🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 3

Indiana Jones and the Great Circle še letos dobiva prvi DLC

0

Razvijalec MachineGames nam je lani pokazal, da ime Indiana Jones še vedno nosi nekaj teže in da se da s to slavno figuro ustvariti nek izdelek, ki bo zadovoljil tako kritike kot tudi gledalce. Le da je to očitno možno samo še preko videoiger, saj rinjenje 82-letnega Harrisona Forda v akcijsko vlogo nima veliko smisla, Hollywood pa do sedaj še ni sproduciral nekoga, ki bi imel dovolj karizme, da bi lahko postal novi Indy.

Indiana Jones and the Great Circle je tako v svoje igranje upravičeno privabil tudi tiste, ki jim igre navadno ne ležijo, a so boleče pogrešali nove in kvalitetne avanture s tem protagonistom. Zabave še ne bo konec, saj je MachineGames nedavno napovedal tudi prvi večji dodatek The Order of Giants, in tega bomo lahko igrali že letos.

DLC se bo odvijal sredi glavne kampanje, zaradi česar sumimo, da bomo v dnevniku enostavno izbrali novo lokacijo, kjer se bo odvijal dodatek. Pot nas bo odpeljala v Rim, kjer nas čakajo povsem nove stopnje, uganke in nasprotniki, zgodba pa se bo vrtela okoli kulta Nephilim Order in njihovega čaščenja velikanov.

Očitno bo tole malce večji dodatek, saj njegova cena na Steamu znaša 34,99 €, kar obeta daljšo igralno izkušnjo. Datum izida je začrtan za 4. september, na ta dan pa bo dodatek postal na voljo tudi preko konzole PlayStation 5, ki je sicer originalno igro pridobila z nekajmesečnim zamikom.

Napovedana predelava igre Silent Hill 1

0

Ko sta založnik Konami in razvijalec Bloober Team najavila partnerski projekt razvoja predelave igre Silent Hill 2, je njuna strategija hitro postala jasna vsem, ki se z igričarsko industrijo ukvarjajo tudi z njenega poslovnega vidika. Konami je namreč odobril obnovo najbolj priljubljenega projekta znotraj franšize Silent Hill, in če se bo ta izkazal za uspešnega – in nemara tudi kakovostnega – bodo bržkone sledile tudi predelave ostalih iger.

Kot zdaj vemo, je dvomljivcem navkljub Bloober Team svoje delo opravil z odliko in se pri tem celo tako izkazal, da zdaj vsi z zanimanjem spremljajo njihove naslednje projekte. Od teh je bil do zdaj napovedan samo Cronos – The New Dawn, včeraj pa so naznanili ponovno združitev z japonskim založnikom in predelavo izvirnega Silent Hilla.

To je tako stara igra, da je bila še zame preveč arhaična – čeprav sem jo poskusil igrati enkrat leta 2005. Že takrat je bila komajda igralna, saj je izvirnik izšel za konzolo PlayStation 1, in to leta 1999. Danes bi se sodoben igralec najbrž že ob prvem stiku s kontrolami ustrašil igranja in vse skupaj pobrisal z diska. Če bi zadevo na disku sploh lahko imel: Silent Hill 1 na novih konzolah ni mogoče igrati, predelave za PC pa nismo nikoli dobili, tako da je igra danes igralna zgolj prek emulatorjev.

Kakšnih podrobnosti o predelavi še nismo prejeli – dobili smo zgolj izjemno kratek dražilnik, ki izriše samo naslov, v ozadju pa lahko slišimo prepoznavno tematsko skladbo prve igre. Glede na to, da smo predelavo Silent Hill 2 dobili oktobra lani in da je bil ta novi projekt najverjetneje odobren šele po tem, ko se je prejšnja predelava izkazala za uspešno, je nova obdelava najbrž še več let oddaljena od izida. Medtem pa se lahko veselimo polnopravnega nadaljevanja Silent Hill f, ki izide 25. septembra letos.

Izjemni Still Wakes the Deep čez nekaj dni dobiva dodatek Siren’s Rest

0

Grozljivka Still Wakes the Deep je obetala že v napovednikih, nakar sem jo nekega dne po naključju preigral prek servisa Game Pass in bil nad njo naravnost navdušen. V bistvu sem malce presenečen, da zanjo nisem spisal lastnoročne recenzije, saj se zadeve prav dobro spomnim tudi zdaj, ko je od izida minilo že skoraj točno eno leto, vmes pa sem zagnal in preigral celo goro naslovov. To je dokaz, da je razvijalec The Chinese Room ustvaril res dobro kampanjo – brez odvečnega balasta in z vrhunsko zgodbo, ki nas postavi na vrh naftne ploščadi. Ta ima leta 1976 to nesrečo, da iz globin morja zbudi nekaj res neprijetnih pošasti.

Kljub temu da je izvirna kampanja dokaj kratka, tega igri ne morem šteti v minus, saj je glavni lik – in osebe, ki jih med raziskovanjem čedalje bolj načete naftne ploščadi Beria D srečamo – več kot le neka lutka, ki sledi našim komandam. Ima svojo osebnost, kar velja tudi za vse druge like, vse to pa dodatno nadgradi naravnost vrhunsko glasovno podajanje z avtentičnimi škotskimi naglasi.

V bistvu za Still Wakes the Deep niti približno nisem pričakoval, da bomo kdaj dobili kakšen DLC, saj se je zgodba zdela zaključena, razvijalec The Chinese Room pa ima trenutno polne roke z izdelavo igre Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2. A očitno se je vmes našel čas tudi za izdelavo dodatka Siren’s Rest, ki se bo odvijal deset let po dogodkih iz izvirne kampanje. V vlogi potapljačice Mhairi se bomo odpravili raziskat ostanke nesrečne naftne ploščadi. Čaka nas torej veliko plavanja, a čisto vse dogajanje ne bo pod morsko gladino, saj bomo morali tudi “peš” prečkati nekaj nevarnih predelov in si s pomočjo bakle odpreti pot naprej. Tako kot v izvirni izkušnji tudi tukaj boja ne bomo videli – zagotovo pa se bo za nami zapodila kakšna pošast, tako da se bo treba pred njo skriti ali pobegniti.

Siren’s Rest je v bistvu tik pred izidom, saj bomo dodatek lahko igrali že 18. junija. Zanj bo treba odšteti le 13 €, če pa morda še vedno niste igrali izvirnika, ga lahko zdaj na Steamu pridobite po večjem znižanju za 17,49 €. Paket igre in dodatka je najbolj priporočljiv, saj stane le dobrih 24 € – ta ponudba pa se izteče 26. junija.

Epic Games ta teden podarja komično strategijo Two Point Hospital

0

Po dveh tednih dostavljanja izjemno kakovostnih naslovov se trgovina Epic Games še ne namerava ustaviti, zato je v totedensko ponudbo uvrstila zanimiv naslov Two Point Hospital, ki ga na tej platformi v brezplačni obliki še nismo dobili.

Zadevo je leta 2018 na trg poslal Two Point Studios in igralci so bili takoj očarani nad menedžersko strategijo, ki vas postavi na čelo bolnišnice z res unikatnimi bolniki. A preden jim lahko sploh postavite diagnozo, boste morali najprej bolnišnico zgraditi – zato je treba najprej v tlorisu razporediti sobe in izgruntati, kako bi med njimi bolniki in zdravniki najbolj učinkovito hodili in kako bi čakalnice delovale bolj optimistično, namesto da bi med vso sivino obiskovalci že takoj izgubili vso voljo do življenja.

In k nam pridejo tudi ljudje, ki jih pestijo res nenavadne bolezni. Nekdo ima težave z glavo, saj ima tam namesto nje žarnico, spet drugi nima glave sploh, a vseeno potrebuje psihoterapevta. Na nas je, da za vse te bolezni zgradimo in postavimo diagnostične sobe, za te pa moramo priskrbeti tudi primerno osebje – in to ne samo v obliki zdravnikov, ampak tudi tistih, ki znajo te napredne naprave popraviti. Sčasoma začne prihajati čedalje več obiskovalcev, mi pa moramo priskrbeti še več osebja, in kmalu imate lahko pred sabo cel kaos, kjer se simpatični pajaci množično rinejo drug mimo drugega, mi pa se trudimo vsem ugoditi in nikogar domov ne poslati neozdravljenega.

Two Point Hospital je izjemno zabaven naslov, ki smo mu pred leti prisodili visoko oceno – in te je vreden še danes. Zanj vam ta teden ni treba odšteti ničesar: samo skočite na tole povezavo in si ga pripojite v svojo knjižnico. To lahko storite do 19. junija, ko bo to ponudbo zamenjala indie igra The Operator.

Če vam je ta stil igranja všeč, boste veseli dejstva, da je isti razvijalec ustvaril še dve nadaljevanji: Two Point Campus in Two Point Museum.

Rainbow Six Siege je zdaj za igranje brezplačen

Da bo igra Rainbow Six Siege ob njenem izidu leta 2015 uspela, ni pričakoval najbrž nihče, in tudi Ubisoft je verjetno zgolj upal, da bo zadeva nekaj zaslužila, nakar ji bodo sčasoma namenili sredstva za izdelavo nadaljevanja. A Siege je postal prava uspešnica in poleg Assassin’s Creeda je ta naslov postal tisti oporni steber, na katerega se lahko založnik Ubisoft nasloni tudi takrat, ko enostavno nima v prodaji kakšnih drugih naslovov.

Takšni časi so nastopili zdaj, saj so Francozi vse svoje projekte zamaknili v naslednje leto, zato na letošnji prireditvi Summer Game Fest ni bil prikazan noben naslov, preklicana pa je bila tudi konferenca Ubisoft Forward. Za preživetje se morajo tako zanašati na aktualne naslove, a tudi Siege ni nesmrten, zato so pred časom napovedali večjo obnovo igre, ki se zdaj uradno imenuje Rainbow Six Siege X.

To ni popolna predelava igre, saj želi Ubisoft seveda obdržati obstoječo bazo igralcev, ki po desetletju še vedno pridno preigravajo tole taktično prvoosebno streljačino. Je pa grafika malce lepša in strojne zahteve so postale nekoliko višje. Najbolj pomemben del pa je dejstvo, da vam za igranje – tako kot se je to v preteklosti zgodilo z igro Counter-Strike 2 – ni treba več plačati niti centa. Že zdaj lahko skočite na Steam, si zadevo dodate v svojo knjižnico in pričnete z igranjem.

Ubisoft meni, da bo ta novi poslovni model v igranje privabil novo bazo igralcev, in to je pametna stava, saj Siege ponuja igralno formulo, ki je resnično nekaj posebnega. Po vseh teh letih se je v njej nabralo toliko vsebine, da enostavno v tem pogledu nima konkurence. A novi igralci so pri preizkusu vedno naleteli na oviro, saj je bilo treba za testiranje plačati nekaj evrov, Ubisoft pa se je s tem tudi na lep način izognil poplavi hekerjev in goljufivcev, ki so redni obiskovalci brezplačnih večigralskih iger.

Francozi zdaj menijo, da so pri svojem pristopu do situacije ubrali neko srednjo pot. Igralci lahko brezplačno preizkusijo igralne obračune Quick Play, Dual Front in Unranked, a če želijo sodelovati v rangiranih spopadih na lestvici in Siege Cupu, potem bo treba odpreti denarnico in za 19,99 € kupiti Elite Edition verzijo igre. Na voljo pa je tudi Ultimate Edition, ki vam obenem odklene vseh 52 operatorjev znotraj igre.

Igra MindsEye je očitno nova katastrofa leta 2025

1

Da z igro MindsEye ob izidu nekaj ne bo v redu, se je vedelo že kak mesec prej, saj so nekateri YouTuberji dobili zgodnji dostop do igre in do nje niso bili ravno prizanesljivi. Teden pred izidom sta nato projekt zapustila glavni pravni in finančni direktor, trenutni šef razvijalca Build a Rocket Boy Mark Gerhard pa je na uradnem Discord strežniku igre podal izjavo, da ljudje naj ne verjamejo negativnim kritikam, saj naj bi bili nekateri plačani za širjenje laži o igri. Po njegovih besedah je tudi jasno, kdo naj bi stal za tem.

Z izjavo je namignil na Rockstar, saj je MindsEye prvi projekt razvijalca Build a Rocket Boy, ki ga je ustanovil Leslie Benzies, nekdanji producent franšize Grand Theft Auto. MindsEye je pravzaprav del večje vizije imenovane Everywhere, za katero še zdaj ni povsem jasno, kaj točno naj bi bila. Benzies je investitorjem idejo prodal kot peskovnik za ustvarjanje visokoproračunskih iger, pri čemer naj bi bila zgled ravno razvijalčev lastni projekt MindsEye.

Edina težava je v tem, da MindsEye deluje kot prava katastrofa. Studio se je pred izidom trudil preprečiti, da bi streamerji predčasno pokazali preveč igre, večje medijske strani pa sploh niso prejele recenzijskih kopij. Igralci so se tako v igro podali precej na slepo in že po nekaj urah ugotovili, da MindsEye ni nič drugega kot razočaranje, daleč od kakršnega koli “ubijalca GTA-ja”.

Z ikonično franšizo si sicer deli koncept odprtega mesta, a igra je tako slabo optimizirana, da se zatika tudi na najzmogljivejših PC-jih. Igranje na konzolah pa je prava muka, saj število sličic na sekundo na PlayStationu 5 pogosto pade pod dvajset. Poleg tega igro pesti še poplava večjih in manjših hroščev – od NPC-jev, ki se spremenijo v nočnemorne spake, do umetne inteligence, ki pogosto sploh ne deluje.

Pri Build a Rocket Boy se zavedajo, da so z izidom močno brcnili v temo. Na spletu igralcem že obljubljajo, da ekipa intenzivno dela na popravkih, pri čemer naj bi bila tretja večja posodobitev že v razvoju. Medtem se spotikajo ob lastni marketing in prihaja do komičnih situacij – v enem primeru so se že dogovorili s streamerji za plačano igranje igre, nato pa si tik pred začetkom prenosa premislili. O tem poroča YouTuber CohhCarnage, ki je imel vse pripravljeno za prenos v živo, ko je med gledanjem nalagalnega zaslona prejel klic, da razvijalec igranja ne želi več sponzorirati.

Twitch streamer CohhCarnage was about to begin his sponsored MindsEye stream when the developer emailed him to cancel it

[image or embed]

— AmericanTruckSongs10 (@ethangach.bsky.social) June 11, 2025 at 10:07 PM

MindsEye je očitno izšel prezgodaj, najverjetneje zato, ker je studiu zmanjkalo sredstev in so morali igro preprosto spraviti na trg ter upati, da bodo vsaj deloma pokrili stroške in omogočili nadaljnji razvoj. Igra ima na Steamu presenetljivo visoko oceno “Mixed” in možno je, da bo, ko bodo odpravljene napake in izboljšana optimizacija, postala naslov, vreden igranja. A trenutno to vsekakor ni — beta testiranje po ceni 60 evrov preprosto ne upraviči nakupa.

Novo poročilo o igri Dragon Age: The Veilguard razkriva, da je čudež, da je sploh izšla

0

Oktobra lani smo po desetletju vendarle dočakali novo poglavje franšize Dragon Age, ki je sprva imelo zelo privlačen naslov Dreadwolf, nakar se je nekdo spomnil, da bi zadevo preimenoval v The Veilguard kar je veterane takoj odvrnilo, saj jih je naslov spomnil na eno najbolj tečnih stopenj, ki smo jo morali pretrpeti v izvirni igri Dragon Age: Origins.

Kot zdaj vemo, The Veilguard ni izpolnil pričakovanj igralcev, prodaja pa je bila tako slaba, da novega poglavja najbrž ne bomo videli vsaj kakšno desetletje — razen če si založnik EA nenadoma premisli in vmes na trg porine kakšno predelavo.

NEW: What went wrong with Dragon Age: The Veilguard? Why was the writing so tonally inconsistent? Why did it feel so shallow? Why were there so few choices? Really, after ten years of turbulence, it was a miracle that anything came out at all. This is the story: www.bloomberg.com/news/article…

[image or embed]

— Jason Schreier (@jasonschreier.bsky.social) June 11, 2025 at 3:32 PM

Priznani novinar Jason Schreier je zdaj pripravil daljše poročilo, ki se loti vseh dogodkov med razvojem — in ti so že od začetka kazali na projekt, ki ni imel veliko možnosti za uspeh. Razvijalec BioWare oziroma njegova vodji Mark Darrah in Mike Laidlaw sta po uspehu igre Dragon Age: Inquisition želela ustvariti novo poglavje te enoigralske RPG sage, a sta pri tem naletela na težave. EA je namreč čedalje bolj pogledoval proti večigralstvu in mikrotransakcijam, zato je v to smer želel nagniti tudi Dragon Age — v moč enoigralskih iger jih ni prepričal tedanji BioWarov najnovejši naslov Mass Effect: Andromeda, ki je prejel slabe ocene tako pri kritikih kot tudi igralcih. Mark Darrah je tako oktobra 2017 v pisarni zbral nekaj višje rangiranih sodelavcev znotraj studia, odprl nekaj dragih steklenic viskija in jim sporočil žalostno novico: EA želi naslednji Dragon Age spremeniti v “live service” naslov. S tem se sam ni strinjal, zato je napovedal odhod iz studia, z ostalimi člani ekipe pa je nato popival skozi noč in obujal spomine na zlate trenutke te franšize.

Na čelo novega projekta je tako stopil Matt Goldman, ki je začel delati na večigralski verziji novega Dragon Age poglavja. Za projekt si je izbral bolj živobarven slog in manj resen ton temačne fantazije, kakršni smo bili priča v prejšnjih delih. BioWare je nato leta 2019 izdal svoj naslednji naslov Anthem — večigralski projekt, ki je prejel še slabše ocene od Andromede. Da morda ni ravno pametno studio, ki je slaven po svojih enoigralskih kampanjah, siliti v izdelavo večigralskih naslovov, je spoznal tudi EA in leta 2020 zaukazal novo spremembo strategije: novi Dragon Age ne bo večigralski.

Navadno se pri takšnih korenitih zasukih razvoja zgodi to, da se celoten proces začne znova, a EA ni želel vsega že opravljenega dela vreči stran. Zato so morali ustvarjalci predelati večigralsko vizijo v enoigralski naslov. To je seveda povzročilo velike težave pri pisanju zgodbe in razvoju kampanje, kar je močno očitno tudi v končnem izdelku — naši spremljevalci v boju denimo sploh ne morejo umreti, medtem ko bolj komičen, “Marvelovski” ton preprosto ne sodi v zgodbo, ki želi biti bolj odrasla.

BioWare se je tako po izidu igre znašel v resnih težavah. Prodaja je bila za kar 50 % manjša od pričakovane, EA pa je hitro ustavil financiranje razvoja naknadnih DLC-jev. Studio ima zdaj za sabo tri neuspešne projekte, in čeprav trenutno manjša ekipa razvija prototip idej za naslednji Mass Effect, je vprašanje, ali bo ta — po vseh odpuščanjih — sploh kdaj zares izšel in če že bo, v kakšni obliki ga bomo dobili.

Switch 2 je že postal najhitreje prodajana konzola v zgodovini Nintenda

0

Da so oboževalci Nintenda po osmih letih igranja originalnega Nintendo Switcha že pošteno izstradani nove konzole, je bilo jasno in čeprav se je Japoncem v preteklosti nekoliko zalomilo pri lansiranju konzole Wii U, tokratnega strahu glede Switcha 2 skorajda ni bilo. Nintendo bi konzolo verjetno lahko na trg poslal že prej, a so vmes pametno kopičili zalogo in to se jim je na koncu tudi obrestovalo.

Da bo prodaja dobra, je bilo jasno že po prednaročilih, saj se je norija po novi konzoli hitro razširila tudi v Slovenijo. Zdaj, ko je zadeva na trgu že skoraj teden dni, je uradne prodajne številke razkril tudi sam Nintendo – in te so naravnost impresivne. V zgolj štirih dneh so prodali kar 3,5 milijona izvodov Switcha 2, in to kljub temu, da je konzola s ceno 499 € občutno dražja od predhodnika in da na dan izida ni bilo nobenih recenzij s strani večjih igričarskih medijev.

To je tako visoka številka, da je Switch 2 že zdaj postal najhitreje prodajana konzola v zgodovini Nintenda, s čimer je prehitel celo originalni Switch.

Da postavimo to v perspektivo: originalni Switch je v prvem mesecu prodal 2,74 milijona izvodov, medtem ko je PlayStation 5 v prvih štirih tednih od izida dosegel številko 3,4 milijona prodanih enot.

Switch 2 je torej že zdaj ogromna prodajna uspešnica. A treba je upoštevati, da je imel Sony ob lansiranju PlayStationa 5 precejšnje težave z dobavo. Leto 2020 je bilo v tem pogledu izjemno kaotično – svet se je zaradi koronavirusa za nekaj časa praktično ustavil, zaprle so se tudi tovarne, ki so proizvajale konzole, in PlayStation 5 je takrat postal skorajda zbirateljski kos, ki je na spletnih dražbah dosegal zavidljivo visoke cene.

Tudi mi se že poigravamo s svojim primerkom Switcha 2 in upamo, da bomo svojo recenzijo lahko objavili že proti koncu tedna.

Grozljivka ILL dobila prvi pravi igralni napovednik

0

Grozljivka ILL je nekaj časa veljala za projekt, ki bržkone sploh ni resničen, in spomnim se, kako sem prve zametke igranja videl samo na Facebooku in to prek neke strani tipa Gamers4Life, ki ji težko zaupaš. Stvar je bila namreč videti preprosto preveč napredna za neko neznano ekipo, saj je bila fizika neverjetna, telesca sovražnikov pa so se realistično razpadala ob protagonistovem streljanju s pištolo. A na letošnjem festivalu Summer Game Fest smo dobili nov, konkreten napovednik, ki je pokazal, da je zadeva še kako resnična – produkt izpod razvijalca Team Clout bo založil Mundfish, ki je, ironično, v preteklosti razvil tudi igro Atomic Heart, za katero se je prav tako sumilo, da je zgolj večji tehnološki demo in ne resničen produkt.

ILL je v prej omenjenem napovedniku znova navdušil z impresivno vizualno podobo in čeprav še vedno ne vemo, o čem se ta igra sploh gre, je jasno, da nam bodo po življenju stregli takšni in drugačni mutiranci. Na nas pa bo, da jih iz prvoosebne perspektive poskušamo premagati s strelskim orožjem z zelo omejenim strelivom – včasih pa bo treba enostavno pobegniti, ko se za nami zapodi kakšna večja zverina.

Napredna fizika ostaja eden najbolj izpostavljenih vidikov igre, Team Clout pa je včeraj izdal še en dodatni napovednik, ki pokaže kratek prikaz igranja. Kakšnih res osupljivih razodetij v tem dve minuti dolgem videu ne boste doživeli, a vidimo lahko, da bomo morali v roko poprijeti tudi kakšen izvijač in z njim odpirati ključavnice – sumimo pa, da bo priročen tudi za odpiranje mutantskih lobanj. V posnetku se igralec poskuša neslišno prismukati za hrbet nasprotniku, a mu ponagaja fizika – pod nogo se mu namreč znajde pločevinka, ki jo nehote brcne in s tem opozori sovražnika na svojo prisotnost, zato je moral na koncu zapeti revolver. Ta igralni segment je še en dokaz, da bo fizika v tem naslovu igrala določeno vlogo – čeprav še ne vemo, kako veliko.

ILL za zdaj še nima datuma izida, zato sumimo, da ga bomo najverjetneje videli šele nekje v prihodnjem letu.

Dodatek za Lies of P že na voljo, a bo zaradi previsoke težavnosti kmalu dobil popravek

0

ies of P, ena najboljših soulslike izkušenj ne samo leta 2023, ampak tudi na splošno, je dlje časa obljubljala svoj prvi – in očitno tudi edini – dodatek Overture, ki je svoj izid presenetljivo doživel prejšnji teden. Razvijalec Neowiz je takrat igralce razveselil z daljšim napovednikom in končnim zaslonom, ki je DLC za prenos in igranje ponudil takoj, igralci pa so se z velikim veseljem zapodili novim izzivom naproti.

Prvi odzivi na dodatek so kmalu postali mešani. Overture namreč od igralca zahteva določeno stopnjo lika, zato je treba pred dostopom do igranja premagati kar nekaj stopenj igre. Nekateri igralci so ob ponovni vrnitvi v igro ugotovili, da so po preigrani igri pomotoma pritisnili gumb za New Game+, kar pomeni, da so morali večji del kampanje preigrati znova. Spet drugi so imeli že pripravljen shranjen položaj in so se lahko takoj zapodili v nove regije s svojimi najmočnejšimi orožji – nato pa hitro naleteli na kruto resnico, da je Overture presneto zahteven, tudi za veterane.

Bolečine so še posebej presenetile tiste, ki so se spravili v nove cikle igranja New Game+, ki vsakič naredi kampanjo težjo. Ti igralci so imeli velike težave že s povsem običajnimi sovražniki v dodatku, ki so jih lahko odpravili v dveh udarcih, tako da nekaterim ni uspelo priti niti do prvega šefa. Nekatere je tudi razjezilo dejstvo, da je Neowiz ustvaril bolj linearne stopnje z ozkimi hodniki, v katere je natlačil kup sovražnih bitij, mimo katerih igralec ni mogel steči. Tako so se pojavile tudi obtožbe, da je bilo to narejeno zgolj zato, da bi se umetno razvlekel igralni čas, saj je dodatek drugače dokaj kratek.

Ocene na Steamu so “Mostly Positive“, a pritožbe igralcev so bile dovolj glasne, da se je uradno oglasil tudi razvijalec Neowiz. Ta je v video nagovoru sporočil, da je slišal vse težave, ki jih ima skupnost med igranjem, in da je že v izdelavi posodobitev, ki bo stvari uravnotežila – a si bo za to treba vzeti nekaj časa. Overture je sicer že sam po sebi uvedel tri različne težavnostne stopnje, tako da si lahko igralci stvari do neke mere prilagodijo sami, a tisti trmasti vztrajajo pri originalni težavnosti, ki naj bi bila vseeno pretirana.

Razvijalec Techland pravi, da je Dying Light: The Beast v bistvu Dying Light 3

Čez vikend smo dobili toliko predstavitev iger, da vam nihče ne bi zameril, če bi kakšno med njimi nemara spregledali. To se je zgodilo tudi meni, saj mi je nekako ušlo dejstvo, da je razvijalec Techland pripravil daljšo predstavitev igre Dying Light: The Beast. O naslovu smo sicer že vedeli, da je v razvoju, a o samem igranju doslej nismo slišali veliko.

The Beast je bil sprva zamišljen kot večji dodatek za Dying Light 2, zato bodo originalni kupci Ultimate različice omenjene igre novi naslov prejeli popolnoma brezplačno. Zgodba nas ponovno postavi v vlogo Kyla Žerjava iz prve igre, ki mu od našega zadnjega srečanja ni bilo postlano z rožicami. Zlobnež po imenu The Baron ga je namreč ujel v svoj laboratorij in nanj dolga leta izvajal eksperimente, dokler Kyle ni končno pobegnil. Na novi mapi Castor Woods nato odkrije, da je zaradi mutacij pridobil posebne sposobnosti, ki mu bodo prišle zelo prav pri množičnem odstranjevanju zombijev.

Kar se igralnih mehanik tiče, bo Dying Light: The Beast ponudil vse tisto, kar oboževalci pričakujejo. Čaka nas obsežna mapa, veliko tekanja po ulicah in strehah mesta, tokrat pa bomo lahko tudi vozili avtomobile in že od začetka uporabljali strelno orožje – namesto da bi se morali, kot v prejšnjih delih, zanašati zgolj na cevi in sekire z naknadno prilepljenimi okraski.

Techland je v kasnejšem intervjuju priznal, da so pri snovanju drugega dela morda naredili nekaj napak – zlasti v tem, da se je iz igranja izgubila srhljivost in občutek groze, ki sta prevevala prvi del. Original jim je tokrat služil kot glavna inspiracija, v razvoj The Beast pa so vložili toliko truda, da ga ekipa interno kar kliče Dying Light 3. To so velike besede, ki dvigujejo pričakovanja – a morda bomo res dobili obsežno kampanjo z zgodbo, ki bo vsaj približno nadomestila tisto, kar je tako boleče manjkalo v drugem delu.

Dying Light: The Beast izide 22. avgusta, pri čemer gre za enega redkih naslovov leta 2025, ki bo izšel tudi na prejšnji generaciji konzol – PlayStation 4 in Xbox One, a bosta ti verziji izšle z nekajmesečno zamudo.

Microsoft najavil prenosno konzolo, ki bo vsebovala shujšano verzijo Windowsa

0

Microsoft je na svoji konferenci Xbox Showcase neprestano poudarjal novo frazo “Xbox Play Anywhere”, pri čemer program ne zajema zgolj njihove razširjene ponudbe, ki je iz konzol Xbox Series X skočila tudi na PlayStation 5. Založnik namreč načrtuje tudi izdelavo svoje lastne prenosne konzole, saj želi ujeti trend, ki ga je pred leti sprožil Valve z napravo Steam Deck. Najavo prenosne naprave smo dočakali v nedeljo, a večjih presenečenj nismo zabeležili.

Naprava nosi precej nenavadno ime – ROG Xbox Ally X – kar gre pripisati dejstvu, da je Microsoft za njeno izdelavo stopil v partnerstvo s podjetjem Asus. To ima na tem področju že izkušnje, saj je razvilo originalni ROG Ally. Nova različica pa vendarle ni zgolj isti Ally z dodanim Xbox gumbom – spremenjena je tudi oblika, predvsem ostri robovi na spodnjem delu ohišja, zaradi katerih me že zdaj skrbi za udobje pri daljšem igranju.

Kot večina sodobnih prenosnih naprav bo tudi ta poganjana z AMD-jevim čipovjem. Na voljo bosta dve različici: zmogljivejšo bo poganjal Z2 Extreme, šibkejšo pa Z2 A. Razlikovali se bosta tudi po količini pomnilnika in prostora za shranjevanje – močnejša bo imela 24 GB pomnilnika in 1 TB prostora, šibkejša pa 16 GB pomnilnika in 512 GB prostora. Obe bosta opremljeni z 7-palčnim IPS zaslonom, ki omogoča 120 Hz osveževanje pri ločljivosti 1080p.

Najbolj zanimiv del pa se nanaša na programsko opremo. Ob zagonu naprave nas pričaka posebna različica Xbox aplikacije, prek katere bomo lahko nameščali igre, dostopali do razdelka Game Pass ali nameščali zunanje platforme, kot sta Steam in Epic Games. Microsoft je za to razvijal posebno različico operacijskega sistema Windows – kar je pohvale vredno, saj je bila prav neoptimiziranost Windows 11 ena največjih kritik naprave Legion Go S.

ROG Xbox Ally X bo na voljo za nakup že nekje okoli božičnih praznikov, cena pa za zdaj še ni znana. Microsoft je naknadno potrdil, da bo nova različica Windowsov najprej zaživela prav na tej konzoli, v naslednjem letu pa bo prispela tudi na druge prenosne naprave, kot je denimo omenjeni Legion Go S.

Persona 4 dobiva predelavo

0

Serija iger Persona je med nami že dolgo, a tista igra, ki je to franšizo katapultirala v globalno prepoznavnost, je bila Persona 5, ki jo je razvijalec Atlus izdal leta 2016. Prek nje so dostavili zabavno jRPG-izkušnjo, ki združuje socialni vidik vsakdanjega življenja najstnikov in raziskovanje temnic v odličnem poteznem sistemu.

S tem pa so naleteli tudi na težavo glede predelav, saj so lani izdali predelavo Persona 3 Reload, ki je sicer dobila lepšo grafično podobo, a nadgradnja ni bila tako temeljita, da bi predelala tudi ponavljajoče se temnice.

Zato je marsikateri igralec v predelavi sicer še vedno užival, saj je bila zgodba dovolj zanimiva, a se ni mogel znebiti občutka, da gleda v prototip idej, ki jih je na naslednjo stopnjo pripeljal peti del. Bojim se, da bi se kaj podobnega lahko zgodilo tudi v primeru igre Persona 4.

O tej igri se je dolgo ugibalo, da bo dobila svojo obnovo – eno od teh smo sicer dobili že leta 2020, ko je izšla na Steamu, a to je bil v bistvu zgolj prenos izvirne izkušnje na novo platformo. Persona 4 Revival pa bo očitno veliko večji projekt – vsaj tako lahko sklepamo po prvem dražilniku, ki je res izjemno kratek. Vidimo zgolj nekaj počasnih kadrov vmesnih sekvenc in kratek prikaz tekanja po mestu Inaba, ki je zdaj sicer lepše osvetljeno kot prej, a to je tudi vse, kar smo za zdaj dobili od igranja.

Tako kot v vseh Personah se lahko tudi novi igralci veselijo zanimive niti glavne zgodbe, ki pravi, da so se po mestu začeli dogajati nenavadni umori – prebivalci namreč žrtve odkrivajo, kako obešene visijo z televizijskih anten. Kmalu se razširi govorica, da lahko v deževnih nočeh, če gledate v ugasnjen televizor, v njem odkrijete svojo sorodno dušo.

Persona 4 Revival še nima datuma izida, bo pa na dan izida na voljo tudi preko servisa Game Pass.

The Outer Worlds 2 dobil datum izida in cenovno nalepko 80 €

0

Razvijalec Obsidian Entertainment nam je na včerajšnji konferenci Xbox Games Showcase znova dokazal, zakaj velja za trenutno najbolj priden studio, ki si ga lasti Microsoft. Letos so namreč že izdali en večji RPG Avowed in čeprav je od njegovega izida minilo šele nekaj mesecev, se studio že pripravlja na izid novega večjega naslova The Outer Worlds 2, ki je včeraj dobil zajetno novo predstavitev.

Nadaljevanje bo še vedno znanstvenofantastični RPG, ki ga bomo lahko tokrat raziskovali iz prvoosebnega ali pa tretjeosebnega pogleda. Nastopali bomo v vlogi agenta agencije Earth Directorate in pred nami je težka naloga, saj bomo poskušali rešiti celo vesolje. Povsod naokoli so se namreč pojavile uničujoče razpoke v nebu, ki grozijo celi človeški civilizaciji in vsem kolonijam, ki smo jih poselili. Pot nas bo odpeljala v kolonijo Arcadia, ki pa ima svoje lastne težave, saj sta se tam začeli bojevati dve frakciji in mi bomo seveda morali svojo zavezanost obljubiti eni od njih.

The Outer Worlds 2 bo gradil na vsem tistem, kar nam je predstavil original, le da nameravajo vse stvari izboljšati in igralcem pričarati bolj globok igralni sistem. Veliko bolj pomemben bo zdaj denimo razvoj našega lika in ustvariti bo moč tudi neumneža z nizko inteligenco, ki bo imel samosvoje vrstice dialogov, takšen lik pa bo znal popraviti kakšen stroj tako, da bo preprosto udaril po njem. Predelan bo tudi sistem vlaganja izkušenjskih točk in nekatere veščine so videti hudo zabavne, saj vsebujejo pluse in minuse. Ena nam denimo da bonus pri prodaji ukradenih predmetov, a negativna stran tega je dejstvo, da bomo včasih že samo ob gledanju predmeta tega avtomatsko izmaknili, kar bo seveda težava, če nekaj tako ukrademo pred očmi lastnika. Potem druga veščina nam izboljša tiholazenje, a je težava, da če enkrat vstanemo iz počepa, nam kolena glasno počijo in s tem bomo hitro nase opozorili vse naokoli.

The Outer Worlds 2 izide 29. oktobra letos, a vsebuje en dodaten minus, saj bo to prvi Microsoftov naslov, ki bo vseboval višjo cenovno nalepko. Na Steamu vas bo prednaročilo stalo 80 €, Premium verzija pa kar 100 €. K sreči bomo tudi ta naslov na dan izida lahko igrali preko servisa Game Pass.

Prihaja High on Life 2

0

Oboževalci komedije in navdušenci nad risano serijo Rick and Morty so leta 2022 zelo uživali v znanstvenofantastični igri High on Life, ki jo je ustvaril studio Squanch Games, ustanovil pa ga je Justin Roiland, ki je zaslovel prav z omenjeno serijo. A od takrat so se stvari močno spremenile – Roiland se je zapletel v večjo kontroverzijo, ki je bila sicer na koncu razrešena v njegovo korist, a se je vmes zameril številnim sodelavcem in partnerjem, ki so začeli prekinjati vezi z njim. Med njimi tudi Squanch Games, ki se je od Roilanda uradno distanciral, zato smo pričakovali, da bodo ubrali povsem novo smer in ustvarili svežo franšizo.

Vendar pa je ime High on Life preveč slavno in je hkrati njihov najuspešnejši projekt doslej, tako da ga niso mogli kar pustiti v preteklosti. Najavljena je bila tako igra High on Life 2, ki bo zopet dostavila tisto, kar od nje pričakujemo: veliko prvoosebne akcije, kjer bomo pokali celo vrsto različnih vesoljcev in robotov, in to preko orožarne, ki ves čas čveka in se, glede na napovednik, lahko med sabo tudi malce zaljubi.

Nastopali bomo v isti vlogi kot v prvem delu, kjer smo prevzeli nadzor nad študentom, ki nima službe in ima še to nesrečo, da njegov planet napadejo zli vesoljci. Od takrat smo postali prekaljeni najemnik, a v drugem delu se v našem življenju pojavi neka znana figura iz preteklosti, ki zariše tarčo na čelo naše sestre. Tako nas zopet čaka odprava skozi raznorazne planete, kjer bomo veliko streljali, se naokoli vozili s skejtom in poslušali komične dialoge, pri katerih pa tokrat svojih glasovnih vrstic ne bo prispeval prej omenjeni Roiland.

High on Life 2 je eden redkih naslovov, ki ne bo izšel naslednje leto, ampak ga lahko pričakujemo že pozimi 2025 za PC, XSX in PS5, na dan izida pa ga bo moč igrati tudi preko servisa Game Pass.

Razvijalec InXile, avtor iger Wasteland, končno predstavil svoj novi projekt

0

Za nami je še zadnja konferenca poletnega dogajanja Summer Game Fest, na oder pa je stopil Microsoft, ki je predstavil kar nekaj zanimivih vsebin. Dobili smo cel kup napovednikov, daleč največ časa pa si je zase rezervirala igra Clockwork Revolution, ki jo razvija studio inXile Entertainment, znan kot avtor franšize Wasteland.

Ta povsem novi projekt so prvič predstavili pred dvema letoma, nakar dolgo nismo slišali ničesar novega. Včeraj pa so pokazali, da od leta 2023 niso počivali. Prvič v zgodovini bodo ustvarili prvoosebno izkušnjo v pogonu Unreal Engine 5, Clockwork Revolution pa ima toliko vsebine, da so se med igralci že pojavili dvomi, ali bodo vse te sestavine delovale usklajeno in ali bodo zagotovile zabavno igralno izkušnjo.

V svojem jedru bo igra prvoosebni RPG, postavljen v steampunk obdobje. Igralci boste raziskovali mesto Avalon, se pogovarjali s prebivalci, opravljali glavne in stranske naloge, izbirali dialoge in srečevali ekscentrične like. Poleg tega pa igra vključuje tudi platformne elemente, uporabo posebnih moči v slogu BioShock serije ter možnost zavrteti čas nazaj – kar bo prišlo prav tako v zgodbi kot tudi v bojevalnih sekvencah.

Napovednik, dolg kar 5 minut in pol, razkrije marsikaj, a se žal spotakne pri datumu izida – dobili smo le znani rek: “Ko bo nared.” Tako kot vse Microsoftove igre bo tudi ta na voljo za igranje prek platforme Game Pass že na dan izida – ni pa še jasno ali bo poleg PC-ja in Xbox Series X igra izšla tudi za PlayStation 5.

Resident Evil 9 končno dobil uradno predstavitev

0

Od zadnjega glavnega dela franšize Resident Evil Village letos minevajo štiri leta in čeprav je praznino vmes zapolnila predelava Resident Evil 4, nekaterim takšne obnove starih iger niso po godu in si vedno želijo le igranja povsem frišnih poglavij. Tem je včeraj ugodil založnik Capcom, ki je končno uradno predstavil deveti del franšize, ki se bo ponašal s polnim imenom Resident Evil Requiem.

Napovednik nam igranja ni predstavil, tako da za zdaj še ne vemo, ali bo tudi ta del šel po poti prejšnjih dveh, tako da bomo igranje izkusili iz prvoosebnega pogleda. Je pa bila razložena osnovna predstavitev zgodbe, ki je zaenkrat samo okvirna. Vidimo FBI agentko Grace Ashcroft, za katero predvidevamo, da bo glavna junakinja te igre, ki se v svoji pisarni sooči s preteklostjo, in ta vključuje hotel Wremwood, v katerem je bila osem let nazaj umorjena njena mama.

Nakar stvari postanejo še bolj bizarne, saj se Grace znajde zavezana na posteljo, igralni posnetki pa nam pokažejo razrušeno mesto, ki na sredini vsebuje ogromen krater, nakar vidimo tudi ostanke policijske postaje znotraj mesta Raccoon City – tega smo raziskovali v drugem delu, in zaradi vsesplošne okužbe in mutantov je ameriška vlada na koncu v mesto izstrelila raketo, ki je pobila še zadnje ostanke živega.

Ali pač? Igra morda namiguje, da se bomo po vseh teh letih lahko končno spet vrnili v ruševine tega slavnega mesta in dolgoletni privrženci franšize bodo tako morda končno dobili nekaj odgovorov na vprašanja, ki jih mučijo že desetletja.

Resident Evil Requiem ni samo nek naslov, na katerega bi morali čakati do naslednje generacije konzol, saj je datum izida postavljen za 27. februar 2026, in takrat bo igra izšla za PC, PS5 in XSX.

Tule je prvi igralni napovednik za Atomic Heart 2

0

Na včerajšnji predstavitvi Summer Game Festa smo videli kar nekaj nadaljevanj, kar je pravzaprav osvežujoče – bolje to, kot da bi znova in znova gledali zgolj predelave. Nekoliko presenetljivo bo nadaljevanje dobila tudi igra Atomic Heart, s katero nas je ruski razvijalec Mundfish dražil celo večnost, nakar smo jo končno dobili v roke leta 2023. Šlo je za nekakšno sovjetsko različico BioShocka, ki je sicer imela močan začetek, a je hitro izgubila svoj šarm, ko nas je pahnila v odprti svet, ki je bil zaradi nenehne poplave sovražnikov naravnost naporen za igranje.

Mundfish bo morda nekatere od teh napak poskušal popraviti z nadaljevanjem Atomic Heart 2, ki je bilo predstavljeno včeraj z nekoliko daljšim napovednikom. Poleg vmesnih sekvenc smo videli tudi nekaj igranja – to pa deluje precej bolj noro kot v izvirniku in se nagiba v bolj nepredvidljivo smer, ki so jo začrtali že DLC-ji prve igre.

Poleg klasične prvoosebne akcije, kjer uporabljamo tudi posebne moči, vidimo divjo vožnjo z avtom, skakanje s padalom in celo odštekane prizore, kot je surfanje v vlogi prosojnega telesa, ki se nato spusti v prosti pad. Povsod naokoli se podijo roboti iz sovjetske ere, med katerimi izstopa ogromni napadalni stroj v obliki železne želve. Vračata se tudi prepoznavni, gibki balerini The Twins, ki sta že v izvirniku poskrbeli za nemalo razgretega dihanja pri najstniških igralcih.

Atomic Heart 2 za zdaj še nima datuma izida, a to ni edini projekt, ki so ga včeraj napovedali Rusi. Predstavili so tudi nekakšen večigralski MMO z naslovom The Cube, ki se bo prav tako odvijal v svetu Atomic Hearta. Igralci bodo lovili zaklade na ogromni Rubikovi kocki, ki se neprestano vrti in spreminja, kar pomeni, da bomo ves čas ska-kali med različnimi okolji. Kako točno bo to delovalo v praksi, Mundfish ni želel razkriti, je pa prvi napovednik prav tako nor kot tisti za Atomic Heart 2. Tudi The Cube za zdaj še nima datuma izida.

Unikatna grozljivka Tenebris Somnia dobila drugi napovednik

0

O zanimivi prihajajoči grozljivki Tenebris Somnia smo že pisali, saj nas je njen prvi napovednik tako očaral, da smo enostavno morali zapisati nekaj besed. Gre namreč za srhljivko, ki po igralni plati spominja na starošolske pustolovščine v slogu Maniac Mansion, takšna pa je tudi njena retro podoba – kljub temu pa zna pred oči postaviti nekaj resnično nelagodnih prizorov.

Groza je pogosto najbolj učinkovita, kadar nam izdelek dostavi zgolj ogrodje dogajanja, preostalo pa zapolni naša lastna domišljija. A v primeru Tenebris Somnia domišljija lahko mirno počiva – nekatere pošasti bomo namreč videli zelo od blizu, in to preko odlično režiranih vmesnih prizorov z živimi igralci (FMV).

Te FMV-scene so nedvomno največja privlačnost igre. Zdijo se delo nekoga, ki prosti čas preživlja ob starih Silent Hill igrah in prebiranju vnosov iz spletnega bloga SCP Foundation. Osebno me je v zdaj že dveh napovednikih najbolj prestrašila ženska z dvojnim obrazom, a tudi moški, ki mu iz glave rastejo sveče, je izjemno izvirna in nelagodna zamisel.

Najnovejši napovednik razkrije tudi nekaj igranja. Igrali bomo dekle, ki jo preganjajo more, v katerih pošasti ubijejo njenega bivšega fanta. A hitro postane jasno, da te prikazni niso le prividi – kmalu ji začnejo streči po življenju tudi v resničnosti. Na nas bo, da razvozlamo skrivnost njihovega obstoja in ob tem – če je le mogoče – ostanemo živi.

Tenebris Somnia bo med igranjem ponujal reševanje ugank, pred pošastmi bomo lahko tudi bežali, v skrajnih primerih pa bomo smeli poseči po orožju in si tako začasno izboriti nekaj varnosti.

Novi napovednik je enako impresiven kot prvi – žal pa tudi tokrat še ni razkril datuma izida. Vseeno pa ni vse izgubljeno: igro lahko že zdaj preizkusite preko kratkega dema na Steamu.

Najavljen Mortal Shell 2

0

Razvijalec Cold Symmetry nam je pred petimi leti dostavil svoj prvi naslov Mortal Shell, ki je ponujal kar nekaj zanimivih idej. Žal to ni rezultiralo v takšnem soulslike izdelku, ki bi lahko resneje konkuriral mojstrovinam razvijalca FromSoftware, a je šlo za dovolj dobro igro, s katero je razvijalec pokazal, da se za soulslike popravek ni treba več zanašati zgolj na japonske studie – kar je kasneje potrdil tudi odlični Lies of P.

Igra se je očitno tudi dovolj dobro prodajala, da se je razvijalec hitro lotil nadaljevanja, ki je bilo premierno predstavljeno na včerajšnji prireditvi Summer Game Fest. Čeprav mi osebno Mortal Shell ni bil nič posebnega, sem njegovo estetiko prepoznal že na začetku napovednika – čeprav bo tokratna vizualna podoba nekoliko drugačna. Video spremlja metalska glasba, celoten ton predstavitve pa je precej nasilen in me je malce spomnil na novejše Doom igre. Igrali bomo kot Harbringer, naša pot pa nas bo vodila skozi kar 60 različnih temnic. Vrača se tudi mehanika iz izvirnika, kjer smo lahko prevzemali “lupine” padlih nasprotnikov in tako pridobili nove sposobnosti ter napadalne veščine.

Za igro smo za zdaj dobili le površinski napovednik, kar sicer ni presenetljivo, saj je datum izida okvirno določen za leto 2026. Mortal Shell 2 bo takrat izšel za PC, PS5 in XSX.