V najavi, ki je presenetila malokoga, sta razvijalec Treyarch in založnik Activision napovedala novo poglavje Black Ops zgodbe.
GTA V PC – razkrite grafične nastavitve
Dnevi se neumorno odštevajo in vsi z PC igralci z zadržanim dihom čakajo na 14. april, dan ko (končno) izide Grand Theft Auto V za PC.
Age of Empires II HD dobiva nov dodatek
Age of Empires II je še živ in to po, za video igre, spoštljivi starosti 16-tih let!
Kingdom Come: Deliverance premaknjen na poletje 2016
Razvijalec Warhorse Studios je objavil, da bo njegova realistična srednjeveška RPG igra Kingdom Come: Deliverance malček zamudila.
Napovedan novi Deus Ex: Mankind Divided
No, uradno naj bi bil napovedan danes a očitno imajo pri studiu Square Enix par lukenj, tako da je napoved izcurljala že danes.
Virtus.pro prek TSM do zmage!
Polska ekipa Virtus.Pro je zmagovalka Copenhagen Gamesov 2015, ki so potekali v glavnem mestu danske. V finalu so premagali danski Team Solo Mid z rezultatom 2-0.
Na turnirju, kjer je bilo kar 32 udeleženih ekip smo spremljali bolj kot ne enostranski finale. Še največ zanimanja je pritegnila prva mapa de_cobblestone, na kateri je vendarle slavila polska ekipa Virtus.pro z rezultatom 16-14. Druga mapa je bila inferno, kjer poljaki niso imeli večjih težav z danci (16-10).
Preostali vrstni red ter nagrade so izgledale takole:
1. Virtus.pro – €14,000
2. Team SoloMid – €6,000
3. dignitas – €2,500
4. FlipSid3 Tactics – €1,000
5-6. LGB eSports – €750
5-6. Gamers2 – €750
7-8. 3DMAX – €500
7-8. Copenhagen Wolves – €500
9-12. Reason Gaming
9-12. CPLAY
9-12. Orbit
9-12. Property
13-16. Space Soldiers
13-16. INSHOCK
13-16. Games4u
13-16. Playing Ducks
17-24. Menace
17-24. Lemondogs
17-24. malefiQ
17-24. Atlantis
17-24. puta
17-24. Acer
17-24. Publiclir.se
17-24. myKPV.de
25-32. Lions
25-32. nEophyte
25-32. jQntefabrikken
25-32. Badger Esports
25-32. FUGL?
25-32. schlaegeros
25-32. Sharkgaming.dk
25-32. Temp.no
Titan pričakovano najboljši!
Francoska ekipa Titan, je pričakovano zmagovalka Gamers Assembly 2015 eventa potem, ko so z 16-13 v mapi de_nuke ter 16-12 na de_dust2 premagali francoski LDLC White.
Čeprav sta večja turnirja i54 ter Copenhagen games dobesedno zasenčila event, ki se imenuje Gamers Assembly je lepo če omenimo tudi rezultate iz tega eventa. Na njem je tekmovalno 8 ekip, kar 7 med njimi pa je bilo francoskih, zadnja osma je bila bulkarski Gplay.
Titan je bil pričakovano favorit na temu turnirju, saj je bil dejansko edina ekipa, ki je dosedaj že tekmovala v elitnem delu najboljših ekip. Preostali vrstni red si lahko preberete spodaj:
1. Titan – $10,000
2. LDLC White – $5,000
3. Gplay – $2,200
4. beGenius – $1,100
5-8. iGamerz – $425
5-8. subliminaL – $425
5-8. LDLC Blue – $425
5-8. We Got Game – $425
Kaj bomo igrali v aprilu?
Čeprav april ne bo ravno naphan z razno raznimi naslovi, bo vseeno izšlo kar nekaj kvalitetnih primerkov e-zabave.
Copenhagen Games 2015
Copenhagen Games 2015!
Bliža se ponovno en LAN na katerem bomo videli ponovno velike boje z vsemi ekipami sveta. LAN Turnir bo potekal na razstavnem centru Øksnehallen.
Nagradni sklad za nagrade je naslednji:
1. 14.000€
2. 6.000€
3. 2.500€
4. 1.000€
5-6. 750€
7-8. 500€
Na turnirju bo nastopilo 32 ekip, od tega jih je bilo 16 že neposredno povabljenih s strani organizatorjev, preostalih 16 pa čaka offline kvalifikacije, ki bodo potekale jutri.
Na turnir so bile neposredno povabljene naslednje ekipe:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Lanskih zmagovalcev tega turnirja nebo, in ne bodo branili lanskega naslova, saj niso sprejeli povabila.
Po številu nastopajočih ekip (32) lahko sklepamo, da bomo ta vikend res imeli veliko tekem na ogled. Vse podrobnosti o turnirju oz. rezultate tekem, ki se bodo igrale lahko spremljate na HLTV spletni strani!
LINK: https://www.hltv.org/

Slovenska organizacija z CS:GO ekipo!
Pri organizaciji Dactylion-esports so oznanili, da bodo od aprila naprej tudi sami imeli CS:GO ekipo pod njihovim imenom.
Ekipo z vsemi člani najdete tukaj – Counter Strike Global Offensive team. Po nekaj menjavah članov v ekipi so sedaj dokončno sprejeti pod slovensko organizacijo, saj so pokazali dovolj dobre rezultate za igranje na njihovem nivoju.
Pri skupnosti Counter Strike Slovenija vam želimo veliko sreče ter uspehov v turnirjih!
Vse informacije najdete tukaj.
Prihaja Gaming Paradise!
Prihaja nov e-športni festival, ki bo potekal The Gaming Paradise! To je prvi večji LAN event, na katerem bodo nastopile povabljene ekipe.
Od 6-13 septembra bo v slovenskem Portorožu potekal največji LAN pri nas. Povabljene ekipe v igri CS:GO se bodo pomerile za 50.000$ nagradnega sklada! 50.000$ bo odšlo tudi za DOTO 2, potekali pa bodo tudi manjši turnirji, na katere se bodo ekipe lahko tudi prijavile. Nagradni sklad za “manjše” igre bo vseeno lep, saj imajo slovenski organizatorji za ostale igralce pripravljene 10.000$ nagrad. S prva so bili pri organizaciji The Gaming Resort povezani z srbskim e-fragom a je to sodelovanju po razpadu srbrske organizacije razpadlo.
Potekali bodo tudi razni eventi na samem dogodku, saj se bo vse dogajalo praktično ob morju. Imeli bodo razne koncerte, zabave in tudi gamerski oddelek.
Na voljo so tudi že vstopnice, ki vključujejo tudi bivanje v hotelu s 4 zvedicami ter druge možnosti. Najcenejša vstopnica pa znaša 190€.
Uradna spletna stran (klik na spodnjo sliko):
Posodobitve 31/3/2015
OPERATION VANGUARD
- Operation Vanguard has come to a close.
MAP GROUPS
- Train has been added to the Active Duty map pool.
- Nuke has been moved to the Reserve map pool.
GAMEPLAY
- Smoke grenades are now more reliably kept track of on the client to prevent mismatches between smoke particle visuals and screen overlay visuals.
- Fixed players being able to double stack inside a smoke to peek out of the top (and be really hard to see from outside the smoke).
- Updated expiration of the smoke screen overlay to match more closely to the visuals of when the third person particles expire and vice versa.
- Updated the vertical position slightly of the smoke particles to reduce seeing though edges of the smoke (particularly at the bottom).
- Fixed spectator sometimes not getting the smoke overlay for the player they are spectating when that alive player is inside smoke.
- Improved spawnpoint selection code to not spawn at occupied spawn points or spawn points of a different team.
- Tagging values have been tweaked slightly to increase tagging on higher mobility weapons, and updated values for tagging on multiple hits to make it more effective (Added a guide to explain how tagging works: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=412879303
- Increased price of the M4A1-Silencer from 3100 to 3200 to align the weapon’s price with its utility.
- Increased Tec-9’s damage fall-off to reward players that close engagement distance.
- Lowered Tec-9’s magazine size to 24 to reward more discriminate firing.
- Lowered scoped movement values for AWP and Autosnipers.
- The accuracy of the MP9, MP7, and Mac-10 have been improved.
STATRAK
- Trade up contracts work on StatTrak weapons.
- There is now a StatTrak swap tool available for purchase. It swaps the StatTrak value between two of the same weapon.
SERVER BROWSER
- Fixed the server browser showing the map workshop path in the “Map” column.
- Added a sortable column to the server browser to display whether a server is running a map from the workshop or not.
- Added a sortable column to the server broswer that displays icons for popular game mods running on that server.
- Server browser will save the layout changes made between game sessions.
- Updated the first time server browser pop up message.
UI
- Fixed scoreboard hiding at match end when you bring up a player’s Steam profile.
- Added a game option in team options section to control whether lobbies get created with public access or private requiring invites for friends.
- Added Flavor Text to the Bank collection.
MISC
- Add surround sound support (quad/5.1) on Linux.
- Marked nav commands as a cheat to protect against potential server exploits.
- Chicken kills are now logged in CS event logs on game servers including attacker and weapon information.
- HE grenade detonations are now logged in CS event logs prior to logging player deaths from corresponding HE grenade explosion.
- Added sv_reliableavatardata 2 game server setting for LAN tournaments production. In this mode the game server will load player avatars from corresponding csgo/avatars/76512345678-.rgb files (or csgo/avatars/default.rgb if the corresponding SteamID avatar is missing), and avatars will be recorded in GOTV demos. To produce avatars rgb files tournament operators can place 64×64 png player avatars as csgo/avatars/76512345678-.png and run the client-side command cl_avatar_convert_rgb to convert all 64×64 png files into rgb format.
- Optimized the process of logging in players to matchmaking backend during game updates.
MAPS
Dust2
- Opened up skybox around Long A double doors, Catwalk and Short
- Improved visibility around blue car in Long A
- Fixed render distance on a crate in CT spawn
Mirage
- Opened up skybox around back of apartments
- Simplified sides of CT sniper window in mid
- Raised cover slightly in upper mid
- Fixed visibility through a crate in Bombsite A
Overpass
- Opened up and simplified Bombsite A
- Added back stairs to pit near Bombsite A
- Opened up semi-open door in bathrooms, fountain side
Cobblestone
- Smoothed out movement in Bombsite B
- Removed corner on left side of T tunnel into Bombsite B
- Haystack near Long A now requires a jump to get on top
Train (Thanks c0tton and adreN!)
- Various optimizations
- Removed collision at top of ladders
- Pushed Bombsite A further back towards CT side
- Added a third train car to A site to reduce amount of long sightlines
- Added a peek-position inside T main
- Opened up area on the left side of T main exit
- Moved dumpsters in Ivy
- Raised crane in Bombsite A
- Blocked extremely tight angle from lower CT ramp towards T ramp in Bombsite B
- Prioritized CT spawn positions
Cache
- Fixed an exploit boost at A
- Added a decal indicating the boundaries of the A bombsite’s plantzone
- Made white tarps on crates more spammable (Thanks Mod645!)
- Fixed shadows casting into A main shed from boost spot
- Improved readability from middle to A site container
Shorttrain
- Added back to map rotation
Rumor has it:
- Here’s some images of the new server browser functionality:
- saelwen dumped all of the flavor text for weapons in the Bank collection
- Images of map changes:
- Item schema update: https://github.com/SteamDatabase/SteamTracking/commit/cf75a4cec4dc765797669122c9bddc0bb9dffa47
- A teardown can be found over at Facepunch
- Strings: https://github.com/SteamDatabase/GameTracking/commit/bd7ff0a1fd44fcb6512050efe91c7e06510b8748
- GC protobufs, for developers wanting to interact with the GC either directly or through the use of SteamKit or similar: https://github.com/SteamDatabase/GameTracking/commit/84752f143aabfda1c017e036c0f7f51117eae8bd
- League/tournament admins and players that have a scheduled match tonight: please be aware that a previous version branch named “mar_09” has been published. If your match server has opted not to update and you run into issues re-connecting to it, use this branch.
- Size is close to 125 MB
Izid iger za april
Iger najdete v naših spletnih trgovinah PLAYGAME.si – igre za konzole in EIGRE.si – igre za PC v primeru da igre nimamo pa nam pišite na [email protected] in jo uredimo 🙂
Plaftorma in naslov igre | Datum izida |
PC THE SIMS 4 GET TO WORK EXPANSION PACK (EU) | 3.apr.15 |
PC Grand Theft Auto 5 | 14.apr.15 |
PC MORTAL KOMBAT X (EU) | 14.apr.15 |
PC MORTAL KOMBAT X – SPECIAL EDITION (EU) | 14.apr.15 |
PC MORTAL KOMBAT X KOLLECTOR’S EDITION (EU) | 14.apr.15 |
PS3 MORTAL KOMBAT X (EU) | 14.apr.15 |
PS3 MORTAL KOMBAT X – SPECIAL EDITION (EU) | 14.apr.15 |
PS3 MORTAL KOMBAT X – KOLLECTOR’S EDITION (EU) | 14.apr.15 |
PS4 MORTAL KOMBAT X (EU) | 14.apr.15 |
PS4 MORTAL KOMBAT X – SPECIAL EDITION (EU) | 14.apr.15 |
PS4 MORTAL KOMBAT X – KOLLECTOR’S EDITION (EU) | 14.apr.15 |
X360 MORTAL KOMBAT X (EU) | 14.apr.15 |
X360 MORTAL KOMBAT X – SPECIAL EDITION (EU) | 14.apr.15 |
X360 MORTAL KOMBAT X – KOLLECTOR’S EDITION (EU) | 14.apr.15 |
XBOX1 MORTAL KOMBAT X (EU) | 14.apr.15 |
XBOX1 MORTAL KOMBAT X – SPECIAL EDITION (EU) | 14.apr.15 |
XBOX1 MORTAL KOMBAT X KOLLECTOR’S EDITION (EU) | 14.apr.15 |
PS4 TROPICO 5 (EU) | 24.apr.15 |
Bloodborne končan v 44-tih minutah
Bloodborne, akcijska igra izpod rok avtorjev Dark Souls serije, je izšla šele pred parimi dnevi a se je že znašla na tapeti “speedrunnerjev”.
Žreb skupin za ESL Pro League Finals
Žreb skupin za ESL Pro League Finals!
Danes je bil končan žreb skupin za ESL Pro League Finals LAN, na katerem bo nastopilo 8 ekipa. Ta LAN se bo odvijal med 10. in 12. aprilom v mestu Köln. Vsi tekmovalci so si priborili te LAN finale, preko že zaključenih online tekem.
8 ekip je bilo razporejenih v 2 skupini (v vsaki skupini 4 ekipe), vse tekme na tem LAN-u se igrajo v BO3 formatu. Prvi 2 ekipi iz vsake skupine, nadaljujeta turnir v pol-finalih.
Ponovno bomo videli skupaj igrati ekipo Titan in zmagovalce StarSeries XII turnirja. Na tem LAN-u bomo ponovno videli zelo veliko dobrih tekem, med drugimi so v skupini A zares 3 dobre ekipe, med katerimi bo hud boj za napredovanje.
Vse ekipe oz. celoten žreb si lahko ogledate tukaj:
Group A | Group B |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ekipa EnVyUs do zmage
Ekipa EnVyUs do zmage!
Pred nekaj urami oz. minutami se je zaključil StarSeries XII turnir na katerem je nastopilo 6 ekip sveta, med njimi tudi že omenjena ekipa EnVyUs, ki se je do finala prebila preko Winner Bracketov. Drugače je bilo pri drugemu finalistu, ekipi NiP. Slednja se je do finala prebila preko Loser Bracketov, kajti včeraj je izgubila proti ekipi EnVyUs, nato jo je danes v loser bracketih čakala ekipa TSM, katero je ekipa NiP z lahkoto 2:0 v mapah premagala in postala druga finalistka.
Tako sta se v finalu pomerili, tako kot ponavadi ekipa NiP ter ekipa EnVyUs. Že včeraj smo videli zmago ekipe EnVyUs z rezultatom 2:0, zato nas današnja zmaga slednjih ni presenetila, kajti res igrajo dobro igro, in enostavno nimajo konkurence.
Ekipa EnVyUs je pred začetkom finala že dobila avtomatsko 1 mapo prednosti, kajti do finala so se prebili preko Winner Bracketov, tako so rabili zmago na dveh mapah, da so zmagali turnir.
Prva igrana mapa je bila mapa de_inferno, kjer je ekipa NiP igrala nekoliko bolje kot včeraj, saj je začela na CT strani, kar je kar velika prednost, vendar prednosti ob polčasu (9:6) ni uspela zadržati in je tako prvo mapo dobila ekipa EnVyUs z rezultatom 16:9
Druga in h krati zadnja igrana mapa pa je bila mapa de_mirage, na kateri se ekipa EnVyUs v zadnjih časih ni najbolje izkazovala, vendar danes se je. Ekipa EnVyUs je začela na CT strani in je tako do polčasa naredila velik del igre in polčas dobila rezultatom 13:2. V drugem polčasu pa je rabila samo še 3 runde do velike zmage in to ji je tudi uspelo in tako je ekipa EnVyUs slavila z rezultatom 16:2, oz. 3:0 v mapah.
Ekipe so domov odnesle slednje zneske:
1. EnVyUs – $18,000
2. NiP – $9,000
3. TSM – $5,000
4. Titan – $3,000
5. Virtus.pro – $1,500
6. Na’Vi – $1,500
Realistični Skyrim
Skyrim je še dandanes močno igrana igra in veliko temu pripomorejo modi oz uporabniške modifikacije, ki so jih ustvarili igralci širom sveta povsem brezplačno.
Ekipa EnVyUs ponovno v finalu
Ekipa EnVyUs ponovno v finalih!
Včeraj zvečer smo si lahko ponovno ogledali tekmo med dvema top ekipama na svetu. Seveda govorimo o ekipi NiP in ekipi EnVyUs.
Nekako nam je tekma med tema dvema ekipama prišla že v kri, saj se ekipi med sabo pomerita skoraj vsak teden.
Tako kot večinoma dvobojev do sedaj, je tudi ta tekma pripadla ekipi EnVyUs, ki je premagala ekipo NiP na mapi de_cache in de_inferno. Na mapi de_ cache smo videli zanimivo tekmo do konca, na koncu pa je slavila ekipa EnVyUs z rezultatom 16:9!
Malo drugačna stvar se je odvijala na mapi de_inferno, kjer NiP ni imel prav nobene priložnosti, oz. ni imel prave taktike za zmago proti ekipi EnVyUs, zato je tukaj ekipa NiP izgubila z rezultatom kar 16:1. In tako smo na koncu videli rezultat 2:0 v mapah za ekipo EnVyUs!
Danes ob 18:00 pa so na sporedu finale SLTV StarSeries XII turnirja, prvi finalist je EnVyUs, drugega finalista pa bomo dobili na tekmi TSM vs NiP. Kot kaže bomo najverjetneje videli finale med ekipama NiP in EnVyUs, in si bomo tako spet lahko ogledali odlično tekmo!
Nindže uničile poljake!
Švedska ekipa Ninjas in Pyjamas je z eno besedo dominirala ekipo Virtus Pro.
V upper bracketu je potekala še druga tekma in to je bila med top 4 ekipama iz Katowice 2015, poljskim VP-jem ter švedskim NiP-om. Obe mapi sta se končali z 16-6 v korist NiP-a, ki je pokazal svojo dominanco na LAN-ih. Prva mapa je bila de_mirage, druga pa de_inferno.
Danes SLTV XII finale iz Kieva!
Danes poteka zaključni turnir SLTV XII sezone, kjer se meri 6 najboljših ekip iz Starseries lige.
[twitch-users channels=”starladder_cs_en”]
Friday, March 27 | |||
10:00 | ![]() |
vs. | ![]() |
13:00 | ![]() |
vs. | ![]() |
16:00 | ![]() |
vs. | Winner of NiP vs. Titan |
19:00 | ![]() |
vs. | Winner of Na`Vi vs. TSM |
Saturday, March 28 | |||
10:00 | Lower bracket semi-final #1 | ||
13:00 | Lower bracket semi-final #2 | ||
16:00 | Lower bracket final | ||
19:00 | Upper bracket final | ||
Sunday, March 29 | |||
14:00 | Consolidation final | ||
18:00 | Grand final (Bo5) |