Založnik Bandai Namco je razkril nekaj novih visoko kakovostnih slik prihajajoče RPG igre Dark Souls 3. Slike prikažejo nove karakterje, oklepe, šefe in lokacije.
Igra bo izšla 12. aprila za PlayStation 4, Xbox One in PC.
Vsi PC igralci, lahko sistemske zahteve preverite tukaj.
Kot velik ljubitelj RPG iger in fantazijskih svetov sem se vedno spraševal, kako bi srečevanje okoliških krvoločnih zveri psihično vplivalo na naš igralni karakter. Sekanje z bridkim mečem, kurjenje z močnimi uroki ter lokostreljenje nasproti stoječih je zabavno a kaj globlje v našega junaka ne poseže. Pač pobereš zaklad padlega, pogoltneš napoj in gremo naprej brez posledic usekat naslednjega.
Darkest Dungeon nas opomni, da biti rešitelj dežele ni mačji kašelj, saj avanture na človeku pustijo posledice, ki jih ne bo odpravil noben magičen napoj. V resničnem življenju bi ob stiku z okostnjakom tisti mogočen meč na hitro odvrgli in jo ucvrli, ob dvometrskem ostudnem pajku bi se nam preprosto zmešalo, ko pa bi naleteli na velikana nam bi gate napolnila sumljiva in smrdljiva vsebina.
Zaplet igre je preprost da ne rečem že klasičen: živel je nekoč pomemben mož, ki je posedoval ogromno posest a je želel še več moči. Pojavile so se govorice, da njegovo pod zemljo počiva premožen zaklad zato se je seveda podal v raziskovanje. A kot vedno je nekaj šlo narobe zato so na plano prilezli stvori nočnih mor. Mi, kot igralec, smo podedovali posestvo in rešitev okoliških prebivalcev je padla na naša pleča.
Ta pleča pa niso naša, saj v igri ne nadzorujemo nekega glavnega antagonista, zato to breme prevzame druščina najemniških pustolovcev, ki so imeli to nesrečo, da so se ponudili bojevati v našem imenu.
Darkest Dungeon je v sami srži enoigralska, 4-članska potezna RPG igra, kjer v raznih temnicah pobiramo zaklad in z nabranim izplenom nadgrajujemo svoje posestvo ter izboljšujemo opremo ter statistike člane odprav.
Naše malo posestvo se imenuje Hamlet in poleg bojevanja tvori drugi del igralne izkušnje. Hamlet poseduje mnoštvo stavb, vsaka od njih pa nosi določeno nalogo: gostilna nudi avanturistom možnost kockanja, zapijanja ter seveda obisk prodajalk ljubezni. V cerkvi lahko pustolovcem nudimo tolažbo v obliki molitve višjim silam, kovačija omogoča nadgradnjo orožij ter oklepov, ob cesti parkirana kočija pa postavi na razpolago novačenje novih rekrutov saj bodo obstoječi slej kot prej pomrli.
Ja pomrli. Večkrat. Prevečkrat. Oh, ti grozni spomini.
Darkest Dungeon je težka igra, ki igralca ne ujčka in ga stalno pelje na rob obupa. Celotno igro preveva otipljivo, gotično ter grozljivo Lovecraftovsko vzdušje, ki že v štartu oznanja da tole ne bo sprehod skozi park. Igra sicer ponuja uvajalni del, kjer nas seznani z mehanikami igre a ne bodite začudeni, če se že tam znajdete na robu smrti!
Astetika igre je precej unikatna.
Hamlet tvorijo razpadajoče, na pol nagnite stavbe, okoliška meglica v mraku skriva stvari, ki jih ne želimo videti, gostilničar v lokalni beznici drži izgled nekoga, ki ima življenja vrh glave in niti naši heroji ne izgledajo ravno rožnato. Kako bi, ko jih vedno znova pošiljamo v okoliške temnice, ki jih naseljujejo najhujše spake podzemlja.
Hamlet se postavi na ogled
Darkest Dungeon ponuja kar 14 različnih igralnih poklicev, ki jih lahko določimo našim nabornikom. Ti poklici segajo od klasičnih zdravilcev, bojevnikov, magov do bolj izvirnih kot so roparji grobov. Navdušuje visoka prilagodljivost, saj lahko nabornikom spremenimo ime ter povsem preuredimo ofenzivne ter defenzivne napade.
Pred prvo odpravo v okoliške ječe pa najprej potrebno poskrbeti za predpriprave.
Kot prvo izberemo 4 člane iz nabora razpoložljivih, te pa je potrebno izbrati preudarno. Ječe se razlikujejo ne samo po temu kaj jih naseljuje ampak tudi po stopnjah zahtevnosti. Stopnje pridobivajo tudi naši naborniki zato jih je pametno pošiljati na odprave primerne njim.
Nato sledi nakup dobrin, ki jih potrebujemo za uspešno izpeljavo misije. Ker so temnice, no, temne, potrebujemo bakle. Med našim raziskovanjem zna druščina postati lačna zato kupimo obroke hrane. Med bojem zna kdo začeti krvaveti zato kakšen obliž ni odveč, prav tako je pametno vzeti kako stekleničko protistrupa. Ko smo z izbranim zadovoljni, se končno odpravimo na pustolovščino.
Po kratkem nalagalnem zaslonu se znajdemo v naključno zgenerirani ječi, kjer ugotovimo da je Darkest Dungeon v bistvu 2D igra. Naši izbranci se premikajo iz leve proti desni, kjer s klikanjem na karto izbiramo naslednje oddelke mape. Ob našem stikanju po karti nam pot prekrižajo razne pasti ter okoliški interaktivni predmeti, ki nam lahko ponudijo bogate nagrade. A kot vsaka stvar v Darkest Dungeon tudi tu previdnost ni odveč. Pri pregledovanju pajčevine nas zastrupi pajek, pri odkopavanju bližnjega groba fašemo bolezen ali pa je bližnji zaboj preprosto pod pastjo, ki nas močno useka po prstih. Vse te stvari neugodno vplivajo na naše junake in to ne samo fizično ampak predvsem psihično. In tu naletimo na glavni igralni mehanizem v igri: stres.
Stres je glavno gonilo oziroma zaviralo igre in je stvar, ki vas loči od močnega mesteca z gručo sijočih herojev do shirane vasice, ki jo naseljujejo sami zelenci.
Stres pridobivamo med pustolovljenjem po temnicah. Ste se spotaknili ob past? Izvoli stres. Postaja pretemno in vam bakle dogorevajo? Stres. Ste lačni a je zmanjkalo hrane? No, verjetno ste uganili.
Vsak član ima določeno merico stresa, ki jo lahko doseže in ko se črta napolni do konca, pridobi karakter določeno značilnost, ki je lahko dobra ali slaba. Ampak verjetno bo slaba, ker je to pač The Darkest Dungeon in je poanta v tem, da se nam dogajajo slabe reči. Te lastnosti na našem junaku ostanejo do konca in jih je moč odpraviti le v mestu v zameno za mastne denarce. Tako bo naš bridki bojevnik postal mazohist, ki obožuje bolečino in zavrača zdravljenje. Ali pa bo naša zvesta zdravilka razvila paranojo in odvisnost od seksa, zato jo bo nespametno dajati v lokalno krčmo. A stres je lahko veliko hujši kot samo kratka nevšečnost, saj če se črtica napolni še enkrat, fašemo srčni napad in naš avanturist bo storil bridko smrt. Iz onostranstva pa ni povratka zato bomo premnogokrat stres doživljali tudi v resničnem življenju.
Od stresa v obup
Ta možganski napor nas spremlja do konca odprave in odpraviti ga je moč samo v mestecu. Tako frustriranega heroja pošljemo v gostilno, kjer lahko svoje skrbi zapije ali pa zakocka v igrah sreče. Previdnost pa tudi tu ni odveč. Zgodilo se mi je, da sem svojega bojevnika poslal na pijačo a sem ob ukvarjanju z ostalimi člani posadke nanj preprosto pozabil. Ko sem ga našel zapitega za šankom, je bilo že prepozno. V tem času je razvil grdo navado alkoholiziranosti in na nadaljnje odprave preprosto ni želel, če pa se je že pojavil, je bil močno opit kar je naložilo stres na ostale člane ekipe. Seveda tako sestavljena odprava ni ravno optimalna in to se močno pozna ob stiku z sovražnikom.
Ah boj, vir premnogih frustracij ter redkih vriskov veselja.
Tepežkanje je izmenično ter stavi ogromno na taktiko ter včasih tudi srečo.
Na levi strani stojimo mi, na drugi grdavži. V boju največji pomen nosi naša postavitev saj ima vsak član odprave do štiri ofenzivne napade, ki jih lahko proži samo glede na izbrano pozicijo. V praksi to pomeni, da bo naš zdravilec učinkovit samo na zadnjem ali predzadnjem mestu, spredaj pa bo nasprotnika lahko samo pomilovalno prosil milosti. Pozicije nam premešajo sovragi a k sreči lahko vse postavimo na svoje mesto a zato žrtvujemo potezo. Boj nam prinese zvrhano merico stresa v obliki prejetih udarcev, kjer kritični zadetki prizadenejo vse. A tudi mi nismo nemočni zato ob dobro namerjenem zadetku odpravimo delček te obremenjenosti.
Tipična razporeditev v boju, bojevniki spredaj, zdravilec zadaj
Boj je vzdušen in eksploziven saj smo ob udarcih priča hudim animacijam, ki so toliko bolj posebne ker sestojijo iz ene same a vrhunsko stilizirane in upodobljene sličice.
Ko smo enkrat v ječi je prav neverjetno, kako nas igra stalno drži pod pritiskom. Konstantno smo podvrženi odločitvam in tveganju. Če redno ne prižigamo novih bakel, bo temneje in podvrženi bomo večjemu stresu v zameno za boljšo možnost zaklada. Člani odprave se znajdejo na robu preživetja zato se je potrebno odločiti med nadaljnjim prodiranjem v globočine ali pa opustimo avanturo in se vrnemo v mesto brez žrtev, s tem pa tudi opustimo velik del dragocenosti. Hrana, napoji, bakle, vse to stane lepe denarce in ob neprevidnosti se brž znajdemo s prazno blagajno in načetih živcev. Prav osvežujoče je videti RPG igro, kjer nakopičeni zlatniki nosijo pomen in ne samo čedalje večje številke v inventoriju.
Greh bi bilo ne omeniti odlične zvočne spremljave, ki nas spremlja na potepanju po mračnih kleteh. Temnejša kot postaja okolica, bolj so strašljivi zvoki kar v veliki meri poustvari perfektno vzdušje, ki ga pričakujemo od preiskovanja temnih kotičkov podzemlja. A zvezda zvočnega oddelka je gotovo odlični pripovedovalec, ki glasovno naznani vsak večji dogodek. “The match is struck. The blazing star is born,” pravi ko prižgemo baklo ali pa “Press this advantage, give them no quarter!” se oglasi, ko nam gre boj dobro od rok. Govorec je svoje delo opravil z odliko in z lahkoto ga postavimo ob bok zapomnljivemu pripovedovalcu iz igre Bastion.
Seveda ima naslov tudi svoje pomanjkljivosti.
Prekomerna težavnost je na mestu in igra streže specifičnemu občinstvu, željne izziva. A vseeno je izguba visoko izkušenega voda preveč kruta saj mora igralec spet od začetka izvežbati celotno ekipo. To pomeni opravljanje enih in istih že opravljenih temnic in »grindanje« postane duhomorno in odbijajoče.
Manjka tudi raznovrstna oprema saj lahko nadgrajujemo samo obstoječo, novih kosov pa preprosto ni. Če naj bi Darkest Dungeon poosebljal ultimativno pretikanje ječ, je čudno da so izpustili glavno točko takega udejstvovanja: zaklad oz »loot«. Tako naši osebki nosijo skozi celotno avanturo eno in isto podobo kar je velika škoda, še posebej zaradi odlične umetniške podobe, ki prežema celotno igro. Ustvarjalci vsekakor imajo talent za risanje zato bi ga lahko izkoristili do konca!
Grafični slog je odličen in precej unikaten
Luknjasta je tudi zgodba, ki je praktično neobstoječa. Poleg začetnega, uvodnega filmiča o štoriji ne izvemo praktično ničesar novega. Vsake toliko naletimo v temnicah na šefa, ki pred bojem izustne kakšen nov fakt a to je v bistvu to. Vzdušje in atmosfera pričarata zanimiv svet o kateremu bi želeli izvedeti več zato škoda, da avtorji niso dali več poudarka rdeči niti.
A kljub tem minusom je Darkest Dungeon unikatna RPG izkušnja, ki bi jo moral izkusiti vsak pravoveren, trdojederni pobijalec fantazijskih zverjadi. Nizka cena 20€ ponuja dolge ure raznovrstne zabave, presoditi pa morate kakšen tip igralca ste.
Obožujete težavnost, redke trenutke zmagoslavja, Dark Souls šefe pa uničujete ob jutranjem branju časopisa? Potem ne glejte dlje, saj vam Darkest Dungeon izzivalno maha na naslednji stopnički izziva.
Zgodaj zjutraj, v nedeljo, so nepridipravi v Austin Texasu nakradli za kar 75 tisoč dolarjev kart igre Magic: The Gathering, od ene izmed največjih trgovin s tovrstnimi kartami, imenovane Pat’s Games.
Fox7Austin so poročali, da naj bi se rop zgodil na nedeljo, okoli prve ure zjutraj. Tatovi naj bi s seboj odnesli kar več kot 200 kart, nekatere z vrednostjo nad 5000 dolarji.
Sodeč po Pat’s Games facebook strani, so nepridipravi v stavbo vdrli kar z odtrganjem glavnih vhodnih vrat, nato pa so potrebovali le 20 sekund, da so vzeli to, po kar so prišli.
Texsašla policija nepridiprave še ni našla. Je pa za pomoč pri preiskavi poklicala izkušenega Magic: The Gathering igralca.
Razvijalci Dambuster Studios, so naznanili, da bo njihova prihajajoča streljanka Homefront: The Revolution, vsaj še eno leto po izidu prejemala zastonjske dodatke in razširitve.
Ker smo o igri že poročali, lahko več detajlov najdete tukaj.
Izšel je tudi nov Co-op napovednik, ki si ga lahko ogledate spodaj.
Homefront: The Revolution bo izšel 17. maja v Severni Ameriki in 20. maja v drugih regijah za PlayStation 4, Xbox One, PC, Linux in Mac.
Vedno, ko so prisotni egoistični izkoriščevalci, pa naj bo to v igri ali v resničnem življenju, je goljufija velik problem. Začetki igričarskih goljufov segajo dolgo nazaj, vse do iger kot sta Contra in Mario Bros. Goljufanje v eno igralskih igrah seveda ni sporno, saj s tem ogoljufamo samo igro in, no ja, samega sebe. Tudi sam sem to še kako počel v dobrih starih San Andreas časih. Goljufanje v več igralskih igrah pa je druga zgodba, saj s tem poslabšamo izkušnjo tudi drugim nič hudega slutečim igralcem.
Razvijalec igre Counter-Strike: Global Offensive – Valve, je v vojni proti goljufom že od kar je prvotni Half-Life pridobil na popularnosti. Valve uporablja proti goljufski sistem imenovan VAC (Valve Anti Cheat), ki, vsaj teoretično, avtomatsko prepozna in za vedno nažene vse, ki uporabljajo zlo namerne programe. Na žalost, ustvarjalci to vrstnih programov postajajo vse pametnejši in VAC sistem vse lažje prelisičijo. Boj med goljufi in Vavle je postal še kako resen, vse od izida trenutno najbolj popularne streljanke Counter-Strike: Global Offensive.
Število goljufov, v zadnjih mesecih zaskrbljujoče narašča. Od 9.000 v decembru, je v januarju število naraslo na kar 13.000, zaradi goljufanja pregnanih igralcev, kar je tudi največ v zgodovini te igre. In tu so šteti le tisti, katere so ujeli Valve sami, saj število ne vključuje igralcev, ki so bili pregnani preko Overwatch sistema.
Bolj podrobno VAC statistiko si lahko ogledate tukaj.
Ne dolgo nazaj smo poročali kako je Valve brez usmiljenja dodelil doživljajsko prepoved igranja ekipam kot so: iBUYPOWER, NetCodeGuides.com in Team Torqued, ker so bile vpletene v umazano igro dogovorjenih izidov (match-fixing). Kljub tako strogi kazni, ena izmed Counter-Strike: Global Offensive profesionalnih ekip trdi, da so jim lastniki naročili, da morajo narediti prav to, na prihajajočem turnirju.
CS:GO profesionalna ekipa, poznana kot “Orgless” trdi, da so jih lastniki CSGO.one hoteli prepričati v namerno predajo. Ker se s tem niso strinjali, so raje prekinili sponzorstvo. CSGO.one je ena izmed tistih strani, na katerih lahko uporabniki igrajo na srečo s skini. Član ekipe Orgless, André “BARBARR” Möller, je v pogovoru z HLTV povedal sledeče:
Sponzorstvo smo prekinili po tem, ko so nas s strani CSGO.one zaprosili za namerno predajo igre v turnirju Operation Kinguin. Želimo razjasniti, da se ne strinjamo s tovrstnim obnašanjem in takšne ponudbe ne bi nikoli sprejeli. Ne iščemo nobene podpore za prihajajoče turnirje, kot sta European Minor in Assembly Winter.
Sama ideja, da bi bila stran te vrste vpletena v match-fixing ni ravno težka za verjeti, saj njihov profit temelji večinoma na rezultatih iger. Že samo sponzoriranje ekipe je nekoliko sporno.
Ko so povprašali CSGO.one so lastnika, poznanega pod imenom KoltVP, je le ta, svojo plat zgodbe povedal z nekoliko drugačnega stališča. Povedal je, da naj bi CSGO.one le preprosto preizkušal Orglessovo predanost in poštenost do športa.
Zdi se nekoliko čudno, da bi se celotna ekipa odpovedala sponzorstvu zaradi preprostega nesporazuma.
Je pa KoltVP povedal tudi, da so po njegovem mnenju igralci le izrabili to priložnost, da so lahko zapustili CSGO.one v upanju, da jih bo v sponzorstvo vzel nekdo z boljšo ponudbo. Kar pa bi tudi lahko bilo povsem verjetno, glede na uspehe, ki so jih dosegli v zadnjem času, bi se za njih zanimalo kar nekaj podjetij.
Kaj si pa vi mislite o vsej tej zmešnjavi? Napišite nam vaše mnenje v komentarje spodaj.
Ubisoft je danes razkril sistemske zahteve ter nekatere lastnosti prihajajoče RPG igre The Division. Igra je bila izdelana tako, da povsem podpira tako miško in tipkovnico, kot tudi plošček. Igra bo podpirala tudi: sisteme z večjim številom grafičnih kartic, do kar tri monitorje, imela pa bo tudi odklenjeno število sličic na sekundo (Frame rate – FPS).
The Division PC sistemske zahteve si lahko ogledate spodaj:
Minimalno:
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit)
Procesor: Intel Core i5-2400, AMD FX-6100, ali boljše.
Spomin: 6 GB RAM
Grafika: NVIDIA GeForce GTX 560 z 2 GB VRAM, AMD Radeon HD 7770 z 2 GB VRAM, ali boljše
DirectX: Version 11
Disk: 40 GB prostora
Priporočeno:
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit)
Procesor: Intel Core i7-3770, AMD FX-8350, ali boljše.
“GTA in Minecraft” se imenuje projekt, ki si ga je zadala ekipa predanih in zelo kreativnih igralcev Minecrafta. V tej peskovniški igri bodo ustvarili celotno Grand Theft Auto V mapo v razmerju 1:1. Danes so objavili video, v katerem nam prikažejo kaj so ustvarili do sedaj. Video si lahko ogledate spodaj.
To je še en dober primer, kaj vse se da z domišljijo in vztrajnostjo ustvariti v tem Mojangovem peskovniku. Celotna mapa bo velika približno 7500x 7500 kock. Ekipa je z izdelavo pričela januarja 2015, kar pomeni, da na tem projektu delajo že dobro leto.
Razvijalec Blizzard Entertainment je pred kratkim najavil svoje načrte s Heroes of the Storm 2016 svetovnim prvenstvom. Za to tekmovanje je predviden nagradni sklad v vrednosti štirih milijonov ameriških dolarjev, kar pa sploh ni slabo. Najboljše ekipe iz celega sveta se bodo za svoj delež borile na večih sezonskih tekmovanjih: spomladi, poleti in jeseni, kateri pa vodijo do velike zaključka – do svetovnega prvenstva.
Razvijalci NetherRealm so danes najavili novo različico Mortal Kombat X igre, ki poleg igre same vsebuje še vse dodatke in razširitve. Ta različica igre se bo imenovala Mortal Kombat XL, za katero napovednik, si lahko ogledate spodaj.
Poleg igre same, boste v Mortal Kombat XL dobili še Kombat Pack 1 in prihajajoči Kombat Pack 2, katerih vsebine so:
Kombat Pack 1: Predator, Jason Voorhees, Tremor, Tanya, trije tematski skini in Samurai Skin Pack.
Kombat Pack 2: Xenomorph (iz Aliena), Leatherface (iz Teksaškega pokola z motorko), Triborg, Bo’Rai Cho in Goro, ki je bil prvotno na voljo le kot Mortal Kombat X pre-order bonus. The Kombat Pack 2 bo vseboval tudi Brazil Skin Pack, Kold War Skin Pack in Apocalypse Skin Pack.
Mortal Kombat XL bo izšel 1. marca za Xbox One in PlayStation 4. Ali bo prišel tudi na PC, pa zaenkrat še ni znano.
Prvotni Mortal Kombat X je izšel aprila 2015 za PC, PS4 in Xbox One. Od izida naj bi prodal že odličnih 5 milijonov kopij.
Dodatek 1: Pri NetherRealm Studios so potrdili, da Mortal Kombat XL ne bo izšel za PC. Prav tako so se odločili iz nekih bizarnih razlogov, da PC verzija igre ne bo prejela nobenih nadaljnjih posodobitev.
Ubisoft je danes objavil nov napovednik, ki malo bolj prikaže zgodbo igre, plemena, našega junaka Takkarja ter med plemensko bojevanje. Napovednik si lahko ogledate spodaj.
Igra Far Cry Primal, se bo odvijala v kameni dobi, kjer svetu vladajo mamuti, sabljezobi tigri ter druge strašne zverine, s katerimi se bo igralec primoran soočiti in boriti za preživetje ter obstoj. Bolj podrobno o detajlih igre smo že poročali, kot tudi o sistemskih zahtevah.
Far Cry Primal bo izšel 23. februarja za Xbox One in PS4, ter 1. marca za PC.
Po štirih letih, je Blade and Soul končno našel pot do Evrope. Kdorkoli si lahko na uradni spletni strani ustvari račun in prenese igro popolnoma brezplačno, ne glede na to, ali ste kupili Founder’s Pack ali ne.
Za tiste, ki igre ne poznate: to je Korejski MMORPG razvijalcev NCSoft, pri katerem je velik povdarek na borilnih veščinah. Je ena izmed najbolj pričakovanih zastonjskih mmorpg iger tega leta, katerego oboževalci čakajo že zelo dolgo, saj je v Azijski regiji izšla že pred kar štirimi leti. Znana je po zelo hitrem akcijskem načinu bojevanja in prelepi grafiki.
Z izidom je igralcem na voljo kar 30 dungeonov in prva tri poglavja zgodbe. Trenutno najvišji level pa je 45.
Pri Microsoftu so danes končno najavili datum izida prihajajoče Rise of The Tomb Raider razširitve imenovane Baba Yaga: The Temple of the Witch. Ta razširitev bo izšla 26. januarja za Xbox One, ni pa še znano, ali jo bo dobila tudi PC različica igre, ki bo izšla le dva dni za tem, 28. januarja.
Razširitev obljublja novo več urno zgodbeno vsebino, nove sovražnike, nove lokacije in več! Oglejte si napovednik spodaj.
Rise of the Tomb Raider je izšel v novembru 2015 za Xbox 360 in Xbox One. Od izida, je bilo prodanih že preko milijon kopij igre. Kmalu bo prišla tudi na PC in Playstation 4.