Čeprav je World of Warcraft zadnja leta začel pešati in počasi izgubljati naročnike, njegova vizionarska napoved še sedmih dodatkov počasi dobiva realna tla.
Destiny trial/demo na voljo
Bungie, razvijalec pred nedavnim izdane igre Destiny, je sporočil, da je izdal demo verzijo, ki bo na voljo vsem konzolnim platformam. Na Xboxu One ter PlayStationu 4 se imenuje Trial, na Xboxu 360 ter PlayStation3 pa je zadeva označena kot Demo.
Goat Simulator bo postal MMO
Ja, Goat Simulator gre v večigralske vode. Zakaj? Ker potrebujemo več koz! In ovc!
Dragon Age: Inqusition; primerjava med low ter ultra nastavitvami
Ja, tretji del sage Dragon Aga je izšel in igra dobiva močno dobre kritike pri skoraj vseh opisovalcih, ki so svoje mastne šape položili na igro.
Far Cry 4 alternativni konec omogoči končanje igre pod 15-timi minutami
Ubisoft izdaja igre kot po tekočem traku in medtem, ko sta oba dela Assassins Creeda že zunaj, se 18-tega približuje izid Far Cry 4, nadaljevanje zelo popularne franšize Far Cry.
GTA V za Xbox One , PlayStation 4 in PC: muzika ter nove slike
To, da GTA V izide za novodobne konzole v torek, 18-tega novembra, vemo vsi. Nekateri igralci pa so že dobili svoje izvode iger in s tem je na površje priplavalo ogromno novih informacij.
Obiskali smo Infogamer sejem v Zagrebu
Četrtek. Jutro. Dolgčas. S sodelavcem sva ob jutranji kavici razmišljala kaj bi počela čez dan, medtem ko so najine sorodne duše pridno garale v službi. In zgodilo se je, kar bi tudi pričakoval od dveh geekov: poiskala sva najbližje prizorišče, kjer se dogajajo gamerske stvari!
Call Of Duty: Advanced Warfare – recenzija
Večina dolgoletnih igralcev dobro poznane franšize Call Of Duty, jo že nekaj časa ocenjuje za površno narejeno, ponavljajoče se delo. A je Advanced Warfare kaj drugačen? Poglejte video:
Baterija v vašem prenosnem računalniku
Sedaj, ko se vedno bolj uporablja prenosne tehnologije, od pametnih telefonov, tabličnih računalnikov, prenosnikov in podobnih zadevščin, se velikokrat seveda vprašamo po avtonomiji baterije. Vendarle brez nje naprava seveda ne omogoča svoje osnovne funkcionalnosti – prenašanja.
FIFA 15 – poskus podrtja svetovnega rekorda v najdaljšem igralskem maratonu
Guinnessova knjiga rekordov obstaja vse od leta 1955 in v vsem tem času se je nabralo miljone ljudi, ki so poskušalui pustiti svoj unikaten pečat v zgodovini med njenimi platnicami. Sedaj pa bo Chris Cook, upravljalec skupnosti pri GamePointsNow in GameKeysNow, poskušal podreti rekord najdaljše igralne seanse v igri FIFA 15.
Skywind – mod, ki bo prenesel Morrowind v Skyrimov motorček
Skywind, nekomercialna, oboževalska modfikacija za PC verzijo The Elder Scrolls V: Skyrim, je dobila novo vsebovno posodobitev, verzije 0.9.5.
GTA: San Andreas prihaja na Xbox 360
Ta naslov na prvi zadeg očesa izgleda kot da paše kakih 10 let nazaj in ne v sodobni čas. Vendar je vsekako resničen, saj je Rockstar potrdil nedavne govorice o prenosu te legandarne igre na Xbox 360.
Predstavitev Zowie FK1 in G-TF Speed
Predstavljamo vam odlično miško Zowie FK1 in podlogo Zowie G-TF speed edition. Nas so pri Zowiju impresionirali več pa v videu.
Alien: Isolation – v vesolju te nihče ne sliši kričati
Alien franšiza je začela uspešno, kasneje pa potonila v večje in večje brezno dreka iz katerega navidez sploh ni bilo izhoda. Prva dva filma veljata za odlična predstavnika sci-fi horror žanra, vendar pa sta trojka in štirica precej razočarali, da Prometheusa ne omenjamo. Ko je dve leti nazaj izšla prvoosebna streljanka Aliens: Colonial Marines in pogorela na skoraj vsakem koraku, je bilo videti, da je z Alien franšizo konec.
Kdo bi si mislil, da bo grozljivščino odrešil razvijalec iger, ki je doslej uspel na področju razvijanja poteznih strategij. Gre za Creative Assembly, razvijalca priznane serije Total War in Alien Isolation je dokaz njihovega neizmernega talenta.
Razvojna ekipa: Creative Assembly
Založnik: SEGA
Platforme: PC, PS4, XB1, NS
Link: LINK
Datum izida: 6.10.2014
Cena: 36.99 €
Žanr: Grozljivka
Alien Isolation je prvoosebna grozljivščina, kjer nastopimo v škornjih inženirke z imenom Amanda Ripley. Ne tista Ripley, ki nam je znana iz Alien filmov, ampak njena hčerka, ki se poda na vesoljsko postajo Sevastpool, kjer naj bi se nahajala »črna škatlica« iz ladje Nostromo (vesoljsko plovilo, ki ga Ellen Ripley razstreli v prvem delu). Seveda, ko prispe na krov postaje, ugotovi, da je na krovu poleg nje tudi krvoločna pošast, ki je skorajda perfekten lovec…

Treba je reči, da je prvi stik z igro fenomenalen. Ljubezen razvijalcev do igre, kaplja izza vsakega vogala ogromne postaje Sevastpool. Okolica je zmodelirana po zgledu starega sci-fy-ja. To pomeni veliko ogromnih CRT monitorjev, hodnikov z neonskimi lučmi ter drugih takih bonbončkov. Še shranjevanje igre poteka na telefonskih govorilnicah, ki so precej radodarno razporejene po stopnjah. Vse skupaj je dobrodošla sprememba od tipičnih novodobnih scy-fy-jev, kjer je vse polno hologramov ter na dotik občutljivih zaslonov. Vendar se zadeva ne konča samo pri oblikovalskih dobrotah ampak predvsem navduši ljubezen do detajlov. Ker se igra dogaja 15 let po dogodkih iz prvega filma, so razvijalci morali biti pozorni na smiselnost štorije in lahko rečem, da so poskrbeli za zgodbo, ki se poveže z predhodnikom povsem brezšivno, obenem pa so poskrbeli za dobršno dozo novitet. Primer tega je »motion tracker« oz skener gibanja. Kot pomnite iz filmov, je to naprava, ki jo držimo v roki in pokaže na zaslonu premikajoče objekte kot pike. V Alien filmu je bil ta skener bolj osnoven, v nadaljevanju pa je bil že bolj izpopolnjen. Ker se igra dogaja med obema deloma so razvijalci vključili skener, ki je ravno paše med to obdobje. Še ena podrobnost; ko skeniramo območje, je skener razločen, okolica pa zamegljena.
Z pritiskom gumba pa lahko zameglimo skener in se osredotočimo na okolico, kjer vedno preži stvor.

Oh ta, stvor. Na Aliena naletimo nekje v prvi tretjini igre in je razlog za stalno višanje krvnega pritiska in je glavna točka igre.
Ker je tole grozljivščina, nimamo na razpolago brezbrojnega arzenala orožij ampak nam je na voljo bolj ozka orožarna. Streliva konstantno primanjkuje, tako, da je naše najboljše orožje skrivanje. Aliena nadzoruje naključna umetna inteligenca (random A.I.), kar pomeni da je njegovo obnašanje neskriptirano. Plazi se po stropnih jaških ter po okoliških sobah in na nas je, da se mu poskušamo čimbolj izogniti. Amanda se lahko skriva v omaricah (tu imamo opcijo, da se nagnemo bolj nazaj od vratc ali pa da zadržimo dih), pod mizami ali pa v jaških, ima pa na voljo tudi hitri tek, ki pa ga ni priporočljivo uporabiti. Namreč Alien nam je konstantno za petami in takoj, ko povzročimo kakšen zvok, se spusti iz stropa ter nas napade. Takrat je naša edina obramba metalec plamenov, ki stvor odžene za nekaj časa. Vendar tudi to orožje ni Bog in Batina, saj se ga Alien sčasoma privadi in se ga ne ustraši več. Ampak zvok koristi tudi nam, saj Alien (ter tudi drugi sovražniki, kot so ljudje in androidi) povzroča hrup in ga s pomočjo le-tega lažje lociramo. Zvočna podlaga je res vrhunska; konstantno slišimo prasketanje v zračnih jaških, renčanje Aliena, cviljenje naših superg ko se vlačimo skozi jaške, prestrašeno dihanje… Lastniki Xboxov ter PlayStationa imajo celo opcijo mikrofona, tako da če povzročijo hrup med igranjem (govorjenje, kriki prestrašenosti), vas bo Stvor slišal in posledice so jasne.

Igranjete igre je zaradi vseh teh razlog počasno in premišljeno. Ta grozljivščina vsekakor ni za vse, še posebej za ljubitelje bolj akcijskih iger. Dolžina je precejšnja, tam od deset ur dalje, tako da se proti koncu začne zadeva že malce vleči. Res je, da igra konstantno skrbi za razgibanost, tako da početje nikoli ne postane duhamorno, le proti koncu začne igra malce umetno podaljševati čas igranja (plaziš se po tihem do vrat, jih aktiviraš, crkne generator, se plaziš spet nazaj po isti poti do resetiranja ročice, potem še enkrat po isti poti nazaj, medtem ko ti je Alien ves čas za petami). Ker je Sevastpool stara postaja smo navajeni, da se stvari konstantno kvarijo, vendar nam igra na ta račun prevečkrat izmakne cilj. Ko se nam že v peto pred izhodom vdrejo tla pod nogami ali pa eksplozija povzroči iskanje alternativne poti do cilja, se nam že vse skupaj malce priskuti, še posebej proti koncu, ko bi zadevo že počasi radi zaključili. Še glede konca: precej medel je in jasno namiguje na nadaljevanje. Saj ne pričakujem, da mi je na koncu vse razloženo in lepo je, da so nekatere stvari prepuščene, da si igralec razloži sam ampak več kot 3 sekund sekvence bi si pa ja lahko prislužili!
Grafično igra impresionira, vendar ne toliko zaradi svoje lepote ampak predvsem astetike. Eden od grafičnih bombončkov je zamegljevanje (»depth of field«) ki je v tej igri odlično uporabljeno in dejansko vpliva na potek igranja (prej omenjeno igranje s skenerjem).

Navdušuje tudi sestava stopenj. Med premikanjem po postaji kmalu pridemo do ugotovitve da so nekatera vrata zaprta in jih je treba odpreti z različnimi varilci, ki jih pridobimo tokom igranja. Vendar teh varilcev ne pridobimo takoj, tako da nas igra velikokrat vrača na prejšnje stopnje, kjer z navdušenjem ugotovimo, da lahko prejšnja zaprta vrata sedaj končno lahko odpremo. To pripomore k občutku, da nam stopnje vsaj malo ostanejo v spominu in se tako počutimo z okolišem bolje seznanjeni. Seveda pa smo za raziskovanje tudi poplačani, saj mnogokrat zaprta vrata skrivajo strelivo ali pa sestavne dele za kakšen pripomoček, ki ga lahko skujemo. V priročnem meniju lahko ustvarimo različne stvari kot so paketek prve pomoči, molotovke, dimne bombice ter celo čisto prave bombe. Čeprav se teh zadev nisem baš neki blazno posluževal, služijo kot lepa popestritev med raziskovanjem soban in hodnikov.
Končna ocena igre ni težka. Igra je fenomenalna in je končno ena grozljivka, vredna svojega imena. Alien franšizo ter njeno zgodovino izkoristi fantastično in brez zadržkov lahko rečem, da postavlja nove mejnike v žanru grozljivščin, saj niti ob preigravanju Outlasta ali pa Amnesie nisem čutil take nervoze ob igranju, podprte z dobro dozo strahu.
Sluašlke na glavo, ugasnite luč in se potopite v (končno) dobro izkoriščenega izdelka v Alien svetu!
Borderlands: The Pre-Sequel – razočaranje?
Franšiza Borderlands iz studia Gearbox Software se je javnosti prvič pokazala leta 2007, v septembrski izdaji revije Game Informer. Izdana je bila dve leti kasneje, oktobra, davnega leta 2009. Gre za akcijski RPG (igranje vlog) v kombinaciji s prvoosebno streljačino.
Slovenski HearthStone igralec Mlasic zmagal 1000$
V četrtek je HearthStone igralec Mlasic iz ekipe Dactylion eSports odpotoval v Stockholm (Švedska). Vse stroške potovanja, nastanitev v hotelu, hrano in pijačo je pokrila organizacija turnirja Viagame House Cup. Pred odhodom je Mlasic prejel darilo podjetja Ozone Gaming gear, ki mu je priskrbel mehanično tipkovnico Ozone Strike PRO, miško Ozone NEON, podlogo Ground Level in slušalke Ozone RAGE 7HX (vso opremo najdete tukaj).
Final Fantasy XIII na PC-ju
Pred kratkim je izšla predelave te slavne japonske RPG igre in sicer za PC na Steam plaformi. Vendar kot velikokrat poprej, tudi ta predelava ni popolna.
Zastonj Dragon Age: Origins!
Če ste živeli zadnjih par let pod kamnom in še niste preizkusili odlične RPG igre Dragon Age: Origins, potem ima sedaj šanso dobiti igro povsem zastonj!
Shadow of Revan, nova razširitev za igro Star Wars: The Old Republic
Bioware je napovedal novo razširitev za igro Star Wars: The Old Republic, imenovano Shadow of Revan.
Myst bo postala TV serija
Klasična klikotava pustolovščina Myst se vrača. Ampak na malce nenavaden način, saj bo ta stara avantura postala TV serija, le-to pa bo spremljala tudi nova igra v Myst svetu.