🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 44

Elden Ring prejel posodobitev, ki končno popravi dolgoletno pritožbo igralcev

Dodatek Shadow of the Erdtree je znova dvignil priljubljenost dve leti stare igre Elden Ring in njena težavnost nekatere igralce še vedno spravlja na rob obupa. Razvijalec FromSoftware ob tem seveda pozorno spremlja statistike igranja in kje vse bi se dalo izboljšati ne samo izkušnjo preigravanja dodatka, ampak tudi originalno kampanjo, saj se je pred dodatkom marsikakšen igralec znova spustil v obisk originalne mape.

Včeraj je tako na površje priplaval nova posodobitev 1.13 in tako kot vedno so se igralci hitro spravili v brskanje skozi seznam sprememb, ki znajo pomembno vplivati na potek igranja. In med vsemi temi naštetimi popravki je največ pozornosti potegnila ena igralna sprememba, ki igralce nadleguje vse odkar so igro prvič zagnali februarja 2022.

Sprememba se tiče konja Torrenta, ki ga lahko vedno prikličemo med raziskovanjem sveta, zelo prav pa nam pride tudi sredi bojevanja, saj so nekateri šefi tako ogromni in tako hitro prečkajo velike razdalje, da jih peš preprosto ne moremo doseči. To je bil problem predvsem pri zadnjem šefu, kjer originalno konja nismo mogli priklicati, čeprav je bila arena tako velika, da bi ga zlahka uporabili za takšno bitko. K sreči je to spoznal tudi FromSoftware in preko nedavnega popravka omogočil priklic zvestega štirinožnega spremljevalca.

A bojevanje na konjskem hrbtu ima tudi svoje pomanjkljivosti, saj nam Torrenta lahko sredi bitke ubijejo, nakar pademo na tla in se včasih težko poberemo nazaj na noge. Našega konja lahko sicer hitro oživimo preko pitja zdravilnega napitka, a igra nas vedno pred tem vpraša, če želimo za oživitev Torrenta žrtvovati zdravilni napitek, nakar moramo to izbiro še dodatno potrditi preko menija, kjer sta nam na voljo možnosti “OK” in “Cancel”, privzeto pa je gumb počival na opciji “Cancel”.

“Will no longer stagger as easily.”
byu/AdministrativeAd4171 inEldenring

Posodobitev je to spremenila in gumb zdaj privzeto počiva na možnosti “OK”, kar se morda zdi kot nepomembna sprememba, a med samim igranjem lahko pomeni razliko med življenjem in smrtjo. Ko nam enkrat Torrenta ubijejo navadno pomeni, da smo ravno sredi napetega šefovskega obračuna in takrat šteje lahko dobesedno vsaka stotinke sekunde, medtem pa moramo navigirati med sovražnimi zamahi, premikanjem našega lika in hkrati skakati po meniju, kar je lahko za koga preprosto preveč. Zdaj lahko preprosto kliknemo dvakrat isti gumb in že smo nazaj na konju, čeprav bi osebno preferiral opcijo, kjer me igra sploh ne sprašuje, če želim zopet priklicati svoje žrebe.

Posodobitev 1.13 prinese še nekatere druge spremembe. Nekateri šefi so dobili nova uravnoteženja, določene čarovnije so postale močnejše, mišice pa so pridobili tudi naši priklicani Spirit Ashi – tu je izostal le Mimic Tear, ki je očitno že zdaj dovolj močan.

Posodobitev je zdaj že na voljo, poln seznam sprememb pa si lahko preberete na sledeči povezavi.

Mafia: Definitive Edition avgusta prihaja na Game Pass

0

Človek si v svoji igričarski karieri nabere nekaj neprecenljivih spominov in te mu lahko pričarajo samo zanj posebni naslovi. Zame osebno je bila takšna igra originalna Mafia iz leta 2002, ki jo še vedno držim za eno od najbolj atmosferičnih iger vseh časov, hkrati pa sem dobrih 20 let nazaj ugotovil, da znajo igre pričarati prav dobro zgodbo, ki se lahko enakovredno kosa z najbolj zapomljivimi Hollywoodskimi izdelki.

Originalna Mafia mi tako veliko pomeni, zato sem tudi navdušeno zagrizel v predelavo Definitive Edition, ki je med nas prispela leta 2020 in je poskušala v celoti preslikati originalno izkušnjo in ji dodati izboljšano podobo. To ji je v večji meri uspelo, razvijalec Hangar 13 pa se je preko tega projekta tudi odkupil za nekoliko bledo igro Mafia 3, ki je v celoti nastala izpod njihovega ustvarjalnega uma.

Mafia: Definitive Edition 13. avgusta prihaja na servis Game Pass, ki je nedavno dvignil ceno in poskuša to podražitev nekoliko opravičiti preko dodajanja bolj prepoznavnih naslovov. To je za lastnika servisa Microsofta ključnega pomena, saj se konzole Xbox One in Series X ter S še vedno slabo prodajajo – sveže poročilo glede prodaje v zadnji četrtini so zabeležile nov, kar -42 % upad prodaje.

Dodatek te predelave bo tako lep zalogaj za vse tiste, ki si lastite naročnino na Game Pass in si tega naslova do sedaj še niste privoščili. Igranja je vreden tudi drugi del, ki je ravno tako v 2020 dobil manjšo predelavo, medtem ko Mafia 3 iz 2016 ni narejena iz podobnega testa. Hangar 13 je sicer ustvaril zanimiv svet, a mu je pri delu zmanjkalo časa, zato je igralne segmente zapolnil z dolgočasnimi opravki, ki stvar naredijo naporno za preigravanje.

Franšiza Mafia sicer ni mrtva, saj je razvijalec Hangar 13 leta 2022 uradno naznanil delo na novem delu, a zaenkrat o njemu ne vemo praktično ničesar uradnega.

Ogromen mod Fallout: London zdaj na voljo, a ima velike probleme z optimizacijo

0

Ekipa amaterskih razvijalcev Team Folon je pred kratkim izdala največji mod za igro Fallout 4 in s tem napovedala novo ero takšnih večjih Fallout projektov, ki smo jih pred tem dobivali za bolj ostareli New Vegas. Splavitev moda Fallout: London ni šla brez zapletov, saj je stvari zakompliciral razvijalec Bethesda, ki je za obletnico igre Fallout 4 za to izdal novo posodobitev, ki pa je hkrati okvarila vso narejeno združljivost z Londonom, zaradi česar je moral nato razvijalec sprejeti težko odločitev, da mod pošlje v roke igralcev, a bodo ti morali za igranje na Steamu igro Fallout 4 spraviti na prejšnjo verzijo posodobitve.

To je s sabo potegnilo cel kup problemov in čeprav je Team Folon spočel podrobna navodila in celo namensko orodje za odstranjevanje posodobitve na Steamu, stvar preprosto ni delovala tako kot bi morala.

Problemi pa niso nastali tudi pri inštalaciji, ki je sicer veliko lažja, če imate igro kupljeno na platformi GOG. Igralci so namreč poročali tudi o pogostem rušenju igre in drugih hroščih, tako da ima Team Folon še kar nekaj dela, preden bo zadeva optimizirana tako kot se od nje pričakuje. Težave z optimizacijo so tako velike, da so nekateri preprosto obupali nad igranjem – spletna stran PCGamer je celo spočela krajšo recenzijo in v njej priznava, da je Fallout: London vsekakor impresiven projekt, a je trenutno komajda delujoč, zato svetujejo, da pred igranjem počakate še nekaj tednov.

Da ima mod ogromno težav je uslišal tudi sam razvijalec, ki je preko X-a podelil novico, da trenutno pridno delajo na popravkih in da lahko kmalu za vse te težave pričakujemo večjo posodobitev. Hkrati bodo poskušali poenostaviti postopek namestitve na Steamu, ki uporabnikom povzroča ogromno preglavic – kot že rečeno je najbolj enostavno igro namestiti preko GOG-a.

Tam je trenutno Fallout 4: Game of the Year Edition najbolj prodajan produkt in levji delež te popularnosti gre zagotovo na račun tega moda. Pri prodaji pomaga tudi dejstvo, da je igra znižana za -60 % na vsega 15,99 €, ta popust pa se izteče že čez dva dni.

OpenAI naj bi letos utrpel za kar 5 milijard dolarjev izgube

0

Program ChatGPT je resda postal del našega vsakdanjega življenja, a ta njegova razširjenost hkrati s sabo prinaša visoko ceno, saj je orodje za navadnega uporabnika povsem brezplačno. Podjetje OpenAI sicer ponuja možnost opcijske naročnine, ki prinese dodatne dobrote, a samo to ni dovolj za poganjanje strežnikov in za vse drugo, kar za svoj razvoj zahteva umetna inteligenca.

Največji podpornik podjetja OpenAI je Microsoft, ki v njihovih produktih vidijo vizijo prihodnosti, zato so začeli v njo investirati res velike denarce. Microsoft je v začetku leta 2023 v OpenAI vložil kar 10 milijard dolarjev, s tem pa naj bi si pridobil 49 % delež podjetja ter si prisvojil 75 % njihovega ustvarjenega dobička. OpenAI je v zameno za to dobil cenejši dostop do Microsoftove strežniške infrastrukture Azure. Podjetje OpenAI je v začetku junija najavilo tudi partnerstvo z Applom, tako da bo njihova umetna inteligenca zaživela tudi znotraj operacijskih sistemov iOS, MacOS in iPadOS, kar jim je zagotovo prav tako naneslo zvrhan kupček zelenih dolarjev.

A vse to naj ne bi bilo dovolj, da bi OpenAI dejansko začel delati profit. Spletna stran The Information namreč poroča, da se bo zgodilo ravno nasprotno in da naj bi OpenAI kljub vsem tem finančnim injekcijam utrpel za kar 5 milijard dolarjev izgube.

Kam je torej izginila ta nepredstavljiva vsota denarja? No, The Information seveda nima uradnih podatkov, a ima konkretne informacije, da je šlo veliko od vloženega denarja v smer izpopolnjevanja njihovega jezikovnega modela oziroma na račun treniranja LLM-a. Umetna inteligenca se vedno uči, a za svoje treniranje potrebuje tudi ogromno bazo podatkov, za vse te stvari pa je OpenAI zapravil okoli 7 milijard dolarjev. Umetna pamet prav tako zaenkrat ne more stati samo na svojih nogah, zato potrebuje človeško podporo, za zaposlovanje novih delavcev pa je podjetje zapravilo dodatnih 1,5 milijarde dolarjev. K temu prištejte še vsakdanje operativne zneske: ChatGPT naj bi vsak dan za svoje delovanje pokuril 700.000 dolarjev in vzpon konkurenčnih podjetij, ki ponujajo svoje rešitve in hitro pridemo do finančne izgube, ki vsak dan dela velik minus in na takšen način skozi leta preprosto ne more operirati.

Nekateri analitiki so lani podjetju OpenAI celo začeli napovedovati bankrot in to tezo je podprla tudi spletna stran The Information. To se verjetno sicer ne bo zgodilo, saj ima OpenAI preveč podpornikov, ki so mu voljni nakazati dodatne evre podpore, v najslabšem primeru pa bo Microsoft odkupil celotni delež, saj je zdaj vse svoje storitve, vključno z operacijskim sistemom Windows, pregloboko zakopal v nedrje umetne inteligence, da bi zdaj od nje odstopil.

Tule je prvi dražilnik za serijo Like a Dragon: Yakuza

0

Igralci dolgoletne igričarske franšize Yakuza, ki se je naknadno preimenovala v Like a Dragon, ste zagotovo že kdaj potožili, da so igrine vmesne sekvence malce preveč razvlečene in če bi si želeli gledati v dolgotrajne dialoge ter izvrstno animirane kadre, potem bi raje stvar gledali v formatu televizijske serije. Ta vaša skrita želja bo zdaj kmalu uresničena, saj je pretočni servis Prime Video nedavno izdal presenetljivo napoved serije Like a Dragon: Yakuza, zdaj pa smo za njo dobili tudi prvi dražilnik.

Tako kot v igrah bo tudi tule glavno vlogo nosil Kazuma Kiryu, ki ga bo odigral Ryoma Takeuchi, spremljali pa bomo zgodnja leta, odraščanje in odraslo življenje legendarnega japonskega mafijca, ki pa je kljub vsemu dobričina in mu njegova vest vedno narekuje, da se bori za pravico. Ta njegov nagon ga bo velikokrat pripeljal v zapletene situacije, ki jih bo moč rešiti samo preko vihtenja pesti in dražilnik nam v kadrih pokaže, da v seriji ne bo manjkalo hord sovražnih mafijcev s frajerskimi sončnimi očali, medtem ko bo vmes zapela tudi katana.

Bojevanje med različnimi Yakuza kastami bo očitno sledilo predlogi iger, kar pomeni, da se bodo praktično vsi pretepali, strelska orožja pa so povsem izpod časti za pravega mafijca, a ne dvomimo, da bo slej ali prej nekdo na plano potegnil tudi orožje. Kiryu je ob koncu napovednika sprehodi celo v areno, kjer ga čakajo navdušeni navijači, ki so na njegovo borbo položili cel kup denarja.

Like a Dragon: Yakuza prispe na Prime Video 31. oktobra letos, a takrat bodo na voljo samo prve tri epizode 1. sezone, nakar bomo 31. oktobra prejeli še preostale tri.

Remnant 2 septembra dobiva svoj tretji DLC

0

Remnant 2 smo v naši lanski recenziji označili za najboljšo soulslike streljačino in od takrat se naše mnenje ni bistveno spremenilo, čeprav bi striktno v tem specifičnem žanru pred njo postavili Lies of P. Razvijalec Gunfire Games je od prvotnega izida izdelal nekaj posodobitev ter igralce razveselil z dvema DLC-jema The Awakened King in The Forgotten Kingdom, zdaj pa se pripravlja tudi za lansiranje tretje razširitve The Dark Horizon.

Vsak od teh dodatkov se je odvil na prej obstoječih mapah, ki so nato dobile nekaj dodatnih sprememb. Tokrat se bomo spustili v raziskovanje N’Eruda, ki je malce bolj znanstveno-fantastično obarvan in nas malce spomni na nekaj, kar bi lahko izrodila franšiza Osmi potnik. Izmed vseh map mi ravno N’Erud ni bil preveč pri srcu, saj sem se moral sprehajati po utesnjenih hodnikih, kar navadno ne bi bil problem, če me ob tem ne napadali valovi nadležnih nasprotnikov, ki jim kar ni bilo konca.

Kaj točno nam bo početi na N’Erudu razvijalec ni izdal, saj je bila celotna napoved DLC-ja spočeta preko Steama, tam pa je samo zapisano, da se bo na tej mapi odvil nov zanimiv dogodek. Dobili nismo nobene slike, niti napovednika, kar je malce čudno, saj naj bi The Dark Horizon izšel že septembra.

Ta datum ni bil prvotno začrtan, saj je Gunfire Games planiral tretji DLC izdati že prej, a so se nato odločili, da njegov izid malce zamaknejo in igralcem dostavijo igranja vredno izkušnjo. Prejšnja DLC-ja v tem pogledu nista razočarala, saj sta za dokaj ugodno ceno dostavila kar nekaj ur dodatnega igranja, vsak od njiju pa je doprinesel tudi povsem svež igralni razred.

Remnant 2 Deluxe Edition je trenutno na Steamu znižan na 29,99 €, a v to ceno niso všteti že izdani DLC-ji, ki pa stanejo manj kot desetaka evrov.

Uvodna ceremonija olimpijskih iger izbrisana iz uradnega YouTube kanala

0

Letošnje olimpijske igre so zdaj v polnem teku, a nekateri še kar ne morejo pozabiti otvoritvene slovesnosti, ki so jo pred dnevi skupaj spravili Francozi. Ti so namreč poskušali v nekaj ur stlačiti cel kup takšnih in drugačnih točk, mnoge od njih pa so bile neposrečeno speljane, nerodno zamišljene in so pri nekaterih sprožile vihar jeze.

V bistvu je letošnja otvoritev 33. olimpijskih iger sprožila toliko odzivov, da jih je težko našteti v seznam enega samega članka. Najprej je bila tu prevelika razvlečenost samega dogajanja, saj bi lahko vse skupaj skrajšali in izpostavili samo nekaj večjih točk, a namesto tega so Francozi želeli pred kamere stlačiti odločno preveč točk, ki jim kar ni bilo konca. Osebno sem slovesno otvoritev spremljal med igranjem Steam Decka, a tudi meni ni ušla razvlečenost dogajanja: tisti konj, ki je tekal po reki je bil sicer dobro zamišljen, a se je vlekel že komično dolgo in niti ne predstavljam si, da bi moral tam v živo stati na dežju in čakati, da se določen segment vendarle enkrat že zaključi.

Daleč največ jeze je sicer sprožila poustvaritev slavne scene Zadnja večerja, kjer Jezus sedi za mizo s svojimi apostoli. Pariška predelava je na sredino mize postavila žensko močnejše postave, ki nosi zlato krono in je za povrh še DJ, okoli nje pa je bilo razporejenih 11 transvestitov in en otrok, ki naj bi predstavljali Jezusove apostole. Celo točko je zaključil čuden moder človek, ki se je pojavil na vrhu mize in je imel na sebi komajda kakšen košček oblačila, predstavljal pa naj bi grškega boga vina Dioniza.

Ta točka je seveda pri gledalcih spočela buren odziv, kar je bilo navsezadnje tudi pričakovano, saj je mnogo njih stvar označilo za norčevanje iz krščanske vere. V bistvu mi ni jasno, kdo je točko sploh odobril, saj bi bilo edino logično, da bi bila predstava pokazana, nakar bi olimpijski komite pogumno stal za svojo odločitvijo. A to se ni zgodilo, saj so organizatorji hitro izdali uradno opravičilo, saj njihov namen niti približno ni bil to, da bi se delali norca iz Jezusa in vseh njegovih vernikov.

A problemi so se pojavili tudi drugje. Organizatorji namreč niso računali na dež, zato so predstavnike držav spravili na ladje in te zapeljali po reki Seni. Rezultat je bilo nerodno mahanje z zastavicami, medtem ko so olimpijci bili zaviti v pelerine in dežnike, dež pa je povzročal težave tudi pri nastopu glasbenih točk, ki se jih v živo ni dobro slišalo. Pošteno se je zalomilo tudi pri predstavitvi tekmovalcev iz Južne Koreje, saj je napovedovalec njihovo ladjico označil za predstavnike Severne Koreje, kar je v današnji klimi nekje tako, kot da bi Ukrajino zamenjal za Rusijo. Tudi za to so se opravičili.

Jeza gledalcev na spletu je narasla do te mere, da je uradni YouTube kanal preprosto pobrisal celotno uvodno ceremonijo in nanjo očitno poskuša izbrisati spomin, saj se aktivno bori tudi proti drugim, ki bi si drznili posnetek naložiti na kakšen drug kanal.

Kar je v bistvu škoda, saj niso čisto vsi segmenti bili zanič. Nastop pevke Celine Dion je bil namreč izvrsten in je še toliko bolj pomemben na račun njene bolezni za katero ni zdravila. Zanimiv je bil tudi nastop metalske skupine Gojira, ki je postal nasploh prvi bend, ki je na olimpijskih igrah igral to zvrst glasbe.

Tudi igričarji smo dobili svoj trenutek, saj je slavnostni ogenj nosil en zamaskiranec, ki se je akrobatsko sprehodil po mostu, njegov nastop pa je bil navdihnjen iz strani iger Assassin’s Creed, kar je navsezadnje logično, saj je Ubisoft največji igričarski založnik. Verjetno zato tudi ni naključje, da je Assassin’s Creed Unity trenutno na Steamu znižan za -75 %.

Vought Rising je nova serija v svetu franšize The Boys

0

Ravno dva dni nazaj sem si ogledal zaključno epizodo 4. sezone serije The Boys, ki mi je bila sicer skozi svojo glavnino nekam povprečna, a se je odkupila preko zaključnih minut epiloga, zato sem vesel novice, da bom v tem vesolju superherojev prebil še kar nekaj časa. Osnovna serija bo sicer resda s 5. sezono za vedno zaključena, a avantur moralno spornih herojev še ne bo kmalu konec, saj je za nami že 1. sezona ločene serije Gen V, kmalu pa na spored prihaja še Vought Rising, ki je bil napovedan na Comic-Conu.

Žal ob napovedi nismo dobili kakšnega dražilnika, a veseli smo že informacije, da projekt obstaja in nas bo vrnil daleč v preteklost. Vought Rising se bo namreč odvijal nekje v letu 1950, takrat pa za ljudi ni skrbel Homelander, ampak njegov odtujeni oče Soldier Boy. Vlogo tega bo tudi tokrat prevzel Jensen Ackles, ki je to nalogo superiorno opravil že v osnovni seriji, kjer pa je bil nato spravljen v varen zaboj in tam je počival vse do zaključka 4. sezone – v tej je bilo po odjavni špici razkrito, da se njegova zgodba ni končala, nakar je bilo tudi uradno potrjeno, da bo Soldier Boy igral veliko vlogo znotraj zaključne 5. sezone.

Ni pa Soldier Boy edino znano ime, ki ga bomo videli v Vought Rising. Spremljali bomo namreč tudi zgodbo sporne junakinje Stormfront, ki smo jo ravno tako že spoznali v originalni seriji, kjer je bilo razkrito, da je bila ta včasih znana pod imenom Liberty in je imela kar nekaj prijateljskih vezi z nacisti. To zna biti za serijo Vought Rising malce občutljiva tema, zato bo zanimivo videti, kako se jo bodo lotili, a glede na to, da tudi to serijo vodi Eric Kripke se nam za kvaliteto verjetno ni treba preveč obremenjevati.

Kripke je kasneje v ločeni izjavi napovedal, da se bo nova serija vrtela okoli skrivnostnega umora, hkrati pa bomo videli, kako je podjetje Vought postalo tako vplivno na področju proizvodnje novih superherojev.

Žal datum izida ostaja neznanka, bomo pa naslednje leto vsaj dobili novo sezono serije Gen V, ki je sicer za nekaj časa ustavila produkcijo, saj se je v maju od nas nepričakovano poslovil igralec Chance Perdomo, ki je v seriji igral eno od glavnih vlog.

Franšiza Dexter kar noče umreti in dobiva še eno ločeno serijo

0

Nekatere televizijske serije se zaključijo ob perfektnem trenutke, druge pa zdavnaj presežejo svoj rok trajanja in nato še nalagajo ločene “spinoffe”, čeprav si teh ni nihče preveč želel. Dober primer tega je denimo serija Živi mrtveci, ki sem jo osebno dejansko pogledal do konca in čeprav mi je bila stvar všeč, lahko priznam, da bi lahko ven izrezali vsaj dve do tri sezone in ne bi izgubili ničesar bistvenega. A Živi mrtveci so nato spočeli še cel kup ločenih serij, ki imajo napovedane tudi nove sezone, razlog za vse to pa je preprost: založniška hiša AMC kakšne druge aktualne franšize nima, zato molzejo obstoječo in upajo, da bodo na račun prepoznavnega imena dobili vsaj nekaj gledalcev.

V podobni zagati se je znašel Showtime, ki kar noče pozabiti na nekdaj slavno serijo Dexter. To sem gledal tudi sam, a sem nekje zanimanje izgubil sredi njenega življenjskega veka med leti 2006 in 2013, a se s tem ne obremenjujem, saj glede na vtise gledalcev kasnejše sezone postanejo obupne. Tri leta nazaj je bil Dexter ponovno oživljen, saj so v sodelovanje zopet vpoklicali igralca Michaela C. Halla, ki je spočel novo sezono New Blood in ta je bila sprva ustvarjena samo zato, da bi se odkupili za slabo sprejet originalni konec.

Vendar se je zdaj izkazalo, da je Showtime ves ta čas za hrbtom skrival fige, saj New Blood ni zaključek Dexterjeve zgodbe. Na nedavnem Comic-Conu je bila namreč razkrita povsem nova serija Dexter: Resurrection, kjer bo Dexter ponovno oživljen in to dobesedno. Sledi kratek kvarnik za vse tiste, ki morda še niste pogledali zadnje sezone, zato previdno naprej v tem odstavku ampak Dexter Morgan je v zaključni sezoni umrl sredi zmrznjene divjine. To je celo potrdil Clyde Phillips, ki je bil glavni pri ustvarjanju sezone New Blood, a očitno mu je medtem nekdo ponudil cel kup evrov, da se je premislil in začel ustvarjati novo serijo, kjer bo v glavni vlogi zopet nastopil Michael C. Hall.

A tudi tu še ni konec Dexterja. Dobili bomo namreč še eno serijo Dexter: Original Sin, ki nas bo vrnila v leto 1991, spremljali pa bomo odraščanje tega televizijskega serijskega morilca, tako da bomo dobili vpogled v njegova študentska leta in prve nagnjenja umorom, ki so se zgodila 15 let pred tistimi dogodki v originalni seriji. Dobili smo prvi kratki dražilnik, ki v bistvu niti ni tako slab, saj vsebuje dobre zamišljene reference na Dexterjeve ubijalske prijeme. Tudi tule bo nastopil Michael C. Hall, a le kot glas notranjega monologa Dexterja, medtem ko bo glavno igranje izvedel Patrick Gibson.

Dexter: Resurrection bo premiero doživel poleti 2025, medtem ko Original Sin izide decembra letos.

Mortal Kombat 1 dobiva dodatek, ki bo prinesel tudi nekaj nove zgodbe

0

Igra Mortal Kombat 1 je izšla lani septembra in pretepaškega sveta ni ravno odpihnila. Ta serija pretepačin je sicer posebna v tem pogledu, da se ni povsem osredotočila samo na PvP boj med igralci, ampak v vsakem poglavju dostavi tudi nekaj nove zgodbe, ki ima presenetljivo globoke like. Ta štorija nastaja že dobesedno desetletja in razvijalec NetherRealm Studios se je odločil, da je ta morda za nove igralce postala že preveč obsežna, zato je z igro Mortal Kombat 1 poskušal vse skupaj resetirati na začetek, a to se je izkazalo za zgolj polovičen uspeh, saj so še vedno obdržali vezi s preteklimi deli, tako da so se začeli igrati s teorijami večih dimenzij.

Prvotno zamišljene zgodbe je bilo očitno dovolj, da so del nje rezervirali za dodatek Khaos Reigns in ta je nedavno dobil daljši napovednik, ki pokaže dolgo vmesno sekvenco, ki bo v igro vpeljala lik Havika. Tudi on bo prispel iz neke alternativne dimenzije in bo povod za nadaljevanje zgodbe iz originalne kampanje, dodatek pa bo vseboval še kopico drugih likov, ki bodo del DLC-ja Kombat Pack 2.

Med novimi pretepači se bodo pojavili Noob Saibot, Cyrax in Sektor, za povrh pa bodo dodani še trije liki, ki jih poznamo iz filmskih franšiz. Iz filma Terminator 2 prihaja robot T-1000, franšizo Krik bo zastopal Ghostface, prostor pa se bo našel tudi za mišičastega Conan the Barbariana, ki bo poustvarjen po modelu Arnolda Schwarzeneggerja.

Dodatek Khaos Reigns bo seveda plačljiv, a Mortal Kombat 1 bo prejel tudi brezplačno posodobitev, ki bo v igro povrnila tip usmrtitev, znan pod imenom “Animalities”. Gre za varianto znanih Fatalityjev, le da se bodo tule pretepači spremenili v določeno zver, ta pa bo nato nasprotnika na poseben način raztrgala na prafaktorje.

Dodatek Khaos Reigns izide 24. septembra, DLC Kombat Pack 2 pa bo vanj že vključen in ga ne bo možno kupiti ločeno.

Trgovina Spar pokazala prvo reklamo, ki je bila narejena preko umetne inteligence

Umetna inteligenca je čedalje bolj prisotna tudi v slovenskem medijskem prostoru in na to se bo preprosto treba navaditi, saj bo takšnih implementacij, skladno z razvojem te tehnologije, čedalje več. Pri nas so za stvar med prvimi poprijele večje trgovske verige: pisali smo že o Mercatorjevi A.I. voditeljici, ki poroča o vsakdanjih novičkah, zdaj pa je na sceno stopil tudi Spar, ki je spočel svoj prvi oglas in ta je bil v celoti plod domišljije umetnopametnih algoritmov.

Osebno sem sicer mnenja, da je za splošno rabo takšnih videoposnetkov umetne inteligence še vedno malce prezgodaj, saj ob malce bolj pozornem gledanju vsakemu hitro postane jasno, da se pred njimi ne odvija nekaj, kar je spočela človeška roka. A morda pri kratkih oglasih takšne stvari niti niso pomembne, saj vsebina reklame ne igra neke večje vloge in je pomembno zgolj to, da se na ekranih izriše promovirana znamka.

Tako je tudi pri Sparovem pionirskem umetnopametnem oglasu, ki sicer z naslovom “Tisti občutek svežine” obljublja promoviranje ženskih higienskih vložkov, a v bistvu je reklama namenjena svežemu sadju, ki naj bi bil v njihovih trgovinah tako slasten, kot da je ravno padel iz drevja. Moram reči, da je stvar videti dejansko impresivno in med oglasom nisem naletel na kakšne večje napake: nastopajoča dekla ima na rokah pravilno število prstov in morda edina napaka se pojavi pri prvi sekundi, kjer jabolka silijo iz polic, tablice izdelkov pa vsebujejo tipični nesmisel umetne inteligence, ki ji črke še vedno povzročajo veliko preglavic.

Oglas je spočelo slovensko podjetje Bright Visuals, ki je za snovanje oglasa uporabilo platforme Runway 3 in Dream Machine, ob to pa so dodali še platforme Mid Journey, Krea in Magnific. Reklama je torej nastala v celoti na podlagi tekstovnih ukazov, a še vedno je za to potrebno določeno znanje, da nato nastane končni izdelek, ki ni samo neka zmeda kadrov kot je tisti prvi obljubljeni umetnopametni celovečerec.

Film Borderlands dobil še zadnji napovednik pred izidom

0

Ne vem če sem kdaj videl več pljuvanja po filmu pred njegovim dejanskim izidom kot pa ga je prejel Borderlands, saj prav vsak njegov napovednik v komentarjih naseli zgroženo publiko, ki ne more verjeti, da je ta igričarska franšiza doživela takšno filmsko predelavo. Zaradi tega se počutim malce zmedenega, saj meni osebno film niti ni videti tako zares slabo, obenem pa mi je povsem jasno, da tudi igričarska serija ni neka fenomenalna štorijalna podlaga v stilu The Last of Us, ki bi si na režiserskem stolčku zaslužila samo imena, ki se lahko po filmografiji kosajo s Scorsesejem.

Morda gre to na račun tudi tega, da imam od filma nizka pričakovanja, saj bi od njega samo rad dobil trapasto akcijado, ki vsebuje nekaj komedije, veliko streljanja in gromozanske eksplozije. Vse to obljublja tudi zadnji napovednik pred izidom, ki sicer vsebuje že kar nekaj videnih kadrov iz preteklih napovednikov, najde pa se tudi nekaj novih izsekov.

Zgodba je povsem preprosta in njene elemente smo videli že v igrah. Lillith, ki jo bo tule odigrala Kate Blanchett, se vrne na planet Pandora, tam pa išče neko pogrešano dekle. Pri iskanju se ji pridruži bivši najemnik Roland (Kevin Hart), nakar se v grupo pridruži tudi arheologinja Tannis (Jamie Lee Curtis), odštekana Tiny Tina (Ariana Greenblatt), njen zaščitnik Krieg (Florian Munteanu) in smešni ter nerodni robotek Claptrap, ki mu bo tule glas posodil Jack Black.

Kar je v temle napovedniku zanimivo je dejstvo, da je Tiny Tina edina, ki lahko odpre slavni Vault, ki nosi polno zakladov, medtem ko je v igrah ta čast pripadla samo igralcu oziroma Vault Hunterju. Ostale dele napovednika sestavljajo divji pregoni z avtom, skok skozi rilec neke ogromne pošasti in met prikupnega plišastega zajčka, ki v sebi nosi lepo dozo eksploziva. Zaskrbljujoče je sicer dejstvo, da film nosi starostno oznako PG-13, kar pomeni, da kakih res brutalnih prizorov in špricanja krvi ne bo na sporedu, prav tako pa bodo vsi liki morali paziti na svoje kletvice.

Borderlands v kina prihaja že kaj kmalu – pri nas ga bomo lahko spremljali od 9. avgusta dalje.

Tale poljska brezplačna grozljivka vam poda estetiko iger iz leta 2000

0

Osebno zelo rad pokukam na stran iger, ki jim je glavni občutek pričarati avtentičen in atmosferičen svet, še toliko raje pa imam takšne, ki poskušajo poustvariti takšno okolico, ki bo znana tudi nam Slovencem. Zato sem si vzel kar nekaj ur pri začetnem raziskovanju vasice v igri Resident Evil Village, indie razvijalec Under The Sink Studio pa me zdaj vabi v podobno raziskovanje igre Krypta FM.

Navkljub imenu tole ni neka zadeva, ki bi vas prepričevala v nakup sumljive kriptovalute, ampak grozljivka, ki se odvija sredi poljske vasice Gozdary. V tej so se nedavno začele odvijati sumljive reči, zato je na nas, da razkrijemo misterij okoli skrivnostne pošasti Beast of Gozdary, pri tem pa si bomo lahko pomagali z digitalno kamero, poslušanjem lokalne radijske postaje in deljenjem mnenj preko foruma.

Zgornje se morda slišijo kot nekam zastarele tehnologije in to ni po naključju. Igra Krypta FM je umeščena nekje v začetke leta 2000, zaradi česar je tudi grafična podoba kockasta in je ne krasijo do potankosti izpiljene teksture, kar da igri samosvoj šarm in jo bodo pozdravili predvsem tisti, ki so svojo igričarsko kariero začeli z igrami tipa Half-Life 1 in SiN. Potem je tu sovjetska arhitektura, ki bo ravno tako znana domačim očem, domača soba z zadušljivim tepihom in stol, ki ni niti približno igričarski, saj ti takrat sploh niso obstajali, pa bodo nostalgikom hitro orosili oko.

Krypta FM je za igranje povsem brezplačen naslov in ga lahko že zdaj prenesete v svojo knjižnico na Steamu. Recenzij tam je sicer samo slabih 300, a tem je skupna ocena “Very Positive”, zaradi česar se igri splača vsaj ponuditi možnost preigravanja.

Gromozanski mod Fallout: London zdaj končno na voljo za igranje

0

O modu Fallut: London, ki je največja modifikacija, spočeta znotraj pogona igre Fallut 4, smo pisali že večkrat. Zadeva bi morala iziti že nekaj časa nazaj, a je nato Bethesda ob obletnici izdala novo posodobitev za Fallout 4, kar je okvarilo delovanje moda. Razvojna ekipa Team Folon se je nato lotila dolgotrajnega postopka delanja popravkov, ki bi mod naredili delujoč tudi na aktualni verziji igre Fallout 4, a so potem nad tem obupali in sklenili, da zadevo pošljejo v obtok že zdaj.

Izid moda se je zgodil včeraj, a za igranje zahteva določene kompromise. Kot prvo boste za igranje potrebovali namestiti licenčno kopijo igre Fallout 4: Game of the Year Edition. Najbolj preprosta opcija je, da si igro lastite na trgovini GOG, saj boste tam tudi prenesli mod, ki je z velikostjo dobrih 33 GB preprosto prevelik, da bi ga gostile običajne modderske strani kot je denimo Nexus Mods. Postopek namestitve je nato preprost, saj samo usmerite inštalacijo tja, kjer je nameščena kopija igre Fallout 4, nakar bo vse ostalo postoril namestitveni program sam od sebe – pred tem morate samo še izklopiti možnost shranjevanja v oblaku.

Lastniki igre na Steamu boste morali narediti nekaj dodatnih korakov, saj bo treba najprej nameščeni kopiji igre odstraniti zadnjo posodobitev in igro spraviti v verzijo 1.10.163.0. Navodila za to najdete na sledeči povezavi, za ta postopek pa je ekipa izdala priročno orodje, ki vse skupaj poenostavi. Lastniki igre v trgovini Epic Games moda ne boste mogli igrati, saj ta platforma enostavno ne ponuja opcije odstranjevanja posodobitev.

Ko je enkrat postopek namestitve za vami se lahko končno spravite v igranje res impresivnega moda, ki je razvijalce stal leta življenja. Stvar je izvedena res profesionalno, saj vas čaka povsem nova mapa Londona, sveža štorija in prvo podoživljanje Fallout zgodbe izven kontinenta ZDA. Poskrbljeno je bilo tudi za profesionalne glasovne igralce med katerimi je svoje talente posodil tudi Neil Newbon, ki se ga zagotovo spomnite po vlogi Astariona znotraj igre Baldur’s Gate 3.

Fallout: London je dobrodošel prigrizek za vse tiste, ki že dolgo čakate na novo enoigralsko izkušnjo znotraj Fallout sveta in čeprav Bethesda planira novo poglavje, je to še dolga leta stra.

Stalker 2 je bil znova prestavljen

0

Na igro Stalker 2: Heart of Chornobyl čakamo že vse od tiste prve najave, ki se je zgodila davnega leta 2010, vendar pa je nato razvijalec GSC Game World zapadel v finančne škripce in razvoj se je nato ponovno začel leta 2018. Tudi takrat razvoj ni stekel povsem po načrtih, nakar se je stvar še dodatno zakomplicirala na račun dejstva, da je imel studio svoje pisarne v Kijevu, ki je postal leta 2022 tarča ruskih napadov. Razvoj se je kljub temu nadaljeval, saj je uspelo ekipi razvijalcev prebegniti v bolj varen objem drugih evropskih držav, izid igre pa se je nato začel neprestano zamikati: najprej na april 2022, nato na december 2022, nato na prvo četrtino tega leta, dokler nismo prišli do napovedanega izida, ki naj bi se zagotovo zgodil 5. septembra.

GSC Game World je bil v ta datum še najbolj prepričan, saj so enemu od napovedniku nataknili ime “Final Release Date Announcement“, nato pa so redno dostavljali nove prikaze igranja in gradili na promociji. Tako smo tudi igralci začeli verjeti, da bomo septembra vendarle končno lahko spet v stopili v raziskovanje nevarne post-apokaliptične okolice, ki se v igri imenuje The Zone, a žal se to ne bo zgodilo.

Razvijalec je namreč včeraj sporočil, da vendarle potrebujejo še nekaj dodatnega časa za razvoj, zato so izid prestavili na 20. november letos. Ta čas bodo izkoristili za dodatno optimizacijo igre in iztrebljanje hroščev, tako da bodo na koncu dostavili izkušnjo, ki je ne bodo kvarile tehnične težave. Ob tem so izdali svež zabaven dražilnik, ki frustracijo prestavitve izida izkaže tudi znotraj igrinega sveta, hkrati pa napove bolj poglobljeno predstavitev igre, ki se bo odvila 12. avgusta.

Vse te prestavitve znajo kakšnemu igralcu načenjati potrpežljivost, a marsikdo je pozabil, da se je z enakimi problemi soočala tudi originalna igra Stalker: Shadow of Chernobyl. Ta je bila namreč v razvoju vrsto let, končni izid pa je bil neprestano zamaknjen, dokler se stvar ni leta 2007 končno pojavila na prodajnih policah. Na žalost je bila njena tehnična plat katastrofalna, saj se je stvar neprestano rušila, hroščev pa je bilo toliko, da so jo tako razvijalci, kot tudi skupnost popravljali še leta. Upamo, da bo nadaljevanje ob izidu bolj tehnično podkovano, a glede na zadnje izide večjih AAA naslovov se nas ob tem drži zdrava doza skepse.

Se nam res bliža predelava iger Soul Reaver 1 in 2?

Navdušenci nad vampirskimi igrami že dolgo stradate kakšne res kvalitetne izkušnje. Dobro, ne tako dolgo nazaj smo dobili naslov Vampire Survivors, ki je bil izjemno priljubljen na Steam Decku in je tudi hitro zasvojljiv, a tisti, ki čakate na nekaj z dobrim glasovnim podajanjem in visoko stopnjo atmosferičnosti že dlje časa niste posesali ničesar novega. Iz glave se spomnim le ene bolj sodobne igre in sicer je to Vampyr iz leta 2018, pa še tista je bila bolj povprečna, na Vampire The Masquerade – Bloodlines 2 pa medtem čakamo že celo večnost.

Stvari so bile včasih drugačne in v začetku leta 2000 je vse vampirske zaljubljence veselila serija iger Legacy of Kain, ki skupno drži 5 iger, dve od teh pa pripadata naslovoma Soul Reaver 1 in 2 v katerih nastopa protagonist Raziel. Celotna franšiza Legacy of Kain je presneto globoka, saj se resneje loti zgodovine vampirjev in tule prostora za komedijo ni. Dobro štorijo je nadgradila še zanimiva igralna formula, glasbena spremljava in nastop glasovnih igralcev pa sta še danes vredna posluha.

soul reaver

Te vampirske pripovedi zdaj počivajo že dobri dve desetletji, a morda se zdaj končno približuje čas ponovne oživitve. Nekdo na forumu Resetera je namreč obiskal sejem Comic-Con, tam pa je naletel na majhne kipce Raziela in Kaina, ob njih pa je bil postavljen majhen znak z napisom Soul Reaver I & II Remastered. Spodaj lahko vidimo logotip za razvijalca Crystal Dynamics, ki je bil tudi originalni avtor teh iger in je leta 2022 preko ankete igralce spraševal, če bi jih morda zanimala ponovna oživitev te franšize – pritrdilo jim je več kot 100k igralcev.

Na znaku lahko vidimo tudi logotip izdelovalca stripov Dark Horse Comics, ki je sicer že uradno napovedal izdajo novega stripa Soul Reaver: The Dead Shall Rise in čisto možno je, da bomo poleg izdaje stripa dobili tudi obdelavo obeh iger. Sicer bi raje kot “remaster” dobili “remake”, saj sta danes obe igri dovolj stari, da bi jim prav prišla popolna predelava od temeljev navzgor, a privrženci te franšize bi bili veseli že tega, da bi lahko obe igri igrali na sodobnih konzolah in jim kupili na Steamu.

Uradnega zaenkrat ni napovedanega nič, a se zna to spremeniti že naslednji mesec, saj bo 16. avgusta prvi Soul Reaver praznoval svojo 25. obletnico.

Kultna igra Shadows of the Damned dobiva predelavo in prvič prihaja tudi na PC

Igričarska industrija je bila leta 2011 povsem drugačna kot pa jo poznamo danes. Bila je to era konzol Xbox 360 in PlayStation 3 in čeprav je Steam takrat obstajal že nekaj let, so vseeno obstajali naslovi, ki so izšli samo na obtelevizorskih škatlah, medtem ko na računalnike niso prispele nikoli. Takšno zgodbo je utrpela tudi igra Shadows of the Damned, ki je na papirju nosila vse lastnosti prodajne uspešnice, vendar pa je na blagajnah nato naletela na katastrofalno prodajo, zaradi česar so upanja po nadaljevanju hitro splavala po vodi.

Trinajst let kasneje pa zadeva dobiva novo šanso, saj originalni razvijalec Grasshopper Manufacture dela na predelavi, tej pa so nataknili unikaten naslov Hella Remastered. In tokrat je PC tako pomembna platforma, da je igra ne namerava še enkrat preskočiti, razvijalec pa hkrati upa, da bo tokrat prodaja končno stekla in da ta franšiza končno zares zaživi.

Igra je leta 2011 pod eno streho združila kar nekaj pomembnih imen igričarske industrije. Razvoj je vodil Suda51, ki se je med drugim podpisal pod kultne igre kot so Killer7 in No More Heroes, v sodelovanje pa je bil povabljen tudi Shinji Mikami, ki se je proslavil na račun serije grozljivk Resident Evil. Še celo glasba je bila odlična, saj je za njo poskrbel Akira Yamaoka, ta pa je pred tem svoj talent dokazal znotraj iger Silent Hill.

A končna igra ni prejela visokih ocen in dobrih prodajnih uspehov. Nekaterim ni bilo všeč streljanje, drugi pa niso pozdravili zgodbe, ki se je sicer jemala resno, a je mešala notri tudi elemente komedije.

Koliko od teh stvari bo popravljenih v Hella Remastered ni znano, saj prvi napovednik ne pokaže res dobro igranja, ampak igralne vložke redno prekinja z napisi, zaradi česar lahko kdo utrpi glavobol. Vsekakor je glasbena spremljava pogumna in obljublja noro akcijo protagonista z imenom Garcia Hotspur, ki bo poskušal poraziti demona Fleminga, ob tem pa mu bo pomagal zvesti spremljevalec Johnson, ki se lahko preobrazi v motor, pištolo ali pa bakla – smo vam rekli, da je Shadows of the Damned odštekana igra.

Shadows of the Damned: Hella Remastered bomo igrali od 31. oktobra dalje – poleg verzije na Steamu se bo igra pojavila tudi na vseh možnih konzolah trenutne in pretekle generacije.

Grozljivka Terrifier 3 obljublja presneto krvav božič

0

Kar se tiče grozljivk jih imam zelo rad, a ne čisto vseh. Tako kot vsi filmske kategorije ima tudi ta več žanrov in srh po kosteh mi najbolj pošljejo srhljivke tipa Krog, Paranormalno in Čarovnica iz Blaira, medtem ko mi groteskni filmi oziroma “slasherji” nikoli niso ugajali. A obstaja določena publika, ki se zabava tudi v hektolitrih krvi, odrezanih udih in črevih, ki jih je v nekaterih scenah toliko, da bi z njimi lahko prav dobro okrasili božično jelko.

Takšnim gledalcem so pri srcu filmi tipa Hostel in Opazujemo te, sem notri pa lahko uvrstimo tudi dvojec filmov Terrifier, ki je pred kratkim dobil napovednik za tretji del, ki ga bo tudi tokrat režiral in spisal Damien Leone, v glavni vlogi pa se bo tudi v tretje mudil igralec David Howard Thornton.

Tako kot vsi takšni brutalni filmi tule zgodba ne igra pretirane vloge, saj je tam bolj kot ne zato, da ima psihopatski klovn Arh the Clown priložnost pobiti in mučiti nove žrtve. Art bo svojo brutalnost izvajal znotraj mesta Miles County in to ravno na božični večer, za to priložnost pa se bo morilec ovil v božičkovo opravo, a njegov krvavi nasmešek vam bo dal že kilometre stran vedeti, da so tole ena kolena na katera se ni pametno usesti.

Tretji del v napovedniku obljublja nekako enako brutalnost kot v preteklih poglavjih in ta zna biti za kakšnega gledalca enostavno preveč, saj so usmrtitve in mučenja v preteklih delih bila res nazorno poustvarjena. To gre na račun odlično spočetih praktičnih efektov in mask, kar dandanes v grozljivkah, ki se rade zanašajo na računalniško generirane učinke, ne vidimo pogosto in je pohvalno – sam še vedno trdim, da je ravno zaradi tega film Stvor iz leta 1982 eden od najbolj strašljivih celovečercev vseh časov.

Terrifier 3 bo moč gledati v kinih, a zaradi nekega bizarnega razloga ne bo izšel ob božičnem času, ampak 11. oktobra 2024. Ta datum velja za ameriško publiko, a stvar najverjetneje ne bo imela dovolj proračuna, da se bo pojavila tudi znotraj slovenskih kinematografov. Brez skrbi, zagotovo se bo po svoji kino premieri kmalu pojavil na kakšnem pretočnem servisu.

Biografski film o Bobu Dylanu dobil prvi napovednik

0

Igralec Timothée Chalamet postaja ustaljeno ime Hollywoodske industrije in to upravičeno. 28-letnik ima namreč presneto veliko talenta, kar je že dokazal v filmih Dune in Wonka, zdaj pa bo svoje igranje preselil v manj znanstveno-fantastične in fantazijske vode, saj bo nastopil v biografskem filmu A Complete Unknown, kjer bo obnovil življenjsko zgodbo legendarnega pevca Boba Dylana.

Film režira James Mangold in včeraj smo zanj dobili prvi napovednik, ki nas vrne na začetek Bobove kariere, ko se je v zgodnjih 60 letih pojavil znotraj New Yorka, kjer je bilo talentiranih pevcev na pretek. Vendar Bob je kljub tej poplavi nastopačev vseeno nekoliko izstopal, kar na začetku napove tudi pevec Pete Seeger, ki ga bo tule odigral skoraj Edward Norton in tega res nisem najprej sploh prepoznal, saj se ga še vedno spomnim kot človeka srednjih let iz filma Klub golih pesti.

Napovednik nam nato pokaže Timothéeja sredi petja klasične Bobove pesmi A Hard Rain’s A-Gonna Fall in treba je reči, da je že ta kratki nastop presneto impresiven. Ne samo, da je Timothée hudo podoben mlajšemu Dylanu, slična sta tudi njuna glasova, kar je hudo impresivno, saj bo Timothée tule pel z lastnim glasom in ne bo samo odpiral usta, medtem ko bo v ozadju glasilke posojal nekdo drug.

Vedno je tudi veselje videti ponovno oživljeni New York iz leta 1960, saj morajo producenti v te stvari vložiti veliko truda. V kratkih kadrih ulic so te videti avtentično: po ulicah se vozijo avtomobili neke druge ere, praktično vsi nosijo sončna očala, tudi ko sonca ni in za telefoniranje je bila edina opcija javna govorilnica, ki so prav tako postale stvar preteklosti.

Film A Complete Unknown bo decembra letos izšel najprej v ZDA, januarja naslednje leto pa bo zaživel tudi v evropskih kinematografih.

Call of Duty: Modern Warfare III danes prihaja na Game Pass

0

Že nekaj časa je znano, da bomo letos dobili prvi Call of Duty, ki bo postal del Microsoftovega plačljivega servisa Game Pass. Da se bo to zgodilo je bilo jasno že takrat, ko je Microsoft dokončno odkupil založnika Activision Blizzard in pod svojo roko dobil vse njegove franšize in licence. Igralci so se hitro začeli sliniti po celi paleti Call of Duty naslovov, ki jih bodo lahko zdaj preigrali v zameno za mesečno naročnino, Microsoft pa je nato ljudi še dodatno šokiral z napovedjo, da bo prihajajoči Black Ops 6 na Game Passu moč igrati že na dan izida te igre.

Na žalost vse te dobrote niso prišle zastonj, saj je Microsoft nedavno napovedal tudi spremembo cen Game Passa, ki bo za povrh dobil še novo stopnjo naročnine. Za Slovence je bistvena sprememba cene za PC igralce, saj Xbox pri nas še vedno ni uradno podprt (držimo fige, da se to spremeni še letos) in po novem bomo za mesec dostopa do iger plačevali 11,99 €.

Ne bo pa Black Ops 6 prva igra iz kataloga Call of Duty naslovov, ki se bo pojavil na Game Passu. Microsoft je namreč včeraj najavil, da bo to postal Call of Duty: Modern Warfare 3, ki smo ga igrali novembra lani in je tako igralce, kot tudi kritike pustil bolj hladne. V bistvu bi moralo biti leto 2023 prvo, ko naj ne bi dobili niti ene sveže CoD igre, a se je nato Activision premislil in je razvojno ekipo prisilil, da je vendarle izvrgla enoigralsko kampanjo, a ta je bila porazna in je bila videti kot kup večigralskih map na katere je nekdo na silo poskušal vriniti nekaj štorije. Modern Warfare 3 se tako bolj splača igrati vsem tistim, ki obožujejo večigralstvo in slavni igralni način Zombies, na splošno pa bodo vključitve v Game Pass veseli vsi tisti, ki že leta niso kupili novega Call of Dutyja.

Modern Warfare 3 se bo na Game Passu pojavil že enkrat danes, 24. julija, bolj točne ure pa Microsoft ni želel izdati.