🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 49

Ubisoft vam nudi možnost glasovnega nastopa v igri Assassin’s Creed Shadows

0

Založnik Ubisoft nam je v tem mesecu končno obširneje predstavil naslednje poglavje serije Assassin’s Creed, ki se bo preko igre Shadows končno preselila v obdobje antične japonske. Predstavitev je iz publike prejela mešane odzive: predvsem se mnenja krešejo okoli glavnega junaka Yasukeja, temnopoltega samuraja, ki naj bi obstajal tudi v resnični zgodovini. Igralni posnetek je sicer obetajoč, saj je Ubisoft končno pri tej seriji naredil nekaj sprememb, čeprav se pri bojevanju še vedno čuti, da animacije niso na takšni ravni kot bi od njih pričakovali v 2024.

Medtem ko čakamo na končni izid se je Ubisoft spomnil zanimive ideje glede promocije igre. Preko družabnih medijev so namreč zagnali izziv Assassin’s Creed Shadows Dubbing Challenge, ki oboževalcem in vsem tistim, ki radi svoj fris vsakodnevno kažejo telefonskim kameram, ponudi možnost dejanske prisotni v finiširanem produktu.

Gre za glasovno igranje, ki se morda komu zdi na prvi pogled enostavno, a je v bistvu veliko težje in zahteva od nastopajočega veliko talenta. Zdaj se lahko sami prepričate, kako zahteven je takšen nastop in morda se v vas skriva še neodkrit talent, ki ga bo svetu predstavil ravno tale nastop.

@assassinscreed

Ever wanted to voice a character in a video game? This may just be your chance to become the next NPC in Assassin's Creed Shadows! Check our TikTok profile and duet the scenes available to participate. Rules and privacy notice available at: assassinscreedshadows.com/dubbingchallenge #AssassinsCreedDubbingChallenge

♬ original sound – Assassin’s Creed

Za sodelovanje boste potrebovali račun na omrežju TikTok, nakar morate začeti slediti uradni angleški Ubisoftov račun, pod njim pa nato poiščete en glasovni nastop, ki ga potem poskušate preko funkcije “Duet” čim bolje odigrati. Končani nastop nato objavite na TikToku in ga označite s ključnikom #AssassinsCreedDubbingChallenge, nakar samo upate, da ga bo ocenjevalna komisija iz Ubisofta odobrila in vas nato kontaktirala preko zasebnega sporočila, čemur bo nato sledil plačan izlet v London, kjer boste 2. septembra v profesionalnem studiu posneli svoje vrstice, ki bodo nato oživele v sami igri.

Na voljo so ženske in moške vloge, v izzivu pa lahko sodelujete večkrat. Popularnost vašega posnetka ne nosi nobene teže, saj se bo Ubisoft osredotočil samo na kakovost samega nastopa, tako da lahko v bistvu ustvarite povsem frišen račun, ki sploh nima sledilcev in se teoretično še vedno prebijete v nastop znotraj igre. V tej seveda ne boste igrali nekega od glavnih likov, saj Ubisoft poudarja, da so najbolj pomembne vloge odigrali profesionalni igralci, a boste povedali nekaj vrstic v vlogi nekega stranskega lika.

Tekmovanja se lahko udeležimo tudi Slovenci in bo trajalo od 18. junija do 2. julija. Tujejezičneži lahko poskušate srečo tudi v tistih jezikih v katere bo igra prevedla glasovne nastope in to so japonščina, francoščina, nemščina, italijanščina, španščina in portugalščina. Za te jezike boste morali slediti ustrezne TikTok račune, več pa si lahko preberete na uradni strani tekmovanja.

Franšiza M3GAN dobiva erotični spinoff Soulm8te

0

Produkcijski hiši Blumhouse je nekako uspelo začeti ustvarjati grozljivke, ki so običajnemu gledalcu že preko napovednikov videti katastrofalno, nakar do teh filmov niso prizanesljivi niti kritiki. A z ocenami se ne obremenjujejo, saj je pomemben izkupiček na filmskih blagajnah in ta je obilen. Leta 2022 je izjemno veliko denarcev prinesel film M3GAN, nakar smo lani dobili še predelavo igre Pet noči pri Freddyju, ki na IMDbju nosi oceno 5,4/10, po svetu pa je prinesel skoraj 300 milijonov dolarjev zaslužka.

Nič čudnega potem, da je Blumhouse hitro začel pacati nadaljevanja, ki ga bosta dobili obe prej omenjeni franšizi. V primeru M3GAN bo naslednje leto med nas prišlo polnopravno drugo poglavje, včeraj pa je bilo najavljeno tudi delo na spinoffu z imenom Soulm8te.

Gre za film, ki se bo dogajal v istem vesolju kot M3GAN, le da bomo tokrat namesto ponorele najstniške robotske lutke spremljali življenje moškega, ki je nedavno izgubil ženo. To ljubezensko luknjo bo poskušal zapolniti z odraslo robotsko lutko, ki pa bo romantična čustva zamenjala z morilskimi nagnjeni.

Založniška hiša Universal je Soulm8te označila za “erotični triler” in treba je priznati, da sama ideja zgodbe ni napačna. Zaplet v bistvu malce spomni na film Lars ima punco iz leta 2007, kjer je en prav tako osamljen možakar Lars (Ryan Gosling) vsa svoja čustva zlil v odraslo lutko, le da tista pod pokrovom ni skrivala naprednih robotskih vezij, medtem ko bo tale tule očitno znala poskrbeti sama zase in tudi za svojega partnerja.

Soulm8te bo režirala Kate Dolan, v vlogi producentov pa bosta pomagala Jason Blum in James Wan. Film bo v kina prispel 2. januarja 2026.

Serija Pimp My Ride se vrača, a brez Xzibita

0

Se še spomnite zabavne serije Pimp My Ride, ki jo je med letoma 2004 in 2007 vodil rapper Xzibit, ki se je v njej tudi prvič preizkusil v vlogi televizijskega voditelja? Serija je bila dobra podlaga za delanje memov in čeprav je danes stvar že tako zastarela, da se o njej ne splača niti več delati norca, spomini na nore preobrazbe avtomobilov, ki so skorajda vedno nekje skrivale tudi konzolo Xbox, niso pozabljeni.

Znotraj Netflixovih pisarn je nekdo udaril po mizi, saj je imel dovolj obujanja spominov in si je zaželel nove sezone. Serija bo tako ponovno obujena, a v bistvu ne v popolnosti, saj se bo po novem imenovala Resurrected Rides, v vlogi voditelja pa ne bomo našli Xzibita, ampak malo znanega komika Chrisa Redda, ki se je najbolj proslavil znotraj oddaje Saturday Night Live.

Resurrected Rides si bo z originalom vseeno delil enega pomembnega človeka in sicer Ricka Hurvitza, ki je bil idejni oče oddaj Pimp My Ride. Zdaj je dobil novo priložnost za krancljanje avtomobilov in kakor je povedal za uradni Netflixov blog bo Resurrected Rides s sabo prinesel vse naučene lekcije iz prejšnje serije in te prijeme združil s sodobno tehnologijo in kulturo.

Glede na povedano bo v sami srži nova oddaja nekako enaka prejšnji, saj bo skupina mehanikov pod roke vzela razne avtomobile gledalcev, ki se še komaj držijo ceste in jih nato obnovili v nekaj bolj sijočega. Upamo samo, da bodo tokrat dejansko tudi pogledali pod pokrov, saj je originalna serija bila znana po temu, da so na ostarele avtomobile navesili cel kup lučk in ostalih bedarij, medtem ko se dejanskega popravila motorja in menjave olja ni lotil nihče.

Ressurected Rides bo na Netflixu premiero doživel 24. julija, čaka pa nas osem, 40-minutnih epizod.

Tule je prva slika iz prihajajoče serije Vitez iz sedmih kraljestev

0

HBO te dni močno promovira vse kar se dogaja okoli knjižne sage Pesem ledu in ognja, ki nam je na televizorje najprej pripeljala serijo Igra prestolov, zdaj pa smo sredi promocije 2. sezone Zmajeve hiše. Osebno mi je slednja serija presneto dolgočasna in to do te točke, da se preprosto ne morem prisiliti, da bi si do konca ogledal prvo sezono, čeprav me do zaključka loči samo še ena epizoda. Družina Targaryen mi je bolje delovala, ko se je okoli nje držal določen nivo misterioznosti, vpogled v njihova incestna vsakdanja življenja pa mi je osebno odbijajoč – da ne omenjam sploh poplave imen in zmede okoli menjave igralcev, ki so preplavljala prvo sezono.

Vendar pa sem za vesolje Pesem ledu in ognja še vedno zainteresiran in močno se veselim naslednje serije Knight of the Seven Kingdoms, ki bo prav tako spočeta po knjigi pisatelja George R. R. Martina. Tudi ta se bo dogajala v preteklosti – nekje 100 let pred tistimi dogodki, ki so se nato pripetili v 1. sezoni Igre prestolov, vendar bo zgodba bolj osebna pripoved viteza Duncana in njegove oprode Egga.

vitez sedmih kraljestev

HBO je že nekaj časa nazaj potrdil obstoj te serije in nato tudi podelil novico o tem komu je pripisal naslovni vlogi. Vitez Duncan the Tall bo postal igralec Peter Claffey in ta si je že nataknil oblačila in se spravil na snemanje, ki se je nedavno začelo na Irskem, dobili pa smo tudi prvo uradno sliko te serije.

Seveda iz te ne moremo preveč sklepati, a že tule lahko vidimo, da se je HBO-jeva kostumografija zopet dobro odrezala, saj je ta veliko bolj umazana in srednjeveška kot pa poskusi Amazonove produkcije pri serijah The Wheel of Time in The Rings of Power.

Slike igralca Dexterja Sola v vlogi Egga zaenkrat še ni na spregled, a nič ne de, saj smo od premiere prve epizode še daleč stran in zato je postopni prihod svežih slik nekako logičen.

Pred prihodom premiere pa si lahko preberete knjigo, ki jo je Boštjan Gorenc že dolgo nazaj prevedel v materinščino in se v slovenskem prevodu imenuje Vitez iz sedmih kraljestev. Gre za res zanimivo zgodbo, ki se dogaja ravno v času, ko je rodbina Targaryenov sicer še vedno na čelu Železnega prestola, a njihova vladavina je tik pred koncem. Klativitez Duncan in njegova oproda Egg se nato podata po poti nevarnega potovanja, ki mu ne manjka zanimivih likov in predpriprav dogodkov, ki smo jih nato ugledali v knjigi Igra prestolov.

Vitez sedmih kraljestev bi moral na naše televizijske zaslone prispeti enkrat proti koncu 2025, zaenkrat pa so začrtane nekje 3 sezone, saj je tudi originalna knjiga sestavljena iz zbirke treh novel.

Metroid Prime 4 dobil prvi igralni posnetek

0

S serijo iger Metroid nisem preveč dobro seznanjen, saj si med odraščanjem nisem lastil Nintendovih konzol, kar pomeni, da na naslove, kjer glavno vlogo igra junakinja Samus Aran, ne držim nostalgičnih spominov. In tega mi je žal, saj bi zagotovo ob prvem igralnem napovedniku za Metroid Prime 4: Beyond izkazal večja čustva kot pa samo skomig z rameni: spodaj si lahko denimo ogledate reakcije tistih pravih oboževalcev v New Yorku, kjer so dobesedno padali po tleh.

Njihove veselje je upravičeno tudi na račun tega, da je bil četrti del sprva najavljen leta 2017 in že takrat je potrpežljivost oboževalcev visela na nitki – zadnji del Prime serije je namreč izšel leta 2007, ko je izšel Metroid Prime 3: Corruption za konzolo Nintendo Wii. Ob prvi najavi so Japonci sporočili, da bo četrti del ustvaril Bandai Namco, nakar smo v 2019 dobili novico, da ta ni zadovoljil Nintendovih standardov, tako da je bil razvoj resetiran na začetek, na čelo pa je bil postavljen originalni razvijalec Retro Studios.

Po petih letih je tako pred nami prvi igralni posnetek in ta je videti tako, kot smo od njega tudi pričakovali. Samus bomo spet nadzorovali iz prvoosebne perspektive, njeno orožje Arm Cannon bo lahko izstreljevalo kratke in daljše izstrelke ter rakete, za prečkanje stopenj pa se bo treba občasno spremeniti v frnikulo ter se tako izmuzniti skozi bolj ozke predele. Grafično je stvar seveda videti veliko bolj napredno od prvih iger in celo predelava prve igre Metroid Prime Remastered ne doseže grafične lepote četrtega dela. IGN je celo povprašal eksperte iz kanala Digital Foundry, če je morda tale igralni posnetek tekel na nasledniku konzole Nintendo Switch, na kar so dobili negativen odgovor.

Metroid Prime 4: Beyond izide enkrat v 2025 in to zna biti tudi zadnji večji naslov, ki ga bo dobila konzola Nintendo Switch.

Amazon bo poskrbel še za eno predelavo korejskega MMO-ja – tokrat je na vrsti Throne and Liberty

0

Amazon je imel na igričarskem področju velike načrte, a se je po seriji neuspehov odločil raje osredotočiti na žanr, ki mu je edini ponudil nekaj dobička. Leta 2021 so na trg pripeljali MMO igro New World, ki ji je uspelo preživeti začetni naval in kasnejše zapuščanje igralne baze in igri gre zdaj tako dobro, da bo doživela tudi prehod na konzole, vmes pa dobiva tudi novo vsebino. Amazon je nato svoj MMO uspeh ponovil leta 2022, a na malce drugačen način: namesto da bi ustvarili svojo igro, so raje poskrbeli za predelavo korejskega naslova Lost Ark, ki je hitro postal ena od najbolj igranih iger na Steamu.

Zdaj se pripravljajo na ponovitev prejšnjega uspeha, saj je bila včeraj najavljena namera o predelavi igre Throne and Liberty, ki jo je izdelal NCSoft, tega poznamo pa predvsem po založništvu iger Guild Wars in City of Heroes. Throne and Liberty je bil prvič najavljen davnega leta 2011 in bi moral spadati v franšizo Lineage, a se je nato razvoj spremenil in izdan je bil povsem ločen naslov, ki je vseboval tudi samosvojo zgodovino sveta. V Južni Koreji je igra naposled izšla decembra lani, zdaj pa se pripravlja tudi predelava za zahodni trg.

Kakor lahko vidimo iz napovednika je Throne and Liberty videti čudovito, kar niti ni presenetljivo, saj se korejski MMO-ji že dolgo ponašajo z lepo grafiko. Pomembna je sicer bolj igralnost, ki je iz uradnega napovednika bolj težko izluščimo, a obstajajo že ljudje, ki so si preko VPN-a prigarali možnost igranja na korejskih strežnikih in tam je očitno tudi že podprt angleški jezik. Bojevanje je videti akcijsko, igranje pa redno prekinjajo dokaj dobro zrežirane vmesne sekvence.

Throne and Liberty bo med 18. in 23. julijem držal odprto beta testiranje, poln izid pa se bo zgodil 17. septembra. Stvar bo za igranje brezplačna, poleg PC-ja pa bo bosta podprti tudi konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X. Več informacij si lahko preberete na uradni strani, kjer se bo pojavila tudi povezava za prijavo na beta testiranje.

Telemach pogoltnil T-2

3

Odkar pomnim obstoj internetnega ponudnika T-2, se je ta kopal v dolgovih in je bil tik pred bankrotom. Zgodovina tega podjetja je sicer izjemno zanimiva in si ga lahko preberete na Damijan blogu, kjer so zapisani sami začetki obratovanja leta 2004, ko je firmo ustanovil Miran Kramberger, ki je bil med drugim idejni oče Siola, a se mu je Telekom Slovenije tako zameril, da se je odpravil graditi svoje lastno optično omrežje, ob tem pa ga je izdatno podpirala krščanska cerkev. Ne vem sicer kako dobro moraš biti namazan v jeziku, da v takšno sodelovanje pripraviš samo Cerkev in imaš celo pogum graditi svoje lastno omrežje in nato vrsto let dobro konkurirati Telekomu Slovenije, a predvidevam, da bi iz vseh teh dogodkov lahko ustvaril prav dober celovečerec.

T-2 se je sicer skozi čas zapletel v finančne težave in dolgove, ki so se nato vlekli dve desetletji, zdaj pa se jim bliža epilog. Na žalost zaključek zgodbe ni ravno srečen, saj je lastnik T-2ja Garnol včeraj sporočil, da bo operater prodan v roke konkurenčnega podjetja Telemach Slovenija, ki si ga lasti tuje podjetje United Group.

Obe podjetji sta trenutno polni sladkih besed in sporočata, da je bila konsolidacija nujna za ohranjanje konkurenčnosti na slovenskem trgu in da bo združitev pomagala do intenzivnejšega razvoja ponudbe storitev. Pogodba sicer še ni bila dokončno sklenjena: najprej bosta obe podjetji skrbno pregledali druga drugo, nakar bo sledil podpis pogodbe glede nakupa poslovnih deležev, kupčijo pa bodo medtem morali odobriti še regulatorji. Ti bodo stvar verjetno odobrili, saj se s to združitvijo ne bo ustvaril monopol: na slovenskem trgu namreč še vedno obratuje podjetje Telekom Slovenije.

V sporočilu za javnost pa nobeno od podjetij ni omenilo finančnih težav podjetja T-2. Čez nekaj dni bi se morala namreč odviti obravnava glede stečaja T-2, zahtevo zanj pa je dva meseca nazaj vložil Slovenski državni holding. T-2 očitno ni videl druge rešitve kot pa da se proda v roke konkurenci, Slovenci pa smo s tem samo na slabšem, saj zdaj lahko v bistvu izbiramo samo še med dvema ponudnikoma internetnih in mobilnih storitev.

NVIDIA prehitela Microsoft in postala najvrednejše podjetje na svetu

Podjetje NVIDIA je v zadnjih letih zabeležilo neverjeten vzpon v vrednosti svojih delnic, kar je posledica strategije, ki jo je ta proizvajalec grafičnih kartic kuhal dolga leta, zdaj pa uživa v sadovih svojega dela. NVIDIA je namreč dolgo delala na razvoju procesorjev za poganjanje umetne inteligence in zdaj ko o njej govori praktično vsako podjetje in ljudje dnevno izrabljajo naprednosti ChatGPT-ja je povpraševanje po njih tako visoko, da preprosto več ne dohiteva povpraševanja.

nvidia

Medtem je vrednost delnic poletela v nebo. NVIDIA je po vrednosti samo nekaj dni nazaj prehitela Apple, včeraj pa je padel tudi Microsoft, tako da je zdaj zeleni tabor čez noč postal najvrednejše podjetje na celem svetu. Delnice podjetja so poskočile za 3,5 %, tako da je njegova tržna kapitalizacija nanesla 3,335 bilijonov dolarjev, medtem ko je Microsoft zabeležil 0,45 % padec, tako da se je njegova vrednost ustavila na 3,317 bilijonov dolarjev. Na tretjem mestu ostaja Apple, ki mu je vrednost delnice upadala za 1 %, tako da je zdaj njegova tržna kapitalizacija 3,286 bilijona dolarjev.

Delnice podjetja NVIDIA so postale tudi najbolj trgovane na Wall Streetu, saj dnevno zabeležijo okoli 50 milijard dolarjev prometa, medtem ko Microsoft, Apple in Tesla v istem času nanesejo okoli 10 milijard dolarjev izmenjav. Samo osem let nazaj je vrednost ene delnice Nvidie znašala manj kot 1 % trenutne cene na trgu.

Analitiki pravijo, da se naraščanje vrednosti še ne bo kmalu ustavilo, saj je zahteva po umetni inteligenci še vedno v porastu in strojna oprema, ki jo ponuja NVIDIA po kakovosti trenutno nima konkurence. Res je, da vsa večja podjetja zdaj že delajo na svojih konkurenčnih proizvodih, a zaostanek v razvoju je velik in ga ne bo lahko nadoknaditi.

Zelda bo v novi igri končno lahko poskrbela sama zase

0

Nintendo se je odločil, da so časi, ko so uboge princese tiho čakale na moškega odrešitelja za nami, saj zdaj znajo te princeske prav dobro poskrbeti same zase. To nam je nakazal že lanski filmski Mario, kjer je Princess Peach zavihtela pesti, nakar je dobila letos tudi svojo igro Princess Peach: Showtime!. Ta enakopravnost se bo preselila tudi v franšizo Zelda, saj je Nintendo včeraj napovedal novo igro The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom, kjer bo glavno vlogo enkrat za spremembo nosila junakinja, čigar ime je v naslovu te franšize.

Nintendo je sicer zamudil priložnost, da bi stvar poimenoval The Legend of Link, a morda se bo česa takšnega spomnil v prihodnosti. Prejšnji protagonist Link se bo sicer pojavil tudi v Echoes of Wisdom, a zgolj na začetku in to po njegovi zmagi nad večnim nasprotnikom Ganonom, ki pa je imel tokrat zanj pripravljeno past, ki ga potegne v neko drugo dimenzijo. Link s svojim zadnjim dejanjem reši Zeldo iz nekega kristala, nakar ta zaviha rokave in se spravi sama reševati deželo Hyrule.

Igralno bo Echoes of Wisdom močno spominjal na predelavo Link’s Awakening. Tako bomo dogajanje spremljali iz ptičje perspektive, grafična podoba pa bo prikupna in je narejena v stilu animejev, imenovanemu “chibi”. Premagovanje ovir in nasprotnikov pa bo tule precej drugačno kot v prejšnji Linkovi avanturi: Zelda namreč ne bo pri sebi držala meča, ampak se bo morala zanašati na priročno orodje trirod in preko tega bo lahko v svet lahko priklicala razne predmete, ki jih je pred tem priklicala v svojo čarobno paličico. Trirod je nekakšen 3D tiskalnik, ki bo lahko nato po svetu sčaral škatle, postelje, drevesa in skale, to pa bomo lahko uporabili za platformsko premagovanje ovir in napadalnih prašičjevcev. Še več: v trirod bomo lahko celo posrkali premagane nasprotnike tako da se bodo ti nato borili v našo korist!

The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom je videti izjemno zabavno in bo lepa popestritev jeseni, saj izide že 26. septembra.

Mario in Luigi dobivata novo skupno igro

0

Nintendo je na svoji včerajšnji predstavitvi Direct pričakovano najavil veliko predelav in bolj malo res originalnih naslovov. Aktualna konzola Nintendo Switch je zdaj že presneto stara in čeprav je naslednik že skoraj nared za na trg, ga do drugega leta ne bo na spregled, založnik pa mora v vmesnem času vseeno ponuditi nekaj novih iger, ki bodo premostil čas do izida konzole Switch 2.

Zato nihče včeraj ni pričakoval najave kakšnega polnopravnega nadaljevanja sage Mario, a prikupni brkatež bo kljub temu še letos dobil novo 3D igro, le da bo v njej nastopal v spremstvu svojega brata Luigija. Najavljen je bil namreč Mario & Luigi: Brothership, nov del sage Mario & Luigi, ki se je prvič pojavila leta 2003, ko je za prenosni onegaj Game Boy Advance rodila igra Superstar Saga. Od takrat je Nintendo vsake toliko spočel nov del in predelal kakšnega starejšega, a na splošno je ta serija počivala vse od leta 2015, ko se je na 3DS-u pojavil Paper Jam.

Brothership bo prvi naslov znotraj te serije, ki ga bomo gledali v 3D obliki, razvijalec pa se je odločil za “cel-shaded” grafični stil, tako da bomo ob igranju in gledanju vmesnih sekvenc dobili občutek tistih starejših risank. Igralno je stvar videti raznovrstno, saj bomo sodelovali v raznih mini igricah, opravljali platformske izzive ter se s sovražniki soočali v poteznem bojevalnem načinu, ki pa vsebuje čudovite animacije – še posebej navduši zamah s kladivom iz strani Maria, ki ga pred tem izdatno podpre Luigi.

Mario & Luigi: Brothership izide 7. novembra, Nintendo pa je obljubil, da bo do izida podelil več izdatnih informacij.

Paradox preklical obetavni klon Simsov Life by You

0

V bistvu smo kar malce presenečeni, da skozi desetletja odkar se je rodila prva Sims igra prav nihče ni poskušal resneje naskočiti žanra “simulacij življenja”, čeprav je založnik EA prodal bogato zalogo Sims iger in nato še dodatno zaslužil preko naravnost neverjetnega števila DLC-jev.

Prvi se je opogumil založnik Paradox Interactive, ki je lani napovedal svojega lastnega izzivalca Simsov z imenom Life by You, ta pa je v igralnih posnetkih očaral s svojo realistično grafično podobo, ki je pravo nasprotje malce bolj risankastega konkurenta. Razvoj je lepo napredoval, zato je bil za 4. julij napovedal izid igre znotraj programa Early Access, a je nato Paradox nenadoma ta izid odpovedal, novega pa ni ponudil. Razlogov za zamudo ni navedel vse do včeraj, ko je preko svojega X kanala in uradne strani igralce presenetil z žalostno novico: razvoj igre je bil preklican.

Paradox se je oglasil tudi na uradnem forumu, kjer je namestnik direktorja Mattias Lilja povedal, da je bila to za njih zelo težka odločitev, a hkrati nujna. Life by You je bil v razvoju dolgo časa in kodiranje ni ravno potekalo tekoče, vendar je založnik v igri videl veliko potenciala. Zaradi tega je bil izid igre prestavljen dvakrat, saj so želeli razvojni ekipi dati dovolj časa, da ta na trg pripelje vsaj približno izgotovljen izdelek.

A očitno stvar ni bila pripravljena niti za izid v programu Early Access, kar pomeni, da je morala biti praktično nedelujoča. Paradox si je tako še enkrat na široko ogledal narejeno delo in spoznal, da bi bila pot do dokončanega izdelka predolga in nesigurna. Iz besed Mattiasa je čutiti, da preprosto šefi niso imeli zaupanja, da bi lahko razvojna ekipa sploh kdaj stvar lahko dokončala, kar pomeni, da je v razvoju nekaj hudo škripalo.

Franšiza A Quiet Place dobiva igro The Road Ahead

0

Ravno pretekli vikend sem si ponovno ogledal grozljivko A Quiet Place, ki pri nas nosi naslov Tiho mesto in zopet sem si sreda ogleda postavil vprašanje, zakaj se družina preprosto ni preselila pod slap in tam zganjala vsakdanji direndaj. Obenem se mi je tudi porodila misel, da je štorijalno tole perfekten izgovor za igro, kjer bi morali skrbeti za vsak svoj gib, saj bi nas ob prevelikem hrupu hitro prežvečila vesoljska pošast, ki ima izredno dober razvit sluh, drugače pa je povsem slepa.

Enaka ideja se porodila tudi razvijalcu Stormind Games, ki je predtem ustvaril igro Remothered, zdaj pa dela na igri The Road Ahead, ki se bo odvijala v zanimivi okolici franšize Tiho mesto.

Dobili smo prvi posnetek, ki naj bi nakazal potek igranja, čeprav je stvar malce preveč zrežirana, da bi odražala resnični prikaz igranja. Vseeno je to lep pokazatelj, v kakšni maniri bomo raziskovali tale naslov, ki ga bomo gledali iz prvoosebne perspektive, nadzorovali pa bomo neznano žensko, ki se bo močno trudila, da se izogne napadalnim vesoljcem in ob tem ne povzroči nobenega hrupa. Zanesti se bo tako treba na našo lastno iznajdljivost, v pomoč pa nam bodo tudi razni pripomočki, kot je denimo detektor hrupa, kar igro malce približa igralnim elementom odličnega naslova Alien: Isolation.

The Road Ahead izide še enkrat letos, franšiza Tiho mesto pa še ta mesec dobiva nov film A Quiet Place: Day One, medtem ko je za naslednje leto planirano tudi polnopravno nadaljevanje Tiho mesto 3.

Embracer zaprl razvijalca izza predelave igre Alone in the Dark

Včeraj je šel rakom žvižgat še en razvijalec in nobeno večje presenečenje ni, da je tudi ta dolgo bival pod okriljem nesrečnega založnika Embracer Group, ki mu je lani propadla kupčija vredna 2 milijardi dolarjev, zaradi česar je nato moral pošteno zarezati v svojo obstoječo delovno silo.

Tokrat se je od nas poslovil razvijalec Pieces Interactive, ki je najprej novico o zaprtju sporočil na X-u, zdaj pa tudi na njihovi uradni strani lahko najdemo samo še žalosten nagrobnik, ki se igralcem zahvaljuje, da smo se igrali z njimi. Pieces Interactive je na igrah delal od leta 2007 in v svoji zgodovini so spočeli igre kot so Magicka 2 ter trojico dodatkov za akcijski RPG Titan Quest.

Leta 2017 jih je kupil Embracer Group in ta jih je zadolžil za ponovno obuditev legendarne serije preživetvenih grozljivk Alone in the Dark. Razvijalec se je spravil v delanje predelave originala iz leta 1992 in med razvojem pri razmetavanju denarcev niso štedili: v glavni vlogi je bil postavljen Hollywoodski dvojec David Harbour in Jodie Comer, kar zagotovo ni bilo poceni, a takrat se za denar ni nihče preveč sekiral.

Po propadu kupčije z Arabci pa so se pasovi bistveno bolj zategnili in Embracer je od vsakega izdanega naslova pričakoval velik dobiček. Žal se je Alone in the Dark pri kritikih obnesel zgolj povprečno, nakar je manj kot mesec nazaj Embracer v svojem finančnem poročilu zapisal, da je bila prodaja slabša od pričakovane. Že takrat so znotraj pisarn razvijalca zazvonili alarmi in zdaj je osmrtnica tudi uradno potrjena.

Pieces Interactive se tako pridružuje čedalje debelejšemu seznamu studiev, ki jih je Embracer Group spravil v prerani grob. Lani so zaprli studie Onoma, Free Radical Design in Volition, letos pa so med drugim odprodali založnika Gearbox Software in Saber Interactive.

Lords of the Fallen 2 prihaja v 2026 in bo najverjetneje ekskluziva za trgovino Epic Games Store

0

Razvijalec Hexworks je lani predstavil igro Lords of the Fallen, ki je bila nekdaj znana pod zaporedno številko 2, nakar se je založnik CI Games zaradi nekega razloga odločil, da se bo nadaljevanje oziroma igralna predelava imenovala enako kot original iz leta 2014. Stvar je bila dolgo v razvoju in ob izidu ji ni nihče pripisoval veliko možnosti za uspeh, a na koncu smo dobili soulslike avanturo, ki je imela zanimivo idejo dvojnih svetov, za povrh pa je ponujala še fantastično grafično podobo.

Žal je imela igra ob izidu kar nekaj težav z optimizacijo, problem pa se je pojavil tudi pri gostoti nasprotnikov, ki jih je bilo za takšen žanr igre čisto preveč, kar je motilo tempo igre. Splošno gledano pa je Hexworks spočel dovolj zanimive temelje, da je igra v treh mesecih od izida prodala 1,3 milijona kopij in je postala ena od finančno najbolj uspešnih iger tega razvijalca.

Zato niti ni presenečenje, da je CI Games hitro začel razmišljati o nadaljevanju in to je bilo tudi odobreno. Včeraj so bili razkriti dokumenti v katerih je vidno, da je založnik odobril delo na igri, zaenkrat imenovani Project 3 in da je za njeno distribucijo sklenil dogovor s trgovino Epic Games Store. To bi znalo pomeniti, da bo tretji del franšize Lords of the Fallen na PC-ju ekskluzivno pripadal trgovini Epic Games Store, ki je sicer v svoji zgodovini spočela več takšnih ekskluziv – nazadnje so v celoti prevzeli stroške izdelave igre Alan Wake 2, ki pa kljub svoji kvaliteti še vedno ni prodala dovolj kopij, da bi bila profitabilna.

Project 3 je kodno ime nadaljevanja, čeprav so pozorne oči igralcev letos že opazile, da je CI Games patentiral ime Death of the Fallen, kar bi znalo na koncu postati uradno ime tretje igre znotraj franšize Lords of the Fallen. Več informacij glede tega naslova zaenkrat še ni znanih, je pa v dokumentih že zapisan okviren datum izida, ki naj bi se zgodil enkrat v 2026.

Do takrat se lahko lotite preigravanja “originala”, ki je pred kratkim postal tudi del naročnine Game Pass.

Šef Twitcha poskuša pokazati nove funkcije platforme, a se ne more izogniti razgaljenim ženskam

0

Dan Clancy je marca lani postal novi izvršni direktor Twitcha in ob njegovem prihodu je platforma doživela vrsto sprememb. Najbolj odmevna se je tikala pravilnika glede golote, ki se na Twitchu nenehno spreminja in nikoli ne zna zadeti tiste sladke točke, ki bi bila sprejemljiva za vse: bodisi so pravila preveč ohlapna in hitro se na prenosih v živo pojavijo ženske, ki imajo na sebi komaj kakšno krpico oblačil ali preveč stroga, zaradi česar lahko streamerja dohiti kazen, čeprav je po nesreči za sekundo pokazal sličico razgaljenega telesa.

60-letni Dan Clancy pa se je lotil tudi sprememb glede načina obratovanja Twitcha in kako lahko njegovi uporabniki gledajo vsebino. Dan se zaveda, da čedalje več ljudi prenose v živo spremlja preko telefona in da ta generacija gledalcev svojo vsebino konzumira v vertikalnem položaju, ki ga poznamo preko platform tipa TikTok in Instagram.

Dan je novo funkcionalnost aplikacije pokazal v družbi Twitch streamerja NateGentile7 in čeprav so bili vertikalni posnetki pravilno predstavljeni, so se gledalci hitro začeli norčevati iz vsebine, ki jo je kazal Dan. Kamorkoli je Dan skočil, tam se je izrisala podoba mlade ženske, ki se je bodisi ravno pripravljala za prenos v živo preko sedenja v bazenu ali pa je kazala razgaljene prsi in gledalce napovedovala, da se pridružijo njenemu prenosu v živo. Dan začne hitro tapkati po zaslonu in kar čuti se, da moli za prikaz neke vsebine, ki ne bi v ekran rinila par konkretnih dojk, a žal se mu ta želja ne izpolni – še posebej komično je dejstvo, da je prijavljen v svoj lastni račun, tako da mu algoritmi predlagajo novo vsebino glede na njegova pretekla zanimanja.

Dan Clancy se ni predal in v družbi španskega streamerja Rubiusa zopet poskušal prikazati nove funkcije aplikacije in zgodba se je spet ponovila: med drsanjem po zaslonu se je zavrtel kratek posnetek streamerke v jacuzziju, Dan pa je bil tokrat toliko pri pameti, da je krivdo zvalil na algoritem Twitcha.

Trenutno druga najbolj igrana igra na Steamu je… Slika banane?!

0

Po divjem lanskem letu, ko so nove visokoproračunske igre izšle praktično vsak teden, je 2024 relativno mirno leto in te poletne mesece bi lahko označili tudi za igričarsko sušo, saj trenutno ni na sporedu za izid noben AAA naslov. Nekateri te dneve izkoristijo za preigravanje zaloge, ki se jim je nakopičila skozi leta, a drugi ves čas iščejo nove izkušnje in so zato pripravljeni skočiti tudi v igričarske izkušnje, ki niso samo bizarne, ampak že preprosto nore.

Morda je ravno zaradi tega v zadnjih dneh zaslovela igra s preprostim imenom Banana. Gre za brezplačen naslov, težak zgolj nekaj megabajtov, ki za igranje zahteva samo vaš čas in priklopljeno miško. Gre za “clicker” naslov, ki jih je na Steamu več kot preveč in vaša naloga je preprosto klikati na sliko banane, dokler vam ne odrevenijo prsti in se začnete spraševati, če morda ne bi bilo nemara bolj izkoristiti svoj prosti čas.

A Banana se od konkurenčnih naslovov vseeno razlikuje po eni pomembni podrobnosti. Klikanje na banano vam da namreč možnost, da v vaš Steamov inventorij pade sličica banane, te pa so različnih barv in se razlikujejo tudi po redkosti. In tu je čar tega naslova in razlog za njegovo enormno popularnost, saj lahko te sličice nato naprej prodajate znotraj Steamove trgovine in si nato v zameno za pravi denar polnite svoj Steamov račun.

Preprodajanje takšnih sličic na Steamu ni nič novega, saj je to eden od vodilnih razlogov za popularnosti igre Counter-Strike. Razlika tule je dejstvo, da se do teh sličic tule lahko dokoplje vsak, ki se mu da ure klikati na jpg banane, medtem ko moraš za Counter-Strike dejansko znati igrati večigralsko prvoosebno streljačino.

banana

Virtualne banane na menjalnici sicer ne dosegajo nekih nepredstavljivih cen, saj se večina njih prodaja po 3 ali 4 cente, vendar obstajajo tudi redkejše variante, ki nosijo malce večje cene. Tu je denimo animirana Hacked Banana, ki se trži po ceni 1,45 €, Shiny Banana pa se prodaja po ceni dobrih 200 €. Rekorder je trenutno Crypticnana, ki je očitno najbolj redka od vseh banan – ponudbe za njo se začnejo pri 1k evrov.

Razvijalci Pony, Sky in AestheticSpartan so tako uspešno spočeli trg NFT-jev na Steamu in za to niso potrebovali neke marketinške kampanje, ki bi bila vredna milijone evrov. In Banana je na Steamu vsekakor postala instantna uspešnica: igra je izšla sredi aprila in si je do sedaj nabrala že več kot 17k recenzij, trenutno pa je na Steamu druga najbolj igrana igra: med tipkanjem tega članka se v njej zabava dobrih 790k igralcev, kar je postavi na 2. mesto in sicer tik za igro Counter-Strike 2.

Starfield na Steamu dobiva negativne ocene – Bethesda napovedala vsakoletne dodatke

0

Razvijalec Bethesda nam je po dolgih letih čakanja lani končno dostavil novo igro, ki se je hkrati odvijala v povsem sveže zamišljeni licenci. Žal pa Starfield igralcev in kritikov ni tako očaral kot je Bethesda predvidevala in čeprav celokupno nihče igre ni označil za polom, si je marsikje zadeva prislužila zgolj povprečne ocene, zato so se tudi hitro pojavile ideje, da bi moral razvijalec franšizo enostavno pustiti pri miru in se raje povsem osredotočiti na razvoj novega dela serije Elder Scrolls ali Fallout.

A Bethesda se ne namerava predati tako hitro. Še letos jeseni izide prva večja razširitev Shattered Space, v devetih mesecih od izida pa je igra prejela tudi nekaj večjih posodobitev – zadnja od teh je predstavila tudi namenska modderska orodje, ki je v preteklosti bilo ključno za dolgoživost njihovih iger tipa Skyrim in Fallout 4.

Kljub večji posodobitvi in predstavitvi modderskih orodij pa so na igro začele deževati negativne ocene na Steamu. Problem je namreč v temu, da je Bethesda poleg modderskega orodja predstavila tudi trgovino Creations v kateri nekateri modi niso brezplačni. Najbolj kontroverzen med njimi je mod Vulture Quest, ki predstavi nove kratke misije v katerih lovimo tarče, igralci pa poročajo, da se ga da v celoti odigrati v nekje pol ure, Bethesda pa zanj zahteva 7 €.

Zaradi te finančne strategije igra na Steamu trenutno nosi oceno “Mostly Negative”, medtem ko je splošna ocena izmed več kot 100k recenzij pristala na stopnji “Mixed”. To oceno zna dvigniti prihajajoča razširitev Shattered Space, ki za to igro ne bo edina.

Šef Bethesde, Todd Howard, si je nedavno vzel čas za intervju z YouTuberjem MrMattyPlays in v njem je potrdil, da bo Starfield tudi po tem dodatku še naprej dobival manjše in večje posodobitve, za 2025 pa je že načrtovan nov dodatek. Todd upa, da bodo na ta način lahko Starfield podpirali še leta in obenem je namignil, da bi znali takšni večji štorijalni DLC-ji v igro prispeti vsaj enkrat na leto.

Bethesda tako za svojo znanstvenofantastično vesoljsko opero še ne namerava vreči puške v koruzo, a nekako imamo občutek, da bo prihodnost igre odvisna od prvega dodatka in koliko igralcev bo ta pripeljal nazaj v igro. Shattered Space ima lep potencial – Todd je v intervjuju povedal, da bo po velikosti nekje enak dodatku Far Harbour za Fallout 4, ki velja za eno najboljših razširitev v zgodovini tega razvijalca.

Nova serija o gladiatorjih Those About to Die dobila prvi napovednik

0

Če sem česa vedno znova vesel so to epski filmi, ki se štorijalno napajajo iz srednjeveške, grške ali rimske zgodovine. V moji mladosti je bilo teh filmov cel kup, dandanes pa jih vidimo bolj poredko, še manj pa jih pride na televizijo in pretočne servise v obliki televizijskih serij. Razlog za te stvari je preprost: snemanje in produkcija dobro spočetih poustvaritev zgodovine ni poceni in končna gledanost navadno ne poplača vsega vloženega truda in denarja.

Zato je treba vsak takšen izdelek pozdraviti – še posebej takšnega, ki že v napovedniku kaže veliko potenciala. Serija Those About to Die se zagotovo uvršča v zvrst izdelkov, ki jim je treba ponuditi možnost in včeraj smo za njo dobili daljši predstavitveni video, ki nam pokaže kruto realnost rimskega cesarstva.

V glavni vlogi bo nastopil prekaljeni igralec Anthony Hopkins, ki jih danes šteje že 86, a se še kar noče upokojiti od snemanja. Tokrat bo prevzel vlogo cesarja Vespasian, ki je Rimu vladal 10 let in to nekje med njegovim največjim razcvetom. Vespasian se zaveda, da se približuje je njegov čas, ko bo moral prečkati na drugo stran, a pred tem se želi prepričati, da bo Rim zaščiten in da bo še naprej šel po evolucijski lestvici navzgor.

Vespasian je bil velik zaljubljenec v gladiatorske igre, zato bodo te kradle večino časa na zaslonu. Napovednik izpostavi tudi igralca Iwana Rheona, ki se ga zagotovo spomnite po njegovi vlogi Ramsaya Boltona iz serije Igra prestolov. Iwan ima preprosto tak obraz, da mora igrati nekega zlobneža – tokrat bo nastopil v vlogi Tenaxa, ki vlada kriminalni združbi antičnega Rima in si denar služi na stavnicah gladiatorskih iger in dirk z vozovi.

Serija Those About to Die bo spočeta po istoimenski knjigi izpod rok pisatelja Daniela P. Mannixa, v televizijski format pa jo bo prenesel Robert Rodat, ki je pred tem spisal scenarij filma Reševanje vojaka Ryana. Za režijo bo poskrbel Roland Emmerich, ki je znan po epskih filmih tipa Dan po jutrišnjem, serijo pa bomo gledali preko pretočnega servisa Peacock, ki v Sloveniji ni dostopen a namesto njega pri nas deluje SkyShowTime.

Premiera se bo zgodila 18. julija, takrat pa si bo moč ogledati vseh 10 epizod 1. sezone.

Modder že predelal “motorni ščit” iz igre Doom: The Dark Age v originalni Doom

0

Ko je razvijalec id Software nekaj dni nazaj prvič predstavil novo igro Doom: The Dark Age je največ pozornosti zagotovo pobral motorni ščit, ki mu je skupnost nadela ime Shield Saw, kar za novo orožje ni majhen podvig, glede na to, da Doom Guy v tem napovedniku skoči tudi na hrbet robotskega zmaja in preko njega na koncu ogromnemu demonu skozi usta pošlje smrdljiv ognjeni zadah.

Modderju Craneoju je bil Shield Saw tako všeč, da se je brž domislil ideje glede predelave tega orožja v originalni Doom. In temu izjemno talentiranemu človeku je ta podvig uspel zgolj v nekih urah: samo dan po premieri napovednika je bila že nared modifikacija, kjer lahko v originalni igri naokoli mečemo ščit ter z njim ubogim demonom delamo še več preglavic kot do sedaj.

Shield Saw v tem modu deluje praktično na enak način kot smo videli v napovedniku: lahko ga držimo in z njim blokiramo izstrelke, nakar njegova rezila ob robu uporabimo za raztelešanje nasprotnika. Modder je šel celo tako daleč, da lahko stvar celo vržemo, nakar se ščit v loku vrne proti nam, ob tem metanju pa je treba biti pozoren, saj nam lahko ščit uide izza mej mape.

Mod sicer ni popoln, saj zaenkrat blokira čisto vso škodo, ne glede iz katere smeri prihaja, tako da smo opremljeni z njim praktično nesmrtni. Samo orožje je v bistvu predelana verzija motorne žage, ki je bila del orožarne originalnega Dooma, tako da so določene hecnosti glede uporabe pričakovane, a vseeno je ta modderski podvig za tako kratko časovno okno izjemno impresiven.

Craneo se ni ustavil samo pri ščitu, saj je v originalni Doom prenesel tudi drugo orožje, ki smo ga videli v napovedniku: drobilec lobanj, ki se trenutno neuradno imenuje Skul-Gun. Craneo pravi, da je ta mod še nedokončan, saj v bistvu niti ne vemo, kako točno deluje v praksi, zato bo dodatno razvit, ko bo id Software malce bolje nakazal njegove zmožnosti.

Modder je oba projekta ponudil v prosti prenos: Shield Saw lahko prevzamete tule, Skul-Gun pa vas čaka na naslednji povezavi.

Razvijalec japonskega RPG-ja ni zmožen v igro vdelati romanc, saj njegova ekipa nima izkušenj z ljubeznijo

0

Spletna stran GamesRadar poroča o zanimivem dogajanju okoli igre Troubleshooter: Abandoned Children, ki sama spada v žanr japonskih RPG-jev oziroma jRPG, čeprav jo korejski studio DandyLion označuje za sRPG oziroma Simulation Role Playing Game.

Troubleshooter je dokaj popularen naslov, ki ga igramo iz poteznega načina in vsebuje vrsto oseb, ki jih srečamo tekom igranja in jih nato naberemo v svoje vrste. Igra je na Steamu na voljo že vse od leta 2020 in si ji med svojim obstojem nabrala več kot 8.100 ocen iz strani uporabnikov, ki so igri navrgle splošno oceno “Very Positive”.

Troubleshooter

Igralci so tako z zadevo več kot zadovoljni, a brez pritožb igra ne obstaja. Ena od večjih kritik se tiče stranskih spremljevalcev s katerimi ni možno spočeti romanc. To je v japonskih RPG-jih skoraj sestavni del igranja in bolj ko je ta poglobljen, bolj je popularna igra. Nad tem manjkajočim delom izkušnje se je pritožila tudi ena od recenzij na začetku maja, na njo pa je odgovoril sam razvijalec in to z dokaj žalostnim odgovorom.

DandyLion namreč pravi, da je sistem zmenkarij in romanc ena od največjih prošenj skupnosti, a je žal ta igra ne bo dobila iz preprostega razloga, da člani razvojne ekipe nimajo izkušenj z ljubeznijo iz resničnega življenja. Tako bodo igralci ostali brez svojega “waifuja”, saj očitno razvijalec ne bi znal pričarati realističnega sistema ljubezenskih pogovorov, kar je na Steamu hitro postal predmet norčevanj. DandyLion je za to recenzijo izključil možnost komentiranja, a uporabniki še vedno lahko recenzijo označuje z emotikoni in skoraj 100 njih je opis označilo za “smešnega”.

tiny snow

To ni edini takšen primer manjše igre, kjer je razvijalec javno priznal, da je njegova neizkušenost v svetu ljubezni prikrajšala tudi njegovo igro. Leta 2019 se je pri recenziji igre Tiny Snow na Steamu ravno tako oglasil igrin razvijalec in na kritiko, da so romance v Tiny Snow nerealistične, odgovoril, da je to res in to zaradi tega, ker sam ni nikoli izkusil ljubezni, a je kljub temu dober v pisanju zgodb, kjer je lik zavrnjen iz strani partnerja.

Kakor sta morda obe izjavi žalostni, sta preko pisanja novic raznih spletnih strani vsaj pridobili nekaj nove pozornosti igralcev. In to si zaslužita, saj gre za dokaj zanimivi igralni izkušnji. Troubleshooter nam denimo predstavi svet Valhalle, kjer so tri nacije prepovedale vojsko, saj so tako želele ohraniti mir, a seveda to se ni izšlo po načrtih, zato so po desetih letih določeni sekti civilistov, imenovanim Troubleshooters, podelili dovoljenje aretacijo raznih kriminalcev. Preden te spravite v zapahe pa bo treba narediti nekaj detektivskega raziskovanja in poteznega pretepanja, kar je za ceno dobrih 20 € dober igralni izkupiček.