnika.

Welcome to Derry izide enkrat naslednje leto, 1. sezona pa bo sestavljena iz devetih epizod – štiri od teh bo režiral Andy Muschietti. Serija je tako v dobrih rokah – še toliko bolj zaradi tega, ker je igralec Bill Skarsgård že potrdil, da bo tudi tokrat nataknil grozljivo masko Pennywisa.

Kaj točno se dogaja z MrBeastom?

0

Leto 2024 nas je naučilo, da streamerji in YouTuberji niso vredni našega zaupanja, saj za svojimi internetnimi personami kažejo marsikakšno nagnusno stvar. Izjeme niso niti največja imena kot je denimo DrDisrespect, razpoke pa so se zdaj začele kazati tudi izza širnega nasmeška najbolj popularnega YouTuberja MrBeasta.

26-letni Jimmy Donaldson se je splošnemu občinstvu priljubil predvsem na račun svoje darežljivosti, saj je denarce razdajal naokoli kot da ima doma tiskarno dolarjev, vsebina njegovega YouTube kanala pa je bila prijazna vsem starostim, zaradi česar je njegov popis naročnikov doživel meteorni vzpon.

Prejšnji mesec pa so se za Jimmyja začele ogromne težave, ki so začele kaziti njegovo podobo internetne dobričine. Najprej so na površje priplavale ogromne obtožbe glede njegove prijateljice Ave Kris Tyson, ki jo je Jimmy redno gostil na svojem kanalu in s katero si je bil blizu že od svoje mladosti. A nato so se na spletu pojavile govorice, da naj bi se Ava dopisovala z mladoletnikom in z njim spočela tudi fizično srečanja. “Grooming” je fraza, ki jo velikokrat srečamo pri slavnih, saj naj bi ti svoj vpliv izkoristili za obnašanje mladoletnika in ga tako pripravljali, da bo takoj ob polnoletnosti skočil v njihov objem. Ravno tega je bila obtožena Ava, ki pa vse obtožbe zavrača, a se je kljub temu odločila, da z MrBeastom prekine sodelovanje.

Težav YouTuberja pa tule ni bilo konec. Nekje ob istem času se je na spletu pojavil posnetek 18-letnega Jimmyja, ki se med prenosom v živo šali glede temnopoltih ljudi in njihovega kupovanja, ob kar doda, da bi bila cena 69 $ za njih previsoka. MrBeast oziroma njegov PR zastopnik se je za te izjave kasneje opravičil in te napake pripisuje nepremišljeni in trapasti mladosti.

Nakar se je dva tedna oglasil še eden njegovih bivših zaposlenih, ki je Jimmyja in njegovo celotno persono označil za lažno. Video, ki je na YouTubu do sedaj nabral že preko 11 milijonov ogledov, se dotakne predvsem številnih tekmovanj in nagradnih iger, ki jih je organizirala njegova ekipa. Jimmy naj bi tekmovalce izbiral naključno med svojimi naročniki, a bivši zaposleni pravi, da temu ni tako in da so tekmovalci vedno njegovi prijatelji ali pa celo zaposleni pri njegovem podjetju. MrBeast naj bi prav tako organiziral nelegalne loterije, ki so se osredotočale na otroke, ki so lahke žrtve zaslužek, prodajal pa naj bi tudi razne izdelke, ki naj bi nosili njegove lažne podpise.

Naknadno se je oglasil še en bivši zaposleni, ki je YouTuberja označil za čisto pravega sociopata.

YouTuberjeve težave so se preselile tudi v avgust, saj se pojavlja čedalje več poročil glede nenormalnih razmer pri snemanju njegove resničnostne oddaje Beast Games, ki bo nastala v partnerstvu z Amazonom. Beast Games naj bi bilo tekmovanje, ki si bo marsikaj sposodilo iz ideje serije Squid Game, v njej pa se bo 1.000 tekmovalcev iz celega sveta borilo za glavno nagrado v vrednosti 5 milijonov dolarjev.

Prijavljeni tekmovalci so sicer že vnaprej vedeli, da bo tole tekmovanje vzdržljivosti, a veliko njih ni bilo pripravljenih na razmere, ki so jih pričakale v prvem krogu tekmovanja v Nevadi. Na lokacijo je prispelo 2.000 tekmovalcev, kar je nekatere presenetilo, saj so pričakovali, da jih bo tam samo 1.000. A najprej je bilo treba skozi preizkušnje odrezati polovico tekmovalcev, ostali pa bodo nato nastopili v Amazonovi seriji.

In te kvalifikacije so bile brutalne. Tekmovalci so morali ob prihodu predati vso svojo osebno lastnino, v to pa je bilo prišteto tudi spodnje perilo in celo zdravila. Spletna stran New York Times je spregovorila z več kot ducat tekmovalci in ti so poročali o nenormalnih razmerah na tekmovalnih tleh, saj nekateri niso dobili dostopa do svojih zdravil, jedli pa so samo dvakrat na dan in to zelo skopo odmerjene obroke. Eden od nastopajočih je celo prebil cel dan brez hrane, spet drugi je dobil odmerek inzulina šele ure po temu, ko bi ga moral vzeti, veliko od tekmovalcev pa je bilo v tako slabem stanju, da so jih odnesli na nosilih.

Tekmovalci pravijo, da je produkcijska ekipa bila več kot očitno nepripravljena na takšen naval ljudi, kar je ta kasneje za New York Times tudi priznala, a je izgovor navrgla na težave v komunikaciji zaradi Crowdstrike incidenta, ki je ravnot takrat povzročal težave preko celega sveta.

Trgovina UVI tudi letos ponuja znižane cene v sklopu promocije Back to School

0

Slovensko trgovino UVI pozna vsak, ki se vsaj malo ukvarja z igričarstvom, saj je to podjetje svoje življenje začelo preko stolov UVI Chair, nakar so se razširili še na vse druge panoge in so pri nas tudi edini, ki ponujajo svojo lastno verzijo računalniške periferije UVI Gear.

Tako kot vsako leto so tudi za letos pripravili promocijo Back to School, ki za nekaj časa njihove izdelke močno zniža in tako omogoči nakup raznoraznih stvari, ki znajo zelo prav priti vsem tistim, ki te dni uživajo še zadnje ostanke poletnih počitnic, saj se na obzorju že riše september in s tem tudi vrnitev v šolske klopi.

Med mojim pregledovanjem uradne strani sem naletel na kar 43 izdelkov, ki so jim bile močno posekane cene, zato si oglejmo tiste, ki so meni osebno ukradli največ pozornosti, za polno ponudbo pa je seveda priporočljivo obiskati stran razprodaje.

Kar se tiče stolov UVI Chair najdemo štiri predstavnike linije, vsak od njih pa je namenjen določenemu segmentu uporabnikov. Najmanjši med njimi je Hero, ki je hkrati najcenejši, saj njegova cena znaša vsega 99 €, namenjen pa je vsem tistim manjše rasti in malce manjše teže. Stopnjo nad njim je Simple, ki je znižan na 109 € in je bolj pisarniški stol, saj je povsem črne barve, za razliko od Herota pa ponuja tudi dviganje in spuščanje naslonov za roke. Za zaljubljence v pisarniške črne stole je to tudi Focus, ki se trenutno prodaja po ceni 229 € in je že stol višje kvalitete, ki vsebuje mrežno zasnovo in omogoča nagibanje stola v vse smeri. Ne smemo pozabiti tudi najbolj širokega stola Sport XL, ki je pravi za tiste malce močnejše postave in takšne, ki imajo radi malce bolj igričarsko podobo svojega sedala. Gre za zelo prilagodljiv stol, njegova cena pa je bila najbolj posekana, saj trenutno stane vsega 209 €.

Stolu prav lepo družbo dela tudi miza in na tem področju je znižanje doživela UVI Desk dvižna miza, ki trenutno stane samo 499 €. V zameno za ta izkupiček boste dobili mizo prihodnosti, ki jo lahko preko kontrolerja dvigamo in spuščamo na idealno raven in to s stiskom samo enega gumba, vi pa se tako med delom odločate med sedenjem ali stanjem, kar je zelo koristno za vaše zdravje. Če vam je elektronsko nastavljanje odveč in si želite samo kvalitetne mize, potem si lahko za 229 € privoščite UVI Desk Breacher, ki je bolj stacionarna miza, a vseeno omogoča določen nivo ročnega nastavljanja višine.

Pri periferiji je treba omeniti brezžično miško UVI Ant Wireless, ki trenutno stane samo 59,90 € in TKL tipkovnico Greed Mini V2, ki je znižana na 34,90 €. Če imate raje žičnate rešitve potem si lahko privoščite miško Envy V2 in ta vas bo trenutno obrala za samo 29,90 €.

Kot rečeno, to je samo nekaj izdelkov, ki se vam jih splača pogledati, saj polna ponudba zaobjema še masažerje iz kategorije UVI Health in druge koristne dodatke, ki vam lahko okrasijo vsakdan – sem notri lahko prištejemo denimo podporo za noge, ki trenutno stane samo 19,90 €.

Mimogrede: te cene niso zadnje in če ob nakupu vtipkate še kodo REFUVIWORLD boste pridobili še dodatnih 10 % popusta. V praksi to pomeni, da lahko ogromni stol Sport XL pridobite za samo 188,10 €, zraven pa prejmete še čistilo za stol in brezplačno dostavo!

Te kupčije se definitivno splača izkoristiti in to čim prej, saj se akcijske cene iztečejo že 5. septembra.

Film Borderlands prejel prve ocene kritikov in te so naravnost porazne

0

Film Borderlands je doživel pljuvanje iz strani igralcev že ob svojem prvem objavljenem napovedniku, a osebno sem upal, da bomo vsaj dobili nek trapast izdelek, ki ga bo vredno pogledati zaradi akcijskih prizorov in komičnih vložkov, a očitno ne bomo dobili niti tega. Na spletu so se namreč včeraj pojavile prve recenzije tega filma iz strani profesionalnih kritikov in praktično vsi med njimi se strinjajo, da je Borderlands en smrdljiv kupček dreka, ki ne samo da si ne zasluži denarja kino vstopnice, ampak ga ni vredno gledati niti na pretočnem servisu.

Na spletni strani Rotten Tomatoes film trenutno drži oceno 6 %, kar je v bistvu napredek, saj je v prvih nekaj urah ocenah stala pri točno 0 %. To je pomenilo, da prav nihče od kritikov ni v zadevi videl ene same pozitivne stvari, zdaj pa se je med 49 kritiki vendarle našel kakšen osebek, ki je imel vsaj kakšno pohvalno besedo, tako da se je ocena dvignila na 6 %.

Vseeno je to katastrofalen rezultat in kritiki so bili s svojimi besedami naravnost kruti. Spletna stran Rolling Stone je film označila za žalitev gledalcev in tudi igralcev in da ta stvar obstaja samo zato, da bi bili drugi igričarski filmi lahko videti bolje. Tudi IGN, ki si bo kmalu lastil velik del igričarske kritiške sfere, je zadevi podelil katastrofalno oceno 3/10 in film označil za izdajo vsega, kar se je pred tem v tej franšizi priljubilo igričarjem.

Kritikom je šel v nos vsak aspekt filma: od slabe režije, prizorov, komedije, akcije in slabo izbrane zasedbe. Režiser Eli Roth je za ta film sicer zbral talentirane igralce, a si to bili povsem neprimerni za svoje vloge. To je bilo jasno že v napovedniku, ko smo se spraševali, zakaj vlogo Lilith igra 55-letna Cate Blanchett in zakaj se je nekomu zdelo pametno, da vlogo Tanis zavzame 65-letna, sicer hudo talentirana Jamie Lee Curtis. Tudi Kevin Hart v vlogi mišičastega Rolanda ni imel preveč smisla, Jack Black pa je priljubljen, a robotek Claptrap res ni zahteval menjave glasovnega igralca, saj je ta svojo vlogo odigral perfektno že v igrah.

Gledalci bi se lahko zabavali vsaj v trapastem in pretiranem nasilju, po čemer je sicer znana igričarska serija, a vzeta jim je bila tudi ta možnost, saj je film prejel starostno oznako PG-13, kar pomeni nič krvi, obglavljanj ali kakšnega pretiranega namigovanja na seks. Nekateri kritiki so zato v svoji recenziji omenili, da je film s tem izgubil svojo dušo in po želji čim večjega kroga potencialnih gledalcev se je film ustrelil v nogo in se prikrajšal ravno za tisto, kar bi nam dalo izgovor za obisk kina.

Pri nas bomo film v kinematografih lahko spremljali od 29. avgusta dalje. Morda bodo gledalci pri nas oblikovali drugačno mnenje: navsezadnje so ravno ti na Rotten Tomatoes filmu podelili skupno oceno 49 %, kar sicer še vedno pomeni, da je stvar podpovprečna, a je morda vsaj približno vredna kino vstopnice.

God of War Ragnarök bo na PC-ju zahteval kar 190 GB prostora

0

Sony za letos nima napovedanih kakšnih večjih iger ali presenečenj in očitno so po burnem začetku generacije konzole PlayStation 5 zdaj vsi večji studii sredi razvoja svojih večjih naslovov, ki pa za stvaritev potrebujejo leta programiranja. Založnik se mora tako zanesti na druge stvari in k sreči ga je leta nazaj srečala pamet, zato je začel na PC predelovati svoj bogat katalog iger.

V letu 2022 so na računalnike pripeljali prve avanture Kratosa preko predelave igre God of War, zdaj pa se bližamo tudi izidu drugega dela Ragnarök, ki smo ga na konzolah PlayStation 4 in 5 pozdravili dve leti nazaj.

Izid se bliža, zato je nastopil tudi čas, da nam založnik sporoči minimalne zahteve, ki bodo potrebne za igranje dotične igre. Sony se lepo drži svojih preteklih navad, zato je sistemske zahteve razdelil v več ločenih stolpcev, vsak od teh pa nam pove, kaj točno bo določena stopnja grafične lepote zahtevala in če je morda nastopil čas, da kakšen košček strojne opreme nadgradimo.

Minimalno boste v svojemu PC-ju potrebovali vsaj procesor Intel i5-4670k ali AMD Ryzer 3 1200, ki ga bo spremljalo vsaj 8 GB pomnilnika in grafična kartica GTX 1060 ali RX 5500 XT. To vam bo omogočilo igranje pri ločljivosti 1080p pri 30 sličicah na sekundah, teksture pa boste primorani zmanjšati na minimum.

god of war

Najbolj popularna ločljivost pri 1440p bo seveda zahtevala bolj sodobne karakteristike, a te spet niso pretirane. Na procesorskem področju boste potrebovali vsaj Intel i7-7700k ali AMD Ryzen 7 2700x ter 16 GB pomnilnika, za grafično kartico pa je potrebno držati vsaj nekaj v rangu RTX 3070 ali RX 6800. S to strojno opremo boste grafične nastavitve lahko obdržali na High, igranje pa boste izvajali pri 60 sličicah na sekundo.

Najvišja stopnja pa je seveda tudi najbolj zahtevna, a to ni presenetljivo, saj boste igro poganjali v ločljivosti 4K. Za takšno zabavo boste potrebovali bodisi Intel i5-11600k ali pa AMD Ryzen 7 3700x, 16 GB pomnilnika in grafično kartico RTX 4070 To ali RX 7900 XT. Ob tej strojni opremi boste teksture nastavili na Ultra in igranje uživali pri 60 sličicah na sekundo.

Strojne zahteve tega naslova so povsem sprejemljive – z izjemo ene točke, saj boste za namestitev potrebovali kar 190 GB prostora in to na SSD disku. Ob to je treba prišteti tudi dejstvo, da te zahteve ne upoštevajo vklopa preračunavanja slike preko tehnologij DLSS ali FSR, ampak gre za “čiste” ločljivosti. Ob izidu bodo podprte tudi ti tehnologiji, vključno z Intel XeSS 1.3, tako da ostaja še nekaj prostora, da s šibkejšo strojno robo nastavitve dvignete izven svojih okvirjev.

God of War Ragnarök na Steamu izide 19. septembra, zanj pa bo treba odšteti 59,99 €.

Tale epizoda serije je bila ustvarjena skorajda izključno preko umetne inteligence

0

Umetna inteligenca prihaja po naše službe in vsi bomo kmalu obsojeni na iskanje zaposlitve na Zavodu za zaposlovanje. Vsaj tako nas radi strašijo članki na internetu, a resnica je malce drugačna, saj umetna inteligenca resda hitro napreduje, a bo trajalo še nekaj let, preden bo zares kradla službe Hollywoodu – no, če prej ta podjetja ne bankrotirajo.

Vseeno je napredek impresiven, še posebej glede na dejstvo, da se z algoritmi umetne pameti poigra dandanes že vsak – bodisi preko brezplačnih orodij ali pa preko plačljivih rešitev. Kako deluje umetna inteligenca pri pisanju scenarija in snemanju scen serije nam je pokazal tisti zabavni eksperiment Nothing Forever, ki še vedno na Twitchu neprestano vrti nove epizode predelanega Seinfelda, zdaj pa si lahko ogledamo, kako je videti serija, ki je malce bolj izpopolnjena in bolj realistična.

YouTuber Darri3D je na svoj kanal naložil lastno početo epizodo serije The Max Joe Show, ki je nekakšna komedija iz devetdesetih. Tudi tale stvar je bila skorajda povsem spočeta strani umetne inteligence, epizoda pa je dolga štiri minute in za razliko od Nothing Forever celo ima neko smiselno zgodbo, ki se je drži do konca. Darri3D je spisal samo scenarij in naredil nekaj popravkov znotraj Adobovih orodij, glasba pa je prav tako bila spočeta iz strani resničnih ljudi.

Epizoda nam pokaže utrujenega junaka Maxa, ki se vrne iz službe, njegova žena pa ima vrh glave njegovega neprestanega preganjanja za kriminalci, zato ga poprosi za romantično večerjo. Max ji ustreže in par odide v restavracijo, a glej ga zlomka, tudi tam nimata miru, Max prelomi obljubo in zato mora obiskati psihiatra, ki mu svetuje, da v podobnih situacijah odšteva od 10 nazaj. Max se nato vesel vrne domov, nakar v stilu Kramerja v hišo uleti njegov partner in ga obvesti o novi situaciji, Max pa se spomni nasveta in začne odštevati od 10, nakar se epizoda zaključi.

Video sicer več kot očitno potrebuje še veliko dodelave, a impresivno je videti, kako umetnopametni algoritmi sledijo scenariju in znajo povedati smiselno zgodbo. Ob iztočnici celo dobimo “cliffhanger”, ki nas želi podražiti za naslednjo epizodo, na koncu pa dobimo tudi en “blooper”, kjer Max sredi snemanja izpuhti v zrak. Epizoda vsebuje tudi druge smešne situacije: Max je oblečen v usnjeno jakno in velikokrat slišimo njeno škripanje in tudi obraz Maxa in njegove žene se med videom večkrat spremeni. Najbolj grozljiv prizor je pri 54 sekundi, ko Max umakne glavo in se za njim pojavi glava neke neznane ženske, ki nima nobene veze z epizodo.

Darri3D se je pri snovanju te epizode poslužil orodij, kot so Luma, Runway, Hedra, Topaz, Dehancer, Universe, Tydiffusion in Udio.

Modderji delajo predelavo igre Fallout 1 in njen demo izide že jutri

0

Zadnjih nekaj mesecev dobivamo toliko projektov, ki se vrtijo okoli franšize Fallout, da včasih pozabimo, da je od zadnjega uradnega poglavja preteklo že 9 let in še kar nekaj koledarjev se bo zamenjalo, preden med nas pride Fallout 5. Najprej smo dobili praznično in nadgrajeno izdajo igre Fallout 4, potem smo gledali serijo na pretočnem servisu Prime Video, tu so redne posodobitve za večigralski Fallout 76, nedolgo nazaj pa se je rodila tudi modifikacija Fallout: London, ki je hkrati postal največji mod za igro Fallout 4 do sedaj.

Vse to navdušenje nad licenco bo poskušal izkoristiti še en večji mod, ki je v izdelavi od leta 2021. Za razliko od Londona, projekt Fallout: Vault 13 ne bo povedal neke nove štorije, ampak so si avtorji zadali predelati čisto prvi Fallout iz leta 1997, ki ga je takrat spočel zdaj upokojeni razvijalec Black Isle Studios.

Osebno že dolgo udriham po zvonu, da bi Bethesda morala odobriti predelavo starejših Fallout iger v bolj modernem pogonu, a hkrati bi lahko ohranili izometrični pogled, saj so takšne igre zdaj izredno popularne, saj marsikdo strada kakšno izkušnjo, ki bi ga spominjala na Baldur’s Gate 3. Moje prošnje so zaenkrat naletele na gluha ušesa in tudi mod Vault 13 jih ne bo čisto izpolnil, saj bo igranje preselil v pogon igre Fallout 4, kar je za sabo potegnilo ogromno dela.

Avtorji so morali tako svet ustvariti povsem na novo in čeprav Fallout 1 za današnje navada vsebuje relativno majhen svet, je to še vedno veliko kodiranja, ustvarjanja tekstur, tipkanja skript in popravljanja hroščev. Vault 13 je od svoje prve najave sicer lepo napredoval in leta 2022 smo dobili kratek vpogled v igranje, nakar je stvar zopet izginila iz radarjev.

A zdaj se je nenadoma zopet pojavila in to ravno takrat, ko so že vsi mislili, da je projekt mrtev. Ne samo, da so modderji nadaljevali na delu ampak so tega pripeljali celo do te točke, da bodo zanj izdali demo, ki bo za igranje postal na voljo že jutri.

Demo nam bo ponudil možnost raziskovanja pokrajine The Inyo, ta pa vsebuje podzemna bunkerja Vault 13 in Vault 15, obiskati pa bo moč tudi majhno mestece Shady Sands, ki se ga zagotovo spomnite vsi tisti, ki ste igrali prvi Fallout in gledali Amazonovo serijo.

Demo ni dobil kakšnega svežega napovednika, a nič ne de, saj boste zadevo lahko preizkusili kmalu že lastnoročno. Izid je načrtovan za jutri ob 3.00 zjutraj, povezave za prenos pa se bodo pojavile na njihove uradnem Discord kanalu.

Meta zaprla razvijalca Ready At Dawn, znan po igrah The Order: 1886 in Lone Echo

Sveža žrtev igričarske industrije je pred kratkim postal studio Ready At Dawn, ki se z razvojem raznoraznih naslovov ukvarja že vse od leta 2003. Ameriški razvijalec je v preteklosti razvil veliko iger, a do svoje največje prepoznavnosti je prišel v partnerski navezi s Sonyjem, za katerega je ustvaril več ekskluziv pri konzolah PlayStation 4 in PSP.

Za prenosni PSP je spočel igri God of War: Chains of Olympus in God of War: Ghost of Sparta, podpisal pa se je tudi pod igro Daxter. Nakar je za PlayStation 4 ustvaril morda svoj najbolj slavni izdelek: igro The Order: 1886. Ta ni postala slavna zaradi svoje kvalitete, ampak na račun svoje nenormalne kratkosti, saj so nekateri stvar preigrali v samo nekje petih urah, veliko igralnega časa pa je bilo posvečeno nepreskočljivim vmesnim sekvencam. Grafika je bila sicer za tisti čas neverjetna, a igralci niso bili navdušeni nad polno ceno za tako kratko igralno izkušnjo.

Ready At Dawn je nato spremenil taktiko in se preusmeril v razvoj VR iger. Leta 2017 so spočeli odlični Lone Echo, ki še danes velja za eno najbolj globokih VR igralnih izkušenj, nakar so v 2020 naredili napako in se prodali podjetju Meta. Za tega so nato v 2021 ustvarili nadaljevanje Lone Echo 2 in čeprav to ni bila slaba igra, se očitno ni prodala dovolj, da bi zadovoljila tiste, ki delavcem podpisujejo plače.

Studio je lani utrpel večja odpuščanja, včeraj pa se je pojavila presenetljiva novica, da je Meta tega razvijalca potihem zaprl. Meta je novico potrdila za spletno stran Android Central in ta korak naj bi bil nujen, da bi njihova VR divizija Reality Labs ostala znotraj odmerjenega proračuna. Kot vemo Meta na VR-ju vsako leto izgublja milijarde evrov in nič drugače ni bilo niti letos, zato je bilo zategovanje pasu nujno.

Meta pravi, da bo poskušala delavce preusmeriti na druge dele svoje igričarske veje in da želijo obdržati čim več zaposlenih. Dobro znani leaker Shinobi602 poroča, da naj bi Ready At Dawn, preden jih je kupila Meta, načrtoval delo na nadaljevanju igre The Order: 1886, a zdaj tega seveda ne bomo nikoli ugledali.

Prijave za naš Fortnite turnir zdaj odprte – denarni sklad tokrat znaša kar 1.500 €!

Letos nizamo dogodke enega za drugim in s tem sledimo zdaj že tradiciji turnirjev, ki smo jih začeli delati v navezi s trgovino Mimovrste. V 2024 smo se z igralci podružili že v igri League of Legends in nato roke sklenili še v dirkaški preizkušnji Assetto Corsa Competizione, zdaj pa je na vrsto prišla še igra Fortnite, ki ji popularnost kar noče usahniti in je v bistvu z vsakim letom samo še bolj popularna, razvijalec Epic Games pa je v njej ustvaril resnični metaverse, ki med drugim omogoča igranje z legitimnimi Legicami.

Tokrat tekmovalce vabimo v navezi s še enim prijateljem, saj bo tekmovanje potekalo v Duos igralnem načinu, kar pomeni, da se boste proti drugim nastopajočim pomerili v dvojicah. Za veteranske igralce to ne bi smel biti prevelik izziv, tisti, ki pa ste navajeni povsem samostojnega igranja, pa boste morali iztrenirati partnersko navezo z nekom, ki mu zaupate kritje svojega hrbta in ki pri hitremu pritiskanju tipk na tipkovnici spominja na res zagretega pianista.

Tako kot na prejšnjih turnirjih bomo najprej čez spravili kvalifikacije, ki so za udeležbo povsem brezplačne in se na njih lahko že prijavite preko naslednje povezave.

PRIJAVA NA TURNIR

Kvalifikacije se bodo odvile v nedeljo, 1. septembra ob 14.00, medtem ko se čas za prijave izteče na isti datum, le da bo prijavnico moč oddati samo še do 10.00. Točkovanje bo enako kot na uradnem tekmovanju Fortnite Championship Series oziroma FNCS, igrali pa bomo s pomočjo Yunite Bota, zato je obvezna prisotnost kapetana na Discordu. Več informacij glede pravil najdete na sledeči povezavi, vedno pa lahko skočite na uradni Discord kanal in pod razdelkom #fortnite-duos zastavite svoje vprašanje.

Glavni dogodek se bo nato odvil 7. septembra, saj se bodo kvalificirani tekmovalci pomerili znotraj fizične trgovine Mimovrste, ki se nahaja na lokaciji BTC Ljubljana. Napredovanje si bo zagotovilo 20 ekip, kar skupno znese 40 tekmovalcev, ti pa bodo za udeležbo morali kupiti vstopnico preko Eventko.eu, ki stanejo 30 € na ekipo. 15 evrov na tekmovalca res ni neka pretirana vsota, s tem pa si boste zagotovili tekmovanje med najboljšimi in možnost sodelovanja za mične nagrade, čigar denarni sklad znaša kar 1.500 €. A te številke so samo osnova: spomnimo, da je na prejšnjem turnirju zmagovalec turnirja domov odnesel Lenovo PC, ki je vreden veliko več. Čisto vsak od kvalificiranih bo prejel tolažilno vrečkico dobrot, ki bo odtehtala vplačano prijavnino.

Na lokaciji vas bo čakala vsa oprema, ki jo potrebujete za tekmovanje, seveda pa lahko igralci prinesete svojo lastno periferijo kot so tipkovnice, miške in slušalke, saj nekateri tekmovalno igranje prisegajo izključno na svojo lastno opremo.

Letošnje tekmovanje bo popestril še popularni slovenski YouTuber Wortex, ki bo turnir prenašal na svojem uradnem kanalu in za povrh bo dogajanje še pokomentiral.

Tako, vse je pripravljeno za naš naslednji turnir, zato pridno začnite s treningom, čez mesec pa se bomo srečali tudi v živo!