🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 511

Northgard bo zapustil zgodnji dostop 7. marca

0

Lepo je slišati, da tudi kakšna igra, ki je prišla na platformo Steam označena kot “Early Access”, tega tudi zapusti. Prav to se bo zgodilo z lepo narejeno vikinško strategijo Northgard. V polni različici bo izšla 7. marca 2018, s tem pa bo dobila tudi kampanjo, ki bo vsebovala kar 11 poglavij in zgodbo, ki nas bo peljala skozi zasnežene pokrajine, polne mitoloških bitij.

Trenutno lahko Northgard igrate zaenkrat samo v večigralskem načinu, kjer se lahko borite proti drugim igralcem ali proti računalniku, ki zna biti zaradi svoje spodobne umetne inteligence tudi zelo nagajiv. Poleg tega obstaja tudi več različnih opcij, kako priti do zmage, ampak ni lepšega kot zmagati nekoga tako, da mu uničiš vso vojsko in zgradbe.

Northgard lahko kupite na platformi Steam za 27,99 €.

Age of Empires: Definitive Edition je sedaj na voljo za PC

0

Založnik Microsoft je lastnikom PC-jev serviral novo dozo strategije v obliki predelave, ki sliši na ime Age of Empires: Definitive Edition.

Predelana igra ne postavi igre samo v višjo resolucijo (sedaj jo je možno poganjati tudi v 4K), ampak tudi povsem predela teksture ter animacije, na voljo pa je tudi vrsta drugih izboljšav. Tako bomo deležni izboljšane umetne inteligence, populacija se bo zvišala na 300 naseljencev, močno pa bo izboljšano tudi upravljanje enot.

Igro bo moč igrati tudi v večigralskem načinu, kjer bo na voljo tudi LAN opcija (ki jo v današnjih igrah redko kdaj vidimo), medtem ko se lahko veselimo izboljšav v enoigralski kampanji. Prisoten bo tudi urejevalnik, kjer bomo lahko sestavljali povsem svoje misije in jih zlahka delili z drugimi igralci.

Age of Empires: Definitive Edition je na voljo ekskluzivno v Microsoftovi trgovini, cena pa je presenetljivo ugodnih 19.99 €.

Najavljen Burnout Paradise Remastered

0

Založnik Electronic Arts je včeraj najavil predelavo dirkalno-razbijaške igre Burnout Paradise.

V predelavi bomo prejeli osnovno igro ter osem manjših dodatkov, med katere spada tudi razširitev mape z dodanim otokom Big Surf Island. Seveda bomo prejeli tudi vizualno nadgradnjo, kjer bomo mesto Paradise City sedaj lahko raziskovali v močno izboljšani resoluciji, ki bo segala celo do 4k.

Burnout Paradise Remastered prihaja 16. marca na Xbox One ter PlayStation 4, medtem ko PC različica še nima trdno zakoličenega datuma; ve se samo, da prihaja kasneje v 2018 na platformo Origin.

Escape from Tarkov: naboj za vsak žep

0

Torej, pozdravljeni vsi, ki ste zbrali pogum in se odločili, da se preizkusite v begu iz mesta Tarkov. Pred vami je kratek članek, v katerem bom na podlagi svojih izkušenj (oziroma bolj kot ne napak) svetoval vsem novim igralcem, za katero vrsto nabojev se odločiti na podlagi dane situacije. Odločitev zna biti za nove igralce vse prej kot lahka, saj lahko izbirate med skorajda 70 različnimi naboji različnih kalibrov. Če pa ste že veteran (se pravi, ste bili že bolj naluknjani kot Slovenija s podzemnimi jamami), vseeno vabljeni k branju, morda pa boste sedaj ugotovili, zakaj sovrag še vedno veselo skače, čeravno ste mu v glavo poslali celoten saržer Makarova. 

Sledi mukotrpno branje, če te zanimajo le najbolj učinkoviti naboji, beri poševni del stavkov

 

Kaliber: 9×18 mm

Uporaba: PM makarov, PB, PP-91, PP-9

Tako, začeli smo z najosnovnejšim kalibrom, in sicer 9×18. Ta je najpogostejše uporabljen v kombinaciji z rusko pokalico Makarov. Pravzaprav se uporablja kot “začetna” pištola, saj je najcenejše orožje v igri, prav tako pa je najcenejše tudi strelivo zanjo. Ker noben izmed kalibrov 9×18 ne prebije jopiča ali čelade, se tukaj ne oziramo toliko na prebojno moč, temveč na samo povzročeno škodo sovragu. Najprimernejša izbira je tako 9×18 SP-7, če pa ga slučajno trgovcu zmanjka, se lahko zadovoljimo s SP-8 s podobnimi karakteristikami.

 

Kaliber: 9×19 mm

Uporaba: MP-443, P226R, PP Vityaz, MP5, MPX

Ta kaliber uporablja izredno priljubljena MPX ter MP5, uporabljata pa ga tudi dve pištoli. 9×19 Pst Gzh je edina pametna izbira, razen če ste pripravljeni plačevati 243 rubljev na strel za 9×19 Luger CCI, ki pa niti ne prebije lahkega oklepa …

 

Kaliber: 9×21 mm

Uporaba: SR1MP Gyurza

SR1MP je relativno nova pištola v igri in je nisem imel priložnosti kaj pretirano veliko uporabljati, lahko pa z gotovostjo potrdim, da je najbolje uporabljati 9×21 SP13. Nudijo nam največjo prebojnost, ki jo krvavo potrebujemo, saj pištola ter strelivo zanjo niso ravno poceni in če srečamo nekoga, ki se plazi proti nam oblečen v Fort Armor … No ja, brez SP13 ali SP10 se bo nasmešek risal na obraz le njemu.

 

Kaliber: 7.62×25 mm

Uporaba: TT

Za TT pištolo priporočam uporabo 7.62×25 FMJ43, ki je na voljo pri trgovcu že od samega začetka. Prodaja se po dokaj dostopni ceni in se od dražjih različic ne razlikuje toliko, da bi bilo vredno zapravljati dodatne rublje.

 

Kaliber: 5.45×39 mm

Uporaba: AK-74, AKS-74

Sedaj smo prišli do malce konkretnejših zadev. S “kalašnikom” oziroma verzijo kalašnika že predstavljate nevarnost tudi najbolj opremljenim igralcem. Na tem mestu priporočam uporabo 5.45×39 PRS, in sicer zato, ker nam nudi za dokaj ugodno ceno veliko prebojno moč, za malenkost višjo ceno pa lahko kupimo 5.45×39 BS, če pričakujemo res veliko igralcev s “Fast & Fort” opremo.

 

Kaliber: 5.56×45 mm

Uporaba: M4A1

Pri strelivu za M4 imamo ogromno izbire in bolj kot ne so vse lahko pravilne, odvisno od situacije. Osebno sem vedno pristaš uporabe nečesa, kar bo prebilo sovragov oklep, torej čimveč prebojne moči, in v tej situaciji zmaga 5.56×45 Mk 255 Mod 0. Cenovno so pa tako ali tako vsi bolj kot ne podobnih cen, tako da nekih ogromnih razlik s finančnega vidika naj ne bi bilo.

 

Kaliber: 7.62×39 mm

Uporaba: AKM, SKS

Za 7.62 kalibra bi skorajda vsem priporočal uporabo začetnega streliva, in sicer 7.62×39 HP, ki je primarno namenjeno za neokrepljene tarče. En strel v roko ali nogo bo onesposobil sovražnika, če ta s sabo ni prinesel analgetikov (ter antidepresivov, biti pod ognjem AKM zverine je vse prej kot prijetno).

 

Kaliber: 7.62×51 mm

Uporaba: DVL-10, RSASS

Omenjeni kaliber je eden izmed dražjih za uporabo, še posebej če nimate urejenega zavarovanja in se vam kaj zgodi med pobegom. Uporablja se na dveh “endgame” puškah in bolj kot ne pomeni smrt z enim strelom v trup, četudi ima oseba oklep in če uporabljamo prave naboje. Priporočam uporabo 7.62×51 M61, povzroča sicer manj škode od drugih, vendar nam nudi dovolj prebojne moči, da bo sovražnika v vsakem primeru spravilo na kolena.

 

Kaliber: 7.62x54R

Uporaba: SV-98

Omenjenega kalibra pravzaprav do sedaj nisem kaj dosti uporabljal, saj so ostrostrelne puške trenutno nekako … Malce manj uporabne, vsaj zame. Se pa sicer načeloma priporoča uporaba 7.62x54R 7N1. Zagotovljena je smrt sovraga s strelom v prsa, če le-ta ne uporablja Fort oklepa.

 

Kaliber: 9×39 mm

Uporaba: VSS, AS VAL

Pri tem kalibru se priporoča uporaba 9×39 SP5, povzročil bo malenkost manj škode oklepu, a to nadoknadi puška (ASVAL) s svojimi 900 metki na minuto, zadrži levi miškin gumb za sekundo in sovragovega oklepa ni več.

 

Kaliber: .366 TKM

Uporaba: VPO-209

Omenjen kaliber uporablja civilna verzija AKM puške, je sicer 7.62 kalibra, a uporablja drugačno strelivo in ni avtomatična. Moj nasvet bi bil, da se izogibate te puške, edinole če jo poberete in na koncu igre prodate za tistih nekaj dolarjev, saj tudi trgovci zanjo zelo slabo plačajo. Če pa že uporabljate, priporočam vsaj .366 EKO, ki je na voljo od samega začetka, kasneje pa tako ali tako ne boste več uporabljali te puške in kalibra. Problem pri tej puški je, da nobeno strelivo ne prebije niti najcenejšega oklepa. tako da se je potrebno zanašati na strele v roke ali noge. Konec koncev, bolj se splača kupit Vepr, ki je podobna puška, samo da uporablja navadne 7.62×39 mm.

 

Kaliber: 12×70

Uporaba: MP-133, MP-153, Saiga-12

Standard za vse lovske puške, na voljo imamo buckshot in slug, razlika je (vsaj trenutno je tako v igri), da je slug en projektil, buck pa ogromno majhnih projektilov, s tem da štirje mali projektili povzročijo toliko škode kot en slug. To vam pove, da se, na blizu ali daleč, bolj splača uporaba buckshota.

 

Kaliber: 20×70

Uporaba: TOZ-106

Ista zadeva kot buckshot zgoraj, le da je ta drugačnih dimenzij in paše v TOZ puško, ki je najcenejša puška v igri. Naredi približno 20 % manj škode kot zgoraj opisani buckshot, vendar se ga glede na ceno splača uporabljati na začetku, saj imaš vsaj nekaj možnosti. Poleg tega, če sovrag ni prekomerno opremljen, se ga da tudi pokončati z dobro odmerjenim strelom v glavo.

Kingdom Come: Deliverance – Recenzija igre

Pričetki Kingdom Come: Deliverance segajo vse do konca daljnega leta 2013, ko so pri Warhorse Studios preko Kickstarter-ja za financiranje tega peskovniškega RPG-ja uspeli zbrati več kot milijon funtov. Velika zasluga za to gre obljubam, ki so vključevale nelinearno zgodbo, natančen in podroben bojni sistem, globoke elemente iger igranja vlog in realističen srednjeveški svet. Vse to brez fantazijskih elementov in mitoloških pošasti in ras. Ne, namesto tega zgodba sledi resničnim dogodkom iz začetka 15. stoletja na območju Svetega rimskega cesarstva.

Igro lahko naročite  v spletni trgovini EIGRE.si

Po dolgih štirih letih razvoja je igra končno izšla in pričakovanja mnogih so bila zelo visoka in vsi smo že komaj čakali na izid, saj so bili napovedniki sijajni in vse je izgledalo kot idealno, kar ponavadi ni ravno dober znak. Ali so bila torej pričakovanja izpolnjena, sploh glede na precej visok proračun za Kickstarter naslov? Vsekakor so vtisi po prvih par urah zelo pozitivni in zagotovo gre za enega najbolj globokih srednjeveških svetov, kar sem jih videl. Ampak tu se moramo vprašati. Ji glede na realizem uspe biti zanimiva po več deset urah igranja?


Razvojna ekipa: Warhorse Studios (Češka)
Založnik: Warhorse Studios
Platforme:
PC, PS4, XboxOne
Operacijski sistemi: Windows 7+
Datum izida: 13. 2. 2018
Cena: 49.99 €

Zvrst: Peskovniški RPG


Kvaliteta boljša od kvantitete

Kot obljubljeno, se Kingdom Come: Deliverence odvija v odprtem svetu in obsega raznolik teren, ki se razprostira preko par mest, več vasic, okoliških planjav ter gozdov. Res je po velikosti svet skoraj dvakrat manjši od tega v Skyrim-u, a tu moremo v obzir vzeti, da slednji kljub 32 km2 veličine nudi le 24 km2 igralne površine. V nasprotju je16 km2 Kingdom Come: Deliverance skoraj celotni svet možno raziskati, prav tako pa je v celoti ročno izdelan in tako dosti bolj realističen in raznolik. Največja razlika je sploh v vaseh in mestih, ki so tu izdelana v dejanskem razmerju in vsebujejo vse, kar bi pričakoval od standardnih srednjeveških središč. Vse je postavljeno logično in večino časa lahko preživiš brez nalagalnih zaslonov, v kolikor vsaj ne začneš pogovora, kjer te žal vedno znova pričaka par sekundni črni zaslon. Lahko bi šel celo tako daleč, da je Kingdom Come: Deliverance ena najboljših iger igranja vlog za obisk in vživetje v srednjeveški svet – in tu premaga tako Witcher kot Elder Scrolls in Gothic serije.

Ampak vživetje je ena stvar, zgodba pa je povsem druga. Kot omenjeno že na začetku, obiščemo srednji vek, bolj natančno leto 1403 na območju Bohemije. To ozemlje Svetega rimskega cesarstva vsekakor ni najboljši čas za običajnega kmeta. Po smrti kralja Charles-a na oblast pride njegov sin Wenceslaus, ki pa bolj kot o vladanju premišljuje o popivanju in vlačuganju. To pripelje do vpadov lastnega brata, oblasti lačnega madžarskega kralja Sigismund-a in njegove turške najemniške vojske. Več o zgodbi ne bi rad razkril, ker je naravnost fantastična in bi jo samo pokvaril. Vedeti moraš le, da gre z roko v roki z resničnimi zgodovinskimi dogodki, z izjemo igranega lika, ki ga ne boš našel v nobeni zgodovinski bukvi.

Včeraj kmetič, danes že vitez

Igraš kot Henry, sin kovača in pravi softič, kar se tiče borilnih in ostalih sposobnosti. Na začetku ne obvlada nič, a ga sčasoma spremeniš v elitnega bojevnika in mojstra alkimije in tiholazenja. Žal ni možno ustvariti lastnega lika, ampak Henry dobro predstavlja vlogo enostavnega podeželskega delavca, ki tu pa tam rad tudi malo popije in se naravno odzove na dogodke okoli njega.

Zgodba o prevarah, grozotah vojne in težavah srednjega veka odlično pripomore k realizmu in vživetju, še dodatno pa ji pomaga večje število preživetvenih mehanik. Tu ne mislim le utrujenosti in lakote (čeprav sta tudi ti dve zadevi prisotni in na srečo nevpadljivi). Med drugim na sogovornike pozitivno ali negativno vpliva vrsta in stanje tvojih oblačil ter celo osebna higiena. To zahteva občasen obisk kopališča za odstranitev popotnega prahu in krojača ter kovača za popravilo opreme.

A realizem se tu komaj prične. Vse od dejanj, slovesa in izgleda vpliva tudi na sovražnike in ti se bodo včasih brez boja podelali v hlače in jo popihali, sploh, če izgledaš bolj grozeče kot Gora iz Igre prestolov. A tudi ostali sogovorci bodo v tem primeru dosti lažje sprejeli tvoj zorni kot, v kolikor jim malenkost zagroziš. Celotnih interakcij je mnogo in v večini se izražajo v različnih opcijah, ki jih dobiš včasih na voljo med pogovorom. A tudi sposobnosti včasih prinašajo unikatne govorne opcije in uspešnost pogajanja je odvisna tudi od učenosti in sposobnosti sogovornikov, saj je lažje groziti nizkotnemu trgovcu, kot pa na primer stražarju.

Sijoč je le oklep, pa še ta ne vedno

A v kolikor sta zgodba in realizem res sijajna, se slednji žal delno razbije zaradi nemalo hroščev. Nekateri so smešni in neškodljivi, medtem ko te drugi lahko stanejo tudi po uro ali dve napredka, saj si primoram naložiti prejšnji shranjen položaj. Seveda so hrošči pričakovani od peskovniškega RPG-ja in v veliki meri sestojijo le iz zamika v rendiranju in tako brezglavih vaščanov in nizko teksturnih zgradb ali zmešane kamere v cinematičnih sekvencah. A nekateri imajo hujše posledic in čeprav le redki pustijo občuten pečat, so še kako opazni.

Tako sploh lokostrelci občasno enostavno zgubijo interes zate med bojevanjem, včasih se kakšna sekvenca ne sproži pravilno, ljudje se zataknejo v objekte, liki (sploh sovražniki) pozabijo nate oziroma te ne vidijo pred nosom in v glavnem so tu dobro znane stvari za vsakega oboževalca Bethesda RPG-jev. Problem je še večji zaradi nestandardnega sistema shranjevanja. Položaj se shrani samodejno ob spanju in napredku pri kvestih in čeprav je možno tudi ročno shranjevanje, to zahteva določeno alkoholno pijačo, kar je problem sploh proti začetku, ko denarja še ni na pretek.

A z izjemo teh problemov, je večina ostalih delov vredna naziva odličen RPG. Pretok kvestov je organski in spodbuja raziskovanje ter ne le slepo sledenje puščicam, kvesti so raznoliki ter zanimivi in kamorkoli zaviješ, najdeš nekoga z novim, drugačnim problemom. In to ne v stilu “najdi pet svinjskih kož”, čeprav so v zameno za denar na voljo tudi dejavnosti takšne vrste. Večina stranskih nalog je zanimivih in vsebujejo lastne zgodbe, ki se včasih tudi prepletajo.

Tako na primer pomagaš pri razrešitvi sabotaže samostana, popivaš z lokalnim župnikom ali pa pod krinko sabotiraš sovražni tabor. Tudi če ti določen kvest izrecno tega ne označuje, ima navadno na voljo več rešitev in veliko oseb bo imelo lastna mnenja o poteku in reševanju, kar bo znalo učinkovati tudi na razrešitev. A pozor, v primeru zavlačevanja se znajo kvesti odviti brez tvojega posredovanja, kar je tudi logično glede na organski svet, ki so si ga razvijalci prizadevali izdelati.

Kvesti so torej super, a v nos mi je šlo, da se naključni dogodki na poteh prepogosto ponavljajo, tako sem tudi do petkrat naletel na enega in istega strahopetnega viteza, ki je na vse pretege hotel dvoboj z mano. Vsekakor bi lahko to razrešili z večjo raznolikostjo, saj se kmalu zalotiš pri stiskanju gumba za ignoriranje v primeru hitrega potovanja, razen če gre za zasedo, kadar je seveda priročno pobiti bandite ali Turke in s tem vsaj malo napolniti denarnico.

Bojevanje, kot se šika

Bojni sistem je nadgradnja bojevanja v For Honor in več kot služi svojemu namenu s šestimi različnimi smermi udarcev, izmikanjem, blokiranjem, težavnim, a učinkovitim lokostrelstvom in več vrstami orožja ter zaščite. Je počasen, a se občuti kot natančen in poliran, čeprav so sovražniki v večini primerov zelo defenzivni in se zanašajo bolj na protiudarce ter več krožijo kot napadajo. Ena na ena boš v primeru solidne oborožitve brez večjih težav premagal vse, razen bolj izurjenih in oboroženih nepridipravov, čeprav bodo nekateri spopadi znali trajati tudi po več minut. Bolj zanimivo postane, ko se soočiš z dvema ali več oklepnimi sovražniki, kjer te vsaka napaka lahko stane življenja in je potrebno taktično menjavati fokus. V kolikor se ne počutiš kos izzivu, je priporočljivo enostavno pobegniti. Še sovražniki delijo identične misli in v primeru padlih soborcev včasih odvržejo orožje ter pobegnejo, ali pa se predajo in prosijo za milost.

Edina težava z bojnim sistemom poleg že omenjene izgube interesa sovražnikov je, da v primeru bežanja posamično izgubljajo interes, in tako jih ni preveč težko izolirati ter se soočiti z po enim naenkrat. A vseeno je razvojni ekipi uspelo ustvariti zabaven sistem, ki z idealno težavnostno krivuljo uspešno hodi po liniji med realizmom ter zabavnostjo in težko mu je najti vrednega konkurenta – vsaj sam ga ne pomnim. Tudi kosov opreme je na voljo malo morje, s štirimi plastmi oblačil in zaščite za zgornji in spodnji del telesa ter glavo. Vsakega sovražnika je možno povsem opleniti, tako da se s toliko večjim veseljem spraviš nad viteze, dokler ne upravičijo slovesa in te povsem razbijejo. A brez skrbi, vrnil se bom in s sabo prinesel malega prijatelja, imenovanega bojno kladivo.

Srednjeveški superjunak

Napredovanje ne pride le v obliki višanja statistik in bojnih ter ostalih koristnih sposobnosti, temveč vsaka druga stopnja pride tudi z bonitetami, kot so kombinirani udarci, tišja hoja, pomirjanje psov, imuniteta na strup in podobno, odvisno od atributa ali znanja. In čeprav je sistem precej podroben, bi vseeno želel več sposobnosti in večjo možnost izbire, saj ob fokusiranju ne traja več kot dvajset ur, da odkleneš večino posameznih bonitet. Aktivnosti je več kot dovolj, obsegajo pa vse od alkimije do kraje, lova in branja in vsega je toliko, da te brez težav zaposli za dalj časa. A realizem število možnosti rahlo drži nazaj, saj ni raziskovanja kot v Skyrimu ali Witcherju, kjer boš hitro naletel na novo jamo ali grobnico, polno sovražnikov. Tu boš prej naletel na kakšno šotorišče banditov, kar povsem ustreza cilju realističnega sveta, vendar se vseeno prične ponavljati in glavni interes kmalu postane zgodba. Pa ne rečem, da se ni občasno vseeno zabavno napotiti v gozd na krivolov in zaslužiti nekaj cekinov, vsaj, če te ne dobi kraljevi lovec.

Še branje ni sposobnost, ki jo sin kovača zna vnaprej, zato moraš poiskati nekoga, ki zna brati in se od njega naučiti osnov. Nato lahko sam bereš knjige, kar je zaradi redkosti tega znanja posebna veščina, a ker jo je potrebno izboljševati s prakso, bodo sprva nekatere črke zamešane. To je le ena izmed mnogih podrobnosti, zaradi katerih je Kingdom Come: Delieverance eden najbolj podrobnih in realističnih RPG-jev, kar sem jih imel priložnosti igrati.

Grafična se bo preznojila

Svet ni le vsebinsko podroben, ampak je tudi grafična podoba sijajna; vse od tekstur, neviht, umazanije, goste vegetacije in obrabe oblačil daje vtis življenjskega in logičnega. Ko pride nevihta, kar začutiš sile narave in hitro te pritegne bližnja krčma, vrček piva in topla postelja. Po temi je edin vir svetlobe bakla, zato je čas idealen za krajo in tihotapljenje, vsak karakter pa ima lasten življenjski ritem in ni nujno, da bo šel spat vedno ob isti uri. Kot rečeno, svet izgleda in se tudi doživlja organsko, tako da vizualna plat zadane kot pika na i.

A grafična izvrstnost pride s ceno sistemske zahtevnosti, čeprav mnogi izmed igralcev, katerih ocene sem bral, po mojem mnenju zelo pretiravajo, ne morem zanikati potrebo po kar sposobni mašini, da lahko igro ženeš na visokih nastavitvah. Vseeno sem z GTX 1070 in i7 7700 na resoluciji 2560×1440 uspel na mešanici srednjih in visokih nastavitev doseči gladkih 60 sličic na sekundo, ki so tu in tam na najbolj zahtevnih mestih padle na 50. Z znižanjem resolucije na 1920×1080 sem lahko nastavitve zvišal na zelo visoke in rezultat je bil podoben. Tako da res ne vem, kako nekaterim ljudem z GTX 1080 in zmogljivimi procesorji ne uspe doseči zadovoljivih rezultatov.

Tudi zvočna podlaga je izvrstna in, z izjemo par hroščev glede sinhronizacije ust, brezhibno pritegne v srednji vek. K temu še dodatno pripomore govor, res na tone tega, saj ima vsakdo nekaj za povedati in preko celotne igre nisem opazil nobene težave na tem področju. Ozadje bo vsebovalo zvoke, ki sovpadajo z okolišem in uro, zvok pa ne igra le lepotne vloge, temveč ima vpliv tudi na samo igro. Težji oklep bo glasnejši, kar se ne bo odražalo le v žvenketanju po ušesih, temveč te bodo hitreje slišali tudi vsi mimoidoči. A vseeno se splača nadeti najbolj carski oklep in se sprehoditi po mestu, ob tem pa gledati zavistnost revežev in lačne oči trgovcev, ki v sijočem vitezu vidijo novo stranko. A kaj, ko jih boš večkrat pustil brez denarja in z razpadlimi, okrvavljenimi oblačili ter lastninami banditov, ki si jih le pet minut prej ubil med poskusom zasede.

Xbox One podpira miško in tipkovnico

0

Ena od velikih prednosti, ki jo ima Microsoftova konzola Xbox One pred Sonyjevo konzolo PlayStation 4, je ta, da podpira miško in tipkovnico, a Microsoft tega ne oglašuje na veliko, saj odločitev vedno prepušča razvijalcem in izgleda, da se slednji zmeraj odločijo samo za podporo kontrolerja.

Šef Mike Ybarra je na socialnem omrežju Twitter povedal, da imajo razvijalci izbiro, če želijo vključiti podporo za miško in tipkovnico na konzoli Xbox One, vendar je odločitev zgolj njihova, saj pri tem Microsoft želi razvijalcem pustiti čimbolj proste roke.

Bo pa konzola Xbox One verjetno kmalu zares dobila svojo periferijo in upajmo, da bodo tudi razvijalci začeli podpirati miško in tipkovnico, kar bo za marsikoga pomenilo velik preobrat, saj so so denimo strelske igre veliko bolj udobne ob priklopu miške. Poleg tega, če uporabljate konzole za druge multimedijske stvari, kot je recimo deskanje po spletu, se bo podpora miške in tipkovnice prav tako izkazala kot zelo priročna.

Biomutant dobil nov igralni napovednik

0

Založnik THQ Nordic je na letošnjem dogodku PC Gamer Weekend prikazal nov napovednik za njihov prihajajoči naslov Biomutant.

V tej kung fu pretepačini bomo lahko odkrivali zanimiva fantazijska bitja in okolja, srečali bomo zanimive frakcije, za premagovanje terena pa se bomo lahko poslužili robotov, balonov, vodnih smuči in še kaj. Razvoj diktira bivši direktor iger kot so Mad Max ter Just Cause, Stefan Ljungqvist, ta pa obljublja, da bomo našega protagonista lahko razvijali s pomočjo različnih bioloških mutacij, moč pa bo nabrati tudi vrsto zanimiv orožij.

Zaenkrat trdno zakoličenega datuma še ni, ve se samo, da izide enkrat v 2018. Dovolj besed, spodaj si oglejte napovednik!

Mavericks: Proving Grounds predstavlja prvi napovednik

0

Playerunknown’s Battlegrounds dobiva še enega nasprotnika. Tokrat gre za igro Mavericks: Proving Grounds, katera bo lahko na mapi imela kar 400 igralcev in s tem bo postala največja Battle Royal igra na trgu. Razvijalci Automation Games so že napovedali, da mislijo leta 2019 narediti tudi mapo, ki bo lahko vsebovala kar 1000 ljudi, kar bo definitivno zelo težka naloga s strani optimizacije in strežnikov. Poleg velikanskih map in števila igralcev na kupu, bo njihov svet poln živali, gozdov rek in še drugih stvari, ki bodo naredile svet okrog nas prelep.

Že iz samega napovednika lahko vidimo, da ne bo šlo za tipično Battle Royal igro kot smo jih trenutno vajeni, ampak bodo ti razvijalci dodali še nekaj stvari, ki bodo zadevo še izboljšali in popeljali na naslednjo raven.

Blizzard pripravlja “nekaj” v povezavi z Warcraft III

0

Govorice, da se nekaj pripravlja glede fantazijske RTS igre Warcraft III že nekaj časa krožijo po spletu. Začelo se je s tem, ko je razvijalec Blizzard objavil razpis za delo oblikovalca, ki “bo vdihnil originalno dušo naših klasik v nove formate”. Tako smo najprej prejeli predelavo originalne Starcraft igre a Blizzard se očitno ne bo ustavil samo tam.

Pred kratkim so profesionalni Warcraft III igralci kot so Foggy, Happy in HawK prejeli povabilo na skrivni Warcraft III dogodek. Igralci zaradi podpisane pogodbe o zadevi ne smejo preveč razodeti a pričakujejo, da bodo tam prejeli nekakšno najavo glede Warcraft serije. Seveda vsi upamo na štirico kar pa je v bistvu zelo malo verjetno saj World of Warcraft še vedno prinaša težke denarce in bi s takšno igro najverjetneje izgubili nekaj naročnikov. Bolj verjetno se gre za predelavo Warcraft trojke, ki je sicer še danes precej igran naslov a bi mu zagotovo pasala vizualna nadgradnja ter ponovno balanciranje vseh štirih frakcij.

Kdaj se bo ta dogodek odvil še ni znano a zagotovo lahko kmalu pričakujemo nove podrobnosti. Do takrat pa lahko obujamo spomine s pomočjo te legendarne intro scene spodaj.

Kingdom Come: Deliverance je vizualno degradiran od beta verzije

0

Kingdom Come: Deliverance sicer še zdaleč ni grd naslov in majhni razvojni ekipi Warhorse Studios je uspelo razviti spodobno grafično igro, ki pa je vseeno veliko bolj navduševala s svojo lepoto v beta verziji.

Pripadnik spletne skupnosti Shazoo, design3d je prikazal spodnje slike, ki kažejo razliko med beta in končno verzijo igre. Trdi da so slike vzete iz iste lokacije, pri istih vremenskih pogojih ter na Ultra High grafičnih nastavitvah.

Razlike so očitne. Opazimo lahko, da je v beta verziji osvetljevanje veliko boljše.Po prikazanem lahko vidimo tudi zmanjšano gostoto vegetacije, ta pa je bila na nekaterih mestih celo zamenjana. Vizualna degradacija v bistvu niti ni tako presenetljiva če vzamemo v obzir, da se je beta verzija zatikala tudi na najmočnejših sistemih. Končna verzija še vedno ni optimizirana tako kot bi morala biti, a škoda da so za boljše sličice na sekundo morali žrtvovati vizualno kakovost naslova.

Sekiramo se pretirano ne, saj bodo zagotovo kmalu prišle modifikacije, ki bodo igri vrnile njen nekdanji sijaj.

Ubisoft zaenkrat ne načrtuje nadaljevanja za Rainbow Six: Siege

0

Čeprav Rainbow Six: Siege na začetku ni kazal ravno svetle prihodnosti, je igra skozi čas začela postopoma pridobivati na popularnosti in je danes ena najbolj igranih večigralskih streljank. Špil ima dandanes kar 27 milijonov registriranih uporabnikov zato je Ubisoft razodel, da zaenkrat ne načrtuje nadaljevanja. Dvojka bi verjetno samo razdvojila igričarsko bazo zato bodo raje svoje napore vložili v že obstoječ naslov.

Spremembe prihajajo v Standard Edition verzijo igre. Igralci bodo sedaj štartali z 20-timi odklenjenimi operatorji, število zastonjskih operatorjev se bo zvišalo iz 4 na 6, v prihodnosti pa bodo vsi nastavki za orožja brezplačni in odklenjeni že od začetka. Razvojna ekipa bo prav tako ponovno zbalancirala nekatere mape, medtem ko se mapa “Yacht” vrača v “casual” način.

Nadaljevanje bo zagotovo enkrat prišlo a dokler ima originalna igra še tako zdravo populacijo igralcev, se jim to trenutno preprosto ne splača.

Več kot polovica (Activision) Blizzard-ovega zaslužka prihaja od mikrotransakcij

0

Activision Blizzard je ponovno izdal, za podjetje, rekordno finančno poročilo, ki je vplivalo na rast njihove delnice.

Pridelali so rekordnih $7.16 milijard prometa (lani $6.60). Veliki delež slednjega prihaja od kontroverzne prakse, saj so kar $4 milijarde zaslužili znotraj iger samih, od tega okoli $2 milijardi z mikrotransakcijami in naročninami (World of Warcraft).

Čeprav jim še ni “uspelo” doseči ravni EA ali Warner Bros, ki sta igralcem še posebej stopila na živec s Star Wars: Battlefront 2 in Middle-Earth: Shadow of War, se bo trend, med igričarji neželene prakse, zaradi uspešnosti zagotovo nadaljeval.

Žal smo ponovno dobili dokaz, da se kontroverzna poslovni model mikrotransakcij še kako obnese in lahko njen razcvet pričakujemo tudi v bližnji prihodnosti.

Sedaj lahko uporabite “mining” za “loot boxe”

0

Dve najbolj vroči stvari trenutno v svetu igričarstva sta rudarjenje oz. “mining” ter vrednoste skrinje oz. “loot boxi”. Seveda ni trajalo dolgo, da se je nekomu porodila ideja združiti oboje v en profitabilen način služenja virtualnih kovancev.

Storitev se imenuje GammaNow in zadeva je sila preprosta. Ko vaš računalnik ne bo v uporabi, bo GammaNow zasegel moč vašega računalnika za rudarjenje najbolj profitabilne kriptovalute. S tem boste služili Gamma točke, ki jih boste lahko zamenjali za različne ugodnosti v igrah. Tako lahko kupite 24 ali 51 loot box-ov iz igre Overwatch, 15 ali 40 Hearthstone skupkov kart ali 3500 Riot točk, prihaja pa še podpora za Counter-Strike ter DOTA 2.

Če se vam aplikacija zdi zanimiva, lahko preizkusite beto na njihovi uradni strani. Razvijalci pravijo, da se bo GammaNow samodejno ustavil, ko bo računalnik v uporabi in da ne bo nobenih mikrotransakcij, saj “jih sovražijo toliko kot vi”.

System Shock Remake zaustavil razvoj

0

Razvijalci Nightdive Studios so junija 2016 zagnali Kickstarter kampanjo, v kateri so nabrali 1.3 milijona dolarjev, z namenom predelave futuristčne vesoljske RPG igre System Shock. Ob objavi Kickstarter kampanje so ponudili tudi kratek demo, ki je bil močno navdušujoč in je dobro prikazal v kakšno igro se bo razvil končen produkt.

A kot je povedal predsednik Nighdive Studia, Stephen Kick, vse očitno ni šlo po načrtih. Najprej so zamenjali pogon, saj so prešli iz Unity-ja na Unreal, česar Stephen ne obžaluje. A nato so ambicije rasle in projekt je zašel iz začrtane poti, kjer so razvijalci ugotovili, da ne bodo izpolnili pričakovanja podpornikov Kickstarter kampanje in da so se povsem oddaljili od začetne vizije.

Zato je projekt trenutno ustavljen saj morajo ponovno pregledati situacijo in se usmeriti nazaj na pravo pot. Stephen pravi, da projekt ni preklican in da se bodo vrnili še močnejši kot prej. A vprašanje ostaja, če so že pokurili ves nabrani denar saj se v tem primeru od končnega izdelka najverjetneje lahko samo še poslovimo.

Objavljen prvi napovednik za Farming Simulator 19

Potem, ko je razvijalec Giants pred dnevi oznanil, da se ukvarja z izdelavo nove igre Farming Simulator 19, je sedaj objavil še njegov prvi napovednik. Omenil pa je tudi nekaj podrobnosti in novosti, ki jih v novi simulaciji kmetovanja lahko pričakujemo.

Med drugim je razvijalec zapisal, da bo igra vsebovala tri različne odprte svetove za igranje, dva od teh bosta vsebovala popolnoma novo okolje, en pa bo predstavljal okolje Južne Amerike, ki je znano že iz razširitve Platinum Expansion za Farming Simulator 17. Obljublja tudi najbolj pester vozni park doslej, ki bo vključeval nove proizvajalce kmetijske mehanizacije. Na račun bodo prišli tudi ljubitelji živali, saj naj bi v Farming Simulator 19 prikorakala nova živina, med njimi tudi konji. Poleg vsega omenjenega pa bo na voljo še cela paleta novih aktivnosti in pridelkov za gojenje.
Farming Simulator 19 naj bi izšel jeseni letos za PC, PlayStation 4 in Xbox One.

Modder ustvaril modifikacijo, ki doda droge v The Sims 4

0

Od vseh raznovrstnih karier, ki jih lahko razvijemo v popularni simulaciji življenja, The Sims 4, je vedno umanjkala ena: preprodajalec drog. Seveda česa takega založnik Electronic Arts ne bi nikoli vključil v svojo igro a k sreči so tu modderji, ki ustvarjajo dodatno vsebino in vključijo v špil tisto, kar sicer ne bi bilo mogoče.

Eden od teh tipčkov se imenuje Filip in ta se je enkrat spravil igrati The Sims 4, v upanju, da bo povsem na svoje zasnoval kuhinjo. Kmalu je pogruntal, da mu notranje oblikovanje ne gre od rok a po naključju je odkril, da njegovi talenti stojijo drugje. Opazil je, da je za igro na voljo kar nekaj vsebine v povezavi z drogami a je ni moč “praktično” uporabljati v sami igri.

Pljunil je v roke in se spravil k delu in nastala je modifikacija z imenom Basemental. Najprej ustvarimo svojega Simčka, ki ima lastnost “Drug Dealer” in ga vselimo v sosesko. Ostali Simčki nato pristopijo do njega in lahko kupijo čuda reči od kokaina, marihuane pa vse do tablet. Virtualni strički lahko svoje droge kupujejo celo preko “Dark Weba” na svojih računalnikih.

Modifikacija je presenetljivo kvalitetna in obsežna. Vaši virtualni prijatelji lahko ob rednem uživanju se celo predozirajo in odidejo v onostranstvo. Postanejo odvisni in po hudi noči drogiranja, se zjutraj zbudijo “mačkasti” a kmalu spet pokličejo preprodajalca za novo dozo. Še več, če imate nameščeno modifikacijo imenovano WickedWhims, ki v igro vpelje močno razširjeno “seksualno plat” naslova, lahko izmenjavate seksualne usluge za novo dozo Simčkove priljubljene droge.

Filip je zaradi svoje modifikacije ustvaril tudi svoj Patreon, kjer je maksimalno želel zaslužiti 500$ na mesec. A malce se je uštel, saj trenutno v donacijah prejema kar 6000$ mesečno, kar zna še trajati saj ima Filip še kar nekaj idej za nadaljni razvoj.

Tech Support: Error Unknown vas bo postavil v kožo tehnične podpore

0

Ste si vedno želeli delati v oddelku tehnične podpore, kjer lahko po cele dneve rešujete tehnične zagate strank? No, igra Tech Support: Error Unknown vam bo omogočala prav to.

Razvijalec Dragon Slumber je namreč pred kratkim objavil, da bo njihova prva igra izšla v zadnji četrtini 2018. Igrali bomo specialista v tehnični podpori, ki bo imel za nalogo rešiti čimveč problemov strank v čim krajšem času. Tako bomo primorani pregledovati njihove operacijske sisteme, iskali bomo izgubljene telefone preko GPS-a ter seveda ponovno zaganjali sisteme, kot tisti prvotni ukrep. A stopiti bo moč tudi na temno stran saj bomo stranke lahko izsiljevali za denar ter hekali njihove sisteme.

Špil bo izšel ekskluzivno za Steam, razvijalec pa je izdal kratki dražilnik, ki pokaže malce več o igri.

Windows 10 UWP zaščita zlomljena

0

Ena zadnjih nezlomljenih proti-piratskih zaščit je padla. Ta se je glasila “Windows 10 UWP Protection” in je ščitila naslove, ki so izšli ekskluzivno za Microsoftovo digitalno trgovino. Za razliko od protekcije Denuvo, ki je veliko bolj razširjena in je bila večkrat že zlomljena, so špili v Windows trgovini ves ta čas tiho sedeli v mirnem, ne-piratskem morju.

A to se je naposled le spremenilo, saj je krekerska skupina, znana pod imenom Codex le premagal ključavnico in zlomila igro pod imenom Tycoon Ultimate Animal Collection, ta pa je izšla oktobra 2017.

Codex je sporočil še eno zanimivost saj naj bi naslov ščitilo kar 5 zaščit naenkrat. Te so imenovane “MSStore, UWP, EAppX, XBLive in Arxan. Če so vse te zaščite vplivale na samo optimiziranost igre, zaenkrat še ni znano.

Sicer je v preteklosti nekaj iger iz Microsoftove trgovine že bilo premaganih a tam se je šlo bolj za to, da so ključavnice preprosto zaobšli, medtem ko so tu dejansko zaščito odstranili. Zanimivo bo videti, če bo Microsoft šel po stopinjah Denuva in bo takoj nadgradil svoje mehanizme, saj se v nasprotnem primeru pričakuje kmalu še več “skrekanih” naslovov iz Microsoftove knjižnice.

Warhammer: Vermintide 2 dobil datum izida

0

Razvijalec Fatshark je objavil datum izida nadaljevanja popularne večigralske klavščine Warhammer: Vermintide. Dvojka nas bo razveselila prav kmalu, saj izide že naslednji mesec, natančneje 8. marca 2018.

Špil bo umeščen v obdobje temnega “End Times”, med uničenjem “The World That Was”, glavni sovražnik pa bo krvava in kruta Chaos stran. Čaka nas 15 novih herojev, nova območja, prenovljena razvojna drevesa ter sistem imenovan “Heroic Deeds”.

Warhammer: Vermintide 2 izide samo za PC, trenutno pa ga je moč naročiti na Steamu za 26,99€.

V razvoju je PC Building Simulator

0

EVGA, MSI, Cooler Master in še druga podjetja razvijajo zanimivo igro, v kateri bomo lahko v virtualnemu svetu zgradili svoj sanjski osebni računalnik. Glede na to, da igro razvijajo velika imena v igričarski industriji, lahko pričakujemo dobro narejen produkt, ki bo marsikoga navdušil nad izdelovanjem osebnih računalnikov. Igra bo narejena za začetnike in vas bo vodila po korakih do sestavljenega računalnika.

PC Building Simulator bo izšel na platformi Steam 27. marca in bo označen kot igra Zgodnjega Dostopa, kar pomeni da ne bo dokončan produkt in bo vseboval tudi hrošče. Če vam je sestavljanje računalnikov v veselje in nimate denarja za kupiti vsak teden novega, bo igra kot naročena za vas.