Domov Oznake Slo

Oznaka: slo

Kdo so najbolje rangirani igralci v Sloveniji?

0
S pričetkom devete sezone igre League of Legends na naš portal ponovno prihaja lestvica najboljših slovenskih igralcev. Na njej lahko preverite trenutne ranke vseh igralcev, ki so bili dodani in vidite njihovo primarno pozicijo,...

Battletech – Recenzija | Naj te mehanska koklja brcne |

0
Je kaj lepšega kot 100 ton jekla in elektronike, ki se s pomočjo raketnega pogona dvigne 100m v zrak in pristane neposredno na betici presenečenega sovražnika? A moram res zanikati, da si kot večina...

Raft – Predogled | Poletne počitnice v stilu |

0
"Plavaj, plavaj, barčica, po neskončnem morju! Ej, na barčici sedita fanta, sedita fanta mlada. Na večnem spletu, internetu, usklajeno vkup igrata, a svetlega, prelep'ga dneva je prehitro konec. Zagledata perut morja, kako reže valove, senca...

Rend – Predogled igre

0
Rend se ne drži standardnih konceptov pripadajočega žanra, temveč vzame del popularnih aspektov določenih iger in jih zašije v grotesknega mutanta. Tri sprte frakcije, ki se borijo za oblast nad točkami? Direktno iz Guild Wars 2 WvW načina. Sistem gradnje, ki deluje kot pri Fortnite? Zakaj pa ne.

Freeman: Guerilla Warfare – Predogled igre

0
Kako hitro mineva čas. Kaj, če pokukamo globoko v anale igričarske zgodovine in tako za hec poiščemo najbolj bogato leto glede izidov iger? Morali bomo iti kar daleč nazaj, vse v sredino prejšnjega desetletja....

Wartile – Recenzija igre

0
Zgodba igre Wartile se prične 2016 s Kickstarterjevo kampanjo. A niti približno ji ni uspelo doseči zadane vrednosti, in od ciljnih 55.000 funtov jim je uspelo zbrati približno polovico te vrednosti. Za večino bi to pomenilo konec, a kot Fable Fortune predlani je tudi Wartile uspel zagotoviti finance in spraviti projekt v zagon. Tako je leto pozneje, v marcu 2017, dodal svoje ime v kolekcijo iger v zgodnjem dostopu in skorajda leto za tem smo januarja letos dočakali še dokončano verzijo.

Judgement: Apocalypse Survival Simulation – Recenzija igre

0
Apokalipsa je tu in pričakovano označuje konec sveta, kot ga poznamo. Vendar se ti je usoda nasmejala in uspelo se ti je izogniti kruti usodi velike večine sotrpinov. Vražički so veselo lezli iz zemlje...

10 nasvetov Kratosa o vzgoji otrok

1
Pred dobrim mesecem je vsem najljubši klavec bogov v svoji novi igri postal oče mladega fantiča. Čeprav se trudi po najboljših močeh in je glede na preteklost pobral modrost in odložil golo agresijo, njegov...

The Swords of Ditto – Recenzija igre

0
The Swords of Ditto je kompakten akcijski RPG s precej luštno grafično zasnovo iz sobotnih in nedeljskih risank. Prisotni so vsi osnovni elementi, ki teoretično sestavljajo odlično igro tega žanra. Roguelike zasnova, lazenje po temnicah, lokalni co-op, nabor orožij, še večji nabor sovražnikov in seveda napredovanje.

Earthfall – Predogled igre

0
Navadno se med pisanjem opisov iger poskušam izogniti besedam "klon" in "skoraj popolna kopija". A nisem si mogel pomagati, da ne bi po nekaj sekundah igranja tokratne co-op streljačine že takoj opazil precej direktnih povezav z najbolj znano predstavnico tega žanra – Left 4 Dead 2. Kajti Earthfall si deli ogromno podrobnosti s tem veteranom, kljub precejšni razliki v tematiki, saj namesto hord hodečih mrtvecev srečuješ goro vesoljske nesnage. Sicer beseda klon ne pomeni nujno slabe stvari in dandanes težko narediš co-op preživetveno streljačino brez vsaj ene pripombe. Med drugimi sta nedavno nazaj iste obravnave bili deležni tudi Killing Floor in Vermintide franšizi, kljub lastni osebnosti in idejami, ki sta jih prinesli s sabo.

For the King – Recenzija igre

0
Le malo stvari se lahko primerja z opazovanjem bradate bojevnice z lutnjo v rokah, ki veselo pleše naokoli, medtem ko mag izstreli ognjeno kroglo v ptiča in ta z dvojno salto neprostovoljno odleti z zaslona.

God of War (PS4) – Recenzija igre

0
V preteklosti je serija temeljila na eksplicitnem nasilju, a napovednik nove God of War igre je na E3 2016 prikazal bolj kot ne cinematične govorne sekvence med Kratosom in njegovim, tedaj še neznanim, sinom. God of War je obrnil nov list in dve leti pozneje smo dobili knjigo, ki bi avtorju zlahka prinesla Nobelovo nagrado. God of War je nazaj, a ne bojte se, saj je le malo manj nasilen kot prej.

Pregled: Masters of Anima

0
Varuhi anime je nov projekt založnika Focus Home Interactive, oziroma bolje rečeno razvojnega studia Passtech Games. Roke so si podali že v preteklosti, sicer le dvakrat, a produkt te kolaboracije je bil zelo uspešen Space Run in njegov malo manj uspešen naslednik – Space Run Galaxy.

Predogled: while True: learn()

0
Že ko sem prvič videl napovednik za to igro, me je zelo pritegnila. Po pravici povedano, pritegnil me je že sam naslov, ki jo zelo dobro povzame: while True: learn(). While True: v večini programskih jezikov pove, da naj se tisto, kar sledi, izvaja v neskončni zanki, learn() pa je klic funkcije učenja. Torej se bomo skozi celotno igro učili.

Pregled: Ni no Kuni 2: Revenant Kingdom (PS4)

0
Ni no Kuni 2 je drugi del istoimenske (kakšno presenečenje). Sam prvenca igral, niti nisem slišal zanj, dokler se nisem lotil igranja dvojice. Sprva se mi zaradi stila likov ni kaj preveč prikupila, a že po končanem uvodniku se je moje mnenje spremenilo. Ne gre za stereotipično anime igro z napol nagimi baburami in poskakujočimi baloni, temveč vizualno in mehanično dovršeno avanturo z zgodbo, ki je pravzaprav precej zanimiva.

Pregled: Surviving Mars

0
Presenetljivo je minilo že leto in pol, odkar sem nazadnje vzel pod miško enega njihovih produktov in mislim, da je počasi že čas, da zarinem lopato v nov kup grude in poskušam vzgojiti nekaj pridelka – kot nalašč je ravno izšel Surviving Mars. Žal sicer ne omogoča biti vesoljec v stilu Matta Damona, a presneto, če ne nudi dobrega približka vesoljskemu krompirju, vzgojenemu iz iztrebkov.

Pregled: Metal Gear Survive (PS4)

3
Oh, fant, koliko drame je prinesel ta naslov. Za vse, ki še niste slišali po mnenju mnogih ene največjih zgodb o prevarah v svetu igričarstva, Konami je leta 2016 v času izida igre Metal Gear Solid V nečastno odpustil (oziroma je odšel sam, ni znano) Hideo Kojimo, ustvarjalca te blago rečeno zmedene, a fantastične serije.

Kingdom Come: Deliverance – Recenzija igre

0
Pričetki Kingdom Come: Deliverance segajo vse do konca daljnega leta 2013, ko so pri Warhorse Studios preko Kickstarter-ja za financiranje tega peskovniškega RPG-ja uspeli zbrati več kot milijon funtov. Velika zasluga za to gre obljubam, ki so vključevale nelinearno zgodbo, natančen in podroben bojni sistem, globoke elemente iger igranja vlog in realističen srednjeveški svet. Vse to brez fantazijskih elementov in mitoloških pošasti in ras. Ne, namesto tega zgodba sledi resničnim dogodkom iz začetka 15. stoletja na območju Svetega rimskega cesarstva.

Test miške: Logitech G703

1
G703 je skupaj z G903 najnovejša miška v Logitechovi G-kot-gaming seriji. Njihov cilj je bil ustvariti kvalitetni igričarski miški z odličnim delovanjem in po temelju kvalitete, po kateri Logitech slovi. Pravzaprav G703 ni v celoti nov dizajn. Izgleda, deluje in cenjena je identično kot brezžična različica G403, pri G903 pa isto velja za model G900. Edina razlika, in tudi edin razlog za prenovo, je, da nova modela vsebujeta tehnologijo, imenovano LIGHTSPEED. Ta tehnologija miški omogoča, da se v kombinaciji s POWERPLAY podlogo preko te brezžično polni.

Pregled ‒ Portal Knights

0
Ko sem pred dobrega pol leta kupil Playstation 4, je bila ena prvih iger, ki je ujela moj pogled, Dragon Quest: Builders. Ker sem preveč skopuški, je sicer nisem nabavil, sem pa preigral demo različico in se povsem zaljubil vanjo. Par minut pozneje sem na na mojo veliko žalost ugotovil, da za osebne računalnike ni na voljo, sem pa malo pobrskal po forumih in zasledil, da so si podoben projekt zadali Keen Games ‒ Portal Knights, nekakšnega nezakonskega otroka Minecraft in Legend of Zelda ter po prvih vtisih zelo dobro nadomestilo, po obstoječih ocenah pa fantastično peskovniško dogodivščino. Vsekakor gre za zanimivo kombinacijo, kjer se gradnja baze združi z iskanjem vedno boljših pripomočkov in surovin ter bojem z epskimi sovragi ‒ princip, ki bo všeč vsem, od mladine pa do starešin.