🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 20

Tale mod za grafično obnovo igre Vampire: The Masquerade – Bloodlines je videti odlično

0

O RTX Remix modu za igro Vampire: The Masquerade – Bloodlines smo pisali konec lanskega leta in takrat omenili izdajo zgodnje različice projekta, ki pa je še daleč od finalne verzije. Modder Safemilk se namreč ne bo zadovoljil zgolj s prenovljeno osvetlitvijo z ray tracingom, temveč bo v igri zamenjal tudi zastarele modele in teksture. Zaradi tega je mod po obsežnosti primerljiv s tistim, ki ga ekipa ustvarjalcev pripravlja za igro Half-Life 2.

Ker pa je Safemilk le en človek, napredek poteka dokaj počasi, a že opravljeno delo je izjemno impresivno. Modder je nedavno delil nekaj slik svojega napredka, ki se osredotoča na lokacijo Surfside Diner – restavracijo, ki jo srečate blizu začetka kampanje in je kot stopnja razmeroma majhna. V posodobitvi je zapisal, da je prenovljenih približno polovica modelov in tekstur znotraj restavracije, pri čemer so vse posodobljene podrobnosti izjemno dodelane.

V primerjalnih slikah lahko vidimo, kako se je modder držal izvirne vizije ustvarjalcev – vse skupaj res deluje, kot da je nekdo vzel zastarele modele in jih zgolj preselil v sodobno grafično podobo. To ni tako preprosto, saj številni modderji pri tovrstnih projektih modele zamenjajo z nečim povsem novim, kar je sicer videti sodobneje, a se preveč razlikuje od izvirne zasnove razvijalcev.

Žal je še prezgodaj govoriti o tem, kdaj bo mod v celoti dokončan, vendar obstaja možnost, da bomo kmalu dobili nadgrajeno različico prve izdaje projekta, ki bo vsebovala prenovljene teksture restavracije.

Če vas veselijo takšni projekti, v katere je bilo vloženih ogromno ljubezni in spoštovanja do izvirnika, vam priporočamo, da si ogledate tudi mod Resident Evil 4 HD Project, ki je za svojo izdajo potreboval dolgih sedem let razvoja.

Če boste v igri Kingdom Come: Deliverance 2 preveč poredni vas znajo doleteti vislice

0

Kot smo zapisali v naši recenziji igre Kingdom Come: Deliverance 2, je bil svet starodavne Češke izjemno krut do vsakega, ki se ni rodil v plemstvu. To spozna tudi protagonist Henry, ki se na začetku igre znajde brez prebite pare in mu zato ves čas kruli v želodcu. Ta revščina sicer ne traja dolgo, kar je bila ena mojih zamer igri – prav v teh trenutkih, ko nisem imel dovolj cekinov niti za slamnato ležišče, sem se najbolj zabaval in si želel, da bi trajali dlje.

Ko te v rit grize lakota, se igralec slej ko prej zateče v svet kriminala. Ta v igri Kingdom Come: Deliverance 2 vključuje ropanje skrinj in drugih NPC-jev, pretepanje nič hudega slutečih žrtev in občasno tudi umore. Osebno sem Henryja vedno videl kot dobričino z nedolžnim pogledom na svet, vendar ti igra omogoča tudi igranje vlog, kjer se povsem predaš temni strani – a to prinaša posledice.

Sam sem jih izkusil ob ropanju nekega premožneža. Čeprav sem mu neslišno odnesel premoženje, me je nekdo zasačil, zaradi česar je bila za menoj razpisana bogata tiralica. Poskusil sem jo odplačati, a stražar je od mene zahteval tisoče grošev, ki sem jih po nekaj dneh izogibanja naposled poravnal – saj je bilo preprosto preveč nadležno vedno znova paziti na stražarje. Za hec sem enkrat poskusil v pogovoru sprejeti kazen, misleč, da bom preprosto šel za nekaj dni v zapor. Resnica pa je bila veliko bolj kruta – namesto tega so me javno ožigosali, ta žig pa bi me nato spremljal skozi celotno igro, zaradi česar bi me vsi prebivalci gledali postrani.

Mislil sem, da je to najvišja kazen, ki jo lahko prejmeš v tej igri, a razvijalec Warhorse Studios je šel v svoji viziji še korak dlje. Če boste v igri prava baraba in se redno zatekali k umorom, vas lahko doletijo celo vislice. Studio je za ta scenarij ustvaril depresivno vmesno sekvenco, kjer Henryja skozi natrpane ulice, polne kričečih in jeznih ljudi, pospremijo na platformo. Nato mu izpod nog izmaknejo hlod – in vaša zgodba se zaključi.

Da bi vas doletela takšna usoda, bi morali res odprto izvajati raznorazne zločine. Igra vam kljub temu ponudi možnosti, kako se izogniti najhujšemu – kazen lahko odplačate, v skrajni sili pa lahko poskusite premagati stražarje ali si vsaj izboriti pobeg. Vendar bo nato vaše igranje močno oteženo: stražarji bodo izjemno pozorni na vas, zato se bo treba po mestih premikati izključno ponoči. To pa je pri nekaterih nalogah problem, saj določene od njih zahtevajo gibanje po ulicah sredi dneva.

Kingdom Come: Deliverance 2 je od izida hitro našel publiko – vodja studia Warhorse, Daniel Vávra, se je v intervjuju za spletno stran Seznam Zprávy pohvalil, da je igra že v prvem dnevu pokrila vse stroške razvoja.

Bo Capcom res kmalu najavil predelavi iger Resident Evil 5 in 6?

0

Naslednji mesec bosta minili že dve leti, odkar je založnik Capcom dostavil predelavo igre Resident Evil 4, kar je bil tudi njihov najnovejši projekt v seriji predelav, ki so jih začeli ustvarjati že pred leti znotraj te franšize. Pred tem smo dobili prenovljeni igri Resident Evil 2 in Resident Evil 3, vsi ti naslovi pa so bili odlični. Capcom je z njimi dokazal, da je pravi mojster predelav, zato ni presenetljivo, da so najavili obnovo tudi drugih starejših naslovov te serije – oboževalci so tej odločitvi z veseljem prikimali.

Kljub dvema letoma pa še vedno ostaja uganka, kateri bo naslednji naslov, ki bo deležen “plastične operacije”. Govorice namigujejo, da se bo Capcom osredotočil na preteklost in osvežil igri Resident Evil Zero in Resident Evil Code Veronica, včeraj pa se je na spletni strani odbora za ocenjevanje iger ESRB pojavil nov zapis ob igri Resident Evil 5. Zdaj je opaziti, da je igra pridobila oznako za konzolo Xbox Series X, kar bi lahko pomenilo, da je v pripravi manjša ali večja prenova te igre. Resident Evil 5 je prvič izšel leta 2009, nato pa bil leta 2016 ponovno izdan za konzoli PlayStation 4 in Xbox One. Od takrat ni prejel nobenih optimizacij za novo generacijo konzol, kar je sprožilo ugibanja, da se Capcom pripravlja na najavo predelave.

Podobno prenovo bi lahko dočakal tudi Resident Evil 6 – nesrečna igra, ki je prvotno izšla leta 2012. Čeprav se je dobro prodajala, je razočarala številne igralce. Šesti del je močno poudarjal sodelovalno igranje, vendar je bila akcija veliko razočaranje, saj se je igra močno oddaljila od tradicionalnih igralnih elementov serije. Tudi za Resident Evil 6 se je prejšnji mesec na strani ESRB pojavil nov zapis, ki omenja konzolo Xbox Series X.

Pred nami je torej kup potencialnih predelav, igralci pa medtem nestrpno pričakujejo novice o povsem novem Resident Evilu. Zadnji del, Resident Evil Village, je zdaj star že štiri leta in čeprav je jasno, da založnik dela na nasledniku, o devetem delu še vedno ne vemo ničesar. Capcom je pred nekaj dnevi sicer najavil ugašanje strežnikov večigralskega eksperimenta Resident Evil Re:Verse, ki bo 3. marca umaknjen iz prodaje, 29. junija pa bodo ugasnili tudi njegove strežnike.

Igra Delta Force dobiva enoigralsko kampanjo še ta mesec

0

Serija Delta Force iger izvira iz časov, ko so tako realistične streljanke prebivale le na PC-ju. Franšiza je nato leta in leta ostala pozabljena, dokler je konec lanskega leta ni znova obudil razvijalec Team Jade. Dišalo je po projektu, ki je bil obujen zgolj zaradi hitrega zaslužka, zato smo bili presenečeni, ko je prenovljeni Delta Force na Steamu hitro pridobil veliko število igralcev. Ti so pozdravili dejstvo, da je bila igra brezplačna in da je s štirimi igralnimi načini povsem osredotočena na večigralsko izkušnjo. Nostalgiki pa boste zdaj veseli novice, da Team Jade dela tudi na povsem enoigralski kampanji, ki bo izšla že čez dober teden.

Kampanja bo nosila ime Black Hawk Down in njena zgodba bo vlekla vzporednice z istoimenskim filmom iz leta 2001, ki ga je režiral Ridley Scott. Spremljali bomo napeto zgodbo, v kateri skupina ameriških vojakov ostane ujeta za sovražnikovimi vrstami. Za preživetje se bodo morali zanašati nase in na malo opreme, ki jim je ostala – strelivo bo verjetno še posebej dragoceno. Team Jade želi povedati realistično zgodbo, ki jo bomo spremljali tako preko vmesnih sekvenc kot tudi skozi igralne vložke, kjer bomo prevzeli nadzor nad svojim likom.

O enoigralskem delu smo doslej dobili le kratek dražilnik, zato o sami kampanji še ne vemo veliko. Jasno pa je, da bo izšla kot plačljivi DLC, kupci dodatka pa bodo prejeli tudi različne ugodnosti, ki jih bodo lahko uporabili v večigralskem načinu.

Kampanja Black Hawk Down prihaja že 21. februarja, cena pa zaenkrat še ni znana.

Sony zaradi izpada PlayStation omrežja podarja 5 dni naročnine PS Plus

0

PC-igralci se morda sploh ne zavedate, da so pretekli vikend vaši PlayStation bratje na konzolah izgubljali živce in si iz frustracije trgali lase. V soboto so igralci na PlayStation 4 in PlayStation 5 opazili, da se nenadoma ne morejo več povezati na strežnike, zaradi česar so morali pozabiti na večigralsko zabavo. Za nekatere je konzola postala celo povsem neuporabna, saj zaradi preverjanja licenc ni bilo mogoče zagnati niti popolnoma enoigralskih iger.

Frustracije in skrbi so se hitro razlile po spletnih forumih, kjer so uporabniki po vsem svetu prišli do enakega zaključka: PlayStation strežniki ne delujejo, nihče pa ni ponudil pravega razloga, zakaj se to dogaja. Takšni izpadi se sicer občasno zgodijo, a tokratni je bil precej nenavaden – strežniki niso delovali približno 24 ur, Sony pa v tem času ni ponudil nobenega uradnega pojasnila.

Po nekaj urah izpada so se začele širiti skrbi, da je morda Sonyjeva strežniška infrastruktura postala tarča obsežnega DDoS napada ali pa da so se vanjo prebili hekerji. Nekateri so se začeli spraševati, ali bi bilo pametno zamenjati gesla in iz svojih računov odstraniti podatke o kreditnih karticah. Pojavile so se celo primerjave s slavnim hekerskim vdorom v PlayStation omrežje leta 2011, ki je bil tako obsežen, da je Sony strežnike ugasnil za kar 23 dni.

Veliko igralcev je bilo jezni tudi zato, ker PlayStation Plus ni brezplačna storitev – zanjo je treba plačevati mesečno naročnino. Dodatno nezadovoljstvo pa je povzročilo dejstvo, da je ravno pretekli vikend potekalo beta testiranje igre Monster Hunter Wilds, ki zaradi nedelujočih strežnikov seveda ni bilo na voljo.

Sony se je končno oglasil v nedeljo in na družbenem omrežju X zapisal, da se opravičujejo za izpad strežnikov, ki so zdaj znova operativni. Kot opravičilo bodo vsem naročnikom PlayStation Plus podarili pet dodatnih dni naročnine, kar je vsaj nekoliko pomirilo jezne igralce. Založnik Capcom se je igralcem prav tako zahvalil za njihovo potrpežljivost, zaradi izpada pa razmišljajo o dodatnem beta testiranju igre Monster Hunter Wilds, ki pa še nima točno določenega datuma.

Civilization 7 prihaja na Meta Quest 3

0

Morda bi mislili, da je igra Civilization 7 po vseh diskusijah, ki jih te dni najdete na spletnih forumih in Redditu, izšla že vsaj pred enim tednom, a to drži le deloma. Zadevo je sicer že mogoče igrati, vendar so dostop dobili le tisti, ki so bili pripravljeni plačati nekaj dodatnih evrov za dražjo različico igre, medtem ko bo za kupce običajne verzije, ki na Steamu še vedno stane vrtoglavih 70 €, izšla šele jutri, 11. februarja.

Založnik 2K še vedno aktivno promovira igro, pri čemer se je povezal s podjetjem Meta. To partnerstvo bo omogočilo selitev igre na VR sistem Meta Quest 3. Nad tem je bil očitno navdušen tudi Mark Zuckerberg, dolgoletni oboževalec te franšize poteznih strategij, in stavimo, da je imel sam precejšen vpliv na odločitev, da Civilization prvič stopi tudi v VR svet.

Različica igre za VR sisteme naj bi bila enaka tisti na PC-ju in konzolah, le da bomo tokrat “akcijo” spremljali iz nekoliko drugačne perspektive, ki jo omogoča VR pogled. Na zemljevid se bomo lahko sklonili ter si od blizu ogledali vsako enoto in zgradbo, pri tem pa občudovali njihove podrobnosti. Ob dolgih urah sklanjanja nad mizo pa me že zdaj boli križ. Novost bodo tudi voditelji različnih civilizacij, kot sta Ben Franklin in Kleopatra, ki se bodo v polni 3D obliki nahajali poleg vas ter vam v obraz metali pripombe v svojem lastnem jeziku.

Civilization 7 si je po prvih ocenah kritikov prislužila precej povprečne ocene, njen sloves pa je na Steamu že zdaj zdrsnil na “Mixed”. Pritožbe se osredotočajo na to, da je razvijalec Firaxis dostavil nedokončano kampanjo, ki bi morala biti že v osnovi bolj obsežna. A to je za igre v tej franšizi postalo že ustaljena praksa, zato potrpežljivejši igralci vedno počakajo kakšno leto, saj razvijalec v tem času odpravi hrošče in doda nekaj najbolj zahtevane vsebine.

Civilization 7 bo na Meta Quest 3 prispela enkrat spomladi, cena pa za zdaj ostaja neznanka.

Rocksteady naj bi delal na novi Batman igri, Wonder Woman še leta stran od izida

0

Na področju superherojskih igričarskih naslovov vlada precejšnja suša – vsaj kar se tiče enoigralskih iger. Včasih je ta del trga nadzoroval založnik Warner Bros., ki je skupaj z razvijalcem Rocksteady ustvaril odlično trilogijo Batman: Arkham, a od tega je minilo že desetletje. Rocksteady je v vmesnem času izdal le en naslov – neuspešni večigralski Suicide Squad: Kill the Justice League, ki je bil po izidu hitro pozabljen.

NEW: The Wonder Woman game is in trouble. Rocksteady is working on a new Batman that is ages away. And the next two years look grim. Inside the turmoil at Warner Bros. Games, which is ditching its president after a tenure of indecisiveness and unclear vision www.bloomberg.com/news/article…

[image or embed]

— Jason Schreier (@jasonschreier.bsky.social) February 7, 2025 at 1:43 PM

Novo poročilo novinarja Jasona Schreierja raziskuje trenutno stanje pri razvijalcih pod okriljem tega založnika, in novice niso preveč spodbudne. Po 12 letih se iz vodstva Warner Bros. Games poslavlja David Haddad, za katerim ostaja niz neuspešnih projektov, ki so založnika stali stotine milijonov dolarjev. Poleg prej omenjenega Suicide Squad: Kill the Justice League se je slabo odrezal tudi Harry Potter: Quidditch Champions, medtem ko bo sprva priljubljeni MultiVersus po izdaji pete sezone prenehal z obratovanjem. Razvijalec WB Games Montreal, ki je izdal povprečni Gotham Knights, je imel v načrtu igro s Flashem, a je bil ta projekt preklican. Trenutno studio pomaga drugim razvijalcem in dela na konceptu igre, postavljene v svet Igre prestolov.

Vsaj ena pozitivna novica je, da naj bi se Rocksteady vrnil k svojim koreninam in začel razvijati novo enoigralsko igro z Batmanom. Schreier poroča, da je projekt še v zgodnji fazi razvoja in je izid še več let stran. Vendar pa Rocksteady ne uživa več takšnega ugleda kot nekoč, saj ga je v vmesnem času zapustilo veliko talentiranih razvijalcev, vključno z ustanoviteljem studia.

Tudi o razvijalcu Monolith že dolgo ni bilo slišati ničesar, čeprav je studio v preteklosti ustvaril več odličnih naslovov – nazadnje Middle-earth: Shadow of Mordor in Shadow of War. Leta 2021 so napovedali razvoj igre Wonder Woman, a ta ni potekal brez težav. Lani je projekt dobil novo vodstvo, kar je pomenilo ponovni začetek razvoja, medtem ko je bilo za kodiranje do takrat že porabljenih več kot 100 milijonov dolarjev. Schreier opozarja, da je igra še vedno več let oddaljena od izida in obstaja možnost, da bo na koncu celo preklicana.

Epic Games podarja igri Humankind in Beyond Blue

0

Vsak konec tedna se rad spomnim, da na PC področju obstaja tudi trgovina Epic Games, ki nove uporabnike novači preko tedenskega podeljevanja brezplačnih iger in čeprav običajno v ponudbo dobimo samo en naslov, lahko ta teden v svoji knjižnici aktivirate kar dva.

Tokrat je darežljiv založnik SEGA, ki igralcem podarja brezplačne kopije strategije Humankind. Gre za naslov iz leta 2021, ki spada v žanr 4X strategij, kjer v izmeničnih potezah razvijate izbrano civilizacijo in jo poskušate iz antičnih časov pripeljati do moderne dobe, ko na Luno izstreljujete prve rakete. Na voljo imate približno 60 različnih civilizacij, in če ste ob tem dobili asociacijo na franšizo Civilization, se niste zmotili, saj Humankind očitno črpa navdih prav od tam.

Na žalost Humankind ob izidu ni navdušil igralcev, saj mnogi igro označujejo za povprečno. To potrjujejo tudi ocene na Metacriticu, kjer je igra prejela oceno 77 s strani kritikov, igralci pa so ji namenili oceno 6,8/10. A seveda je edina recenzija, ki resnično šteje, tista, ki jo naredite sami – zdaj imate priložnost, da igro brezplačno preizkusite preko sledeče povezave.

Za vse ljubitelje preiskovanja morskih globin je tule Beyond Blue. Preizkusili se boste v vlogi vodne raziskovalke Mirai, ki ima pod sabo cel kup zanimivih pripomočkov za raziskovanje podvodnega sveta. Igra vsebuje lepo grafično podobo in dobro glasovno podajanje, ob raziskovanju morskih globočin pa vas bodo spremljali svetovalci iz površja, tako da imajo vaši vodni izleti celo nekaj štorije. Tudi Beyond Blue si je prislužil povprečne ocene, vendar je tole naslov, ki zna ljubiteljem podvodnih avantur pomeniti veliko več kot povsem običajnemu igričarju – vaša kopija vas čaka tule.

Obe igri bosta brezplačni do 13. februarja, nakar na vrsto pride F1 Manager 2024 in paket dobrot za igro Apex Legends.

Avtomobilska karnaža Wreckfest 2 izide že tega marca

0

Dandanes pri visokoproračunskih dirkaških izkušnjah najdemo franšize Forza, Assetto Corsa in Gran Turismo, a nekje vmes se je skozi leta izgubil določen način dirkanja, ki je bil nekoč izjemno priljubljen. Govorim o bolj arkadnem dirkanju, ki ga je spremljal podroben sistem razpadanja avtomobilov – ob bližnjem srečanju z zidom si lahko svoj avto razbil na prafaktorje. Čeprav te je to stalo stopničk, se zaradi tega nisi preveč sekiral, saj je bila destrukcija del zabave.

Takšno dirkanje smo v ekstremni obliki doživeli v seriji Carmageddon, nato pa nam je na podoben način zabavo dostavila tudi franšiza Burnout. Obe sta zdaj že dolgo pod zemljo, njun izostanek pa bo poskušal nadomestiti razvijalec Bugbear Entertainment, ki je nedavno napovedal prihajajoči dirkaški kaos Wreckfest 2.

Poznavalci prve igre iz leta 2018 že veste, kaj vas čaka: dirkanje s komaj delujočimi mašinami, ki ne dosegajo prav visokih hitrosti, zato nimaš slabe vesti, ko jih ob zabijanju v ovire ali druge avtomobile transformiraš v dobro stisnjen kupček pločevine. Tudi drugi del se bo vrtel okoli radostne destrukcije, ki bo zdaj še bolj podrobna, fizika še bolj natančna, poleg tega pa se ne bomo podili samo po progah na odpadu avtomobilov, temveč se bomo zapeljali tudi po pravih cestah, kjer bodo našo razbijalsko vožnjo utrpeli tudi navadni civilisti.

Licenčnih avtomobilov tukaj ne boste našli. Če ste se kdaj vprašali, zakaj pri večjih trkih v igrah Gran Turismo in Forza vozila ne utrpijo poškodb, je to zaradi licenčnih znamk – proizvajalci namreč ne želijo gledati realističnega uničevanja svojih vozil. V Wreckfest 2 licenčnost ne igra bistvene vloge, saj je dovolj, da ima avto štiri kolesa (včasih morda še kakšnega manj) in približno obliko kabine – to pa je že dovolj, da kakšnemu tekmecu pošteno zagrenimo dan.

Wreckfest 2 je zaenkrat napovedan samo za PC, saj bo tam 20. marca najprej izšel v obliki Early Access.

Nekdo dela na srhljivi različici Pasjanse

0

Igra Balatro nam je letos dokazala, da se da tudi iz starodavnega recepta pokra s povsem običajnimi kartami narediti nalezljivo igralno izkušnjo, ki te tako povleče v igranje, da v njej zapraviš desetine, če ne stotine ur.

Kako zasvojljivo je lahko kartanje, uporabniki Windowsov vedo že dolgo, saj jih ni malo, ki so dolge ure dolgočasja v službi prebili med preigravanjem virtualne Pasjanse. Razvijalec Grey Alien Games in založnik Night Signal Entertainment zdaj za nas pripravljata različico te igre, ki vsebuje znotraj še nekaj zanimive, če ne že grozljive zgodbe, to igro pa so poimenovali Forbidden Solitare.

Zgodba pravi, da je igralec v neki trgovini leta 2019 naletel na skrivnosten CD-ROM, ki ga je nekdo zapekel davnega leta 1995. Stvar odnese domov in CD zabriše v svojo antično CD enoto, nakar se pred njim odvije zanimiva igra, ki nas popelje skozi razne katakombe, vmes pa bomo morali odigrati runde Pasjanse. Vendar ob tem ne bomo gledali samo v karte, saj bomo vmes naleteli tudi na pozive iz strani čudnih bitij znotraj te igre in zaradi tega sem ob zgoraj dobro zamišljenem napovedniku dobil kar nekaj asociacij na igro Inscryption.

Forbidden Solitare še nima datuma izida, a jo lahko na Steamu dodamo v košarico želja. Medtem lahko pokukate v seznam ostalih iger izpod založnika Night Signal Entertainment, ki vsebuje takšne unikatne bisere kot je Home Safety Hotline, kjer moram na telefonski liniji pomagati ljudem, ki jih nadlegujejo razni stvori in duhovi.

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater razkril datum izida

0

Založnik Konami nam je lani dostavil odlično predelavo igre Silent Hill 2, letos pa namerava ponoviti uspeh in igralce očarati z obnovo še ene legendarne igre – Metal Gear Solid Delta: Snake Eater. Prvega daljšega napovednika za ta naslov smo se zdaj že dodobra nagledali, zato bi počasi že bil čas za kakšno novo predstavitev.

Ta se je včeraj tudi zgodila, a ne iz rok Konamija, temveč Sonyja. Ta je namreč na svoji spletni strani očitno po nesreči objavil nov napovednik, ki prikazuje kar nekaj novih prizorov igranja. Obenem lahko v njem opazimo tudi datum izida, ki je trenutno načrtovan za 28. avgust 2025. Posnetek je bil nato odstranjen, a škoda je bila že storjena – napovednik se je pojavil na YouTubu, kjer si ga lahko zdaj ogleda vsak in občuduje nadgrajeno grafično podobo igre, ki je originalno izšla leta 2004.

Osebno v svoji igričarski zgodovini nisem preigral nobene igre iz te franšize, saj v mladosti preprosto nisem imel PlayStationa, zato ne morem podati primerjav z izvirnikom. Slišal pa sem, da je Hideo Kojima v Metal Gear Solid vključil cel kup norih idej, ki jih lahko vidimo tudi v tem napovedniku – eden od šefov ima na rokah dva roja čebel, tanke se strelja z navadno brzostrelko, nekdo pa v enem prizoru zagrabi ostrostrelsko puško in za večjo natančnost močno izbulji svoje oko. Na koncu videa se celo pojavi neka bizarna opica, ki je bila baje že v originalu kot del mini igre Snake vs Monkey. Predelava bo očitno res zvesto sledila vsem korakom izvirnika.

Videno je vsekakor videti obetavno in unikatno, za razliko od originala pa bomo Metal Gear Solid Delta: Snake Eater lahko igrali na PC-ju ter konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X.

Založnik Take-Two potrdil, da GTA 6 izide letos jeseni

0

Od premiere napovednika za igro GTA 6 je minilo že dobro leto. Zadevo smo prvič ugledali decembra 2023 in čeprav je takrat igralce navdušila, se je ob koncu videa slišal tudi krik obupa, saj je bil datum izida postavljen v leto 2025.

V to leto smo zdaj že pošteno zakorakali, navdušenje nad GTA 6 pa se je medtem nekoliko ohladilo. Morda je kdo celo pozabil, da bo franšiza Grand Theft Auto po 12 letih letos končno dobila povsem novo poglavje. To gre pripisati predvsem temu, da se oglaševalska kampanja še ni začela, poleg tega pa ima tudi originalni napovednik omejen rok trajanja – čeprav je v dobrem letu zbral več kot 238 milijonov ogledov.

Razvijalec Rockstar v tem času ni izdal nobenih dodatnih informacij, kaj šele novega napovednika, zato so se pojavile govorice, da GTA 6 morda sploh ne bo izšel letos. Te strahove je delno pomiril Strauss Zelnick, trenutni vodja založnika Take-Two, ki je v finančnem poročilu potrdil, da je igra še vedno predvidena za izid v letu 2025. Ob tem je dodal, da jo trenutno načrtujejo za jesen.

PC-igralci boste verjetno še dodatno razočarani, saj Zelnick ni omenil ničesar glede izdaje igre na računalnikih. V času, ko celo Microsoft seli svoje ekskluzive na PlayStation, Rockstar še vedno vztraja pri praksi, da njihove igre najprej izidejo na konzolah in šele čez kakšno leto prispejo na računalnike. Trenutno sta med uradno potrjenimi platformami še vedno samo konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X, bo pa zanimivo videti, ali bo PlayStation 5 Pro dodatno nadgradil igralno izkušnjo.

Računalniški igralci se lahko vsaj potolažijo z dejstvom, da bodo druge igre tega založnika izšle tudi na Steamu. Take-Two se je pohvalil, da bo leto 2025 izjemno močno – na Steamu je že izšla igra Civilization VII, poleti prihaja Mafia: The Old Country, konec leta pa bomo lahko zaigrali še Borderlands 4.

Pri konzoli Nintendo Switch 2 bomo očitno lahko kontrolerja uporabljali kot miški

0

Uradna predstavitev naslednika konzole Nintendo Switch je za nami, Japonci pa so nam obljubili bolj obsežne informacije čez nekaj mesecev. Medtem se na spletu odvijajo razne debate o tem, ali so pri najavi konzole izpolnili pričakovanja ali ne.

Mnogi so bili ob predstavitvi presenečeni, da je Nintendo Switch 2 preprosto večja in zmogljivejša različica originalne konzole. Nintendo je namreč vedno veljal za podjetje, ki se ne boji inovacij, zato so nekateri pričakovali nekaj več. Dodatno so se nekateri obregnili ob dejstvo, da smo medtem dobili še cel kup PC-različic prenosnih konzol, kot sta Steam Deck in Legion Go, zaradi česar Switch 2 ne izstopa tako zelo.

A očitno bo Nintendo vsaj pri eni stvari znova pustil konkurenco za seboj. Že v uradni predstavitvi smo v videu lahko videli kontrolerja, ki se premikata po površini v slogu računalniških mišk. Novo razkriti patenti pa kažejo, da bomo Joy-Cone res lahko uporabljali na tak način.

Vloga za patent je bila vložena leta 2023 in prikazuje, kako lahko Joy-Con položimo bočno na površino, kjer laser na dnu omogoča premikanje, sprožilna gumba pa služita kot levi in desni klik miške. Switch 2 bi tako lahko postal izjemno uporaben za igranje strategij, pa tudi prvoosebnih in tretjeosebnih streljačin. Poleg tega lahko s palcem še vedno nadziramo paličico in dostopamo do gumbov, ena izmed slik pa celo prikazuje možnost uporabe dveh “mišk” hkrati.

Takšna inovativna nadzorna shema je kot nalašč za Nintendo, zato komaj čakamo, da vidimo, kako jo bodo izkoristili pri svojih največjih naslovih, kot sta Mario in Zelda. Zaenkrat igre še niso bile napovedane – v prvi predstavitvi smo na zaslonu videli le novo poglavje franšize Mario Kart, aprila pa naj bi izvedeli več informacij, vključno s ceno.

Ubisoft naj bi kmalu razkril Rainbow Six Siege 2

0

Kaj točno se dandanes dogaja z založnikom Ubisoftom, verjetno vedo le tisti na najvišjih položajih v podjetju, vendar je jasno, da Francozi poskušajo prevetriti svoj dosedanji način dela in ustvariti nekaj novega. Včeraj je pozornost javnosti pritegnila govorica, da naj bi založnik že začel delo na nadaljevanju svoje priljubljene večigralske streljačine Rainbow Six Siege in da naj bi bilo to razkrito že čez dober teden.

Vir teh govoric je uporabnik omrežja X z imenom fraxiswinning, ki že dolgo predčasno poroča o dogajanju v povezavi z igro Rainbow Six Siege. Po nekaterih virih se je zdaj dokopal do informacij, da Ubisoft razvija nadaljevanje, ki se za zdaj imenuje Rainbow Six X. Glede na njegove besede naj bi šlo za nadgradnjo v slogu Counter-Strike 2, kar pomeni, da bi igra dobila predelan pogon z bolj podrobnimi modeli in teksturami, spremembe pa bi doletele tudi obstoječo vsebino. Takšna prenova bi bila pričakovana, saj je originalna igra izšla pred desetimi leti. Čeprav je Ubisoft skozi leta nadgrajeval tehnični vidik, bi popolnoma prenovljen pogon marsikdo pozdravil.

Leaker fraxiswinning trdi, da na uradno razkritje ne bo treba dolgo čakati, saj naj bi Ubisoft igro napovedal na finalu turnirja Six Invitational 2025, ki bo potekal med 14. in 16. februarjem. Končni izid igre naj bi bil predviden za Year 10, 2. sezono, ki bo na sporedu sredi leta 2025. To se zdi verjetno, saj Ubisoft prav na turnirju Six Invitational vsako leto razkrije prihajajočo vsebino te igre.

Kreativni direktor igre Alexander Karpazis je sicer lani na istem dogodku izjavil, da Siege ne bo dobil nadaljevanja, saj so razvijalci zadovoljni z izpopolnjevanjem obstoječega pogona in ne vidijo razloga za prehod na nekaj povsem novega. A od takrat so se načrti morda spremenili. Ubisoft je v zadnjem letu zabeležil slabe finančne rezultate, preklical več projektov in zdaj veliko upanja polaga v Assassin’s Creed Shadows, vendar njegova prihodnost ne more in ne sme biti odvisna zgolj od uspeha enega enoigralskega naslova.

Tule je prvi napovednik za film Jurski svet: Preporod

0

Sem v precejšnjem zaostanku pri ogledih filmov iz franšize Jurski svet, saj sem nazadnje gledal tistega, v katerem je Chris Pratt z rokami poskušal pomiriti dva obkrožujoča velociraptorja. Od takrat je Hollywood posnel še dve nadaljevanji in se zdaj pripravlja že na četrti film, imenovan Jurski svet: Preporod.

Glede na naslov bi pričakovali popoln preporod franšize, a sodeč po prvem napovedniku večjih presenečenj ne gre pričakovati. Film namreč vsebuje številne znane elemente iz prejšnjih delov: prižiganje rdečih bakel, strmeče poglede na ogromne dinozavre z odprtimi čeljustmi in mladostnika, ki se je povsem po nepotrebnem znašel sredi smrtonosne situacije. No, vsaj ena novost obstaja – v enem kadru raptorje poimenujejo “rapetors”, kar tem zverem doda še pridih dodatne nevarnosti.

Zgodba se odvija pet let po dogodkih iz zadnjega filma Prevlada. V tem času so dinozavre preselili v oddaljen kotiček planeta, kjer lahko neovirano živijo. Mednje so vključili tudi plazilce, ki so bili nekoč preveč nevarni za originalni Jurski park. A glej ga zlomka – ravno tkivo treh najbolj smrtonosnih zveri zdaj ekipa nujno potrebuje za razvoj pomembnega zdravila.

Zgodba je seveda precej absurdna, saj služi zgolj kot izgovor za to, da lahko občinstvo občuduje Scarlett Johansson v vlogi Zore Bennett, specializirane za infiltracije. Družbo ji bosta delala Mahershala Ali kot izkušeni lovec Duncan Kincaid in Jonathan Bailey v vlogi nerodnega znanstvenika Henryja Loomisa.

Spektakel in veliki dinozavri zagotovo ne bodo izostali, akcijo pa bomo lahko na velikih platnih spremljali od 2. julija dalje. Prejšnje dele franšize Jurski svet si lahko pri nas pogledate na pretočnih servisih SkyShowtime in Netflix – izjema je le zadnji del Prevlada, ki je dostopen samo na Maxu.

Steam zdaj ob Early Access igre dodaja opozorilo, če te že dolgo niso bile posodobljene

0

Pri nakupu igre, ki je še v razvoju, je vse odvisno od zaupanja med igralcem in razvijalcem igre. Prvi mora v nek projekt vložiti svoj denar, medtem ko mora drugi izpolniti pričakovanja in na koncu tudi dostaviti nek igralen produkt. Vendar ta dogovor ne velja vsakič, saj predvsem neizkušeni razvijalci bodisi precenjujejo svoje sposobnosti ali pa podcenjujejo, koliko dela je treba vložiti v razvoj, nakar se že zaplete pri programiranju, pritok denarja usahne in razvoj se naenkrat povsem ustavi.

Ko enkrat razvijalec pride do te točke, da razvoja finančno ne more več podpirati, se lahko zgodita dve stvari: bodisi javno prizna težave in igro prekliče in po možnosti povrne denar vsem kupcem ali pa povsem potihne. Valve je zdaj na svoji digitalni trgovini Steam uvedel delno rešitev slednjega problema, saj bo kupce opozoril na dejstvo, da določen naslov že dolgo ni prejel nobene omembe vredne posodobitve.

Steam now warns about Early Access that have not been updated in months. 🕵️ Tip: SteamDB browser extension shows last update for all games.

[image or embed]

— SteamDB (@steamdb.info) February 5, 2025 at 12:54 PM

Valve sicer že zdaj pri Early Access igrah kupca opomni, da se pred njim nahaja igra v razvoju in kakšen rizik pride ob nakupu takšnega naslova. Zdaj pa bo ob to dodano še opozorilo, da igra že dolgo ni prejela nobene posodobitve, kar pri kupcu takoj sproži alarme glede potencialno opuščenega naslova. Igre bodo to opozorilo prejele, če jim razvijalec v enem letu ni dostavil nobene nove vsebine, nakar se bodo ob to prištevali dodatni meseci in celo leta.

Teoretično bi ta novost morala zaščititi kupca, da denarce ne vlaga v igre, ki nimajo prihodnosti. Nateguni bodo sicer zagotovo našli kakšen način, da zaobidejo tole opozorilo, saj je najbrž dovolj da v bazi spremenijo kakšno vrstico kode in se čas opozorila že resetira. A nekako imam občutek, da takšnih ljudi, ki so na Steamu dejansko nabrali podporo, ni veliko: razlog zatišja je bolj to, da je razvijalcu zmanjkalo denarja in ga je strah to priznati zaradi vse internetne jeze, ki se bo nato zlila nanj.

Strategiji Age of Empires 2 in Age of Mythology prihajata na PlayStation 5

0

Microsoft nadaljuje z brisanjem meja med ekosistemoma konzol Xbox in PlayStation, saj je po napovedi selitve dirkaške franšize Forza Horizon zdaj na vrsto prišel tudi svet strategij.

Najprej bo ta selitev doletela igro Age of Mythology: Retold Edition, ki je predelava originala iz leta 2002. Gre za realnočasovno strategijo, ki močno spominja na Age of Empires, le da se tukaj poigravamo z božanstvi iz grške, egipčanske in nordijske mitologije. Tako se po bojišču ne sprehajajo samo navadni vojščaki, ampak tudi velikani in druga mitološka bitja.

Vsa ta vsebina bo 4. marca na voljo tudi na konzoli PlayStation 5, in sicer hkrati z izidom novega dodatka Immortal Pillars, ki bo prinesel tudi kitajsko mitologijo. To pomeni sedem novih map, obsežno kampanjo in 12 novih bogov. Ta razširitev se bo povsod prodajala ločeno, a pomembno je dejstvo, da bo na isti dan izšla na treh sistemih: PC-ju ter konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X.

Spomladi bo nov dom našla tudi igra Age of Empires 2: Definitive Edition, ki je prav tako predelava originala iz leta 1999. Razvijalci so prenovljeni različici dodali številne dodatke, ki bodo zdaj vključeni v paket za konzolo PlayStation 5. Tudi v tem primeru bo izšla povsem nova razširitev, čeprav Microsoft za zdaj še molči o njeni vsebini – znano pa je, da bo omogočal igranje z novo civilizacijo.

Obe igri bosta seveda vsebovali tudi večigralski način, dobra novica pa je, da bo omogočen igranje na deljenih strežnikih med vsemi platformami. Tako se bodo konzolni igralci lahko pomerili s PC-jaši, pri čemer bi bil že skrajni čas, da Microsoft uradno omogoči podporo za kontrolerje tudi na PC-ju.

Novic iz sveta strategij s tem še ni konec. Microsoft namreč ni pozabil na igro Age of Empires 4, ki bo letos prejela dva nova DLC-ja. Prvi od njiju nosi naslov Knights of the Cross and Rose, medtem ko o drugem za zdaj še ni informacij. Age of Empires 4 sicer ni bil napovedan za selitev na PlayStation 5 – Microsoft bo verjetno najprej počakal na finančne rezultate že napovedanih predelav, preden se bo odločil, ali se mu splača na enak način preseliti tudi preostale strategije.

Film The Fantastic Four dobil prvi dražilnik

Kar se tiče superherojev, si je letos največ pozornosti prislužil DC, ki namerava z novim Supermanom ponovno zagnati svoje zgodbeno vesolje, njegov konkurent Marvel pa ob tem ne misli sedeti križem rok. Že dolgo je znano, da bo četverica junakov The Fantastic Four ponovno oživela, zdaj pa smo za film First Steps dobili tudi prvi dražilnik.

Zgodba nas postavi v retro ameriško preteklost, ki bo pri gledalcih zagotovo vzbudila spomine na franšizo Fallout – le da je tukaj svet še razmeroma normalen in še ni doživel globalne apokalipse. To je tudi po zaslugi junakov Misterja Fantastica (Pedro Pascal), Susan Storm (Vanessa Kirby), Johnnyja Storma (Joseph Quinn) in Bena Grimma (Ebon Moss-Bachrach). A apokalipsa bi se lahko kmalu zgodila, saj grozi nova nevarnost v podobi zlobnega Galactusa in ogromnega robota, ki namerava uničiti zaščitni znak ZDA – Kip svobode.

Dražilnik nam predstavi osrednje like, ki imajo izjemne sposobnosti, kot so letenje, nevidnost in spreminjanje v ognjeno baklo, zanimivo pa je, da se Mister Fantastic v nobenem kadru ne raztegne kot elastika, kar je njegov najbolj prepoznaven dar. Vidimo pa lahko zabaven dialog med Thingom in robotkom Humanoid Experimental Robot B-Type Integrated Electronics oziroma H.E.R.B.I.E., ki sta se lotila kuharskega podviga.

Film The Fantastic Four: First Steps bo v kinematografih na ogled od 25. julija dalje, šef Marvela Kevin Feige pa je že potrdil, da se bodo ti junaki pojavili tudi v filmih Avengers: Doomsday in Avengers: Secret Wars.

Capcom dela na predelavi igre Onimusha 2

Leto 2025 bo očitno vsebovalo cel kup iger, kjer se bomo preizkusili v vlogi takšnih in drugačnih japonskih bojevnikov. Naslednji mesec prihaja Assassin’s Creed Shadows, Team Ninja nam je že dostavil predelavo igre Ninja Gaiden 2 in obenem dela na četrtem delu, Sony pa pripravlja nadaljevanje igre Ghost of Tsushima. Včeraj se je oglasil še založnik Capcom, ki je med predstavitvijo svojih iger napovedal obnovo igre Onimusha 2: Samurai’s Destiny.

Gre za Remaster in ne popolno predelavo kot jih je Capcom dostavil ob obnovi starejših iger franšize Resident Evil. To pomeni, da bomo gledali v bistvu isto kampanjo in enake igralne mehanike, le da bo zdajle grafično stvar videti bolje, saj bodo teksture podrobnejše in ločljivost višja. Najbolj pomembno pa je to, da bomo lahko zdaj igro Onimusha 2 igrali še kje drugje kot pa na konzoli PlayStation 2, saj je leta 2002 izšla samo za ta sistem. Predelava bo zdaj na voljo za PC in konzolah Nintendo Switch, PlayStation 4 in Xbox One – seveda bo igralna tudi na aktualni generaciji konzol, a očitno kakšnih naprednosti v primerjavi s prejšnjo generacijo ne bo nosila.

Onimusha je zanimiva franšiza, ki je po drugem delu dobila še nekaj nadaljevanj, a zadnje od teh se je rodilo davnega leta 2006, od takrat pa nismo prejeli ničesar res novega. Capcom je sicer leta 2018 poskušal znamko ponovno obuditi preko predelave prvega dela Onimusha: Warlords, vendar se je ta slabo prodal, zaradi česar je nato šla serija na ponovni prisilni počitek.

Vendar je od takrat minilo že nekaj let in Capcom je pripravljen na ponovni zagon franšize in tokrat z njo mislijo na trg vstopiti bolj agresivno. Poleg predelave Onimusha 2: Samurai’s Destiny, ki bo izšla enkrat letos, so že prej napovedali povsem nov del Onimusha: Way of the Sword, ki izide v 2026, tudi za tega pa smo včeraj dobili nekaj novih informacij preko namenskega videa.

Tule je nekaj sekund igranja povsem novega Battlefielda

Je v panogi večigralskih izkušenj danes še vedno prostor za Battlefield? Ta večigralska prvoosebna akcijada si je včasih dostojno izmenjavala udarce s franšizo Call of Duty, nakar je njena popularnost začela upadati in to nekje leta 2018, ko je izšel Battlefield V. Ta igralcev ni očaral, še slabše pa se je obnesel njegov naslednik Battlefield 2042.

Vendar založnik EA v tej franšizi vidi še veliko neizkoriščenega potenciala, zato je v kreiranje nove izkušnje vložil ogromno denarcev, pri kovanju novega poglavja pa bi se radi zanesli tudi na skupnost. Tako so včeraj najavili novo iniciativo Battlefield Labs, kjer bodo v zgodnje testiranje povabljeni igralci in ti bodo nato svoje vtise sporočali direktno razvijalcem.

Teh bo kar precej, saj je EA kovanje večigralskega dela zaupal studiu DICE, medtem ko bo razvijalec Criterion delal enoigralsko kampanjo. Motive bo medtem razdeljen med izdelavo večigralskih in enoigralskih map, Ripple Effect pa ustvarja nek nov večigralski igralni način. EA je že sporočil, da bo Motive še vedno ob tem delal na že napovedani Iron Man igri, Criterion pa se bo po zaključku tega projekta vrnil v kovanje novih poglavij franšize Need for Speed.

Včeraj smo v obširnem videu čisto na koncu dobili tudi nekje 10 sekund igranja novega Battlefielda, ki še nima povsem uradnega imena. Vidimo lahko vojake med tekanjem in impresiven sistem realističnega razpadanja zgradb, igranje pa takoj navrže spomine na igri Battlefield 3 in 4, ki pri igralcih še vedno veljata kot najboljši poglavji celotne serije.

Kdaj bo novi Battlefield izšel v končni obliki še ni znano, saj je tudi igralni posnetek bil vzet iz pred-alfa verzije igre, se pa lahko za zgodnje testiranje že prijavite.