🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 467

Playstation Classic za poganjanje iger uporablja odprtokodni emulator PCSX

0

Če si boste morda decembra kupili pred-božično darilo v obliki mini konzole PlayStation Classic, katera je pomanjšana verzija originalnega PlayStationa, potem imamo za vas eno zanimivo novico.

Sony očitno za poganjanje iger na svoji najnovejši igrački ni uporabil svojega emulatorja ampak je v strojno opremo konzole zapekel kar tistega, ki ga je razvila skupnost. Čeprav bi se morda to zdelo kot manjek truda japonskega giganta, lahko na to gledamo tudi iz pozitivne smeri. Oboževalska skupnost, ki za svoje delo ni prejela nobenega denarnega nadomestila, je očitno razvila tako dober izdelek, da je sam Sony rekel: “nič, boljše od tega ne moremo razviti niti sami.”

Lepo bi bilo, če bi podjetje zadevo tudi uradno razodela ter se morda zahvalila skupnosti, ki je na emulatorju delala dolga leta. Ironično je dejstvo, da je Sony 19 let nazaj tožil emulator Bleem, ki je želel emulirati PS1 igre. Ko je tožba propadla, so raje Bleem kupili in projekt zakopali. A hitro se v življenju zasučejo in PCSX jim je tako zagotovo prišparal marsikateri evro razvojnega časa.

PlayStation Clssic izide 3. decembra za 99.99€.

Battlefield 5 ob izidu ne bo vseboval RTX grafičnih učinkov

0

Se zavedate, da nam v pisarni žalostno sameva grafična kartica NVIDIA RTX 2080Ti in samo čaka na svoj trenutek, da lahko stopi pod žaromete in pokaže vse svoje mišice? Naivno smo mislili, da je bo kmalu napočil njen čas slave, saj naj bi bila igra Battlefield 5 prva, ki bi tudi uradno podpirala napredne RTX grafične učinke. Žal pa se je založnik EA odločil, da je še malce prezgodaj, da bi zadevo spravili iz pečice in tako špil, vsaj ob izidu, ne bo podpiral teh grafičnih pridobitev.

Battlefield 5 je očitno za založnika kar velik zalogaj. Težko pričakovani battle royale način bo zamudil za kar debelega pol leta, sedaj pa so umaknili tudi RTX pridobitve in nekateri bi ta dva dejavnika označili kot glavna, zaradi katerih je bil špil sploh pričakovan.

Battlefield 5 je tehnično že izšel a tudi pri datumu izida je kar nekaj zmede.

Danes so svoj izvod lahko pognali vsi naročniki Premium Origin Accessa, medtem ko bodo naročniki normalnega PC in Xbox Origin Accessa danes prejeli samo deset urni preizkus igre. Tisti, ki si lastite Deluxe inačico naslova, boste dostop dobili 15. novembra, medtem ko boste tisti bolj potrpežljivi, svoj standardni izvod pognali 20. novembra.

Slednji datum bo obeleževal tudi dva meseca, odkar je uradno izšla serija grafičnih kartic RTX in kar malce žalostno je, da še sedaj nimamo naslova, ki bi izkoristil vse njene pritikline.

Jay and Silent Bob Get a Reboot film v izdelavi

0

Je res že minilo 17 let od zadnje avanture komičnega dua Jay and Silent Boba? Je, kajti leta 2001 je izšla komedija Jays and Silent Bob Strike Back in sedaj, po vseh teh letih, ju bomo lahko zopet videli v kinodvoranah.

Igralca Jason Mewes (Jay) ter Kevin Smith (Bob) sta sicer najprej načrtovala nadaljevanje ene druge komedije, Clerks 3, a igralec Jeff Anderson, ki bi moral uprizoriti ključni karakter Randall Gravesa, ni želel sodelovati pri projektu. Zato je bila naslednja logična postaja uprizoritev nadaljevanja dvojca, ki rada postavata pred trgovinami in prodajata sumljive substance.

Takole je povedal Kevin Smith na svojem podcastu Fat Man on Batman:

“Če se spomnite Jay and Silent Bob Strike Back, je bil to film, kjer je dvojec izvedel, da Hollywood dela film o njima, zato sta šla tja, da bi jim to namero preprečila. Jay and Silent Bob Reboot je popolnoma jebeno drugačen. Je dobesedno ponovno isti, jebeni film. Je film, ki se norčuje iz nadaljevanj in predelav medtem ko je sam oboje.”

Novi naslov naj bi vseboval isti humor, čeprav bosta naša dva glavna protagonista “bolj odrasla”. Smith je moral tudi dodobra prevetriti scenarij, saj je vseboval veliko norčevanj iz debelega Silent Boba. Sprememba scenarija je bila potrebna, saj je Smith dobil srčni napad in od takrat je izgubil ogromno kilogramov, zato se te šale ne bi dobro prenesle na veliki ekran.

Pred-produkcija naj bi štartala januarja, medtem ko naj bi se snemanje začelo že v februarju. Tako zna morda Jay and Silent Bob Get a Reboot iziti že v letu 2019.

HITMAN 2 dobil izidni napovednik

0

Najbolj smrtonosen morilec na planetu, Agent 47, se vrača v drugi sezoni prenovljene serije HITMAN. Ta je skorajda bila pokopana, ko se je, po mnenju založnika Square Enix, prvi del prodal pod pričakovanji zato je sledil nenaden razhod z razvijalcem IO Interactive.

Ti so obdržali pravice do serije in se hitro priklopili novemu založniku, tokrat je to Warner Bros. Razvoj na projektu HITMAN 2 se je lahko nadaljeval in tako bomo 13. novembra dobili novo sezono priljubljenega, gologlavega morilca.

V HITMAN 2 bomo igralci dobili 6 novih območij, na vsakem od teh pa se bo potrebno odkrižati tarč na različno domisleke načine. Seveda ne bo umanjkala dobra doza preoblačenja, skrivanja trupel ter, če si tako zaželimo, streljanja.

Prihaja tudi prva naloga “Elusive Target”, ki nam bo naložila umoritev visoko profilne tarče. Trik je, da zadevo lahko poskusimo samo enkrat in če nam spodleti, naloge ne moremo poskusiti ponovno. V tokratni izmikajoči tarči bo nastopil igralec Sean Bean, ki je znan po temu, da je umrl v praktično vsakemu filmu zato ga lahko po novem ubijamo tudi v videoigrah.

Razvijalec je pripravil zanimivo anketo, kjer so igralci lahko glasovali, kakšen poseben predmet se bo pojavil v igri, s katerim bomo lahko umorili izmikajočo tarčo. Izbirali so lahko med Flash Granate Robot, Earphones Garrote in Explosive Pen. Na koncu je zmagalo eksplodirajoče pero in komaj čakamo, da ga bomo lahko preizkusili tudi v igri.

Saj veste, pero je močnejše od meča.

Crackdown 3 uradne sistemske zahteve

0

Crackdown 3 je ena od iger, ki se je ujela v dolg razvojni cikel in kljub nekaterim napovednikom, mi osebno še zdaj ni povsem jasno, o čemu se sploh gre v igri. Špil izgleda kot nekakšna mešanica Saints Row ter Fortnita, kako bo zadeva izpadla v praksi pa mi je popolna neznanka. Bo pa v igri nastopal Terry Crews, če vam to kaj pomeni.

Gre se sicer za eno redkih Microsoftovih ekskluziv, kar pomeni, da bo špil zavezan samo konzoli Xbox One, a brez skrbi, da bi PC igralci ostali brez svoje inačice. Nasprotno, slednja je pred kratkim dobila tudi uradne sistemske zahteve.

Te so presenetljivo nizke in morda gre to na račun dolgega razvojnega cikla, saj je bila igra sprva splanirana za izid v 2016.

MINIMALNE ZAHTEVE:

  • Procesor: Intel i5 3470 | AMD FX-6300
  • Spomin: 8 GB
  • Grafična kartica: Geforce 750 Ti | Radeon R7 260X z vsaj 2 GB spomina

PRIPOROČENE ZAHTEVE:

  • Procesor: Intel i5 4690 | AMD FX-8350
  • Spomin: 8 GB
  • Grafična kartica: Geforce 970 ali Geforce 1060 | Radeon R9 290X ali Radeon RX 480 z vsaj 4 GB spomina

Crackdown 3 bo izšel na začetku naslednjega leta in sicer februarja 2019.

Black Desert Online: Xbox One Beta se je začela

Si lastite Microsoft-ovo konzolo Xbox One in ste si vedno želeli igranja enega najbolj popularnih MMORPGjev? No, želja se vam je pravkar uresničila, saj je Black Desert Online prišel v beta fazo na konzoli Xbox One

Odprta beta bo trajala vse do 12. novembra, tako da pohitite, če želite sami testirati ta zelo popularen MMORPG. Zagotavljamo vam lahko, da vas bo definitivno pritegnil zaradi grafične podobe, ki velja za eno najboljših v MMO žanru, zavedajte pa se, da se gre za korejski naslov… Torej, grind.

Igro si lahko prenesete iz Microsoft trgovine, ta vam bo na konzoli vzela približno 25GB, narediti boste morali račun s katerim se boste prijavili in tako se bo vaša pustolovščina začela.

Black Desert Online si lahko prenesete od tukaj.

Igraš igro FIFA 19? Bi si rad ogledal El Clásico v Madridu?

SPONZORIRANA OBJAVA

BetOnYourself predstavlja
Elzan Jusufi – FIFA 19 2vs2 TURNIR!
Glavna nagrada: ogled »El Clasica« na Santiago Bernabéu (potovanje, nočitev in karta za 2 osebi!)

02.12.2018 bo ozračje v ljubljanskem Koloseju zelo napeto, saj bo potekal prvi BetOnYourself FIFA 19 2vs2 turnir, z Elzanom Jusufijem in Andražom Šporarjem.

Na turnirju je prostora za 32 ekip (64 igralcev), ki bodo razporejene v 8 skupin. Katera ekipa bo uvrščena v katero skupino, se bo določilo z uradnim žrebom pred pričetkom tekmovanja. V prvem delu bodo tako ekipe igrale po principu »vsak z vsakim«, v osmino finala pa se bosta uvrstili dve najboljši ekipi iz vsake skupine. Od osmine finala in vse do finala bo tekmovanje potekalo na izpadanje. Dodatno se bo odigrala le tekma za tretje mesto.

Po koncu rednega dela tekmovanja bo sledila FINALNO-FINALNA tekma, kjer se bo zmagovalna skupina pomerila z Elzanom in Andražom Šporarjem za titulo najboljšega PS4 FIFA dua v Sloveniji.
V primeru, da »izzivalca« v FINALNO FINALNI tekmi premagata Elzana in Andraža Šporarja, bosta »izzivalca« deležna posebne nagrade. Ta naj trenutno še ostane skrivnost! 🙂

Po končani FINALNO-FINALNI tekmi bo sledila podelitev nagrad za 1., 2. in 3. mesto v rednem delu tekmovanja.

NAGRADE:
– Prvouvrščena ekipa prejme vstopnice za ogled El-Clasica na Santiago Bernabéu, potovanje in nočitev za 2 osebi
– Drugouvrščena ekipa prejme PlayStation 4.
– Tretjeuvrščena ekipa prejme novo igro FIFA 19.

ANIMACIJA GLEDALCEV
Na turnirju bo poleg tekmovanja potekal tudi pester spremljevalni program, v katerem se bodo gledalci med seboj lahko pomerili v igranju igre FIFA 19 na velikem platnu. Vsaka zmaga bo prinesla zanimivo simbolično nagrado! 🙂
Vsi gledalci bodo lahko sodelovali tudi v žrebu, kjer se bodo z malo sreče v igranju igre FIFA 19 na velikem platnu lahko pomerili z Elzanom in Andražom Šporarjem.
Za nepozabno atmosfero bo kot povezovalec programa skrbel eden in edini Dino Hajderović, Dinotti!

IGRANJE IGRE FIFA 19 ZA PRAVI DENAR!
Za tiste najbolj pogumne, ki pa zgolj z igranjem ne želite izgubljati časa, boste na BetOnYourself Station igro FIFA 19 lahko igrali za pravi denar!
Vprašanje je le, ali si upate.

PRAVILA ZA PRIJAVO
Vsaka ekipa, ki želi igrati na turnirju, se mora za sodelovanje obvezno prijaviti preko obrazca na spletni strani betonyourself.io. Ob prijavi je potrebno izpolniti zahtevane podatke in plačati prijavnino v znesku 10 EUR. Na turnirju lahko igrajo tudi mladoletni igralci (+16), vendar morajo za sodelovanje priložiti podpisano izjavo staršev. Selekcija ekip deluje brez predhodnih kvalifikacij, zgolj na način, »kdor prvi pride, prvi melje«.

Tako. Čakanja je konec! Čas je, da končno izvemo, kateri duo je najboljši v igranju FIFE v Sloveniji! Pohiti s prijavo in si zagotovi svoje mesto na turnirju!

V izdelavi je Breaking Bad film

0

Dobra novica za vse oboževalce Breaking Bad serije, ki je po petih sezonah svoj huronski uspeh zaključila leta 2013. Glede na govorice, ki so skorajda že praktično uradno potrjene, je v izdelavi povsem nov Breaking Bad film.

Za režisersko in producentsko krmilo naj bi spet stopil ustvarjalec serije Vince Gilligan, zgodba pa naj bi sledila “pobegu ugrabljenega človeka in njegovi nalogi za svobodo.” Če ste s tem pomislili na lik Jesseja ter igralca Aaron Paula, niste v manjšini. Ni še jasno, če se bo karizmatični igralec vrnil v svoji vlogi, vse pa verjetno zanima tudi, ali se bo Walter White zopet pojavil na malih zaslonih. Igralec Bryan Cranston je sicer v nedavnem intervjuju potrdil, da ga je ustvarjalec Gillian kontaktiral glede Breaking Bad projekta, ne ve pa še kako, če sploh, bo vpleten v novi film.

Produkcija naj bi se začela še ta mesec v New Mexicu, pri projektu pa naj bi sodelovala tudi izvršna producenta Mark Johnson in Melissa Bernstein, katera sta tudi podpisana pod serijo Better Call Saul, ta pa je pred kratkim bila obnovljena tudi za 5. sezono, katera bo izšla leta 2019.

Mi smo povsem navdušeni, da nas vrača ponoven izlet v deželo miroljubnega življenja ter preprodajanja drog, dokler pa ne dobimo več informacij, vas vabimo na ogled spodnjega videa, kjer igralca Bryan Cranston ter Aaron Paul na zabaven način prikažeta življenje po koncu tako vele uspešne serije.

Blizzard načrtuje mobilne igre iz vseh svojih franšiz

0

Razen če domujete pod kamnom, ste zagotovo slišali za spodrsljaj, ki si ga je privoščil razvijalec Blizzard na svojem sejmu Blizzcon, ko je najavil Diablo Immortal, ekskluzivno za mobilne telefone. Njihovi oboževalci, ki primarno prebivajo na PC platformi, so storili širni vik in krik preko interneta in zadeva se še vedno ni povsem pomirila.

A Blizzard se ne da in soustanovitelj studia, Allen Adham je za korejski Youtube kanal 리뷰빌런 하텍 izjavil, da je bila najava naslova Diablo Immortal samo začetek.

“Veliko od nas je iz igranja na PC-ju preklopilo na igranje na mobilnih telefonih in sedaj veliko naših najboljših razvijalcev dela na mobilnih naslovih, ki bodo izvirali iz večine naših franšiz. Nekateri od njih sodelujejo z zunanjimi parterji kot v primeru Diablo Immortal, nekaj naslovov pa razvijamo povsem interno in kmalu bomo lahko glede teh delili več informacij. Danes imamo v razvoju več produktov kot smo jih imeli kadarkoli in naša prihodnost je zelo svetla.”

Adham je razložil, da so se posvetili mobilnim napravam predvsem zato, ker se te končno približujejo moči PC-jem ter konzolam, kar jim bo omogočalo, da svoje igre približajo mlajši publiki v ZDA, ki primarno preigrava naslove na mobilnikih.

Na koncu je Allen še potrdil, da niso pozabili na svojo zvesto PC publiko in da več ekip razvija različne Diablo projekte, ki jih bodo razodeli v prihodnosti.

Po petih letih razvoja je DayZ končno stopil v beto

0

DayZ je je leta nazaj praktično započel preživetveni žanr iger, njegova pot pa se je začela v bistvu v obliki moda za vojaško simulacijo ARMA 2. Zaradi ogromne popularnosti modifikacije se je kasneje razvijalec Bohemia Interactive odločil izdati komercialno verzijo produkta in tako je DayZ stopil v sistem zgodnjega dostopa 16. decembra 2013.

Razvoj ni bil lahek. Zaradi ostarelega pogona se je naslov konstanto srečeval s težavami in izid je bil prestavljen iz leto v leto. Sedaj smo leta 2018 in DayZ je končno stopil v svojo beta inačico.

Ta je v igro prinesla goro izboljšav. Pogon je bil močno predelan, popravili so ogromno hroščev, predelana so bila tudi vozila. Umetna inteligenca zombijev ter živali je sedaj pametnejša, poleg predelane mape Chernarusa pa smo dobili tudi možnost grajenja baz, razvijalci pa so bili celo tako fajn, da so vključili orodja za modificiranje.

Vse lepo in prav in zvesti igralci si zagotovo za svojo potrpežljivost zaslužijo svojo nagrado. Vprašanje pa ostaja: ali je DayZ, kot žanr, dandanes že preveč zastarel? Beta bo v igro zagotovo vrnila nekaj ljudi, vprašanje pa je koliko se jih bo vrnilo v polno verzijo naslova, ki bo izšel konec 2018.

Assassin’s Creed Odyssey: novemberska posodobitev bo prinesla kar nekaj novosti

0

Assassin’s Creed Odyssey je prvi iz franšize, ki ga lahko uvrstimo v RPG zvrst in ne sledi samo “hočem biti Witcher” ampak sledi svoji poti in glede na naš opis, je igri v tem uspelo.

Sedaj Odisejada dobiva že novembrsko posodobitev, ki bo prinesla kar nekaj novosti. Igralci bomo deležni novih nalog, kozmetike, stopnja karakterja pa se bo povečala na številko 70. Za vse modne navdušence je tu nova kozmetična opcija preoblačenja, ki bo Alexiosa ali Kassandro spremenila v pravi modni hit. Če ste bolj pustolovska oseba pa boste dobili nove naloge, ki vas bodo popeljale v Thermopylae, bolj natančno tam, kjer je stalo 300 Špartancev (pozabite film 300, to bo seveda boljše). Razvijalci so celo tako prijazni, da nam bodo to posodobitev ponudili popolnoma brezplačno.

Hvala Ubi, tako si ljubek, res! Nikoli več te ne pozabim.

Path of Exile bo s prihodom PS4 različice decembra Blizzard-u povzročil novo nočno moro

0

Dobrih pet let po prvotnem izidu bo Path of Exile mesto najboljšega zastonjskega akcijskega RPG-ja branil tudi na Playstation 4 konzolah.

Dobrih par dni po Diablo 3 mobilnem debaklu so Grinding Gear, razvojni studio za uspešnico Path of Exile, oznanili decembrski izid na Playstation platformi. Igra je prvotno postala dosegljiva zgolj na osebnih računalnikih, a je lanskega avgusta luč sveta ugledala tudi na Xbox One konzoli. Po zaslugi Diablo 3 mobilne kontroverznosti je Path of Exile prav tako nedavno dobil val novih igralcev, nedvomno nezadovoljnih oboževalcev Blizzard-ove hudičeve sekaščine.

Časovni okvir PS4 izida je vsekakor zanimiv, saj bo igra isti mesec na dočakala tudi trenutno neimenovan večji dodatek – 3.5.0. Čeprav točnega datuma izida za konzole ni točno znan, so potrdili, da dodatek v decembru zraven osebnih računalnikov na voljo tudi na obeh konzolnih sistemih – PS4 in XOne.

Točen datum izida PS4 različice kot omenjeno še ni znan, si pa lahko že sedaj na dnu strani ogledate napovednik za novega člana Path of Exile družine.

Kljub precejšni starosti gre še vedno za eno najbolj popularnih akcijskih RPG sekaščin, ki jo vsake toliko časa razvijalci osvežijo s povsem zastonjskim dodajanjem vsebine. Path of Exile vsebuje prav tako enega najbolj igralcem prijaznih F2P sistemov, saj je celotna igra na voljo povsem zastonj, mikrotransakcije pa pripomorejo zgolj pri večanju shrambe ter pridobivanju vizualnih bonbončkov. Večji studii bi se vsekakor lahko kaj naučili iz njihovega sistema poslovanja, saj tudi mnogo let po izidu gre za zelo dobičkonosno in s strani igralcev zelo hvaljeno igro.

Riot Games se sooča s tožbo zaradi spolne diskriminacije

0

Po igričarski industriji že nekaj časa krožijo govorice, da delo pri razvijalcu Riot Games, kateri skrbi za popularno večigralsko MOBA igro League of Legends, ni ravno najbolj prijetno. Pritožbe naj bi letele na vodstvo in na preferiranje moškega spola pri napredovanju in te govorice so bile sedaj konkretno udejanjene v obliki tožbe, ki so jo proti RIOT Games sprožili bivši in sedanji zaposleni.

Vodstvo naj bi ženskam zanikalo enakovredno plačo ter napredovanje na višje vodstvene pozicije samo zaradi njihovega spola. Poleg tega naj ne bi manjkalo neprimernega vedenja in seksualnega nadlegovanja, posledica tega pa naj bi bilo sovražni in neprijetni delovni pogoji.

Riot ima sicer zaposlenih okoli 2.500 delavcev in kar 80% teh je moškega spola. Razvijalec naj bi redno zavračal prošnje za delo pripadnic ženskega spola, saj naj se ne bi ujemale z njihovo “Bro” kulturo. Spletna stran Kotaku je sicer že mesece nazaj poročala o sovražni in seksistični kulturi podjetja in Riot je ravno zaradi tega podal izjavo, kjer se je zavezal temeljito preiskati njihovo delovno kulturo ter odstraniti sovražne delavce. Čeprav naj bi bilo nekaj težavnežev odstranjenih, so svojo zaposlitev ohranili eni od glavnih povzročiteljev seksualnega nadlegovanja kot so denimo COO Scott Gelb, ki naj bi zagrabil genitalije zaposlene ter še nekdo, ki je verbalno napadal sodelavke.

Pri tožbi so ven izcurljale zanimive podrobnosti. Ena od tožnic, Jessica Negron, trdi da je bila najeta in kmalu za tem je njen nadrejeni dal odpoved. Jessica je prevzela njegovo mesto ter vse dolžnosti a vseeno ni bila deležna kompenzacije v obliki povišanja plače, spremenil pa ni niti njen delovni naslov. Čeprav je nadrejene vprašala, če lahko naredijo njen nov delovni naziv tudi uraden, ji nikoli za to niso dali prave možnosti namesto tega pa so vmes na njeno mesto najeli tri različne moške.

Potem, ko je tudi tretji njen nadrejeni zapustil delovno mesto, jo je vodstvo zopet vprašalo za prevzem delovnega mesta a spet brez prave kompenzacije ter uradnega naziva. Ravno njen tretji nadrejeni ji je še zaupal dejstvo, da ” raznolikost ne bi smela biti fokus pri načrtovanju njihovih produktov saj je igričarska kultura zadnje zatočišče najstniških, belopoltih fantov.”

Celotno dokumentacijo tožbe si lahko prelistate spodaj.

Complaint by on Scribd

PUBG prihaja na PlayStation 4

0

Battle Royale igra, Player Unknown’s Battlegrounds, je prisotna že na praktično vseh platformah, a PlayStation 4 igralci so bili ob vnosu besednega niza PUBG, soočeni z žalostnimi, praznimi rezultati. To se bo kmalu spremenilo, saj je pred kratkim potekla enoletna pogodba, zaradi katere je bil PUBG ekskluzivno zavezan samo Microsoftovi konzoli Xbox One.

Da bo PUBG uletel tudi na PlayStation 4 je bilo jasno že prej, saj so se na Sonyjevih strežnikih pojavile določene slike, ki jih je zvesta in pozornost skupnost zabeležila in tudi objavila na spletni strani psnprofiles.

Zanimivo je, da ima Microsoft za 10. november, ko se bo odvil njihov dogodek XO18, pripravljene velike novice ravno glede igre PUBG. Morda bo popularna Battle Royale streljačina še vedno držala določen nivo pripadnosti v obliki ekskluzivne mape, ki bo na voljo samo na Microsoftovi napravi? Bomo videli, jasno pa je, da se bo kmalu bitka med PUBG-jem ter Fortnitom prenesla tudi na Xbox One.

Medtem se je v PUBG pojavila zanimivost v obliki prepleta igre z filmom Suicide Squad, kar pomeni, da boste lahko sedaj vihteli orožja v obliki junakov Harley Quinn ter Joker. Je morda naključje, da ta dva junaka izvirata iz DC Universe medtem ko je imel Fortnite organiziran dogodek s Thanosom, kateri pa, kot vemo, pripada Marvelu?

Ark: Survival Evolved ta teden brezplačen

0

Igra preživetja, kjer moramo skrbeti za vse naše potrebe, hkrati pa po glavi udariti kakšnega preveč pogumnega, titanskega dinozavra, Ark: Survival Evolved, bo do konca tedna moč preizkusiti brezplačno. Akcija se bo končala 13. novembra, med tem časom pa bo igra tudi znižana za 60%, na cenovno postavko 22€.

Dobrote pa se ne ustavijo samo pri vabljenju novih igralcev, saj bo danes prispela tudi največja razširitev do sedaj, ta pa nosi ime Extinction.

Dobili bomo nove nasprotnike kot so Titani, čaka pa nas še leteči Gasbag in Snow Owl ter ogenj bruhajoči Velonasaur. Najbolj zanimiva pridobitev bodo Cypodsi, to pa so kreature, ki jih bomo lahko ujeli ter prenašali okoli v inventarju kot denimo Pokemone.

Naše karakterje bo moč prenesti iz trenutnih strežnikov na tiste, na katerih je že nameščen Extincition, a to velja samo za like medtem ko predmeti ter udomačene živalce ne bo moč prenesti. Razvijalec Wildcard pravi, da bo Extinction postopoma omogočen na strežnikih in prosi za potrpežljivost, začeli pa naj bi najprej z ameriškimi ter evropskimi serverji.

Dovolj besedičenja, oglejmo si raje napovednik, ki bo zagotovo navdušil tako veterane kot deviške igralce, ki še nikoli niso izkusili krutega sveta Ark.

Warframe: Fortuna – razširitev za PC prihaja že ta teden

Warframe oboževalci bodo kmalu dobili drugi del odprtega sveta, ki bo še večji od prejšnjega, z več novitetami. Lastniki osebnih računalnikov bodo prvi deležni te velikanske razširitve, konzole pa jim bodo sledile.

V razširitvi Fortuna bomo raziskovali planet Venera v popolnoma odprtem svetu in pri raziskovanju nam bo seveda pomagal t.i. “Bondi K-Drive Hoverboard” ali “Archwing”. Poleg raziskovanja bomo lahko lovili ribe, iskali razne minerale in seveda se tudi borili proti novim “Nef Anyo” in “Corpus”.

Lastnosti razširitve:

  • K-Drive, ta nam bo prinesla hitro raziskovanje in hitrejše napredovanje
  • Solaris združene frakcije
  • Podzemljske in nadzemeljske lokacije
  • Nova orožja, tehnologije in sistemi za bojevanje
  • Nove nagrade in Danger rating system
  • Lociranje ogroženih živali in preprečevanje izumrtja teh
  • Dodan Garuda Warframe
  • Rudarjenje, lovljenje rib in raziskovanje

EA: Project Atlas je naslednja stopnja razvijanja iger

EA nas draži z novo tehnologijo, ki kombinira umetno inteligenco, oblak in Frostbite pogon. Gre za t.i. “Project Atlas”, novo platformo, ki bo razvijalce oborožila z odlično in zelo močno tehnologijo, s katero bodo lahko razvili še boljše igre.

Pri EA pravijo, da bo Project Atlas prinesel novo dobo razvijanja iger. Lahko si predstavljate, da se bo vse širilo v oblak in za določene storitve bo treba plačati. Vaš projekt bo za vedno shranjen v oblaku, kar bo doprineslo k varnosti in zaščiti pred izgubo podatkov. Poleg umetne inteligence in integracije s pogonom, bo Project Atlas pokril še druge industrije kot so navidezna resničnost, obogatena resničnost in povezovanje preko zelo hitrih 5G omrežij. Vse to bo prineslo k izboljšani uporabniški izkušnji in k sami izdelavi iger.

Počasi nam ne bo treba imeti več dobrih računalnikov, ampak bomo plačali mesečno naročnino in igrali kar bomo želeli, seveda če bomo imeli dobro internetno povezavo.

Strinjamo se, da prihaja nova doba za računalniške igre, ampak potrebno bo še kar nekaj let preden se bo vse to razvilo. Upajmo, da bodo za nas navadne uporabnike, vse te tehnologije dovolj denarno ugodne.

Farming Simulator 19 nam bo omogočal prevažanje mleka

0

Se zavedate, da je Farming Simulator serija ena najbolj igranih franšiz v Sloveniji, slabo pa ji ne gre niti v ostalih delih sveta. Čemu takšna popularnost igri, ki na prvi pogled izgleda povsem dolgočasna in nezanimiva?

Gre se za to, da vam Farming Simulator omogoči izpolnitev sanj kmetovanja saj je resnično delo precej naporno, medtem ko vam ždenje za monitorjem lahko pričara podoben občutek, le da vam izostanejo žuljaste roke. Ta simulacija je tudi odličen način za sprostitev, saj lahko malce za spremembo odklopite možgane in se prepustite lepotam narave ter kmetijske mehanizacije.

Ta bo v Farming Simulator 19 močno bolj zastopana, saj se bo v igro priključila tudi oprema podjetja John Deere. Dobili bomo njihove traktorje, kot tudi ostale priročne dele za obdelavo njiv, poln seznam si lahko preberete na spodnji sliki.

Poleg tega je razvijalec Giants Software prikazal nov napovednik, ki prikazuje transport mleka. Ta napovednik točno prikaže srž vseh Farming Simulator iger: preprosta, umirjena vožnja cisterne mleka skozi idilično pokrajino ob spremljavi umirjene glasbe. Perfektno.

Če se vam je slučajno zahotelo po fizični kopiji igre, jo lahko v Sloveniji v PC verziji kupite za petaka ceneje kot na Steamu. Farming Simulator 19 vsebuje še Collector’s Edtion inačico igre, kjer poleg igre prejmete še kapo z napisom ter celo miniaturni traktorček, ki vam zna lepo popestriti dnevno sobo. Ali pa štalo.

Test monitorja: LG 34UC89G | LG je ponovno pustil svoj pečat na trgu zaslonov |

Monitorji, le kaj bi brez njih. LG nikakor ni novinec pri prikazovalcih slike, najsi bodi govorimo o monitorjih, televizorjih ali telefonih. Nič nepričakovanega ni, ko so se odločili za igričarsko selekcijo, nenazadnje se panoga razvija z nepredstavljivo hitrostjo. Glavna razlika je velikokrat v bolj agresivnem izgledu, hitrosti osveževanja, odzivnem času in G-Sync/FreeSync podpori. Nič nenavadnega torej. Kot igričarji radi vržemo oči na prvence gaming selekcije, tokrat pa je naš vid obstal na LG 34UC89G.

Govora je o 34″ LG ultra širokem 34UC89G igričarskem zaslonu. Po čem pa se monitorji, namenjeni igričarjem, sploh razlikujejo od “navadnih” zaslonov? V glavnem naj bi bila najopaznejša razlika hitrost osveževanja ter razmerje dolžin stranic. Veliko monitorjev se zaradi tega odloča za TN matriko z boljšim odzivnim časom, so pa zato barve bolje sprane, vidni koti pa slabši od konkurenčne IPS. A naš testiran izdelek si lasti IPS ekran z G-Sync podporo, zraven tega pa še diagonalo 34″ oziroma 86cm, 21:9 razmerje z resolucijo 2560×1080, hitrost osveževanja 144Hz ter ukrivljen vidni kot. Odlična kombinacija za streljačine, ki te bo olajšala za okoli 600€.


Tehnične specifikacije

ZASLON
– Diagonala zaslona: 86,36 cm (34″)
– Matrika: IPS
– Format zaslona: 21:9
– Ločljivost: 2560 x 1080
– Svetlost: 200 cd/m2
– Dinamični kontrast: Mega
– Odzivni čas: 5 ms
– Vidni kot: 90°/65°
– Št. barv: 8bit, 16,7M
– Barvna natančnost: 72%
– Osveževanje zaslona: 144 Hz
————————————————–
VHODI / IZHODI
– 2x HDMI, DP, 2x USB 3.0, USB Up-stream, UBS 3.0 Quick Charge
————————————————–
ERGONOMSKE LASTNOSTI
– Tilt (pregib): -5° – 20°
– VESA: 100 x 100 mm
————————————————–
– OSTALO
– Zunanji napajalnik, AC 100~240V
– Poraba: 50 W (povprečna)
Dimenzije:
– S stojalom: 830,58 x 3449,58 x 279,4 mm
– Brez stojala: 830,58 x 370,84 x 76,19 mm
Teža:
– S stojalom: 8,57 kg
– Brez stojala: 6,39 kg


Izgled in dizajn

Tako veliki zasloni lahko sprva izgledajo zaskrbljujoče veliki. 34″ diagonala se bohoti čez celotno mizo in krivulja zaslona mi je sprva izgledala nekoliko nelogična. A ob prvi uporabi vse takoj dobi smisel. Rahel nagib je zaradi velikosti skorajda nujen, saj poskrbi za ohranjanje ostre in barvno pravilne slike.

Aspektno razmerje potrebuje nekaj navajanja, saj to, kar “izgubiš” v višini, pridobiš v širini. Rezultat je dober tudi za filme, a naravnost blesti v igrah. Dirkačine pridobijo na imerziji, medtem, ko sploh streljačine profitirajo zaradi širšega vidnega kota. V notranjosti se nahaja IPS matrika, dandanes najpopularnejša vrsta zaslonov – in to z dobrim razlogom. IPS paneli nudijo najboljšo barvno reprodukcijo in odlične vidne kote, čeprav imajo kot slabost navadno slabši prikaz črne barve in višje odzivne čase.

Ohišje okoli zaslona je iz bleščeče plastike rdeče barve, ki jo v kombinaciji s črno najdemo tudi na zadnji strani in pripomore k agresivnejšemu videzu. Kvaliteta izdelave je dobra in kljub velikosti je zaslon precej stabilen, po veliki meri po zaslugi dolgih “nog”.

Pri prilagajanju ali povezljivosti ne naletimo na nobeno presenečenje. Višinska nastavljivost znaša 120mm in zaslon lahko nagnemo tako naprej ali nazaj, združljiv pa je tudi s 100mm VESA držali. Nagib na strani sicer ni možen, a to je pričakovano za tako širok zaslon, saj ergonomija enostavno ne omogoča takšnega gibanja.

Dizajn nima večjih slabosti. Robovi so nekoliko debeli, a to ni problem, s katerim bi se preveč obremenjeval. Nekatere bo motila odsotnost vgrajenih zvočnikov, a za takšen zaslon je tako ali tako pričakovana uporaba slušalk.

Če bi že moral kaj kritizirati, je resolucija 2560×1080 prenizka za velikost zaslona, saj konkurenta AOC Agon AG342UCG in Acer Predator X34 uporabljata 3440×1440, cena pa je primerljiva. Nižja resolucija s sabo prinese prednosti in slabosti. Gostota pikslov 82ppi je prej nizka kot karkoli drugega in od blizu so posamezni piksli še kako vidni. Zaradi tega slika ne izgleda tako ostra kot bi pri višji gostoti pikslov. Prednost pa zato pride v nižji sistemski zahtevnosti, saj bo resolucija dosti bolj primerna za grafične kartice srednjega cenovnega razreda. Posledično bo dosti več priložnosti za polni izkoristek visoke hitrosti osveževanja. Dobrodošla je tudi vključitev Nvidia G-Sync.

 

 

Sestava je precej enostavna. Iz kompaktne, dobro zavarovane embalaže vzamete stojalo in ga s pomočjo enega vijaka pritrdite na nogo. Zaslon nato enostavno pripnete nanj preko enostavnega sistema brez potrebe po vijakih.

Priključki so obrnjeni navzven, kar omogoča enostavno povezovanje. Vključena sta dva HDMI 2.0 priključišča in en sam DisplayPort 1.2, skupaj s dvema USB 3 in enim avdio priključkom, seveda pa imamo na drugi stran tudi napajalni priključek, kamor lahko priključite precej dolgi kabel.

Zaslonski meni zavzame celotno desno stran zaslona in je precej večji od večine OSD-jev. Glede na precej majhno število opcij je skorajda prevelik. Navigacija je enostavna in opravite jo preko kontrolne palice na spodnjem delu zaslona. Hiter meni omogoča nadzor svetlosti, kontrasta in zvoka (za zunanje slušalke), a za nas je najbolj zanimivo menjavanje med profili.

Tukaj lahko nastavite profil po želji, se igrate z barvami in izkoristite razne igričarske funkcije. Na voljo imate profile za razne žanre iger ter uravnavanje črne barve, hitrosti osveževanja ter izklop/vklop G-Syns.

Delovanje

Praktična uporaba in testi so prikazali dobre rezultate. Maksimalna svetlost 259cd/m2 je nekoliko boljša od navedene specifikacije in raven črnine znaša 0.19cd/m2. Skupaj se to združi v kontrastno razmerje 1.363:1.

Visoko kontrastno razmerje je pomembno. Pomeni, da bodo barve bolje prikazane in pomaga pri dostavi širšega razpona različnih odtenkov – tudi zelo podobni odtenki bodo prikazani raznoliko. Pri tem še dodatno pripomore izjemna raven črnega prikazovanja, kjer sence resnično pridejo do izraza. Večina igričarskih zaslonov tu dosega dosti slabše rezultate – zlasti tisti z TN matriko.

LG zaslon je prikazal tudi dobro barvno natančnost. Povprečje Delta E znaša 2.28  in barvna temperatura z 6.501K je naravnost izjemna. Barve so prikazane izjemno natančno in blizu ravni, za katero so bile zasnovane.

Skupaj s sRGB povprečjem 92.1% dobimo rezultat, kjer se drobni problemi pojavi zgolj pri prikazovanju nekaterih odtenkov rdeče in roza barve.

Odlični rezultati so bili doseženi tudi pri vzdrževanju osvetlitve ozadja, kjer je varianca v večini področij znašala pod 10%, zgolj na levem robu je dosegla maksimalno 11%. Boljši rezultati od večine velikih zaslonov in neravnovesje ni opazno ob gledanju filmov ali igranju iger. Tudi barvna temperatura se je razlikovala maksimalno 6% čez celoten zaslon (vsaj na testnem primerku).

Še ena pomembna stvar za igričarske zaslone je odzivni čas in tudi tu so bili rezultati obetavni. Povprečen odzivni čas 11.1ms je več kot zadosten za kompetitivno igranje iger, kjer je sicer potrebnih manj kot 20ms.

Preizkusili smo tudi vse tri prednastavljene igričarske profile, a vsak se je soočal z lastnimi problemi. Način za streljačine je izostril sliko do tolikšne mere, da smo naleteli na anomalije in barvna temperatura se je znižala na 7.285k, kar je sliko oropalo živih barv.

Drugi način za streljačine se je nekoliko umiril, kar se tiče izostritve slike, a temne dele je dvignil do 0.38cd/m2, kar je kontrast znižalo na 586:1. Morda je resnično zasnovan za večji poudarek na temnejša področja, a posledično odvzame živost barv in njihovo globino.

Tretji način, namenjen realno časovnim strategijam je prav tako poslabšal prikaz barv, tako da zanj ne vidim pretirane uporabnosti.

Foto način je takisto precej ohladil barve, a način za filme je svoje delo opravil nekoliko bolje – čeprav zgolj zato, ker je bližje tovarniškim nastavitvam.

Sicer nisem opazil uporabnost za katerega koli izmed načinov, saj tovarniške nastavitve vse najbolj privedejo do izraza. Tako lahko v katerikoli igri ali ob gledanju filmov ostanete pri njem in ničesar ne boste zamudili.

Če vas zanima prikaz razlike med hitrostmi osveževanja, ta slika dobro prikaže dano situacijo.

Končna ocena

Prihaja Pikachu & Eevee tematsko obarvan Nintendo Switch!

0

Zgornji naslov se mi v uho zadrl sodelavec Jure, ki je verjetno največji Pokémon navdušenec v Sloveniji. Najprej mi je tako navdušensko oznanil naslov, čemur je sledilo veselo poskakovanje iz nogo na nogo ter zmagoslavno dviganje rok v zrak.

A njegovo veselje je razumljivo saj bo 16. novembra izšla nova in težko pričakovana igra Pikachu & Eevee. ker se gre za precej velik naslov, se je Nintendo odločil, da poleg tega na svojo prenosno konzolo Switch nanese nove barvne odtenke. Tako bomo lahko kmalu lahko kupili Nintendo Switch, ki bo nosil barvno paleto igre Pikachu & Eevee, poleg tega pa bodo gor še zanimive ilustracije glavnih dveh junakov.

Vsak kontroler oz. Joy-con se bo ujemal z barvami protagonistov Pikachu & Eevee, zato bo en rumene in drugi svetlo rjave barve. Na konzoli bo prednaložena igra Pokémon: Let’s Go, Pikachu! ali pa Pokémon: Let’s Go, Eevee!, za češnjico na torti pa prejmete še Poké Ball Plus, ki vam omogoča, da svojo priljubljeno zverinico vzamete s sabo na potep.

Zadeva je tako luškana, da smo se odločili ta skupek konzole ter igre pripeljati tudi v našo partnersko trgovino EIGRE.si po znižani ceni. Tako lahko že za 408€ prejmete Nintendo Switch Special Edition ter vse prej omenjene dobrote kot so prednaložena igra ter Poké Ball Plus. Po našem mnenju je to odlična cena, poleg tega pa boste novi Switch držali v roki že na dan izida.

Igra Pikachu & Eevee ter pripadajoče obarvan Nintendo Switch izideta 16. novembra 2018 in morda je ravno to naslov, ki bo Nintendovo prenosno napravo razširil tudi v Sloveniji.